Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:119, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Mesi piespriež 21 mēnesi cietumā - visticamāk, nosacīti

Barselonas tiesa futbola superzvaigznei Lionelam Mesi un viņa tēvam Horhem Mesi par krāpšanos ar nodokļiem piespriedusi 21 mēnesi cietumā, vēsta Spānijas mediji.

Atbilstoši Spānijas likumdošanai, jebkurš cietumsods, kas mazāks par 24 mēnešiem, var tikt piespriests nosacīti, ja notiesātajam līdz tam nav bijusi krāpnieciska pagātne. Līdz ar to maz ticams, ka "Barcelona" spēlētājam nāksies izciest reālu cietumsodu. Jau vēstīts, ka Lionels Mesi un Horhe Mesi tika apsūdzēti nodokļu krāpniecībā, un tika uzskatīts, ka viņi laika posmā no 2007. gada līdz 2009. gadam Spānijai izkrāpuši 4,16 miljonus eiro.

Tiesas procesa laikā atklātībā nonāca informācija, ka izmantotas Belizas un Urugvajas nodokļu paradīzes, lai paslēptu ienākumus no tēla tiesībām, taču Lionels Mesi vairākkārt noliedza jebkādu vainu notikušajā un apgalvoja, ka finanšu lietās nav iejaucies un uzticējies tēvam un citiem padomdevējiem. Papildus cietumsodam, kas, visticamāk, pārvērtīsies nosacītā cietumsodā, Lionelam Mesi piespriesta divu miljonu eiro soda nauda, bet viņa tēvam - 1,5 miljonu eiro soda nauda.

29 gadus vecais Mesi visu profesionālo karjeru pavadījis "Barcelona", kā rindās astoņas reizes kļuvis par Spānijas čempionu, četras reizes ieguvis Karaļa kausu un sešreiz uzvarējis Spānijas Superkausā. Tāpat četras reizes Mesi kopā ar "Barcelona" triumfēja UEFA Čempionu līgā, divreiz uzvarēja UEFA Superkausā un trīsreiz - FIFA Klubu pasaules kausā. Spānijas čempionātā argentīnietis aizvadījis 348 spēles, kuru laikā guvis 312 vārtus, bet Čempionu līgā viņam 105 spēles un 83 vārti.

Izmantotie resursi:
Lionel Messi sentenced to 21 months in jail for...
marca.com


, 2016-07-06 14:03, pirms 8 gadiem
virsraksts iespaidīgs. nopelnījāt click`us, malači
, 2016-07-06 14:07, pirms 8 gadiem
Saņem tādu naudu, kura vairākās paaudzēs pietiktu, bet vienalga cenšas "muhļīties" un nepadalīties ar līdzcilvēkiem.
, 2016-07-06 14:07, pirms 8 gadiem
Tak ieliekat to nosacīti teikuma sākumā....
, 2016-07-06 14:08, pirms 8 gadiem
Šito aizmirsāt pierakstīt? Nav svarīga informācija, ja?

The court has also ordered Messi to pay a fine of £1.7 million and his father £1.3 million.
, 2016-07-06 14:09, pirms 8 gadiem
Un Messi vs CR atbalstītāju publiskā apsaukāšanās tūlīt sāksies.
Slēpts komentārs: Zigfrīīīīīīds
, 2016-07-06 14:12, pirms 8 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: cerams netiks cauri tikai ar nosacīto, pārkāpums diezgan nopietns.
Futbols no tā tikai zaudēs, taču skatoties uz Messi un Ronaldu šajās lietās, CR ir priekšā. Par krāpšanām nekā nav dzirdēts, asinis ziedo, vienmēr atsaucīgs bildēties, naudu caur vien visādos labdarības projektos iegulda, bērniem ar īpašām vajadzībām apmaksā operācijas..par Messi neko tādu dzirdējis neesmu
, 2016-07-06 14:13, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Futbols no tā tikai zaudēs, taču skatoties uz Messi un Ronaldu naudas lietās, CR ir priekšā. Par krāpšanām nekā nav dzirdēts, asinis ziedo, vienmēr atsaucīgs bildēties, naudu caur vien visādos labdarības projektos iegulda, bērniem ar īpašām vajadzībām apmaksā operācijas..par Messi neko tādu dzirdējis neesmu
Tev to nevajadzēja rakstīt, tūlīt ar putām uz lūpām tev kliegs, bet Messi vismaz nav zilais!
Slēpts komentārs: karlosm
Slēpts komentārs: karlosm
, 2016-07-06 14:17, pirms 8 gadiem
Visi kas visu laiku ņemās - a kas labāks, sliktāks - Messi vai Ronaldo - ir idioti un gaiļi. Pie tam - pasaulē ir arī citi futbolisti bez šiem abiem pāviem.
, 2016-07-06 14:17, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Saņem tādu naudu, kura vairākās paaudzēs pietiktu, bet vienalga cenšas "muhļīties" un nepadalīties ar līdzcilvēkiem.
Nu tad vinsh veel nebija tik bagaats.
, 2016-07-06 14:20, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Viņš nav zilais tāpēc, ka bija sieviete un rija vīriešu hormonus pusaudža gados! Nezināji ne?
Tu jau gan mums īsts vīrs, dīvānā pirdēj- alus vēder!
Interneta gailis!!
, 2016-07-06 14:25, pirms 8 gadiem
Jebkurā gadijumā, ja būs reāls sods, kas ir praktiski nereāli, tad Messi visticamāk atgriezīsies Argentīnā vai kādā citā valstī kura dos patvērumu, bieži redzēts praksē tas ar uberpro sportistiem
, 2016-07-06 14:25, pirms 8 gadiem
Avs rakstīja: Tu jau gan mums īsts vīrs, dīvānā pirdēj- alus vēder!
Interneta gailis!!
Man nav dīvāna mājās cāli. Alkoholu nelietoju.
, 2016-07-06 14:26, pirms 8 gadiem
rasty_ryan rakstīja: Un Messi vs CR atbalstītāju publiskā apsaukāšanās tūlīt sāksies.
Not realy..Pēdejā laikā novērota viena lieta,ka šāda līmeņa sprtistus kntrolē vecāki.Bez viņiem nekas nenotiek..
, 2016-07-06 14:34, pirms 8 gadiem
smiekliigaakais jau ka tiesaa par graamatveza kluudu kura jau sen ir atdziita un truukstoshaa summa ir atmaksaata
, 2016-07-06 14:37, pirms 8 gadiem
karlosm rakstīja: Man nav dīvāna mājās cāli. Alkoholu nelietoju.
Ko vēl nelieto, smadzenes?
, 2016-07-06 14:38, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigaakais jau ka tiesaa par graamatveza kluudu kura jau sen ir atdziita un truukstoshaa summa ir atmaksaata
Ko atdzina? Kaudzi nozagtās naudas ķerrā?
, 2016-07-06 14:43, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Futbols no tā tikai zaudēs, taču skatoties uz Messi un Ronaldu šajās lietās, CR ir priekšā. Par krāpšanām nekā nav dzirdēts, asinis ziedo, vienmēr atsaucīgs bildēties, naudu caur vien visādos labdarības projektos iegulda, bērniem ar īpašām vajadzībām apmaksā operācijas..par Messi neko tādu dzirdējis neesmu
+++ bet muļķi šo nesaprot
, 2016-07-06 14:44, pirms 8 gadiem
Ne pirmais, ne pēdējais no izcilajiem un labi apmaksātajiem sportistiem,kurš iekuļas nepatikšanās, jo uztic savu naudu apsaimniekot kādai citai personai.
, 2016-07-06 14:46, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigaakais jau ka tiesaa par graamatveza kluudu kura jau sen ir atdziita un truukstoshaa summa ir atmaksaata
jā, pie visa vienmēr vainīgi grāmatveži
, 2016-07-06 14:46, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: smiekliigaakais jau ka tiesaa par graamatveza kluudu kura jau sen ir atdziita un truukstoshaa summa ir atmaksaata
Iemetīsi avotu, lūdzu?
, 2016-07-06 14:49, pirms 8 gadiem
, 2016-07-06 14:51, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Saņem tādu naudu, kura vairākās paaudzēs pietiktu, bet vienalga cenšas "muhļīties" un nepadalīties ar līdzcilvēkiem.
protams, sēž pēc treniņiem istabā un aizpilda iedzīvotāja ienāķuma nodokļa gada deklarāciju
, 2016-07-06 14:51, pirms 8 gadiem
Nu i, ja tu aplaupīsi banku un pēc tam atdosi, sods tāpat būs
, 2016-07-06 14:51, pirms 8 gadiem
Messi zog naudu, tapēc notinās no izlases
, 2016-07-06 14:52, pirms 8 gadiem
RonaldoTheBest rakstīja: Nu i, ja tu aplaupīsi banku un pēc tam atdosi, sods tāpat būs
nu ja, bet te ir messi apmātie, ka ķipa ja messi atmaksājis tad nekas nav bijis
, 2016-07-06 14:57, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Futbols no tā tikai zaudēs, taču skatoties uz Messi un Ronaldu šajās lietās, CR ir priekšā. Par krāpšanām nekā nav dzirdēts, asinis ziedo, vienmēr atsaucīgs bildēties, naudu caur vien visādos labdarības projektos iegulda, bērniem ar īpašām vajadzībām apmaksā operācijas..par Messi neko tādu dzirdējis neesmu
Tu nu gan esi naivs, ja domā, ka CR kaut ko no tā visa pats baigi raujās darīt. Viņam kā personībai nav labs tēls - augstprātīgāks vairs nevarētu būt, tāpēc pavisam droši, ka visi tie mārketinga cilvēki, kas ir ap viņu, regulāri ir spiesti izdomāt jaunus un jaunus veidus, kā celt viņa tēlu publikas acīs. Ar lielu naudu tas nav grūti un, protams, reklāmas līgumos CR noteikti saņem krietni vairāk, ņemot vērā viņa pižonīgo izskatu pret Messi mazā puisīša ārieni.
, 2016-07-06 14:58, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: http://www.insidespanishfootball.com/76895/messi-pays-e5-million-in-back-taxes/
Pēc pēdējiem avotiem, ja esmu pareizi sapratis, tad manis augstāk norādītais sods arī būs jāmaksā. Kā arī tevis norādītājā mājaslapā nekas netika minēts par grāmatveža kļūdu.
, 2016-07-06 15:00, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: http://www.insidespanishfootball.com/76895/messi-pays-e5-million-in-back-taxes/
Mazāk vajag atdzīt zosis, tas, ka nozagtais ir atgriezts, nenozīmē, ka var izslīdēt bez soda.
, 2016-07-06 15:03, pirms 8 gadiem
Andzzeys rakstīja: Tu nu gan esi naivs, ja domā, ka CR kaut ko no tā visa pats baigi raujās darīt. Viņam kā personībai nav labs tēls - augstprātīgāks vairs nevarētu būt, tāpēc pavisam droši, ka visi tie mārketinga cilvēki, kas ir ap viņu, regulāri ir spiesti izdomāt jaunus un jaunus veidus, kā celt viņa tēlu publikas acīs. Ar lielu naudu tas nav grūti un, protams, reklāmas līgumos CR noteikti saņem krietni vairāk, ņemot vērā viņa pižonīgo izskatu pret Messi mazā puisīša ārieni.
tirs taisni pukstetaaj
, 2016-07-06 15:05, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: protams, sēž pēc treniņiem istabā un aizpilda iedzīvotāja ienāķuma nodokļa gada deklarāciju
oo figuldīne neesi sajaucis rakstus? Ronaldo vakarā spēlē.
, 2016-07-06 15:07, pirms 8 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Saņem tādu naudu, kura vairākās paaudzēs pietiktu, bet vienalga cenšas "muhļīties" un nepadalīties ar līdzcilvēkiem.
Ar savu nopelnīto negribi ar mani padalīties?
, 2016-07-06 15:09, pirms 8 gadiem
Ar visām zvaigznēm strādā PR speci, Ronaldu jau nu noteikti nebūs izņēmums, bet pašam sportistam ar ir jāvēlas iesaistīties dažādos pasākumos. Ronaldu gan arī ir apmaksātākais sportists pasaulē, tā kā kas tur ko brīnīties, ka viņš ir iesaistīts daudz labdarībās?
, 2016-07-06 15:10, pirms 8 gadiem
Andzzeys rakstīja: Tu nu gan esi naivs, ja domā, ka CR kaut ko no tā visa pats baigi raujās darīt. Viņam kā personībai nav labs tēls - augstprātīgāks vairs nevarētu būt, tāpēc pavisam droši, ka visi tie mārketinga cilvēki, kas ir ap viņu, regulāri ir spiesti izdomāt jaunus un jaunus veidus, kā celt viņa tēlu publikas acīs. Ar lielu naudu tas nav grūti un, protams, reklāmas līgumos CR noteikti saņem krietni vairāk, ņemot vērā viņa pižonīgo izskatu pret Messi mazā puisīša ārieni.
A kur ir augstprātība, ja esi labāks un saki, ka esi labāks, tā jau nav augstprātība, bet fakta apzināšanās Un viņš ir Izlases kapteinis, ko viņam skraidīt pa laukumu un klusēt?nejau viņš pats paņēma un izdomāja es būšu C un ejiet jūs visi, bet viņu iecēla par kapteini un tāpēc uz laukuma arī komandē un aizrāda, ja tas nav jādara kapteinim, tad kam vispār viņu, lai ietu tikai izlozēt kurš sāks spēli un kurā pusē spēlēs? Bet nu vot Mario Balotelli, tā gan ir tāda persona par ko varētu tā teikt futbola aspektā.
Un tiešām gribi teikt, ka CR ir vienalga kam ziedo un to vai vispār ziedo un vienkārši tikai piekrīt vai kaut ko paraksta un dod citiem naudu, lai tie tik ziedo viņa vārdā utt? varbūt arī teiksi, ka visi tie cilvēki ar ko viņš piekrīt fotogrāfēties patiesībā ir nolīgti un viņš tikai tā ceļ savu tēlu? tu pats esi naivs.

P.S. Cerams, jau ka vis tā arī būs nosacīti un Messi turpinās kapāt Barsā, savādāk vispār gandrīz nesanāktu redzēt viņu spēlējam, jo Argertinas klubu vai vispār tā gala klubu spēles gandrīz nemaz neskatos.
, 2016-07-06 15:13, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: oo figuldīne neesi sajaucis rakstus? Ronaldo vakarā spēlē.
man tādas aizdomas, ka tu uzbudinies, lasot manus komentus kā es kaut ko uzrakstu, tā tu klāt
, 2016-07-06 15:16, pirms 8 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Ar savu nopelnīto negribi ar mani padalīties?
Es jau dalos, godīgi maksājot nodokļus.
, 2016-07-06 15:21, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: man tādas aizdomas, ka tu uzbudinies, lasot manus komentus kā es kaut ko uzrakstu, tā tu klāt
O, es zināju, ka tu esi samīlējies Ronaldo, jo katru reizi tu esi klāt pie viņa topikiem. Vēl nepaspēji ierakstīt komentu? Ir jau raksts par pusfinālu!

mixes - apmaksātākais futbolists, nevis sportists.
Antons Upesdeglis - viņš arī maksā nodokļus. Tas ir godīga pilsoņa pienākums nevis dalīšanās.
, 2016-07-06 15:23, pirms 8 gadiem
Būba rakstīja: Ko vēl nelieto, smadzenes?
Tavu mammu, vairs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-07-06 15:33, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: O, es zināju, ka tu esi samīlējies Ronaldo, jo katru reizi tu esi klāt pie viņa topikiem. Vēl nepaspēji ierakstīt komentu? Ir jau raksts par pusfinālu!

mixes - apmaksātākais futbolists, nevis sportists.
Antons Upesdeglis - viņš arī maksā nodokļus. Tas ir godīga pilsoņa pienākums nevis dalīšanās.
Šogad jau it kā apmaksātākais sportists: Cristiano Ronaldo - Forbes
, 2016-07-06 15:37, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Šogad jau it kā apmaksātākais sportists: http://www.forbes.com/profile/cristiano-ronaldo/
Nu šogad varbūt jā, bet pasaulē tas noteikti ir
Floyd Mayweather, Estimated net worth: $650 million
, 2016-07-06 15:55, pirms 8 gadiem
interesantas te ir 2 lietas - ka Messi piesprieda tik bargu nosaciito. manupraat, tur bija naudas sods. un ka Messi senciitim nepiesprieda reaalu cietumsodu, jo visa aizstaaviibas taktika bija balstiita uz to, ka sencis uznjeemaas vainu pilniibaa (kas taa noteikti arii ir).

domaaju arii, ka visos ESP represiivajos orgaanos ir Franko atbalstiitaaju un apspiedeeju peecnaaceeji, nevis katalaanju nacionaalisti, un tas ir viens no iemesliem, kaapeec shaadas lietas vispaar tiek skatiitas.
, 2016-07-06 16:42, pirms 8 gadiem
Dalabi 19 rakstīja: Futbols no tā tikai zaudēs, taču skatoties uz Messi un Ronaldu šajās lietās, CR ir priekšā. Par krāpšanām nekā nav dzirdēts, asinis ziedo, vienmēr atsaucīgs bildēties, naudu caur vien visādos labdarības projektos iegulda, bērniem ar īpašām vajadzībām apmaksā operācijas..par Messi neko tādu dzirdējis neesmu
Nekad nevar zināt. Varbūt arī Ronaldo krāpjas ar nodokļiem, bet vēl nav uzķerts. Tāpat kā Boltam nav vēl dopings konstatēts, bet iespējams ir viss
, 2016-07-06 16:54, pirms 8 gadiem
Ja džeks dienā pelna 40 000 par bumbas spārdīšanu, tad kaut kas šai pasaulē nav riktīgi. Padomājiet!
, 2016-07-06 16:56, pirms 8 gadiem
kambodža 03 rakstīja: Ja džeks dienā pelna 40 000 par bumbas spārdīšanu, tad kaut kas šai pasaulē nav riktīgi. Padomājiet!
Ekonomiku skolā mācījies? Pieprasījums veido piedāvājumu. Ja starp entajiem miljoniem tu esi viens no izcilākajiem (jebkurā nozarē), tad tavs atalgojums būs astronomisks. Tā kā padomā pats.
, 2016-07-06 17:34, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Ekonomiku skolā mācījies? Pieprasījums veido piedāvājumu. Ja starp entajiem miljoniem tu esi viens no izcilākajiem (jebkurā nozarē), tad tavs atalgojums būs astronomisks. Tā kā padomā pats.
neiet jau runa par ekonomiku, pieprasijumu/pied utt. bet par pašu principu kā tādu! Tas tavuprāt ir normāli? Liekas sabiedrība ir sasniegusi lobotomijas augstāku punktu. Un to lieliski pierāda Tramps + mazais kaimiņzemes knēvelis ar kailo torsu uz zirga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-07-06 17:43, pirms 8 gadiem
arčč rakstīja: neiet jau runa par ekonomiku, pieprasijumu/pied utt. bet par pašu principu kā tādu! Tas tavuprāt ir normāli? Liekas sabiedrība ir sasniegusi lobotomijas augstāku punktu. Un to lieliski pierāda Tramps + mazais kaimiņzemes knēvelis ar kailo torsu uz zirga.
ja tev tā liekas bumbas spārdīšana, tad tu pats nesaproti principu, ja nestrādā kaut kādu smago darbu, nezinu, celtniecība, raktuvēs utt, tad diezvai esi tik ļoti noslogots, kā viņš. tas ir smags darbs katru dienu, no maza bērna kājas, kamēr tu braukājies ar riteni, Mesi gāja uz treniņiem, kad tu skatijies multenes viņš gāja ārā skriet.
, 2016-07-06 17:46, pirms 8 gadiem
lasu un vēlreiz pārliecinos - Messi nolicēji un idioti ir viens un tas pats
, 2016-07-06 17:57, pirms 8 gadiem
arčč rakstīja: neiet jau runa par ekonomiku, pieprasijumu/pied utt. bet par pašu principu kā tādu! Tas tavuprāt ir normāli? Liekas sabiedrība ir sasniegusi lobotomijas augstāku punktu. Un to lieliski pierāda Tramps + mazais kaimiņzemes knēvelis ar kailo torsu uz zirga.
Ja neesi mācījies skolā vēsturi, tad ieej wikipedia un sāc ar 1gs- varbūt uzzināsi daudz ko jaunu un būsi nepatīkami pārsteigts
, 2016-07-06 18:01, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: interesantas te ir 2 lietas - ka Messi piesprieda tik bargu nosaciito. manupraat, tur bija naudas sods. un ka Messi senciitim nepiesprieda reaalu cietumsodu, jo visa aizstaaviibas taktika bija balstiita uz to, ka sencis uznjeemaas vainu pilniibaa (kas taa noteikti arii ir).

domaaju arii, ka visos ESP represiivajos orgaanos ir Franko atbalstiitaaju un apspiedeeju peecnaaceeji, nevis katalaanju nacionaalisti, un tas ir viens no iemesliem, kaapeec shaadas lietas vispaar tiek skatiitas.
Bet protams, ja Messi spēlētu Madridē vai jebkur citur, nevis Katalonijas klubā, tad tak Franko atbalstītāju grupa ļautu zagt un bāzt miljonus kabatās bez soda vai ne? Tava loģika meklēt kādu ataisnojumu un vainīgo kā vienmēr ir augstākajā līmenī, cepums!
Savukārt par pašu sodu, piekrītu, ka lēmums dīvains nepiešķirt sencim cietumsodu, ņemot vērā, ka viņš tur ir lielākais shēmotājs un sen jau bija jāsēž, bet nu paraksti droši vien visur ir Leo, jebkurā gadījumā tiesai labāk zināms iemesls, bet lēmumu tāpat noteikti pārsūdzēs.
, 2016-07-06 18:02, pirms 8 gadiem
Nozaga 4 ļamus, atdos 3,5.
Jebkurā gadījumā, zagt ir izdevīgi.
, 2016-07-06 18:03, pirms 8 gadiem
kambodža 03 rakstīja: Ja džeks dienā pelna 40 000 par bumbas spārdīšanu, tad kaut kas šai pasaulē nav riktīgi. Padomājiet!
Būtu tu bērnībā bumbu spārdījis, tad varbūt arī pelnītu 40 000 dienā!
, 2016-07-06 18:07, pirms 8 gadiem
a vot b....le kas vins nah......uj pa izneemumu, ka neseedees cietumaa??? Bl....e te cilveeks nozog maizi veikalaa un seez, atas atmarozaks ar saviem entajiem milijoniem muhhlijaas un tiesa uztaisa taadu sodu, lai nabadzinju drirsaaa neizvaaleetu spaanju citumaa. #@# vot sitais pamatiigi uzvelk.. vismaz cietuma komandai buutu kaartiigs speeleetaajs. nekas karma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2016-07-06 19:04, pirms 8 gadiem
blah rakstīja: Bet protams, ja Messi spēlētu Madridē vai jebkur citur, nevis Katalonijas klubā, tad tak Franko atbalstītāju grupa ļautu zagt un bāzt miljonus kabatās bez soda vai ne? Tava loģika meklēt kādu ataisnojumu un vainīgo kā vienmēr ir augstākajā līmenī, cepums!
Savukārt par pašu sodu, piekrītu, ka lēmums dīvains nepiešķirt sencim cietumsodu, ņemot vērā, ka viņš tur ir lielākais shēmotājs un sen jau bija jāsēž, bet nu paraksti droši vien visur ir Leo, jebkurā gadījumā tiesai labāk zināms iemesls, bet lēmumu tāpat noteikti pārsūdzēs.
taads ir mans viedoklis. neredzu nekaadu racionaalu pamatu maazhoties ar tiem nosaciitajiem cietumsodiem, neskaitot spiedienu no vieteejaam varas un tiesu iestaadeem uz FCB (vairaakaas frontees). vienlaikus skaidrs - ja Leo piemeerotu reaalu cietumsodu, vadzis vareetu truukt, un pashreizeejaa spraadzienbiistamajaa situaacijaa tajaa vismazaak ir ieintereseeti pashi centraalaas varas piekriteeji.
, 2016-07-06 19:21, pirms 8 gadiem
filguds rakstīja: lasu un vēlreiz pārliecinos - Messi nolicēji un idioti ir viens un tas pats
Lasu un vēlreiz pārliecinos - figuldīne ir maza čīkstule. Gaidu vakarā tavus komentārus, zinu, ka jau putas tek pa muti.
, 2016-07-06 19:35, pirms 8 gadiem
EU Commission requires Spanish football clubs...

Un arī EU ir pret Kataloniju un visu Spāniju.
Jo... negodīga konkurence... tas Spānijā nav nekas. It īpaši jau tas attiecināms uz FCB
, 2016-07-06 19:38, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: taads ir mans viedoklis. neredzu nekaadu racionaalu pamatu maazhoties ar tiem nosaciitajiem cietumsodiem, neskaitot spiedienu no vieteejaam varas un tiesu iestaadeem uz FCB (vairaakaas frontees). vienlaikus skaidrs - ja Leo piemeerotu reaalu cietumsodu, vadzis vareetu truukt, un pashreizeejaa spraadzienbiistamajaa situaacijaa tajaa vismazaak ir ieintereseeti pashi centraalaas varas piekriteeji.
Ja Tavu FCB kāds no centrālās varas tik ļoti apbižotu, nebūtu nekādas irracionālās naudas dalīšanas Real M un FCB par labu.

Būtu tikai par labu Real un Barcelona varētu meklēt "labākus medību laukus" kaut kur ārzemēs.

Lūk Tavas sazvērestības teorijas gals

Tas tak ir kā 2x2
, 2016-07-06 19:57, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja Tavu FCB kāds no centrālās varas tik ļoti apbižotu, nebūtu nekādas irracionālās naudas dalīšanas Real M un FCB par labu.

Būtu tikai par labu Real un Barcelona varētu meklēt "labākus medību laukus" kaut kur ārzemēs.

Lūk Tavas sazvērestības teorijas gals

Tas tak ir kā 2x2
kaada tev dalja, idinj? ko tu vispaar shitaajaa topikaa esi pazaudeejis, murmuli? jums jauns treneris, jauns projekts, miglainas iespeejas tikt UCL zonaa. buutu par to domaajis un tur rakstiijis, nevis liidis spaanju attieciibu skaidroshanaa, par ko tev, zemenju fermas sheriff, vispaar nav nekaadas sajeegas.
, 2016-07-06 19:59, pirms 8 gadiem
Kas tā par hu**u?! Jo vairāk naudas, jo vairāk vēl grib sazagt! Es nezinu vai tā ir taisnība un cik no rakstītā ir taisnība, bet šāda sakarībā pasaulē pastāv. Pārdevēja no savas aldziņas katru santīmu nomaksā restajam VIDam, bet miljonāram kaut ko prasās sakruķīt. Nevar vienkārši nodokli samaksāt jopcik?! Tāpat pašam paliks vairāk nekā var iztērēt! Stulbums.
, 2016-07-06 20:34, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: taads ir mans viedoklis. neredzu nekaadu racionaalu pamatu maazhoties ar tiem nosaciitajiem cietumsodiem, neskaitot spiedienu no vieteejaam varas un tiesu iestaadeem uz FCB (vairaakaas frontees). vienlaikus skaidrs - ja Leo piemeerotu reaalu cietumsodu, vadzis vareetu truukt, un pashreizeejaa spraadzienbiistamajaa situaacijaa tajaa vismazaak ir ieintereseeti pashi centraalaas varas piekriteeji.
Pēc tavas loģikas sanāk, ka nedrīkst aiztikt "nabaga abižotos" kataloņus un ar Kataloniju saistītos cilvēkus, lai tik zog, ka tik neaizskart viņus, lai neeskalētu situāciju. Līdz ar to ir tikai divas iespējas vai nu nesodīt vispār, pakratīt ar pirkstu un pateikt nedari vairs tā un nākamreiz zodz mazāk, lai nepieķer, vai arī likt cietumā uz 10 gadiem.
Nenoliedzu, ka spiediens bija, bet, atkal, tur nav nekāda sakara ar Kataloniju, Franko vai sazin ko vēl. Vienmēr uz slavenībām un tiesu šādās situācijās ir bijis milzīgs spiediens, galvenokārt dēļ medijiem. Tajā pat laikā var arī teikt, ka, ja Messi nebūtu tāda slavenība, tad viņš noteikti dabūtu 4 gadus, nevis 21 mēnesi.
Grūti šajā situācijā kaut ko kādam pārmest, ja pierādījumos labi redzams, ka shēmots vairākās valstīs, lai izvairītos no nodokļiem. Jā, Messi varbūt par to nezināja (varbūt arī zināja, to neviens neuzzinās), bet, kā vēsta vecais teiciens, "Nezināšana neatbrīvo no atbildības", ja reiz parakstus visur salicis, tad arī rēķinies ar sekām, līdz ar to viņi var tikai priecāties, ka Spānijā pastāv tāda divu gadu sistēma, kas var atbrīvot no reāla cietumsoda un Messi vajadzētu sākt domāt ar galvu un atbrīvoties no sava mafiozņika senča, kas viņu nogremdēs līdz ar sevi.
, 2016-07-06 20:49, pirms 8 gadiem
blah rakstīja: Pēc tavas loģikas sanāk, ka nedrīkst aiztikt "nabaga abižotos" kataloņus un ar Kataloniju saistītos cilvēkus, lai tik zog, ka tik neaizskart viņus, lai neeskalētu situāciju. Līdz ar to ir tikai divas iespējas vai nu nesodīt vispār, pakratīt ar pirkstu un pateikt nedari vairs tā un nākamreiz zodz mazāk, lai nepieķer, vai arī likt cietumā uz 10 gadiem.
Nenoliedzu, ka spiediens bija, bet, atkal, tur nav nekāda sakara ar Kataloniju, Franko vai sazin ko vēl. Vienmēr uz slavenībām un tiesu šādās situācijās ir bijis milzīgs spiediens, galvenokārt dēļ medijiem. Tajā pat laikā var arī teikt, ka, ja Messi nebūtu tāda slavenība, tad viņš noteikti dabūtu 4 gadus, nevis 21 mēnesi.
Grūti šajā situācijā kaut ko kādam pārmest, ja pierādījumos labi redzams, ka shēmots vairākās valstīs, lai izvairītos no nodokļiem. Jā, Messi varbūt par to nezināja (varbūt arī zināja, to neviens neuzzinās), bet, kā vēsta vecais teiciens, "Nezināšana neatbrīvo no atbildības", ja reiz parakstus visur salicis, tad arī rēķinies ar sekām, līdz ar to viņi var tikai priecāties, ka Spānijā pastāv tāda divu gadu sistēma, kas var atbrīvot no reāla cietumsoda un Messi vajadzētu sākt domāt ar galvu un atbrīvoties no sava mafiozņika senča, kas viņu nogremdēs līdz ar sevi.
tu domaa, ka agjentuuru pakalpojumus izmanto tikai FCB speeleetaaji? kaa tad, RM chalji visu pikji tur depoziitos, nevis uztic profesionaaliem paarvaldiitaajiem... Messi tur jau nav vieniigais, arii Maskerano, Alvesh utt.
protams, skaidrs, ka senciitis kaut ko sajaaja (par ko pelniits un varbuut pat paaraak mazs sods), bet te tak skaidrs uzbrukums speeleetaajam. iedomaajies, ja tas nebuutu Messi - tiesas seedee viens no diviem apsuudzeetajiem pazinjo, ka dariijis visu, otram nezinot, uznjemas vainu utt. un tiesa tomeer piespriezh vienaadus sodus... tas nav logjiski.

par to, kas tur seezh tajaas tiesaas, var spriest, kaut vai dziivee apskatot shiis eekas. faktiski valdiibas agjentuuru un tiesu eekas ir vieniigaas pilseetaa, pie kuraam ir spaanju karogi un apsardze. tas ir kaut kas liidziigs Rubika kantorim vai vismaz AP Atmodas saakuma posmaa.

jebkuraa gadiijumaa, Messi (cerams, ka visiem saprotams, ka ne jau pats, bet vinja vaardaa vinja komanda? savaadaak peec komentaariem shkjiet, ka kaads domaa, ka vinsh pats sainjo pikji pacinjaas un suuta uz ofshoriem) ir pazinjojis, ka paarsuudzees, paskatiisimies, kas vinjiem izdosies.
, 2016-07-06 21:15, pirms 8 gadiem
Kad Gulbis atmaksās izkrāpto piķi???Mums līdz Spānijai vēl tālu...
, 2016-07-06 21:22, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: kaada tev dalja, idinj? ko tu vispaar shitaajaa topikaa esi pazaudeejis, murmuli? jums jauns treneris, jauns projekts, miglainas iespeejas tikt UCL zonaa. buutu par to domaajis un tur rakstiijis, nevis liidis spaanju attieciibu skaidroshanaa, par ko tev, zemenju fermas sheriff, vispaar nav nekaadas sajeegas.
Tu tik nenomirsti no pārcentības

Tā nu tas ir. Noargumentēšu Tevi līdz grīdai, kad vien vajadzēs (kad būs vēlme), ja raksti stulbības.

Turpini runāt par zemenēm, rozā brille
, 2016-07-06 22:06, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: tu domaa, ka agjentuuru pakalpojumus izmanto tikai FCB speeleetaaji? kaa tad, RM chalji visu pikji tur depoziitos, nevis uztic profesionaaliem paarvaldiitaajiem... Messi tur jau nav vieniigais, arii Maskerano, Alvesh utt.
protams, skaidrs, ka senciitis kaut ko sajaaja (par ko pelniits un varbuut pat paaraak mazs sods), bet te tak skaidrs uzbrukums speeleetaajam. iedomaajies, ja tas nebuutu Messi - tiesas seedee viens no diviem apsuudzeetajiem pazinjo, ka dariijis visu, otram nezinot, uznjemas vainu utt. un tiesa tomeer piespriezh vienaadus sodus... tas nav logjiski.

par to, kas tur seezh tajaas tiesaas, var spriest, kaut vai dziivee apskatot shiis eekas. faktiski valdiibas agjentuuru un tiesu eekas ir vieniigaas pilseetaa, pie kuraam ir spaanju karogi un apsardze. tas ir kaut kas liidziigs Rubika kantorim vai vismaz AP Atmodas saakuma posmaa.

jebkuraa gadiijumaa, Messi (cerams, ka visiem saprotams, ka ne jau pats, bet vinja vaardaa vinja komanda? savaadaak peec komentaariem shkjiet, ka kaads domaa, ka vinsh pats sainjo pikji pacinjaas un suuta uz ofshoriem) ir pazinjojis, ka paarsuudzees, paskatiisimies, kas vinjiem izdosies.
Bet paskaties vienkārši no likumdošanas puses - Leo paraksti noteikti uz papīriem ir, parakstījis pats brīvprātīgi, paraksti nav viltoti, neviens nespieda neko parakstīt ar ieroci pie deniņiem, tad kā var viņu nesodīt? Tas, ka sencītis tur visu savārījis un uzņemas vainu, īpaši neko nemaina, jo līdzdalība no Messi puses ir jebkurā gadījumā, kaut vai bez ļaunprātīgiem nolūkiem, tā teikt, slepkavība ar netiešu nodomu/neuzmanības gadījumā joprojām būtu slepkavība... Drīzāk tur var runāt par to, ka ok, Messi 21 mēnesis, bet Horhem bija jābūt daudz vairāk, nevis tas, ka Messi kaut ko nebūtu pelnījis, nav viņam diplomātiskā imunitāte.
Jebkurā gadījumā tas bija tikai loģiski, ka pārsūdzēs, sveikā cauri netiks tas ir skaidrs, tā ka tas neko īpaši gan jau viņa dzīvē nemainīs, ja 21 mēnesi samazinās uz 11. Ka tik pa to laiku neuzpeld jauni dokumenti un Leo paņem vēl pēc kāda panta, tad gan būs joki
, 2016-07-07 07:46, pirms 8 gadiem
blah rakstīja: Bet paskaties vienkārši no likumdošanas puses - Leo paraksti noteikti uz papīriem ir, parakstījis pats brīvprātīgi, paraksti nav viltoti, neviens nespieda neko parakstīt ar ieroci pie deniņiem, tad kā var viņu nesodīt? Tas, ka sencītis tur visu savārījis un uzņemas vainu, īpaši neko nemaina, jo līdzdalība no Messi puses ir jebkurā gadījumā, kaut vai bez ļaunprātīgiem nolūkiem, tā teikt, slepkavība ar netiešu nodomu/neuzmanības gadījumā joprojām būtu slepkavība... Drīzāk tur var runāt par to, ka ok, Messi 21 mēnesis, bet Horhem bija jābūt daudz vairāk, nevis tas, ka Messi kaut ko nebūtu pelnījis, nav viņam diplomātiskā imunitāte.
Jebkurā gadījumā tas bija tikai loģiski, ka pārsūdzēs, sveikā cauri netiks tas ir skaidrs, tā ka tas neko īpaši gan jau viņa dzīvē nemainīs, ja 21 mēnesi samazinās uz 11. Ka tik pa to laiku neuzpeld jauni dokumenti un Leo paņem vēl pēc kāda panta, tad gan būs joki
mana analogjija buutu taada - ja tu kaadam iedod savu auto un vinsh brauciena laikaa notriec gaajeeju, jums ir jaasanjem vienaads sods?
, 2016-07-07 12:27, pirms 8 gadiem
Limpompo rakstīja: Kas tā par hu**u?! Jo vairāk naudas, jo vairāk vēl grib sazagt! Es nezinu vai tā ir taisnība un cik no rakstītā ir taisnība, bet šāda sakarībā pasaulē pastāv. Pārdevēja no savas aldziņas katru santīmu nomaksā restajam VIDam, bet miljonāram kaut ko prasās sakruķīt. Nevar vienkārši nodokli samaksāt jopcik?! Tāpat pašam paliks vairāk nekā var iztērēt! Stulbums.
Man arī it kā tā vienmēr ir licies- kas tad tur- godīgi samaksā un tik un tā dzīvo cepuri kuldams.
Bet kad mēgina iedomāties sevi to miljonāru vietā, tad pārsvarā jau tie miljoni nākuši ar smagu darbu un atdot atpakaļ valstij miljonu nav tas pats, kas atdot simtnieku, jo par simtnieku ta ir skaidrs- ar visām veselības aprūpēm, policijām, izglītībām, pilsētas infrastruktūrām tas simtnieks arī ''atnāk atpakaļ'' kā reāls labums pašam.
Bet ja runā par miljonu, tad gan noteikti neviļus uzdodas jautājums- ''ko tādu man valsts ir izdarījusi/dara, lai es par to maksātu miljonus no paša nopelnītās naudas?''

Citiem vārdiem sakot- noteikti nav viegli atdot miljonus, ja nezini par ko tu viņus atdod.
, 2016-07-07 15:01, pirms 8 gadiem
555 rakstīja: mana analogjija buutu taada - ja tu kaadam iedod savu auto un vinsh brauciena laikaa notriec gaajeeju, jums ir jaasanjem vienaads sods?
Nē, par to jau rakstīju, ka Horhem, manuprāt, bija jābūt daudz lielākam sodam, es vienkārši runāju par to, ka arī Messi nav nevainīgs jēriņš un savu sodu ir pelnījis. Cita lieta ir pierādīt tiesā, ka Horhe ir bijis tas lielais ļaundaris. Pļāpāt un atzīties, ka viņš visu darījis ir viens, bet pierādīt kas cits, tas varētu arī būt iemesls kāpēc abiem sodi vienādi.
, 2016-07-07 16:28, pirms 8 gadiem
yuka rakstīja: Man arī it kā tā vienmēr ir licies- kas tad tur- godīgi samaksā un tik un tā dzīvo cepuri kuldams.
Bet kad mēgina iedomāties sevi to miljonāru vietā, tad pārsvarā jau tie miljoni nākuši ar smagu darbu un atdot atpakaļ valstij miljonu nav tas pats, kas atdot simtnieku, jo par simtnieku ta ir skaidrs- ar visām veselības aprūpēm, policijām, izglītībām, pilsētas infrastruktūrām tas simtnieks arī ''atnāk atpakaļ'' kā reāls labums pašam.
Bet ja runā par miljonu, tad gan noteikti neviļus uzdodas jautājums- ''ko tādu man valsts ir izdarījusi/dara, lai es par to maksātu miljonus no paša nopelnītās naudas?''

Citiem vārdiem sakot- noteikti nav viegli atdot miljonus, ja nezini par ko tu viņus atdod.
Nu Tu gan aizstāvi regresīvo nodokļu ideju.
Visupirms, izdali sociālās iemaksas no ienākumu nodokļiem.
Un šeit (sociālajās iemaksās) mēs redzam to, ka neviens no regresīvo nodokļu aizstāvētājiem vairs negrib kaut ko regresēt Neviens negrib mazākus pensiju uzkrājumus, mazākus maternitātes pabalstus, utt.

Taču, kad iet runa par ienākumu nodokļiem, tad uzrodas lielie regresijas piekritēji. Sak, kāpēc man no saviem miljoniem maksāt tūkstošu simtus, ja cits no saviem tūkstošiem nomaksā tūkstoti, vai tikai simtus?
Tāpēc, ka gan Tu esi cilvēks, gan tas tūkstošu pelnītājs ir cilvēks. Vienādi, savstarpēji identiski cilvēki.

Sociālās iemaksas nediferencēsim, ienākuma nodokļus diferencēsim.
Nekā tamlīdzīga. Ienākuma nodokļu aprēķinus jāuztver tieši tāpat kā sociālās iemaksas. Atšķiras tikai teorētiskais labuma ieguvējs - Tu pats un Tavi vecāki kā pensionāri (teicu jau, teorētiski tas ir sociālo iemaksu gadījumā), vai Valsts kopumā.
Tas nozīmē, nevar būt ne runa par regresīviem ienākuma nodokļiem, ja vien ņemam vērā iepriekšējā rindkopā minēto. Kā minimums likmei jābūt vienādai, neatkarīgi no ienākumiem. Un tieši progresivitāte ir pareizais virziens.

Ko Messi dod nodokļu nomaksa Valstij?
To pašu, ko Tev. Asfalts pats uz ceļiem nelīst, policija, kura neļauj visai pasaulei kļūt par lielu Detroitu, algas sev nedrukā, utt.
(un šeit nevajag runāt par to, ka, piemēram, Latvijā, Valsts pārvalde koruptīva un tādēļ nevajag maksāt). Vairāk vai mazāk koruptīva tā ir visā pasaulē. Visur! Tikai... citur mazāk, citur vairāk.
, 2016-07-07 19:50, pirms 8 gadiem
*Es NEAIZSTĀVU regresīvo nodokļu sistēmu- es vnk saku, ka labi saprotu to cilvēku attieksmi, kuriem jāmaksā nodokļos miljoni, kaut gan pa vienu un to pašu asfaltu vien braucam.
Par sociālajām iemaksām es nerunāju- tās pilnīgi loģiski būtu jābūt vienādam %, jo labuma guvējs ir pats indivīds.
Par dažādu sodu samērību es ar visām sešām PAR progresivitāti- nu nav samērīgs 100e sods piemēram par ātruma pārkapumu minimālās algas saņēmējam vai Messi.
Bet ienākumu nodoklis gan ir un būs diskutabls temats.
, 2016-07-07 20:00, pirms 8 gadiem
ps. loģiski, ka maksāt vienādu summu IIN visiem valsts iedzīvotājiem iespējams būtu valsts bankrota aizsākums. Trūcīgakie cilvēki nošautos vai pilnīgi visi strādātu aploksnēs. Vidējie būtu ok un bagātie peldētos pienā.
Viss ko mēginu pateikt- es absolūti nevainoju un pat saprotu tos cilvēkus, kuri slēpj savus ienākumus vai citādi mēģina nomahinēt, tapēc vienmēr uztveru ar smīnu komentus ''kas tad viņam- 100 miljoni kabatā- vai tad grūti atdot 10 valstij?''