Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1601, Did:0, useCase: 3

Alonso divi gūtie vārti ieved spāņus pusfinālā

Alonso divi gūtie vārti ieved spāņus pusfinālā
Santi Kasorla apsveic Šabi Alonso pēc otrajiem gūtajiem vārtiem
Foto: AFP

Šovakar Ukrainas pilsētā Doņeckā tika aizvadīta Eiropas futbola čempionāta trešā ceturtdaļfinālspēle. Tajā savā starpā tikās pašreizējā Eiropas un pasaules čempione Spānija un Francija. Skatāmā mačā pašreizējie Eiropas čempioni spāņi, Šabi Alonso 100. spēlē izlases sastāvā atzīmējoties ar diviem vārtu guvumiem, izcīnīja uzvaru ar 2:0.

Spānijas un Francijas grupu turnīra sniegumā bija vairākas līdzības. Abas izlases, kas tika uzskatītas par grupas favorītēm, jau pirmajā mačā tikās ar potenciāli galveno sāncensi, un abas, pirmās ielaižot vārtus, nospēlēja neizšķirti 1:1 - attiecīgi ar Itāliju un Angliju. Otro kārtu abas aizvadīja krietni pārliecinošāk, pieveicot Īriju (4:0) un Ukrainu (2:0), bet pēdējā spēlē tika demonstrēts ļoti bāls sniegums - ja Spānijai izdevās izraut laimīgu uzvaru mačā (1:0 pret Horvātiju) un grupā, tad Francijai sakāve pret Zviedriju (0:2) maksāja ļoti dārgi. Tāpat visai līdzīgā situācijā ir abi galvenie treneri Visente Del Boske un Lorāns Blāns, kuri grupu turnīra laikā tā arī netika skaidrībā par, viņuprāt, labāko pamatsastāvu. Ja Spānijai nezināmais ir tikai viens - spēle ar vai bez izteikta uzbrucēja -, tad Blānam dilemma gaidāma praktiski visās līnijās.

Spānijas izlases sākumsastāvā lielu pārsteigumu nebija, savukārt Francijai pamatsastāvā tika iekļauts Reveijērs, kurš līdz šim čempionātā laukumā nebija izgājis nevienā mačā, bet Kabajs atgriezās sākuma vienpadsmitniekā pēc traumas sadziedēšanas.

Mača pirmās minūtes pagāja abpusēji līdzvērtīgā cīņā, mazliet vairāk bumbu kontrolējot Spānijas izlasei. Līdz pat mača 19. minūtei ne vienai, ne otrai izlasei neradās reālas iespējas gūt vārtus, jo abas komandas darbojās ļoti piesardzīgi, pārsvarā kontrolējot bumbu laukuma vidusdaļā.

Spēles ritējums bija mierīgs līdz 19. minūtei, kad Injesta ar lielisku piespēli kreisajā malā ieraudzīja Albu, kurš veiksmīgi apspēlēja Debušī un izdarīja precīzu piespēli Alonso, kurš savā 100. mačā ar galvu nekļūdīgi ieraidīja bumbu kreisajā stūrī, noķerot Lorisu uz pretkustību - 1:0 Spānijas izlase izvirzās vadībā.

Pēc minūtes Čavi ar tālsitienu bija iespēja jau dubultot pārsvaru, tomēr bumbu lidoja nedaudz pāri Francijas izlases vārtiem. Francūžiem nekas cits neatlika, kā aktivizēt savu spēli uzbrukumā, jo viņi bija nonākuši iedzinējos. 26. minūtē Benzemā izpildīja brīvsitienu no aptuveni 25 metriem, taču bumba lidoja krietni virs Kasiljasa sargātajiem vārtiem.

31. minūtē netālu no Spānija soda laukuma Ramoss asi pārkāpa noteikumus pret Benzemā, nopelnot dzelteno kartīti. Kabajam radās iespēja pārbaudīt Kasiljasu, izpildot bīstamu brīvsitienu no 25 metriem. Pieredzējušais vārtsargs bija uzdevumu augstumos un neļāva Kabajam izlīdzināt rezultātu.

Puslaika turpinājumā francūži mēģināja veidot uzbrukumus, tomēr tie atdūrās spāņu aizsardzības mūrī. Vienā no spāņu uzbrukumiem Kabajs pārkāpa noteikumus pret Busketsu. Čavi izpildīja brīvsitienu, tomēr tās izrādījās nesekmīgs un briesmas Francijas vārtiem neradīja. Pēc pirmajām 45 minūtēm spāņiem pārsvars gan bumbas kontrolē, gan uz tablo - 1:0.

Otrais puslaiks sākās līdzīgi pirmajam - abas vienības visai piesardzīgi darbojās laukuma vidusdaļā, tomēr francūži bija manāmi aktivizējušies, jo nekas viņiem neatlika - bija jāizlīdzina rezultāts. Francūži vairākas reizes centās sist no tāluma, tomēr bumbas pēc sitieniem lielākoties nelidoja pat vārtu taisnstūrī. Vienmēr tik aktīvais Riberī, kurš iepriekšējos mačos sekmīgi veidoja Francijas izlases uzbrukumus, bija gandrīz neredzams laukumā. Ar minūtes intervālu 64. un 65. minūtē Lorāns Blāns veica divas maiņas - Debušī vietā laukumā devās Menezs, bet Nasrī nomainīja Maludā. Tā Francijas izlases galvenais treneris mēģināja atdzīvināt spēli uzbrukumā, tomēr gaidāmo rezultātu spēlētāju maiņas nedeva, jo izveidot bīstamus momentus pie Spānijas vārtiem Blāna padotajiem izdevās reti.

80. minūtē laba izdevība izskriet 1:1 ar Lorisu radās uz maiņu iznākušajam Toresam, tomēr tika fiksēta aizmugure. Francūži mača izskaņā centās veidot uzbrukumus, mēģinot ar pēdējiem spēkiem izlīdzināt rezultātu, tomēr Spānijas izlases aizsardzība bija neuzlaužama.

Mača gala rezultātu ar precīzu 11 metru soda sitienu, ko nopelnīja Rodrigess, pret kuru Francijas soda laukumā pārkāpa noteikumus Reveijērs, uzstādīja Alonso - 2:0! Alonso otrais vārtu guvums mačā, bet Spānijai uzvara un vieta pusfinālā.

Pašreizējie Eiropas čempioni spāņi pusfinālā 27. jūnijā cīnīsies pret Portugāles izlasi.

Spānija – Francija 2:0 (1:0)

Vārti: Alonso 19’, 90'+1 (pen.)
Brīdinājumi: Ramoss 31' - Kabajs 42', Menezs 76'
Spānija: Kasiljass, Ramoss, Pikē, Arbeloa, Alba, Busketss, Čavi, Alonso, Injesta (Kasorla 84'), Fabregass (Toress 67'), Silva (Rodrigess 65')
Francija: Loriss, Debušī (Menezs 64'), Ramī, Reveijērs, Koscelnijs, Klišī, Kabajs, Riberī, Maludā (Nasrī 65'), Mvilā (Žirū 79'), Benzemā
Tiesnesis: Nikola Ricoli (Itālija)

SpānijaFrancija
Sitieni9(5)4(1)
Stūra sitieni73
Aizmugures61
Pārkāpumi612
Kontrole55%45%

"Euro 2012" ceturtdaļfināli

DatumsSpēleRez.
21.06.Čehija – Portugāle0:1
22.06.Vācija – Grieķija4:2
23.06.Spānija – Francija2:0
24.06.Anglija – Itālija

  -1 [+] [-]

, 2012-06-23 23:47, pirms 13 gadiem
sasperjods, kas par bõrfestu!
Slēpts komentārs: Alensan

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 23:50, pirms 13 gadiem
pusfinālā pret portugāli atkal aizmigt varēs.gan jau uzbrucēji ar kasiliasu atkal saspēlēsies....

  +4 [+] [-]

, 2012-06-23 23:50, pirms 13 gadiem
Spānija izskatās ka būs finālā. Tikai pret ko...

  +1 [+] [-]

, 2012-06-23 23:51, pirms 13 gadiem
Spēle aizmirsīsies, bet uzvara paliks! Liels prieks par Alonso diviem gūtajiem vārtiem!

 +10 [+] [-]

, 2012-06-23 23:52, pirms 13 gadiem
labdien rakstīja: sasperjods, kas par bõrfestu!
Galīgi ne 1/4 fināla cienīga spēle, bet kurš tad vainīgs, ka spāņiem "tikai" tik bija jāparāda, lai tiktu pāri FRA.

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 23:53, pirms 13 gadiem
pustukšas tribīnes tik svarīgā mačā, tiešām visiem tik ļoti nepatīķ spāņi?

  -4 [+] [-]

, 2012-06-23 23:53, pirms 13 gadiem
Tieshaam zheel Francija.. Puishi ciiniijaas(skreeja) shodien no visas sirds..

P.S Pendele tur nebija :/

P.S Cerams, ka, ja Spaanija uzdursies virsuu Vaacijas tankam, tad frichi izdariis taa, lai spaanji peec speeles laukumu pamestu ar nokaartiem deguniem!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-06-23 23:54, pirms 13 gadiem
pat pārliecinošāk nekā biju gaidījis,Francija vispār neko izveidot nespēja, izdevās pat nesaspringstot pietaupīt spēkus nākamajām spēlēm

  -2 [+] [-]

, 2012-06-23 23:55, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: Spānija izskatās ka būs finālā. Tikai pret ko...
Atceries, ka Ronaldo vienatnee var izshkjirt speeles likteni un aizlikt priekshaa kaaju spaanju ceriibaam uz finaalu

  +2 [+] [-]

, 2012-06-23 23:55, pirms 13 gadiem
Lai tie spāņi iet ellē ar visu savu spēli. Mēs gribam redzēt skaistu futbolu. Pret spāņu futbolu!

  +7 [+] [-]

, 2012-06-23 23:55, pirms 13 gadiem
Laipni lūgti Eiropā

  +5 [+] [-]

, 2012-06-23 23:57, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: Atceries, ka Ronaldo vienatnee var izshkjirt speeles likteni un aizlikt priekshaa kaaju spaanju ceriibaam uz finaalu
Drīzāk pašam Ronaldo kāds aizliks priekšā kāju. Gan manīsim.

     [+] [-]

, 2012-06-23 23:57, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: Atceries, ka Ronaldo vienatnee var izshkjirt speeles likteni un aizlikt priekshaa kaaju spaanju ceriibaam uz finaalu
Tāpat kā PK 2010. gadā izšķīra?

  +3 [+] [-]

, 2012-06-23 23:58, pirms 13 gadiem
spāņu antifans rakstīja: Lai tie spāņi iet ellē ar visu savu spēli. Mēs gribam redzēt skaistu futbolu. Pret spāņu futbolu!
vot es nesaprotu,vai ta Spāņi vainīgi ka pretinieki ļauj spēlēt šādi,ka jau apmēram astoņus gadus tikai epizodiski spēj ko likt pretī

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 00:00, pirms 13 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Drīzāk pašam Ronaldo kāds aizliks priekšā kāju. Gan manīsim.
Jaa, Holandee jau aizlika

 +11 [+] [-]

, 2012-06-24 00:02, pirms 13 gadiem
Secinājumi par spēli:
1. FRA jau pirms spēles bija pielikusi ūzās vairāk nekā īri.
2. Pie rezultāta 0-1 izskatījās, ka FRA pat necenšas atspēlēties.
3. Bez C.Ronaldo piespēlēm uz tukšiem vārtiem K.Benzemā ir parasts pienvedējs.
4. Es neesmu ESP atbalstītājs, bet tas ko laukumā darīja FRA ir totālais biksēsmīzēju futbols.

Un tagad pozitīvais:
1. Kreipāns nekomentēs ENG spēli.
2. Šodien tak ir Līgo svētki!!!
3. Piedodied jau Jāņi.

p.s. cerams visneinteresantākā spēle šajā čempī jau nospēlēta.
Slēpts komentārs: Justs

  +7 [+] [-]

, 2012-06-24 00:07, pirms 13 gadiem
Justs rakstīja: Spāņu antifutbols

nekas garlaicīgāks sen nav redzēts!
Piekrītu, labāk skatīties totālo FRA izlases uzbrukuma futbolu. Kas par piespēlēm Riberī izpildījumā, kas par sitieniem Benzemā izpildījumā, Samīrs Nasrī pat neizejot laukumā nospēlēja labāk nekā H.Alonso.

p.s. negribas lai ESP atkal uzvar, bet ko darīt ja pretinieki paši papleš kājas un saka, ņemiet mūs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2012-06-24 00:08, pirms 13 gadiem
The Termoss rakstīja: Secinājumi par spēli:
1. FRA jau pirms spēles bija pielikusi ūzās vairāk nekā īri.
2. Pie rezultāta 0-1 izskatījās, ka FRA pat necenšas atspēlēties.
3. Bez C.Ronaldo piespēlēm uz tukšiem vārtiem K.Benzemā ir parasts pienvedējs.
4. Es neesmu ESP atbalstītājs, bet tas ko laukumā darīja FRA ir totālais biksēsmīzēju futbols.

Un tagad pozitīvais:
1. Kreipāns nekomentēs ENG spēli.
2. Šodien tak ir Līgo svētki!!!
3. Piedodied jau Jāņi.

p.s. cerams visneinteresantākā spēle šajā čempī jau nospēlēta.
Kas Tev pret Kreipānu?

  -3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:10, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Kas Tev pret Kreipānu?
nu man pietika ar to vienu repliku,kas bija domāta Fabregasam,kad tas nokrita soda laukumā spēles sākumā

  -3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:11, pirms 13 gadiem
Garlaicīgs futbols + garlaicīgs komentētājs = ļoti garlaicīga spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 00:13, pirms 13 gadiem
lai tie spani sadeg elle... besi vini tapat ka ta barselona...

... daudz laimes dzimsanas diena Zidane!!! tevi looooti pietrukst Francijas izlasei...

  +7 [+] [-]

, 2012-06-24 00:14, pirms 13 gadiem
cerams C.Ronaldu pieveiks to klaunadi, tik zel bus Ikera

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:15, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Kas Tev pret Kreipānu?
Kā vispār var nebūt kaut kas pret viņu - jau agrāk bija traki, bet šajā čempī viņa komentēšana ir zem visām normām. Kļūdu daudz, neitralitāti neievēro...

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:19, pirms 13 gadiem
Ceilons rakstīja: Kā vispār var nebūt kaut kas pret viņu - jau agrāk bija traki, bet šajā čempī viņa komentēšana ir zem visām normām. Kļūdu daudz, neitralitāti neievēro...
Tu esi gudrāks? Neesmu ievērojism, ka viņš degtu par kādu.
Lūdzu, piemērus.

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:20, pirms 13 gadiem
Justs rakstīja: Spāņu antifutbols

nekas garlaicīgāks sen nav redzēts!
vot vot. pareizi esi uztvēris. Francija spēlēja skaisti, visu laiku uzbruka, bet ko spāņi - tikai atsisties spējīgi. es jau arī būtu priecīgāks,ja uzvarētu tie,kas paši māk spēlēt, nevis tikai pretiniekam maisa (t.i. - antifutbols).

  +3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:25, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Tu esi gudrāks? Neesmu ievērojism, ka viņš degtu par kādu.
Lūdzu, piemērus.
Spilgtākais - Vācijas pāragra nosūtīšana uz 1/4 finālu. Pārējās neskaitāmas pārteikšanās, komandu jaukšanu, faktu neprecizitāti varam arī nepieminēt.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:28, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Tu esi gudrāks? Neesmu ievērojism, ka viņš degtu par kādu.
Lūdzu, piemērus.
Pirmkārt, lai nepamanītu, ka Kreipāns fano par Bayern un Vāciju, jābūt kurlam. Otrkārt, Kreipāns savas simpātijas izrāda arī citādi, turpinot izplatīt visādus stereotipus. Kaut vai, kad Fabregass nokrita soda laukumā (tur reāli bija pārkāpums, tiesa, spēles sākumā pie 0:0 tādu dot būtu skarbi) izdarīja mājienu, ka Anglijā neviens nedaivo, bet Barsā gan. Vakar līdzīgus stereotipus un antipātijas izrādīja pret grieķiem. Treškārt, Kreipānam absolūti nav nekādas sajēgas par futbola taktikām, spēli kā tādu. Ceturtkārt, viņa novērojumi par to, kas notiek laukumā, tiesneša lēmumus ieskaitot, ārkārtīgi bieži ir nepareizi. Pietkārt, kā Kreipāna stiprā puse (praktiski vienīgā) tiek uzskatīti fakti. Diemžēl šajā ziņā viņam ir mežonīgi daudz kļūdu. Piemēram, pilnīgi viss, ko pateica par Francijas konfliktu ģērbtuvēs, bija aplams. Tamlīdzīgu kļūdu ir lērums katrā spēlē. Līdz ar to pat, ja pārējie fakti, kuru patiesumu pārbaudīt nevaru vai ir slinkums (par vecmāmiņu vecmāmiņu mīļākajām krāsām u.tml.), ir pareizi, pārējās kļūdas liek to apšaubīt. Protams, vēl ir daudz pārteikšanās kļūdu, bet tas nav nekas traks - visi esam cilvēki. Pārteikties ir viens, runāt muļkības - pavisam kas cits.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 00:29, pirms 13 gadiem
Tātad Tu tos faktus zini? Vai arī vnk pārstrādā citu teikto?
Ak Tu Dievs! Kādam ir arī favorīti! Ko nu?

Nevajag jau ņaudēt par katru sīkumu. Ar viņu viss ir kārtībā. No viņa var mācīties, kādām ir jābūt komentētājam.

  +3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:29, pirms 13 gadiem
gribas skaistu futbolu, tikai Spānijas un Barselonas miljonāri panāk to , ka pretrinieku miljonāri sēž aizardzībā un cenšas iesist no vienas vai divām izdevībām spēlē. un ja ik viens no mums būtu treneris tā arī vadītu spēli, lai tikai tas dotu rezultātu un pie kājs neitrālos skatītājus.

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:29, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: vot vot. pareizi esi uztvēris. Francija spēlēja skaisti, visu laiku uzbruka, bet ko spāņi - tikai atsisties spējīgi. es jau arī būtu priecīgāks,ja uzvarētu tie,kas paši māk spēlēt, nevis tikai pretiniekam maisa (t.i. - antifutbols).
Francūžu kļūda, ka atradās neīstā brīdī neīstā vietā, jo nabadziņiem nekas cits neatlika, kā tikai skatīties kā pretinieks pasojas...

Cerams, ka friči izdomās, kā pārtraukt šo bumbošanos

  +4 [+] [-]

, 2012-06-24 00:31, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Tātad Tu tos faktus zini? Vai arī vnk pārstrādā citu teikto?
Ak Tu Dievs! Kādam ir arī favorīti! Ko nu?

Nevajag jau ņaudēt par katru sīkumu. Ar viņu viss ir kārtībā. No viņa var mācīties, kādām ir jābūt komentētājam.
Komentētājam var būt favorīti, bet komentēšanas laikā viņš to nedrīkst izrādīt. Neprofesionalitāte augstākajā mērā.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 00:36, pirms 13 gadiem
Nu, nu es ceru ka pats Ceilons ir perfekcionists savā nozarē nevis tikai runātājs.
Man visi tie fakti liekas intersanti un tas garlaicīgu spēli padara skatīšanās vērtu. Ja tur arī ir kāda kļūda, tad tas mani daudz neuztrauc, ņemot vērā, ka es ar to informāciju nepelnu naudu.
Nu, miniet laba komentētāja piemēru.

  +5 [+] [-]

, 2012-06-24 00:37, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Pirmkārt, lai nepamanītu, ka Kreipāns fano par Bayern un Vāciju, jābūt kurlam. Otrkārt, Kreipāns savas simpātijas izrāda arī citādi, turpinot izplatīt visādus stereotipus. Kaut vai, kad Fabregass nokrita soda laukumā (tur reāli bija pārkāpums, tiesa, spēles sākumā pie 0:0 tādu dot būtu skarbi) izdarīja mājienu, ka Anglijā neviens nedaivo, bet Barsā gan. Vakar līdzīgus stereotipus un antipātijas izrādīja pret grieķiem. Treškārt, Kreipānam absolūti nav nekādas sajēgas par futbola taktikām, spēli kā tādu. Ceturtkārt, viņa novērojumi par to, kas notiek laukumā, tiesneša lēmumus ieskaitot, ārkārtīgi bieži ir nepareizi. Pietkārt, kā Kreipāna stiprā puse (praktiski vienīgā) tiek uzskatīti fakti. Diemžēl šajā ziņā viņam ir mežonīgi daudz kļūdu. Piemēram, pilnīgi viss, ko pateica par Francijas konfliktu ģērbtuvēs, bija aplams. Tamlīdzīgu kļūdu ir lērums katrā spēlē. Līdz ar to pat, ja pārējie fakti, kuru patiesumu pārbaudīt nevaru vai ir slinkums (par vecmāmiņu vecmāmiņu mīļākajām krāsām u.tml.), ir pareizi, pārējās kļūdas liek to apšaubīt. Protams, vēl ir daudz pārteikšanās kļūdu, bet tas nav nekas traks - visi esam cilvēki. Pārteikties ir viens, runāt muļkības - pavisam kas cits.
pietiek vien ar epizodi Spānijas Horvātijas spēlē,kur viņš pa visu Latviju brēca ka tiesnešu kļūda,aizmugure,kur tā var tiesāt,bet nākamajā spēlē pats kā eksperts stāstīja ka tiesnešiem bija taisnība

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:40, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Nu, nu es ceru ka pats Ceilons ir perfekcionists savā nozarē nevis tikai runātājs.
Man visi tie fakti liekas intersanti un tas garlaicīgu spēli padara skatīšanās vērtu. Ja tur arī ir kāda kļūda, tad tas mani daudz neuztrauc, ņemot vērā, ka es ar to informāciju nepelnu naudu.
Nu, miniet laba komentētāja piemēru.
iesaku tev kādreiz paklausīties NTV futbol komentētājus,kas komentē La Liga spēles,nevis to veco,Kreipāna gada gājuma,bet jaunos puišus, piedod,bet Latvijā labāku nava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:42, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: pietiek vien ar epizodi Spānijas Horvātijas spēlē,kur viņš pa visu Latviju brēca ka tiesnešu kļūda,aizmugure,kur tā var tiesāt,bet nākamajā spēlē pats kā eksperts stāstīja ka tiesnešiem bija taisnība
Kreipāns arī nebija tas, kurš ar Kazakeviču komentēja PK2010 atklāšanas spēli un nezināja, ka aizmuguri skatās pēc priekšpēdējā spēlētāja?

 +10 [+] [-]

, 2012-06-24 00:43, pirms 13 gadiem
Justs rakstīja: Francūžu kļūda, ka atradās neītā brīdī neīstā vietā, jo nabadziņiem nekas cits neatlika, kā tikai skatīties kā pretinieks pasojas...

Cerams, ka friči izdomās, kā pārtraukt šo bumbošanos
kādā ziņā - nekas cits neatlika? a kurš tiem nabadziņiem liedz pašiem spēlēt? meistarība nevelk?
psc, nesaprotu,kas jums galviņā darās, kopš kura laika antifutbols skaitās pašiem kontrolēt bumbu. agrāk domāju,ka ar to saprot taktiku,kad vienīgais uzdevums ir jaukt spēli pretiniekam,nevis pašiem spēlēt. spāņi spēlē kolosāli, nevienam citam nav tāda meistarība piespēlēs, bet dažiem dīvaiņiem tas skaitoties antifutbols. laikam spāņiem jānolaižas līdz citu komandu līmenim, jāsāk vairāk kļūdīties piespēlēs, tad laikam vairs nebūs antifutbols

  +4 [+] [-]

, 2012-06-24 00:44, pirms 13 gadiem
ovečka rakstīja: Nu, nu es ceru ka pats Ceilons ir perfekcionists savā nozarē nevis tikai runātājs.
Man visi tie fakti liekas intersanti un tas garlaicīgu spēli padara skatīšanās vērtu. Ja tur arī ir kāda kļūda, tad tas mani daudz neuztrauc, ņemot vērā, ka es ar to informāciju nepelnu naudu.
Nu, miniet laba komentētāja piemēru.
Ja tevi apmierina, ka komentētājs nespēj pareizi pateikt situāciju turnīra tabulā, visu laiku ber dīvainus, apšaubāmus faktus dīvainā manierē (kā par Gomesa vecvecākiem - dzīvo Granadā. Ja vēl nav nomiruši... Kā pasakā. Tā tikai parāda, ka nav izpētījis. Būtu pateicis, ka Gomesa vecvecāki nāk no Granadas un miers) un spēlei pievērš visai mazu uzmanību, tad man vienkārši nav ko teikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-24 00:46, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Kreipāns arī nebija tas, kurš ar Kazakeviču komentēja PK2010 atklāšanas spēli un nezināja, ka aizmuguri skatās pēc priekšpēdējā spēlētāja?
bija,bet īsti neatceros to epizodi,lai vai kā,tā nebija parasta parādība futbolā,vismaz es ar to pirmo reizi sastapos

  +5 [+] [-]

, 2012-06-24 00:51, pirms 13 gadiem
celtics17 rakstīja: Liekat mieru Kreipānam,paši kritizētāji nemākat komentēt,pat nespīd tāda iespēja!atradušies te eksperti,ko tad te sēžat,ja jau esat tādi eksperti.
a kurš liek kreipānam komentēt VISU? saprotu,ka pensijai jānopelna, bet nu viņš šauj pār strīpu. Kāpēc futbolu nevar komentēt kāds,kam arī ir laiks nedēļas nogalēs kādu Eiropas klubu futbola spēli paskatīties? Toļiks ir acīmredzami pārstrādājies. Kas der visam,tas neder nekam

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 00:53, pirms 13 gadiem
celtics17 rakstīja: Liekat mieru Kreipānam,paši kritizētāji nemākat komentēt,pat nespīd tāda iespēja!atradušies te eksperti,ko tad te sēžat,ja jau esat tādi eksperti.
nu zini,katrs ir eksperts savā jomā,viens datoru sataisīs 10min pat vārdu nepasakot,cits stundu no vietas spēj stāstīt faktus par 67.gadu(kā tas bija pirms daudziem gadiem,kad CL spēlē salūza vārti un Kreipānam vajafzēja 1h aizpildīt ētera laiku ar saviem stāstiem,kamēr vārtus salabo),bet rezultātu beigās jau prasi vienu un to pašu,lai dators strādā un lai vidējs futbola fans,kas kautcik regulāri seko futbolam no pāraides kaut ko iegūst nevis ar savām divu sezonu zināšanām futbolā pa spēli komentētāju pie sevis izlabo 3-5reizes

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 00:55, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: a kurš liek kreipānam komentēt VISU? saprotu,ka pensijai jānopelna, bet nu viņš šauj pār strīpu. Kāpēc futbolu nevar komentēt kāds,kam arī ir laiks nedēļas nogalēs kādu Eiropas klubu futbola spēli paskatīties? Toļiks ir acīmredzami pārstrādājies. Kas der visam,tas neder nekam
Kreipānu nevajag kritizēt - katrs dara tā, kā prot. Ar viņu viss ir kārtībā - arī es kritizēju nevis viņu, bet tos, kas nepamatoti uzskata viņu par labu komentētāju. Jākritizē ir vadība, kas ļauj (liek) viņam tik daudz komentēt.

  -3 [+] [-]

, 2012-06-24 00:57, pirms 13 gadiem
šodienas labākā frāze bija ka Francija kaut kādā tur U-17 vai cita turnīra finālā ar 2-1 uzvarēja Spāniju,vārtus guva Nasri,Piqe un Fabregas

  +4 [+] [-]

, 2012-06-24 01:01, pirms 13 gadiem
spāņu antifans rakstīja: Lai tie spāņi iet ellē ar visu savu spēli. Mēs gribam redzēt skaistu futbolu. Pret spāņu futbolu!
skaists futbols ir tieši tāds kādu spēlē spāņi. skatieties, izbaudiet un nepukstiet

     [+] [-]

, 2012-06-24 01:03, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: Atceries, ka Ronaldo vienatnee var izshkjirt speeles likteni un aizlikt priekshaa kaaju spaanju ceriibaam uz finaalu
ko Ronaldo viens izdarīs pret vareno spāņu armādu...

  +3 [+] [-]

, 2012-06-24 01:06, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: ko Ronaldo viens izdarīs pret vareno spāņu armādu...
nu nav jau tā ka viņš tur viens pats,Nani ar ir un kaululauzējs Pepe ar

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 01:09, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: kādā ziņā - nekas cits neatlika? a kurš tiem nabadziņiem liedz pašiem spēlēt? meistarība nevelk?
psc, nesaprotu,kas jums galviņā darās, kopš kura laika antifutbols skaitās pašiem kontrolēt bumbu. agrāk domāju,ka ar to saprot taktiku,kad vienīgais uzdevums ir jaukt spēli pretiniekam,nevis pašiem spēlēt. spāņi spēlē kolosāli, nevienam citam nav tāda meistarība piespēlēs, bet dažiem dīvaiņiem tas skaitoties antifutbols. laikam spāņiem jānolaižas līdz citu komandu līmenim, jāsāk vairāk kļūdīties piespēlēs, tad laikam vairs nebūs antifutbols
te laikam kaut kāds bērnudārzs nolasījies... sorry bet man arī ļoti patīk skatīties spāņu filigrāno un meistarīgo saspēli un uzbrukumus. tiešām nezinu kopš kura laika tas jau skaitās antifutbols. vnk, spāņu meistarība ir augstāka un tas ir jāatzīst

     [+] [-]

, 2012-06-24 01:11, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: te laikam kaut kāds bērnudārzs nolasījies... sorry bet man arī ļoti patīk skatīties spāņu filigrāno un meistarīgo saspēli un uzbrukumus. tiešām nezinu kopš kura laika tas jau skaitās antifutbols. vnk, spāņu meistarība ir augstāka un tas ir jāatzīst
bērnudārz,laikam nepamanīji,ka konkreitais komentārs bija par labu Spāņu spēlei?

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 01:24, pirms 13 gadiem
edzus72 rakstīja: te laikam kaut kāds bērnudārzs nolasījies... sorry bet man arī ļoti patīk skatīties spāņu filigrāno un meistarīgo saspēli un uzbrukumus. tiešām nezinu kopš kura laika tas jau skaitās antifutbols. vnk, spāņu meistarība ir augstāka un tas ir jāatzīst
izskaidrojums tikai viens - spāņu futbols ir PĀRĀK kvalitatīvs, tāpēc dažam mazajam nojūk prātiņš un vairs nesaprot,kas ir kas ja divas līdzvērtīgas komandas spēlē abas uzbrūkoši - mazais redz,ka futbols ir skaists. ja viena komanda ir pārāka, otra iesēžas aizsardzībā - parasti lamā to,kas iesēžas aizsardzībā. bet ja spāņi spēlē tik kolosāli,ka VISI pret viņiem spiesti iesēžas(ir spiesti iesēsties) aizsardzībā - tas kaut kādā mistiskā veidā jau tiek pavērsts pret viņiem,jo,redz, garlaicīgi esot. Kā,piemēram,no šodienas spēles var piekasīties tieši Spānijai,nevis Francijai - tas man nav skaidrs
un jā,tik filigrāna meistarība saspēlē - nesaprotu,kā var nepatikt. tjipa vairāk jākļūdās piespēlēs, viņiem labāk patiks?

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 01:43, pirms 13 gadiem
Skyscraper50 rakstīja: Drīzāk pašam Ronaldo kāds aizliks priekšā kāju. Gan manīsim.
Ja Ronaldo aizliks kāju priekšā, var sanākt 11nieks.

  +2 [+] [-]

, 2012-06-24 01:58, pirms 13 gadiem
Franči nebija pelnījuši spēlēt pat 1/4F. Kašķis komandas iekšienē neko labu nerāda, un vispār šis viņu modelis, lai arī potenciāli spēcīgs, vairāk cīnījās ar sevi, nekā ar pretiniekiem. Papriekšu jātiek galā komandas iekšienē.
Zviedri vai ukraiņi būtu nospēlējuši cienīgāk. To, ka spāņi nav neuzvarami, pierādīja jau horvāti - lai arī zaudēja, sagādāja daudz vairāk raižu spāņiem nekā šie mīkstie. Savukārt zviedri frančiem jau parādīja, ka viņiem nekas nespīd. Žēl tikai, ka zviedriem līdz tam jau visas cerības bija izkūpējušas...

  +4 [+] [-]

, 2012-06-24 02:05, pirms 13 gadiem
Lasu, te daudziem nepatīk spāņu futbols... OK, bet - kas tad patīk? Bija laiki, kad varēja teikt, ka eksistē antifutbols, kad kāda komanda ne pati spēlē, ne citiem ļauj, bet - spāņi nu gan tas nav tas variants. Jā, viņi pretiniekiem spēlēt maz iespēju dod, bet PAŠI SPĒLĒ, un tur ir tā būtiskā atšķirība no antifutbola!!! Ja pretinieks ļauj spāņiem mierīgi bumbu kontrolēt, tad pats vainīgs, ka tāda taktika pie zāģiem noved...
Bet franči šovakar ne uz ko nopietnu vienkārši nebija spējīgi. Vadzis lūza jau mačā pret zviedriem, un šī spēle tikai apstiprināja to.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-24 03:57, pirms 13 gadiem
baisulis rakstīja: Ja Ronaldo aizliks kāju priekšā, var sanākt 11nieks.
Aspratiigi joki no tavas puses, vederu ievilcis smejos par taviem trulajiem jokiem..

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 08:08, pirms 13 gadiem
celtics17 rakstīja: Liekat mieru Kreipānam,paši kritizētāji nemākat komentēt,pat nespīd tāda iespēja!atradušies te eksperti,ko tad te sēžat,ja jau esat tādi eksperti.
tieši tā.kādēļ man ,rīlī latvietim, nacionālajā TV jāskatās futbols,ko komentē divi čangaļi?man tas akcents traucē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 08:41, pirms 13 gadiem
Un ar sitieniem vārtu rāmī arī tomēr bija tā pašvaki :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 09:35, pirms 13 gadiem
Number 0 rakstīja: Tieshaam zheel Francija.. Puishi ciiniijaas(skreeja) shodien no visas sirds..

P.S Pendele tur nebija :/

P.S Cerams, ka, ja Spaanija uzdursies virsuu Vaacijas tankam, tad frichi izdariis taa, lai spaanji peec speeles laukumu pamestu ar nokaartiem deguniem!!!
kādiem tankiem? Sakārtojiet aizsardzību vispirms, ne 2 golus pret grieķiem iekšā laidiet, tad varbūt pa kaut ko varēsiet domāt...

     [+] [-]

, 2012-06-24 09:41, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: a kurš liek kreipānam komentēt VISU? saprotu,ka pensijai jānopelna, bet nu viņš šauj pār strīpu. Kāpēc futbolu nevar komentēt kāds,kam arī ir laiks nedēļas nogalēs kādu Eiropas klubu futbola spēli paskatīties? Toļiks ir acīmredzami pārstrādājies. Kas der visam,tas neder nekam
nu es esmu pārliecināts, ka Bundeslīgu Toļiks gan jau zina no A līdz Z... par citām līgām gan rodas šaubas

  -3 [+] [-]

, 2012-06-24 09:57, pirms 13 gadiem
Tāds futbols mums nav vajadzīgs!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 11:53, pirms 13 gadiem
Tik garlaicīga spēle, ka aizmigu otrajā puslaikā.

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 13:12, pirms 13 gadiem
Spānija uzvarēja ar klasi. Nesaku, ka viņi spēlēja ļoti labi, bet, acīmredzot, tik labi, cik bija nepieciešams, lai uzvarētu. Protams, pat pret Portugāli būs jāspēlē labāk, bet es domāju Vicente del Boske to zin. Būs interesanti, kā Ronaldo spēlēs pret Kasiljasu.

Tagad būs interesantas ESP-FRA cīkstēšanās PK2014 kvalifikācijā. ņemot vērā, ka tajā grupā ir tikai 5 komandas, var sanākt, ka tālāk tiek tikai viena no viņām. Franči tagad alks atriebties. Bet vislabāk, manuprāt, komandām nenospēlēt abās spēlēs neizšķirti, bet gan uzvarēt vienai otru pa reizei, tad gan p-tu skaits var būt pietiekošs, lai abām izkļūtu ārā.

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 13:14, pirms 13 gadiem
Te daudzi runā, ka gan jau friči izdomās, ko likt pretim Spānijai finālā. Viņiem vēl līdz tam jātiek! 1/2 fināla barjera viņiem būs ļoti nopietns šķerslis. Es vispār ceru uz finālu ESP-ITA.

     [+] [-]

, 2012-06-24 13:55, pirms 13 gadiem
Altemix rakstīja: Tagad būs interesantas ESP-FRA cīkstēšanās PK2014 kvalifikācijā. ņemot vērā, ka tajā grupā ir tikai 5 komandas, var sanākt, ka tālāk tiek tikai viena no viņām. Franči tagad alks atriebties. Bet vislabāk, manuprāt, komandām nenospēlēt abās spēlēs neizšķirti, bet gan uzvarēt vienai otru pa reizei, tad gan p-tu skaits var būt pietiekošs, lai abām izkļūtu ārā.
Tas, ka 5 komandas grupā neko neietekmēs, jo pārējās grupās netiks ņemti vērā tie punkti, kas iegūti pret grupas pastarīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-06-24 15:11, pirms 13 gadiem
The Termoss rakstīja: Secinājumi par spēli:
1. FRA jau pirms spēles bija pielikusi ūzās vairāk nekā īri.
2. Pie rezultāta 0-1 izskatījās, ka FRA pat necenšas atspēlēties.
3. Bez C.Ronaldo piespēlēm uz tukšiem vārtiem K.Benzemā ir parasts pienvedējs.
4. Es neesmu ESP atbalstītājs, bet tas ko laukumā darīja FRA ir totālais biksēsmīzēju futbols.

Un tagad pozitīvais:
1. Kreipāns nekomentēs ENG spēli.
2. Šodien tak ir Līgo svētki!!!
3. Piedodied jau Jāņi.

p.s. cerams visneinteresantākā spēle šajā čempī jau nospēlēta.
Sorry, bet tu esi zābaks. Francija, ņemot vērā, ka atrodas pārbūves procesā pret EČ un PČ nospēlēja cienīgi. Tas ir milzīgs solis uz priekšu, ja salīdzina ar katastrofālo EURO 08 un PK 10. Kopumā Francija spēlēja simpātisku futbolu. Pasaki, kā pie 1-0, francūžiem bija jāspēlē? Visiem jāmetas uzbrukumā un tādā veidā jāatstāj milzīgi caurumu aizsardzībā, kurus spāņi noteikti izmantotu?? Taču jau pēc francūžu spēlētāju izvietojuma laukumā bija skaidrs, ka FRA centīsies spēlēt no aizsardzības, gaidīt spāņu ķļūdas un pēc tam mēģinās doties asos pretuzbrukumos.
Komentārs par Benzemā bija vnk augstākais WTF. Tā vien liekas, ka no futbola sajēdz visai maz, pats laikam neeši pieskāries bumbai, ja var uzrakstīt kko tik stulbu.

     [+] [-]

, 2012-06-24 15:21, pirms 13 gadiem
labdien rakstīja: Tas, ka 5 komandas grupā neko neietekmēs, jo pārējās grupās netiks ņemti vērā tie punkti, kas iegūti pret grupas pastarīti.
Paldies par info. Par šo nebiju paskatījies. Tad jau nevajadzētu būt problēmām. Par sarkano fūriju!

  -1 [+] [-]

, 2012-06-24 17:46, pirms 13 gadiem
Par Kreipānu labāka komentētāja nemaz nav, bet pie pārējā piekrītu....
The Termoss rakstīja: Secinājumi par spēli:
1. FRA jau pirms spēles bija pielikusi ūzās vairāk nekā īri.
2. Pie rezultāta 0-1 izskatījās, ka FRA pat necenšas atspēlēties.
3. Bez C.Ronaldo piespēlēm uz tukšiem vārtiem K.Benzemā ir parasts pienvedējs.
4. Es neesmu ESP atbalstītājs, bet tas ko laukumā darīja FRA ir totālais biksēsmīzēju futbols.

Un tagad pozitīvais:
1. Kreipāns nekomentēs ENG spēli.
2. Šodien tak ir Līgo svētki!!!
3. Piedodied jau Jāņi.

p.s. cerams visneinteresantākā spēle šajā čempī jau nospēlēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-06-24 23:20, pirms 13 gadiem
suvass rakstīja: Pirmkārt, lai nepamanītu, ka Kreipāns fano par Bayern un Vāciju, jābūt kurlam. Otrkārt, Kreipāns savas simpātijas izrāda arī citādi, turpinot izplatīt visādus stereotipus. Kaut vai, kad Fabregass nokrita soda laukumā (tur reāli bija pārkāpums, tiesa, spēles sākumā pie 0:0 tādu dot būtu skarbi) izdarīja mājienu, ka Anglijā neviens nedaivo, bet Barsā gan. Vakar līdzīgus stereotipus un antipātijas izrādīja pret grieķiem. Treškārt, Kreipānam absolūti nav nekādas sajēgas par futbola taktikām, spēli kā tādu. Ceturtkārt, viņa novērojumi par to, kas notiek laukumā, tiesneša lēmumus ieskaitot, ārkārtīgi bieži ir nepareizi. Pietkārt, kā Kreipāna stiprā puse (praktiski vienīgā) tiek uzskatīti fakti. Diemžēl šajā ziņā viņam ir mežonīgi daudz kļūdu. Piemēram, pilnīgi viss, ko pateica par Francijas konfliktu ģērbtuvēs, bija aplams. Tamlīdzīgu kļūdu ir lērums katrā spēlē. Līdz ar to pat, ja pārējie fakti, kuru patiesumu pārbaudīt nevaru vai ir slinkums (par vecmāmiņu vecmāmiņu mīļākajām krāsām u.tml.), ir pareizi, pārējās kļūdas liek to apšaubīt. Protams, vēl ir daudz pārteikšanās kļūdu, bet tas nav nekas traks - visi esam cilvēki. Pārteikties ir viens, runāt muļkības - pavisam kas cits.
1. Un? Tev nav neviena favorīta? Es gribu redzēt to neitrālo sporta komentētāju, kurš nefano ne par vienu komandu tajā čempionātā, kuru viņš tiesā.
2. ak tā, un tas, ko Tu un/vai citi izrāda par Spāņu futbolu, nav stereotipi, nav nievājoši? Pirm vainot kādu, par to, ka viņš piesauc to vai citu stereotipu, padomā, kā tie rodas. Cilvēki, kā Tu, sēž un paši tos arī rada. protams, ka komentētāji tos piemin, kā futbolā, tā hokeja, basketbolā, kerlingā u.t.t.
3. labi, ekspert! Tu noteikti saproti vairāk un zini taktikas precīzāk nekā cilvēks, kas seko futbolam jau 30+ gadu! malacis!
4. varbūt viņš tāpat kā visi citi skatās spēli 'dzīvajā'? viņš nevar apredzēt ne tiesneša lēmumus, ne līnijtiesnešu lēmumus, viņš stāsta ko redz. jā viņš mēdz kļūdīties, bet to dara visi futbola komentētāji, tāpat kā arī mūsu hokeja komentētāji. pavēro Dinamo vai Izlases spēles, pavēro basketbolu, visi nepareizi traktē tiesnešu svilpes un lēmumus. ja vēlies robotu precizitāti - lasi statistiku!
5. nevajag lasīt Vikipēdiju u.t.m.l. 'informācijas avotus'. cilvēks zin labāk par Tevi, punkts.

6. Davai Buļu par futbolu komentētāju! Vot būs Tev kārtīgs 'šovs'!

     [+] [-]

, 2012-06-24 23:31, pirms 13 gadiem
Ceilons rakstīja: Komentētājam var būt favorīti, bet komentēšanas laikā viņš to nedrīkst izrādīt. Neprofesionalitāte augstākajā mērā.
acīmredzot, daudz Tu skaties sporta pārraides!

     [+] [-]

, 2012-06-25 00:42, pirms 13 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Patiesība acīs kož? Nejau Arsenālā viņam treniņos bija simulēšanas programma
parādi kaut vienu pierādījumu,ka Barca rīkoja tādas programmas un ne jau to video no youtob,kuru tev messibesi iesmērēja,kur pat ar fotoshopu neatradīsi nevienu barcas spēlētāju