Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

''Euro 2020'': Spānijai astotdaļfinālā ciets rieksts pret Horvātiju, Francijai - Šveici

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

''Euro 2020'': Spānijai astotdaļfinālā ciets rieksts pret Horvātiju, Francijai - Šveici
Foto: AFP/Scanpix

Šodien ar divām spēlēm turpināsies 2020. gada Eiropas čempionāta futbolā astotdaļfināla cīņas. Plkst. 19:00 Kopenhāgenā Spānija ar Horvātiju cīnīsies par aizkļūšanu tālāk par astotdaļfinālu kā 2016. gada turnīrā, kamēr plkst. 22:00 Francija spēkosies pret sīksto Šveici.

2020. gada Eiropas čempionāts futbolā šodien turpinās ar astotdaļfināla cīņām. Plkst. 19:00 Horvātija cīnīsies ar Spāniju, kamēr 22:00 Francija ar Šveici.

19:00 Horvātija - Spānija

Kā pirmie šodien Kopenhāgenā laukumā dosies Horvātijas un Spānijas futbolisti. Abu izlašu ceļš līdz astotdaļfinālam nebija vieglākais, to nodrošinot tikai grupas pēdējā spēlē. Spāņi pēc diviem neizšķirtiem E grupas trešajā cīņā ar 5:0 sagrāva Slovākiju, kamēr Horvātija pēc zaudējuma un neizšķirta D grupas izšķirošajā mačā ar 3:1 pārspēja Skotiju. Šī spēles uzvarētāja ceturtdaļfinālā spēkosies pret Franciju vai Šveici.

Izlasēm šī būs devītā savstarpējā spēle. Līdz šim tikai nedaudz labāk klājies Spānijai - tā uzvarējusi četrās no tām, kamēr trijās kā uzvarētāji laukumu pametuši horvāti. Viena spēle noslēgusies neizšķirti. Oficiālos turnīros abas vienības pēdējo reizi spēlēja UEFA Nāciju līgā - 2018. gada septembrī ar 6:0 uzvarēja Spānija, bet tā paša gada novembri ar 3:2 pārāki izrādījās horvāti. Savā starpā abas komandas spēlēja arī 2016. gada čempionātā, kad grupu turnīrā ar 2:1 uzvarēja Horvātija.

2016. gada čempionātā horvāti aizkļuva līdz astotdaļfinālam, kur piekāpās nākamajiem čempioniem portugāļiem. Izlasei šajā mačā nevarēs palīdzēt viens no līderiem Ivans Perišičs, kuram konstatētas pozitīvas Covid-19 analīzes. Tieši Perišiča vieni no vārtiem ļāva horvātiem uzvarēt Skotiju un iekļūt astotdaļfinālā.

Līdzīgi kā Horvātija, arī Spānija 2016. gada čempionātā izstājās jau astotdaļfinālā, arī 0:2 zaudējot Itālijai. Eiropas čempionātu vēsturē spāņi uzvarējuši turnīrā trīs reizes - 1964., 2008. un 2012. gadā, kļūstot par pirmo komandu, kura pratusi aizstāvēt izcīnīto titulu. Pēdējās 27 spēlēs Spānija piedzīvojusi tikai vienu zaudējumu - 2020. gada novembrī UEFA Nāciju līgas ietvaros ar 0:1 pret Ukrainu.

22:00 Francija - Šveice

39. savstarpējo spēli šovakar Bukarestē aizvadīs Francijas un Šveices izlases. Uzvarētāja ceturtdaļfinālā spēkosies pret Spāniju vai Horvātiju. Līdz šim labāk savstarpējās cīņās veicies Francijai, kura uzvarējusi 16 spēlēs, kamēr 10 fiksēts neizšķirts. 12 reizes Šveice izrādījusies pārāka. Pēdējo reizi oficiālā turnīrā komandas spēkojās 2016. gada Eiropas čempionāta grupu ietvaros, kad tika fiksēts bezvārtu neizšķirts 0:0.

Francija tika ielozēta ''nāves grupā'' F apakšgrupā, kuru iesāka ar uzvaru pār Vāciju ar 1:0. Vēlāk sekoja divi neizšķirti - 1:1 ar Ungāriju un 2:2 ar Portugāli, kas ļāva izkļūt no grupas kā līderei. Šveice iekļuva astotdaļfinālā, pateicoties labākiem rezultātiem starp trešās vietas īpašniecēm. Šveice atklāja turnīru ar neizšķirtu pret Velsu, vēlāk uzvarot Turciju, bet zaudējot Itālijai. Vārtu starpības dēļ tā palika trešajā vietā grupā, taču ar četriem punktiem pietika iekļūšanai 16 labāko vidū.

Francija turnīra laikā savainojuma dēļ zaudējusi Usmanu Dembelē., bet vēl vairāki futbolisti cīnās ar sīkākiem savainojumiem. Francijas izlases galvenais treneris Didjē Dešāns brīdinājis savu izlasi Šveici nenovērtēt par zemu: ''Šī ir izslēgšanas spēle. Mums jādara viss, lai tās beigās laukumu pamestu ar smaidu sejā. Šveice ir labi organizēta komanda, kura prot spēlēt uzbrukumā.'' 2016. gada turnīrā Francija aizkļuva līdz finālam, kurā piekāpās Portugālei. No pēdējām 23 spēlēm Francija uzvarējusi 17.

Šis ir Šveices piektais Eiropas čempionāts. 2016. gadā tā pirmo reizi izkļuva no grupas, astotdaļfinālā 11 metru soda sitienu sērijā zaudējot Polijai. Uzvara pār Turciju grupu turnīra noslēgumā bija Šveices sestais panākums pēdējos astoņos mačos, vienīgo neveiksmi piedzīvojot pret Itāliju.

Skaties Euro 2020 tiešraides Go3, TV6 un 3+

''Euro 2020'' astotdaļfināli

PārisDatums
Velsa - Dānija0:4
Itālija - Austrija2:1
Nīderlande - Čehija0:2
Beļģija - Portugāle1:0
Horvātija - Spānija28.06.
Francija - Šveice28.06.
Anglija - Vācija29.06.
Zviedrija - Ukraina29.06.

     [+] [-]

, 2021-06-28 10:45, pirms 3 gadiem
nu, ir jau saskaitīti mellie un geji, lai var saprast par ko turēt īkšķus?

     [+] [-]

, 2021-06-28 10:51, pirms 3 gadiem
Laiks Mbapē beidzot šodien iesist vārtus.
Slēpts komentārs: ovečka

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 11:01, pirms 3 gadiem
Šveice izslēgšanas turnīrā kādu kārtu lielajos f-turnīros iepriekšējo reizi pārvarēja... 1938.gadā.

     [+] [-]

, 2021-06-28 11:01, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laiks Mbapē beidzot šodien iesist vārtus.
Tur vienalga kas iesit, neredzu Šveicei variantus

     [+] [-]

, 2021-06-28 12:25, pirms 3 gadiem
Visticamāk Spānija un Francija viegli uzvarēs, tomēr ir spēcīgākas komandas.
Spānija -Francija būs saldais ēdiens Ceturtdaļfinālā!!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 12:37, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Laiks Mbapē beidzot šodien iesist vārtus.
Lai sit savā fermeru čempi Šodien laiks Šveicei pārsteigt Eiropu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 12:43, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: Visticamāk Spānija un Francija viegli uzvarēs, tomēr ir spēcīgākas komandas.
Spānija -Francija būs saldais ēdiens Ceturtdaļfinālā!!
Neatceros, kad kāds horvātus lielajos turnīros būtu viegli sasitis... Un ne jau šie spāņi.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 13:07, pirms 3 gadiem
Šitas ir stiprais zars 1/4 +/- BEL/ ITA, ESP/FRA. Lai netiktu baumots starp šodienas spēlētājiem, vēlams noskaidrot krāsaino minoritāšu attieksmi pret Baltijas lepnumu Rīgā aug. un Noah

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 13:17, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Neatceros, kad kāds horvātus lielajos turnīros būtu viegli sasitis... Un ne jau šie spāņi.
pēc kā spried? Pēc grupu turnīra,
Atcerēsimies cik labi grupā izskatījās Nīderlande un kur viņi ir tagad,grupu turnīrs nav rādītājs par Spāņiem.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 13:20, pirms 3 gadiem
Pagaidām Šveice neko nerāda ,tāpēc Franči varetu stabili uzvarēt ...,bet nu Horvātu norakstīšana (bukmeikeru koeficenti) būtu nedaudz pārgalvīga ,tomēr ir labi izpildītāji un spēlētāju patriotisms (maza valsts ,kur valsts patriotisms nav tukši vārdi) varētu sabojāt Spānijas dzīvi .

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 13:28, pirms 3 gadiem
Šodien es par horvātiem un frankiem!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 13:32, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu, ir jau saskaitīti mellie un geji, lai var saprast par ko turēt īkšķus?
Spriežot pēc virsraksta, kāds ir veicis aptaustīšanu lai noskaidrotu kam cietākie rieksti.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 13:34, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: pēc kā spried? Pēc grupu turnīra,
Atcerēsimies cik labi grupā izskatījās Nīderlande un kur viņi ir tagad,grupu turnīrs nav rādītājs par Spāņiem.
Vēlreiz saku, neatkarīgi no grupu turnīra, horvāti parasti ir ļoti netīkams rieksts grandiem, tie paši spāņi no viņiem iep. čempī atrāvās. Es paredzu līdzīgu cīņu, varbūt neliels pārsvars spāņiem. Bet tas arī viss. Brīnos, no kā tu spried par vieglu uzvaru, ja nekas par to neliecina.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 13:35, pirms 3 gadiem
Jawa rakstīja: Pagaidām Šveice neko nerāda ,tāpēc Franči varetu stabili uzvarēt ...,bet nu Horvātu norakstīšana (bukmeikeru koeficenti) būtu nedaudz pārgalvīga ,tomēr ir labi izpildītāji un spēlētāju patriotisms (maza valsts ,kur valsts patriotisms nav tukši vārdi) varētu sabojāt Spānijas dzīvi .
Horvātu regulāra norakstīšana vai aizmiršana ir regulāri beigusies ar sāpēm, pārsteigumiņiem. Raksturs un meistarība - viss vietās.

     [+] [-]

, 2021-06-28 13:38, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: Šodien es par horvātiem un frankiem!
Par horvātiem un šveici! Frankus lai izpederē

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 13:40, pirms 3 gadiem
Horvāti var pārsteigt ceru Fraņči nepievils un tiks tālāk!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 13:52, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Par horvātiem un šveici! Frankus lai izpederē
Tev reāli turpinājumā gribas skatīties kaut kādu Šveici?

  +5 [+] [-]

, 2021-06-28 13:56, pirms 3 gadiem
šodien futbola spēļu laikā jaunā tēma - vakcinācija!

1/4 finālos pieskarsimies rasismam. 1/2 finālos free masons un illuminati. fināla = moon landing sazvērestības teorija!!!
Slēpts komentārs: Swordsman
Slēpts komentārs: Swordsman

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 14:28, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tev reāli turpinājumā gribas skatīties kaut kādu Šveici?
Tā jau vienmēr tā dilemma. austrija izpederēt itāliju - nu uz to brīdi forši, bet 1/4f būtu safists.
Bet Francijas gadījums gan īpašs, tā nav normāla izlase, tā ir Āfrikas izlase. Tas pats, kas naturalizētie vien ir. Tāpēc, lai pederē, kurš var.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 14:29, pirms 3 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Vēlreiz saku, neatkarīgi no grupu turnīra, horvāti parasti ir ļoti netīkams rieksts grandiem, tie paši spāņi no viņiem iep. čempī atrāvās. Es paredzu līdzīgu cīņu, varbūt neliels pārsvars spāņiem. Bet tas arī viss. Brīnos, no kā tu spried par vieglu uzvaru, ja nekas par to neliecina.
spāņi bumbosies un spiedīs, kontrolē un terotorijā būs paŗsvars. Cits jautājums, kurējie golus sasitīs. Perišiču gan te vajadzēja

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 14:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: spāņi bumbosies un spiedīs, kontrolē un terotorijā būs paŗsvars. Cits jautājums, kurējie golus sasitīs. Perišiču gan te vajadzēja
Arī MOMENTOS būs pārsvars, to daudzi nez kāpēc ignorē. Pēc momentu bīstamības/daudzuma spāņi pēc grupu turnīra bija pirmajā vietā no visām komandām. Pat pirms slovākijas spēles viņi jau bija pirmie.

Tikai ar realizāciju tirsā. ko vien vērts tas, ka 2 pendeles bijušas, abas neiesistas. Un visur tie moratas joki, ķipa avarējusi fūre, neierakstījās tuneļa ieejā - ja morata būtu draiveris, hahaha. Un papildus rēka visiem, ka pret slovākiju moratu nomainīja (palika uz nulles), pēc nepilnas minūtes uzmainītais iesit golu.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 14:38, pirms 3 gadiem
Šovakar xG čempioni tiks aizsūtīti mājās.

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 14:39, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Šovakar xG čempioni tiks aizsūtīti mājās.
žaunas aizver

  +5 [+] [-]

, 2021-06-28 14:41, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: žaunas aizver
Iesaku iegādāties baldriāņus, savādāk vēl atkal trieku ķersi.

     [+] [-]

, 2021-06-28 14:43, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Iesaku iegādāties baldriāņus, savādāk vēl atkal trieku ķersi.
Mājās ir relaxen kapsulas.

     [+] [-]

, 2021-06-28 14:49, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Arī MOMENTOS būs pārsvars, to daudzi nez kāpēc ignorē. Pēc momentu bīstamības/daudzuma spāņi pēc grupu turnīra bija pirmajā vietā no visām komandām. Pat pirms slovākijas spēles viņi jau bija pirmie.

Tikai ar realizāciju tirsā. ko vien vērts tas, ka 2 pendeles bijušas, abas neiesistas. Un visur tie moratas joki, ķipa avarējusi fūre, neierakstījās tuneļa ieejā - ja morata būtu draiveris, hahaha. Un papildus rēka visiem, ka pret slovākiju moratu nomainīja (palika uz nulles), pēc nepilnas minūtes uzmainītais iesit golu.
nu jā, es jau nesaku ka nebūs pārsvars momentos

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 14:55, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nu jā, es jau nesaku ka nebūs pārsvars momentos
Teikt jau konkrēti tu nesaki. Bet parasti tie, kas lieto vārdu "bumbojas" nez kāpēc neredz, ka arī momentus veido. Tāds namejs, piemēram, mēģināja iestāstīt, ka bezjēdzīgi bumbojoties. Jebaķ, kā uzvilka. Reāli asinis saskrēja galvā, seja kļuva sarkana, rokas trīcēja.
kāds bezjēdzīgi bumbojas, ja momenti vairāk, kā citiem. Tos, kuri tā saka, būtu jāiesloga uz 20 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 15:03, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Teikt jau konkrēti tu nesaki. Bet parasti tie, kas lieto vārdu "bumbojas" nez kāpēc neredz, ka arī momentus veido. Tāds namejs, piemēram, mēģināja iestāstīt, ka bezjēdzīgi bumbojoties. Jebaķ, kā uzvilka. Reāli asinis saskrēja galvā, seja kļuva sarkana, rokas trīcēja.
kāds bezjēdzīgi bumbojas, ja momenti vairāk, kā citiem. Tos, kuri tā saka, būtu jāiesloga uz 20 gadiem.
vai tad slovaku spēle tiem ākstiem neaizvera žaunu? Es kā reiz pilsētā skatījos, bet lokacija bij tāda, ka labāk bij redzēt poļus un zviedrus

     [+] [-]

, 2021-06-28 15:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Tev reāli turpinājumā gribas skatīties kaut kādu Šveici?
It kā jau nē. Bet uz frankiem jau tagad negribu skatīties. Zini kāpēc..

     [+] [-]

, 2021-06-28 15:05, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: It kā jau nē. Bet uz frankiem jau tagad negribu skatīties. Zini kāpēc..
normāli futeni spārda, nav jau kaut kādi mēsla moskovīti

     [+] [-]

, 2021-06-28 15:09, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: normāli futeni spārda, nav jau kaut kādi mēsla moskovīti
Moskovīti sen taču jau neaktuāli

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 15:16, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Moskovīti sen taču jau neaktuāli
nu ja, tik saku ka tie bij nesmukuma priekšgalā
frankus var skatīties, šveice man ne visai

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 15:19, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: vai tad slovaku spēle tiem ākstiem neaizvera žaunu? Es kā reiz pilsētā skatījos, bet lokacija bij tāda, ka labāk bij redzēt poļus un zviedrus
nu pie 5:0, protams, pat vistai, paskatoties tikai laivskoru, skaidrs, ka momenti ir bijuši. bet ja iesists 0 vai 1, tad i acis jāpaņem rokā, lai redzētu, ka bīstamu momentu tik un tā daxuja.

Džekiem vnk patīk, ka skraida uz abiem vārtiem, saprotu. ķipa spāņiem speciāli vairāk jākļūdās piespēlītēs, lai otriem arī tiek tas prieciņš pasist pa vārtiem vairāk, tad arī spāņi viņiem kļūs interesantāki. lol.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 15:22, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: nu pie 5:0, protams, pat vistai, paskatoties tikai laivskoru, skaidrs, ka momenti ir bijuši. bet ja iesists 0 vai 1, tad i acis jāpaņem rokā, lai redzētu, ka bīstamu momentu tik un tā daxuja.

Džekiem vnk patīk, ka skraida uz abiem vārtiem, saprotu. ķipa spāņiem speciāli vairāk jākļūdās piespēlītēs, lai otriem arī tiek tas prieciņš pasist pa vārtiem vairāk, tad arī spāņi viņiem kļūs interesantāki. lol.
šis baigi no komentētāja arī atkarīgs
pret zviedriem vislaik runāja par bumbas kontroli, momentus neizceļot un pēc tam to pašu lasi komentāros. daudzi tēlo ka domā. bet viņi nedomā, jau sen esmu novērojis korelāciju komentu saturā ar komentētāju sacīto, ne tikai futenē.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 15:45, pirms 3 gadiem
Gan jau Francija un Spānija vinnēs...

     [+] [-]

, 2021-06-28 16:28, pirms 3 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Spriežot pēc virsraksta, kāds ir veicis aptaustīšanu lai noskaidrotu kam cietākie rieksti.
Par to pat 25 g.garumā uzņemta vesela 5 filmu sērija

     [+] [-]

, 2021-06-28 16:33, pirms 3 gadiem
D-slāviem un fāzeļiem šodien pasmags vakars

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 16:51, pirms 3 gadiem
Protams, ne vārda, ka Horvātijai diskābelis ir pamatsastāva centra aizsargam Lovrenam. Tikai Perišičs pieminēts. 1/8 finālos iekļuvušajām komandām uz 1/8 fināliem bija kopā diskvalificēti tikai 3 spēlētāji, bet SC skribentiem to atrast par grūtu, jo vakar NED-CZE pirmsspēles aprakstā arī nekas netika pieminēts par to, ka Čehijai diskābelis bija kreisās malas pamatsastāva aizsargam.

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:13, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, ne vārda, ka Horvātijai diskābelis ir pamatsastāva centra aizsargam Lovrenam. Tikai Perišičs pieminēts. 1/8 finālos iekļuvušajām komandām uz 1/8 fināliem bija kopā diskvalificēti tikai 3 spēlētāji, bet SC skribentiem to atrast par grūtu, jo vakar NED-CZE pirmsspēles aprakstā arī nekas netika pieminēts par to, ka Čehijai diskābelis bija kreisās malas pamatsastāva aizsargam.
Kādēļ nepiesakies SC kā rakstu autors? Jautājums bez zemteksta.

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:17, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kādēļ nepiesakies SC kā rakstu autors? Jautājums bez zemteksta.
tups jautājums.

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:36, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tups jautājums.
Kādēļ tups?

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 17:36, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Teikt jau konkrēti tu nesaki. Bet parasti tie, kas lieto vārdu "bumbojas" nez kāpēc neredz, ka arī momentus veido. Tāds namejs, piemēram, mēģināja iestāstīt, ka bezjēdzīgi bumbojoties. Jebaķ, kā uzvilka. Reāli asinis saskrēja galvā, seja kļuva sarkana, rokas trīcēja.
kāds bezjēdzīgi bumbojas, ja momenti vairāk, kā citiem. Tos, kuri tā saka, būtu jāiesloga uz 20 gadiem.
Reāli bezjēdzīgi bumbojas uz centra līnijas, bet uzbrukumā neko nevar, tik ja pretinieki aizmieg no tā garlaicīgā futbola. Nu totāli nīkuļi tie espanci

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:44, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Kādēļ nepiesakies SC kā rakstu autors? Jautājums bez zemteksta.
Tad jau šādu jautājumu var uzdot visiem, kuri pakritizē SC autorus.

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:56, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau šādu jautājumu var uzdot visiem, kuri pakritizē SC autorus.
Tev nav piedāvājuši? Daudzi SC žurnaļuhas ir nokoļīti tieši no komentu sadaļas kā piemērs Edmunds Novicskis, vai arī tas pats Bocmanis Ivars

     [+] [-]

, 2021-06-28 17:58, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tev nav piedāvājuši? Daudzi SC žurnaļuhas ir nokoļīti tieši no komentu sadaļas kā piemērs Edmunds Novicskis, vai arī tas pats Bocmanis Ivars
Nē. Suveizda jau arī bija 'suvass' komentāros daudz gadus atpakaļ - Lionas fans.

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:06, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tad jau šādu jautājumu var uzdot visiem, kuri pakritizē SC autorus.
Cik esmu pamanījis, Tu ļoti bieži komentē un ir daudz laika meklēt info, sekot līdzi sporta notikumiem. Neizskatās ka citiem, kuri šeit komentē, ir tik daudz laika un tik sīki visā iedziļināties.
Ja vēlas jebkuram cilvēkam jebkurā amatā var atrast ko paritizēt. Ja cilvēki regulāri meklē ko kritizēt, tad es to saucu par kasīšanos.

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:14, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Reāli bezjēdzīgi bumbojas uz centra līnijas, bet uzbrukumā neko nevar, tik ja pretinieki aizmieg no tā garlaicīgā futbola. Nu totāli nīkuļi tie espanci
Viņi ir xG čempioni, netīrais alni. Kas nozīmē, ka viss tevis šeit uzrakstītais ir pilnīgi bezjēdzīgs.

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:19, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Cik esmu pamanījis, Tu ļoti bieži komentē un ir daudz laika meklēt info, sekot līdzi sporta notikumiem. Neizskatās ka citiem, kuri šeit komentē, ir tik daudz laika un tik sīki visā iedziļināties.
Ja vēlas jebkuram cilvēkam jebkurā amatā var atrast ko paritizēt. Ja cilvēki regulāri meklē ko kritizēt, tad es to saucu par kasīšanos.
Es turpināšu norādīt uz nepilnībām un rupjām kļūdām. Ja esi autors, tad dari savu darbu kārtīgi, nevis pa roku galam. Tādu Novicki taču es nekritizēju, jo cilvēks tiešām savos rakstos iegulda darbu.

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 18:23, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Viņi ir xG čempioni, netīrais alni. Kas nozīmē, ka viss tevis šeit uzrakstītais ir pilnīgi bezjēdzīgs.
xG, tas jums kaut kāds krāsaino kods, lai viens otru atpazītu, kamēr nenotiek praids? Bet tas nemaina faktu, ka espancu futbola jēga ir tupa un garlaicīga bumbošanās

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:23, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: tups jautājums.
turpinam riet uz cilvēkiem- Vau- vau, tāds un vēl bez uzpurņa

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:32, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: xG, tas jums kaut kāds krāsaino kods, lai viens otru atpazītu, kamēr nenotiek praids? Bet tas nemaina faktu, ka espancu futbola jēga ir tupa un garlaicīga bumbošanās
Tieši tas kā reiz maina to "faktu" par visiem 180.
Pēc tā koda mēs, krāsainie, varam noteikt, ka tu futbolu skaties ar pakaļu, nevis ar acīm. jo espanci nav ne desmitie, ne piektie, ne otrie, bet PIRMIE, ibiomaķ, PIRMIE pēc momentu bīstamības/daudzuma. Pirmie, bļ, naxuj. Nezinu, caur kādu tirsu tu to futeni skaties. Pat līnijas neatšķir. Tas taisnstūris ir pretinieku soda laukums, nevis centra līnija.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 18:34, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Viņi ir xG čempioni, netīrais alni. Kas nozīmē, ka viss tevis šeit uzrakstītais ir pilnīgi bezjēdzīgs.
Itkā normāls komentētājs, bet, kā kādam nepatīk spāņi, tā uzvelcies, kā tantuks pie poģa.
Samierinies, gaumes atšķiras un ne visiem patīk spāņu stils. Turklāt, nevajadzētu pārāk pārspīlēt ar to xG. Jā ir spāņiem super daudz momentu, jā gaida no viņiem tonnu vārtu, bet ar visu to viņi palika 2. grupā un pat ar visu slovāku pazemošanu grupu turnīrā nebija rezultatīvākie. Pat pats atzini, ka viņiem problēmas ar realizāciju. Ko dod expected, ja tas nepiepildās?

  +4 [+] [-]

, 2021-06-28 18:35, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Mājās ir relaxen kapsulas.
Laiks ieņemt pirmo devu.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-28 18:40, pirms 3 gadiem
labdien rakstīja: Laiks ieņemt pirmo devu.
velams dubulto!

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:40, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Itkā normāls komentētājs, bet, kā kādam nepatīk spāņi, tā uzvelcies, kā tantuks pie poģa.
Samierinies, gaumes atšķiras un ne visiem patīk spāņu stils. Turklāt, nevajadzētu pārāk pārspīlēt ar to xG. Jā ir spāņiem super daudz momentu, jā gaida no viņiem tonnu vārtu, bet ar visu to viņi palika 2. grupā un pat ar visu slovāku pazemošanu grupu turnīrā nebija rezultatīvākie. Pat pats atzini, ka viņiem problēmas ar realizāciju. Ko dod expected, ja tas nepiepildās?
Pīters Kvils?

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:42, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pīters Kvils?
Vai ta Pīču izpederēja?

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:45, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pīters Kvils?
Tas pats.

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:46, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Vai ta Pīču izpederēja?
Nē, izlasi, kas rakstīts viņa jaunajā profilā.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 18:46, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: Vai ta Pīču izpederēja?
Nē. Nevaru ielogoties no tā konta, jo pazuda iespēja no dr.lv ielogoties

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:48, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tieši tas kā reiz maina to "faktu" par visiem 180.
Pēc tā koda mēs, krāsainie, varam noteikt, ka tu futbolu skaties ar pakaļu, nevis ar acīm. jo espanci nav ne desmitie, ne piektie, ne otrie, bet PIRMIE, ibiomaķ, PIRMIE pēc momentu bīstamības/daudzuma. Pirmie, bļ, naxuj. Nezinu, caur kādu tirsu tu to futeni skaties. Pat līnijas neatšķir. Tas taisnstūris ir pretinieku soda laukums, nevis centra līnija.
Latvija PČ hokejā vienu gadu arī bija pirmie vairākuma realizācijā. Nevis devītie, nevis ceturtie, bet PIRMIE, ibiomaķ. Un ko tas dod? Diročku ot bubļika Tāpat kā garlaicīgajiem espanciem - neko, viņu garlaicīgais futbols ir atkosts - dubultā kafijas deva pirms spēles, lai neaizmigtu un espanci neko nevar Ak, nesmīdini, pie soda laukuma espanci tiek tikai tad, kad pretinieki paši izsit aiz gala līnijas, lai kaut cik interesantāka spēle būtu

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:50, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Itkā normāls komentētājs, bet, kā kādam nepatīk spāņi, tā uzvelcies, kā tantuks pie poģa.
Samierinies, gaumes atšķiras un ne visiem patīk spāņu stils. Turklāt, nevajadzētu pārāk pārspīlēt ar to xG. Jā ir spāņiem super daudz momentu, jā gaida no viņiem tonnu vārtu, bet ar visu to viņi palika 2. grupā un pat ar visu slovāku pazemošanu grupu turnīrā nebija rezultatīvākie. Pat pats atzini, ka viņiem problēmas ar realizāciju. Ko dod expected, ja tas nepiepildās?
Nu tieši tā, problēmas ar realizāciju, nevis ar momentu radīšanu, tas ir tas, ko teicu un paldies, ka Tu apstiprini to pašu, kas tad tieši nav skaidrs? Vai arī tu neredzi, par ko temats?
Mans temats ir, ka spaiņi momentus rada, kas skatas caur tirsu, tiem tikai "bumbojas pie centra līnijas".

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:53, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nē. Nevaru ielogoties no tā konta, jo pazuda iespēja no dr.lv ielogoties
ā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 18:53, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tieši tā, problēmas ar realizāciju, nevis ar momentu radīšanu, tas ir tas, ko teicu un paldies, ka Tu apstiprini to pašu, kas tad tieši nav skaidrs? Vai arī tu neredzi, par ko temats?
Mans temats ir, ka spaiņi momentus rada, kas skatas caur tirsu, tiem tikai "bumbojas pie centra līnijas".
Mans temats ir par to, ka tu psiho par to, ka kādam nepatīk spāņi Nu nepatīk nepatīk, sauc to par bumbošanos, lai sauc. Gaumes atšķirās. Kādam daudz skatāmāks būs blieziens no soda laukuma malas, ieskrējieni pa flangiem, tālie pasi. Un kādam vispār skatāms būs tikai tas futbols kur būs daudz vārtu - spāņiem, tomēr, tāda bija tikai 1 spēle.

     [+] [-]

, 2021-06-28 18:59, pirms 3 gadiem
Ātri jātaisa kafija, šis būs garlaicīgi.

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:00, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Latvija PČ hokejā vienu gadu arī bija pirmie vairākuma realizācijā. Nevis devītie, nevis ceturtie, bet PIRMIE, ibiomaķ. Un ko tas dod? Diročku ot bubļika Tāpat kā garlaicīgajiem espanciem - neko, viņu garlaicīgais futbols ir atkosts - dubultā kafijas deva pirms spēles, lai neaizmigtu un espanci neko nevar Ak, nesmīdini, pie soda laukuma espanci tiek tikai tad, kad pretinieki paši izsit aiz gala līnijas, lai kaut cik interesantāka spēle būtu
klau, pacient, varbūt pats ar sevi vienojies, ko tieši tu te mēģini iestāstīt? Kāds ir temats?

Vai nu espanci rada daudz momentu, tikai nav ķipa jēgas, jo nespēj iesist
vai arī
Garlaicīgi bumbojas pie centra līnijas un nerada bīstamus momentus.

Vienojies pats ar sevi par vienu no šiem.

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:01, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: klau, pacient, varbūt pats ar sevi vienojies, ko tieši tu te mēģini iestāstīt? Kāds ir temats?

Vai nu espanci rada daudz momentu, tikai nav ķipa jēgas, jo nespēj iesist
vai arī
Garlaicīgi bumbojas pie centra līnijas un nerada bīstamus momentus.

Vienojies pats ar sevi par vienu no šiem.
Tu tak esi tups kā burts Momentus viņi spēj radīt tikai, ja puse no pretinieku komandas sāk iemigt vai sēž TikTokā

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:02, pirms 3 gadiem
Visa Latvija šodien par Modriču

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:02, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Mans temats ir par to, ka tu psiho par to, ka kādam nepatīk spāņi Nu nepatīk nepatīk, sauc to par bumbošanos, lai sauc. Gaumes atšķirās. Kādam daudz skatāmāks būs blieziens no soda laukuma malas, ieskrējieni pa flangiem, tālie pasi. Un kādam vispār skatāms būs tikai tas futbols kur būs daudz vārtu - spāņiem, tomēr, tāda bija tikai 1 spēle.
tad kāpēc xG pieminēji un sāc tajā sakarā kaut ko man skaidrot? Ķipa tādā izteiksmē, it kā oponētu, a pasaka visu tieši to pašu, ko es jau teicu

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:04, pirms 3 gadiem
btw ja kadam neaizgaja par ko vakar runaju, sodien publiceta laba intervija ar Viesturu Rudziti, Latvijaa labi zinamu psihoterapeitu. Sapratisiet, starpibu starp geju un LGBT marksistu.

https://neatkariga.nra.lv/intervija...

Vairak gan so temu cilat negribu un neatbildesu, vnk iesaku izlasit

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 19:07, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tu tak esi tups kā burts Momentus viņi spēj radīt tikai, ja puse no pretinieku komandas sāk iemigt vai sēž TikTokā
tik dēļ pretinieku tupā autobusa spāņiem katru spēli nav 6:0

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 19:09, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: tik dēļ pretinieku tupā autobusa spāņiem katru spēli nav 6:0
Tak aizveries, muģila Nepārsprāgsti aiz škrobes, ka tavi espanci spēlē pretīgu futbolu

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:09, pirms 3 gadiem
Luka Modric rakstīja: Visa Latvija šodien par Modriču
Vai gadījumā neesi lietas kursā, kas notika ar Čiro un viņa lobēto Kovaļčuku ?

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:14, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tak aizveries, muģila Nepārsprāgsti aiz škrobes, ka tavi espanci spēlē pretīgu futbolu
Tavu zemes tārpa tupo autobusa gaumi jau sapratām, bet citiem arī uzbrūkošs futenītis patīk, tāpēc nebāzies, kur nevajag.

Vari droši iefanot par spāņu pretiniekiem un skaitīt, cik sekundes šie spēj saglabāt bumbu

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 19:15, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tavu zemes tārpa tupo autobusa gaumi jau sapratām, bet citiem arī uzbrūkošs futenītis patīk, tāpēc nebāzies, kur nevajag.

Vari droši iefanot par spāņu pretiniekiem un skaitīt, cik sekundes šie spēj saglabāt bumbu
Muti brūķēt esi varens. Par vārdiem atbildēt arī spēj?????

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:16, pirms 3 gadiem
Divas piespēles - bumba pazaudēta. nākamā reize - atkal divas piespēles - bumba pazaudēta Tārps kaifā, mazās valstiņas gēni, savējo stilu atpazīst

Lab, es off, baudīšu spāņu uzbrūkošo futeni netraucēts.

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:20, pirms 3 gadiem
Ha ha ha, kā tupie espanci ierija

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:20, pirms 3 gadiem
ahahah

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:21, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Tavu zemes tārpa tupo autobusa gaumi jau sapratām, bet citiem arī uzbrūkošs futenītis patīk, tāpēc nebāzies, kur nevajag.

Vari droši iefanot par spāņu pretiniekiem un skaitīt, cik sekundes šie spēj saglabāt bumbu
Spāņi saglabā bumbu savos vārtos

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:21, pirms 3 gadiem
Johoho!!

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:21, pirms 3 gadiem
DIZHENA SPANJU SASPELE

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:21, pirms 3 gadiem
Swordsman rakstīja: Divas piespēles - bumba pazaudēta. nākamā reize - atkal divas piespēles - bumba pazaudēta Tārps kaifā, mazās valstiņas gēni, savējo stilu atpazīst

Lab, es off, baudīšu spāņu uzbrūkošo futeni netraucēts.
Tā jau domāju, tipisks mīzals. Uztirst varens, par vārdiem atbildēt nē

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:21, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: DIZHENA SPANJU SASPELE
Vārti ir gūti!

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:23, pirms 3 gadiem
ārprāc kāda laža vārtsargam

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:23, pirms 3 gadiem
tiki taks, big maks, vai OH FAKS?

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:26, pirms 3 gadiem
Kas tas bija?
Spāņu vartsargam saule acīs iespīdēja?

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:26, pirms 3 gadiem
Gols nu vnk pipec
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:28, pirms 3 gadiem
cloud rakstīja: Kas tas bija?
Spāņu vartsargam saule acīs iespīdēja?
tur pat nebija saules puse,tīra paša laža..

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:29, pirms 3 gadiem
spāņi pilnīgā nokdaunā

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:29, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: tur pat nebija saules puse,tīra paša laža..
Uznāca Saules aptumsums
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:32, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Spāņi paši sačakarēja visu spēli. Tagad slāvi noliks vārtu priekšā autobusu, un visu atlikušo spēli būs bumbošanās ap slāvu vārtu laukumu. Tpu!
Tāpat visu spēli būtu bijusi bezjēdzīga bumbošanās. Tagad bumbotājiem nāksies mēģināt uzbrukt.

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:38, pirms 3 gadiem
izlīdzināja

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:38, pirms 3 gadiem

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 19:39, pirms 3 gadiem
bļin, skatos spāņi mierīgi spēlē, bet tie āksti vāvuļo par šoku un ko tik vēl ne

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 19:39, pirms 3 gadiem
Fūūū! Malači spāņi!

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:39, pirms 3 gadiem
Vārtsargu nemaz nežēlo, viņam būs jāiesit atkal

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:39, pirms 3 gadiem
Espanci tomēr daspieda šaha dēlīšus.
1-1.
Jo interesantāk.

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 19:41, pirms 3 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es turpināšu norādīt uz nepilnībām un rupjām kļūdām. Ja esi autors, tad dari savu darbu kārtīgi, nevis pa roku galam. Tādu Novicki taču es nekritizēju, jo cilvēks tiešām savos rakstos iegulda darbu.
Novicka raksti man bez šaubām ir viskvalitatīvākie. Var redzēt ka tur ieguldīts milzīgs darbs. Tikai Tu nenorādīji uz kļūdām bet gan uz to kas rakstā nav minēts. Nedomāju ka visiem SC autoriem maksā milzīgas algas, lai katram rakstam veltītu daudzas stundas.
Man SC prasītos tuvāko sacensību precīzs kalendārs uz tekošo dienu vai labāk uz nākamo nedēļu. Protams katrs pats visu var atrast, bet tomēr gadās kaut ko palaist garām. Grūti aptvert daudzus sporta veidus. Šeit varētu SC autori palīdzēt un piemēram katru svētdienu vai vēlākais pirmdienā nosaukt visas sacensības, kuras būs tekošā nedēļā ar Latvijas sportitu līdzdalību un svarīgākos sporta notikumus pasaulē. Ne visiem ir tik daudz laiks, lai internetā visu sameklētu.

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:43, pirms 3 gadiem
Horvātiem šobrīd 0 sitieni vārtu rāmī. Ja pareizi atceros, vienā PČ vai EČ Zviedrija uzvarēja 1-0 neizdarot nevienu sitienu vārtu rāmī.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 19:44, pirms 3 gadiem
Aldis Br rakstīja: Horvātiem šobrīd 0 sitieni vārtu rāmī. Ja pareizi atceros, vienā PČ vai EČ Zviedrija uzvarēja 1-0 neizdarot nevienu sitienu vārtu rāmī.
Man būs jaiesit viens

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:44, pirms 3 gadiem
Luka Modric rakstīja: Man būs jaiesit viens
mēģini , ja sanāks būsi varonis, ja nē tad noracējs..

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:46, pirms 3 gadiem
ehh, nepaspēja līdz bumbai horvāts

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 19:48, pirms 3 gadiem
test

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 19:49, pirms 3 gadiem
Viss ok ';

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 19:49, pirms 3 gadiem
Gols bija sarunāts

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 19:51, pirms 3 gadiem
Kas te mums futbolā notiek šovakar ?! Es tikko kā no šaha apskates - man tas svarīgāks un interesantāks par futbolu un tamdēļ tamsovakar bij prioritāte !
Tur gan izskatās ka tuvāka demitgadē būs nospiedošs indusu vladījums TOP līmenī. Bet nu indusus vēl es puslīdz tomēr baltajiem pielīdzinu, lai gan īsti mierā ar viņiem neesmu

     [+] [-]

, 2021-06-28 19:56, pirms 3 gadiem
Luka Modric rakstīja: Viss ok
kas tas pa s..uda kantori

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:07, pirms 3 gadiem
Suveizda galīgi ir prātiņu izkūkojis !
Visiem kas viņu atklati grib pazemot un iebāzt ar seju sūdos, atveriet google translate un ievadiet vardu un nospiediet uz fonētisko izrunu !
Un pēc tam paskatieties ko šis safantazējis rakstā par Kalniņu !
';

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:07, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kas te mums futbolā notiek šovakar ?! Es tikko kā no šaha apskates - man tas svarīgāks un interesantāks par futbolu un tamdēļ tamsovakar bij prioritāte !
Tur gan izskatās ka tuvāka demitgadē būs nospiedošs indusu vladījums TOP līmenī. Bet nu indusus vēl es puslīdz tomēr baltajiem pielīdzinu, lai gan īsti mierā ar viņiem neesmu
notiek pagājušā gada Eiropas čempis

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:10, pirms 3 gadiem
vakar portugāļi izģērbās, rīt jau būšot zilais derbijs.. budamanks pamanījies arī komentētājus samaitāt, ne tikai SC komentu sadaļu vakar

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:13, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vakar portugāļi izģērbās, rīt jau būšot zilais derbijs.. budamanks pamanījies arī komentētājus samaitāt, ne tikai SC komentu sadaļu vakar
mums tak premjers pa visu Eiropu noaurojās cik te LV zilā štele visiem svarīga, nu jau visos līmeņos propaganda šancē

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:14, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vakar portugāļi izģērbās, rīt jau būšot zilais derbijs.. budamanks pamanījies arī komentētājus samaitāt, ne tikai SC komentu sadaļu vakar
Ja kas, tad sieviešu komadu sportā lezbietes ir proporcionāli kā minimums 10:1 ja salīdzina procentuālo attiecību pret to, cik zilie ir vīriešu komandu sportos !

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:15, pirms 3 gadiem
jau vadībā favorīti

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:15, pirms 3 gadiem
Nu horvātiem caurumains tas autobuss + tagad toč jāsāk skriet. Bet nu pagaidām te izskatās 4:1

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:16, pirms 3 gadiem
Vārtsargs arī kaut kā notizlojās vēl piedevām, ne tikai aizsardzība ...

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 20:19, pirms 3 gadiem
Malači spāņi!

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:19, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Ja kas, tad sieviešu komadu sportā lezbietes ir proporcionāli kā minimums 10:1 ja salīdzina procentuālo attiecību pret to, cik zilie ir vīriešu komandu sportos !
tak dāmām no tā skapja izkāpt vieglāk, tik lielu heitu tomēr neķer, tur arī tā atšķirība, manuprāt.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:20, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak dāmām no tā skapja izkāpt vieglāk, tik lielu heitu tomēr neķer, tur arī tā atšķirība, manuprāt.
tapēc ka onkas fantazē par pievienošanos

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:21, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: mums tak premjers pa visu Eiropu noaurojās cik te LV zilā štele visiem svarīga, nu jau visos līmeņos propaganda šancē
skaties, nākamreiz nevis skriesi tiem sūkātājiem krastmalā garām cik ātri vien iespējams, bet piestāsti un uzfilmēsi. un tā pamazām, palēnām, kamēr gribēsies pašam pievienoties. tā jau tās lietas notiek

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:22, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: tapēc ka onkas fantazē par pievienošanos
precīzi divi sportiski meičuki savā starpā mīcās - populārākā onkuļu p*rno fantāzija

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak dāmām no tā skapja izkāpt vieglāk, tik lielu heitu tomēr neķer, tur arī tā atšķirība, manuprāt.
Jā, viņām arī 10x vai pat visas 20-30 reizes mazāka mēdiju uzmanība nekā vīriešu komandu sportam ! Un pie reizes kaut kā konservatīvā sabiedrība pret lezbietēm nav tik tomēr neiecietīga kā pret zilajiem ...

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:22, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: skaties, nākamreiz nevis skriesi tiem sūkātājiem krastmalā garām cik ātri vien iespējams, bet piestāsti un uzfilmēsi. un tā pamazām, palēnām, kamēr gribēsies pašam pievienoties. tā jau tās lietas notiek
es ar šo jautājumu esmu ticis skaidrībā jau pusaudžu gados

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:24, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vakar portugāļi izģērbās, rīt jau būšot zilais derbijs.. budamanks pamanījies arī komentētājus samaitāt, ne tikai SC komentu sadaļu vakar
neesmu neko samaitajis! tie dazhi lgbt fani, kuri ar putam uz lupam vakar reja man virsu un centas baigi aizvanot, tadi ir jau sen, nevis dienas laika par tadiem kluva. vnk izprovoceju. vismaz tagad zinu, kurus mozaikanjus var droshi bloket, lai pashi sava starpa eldzhibitiikjuuojaas.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:24, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: precīzi divi sportiski meičuki savā starpā mīcās - populārākā onkuļu p*rno fantāzija
viens man klārēja ka grib divas lezbietes, tip meklējot un tā. es šim dodu padomu ka ar biseksuālēm var kas sanākt, pie lezbietēm netiks, tas nabags blisināja acis un es sapratu ka viņs nesaprot kāpēc tā

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:25, pirms 3 gadiem
knaaaapi aizsniedza to bumbu

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:28, pirms 3 gadiem
Kaut gan - tā trakā nenormālā sieviešu greizsirdība ir viena šausmīga lieta paties ! Mūsu siev izlasē tāda BAbkina bija kas jaunībā ieskatījās vienā grieķī kas trenēja mūsu valstvienības izlasi ! Abiem baigi stāvēja noteikti pirmajos mēnešus un bij baigais gribulis un šie pat ieslēdzās ģerbtuvēs, kad visi jau gandrīz bij notinušies, lai varētu mīlas priekiem nodoties ! Tad lūk vina no kamndas biedrenēm ne t a pieķēra bet saprata ap ko leitas grozās un sacēla baigo traci pa visu presi = redz kā , maita, guļ ar treneri ! Ne viens ne otrs nebija precējušies vai attiecībās - neviens netraucēja nevienam - kamdēļ bij tik žultaini jārīkojās viņai ?! :O Kamdēļ nevarēja papriecaties vienkārsi par savu koamndas biedreni un paklusēt ?
Un jā, vēlāk viņi abi arī apprecējās vēl piedevām tas grieķis ar to mūsu zelteni !

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 20:29, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: neesmu neko samaitajis! tie dazhi lgbt fani, kuri ar putam uz lupam vakar reja man virsu un centas baigi aizvanot, tadi ir jau sen, nevis dienas laika par tadiem kluva. vnk izprovoceju. vismaz tagad zinu, kurus mozaikanjus var droshi bloket, lai pashi sava starpa eldzhibitiikjuuojaas.
Jo vairāk taisnojies, jo smieklīgāks izskaties un izklausies, zilo putniņ.

https://www.youtube.com/watch?v=MTY...

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:29, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: viens man klārēja ka grib divas lezbietes, tip meklējot un tā. es šim dodu padomu ka ar biseksuālēm var kas sanākt, pie lezbietēm netiks, tas nabags blisināja acis un es sapratu ka viņs nesaprot kāpēc tā
haha, šis labs

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:33, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: neesmu neko samaitajis! tie dazhi lgbt fani, kuri ar putam uz lupam vakar reja man virsu un centas baigi aizvanot, tadi ir jau sen, nevis dienas laika par tadiem kluva. vnk izprovoceju. vismaz tagad zinu, kurus mozaikanjus var droshi bloket, lai pashi sava starpa eldzhibitiikjuuojaas.
ai nu beidz tā kā tāds pusaudzis taisnoties, tēvam ar mazu bērnu tas vnk nepiedien. tev ir viens uzskats, kuru baigi agresīvi postulē, citam cits, tie tev mēģina reizēm līdzīgā stilā oponēt, paši savā starpā apmainaties ar apvainojumiem. tā teikt, kāds viens ir, tāds otrs izskatās. un tā mazgāšanās baltākam kā otram vnk ir bērnišķiga, lai neteiktu vairāk.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:35, pirms 3 gadiem
opā jau 3-1 Ferran Torres

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:35, pirms 3 gadiem
nu gan horvāti norakās, tā jau bija tādi labi uzbrukumi, kkādas cerības izlīdzināt vēl bija, tagad vairs nekā.

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:36, pirms 3 gadiem
Bravo, spāņi! Aplausi!

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:36, pirms 3 gadiem
Krievu komentētājs skaidro ka horvāti pārdzērās un atslābinājas tā rezultāta un dabūja iekšā golu !

  -4 [+] [-]

, 2021-06-28 20:36, pirms 3 gadiem
Ja spāņi tagad visi aizskrietu un nostātos uz horvātu vārtu līnijas, tad horvārtiem būtu vislaik aizmugure un viņi neverētu nevienu piespēli padot, vai ne tā?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:38, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ai nu beidz tā kā tāds pusaudzis taisnoties, tēvam ar mazu bērnu tas vnk nepiedien. tev ir viens uzskats, kuru baigi agresīvi postulē, citam cits, tie tev mēģina reizēm līdzīgā stilā oponēt, paši savā starpā apmainaties ar apvainojumiem. tā teikt, kāds viens ir, tāds otrs izskatās. un tā mazgāšanās baltākam kā otram vnk ir bērnišķiga, lai neteiktu vairāk.
man nav svarigi tie dazhi mozaikanji, bet vismaz kadam tradicionalajam pieversu uzmanibu uz musdienu problemam!! Viss ko gribeju panakt! Izejat kadreiz ara no sc.com un paskataties, kas notiek pasaule...

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:38, pirms 3 gadiem
Stulbie spāņu simulanti

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:38, pirms 3 gadiem
Osiic rakstīja: Ja spāņi tagad visi aizskrietu un nostātos uz horvātu vārtu līnijas, tad horvārtiem būtu vislaik aizmugure un viņi neverētu nevienu piespēli padot, vai ne tā?
hmm, taktika, kas varētu izglābt mūsu izlasi.. kādreiz gan bija tāds termins - mākslīgā aizmugure.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:38, pirms 3 gadiem
Osiic rakstīja: Ja spāņi tagad visi aizskrietu un nostātos uz horvātu vārtu līnijas, tad horvārtiem būtu vislaik aizmugure un viņi neverētu nevienu piespēli padot, vai ne tā?
Nē.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:39, pirms 3 gadiem
cerams vakara spēlē Šveice pārsteigs un vinnēs.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:40, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Stulbie spāņu simulanti
Tas visiem latinosiem ir jau iezīsts ar mātes pienu diemžēl ... Tas jāpieņem ka fakts, un daudz par to lamāt un apvainot nevajadzētu ...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:40, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ai nu beidz tā kā tāds pusaudzis taisnoties, tēvam ar mazu bērnu tas vnk nepiedien. tev ir viens uzskats, kuru baigi agresīvi postulē, citam cits, tie tev mēģina reizēm līdzīgā stilā oponēt, paši savā starpā apmainaties ar apvainojumiem. tā teikt, kāds viens ir, tāds otrs izskatās. un tā mazgāšanās baltākam kā otram vnk ir bērnišķiga, lai neteiktu vairāk.
turklat smiekligi, ka kad vakar nosaucu vinus par "PAR" elektoratu, kkads pacans man metas taisnoties, ka ir NA veletajs. Jaatzime, ka NA ir sobrid vieniga partija, kura ir pret so Karinja patvalu Ungarijas jautajuma Tad ka tu vari but reize pret un par mani?

p.s. ja NA nebutu pseidonacionalis kremlins dzintars, es par viniem nobalsotu next velesanas!

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:41, pirms 3 gadiem
Te cerēju uz ko vairāk, tomēr bez variantiem. Jācer ka šveicieši būs sparīgāki un vismaz kādu intrigu turēs

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:41, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Tas visiem latinosiem ir jau iezīsts ar mātes pienu diemžēl ... Tas jāpieņem ka fakts, un daudz par to lamāt un apvainot nevajadzētu ...
Kāpēc kas tāds būtu jāpieņem? Jāfano pret tādu pretīgu futbolu

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:43, pirms 3 gadiem
Malači, davai vēl divus

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:43, pirms 3 gadiem
Bus interesantas beigas vismaz!

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:44, pirms 3 gadiem
Kur De Gea??Pēdējās minūtes būs intresantas

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:45, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Kāpēc kas tāds būtu jāpieņem? Jāfano pret tādu pretīgu futbolu
Es nesaku ka jāpieņem un jāfano ! Bet reāļi kā ar to vispār cīnīties ?! Es redzu tik to ka filmē no trīs kamerām no visiem leņķiem un momentā pie datoriem sēz tiesneši kas izķidā visu (KATRU?) soda momentu 5-10 sekunžu laiká

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:47, pirms 3 gadiem
Davaj horvāti izlīdzinat

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:48, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: turklat smiekligi, ka kad vakar nosaucu vinus par "PAR" elektoratu, kkads pacans man metas taisnoties, ka ir NA veletajs. Jaatzime, ka NA ir sobrid vieniga partija, kura ir pret so Karinja patvalu Ungarijas jautajuma Tad ka tu vari but reize pret un par mani?

p.s. ja NA nebutu pseidonacionalis kremlins dzintars, es par viniem nobalsotu next velesanas!
neesi tik viendimensioāls, ja tu piekrīti kāda vienam viedoklim vai idejai, tas nenozīmē, ka automātiksi piekrīti 100% visam, kas nāk pār viņa lūpām.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:48, pirms 3 gadiem
Neputne simt punkti ir aktīviste vai brīvprātīgā mozaikā kopā ar biseksuālo liberastu - vareno ekspertu

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:49, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: hmm, taktika, kas varētu izglābt mūsu izlasi.. kādreiz gan bija tāds termins - mākslīgā aizmugure.
Aizmugure tiek fiksēta sākot kad uzbrūkošā komanda ir pretinieku laukuma pusē .Savā laukuma pusē nevar tikt fiksēta aizmugure

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:49, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: neesi tik viendimensioāls, ja tu piekrīti kāda vienam viedoklim vai idejai, tas nenozīmē, ka automātiksi piekrīti 100% visam, kas nāk pār viņa lūpām.
man vnk parsteidza, ka NA veletajs var but tik kvels lgbt fans.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:49, pirms 3 gadiem
opā 3-3`

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
jopcik, atliek man norakt horvātus un šie izlīdzina

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
sensācija

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
Jāāāāāāāāāāāāāā āāāāāāāāāāāāāāā āā
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
hehe, swords sāk meklēt žileti

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAA

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
Jebal.3:3

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
Yeah Horvātija!!! Bocmans raud

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:50, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: man vnk parsteidza, ka NA veletajs var but tik kvels lgbt fans.
Tas or ļoti mazticams ! Domāju varbūtība ir tikai kādi pāris procenti

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:51, pirms 3 gadiem
futbola vakars ir glābts, jau gandrīz biju nožēlojis ka neaizbraucu uz ezeru

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:51, pirms 3 gadiem
spāņi paši uzdāvina niču

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:51, pirms 3 gadiem
čau kepkas 3-3

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:51, pirms 3 gadiem
Nu vot, būtu spāņi klausījuši mani un turējuši aizmuguri, būtu jau uzvarējuši.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:52, pirms 3 gadiem
Man tāds čuijņiks ka beigu beigās tomēr spāņi paņems ! Vai nu papildlaikā , vai nu pendelēs ...

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 20:52, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Yeah Horvātija!!! Bocmans raud
Vel jau nevar zināt kuros kapos glabās.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:52, pirms 3 gadiem
zaipis rakstīja: čau kepkas 3-3
Cikos naktsmaiņa?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau nevar zināt kuros kapos glabās.
Gan jau ka tevi drīz raks

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:52, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau nevar zināt kuros kapos glabās.
Tas gan, tas gan. Bet horvāti uz emocionāla viļņa, tas daudz ko dod

  +2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:53, pirms 3 gadiem
Ko tās Balkānu tautas ēd, kādu gaisu elpo, viņi vienmēr šitas līdz pēdējam. Letiņi jau sen būtu sabrukuši

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:53, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vel jau nevar zināt kuros kapos glabās.
Bocmans beigās izbrauks un sabērs jūrā visus horvātu fanus !

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:53, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: man vnk parsteidza, ka NA veletajs var but tik kvels lgbt fans.
tak, ja tu kādu nenolej ar sūdiem vai automātiski neienīsti, uzreiz nenozīmē, ka esi kvēls viņu fans. varētu padomāt, ka pastāv tikai divas ideoloģijas - konservi un liberasti, vidus ceļš vnk iespējams nav.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:54, pirms 3 gadiem
Ravix rakstīja: Ko tās Balkānu tautas ēd, kādu gaisu elpo, viņi vienmēr šitas līdz pēdējam. Letiņi jau sen būtu sabrukuši
Letiņi pat uzsākt neko nav spējīgi, tur pat nav runa par kaut kādu turpināšanu un pebeigšanu ...

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 20:54, pirms 3 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Tas gan, tas gan. Bet horvāti uz emocionāla viļņa, tas daudz ko dod
Ta jau manīs, kura izlase ir psiholoģiski noturīgāka.

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:54, pirms 3 gadiem
Ravix rakstīja: Ko tās Balkānu tautas ēd, kādu gaisu elpo, viņi vienmēr šitas līdz pēdējam. Letiņi jau sen būtu sabrukuši
Kad Latvija belarus Olimpiskajā kvalī iznesa, tad pirms spēles beigām visi ieelpoja Balkānu gaisu, no Maxima maisiņiem

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:55, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: jopcik, atliek man norakt horvātus un šie izlīdzina
mačs fantastika. pagaidām labākais PO

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:55, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Bocmans beigās izbrauks un sabērs jūrā visus horvātu fanus !
Viņš izdarīs vienīgo, ko var izdarīt - pamīzīs no mola

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 20:55, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Letiņi pat uzsākt neko nav spējīgi, tur pat nav runa par kaut kādu turpināšanu un pebeigšanu ...
kāpēc tev ir tik zema pašapziņa?

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:55, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: tak, ja tu kādu nenolej ar sūdiem vai automātiski neienīsti, uzreiz nenozīmē, ka esi kvēls viņu fans. varētu padomāt, ka pastāv tikai divas ideoloģijas - konservi un liberasti, vidus ceļš vnk iespējams nav.
labi, neturpinam vairs strideties! paliekam katrs pie sava, tapat nav parak produktivas shis sarunas seit. galu galaa sporta portals!

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:56, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Kad Latvija belarus Olimpiskajā kvalī iznesa, tad pirms spēles beigām visi ieelpoja Balkānu gaisu, no Maxima maisiņiem
Tu vēl pacel gaisā kādu notikumu no 20-25 gadu vestures !
Mūsdienu sitācijai un valstij un raksturam un sabiedrībai kopuma vairs praktiski jau nekā kopīga ar tiem laikiem diemžēl...

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:56, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Letiņi pat uzsākt neko nav spējīgi, tur pat nav runa par kaut kādu turpināšanu un pebeigšanu ...
Ir jau varianti elitāros sporta veidos, bez konkurences kā bobslejā, skeletonā, florbola, kur 10 konkurenti pasaulē

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:57, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Tu vēl pacel gaisā kādu notikumu no 20-25 gadu vestures !
Mūsdienu sitācijai un valstij un raksturam un sabiedrībai kopuma vairs praktiski jau nekā kopīga ar tiem laikiem diemžēl...
Esi vakcinējies?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 20:58, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Tu vēl pacel gaisā kādu notikumu no 20-25 gadu vestures !
Mūsdienu sitācijai un valstij un raksturam un sabiedrībai kopuma vairs praktiski jau nekā kopīga ar tiem laikiem diemžēl...
Latvija futbolā padevās turkiem?

     [+] [-]

, 2021-06-28 20:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: kāpēc tev ir tik zema pašapziņa?
Kāds tam sakars ar pašapziņu - ir auksti un konkrēti fakti gan inmduvidālajos gan kolektīvajos sporta veidos - visur vis vairāk strauji iet un leju un uz iznīcību un uz pagrimumu ! Un es taisnīgi uzskatu ka sports (kā profesionālais tā amatieru) ir sabiedrības veselības spogulis.
LFF - tas ir lielākais izsmiekls un pazrmojums un domāju ka patlabak visliktākā un pazemojošākā Futbola federacija no vispār visām Eiropā eksistējošām

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:00, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Latvija futbolā padevās turkiem?
atkal jau 20 gadu veci notikumi ?!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:00, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: atkal jau 20 gadu veci notikumi ?!
Viss skaidrs

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:01, pirms 3 gadiem
budamank rakstīja: labi, neturpinam vairs strideties! paliekam katrs pie sava, tapat nav parak produktivas shis sarunas seit. galu galaa sporta portals!
es nestrīdos, nav jau īsti par ko tik gribēju vērst uzmanību, ka viss nav tikai melns un balts, labs un slikts, pareiz un nepareizs, tā pelēkā zona ir baisi liela patiesībā. bet tas tā, tev iesaku mazāk cepties pa netu un vairāk pavadi laiku ar savu bērnu, to es nesaku ne kā uzbraucienu, ne nievājoši un arī neapgalvoju, ka tu to nedari, vnk man personīgi šķiet, ka tieši tā ir mūsdienu lielākā problēma - bērnus sacep, bet laiks viņiem nepietiek,

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:01, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kāds tam sakars ar pašapziņu - ir auksti un konkrēti fakti gan inmduvidālajos gan kolektīvajos sporta veidos - visur vis vairāk strauji iet un leju un uz iznīcību un uz pagrimumu ! Un es taisnīgi uzskatu ka sports (kā profesionālais tā amatieru) ir sabiedrības veselības spogulis.
LFF - tas ir lielākais izsmiekls un pazrmojums un domāju ka patlabak visliktākā un pazemojošākā Futbola federacija no vispār visām Eiropā eksistējošām
mums ir slidotāji un šļūkātāji!

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:03, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: mums ir slidotāji un šļūkātāji!
Nu pagaidām vēl ir, bet ja godīgi - tad arī šeit ja ne stāv uz vietas tad tomēr viss ļoti lēni un pagaidam vēl nemanāmi - bet tomēr slīd uz leju. Un nākamie 5-10 gadi būs kad arī tur viss spēcīgi pajuks.
Basītī jau viss sabruka - un poiedevām tik negaidīti strauji un neglīti ka pat vislielākie pesimisti vēl gadu atpakaļ to neuzdrošinajās prognozēt ...

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:03, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es nestrīdos, nav jau īsti par ko tik gribēju vērst uzmanību, ka viss nav tikai melns un balts, labs un slikts, pareiz un nepareizs, tā pelēkā zona ir baisi liela patiesībā. bet tas tā, tev iesaku mazāk cepties pa netu un vairāk pavadi laiku ar savu bērnu, to es nesaku ne kā uzbraucienu, ne nievājoši un arī neapgalvoju, ka tu to nedari, vnk man personīgi šķiet, ka tieši tā ir mūsdienu lielākā problēma - bērnus sacep, bet laiks viņiem nepietiek,
viss ok, metam mieru tematam.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:04, pirms 3 gadiem
Fāāāāāāk

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:04, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nu pagaidām vēl ir, bet ja godīgi - tad arī šeit ja ne stāv uz vietas tad tomēr viss ļoti lēni un pagaidam vēl nemanāmi - bet tomēr slīd uz leju. Un nākamie 5-10 gadi būs kad arī tur viss spēcīgi pajuks
nekas, naturalizēs nēģerus un viss atkal būs labi

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:05, pirms 3 gadiem
AJJJJ HORVATI Tada shance

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:05, pirms 3 gadiem
Vāks. Pie 3:1 aizgāju mašīnu pucēt

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:05, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nekas, naturalizēs nēģerus un viss atkal būs labi
Nu jā, tas laikam būs vienīgais risinājums ātram ielāpam !

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:06, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kāds tam sakars ar pašapziņu - ir auksti un konkrēti fakti gan inmduvidālajos gan kolektīvajos sporta veidos - visur vis vairāk strauji iet un leju un uz iznīcību un uz pagrimumu ! Un es taisnīgi uzskatu ka sports (kā profesionālais tā amatieru) ir sabiedrības veselības spogulis.
LFF - tas ir lielākais izsmiekls un pazrmojums un domāju ka patlabak visliktākā un pazemojošākā Futbola federacija no vispār visām Eiropā eksistējošām
klau, tu gadījumā Zviedrijā nedzīvo/ji? neatceros to niku vairs, bet bija kkāds tāds kekss te kādreiz vēl spama laikā.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: klau, tu gadījumā Zviedrijā nedzīvo/ji? neatceros to niku vairs, bet bija kkāds tāds kekss te kādreiz vēl spama laikā.
Akmeņlasis Arhīvs?

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:06, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Esi vakcinējies?
Jā, pirmā pote jau ir

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:06, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: nekas, naturalizēs nēģerus un viss atkal būs labi
Vienīgā iespēja letiniem, atsvaidzināt gēnus, savādāk pašiem viss grimst uz leju

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:09, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: es nestrīdos, nav jau īsti par ko tik gribēju vērst uzmanību, ka viss nav tikai melns un balts, labs un slikts, pareiz un nepareizs, tā pelēkā zona ir baisi liela patiesībā. bet tas tā, tev iesaku mazāk cepties pa netu un vairāk pavadi laiku ar savu bērnu, to es nesaku ne kā uzbraucienu, ne nievājoši un arī neapgalvoju, ka tu to nedari, vnk man personīgi šķiet, ka tieši tā ir mūsdienu lielākā problēma - bērnus sacep, bet laiks viņiem nepietiek,
Par tiem bērniem tas tāds baigais mīts, manuprāt. Paskatoties uz savu bērnību - bērnu bārā pa lauku ņēmāmies visu dienu. Mana bērna ome ar stāsta, ka tagad tik visi senčiem pa rokām (kamēr paši nestaigāt), agrāk nolika bērnu sētiņā un tā viņš tur ņēmās, jo nebija laika - autiņi jāmazgā, dārzs jāapkopj utt.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:09, pirms 3 gadiem
Tupie espanci ar savu antifutbolu

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:09, pirms 3 gadiem
neiesit tu, iesit tev...

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:09, pirms 3 gadiem
Eh....

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 21:09, pirms 3 gadiem
4-3 pokemoni raud

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
He-he-he!
Slāvu fani atkal pa krūmiem.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
Bocmans dzers BOCMANĪTI 7% torpēdu ! Ak nē, tas takš sen jau ka aizliedza ! LD

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Jā, pirmā pote jau ir
kas par poti Astra zenit?

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: 4-3 pokemoni raud
Tad noslauki asaras, pokemon. It kā liels vecis, bet bimbo dēļ futbola?

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
atkal elementāra aizsarga kļūda

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:10, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tad noslauki asaras, pokemon. It kā liels vecis, bet bimbo dēļ futbola?
tas par tevi bija domāts pokemon

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: He-he-he!
Slāvu fani atkal pa krūmiem.
Es tevi, resnais bomzi, pa visiem krūmiem izvazāšu

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: kas par poti Astra zenit?
Man iemauca GeroinSputnik

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
abi vārtsargi pilnīgi nabagi, ar tādu speļi neviens no viņiem pie labāka kluba nemūzam netiks

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: tas par tevi bija domāts pokemon
Nosauc mani par pokemonu, skatoties acīs

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
5-3 WOW

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: kas par poti Astra zenit?
Nē, paldies Dievam - Pfaizer ! Pāris dienas atpakļ izlasīju ka Astra ir praktiski bezpalīdzīga pret janajiem štammiem, bet Pfaizers un Moderna tīri labi tiek galā arī ar jaunajiem variantiem

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:11, pirms 3 gadiem
Horvātiem GameOver

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:12, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Nosauc mani par pokemonu, skatoties acīs
tad atnāca vecais krabi uz origo ?

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:12, pirms 3 gadiem
Horvāti nepadosies😅

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 21:12, pirms 3 gadiem
Atlika spāņiem atkal ielikt piektajā ātrumā, un slāvi ar visiem saviem faniem atkal pa krūmiem.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:12, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nē, paldies Dievam - Pfaizer ! Pāris dienas atpakļ izlasīju ka Astra ir praktiski bezpalīdzīga pret janajiem štammiem, bet Pfaizers un Moderna tīri labi tiek galā arī ar jaunajiem variantiem
man arī pfaizer bija, pēc otrās bišķi krapjus rāva, bet tikai tāpēc ka nakamajā dienā šance biju

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:12, pirms 3 gadiem
luck7 rakstīja: Horvāti nepadosies😅
bija jau pašiem jāiesit

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:13, pirms 3 gadiem
Nereāli labs mačs

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:13, pirms 3 gadiem
Kas par maču

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:13, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: bija jau pašiem jāiesit
Aha ,tad kad Spāņi bija sagrauti ,bet nu jau 3:5😂

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:13, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: tad atnāca vecais krabi uz origo ?
Tu tas bomzis, kurš pie Origo smēķus kļančī? Jepal. Nozodz kādam naudu, lai saiet sabiedriskajam un atbrauc uz Mārupi, pie ledus halles, atpakaļceļam etalonu iedošu

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 21:14, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Nē, paldies Dievam - Pfaizer ! Pāris dienas atpakļ izlasīju ka Astra ir praktiski bezpalīdzīga pret janajiem štammiem, bet Pfaizers un Moderna tīri labi tiek galā arī ar jaunajiem variantiem
Tieši otrādi. AS ir pati spēcīgākā no visām šobrīd ES pieejamām potēm.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:14, pirms 3 gadiem
zaxx rakstīja: man arī pfaizer bija, pēc otrās bišķi krapjus rāva, bet tikai tāpēc ka nakamajā dienā šance biju
Netirs, bomžiem džonsonu špricē

  +3 [+] [-]

, 2021-06-28 21:14, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi. AS ir pati spēcīgākā no visām šobrīd ES pieejamām potēm.
Tu tak esi debīls

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:16, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Par tiem bērniem tas tāds baigais mīts, manuprāt. Paskatoties uz savu bērnību - bērnu bārā pa lauku ņēmāmies visu dienu. Mana bērna ome ar stāsta, ka tagad tik visi senčiem pa rokām (kamēr paši nestaigāt), agrāk nolika bērnu sētiņā un tā viņš tur ņēmās, jo nebija laika - autiņi jāmazgā, dārzs jāapkopj utt.
arī fakts, es, kā deviņdesmito gadu bērns, vispār pa 90% uzaugu pati un vecākiem bija visai maza loma tajā, jo vnk bija jābūvē jaunā valsts un jāvelk kkā nebūt gali kopā. bet mēs uzaugām reālā vidē, veidojām reālas attiecības tajā pašā pagalmā savā starpā, tagad sīcīši pārsvarā sēž virtuālā vidē.. bet nu, kā jau pats zini - kādreiz zāle bija zaļāka, debesis zilākas un jaunatne prātīgāka

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:17, pirms 3 gadiem
IPS Burtkāvis rakstīja: Tu tak esi debīls
Namejs saspricējis sev visas četras

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:17, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši otrādi. AS ir pati spēcīgākā no visām šobrīd ES pieejamām potēm.
Ļepājas bomzi ar samazgām sašpricēja un tagad jāmēģina sevi mierināt, kamēr normālus cilvēkus vakcinē ar efektīvām mRNS vakcīnām

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:18, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Namejs saspricējis sev visas četras
Visas vienā špricē

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:18, pirms 3 gadiem
Un kirbji bija dzeltenāki

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:19, pirms 3 gadiem
Līdzīgs rezultāts vakar varēja būt mačā Beļģija - Portugāle, tikai tāpēc ka ir labāki un augstākas klases vārtsargi, tāds rezultāts izpalika

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:19, pirms 3 gadiem
Neticami... knapi aizripoja garām...

  -3 [+] [-]

, 2021-06-28 21:20, pirms 3 gadiem
flipsider rakstīja: Namejs saspricējis sev visas četras
Vai dies cik asprātīgi! Nenosmieties!

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:20, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai dies cik asprātīgi! Nenosmieties!
Nenosmieties var par tavu tupumu

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:24, pirms 3 gadiem
izskatās ka otreiz uz tā paša grābekļa spāņi nekāps

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:25, pirms 3 gadiem
Kāda diez TOTO bija pirms mača likme uz OVER 7.5 ?!

  -2 [+] [-]

, 2021-06-28 21:26, pirms 3 gadiem
Eh, žēl ka spāņiem sastāvā nav Ansu Fati.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:26, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: arī fakts, es, kā deviņdesmito gadu bērns, vispār pa 90% uzaugu pati un vecākiem bija visai maza loma tajā, jo vnk bija jābūvē jaunā valsts un jāvelk kkā nebūt gali kopā. bet mēs uzaugām reālā vidē, veidojām reālas attiecības tajā pašā pagalmā savā starpā, tagad sīcīši pārsvarā sēž virtuālā vidē.. bet nu, kā jau pats zini - kādreiz zāle bija zaļāka, debesis zilākas un jaunatne prātīgāka
Tāda tā evolūcija ir. Ja man kā sīcim būtu pieejamas tās izklaides, kas tagad sīčiem ir es arī diezvai skraidītu pa sētu ar koka zaru rokās "kariņu" spēlējot Jau Tetris kad parādījās, tad dragāja to kā traki, ta kur nu vēl salīdzināt ar mūsdienu iespējām...

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:27, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, žēl ka spāņiem sastāvā nav Ansu Fati.
Žēl, ka tu vēl neesi iespundēts veco ļaužu pansionātā

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:28, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Tāda tā evolūcija ir. Ja man kā sīcim būtu pieejamas tās izklaides, kas tagad sīčiem ir es arī diezvai skraidītu pa sētu ar koka zaru rokās "kariņu" spēlējot Jau Tetris kad parādījās, tad dragāja to kā traki, ta kur nu vēl salīdzināt ar mūsdienu iespējām...
paši jau sagādā ērtāku dzīvi nākamajām paaudzēm. mēs tak ar skaitījāmies izlutināti uz iepriekšējo fona

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:29, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Eh, žēl ka spāņiem sastāvā nav Ansu Fati.
Kas tas tāds?! Latviski varētu būt Ansītis Resnais ?

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:29, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Tāda tā evolūcija ir. Ja man kā sīcim būtu pieejamas tās izklaides, kas tagad sīčiem ir es arī diezvai skraidītu pa sētu ar koka zaru rokās "kariņu" spēlējot Jau Tetris kad parādījās, tad dragāja to kā traki, ta kur nu vēl salīdzināt ar mūsdienu iespējām...
Laikam jau patiesībā nav nemaz tik traki, jo mans un kaimiņmājas pagalms katru dienu pilni ar bērniem, kuri spēlē dažādas spēles, un dragā ar riteņiem un skūteriem. Takā socializēšanās tiešā veidā uz velna paraušanu. Plus pilna pludmale ar bērniem.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:30, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau patiesībā nav nemaz tik traki, jo mans un kaimiņmājas pagalms katru dienu pilni ar bērniem, kuri spēlē dažādas spēles, un dragā ar riteņiem un skūteriem. Takā socializēšanās tiešā veidā uz velna paraušanu. Plus pilna pludmale ar bērniem.
Es kad sēnes saēdos vai fofas arī viskautko redzu

  -1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:31, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Kas tas tāds?! Latviski varētu būt Ansītis Resnais ?
Jaunais spāņu super talants, kurš Barsas rindās sezonas sākumā rādīja brīnumus. Diemžēl, bet decembrī straumējās, un vel tagad nav no tā atkopies.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ansu_...

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:31, pirms 3 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam jau patiesībā nav nemaz tik traki, jo mans un kaimiņmājas pagalms katru dienu pilni ar bērniem, kuri spēlē dažādas spēles, un dragā ar riteņiem un skūteriem. Takā socializēšanās tiešā veidā uz velna paraušanu. Plus pilna pludmale ar bērniem.
Bet mēs organizējamies komandās un futeni, hokji, basīti u.t.t dragājām pat pusotru stundu no vietas ...

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:34, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Bet mēs organizējamies komandās un futeni, hokji, basīti u.t.t dragājām pat pusotru stundu no vietas ...
No manis netālu ir skolas sporta laukums, un tur visu gadu notiek kaut kādas kustības.
Protams, ir daļa jauniešu, kuri ir IT tehnoloģiju skavās, bet viss nav tik melns cik dažreiz šķiet.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-28 21:34, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: izskatās ka otreiz uz tā paša grābekļa spāņi nekāps
žēl. bet nu mačs bija super

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:35, pirms 3 gadiem
Banss rakstīja: paši jau sagādā ērtāku dzīvi nākamajām paaudzēm. mēs tak ar skaitījāmies izlutināti uz iepriekšējo fona
normāls process

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:36, pirms 3 gadiem
KuKluxSpirit rakstīja: Bet mēs organizējamies komandās un futeni, hokji, basīti u.t.t dragājām pat pusotru stundu no vietas ...
Pusotra stunda?

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:37, pirms 3 gadiem
killo2000 rakstīja: Tāda tā evolūcija ir. Ja man kā sīcim būtu pieejamas tās izklaides, kas tagad sīčiem ir es arī diezvai skraidītu pa sētu ar koka zaru rokās "kariņu" spēlējot Jau Tetris kad parādījās, tad dragāja to kā traki, ta kur nu vēl salīdzināt ar mūsdienu iespējām...
piekrītu. es ar droši vien, nevis skrietu pa mežiem kariņus spēlējot, bet CS kapātu bet tieši tāpēc, manliekas, ka mums to iespēju paliek pārāk daudz, un mēs vairs nespējam viņas veselīgi uzņemt. bērniem jebkura jauna rotaļlieta tagad apnīk trīs minūtēs, jo vnk visa kā ir tik daudz, pieaugušajiem, ja nav auto no salona, dāča jūrmalā un kā minimums divi ārzemju atveļinājumi gadā, tad tā jau vairs nav dzīve, bet gan izdzīvošana (protams, nedaudz pārspīlēju, bet uz to iet). kad visa kā ir tik daudz, tad vērtības vnk galīgā tūtē saiet, gan bērniem, gan pieaugušajiem.

     [+] [-]

, 2021-06-28 21:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: piekrītu. es ar droši vien, nevis skrietu pa mežiem kariņus spēlējot, bet CS kapātu bet tieši tāpēc, manliekas, ka mums to iespēju paliek pārāk daudz, un mēs vairs nespējam viņas veselīgi uzņemt. bērniem jebkura jauna rotaļlieta tagad apnīk trīs minūtēs, jo vnk visa kā ir tik daudz, pieaugušajiem, ja nav auto no salona, dāča jūrmalā un kā minimums divi ārzemju atveļinājumi gadā, tad tā jau vairs nav dzīve, bet gan izdzīvošana (protams, nedaudz pārspīlēju, bet uz to iet). kad visa kā ir tik daudz, tad vērtības vnk galīgā tūtē saiet, gan bērniem, gan pieaugušajiem.
"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times."

     [+] [-]

, 2021-06-29 00:53, pirms 3 gadiem
Dārgkākais futbolists pasaulē un šitāda šaize ;(