Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

Krievijas izlases fani pēc mača stadionā uzbrukuši Anglijas līdzjutējiem

Krievijas izlases fani pēc mača stadionā uzbrukuši Anglijas līdzjutējiem
Foto: AFP/Scanpix

Pēc kārtējā vardarbības uzliesmojuma Anglijas izlases līdzjutēji sestdienas vakarā pēc neizšķirta 1:1 ar Krievijas valstsvienību Eiropas čempionāta finālturnīrā bija spiesti bēgt no "Velodrome" stadiona Marseļā.

Mirkli pēc spēles finālsvilpes Krievijas izlases atbalstītāji iebruka Anglijas līdzjutēji tribīņu sektorā, piespiežot tos glābiņa meklējumos kāpt pāri nožogojumam. Aculiecinieki pastāstījuši, ka problēmas sākušās pēc tam, kad Krievijas izlases līdzjutēji mača izskaņā palaiduši signālraķeti. Tad daži fani uzkāpuši uz nožogojumiem, kuri atdala pretinieku komandu līdzjutējus. "Tiklīdz krievi iesita vārtus, tā līdzjutēji sāka plūst pāri nožogojumam. Fanus atdalošie norobežojumi nebija līmenī, tādēļ izskatījās, ka faniem nonākšana pretinieku līdzjutēju sektorā nesagādā grūtības," pastāstījis kāds angļu līdzjutējs.

"Tur bija daži krievu līdzjutēji, kuriem bija izdevies stadionā ienest signālraķetes," stāsta cits līdzjutējs. "Viņi tās aizdedzināja un atskanēja liels blīkšķis. Bet tad varēja redzēt, kā vairāki Krievijas fani triecienā uzbrūk Anglijas izlases atbalstītājiem." Citi aculiecinieki norāda, ka daži Anglijas līdzjutēji lekuši stadiona ejās no liela augstuma. Turklāt šajā sektorā bija arī sievietes un bērni.

Eiropas Futbola asociāciju apvienības (UEFA) paziņojumā teikts: "Cilvēkiem, kas iesaistās šādos vardarbīgos aktos, nav vietas futbolā." Organizācijas vadības pārstāvji norādījuši, ka UEFA par notikumiem stadionā var piespriest tikai disciplinārus sodus pret valstīm, kuru fani bijuši iesaistīti incidentos.

Jau trīs dienas pirms spēles Marseļā notika vairāki vardarbīgi incidenti, kuros bija iesaistīti līdzjutēji un policija. Dažiem faniem šīs sadursmes beidzās ar nonākšanu slimnīcā, bet turklāt viena līdzjutēja stāvoklis ir kritisks. Tiek ziņots, ka viņš saņēmis sitienu pa galvu ar dzelzs lauzni. Kopumā nekārtībās cietušo skaits sasniedzis 35 cilvēkus.

tīrs kods:
Izmantotie resursi:eurosport.comBBC Sportsport-express.ru

 +21 [+] [-]

, 2016-06-12 08:17, pirms 8 gadiem
Pajobaki,nezkāpēc mani tas nepārsteidz...

 +20 [+] [-]

, 2016-06-12 08:19, pirms 8 gadiem
Pārsteigums? NĒ!

 +16 [+] [-]

, 2016-06-12 08:26, pirms 8 gadiem
Labi ka Noviks to speli neapmekleja savadak butu vel atravies pa snobeli no futbola huliganiem.

  +6 [+] [-]

, 2016-06-12 08:27, pirms 8 gadiem
Krieviem izveidotas triecienvienības un viss ir organizēts augstākajā līmenī.Kārtējais pierādījums tam ,ka rietumi sevi aizsargāt tā īsti nemāk.Cerams,ka arābi neuzdrošināsies izjaukt futbola svētkus.

 +30 [+] [-]

, 2016-06-12 08:36, pirms 8 gadiem
pretīga tauta... bet tāds šiem paradums - ar sievietēm un bērniem karot vareni... tiklīdz pretī būs albāņi, tā skries pie franču poličiem sūdzēties, ka viņiem dara pāri un neļauj skatīties futbolu
Slēpts komentārs: Bostonietis

 +26 [+] [-]

, 2016-06-12 08:39, pirms 8 gadiem
un tas krievu jenots te komentāros tāds pats kā viņa slāvu brāļi - tiklīdz kāds negaudo līdzi priekā par krieveļu haļavu pret britiem, tā uzreiz draud, gānās un lien kauties, tipisks urla

 +20 [+] [-]

, 2016-06-12 08:41, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Krieviem izveidotas triecienvienības un viss ir organizēts augstākajā līmenī.Kārtējais pierādījums tam ,ka rietumi sevi aizsargāt tā īsti nemāk.Cerams,ka arābi neuzdrošināsies izjaukt futbola svētkus.
Sasmējos. Drīz viņiem būs specvienības arī teātros un operās.
Tas tikai parāda to, kapēc pasaulē ir tūroperatori, kuri piedāvā ceļojumus bez krieviem- tas nozīmē, ka visu nakti nebūs jāklausās "Tagiiil".
P.S. Arī Latvijā ar bērniem iet skatīties futbolu ir kaitinoši, jo lamājas uz un ārpus laukuma, esmu sūtījis vēstules LFF, uz kurām man vienmēr atbild: paldies, ka interesējaties par futbolu un ka turpmāk tam tiks vairāk pievērsta uzmanība.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 08:41, pirms 8 gadiem
adrock, 08:36, pirms 2 minūtēm, ignorēt, atbildēt
pretīga tauta... bet tāds šiem paradums - ar sievietēm un bērniem karot vareni... tiklīdz pretī būs albāņi, tā skries pie franču poličiem sūdzēties, ka viņiem dara pāri un neļauj skatīties futbolu
------------------------
būtu redzējis, kā angļu futbola huligāni uzvedas, tad tā nerunātu

  -4 [+] [-]

, 2016-06-12 08:41, pirms 8 gadiem
Neesmu krievijas fans, bet kā angļi izšvilpa krievijas himnu, arī bija pelnijuši atrauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-06-12 08:46, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Pareiz krievi dara,kas sit debīlos angļus.Angļi kārtējo reizi domā,ka atrodas mājās un demolē visu Franciju.Debīlāku fanu par Angļu faniem nav.
Krievu" fani'' kā redzams šos pārspēj debīlismā!

     [+] [-]

, 2016-06-12 08:49, pirms 8 gadiem
Reeberbahn rakstīja: Neesmu krievijas fans, bet kā angļi izšvilpa krievijas himnu, arī bija pelnijuši atrauties.
Es drīzāk dzirdēju kā izsvilpj angļu himnu!

  +7 [+] [-]

, 2016-06-12 08:51, pirms 8 gadiem
Krievi lai turpina tādā pašā - vēl jau nav par vēlu arī PČ pārcelt vai spēlēt pie tukšām tribīnēm. uzvedas kā angļi kādus 30 gadus atpakaļ. Ja šodien angļi brauc vienkārši piedzerties, tad krievi brauc kauties līdzīgi kā 80-tajos to darīja angļi līdz tur lielāko daļu izdzenāja vai ielika melnajā sarakstā uz iebraukšanu.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 08:52, pirms 8 gadiem
es neko tādu ilgi nebiju redzējis, ka tiek izsvilptas abu valstu himnas

  -4 [+] [-]

, 2016-06-12 08:55, pirms 8 gadiem
Ja situacija butu otradak,angli uzbruktu slavikiem, tad saubos vai visi te dziedatu dziesmu par to ,ka angli slikti utt...
Slēpts komentārs: susurkins

     [+] [-]

, 2016-06-12 08:56, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Krievu" fani'' kā redzams šos pārspēj debīlismā!
Jāparāda tak, kuri ir "labākie" futbola fani.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 08:58, pirms 8 gadiem
Zajebaļi pid*ri!! bojā futbola svētkus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2016-06-12 09:00, pirms 8 gadiem
Abi debīli, ejat ārpus stadiona un kaujaties!! krievi gan jau gāja sisties angļu opīšu sektorā.

  +5 [+] [-]

, 2016-06-12 09:00, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Krievi lai turpina tādā pašā - vēl jau nav par vēlu arī PČ pārcelt vai spēlēt pie tukšām tribīnēm. uzvedas kā angļi kādus 30 gadus atpakaļ. Ja šodien angļi brauc vienkārši piedzerties, tad krievi brauc kauties līdzīgi kā 80-tajos to darīja angļi līdz tur lielāko daļu izdzenāja vai ielika melnajā sarakstā uz iebraukšanu.
Krieviem jau viss ir 30 gadus atpalicis. Skaidrs gan, ka arī pēc 30 gadiem viņi joprotām būs kā tikko no meža iznākuši, jo vienkārši viņi vienmēr tādi ir bijuši.

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:08, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Labakie fani pasaulee viennozimigi ir Latvijas izlases hokeja fani. Vatniki pretendee uz 2. plana lomu tikai
Labs joks.
Slēpts komentārs: Liquid
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 09:12, pirms 8 gadiem
Aizejiet vēl uz vecrīgu-pažēlojiet nabaga angļu fanus

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 09:13, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Vai tad esam pazaudejusi labako fanu statusu??? Pirms paris gadiem visi taa kliedza tachu!
Tie kliedzēji arī bija tie paši, kuri ar aizlietām acīm pavada visu čempionātu. Pašpasludinātie labākie fani. Līdzīgi kā te viens antiņš sevi par ekspertu pasludinājis.

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:15, pirms 8 gadiem
AllBlacks rakstīja: Krieviem jau viss ir 30 gadus atpalicis. Skaidrs gan, ka arī pēc 30 gadiem viņi joprotām būs kā tikko no meža iznākuši, jo vienkārši viņi vienmēr tādi ir bijuši.
To arī vēlējos pateikt šajā gadījumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-06-12 09:21, pirms 8 gadiem
Futbolā tā ir tradīcija. Var jau teikt, ka vieni stulbi, otri atpalikuši utt., bet reāli organizācijas tā neko īsti nav darījušas, lai šādu tradīciju izveidošanos nepieļautu, tagad jau vairs var cīnīties tikai ar sekām. Hokejā tradicionāli ir kopā pieliet mūli, kamēr futenē mēģināt otru nosist, nedomāju, ka futbols pēc savas būtības būtu agresīvāks sporta veids. Arī regbijā šitādas lietas nenotiek.

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:22, pirms 8 gadiem
Krievu livetv.ru rakstits ka kautiņš sācies pēc putina apvainošanas no eng puses. Kādi, bļāviens, patrioti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2016-06-12 09:25, pirms 8 gadiem
krievu fani kaarteejo reizi izceelushies,varbuut pat labi,jo tagad tiem noteikti piegrieziis skaabekli naakamajaas speelees,varees seedeet ar policiju pilnaa brunjojumaa apkaart un pie mazaakaas ekspansijas atrauties ar steku pa riikli

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:28, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Futbolā tā ir tradīcija. Var jau teikt, ka vieni stulbi, otri atpalikuši utt., bet reāli organizācijas tā neko īsti nav darījušas, lai šādu tradīciju izveidošanos nepieļautu, tagad jau vairs var cīnīties tikai ar sekām. Hokejā tradicionāli ir kopā pieliet mūli, kamēr futenē mēģināt otru nosist, nedomāju, ka futbols pēc savas būtības būtu agresīvāks sporta veids. Arī regbijā šitādas lietas nenotiek.
Kad notika Pasaules čempionāts regbijā, tad dzirdēju angļu teicienu: Regbijs ir džentlmeņiem - futbols huligāniem. No savas pieredzes varu teikt, ka ir bijušas reizes, kad pēc spēles ar pretinieku komandas faniem ejam susināt kādu bāru. Nav obligāti vienam otru mēģināt iedzīt zemē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:37, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kad notika Pasaules čempionāts regbijā, tad dzirdēju angļu teicienu: Regbijs ir džentlmeņiem - futbols huligāniem. No savas pieredzes varu teikt, ka ir bijušas reizes, kad pēc spēles ar pretinieku komandas faniem ejam susināt kādu bāru. Nav obligāti vienam otru mēģināt iedzīt zemē.
Tas ir angļiem, bet kā ir mums?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 09:42, pirms 8 gadiem
UEFA reakcija par sadursmeem pirms speeles

UEFA can only take disciplinary action on incidents that occur within the perimeter of the stadium," a statement said.

"UEFA strongly condemns the incidents in Marseille.

"People involved in acts of violence have no place in football."

nu ko tagad dariis,krievi paarvilkushi to visu ar uz stadionu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:45, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tas ir angļiem, bet kā ir mums?
Par ko tieši to biji domājis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 09:46, pirms 8 gadiem
Pārsteidza, ka daži krievi lika mukt tūkstošiem angļu, kādi ir angļi biezi var redzēt pie brīvības pieminekļa, lecīgi, neaudzināti dzērāji
Slēpts komentārs: Synco

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:51, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Ko UEFA var izdarit??? Vienigi aiz rokas piekertos sasedinat buros un nedaudz paretinat idiotu rindas, bet naaks jau nakamie
nu ar tev jautaajums,kas nodroshina visu infrastruktuuru,policijas klaatbuutni, lai starp faniem nebuutu pusmuuza dzeki dzeltenaas vestees,bet puishi ar vairogiem,stekiem,asaru gaazi un gumijas lodeem,ja vajag,protams ka UEFA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-06-12 09:53, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kad notika Pasaules čempionāts regbijā, tad dzirdēju angļu teicienu: Regbijs ir džentlmeņiem - futbols huligāniem. No savas pieredzes varu teikt, ka ir bijušas reizes, kad pēc spēles ar pretinieku komandas faniem ejam susināt kādu bāru. Nav obligāti vienam otru mēģināt iedzīt zemē.
Regbijs- huligānu sports, ko spēlē džentlmeņi, futbols - džentlmeņu sports, ko spēlē huligāni. Regbijā arī neredzēsi spēlētāju teatralizēts krītam vai valstamies pa zemi, tur čalim atrauj ausi, malā pielīmē, lai netraucē spēlēt, un kapā tālāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 09:55, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Regbijs- huligānu sports, ko spēlē džentlmeņi, futbols - džentlmeņu sports, ko spēlē huligāni. Regbijā arī neredzēsi spēlētāju teatralizēts krītam vai valstamies pa zemi, tur čalim atrauj ausi, malā pielīmē, lai netraucē spēlēt, un kapā tālāk
Ā, laikam jā, tā viņš pareizi bija. Pardon.

  +7 [+] [-]

, 2016-06-12 09:56, pirms 8 gadiem
KANDESA rakstīja: Pārsteidza, ka daži krievi lika mukt tūkstošiem angļu, kādi ir angļi biezi var redzēt pie brīvības pieminekļa, lecīgi, neaudzināti dzērāji
nedomaaju ka Anglju iistos kaushljus kaads vispaar ielaida uz taadu speeli, gan jau Anglijai nenormaali liels saraksts ar neveelamajiem kadriem,ar kuru padaliijaas ar ar Francijas varas iestaadeem,bet nu ljoti shaubos ka Krievija ko tamliidziigu buutu dariijusi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 09:59, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Tā visa UEFA reakcija bija domāta kopumā par visu notikušo Marseļā trīs dienu laikā, nevis par šo te konkrēto epizodi, un vairāk akcentēts uz Angļu fanātiem! Pilsētā Krievi bija salīdzinoši mierīgi
a ko ta es rakstu-UEFA reakcija par sadursmeem pirms speeles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-06-12 10:05, pirms 8 gadiem
Burt, cik melnos vakar piekāvi? Pirms spēles tak lepni stāstīji, ka krievi ar angļiem plecu pie pleca brālīgi sitīšot muhamedāņus, te gan bišk pēc kā cita izskatījās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:09, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Parādi man kaut vienu viģiku, kur Krievi demolē kaut ko Francijā? Pilns nets, pipec, dalbojobs Huļiks Labi, man nav laika, jāiet uz tirgu lāpīties un iepirkties, šodien sporta svētki tupinās, ne tikai futene, arī roķene ies vaļā, bet futenē par Horvātiem, Poļiem un Ukraiņiem!
Par horvātiem un ukraiņiem es ar būšu, bet kurva maķ man galīgi nepatīk. Uz tirgu lāpīties? Ar šādu mērķi laikam vēl neesmu gājis uz tirgu.

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:10, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Burt, cik melnos vakar piekāvi? Pirms spēles tak lepni stāstīji, ka krievi ar angļiem plecu pie pleca brālīgi sitīšot muhamedāņus, te gan bišk pēc kā cita izskatījās.
Kur šodien spams? Negribu šodien neko darīt. Labs iemesls spamošanai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 10:12, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Paskaties twiteros un instagramos, vakar tepat bija iemests links uz 10+ vigikiem kur vatniki pa ielu gaaja maurodami. Es gan isti nez vai russija ta ir pienemts, bet kreeslus no lauka kafejnicam vini izmantoja nevis sedesanai, bet gan kaa frisbijus. Varbut francijaa taa ir norma
nu domaaju ka anglji ar nepalika atbildi paraadaa,godiigi sakot jau nekad iisti neuzinaasim kursh pirmais iesaaka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 10:15, pirms 8 gadiem
Lai manis pēc nosit viens otru tur. Abas fanu puses debīlas, nu par britiem 'tusētājiem' visiem jau skaidrs, krievi arī kā utis. Tikai grūti pateikt, kuri tupāki, bet pēdējā laikā vairāk dzirdēts par britiem.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 10:16, pirms 8 gadiem
https://twitter.com/girtsmihelsons/... - vot tas gan bija debīli.

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:18, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Kur šodien spams? Negribu šodien neko darīt. Labs iemesls spamošanai.
Vispār tas spams baigā staigule- ne tikai no raksta pie raksta klejo, bet nu jau nekautrējoties arī sporta veidus maina šodien pie roķenes varētu- labs sporta veids, kuram pēc Fuņa standartiem nenāktu pa sliktu reitingus pacelt
Man gan daba šodien brīvdienu nedod, lietus vairs nelīst, būs kkas jāpadara gribas vai nē.

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:22, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Vispār tas spams baigā staigule- ne tikai no raksta pie raksta klejo, bet nu jau nekautrējoties arī sporta veidus maina šodien pie roķenes varētu- labs sporta veids, kuram pēc Fuņa standartiem nenāktu pa sliktu reitingus pacelt
Man gan daba šodien brīvdienu nedod, lietus vairs nelīst, būs kkas jāpadara gribas vai nē.
straadaa,nev ko slaistiities un hello

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:29, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Tas nebija iespējams, jo tupie Angļi visu sāka paši krietni par agru, tikai lieku bardaku sataisīja, un melnie regrupējās, aizklapēja visas savas bārus, bodes un kebabnīcas ciet, uz ielām nerādījās, turklāt pilns ar policiju un specvienībām apkārt
Tad sanāk, ka nevienu!? Nu švaki, švaki..

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:32, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: straadaa,nev ko slaistiities un hello
Čau! redz, kā es ar esmu futbolam pieslegusies, pat spēles skatos un pat kkāda līmenī patīk- neticamais ir noticis
Darbošanās būs nedaudz vēlāk, pagaidām vēl var papūsties.

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:34, pirms 8 gadiem
Es nesaprotu,kāpēc viņi izvēlas tik smalku spēli kā futbols.Man vienkārši nepielec,kā var zema intelekta cilvēks pluss vēl notrulinājis maņas ar alkohola pārdozēšanu izbaudīt futbolu.Man pālī futbols liktos liktos garlaicīgs.

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:35, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Čau! redz, kā es ar esmu futbolam pieslegusies, pat spēles skatos un pat kkāda līmenī patīk- neticamais ir noticis
Darbošanās būs nedaudz vēlāk, pagaidām vēl var papūsties.
es tak jau sen zinaaju ka futbols ir sporta karalis

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:39, pirms 8 gadiem
NilsK rakstīja: es tak jau sen zinaaju ka futbols ir sporta karalis
Par karali gan nesauktu, vairāk tādā izlutināta un nepiedienīga princese
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 10:41, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Gandriz vai atgadina tevi!
eksperts ar lielo burtu,ibio ierunaajaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-06-12 10:47, pirms 8 gadiem
Kur tad angļu huligāni ar Vinnniju Džonsu priekšgalā? No tiem tak bīstās visa pasaule.

  +6 [+] [-]

, 2016-06-12 10:51, pirms 8 gadiem
Nikns Jenots rakstīja: Malači mūsējie!
Angļi visu mūžu ir bijuši negatīva tauta. Gan jau kautko pateica sliktu un negatīvu, tāpat vien neviens neplēšas!
Tambovas vilki ir jūsējie..krievi jau uzbruka nevis fanu sektoram bet normāliem skatītājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 11:15, pirms 8 gadiem
Viena pagale nedeg, angļiem ir slava, bet tomēr....
cik nu esmu redzējis tagad video un liecības, pirmie sāk citi. Te krievi, kā jau krievi, lecās. Marseļā franču ultras pieskrēja kafejnīcā un sāka no nekā uzbrukt. Kašķi provocē bieži ne angļi.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 11:15, pirms 8 gadiem
Tjoma, klausies, nava labi. Vakarnakts ultru kautiņā krievi bija apvienojušies ar franču arābiem.
https://mobile.twitter.com/zvejniek...

     [+] [-]

, 2016-06-12 11:16, pirms 8 gadiem
Lai tik sitas un redz realo situaciju kas butu jasakarto,lai nenotiktu lielakas nelaimes tie kas nak mierigi izbaudit speli. Bus stipri jastrada organizatoriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 11:17, pirms 8 gadiem
Kas tur ar angļu fanu, par kuru bija baumas, ka beigts (pagrūsts zem metro)?

Tur nevainīgo jēriņu nav, dažas dienas atpakaļ vietējie Marseļas hooli uzbruka angļiem, pēcāk arī angļi demolējās un plosījās, krievi arī neatpalika, tā nu tur visas trīs puses dzīro! Bļaut, ka kāds tur tāds, bet cits šāds - muļķības! Tur vnk.pareizās kompānijas novākušās, visās pusēs!

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 11:38, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Beidz te triperot, tos tripereus nevar ņemt nopietni!
Fakts, arābu grupējums bija apvienotajā franču/krievu armijā cīņā pret angļiem. Kur tu biji? Kāpēc nepalīdzēhi saliniekiem cīņā pret čurbaniem un putinasosiem kadirovoešiem?

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 11:49, pirms 8 gadiem
dumb and dumber

Foršs pasākums,kur aiziet ar ģimeni. Pirms laiciņa bija vēlme turp aizbraukt.
Tad palūrēju cenas un lētākās biļetes bija tieši uz Rus vs Eng,aptuveni 300 eiro. Pārējās biļetes bija teju 500 eiro. Tagad skaidrs,kāpēc tāda atlaide.

Jā un SC jau varēja pie reizes ielikt britu izdarības ielās,tā teikt pilnīgākai bildei,bet acīm redzot kādam vajag šaurāku to skata leņķi.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 11:51, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: dumb and dumber
Ultra jau pats par sevi ir cilvēks bez dzīves. Ne velti viens no līderiem tiek godāts kā Aleksandr "Debil"

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 11:54, pirms 8 gadiem
Synco rakstīja: pareizi ir anglju cukas izsvilpa krievu himnu i atrāvās, latviešu lupatas jau kā parasti paciestu, kad valsts himnu kāds izsvilptu un neliktos ne zinis
Angļiem nav iemesla izsvilpt Latvijas himnu, toties Tavi mīļie vatņiki ir nokaitinājuši puspasauli.

     [+] [-]

, 2016-06-12 11:54, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ultra jau pats par sevi ir cilvēks bez dzīves. Ne velti viens no līderiem tiek godāts kā Aleksandr "Debil"
Vienu laiku strādāju īsu laika posmu ar tādu ultru. Čalis man skaidri un gaiši pateica ka futbols tiem ir pie pakaļas,galvenais ir paālēties un purnus viens otram izsist.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 11:56, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: https://twitter.com/girtsmihelsons/... - vot tas gan bija debīli.
Nē, krievelim tā ir drosme, no muguras iemaukt ar krēslu . Ja vēl bariņā 5 pret vienu, tad sajūsma, oooo pizec, kak mi ego athujariļi

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 11:57, pirms 8 gadiem
Saprotu, ka šeit krievi īsti nevienam nepatīl, bet angļi ir vienā maisā bāžami ar krieviem.

Angļi jau tvarī huj.ņu pilsētā, šoreiz no krievu ultrām atrāvās. Čempionāts izvērsīsies jautrāks ne tikai stadionā, bet ārpūs tā. Būs interesanti.

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 11:57, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Angļiem nav iemesla izsvilpt Latvijas himnu, toties Tavi mīļie vatņiki ir nokaitinājuši puspasauli.
Nu Mildas pakāji regulāri nomazgā.Kaut arī īsti iemesla tam nav

     [+] [-]

, 2016-06-12 11:57, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Vienu laiku strādāju īsu laika posmu ar tādu ultru. Čalis man skaidri un gaiši pateica ka futbols tiem ir pie pakaļas,galvenais ir paālēties un purnus viens otram izsist.
Tie zavağilas arī ir īpatnēji, kas visu spəli stāv ar muguru pret laukumu un diriğē dziedāšanu un saukļus. Skonķikā arī mūsu izlases H sektorā tāfi plātās.

     [+] [-]

, 2016-06-12 11:57, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Vienu laiku strādāju īsu laika posmu ar tādu ultru. Čalis man skaidri un gaiši pateica ka futbols tiem ir pie pakaļas,galvenais ir paālēties un purnus viens otram izsist.
Tad tā nav ultra!

     [+] [-]

, 2016-06-12 11:59, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Tad tā nav ultra!
Ņemot vērā ka briti jau dienas divas pirms spēles demulēja Marseļas centru,piedod bet neticēšu tev.

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 12:01, pirms 8 gadiem
Da labi, ja juyus zinaat angljus, tad skaidrs ka pashi ar savaam dziesmaam uzvilka krievus, un peec gola, krieviem, ganjau paveeraas.... Malachi, es dziivoju anglijaa un 100% varu dereet, anglji pashi uzvilka, un neviens jau neuzbruka taam sievieteem ar beerniem, dazhi chalji dabuja pa pieri un viss, normaali!

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:05, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Nu Mildas pakāji regulāri nomazgā.Kaut arī īsti iemesla tam nav
Būtu Ušakovs īsts pilsētas saimnieks, tūristiem nenāktos urinēt kur pagadās.Protams, ir atsaldētie, kam tas ir bravūrīgs izgājiens, bet to, ka tie visi ir briti ir pilsētas leģenda.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:06, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Būtu Ušakovs īsts pilsētas saimnieks, tūristiem nenāktos urinēt kur pagadās.Protams, ir atsaldētie, kam tas ir bravūrīgs izgājiens, bet to, ka tie visi ir briti ir pilsētas leģenda.
Redz Mildai to pakāji mazgāja arī pirms Ušakova
Ko uz to teiksi ?

  -2 [+] [-]

, 2016-06-12 12:07, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Būtu Ušakovs īsts pilsētas saimnieks, tūristiem nenāktos urinēt kur pagadās.Protams, ir atsaldētie, kam tas ir bravūrīgs izgājiens, bet to, ka tie visi ir briti ir pilsētas leģenda.
Jā, jo Ušakovs ir vainīgs pie tā, ka briti pālī mīž, kur pagadās. Saprotu heitismu, bet kaut kur robežai arī ir jābūt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:07, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=NbH...

Te vietējais melnādainais ar tašu rokās par ekšena lūrēšanu norāva KO.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:08, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: https://www.youtube.com/watch?v=NbH...

Te vietējais melnādainais ar tašu rokās par ekšena lūrēšanu norāva KO.
Man patīk, ka džeku tuliņ dauzīs, bet viņš filmē

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:10, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Man patīk, ka džeku tuliņ dauzīs, bet viņš filmē
Man liekas,ka viņš nefilmēja,bet ar roku ķipa rādīja ko jūs darāt trakie.
Bet britu otmarozaku tas neuzrunāja. Es neredzu viņam rokā kameru.

  -2 [+] [-]

, 2016-06-12 12:10, pirms 8 gadiem
merikikifans rakstīja: skaidrs,ka urļiki līda kauties ar pusaudžiem un sievietēm.
man ir divi jautājumi:kāpēc tur pat tuvumā nebija policija,ja šos abus sektorus atdala tikai maza sētiņa?kaut kā nav padomāts par drošību.
2018 gadā Pasaules čempis būš rašā,kā FIFA domā nodrošināt kārtību?kurš vispār brauks uz rašu fanot par savu komandu,jo skaidrs,ka jebkurā pilsētā urļiki neliks mierā fanus,un tīrākā pašnāvība būs braukt to komandu faniem,kuri ar urāliem būs vienā grupā
Parādi kaut vienu video, kur tiek sista sieviete vai pusaudzis. Viss kas notika pie stadiona pieder futbolam. Angļi paši vien radīja šo kultūru.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:11, pirms 8 gadiem
Opā,tikko bloķēja šo video. Cik demokrātiski.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:12, pirms 8 gadiem
krapaalis rakstīja: Parādi kaut vienu video, kur tiek sista sieviete vai pusaudzis. Viss kas notika pie stadiona pieder futbolam. Angļi paši vien radīja šo kultūru.
Drīkst tev nākamajā Metas spēlē pauri pāršķelt? Tas pieder pie futbola. Atnākšu uz Hamzeni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:15, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Redz Mildai to pakāji mazgāja arī pirms Ušakova
Ko uz to teiksi ?
Neesmu vainīgs, ja nesaproti bez tieša teksta.Toaletes vajag centrā visai diennaktij, un ja pirms Ušakova to nav izdarījuši citi mēr(kaķ)i, Nilam neviens neliedz būt saprātīgākam.Bet nav jau laika, te maratons jāskrien, te karikatūras jāzīmē un kaķi jāauklē.

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:15, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: Runājot par 2018.gada čempi, tad poļiem es tur silti neieteiktu braukt.
Es domāju ka krievi noorganizēs pasākuma drošību.
Tur tā nepaālēsies kā Marseļā.
Un tas būtu jāielāgo visiem faniem. Tur tā pieeja pasākumam būs savādāka,ja būs.
Cita lieta vazāties apkārt pa pilsētām diennakts tumšajā laikā.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:15, pirms 8 gadiem
Tur jau arī Ventspils fani aizbraukuši LATVIJAS ULTRAS • View topic - EC2016

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:17, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Neesmu vainīgs, ja nesaproti bez tieša teksta.Toaletes vajag centrā visai diennaktij, un ja pirms Ušakova to nav izdarījuši citi mēr(kaķ)i, Nilam neviens neliedz būt saprātīgākam.Bet nav jau laika, te maratons jāskrien, te karikatūras jāzīmē un kaķi jāauklē.
Var padomāt, ka pie Mildas tiek urinēts tualešu trūkuma dēļ.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:17, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Neesmu vainīgs, ja nesaproti bez tieša teksta.Toaletes vajag centrā visai diennaktij, un ja pirms Ušakova to nav izdarījuši citi mēr(kaķ)i, Nilam neviens neliedz būt saprātīgākam.Bet nav jau laika, te maratons jāskrien, te karikatūras jāzīmē un kaķi jāauklē.
Kad tu pēdējo reizi biji centrā? Man kaut kā nekad nav bijušas problēmas atrast TUALETI un ne reizi nav nācies čurāt pie Mildas.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:18, pirms 8 gadiem
pleesonja rakstīja: Tur jau arī Ventspils fani aizbraukuši http://ultras.lv/topic561.html
https://pbs.twimg.com/media/CkvBo76...
Un tika jau pie suvenīra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:22, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Neesmu vainīgs, ja nesaproti bez tieša teksta.Toaletes vajag centrā visai diennaktij, un ja pirms Ušakova to nav izdarījuši citi mēr(kaķ)i, Nilam neviens neliedz būt saprātīgākam.Bet nav jau laika, te maratons jāskrien, te karikatūras jāzīmē un kaķi jāauklē.
Tak ieslēdz video kur briti Mildai kājas mazgā,vai foto palūri.
Viņiem ir pat derības vēl pirms dodas uz LV,ka to izdarīs.

Par toaletēm tev pilnībā piekrītu,bet šis noteikti neattiecas uz to.

Cik nav dzirdēts no paziņām - Vecrīgā ejot ar sievu no aizmugures bļauj - ej kuce pasūkā manu .....
Es laiciņu vadāju Rus tūristus no Rašas rādot LV skaistākās vietas,tur izglītoti,kulturāli cilvēki. Nu jāpiebilst ka tie bija visai turīgi cilvēki.

Bet nu britus es toč nevēlētos vadāt. Jo to acīs es būtu kāds žoperīts no trešās pasaules valsts,kuram salonā var pietirst un pievemt,bet ja ko iebilst tad vēl pa bieti ievilkt.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:22, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Kad tu pēdējo reizi biji centrā? Man kaut kā nekad nav bijušas problēmas atrast TUALETI un ne reizi nav nācies čurāt pie Mildas.
Nu vietējiem jau tas ir vienkāršāk, bet vai naktīs arī?Protams, ka tā ir bravūrība un tiek darīts speciāli, jo saprātīgs cilvēks pačurās bezizejā pie parka koka, nevis pieminekļa.Taču novelt visu tikai uz britiem ir stereotipiski.Mīž tur arī citu tautu atsaldeņi, pat ar latviskiem radurakstiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:25, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Paga, paga, pats neesmu vērojis, bet nesaprotu, kā to reāli var izdarīt? Tur takš pie Mildas 24/7 stāv minimums divi braši zēni no štāba bataljona plus vēl raibajā formā ar stekiem niknie kaprāļi Ja Briti tur atvieglojas, tad kāda jēga no mūsu karavīriem, tur noliktiem?
Karavīri tak nestāv naktī. Viņi stāv līdz noteiktai laika stundai.
Naktī tur nav neviena karavīra. Tu kas Vecrīgā neesi bijis nakts stundā ?
Nu vismaz agrāk tā bija. Varbūt kas mainījies

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:26, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: Es biju domājis to tādā sakarā, ka krievi izrēķināsies ar poļiem par 2012.gada uzbrukumiem.

https://www.youtube.com/watch?v=TcI...
https://www.youtube.com/watch?v=5bJhkVdW0ic
Pašiem faniem iespējams būs tāda vēlme. Bet nu valdība noteikti gribēs uzrīkot paraug turnīru. Es par to nešaubos. Domāju drošība tur būs krietni augstākā līmenī kā Francijā. Bet nu dzīvosim redzēsim. Vēl jau nav skaidrs vai tas PK vispār notiks Rašā.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:27, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas atkarīgs ir, kādu mērķu pēc briti ir atbraukuši, pašam ir bijusi saskare ar tiem, kas atbrauc valsti apskatīt, tad viņi jauki cilvēki bija
To pašu var attiecināt uz jebkuru tautu, arī uz krieviem.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:29, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak ieslēdz video kur briti Mildai kājas mazgā,vai foto palūri.
Viņiem ir pat derības vēl pirms dodas uz LV,ka to izdarīs.

Par toaletēm tev pilnībā piekrītu,bet šis noteikti neattiecas uz to.

Cik nav dzirdēts no paziņām - Vecrīgā ejot ar sievu no aizmugures bļauj - ej kuce pasūkā manu .....
Es laiciņu vadāju Rus tūristus no Rašas rādot LV skaistākās vietas,tur izglītoti,kulturāli cilvēki. Nu jāpiebilst ka tie bija visai turīgi cilvēki.

Bet nu britus es toč nevēlētos vadāt. Jo to acīs es būtu kāds žoperīts no trešās pasaules valsts,kuram salonā var pietirst un pievemt,bet ja ko iebilst tad vēl pa bieti ievilkt.
Tā noteikti ir visur, kur bariem apgrozās dzēruši tūristi.Es viņus neaizstāvu, pasarg die's, bet visi kas runā angļu mēlē nav briti.Un toaletes Rīgā, it īpaši naktīs visos laikos ir problēma.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:29, pirms 8 gadiem
Redneck rakstīja: Tas atkarīgs ir, kādu mērķu pēc briti ir atbraukuši, pašam ir bijusi saskare ar tiem, kas atbrauc valsti apskatīt, tad viņi jauki cilvēki bija
Pārsvarā jau laiciņu atpakaļ jaunieši brauca lētās meitas pamīlēt un lēto šmigu padzert. Gan jau ka cilvēki gados atšķiras uzvedībā no tiem brašuļiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:32, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Tā noteikti ir visur, kur bariem apgrozās dzēruši tūristi.Es viņus neaizstāvu, pasarg die's, bet visi kas runā angļu mēlē nav briti.Un toaletes Rīgā, it īpaši naktīs visos laikos ir problēma.
Par točām es tev pilnībā piekrītu,jau teicu. Tur pat vietējiem ir problēmas ja vajag. Es teiksim centrā zinu vienu toču,kura vēl no PSRS laikiem uzslieta. Atrodās netālu no kādreizējās diskotēkas Ņujorka.
Nezinu ielas nosaukumu,pretī centrāl stacijai.
Bet nu jau laiku kā nedzīvoju Rīgā,tā kā nav ne jausmas,varbūt kas jauns jau sacelts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:34, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Neesmu par to padomājis, jo naktīs tik tiešām Vecrīgā neesmu bijis sen, vēl kopš LPSR laikiem Vienkārši ja neesi Rīdzenieks,jeb tava hata ir citā Rīgas malā, tad ko tur naktī darīt? Bet to sardzi takš mierīgi varētu kruglosutočnuju uzlikt, neko tas neizmaksās, uzlikt pāris norīkojumus štāba bataljona kareivjiem vairāk un lieta darīta! Lai viņiem tur nebūtu nekādas rasslabuhas!
Nav jau vairs obligātais dienests, lai tas neko nemaksātu.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:36, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Neesmu par to padomājis, jo naktīs tik tiešām Vecrīgā neesmu bijis sen, vēl kopš LPSR laikiem Vienkārši ja neesi Rīdzenieks,jeb tava hata ir citā Rīgas malā, tad ko tur naktī darīt? Bet to sardzi takš mierīgi varētu kruglosutočnuju uzlikt, neko tas neizmaksās, uzlikt pāris norīkojumus štāba bataljona kareivjiem vairāk un lieta darīta! Lai viņiem tur nebūtu nekādas rasslabuhas!
Tagad tak vispār ir z.pa. Nav vairs obligātā dienesta un duhu kurus sūtīt pie tā staba stāvēt. Savulaik pats varēju tur nokļūt,nedod dievs.
Ja tagad ir goda sardze,tad sanāk ka visdienests stāv. Diez vai tie būs ar mieru sutku tur stāvēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:38, pirms 8 gadiem
Burt, kaļis, ko vakar darīji? Kāpēc krievi ar arābiem uz vienu roku sametās?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 12:44, pirms 8 gadiem
Urlas arī Francijā esot ir urlas. Neko tur nepadarīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 12:48, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Uz kādu vēl vienu roku, ko tu te murgo, tikai neliec kaut kādus triperus par pierādījumiem! Arābi visu aizklapēja ciet un izklīda katrs pa saviem kaktiem!
Izņemot futbola ultras, kas kopā ar krieviem un frančiem uz klopi devās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 12:55, pirms 8 gadiem
Šodien centrālā spēle Ger vs Ukraina. Man ir čujs,ka Ukraiņi šajā EČ lielus darbus padarīs. Viņiem laba komanda.

     [+] [-]

, 2016-06-12 12:56, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Ko tu te kārtējo reizi centies savu deinformāciju iefiltrēt, pie tam vēl sevi plusojot un mani mīnusojot?
Tā es nedaru. Pusnakti studēju dažādus avotus par šiem notikumiem. Cenšos norādīt, ka viņiem ar tavu ideoloğiju ir maz kā kopīga. Un vispār ar jebkādu, jo tiem tuparilajiem ākstiem pauris ir domāts tikai sitienu uzņemšanai.

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:04, pirms 8 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=IO1...

Te ir brutāli skati.

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 13:07, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Izņemot futbola ultras, kas kopā ar krieviem un frančiem uz klopi devās.
Atriebās par to, ka angļu fani toreiz nigeru metro neielaida
Bet tāds info kkur parādījās, jā, ka arābi ar pievienojušies močīt angļus. Nav jau brīnums, tiem vienmēr bijuši kopīgi mērķi, tikai burts izliekas, ka to nesaprot

  +2 [+] [-]

, 2016-06-12 13:09, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Tak ieslēdz video kur briti Mildai kājas mazgā,vai foto palūri.
Viņiem ir pat derības vēl pirms dodas uz LV,ka to izdarīs.

Par toaletēm tev pilnībā piekrītu,bet šis noteikti neattiecas uz to.

Cik nav dzirdēts no paziņām - Vecrīgā ejot ar sievu no aizmugures bļauj - ej kuce pasūkā manu .....
Es laiciņu vadāju Rus tūristus no Rašas rādot LV skaistākās vietas,tur izglītoti,kulturāli cilvēki. Nu jāpiebilst ka tie bija visai turīgi cilvēki.

Bet nu britus es toč nevēlētos vadāt. Jo to acīs es būtu kāds žoperīts no trešās pasaules valsts,kuram salonā var pietirst un pievemt,bet ja ko iebilst tad vēl pa bieti ievilkt.
Tā pat kā krievi ir dažādi, tā pat arī briti ir dažādi, nav īsti korekti salīdzināt turīgu un kulturālu krievu ar tupu britu melnstradnieku.. tie vairāk pielīdzināmi tirgū sastopamajiem aizpampušajiem mūļiem un sēmušku splauditajiem treniņbiksēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 13:13, pirms 8 gadiem
Gaidu ko radis Polu fani tie jau nu nav labaki nebrinisps ka viss stadions kupes no petardem

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:19, pirms 8 gadiem
neputns rakstīja: Tā pat kā krievi ir dažādi, tā pat arī briti ir dažādi, nav īsti korekti salīdzināt turīgu un kulturālu krievu ar tupu britu melnstradnieku.. tie vairāk pielīdzināmi tirgū sastopamajiem aizpampušajiem mūļiem un sēmušku splauditajiem treniņbiksēs.
Velkot pat paralēles starp turīgajiem un izglītotajiem atšķirība ir milzīga.
Vismaz man. Brits skaitītu karu kapeiku un censtos man samaksāt pēc iespējas mazāk. Tam es pūtu parasts žoperis.

Ar krievu ir savādāk. Lai ilgi nerakstīt minēšu tikai krieva plašo dvēseli,cerams sapratīsi. Krievu vadājot es šad tad dienā varēju 500 ls nopelnīt. + Kādu XO konīti dāvanā saņemt kura cena 150 ls.

Tā kā man kā žoperim atšķirība jūtama būtu.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 13:19, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tā es nedaru. Pusnakti studēju dažādus avotus par šiem notikumiem. Cenšos norādīt, ka viņiem ar tavu ideoloğiju ir maz kā kopīga. Un vispār ar jebkādu, jo tiem tuparilajiem ākstiem pauris ir domāts tikai sitienu uzņemšanai.
Kāda tad ir tā Burta ideoloģija? Sen jau iespaids, ka tajā cīņa pret dvieļgalvām ir viena no pēdējām vietām Manas domas, ka viņš labāk sitīs angli, nevis kebabu. Un sadarbosies ar kebabiem pret ienaidnieku nr1 - ASV
Respektīvi, gan krieviem, gan arābiem paradums bāzties virsū eiropiešiem, bet Burtam tas ir ok.

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:19, pirms 8 gadiem
sprinteris2 rakstīja: Jā, jo Ušakovs ir vainīgs pie tā, ka briti pālī mīž, kur pagadās. Saprotu heitismu, bet kaut kur robežai arī ir jābūt?
Domu nesaprati. Nabags.

  +3 [+] [-]

, 2016-06-12 13:21, pirms 8 gadiem
susurkins rakstīja: No vienas puses krievu fani ir pilnīgi idioti, taču no otras puses angļi pa dienu demolēja Marseļu un izsvilpa krievu himnu, ko krievi nedarīja, kad skanēja Anglijas himna. Kā saka, dabūja pēc nopelniem, teču tam nevajadzētu aiziet līdz nogalinātiem cilvēkiem
Tu doma to CCCP himnu? To vajag svilpt 24 stundas diena...

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 13:27, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Pipec, tiko atbraucu no Marseļas, atveru SC un brīnos, kādi te tupi rusofobi savākušies
Un ne tikai tupi, bet arī naivi, tic visādai dzeltenajai dezinformācijai, es vienkārši apbīnoju šeit esošo publiku Kas tur tajā video tik drausmīgs ir parādīts, parasts ikdienišķs futbola kautiņš, tur īsti nevar pat saprast, Krievs, Anglis, Franks, musļiks, vai nēģeris, tur bija VISI, un kur tur opīši ar sievietēm un bērniem, lecoši no tribinēm redzēti? Uzpūsts zilonis no mušas, masu mediju pamatdarbs, īstie notikumi notika arpus stadiona tuvāk Marseļas centram, bet šeit tupi akcentē visu tieši uz sadursmi tribīnēs, jo lūk jāparāda pretīgos krieveļus, un jāliek kārtējo reizi SC no gultas piecēlušies Lettiņiem šausmināties, ak vai cik pretīgi tie vates un urlas ir
Ar pirmo vārdu teikumā tu parādi, ka esi krievs vai krievu laizītājs, kurš uz neko objektīvi paskatīties nevar. Rusofobija...nabaga krievus apbižo. Vaitad viņi nav varenā tauta? Tad kā varenos var apbižot?

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:28, pirms 8 gadiem
Iespējams, ka angļiem visas tās viņu izdarības pieaugušo prātā ir sekas pārliekai saudzēšanai bērnībā - ka tik kas nenotiek (ir taču dzirdēts par latviešu mokām ar saviem bērniem mūsdienu Lielbritānijā). Bet krievi... barā vienmēr varoņi. Atceros, ka pirms gadiem 20 jautri gāja arī starp vāciešiem un it kā miermīlīgajiem holandiešiem

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:31, pirms 8 gadiem
Un vēl, mani vienmēr fascinē, ka visi šie huligāni (vienalga vai briti, krievi vai sanmarīno) ir tādi varenie baros, bet kad būtu viens pats tad bikses būtu pilnas un ar asarām acīs lūgtos, lai nesit pa lūpām, jo spēlē šis flautu.

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:32, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Velkot pat paralēles starp turīgajiem un izglītotajiem atšķirība ir milzīga.
Vismaz man. Brits skaitītu karu kapeiku un censtos man samaksāt pēc iespējas mazāk. Tam es pūtu parasts žoperis.

Ar krievu ir savādāk. Lai ilgi nerakstīt minēšu tikai krieva plašo dvēseli,cerams sapratīsi. Krievu vadājot es šad tad dienā varēju 500 ls nopelnīt. + Kādu XO konīti dāvanā saņemt kura cena 150 ls.

Tā kā man kā žoperim atšķirība jūtama būtu.
Nu redz ,es atkal strādāju Londonā, kur turīgi briti apgrozījās (un ne tikai briti), bija atsevišķi indivīdi visās tautības, kas kapeikas skaitīja un bija snobiski, bet lielākā daļa britu, ar kuriem man bija regulārs kontakts, bija jauki, draudzīgi un arī 'tipoja'. Izglītības līmenim un audzināšanai šajā gadījumā ir milzīga nozīme, protams, katrai tautai ir savas nacionālās iezīmes, bet tieši manis minētie faktori ir visbūtiskākie, kas noteiks cilvēka attieksmi un rīcību. Subjektīvs viedoklis.

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:33, pirms 8 gadiem
Vakar - tā nebija nekāda himnas izsvilpšana salīdzinājumā ar to, kāds bija troksnis PSRS himnas laikā pēc krievu un Baldera otrās spēles ar Kanādu 1977. gada pasaules ledus hokeja čempionātā Vīnē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:44, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Tavam paurim tiešām nedalec,ka mana prooritāte ir tradicionāla Balta Eiropa, pārējais viss ir tavas trulās fantāzijas! Biju domājis, ka mazliet normālāks esi, kad sarakstījāmies, bet tāds pats dogmains un aiszpriedumains, kā citus dēvē!
Tava prioritāte ir tik pat utopiska,kā te daža laba nacionālista sapnis par dienu kad pēdējais slāvs pametīs LV un iestāsies paradīze zemes virsū..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:53, pirms 8 gadiem
Tīri teorētiski izslēgšanas spēlēs Krievija var dabūt pretī tādus pretiniekus kā Turcija, Ukraina vai Polija.

Bet tas gan tiešām teorētiski. Tad vai nu kādam no šiem jāuzvar grupās, kur ir Vācija, Spānija, vai arī pašiem krieviem jāuzvar sava grupa, bet viņu "draugiem" jāpaliek 3.vietā.

     [+] [-]

, 2016-06-12 13:55, pirms 8 gadiem
alosel rakstīja: Fobija nozīmē ko citu, proti bailes, jeb pareizāk, šajā konkrētajā rusofobijas gadījumā, ne ar ko nepamatotu paranoju, iezombētu lētticīgiem Lettiņiem Ar apbižosanu te nav nekāda sakara, paši tie paranoiķi, kā tu, visticamāk ir obižennyje
Kad mūsu kaimiņš agresīvi plātās ar savām imperiālistiskajām tieksmēm, šī paranoja būtu nepamatota?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:00, pirms 8 gadiem
Tā policija tur ir kā butaforija? šņorē visus pēc kārtas un izmet jūrā. Jobc, viņiem pašiem šis bezpriģels neapnīk? vai ar kāds ir ieinteresēts uz šo bardaku..

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:02, pirms 8 gadiem
Nu vispār jau šeit raksta, ka angļi paši bija visu uzsākuši - Ад в Марселе: англичане против русских -...

Un labi, okey, es noticešu, ka pēkšņi sports.ru ir kļuvis par PROKRIEVISKO sporta portālu, bet ko analizējot komentārus pie raksta un pievienojot tam klāt britu uzvedību Rīgas ielās... mani tomēr nepārliecina šīs te sportacentra raksts, ka krievi pie visa ir vainīgi.

No offence, just analytics

  -3 [+] [-]

, 2016-06-12 14:05, pirms 8 gadiem
10 angļi bēga no 1 krieva. Tā pat viņi bēgs kad sāksies karš un tad tūdaliņi atkal paliks vieni pret krieviem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:13, pirms 8 gadiem
Šitas zutis laikam feiks ir. Vēl durnāks par īsto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:17, pirms 8 gadiem
HMB-EURO2016 rakstīja: Man jau likas ka zutels savus griestus ir sasniedzis, bet ka izradas tomer ir veel kur augt
Ja ar odieri pohas lāpa, tur atpakaļ ceļa vairs nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:20, pirms 8 gadiem
вот расскажите зачем эти конченные как из Англии, так и из России поехали во Францию??? Собрались бы где-нибудь так и били друг другу свои отмороженные головы, не портя при этом праздник любителям футбола!!!

Krievi raksta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:23, pirms 8 gadiem
Kas ir Lidl? Latvijā tādu neesmu manījis. Zutis laikam ir viens no gastarbaiteriem lumpeņiem. Zuti, vai tu esi bēdīgi slavenais muļķis Prikšāns?

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:24, pirms 8 gadiem
hartmann79
Во первых всех с ничьёй! Пишу из Марселя, сам из Липецка. Что касается беспорядков, то могу заявить следующее. как очевидец. Здесь много из нижеписавших употребляют слово быдло. Так вот, искореняйте в себе эту общерусскую черту - гандониться. Всегда и везде. Почему вы всегда считаете себя быдлее всех. причём даже не выезжая дальше своего Мухосранска ни разу в жизни!? Англосаксы - вот настоящее быдло, вы представить себе не можете, что они здесь творили! Синие в хлам, кидались толпами с бутылками на всё и вся, на ком была хоть какая то российская символика, ведут себя по хамски и с местными, причём поголовно! Если вы, называющие быдлом тех, кто дал этой англосаксонской швали, более чем достойный ответ, то быдло - это вы, недостойный называться не только русским, а просто достойным человеком,которого собрались, простите трахать. а он с готовностью подставляет свой зад.. Местное население и полиция, почти поголовно на нашей стороне, которым эти гости с островов изрядно надоели своим быдлячеством, словно рагули, впервые приехавшие в город.. И хочется сказать всему этому "небыдлу", которое здесь строчит идиотские комменты, я хотел бы посмотреть на вас, ваше поведение, когда вам будут пытаться проломить голову пустым пузырём ни за что. просто выбежав из за угла. Наверное, попытаетесь урегулировать словами!? В общем, грош вам цена таким терпилам, только и годитесь строчить за компом про "русское быдло".. Стыдно..

Te viens ne pa jokam dvēseli izlēja. Spriežot pēc viņa teiktā Rus aizstāvēja sevi.Jo bija kas līdzīgs kā savulaik Polijā 2012 gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:27, pirms 8 gadiem
Man avatarā ir A-burta foto. Es viņa visus piedzīvojumus nepārzinu.

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:27, pirms 8 gadiem
Кто нибудь сообщите им,что ЧМ пройдет в России!!!

Te jau sāk pieminēt ka britus gaida uz PČ 18 gadā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:31, pirms 8 gadiem
svomalraH rakstīja: Кто нибудь сообщите им,что ЧМ пройдет в России!!!

Te jau sāk pieminēt ka britus gaida uz PČ 18 gadā.
Da nebūs nekas. Mobilizēs armiju un paši savējiem ceļgalus otrādi vērs čempionāta laikā. Trīcēs par reputāciju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:34, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Da nebūs nekas. Mobilizēs armiju un paši savējiem ceļgalus otrādi vērs čempionāta laikā. Trīcēs par reputāciju
Es jau to pašu teicu,ka drošība noteikti būs augstākā līmenī kā Francijā.
Bet nu palasot Rusļikus tiem riktīga cemme.
Jo tie it kā mierīgi centušies sagaidīt futbola svētkus,bet briti kā dulli esot metušies katram kad ir Rus simbolika,cenšoties ievilkt ar pudeli vai kādu priekšmetu pa galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 14:41, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: par angļu faniem ir zināms visā pasaulē. Labi, ka šoreiz viņi dabūja atpakaļ
Labākais ka viņi dabūja no krieviem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:44, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: nezinu, kas tev var būt skaidrs. tev ir kāds cits informācijas avots? ja nav, tad kāpēc izplati nepatieso informāciju? es neredzēju nekādus piekautos pusaudžus...
Bija tā, ka atlasīti ultras uzbruka gadījuma rakstura līdzjutēju sektoram. Tā kā liverpūlieši 1985.g
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:48, pirms 8 gadiem
Pirmo reizi laikam atbalstu krievu līdzjutējus, angļi ir pelnījuši dabūt pa rīkli, pa Marseļas ielām uzvedas kā pilnīgi atsaldeņi, pie bāriem pēc vienas pintes jau krēslus mētā. Lai paretina savas rindas abu valstu fani, būs kārtīgāks čempis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:54, pirms 8 gadiem
Un saistībā ar britiem - simtiem gadu pārošanās radinieku starpā ne pie kā laba nenoved.

2018. gadā varēs lasīt par simtiem citu valstu fanu, kas "mistiski" pazūd Krievijas pilsētās.

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:58, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: super! gan spēle, gan arī fakts, ka čurātāji dabūja iekšās )
Man patīk tāda vispārināšana. Ko tad brīnies, ka krievus neieredz jau pēc noklusējuma. Değenerătu īpatsvars tomēr rusļikos ir stipri lielāks nekā jebkurā citā Eiropas tautā( oficiāla ststistika), bet tăpēc jau nerīkošu medības pa mikrorajonirm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 14:59, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: par angļu faniem ir zināms visā pasaulē. Labi, ka šoreiz viņi dabūja atpakaļ
Vai tad pēdējos gados, ir bijušas problēmas ar angļu faniem? Man šķiet ka tā ir vēsture, 80-tie, 90-to sākums. Paziņas kas tagad bijuši uz EPL spēlēm, stāstījuši ka tur ir apmēram tāda pati atmosfēra, kā pie mums hokejā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 15:11, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: par EPL nezinu, tapēc nevaru spriest. Bet problēmas bija visos EČ un PČ, tas ir fakts. Tas, ka viņi uzvedās skaļi, ir nieka daļa no tā, ko viņi dara. Trakāki ir tikai turku fani. Poļi varbūt vēl
Nīcā poļi plosās ne pa jokam

  -2 [+] [-]

, 2016-06-12 15:43, pirms 8 gadiem
alguns rakstīja: Krieviem izveidotas triecienvienības un viss ir organizēts augstākajā līmenī.Kārtējais pierādījums tam ,ka rietumi sevi aizsargāt tā īsti nemāk.Cerams,ka arābi neuzdrošināsies izjaukt futbola svētkus.
Tavs ventspils nekam nav gatavs.Vienkārši lohi nobijās uz īsto sektoru iet.Un vetspils speciāli ar mazo!

     [+] [-]

, 2016-06-12 15:45, pirms 8 gadiem
Alexkis86 rakstīja: par angļu faniem ir zināms visā pasaulē. Labi, ka šoreiz viņi dabūja atpakaļ
Krievi jau nobijās uz īsto Angļu sektoru aiziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-06-12 17:00, pirms 8 gadiem
Atsaldētie krievu cūkas aizmirsuši, ka huligāni civilistu skārferus neaiztiek. ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-06-12 21:39, pirms 8 gadiem
Te jau var smieties par manu uzrakstīto komentu vakar,bet paskatoties šajā foto,domāju,ka neesmu tālu no patiesības.
УЕФА открыл дисциплинарное дело против РФС....