Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Mourinju divu Čempionu līgas spēļu diskvalifikācija, spēlētājiem - naudas sodi

Nauris Mackevičs
Nauris Mackevičs

Mourinju divu Čempionu līgas spēļu diskvalifikācija, spēlētājiem - naudas sodi
Šabi Alonso (pa kreisi) tiek noraidīts no laukuma
Foto: AP/Scanpix

Šodien UEFA Disciplinārā komiteja izskatīja UEFA Čempionu līgas spēles starp Amsterdamas "Ajax" un Madrides "Real" epizodes ar aizdomīgajiem madridiešu noraidījumiem. Tika nolemts ar naudas sodiem sodīt gan futbolistus, gan Žozē Mourinju, kuram arīdzan piespriesta divu spēļu diskvalifikācija.

Atgādināsim, ka Čempionu līgas grupu turnīra mačā Madrides "Real" ar 4:0 apspēlēja Amsterdamas "Ajax", bet par galveno izklaidi parūpējās Šabi Alonso un Serhio Ramoss, kuri par laiku vilcināšanu spēles izskaņā saņēma noraidījumus. Daudziem radās aizdomas, ka tos futbolisti saņēmuši apzināti, lai izvairītos no spēļu izlaišanas izslēgšanas kārtās (abiem jau bija brīdinājumi, kuri nedzēstos pēc grupu turnīra).

UEFA Disciplinārā komiteja šodien izskatīja "Real" pārkāpumus, nonākot pie secinājuma, ka noraidījumi patiešām tika pelnīti apzināti. Pamatojoties uz to, komandas galvenajam trenerim Žozē Mourinju piespriesta divu spēļu diskvalifikācija, otrā no tām ir nosacītā (ja trīs gadu laikā atkārtosies kas tamlīdzīgs, tad Žozē patiešām nāksies atsēdēt vēl vienu spēli), kā arī 40 tūkstošu eiro naudas sods.

Naudas sodi piespriesti arī abiem sarkano kartīšu saņēmējiem - gan Ramoss, gan Alonso šķirsies no 20 tūkstošiem eiro. Par desmit tūkstošiem nabagāks paliks vārtsargs Ikers Kasiljass, bet par pieciem - Ježi Dudeks. Dudeks Mourinju sniegtos norādījumus nodeva Kasiljasam, kurš pēcāk par trenera uzdevumiem informēja laukuma spēlētājus. Vērts piebilst, ka futbolistu nopelnītie noraidījumi paliek spēkā.

No 120 tūkstošiem eiro nāksies šķirties arī Madrides "Real" klubam. Spāņu grandam gan ir iespēja trīs dienu laikā pārsūdzēt lēmumu. Rīt UEFA paziņos lēmumu "Cluj" bijušā galvenā trenera Sorina Kartu lietā. Atgādināsim, ka rumānis mačā pret "Basel" sācis demolēt rezervistu soliņu.

Izmantotie resursi:
UEFA.com - The official website for European...

1 2 38 komentāri

  +4 [+] [-]

, 2010-11-30 22:42, pirms 14 gadiem
Visu dienu gaidīju lēmumu, domāju ka nebūs nekāds sods.

     [+] [-]

, 2010-11-30 22:44, pirms 14 gadiem
Tas ir smiekligi del sitada fufela UEFA sataisa nezin kadu skandalu n ta soda, bet Kreivija pedejas kartas Nalcikas spartak dara ko grib un vispar nekas nav dzirdēts un to zina visa pasaule! Pedeja spele majas uz Andzi koeficenti bija 1.05 IZBRAUKUMA! Visas pedejas speles un runas par nevelesanos spelet eirokausos u.t.t. Bet te..

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 22:46, pirms 14 gadiem
Pareizi ir!!! Negribu tiesham but ljauns,bet smieshos ja vinji izkritiis jau pirmajaa izsleegshanas kaartaa ar sho visu "gudro" taktiku,kas zinot Real ieprieksheejo gadu statistiku,ir diez gan reaali!
Slēpts komentārs: termometrs

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 22:51, pirms 14 gadiem
"The pair will start the knockout stage with one yellow card each against their names as the cards picked up before the Ajax game still stood."
[avots: Eurosport]

Es tā saprotu, ka iepriekš nopelnītās dzeltenās kartītes paliek spēkā, kas rakstā nav minēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 23:02, pirms 14 gadiem
Jap eurosportā ir rakstīts, ka viņi izlaidīs nakamo spēli un vēl nākamo kārtu iesāks ar dzeltenajām kartiņām.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-30 23:04, pirms 14 gadiem
Dudeks Mourinju sniegtos norādījumus nodeva Kasiljasam, kurš pēcāk par trenera uzdevumiem informēja Alonso un Ramosam

Kasilijass jau nu gan neinformēja Alonso par norādijumiem. To darija pats Maurinjo.

  -4 [+] [-]

, 2010-11-30 23:05, pirms 14 gadiem
Sidnas rakstīja: Jap eurosportā ir rakstīts, ka viņi izlaidīs nakamo spēli un vēl nākamo kārtu iesāks ar dzeltenajām kartiņām.
UEFA paziņojumā tas nav pieminēts

  +1 [+] [-]

, 2010-11-30 23:19, pirms 14 gadiem
Pareizi ir, es tikai nesaprotu, kāda bija jēga no šī gājiena komandai? Labi, Real ir karalisks klubs, kuram naudas ir vairāk kā visai Baltijai kopā, bet nu, vai tiešām kaut kas tāds ir tāpat vajadzīgs?

  -1 [+] [-]

, 2010-11-30 23:24, pirms 14 gadiem
Sods gan tāds tīri simbolisks beigu beigās... Gaidīju ko vairāk, varētu teikt, ka šoreiz paveicās Real, bet nu nekas, toties nākam reiz, kad kādam ienāks prātā šitā "pajokot", gan jau sods būs bargāks.

  +3 [+] [-]

, 2010-11-30 23:24, pirms 14 gadiem
Prieks Real tie naudas sodi ir sikums

  +6 [+] [-]

, 2010-11-30 23:33, pirms 14 gadiem
Noteikumos nav minēts, ka nedrīkst apzināti pelnīt kartiņas. Neatbalstu šos sodus!

     [+] [-]

, 2010-11-30 23:41, pirms 14 gadiem
wrestler rakstīja: Noteikumos nav minēts, ka nedrīkst apzināti pelnīt kartiņas. Neatbalstu šos sodus!
Noteikumos nav arī rakstīts, ka nedrīkst nolikt kluci laukuma vidū, bet vai tad tas tavuprāt būtu normāli?

Kā jau es iepriekš rakstīju, Real faktiski paņirgājās par noteikumu nepilnību un izdarīja to ļoti izteikti, faktiski nostādot UEFA muļķa lomā, tas nebija smuki...

Bet, jādomā, ka noteikumos pēc šī incidenta varētu rasties jauns ieraksts...

  -2 [+] [-]

, 2010-11-30 23:48, pirms 14 gadiem
UEFA varēja iztikt bez sodu un drīzāk padomāt par dzelteno kartīšu došanu "laika kavētājiem". Ja uz to paskatās no malas, ar ko šis Ramos un Alonso atgadījums atšķirās no jebkura cita laika kavētāja gadījuma? Nu, kavēja laiku. Varbūt abi gribēja, lai laiks nedaudz parit uz priekšu, tā teikt, samazināt pretiniekam iespējas iemest vārtus. Var jau teikt, 4:0, bet nu, teorētiski, vārtus var iesist sekundē. A varbūt gribēja, lai komandas biedrs Ikers sausā nostāv. Nākamreiz vienkārši, lai par tādiem sodiem iedod nevis dzelteno, bet tiesnesis piemēram pieskaita spēles laikam klāt minūti un atdod bumbu pretinieku vārtsargam izspēlēt. Ļoti sakarīgs sods, iedzinēju komanda iegūst bumbu, papildus laiku, tātad iespējas atspēlēties.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 23:52, pirms 14 gadiem
Domāju, ka nevajadzēja sodīt... Visi sporta veidi izmanto kādu taktiku! Šoreiz Real to varēja atļauties, jo izkļūšanu no grupas bija garantējuši! Lai arī citi klubi mēģina tik veiksmīgi aizvadīt grupu turnīru! Droši vien daudz uzskata, ka viņiem spēles laikā vajadzēja rupji spēlēt, lai kādu savainotu, lai tas izskatītos daudz maz ticami! Šoreiz spēles liktenis jau bija skaidrs...

  +2 [+] [-]

, 2010-11-30 23:54, pirms 14 gadiem
Nu nezinu kā pareizi ja Alonso būtu rupi kadam iespēris tad viņam sods nebūtu jamaksā (koks ar diviem galiem)
Slēpts komentārs: rronijs

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 00:03, pirms 14 gadiem
Skipiz rakstīja: Lai arī citi klubi mēģina tik veiksmīgi aizvadīt grupu turnīru!
Domā, ka Real futbolisti vienīgie jau visu bija nodrošinājuši? Nebūt ne, turklāt pēc piektās kārtas jau zināmas 12 no 16 1/8 fināla dalībniecēm.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-01 02:11, pirms 14 gadiem
nu kas ta par h****???
viņi visu nodrošnājuši,kur rakstīts,ka nevar nopelnīt otru kartīti speciāli?!?!ne jau viņi kādam tīšām salauzā kāju,vnk pavilka laiku!Vai tad Ajax kaut ko būtu paspējis izdarī!?!?!?Viņiem vispār nebija varianti,bet vienalga FIFA un UEFA uzskata,ka tikai viņiem ir tiesības kaut ko mainīt!Pajoli,Mpurinjo ir treneris un var teikt, kam kas jādara un sodi vārtsargiem,vispār smieklīgi!Drīz jau aizliegs domāt sliktas domas Lai saņemas un domā objektīvi, nevis,lai parādītu piemēru KAUT KAM, sodot lielos klubus

     [+] [-]

, 2010-12-01 08:13, pirms 14 gadiem
pirmo reiz ko tadu redzu..
cik nav bijusji gadijumu kad speletaajs itkaa nejausji sanjem dzelteno kura liedz piedalities nakosjajaa spele kura tapat neko neizskir.. bet te redz jaasoda..

tiesaam vajadzeeja kaadam iebraukt kaajaas lai izbeegtu no soda!?

     [+] [-]

, 2010-12-01 08:57, pirms 14 gadiem
Čiriks rakstīja: Nu nezinu kā pareizi ja Alonso būtu rupi kadam iespēris tad viņam sods nebūtu jamaksā (koks ar diviem galiem)
Tas variants nederēja, jo par tīšu rupjību abi būtu saņēmuši vairāku nākamo spēļu diskvalifikāciju. Tika izvēlēts lojāls pārkāpums.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 09:49, pirms 14 gadiem
vilibalds rakstīja: Tas variants nederēja, jo par tīšu rupjību abi būtu saņēmuši vairāku nākamo spēļu diskvalifikāciju. Tika izvēlēts lojāls pārkāpums.
nu tad es gribu redzēt cik lielu sodu(spēļu ziņā) saņems Ramos par TĪŠU sitienu par kājām pēdējā spēlē pret Barcelona...

  -3 [+] [-]

, 2010-12-01 11:10, pirms 14 gadiem
Lieliski! Taisnība ir triumfējusi
Patiesībā es pat īsti necerēju, ka UEFA vīri būs tik drosmīgi, bet labi, ka bija bijis precedents, kad par šādu rīcību tika piešķirts sods. Paldies UEFA par "fair-play" principu aizstāvēšanu!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-01 11:48, pirms 14 gadiem
PAR TO JA UNU GAN NEVAR DOT SODUS, KAS TIE PAR MURGIEM! TA IR TAKTIKA UN VISS, FUTBOOLA SASTAVDALA! LAI PASAKA PALDIES KA SARKANAS IZPELNIJAS SADA VEIDA NEVIS TRAUMEJOT ORETINIEKU LAI DABURUU TAD SARKANAS!

     [+] [-]

, 2010-12-01 12:41, pirms 14 gadiem
Waldini rakstīja: Sods gan tāds tīri simbolisks beigu beigās... Gaidīju ko vairāk, varētu teikt, ka šoreiz paveicās Real, bet nu nekas, toties nākam reiz, kad kādam ienāks prātā šitā "pajokot", gan jau sods būs bargāks.
Nākamreiz viņi brauks kādam kājās un tā pelnīs kartiņas, tā pēc tavām domām būs labāk?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 13:00, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: PAR TO JA UNU GAN NEVAR DOT SODUS, KAS TIE PAR MURGIEM! TA IR TAKTIKA UN VISS, FUTBOOLA SASTAVDALA! LAI PASAKA PALDIES KA SARKANAS IZPELNIJAS SADA VEIDA NEVIS TRAUMEJOT ORETINIEKU LAI DABURUU TAD SARKANAS!
LOL. Tev nav ienācis prātā, ka viņi varēja arī vispār necensties dabūt tās kartītes?

  -1 [+] [-]

, 2010-12-01 13:29, pirms 14 gadiem
Curtiys rakstīja: PAR TO JA UNU GAN NEVAR DOT SODUS, KAS TIE PAR MURGIEM! TA IR TAKTIKA UN VISS, FUTBOOLA SASTAVDALA! LAI PASAKA PALDIES KA SARKANAS IZPELNIJAS SADA VEIDA NEVIS TRAUMEJOT ORETINIEKU LAI DABURUU TAD SARKANAS!
F1 par komandas pavēlēm dod sodus. Kaut kāda nesportiska shēmošana nav atbalstāma nevienā normālā sporta veidā.
Jebkuri centieni apzināti izpelnīties brīdinājumu ir jāsoda. Futbols nav nekāds cirks, kur var ākstīties kā cirka klauni.

     [+] [-]

, 2010-12-01 13:32, pirms 14 gadiem
Čiriks rakstīja: Nu nezinu kā pareizi ja Alonso būtu rupi kadam iespēris tad viņam sods nebūtu jamaksā (koks ar diviem galiem)
Varbūt vispār nedarīt neko nesportisku un spēlēt futbolu, respektējot noteikumus? Par šādu variantu neviens nav iedomājis?! Kāpēc jāatbalsta kaut kādas noteikumus apejošas shēmas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 16:31, pirms 14 gadiem
ta nu gan sods-wares taalaak hujnjas taisiit!

  -2 [+] [-]

, 2010-12-01 17:42, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Lieliski! Taisnība ir triumfējusi
Patiesībā es pat īsti necerēju, ka UEFA vīri būs tik drosmīgi, bet labi, ka bija bijis precedents, kad par šādu rīcību tika piešķirts sods. Paldies UEFA par "fair-play" principu aizstāvēšanu!
Lieliski? Taisnība? UEFA vīri drosmīgi?
Es gan vairāk teiktu, ka UEFA sevi nedaudz par pajoļiem pataisīja, jo 1. nekur noteikumos nav minēts punkts, kas raksturotu šo situāciju, 2. kā viņi var zināt, ka Mourinjo speciāli lika pelnīt otras dzeltenā, kas viņiem noklausīšanās kameras ir uzstādītas stadionā? 3. Kāpēc Kasiljasam ar Dudeku nav vienāds sods? Ramosam ar Alonso ir, mourinjo ir, bet Dudekam ar Kasiljasu par vienāda veida pārkāpumu (ja to var nosaukt par pārkāpumu) ir dažādi soda mēri.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 18:16, pirms 14 gadiem
wrestler rakstīja: Noteikumos nav minēts, ka nedrīkst apzināti pelnīt kartiņas. Neatbalstu šos sodus!
besii man taadi burta kalpi!!! laikam me nts esi, vai kas daudz pretiigaaks.
pastaav arii fair play!!!
esi godiigs pret citiem, vienalga, vai tas likumaa ir vai nav rakstiits!!!

bet par lietu - ja pareizi sapratu tekstu, tad iisti nesaprotu, kapec piesprieda JM izlaist naakosho speeli, kas vinjiem pilniigi neko nemaina?
sviests...

  +1 [+] [-]

, 2010-12-01 19:07, pirms 14 gadiem
JTerry rakstīja: besii man taadi burta kalpi!!! laikam me nts esi, vai kas daudz pretiigaaks.
pastaav arii fair play!!!
esi godiigs pret citiem, vienalga, vai tas likumaa ir vai nav rakstiits!!!

bet par lietu - ja pareizi sapratu tekstu, tad iisti nesaprotu, kapec piesprieda JM izlaist naakosho speeli, kas vinjiem pilniigi neko nemaina?
sviests...
piekrītu par fair play. Cilājot tēmu par PK finālu - daudzi zākāja Holandi par rupjo spēli, kas tā arī bija, piekrītu, bet RvP fair play paraugdemonstrējumu (Kreipāns: "Cepuri nost!") rakstā par PK finālu komentēja tikai 1-2cilvēki.
Atgriežoties pie Real - kas citam bedri rok, pats tajā iekrīt?!

     [+] [-]

, 2010-12-01 19:45, pirms 14 gadiem
karpins rakstīja: Lieliski? Taisnība? UEFA vīri drosmīgi?
Es gan vairāk teiktu, ka UEFA sevi nedaudz par pajoļiem pataisīja, jo 1. nekur noteikumos nav minēts punkts, kas raksturotu šo situāciju, 2. kā viņi var zināt, ka Mourinjo speciāli lika pelnīt otras dzeltenā, kas viņiem noklausīšanās kameras ir uzstādītas stadionā? 3. Kāpēc Kasiljasam ar Dudeku nav vienāds sods? Ramosam ar Alonso ir, mourinjo ir, bet Dudekam ar Kasiljasu par vienāda veida pārkāpumu (ja to var nosaukt par pārkāpumu) ir dažādi soda mēri.
1. Noteikumos ir teikts, ka spēlētāji nedrīkst rīkoties nesportiski, kur nu vēl graut sporta veida prestižu (kaut kas līdzīgs komandas pavēlēm F1, kad tās vēl nebija aizliegtas. Tajā gadījumā gan FIA bija pārāk mīksta, lai rīkotos. Labi, ka UEFA tāda nav). Turklāt ir bijis precedents, kad sods šādā gadījumā tiek piešķirts, tā ka Mourinju bija jāapzinās risks. Censties apiet noteikums un iegūt priekšrocību pār citām komandām (šajā gadījumā "izdzēšot" brīdinājumus pirms "play-off" spēlēm) jebkurā gadījumā ir pret noteikumiem un "fair-play" principiem.

2. Tas bija skaidrās par skaidru. Pat aklais saprata, ka "Real" spēlētāji speciāli vilcināja laiku. UEFA taču nav muļķi, lai nespētu izvērtēt šo situāciju pēc būtības. Visas darbības bija pārāk uzkrītošas. Turklāt vēl tas rokasspiediens! Tas tak bija kronis visam. Nu, gatavais cirks!

3. Par incidenta starpnieku sodīšanu gan neesmu vienisprātis ar UEFA. Manuprāt bija jāsoda tikai vainīgie un Mourinju kā viņu treneris un instruktors. UEFA nedaudz pārcentās, bet sods protams priecē, jo tas vismaz būs nopietns brīdinājums tiem, kam padomā veikt nesportiskas darbības, kas diskreditē šo sporta veidu. Vismaz TIK atklātu bezkaunību diez vai kāds tuvākajā laikā atļausies realizēt
1 2 38 komentāri