Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2738, Did:0, useCase: 3

Portugāle uzvar Velsu un pēc 12 gadu pārtraukuma atkal spēlēs finālā

Portugāle uzvar Velsu un pēc 12 gadu pārtraukuma atkal spēlēs finālā
Portguāles izlases pirmo vārtu autors Krištianu Ronaldu
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Eiropas čempionāta pirmajā pusfināla mačā Portugāles izlase svinēja savu pirmo uzvaru pamatlaikā un pārspēja Velsu 2:0, otro reizi vēsturē iekļūstot Eiropas čempionāta finālā.

Pirms spēles

Sportacentrs.com veica aptauju ''Twitter'', jautājot, kura komanda šovakar uzvarēs un iekļūs turnīra finālā. Kopumā no 319 atbilžu sniedzējiem 223, jeb 70% uzskatīja, ka pārāka šajā duelī būs Velsa, tomēr vairākums futbola skatītāji savā prognozē kļūdījās.

Portugāles izlasei šis kopumā ir septītais Eiropas čempionāts, turklāt visos no tiem portugāļiem izdevies izkļūt no grupas, četras reizes aizspēlējoties līdz pusfinālam (1984., 2000., 2012., 2016.) un vienu reizi cīnoties par čempiona titulu (2004. gadā). Portugāle no grupas izkļuva tikai kā trešā, turklāt visa turnīra laikā nebija spējusi izcīnīt uzvaru pamatlaikā. Pirmajā izslēgšanas spēlē portugāļi tikai 117. minūtē izrāva uzvaru pret Horvātiju (1:0), savukārt 1/4 finālā 11 metru sitienu sērijā tika pārspēta Polija.

Velsa savukārt savā Eiropas čempionātu debijā paspēja sarūpēt pārsteigumu un aizkļūt līdz pusfinālam, ieņemot pirmo vietu grupā, ceturtdaļfinālā pārspējot Ziemeļīriju (1:0) un nākamajā kārtā satriecot zvaigžņoto Beļģiju 3:1.

Sastāvi

Portugāles sastāvā šovakar lielākais zaudējums bija Madrides ‘’Real’’ aizsargs Pepe, kurš iedzīvojies traumā, un sarkanās kartītes dēļ ārpus pieteikuma palika arī Viljams Karvalju. Pepes vietā šovakar laukumā devās Brunu Alvešs, savukārt centra zonā kārtību uzturēja Danilu Pereira, Žuau Mariu un Renatu Sanšešs. Rezervē viens no zināmākajiem portugāļu pussargiem Žuau Motinju, kura vietā centra uzbrūkošā pussarga pozīcijā darbojās Adrjens Silva.

Velsa iepriekšējā mačā zaudēja divus svarīgus pamatsastāva spēlētājus – spēles veidotāju Āronu Remziju un aizsargu Benu Deivisu, kuri divu dzelteno kartīšu dēļ nevarēja piedalīties pusfinālā. Remzija vietā maču uzsāka aizvadītās sezonas Anglijas Premjerlīgas čempions ‘’Leicester City’’ rindās Endijs Kings, savukārt Deivisa vietā cīņā devās Džeimss Kolinss. Velsieši spēlēja ar nomināli pieciem aizsargiem, taču malējie aktīvi pieslēdzās uzbrukumiem. Uzbrukuma duetu veidoja viens no pasaules ātrākajiem futbolistiem Gerets Beils, kā arī turnīra pārsteigums Kals Robsons-Kanu, kurš četrās spēlēs guvis divus vārtus.

Uzmanīgs un līdzīgs pirmais puslaiks abu komandu izpildījumā

Pirmo pusfināla maču ievadīja Velsa, uzreiz devās ātrā uzbrukumā un kādu brīdi pieturēja bumbu savā rīcībā. Bīstami uzbrukumi nesekoja, taču kādā no epizodēm laukuma centrā kļūdījās Džo Elens, netieši piespēlēdams bumbu portugāļu spožākajai zvaigznei Krištianu Ronaldu, kurš gan pēc īsa sprinta tika apturēts. Abas vienības apmainījās ar bīstamiem uzbrukumiem. Vispirms portugāļi ātri ieskrēja Velsas laukuma pusē, kad Žuau Mariu izpildīja visai vāju, bet bīstamu sitienu gar pašu vārtu stabu. Velsa atbildēja ar viltīgu stūra stūra sitienu, kad pēc spēcīgas piespēles pa zemi Gerets Beils sita pāri vārtiem.

Spēles turpinājumā bija vērojama līdzīga spēle. Portugāle galvenokārt lēnām saspēlējās pretinieku laukuma pusē un mēģināja centrēt Ronaldu, cerībā, ka uzbrucējs gūs vārtus ar galvu, taču šāda veida portugāļu uzbrukumi neradīja itin nekādu bīstamību Velsai. Čempionāta debitanti devās dažos ātros pretuzbrukumos, tomēr tie nenesa panākumus. Pirmajā puslaikā velsiešu aizsargi veiksmīgi neitralizēja Ronaldu, neļaujot viņam daudz izpausties uzbrukumā.

Portugāle iesit divus ātrus vārtus un rezultātu notur, Ronaldu atkārto Platini rekordu

Otrais puslaiks sākās līdzīgi kā pirmais, taču portugāļi spēles ritējumu salauza pēc viena izspēlēta stūra sitiena, kad Gerreiru centrēja soda laukumā un no tā dziļuma negaidīti iznira Ronaldu, kurš uzlēca augstāk par visiem un skaisti raidīja bumbu vārtos ar galvu – 1:0. Jāpiebilst, ka tie bija portugāļa devītie vārti Eiropas čempionātos, kas ir Mišela Platini rekorda atkārtojums. Velsa nedaudz apjuka, ko nevarētu teikt par portugāļiem, kuri uzreiz devās vēl vienā uzbrukumā. Bumba nonāca pie Ronaldu, kurš izpildīja sitienu pa zemi un tās lidojuma lidojuma virzienu pamainīja Luiss Nani, raidot bumbu vārtos un panākot 2:0. Velsai nekas cits neatlika, kā uzbrukt daudz aktīvāk, turklāt Kriss Kolmans īsā laikā laukumā laida papildus divus uzbrucējus.

Puslaika turpinājumā bīstamu sitienu no distances izpildīja Nani, taču Henesijs bumbu atsita sev priekšā un tā nonāca pie Mariu, kurš sita nedaudz garām vārtiem, neizmantojot labu iespēju panākt jau graujošu pārsvaru. Velsai īsti nekas savos uzbrukumos neizdevās, taču portugāļu uzbrukumi nezaudēja asumu. Pēdējās 10 minūtēs velsieši izmēģināja daudz dažādus veidus, lai pārspētu Patrisiu, tomēr tas nekādi neizdevās un portugāļi savu aizsardzību noturēja līmenī. Spēle noslēdzās 2:0, kas nozīmē, ka Portugāle pirmo reizi kopš 2004. gada, kad finālā piekāpās Grieķijai, atkal varēs cīnīties par Eiropas spēcīgākās komandas godu!

Portugāle – Velsa 2:0 (0:0)

Vārti: Ronaldu 50' Nani 53'
Brīdinājumi: Alvešs 71' Ronaldu 72' – Elens 8' Česters 62' Beils 88'
Portugāle: Patrisiu – Gerreiru, Fonte, Alvešs, Sedriks – Mariu, Pereira, Sanšešs (Gomešs 73'), Silva (Motinju 79') – Ronaldu, Nani (Kvarežma 86')
Velsa: Henesijs – Teilors, Česters, E. Viljamss, Kolinss (Dž. Viljamss 66'), Ganters – Kings, Ledlijs (Vouks 58'), Elens – Beils, Robsons-Kanu (Čērčs 63')
Galvenais tiesnesis: Jonass Ēriksons (Zviedrija)

PortugāleRādītājsVelsa
18Sitieni9
6Sitieni rāmī3
0Aizmugures0
6Stūra sitieni2
10Sodi12
2Dzeltenās kartītes3
0Sarkanās kartītes0
393Piespēles510
83%Piespēļu precizitāte86%
45%Bumbas kontrole55%

”Euro 2016” Pusfināli

DatumsKomandasRezultātsVārtu guvēji
6. jūlijsPortugāle – Velsa2:0 (0:0)Ronaldu 50' Nani 53'
7. jūlijsVācija-Francija

 +10 [+] [-]

, 2016-07-06 23:49, pirms 9 gadiem
Ja kāds domā, ka POR it nepelnīti finālā, tad alojas. Nevienā no spēlēm viņi nebija švakāki un muļķāki. Tikai spēlē ar HOR POR bija švakāki, bet bija gudrāki.
POR ir labs vietējais čempis, kurā ir pa 8 spēlēm mazāk nekā SPA VAC ITA ANG FRA. POR komandas regulāri ir tūlīt aiz lielajiem VAC SPA ITA klubiem. Bet ANG un FRA klubi kopumā nav diži priekšā POR klubiem Eirokausos.
Un tam visam pieliek klāt CR7, kurš ir noguris, ne tik vesels un patmīlis un kurš var īstajā brīdī izdarīt savu darbu. Iedot pasu, sākt sist pendeles, un iesist fināla golu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2016-07-06 23:50, pirms 9 gadiem
IR BĻE!CR vārti standarta konfekte.
Slēpts komentārs: W W E
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2016-07-06 23:50, pirms 9 gadiem
Pacelšu glāzi! Kreipāns lika, nevar neklausīt!

  +9 [+] [-]

, 2016-07-06 23:51, pirms 9 gadiem
W W E rakstīja: Ronaldo 1 - 0 Beils
CR7 3 - 3 Beils
cik zinu
Slēpts komentārs: Zigfrīīīīīīds

  -3 [+] [-]

, 2016-07-06 23:51, pirms 9 gadiem
budamank rakstīja: Pacelšu glāzi! Kreipāns lika, nevar neklausīt!
cabernet savignon dzer sportisti pēc slodzēm
M Bružiks jau ieteica 90tajos

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:51, pirms 9 gadiem
Kur heiteri? Astes kājstarpē ierāvuši slēpsies te zem galda? Nāciet ārā, arī tu Hosjē!

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
joprojām bez zaudējumiem! par labu finālu!

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: CR7 3 - 3 Beils
cik zinu
šovakar 1-0

  +9 [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
Lūk jums uzvara,bet finālā būšu jebkurā gadījumā par Vāciju vai Franciju

  -1 [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
Urraaaa, jaaaa ! Portu <3

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kas par škrobi. Turēju visus īkšķus par vareno Velsu un Beilu, bet ļoti pietrūka Remzijs. Katrā ziņā malači, jo neviens negaidīja, ka Velsa spēlēs pusfinālā. Futbola cienītājiem tas ir īstens saldais ēdiens. Paldies, par burvīgajām emocijām. Ja Francija neuzvar Vāciju, tad man šis EČ ir beidzies, jo riebjas gan Vācijas izlase, gan Portugāle ar rauduli priekšgalā. Īstais fināls jau tika izspēlēts starp Vāciju un Itāliju, bet tagad atlikušas tikai formalitātes, lai Vāciju kronētu arī par Eiropas čempioniem. Vislielākā škrobe, ka finālā tika Raudulis un pārējie simulanti, bet ceru uz Vācijas uzvaru, lai būtu ļoti labas sajūtas vērojot kā Kristīnīte atkal bimbā. Vai Raudulis aizies no izlases tāpat kā Messi?
p.s. Beils joprojām ir labākais RM futbolists un ar Zlatanu dala labākā futbolista pasaulē godu.
p.s.s. Saldie šodien izziež visus želejas krājumus.
fināla cienīgas spēles bija jau ITA SPA, ITA VAC un būs FRA VAC
ticu, ka POR FRA/VAC arī būs cienīgs fināls

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:52, pirms 9 gadiem
Es pis! Ļoti slikts iznākums

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:53, pirms 9 gadiem
speele liidz pirmajiem vaartiem,ko Ronaldo ar skaisti izdariija Portugaales labaa

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:53, pirms 9 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: Kur heiteri? Astes kājstarpē ierāvuši slēpsies te zem galda? Nāciet ārā, arī tu Hosjē!
Tu galveinasi svetdien nepazudi,loti gribesu dzirdet Tevi....

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 23:53, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: CR7 3 - 3 Beils
cik zinu
Un Čempionu Līgā bija CR7 16 - 0 Beils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-06 23:53, pirms 9 gadiem
Nekādu variantu Velsai.
Upesdegli iemalko glāzi Henesiju

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:54, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu galveinasi svetdien nepazudi,loti gribesu dzirdet Tevi....
Nenem galva,tas ta robis!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:54, pirms 9 gadiem
Portugālei pirmā uzvara pamatlaikā šajā EČ! Kristīnītei lielie prieki. Žēl Velsas, bet nekas, cerams, ka finālā Kristīnīte raudās.

 +11 [+] [-]

, 2016-07-06 23:54, pirms 9 gadiem
Ronaldo carrying his nation to the Euro finals.
Messi carrying his father to jail.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-06 23:54, pirms 9 gadiem
Gaidu Hosjē palagu

  -2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:54, pirms 9 gadiem
Nedod Dievs, ka Francija tiks finālā, tad to āfriku skatīties netaisos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 23:55, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Tagad rauduļa un simulantu fani sāks mētāties ar gudrajām frāzēm, ak, cik nožēlojami.
Nožēlojami ir tas, ka mēnesi jūs te ņaudat par viņiem un pirms katras spēles sakat, ka zaudēs utt. Lūk tas ir nožēlojami.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:55, pirms 9 gadiem
Pēc CR gola mans dzīvoklis eksplodēja sieva pēc tam pakaļ skrēja ar pannu, ko es sīko pamodinot ar savu kliegšanu un skaļo onanēšanu

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:55, pirms 9 gadiem
Maikl30 rakstīja: Tu galveinasi svetdien nepazudi,loti gribesu dzirdet Tevi....
Tur principā mission imposible ":/ izvēlies mazāko ļaunumu..Laikam jau Vācija ar visām problēmām labāks variants ja izsitīs Frančus

  +3 [+] [-]

, 2016-07-06 23:55, pirms 9 gadiem
Izskatās, ka filguds ar caureju būs ticis galā beidzot

  +4 [+] [-]

, 2016-07-06 23:56, pirms 9 gadiem
jocker rakstīja: Ronaldo carrying his nation to the Euro finals.
Messi carrying his father to jail.

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:56, pirms 9 gadiem
Visiem Portugāles nīdējiem sveiciens visiem ar pirkstiem vidējiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:56, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Ronaldo vienīgais, kuram vārti četros Eiropas finālturnīros- 4-1 =)))
Vinsh pagaidam vienigais kas speleja trijos 1/2 finalos!
Ja Vacija rit speles Shvainijs un Podolskis,tad shim ari bus tris 1/2 finali!

     [+] [-]

, 2016-07-06 23:57, pirms 9 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: Kur heiteri? Astes kājstarpē ierāvuši slēpsies te zem galda? Nāciet ārā, arī tu Hosjē!
Nepazemo mani. Visi zin kurš te ir īstais . Portugāli ar finālu

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:59, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja kāds domā, ka POR it nepelnīti finālā, tad alojas. Nevienā no spēlēm viņi nebija švakāki un muļķāki. Tikai spēlē ar HOR POR bija švakāki, bet bija gudrāki.
POR ir labs vietējais čempis, kurā ir pa 8 spēlēm mazāk nekā SPA VAC ITA ANG FRA. POR komandas regulāri ir tūlīt aiz lielajiem VAC SPA ITA klubiem. Bet ANG un FRA klubi kopumā nav diži priekšā POR klubiem Eirokausos.
Un tam visam pieliek klāt CR7, kurš ir noguris, ne tik vesels un patmīlis un kurš var īstajā brīdī izdarīt savu darbu. Iedot pasu, sākt sist pendeles, un iesist fināla golu.
Nu tu gan dzen
Portugaalee ir par 4 speeleem mazaak neka SPA, FRA, ENG un ITA liigaas un vienaads speeleju skaits ar Bundesliigu. Un ko tad CL Portugaales klubi paraadiija? Porto netika ara no grupas, kur bija Chelsea. Sporting zaudeeja CSKA playoff uz tikshanu CL un vieniigais klubs kas kaut ko raadiija bija Benfica - 1/4 finaalaa zaudeeja Bayern.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-07-06 23:59, pirms 9 gadiem
Lai Kristīnīte papriecājas, kamēr var, jo 10.jūlijā būs jāraud.

  +1 [+] [-]

, 2016-07-06 23:59, pirms 9 gadiem
Un kapēc man vispār nav bana? Visu SC aptirsu,acc nav bloķēts?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-06 23:59, pirms 9 gadiem
Negāja galīgi spēle Velsai šodien. Jau no paša sākuma vienas vienīgas kļūdas. Tā kā neizgulējušies, tā kā pārkoncentrējušies.

Bet ir arī labā ziņa. Tā nebūs Velsa, kas finālā smagi atrausies no Francijas. Varbūt arī no Vācijas. Vienalga.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:00, pirms 9 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Un kapēc man vispār nav bana? Visu SC aptirsu,acc nav bloķēts?
Kāpēc zodz manu pic, Robi?

  +3 [+] [-]

, 2016-07-07 00:00, pirms 9 gadiem
kāpēc Ronaldu pēc goliem taisa kin-dza-dza, vai tad portugālē tādas filmas rādīja? ';

  +3 [+] [-]

, 2016-07-07 00:00, pirms 9 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: Pēc CR gola mans dzīvoklis eksplodēja sieva pēc tam pakaļ skrēja ar pannu, ko es sīko pamodinot ar savu kliegšanu un skaļo onanēšanu
Nožēlojami

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:01, pirms 9 gadiem
Prieki visiem iedomīgās princeses atbalstītājiem!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:02, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: Ronaldo vienīgais, kuram vārti četros Eiropas finālturnīros- 4-1 =)))
un būs vēl 2 EČ, kas ir ekvivalents medaļai 6 OS
kas manuprāt nav nevienam pa spēkam bijis

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:02, pirms 9 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Nu tu gan dzen
Portugaalee ir par 4 speeleem mazaak neka SPA, FRA, ENG un ITA liigaas un vienaads speeleju skaits ar Bundesliigu. Un ko tad CL Portugaales klubi paraadiija? Porto netika ara no grupas, kur bija Chelsea. Sporting zaudeeja CSKA playoff uz tikshanu CL un vieniigais klubs kas kaut ko raadiija bija Benfica - 1/4 finaalaa zaudeeja Bayern.
EL

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:03, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Lūk jums uzvara,bet finālā būšu jebkurā gadījumā par Vāciju vai Franciju
neticu pasaulei, bet pēc mana principa - būt par vājākiem - nozīmā jau tagad, ka finālā esmu par POR
vēl 21:59 es sev nocirstu ausis par tādu izvēli

bet pasaule prasa būt elastīgam

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:03, pirms 9 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Prieki visiem iedomīgās princeses atbalstītājiem!
Nē, man prieks par Portogāli!

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:06, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: EL
Nu EL nevienu peedeejaas sezonaas nevienu neinteresee, iznemot Spaaniju un Portugaali. Shosezon Liverpool, kad saprata, ka caur EPL netiks uz CL lika uzsvaru uz EL un gandriiz pat uzvareeja. Un Liverpool bija tikai 8. vietaa. Iedomaajies, kas notiktu, ja arii paareejie klubi pieveerstu uzmaniibu shim turniiram.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:07, pirms 9 gadiem
Ronaldu izdarīja to ko vajadzēja, varēja vel to free kicku ielikt vai iesist to golu,kad apspeeleeja Hennesiju.prieks ka finālā, bet daudz izredžu neredzu, cerēsim un gaidām rītdienas spēli

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:07, pirms 9 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: Pēc CR gola mans dzīvoklis eksplodēja sieva pēc tam pakaļ skrēja ar pannu, ko es sīko pamodinot ar savu kliegšanu un skaļo onanēšanu
Man reiz meta ar Skārda bungām
Literāti zina šo G. Grasa "brošūru"

Tas bija tad, kad Barsai ieskaitīja golu pret CHE, bet pēc tam tīru roku tiesnesis nesvilpa un Ballals skrēja 50 m tiesnesim grudakā līdzi protestēdams

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:07, pirms 9 gadiem
ja portugāle būtu zaudējusi tad tas HOSE jau būtu šeit un gudri spriedelētu,apbrīnojams tizlenis!

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:11, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja kāds domā, ka POR it nepelnīti finālā, tad alojas. Nevienā no spēlēm viņi nebija švakāki un muļķāki. Tikai spēlē ar HOR POR bija švakāki, bet bija gudrāki.
POR ir labs vietējais čempis, kurā ir pa 8 spēlēm mazāk nekā SPA VAC ITA ANG FRA. POR komandas regulāri ir tūlīt aiz lielajiem VAC SPA ITA klubiem. Bet ANG un FRA klubi kopumā nav diži priekšā POR klubiem Eirokausos.
Un tam visam pieliek klāt CR7, kurš ir noguris, ne tik vesels un patmīlis un kurš var īstajā brīdī izdarīt savu darbu. Iedot pasu, sākt sist pendeles, un iesist fināla golu.
Ar ko viņi nopietni spēlejuši ? Vienmēr haļavās komandas gadījušas

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:13, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Ar ko viņi nopietni spēlejuši ? Vienmēr haļavās komandas gadījušas
kuš

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:14, pirms 9 gadiem
Atkal tas tizlais ķēms želeja sadomasies, ka ir kruts

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:14, pirms 9 gadiem
LATVIJĀ DZĪVOJOŠS LATVIETIS rakstīja: Prieki visiem iedomīgās princeses atbalstītājiem!
tiem 113M vina fb sekotajiem noteikti
Slēpts komentārs: Converse87

  -3 [+] [-]

, 2016-07-07 00:15, pirms 9 gadiem
Rai4a rakstīja: tiem 113M vina fb sekotajiem noteikti
113m pedziki

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:18, pirms 9 gadiem
marisbaigais rakstīja: Visiem Portugāles nīdējiem sveiciens visiem ar pirkstiem vidējiem
Tikai svētdien nepazūdi nekur pēc spēles.

  +2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:18, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Portugāles izlase varetu no kraujas ar autobusu nolaisties!
Ak Dievs kādi šeit atsaldētie komentē..

Kā angļu valodā saka - Haters gonna hate..

  +5 [+] [-]

, 2016-07-07 00:18, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: 113m pedziki
ielien stūri un paraudi

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:19, pirms 9 gadiem
Nebija iespēja ierakstīt ko pēc ISL FRA
ISL pie 2-5 65.min neiedeva acīmnredzamu pendeli
3-5 jau kļūtu dramatiski sprančiem

tas, ko VEl un ISL sasniedz jau ir nākamais līmenis, uz ko jāiet Latvijai, jo ne jau baskets - ar 200 skatītājiem RIO kvali turnīrā
ne jau kohejs ar 20 valstu konkurenci
ir valsts 1. sporta cienīgi

ne velti vakar rakstīju, ko esmu sapratis šajā EČ laikā
Ja cilvēks nezina pamatrezultātus EČ futenē, tad tas ir tas pats, kas 40 gadus dzīvot Latvijā un neprast valsts valodu
Es neprasu, ka ik vienam jāseko FK Liepāja sastāva izmaiņām un Preiļu BJSS rezultātiem, bet Latvijas čempions ir jāzina, un lielās spēles pasaulē un Eiropā ir jāzina.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:19, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: ielien stūri un paraudi
Laikam esi tads pats, ka Ronaldo, iedomīgs un lēcīgs

  +8 [+] [-]

, 2016-07-07 00:21, pirms 9 gadiem
Ronaldu iesit golu, uzvar, bet cilvēki tāpat Spirtacentrā pirž virsū

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:21, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Laikam esi tads pats, ka Ronaldo, iedomīgs un lēcīgs
parastais soccera dau.nis!

  +2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:21, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Ar ko viņi nopietni spēlejuši ? Vienmēr haļavās komandas gadījušas
10,20,26,dalīta divām izlasēm27 un 34 vieta FIFA rangā izlasēm pret kurām spēlēja.Bet nu jā, tādiem kā tev labās komandas jau tikai ir Vācija, Spānija un Itālija pārējās ir nekas. Austrija pēc spēka stabili ir top10 eiropas komanda, Horvātija arī. bet ar ko Francija ir nopietni spēlējusi?

  +2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:22, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Laikam esi tads pats, ka Ronaldo, iedomīgs un lēcīgs
Tās jau būs manas problēmas..

  +1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:22, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Laikam esi tads pats, ka Ronaldo, iedomīgs un lēcīgs
Tu pats raksti kā lecīgs gailis..

Bet nu ko tur vairs, Tavs gramatikas līmenis jau vien parāda, ka vairāk par 9 klašu izglītību Tev nav..

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:22, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: 113m pedziki
nav fakts

  +8 [+] [-]

, 2016-07-07 00:26, pirms 9 gadiem
Un par to raudāšanu runājot, mūsu Latvijas handbola izlases vīri arī pēc finālsvilpes raudāja.. Un raudāja daudzi pieauguši vīrieši tribīnēs, jo sports ir emocijas - gan labas, gan skumjas nots.. Tādi Conversi un ElektriskieZuši to nekad nesapratīs, jo vienīgās emocijas ko viņi ir ieguvuši no sporta ir rakstīšana un sportistu nolikšana sportacentrā..

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 00:28, pirms 9 gadiem
Atvainojiet, bet ja kāds naivi cer, ka portugāļiem kaut kas spīd finālā...

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:29, pirms 9 gadiem
eddybear rakstīja: Un par to raudāšanu runājot, mūsu Latvijas handbola izlases vīri arī pēc finālsvilpes raudāja.. Un raudāja daudzi pieauguši vīrieši tribīnēs, jo sports ir emocijas - gan labas, gan skumjas nots.. Tādi Conversi un ElektriskieZuši to nekad nesapratīs, jo vienīgās emocijas ko viņi ir ieguvuši no sporta ir rakstīšana un sportistu nolikšana sportacentrā..
Es nesaku neko par raudāšanu, tas ir emocijas. Man besī visi viņi iedomīgi izteikumi, uzvedība laukumā, vienmēr neapmierinātā roža par visu u.t.t

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:29, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Nebija iespēja ierakstīt ko pēc ISL FRA
ISL pie 2-5 65.min neiedeva acīmnredzamu pendeli
3-5 jau kļūtu dramatiski sprančiem

tas, ko VEl un ISL sasniedz jau ir nākamais līmenis, uz ko jāiet Latvijai, jo ne jau baskets - ar 200 skatītājiem RIO kvali turnīrā
ne jau kohejs ar 20 valstu konkurenci
ir valsts 1. sporta cienīgi

ne velti vakar rakstīju, ko esmu sapratis šajā EČ laikā
Ja cilvēks nezina pamatrezultātus EČ futenē, tad tas ir tas pats, kas 40 gadus dzīvot Latvijā un neprast valsts valodu
Es neprasu, ka ik vienam jāseko FK Liepāja sastāva izmaiņām un Preiļu BJSS rezultātiem, bet Latvijas čempions ir jāzina, un lielās spēles pasaulē un Eiropā ir jāzina.
Piedod, bet lielāku sviestu nebiju dzirdējusi, ka sporta spēļu rezultatu zināšanu/nezināšanu attiecīgi pielīdzina valsts valodas nezināšanai pēc nodzīvotiem 40 gadiem. Sports ir izklaide un tikai un katrs savas izklaides izvēlas pēc savas gaumes, starpcitu. Ja vēlies neoteikt, kas kuram ir JĀZIN, tad laipni aicināts doties uz Z-Koreju, gāzt Kimu vai kā vinu tur un izpausties.
Tiešām, nopietni- tavuprāt, elementāra cieņas izrādīsana pret tautu, valati un kultūru, kurā es nodzīvojis lielāko daļu sava mūža, ir izklaide?

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:32, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Piedod, bet lielāku sviestu nebiju dzirdējusi, ka sporta spēļu rezultatu zināšanu/nezināšanu attiecīgi pielīdzina valsts valodas nezināšanai pēc nodzīvotiem 40 gadiem. Sports ir izklaide un tikai un katrs savas izklaides izvēlas pēc savas gaumes. Tavuprāt, elementāra cieņas izrādīsana pret tautu, valati un kultūru, kurā es nodzīvojis lielāko daļu sava mūža, ir izklaide?
Tu tālu stāvi no latviešu futbola kaislībām. Pamēģini uzminēt, kāpēc Sasperjodu, Ferdinandu un vēl dažus labus mēdz dēvēt par Liepājas globusiem.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-07 00:32, pirms 9 gadiem
Šeit laikam velti cerēt uz saturīgu sarunu par aizvadīto spēli starp Velsu un Portugāli. Vieni apvainojumi, neiecietība, dusmas un naids. Žēl, ka sportacentrs uzturas šāda auditorija.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:34, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Es nesaku neko par raudāšanu, tas ir emocijas. Man besī visi viņi iedomīgi izteikumi, uzvedība laukumā, vienmēr neapmierinātā roža par visu u.t.t
tevi kāds spiež lasīt utt par to ko viņš dara un saka ikdienā? par Nani, Bravo, Sommeru, Elvedi, Alonso, De Gea utt citiem kas spēlē labās līgās un šajā Euro 2016 lasi un seko visam līdzi ko cita saka un dara?

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:34, pirms 9 gadiem
Mana sarakste pirms kaada laika. Peec Aut vs Hun speeles, kas bija 1. kaarta.
Mr.Eksperts1, 2016-06-14 21:05, pirms 3 nedēļām
SportaFansNR1 rakstīja: Nu es ticu ka Portugali varetu panemt so cempi. Zars pateicigs ari ja uzvar grupa
Experts: Portugale un panet cempi...ej vel iejauc mundrumam
Es(SportaFansNR1):Nu ka jau teicu zars pateicigs
Zigmars112: Dod Dievs !
Es: Nu grupa nav sarezgita. Talak iri, zviedri varetu nakt preti vai kads cits, jo viniem pa 1 punktam. Pec tam Velsa vai Anglija. Pusfinala Spanija vai Belgija un tad finala pret Vaciju vai Franciju
zigmārs112 rakstīja: no sākuma jātiek ārā no grupas
Es: Tiks
Links uz saraksti.
Ungārija salauž Austrijas pretestību un uzvar 2:0
P.S. Domaaju tajaa briidii, ka Portugaale sagraus Islandi un izkljuus no grupas kaa pirmie, bet liidz finaalam taapat tika.

  +3 [+] [-]

, 2016-07-07 00:34, pirms 9 gadiem
Toč Spirta centrs! Auditorija no 15- 21

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:36, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu tālu stāvi no latviešu futbola kaislībām. Pamēģini uzminēt, kāpēc Sasperjodu, Ferdinandu un vēl dažus labus mēdz dēvēt par Liepājas globusiem.
Tā nav nekāda latviešu futbolu kaislība, tas ir tik milzīgs tupums, ar ko tikai burts var sacensties!

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:38, pirms 9 gadiem
kecbaja rakstīja: tevi kāds spiež lasīt utt par to ko viņš dara un saka ikdienā? par Nani, Bravo, Sommeru, Elvedi, Alonso, De Gea utt citiem kas spēlē labās līgās un šajā Euro 2016 lasi un seko visam līdzi ko cita saka un dara?
Speciāli nesekoju. Vai tas ko Ronaldo pateica par Islandi, ir zvaigznes cienīgi ? Es tādu spēlētāju vienkārši necienu, lai cik viņš golu sistu vai labi spēlētu!

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:38, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tā nav nekāda latviešu futbolu kaislība, tas ir tik milzīgs tupums, ar ko tikai burts var sacensties!
Ka futbols ir vairāk nekā sporta veids, tur es pats piekrītu.

  +4 [+] [-]

, 2016-07-07 00:40, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tu tālu stāvi no latviešu futbola kaislībām. Pamēģini uzminēt, kāpēc Sasperjodu, Ferdinandu un vēl dažus labus mēdz dēvēt par Liepājas globusiem.
Tāpēc jau globusnieki tik iecietīgi skatījās uz tā argentīnas krieva naturalizāciju. Galvenais ir zināt seno EČ spēlu rezultātus, ne valsts valodu

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:41, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Speciāli nesekoju. Vai tas ko Ronaldo pateica par Islandi, ir zvaigznes cienīgi ? Es tādu spēlētāju vienkārši necienu, lai cik viņš golu sistu vai labi spēlētu!
tas, ka ir zvaigne nenozīmē, ka viņam ir jāievēro kaut kādi vēsturiski karaļdzimtas pieklājības normas. bija neapmierināts, ka neuzvarēja, Argertīna pēc zaudējemu finālā Čīlei bija priecīgi un slavēja viņus? Horvāti, kad zaudēja Portugālei slvēja viņus vai nolika?

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 00:41, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Es nesaku neko par raudāšanu, tas ir emocijas. Man besī visi viņi iedomīgi izteikumi, uzvedība laukumā, vienmēr neapmierinātā roža par visu u.t.t
Bet ar ko atšķiras, piemēram, Messi vai Zlatans? Zlatana domas par sevi un iedomība ir daudz augstākā līmenī nekā Ronaldu un Messi ir tāds pats - vienmēr neapmierināts, simulē tikpat daudz kā Ronaldu.. Bet redz Ronaldu Tev besī, bet Messi un Zlatans ir baigie zvēri.. Kur paliek loģika un vienlīdzīga novērtēšana?

Man piemēram daudz kas no futbola nepatīk, jo pats nāku no daudz fiziskāka un sāpīgāka sporta veida, bet tāpēc es nesāku visus futbolistus par simulantiem, mīkstajiem, rauduļiem un gaiļiem saukt..

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:45, pirms 9 gadiem
Bruno, prims jeb nav jāliek komats.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:48, pirms 9 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ka futbols ir vairāk nekā sporta veids, tur es pats piekrītu.
Interesanti zināt, kas tad tas ir, ja tas ir 'vairāk', kā sporta veids? Tas pat ne tuvu nav interesantākais sporta veids (protams, gaumes lieta utt., bet pat tīri objektīvi spriežot pēc spēles rituma u.tml., ir daudz aizraujošāki sporta veidi), kāpēc viņs ir tik populārs, es ļoti labi saprotu, bet tā ir tikai un virnīgi sporta spēle, tā pat kā visi pārējie sporta veidi.

     [+] [-]

, 2016-07-07 00:58, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti zināt, kas tad tas ir, ja tas ir 'vairāk', kā sporta veids? Tas pat ne tuvu nav interesantākais sporta veids (protams, gaumes lieta utt., bet pat tīri objektīvi spriežot pēc spēles rituma u.tml., ir daudz aizraujošāki sporta veidi), kāpēc viņs ir tik populārs, es ļoti labi saprotu, bet tā ir tikai un virnīgi sporta spēle, tā pat kā visi pārējie sporta veidi.
Es domāju iziešanu ārpus spēles laukuma. Man ir interesants raksts
saglabājies, ja ir interese, vari izlasīt.
Vairāk nekā spēle | Sporto.lv

     [+] [-]

, 2016-07-07 01:42, pirms 9 gadiem
Nu lūk! Jau teicu ka dabūs Velsa pa pakaļu. Un fināls Fra-Por.. Francuži vāciešiem futbolā tādu versaļu uztaisīs ka neglābs Noiers,būtībā vienīgais vācijas izlases aizsargs

  +3 [+] [-]

, 2016-07-07 01:55, pirms 9 gadiem
Sportacentraa baigie suurie vechi nolasiijushies, kas nekad nav raudaajushi...

     [+] [-]

, 2016-07-07 01:55, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Lūk jums uzvara,bet finālā būšu jebkurā gadījumā par Vāciju vai Franciju
Lūk, šim tekstam varu piekrist. Šī Portugāle ne ar gaismas staru neatmirdz no tās, par kuru es fanoju 3. gadu tūkstoša sākumā.

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 01:59, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Piedod, bet lielāku sviestu nebiju dzirdējusi, ka sporta spēļu rezultatu zināšanu/nezināšanu attiecīgi pielīdzina valsts valodas nezināšanai pēc nodzīvotiem 40 gadiem. Sports ir izklaide un tikai un katrs savas izklaides izvēlas pēc savas gaumes, starpcitu. Ja vēlies neoteikt, kas kuram ir JĀZIN, tad laipni aicināts doties uz Z-Koreju, gāzt Kimu vai kā vinu tur un izpausties.
Tiešām, nopietni- tavuprāt, elementāra cieņas izrādīsana pret tautu, valati un kultūru, kurā es nodzīvojis lielāko daļu sava mūža, ir izklaide?
es savam top3 labākajam draugam brīvdienās teicu, ka Eiropietim pateikt, ka man neinteresē futbols ir tas pats, kas Rudņevam pateikt, ka latv.val. nav vajadzīga

Nopietni

Es tā uzskatu!
Bet es uzreiz piebildu draugam, ka es viņam neko nepārmetu, jo mūsu basketa (tiešām laa līmeņa), hokeja (apšaubāmas izplatības), nerunājot par bmx un skeletonu kulta ēnā pasaules vienīgā īstā valoda futbols tiek mērdēts

  +1 [+] [-]

, 2016-07-07 02:02, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Interesanti zināt, kas tad tas ir, ja tas ir 'vairāk', kā sporta veids? Tas pat ne tuvu nav interesantākais sporta veids (protams, gaumes lieta utt., bet pat tīri objektīvi spriežot pēc spēles rituma u.tml., ir daudz aizraujošāki sporta veidi), kāpēc viņs ir tik populārs, es ļoti labi saprotu, bet tā ir tikai un virnīgi sporta spēle, tā pat kā visi pārējie sporta veidi.
kapēc nfl mlb grauž popkornu vai nba un nhl labākajā gadienā kliedz defense, kamēr Vestalena, Anfildā, San Sīro ir dziesmu svētki 40 reižu gadā

mājsaimnieces prātiņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-07-07 06:47, pirms 9 gadiem
Ierijat visi čīkstētāji. Ronaldo the best

     [+] [-]

, 2016-07-07 07:13, pirms 9 gadiem
Portugāliešiem pretī francieši

  +1 [+] [-]

, 2016-07-07 07:23, pirms 9 gadiem
Biju par Velsu ,bet portugāļi tomēr bija stiprāki un lai kā nepatiktu ,uzvarēja pelnīti.Tomēr Beilam ļoti pietrūka Remzija,jo nebija tā riktīgi ar ko veidot uzbrukumus.

     [+] [-]

, 2016-07-07 07:29, pirms 9 gadiem
heiteri kas man lika-8 pirms spēles par to,ka es teicu,ka Portugāle ies tālāk,jūs tak saprotat to,ka no futbola jūs neko nesaprotat?!

  -3 [+] [-]

, 2016-07-07 07:32, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Ja kāds domā, ka POR it nepelnīti finālā, tad alojas. Nevienā no spēlēm viņi nebija švakāki un muļķāki. Tikai spēlē ar HOR POR bija švakāki, bet bija gudrāki.
POR ir labs vietējais čempis, kurā ir pa 8 spēlēm mazāk nekā SPA VAC ITA ANG FRA. POR komandas regulāri ir tūlīt aiz lielajiem VAC SPA ITA klubiem. Bet ANG un FRA klubi kopumā nav diži priekšā POR klubiem Eirokausos.
Un tam visam pieliek klāt CR7, kurš ir noguris, ne tik vesels un patmīlis un kurš var īstajā brīdī izdarīt savu darbu. Iedot pasu, sākt sist pendeles, un iesist fināla golu.
Tieši tā POR finālā ir nepelnīti. Jā,pēdējās 2 spēles viņi bija pārāki,taču pēc spēles viņiem pat nevajadzēja izkļūt no grupas.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 07:44, pirms 9 gadiem
žēl, Portugāle spēlē, manuprāt, vienu no neskatāmākajiem futboliem šajā čempionātu, taču spēlē efektīvi, to gan nenoliegt

     [+] [-]

, 2016-07-07 07:44, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: es savam top3 labākajam draugam brīvdienās teicu, ka Eiropietim pateikt, ka man neinteresē futbols ir tas pats, kas Rudņevam pateikt, ka latv.val. nav vajadzīga

Nopietni

Es tā uzskatu!
Bet es uzreiz piebildu draugam, ka es viņam neko nepārmetu, jo mūsu basketa (tiešām laa līmeņa), hokeja (apšaubāmas izplatības), nerunājot par bmx un skeletonu kulta ēnā pasaules vienīgā īstā valoda futbols tiek mērdēts
Interesanti gan,kāpēc man, kā eiropietim,būtu jāmīl futbols. Vienīgi tāpēc,ka pašlaik praktiski nekas cits nenotiek,var pasekot līdz.
Skatīties Tour de France vai mūsējo startus EČ vieglatlētikā ir daudz interesantāk.
Sekoju līdz ļoti daudziem sporta veidiem,bet futbols tajā sarakstā ir viens no pašiem beidzamajiem.

     [+] [-]

, 2016-07-07 07:46, pirms 9 gadiem
Nu tad gaidu finālu Portugāle - Vācija. Šajā čempī vienīgā reize, kad iznākums, kādu es iekšēji vēlējos, bija tad, kad Islande uzvarēja Angliju. Ceru uz Vāciju, kas man kā izlase vienmēr ir patikusi (nesimulē, nečakarējas, spēlē savu futbolu)

     [+] [-]

, 2016-07-07 07:55, pirms 9 gadiem
Nesaprotu ko visi heiteri te raud, tiešám májás zem sedziňas nepietika? Nabadzìgi cilvèki, pilns ar idiotiskiem komentáriem.
Press ka Portugále spèjusi iedzelt tik daudziem sirsniñás.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-07-07 08:01, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: kapēc nfl mlb grauž popkornu vai nba un nhl labākajā gadienā kliedz defense, kamēr Vestalena, Anfildā, San Sīro ir dziesmu svētki 40 reižu gadā

mājsaimnieces prātiņš
Un?

Katrs var uzskatīt, ko vēlas- ja tev futbolu rezultāta zināšana ir svarīgāka par valsts valodas zināšanu, lai tā būtu, bet, ja ir tik milzīga vēlme stāstīt, kas citiem ir Jāzin un visus veidot pēc savas vērtību skalas, tad, kā jau teicu, dodies austrumu virzienā, tur tāda viena maza valstiņa, kur varētu domubiedrus atrast.

Kārtējais narciss, kas iedomājies no sevis augstāka prāta un intelekta attīstību.

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 08:28, pirms 9 gadiem
portugāle nekad nebūs čempioni- lūzeru sindroms joprojām darbojas un nekad nebūs atcelts!

     [+] [-]

, 2016-07-07 08:46, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kas par škrobi. Turēju visus īkšķus par vareno Velsu un Beilu, bet ļoti pietrūka Remzijs. Katrā ziņā malači, jo neviens negaidīja, ka Velsa spēlēs pusfinālā. Futbola cienītājiem tas ir īstens saldais ēdiens. Paldies, par burvīgajām emocijām. Ja Francija neuzvar Vāciju, tad man šis EČ ir beidzies, jo riebjas gan Vācijas izlase, gan Portugāle ar rauduli priekšgalā. Īstais fināls jau tika izspēlēts starp Vāciju un Itāliju, bet tagad atlikušas tikai formalitātes, lai Vāciju kronētu arī par Eiropas čempioniem. Vislielākā škrobe, ka finālā tika Raudulis un pārējie simulanti, bet ceru uz Vācijas uzvaru, lai būtu ļoti labas sajūtas vērojot kā Kristīnīte atkal bimbā. Vai Raudulis aizies no izlases tāpat kā Messi?
p.s. Beils joprojām ir labākais RM futbolists un ar Zlatanu dala labākā futbolista pasaulē godu.
p.s.s. Saldie šodien izziež visus želejas krājumus.
Tu esi eļļainais un tas kurš nemazgājās???

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 08:47, pirms 9 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Paldies vēlreiz Velsai un Beilam!
Tu arī esi Portugāles fans! Esam vienoti!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 08:48, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Lūk jums uzvara,bet finālā būšu jebkurā gadījumā par Vāciju vai Franciju
Un atkal raudāsi!

  -1 [+] [-]

, 2016-07-07 10:07, pirms 9 gadiem
Jo interesantāks būs fināls. Ja atceramies Grieķijas ceļu līdz titulam, tad jāņem vērā, ka savā ceļā Grieķi deklasēja tādas izlases kā Francija (ar Zidanu) un Portugāli (2x). Izņemot Horvātiju, Portugālei nav pagaidām nav bijis neviens tamlīdzīga kalibra pretinieks, tāpēc mani no viens puses pat priecē Portugāles atgriešanās finālā, jo tās pretiniece būs viena no planētas spēcīgākajām izlasēm šā vai tā. Ja Portugāle patiešām spēs uzvarēt finālā, tad būs to pelnījusi. Es gan uz to savu naudu neliktu, jo Grieķijas variants gan bija unikāls, tomēr Portugāle spēle ziņā vēl līdz galam nav sasniegusi toreizējās Grieķijas līmeni.
Par aizraujošu finālu!

  -2 [+] [-]

, 2016-07-07 10:11, pirms 9 gadiem
Zigfrīīīīīīds rakstīja: Kur heiteri? Astes kājstarpē ierāvuši slēpsies te zem galda? Nāciet ārā, arī tu Hosjē!
Jāatzīst, ka Portugāle pēc spēles tuvojas Grieķijas līmenim, tāpēc man sāk patikt Pret vareno Velsu CR savu darbu padarīja, tāpat kā pret sīksto Ungāriju. Žēl, ka Islande nespēlēs finālā, jo tad varētu izšaut arī pret to

     [+] [-]

, 2016-07-07 10:22, pirms 9 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Bet es uzreiz piebildu draugam, ka es viņam neko nepārmetu, jo mūsu basketa (tiešām laa līmeņa), hokeja (apšaubāmas izplatības), nerunājot par bmx un skeletonu kulta ēnā pasaules vienīgā īstā valoda futbols tiek mērdēts
Beidz tak Tu murgot, nekas netiek mērdēts. katram patīk tas kas patīk. Gada laikā esmu runājis ar 4 itāļiem un 2 no šiem par futeni neinteresējas, viens interesējas virspusēji. Nenoliedzu futbola varenumu, bet Tu reāli murgo kā veca komunista atrauga, kas nespēj pārvērīt ka kāds domā savādāk un vairāk seko hokejam u.t.t. jeb vnk neinteresējas par futbolu

     [+] [-]

, 2016-07-07 10:31, pirms 9 gadiem
huy rakstīja: Beidz tak Tu murgot, nekas netiek mērdēts. katram patīk tas kas patīk. Gada laikā esmu runājis ar 4 itāļiem un 2 no šiem par futeni neinteresējas, viens interesējas virspusēji. Nenoliedzu futbola varenumu, bet Tu reāli murgo kā veca komunista atrauga, kas nespēj pārvērīt ka kāds domā savādāk un vairāk seko hokejam u.t.t. jeb vnk neinteresējas par futbolu
Paši LFF jau ar nekādu interesi neizrāda! Nauda no FIFA nāk un no valsts, lai sagatavotu izlases, tātad viss kārtībā!
Mazie sporta veidi tikmēr dzīvojas pa galdu!

     [+] [-]

, 2016-07-07 11:05, pirms 9 gadiem
flipsider rakstīja: Paši LFF jau ar nekādu interesi neizrāda! Nauda no FIFA nāk un no valsts, lai sagatavotu izlases, tātad viss kārtībā!
Mazie sporta veidi tikmēr dzīvojas pa galdu!
Sēdēt komantāros un anonīmi kaukt ka latvietis ir lohs, jo neskatās futbolu nav visai produktīvi. Darbs jāveic pašai futbola sabiedrībai "tur ārā".

     [+] [-]

, 2016-07-07 11:33, pirms 9 gadiem
Spēle tieši tāda kādu gaidīju, uzmanīga, bez daudzām iespējām gūt vartus, komanda kura spēja izmantot labāk savus momentus uzvarēja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-07-07 22:01, pirms 9 gadiem
večukiņš rakstīja: Interesanti gan,kāpēc man, kā eiropietim,būtu jāmīl futbols. Vienīgi tāpēc,ka pašlaik praktiski nekas cits nenotiek,var pasekot līdz.
Skatīties Tour de France vai mūsējo startus EČ vieglatlētikā ir daudz interesantāk.
Sekoju līdz ļoti daudziem sporta veidiem,bet futbols tajā sarakstā ir viens no pašiem beidzamajiem.
Nesaku, ka jāzina viss, bet galvenās lietas jāpārzin