Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2921, Did:0, useCase: 3

Somi realizē vienīgo sitienu, atvaira pendeli un šokē Dāniju

Kristiāns Dilāns
Kristiāns Dilāns

Somi realizē vienīgo sitienu, atvaira pendeli un šokē Dāniju
Joels Pohjanpalo izpilda uzvaras sitienu. Foto: EPA/Scanpix

Vēsturisku panākumu ''Euro 2020'' finālturnīrā izcīnīja tā debitante Somija, kas, izdarot vienu sitienu visā mačā, pārspēja Dānijas futbolistus ar 1:0. Uzvaras vārtus 60. minūtē ar galvu guva Joels Pohjanpalo, bet dažas minūtes vēlāk Somijas izlases vārtu vīrs Lukašs Hradeckis atvairīja pendeli.

Pirmā puslaika izskaņā laukumā saļima Dānijas izlases līderis Kristians Ēriksens, laukumā nekavējoties ierodoties mediķu brigādei. 29 gadus vecais pussargs tika nogādāts slimnīcā, kur viņa stāvoklis stabilizējies un futbolists jau atguvis samaņu. Mačs uz nepilnām divām stundām tika pārtraukts, atsākoties pulksten 21:30. Pēc spēles atsākšanas tika aizvadītas četras pirmā puslaika minūtes, piecu minūšu ilgs pārtraukums un otrais puslaiks.

Dānijas futbolistu teritoriālais pārsvars un nemitīgā klātbūtne tuvu Somijas izlases vārtiem turpinājās arī otrajā puslaikā. Mājinieki līdz 60. minūtei pa Lukaša Hradecka sargātajiem vārtiem bija situsi 18 reizes, kamēr Somijas valstsvienība Kaspera Šmeihela sargāto cietoksni nebija apdraudējusi ne reizi. Tas gan mainījās mirkli vēlāk, kad 60. minūtē somu uzbrucējs Joels Pohjanpalo pēc centrējuma izpildīja fantastisku līdaciņu un ar pirmo sitienu bumbu raidīja vārtos, izvirzot vadībā Eiropas čempionāta finālturnīra debitanti - 1:0.


Pēc ielaistajiem vārtiem dāņu futbolisti metās atspēlēties. 65. minūtē Tomass Dileinijs krita soda laukumā un vērsās pie mača arbitra Entonija Teilora, pieprasot pendeli, kura netika piešķirta. Pie iespējas izpildīt 11 metru soda sitienu dāņi tika 73. minūtē, kad Somijas izlases aizsargs Pauluss Arajūri soda laukumā klupināja Jusufu Polsenu. Uz 11 metru atzīmes stājās Pjērs Ēmils Hojbergs, kura sitienu atminēja Lukašs Hrodeckis, rezultātam paliekot nemainīgam. Vairākuma līdzjutēju atbalstītie dāņi turpināja centienus atspēlēties, taču aizsardzībā pašaizliedzīgi darbojās Somijas valstsvienības futbolisti. Ūpju galvenais stratēģis Marku Kanerva, tuvojoties spēles izskaņai, nomainīja vienīgo vārtu autoru Joelu Pohjanpalo un komandas spožāko zvaigzni Tēmu Puki, stiprinot aizsardzības līniju. Eiropas čempionāta debitantei izdevās nosargāt savus vārtus neskartus, svinot panākumu mačā ar 1:0.

VIDEO: Somija Kopenhāgenā pārspēj Dāniju, sarūpējot "Euro 2020" pirmo pārsteigumu

Ūpji jeb Somijas nacionālā valstsvienība izcīnīja vēsturisku pirmo panākumu Eiropas čempionāta finālturnīrā. Tāpat somi vismaz uz brīdi atradīsies B apakšgrupas galvgalī. Jau 16. jūnijā Somijas izlase Sanktpēterburgā cīnīsies pret Krievijas valstsvienību, bet Dānija valsts galvaspilsētā dienu vēlāk aizvadīs maču pret nominālo grupas favorīti Beļģiju.

StatistikaDānijaSomija
Bumbas kontrole64%36%
Sitieni mērķī61
Sitieni pavisam231
Stūra sitieni90
Aizmugures01
Precīzas piespēles550183
Piespēļu precizitāte83%65%
Noskrietā distance105.4 km101.7 km

Dānija - Somija 0:1 (0:0)

Vārti: Pohjanpalo 60'
Brīdinājumi: Lods, Sparvs
Dānija (4-3-3): Šmeihels - Vess (Strīgers Lārsens 76'), Kjērs (Vestergārds 63'), Kristensens, Mēls - Ēriksens (Jensens 43'), Hojbergs, Dileinijs (Kornēliuss 76') - Polsens, Olders Vinds (Skovs Olsens 63'), Breitveits
Somija (4-4-2): Hradeckis - Raitala (Vaisanens), Arajūri, O’Šonesijs, Ūronens - Lods, Kamarā, Sparvs (Šullers 77'), Toivio - Pohjanpalo (Forss 84'), Puki (Kauko 77')
Galvenais tiesnesis: Entonijs Teilors

B apakšgrupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Somija11001:03
2.Beļģija00000:00
3.Krievija00000:00
4.Dānija10010:10

Pirmās kārtas kalendārs

DatumsGPilsētaSpēleRez.
11.06.ARomaTurcija – Itālija0:3
12.06.ABakuVelsa – Šveice1:1
BKopenhāgenaDānija – Somija0:1
BSanktpēterburgaBeļģija – Krievija22:00
13.06.DLondonaAnglija – Horvātija16:00
CBukaresteAustrija – Ziemeļmaķedonija19:00
CAmsterdamaNīderlande – Ukraina22:00
14.06.DGlāzgovaSkotija – Čehija16:00
ESanktpēterburgaPolija – Slovākija19:00
ESeviljaSpānija – Zviedrija22:00
15.06.FBudapeštaUngārija – Portugāle19:00
FMinheneFrancija – Vācija22:00
Slēpts komentārs: RAGNARS

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 22:36, pirms 4 gadiem
dānis meistarīgi izpildīja 11m soda sitienu, domāju Aivars no sētas labāk uzsistu

  -3 [+] [-]

, 2021-06-12 22:37, pirms 4 gadiem
Devu iespeeju futbolam, bet sapratu kameer kaut kas netiks mainiits noteikumos tikmeer sis sports ir un paliks nozheelojams. Calis reaali gandriiz nomira uz laukuma, bet tas taapat neko nemainiija tajaa ,ka futbolisti pus speeli vartaas pa zemi un simulee. Nesaportu kaadu baudu cilveki gust skatoties so sportu un kada veidaa tas var buut tik populaars pasaulee.. paradokss vai vnk nekad nav redzeejusi citus sportus.

     [+] [-]

, 2021-06-12 22:38, pirms 4 gadiem
Ļvovas fanu festā jau 200 glāzes alus par velti! Beļģi iesit-še jums 100 for free! https://www.eurosport.ru/football/e...

  -4 [+] [-]

, 2021-06-12 22:40, pirms 4 gadiem
Lauveens rakstīja: dānis meistarīgi izpildīja 11m soda sitienu, domāju Aivars no sētas labāk uzsistu
Tur pat Ventspils talismans Čigāns ar hūti no ķurķa labāk uzsistu .

  +3 [+] [-]

, 2021-06-12 22:42, pirms 4 gadiem
Krizz14 rakstīja: Devu iespeeju futbolam, bet sapratu kameer kaut kas netiks mainiits noteikumos tikmeer sis sports ir un paliks nozheelojams. Calis reaali gandriiz nomira uz laukuma, bet tas taapat neko nemainiija tajaa ,ka futbolisti pus speeli vartaas pa zemi un simulee. Nesaportu kaadu baudu cilveki gust skatoties so sportu un kada veidaa tas var buut tik populaars pasaulee.. paradokss vai vnk nekad nav redzeejusi citus sportus.
Palika vieglāk?

Vispār esi spēlējis futbolu savā dzīvē kaut vai kādā no pagastu turnīriem, kur piedalās spēlētāji, kas prot ne tikai spert pa bumbu, bet spēlēt arī futbolu?

Man tiešām riebjas, kad cilvēki nesaprot ko raksta, bet tikai maļ par simulešanu, tēlošanu un "cik neskatāms ir tas futbols".

Ej skaties savu tenisu vai daiļslidošanu, kas nav kontakta sporta veids.

Somi malači. Tiešī šādu spēļu dēļ futbols arī ir karalis!!!

     [+] [-]

, 2021-06-12 22:44, pirms 4 gadiem
RAGNARS rakstīja: Man vienīgam likās dīvaini , ka atsākoties spēlei komentētāji neko neminēja par Eriksenu???


PIEVIENOJAMIES LATVIJAS FUTBOLA FANU GRUPĀ!!!

https://m.facebook.com/groups/678973895948028/
pirmkārt jau minēja gan un cik var par to runāt, viss ir skaidrs, un beidzies labi. Laiks koncentrēties uz spēli.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 22:54, pirms 4 gadiem
huters rakstīja: Tur pat Ventspils talismans Čigāns ar hūti no ķurķa labāk uzsistu .
Gan jau tāds prezis kā tu varbūt arī trāpītu....sev pa oriņiem

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 22:55, pirms 4 gadiem
Januks rakstīja: Palika vieglāk?

Vispār esi spēlējis futbolu savā dzīvē kaut vai kādā no pagastu turnīriem, kur piedalās spēlētāji, kas prot ne tikai spert pa bumbu, bet spēlēt arī futbolu?

Man tiešām riebjas, kad cilvēki nesaprot ko raksta, bet tikai maļ par simulešanu, tēlošanu un "cik neskatāms ir tas futbols".

Ej skaties savu tenisu vai daiļslidošanu, kas nav kontakta sporta veids.

Somi malači. Tiešī šādu spēļu dēļ futbols arī ir karalis!!!
hokejs, regbijs, amīšu futbols.. sporta veidi, kas tā uz sitiena ienāk prātā, kur kontakts ir daudz, daudz brutālāks, kā futbolā, bet tur nav norma redzēt pāršķobītas sejas izteiksmes, ripošanu pāri pus laukumam un roku un kāju vicināšanu pa gaisu, pie teju katra kontakta. Īpaši gadījumos, kad vajag priekš savas komandas novilcināt laiku
simulēšana jeb ārkārtīgi teatriāla parādīšana, ka bija kkāds nebūt kontakts, ir futbola vizītkarte un grūti jau ko pārmest spēlētājiem, tā ir šī sporta veida kultūra, kura, pieņemu, tiek ieaudzināta jau no bērna kājas.

p.s. hokejā ar kkādas šādas neveselīgas pazīmes sāka parādīties un attiecīgi tika pieņemts jauns sods - "embellishment", vai futbolā ar kas tāds ir - sods spēlētājam par pārlieku teatriālu pārkāpuma parādīšanu? vajadzētu, spēle no tā noteikti tikai iegūtu.

     [+] [-]

, 2021-06-12 22:56, pirms 4 gadiem
Lauveens rakstīja: dānis meistarīgi izpildīja 11m soda sitienu, domāju Aivars no sētas labāk uzsistu
Mana skola

     [+] [-]

, 2021-06-12 22:57, pirms 4 gadiem
Krizz14 rakstīja: Devu iespeeju futbolam, bet sapratu kameer kaut kas netiks mainiits noteikumos tikmeer sis sports ir un paliks nozheelojams. Calis reaali gandriiz nomira uz laukuma, bet tas taapat neko nemainiija tajaa ,ka futbolisti pus speeli vartaas pa zemi un simulee. Nesaportu kaadu baudu cilveki gust skatoties so sportu un kada veidaa tas var buut tik populaars pasaulee.. paradokss vai vnk nekad nav redzeejusi citus sportus.
Simulē jā, bet ne jau visu laiku. Laikam neesi futbolu nekad spēlējis. Es esmu un zinu kādas sāpes ir kad iedod pa kājām. Pa tv protams nekas traks neizskatās

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 22:58, pirms 4 gadiem
@januks palika gan.

Sekoju līdzi daudziem sporta veidiem un esmu pārliecināts ka futbols ir "karalis" tikai tāpēc ka tur ir visvairāk naudas iekšā. Tāpat kā vispopulārākā mūzika pasaulē ir reāli sūdīga bet viņa ir populāra jo tur ir ielikti visvairāk miljardi.

Un tu vēl ņem un pasaki ka somi ir malači un ka šādu spēļu dēļ futbols ir karalis? Tu tiešām neko nožēlojamu neredzēji somu stimulēšanā un laika vilkšanā?

Gribi redzēt sportu kur sportisti izliek visas savas sirdis un spēlē ar cieņu un morāli, paskaties NHL playoffus. Tur veči cieš ik pēc pāris minūtēm, ceļās kājās ar lauztiem kauliem lai nosargātu savus vārtus.

  +4 [+] [-]

, 2021-06-12 22:58, pirms 4 gadiem
Somi malači, ļoti organizēti un pašaizlīdzīgi nospēlēja aizsardzībā. Bet nu lielāko uzvaru noteikti šodien izcīnīja mediķi 👍

     [+] [-]

, 2021-06-12 22:59, pirms 4 gadiem
Tikmēr otrajā spēlē- sētas puišeļi spēlē pret tiem, kas nopietni trenējās..
Par ko viņiem maksā tos miljonus klubos?

  -2 [+] [-]

, 2021-06-12 23:00, pirms 4 gadiem
Krizz14 rakstīja: @januks palika gan.

Sekoju līdzi daudziem sporta veidiem un esmu pārliecināts ka futbols ir "karalis" tikai tāpēc ka tur ir visvairāk naudas iekšā. Tāpat kā vispopulārākā mūzika pasaulē ir reāli sūdīga bet viņa ir populāra jo tur ir ielikti visvairāk miljardi.

Un tu vēl ņem un pasaki ka somi ir malači un ka šādu spēļu dēļ futbols ir karalis? Tu tiešām neko nožēlojamu neredzēji somu stimulēšanā un laika vilkšanā?

Gribi redzēt sportu kur sportisti izliek visas savas sirdis un spēlē ar cieņu un morāli, paskaties NHL playoffus. Tur veči cieš ik pēc pāris minūtēm, ceļās kājās ar lauztiem kauliem lai nosargātu savus vārtus.
manās acis hokejs ir nr1, basis un futene priekš mīkstajiem, knapi drīkst pieskarties kad jau sods vai nokrīt zemē it kā Makgregors taisnajā būtu iesitis

     [+] [-]

, 2021-06-12 23:01, pirms 4 gadiem
Hvz ,kas darijās laukumā pirms Eriksena nelaimes , jo neredzēju , bet pēc tam dāņi spieda ,bet tik viens 50/50 moments bija atlikušajā laikā

  -1 [+] [-]

, 2021-06-12 23:02, pirms 4 gadiem
Krizz14 rakstīja: Devu iespeeju futbolam, bet sapratu kameer kaut kas netiks mainiits noteikumos tikmeer sis sports ir un paliks nozheelojams. Calis reaali gandriiz nomira uz laukuma, bet tas taapat neko nemainiija tajaa ,ka futbolisti pus speeli vartaas pa zemi un simulee. Nesaportu kaadu baudu cilveki gust skatoties so sportu un kada veidaa tas var buut tik populaars pasaulee.. paradokss vai vnk nekad nav redzeejusi citus sportus.
Kurš tev liek un lika skatīties? Neskaties, neraksti komentārus un ej to dari sporta veidu sadaļā, kur notiek tikai tas, kas tev patīk.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 23:09, pirms 4 gadiem
Vispār jau 11 metri, manuprāt, tur nebija. Brīnos, ka VAR netika iedarbināts tajā situācija. Nu bet dānis neiesita, tā ka tam visam šobrīd vairs nav lielas nozīmes..

     [+] [-]

, 2021-06-12 23:20, pirms 4 gadiem
Ja nav noslēpums varbūt vari pateikt autora kungs cik cilvēki šoka stāvoklī tika hospitalizēti uzzinot šo šokējošo rezultātu? Vai tie ir kārtējie meli publiskajā telpā no tavas puse 🤔

     [+] [-]

, 2021-06-12 23:26, pirms 4 gadiem
normāli pīļknābji krievu tribīnēs

  +1 [+] [-]

, 2021-06-12 23:33, pirms 4 gadiem
Sitieni 23-1 ... Sports nekad nebūs garlaicīgs.

  +2 [+] [-]

, 2021-06-12 23:34, pirms 4 gadiem
richukpumpis rakstīja: Ja nav noslēpums varbūt vari pateikt autora kungs cik cilvēki šoka stāvoklī tika hospitalizēti uzzinot šo šokējošo rezultātu? Vai tie ir kārtējie meli publiskajā telpā no tavas puse 🤔
Cik tev skolā bija literatūrā, ka neesi dzirdējis par metaforām?

     [+] [-]

, 2021-06-13 00:44, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Cik tev skolā bija literatūrā, ka neesi dzirdējis par metaforām?
Vairāk izskatās pēc dzeltenās preses virsaksta, bet ne metaforas🤷‍♂️ Un nav labi medicīniskas kaites izmantot kā metaforas, tīri tā humānā viedokla 🤷‍♂️

  -1 [+] [-]

, 2021-06-13 08:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: hokejs, regbijs, amīšu futbols.. sporta veidi, kas tā uz sitiena ienāk prātā, kur kontakts ir daudz, daudz brutālāks, kā futbolā, bet tur nav norma redzēt pāršķobītas sejas izteiksmes, ripošanu pāri pus laukumam un roku un kāju vicināšanu pa gaisu, pie teju katra kontakta. Īpaši gadījumos, kad vajag priekš savas komandas novilcināt laiku
simulēšana jeb ārkārtīgi teatriāla parādīšana, ka bija kkāds nebūt kontakts, ir futbola vizītkarte un grūti jau ko pārmest spēlētājiem, tā ir šī sporta veida kultūra, kura, pieņemu, tiek ieaudzināta jau no bērna kājas.

p.s. hokejā ar kkādas šādas neveselīgas pazīmes sāka parādīties un attiecīgi tika pieņemts jauns sods - "embellishment", vai futbolā ar kas tāds ir - sods spēlētājam par pārlieku teatriālu pārkāpuma parādīšanu? vajadzētu, spēle no tā noteikti tikai iegūtu.
Regbijs - ok. Bet hokejā un amīšu futbolā ir ļoti daudz aizsargu, kājām, rokām, sejai. Futbolā ir tikai virs potītes. Bet, ja tu uzdod jautājumu "vai futbolā ar kas tāds ir - sods spēlētājam par pārlieku teatriālu pārkāpuma parādīšanu?", tad ir skaidrs, ka neko daudz no šī sporta veida nezini. P.S. Jā, ir. Pat ar sarkano var beigties.

  +1 [+] [-]

, 2021-06-13 08:28, pirms 4 gadiem
Hokejs dinamiska ātra spēle kur pāris sekundēs viss var izšķirties un pa ledu neviens nevārtās tur reāli sāp ja trāpa ar ripu!Futbolā tik daudz simulantu nedaudz pieskarās un guļ kā sprādzeņi!!😂

     [+] [-]

, 2021-06-13 08:36, pirms 4 gadiem
Kalnins750 rakstīja: manās acis hokejs ir nr1, basis un futene priekš mīkstajiem, knapi drīkst pieskarties kad jau sods vai nokrīt zemē it kā Makgregors taisnajā būtu iesitis
Basketbolsd kas bija 30-20 gadu atpakaļ un kas pat 10 gadu sena vēsture - tie pēc noteikumiem likumime un stila ir kā pilnīgi sveši un atšķirīgi sporta veidi vispār !

  -1 [+] [-]

, 2021-06-13 08:48, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: hokejs, regbijs, amīšu futbols.. sporta veidi, kas tā uz sitiena ienāk prātā, kur kontakts ir daudz, daudz brutālāks, kā futbolā, bet tur nav norma redzēt pāršķobītas sejas izteiksmes, ripošanu pāri pus laukumam un roku un kāju vicināšanu pa gaisu, pie teju katra kontakta. Īpaši gadījumos, kad vajag priekš savas komandas novilcināt laiku
simulēšana jeb ārkārtīgi teatriāla parādīšana, ka bija kkāds nebūt kontakts, ir futbola vizītkarte un grūti jau ko pārmest spēlētājiem, tā ir šī sporta veida kultūra, kura, pieņemu, tiek ieaudzināta jau no bērna kājas.

p.s. hokejā ar kkādas šādas neveselīgas pazīmes sāka parādīties un attiecīgi tika pieņemts jauns sods - "embellishment", vai futbolā ar kas tāds ir - sods spēlētājam par pārlieku teatriālu pārkāpuma parādīšanu? vajadzētu, spēle no tā noteikti tikai iegūtu.
Regbijs jā, bet vai hokejā esi redzējusi, kājām atvērtos lūzumus, kad gabals kājas karājas? Hokejā jau tagad pat pieskarties īsti nedrīkst.
Mēri futbolā tiek pieņemti un nav vairs tik traki kā gadus 10 atpakaļ, piemēram tiesnesis ļauj spēlēt, ja kāds vārtas, tāpat pretinieku komanda bumbu ārā nesit, kā bija šai visa pirmssākumā. Ja hokejā būtu spēles laiks netīrais, kad visu skaita, redzētu tādus brīnumus, gāztos uz līdzenas vietas, kad ietu uz iemetienu.

  -1 [+] [-]

, 2021-06-13 09:31, pirms 4 gadiem
Blondais6 rakstīja: Hokejs dinamiska ātra spēle kur pāris sekundēs viss var izšķirties un pa ledu neviens nevārtās tur reāli sāp ja trāpa ar ripu!Futbolā tik daudz simulantu nedaudz pieskarās un guļ kā sprādzeņi!!😂
Un hokejā nav simulantu? Katrā sporta veidā tādi ir diemžēl, bet futbols nav izņēmums. PLUS, pie tā, ko rakstīju neputns - tu iedomājies, ja tu skrien ar ātrumu 30-35 km/h, un tev kāds uzsit pa kāju. Gribētu redzēt, kā tu nevāļātos kādu labu brīdi.

     [+] [-]

, 2021-06-13 09:34, pirms 4 gadiem
Protams, ir arī taktiskā puse. Īpaši, ja komanda ir vadībā. Proti, tās 30 vai 40 sekundes komanda var atvilkt elpu nedaudz. Nav hokejs, kur ik pēc minūtes var nomainīties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-06-13 10:27, pirms 4 gadiem
Krizz14 rakstīja: Devu iespeeju futbolam, bet sapratu kameer kaut kas netiks mainiits noteikumos tikmeer sis sports ir un paliks nozheelojams. Calis reaali gandriiz nomira uz laukuma, bet tas taapat neko nemainiija tajaa ,ka futbolisti pus speeli vartaas pa zemi un simulee. Nesaportu kaadu baudu cilveki gust skatoties so sportu un kada veidaa tas var buut tik populaars pasaulee.. paradokss vai vnk nekad nav redzeejusi citus sportus.
Gribēju nedaudz papildināt komentāru ar to, ka futbols jau kā tāds ir interesants, meisatarīgs un visādi citādi skatāms, bet piekrītu par tām simulācijām. Visa pretīgā un nožēlojamā daļa sākas ar rezultātu 1:0 ap 80 minūti un tā tik līdz beigām. Ok es saprotu, ka futbolistiem ir mazāk aizsargātas šīs potīšu zonas utt, bet ja dabū pa stilbiem 3 minūtes vārties un pēctam smaidīgs staigā pa laukuma malu sitot pieci komandas biedriem ... nu sorry. Es arī saprotu ka jebkurā sportaveidā ir sava tehnika kā novilkt laiku labvēlīgi sev, bet nevienā sporta veidā nav tādas priekšrocības, kā futbolā, jo laiks iet, bet ietekmēt neko tu nevari. Tāpēc arī īsti nesaprotu, kāpēc futbola nav stopwatch. Iespējams tikai dēļ tā ka spēles tad var ievilkties līdz 3h+

P.S futbolu nespēlēju, un lielie profi var man uzzīmēt savu versiju.

     [+] [-]

, 2021-06-13 10:35, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Tak futenee simuleshana ir tapat kaa hokeja lamashanas, to aizstavet vai noliegt var tikai dalbajobi. Sporta fani jau pie ta pieradushi, bet cik dzirdets no 7dienas faniem, nu tadiem kas piesledzas tik uz euro, pc vai cl ploviem, nuu tie baigi shumejas ka futene taads salkano sports un pat teloshanas del nemaz netic ka kkas notiek, pat tad kad eriksens laukumaa mirii nost, dala doma simule

Futbaleeriem deretu aizdomaties, pareizak sakot uefa un fifa jadoma ko darit, simulantiem srazu jadod dzeltena vai teiksim ja nodaivo, 10min sedi mala un komanda mazakuma
Nu diktais tu sporta fans, ja nezini, ka JAU SEN IR sodi par simulāciju gan dzeltenās, gan atsevišķos gadījumos pat sarkanās kartiņas veidolā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-06-13 10:39, pirms 4 gadiem
Detection rakstīja: Gribēju nedaudz papildināt komentāru ar to, ka futbols jau kā tāds ir interesants, meisatarīgs un visādi citādi skatāms, bet piekrītu par tām simulācijām. Visa pretīgā un nožēlojamā daļa sākas ar rezultātu 1:0 ap 80 minūti un tā tik līdz beigām. Ok es saprotu, ka futbolistiem ir mazāk aizsargātas šīs potīšu zonas utt, bet ja dabū pa stilbiem 3 minūtes vārties un pēctam smaidīgs staigā pa laukuma malu sitot pieci komandas biedriem ... nu sorry. Es arī saprotu ka jebkurā sportaveidā ir sava tehnika kā novilkt laiku labvēlīgi sev, bet nevienā sporta veidā nav tādas priekšrocības, kā futbolā, jo laiks iet, bet ietekmēt neko tu nevari. Tāpēc arī īsti nesaprotu, kāpēc futbola nav stopwatch. Iespējams tikai dēļ tā ka spēles tad var ievilkties līdz 3h+

P.S futbolu nespēlēju, un lielie profi var man uzzīmēt savu versiju.
Neuzskatu sevi par lielu profu, bet jau minēju divus iemeslus tevis minētajam variantam 1:0 ~80min. Pirmais - kamēr sniedz palīdzību (pat ja tā nemaz nav nepieciešama) var nedaudz visi atvilkt elpu, jo skriet 80min tādos ātrumos, kādi ir mūsdienu futbolā, nav nekāds joks. Otrs - taktiskais. Tieši tas pats, kas hokejā, piemēram, mazākumā. Vnk sist ripu ārā. Par to stopwatch tu jau pats sev atbildēji. Tas būtu ļooti nejēdzīgi, īpaši jau TV, kas rēķinās ar translācijas laiku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-06-13 10:40, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Jaa cik biezi vinas pielieto, lietotaj?
Premjerlīgā - visnotaļ bieži.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-06-13 11:14, pirms 4 gadiem
Hujaabels rakstīja: Nuu tur bish tiesnesi paskoloti un shiem ar tie mikstie nepatik, bet kopumaa, ipashi cl kas notiek atbildes speles jo ipashi, ir vnk pazorno!!! Tadi neimari kriit pat ja uz vinu paskatas ne taa
Jā, īpaši D-Amerikas un D-Eiropas valstīs tas diemžēl notiek biežāk. Tāpēc arī skatos Premjerlīgu visvairāk.

     [+] [-]

, 2021-06-13 11:33, pirms 4 gadiem
Dāņiem, lai tiktu tālāk jāuzvar gan Beļģija, gan Krievija. Varbūt pietiktu arī ar uzvaru pret Krieviju ar vismaz 2 vārtu starpību.

     [+] [-]

, 2021-06-13 11:41, pirms 4 gadiem
Par simulēšanu runājot...
Godīgi pasakot, es ar metāla "skrūvēm" , vai metāla plākšņu galiem nekad neesmu spēlējis. Nebija atļauts jauniešos.
Tādēļ, zinot, cik ļoti var sāpēt taisna kāja potītē un pat vnk ikrā ar parasto buci, es patiesībā pat nezinu, cik traki tas ir, ja dabūn to pašu, bet ar skrūvi. Pieļauju, ka ir tiešām čābīgi.

Kamēr joprojām ir gumija, vienalga, skrūvbučos, neizskrūvējamo pumpu, vai plākšņu bučos, tikmēr mirt nost nav par ko, kamēr vien Tev tiešām kāds kāju nemēģina salauzt bez maz.

     [+] [-]

, 2021-06-13 11:55, pirms 4 gadiem
Tālāk - par spēka spēles salīdzinājumu.
Nezinu, bet ja gribas hokeju ar kko salīdzināt, tad drīzāk ar boksu un MMA vajag, nevis ar futbolu. Hokejā spēka spēle un tās uzņemšana tiek trenēta (tas tak ir spēles elements) tāpat kā sitienu uzņemšana MMA vnk. amatieru, paša prieka līmenī.
Futbolā neviens netrenējas uz "piz*īšanas" uzņemšanu, atvainojos

Tālāk - vitāli svarīgā potīte. Es no hokeja maz ko saprotu, bet nav jau tā, ka neesmu slidu uzvilcis un nezinātu, cik labi fiksēts un aizsargāts ir potītes rajons slidā. + neviens tak Tev ar slidu potīi iznīcināt it kā necenšas hokejā, pareizi?
Futbolā? Var pat bez pretinieka iztikt Var pat paslīdot, samežģīt un sajāt potīti

     [+] [-]

, 2021-06-13 11:59, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Futbolā? Var pat bez pretinieka iztikt Var pat paslīdot, samežģīt un sajāt potīti
hokejā ar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2021-06-13 12:10, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tālāk - par spēka spēles salīdzinājumu.
Nezinu, bet ja gribas hokeju ar kko salīdzināt, tad drīzāk ar boksu un MMA vajag, nevis ar futbolu. Hokejā spēka spēle un tās uzņemšana tiek trenēta (tas tak ir spēles elements) tāpat kā sitienu uzņemšana MMA vnk. amatieru, paša prieka līmenī.
Futbolā neviens netrenējas uz "piz*īšanas" uzņemšanu, atvainojos

Tālāk - vitāli svarīgā potīte. Es no hokeja maz ko saprotu, bet nav jau tā, ka neesmu slidu uzvilcis un nezinātu, cik labi fiksēts un aizsargāts ir potītes rajons slidā. + neviens tak Tev ar slidu potīi iznīcināt it kā necenšas hokejā, pareizi?
Futbolā? Var pat bez pretinieka iztikt Var pat paslīdot, samežģīt un sajāt potīti
Sis ir +++ koments. Es tieši aizdomājos, kāpēc man īsti ne pārāk patīk hokejs - man arī bokss un citi cīņu veidi nesaista īpaši. Futbols ir fiziskais + šahs savā ziņā (sastāva izvēle, kombinācijas utt.)

     [+] [-]

, 2021-06-13 12:41, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Regbijs - ok. Bet hokejā un amīšu futbolā ir ļoti daudz aizsargu, kājām, rokām, sejai. Futbolā ir tikai virs potītes. Bet, ja tu uzdod jautājumu "vai futbolā ar kas tāds ir - sods spēlētājam par pārlieku teatriālu pārkāpuma parādīšanu?", tad ir skaidrs, ka neko daudz no šī sporta veida nezini. P.S. Jā, ir. Pat ar sarkano var beigties.
nevienā brīdī neesmu apgalvojusi, ka daudz zinu par futbolu, maz viņu skatos (tikai EČ un PK un ar parasti tik fonā, ja nav kāda īpaši interesanta spēle), maz komentēju un faktiski neiedziļinos vispār. ir patīkami dzirdēt, ka vismaz noteikumos šāds soda punkts ir paredzēts, atliek tik sagaidīt, kad redzēšu tā pielietojumu dzīvē. bet jebkurā gadījumā, tas ir solis pareizajā virzienā, jo, kā jau hullis teica - tie, kas ikdienā šo spēli skatās, iespējams, ka pie tā ir tā pieraduši, ka vairs nemaz to neredz, bet man, kā reizi 2 gados skatītājam, tās pāršķobītās sejas un tas uzskatāmais teatriālisms vnk nenormāli griež pa acīm.

p.s. vispār nav runas par sporta veida iespējamo traumatismu un cik sāpīgas var būt sadursmes, jebkurš kontakta sporta veids vairāk vai mazāk nāk ar šādām blaknēm, es par sporta veida kultūru un mentalitāti runāju un futbolā tā ir tāda, kāda tā ir. Daudziem tas netraucē, es vnk piekritu oriģinālajam komentāram, ka arī mani tas kaitina un ir viens no iemesliem, kāpēc man šis sporta veids tā īsti neiet pie sirds.

     [+] [-]

, 2021-06-13 12:59, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Sis ir +++ koments. Es tieši aizdomājos, kāpēc man īsti ne pārāk patīk hokejs - man arī bokss un citi cīņu veidi nesaista īpaši. Futbols ir fiziskais + šahs savā ziņā (sastāva izvēle, kombinācijas utt.)
vislielākais šahs jau laikam ir amīšu futbols, es gan nekad neesmu spējusi viņā iedziļināties un nekad mani tas sporta veids tā īsti aizrāvis nav, bet cik nu lasīts Miņinu Jura spriedumi par šo spēli, tad tīri taktikas ziņā tur laikam pārējie var ūdeni pienest.

bet nu, katram savs, man vispār šķiet, ka pretnostatīt sporta veidus ir pats stulbākais, ko var darīt, es tādu hokeju, regbiju un amfutbolu piesaucu tikai tāpēc, ka tika minēts, ka ir kontakta sporta veids, sāpot un tāpēc ir tā šķobīšanās un vāļāšanās, es saku, ka ir arī citi sporta veidi, kur arī sāp, bet neko tādu regulāri novērot nevar (var jau būt, ka tiešām nekur nesāp tik ļoti kā futbolā, mans loģiskais prāts gan to apšauba, bet nu izslēgt nevar, spēlējusi neesmu nevienu no šiem sporta veidiem) un es nesaku, ka tāpēc tie sporta veidi ir labāki. Katram savs., gaumes lieta, utt., utjp.

     [+] [-]

, 2021-06-13 14:01, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: nevienā brīdī neesmu apgalvojusi, ka daudz zinu par futbolu, maz viņu skatos (tikai EČ un PK un ar parasti tik fonā, ja nav kāda īpaši interesanta spēle), maz komentēju un faktiski neiedziļinos vispār. ir patīkami dzirdēt, ka vismaz noteikumos šāds soda punkts ir paredzēts, atliek tik sagaidīt, kad redzēšu tā pielietojumu dzīvē. bet jebkurā gadījumā, tas ir solis pareizajā virzienā, jo, kā jau hullis teica - tie, kas ikdienā šo spēli skatās, iespējams, ka pie tā ir tā pieraduši, ka vairs nemaz to neredz, bet man, kā reizi 2 gados skatītājam, tās pāršķobītās sejas un tas uzskatāmais teatriālisms vnk nenormāli griež pa acīm.

p.s. vispār nav runas par sporta veida iespējamo traumatismu un cik sāpīgas var būt sadursmes, jebkurš kontakta sporta veids vairāk vai mazāk nāk ar šādām blaknēm, es par sporta veida kultūru un mentalitāti runāju un futbolā tā ir tāda, kāda tā ir. Daudziem tas netraucē, es vnk piekritu oriģinālajam komentāram, ka arī mani tas kaitina un ir viens no iemesliem, kāpēc man šis sporta veids tā īsti neiet pie sirds.
Viss ok. Es vnk nezināju, ka tu esi tā kā es hokejā - skatās tikai PČ. Tāpēc arī izstāstīju. Starp citu, manuprāt, bija ļoti laba ideja, kas uz īsu brīdi tika ieviesta pēc pirmā pandēmijas viļņa, proti, t.s. "ūdens pauzes" katra puslaika vidū. Jo, atkārtošos vēlreiz, brīžiem tā "vāļāšanās" ir tieši uz fiziskā pamata, jo futbols tiešām ir ļoti grūts, ja tev jāspēlē 90min mežonīgi augstā tempā. Plus futbolā nav 1m pārtraukuma kā basī vai ntās maiņas kā hoķī. Un tad vēl vakar Eriksena piemērs...

     [+] [-]

, 2021-06-13 14:05, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: vislielākais šahs jau laikam ir amīšu futbols, es gan nekad neesmu spējusi viņā iedziļināties un nekad mani tas sporta veids tā īsti aizrāvis nav, bet cik nu lasīts Miņinu Jura spriedumi par šo spēli, tad tīri taktikas ziņā tur laikam pārējie var ūdeni pienest.

bet nu, katram savs, man vispār šķiet, ka pretnostatīt sporta veidus ir pats stulbākais, ko var darīt, es tādu hokeju, regbiju un amfutbolu piesaucu tikai tāpēc, ka tika minēts, ka ir kontakta sporta veids, sāpot un tāpēc ir tā šķobīšanās un vāļāšanās, es saku, ka ir arī citi sporta veidi, kur arī sāp, bet neko tādu regulāri novērot nevar (var jau būt, ka tiešām nekur nesāp tik ļoti kā futbolā, mans loģiskais prāts gan to apšauba, bet nu izslēgt nevar, spēlējusi neesmu nevienu no šiem sporta veidiem) un es nesaku, ka tāpēc tie sporta veidi ir labāki. Katram savs., gaumes lieta, utt., utjp.
Nuuu.... :/ Visu cieņu Miņinam, bet tas ir sporta veids, kas, manuprāt, tieši cieš no tā, ka ir nenormāli daudz paužu (arī saistīts ar ASV TV kultūru, kur vajag reklāmas ik pēc 5 minūtēm, līdzīgi ir arī NBA). Ja no šī, tad es noteikti sliecos par labu regbijam. Un arī tur ir pauzes. Pretnosatīt nav labi, piekrītu. Es tikai gribēju uzsvērt, ka atšķirībā no citiem komandu sporta veidiem futbolā paužu faktiski nav.

     [+] [-]

, 2021-06-13 23:28, pirms 4 gadiem
Nelietotājs rakstīja: Neuzskatu sevi par lielu profu, bet jau minēju divus iemeslus tevis minētajam variantam 1:0 ~80min. Pirmais - kamēr sniedz palīdzību (pat ja tā nemaz nav nepieciešama) var nedaudz visi atvilkt elpu, jo skriet 80min tādos ātrumos, kādi ir mūsdienu futbolā, nav nekāds joks. Otrs - taktiskais. Tieši tas pats, kas hokejā, piemēram, mazākumā. Vnk sist ripu ārā. Par to stopwatch tu jau pats sev atbildēji. Tas būtu ļooti nejēdzīgi, īpaši jau TV, kas rēķinās ar translācijas laiku.
Ok es saprotu, ka nav joks, bet diez vai komandai, kas ir iedzinējos interesē atvilkt elpu, jo būsim reali, no tām 3 minūtēm ko viņš vārtās, kompensācijas laikā būs klāt ~ 30 sec. Un nav izslēgts ka pavārtīsies cits. Otrs - taktiskais. Nu tātad jāsaprot, ka taktika ir "simulēt" un vārtīties velkot laiku. Ziņkārei, vai to sporta skolā māca?
Tāpēc es saku, salīdzināt futbolu ar to pašu hokeju nav korekti, hokejā izmet ripu no zonas un liec pretiniekam uzbrukt atkārtoti t.i netiek atņemts fairplay laiks. Fubolā arī var sist uz pretnieka pusi, bet izdevīgāk ir vārtīties ...