Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

F grupa: "Minhenē neizšķirts"

Agris Suveizda

F grupa: "Minhenē neizšķirts"
"Bayern" galvenais treneris Jirgens Klinsmans līksmo par Ze Roberto gūtajiem vārtiem
Foto: AFP

Aizvadītas otrās kārtas spēles UEFA Čempionu līgas F grupā. Minhenē spēle starp Vācijas un Francijas futbola flagmaņiem "Bayern" un "Lyon" noslēdzās ar neizšķirtu 1:1, savukārt Itālijā spēle starp "Steaua" un "Fiorentina" beidzās ar bezvārtu neizšķirtu 0:0.

Demikelis izvirza vadībā...Lionu

Jau kopš spēles pirmās minūtes abu komandu spēlētāji vairāk meklēja laimi pie pretinieku vārtiem, tādējādi cenšoties atvirzīt spēli pēc iespējas tālāk no sava soda laukuma. Nevēlēdamies ļaut ieskrieties bīstamajiem pretinieku priekšējās līnijas futbolistiem, ļoti bieži tika pārkāpti noteikumi, "noraujot" otras komandas uzbrukumu. Tāpēc daudz iespējas izpasties bija vienību standartsituāciju izpildītājiem. Pēc vienas no tām 25. minūtē viesi izvirzījās vadībā - pēc Žuninjo centrējuma "Bayern" spēlētājs Demikelis ar galvu ieraidīja bumbu savos vārtos. Aptuveni piecas minūtes vēlāk mājinieku uzbrucējam Lukam Toni bija teicama iespēja rezultātu izlīdzināt, taču "Lyon" vārtsargs Ugo Lloriss prata bumbu "izvilkt" no vārtu apakšējā stūra. Vēl pēc pāris minūtēm "OL" galvenais treneris bija spiests izdarīt maiņu - savainoto Sidniju Govū nomainīja brazīlietis Edersons.

"Bayern" ofensīva otrajā puslaikā

Otro puslaiku ievērojami ātrāk un labāk par pretinieku iesāka mājinieki. Vispirms divreiz bīstami sita Luka Toni, taču nesekmīgi. Tomēr "Olympique Lyonnais" mājinieku spiedienu nespēja izturēt, un 52. minūtē ielaida vārtus. Pavisam brīvs soda laukumā tika atstāts brazīlietis Ze Roberto, kurš ar galvu raidīja bumbu vārtos. Lloriss gan spēja reaģēt uz sitienu, tomēr prata tikai aizskart bumbu, ne atvairīt. "Bayern" turpināja uzbrukt un varēja gūt vēl vienus vārtus. "Lyon" centra aizsargi Kriss un Bodmers nespēja tikt galā ar Toni, taču viņiem par laimi itālim uzbrukumu noslēgšana šovakar nekādi nesekmējās. Kaut arī līdz pats spēles beigām teritoriāls pārsvars piederēja minheniešiem, izraut uzvaru varēja kā vieni, tā otri. Spēle noslēdzās ar neizšķirtu 1:1, ar kuru vairāk apmierināti var būt viesi.

Florencē bez gūtiem vārtiem

Otrā spēlē starp vietējo "Fiorentina" un grupas pastarīti "Steaua" noslēdzās bez gūtiem vārtiem. Kaut arī pirms spēles likās, ka "Fiorentina" spēlētāju izteikumi par rumāņu lielo pieredzi Eirokausos vairāk izskatījās kā miglas pūšana acīs (sak, pašreizējiem "Steaua" spēlētājiem ir diezgan neliels sakar ar kādreiz tik spēcīgo Bukarestes komandu), tad mača galarezultāts parāda, ka ne velti itāļi pret sāncenšiem izturējās ar cieņu. Šoreiz spēcīgā "Fiorentina" uzbrukuma līnija palika "sausā". Pateicoties neizšķirtam Minhenē, "Fiorentina" vieta turnīra tabulā no tā gan īpaši necieta.

UEFA Čempionu līga, F grupa

2. kārta (30. septembris)

Bayern - Lyon 1:1 (0:1) (Ze Roberto 52' - Demikelis (s.v.) 25')
Steaua - Fiorentina 0:0

F Grupa

VKomandaSUNZGV:ZVP
1. Bayern 2 1 1 0 2:1 4
2. Fiorentina 2 0 2 0 2:2 2
3. Lyon 2 0 2 0 3:3 2
4. Steaua 2 0 1 1 0:1 1

  +1 [+] [-]

, 2008-09-30 23:47, pirms 16 gadiem
Bayern bija labāka. Bayern vairāk nerealizētu momentu , īpaši Toni, bet abām komandām bija labas iespējas.

Demikeļa own goal... Žuninju uzsita spēcīgi, bet skaidrs, ka galviņu viņš tur nevarēja paņemt.

Ze Roberto gols toties efektīvs.

Domāju, ka draudzīgs neizšķirts.

  +1 [+] [-]

, 2008-09-30 23:48, pirms 16 gadiem
Nja nu man sanaaca liela skrobe , jo Bayern Lyon speeli redzeju TIKAI liidz 10 miinuutei un tad peekshji chuush viss savienojums pazuda. Nja nu zheel ka jau atkal neredzeju Lyon speeli, bet nu prieks ka ir panjemts vismaz viens punkts un veel pie tam izbraukuma nu nav slikti! Nu jaamegjina dabuut pirma vieta grupa lai astotdaljfinala naktu vismaz nosaciiti vajaks pretinieks! Veixmi Lyonai nakamajas divas speeles pret rumaanjiem tur ir janjem 6 punkti ja grib ciinities par pirmo vietu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2008-09-30 23:50, pirms 16 gadiem
Bayern bija daudz labāka komanda, kā jau mājniekiem pieklājās, Lyon nebija bīstamie momenti, tikai pēc Žuninjo standartiem, jebkurš standarts Bayern laukuma pusē bija bīstams, pēc tamlīdzīga arī tika gūti vārti. Stūra sitienu attiecība 9-1 par labu Bayern. Par rezultātu nevaru sūdzēties, bet par sniegumu man ir patiesi super prieks!! Toni bija 5-8 iespējas... Ribery bija 2 labi sitieni... Lāmam bija pāris labi reidi.. Breno turpina sisties par vietu pamatā, 18 gadi un jau šitā kapā, priekš CB tas ir izcils sasniegums.. Klinsmans mani nošokēja, uzlaida Breno pamatā un kā DM ielika Demikeli, tas, ka neliks MvB bija gaidāms, bet domāju, ka spēlēs Otls. Benzema bija bezspēcīgs, Suvass teica, ka Bayern nepietiks ar 2 vīriem lai viņu neitralizētu, bet redzi, ka pat 2us nevajadzēja, viņš kko dara, Oddo bija lielisks pret viņu... Sen jau zināju, ka Massimo ir daudz labāks par Lelu, ceru, ka Klinsmanam šitais liks aizdomāties. Sniegums bija super. Kloze- nav komentāru, laikam kāda 2. reize Bayern laikā, kad man patīk, kā viņš spēlē... Cīnījās, kapājās, palīdzēja aizsardzībā, spēlēja uz komandu, lieliski, Miro, lieliski, arī pēc viņa piespēles Ze Roberto guva vārtus. Bayern bija pelnījuši uzvaru, sniegums tiešām labs. Ceru, ka šo izdosies saglabāt. Manuprāt labākie spēlētāji- Breno, Kloze un Lāms. Okey, visi bija labi, negribās kādu īpaši izcelt... Bonusiņš Bayern par sniegumu. Lyon ar šitādu spēli, kad spēlē tikai no standartiem, nekur tālu netiks... Pēc žuninjo nomainīšans Lyon gandrīz vispār SAKARĪGI nebija ar bumbu.

  -1 [+] [-]

, 2008-09-30 23:51, pirms 16 gadiem
ChuckNoriss rakstīja: ha ha bobikreini saņem
Būtu tu redzējis spēli, šitā nerunātu, pirms spēles tikai optimisti cerēja uz uzvaru, jo iepriekš Bayern lažoja, bet tagad nospēlēja tiešām labi... Rezultāts vēl neko neizsaka..

  +2 [+] [-]

, 2008-09-30 23:52, pirms 16 gadiem
Kapec tad tabula rumanjiem 0 punkti!

  +2 [+] [-]

, 2008-09-30 23:54, pirms 16 gadiem
Robi kapeec Zhunninjo nomainiija parasti ja vinjsh saak pamata tad nost nemaina tikai tad ja ir nopelniijis kartinju! Tad nopelniija vinjsh to kartinju ja vai ka? Cerams ka trauma nav nekada vai kautkas tamliidziigs?!?

     [+] [-]

, 2008-09-30 23:54, pirms 16 gadiem
MaxReality rakstīja: Kapec tad tabula rumanjiem 0 punkti!
eSports nekad normaali nemaak tabulas sakaartot!

  +1 [+] [-]

, 2008-09-30 23:56, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: Robi kapeec Zhunninjo nomainiija parasti ja vinjsh saak pamata tad nost nemaina tikai tad ja ir nopelniijis kartinju! Tad nopelniija vinjsh to kartinju ja vai ka? Cerams ka trauma nav nekada vai kautkas tamliidziigs?!?
Viņš it kā vienu brīdi pacēla roku. Sapratu, ka grib lai viņu nomaina un Bomsūns viņa vietā.

  +2 [+] [-]

, 2008-10-01 00:00, pirms 16 gadiem
Barca7 rakstīja: Viņš it kā vienu brīdi pacēla roku. Sapratu, ka grib lai viņu nomaina un Bomsūns viņa vietā.
aa nu paldies cerams ka nav nekas nopietns , jo bez vinja Lyonai nu buus ka buus!

     [+] [-]

, 2008-10-01 00:02, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: Robi kapeec Zhunninjo nomainiija parasti ja vinjsh saak pamata tad nost nemaina tikai tad ja ir nopelniijis kartinju! Tad nopelniija vinjsh to kartinju ja vai ka? Cerams ka trauma nav nekada vai kautkas tamliidziigs?!?
Viņam bija kartiņa, Demikelis[laikam], nopļāva viņu, vai arī kloze, pēc kāda laiciņa viņš runājoties ar vienu Minhenieti kko pamainījās vārdiem, parādīja kkādu žestu, nesapratu, un tad iedeva dzelteno, tiesnesis bija starp viņiem, tad jau laikam pelnīti.

     [+] [-]

, 2008-10-01 00:04, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: aa nu paldies cerams ka nav nekas nopietns , jo bez vinja Lyonai nu buus ka buus!
Nē, kartiņa arī bija, roku viņš turēja pie cirkšņa, stulba vieta, kuru satraumēt, bet viņš pat nekliboja, parasta maiņa, taktiskā, uzlaida aizsargu, jo Bayern bija iespieduši Lyonu aizsardzībā.

  +5 [+] [-]

, 2008-10-01 00:06, pirms 16 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Suvass teica, ka Bayern nepietiks ar 2 vīriem lai viņu neitralizētu, bet redzi, ka pat 2us nevajadzēja, viņš kko dara, Oddo bija lielisks pret viņu...
Starp citu,ja nepamanīji,tad Benzema nebija izvirzīts uzbrukuma smailē,bet gan vairāk nodarbojās ar uzbrukuma veidošanu nekā noslēgšanu. Bet nu jā,jāpiekrīt,ka Odo visai labi tika ar viņu galā. Bet vienreiz gan varēja izšķirt spēles likteni,bet nenoorientējās situācijā. Kaut kā negribās piekrist,ka Bayern bija tik ļoti pārāki. Un ne jau statistikā būtu jāskatās,lai to pierādītu. Cik Bayern bija simtprocentīgas izdevības?Sitiens ar galvu no 10m tāda nav. un par Žuninju frīkikiem. Kāpēc tad neizmantot to,ka ir lielisks standartu speciālists komandā? TAs ir viens no iemesliem,kādēļ Liona vispār uzvar Francijā,jo soda laukuma tuvumā izvērsties neļauj,lec kājās,tad nu par to soda ar frīkikiem. Šosezon no gūtajiem vārtiem aptuveni kādi 75% varētu būt pēc standartsituācijām.

  +3 [+] [-]

, 2008-10-01 00:07, pirms 16 gadiem
Doktor France rakstīja: aa nu paldies cerams ka nav nekas nopietns , jo bez vinja Lyonai nu buus ka buus!
viņš jau varēja arī nespēlēt šodien,bet nu laukumā izgāja,nospēlēja daudz maz labi. Beigās kkādā epizodē pēc saskarsmes ar Demikeli,ja nemaldos,sajuta sāpes cirksnī un palūdza maiņu. Vot,par Govū gan nezinu. Redzēs,ko ārsti teiks.

     [+] [-]

, 2008-10-01 00:07, pirms 16 gadiem
Ā jā, pašā spēles sākumā bija jābūt pendelei uz Lyon vārtiem, laikam Toni deva piespēli, vai Ribery, deva klozem, viņš ieskrien soda laukumā un pilnā ātrumā viņu nopļāva Lyon aizsargs, laikam Mensā, bija jābūt pendeļāvičam.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 00:08, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: viņš jau varēja arī nespēlēt šodien,bet nu laukumā izgāja,nospēlēja daudz maz labi. Beigās kkādā epizodē pēc saskarsmes ar Demikeli,ja nemaldos,sajuta sāpes cirksnī un palūdza maiņu. Vot,par Govū gan nezinu. Redzēs,ko ārsti teiks.
Izskatījās, ka Govū pats notraumējās, skrēja aiz Lucio muguras, sasitās savi ceļi kopā un sapinās kājās... Ceru, ka nekas traks...

  -3 [+] [-]

, 2008-10-01 00:11, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Starp citu,ja nepamanīji,tad Benzema nebija izvirzīts uzbrukuma smailē,bet gan vairāk nodarbojās ar uzbrukuma veidošanu nekā noslēgšanu. Bet nu jā,jāpiekrīt,ka Odo visai labi tika ar viņu galā. Bet vienreiz gan varēja izšķirt spēles likteni,bet nenoorientējās situācijā. Kaut kā negribās piekrist,ka Bayern bija tik ļoti pārāki. Un ne jau statistikā būtu jāskatās,lai to pierādītu. Cik Bayern bija simtprocentīgas izdevības?Sitiens ar galvu no 10m tāda nav. un par Žuninju frīkikiem. Kāpēc tad neizmantot to,ka ir lielisks standartu speciālists komandā? TAs ir viens no iemesliem,kādēļ Liona vispār uzvar Francijā,jo soda laukuma tuvumā izvērsties neļauj,lec kājās,tad nu par to soda ar frīkikiem. Šosezon no gūtajiem vārtiem aptuveni kādi 75% varētu būt pēc standartsituācijām.
Zinu, tieši redzēju, ka viņš bija wingā, bet arī tur viņš neko neizdarīja, jo visur bija Odo. Tajā iespējā viņš neaizsniedzās līdz bumbai... Tādas pašas iespējas, kur neaizsniedz bija arī Toni. Reālākās bija- Toni tas izgājiens no kreisās malas, kad viņš pārsita pāri, pēc kādiem 2 standartiem ar galvu, vēl pēc Šveinija piespēles gar vārtiem... Tie bija tādi, no kuriem bija obligāti jāsit iekšā... Bayern bija daudz pārāki, Lyon uz beigām vispār no aizsardzības netika ārā... Vēl Ribery ar kreiso bija labs tālsitiens, bet aizgāja kādus 5cm gar štangu..

  +2 [+] [-]

, 2008-10-01 00:16, pirms 16 gadiem
Nu,bet pamato,lūdzu,ar ko tieši pārāki. Varbūt tu būtu ieteicis skriet uzbrukumā,lai vēl vairāk vietas būtu,kur izvērsties Bayern wingeriem?Darīšu pa tavai modei. Statistika. Simtprocentīgie momenti,labi,te Bayernam neliels pārsvars,pusmomenti,pārsvara nekāda,jo Lyonai arī bija milzumdaudz iespēju,kur nedaudz pietrūka,lai līdz bumbai aizsniegtos. Tev prātā ir otrais puslaiks,toties pirmajā Lyona bija labāka.
Es piekrītu taviem vārdiem,ka Bayern bija labāki,bet,ka daudz pārāki...c'mon.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 00:50, pirms 16 gadiem
suvass rakstīja: Nu,bet pamato,lūdzu,ar ko tieši pārāki. Varbūt tu būtu ieteicis skriet uzbrukumā,lai vēl vairāk vietas būtu,kur izvērsties Bayern wingeriem?Darīšu pa tavai modei. Statistika. Simtprocentīgie momenti,labi,te Bayernam neliels pārsvars,pusmomenti,pārsvara nekāda,jo Lyonai arī bija milzumdaudz iespēju,kur nedaudz pietrūka,lai līdz bumbai aizsniegtos. Tev prātā ir otrais puslaiks,toties pirmajā Lyona bija labāka.
Es piekrītu taviem vārdiem,ka Bayern bija labāki,bet,ka daudz pārāki...c'mon.
Tak poh, fakts ir tāds, ka spēle beidzās ničā, abām komandām bija iespējas, abām komandām šis nav slikts rezultāts, otra spēle arī beidzās ničā, kādu reālu labumu iegūtu tikai tā komanda, kas uzvarētu, bet šeit tāda nebija, tātad, nav arī nekādas dižās izmaiņas notikušas, Bayern tāpat kā pēc 1. kārtas ir 1. vieta, Lyon un Fiorentina ir 2/3.

  +1 [+] [-]

, 2008-10-01 01:28, pirms 16 gadiem
Nu Ribery bija labs.

  -3 [+] [-]

, 2008-10-01 07:33, pirms 16 gadiem
Bayern tik un tā paliek lūzeri, nevar uzvarēt!

     [+] [-]

, 2008-10-01 09:13, pirms 16 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Bayern tik un tā paliek lūzeri, nevar uzvarēt!
Tu šeit esi vienīgais lūzeris, kurš sēž pie sava kompja un nav neko sasniedzis, tikai nodi*š citus.