Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:124, Did:0, useCase: 3

Neimārs – nepārgāju naudas dēļ, PSG prezidents – Neimārs ir labākais pasaulē

Agris Suveizda

Neimārs – nepārgāju naudas dēļ, PSG prezidents – Neimārs ir labākais pasaulē
Nasers Al Helaifi un Neimārs
Foto: AFP/Scanpix

Brazīliešu futbola superzvaigzne Neimārs šajā pēcpusdienā beidzot ielidoja Parīzē un vēlāk devās uz "Parc des Princes" stadionu, kur notika 25 gadus vecā uzbrucēja un kluba vadības preses konference.

PSG prezidents Nasers Al Helaifi: "Neimārs ir visas pasaules elks. Futbola mīļotāju un sporta mīļotāju kopumā. Man personīgi Neimārs ir labākais spēlētājs pasaulē. Mūsu fani vienmēr ir sapņojuši par to, lai Neimārs spēlētu mūsu komandā, un viņa dēļ arī "Ligue 1" piesaistīs lielāku uzmanību. Līdz ar Neimāra ierašanos gribam uzvarēt visu iespējamo, kopā mēs spēsim radīt vēsturi. Paldies, Neimār, paldies tavai ģimenei. Tāpat vēlos pateikties manai komandai, visiem, kuri ļoti smagi strādāja. Sveicu, Neimār, tavās jaunajās mājās."

Kluba prezidents noliedza, ka Neimāra pāreja būtu atriebība par "Barcelona" un Marko Verrati nu jau bijušā aģenta agresīvajiem centieniem pierunāt itāliešu pussargu pamest Parīzi: "Nebūt ne, nekādas atriebības, nekāda sakara ar Verrati. Nauda? Varu garantēt, ka Neimārs nepārnāca naudas dēļ. Viņš citur būtu varējis tikt pie daudz lielākas naudas. Viņš ieradās rakstīt kluba vēsturi. Šodien šis ir dārgākais transfērs pasaulē, bet vai tā būs arī pēc 2-3 gadiem? Esmu drošs, ka iegūsim vairāk naudas nekā samaksājām. Jau kopš pirmās dienas esam bijuši ļoti caurspīdīgi un esam strādājuši atbilstoši noteikumiem. Tie, kuri uztraucas par "Financial Fair Play", var iet pēc kafijas. Problēmu nav nekādu. Pirms Neimāra ierašanās kluba vērtība bija viens miljards eiro, tagad tā ir pusotrs miljards. 2-3 gadu laikā pieaugs arī paša Neimāra vērtība. Vismaz divkārši."

"Esmu ļoti priecīgs šā jaunā izaicinājuma dēļ. Šī ir brīnišķīga pilsēta, un nevaru aprakstīt savas pašreizējās izjūtas," sacīja Neimārs. Brazīlietim tika vaicāts, vai tas bija viņš, kurš uzrunāja PSG, nevis otrādi: "Es gribēju kaut ko lielāku. Gribēju lielāku izaicinājumu. Šurp mani atveda mana sirds. Ierados Parīzē, jo gribu jaunu izaicinājumu. Nevis tādēļ, ka Barselonā nejutos kā zvaigzne - Barselonā es jutos labi. Sirds pateica priekšā, ka ir pienācis laiks pievienoties PSG, un es to izdarīju. PSG ir potenciāls kļūt par labāko klubu pasaulē."

"Šis ir viens no sarežģītākajiem lēmumiem, kādu jebkad esmu pieņēmis," Neimārs turpināja. "Barselonā biju lieliskā klubā un pametu daudz draugu, bet tāds ir futbols. Vēlētos pateikties draugiem Barselonā, kuri mani tik ļoti labi uzņēma. Taču es jutu, ka ir īstais brīdis [aiziet]. Jau tagad jūtos kā mājās, un man šeit ir daudz draugu, kuri ir priecīgi par manu ierašanos. Taču, godīgi sakot, mana vēlme nemainītos no tā, ja manu draugu šeit nemaz nebūtu."

"Gribēju saprast, ko vēlos dzīvē iesākt… Ir ļoti grūti komunicēt, kad neesi drošs, vai vēl jūti to pašu izsalkumu pret futbolu. Nauda? Tā mani nekad nav motivējusi, tā nekad nav bijusi mana galvenā motivācija. Esmu ļoti sarūgtināts, ka cilvēki domā, ka mani motivē nauda," sacīja Neimārs. "Lēmumu pieņēmu pirms divām dienām, un "Barcelona" treneris bija pirmais, kurš uzzināja, kāds ir mans īstais lēmums. Pikē tvīts? Mēs atpūtāmies, kopā pusdienojām. Sacīju viņam, lai no nepublicē." Tāpat uzbrucējs apstiprināja PSG milzīgo interesi pirms gada, kad Neimārs beigās tomēr parakstīja jaunu līgumu ar "Barcelona" un saņēma lielu algas pielikumu.

Pirmo spēli Francijas čempionāta sezonā PSG aizvadīs jau rītvakar, kad uzņems "Ligue 2" vicečempioni "Amiens". Kā ierasts sestdienas pirmajai spēlei, tās sākums sākotnēji bija paredzēts plkst. 18:00 pēc Latvijas laika, bet nu tas ir pārcelts 15 minūtes vēlāk. Iemesls ir Neimāra gaidāmā prezentācija pirms mača. Brazīlietis preses konferencē sacīja, ka varētu spēlēt jau rītvakar, tomēr citas informācijas un treneru apstiprinājuma par viņa iespējamo spēlēšanu vai nespēlēšanu pagaidām nav. Neimārs PSG tika pie sava iemīļotā desmitā numura, ar kuru vēl šajā starpsezonā spēlēja Havjers Pastore. Argentīnietis par labu Neimāram atgriezās pie 27. numura, ar kuru spēlēja līdz Zlatana Ibrahīmoviča aiziešanai no PSG.

     [+] [-]

, 2017-08-04 15:45, pirms 8 gadiem
Labākais

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 15:45, pirms 8 gadiem
Vai būs raksts par Francijas čempi, kurš sāksies šovakar?

     [+] [-]

, 2017-08-04 15:50, pirms 8 gadiem
Protams ka labakais ja atnāk uz komandu,kāds kautko citu gaidija ?

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 15:51, pirms 8 gadiem
tas gailēns 100% atņeema Pastorem nr10.........

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 15:57, pirms 8 gadiem
Lai veicas!

  -3 [+] [-]

, 2017-08-04 15:59, pirms 8 gadiem
gada joks

  -4 [+] [-]

, 2017-08-04 16:02, pirms 8 gadiem
Nē - viņš teiks par 222 ļimakiem mēs nopirkām pēdējo s*du jo mums vienkārši naudu nebija kur grūst. A Neimars - PSG ir sliktākais futbola klubs pasaulē bet es uz to pārgāju jo es un mans tētis gribēja pats savu klubu kur es būtu dievs un ķeizars, kā arī ļoti lielu piķi arīdzan, tā vai? Nē, tā viņi nerunās jo tā nav pieņemts runāt glamūrā sabiedrībā. Ceru ka vismaz Barcas līdzjutēji viņu pamatīgi izsvilps kad viņam kādreiz nāksies atgriezties tajā stadionā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:13, pirms 8 gadiem
Neimārs varbūt bus labākais klubā,bet līdz labākajam pasaulē,kā cūkai līdz mēnesim

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 16:13, pirms 8 gadiem
Agris_Suveizda1996 rakstīja: Oooo,gailens ar savumani jauno papiku
Šodien nav ko darīt vai vienkārši esi nojūdzies galīgi un neatgriezeniski? Neapnīk visu laiku būt kretīnam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2017-08-04 16:20, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neimārs varbūt bus labākais klubā,bet līdz labākajam pasaulē,kā cūkai līdz mēnesim
Messi ar CR ar mūžīgi nebūs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 16:23, pirms 8 gadiem
Agris_Suveizda1996 rakstīja: Ej mammai pasudzies losi
Sēdi, gaidi banu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 16:27, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Messi ar CR ar mūžīgi nebūs
Bet tas jau nenozīmē,ka Neymārs pārņems to stafeti no viņiem..

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:28, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Messi ar CR ar mūžīgi nebūs
Nu un? Tad būs Mbape un vēl kāds no jaunās paaudzes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:31, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: manuprāt vislabākais starp jauniešiem ir Gabriel Jesus, pēc tam Mbapē
Un Stounss ir labākais centra aizsargs pasaulē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:45, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: manuprāt vislabākais starp jauniešiem ir Gabriel Jesus, pēc tam Mbapē
Sane aizmirsi :/

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:46, pirms 8 gadiem
Bet es nesaprotu par ko tiek šeit tik ļoti heitots Neymars

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 16:55, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Neimārs varbūt bus labākais klubā,bet līdz labākajam pasaulē,kā cūkai līdz mēnesim
Kurš tad cits ir labāks? Ronaldo un Messi vairs nerāda tādu sniegumu, kādu rādija pāris gadus atpakaļ un viņu sniegums ar katru gadu būs vajāks. Neymars jau tagad ir sasniedzis viņu līmeni un to tikai palielinās.

     [+] [-]

, 2017-08-04 16:56, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Kurš tad cits ir labāks? Ronaldo un Messi vairs nerāda tādu sniegumu, kādu rādija pāris gadus atpakaļ un viņu sniegums ar katru gadu būs vajāks. Neymars jau tagad ir sasniedzis viņu līmeni un to tikai palielinās.
Pilnīgi piekrītu, daži to šeit nesaprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:04, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Kurš tad cits ir labāks? Ronaldo un Messi vairs nerāda tādu sniegumu, kādu rādija pāris gadus atpakaļ un viņu sniegums ar katru gadu būs vajāks. Neymars jau tagad ir sasniedzis viņu līmeni un to tikai palielinās.
Pirmkārt, tas ir maigi sakot drusku pārspīlēts, ka viņš jau tagad ir sasniedzis Mesi vai Ronaldu līmeni. Otrkārt - vai to līmeni "palielinās" nāksies pagaidīt un paskatīties. 100% apgalvot to šobrīd nevar.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:06, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Pilnīgi piekrītu, daži to šeit nesaprot.
Visiem jau nav jābūt d*rsā līdējiem Neimaram vai PSG. Tādi kā jūs ar carnikavas ābramu to nekad nesapratīsiet, kaut viens te deklarē ka ir Minhenes kaut kāds tur baigais fans, otrs - MC. Un tad jau Neimars ar PSG ir tikai viens no jūsu konkurentiem un tikai. Jūs varat jūsmot te nezin paši par ko, citi var domāt ko citu. Ir viedokļu dažādība - ziniet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:10, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Kurš tad cits ir labāks? Ronaldo un Messi vairs nerāda tādu sniegumu, kādu rādija pāris gadus atpakaļ un viņu sniegums ar katru gadu būs vajāks. Neymars jau tagad ir sasniedzis viņu līmeni un to tikai palielinās.
Tu tak it kā esi Barcas fans? Kā redzu esi starā par PSG un Neimaru, interesanti, interesanti. Viens no pasaules labākajiem spēlētājiem pameta un nodeva barcu, kaut visi tur lūdzās un uz ceļiem rāpoja viņa priekšā lūdzoties lai šis paliek bet - nē - izskaties ļoti apmierināts un laimīgs.

  +5 [+] [-]

, 2017-08-04 17:14, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Visiem jau nav jābūt d*rsā līdējiem Neimaram vai PSG. Tādi kā jūs ar carnikavas ābramu to nekad nesapratīsiet, kaut viens te deklarē ka ir Minhenes kaut kāds tur baigais fans, otrs - MC. Un tad jau Neimars ar PSG ir tikai viens no jūsu konkurentiem un tikai. Jūs varat jūsmot te nezin paši par ko, citi var domāt ko citu. Ir viedokļu dažādība - ziniet.
Edvīn, Tu tak esi stulbs goda vārds. Man vismaz ir komanda par ko fanot un par kuru arī reāli fanoju. Un kāda jūsmošana? Man personīgi PSG kā klubs patīk. Man būtu jāienīst PSG un Neymārs? Tēlo šeit kkadu gudro fāteri, tiešām neesi vēl izaudzis savos 40

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:15, pirms 8 gadiem
Neimars PSG pacelšot jaunā līmenī? Ja jau Zlatans Ibrahimovičs to neizdarīja, tad jau arī Neimars to var neizdarīt.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:17, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu tak it kā esi Barcas fans? Kā redzu esi starā par PSG un Neimaru, interesanti, interesanti. Viens no pasaules labākajiem spēlētājiem pameta un nodeva barcu, kaut visi tur lūdzās un uz ceļiem rāpoja viņa priekšā lūdzoties lai šis paliek bet - nē - izskaties ļoti apmierināts un laimīgs.
Es esmu MU fans, kāds vel barsas

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:18, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Edvīn, Tu tak esi stulbs goda vārds. Man vismaz ir komanda par ko fanot un par kuru arī reāli fanoju. Un kāda jūsmošana? Man personīgi PSG kā klubs patīk. Man būtu jāienīst PSG un Neymārs? Tēlo šeit kkadu gudro fāteri, tiešām neesi vēl izaudzis savos 40
Galvenais vairāk savā argumentācijā lieto vārdu stulbs - tas tikai palielinās tavu argumentācijas līmeni. Es nefanoju par Neimaru, man tas pārmaksātais un pārvērtētais gailis nepatīk - un tad es neesot pieaudzis - nu smieklīgi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:19, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Es esmu MU fans, kāds vel barsas
Nu tad bilde vismaz paliek skaidrāka.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 17:22, pirms 8 gadiem
Ak dievs par vienu ķermeni samaksāja 222 ļimakus tas automātiski viņu padara par labāko futbolistu pasaulē, tagad visi metīsimies uz ceļiem viņa priekšā un pielūgsim viņu kā dievu - aleluja.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:23, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Kurš tad cits ir labāks? Ronaldo un Messi vairs nerāda tādu sniegumu, kādu rādija pāris gadus atpakaļ un viņu sniegums ar katru gadu būs vajāks. Neymars jau tagad ir sasniedzis viņu līmeni un to tikai palielinās.
Nu Neimāram vienmēr blakus bija Messi un Suarezs un pārējā Barcas komanda. Tagad beidzot varēs redzēt kāds īstenībā ir Neimārs. PSG sastāvs bez Neimāra jau tā ir iespaidīgs. Domāju, ka kāds no Premjerlīgas pārņems stafeti tuvākajos gados - Gabriels, De Bruine, Azārs, Lukaku, Keins, Dele Alli, Pogba, Marsiāls, Rešfords.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:23, pirms 8 gadiem
Pēc nāves viņš tiks iebalzamēts un izlikts vispārējai apskatei.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:25, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Galvenais vairāk savā argumentācijā lieto vārdu stulbs - tas tikai palielinās tavu argumentācijas līmeni. Es nefanoju par Neimaru, man tas pārmaksātais un pārvērtētais gailis nepatīk - un tad es neesot pieaudzis - nu smieklīgi.
Nu to nevar nepamanīt, ka nepatīk. Katrā rakstā speciāli līdi iekšā, lai kko sliktu pateiktu par Neymaru, kā arī čīkstēji par visu. Es personīgi neko sliktu nesaskatīju tajā transfērā. Kapēc Neymāram būtu bijis jāpaliek Barcā, ja gribēja pamēģināt, ko jaunu?

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:26, pirms 8 gadiem
Straumei jau miera nav - ierauga vārdu Neimārs un uzreiz metās komentēt par to kā viņam tas ir apnicis

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:27, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Straumei jau miera nav - ierauga vārdu Neimārs un uzreiz metās komentēt par to kā viņam tas ir apnicis
Tas vnk nav normāli. Reāli uzvelk. Kā slims.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:28, pirms 8 gadiem
Viņš esot vienā līmenī ar Ronaldo un Messi? Nē nav. Viņš ir pat vēl Suaresa ēnā. Tagad tikai redzēsim ko viņš bez šiem varēs vai nevarēs izdarīt. Vai PSG uzvarēs ČL un Brazīlijas izlase - pasaules kausā.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:30, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: kas pacels Arsenal jaunā līmenī?
Nu Arsenal beidzot dabūja sakarīgu uzbrucēju - Lakazetu.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:35, pirms 8 gadiem
Kāds te pēdējā laikā izrāda lielu skaudību pret tiem,kuriem dzīvē noveicās.
Tagad nežēlastībā kritis Neimārs. Visu laiku lasa par viņu un lamājās kādēļ tik daudz raksti veltīti Neimāram.
Tipiska latviešu īpašība.
Latviešu galvenā īpašība ir skaudība un nenovīdība
https://wol.jw.org/lv/wol/d/r49/lp-...
Skaudība – atkarība no citiem cilvēkiem?...

Laiks kļūt eiropeiskākiem un atbrīvoties no skaudības.Latviešu jaunieši jau jūtami ir savādāki un šī īpašība domājams paŗis desmitu gadu laikā vairs nebūs raksturīga latviešu tautai.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:41, pirms 8 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu Neimāram vienmēr blakus bija Messi un Suarezs un pārējā Barcas komanda. Tagad beidzot varēs redzēt kāds īstenībā ir Neimārs. PSG sastāvs bez Neimāra jau tā ir iespaidīgs. Domāju, ka kāds no Premjerlīgas pārņems stafeti tuvākajos gados - Gabriels, De Bruine, Azārs, Lukaku, Keins, Dele Alli, Pogba, Marsiāls, Rešfords.
Brazilijas izlasē to tu labi vari redzēt. PK 2014 to it īpaši varēja redzēt, uz ko viņš ir spējīgs.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:41, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Es uzvelkos no tādiem kā tu, ne jau no Neimara. Kas lein katrā rakstā lai jūsmotu par viņu un tos kam ir savādāks viedoklis sauktu par stulbeņiem. Turpini vein apd*rst mani, saukt par skaudīgu, utt., un vēl te pieminēt visu Latvijas nāciju tā jauki vispārinot - kā jau vienmēr.
Čekas krancis funarins atkal atradis iemeslu latviešus aprunāt.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:42, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Nu to nevar nepamanīt, ka nepatīk. Katrā rakstā speciāli līdi iekšā, lai kko sliktu pateiktu par Neymaru, kā arī čīkstēji par visu. Es personīgi neko sliktu nesaskatīju tajā transfērā. Kapēc Neymāram būtu bijis jāpaliek Barcā, ja gribēja pamēģināt, ko jaunu?
A man tas reāli interesē - tādu kā jūs nostāja. Ak tad Neimars lūk gribot savu komandu, negrib būt Messi ēnā. A kas tad traucēja viņam pārņemt Barcelonas komandas vadību pēc novecojušā Messi karjeras beigām? Kurš? Viņš tad būtu kļuvis par Barcas leģendu. Nē, tā vietā viņš nolēma notīties uz vājāku čempionātu. Un kādi ir paša Neimara sasniegumi un viņa izlases sasniegumi lai viņu liktu vienā rindā ar Messi un Ronaldo pašlaik? Kādi? 7-1 zaudējums Vācijai PK, ja? Kā tad - ja par vienu samaksā 222 - tas viņu padara par labāko bez jebkā cita - vienkārši automātiski - tāda ir jūsu loģika. Galvenais ir saceltais haips, zīmols un lielā nauda, sportiskajiem sasniegumiem vairs nav nekādas nozīmes mūsdienu kultūrā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:46, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kāds te pēdējā laikā izrāda lielu skaudību pret tiem,kuriem dzīvē noveicās.
Tagad nežēlastībā kritis Neimārs. Visu laiku lasa par viņu un lamājās kādēļ tik daudz raksti veltīti Neimāram.
Tipiska latviešu īpašība.
Latviešu galvenā īpašība ir skaudība un nenovīdība
https://wol.jw.org/lv/wol/d/r49/lp-...
Skaudība – atkarība no citiem cilvēkiem?...

Laiks kļūt eiropeiskākiem un atbrīvoties no skaudības.Latviešu jaunieši jau jūtami ir savādāki un šī īpašība domājams paŗis desmitu gadu laikā vairs nebūs raksturīga latviešu tautai.
Es uzvelkos no tādiem kā tu, ne jau no Neimara. Kas lien katrā rakstā lai jūsmotu par viņu un tos kam ir savādāks viedoklis sauktu par stulbeņiem. Turpini vein apd*rst mani, saukt par skaudīgu, utt., un vēl te pieminēt visu Latvijas nāciju tā jauki vispārinot - kā jau vienmēr. Tas ir tāda mana kopēja atbilde tādiem kā tev un Matlss.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:46, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: A man tas reāli interesē - tādu kā jūs nostāja. Ak tad Neimars lūk gribot savu komandu, negrib būt Messi ēnā. A kas tad traucēja viņam pārņemt Barcelonas komandas vadību pēc novecojušā Messi karjeras beigām? Kurš? Viņš tad būtu kļuvis par Barcas leģendu. Nē, tā vietā viņš nolēma notīties uz vājāku čempionātu. Un kādi ir paša Neimara sasniegumi un viņa izlases sasniegumi lai viņu liktu vienā rindā ar Messi un Ronaldo pašlaik? Kādi? 7-1 zaudējums Vācijai PK, ja? Kā tad - ja par vienu samaksā 222 - tas viņu padara par labāko bez jebkā cita - vienkārši automātiski - tāda ir jūsu loģika. Galvenais ir saceltais haips, zīmols un lielā nauda, sportiskajiem sasniegumiem vairs nav nekādas nozīmes mūsdienu kultūrā.
Kad tad viņš pārņems vadību? Tad kad būs jau 28? Messi kādus 3 gadus vismaz sakarīgi šancēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:48, pirms 8 gadiem
Skatos uz Funi, Matlss un saprotu - ir pasaulē cilvēki ar kuriem man nekad nebūs pa ceļam un ar kuriem saprasties vienkārši nav iespējams.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:48, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Brazilijas izlasē to tu labi vari redzēt. PK 2014 to it īpaši varēja redzēt, uz ko viņš ir spējīgs.
Nu tas bija pirms 3 gadiem un 5 spēles. Sezonā ir 50 spēles.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:49, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Turpini vein apd*rst mani, saukt par skaudīgu, utt.
Tev nav kaut kādas mazohisma noslieces?

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:49, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Skatos uz Funi, Matlss un saprotu - ir pasaulē cilvēki ar kuriem man nekad nebūs pa ceļam un ar kuriem saprasties vienkārši nav iespējams.
Nav ne mazākās velmes saprasties ar tādu kā Tu, sor

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:50, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Kad tad viņš pārņems vadību? Tad kad būs jau 28? Messi kādus 3 gadus vismaz sakarīgi šancēs.
Labi beidzam šito diskusiju. Un lai ta tagad tas zelta puisēns arī pierāda cik viņš esot labs un tādiem kā man aiztaisa mutes.

  +3 [+] [-]

, 2017-08-04 17:51, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: A man tas reāli interesē - tādu kā jūs nostāja. Ak tad Neimars lūk gribot savu komandu, negrib būt Messi ēnā. A kas tad traucēja viņam pārņemt Barcelonas komandas vadību pēc novecojušā Messi karjeras beigām? Kurš? Viņš tad būtu kļuvis par Barcas leģendu. Nē, tā vietā viņš nolēma notīties uz vājāku čempionātu. Un kādi ir paša Neimara sasniegumi un viņa izlases sasniegumi lai viņu liktu vienā rindā ar Messi un Ronaldo pašlaik? Kādi? 7-1 zaudējums Vācijai PK, ja? Kā tad - ja par vienu samaksā 222 - tas viņu padara par labāko bez jebkā cita - vienkārši automātiski - tāda ir jūsu loģika. Galvenais ir saceltais haips, zīmols un lielā nauda, sportiskajiem sasniegumiem vairs nav nekādas nozīmes mūsdienu kultūrā.
Nu to 1-7 Neimāra sakarā ir ĻOTI muļķīgi pieminēt. Bet Tu jau ne pirmo reizi.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:52, pirms 8 gadiem
Matlss rakstīja: Nav ne mazākās velmes saprasties ar tādu kā Tu, sor
Kāpēc tad tu man atbildi? Un es vismaz nelietoju nekādas rupjības tavā sakarā. Te ir tāda funkcija - ignorēt lietotāju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:54, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu to 1-7 Neimāra sakarā ir ĻOTI muļķīgi pieminēt. Bet Tu jau ne pirmo reizi.
Jā man tas ļoti patika un bija episki - redzēt - kā viņi visi raudāja laukumā un ārpus tā. Tādu vienas nācijas apkaunojumu es vēl nebiju redzējis. Tādu mirkļu dēļ ir vērts dzīvot.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:55, pirms 8 gadiem
Cerams ka es vēl kādreiz savā dzīvē redzēšu raudošu Neimaru, he-he .... Un ne jau aiz laimes, he-he.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:55, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Kāds te pēdējā laikā izrāda lielu skaudību pret tiem,kuriem dzīvē noveicās.
Tagad nežēlastībā kritis Neimārs. Visu laiku lasa par viņu un lamājās kādēļ tik daudz raksti veltīti Neimāram.
Tipiska latviešu īpašība.
Latviešu galvenā īpašība ir skaudība un nenovīdība
https://wol.jw.org/lv/wol/d/r49/lp-...
Skaudība – atkarība no citiem cilvēkiem?...

Laiks kļūt eiropeiskākiem un atbrīvoties no skaudības.Latviešu jaunieši jau jūtami ir savādāki un šī īpašība domājams paŗis desmitu gadu laikā vairs nebūs raksturīga latviešu tautai.
Ej lūdzu pāris mājas tālāk ar to cilvēcisko īpašību piedēvēšanu konkrētām tautām.
Sakne nav tautā, sakne ir sociālekonomiskajā vidē un spriedzē. Jo labāk dzīvo cilvēki, jo mazāk nabagiem raksturīgo slikto rakstura iezīmju un... vairāk turīgajiem raksturīgu slikto iezīmju starp citu.

     [+] [-]

, 2017-08-04 17:56, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Jā man tas ļoti patika un bija episki - redzēt - kā viņi visi raudāja laukumā un ārpus tā. Tādu vienas nācijas apkaunojumu es vēl nebiju redzējis. Tādu mirkļu dēļ ir vērts dzīvot.
Neimars to maču NESPĒLĒJA!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:56, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Es uzvelkos no tādiem kā tu, ne jau no Neimara. Kas lien katrā rakstā lai jūsmotu par viņu un tos kam ir savādāks viedoklis sauktu par stulbeņiem. Turpini vein apd*rst mani, saukt par skaudīgu, utt., un vēl te pieminēt visu Latvijas nāciju tā jauki vispārinot - kā jau vienmēr. Tas ir tāda mana kopēja atbilde tādiem kā tev un Matlss.
Nekur un nekad neesmu jūsmojis par Neimāru.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:57, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Cerams ka es vēl kādreiz savā dzīvē redzēšu raudošu Neimaru, he-he .... Un ne jau aiz laimes, he-he.
Un pēc šādiem izteikumiem tu vēl brīnīsies, ka daudzi noliek tevi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:59, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Skatos uz Funi, Matlss un saprotu - ir pasaulē cilvēki ar kuriem man nekad nebūs pa ceļam un ar kuriem saprasties vienkārši nav iespējams.
Zelta vārdi. Pluss tev no manis. Ilgu laiku uzskatīju tevi par cilvēku,kuram vienkārši ir savādāki uzskati, bet tu ar savu čīkstēšanu un kašķīgo dabu,kad sāki ļoti neglīti aizvainot cilvēkus novēlot viņiem ļaunumu, mainīji manas domas par tevi.
Man noteikti nav patīkami tādi cilvēki,kuri var vēlēt citiem ko ļaunu.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 17:59, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: A man tas reāli interesē - tādu kā jūs nostāja. Ak tad Neimars lūk gribot savu komandu, negrib būt Messi ēnā. A kas tad traucēja viņam pārņemt Barcelonas komandas vadību pēc novecojušā Messi karjeras beigām? Kurš? Viņš tad būtu kļuvis par Barcas leģendu. Nē, tā vietā viņš nolēma notīties uz vājāku čempionātu. Un kādi ir paša Neimara sasniegumi un viņa izlases sasniegumi lai viņu liktu vienā rindā ar Messi un Ronaldo pašlaik? Kādi? 7-1 zaudējums Vācijai PK, ja? Kā tad - ja par vienu samaksā 222 - tas viņu padara par labāko bez jebkā cita - vienkārši automātiski - tāda ir jūsu loģika. Galvenais ir saceltais haips, zīmols un lielā nauda, sportiskajiem sasniegumiem vairs nav nekādas nozīmes mūsdienu kultūrā.
Kāds vispār sakars Neymāram ar to spēli?

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:00, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Nekur un nekad neesmu jūsmojis par Neimāru.
Nē tu tikai nupat tikai apliki visu Latvijas tautu, štrunts par mani - es jau nekas neesmu - bet subjektus kas lieto tādus vispārinājumus ciest nevaru. Ko var gribēt no tāda Savicka līdzskrējēja. Tas jau ar noliek Puči, Dukurus un daudzus citus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:01, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Neimars to maču NESPĒLĒJA!!!
Gan jau tāpat raudāja - jo viņš ir brazīlietis un tas bija visas nācijas pazemojums.

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:02, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ej lūdzu pāris mājas tālāk ar to cilvēcisko īpašību piedēvēšanu konkrētām tautām.
Sakne nav tautā, sakne ir sociālekonomiskajā vidē un spriedzē. Jo labāk dzīvo cilvēki, jo mazāk nabagiem raksturīgo slikto rakstura iezīmju un... vairāk turīgajiem raksturīgu slikto iezīmju starp citu.
Katrai tautai , nācijai ir savas labās un sliktās īpašības. Ja būtu izglītotāks to jau sen zinātu. Ulmaņlaikos bija liels pētījums par latviešu tautas īpašībām un to ietekmi uz šīs tautas attīstību. Īpašības noteikti neviedojas no cilvēku bagātības vai nabadzības. Daudz laimīgi cilvēki dzīvo nabadzībā.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:03, pirms 8 gadiem
elgarz rakstīja: Kāds vispār sakars Neymāram ar to spēli?
Neimars nespēlēja. Bet šis zaudējums uz viņu neattiecās? Uz brazīlieti un šīs komandas lielāko zvaigzni? Tagad arī kapteini?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:04, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Nē tu tikai nupat tikai apliki visu Latvijas tautu, štrunts par mani - es jau nekas neesmu - bet subjektus kas lieto tādus vispārinājumus ciest nevaru. Ko var gribēt no tāda Savicka līdzskrējēja. Tas jau ar noliek Puči, Dukurus un daudzus citus.
Tu patiešām nezini ka latvieši ir skaudīgi vai tikai tēlo. Vai patiešām neesi lasījis aptaujas , lasījis pētījumus. Žēl tad jau tu nezini ,ka latvieši ir ļoti čakli, izturīgi, mīl dziedāt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:05, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: nezinu kas par ābramu no carnikavas, bet zinu straumi no Tvaika ielas
tevi jau sen durkā vajadzēja iespundēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:06, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Katrai tautai , nācijai ir savas labās un sliktās īpašības. Ja būtu izglītotāks to jau sen zinātu. Ulmaņlaikos bija liels pētījums par latviešu tautas īpašībām un to ietekmi uz šīs tautas attīstību. Īpašības noteikti neviedojas no cilvēku bagātības vai nabadzības. Daudz laimīgi cilvēki dzīvo nabadzībā.
Katra tauta, nācija sastāv no ļoti dažādiem cilvēkiem un lietot šādus salīdzinājumus ir nevietā. Jo tas noved pie Hitlera un holokausta. Labi turpini vien domāt ka latvieši ir skaudīgi un nenovīdīgi un fanot par savu krievu RD.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:07, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Neimars nespēlēja. Bet šis zaudējums uz viņu neattiecās? Uz brazīlieti un šīs komandas lielāko zvaigzni? Tagad arī kapteini?
Nu nejau vainot viņu zaudējumā, kaut vai viņš pat uz soliņa neatradās. Viņam var teikt paldies, ka viņi vispār tik tālu tika, jo bez viņa tur nekā nebija.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:08, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tu patiešām nezini ka latvieši ir skaudīgi vai tikai tēlo. Vai patiešām neesi lasījis aptaujas , lasījis pētījumus. Žēl tad jau tu nezini ,ka latvieši ir ļoti čakli, izturīgi, mīl dziedāt.
Katrs tic tam kam grib ticēt. Latvieši kā jebkura tauta ir ļoti dažādi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:10, pirms 8 gadiem
Neimārs ir super! Pēc šī transfera noteikti sākšu par viņu fanot, jo viņš ir aktuālākais futbolists šobrīd. Go PSG!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:10, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Katra tauta, nācija sastāv no ļoti dažādiem cilvēkiem un lietot šādus salīdzinājumus ir nevietā. Jo tas noved pie Hitlera un holokausta. Labi turpini vien domāt ka latvieši ir skaudīgi un nenovīdīgi un fanot par savu krievu RD.
Šoreiz Tev taisnība. Nevar izvilkt ģenerālo kopu tādai lietai kā tautas rakstura iezīmēm, jo tas vnk nav attālināti izpētāms (savukārt, pie psihologa neviens nekad ģenerālai kopai atbilstošu tautas masu nevienā valstī šādam mērķim nav sūtījis).Tādēļ visi šāda tipa it kā pētījumi ir nevis par pilnu ņemami, bet gan tukši spriedelējumi.
Dooh

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:10, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Katra tauta, nācija sastāv no ļoti dažādiem cilvēkiem un lietot šādus salīdzinājumus ir nevietā. Jo tas noved pie Hitlera un holokausta. Labi turpini vien domāt ka latvieši ir skaudīgi un nenovīdīgi un fanot par savu krievu RD.
Sapratu - izglītība nav tava stiprā puse.
Etnoloģija - Vēsture

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:12, pirms 8 gadiem
lieku kasti Jack Daniels ka Neimārs ieliks biksēs klucēnu un nevarēs vairs parādīt to līmeni kas bij Barsā

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:13, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Zelta vārdi. Pluss tev no manis. Ilgu laiku uzskatīju tevi par cilvēku,kuram vienkārši ir savādāki uzskati, bet tu ar savu čīkstēšanu un kašķīgo dabu,kad sāki ļoti neglīti aizvainot cilvēkus novēlot viņiem ļaunumu, mainīji manas domas par tevi.
Man noteikti nav patīkami tādi cilvēki,kuri var vēlēt citiem ko ļaunu.
Tu izdarīji ko vairāk - nupat nozākāji visu tautu kopumā - pēc tam uzcepi šito svētulīgo tekstu. Kaut kāds ārprāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:13, pirms 8 gadiem
Edvīn piedot, bet cilvēkiem ir savi viedokļi, pie kā viņi pieturas, liekas ka tev galvenais ir noriet un var teikt pazemot... cilvēki pieturēsies pie sava viedokļa un es spriežu, ka tu esi tāds cilvēks, kam patīk līst visur iekša, un spēlēt vienu un to pašu plati, bet cenšoties visus pārliecināt, ka tas ir tas labākais veids.

Kas tev pret Neymaru? Man ir pilnīgi vienalga, kaut vai viņš pāriet uz City vai Juventus, tā ir viņa dzīve, viņa izvēle.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:14, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Katrs tic tam kam grib ticēt. Latvieši kā jebkura tauta ir ļoti dažādi.
Un katrai tautai ir vairāk vai mazāk spilgtas īpašības. Dīvaini tad tu noliedz ka krievi ir dzērāju tauta (tas protams nenozīmē ka visi krievi dzer-piebilde speciāli tev,jo tu mīli tēlot ka nesaproti daudz ko).

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:15, pirms 8 gadiem
belo31 rakstīja: parādi kaut vienu PSG špīleru kurš pazuda
viena dela ir vilkt līmeni Ligue 1 kas ir RUS premjerlīgas līmenī. Pavisam cita ČL

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:15, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: lieku kasti Jack Daniels ka Neimārs ieliks biksēs klucēnu un nevarēs vairs parādīt to līmeni kas bij Barsā
Pievienojos. Francijai jau viņa petiks, bet vai Eiropai - nu hez. To jau tikai nākotne rādīs. Vienvārd sakot vajadzēs skatīties futbolu - kā jau vienmēr.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:16, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: lieku kasti Jack Daniels ka Neimārs ieliks biksēs klucēnu un nevarēs vairs parādīt to līmeni kas bij Barsā
Un ar džeku Danielu dzēru "Jack'u Daniel‘u”,
uzmini, ko darīju ar koker šnaucer spanielu?


/Arturs Skutelis/

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:16, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu izdarīji ko vairāk - nupat nozākāji visu tautu kopumā - pēc tam uzcepi šito svētulīgo tekstu. Kaut kāds ārprāts.
Latvieši ir skaudīgi. Tas nav nekāds ļaunums. To ka vienam novēlēji nomirt lielās ciešanās un mokās-lūk tas jau ir ļaunums. Tātad katrs kurš uzskata ka kādai tautai ir slikta īpašība ir ļauns? Gribu saprast tavu loģiku.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:17, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Pievienojos. Francijai jau viņa petiks, bet vai Eiropai - nu hez. To jau tikai nākotne rādīs. Vienvārd sakot vajadzēs skatīties futbolu - kā jau vienmēr.
Es tikai priecīgs esmu,ka viņš aizgāja no Barsas. El klassiko Real tagad būs daudz vieglāk

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:19, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Pievienojos. Francijai jau viņa petiks, bet vai Eiropai - nu hez. To jau tikai nākotne rādīs. Vienvārd sakot vajadzēs skatīties futbolu - kā jau vienmēr.
Tev vnk skauž, ka par taviem favorītiem tik daudz nerunā un viņi tik daudz nepelna, tāpēc arī esi tik dusmīgs Tak mosties. Tie, kas seko laikam līdzi, par Neimaru tikai fanos tagad, gribi būt pie lūzeriem??

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:20, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Tu patiešām nezini ka latvieši ir skaudīgi vai tikai tēlo. Vai patiešām neesi lasījis aptaujas , lasījis pētījumus. Žēl tad jau tu nezini ,ka latvieši ir ļoti čakli, izturīgi, mīl dziedāt.
Aptaujas??? 1000 cilvēkiem paprasīsi anketā: vai esat skaudìgs? Vai latvieši ir skaudìgi Jūsuprāt?
Un tad 650 būs atbildējuši apstiprinoši, no kā izrietēs, ka 65% latviešu ir skaudīgi vai arī savu tautu par tādu uzskata...

Klasisks socioloģiska pētījuma murgojuma variants

Tāpēc jebkurš ekonomists smejas par šādu tipa pētījumu objektivitāti, kur nu vēl par tālāku secinājumu izdarīšanu no izejas datiem ar tik milzīgu potenciālā brāķa procentu

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:20, pirms 8 gadiem
austrumnieks rakstīja: Edvīn piedot, bet cilvēkiem ir savi viedokļi, pie kā viņi pieturas, liekas ka tev galvenais ir noriet un var teikt pazemot... cilvēki pieturēsies pie sava viedokļa un es spriežu, ka tu esi tāds cilvēks, kam patīk līst visur iekša, un spēlēt vienu un to pašu plati, bet cenšoties visus pārliecināt, ka tas ir tas labākais veids.

Kas tev pret Neymaru? Man ir pilnīgi vienalga, kaut vai viņš pāriet uz City vai Juventus, tā ir viņa dzīve, viņa izvēle.
Es vienmēr aizstāvēšu savu veidokli. A kas cits to darīs, ja ne es pats? Neimars nav nekāda privātpersona, bet pašlaik dārgākais pasaules futbolists kura gaitas interesē visus futbola cienītajus (gandrīz - vienmēr ir jau izņēmumi) - mani arī interesē un interesēs arī turpmāk. Tūlīt startēs ČL grupu turnīrs un būs PK Krievijā - un par Neimaru tā vai šitā bet runās visi.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:21, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev vnk skauž, ka par taviem favorītiem tik daudz nerunā un viņi tik daudz nepelna, tāpēc arī esi tik dusmīgs Tak mosties. Tie, kas seko laikam līdzi, par Neimaru tikai fanos tagad, gribi būt pie lūzeriem??
Kopš kura laikā kāds fano par daukām. Neimārs uzmeta Barsu. Tupa pārdevās

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:21, pirms 8 gadiem
Tad jau viens te netic arī latvju rakstu zīmēm.
Latvju rakstu zīmes

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:22, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev vnk skauž, ka par taviem favorītiem tik daudz nerunā un viņi tik daudz nepelna, tāpēc arī esi tik dusmīgs Tak mosties. Tie, kas seko laikam līdzi, par Neimaru tikai fanos tagad, gribi būt pie lūzeriem??
Tādā ziņā es vienmēr esmu bijis pie lūzeriem, jo nefanoju ne par Messi, ne Ronaldo, ne Neimaru - tu mani atkodi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:25, pirms 8 gadiem
"Mazgabarīta" sociālās aptaujas var attiecināt tikai uz konkretizētiem, relatīvi neliela apjoma segmentiem - kādu tautsaimniecības atsevišķu nozari, bet vislabāk tomēr uz tik sašaurinātu lietu kā piemēram konkrēta uzņēmuma konkrēts produkts/pakalpojums (no kā izrietēs ka aptaujā atbildējuši cilvēki kuri ir konkrētā produkta izmantotāji).

Nevis par visu tautu spriest

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:26, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tādā ziņā es vienmēr esmu bijis pie lūzeriem, jo nefanoju ne par Messi, ne Ronaldo, ne Neimaru - tu mani atkodi.
Tāpēc jau esi tik skaudīgs! Visi stilīgie tagad par Neimaru, tu tu paliec luņos, tik rēcīgi

  -2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:27, pirms 8 gadiem
Var just, ka Континентальная Хоккейная Лига – Чемпионат России по хоккею drīz sāksies - Savicka krancis sācis pilnā sparā riet uz latviešiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:27, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Latvieši ir skaudīgi. Tas nav nekāds ļaunums. To ka vienam novēlēji nomirt lielās ciešanās un mokās-lūk tas jau ir ļaunums. Tātad katrs kurš uzskata ka kādai tautai ir slikta īpašība ir ļauns? Gribu saprast tavu loģiku.
Es esmu visas Latviešu nācijas paraugs? Nē, es tāds neesmu un skatoties uz mani nevajag runāt par visu latviešu tautu. Es nebūt neesmu tas labākais piemērs un paraugs.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:27, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: "Mazgabarīta" sociālās aptaujas var attiecināt tikai uz konkretizētiem, relatīvi neliela apjoma segmentiem - kādu tautsaimniecības atsevišķu nozari, bet vislabāk tomēr uz tik sašaurinātu lietu kā piemēram konkrēta uzņēmuma konkrēts produkts/pakalpojums (no kā izrietēs ka aptaujā atbildējuši cilvēki kuri ir konkrētā produkta izmantotāji).

Nevis par visu tautu spriest
rīt kad no zagona iziešu pamēģināšu vēlreiz izlasīt

  +1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:28, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Tāpēc jau esi tik skaudīgs! Visi stilīgie tagad par Neimaru, tu tu paliec luņos, tik rēcīgi
Nu es par Suaresu, Sančesu, Injestu, Robenu - vārdsakot - par luņiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:30, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Var just, ka Континентальная Хоккейная Лига – Чемпионат России по хоккею drīz sāksies - Savicka krancis sācis pilnā sparā riet uz latviešiem.
Krievi ir dzērāji. Tagad izdarīju labu darbu - norēju krievus. Tev tagad prieks.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:32, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Krievi ir dzērāji. Tagad izdarīju labu darbu - norēju krievus. Tev tagad prieks.
ne tikai krievi. man sanāk jau 6 diena zapojā

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:33, pirms 8 gadiem
Piemērs problēmas saknes atainošanai:
Sociālā aptauja ar jautājumu: Kura ir Latvijas labākā politiskā partija?
Jautājums uzdots: Ventspilī un Rēzeknē.

Gala secinājumam jābūt: Latvieši par labāko Latvijas politisko partiju uzskata...

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:33, pirms 8 gadiem
Vācieši ir augstprātīgi. Norēju vāciešus. Cilvēki ir mantkārīgi-tagad norēju visus cilvēkus kopumā.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:33, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Krievi ir dzērāji. Tagad izdarīju labu darbu - norēju krievus. Tev tagad prieks.
Tu tak esi funis. Tev galvenais ir riet, skriet pakaļ Savickim un jūsmot par RD neatkarīgi no rezultātiem un šī kluba ne tā gaišākā sabiedriskā tēla un lomas Latvijas sabiedrībā.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:34, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Piemērs problēmas saknes atainošanai:
Sociālā aptauja ar jautājumu: Kura ir Latvijas labākā politiskā partija?
Jautājums uzdots: Ventspilī un Rēzeknē.

Gala secinājumam jābūt: Latvieši par labāko Latvijas politisko partiju uzskata...
Pilnīgi nepareizs salīdzinājums. Viena neliela aptauja nu nekādi nesaistās ar visu tautu kopumā.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:34, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Nu es par Suaresu, Sančesu, Injestu - vārdsakot - par luņiem.
Baigais respekts īstenībā. Nelokies katram vējam līdzi. Nebaidies domāt citādi, kā pelēkā masa. Ir savs viedoklis - atšķirīgs - un tu nebaidies to aizstāvēt. Ārkārtīgi spēcīga personība.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:35, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Vācieši ir augstprātīgi. Norēju vāciešus. Cilvēki ir mantkārīgi-tagad norēju visus cilvēkus kopumā.
Hitlers arī vispārināja dažas pazīmes par ebreju tautu un čigāniem un tad viņus visus sabāza gāzes kamerās. Tu esi uz tā paša ceļa.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:36, pirms 8 gadiem
Kādu tik figņu neizlasīsi SC. Hitleri,psihologi utt

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:38, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Baigais respekts īstenībā. Nelokies katram vējam līdzi. Nebaidies domāt citādi, kā pelēkā masa. Ir savs viedoklis - atšķirīgs - un tu nebaidies to aizstāvēt. Ārkārtīgi spēcīga personība.
Pateikšu godīgi - es jau bieži pats uzprasos un lienu kasīties ar visiem. Ne jau tikai SC bet reālajā dzīvē arī. Un pat savos 40 gados. Kaut varētu to arī nedarīt un sargāt savu nervu sistēmu.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:39, pirms 8 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Kādu tik figņu neizlasīsi SC. Hitleri,psihologi utt
Tev vismaz nav garlaicīgi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:39, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Hitlers arī vispārināja dažas pazīmes par ebreju tautu un čigāniem un tad viņus visus sabāza gāzes kamerās. Tu esi uz tā paša ceļa.
Zenta Mauriņa, Janīna Kursīte, Imants Ziedonis, Ojārs Vācietis-viņi visi ir rakstījuši par latviešu tautu, tās īpašībām-labām un sliktām. Tos arī tu salīdzini ar Hitleru.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:39, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Tev vismaz nav garlaicīgi.
man jumts iet ciet. nevaru no zagona iziet

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:40, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnīgi nepareizs salīdzinājums. Viena neliela aptauja nu nekādi nesaistās ar visu tautu kopumā.
Nu bet es Tev ko saku

Cik liela daļa no Latvijas iedzīvotājiem ir saņēmusi psiholoģisku slēdzienu par savām rakstura īpašībām, vai arī par to atbildējusi kaut vai aptaujā?

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:42, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Hitlers arī vispārināja dažas pazīmes par ebreju tautu un čigāniem un tad viņus visus sabāza gāzes kamerās. Tu esi uz tā paša ceļa.
Nemēģināsi tak iestāstīt, ka katrai tautai nav kaut kādu raksturīgu īpašību. Protams, ka nekad 100% nebūs, bet to taču nevar noliegt, ka kaut kādas īpašības vienas tautas pārstāvjiem ir sastopamas daudz biežāk, nekā citas tautas pārstāvjiem.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:42, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Zenta Mauriņa, Janīna Kursīte, Imants Ziedonis, Ojārs Vācietis-viņi visi ir rakstījuši par latviešu tautu, tās īpašībām-labām un sliktām. Tos arī tu salīdzini ar Hitleru.
Nē es salīdzinu tikai tevi. Jo tu man nepatīc. Tāpēc es ņemu tos sliktākos piemērus un tos attiecinu uz tevi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:45, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Zenta Mauriņa, Janīna Kursīte, Imants Ziedonis, Ojārs Vācietis-viņi visi ir rakstījuši par latviešu tautu, tās īpašībām-labām un sliktām. Tos arī tu salīdzini ar Hitleru.
Rakstnieki un dzejnieki... "zinātniski pierādīts un nav apgāžams" . Labi, diskusija beigta, jo tai nav jēgas.

Tautas rakstura iezīmju un psiholoģisko portretu nav iespējams izveidot, galarezultātam esot balstītiem uz zinātnisku slēdzienu. To var izdarīt tikai kādam atsevišķam tautas segmentam.u

Tā nav vidējās algas valstī aprēķināšana, kad pieejams katras personas atalgojuma apmērs.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:46, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: Nemēģināsi tak iestāstīt, ka katrai tautai nav kaut kādu raksturīgu īpašību. Protams, ka nekad 100% nebūs, bet to taču nevar noliegt, ka kaut kādas īpašības vienas tautas pārstāvjiem ir sastopamas daudz biežāk, nekā citas tautas pārstāvjiem.
Ir jau ir. Piemēram, mēs jau arī uzskatam ka visi krievi dzer un lamājas. Kaut droši vien visi to nebūt nedara. Bet ja mēs paši sakām ka esam skaudīgi, tad līdz ar to mēs sev iedzenam iekšā mazvērtības kompleksus un to pieņemam kā normu kura eksistē un ka savādāk nemaz nevar būt.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:49, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu bet es Tev ko saku

Cik liela daļa no Latvijas iedzīvotājiem ir saņēmusi psiholoģisku slēdzienu par savām rakstura īpašībām, vai arī par to atbildējusi kaut vai aptaujā?
eksistē kaut kur "psiholoģisks slēdziens" vai aptauja, lai pateiktu, ka turki ir karstasinīgāki par islandiešiem? ka vācietis ir pedantiskāks par krievu? ka čigāns ir zaglīgāks par igauni?

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:54, pirms 8 gadiem
Swordsman rakstīja: eksistē kaut kur "psiholoģisks slēdziens" vai aptauja, lai pateiktu, ka turki ir karstasinīgāki par islandiešiem? ka vācietis ir pedantiskāks par krievu? ka čigāns ir zaglīgāks par igauni?
Pētījumus jau var veikt, bet šādus secinājumus var gūt arī no empīriskiem novērojumiem.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 18:54, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Ir jau ir. Piemēram, mēs jau arī uzskatam ka visi krievi dzer un lamājas. Kaut droši vien visi to nebūt nedara. Bet ja mēs paši sakām ka esam skaudīgi, tad līdz ar to mēs sev iedzenam iekšā mazvērtības kompleksus un to pieņemam kā normu kura eksistē un ka savādāk nemaz nevar būt.
nekad nevar būt VISI. Bet tik daudz tak skaidrs, ka krievu vidē satiksi daudz vairāk tos, kas dzer un lamājas, nekā, teiksim, austriešiem.

     [+] [-]

, 2017-08-04 18:55, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Rakstnieki un dzejnieki... "zinātniski pierādīts un nav apgāžams" . Labi, diskusija beigta, jo tai nav jēgas.

Tautas rakstura iezīmju un psiholoģisko portretu nav iespējams izveidot, galarezultātam esot balstītiem uz zinātnisku slēdzienu. To var izdarīt tikai kādam atsevišķam tautas segmentam.u

Tā nav vidējās algas valstī aprēķināšana, kad pieejams katras personas atalgojuma apmērs.
Tam es arī pievērsa uzmanību- rakstnieku un dzejnieku redzējums, ne akadēmisks pētījums. Sākumā Funs kaut ko vēl gvelza par nopietnu zinātnisku izpēti.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:58, pirms 8 gadiem
ienaacu palasiit normaalus komentus par futeni, a te cilveeki miseni raksta, hitlers, latviesu tauta utt, slimi.

  +2 [+] [-]

, 2017-08-04 18:59, pirms 8 gadiem
uz sitaa foona pat robka ir gudrs un normals pacans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-08-04 19:05, pirms 8 gadiem
Lai ka man simpatize Barselona,bet par Neimaru varu teikt tikai vienu-kad dzive esi sasniedzis augstakas virsotnes ar specigu komandu,talak ir tikai viens cels,un tas ir atpakal.Nu nebus vins labakais pasaule vel vismaz gadus 3-4,un tad jau vins bus tuvu zenita norietam.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 19:18, pirms 8 gadiem
Lionels rakstīja: ienaacu palasiit normaalus komentus par futeni, a te cilveeki miseni raksta, hitlers, latviesu tauta utt, slimi.
Tāpēc labāk vairs nedari šādu muļķību!

     [+] [-]

, 2017-08-04 19:21, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Pateikšu godīgi - es jau bieži pats uzprasos un lienu kasīties ar visiem.
Tu gribētu būt ignorants cilvēks?

     [+] [-]

, 2017-08-04 20:26, pirms 8 gadiem
PSG vēl tagad esot gatavs izpirkt vārtsargu Oblaku no Madrides Atletico par 100 ļimakiem - galīgi jau ah*jeļi.

  -1 [+] [-]

, 2017-08-04 20:44, pirms 8 gadiem
neimars lieto dopingu ne mazak ka martins dukars