Layout: current: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayoutLoad (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:121, Did:0, useCase: 3

papildināts ''Milan'' izspēlē astoņu vārtu trilleri ; ''Inter'' uzvar, bet ''Roma'' un ''Juventus'' zaudē

''Milan'' izspēlē astoņu vārtu trilleri ; ''Inter'' uzvar, bet ''Roma'' un ''Juventus'' zaudē
AC ''Milan'' futbolista Robinju emocijas spēles laikā
Foto: AFP/Scanpix

Itālijas augstākajā čempionātā ''Serie A'' šodien aizvadītas deviņas no desmit 19. kārtas spēlēm. AC ''Milan'' savā laukumā aizvadīja trillera cienīgu spēli pret ''Udinese'' (4:4). Milāniešu labā neizšķirtu priekšpēdējā kompensācijas laika minūtē izrāva uzbrucējs Zlatans Ibrahimovičs. ''Sampdoria'' citā spēlē ar 2:1 uzvarēja AS ''Roma'' futbolistus, bet Leonardu vadītie Milānas ''Inter'' spēlētāji ar 2:1 viesos pārspēja ''Catania''.

Makedas debijā ''Sampdoria'' pieveic ''Roma''

Kluadio Ranjeri vadītā ''Roma'' viesos tikās ar devītajā vietā esošo ''Sampdoria''. Pirmā iespēja radās mājiniekiem, tomēr Guberti piespēle bija par neprecīzu, lai pie vārtiem esošais uzbrucējs Poci spētu ar galvu aizsniegties līdz bumbai. Līdzīga situācija radās arī romiešiem 18. minūtē. Tikai šoreiz atšķirība bija tā, ka uzbrucējs Vučiničs nevis meklēja savu partneri Boriello, bet gan apskrēju vienu aizsargu un trieca bumbu tālajā vārtu stūrī. Iespaidīgi vārti un ''Roma'' ar 1:0 bija vadībā. Dženovas pilsētas futbolisti atbildēja ar Reto Cīglera šāvienu no 30 metriem, kas lidoja vārtiem secen. Viesi neapstājās, un pēc Menesa un Vučiniča saspēles izdevība radās Boriello – viņa sitienu ar pirksta galiem atsita ''Sampdoria'' vārtsargs Kurči. Pirms puslaika beigām mājinieku uzbrucējs Gvido Marilungo izšķērdēja labu izdevību, un abas komandas devās uz garderobēm.

Otrajā puslaikā pagrieziena punkts sekoja 55. minūtē, kad pēc ''Roma'' aizsarga Žuana kļūdas mājinieks Angelo Palombo devās soda laukumā, kur pēc niecīga kontakta ar vārtsargu krita. Tiesnesis vārtsargam Seržiu piešķīra sarkano kartīti un ''Sampdoria'' - pendeli, ko veiksmīgi realizēja Poci. Spēlēdami vairākumā, dženoviešiem 77. minūtē laukumā devās no Mančestras ''United'' izīrētais Frederiko Makeda, kurš pēc uznākšanas gandrīz guva vārtus – viņa sitiens ar galvu no sešiem metriem bija neprecīzs.

Mājinieki savu panāca 83. minūtē, kad Guberti izmantoja vēl vienu ''Roma'' aizsarga Žuana rupju kļūdu un raidīja bumbu garām Seržiu aizstājējam Doni. Spēles beigās ''Sampdoria'' paspēja palikt mazākumā – otras dzeltenās kartītes nopelnīja Lukini un Gastaldello, tomēr izraut neizšķirtu neizdevās. ''Sampdoria'' parādīja savus muskuļus galvaspilsētas klubam un uzvarēja ar 2:1.

Kambiaso divi vārti palīdz ''Inter'' uzvarēt un atgūt optimismu

Pēc ceturtdien izcīnītās uzvaras pār ''Napoli'' ar 3:1 iedvesmotie Milānas futbolisti šodien viesos tikās ar 13. vietā esošo ''Catania''. Spēles sākumā komandas apmainījās ar momentiem – vispirms ''Catania'' uzbrucējs Maksi Lopess gandrīz izlauzās cauri ''Inter'' aizsardzībai, bet vēlāk otrā laukuma galā pēc Maikona centrējuma bumbu vārtsargam rokās raidīja Dejans Stankovičs. Veiksmi no 27 metriem izmēģināja mājinieku aizsargs Pablo Alvaress, bet vēlāk ''Inter'' pussargs Tjago Mota sitiens lidoja pāri vārtu konstrukcijai.

Otro puslaiku labāk iesāka ''Catania'' futbolisti. Vispirms kreisās malas aizsargs Čiro Kapuano apspēlēja divus ''Inter'' aizsargus un sita pāri vārtiem, bet vēlāk pussargam Pablo Ledezmam gandrīz izdevās izmantot nelielu ''Inter'' aizsarga Kristiana Kivu kļūdu, tomēr viņa sitienu ar pūlēm atvairīja viesu vārtsargs Kastelaci. Bīstamas izskatījās abas vienības. Turpinājumā ''Catania'' vārtsargam Anduharam nācās glābt savu komandu pēc Milito raidījuma, bet 68. minūtē pēc ātra pretuzbrukuma tuvu vārtu guvumam bija mājinieku uzbrucējs Maksi Lopess, tomēr atkal vietā bija Kastelaci.

Rezultāts beidzot tika atklāts 71. minūtē – pēc neliela haosa ''Inter'' aizsardzībā bumba zem pārliktņa vārtos raidīja Gomess, 1:0 ''Catania''. ''Inter'' atbildēja nekavējoties – Stankovičs vienu pret vārtsargu izvirzīja Kambiaso, kurš 74. minūtē panāca 1:1. Viesi savu pozicionālo pārsvaru 79. minūtē pārvērta vēl vienā vārtu guvumā. Pēc filigrānas Maikona piespēles soda laukumā ar galvu precīzi sita pieminētais argentīnietis Kambiaso, un 2:1 ''Inter''. Iespēja panākt 3:1 bija Milito, bet viņa sitiens gāja vārtiem secen, un Milānas klubs jauno gadu ar jauno treneri Leonardu iesākuši pozitīvi, tomēr ''Inter'' atrodas joprojām tikai septītajā vietā.

''Milan'' izspēlē astoņu vārtu trilleri ar ''Udinese''

Līdere ''Milan'', kura pirms 19. kārtas bija iekrājusi piecu punktu pārsvaru pār ''Lazio'', lūkoja savā ''San Siro'' stadionā uzvarēt ''Udinese''. Uzdevums neizrādījās tik vienkāršs. Pirms vārtu biruma izdevības radās mājinieku uzbrucējiem – Alešandre Patu no labas pozīcijas netrāpīja mērķī, Robinju bumbu trieca apaļo priekšmetu pāri. Otrā laukumā ''Milan'' vārtsargs parādīja savu klasi un atvairīja efektīvu ''Udinese'' vienības līdera Di Natales raidījumu. Čempionāta rezultatīvākais futbolists 35. minūtē panāca savu – pēc tam, kad bumba pēc viņa komandas biedra Inlera sitiena atleca no vārtu staba, viņš lēcienā to sita vārtu tīklā, 1:0 ''Udinese''. Pēdējā pirmā puslaika minūtē Ibrahimovičs izdarīja visu pareizi un atrada vārtu priekšā esošo Patu, kurš bez problēmām izlīdzināja rezultātu.

Otrā puslaika 53. minūtē viesi no Udīnes atkal izvirzījās vadībā – labu sezonu aizvadošais čīlietis Aleksis Sančess vispirms noskrēja aizsargu Danieli Boneru un pēc tam lēcienā ar galvu pārspēja vārtsargu ''Milan'' vārtsargu Ameliu. Izskatījās, ka ''Udinese'' rezultāta ziņā aizbēgs no mājiniekiem, jo 66. minūtē pēc tam, kad Klarenss Zēdorfs zaudēja bumbu laukuma vidusdaļā, Di Natale uztvēra partnera piespēli un tika galā gan ar ''Milan'' aizsargu Boneru, gan vārtsargu Ameliu, un jau 3:1 ''Udinese'' labā. Di Natalem šie jau 13. vārti sezonā. Neizskatījās, ka ''Milan'' atgūsies, jo Ibrahimoviča sitiens no 13 metriem lidoja pāri, bet 18. kārtas varoņa ''Milan'' rindās Rodneja Streisera sitienu lielisku atvairīja ''Udinese'' vārtsargs Samirs Handanovičs.

Desmit minūtes pirms beigām ''Milan'' sāka atspēlēšanos. Vispirms 79. minūtē veiksme uzsmaidīja brazīlietim Tagu Silvam, pēc kura centrējuma bumbas lidojuma virzienu izmainīja viesu aizsargs Mehdi Benatia, un Handanovičam nebija pa spēkam aizsniegties līdz bumbai. Tikai pēc trīs minūtēm laukumā uznākušais Antonio Kasano piespēlēja Patu, kurš atbrīvojās no sedzēja un panāca 3:3. Nekas vēl nebija beidzies, un pirmspēdējā pamatlaika minūtē ''Udinese'' izmantoja savu izdevību pretuzbrukumā, kā rezultātā vārtus guva laukumā uznākušais Žermans Deniss, 4:3 ''Udinese''. Pēdējais vārds piederēja lielajam zviedru uzbrucējam Ibrahimovičam, kurš pēc Kasano piespēles atrada ceļu pretī vārtiem, izlīdzināja rezultātu un pielika punktu šim trillerim. ''Milan'' pēc šī neizšķirta ''Napoli'' tabulā apsteidz par četriem punktiem.

Kavani hetriks otro reizi šogad pazemo ''Juventus''

Turīnas ''Juventus'' viesojās Neapolē, kur tikās ar trešajā vietā esošo ''Napoli''. Pirmā labā izdevība radās mājiniekiem, kuri to arī izmantoja – pēc pussarga Kristiana Madžo piespēles uzbrucējs Edinsons Kavani apsteidza ''Juventus'' aizsargus un ar galvu raidīja bumbu vārtos, 1:0 ''Napoli'' labā. No savainojuma nesen atgriezies Juves uzbrucējs Amauri, kurš bija tuvu rezultāta izlīdzināšanai, tomēr mājinieku vārtsargs De Sanktiss efektīvā lēcienā atvairīja viņa sitienu.

Turpinājumā savu lomu nospēlēja tiesnesis, kurš neieskaitīja jaunā Juves uzbrucēja Lukas Toni vārtu guvuma pēc stūra sitiena, jo viņš saskatīja, ka bijušais ''Genoa'' futbolists pārkāpis noteikumus pret De Sanktisu. Jāteic, ka samēra skarbs tiesneša lēmums, jo De Sanktiss pats metās cīņā un uzskrēja virsū pretinieku uzbrucējam Toni. ''Juventus'' veidoja vairākus uzbrukumus, kamēr ''Napoli'' uzbrucējs Kavani ar savu otro pieskārienu spēlē guva savus otros vārtus. Urugvajietis pēc Andrea Dosenas piespēles uzvarēja gaisa divcīņā un arī šoreiz ar galvu pārspēja vārtsargu Storari, 2:0 ''Napoli''

Otrā puslaikā ''Juventus'' turpināja uzbrukt daudzsološi, bet bumba vārtos negāja. Uzmanības centrā vēlreiz bija Amauri, kura centienus apslāpēja mājinieku vārtsargs De Sanktiss. Kamēr Juve centās, ''Napoli'' darīja. Trešos vārtus Neapoles futbolistu labā guva neviens cits kā Kavani, kurš 56. minūtē pēc Mareka Hamšika piespēles lēcienā to izdarīja ar... galvu. Urugvajietis, kurš tagad kļuvis par rezultatīvāko, varēja gūt vēl savus ceturtos vārtus spēlē, tomēr viņa partnera Ezekjela Laveci darbības rezultātā Kavani nonāca sarežģītā situācijā, un viņa sitiens vārtsargam Storari problēmas nesagādāja. ''Napoli'' savas izdevības izmantoja un uzvarēja ''Juventus'' ar 3:0. ''Juventus'' otrais zaudējums šogad, un pēdējās divās spēlēs vecās senjores vārtu attiecība ir 1:7.

Citās spēlēs. Otrajā vietā esošā Romas ''Lazio'' pārsteidzoši savā laukumā piedzīvoja zaudējumu pret priekšpēdējā pozīcijā esošo ''Lecce'' vienību. Atspēlēties pa spēkam bija arī ''Fiorentina'', kura, pēc pirmā puslaika atrodoties iedzinējos ar 0:2, pēdējās 18 spēles minūtēs guva trīs vārtus un izcīnīja uzvaru. ''Parma'', kas iepriekšējā kārtā ar 4:1 sasita ''Juventus'', šodien savā laukumā ar 1:2 atzina ''Cagliari'' pārākumu, bet ''Palermo'' izspēlēja bezvārtu neizšķirtu ar Veronas ''Chievo''.

Itālijas čempionāts, 19. kārta

DatumsSpēleRezultātsVārtu guvēji
6.01Catania – Inter Milan1:2 (0:0)Gomess 71' – Kambiaso 74' 79'
6.01Chievo - Palermo0:0 (0:0)-
6.01Parma - Cagliari1:2 (0:2)Džovinko 54' – Akvafreska 22' 32'
6.01AC Milan – Udinese4:4 (1:1)Patu 45' 82'; Benatia 78' (s.v.); Ibrahimovičs 90' – Di Natale 35' 66'; Sančess 53'; Deniss 89'
6.01Lazio – Lecce1:2 (0:1)Mauri 47' – Muslera 39' (s.v.); Grosmillers 74'
6.01Fiorentina – Brescia3:2 (0:2)Džilardino 72'; Santana 72'; Ljajičs 88' – Diamanti 30'; Kordova 45'
6.01Cesena – Genoa0:0 (0:0)-
6.01Bari – Bologna0:2 (0:1)Ekdals 38'; Di Vaio 69'
6.01Sampdoria – AS Roma2:1 (0:1)Poci 58' (11m); Guberti 84' – Vučiničs 18'
6.01Napoli - Juventus3:0 (2:0)Kavani 20' 26' 53'

Turnīra tabula

VKomandaSUNZV.A.P
1.Milan19124334:1740
2.Napoli19113531:2136
3.Lazio19104525:1834
4.Roma1995527:2432
5.Palermo1994632:2231
6.Juventus1987433:2531
7.Inter1785425:1629
8.Udinese1983827:2527
9.Sampdoria1868420:1726
10.Bologna1967619:2524*
11.Cagliari1965821:1823
12.Fiorentina1865720:2023
13.Genoa1865713:1523
14.Chievo1957719:2122
15.Parma1957718:2322
16.Catania1956817:2421
17.Cesena1854913:2119
18.Lecce19531118:3618
19.Brescia19431215:2615
20.Bari19351112:2814

- *''Bologna'' noņemts viens punkts par nodokļu nemaksāšanu

Rezultatīvākie spēlētāji

VFutbolistsKlubsVārti
1.Edinsons KavaniNapoli13
2.Di NataleUdinese13 (2)
3.Marko Di VaioBologna11
4.Zlatans IbrahimovičsMilan10 (2)
5.Fabio KvaljarellaJuventus9
6.Marko BorielloRoma9(1)
7.Samuels Eto'oInter Milan9 (3)
8.Alešandre PatuAC Milan8
9.Alesandro MatriCagliari8 (1)

Catania – Inter Milan 1:2

AC Milan – Udinese 4:4

     [+] [-]

, 2011-01-09 21:55, pirms 14 gadiem
Pēc tabulas sanāk, ka visas spēles notikušas 6.01...

  -2 [+] [-]

, 2011-01-09 21:57, pirms 14 gadiem
Nuu aizsardzība Milānai švaka...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 22:01, pirms 14 gadiem
labas spēles šodien Itālijā. prieks par Di Vaijo kārējiem vārtiem, nu un, protams, lieliskais Vučiničs. šis čalis māk sist skaisti.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 22:01, pirms 14 gadiem
Bonera.....ai ai ai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-01-09 22:04, pirms 14 gadiem
Boneru, Antonīni un Zēdorfu vajag nošaut, pārējie drīkst dzīvot. Kasano izskatās labi iejuties, gaidu viņa optimālo fizisko formu, tad būs vēl interesantāk.

     [+] [-]

, 2011-01-09 22:10, pirms 14 gadiem
Tuures antivaronis,neskatoties,kas notiks Napoli-Juve speelee ir Huans.Nu kur tad tik sliktu puslaiku var nospeeleet.Nezinu,kaadeelj Ranjeerii vinju uzmainiija,bet taa vareetu buut viena no visu laiku sliktaakajaam mainjaam.
Vuchinichs pirmajaa puslaikaa bija zveers.Visu,kam vinjsh pieskaaraas paarveerta zeltaa.Varbuut vajadzeeja sadaliit savu magjiju vienliidziigi pa abiem puslaikiem.
Pa to laiku Kavani izvirza Napoli vadiibaa.Vinjsh arii "miil" Juvi.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-09 22:11, pirms 14 gadiem
Lieliska spēle Kambiaso Inter rindās, bet nu Milānai 4-4 pret Udinese. Kaut kas negaidīts! Prieks, ka Ibrahimovičs tomēr beigās izrāvis punktu.

     [+] [-]

, 2011-01-09 22:13, pirms 14 gadiem
reikons rakstīja: Lieliska spēle Kambiaso Inter rindās, bet nu Milānai 4-4 pret Udinese. Kaut kas negaidīts! Prieks, ka Ibrahimovičs tomēr beigās izrāvis punktu.
Kambiaso raadiija piemeeru uzbruceejiem,kas jau cik ilgi nevar guut vaartus.Buutiibaa uzvara ar gribasspeeku.

     [+] [-]

, 2011-01-09 22:15, pirms 14 gadiem
Droši vien šosezon Milānai nebija (un cerams, ka nebūs) tādu spēļu kā šī, kas uzskatāmi parādīja, kas notiek, kad Nestu nepieciešams aizvietot. Pēc Onyewu atdošanas uz Twente, atliek 2 varianti - Yepes un Bonera. Domāju, ka 90% Milānas fanu būtu tikai laimīgi, ja laukumā parādītos kolumbietis nevis itālis (un ne tikai šīs spēles dēļ). Ja būt ļoti bargam, tad Boneru var vainot visos 4 ielaistajos vārtos, taču sliktākais ir tas, ka tā notiek vienmēr, kad pretim iziet komanda ar nedaudz spēcīgāku uzbrukumu.
Bez šaubām, izvilktā spēle ir liels sasniegums un esmu drošs, ka ar 100% gatavu Kassano spēle uzbrukumā ies vēl vienkāršāk, taču, ja Allegri nesapratīs, kurā vietā jāatrodas Boneram un Seedorfam (uz kura sirdsapziņas ir 3. ielaistie vārti un nekas neparādīts uzbrukumā), tad baidos, ka Milānas līdzjutējiem būs vēl daudz vilšanos līdz sezonas beigām...

  +4 [+] [-]

, 2011-01-09 22:37, pirms 14 gadiem
Inter Leonardo vadībā 2 uzvaras divās spēlēs varbūt tomēr viņam kaut kas izdosies

  +3 [+] [-]

, 2011-01-09 22:45, pirms 14 gadiem
jā, Makavelī, Žuans ir tūres neveiksminieks. iegāza Romu. bet kā Kasāno iejūtas Milānā. otrajā mačā iznāk uz maiņu (ja nemaldos) un noorganizē vārtus. šodien pat divus.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:01, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: jā, Makavelī, Žuans ir tūres neveiksminieks. iegāza Romu. bet kā Kasāno iejūtas Milānā. otrajā mačā iznāk uz maiņu (ja nemaldos) un noorganizē vārtus. šodien pat divus.
Jap,taa ir.Krievs ljoti prieciigs bija,kad Kasaano izkaartoja vaartus Straseram.Komenteetaajs teica,ka esot skatiijies draudziibas speeli pret to araabu komandu un jau tajaa esot ieziimeejusies tendence,kas Kasaano raksturo vairaak kaa piespeeleetaaju,asistentu(ja taa var teikt) nekaa uzbrukumu nosleedzeeju.Pashlaik viss taa arii iet.Domaaju paies kaads meenesis kameer Kasaano iejutiisies kaartiigi un saaks pats njemt speeli uz sevi.Lai taa notiktu vispirms vinjam,protams, jaaizkaro vieta saakumsastaavaa.
Pa to laiku Kavani jau guvis hat-tricku.Nu jopcik,kas shodien notiek vispaar.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-09 23:12, pirms 14 gadiem
Atkal Džovinko ieliek banku Žēl, Palermo neiet izbraukumā, diezgan liels pārsteigums par Lečes uzvaru. 4:4 Milānā? No surprise, tur tak tikai pāris cilvēki mak spēlēt aizsardzībā. Bet Bonēra, toč ir klauns, ja vēl atcerās, ka Parmas laikos skaitījās viens no labākajiem Serie A aizsargiem... Laikam karma.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:32, pirms 14 gadiem
"Milan" aizsardzība izskatās gluži kā šogad "Juventus" aizsardzības līnija, respektīvi, nekā. 4 vārti bija tieši tik, cik "Milna" bija jāielaiž. Ja ne Ibrahimoviča un Kasāno centība uzbrukumā, gan jau būtu arī "zāģis", bet galu galā laimīgs viens punkts. Žuanu derētu aizsūtīt uz cirku pamācīties, kā jāspēlē futbols, jo sliktāk kā šodien jau nu nenospēlētu.

Jāgaida trešdiena, kad Itālijas kausa mačā "Juventus" rindās pēc savainojuma izārstēšanas atgriezīsies Bufons. Vēl jāatzīmē, ka Toni savā pirmajā spēlē "Juventus" sastāvā izskatās krietni labāk par to pašu Amauri. Uh, kā "Juvei" pietrūkst Kvaljarellas!

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:37, pirms 14 gadiem
nu, Amauri arī bija ass šodien. žēl, ka nomainīja viņu, jo no Pjēro jēgas nekādas nav.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:46, pirms 14 gadiem
makaweli rakstīja: Jap,taa ir.Krievs ljoti prieciigs bija,kad Kasaano izkaartoja vaartus Straseram.Komenteetaajs teica,ka esot skatiijies draudziibas speeli pret to araabu komandu un jau tajaa esot ieziimeejusies tendence,kas Kasaano raksturo vairaak kaa piespeeleetaaju,asistentu(ja taa var teikt) nekaa uzbrukumu nosleedzeeju.Pashlaik viss taa arii iet.Domaaju paies kaads meenesis kameer Kasaano iejutiisies kaartiigi un saaks pats njemt speeli uz sevi.Lai taa notiktu vispirms vinjam,protams, jaaizkaro vieta saakumsastaavaa.
Man gan šķiet, ka Kasāno arī Sampā bija atvirzītais uzbrucējs un lielā mērā uzņēmās spēles veidotāja funkcijas, un ka tieši ar tādu domu Milāna viņu iegādājās.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:51, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Man gan šķiet, ka Kasāno arī Sampā bija atvirzītais uzbrucējs un lielā mērā uzņēmās spēles veidotāja funkcijas, un ka tieši ar tādu domu Milāna viņu iegādājās.
Taa bija,taa bija.Te es vnk domaaju to taadaa kontekstaa,ka tur vinjsh bija galvenais cilveeks ap kuru buuveejaas komanda,bet Milaanaa vinjsh ir tikai viens no "dzhekiem".Pie tam vinjam ir slikta pieredze ja runaajam par speeleeshanu grandos.Nu redzeesim vai lauliibas buus vinju padariijushas par mieriigaaku cilveeku un speeleetaaju.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:51, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: nu, Amauri arī bija ass šodien. žēl, ka nomainīja viņu, jo no Pjēro jēgas nekādas nav.
Toni bija vismaz 2x labāks, vismaz pirmajā puslaikā. Jā, šodien tiešām nebija Del Pjēro diena, bet Amauri jau tā pat neko nevar realizēt, ja neskaita sava deguna asiņošanu.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:55, pirms 14 gadiem
makaweli rakstīja: Taa bija,taa bija.Te es vnk domaaju to taadaa kontekstaa,ka tur vinjsh bija galvenais cilveeks ap kuru buuveejaas komanda,bet Milaanaa vinjsh ir tikai viens no "dzhekiem".Pie tam vinjam ir slikta pieredze ja runaajam par speeleeshanu grandos.Nu redzeesim vai lauliibas buus vinju padariijushas par mieriigaaku cilveeku un speeleetaaju.
Sampā jau nu noteikti centrālā figūra bija Pacīni. Varbūt pirmajā sezonā vēl Antonio skaitījās galvenais. Nez, es jau domāju, ka dabūs beņķi pasildīt, kad The Duck uzņems optimālo kondīciju un Pirlo būs atpakaļ. Alegri negrib spēlēt ar 2 DFM, kgan sen jau vajadzētu. Kādam vietas nepietiks, redzēsim.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:59, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Toni bija vismaz 2x labāks, vismaz pirmajā puslaikā. Jā, šodien tiešām nebija Del Pjēro diena, bet Amauri jau tā pat neko nevar realizēt, ja neskaita sava deguna asiņošanu.
Interesanta piebilde par Amauri Bet, ja nopietni, tad Juventus pēc Quagliarellas savainojuma sāk atgādināt veco Ferraras & Zaccheroni Juventus komandu... Man nav ne mazākās nojausmas kā ar Amauri, Toni un Del Piero uzbrukumā, Juventus varēs turēties rezultatīvāko komandu augšgalā, kā līdz šim brīdim.

     [+] [-]

, 2011-01-09 23:59, pirms 14 gadiem
nu Naopli ar Kavani vienkārši iznīcināja to smieklīgo Juvi

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:04, pirms 14 gadiem
nav jau jābrīnās ka Juve izlidoja no EL ,jo spēlē vienkārši nožēlojami,kādi vēl te var būt sapņi nākamsezon spēlēt ČL

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:06, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Sampā jau nu noteikti centrālā figūra bija Pacīni. Varbūt pirmajā sezonā vēl Antonio skaitījās galvenais. Nez, es jau domāju, ka dabūs beņķi pasildīt, kad The Duck uzņems optimālo kondīciju un Pirlo būs atpakaļ. Alegri negrib spēlēt ar 2 DFM, kgan sen jau vajadzētu. Kādam vietas nepietiks, redzēsim.
Nepiekritīšu tam, ka Pazzini spēlēja vijoli Sampdorijā. Bet par AC Milan - nedomāju, ka arī te būs problēmas - ja jau Seedorfs tik bieži tiek pie spēles laika... Var piemēram darīt tā (pēc standarta shēmas 4-4-2), ka spēka spēli centrā nodrošināt ar Gattusso/Boatenga/Flamini/Ambrosini palīdzību, savukārt Pirlo likt laukuma dziļumā un Cassano zem uzbrucējiem (Pato un Ibra). Ir daudz dažādu variantu - šis kā visvienkāršākais, turklāt jāatceras, ka spēlētāji arī gūst savainojumus.

  +2 [+] [-]

, 2011-01-10 00:07, pirms 14 gadiem
Ak Dievs, vēl viens heiteris-glory hunters. Man nez kāpēc liekas, ka Serie A fani šeit ir paši inteleģentākie. Jā, ok, dažreiz paķeram viens otru uz zoba, bet neizrādām tādas tupuma pazīmes pie citu čempju rakstiem, vismaz bez pamatota iemesla.

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:10, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Nepiekritīšu tam, ka Pazzini spēlēja vijoli Sampdorijā. Bet par AC Milan - nedomāju, ka arī te būs problēmas - ja jau Seedorfs tik bieži tiek pie spēles laika... Var piemēram darīt tā (pēc standarta shēmas 4-4-2), ka spēka spēli centrā nodrošināt ar Gattusso/Boatenga/Flamini/Ambrosini palīdzību, savukārt Pirlo likt laukuma dziļumā un Cassano zem uzbrucējiem (Pato un Ibra). Ir daudz dažādu variantu - šis kā visvienkāršākais, turklāt jāatceras, ka spēlētāji arī gūst savainojumus.
Šaubos vai Rubiņju, Kasāno spēs samierināties ar lielāko daļu spēļu sākšanu no beņķa. Ego pārāk lieli, būs konflikti, domāju ka diezgan skaļi. Ja jau pat Zēdorfs atļaujās rūkt par mazo spēles laiku... Pa manam tur tādi Gatūzo, Zēdorfi ar sūdainu mietu jādzen prom un jāspēlē ar 4-2-3-1. Tad vismaz visi superstāri tiks sastāvā, nebūs konfliktu.

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:10, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Sampā jau nu noteikti centrālā figūra bija Pacīni. Varbūt pirmajā sezonā vēl Antonio skaitījās galvenais. Nez, es jau domāju, ka dabūs beņķi pasildīt, kad The Duck uzņems optimālo kondīciju un Pirlo būs atpakaļ. Alegri negrib spēlēt ar 2 DFM, kgan sen jau vajadzētu. Kādam vietas nepietiks, redzēsim.
Pacīni bija smailes uzbrucējs, komanda spēlēja uz viņu, bet spēli manuprāt taisīja tieši Kasāno. Jā, nez kā skandālists reaģēs, kad atkal nebūs pirmais ciemā, bet "viens no" - laiks rādīs.

     [+] [-]

, 2011-01-10 00:24, pirms 14 gadiem
Andromeeds rakstīja: Ak Dievs, vēl viens heiteris-glory hunters. Man nez kāpēc liekas, ka Serie A fani šeit ir paši inteleģentākie. Jā, ok, dažreiz paķeram viens otru uz zoba, bet neizrādām tādas tupuma pazīmes pie citu čempju rakstiem, vismaz bez pamatota iemesla.
inteliģentākie?...var jau būt..es tik sāku nedaudz intresēties par Aseriu,un mani pirmie iespaidi ir tādi kādi tie ir,man liekas Juve spēlē nožēlojami smieklīgi,citam noteikti liekas savādāk...par to pavilkšanu uz zobu ja jau tik inteliģents jūties sapratīsi ka nav tev adresēts,un Aserijas atbalstītāji ir diezgan bieži ciemiņi arī citos čempjos,it īpaši viens indivīds...

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 01:26, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: inteliģentākie?...var jau būt..es tik sāku nedaudz intresēties par Aseriu,un mani pirmie iespaidi ir tādi kādi tie ir,man liekas Juve spēlē nožēlojami smieklīgi,citam noteikti liekas savādāk...par to pavilkšanu uz zobu ja jau tik inteliģents jūties sapratīsi ka nav tev adresēts,un Aserijas atbalstītāji ir diezgan bieži ciemiņi arī citos čempjos,it īpaši viens indivīds...
Ja neesi pamanījis, tad pie A sērijas rakstiem Tu esi praktiski vienīgais, kurš izceļas ar infantiliem komentāriem, bet savukārt pie rakstiem par EPL reti var lasīt ko sakarīgu, jo komandu fani ir pārāk aizņemti viens ar otra "nolikšanu", protams, arī Tu neesi izņēmums. Atzīstos, ka arī man patīk šad tad patīk paprovocēt mazos "glorijus", bet atšķirībā no manis, Tavs infantilisms ir sasniedzis globālus mērogus, tas pats attiecas uz smailiju skaitu Tavos komentāros.

     [+] [-]

, 2011-01-10 01:28, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: nu Naopli ar Kavani vienkārši iznīcināja to smieklīgo Juvi
Jā, "Naopli" ir ļoti spēcīgs klubs. Naople arī ir ļoti skaista pilsēta. Diemžēl Tas viss eksistē tikai Tavā Nezinīša galvā, A sērijas ekspert

     [+] [-]

, 2011-01-10 01:35, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Interesanta piebilde par Amauri Bet, ja nopietni, tad Juventus pēc Quagliarellas savainojuma sāk atgādināt veco Ferraras & Zaccheroni Juventus komandu... Man nav ne mazākās nojausmas kā ar Amauri, Toni un Del Piero uzbrukumā, Juventus varēs turēties rezultatīvāko komandu augšgalā, kā līdz šim brīdim.
Kamēr satraucos par realizāciju Kvaljarellas prombūtnē, izskatās, ka arī aizsardzība sākusi dziedāt veco dziesmu. Jau likās, ka viss kārtībā + garā bezzaudēumu sērija, bet te pēkšņi jau 3. un 4. zaudējums sezonā. Ok, pēdējā spēle bija smaga un nekas joprojām nav zaudēts, tomēr šogad "Juve" vairs neizskatās tik pārliecinoši kā pērn. Izskatās, ka vairāki spēlētāji gada nogalē būs pārāk aizsvinējušies. Delneri derētu sapurināt komandu, jo tas tagad visvairāk nepieciešams. Skumji, ka vadība nav gatava vismaz kādam lielākam pirkumam (lai gan naudas netrūkst), jo kaut kas jau būtu jāpastiprina.

     [+] [-]

, 2011-01-10 01:51, pirms 14 gadiem
Starp citu, bija prieks Itālijā atkal ieraudzīt Makedu. Uznāca uz maiņu un gandrīz arī guva vārtus, tomēr nedaudz pietrūka. Bet Guberti vārti gan bija cirks - cirks "Roma" aizsardzības izpildījumā. Kā jau teicu, Žuana vieta ir cirkā nevis A sērijā.

     [+] [-]

, 2011-01-10 01:56, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, bija prieks Itālijā atkal ieraudzīt Makedu. Uznāca uz maiņu un gandrīz arī guva vārtus, tomēr nedaudz pietrūka. Bet Guberti vārti gan bija cirks - cirks "Roma" aizsardzības izpildījumā. Kā jau teicu, Žuana vieta ir cirkā nevis A sērijā.
Žuanu tiešām žēl. ļoti labs aizsargs. šosezon ļoti daudz labu spēļu aizvadījis. pat bijis maču varonis. bet šodien tiešām kaut kas nogāja pavisam greizi..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 04:23, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Starp citu, bija prieks Itālijā atkal ieraudzīt Makedu. Uznāca uz maiņu un gandrīz arī guva vārtus, tomēr nedaudz pietrūka. Bet Guberti vārti gan bija cirks - cirks "Roma" aizsardzības izpildījumā. Kā jau teicu, Žuana vieta ir cirkā nevis A sērijā.
Ieteiktu biežāk skatīties Romas spēles tādā gadījumā... Žuans jau pāris sezonas ir labākais aizsargs komandā un tik slikts mačs ir bezprecedenta gadījums viņam.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 05:11, pirms 14 gadiem
Kavani šosezon priecē.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 06:42, pirms 14 gadiem
Hahaha Juvi pazemoja, sūda komanda

     [+] [-]

, 2011-01-10 09:24, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: heij sveiciens glorijam skaties, ka šogad nepaliec bez trofejām
Nasatraucies! Gan jau Bronsona mīluļi kādu nopelnīs, ja paveiksies

     [+] [-]

, 2011-01-10 09:26, pirms 14 gadiem
Ivars no Liepaajas rakstīja: Hahaha Juvi pazemoja, sūda komanda
Jā, "Juvei" nebija tā veiksmīgākā spēle, bet kā FA kausa spēlē veicās "City"? Pazemojoša pārspēle, vai ne? Un ja reiz "City" arī nespēj uzveikt "Juvetnus", tad, kā Tu nodēvētu Mančestras klubu?

     [+] [-]

, 2011-01-10 09:32, pirms 14 gadiem
Mixes rakstīja: Ieteiktu biežāk skatīties Romas spēles tādā gadījumā... Žuans jau pāris sezonas ir labākais aizsargs komandā un tik slikts mačs ir bezprecedenta gadījums viņam.
Man šķiet, ka Romas aizsardzībā ir labi spēlētāji, tikai tie bieži vien nepārliecina. Par Žuanu man arī bija radies labāks priekšstats, bet nu tik paviršu spēli kā šodien es tiešām neesmu redzējis, arī vārtsargs darbojās nepārliecinoši.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 09:40, pirms 14 gadiem
Hose, es Tev atkal nelikšu mieru nosauc vienu pasaules klases spēlētāju no Juventus

     [+] [-]

, 2011-01-10 09:52, pirms 14 gadiem
Runājot par "Juvetnus" spēli, jāpiezīmē, ka "Napoli" komandā MVP bija Kavani un Dosena, kurš gan atdeva piespēli, gan neitralizēja Krasiču. Nevainojama spēle mājiniekiem. Žēl, ka neieskaitīja Toni vārtus. Noteikumus jau viņš būtībā nepārkāpa, tikai labo roku bija atstājis tā, kā vārtsargs ejot pie bumbas tai uztriecās ar seju. Uzskatu, ka vārtus varēja arī ieskaitīt. Ļoti nepatika "Juventus" aizsardzība, šoreiz arī tās centrs, jo Kavani pārāk viegli ļāva tikt pie bumbas. Par malējo aizsargu meistarību vispār jāšaubās (ok, Traorē vēl iz zaļš), jo tikai retu reizi centrējumi no flangiem tika apturēti jau saknē. Storāri darīja, ko varēja, bet 3reiz viņam tomēr nācās kapitulēt. Jāatzīst, ka šajā izbraukuma spēlē "Juventus" nebija daudz pretargumentu. Pietrūka Felipes Melo, Kvaljarellas un tas pamatīgi iedragāja viesu cerības kaut vai aizķerties rezultātā. Gads ir iesācies slikti, lai arī tikai 4 zaudējums sezonā, turklāt "Inter" ir 2 spēles rezervē. Cerams, ka neatkārtosies pērnās sezonas otrās puses scenārijs. Par to gan man nebūtu pamata bažīties.
Tātad jāsāk rēķināt iespējas. "Juventus" pēc pirmā apļa (19 kārtām) atrodas 6.vietā (potenciāli 7.vietā), no trešās vietas atrodoties tikai uzvaras attālumā. Pagaidām izskatās, ka ar "Milan" un "Inter" būs visgrūtāk konkurēt. Arī "Napoli" izskatās gana stabili. Manā skatījumā "Juventus" var cerēt uz 4.vietu A sērijā. Galvenie konkurenti uz to varētu būt "Roma" un "Lazio", varbūt arī "Palermo". Kā "Juventus" veiksies sezonas otrajā pusē, būs atkarīgs tieši no Delneri spējas sakārtot "Juves" uzbrukumu (pēc vadošā vārtu guvēja izkrišanas no ierindas un disciplinēt aizsardzību. Jebkurā gadījumā vēlu veiksmi, jo trofejas var būt mērķis tikai tad, kad ir izveidota stabila komanda.

Forza Italia!!! Forza Juve!!!

     [+] [-]

, 2011-01-10 10:00, pirms 14 gadiem
Di Vaio jau sen jābūt atpakaļ izlasē!

     [+] [-]

, 2011-01-10 10:03, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: Hose, es Tev atkal nelikšu mieru nosauc vienu pasaules klases spēlētāju no Juventus
Džanluidži Bufons, Alesandro Del Pjēro, Džordžio Kjelīni (ja netici, paprasi Fergusonam un Mančīni), Felipe Melo (viens no Brazīlijas izlases balstiem), Fabio Kvaljarella, Simone Pepe, Milošs Krasičs.
Vēl nesen bija Fabio Kanavaro, Dāvids Trezegē un daudzi citi.

Protams, nenosaucu vēl vairākus spēlētājus, kuru pasaules klases statuss varētu būt diskutējams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-01-10 10:14, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: Di Vaio jau sen jābūt atpakaļ izlasē!
Marko vilciens diemžēl jau ir aizbraucis. Jādod vieta jaunajiem. Pietiek jau ar Di Natāli.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 10:31, pirms 14 gadiem
paldies, diemžēl neesmu personīgi pazīstams ne ar Mančīni ne Fergusonu. tagad saprotu, ko Tu domā ar pasaules klasi. Džanluidži Bufons (agrāk bija pasaules labākias vārtsargs, tagad nav), Alesandro Del Pjēro (labākie gadi aiz muguras), Džordžio Kjelīni (šo grib daudzi klubi, bet augstākajā līmenī- pasaules kauss vai ČL- sevi nav parādījis), Felipe Melo (noteikti nav viens no labākajiem pasaulē savā pozīcijā), Fabio Kvaljarella (iesitis daudz golus, bet arī nav pierādījis augstākajā līmenī), pēdējie tevis nosauktie vispār... turklāt tīri no PR viedokļa neviens no viņiem izņemot pirmos 2 nav tādi, kas būtu pazīstami plašākai publikai, bet pirmie 2 vairs nav savos labākajos gados

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 10:33, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: da labi pensionaru klubs vien ta juve ir. Kad salabos netu, bus japapeta sikak vai vispar viniem ir kads jaunais perspektivais speletajs. Vai ari vini taisas pirkt pensionarus.
Bez Interneta jau mēs visi esam gudri, jo pēc sejām vērtējam kluba vidējo vecumu un perspektīvos spēlētājus.
Bet ja nopietni, tad, protams, ka "Juventus" nav kaut kāds sētas klubs, kurš nedomā par nākotni un tērē naudu kaut kādiem "pensionāriem". Vārtsargu līnija: ok, šeit vecumam ir sekundāra nozīme. Aizsardzība: Kjelīni (26 gadi), Bonuči (23), De Čelje (24), Mota (24; īrē ar opciju iegādāties). Viduslīnija: Felipe Melo (27), Sisoko (25), Markisio (24), Akvilāni (26), Pepe (27), Martiness (27), Krasičs (26). Uzbrukums: Lūk šeit gan es uzskatu, ka vajadzīgs atjauninājums. Pirmais solis būtu Kvaljarellas (27) iegāde pēc īres termiņa beigām (neesmu pētījis līguma detaļas par iegādes opciju). Amauri (30), Jakvinta (31) principā ir labākajā vecumā priekš uzbrucējiem, bet jaunas asinis nekaitētu. Protams, nevajag aizmirst izīrētos un jauniešu komandas spēlētājus. Tādiem klubiem kā "Juventus" perspektīvu nekad netrūkst.

  +3 [+] [-]

, 2011-01-10 10:47, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: paldies, diemžēl neesmu personīgi pazīstams ne ar Mančīni ne Fergusonu. tagad saprotu, ko Tu domā ar pasaules klasi. Džanluidži Bufons (agrāk bija pasaules labākias vārtsargs, tagad nav), Alesandro Del Pjēro (labākie gadi aiz muguras), Džordžio Kjelīni (šo grib daudzi klubi, bet augstākajā līmenī- pasaules kauss vai ČL- sevi nav parādījis), Felipe Melo (noteikti nav viens no labākajiem pasaulē savā pozīcijā), Fabio Kvaljarella (iesitis daudz golus, bet arī nav pierādījis augstākajā līmenī), pēdējie tevis nosauktie vispār... turklāt tīri no PR viedokļa neviens no viņiem izņemot pirmos 2 nav tādi, kas būtu pazīstami plašākai publikai, bet pirmie 2 vairs nav savos labākajos gados
Afigeķ, tad man jājautā, kurus spēlētājus tu uzskati par labākajiem pasaulē? Pēc Kjellīni pakalpojumiem jau vairākus gadus siekalojās visi pasaules TOP klubi, ieskaitot angļu dūžus. Objektīvi skatoties, ar Džordžo stabilā līmenī šobrīd tikai Vidičs spēlē. Džidži nekas sen nav jāpierāda, grūti atrast stabilāku vārtsargu par viņu. Tas pats Kasiljas katru sezonu pieļauj pāris muļķīgus golus. Džidži tā gadās labi ja reizi sezonā. Kvaljarella? Manuprāt arī viens no pasaules labākajiem uzbrucējiem, šī gan viņam starptautiskā līmenī bez maz vai pirmā nopietnā sezona, ja turpinās strādāt, tad panākumi neizpaliks.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 10:55, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: paldies, diemžēl neesmu personīgi pazīstams ne ar Mančīni ne Fergusonu. tagad saprotu, ko Tu domā ar pasaules klasi. Džanluidži Bufons (agrāk bija pasaules labākias vārtsargs, tagad nav), Alesandro Del Pjēro (labākie gadi aiz muguras), Džordžio Kjelīni (šo grib daudzi klubi, bet augstākajā līmenī- pasaules kauss vai ČL- sevi nav parādījis), Felipe Melo (noteikti nav viens no labākajiem pasaulē savā pozīcijā), Fabio Kvaljarella (iesitis daudz golus, bet arī nav pierādījis augstākajā līmenī), pēdējie tevis nosauktie vispār... turklāt tīri no PR viedokļa neviens no viņiem izņemot pirmos 2 nav tādi, kas būtu pazīstami plašākai publikai, bet pirmie 2 vairs nav savos labākajos gados
Patiesība mani nevar nokaitināt, bet sportiskais analfabētisms gan. Es nesaprotu, kāpēc joprojām diskutēju ar Tevi par lietām, kuras Tev ir svešas. Nez kāpēc "City" tā vēlējās iegūt savā īpašumā Bufonu un Kjelīni (protams, ka abi šie spēlētāji netiek pārdoti). Tava loģika ir kaut kāda nedaudz bremzēta.
Protams, ka Bufons joprojām ir viens no pasaules labākajiem vārtsargiem. Del Pjēro labākie gadi arī aiz muguras, bet pats jau visu laiku skandināji viņa vārdu, lai gan vairāk par divām "Juventus" spēlēm acīmredzami neesi šosezon redzējis. Kjelīni neesot sevi pierādījis? Interesanti kurš EURO2008 pašrocīgi apturēja Vilju un Toresu? (laikam tik tālu Tava atmiņa nesniedzas) Felipe Melo bija viens no Brazīlijas izlases balstiem un aizvada labu sezonu arī A sērijā. Par viņa kvalitāti tagad retais šaubās, ko gan nevarētu teikt par viņa nervu sistēmu, bet tas jau ir cits stāsts. Kvaljarella kļūst tikai labāks un labāks. Itālijas izlasē regulāri spēlē 5-6 "Juventus" spēlētāji, tad tur arī Tev ir tā atpazīstamība, protams, ja vien Tu seko līdzi lielākajiem futbola notikumiem. Tu nevari izteikt apgalvojumus par plašāku publiku, ja pats kaut ko sajēdz tikai pat vienu līgu. Es arī varu pateikt, ka Makeda ir zināms plašākai publikai, jo spēle Man Utd, bet vai tas uzreiz padara viņu par pasaules līmeņa zvaigzni? Un Bufons tieši IR labākajos gados Es tik pat laipni apšaubītu "City" sastāvu, jo praktiski visi "City" spēlētāji ir vai nu maz pazīstami, pa ausu galam dzirdēti, vai savos iepriekšējos klubos nav spēlējuši pirmās vijoles (īpaši, ja spēlējuši grandos). Pēc Taviem kritērijiem vienīgā pasaules klases zvaigzne "City" ir Karloss Tevezs (kurš deldēja United rezervistu soliņu), ne vairāk un ne mazāk

     [+] [-]

, 2011-01-10 11:02, pirms 14 gadiem
esmu redzējis visas Juve spēles EL un 3 spēles A sērijā šogad (visi zaudējumi) attiecīgi veidojies arī mans priekštats par šī gada Juvi. bet paldies par City novērtējumu- pēc tevis teiktā sanāk, ja City vēlējās iegādāties Buffonu un Kjelīni viņi ir pasaules klases spēlētāji. tik tiešām pārāk labi nepārzinu A sēriju un Juvi, bet tas savā ziņā ir pluss, varu izteikties par to kā "vidējais līdzjūtējs". Un starp citu Juve man pat nedaudz simpatizē, it sevišķi agrāk, laikā, kad vēl spēlēja Vialli un R. Badžo

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:13, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: esmu redzējis visas Juve spēles EL un 3 spēles A sērijā šogad (visi zaudējumi) attiecīgi veidojies arī mans priekštats par šī gada Juvi. bet paldies par City novērtējumu- pēc tevis teiktā sanāk, ja City vēlējās iegādāties Buffonu un Kjelīni viņi ir pasaules klases spēlētāji. tik tiešām pārāk labi nepārzinu A sēriju un Juvi, bet tas savā ziņā ir pluss, varu izteikties par to kā "vidējais līdzjūtējs". Un starp citu Juve man pat nedaudz simpatizē, it sevišķi agrāk, laikā, kad vēl spēlēja Vialli un R. Badžo
Ja reiz A sērijā esi redzējis vienīgās spēles, kuras "Juventus" zaudēja, tad nešaubos, ka Tavs priekšstats par šo klubu un tā potenciālu ir vienkārši ekstra objektīvs (ņemot vērā, ka šosezon "Juventus" ir piedzīvojis tikai 4 zaudējumus līgā). Par EL [ne]prestižu esmu izteicies jau ne reizi vien. Labums no šīs līgas ir tikai mazajiem klubiem, kuri skaita katru santīmu, nevis tik vērtīgiem klubiem kā "Juventus", kuriem šādā līga nav nekas jāpierāda.
Nē, sanāk, ka ja tādi futbolu kropļojoši naudas maisi kā "City" vēlējās iegūt Kjelīni un Bufonu, bet aplauzās pat ar visiem saviem miljoniem, tad šie abi spēlētāji ir pārāk labi priekš šāda "glory-hunters" kluba. Uz "City" jau tā pat neviena pasaules mēroga zvaigzne īpaši neraujas, ja jau pašreizējā klubā saņem pieklājīgu naudiņu. Tāpēc arī "City" ir pilna ar vidusmēra zvaigznēm un tikai EPL zināmiem darbarūķiem. Kāpēc gan lai tādas zvaigznes kā Bufons un Kjelīni ietu uz šādu bezsejas klubu? - Viņi to vienkārši nedara
Un tas, ka Tu nepārzini A sēriju Tev drīzāk ir liels mīnuss, jo īpaši diskusijās, kad ačgārnus apgalvojumus izsaki vienu pēc otra.
Prieks, ka "Juve" Tev simpatizē, bet labāk ieteiktu pameklēt vārdnīcā tādu terminu kā "glory-hunter". Vari mēģināt Urban Dictionary

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:22, pirms 14 gadiem
Hose, Andromēd,
bet Kjels un Bonuči tak teorētiski skaitās ja ne labākais centra aizsargu pāris Itālijā, tad viens no. Arī izlasē spēlē, vismaz nesen kvaļos bija pamatā.
Tiešām malējie tik nožēlojami spēlē, ka pat šādi centra aizsargi nespēj savākt to, ko ievāra malējie?

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:30, pirms 14 gadiem
runājot par City tu gan kļūsti emocionāls, bet es ticu, ka tas tāpēc, ka tevi nokaitinājuši komentētāji, bet pārlieku emocionalitāte neveicina kvalitatīvu domāšanu

attiecībā uz glory hunters terminu un tā lietošanu uz City, tas ir skaudīgu citu klubu fanu izdomājums. turklāt tas it šausmīgi banāli un divkosīgi un tas ir izveidojies par klišeju bez jēgas. Vēl stulbāk ir tikai saukt City par shity tas jau ir pilnīgs bērnudārza līmenis. Ja tev riebjas City es varu to pieņemt, es par to klubu fanoju (starp citu tāpat kā lielākā daļa Mānčesteras iedzīvotāju) jau vairākus gadus (ne naudas pēc) un, ja tu gribi un tev no tā paliek labāk vari saukt mani par glory hunter

Hose Girtinho rakstīja: Ja reiz A sērijā esi redzējis vienīgās spēles, kuras "Juventus" zaudēja, tad nešaubos, ka Tavs priekšstats par šo klubu un tā potenciālu ir vienkārši ekstra objektīvs (ņemot vērā, ka šosezon "Juventus" ir piedzīvojis tikai 4 zaudējumus līgā). Par EL [ne]prestižu esmu izteicies jau ne reizi vien. Labums no šīs līgas ir tikai mazajiem klubiem, kuri skaita katru santīmu, nevis tik vērtīgiem klubiem kā "Juventus", kuriem šādā līga nav nekas jāpierāda.
Nē, sanāk, ka ja tādi futbolu kropļojoši naudas maisi kā "City" vēlējās iegūt Kjelīni un Bufonu, bet aplauzās pat ar visiem saviem miljoniem, tad šie abi spēlētāji ir pārāk labi priekš šāda "glory-hunters" kluba. Uz "City" jau tā pat neviena pasaules mēroga zvaigzne īpaši neraujas, ja jau pašreizējā klubā saņem pieklājīgu naudiņu. Tāpēc arī "City" ir pilna ar vidusmēra zvaigznēm un tikai EPL zināmiem darbarūķiem. Kāpēc gan lai tādas zvaigznes kā Bufons un Kjelīni ietu uz šādu bezsejas klubu? - Viņi to vienkārši nedara
Un tas, ka Tu nepārzini A sēriju Tev drīzāk ir liels mīnuss, jo īpaši diskusijās, kad ačgārnus apgalvojumus izsaki vienu pēc otra.
Prieks, ka "Juve" Tev simpatizē, bet labāk ieteiktu pameklēt vārdnīcā tādu terminu kā "glory-hunter". Vari mēģināt Urban Dictionary

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:31, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Hose, Andromēd,
bet Kjels un Bonuči tak teorētiski skaitās ja ne labākais centra aizsargu pāris Itālijā, tad viens no. Arī izlasē spēlē, vismaz nesen kvaļos bija pamatā.
Tiešām malējie tik nožēlojami spēlē, ka pat šādi centra aizsargi nespēj savākt to, ko ievāra malējie?
Izskatās, ka visa aizsardzība aizsvinējusies Jauno gadu. Šoreiz arī šis duo nenostrādāja līdz galam. Protams, ka grūti tādu kuili kā Kavani noturēt, bet šoreiz mazāk bija runa par nenoturēšanu, kā par nenosegšanu. 3 pavisam elementāri vārti pēc aizsargu pozicionālām kļūdām. Grigera īpaši netika līdzi Dosenam un ko. Traorē vēl centās, bet arī bija grūti, jo nav viņam tas labākais "Team Experience". Vismaz labi, ka tagad 2 salīdzinoši vieglas mājas spēles, bet tad gan smaga cīņa pret "Sampdoria" (Turīnā bija 3:3). Nebiju gaidījis tik švaku gada sākumu, bet cerams, ka mobilizēsies.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:33, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Hose, Andromēd,
bet Kjels un Bonuči tak teorētiski skaitās ja ne labākais centra aizsargu pāris Itālijā, tad viens no. Arī izlasē spēlē, vismaz nesen kvaļos bija pamatā.
Tiešām malējie tik nožēlojami spēlē, ka pat šādi centra aizsargi nespēj savākt to, ko ievāra malējie?
Ja paskatāmies, kas spēlē malās... Mota, kurš ir ļoti nestabils, izskatās, ka centra aizsargs Sērensens būs šamo izkonkurējis. Mota, principā, tāds wingbeks vien ir, tāpat kā Paolo. Grosso ir aizvēsturisks, aizsardzībā mācēja spēlēt līdz 2006. gada čempim, vēlāk laikam aizmirsa, ko tas vispār nozīmē. Grigera ir backup materiāls, šad tad aizvada spožas spēles, bet nekas vairāk kā labs soliņa spēlētājs. Traore? Tas pats variants, kas ar De Čelje, izskatās, ka varētu sanākt ļoti labi vingeri, bet aizsardzība klibo. Vispār atceros Paolo debiju iekš Serie B, tad vēl nodomāju, ka Nedvedam jau ir aizvietotājs izaudzis, lieliski sevi pieteica tieši kā kreisās malas pussargs. Žēl, ka viņu treneri neredz šajā pozīcijā. Tā sezona vispār bija lieliska tieši jauno spēlētāju izaugsmei.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 11:45, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: runājot par City tu gan kļūsti emocionāls, bet es ticu, ka tas tāpēc, ka tevi nokaitinājuši komentētāji, bet pārlieku emocionalitāte neveicina kvalitatīvu domāšanu

attiecībā uz glory hunters terminu un tā lietošanu uz City, tas ir skaudīgu citu klubu fanu izdomājums. turklāt tas it šausmīgi banāli un divkosīgi un tas ir izveidojies par klišeju bez jēgas. Vēl stulbāk ir tikai saukt City par shity tas jau ir pilnīgs bērnudārza līmenis. Ja tev riebjas City es varu to pieņemt, es par to klubu fanoju (starp citu tāpat kā lielākā daļa Mānčesteras iedzīvotāju) jau vairākus gadus (ne naudas pēc) un, ja tu gribi un tev no tā paliek labāk vari saukt mani par glory hunter
Manuprāt "City" virzienā arī EPL sadaļā ir visvairāk emocionālu komentāru, jo šī kluba transfēru politika kaitina lielāko vairākumu (vismaz no šī portāla lasītājiem).

Beidzot kaut kas arī sāk noskaidroties. Tātad, cik saprotu, Tu neesi viens no šiem latviešu "glory-hunters", kuri pēc arābu atnākšanas kļuva par kluba "atbalstītājiem". Vienkārši lieta tāda, ka es Tevi pirms tam īpaši daudz nebiju manījis komentējam EPL rakstus. Tagad Tu portālā parādies samērā bieži. Man ir ļoti liela atšķirība, vai diskutēt ar ilggadēju kluba atbalstītāju, vai ar "glory-huneter". Cik noprotu, tu pats dzīvo Mančestrā, vai ne?

Patiesībā pirms arābu atnākšanas man "City" pat šķita simpātisks, īpaši, ka Eriksons bija pie stūres. Bija arī kvalitatīva jauniešu sistēma. Bet līdz ar arābu atnākšanu pazuda arī kuba vecā seja. Notika 180 grādu reformas, kuras pārvērta klubu līdz nepazīšanai. Ok, es spēju saprast tos fanus, kuri atbalstījuši "City" vēl ilgi pirms tam (gandrīz līdzīgs pavērsiens notika arī ar "Chelsea", kuri bija mani favorīti Anglijā jau kopš Vialli un Dzolas laikiem).

Šķiet, ka mums domas nesakrīt galvenokārt vērtēšanas kategorijās. Bet nu cilvēki ir dažādi un arī gaumes un viedokļi atšķiras.

     [+] [-]

, 2011-01-10 11:56, pirms 14 gadiem
es nedzīvoju Mančesterā, bet Anglija un Mančestera man ir jau sen ir īpaši mīļa un man ir arī citi linki ar šo klubu vēlējos uzsvērt, ka tieši City (nevis MU kā varētu likties) atbalsta lielākā daļa Mančesteras iedzīvotāju un tāpēc teikt, ka tas ir klubs bez sejas ir nepareizi

šis pavērsiens bija vajadzīgs, lai paceltu klubu jaunā kvalitātē, it sevišķi, ja to ir jāizdara īsā laikā

Hose Girtinho rakstīja: Manuprāt "City" virzienā arī EPL sadaļā ir visvairāk emocionālu komentāru, jo šī kluba transfēru politika kaitina lielāko vairākumu (vismaz no šī portāla lasītājiem).

Beidzot kaut kas arī sāk noskaidroties. Tātad, cik saprotu, Tu neesi viens no šiem latviešu "glory-hunters", kuri pēc arābu atnākšanas kļuva par kluba "atbalstītājiem". Vienkārši lieta tāda, ka es Tevi pirms tam īpaši daudz nebiju manījis komentējam EPL rakstus. Tagad Tu portālā parādies samērā bieži. Man ir ļoti liela atšķirība, vai diskutēt ar ilggadēju kluba atbalstītāju, vai ar "glory-huneter". Cik noprotu, tu pats dzīvo Mančestrā, vai ne?

Patiesībā pirms arābu atnākšanas man "City" pat šķita simpātisks, īpaši, ka Eriksons bija pie stūres. Bija arī kvalitatīva jauniešu sistēma. Bet līdz ar arābu atnākšanu pazuda arī kuba vecā seja. Notika 180 grādu reformas, kuras pārvērta klubu līdz nepazīšanai. Ok, es spēju saprast tos fanus, kuri atbalstījuši "City" vēl ilgi pirms tam (gandrīz līdzīgs pavērsiens notika arī ar "Chelsea", kuri bija mani favorīti Anglijā jau kopš Vialli un Dzolas laikiem).

Šķiet, ka mums domas nesakrīt galvenokārt vērtēšanas kategorijās. Bet nu cilvēki ir dažādi un arī gaumes un viedokļi atšķiras.

  -1 [+] [-]

, 2011-01-10 12:12, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, "Naopli" ir ļoti spēcīgs klubs. Naople arī ir ļoti skaista pilsēta. Diemžēl Tas viss eksistē tikai Tavā Nezinīša galvā, A sērijas ekspert
kā jau iepriekšējā komentārā rakstīju ,es tik sāku intresēties par Aseriu,tāpēc vēl gan jau ar kādu burtu kļūdīšos ,gan spēlētāju uzvārdos,gan kluba nosaukumos,ceru ka sapratīsiet,bet kas atiecas uz pēdējām divām spēlēm(un arī uz aizvadītāmEL)kurās es redzēju Juves spēli,piedod i.d.i.ņ bet tavas slavas dziesmas šim šobrīd smieklīgajam klubam ir vienkārši id.io.tiskas.....tavs prieks par Bufona atgriešanos ar ir skatāms ar rozā brilēm,jo tā nebūt nav tā slimākā vieta uz laukuma...par komentāru parādīšanos pie MU rakstiem ir tā ka pat kvēlākie Chelsea un Guneru fani neatstāj tik k.re.tīnis.kus komentārus kā tu p.a.j.o.li.ņ,un tavi vērtējumi cita komentētāja sakarā ,kas neatbilst tavam viedoklim ir augstākā id.io.tis.ma pilotāža,jo redz visi tie no futeni neko nejēdz tikai tu mums te tāds umņiks pagadījies

     [+] [-]

, 2011-01-10 12:31, pirms 14 gadiem
vakar vismaz divi goli bija jāuzņemās uz savas sirdsapziņas Kjelīni un Bonuči. pirmais gols jau nu vispār ārprāts - Kavani vienkārši piemānīja abus divus un palika nedaudz aiz viniem, kamēr šie abi skrēja aizvien dziļāk iekšā soda laukumā. līdz ar to, Kavanī palika pilnībā viens un pateicoties lieliskai piespēlei, guva vārtus netraucēti. Kjelīni otrajā vārtu guvumā manāmi (atkal) pazaudēja Kavanī un nepaspēja to nosegt. par pēdējo vārtu zaudējumu gan grūti spriest. bet pirmie divi vārtu zaudējumi ir praktiski tikai un vienīgi uz Itālijas labāko aizsargu duo pleciem..

ko vispār var teikt par komandu, kuras vārtsargs, neskatoties uz to, ka divās spēlēs ielaidis septiņus vārtus, tik un tā ir komandas labākais spēlētājs?

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 13:02, pirms 14 gadiem
septembris rakstīja: es nedzīvoju Mančesterā, bet Anglija un Mančestera man ir jau sen ir īpaši mīļa un man ir arī citi linki ar šo klubu vēlējos uzsvērt, ka tieši City (nevis MU kā varētu likties) atbalsta lielākā daļa Mančesteras iedzīvotāju un tāpēc teikt, ka tas ir klubs bez sejas ir nepareizi

šis pavērsiens bija vajadzīgs, lai paceltu klubu jaunā kvalitātē, it sevišķi, ja to ir jāizdara īsā laikā
Par to "City" popularitāti pilsētā jau biju dzirdējis. Bet kas attiecas uz politiku, tad atšķirībā, piemēram, no "Chelsea", tā sākotnēji bijusi ļoti haotiska. Tagad gan viss iet uz stabilitātes pusi. Ar seju es, protams, biju domājis izmaiņas komandas kodolā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 13:06, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: bla bla bla
Labi, "ekspert", tad interesējies vien tālāk un audz savā gudrībā! Tev tāda lieti noderētu Vēlu Tev tikai un vienīgi veiksmi!

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:10, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: ko vispār var teikt par komandu, kuras vārtsargs, neskatoties uz to, ka divās spēlēs ielaidis septiņus vārtus, tik un tā ir komandas labākais spēlētājs?
Jā, es arī sāku prātot par to, kādas Delneri pašreiz varētu būt opcijas. Visi spēlētāji tagad vairāk domā par uzbrukumu veidošanu, bet bez Kvaljarellas tas lāgā nevedas. Un tai pat laikā atkal sāk parādīties robi aizsardzībā, kas it kā jau bija novērsti. Varbūt ar papildus darbu treniņos tos izdosies aizlāpīt? Vismaz līdz spēlei pret "Sampdoria" tas noteikti jāizdara.

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Labi, "ekspert", tad interesējies vien tālāk un audz savā gudrībā! Tev tāda lieti noderētu Vēlu Tev tikai un vienīgi veiksmi!
kā parasti bez konkrētas atbildes,izskatās ka esmu aizķēris jūtas....tavs arguments par 4 zaudētām spēlēm sezonā ar ir smieklīgs ..nu un tas neko nenozīmē un nebūt nepārliecina par komandas spēku,ieskatoties tabulā pat 9 vietas īpašniecei ir līdzīgi rādītāji,ja kas ...MU spēlē bez zaudējumiem ,bet nebūt nav tuvu savai spēlei lai kristu bērnišķīgā eiforijā kā to dari tu

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:14, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to "City" popularitāti pilsētā jau biju dzirdējis. Bet kas attiecas uz politiku, tad atšķirībā, piemēram, no "Chelsea", tā sākotnēji bijusi ļoti haotiska. Tagad gan viss iet uz stabilitātes pusi. Ar seju es, protams, biju domājis izmaiņas komandas kodolā.
Nesāc. Kurš no sākuma sapirka visus Krespo un Veronus (par vairāk nekā 100M) kas pēc tam, kad neko nevinnēja Ranjēri vadībā, tika izpārdoti. City tagad notiek tieši tas pats, Mančīni atbrīvojas no iepriekšējo treneru pirkumiem.

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:17, pirms 14 gadiem
un kā lai nesauc Juvi par smieklīgu ja vakar viens no Napoli centra aizsargiem apspēlē trīs Juves vidējās līnijas spēlētājus

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:20, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, es arī sāku prātot par to, kādas Delneri pašreiz varētu būt opcijas. Visi spēlētāji tagad vairāk domā par uzbrukumu veidošanu, bet bez Kvaljarellas tas lāgā nevedas. Un tai pat laikā atkal sāk parādīties robi aizsardzībā, kas it kā jau bija novērsti. Varbūt ar papildus darbu treniņos tos izdosies aizlāpīt? Vismaz līdz spēlei pret "Sampdoria" tas noteikti jāizdara.
Domāju ka tev vajadzētu braukt palīgā Delneri,jo bez tavas gudrās galvas diez kas tur sanāks

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:27, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: kā parasti bez konkrētas atbildes,izskatās ka esmu aizķēris jūtas....tavs arguments par 4 zaudētām spēlēm sezonā ar ir smieklīgs ..nu un tas neko nenozīmē un nebūt nepārliecina par komandas spēku,ieskatoties tabulā pat 9 vietas īpašniecei ir līdzīgi rādītāji,ja kas ...MU spēlē bez zaudējumiem ,bet nebūt nav tuvu savai spēlei lai kristu bērnišķīgā eiforijā kā to dari tu
Tavā tekstā jau bija tikai bērnišķīgi uzbraucieni un NEVIENA jautājuma. Un nezinu, kur Tu manos komentāros saskati kaut kādu "eiforiju". Laikam jau redzi tikai to ko vēlies redzēt. Būtībā man ir vienalga, ko Tu saki, jo neesi nekāds A sērijas zinātājs, nemaz nerunājot par "Juvi", tā ka savu viedokli vari atstāt saviem klasesbiedriem

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:27, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: Domāju ka tev vajadzētu braukt palīgā Delneri,jo bez tavas gudrās galvas diez kas tur sanāks
Paldies par padomu! Es arī tā pat domāju.

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:30, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Nesāc. Kurš no sākuma sapirka visus Krespo un Veronus (par vairāk nekā 100M) kas pēc tam, kad neko nevinnēja Ranjēri vadībā, tika izpārdoti. City tagad notiek tieši tas pats, Mančīni atbrīvojas no iepriekšējo treneru pirkumiem.
My mistake. Jā, tā bija gan. Nu, tad jau viens otra cienīgi. Tikai redzēs, vai Mančīni būs pa spēkam atkārtot Mourinju panākumus. Var jau būt, ka arī izdosies.

  -2 [+] [-]

, 2011-01-10 13:41, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tavā tekstā jau bija tikai bērnišķīgi uzbraucieni un NEVIENA jautājuma. Un nezinu, kur Tu manos komentāros saskati kaut kādu "eiforiju". Laikam jau redzi tikai to ko vēlies redzēt. Būtībā man ir vienalga, ko Tu saki, jo neesi nekāds A sērijas zinātājs, nemaz nerunājot par "Juvi", tā ka savu viedokli vari atstāt saviem klasesbiedriem
i.di.ņ vai tik tas nebiji tu kas te visiem skaidroja cik labi ka Juve izlidoja no nekam nederīgās EL,jo redz varēšot koncentrēties uz nākamo ČL? ar šādu sniegumu ČLneredzēt kā savas ausis,un ja gadījumā paveiksies to tavu Juvi tur drāzīs kam nebūs slinkums...lūk tava eiforija + vēl tavas slavas dziesmas "vērtīgajiem"Juves spēlētājiem

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:44, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, es arī sāku prātot par to, kādas Delneri pašreiz varētu būt opcijas. Visi spēlētāji tagad vairāk domā par uzbrukumu veidošanu, bet bez Kvaljarellas tas lāgā nevedas. Un tai pat laikā atkal sāk parādīties robi aizsardzībā, kas it kā jau bija novērsti. Varbūt ar papildus darbu treniņos tos izdosies aizlāpīt? Vismaz līdz spēlei pret "Sampdoria" tas noteikti jāizdara.
tieši tā, visi tik koncentrējas uz uzbrukuma problēmām, kamēr aizsardzībā notiek figviņzin kas. janvāris taču vēl pat nav vidū. tirgus vaļā un vēl būs 20 dienas, bet viss par ko domā Juventus ir, kā iegūt Božinovu, Džilardīno un ko vēl ne. Tonī tikko dabūja un nemaz tik slikts viņš nav. visi jau aizmirsuši, ka aizsardzības flangos nav ko likt. pret vājām komandām labo flangu vēl daudz maz izceļ Krasičs ar savu aktivitāti, jo, kad viņš spēlē, tad viņu sedz gan aizsargs, gan pussargs. bet mačos ar spēcīgām komandām viss, ko Krasičs prot ir nodurt galvu zemē un daivot. spēlēs ar samērā vājiem pretiniekiem arī ir rezultāti, ir daudz gūtu vārtu. tad arī ir aizsardzībā stabilāk, jo neaktīvākus uzbrucējus var mierīgi uzņemt Kjelīni un Bonučī, līdz ar to flangi var atpūsties. bet, kad uznāk kāds nopietnās pretinieks, tad čušš. Kjelīni un Bonučī ir vienīgie, kas kaut ko dara aizsardzībā, turklāt, kad nevar iesist, viņi arī bliež uz priekšu pie standartiem un bieži vien tieši kāds no viņiem izveido arī bīstamu momentu pie pretinieku vārtiem. parādījās jaunais Sorensens un viss ir kārtībā - mēs esam glābti! vienalga, ka čalis nav tik labs, kā viņu sauc, galvenais, ka viņš ir potenciāls, galvenais, ka viņš ir Juves nākotne. a, kas notiks tagad - poh. kas tur kreisajā malā notiek tas ir vispār absurds. Juventus primārā problēma, kura ir jārisina pirmajām kārtām jau kopš 2008.gada ir aizsardzība un nekas vairāk! protams, Kvarjaella atnesa Juvei to vārtu garšu, kas sen tur nav bijusi, bet šajā situācijā, kad nav tas, kurš izlīdzina un gūst uzvaras vārtus, vajag tieši aizdomāties par aizsardzību. nav kas sit, tad jābūt vismaz mūrim aizmugurē, kurš neļaus sist mums.
dzirdēji, ko vakar komentātors teica? ka Agneli netaisās dot naudu priekš transfēriem, jo vasarā tika iegūti 15 spēlētāji, un lai pārbūvētu komandu, nav nepieciešams pirkt 20. tā kā jādomā Del Nēri vien ir par to izvietojumu, neko vairāk. vakardien likt Grigeru un Traori flangos bija ļoti riskanti un risks arī attaisnojās. par labu Napoli. cik Grigera nomuhļīja? beigās vēl viņu pārlika uz kreiso flangu un tur viņš arī fokusus rādīja kopā ar Groso. neuzminēja ar sastāvu un viss. lai gan Kavani ģenialitāti noliegt nevar. čalis ar galvu Kļičko izrubīs. neticams spēlētājs.

ibio, pie A Sērijas raksta vairāk par 70 komentāriem. parasti te sakarīgi cilvēki komentē, kuri izsaka viedokļus, oponē viens otram utt inteliģenti, tāpēc komentāru ir maksimums 20. ā, gloriki sanāca.. :|

     [+] [-]

, 2011-01-10 13:56, pirms 14 gadiem
termometrs rakstīja: dzirdēji, ko vakar komentātors teica? ka Agneli netaisās dot naudu priekš transfēriem, jo vasarā tika iegūti 15 spēlētāji, un lai pārbūvētu komandu, nav nepieciešams pirkt 20. tā kā jādomā Del Nēri vien ir par to izvietojumu, neko vairāk. vakardien likt Grigeru un Traori flangos bija ļoti riskanti un risks arī attaisnojās. par labu Napoli. cik Grigera nomuhļīja? beigās vēl viņu pārlika uz kreiso flangu un tur viņš arī fokusus rādīja kopā ar Groso. neuzminēja ar sastāvu un viss. lai gan Kavani ģenialitāti noliegt nevar. čalis ar galvu Kļičko izrubīs. neticams spēlētājs.
Ir vispārzināms, ka Napoli ļoti bieži spēli veido no flangiem (es pat reizēm škrobojos, ka pārāk vienveidīgi tas notiek), tāpēc pret viņiem likt nepārliecinošus fulbekus nav prāta darbs. Kaut gan pēc tā ko iepriekš raksta Andromēds un Hose, šķiet ka nopietnu fulbeku Juvei vispār nav.

     [+] [-]

, 2011-01-10 14:02, pirms 14 gadiem
march_2k rakstīja: Ir vispārzināms, ka Napoli ļoti bieži spēli veido no flangiem (es pat reizēm škrobojos, ka pārāk vienveidīgi tas notiek), tāpēc pret viņiem likt nepārliecinošus fulbekus nav prāta darbs. Kaut gan pēc tā ko iepriekš raksta Andromēds un Hose, šķiet ka nopietnu fulbeku Juvei vispār nav.
nav jau arī. bet man liekas, ka De Čeļe ir labāks par Traori, kā arī vismaz tas pats Mota ir stabilāks par Grigeru. fulbeku mums nav, bet saprotams, ka labāki par šiem diviem ir. to pašu Pepi varētu iebāzt labajā malā... Legrotalje pagājušajā spēlē nospēlēja daudz maz sakarīgi (ja skatās uz to, ka no viņa var gaidīt tikai katastrofu), un, ja tagad skatās, ka Kjelīni primāri bija kreisais aizsargs, kur problēma? kreiso aizsargu Juvei vispār nav, Kjelīni ne reizi vien tur ir spēlējis un labi spēlējis.

     [+] [-]

, 2011-01-10 14:16, pirms 14 gadiem
Njā, Kjels varēja kļūt par leģendāru spēlētāju tieši kreisajā malā, tie viņa reidi un tālsitieni jau piemirsušies. Tā vietā ieliek centrā, nekas sliktāks no viņa jau nav iznācis, bet kreisajā malā man viņš labāk patika. Vismaz bija čalis, kurš savu malu notur visu spēli un uzbrukumā paspēj būt noderīgs. Nez, kas notiksies ar Traori, londoniešiem laikam tikai tāds rotācijas spēlētājs ir vajadzīgs, nez vai izdosies nokost Gibsu un Klišī. Pagaidām no redzētajām spēlēm Arsenal un Turīnā vienīgais, ko varu izcelt ir viņa ātruma īpašības. Pozīcijas izvēle galīgi garām, tackling ar čābīgs. Cerams ar pieredzi uzlabos šos spēles elementus.

     [+] [-]

, 2011-01-10 16:38, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: i.di.ņ vai tik tas nebiji tu kas te visiem skaidroja cik labi ka Juve izlidoja no nekam nederīgās EL,jo redz varēšot koncentrēties uz nākamo ČL? ar šādu sniegumu ČLneredzēt kā savas ausis,un ja gadījumā paveiksies to tavu Juvi tur drāzīs kam nebūs slinkums...lūk tava eiforija + vēl tavas slavas dziesmas "vērtīgajiem"Juves spēlētājiem
Es tā joprojām domāju. "Juves" sakarā es nekad nesaku to, ko pats nedomāju. Pašreizējā situācija vēl jo vairāk pierāda, ka dalība EL šobrīd tikai traucētu. Un labiem futbolistiem slavas dziesmas nemaz nav jādzied, jo viņu uzvārdi runā paši par sevi. Cita lieta, ja daži lietotāji runā par lietām, kuras viņi nepārzina. Tad gan nākas viņiem laipni norādīt uz viņu kļūdām

     [+] [-]

, 2011-01-10 16:48, pirms 14 gadiem
Ar Krasiču ir tā, ka viņš pagaidām vēl ir pārāk individuāls. Jā, čalim ir kolosāls potenciāls un arī spēlē viņš ienes uguntiņu, tikai pret tiem "spēcīgajiem klubiem" viņš tik pat bieži mēģina apspēlēt 2-3 spēlētājus uzreiz. Tikai joks ir tāds, ka šeit vairs nav Krievija. Itālijā top komandām ir arī top aizsargi. Ok, apspēlēji vienu, nu labi, divus, bet tad arī jāsaprot, ka neiziesi caur aizsardzību kā nazis caur sviestu. Kad Krasičs to sapratīs, tad viss būs vislabākajā kārtībā.

Ja par aizsardzības labo malu man galva pārāk nesāp, tad ar kreiso gan ir kā ir. Tur patiešām derētu iegādāties kādu kārtīgu "fulbeku". Ar caurumu lāpīšanas metodi šo problēmu neatrisinās. Uzbrukums sākas ar aizsardzību, tāpēc "Juves" vadībai ļoti nopietni derētu padomāt šajā sakarā.

  +1 [+] [-]

, 2011-01-10 18:32, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Patiesība mani nevar nokaitināt, bet sportiskais analfabētisms gan. Es nesaprotu, kāpēc joprojām diskutēju ar Tevi par lietām, kuras Tev ir svešas.
Gribējās pakomentēt. Jūsu diskusijas galvenais šķērslis ir nevis tas, ka kāds kaut ko nesaprot vai nav lietas kursā, bet gan tas, ka jums ir stipri atšķirīga saprašana par jēdzienu "pasaules klases spēlētājs". Un tas jau ir tikai normāli, jo daudz ko var saprast dažādi un reti kam ir viena un strikti noteikta definīcija.

Cik sapratu no septembra komentāriem pie viena cita raksta, viņš par pasaules klases spēlētāju uzskata tādu, kas ir top6 pasaulē savā pozīcijā, turklāt viņam ir zvaigznes statuss (jā, popularitātes konkurss diemžēl). Tādā ziņā viņam tiešām ir taisnība, jo tādā gadījumā (tiesa gan, mans viedoklis ir stipri subjektīvs un kāds tam var nepiekrist. tas būtu tikai normāli) Juvē ir tikai viens WC spēlētājs - Bufons, par kura atbilstību top6 gan šobrīd traumas dēļ nevar spriest objektīvi. Delpjēro ir zvaigznes statuss, taču vairs ne vajadzīgā meistarība. Kjellīni ir meistarība, bet ne zvaigznes statuss (uzsvēršu - pasaulē, nevis Itālijā).

Un pēc septembra uzskata par šo jēdzienu, sanāk, ka pasaulē reāli ir tikai 66 pasaules klases spēlētāji. Kas tas ir? Sešu komandu pamatsastāvi, bet cik pasaulē ir superklubu un ļoti spēcīgu komandu? Krietni, krietni vairāk. Ar to visu gribēju pateikt, ka sava taisnība ir jums visiem, jo vienkārši katrs ar "pasaules klases spēlētāju" var saprast pavisam ko citu.

     [+] [-]

, 2011-01-10 18:58, pirms 14 gadiem
suvass rakstīja: Cik sapratu no septembra komentāriem pie viena cita raksta, viņš par pasaules klases spēlētāju uzskata tādu, kas ir top6 pasaulē savā pozīcijā, turklāt viņam ir zvaigznes statuss (jā, popularitātes konkurss diemžēl). Tādā ziņā viņam tiešām ir taisnība, jo tādā gadījumā (tiesa gan, mans viedoklis ir stipri subjektīvs un kāds tam var nepiekrist. tas būtu tikai normāli) Juvē ir tikai viens WC spēlētājs - Bufons, par kura atbilstību top6 gan šobrīd traumas dēļ nevar spriest objektīvi. Delpjēro ir zvaigznes statuss, taču vairs ne vajadzīgā meistarība. Kjellīni ir meistarība, bet ne zvaigznes statuss (uzsvēršu - pasaulē, nevis Itālijā).
nu, kur vēl precīzāk un gudrāk varētu pateikt? ideāli! un pat pilnīgi piekrītu par to, ka Juvē ir tikai viens pasaules klases spēlētājs, Bufons. citu nav. Kjelīni ir izcils, bet salīdzinot ar to popularitāti, kas bija Nestam labākajos gados, kaut kā grūti nosaukt viņu par pasaulē ievērojamāko aizsargu. lai gan priekš manis viņš tāds ir un būs vienmēr. Del Pjēro jau sen neko nespēj. diez vai viņš pat B Sērijā kaut ko iespētu, bet tieši tas simbolisms un popularitāte ļauj viņam būt augstākajā līmenī. ja Kjelīni 36 gadu vecumā tā regresēs, kā Pjēro, neviens viņu neatcerēsies.

     [+] [-]

, 2011-01-10 20:57, pirms 14 gadiem
Suvass ir Latvijas futbola guru. Ļoti labs viedoklis.
Kas attiecas uz manu diskusiju ar Septembri, tad mums tiešām krasi atšķiras viedokļi un vērtību sistēmas. Turklāt, ja kāds vēlas pazemināt manu mīļāko klubu, novērtējot to zem tā patiesās vērtības, tad mana reakcija, protams, būs maksimāli asa. Katram jau ir savas "svētās govis".

Termometram es, protams, nepiekrītu, jo uzskatu, ka tieši šī "Juvetnus" sastāva potenciāls, pievienojot vēl pāris zvaigznes, ir tāds, lai klubs atgrieztos tā kādreizējos augstumos. Visi Itālijas izlases kandidāti ir potenciālas zvaigznes, vismaz tāds ir mans personīgais viedoklis.

     [+] [-]

, 2011-01-10 23:09, pirms 14 gadiem
redzi, viņi ir potenciālas zvaigznes, nevis jau zvaigznes. tāpēc nepiekrist man ir diezgan divdomīgi.

     [+] [-]

, 2011-01-11 22:44, pirms 14 gadiem
EDISONS KAVANI!!! VNK ārprāc!