Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:114, Did:0, useCase: 3

Gutkovskis un Cigaņiks ar vēliem vārtiem izglābj Latvijas izlasi no Gibraltāra

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Gutkovskis un Cigaņiks ar vēliem vārtiem izglābj Latvijas izlasi no Gibraltāra
Vladislavs Gutkovskis. Foto: Reuters/Scanpix

Šovakar pirmo uzvaru 2022. gada Pasaules kausa kvalifikācijas ciklā guva Latvijas futbola izlase, kas savā laukumā ar 3:1 pieveica apakšgrupas pastarīti Gibraltāru. Laukuma saimnieku divus vārtus otrajā puslaikā guva Vladislavs Gutkovskis, bet punktu ar tālšāvienu pielika Andrejs Cigaņiks.

Spēles teksta tiešraide

# Latvijas izlase pirmo reizi vadībā izvirzījās drīz pēc puslaika pārtraukuma, kad pretinieku soda laukumā spērienu pa kājām saņēma Artūrs Zjuzins. 11 metru soda sitienu 50. minūtē realizēja Vladislavs Gutkovskis, sitot kreisajā apakšējā stūrī – 1:0.

# Desmit minūtes pēc Gutkovska vārtiem teicams moments bija Robertam Uldriķim, kurš pats atbruņoja aizsargu un aizskrēja uz tikšanos pret vārtsargu. Taču pievīla apspēlēšanas manevrs, un beigās Latvijas izlase cerīgo momentu pabeidza bez sitiena vārtu rāmī.

# Neizmantoto momentu nācās atcerēties 71. minūtē, kad Eduards Emsis uzkrita virsū pretiniekam. Lai gan sākumā pārkāpums netika fiksēts, mača galvenais arbitrs ar VAR palīdzību lēmumu mainīja un nozīmēja 11 metru soda sitienu. Pāvelam Šteinboram uzminēt sitiena virzienu neizdevās – 1:1.

# Tomēr Latvijas izlasei izdevās izglābties no apkaunojuma. 85. minūtē sitiens neizdevās Raivim Jurkovskim, bet bumba veiksmīgi atrada Raimondu Krolli, kurš bija ļoti aukstasinīgs un sameklēja Gutkovski, nokārtojot uzbrukuma partnerim sitienu jau tukšos vārtos – 2:1.

# Gutkovskis rezultatīvi spēlējis savos klubos Polijā, bet valstsvienības rindās viņam tie bija tikai trešie un ceturtie vārti. Turklāt visi iesisti pret pundurvalstīm – pārbaudes spēlē pret Sanmarīno, Nāciju līgā pret Andoru un tagad pret Gibraltāru.

# Punktu ar lielisku tālsitienu pielika Andrejs Cigaņiks, kurš izcēlās 89. minūtē un noformēja mača gala iznākumu – 3:1. Cigaņikam tie bija pirmie vārti valstsvienības rindās.

# Latvija četrās cikla spēlēs tikusi pie četriem punktiem – par 3:3 Turcijā un 3:1 šovakar. Savukārt pirmajos divos mačos tika piedzīvoti zaudējumi – 1:2 mājās pret Melnkalni un 0:2 izbraukumā pret Nīderlandi. No priekšā esošajām Melnkalnes, Norvēģijas un Nīderlandes atpaliekam trīs punktus.

# Latvijas izlase pret Gibraltāru iepriekš bija spēlējusi divas reizes, abus mačus aizvadot viesos. 2016. gadā pārbaudes spēlē tika izcīnīta 5:0 uzvara, visus vārtus iesitot otrajā puslaikā, bet 2018. gadā tika piedzīvots smagi apkaunojošs zaudējums ar 0:1, vārtus ielaižot 88. minūtē.

# Jāatgādina, ka nupat UEFA Konferenču līgas play-off tikās Latvijas un Gibraltāra čempiones. Smagā duelī pagarinājumā uzvarēja "Lincoln Red Imps", atstājot krietni bagātāko "Riga" bešā. Gibraltāra komanda pirmo reizi vēsturē spēlēs grupu turnīrā. Latvijas klubu futbolam ir tieši tikpat grupu turnīru.

# Latvijas izlase nākamo spēli aizvadīs sestdien, kad savā laukumā uzņems Norvēģiju ar Dortmundes "Borussia" spīdekli Ērlingu Holannu priekšgalā. Norvēģi šovakar savā laukumā nospēlēja neizšķirti pret Nīderlandi – 1:1.

Latvija - Gibraltārs 3:1 (0:0)

Vārti: Gutkovskis 49` (11m), 85`, Cigaņiks 89` - De Barss 71`(11m)
Brīdinājumi: Černomordijs - Bosio, Anneslijs
Latvija: Šteinbors, Savaļnieks, Černomordijs, Dubra, Jurkovskis, Zjuzins (Kārkliņš 90+1`), Emsis, J. Ikaunieks (Jaunzems 90+1`), Uldriķis (Krollis 78`), Cigaņiks, Gutkovskis.
Gibraltārs: Koleings, Čipolina, Bosio, Valarino, Torilja, Anneslijs (Ernandess 65`), Serdžents, Vaismens, De Barss, Ronans, Brito.
Galvenais tiesnesis: Pavels Orels (Čehija)

G grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Turcija422012:78
2.Nīderlande421112:57
3.Melnkalne42118:57
4.Norvēģija42115:47
5.Latvija41127:84
6.Gibraltārs40042:170

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:11, pirms 3 gadiem
KROLLIS !!!

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:12, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Par to arī brīnos Kaut gan tas pārsvarā ir mans kontingents, no kuriem daudzi, var teikt, lielākā daļa, neveiksmīgi ir parādos ielīduši un dzīvi līdz ar to sev un saviem tuviniekiem riktīgi pabojājuši Problēma ir tāda, ka vienkāršā darba darītāji LV un citās Austrumvalstu zemēs nav pienācīgi atalgoti, tāpēc arī uzduras uz tādiem kreitīniem-sociopātiem, kads ir es
Cik rekrutēji?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:12, pirms 3 gadiem
Paskatoties no kādiem klubiem nāk Lux spēlētāji, tad par neko nenāk brīnums, mūsējie pat tuvumā nav ar klubu pierakstiem, mls, Šveice, vācu un Austrijas bundesliga, eredevise utt, tur par kādu brīnumu nav ko pat pieminēt.

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:13, pirms 3 gadiem
Kasparens rakstīja: Talantīga paaudze pati no sevis neizaug Tur federācijas ir izveidojušas sistēmu, kas nes augļus. Mūsu gadījumā redzu tik alkatīgu naudas resursu dalīšanu.
Tu šito dziesmu vari kādam citam dziedāt.
Šo dziesmiņu man mēģināja dziedāt, kad Islande visus pārsteidza ar saviem panākumiem. Es tad rakstīju, ka patiesais stāvoklis Islandes futbolā būs redzams ilgtermiņā, un nevis vadoties no pāris turnīriem. Un tā arī ir, jo lielais Islandes uzvaru bums tikpat ātri pārgāja. Ir vel puslīdz normāli rezultāti, bet ne tuvu tādi, kā gadus 5-6 atpakaļ.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:13, pirms 3 gadiem
Ko tādu Lux izdarīja?
Uzvarēja citu pastarīti?

  +3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:14, pirms 3 gadiem
anetho rakstīja: Par to arī brīnos Kaut gan tas pārsvarā ir mans kontingents, no kuriem daudzi, var teikt, lielākā daļa, neveiksmīgi ir parādos ielīduši un dzīvi līdz ar to sev un saviem tuviniekiem riktīgi pabojājuši Problēma ir tāda, ka vienkāršā darba darītāji LV un citās Austrumvalstu zemēs nav pienācīgi atalgoti, tāpēc arī uzduras uz tādiem kreitīniem-sociopātiem, kads ir es
nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:16, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Cik rekrutēji?
Da hrena! Visi, ar nelieliem izņēmumiem, kuri nolikuši ķelli, nodzeroties aiz lieliem priekiem no maldīgi šķietamās lejputrijas, ir stabili atpakaļ tikuši uz pekām, vismaz finansiālajā ziņā noteikti!

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:16, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Ko tādu Lux izdarīja?
Uzvarēja citu pastarīti?
Azerbaidžānu diez vai var nosaukt par pastarīti.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Šoreiz tev pilnībā piekrītu!

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 3 gadiem
Azerus gluži par pundurvalsti nenosauksi, tad jau Igaunija un Lietuva ir vēl lielāki punduri 🤣

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:17, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Azerbaidžānu diez vai var nosaukt par pastarīti.
Viņi jau Nāciju līgā zaudēja Luksemburgai
Kā viņus savādāk nosaukt?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:19, pirms 3 gadiem
Muceniekam tā arī nepieleca, ka neviens šeit nesmejas par cilvēka darbu, lai kādu tas nedarītu, bet gan par cilvēka intelektu, kas līdzinās grāvjrača intelekta līmenim. Neesmu Latvijā saticis nevienu grāvraci ar labu izglītību un intelektu. Ja vien viņš grāvjus nerok ar ekskavatoru.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:20, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Viņi jau Nāciju līgā zaudēja Luksemburgai
Kā viņus savādāk nosaukt?
Es par LUX jau uzrakstīju savas domas.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:21, pirms 3 gadiem
Priecē, ka pēc 4x aizvadītām spēlēm esam spējuši gūt 7x vārtus un ielaist tikai 8x.

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:22, pirms 3 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.
Es par to grāvraci rakstīju tādā pārnestā nozīmē. Intelekta kontekstā.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:22, pirms 3 gadiem
Zviedru Agris rakstīja: Vai Jums nerodas jautājumi, ja cilvēks, kurš sevi šeit mēģina tēlot kā dižu vīru, runā par baltajām rasēm un tamlīdzīgām lietām(runa ir par Kļavulapas kungu), dzīvē ticis tikai līdz grāvju rakšanai? Protams tas ir, ja pieņemam, ka Nameja kungs nemelo.
Jūsu daba arī skaidri izpaužas, jo Jūs no sākta gala pret visiem, kuri neietilpst Jūsu Latvijas nolicēju brandžā, pielietojiet rupjus apzīmējumus.
Bocmaņa kungs melo, Kļavulapa nav nekāds grāvju racējs!
Bet, pat ja arī būtu tāds, ar ko viņš būtu sliktāks par to pašu Bocmani?

  -1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:23, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es par to grāvraci rakstīju tādā pārnestā nozīmē. Intelekta kontekstā.
Skaidrs, paldies par izskaidrošanu. Par intelektu piekrītu.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:24, pirms 3 gadiem
Ambrē rakstīja: Priecē, ka pēc 4x aizvadītām spēlēm esam spējuši gūt 7x vārtus un ielaist tikai 8x.
Tā bilance tiešām priecē!
Futbola vērotājs no malas nepateiks, ka ir dziļa krīze

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 3 gadiem
Grāvju racēji (ekskavatoristi) ir pieprasīta un labi atalgota profesija, ja kas. Ar to algu var ģimeni pabarot. Ko nevar teikt par kautkādiem žurnaļugām.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu labi, nav atalgoti. Bet vai tad necienīsi kungu kurš rok grāvi? necienīsi kādu, pateicoties kuram ejam pa tīrām ielām?
te jau lec tā īstā daba - tas pediņagris, kuram esmu iepaticies tādu pieklājīgo intelektuāli tēlo, bet tieši attieksmē pret cienījamām profesijām lec ārā šādu tipu īstā daba. pseidopieklājīgs pseidointelektuālis jeb prasts urla. par bocmani viss jau sen bija skaidrs.
Kāds sakars amatam un cieņai? Mēs cilvēkus pēc viņa profesijas vērtējam?

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:25, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu šito dziesmu vari kādam citam dziedāt.
Šo dziesmiņu man mēģināja dziedāt, kad Islande visus pārsteidza ar saviem panākumiem. Es tad rakstīju, ka patiesais stāvoklis Islandes futbolā būs redzams ilgtermiņā, un nevis vadoties no pāris turnīriem. Un tā arī ir, jo lielais Islandes uzvaru bums tikpat ātri pārgāja. Ir vel puslīdz normāli rezultāti, bet ne tuvu tādi, kā gadus 5-6 atpakaļ.
Tev tiešām liekas, ka talantīgo spēlētāju paaudze kā sēnes pēc lietus saaug? Gaidīsim ar Ļašenko un Kazakēviču jauno ražu- moš arī Holanns izdīgs

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:26, pirms 3 gadiem
agronoms rakstīja: Grāvju racēji (ekskavatoristi) ir pieprasīta un labi atalgota profesija, ja kas. Ar to algu var ģimeni pabarot. Ko nevar teikt par kautkādiem žurnaļugām.
Te jau daži "izglītotie" domā, ka ar to var tikai grāvi izrakt

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:28, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Kāds sakars amatam un cieņai? Mēs cilvēkus pēc viņa profesijas vērtējam?
mēs nē. ir kas vērtē, šeit ir tipi kuri nievājoši izsakās par vienkāršāku darbu darītājiem.

  -3 [+] [-]

, 2021-09-02 00:30, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Tā bilance tiešām priecē!
Futbola vērotājs no malas nepateiks, ka ir dziļa krīze
kāda krīze?
futbaļēri ir pašā zenītā, Gorkš nomests, šļušenko bīda rebes, daiņels trenē. Labākais kas noticis LV sportā

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Muceniekam tā arī nepieleca, ka neviens šeit nesmejas par cilvēka darbu, lai kādu tas nedarītu, bet gan par cilvēka intelektu, kas līdzinās grāvjrača intelekta līmenim. Neesmu Latvijā saticis nevienu grāvraci ar labu izglītību un intelektu. Ja vien viņš grāvjus nerok ar ekskavatoru.
Debīlais Bocmanis, ibio, rio! Es esmu saticis tik unīkalus kadrus, kurus daudzi maldīgi jau norakstīja, kā absolūti nederīgus priekš mūsdienu sabiedrības, kaut gan patiesībā tiem ir milzīgs potenciāls!
Piemērs, prasts Bomzis, bijušais ieslodzītais no Marij El Krievijā, kurš kārtīs var apspēlēt jebkuru profesionālo fokusu meistaru jeb iluzionistu Tādu piemēru, tikai citās jomās, ir atliku likām
Vēl piemērs, ko darīt, ja vāģī ventilatora siksna pārplīst? Tu zini? Ņi hrena tu nezini, vajag vienkāršu bābu zeķbiksi vietā uzštellēt

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: kāda krīze?
futbaļēri ir pašā zenītā, Gorkš nomests, šļušenko bīda rebes, daiņels trenē. Labākais kas noticis LV sportā
Nu ja dzīvē galvenais mērķis ir sadalīt desmit miljonus pāris simtu cilvēku vidū, tad man žēl šādus cilvēkus!
Neviens viņus neatcerēsies!

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:33, pirms 3 gadiem
GUTKOVSKIS 222

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: mēs nē. ir kas vērtē, šeit ir tipi kuri nievājoši izsakās par vienkāršāku darbu darītājiem.
Neizliksimies, ka tas nevar būt indikators inteliģences līmenim. Protams ir izņēmumi, bet salīdzinot vidējo vienkāršā darba darītāju un IT specu gan jau būs jūtama atšķirība. Tas protams nenozīmē, ka cilvēks uzreiz ir zemē metams un aptiršams.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:34, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Nu ja dzīvē galvenais mērķis ir sadalīt desmit miljonus pāris simtu cilvēku vidū, tad man žēl šādus cilvēkus!
Neviens viņus neatcerēsies!
to arī dara

  -2 [+] [-]

, 2021-09-02 00:35, pirms 3 gadiem
Kasparens rakstīja: Tev tiešām liekas, ka talantīgo spēlētāju paaudze kā sēnes pēc lietus saaug? Gaidīsim ar Ļašenko un Kazakēviču jauno ražu- moš arī Holanns izdīgs
Tev laikam nekad nav nācies dzirdēt futbola kontekstā tādu jēdzienu ''zelta paaudze''. Par zināmākiem piemēriem var minēt Portugāles izlasi, kurā spēlēja zināmākais no šīs izlases modeļa Figu. Viņi šo iesauku ieguva, jo ļoti veiksmīgi spēlēja visu paaudžu U-izlasēs. Pieaugušo izlasē gan neko ievērojamu neizcīnija. Ja kas, tad arī patreizējais Beļģijas modelis tiek dēvēts par ''zelta paaudzi''.
Ļasčenko un Kazakevičs paši neko neizaudzinās, jo spēlētājus audzina futbola akadēmijās un klubos, bet federācijas un izlašu treneri ir tikai šo audzināšanas rezultātu izmantotāji.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:37, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Neizliksimies, ka tas nevar būt indikators inteliģences līmenim. Protams ir izņēmumi, bet salīdzinot vidējo vienkāršā darba darītāju un IT specu gan jau būs jūtama atšķirība. Tas protams nenozīmē, ka cilvēks uzreiz ir zemē metams un aptiršams.
nu tip nosauc otru par grāvjraci un paša inteliģence uzreiz palielinās?

  +1 [+] [-]

, 2021-09-02 00:39, pirms 3 gadiem
Nebija tālu no kārtējā kauna !
Malači ,ka izvilka ! Futbolam arī laiks izlīst no vismaz no dubļiem !

Krolli varēja ātrāk laist uz maiņu !

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:40, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu tip nosauc otru par grāvjraci un paša inteliģence uzreiz palielinās?
Sportacentra komentāri jau nu noteikti nav nekāds indikātors pilnīgi nekam.

     [+] [-]

, 2021-09-02 00:42, pirms 3 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Sportacentra komentāri jau nu noteikti nav nekāds indikātors pilnīgi nekam.
pietiekami, lai redzētu dažu tipāžu, kuri taisās svēti un pareizi, sapuvušās iekšas