Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

EL: Šteinboram salda uzvara, Rakels rezervē, Lietuvas klubi turpina spridzināt

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

EL: Šteinboram salda uzvara, Rakels rezervē, Lietuvas klubi turpina spridzināt
Pāvels Šteinbors cīņā ar "Midtjylland" uzbrucēju
Foto: Pjotrs Matusevičs (imago/Newspix/Scanpix)

Šodien Eiropas līgas kvalifikācijas turnīrā tika izspēlētas 29 pirmās spēles trešās kārtas ietvaros. Pāvela Šteinbora pārstāvētā "Arka" pēc 38 gadu pārtraukuma atgriezās Eirokausos un pēdējās minūtēs izrāva 3:2 uzvaru pār Dānijas "Midtjylland". Izcili Eiropas līgā turpina spēlēt Lietuvas divas komandas "Sūduva" un "Trakai".

Deniss Rakels Eirokausos debitēja 16(!) gadu vecumā, iznākot uz pāris minūtēm "Liepājas metalurga" sastāvā Gruzijā pret Tbilisi "Dinamo". Tomēr kopumā jēkabpilieša kontā līdz šai sezonai Eirokausos bija tikai trīs spēles un pēdējā no tām tālajā 2010. gadā to pašu liepājnieku sastāvā. Deniss šī brīža klubā Poznaņas "Lech" debitēja tieši Eiropas līgā, kvalifikācijas turnīra otrajā kārtā divreiz uznākot uz maiņu pret norvēģu "Haugesund". Aizvadītajā nedēļas nogalē Rakels "Lech" rindās debitēja arī Ekstraklasē, turklāt pamatsastāvā, bet šodien Eiropas līgas kvalifikācijas trešās kārtas mačā viesos pret Nīderlandes "Utrecht" atgriezās uz rezervistu soliņa. Šoreiz Rakels laukumā tā arī netika, bet "Lech" pret spēles favorīti "Utrecht" nopelnīja itin apmierinošu 0:0.

Arī Pāvels Šteinbors Eirokausos debitēja "Liepājas metalurga" rindās, un viņa kontā līdz šim vakaram bija sešas spēles - jāizceļ 0:0 neizšķirts izbraukumā pret Zalcburgas "Red Bull". Pēdējo spēli Eirokausos Šteinbors bija aizvadījis 2012. gadā, bet šodien uz Eiropas skatuves mūsu vārtsargs atgriezās Gdiņas "Arka" sastāvā, uzņemot Dānijas "Midtjylland", kas iepriekšējā kārtā divās spēlēs sasita septiņus vārtus "Jelgavas" pāridarītājas "Ferencvaros" vārtos. Jāatgādina, ka "Arka" Eiropas līgas ceļazīmi nopelnīja, pateicoties arī Šteinbora lielam devumam - Ekstraklasē lielāko sezonas daļu pavadot uz rezervistu soliņa, Pāvels sargāja savas komandas vārtus Polijas kausa izcīņā, kurā izdevās triumfēt. Kausa iegūšana ļāva "Arka" kluba pastāvēšanas 88 gadu vēsturē otro reizi kvalificēties Eirokausiem - pirmā reize tālajā 1979. gadā.

"Arka", protams, izpārdeva visus 14 tūkstošus biļešu un lieliskā gaisotnē mājinieku komanda spēlēja ar lielu iedvesmu, neliekot Šteinboram pirmajā pusstundā sevišķi nervozēt par savu vārtu drošību. Taču tad sekoja trakas astoņas minūtes. 31. minūtē "Arka" guva vārtus - izcili individuāli nospēlēja pieredzējušais brazīliešu uzbrucējs Markuss Vinisiuss, kurš izmānīja sedzēju un, atrodoties ārpus soda laukuma, skaisti ielidināja bumbu devītniekā. "Arka" prieki bija ļoti īsi - haotiski nospēlēja poļu komandas aizsargi un nigērietis Rilvans Hasans no neliela attāluma neatstāja cerības Šteinboram (1:1). Tā bija tikai daļa no aukstās dušas - pēc stūra sitiena Markam del Hendem tika ļauts uzsist no tuvas distances un, lai gan bumba lidoja praktiski virsū Šteinboram, īsti noreaģēt mūsu vārtsargs nepaguva (1:2). Un uzreiz vēl viens pavērsiens. Nepārdomāta atspēle atpakaļ, ko pārtvēra "Arka" futbolists - viņš neprecīzi uzsist ar galvu paguva, taču uzreiz tika notriekts. Pendele, ko tas pats Vinisiuss pārvērta rezultātā 2:2.

Otrā puslaika vidū vēlreiz iekrita "Arka" aizsardzība un tika norībināts Šteinbora sargāto vārtu pārliktnis. Kopumā pēc pārtraukuma "Midtjylland" brīžiem piederēja jūtams teritoriāls pārsvars, bet "Arka" spēja vairs neielaist un kompensācijas laikā izraut saldu uzvaru. Pēc standartsituācijas bumbu ar galvu skaisti vārtos pārvirzīja uz maiņu nākušais Rafals Siemaško. "Arka" izcīnīja uzvaru ar 3:2, bet skaidrs, ka atbildes spēle Dānijā būs vairāk nekā sarežģīta.

Kamēr Latvijai Eirokausi noslēdzās kvalifikācijas turnīra otrajā kārtā, Lietuva var lepoties ar diviem klubiem trešajā kārtā, turklāt šovakar kaunā nekrita, un tas vēl maigi izsakoties. "Liepāju" izsitusī "Sūduva" devītajā minūtē panāca jau 2:0 pret Andra Vaņina ilggadējo Šveices klubu "Sion". Varētu sagaidīt, ka viesiem vajadzīgs tikai laiks, lai atgūtos un uzlabotu situāciju, taču "Sūduva" pārsteidzoši turēja 2:0, bet kompensācijas laikā guva trešos vārtus, kas var izrādīties ļoti svarīgi divu spēļu summā - 3:0. Bukmeikeri pirms mača uz "Sūduvas" uzvaru piedāvāja koeficientu 6.00, nemaz nerunājot par tik lielu rezultātu.

Savukārt "Trakai" mājas spēlē pret Maķedonijas "Škendija", izgājienā kļūdoties viesu vārtsargam, vadību ieguva jau 47. sekundē. Pie 1:0 lietuvieši reāli varēja panākt 2:0 un drīz par neizmantoto iespēju tika sodīti (1:1), taču pēc šī pavērsiena "Trakai" nenokāra galvas un uzvarēja ar 2:1. Uzvarētāju labā abus vārtus guva 21 gadu vecais krievu leģionārs Maksims Maksimovs, kuram šīs sezonas Eirokausos septiņi(!) vārti - viņš visa turnīra snaiperu sarakstā atrodas pirmajā vietā, bet, piemēram, visi Latvijas klubi kopā Eirokausu 10 spēlēs guva vien piecus vārtus... Jāpiebilst, ka "Škendija" jau pie 1:2 otrā puslaika vidū īsā laikā tika pie diviem noraidījumiem un pusstundu spēlēja deviņu vīru sastāvā, taču Lietuvas čempionāta vicelīderei neizdevās pārsvaru vēl vairāk palielināt.

Grieķu "Panathinaikos" izgāja laukumā izteiktas favorītes lomā (1.50-4.00-7.00) pret Romāna Grigorčuka vadīto Azerbaidžānas "Gabala". Puslaika izskaņā par spēli ar roku tika piespriests 11 metru soda sitiens uz viesu vārtiem. "Panathinaikos" to realizēja, taču vairāk par 1:0 neizspieda, kas saglabā ukraiņu speciālistam cerības tikt pie kārtējā nozīmīgā skalpa Eiropas klubu futbolā. Starp citu, reizi ar "Gabala" Grigorčuks "Panathinaikos" jau apspēlēja - pirms diviem gadiem Eiropas līgas "play off" (izšķirošā kārta par iekļūšanu grupu turnīrā 0:0 mājās un 2:2 viesos, uzvarot pateicoties izbraukumā vairāk gūtajiem vārtiem.

Eirokausu sezonu šodien sāka arī lielvalstu klubi. Pirmkārt, protams, jāmin, starpsezonu periodā ievērojami pastiprinājusies "Milan", kas Eirokausos piedalās pirmo reizi kopš 2014. gada. Milānieši ne gluži spēcīgākajā sastāvā, bet ar četriem vasaras jaunpienācējiem (Franks Kesjē, Mateo Musakio, Rikardo Rodrigess, Fabio Borīni) ierindā viesos Rumānijā ar 1:0 pieveica "Craiova". Tieši jaunpienācēji noorganizēja vienīgo vārtu guvumu - Borīni nopelnīja brīvsitienu, kuru realizēja Rodrigess. Tikmēr Spānijas "Athletic" no Bilbao izbraukumā nācās samierināties ar 1:1 pret citu rumāņu komandu Bukarestes "Dinamo". Zīmīgi, ka "Dinamo" sastāvā izlīdzinājumu ar fantastisku tālsitienu panāca leģendārā Rivaldu 22 gadus vecais dēls Rivaldinju.

Šovakar vēl spēlēja arī Liverpūles "Everton", kuras starta vienpadsmitniekā pret slovāku "Ružomberok" iznāca arī Veins Rūnijs. Tāpat cīņas aizvadīja tādas komandas kā Vācijas "Freiburg", Francijas "Marseille" un "Bordeaux". Visas minētās četras futbola lielvalstu komandas savu skatītāju priekšā izcīnīja uzvaras - "Everton" panākumu gaidīja visilgāk, 65. minūtē ar tālsitienu pēc stūra sitiena vārtus gūstot Leitonam Beinsam. Pie negaidītiem rezultātiem jāpiemin Nīderlandes PSV zaudējums 0:1 savā laukumā pret horvātu ceturto labāko komandu "Osijek".

Eiropas līga, kvalifikācijas turnīra trešā kārta

PSV Eindhoven (Nīderlande) - Osijek (Horvātija)0:13.aug.
Trakai (Lietuva) - Shkëndija (Maķedonija)2:13.aug.
Krasnodar (Krievija) - Lyngby (Dānija)2:13.aug.
Sturm Graz (Austrija) - Fenerbahçe (Turcija)1:23.aug.
Panathinaikos (Grieķija) - Gabala (Azerbaidžāna)1:03.aug.
Mladá Boleslav (Čehija) - Skënderbeu Korçë (Albānija)2:13.aug.
Austria Wien (Austrija) - AEL Limassol (Kipra)0:02.aug.
Dinamo Zagreb (Horvātija) - Odd (Norvēģija)2:13.aug.
Dinamo București (Rumānija) - Athletic Bilbao (Spānija)1:13.aug.
Olimpik Donetsk (Ukraina) - PAOK (Grieķija)1:13.aug.
Arka Gdynia (Polija) - Midtjylland (Dānija)3:23.aug.
Östersund (Zviedrija) - Fola Esch (Luksemburga)1:03.aug.
Bordeaux (Francija) - Videoton (Ungārija)2:13.aug.
Maccabi Tel Aviv (Izraēla) - Panionios (Grieķija)1:03.aug.
Utrecht (Nīderlande) - Lech Poznań (Polija)0:03.aug.
CS U Craiova (Rumānija) - Milan (Itālija)0:13.aug.
Brøndby (Dānija) - Hajduk Split (Horvātija)0:03.aug.
Gent (Beļģija) - Rheindorf Altach (Austrija)1:13.aug.
Astra Giurgiu (Rumānija) - FC Oleksandriya (Ukraina)0:03.aug.
Everton (Anglija) - Ružomberok (Slovākija)1:03.aug.
Aberdeen (Skotija) - Apollon Limassol (Kipra)2:13.aug.
Red Star Belgrade (Serbija) - Sparta Prague (Čehija)2:03.aug.
Botev Plovdiv (Bulgārija) - Marítimo (Portugāle)0:03.aug.
Bnei Yehuda (Izraēla) - Zenit Saint Petersburg (Krievija)0:23.aug.
Marseille (Francija) - Oostende (Beļģija)4:23.aug.
SC Freiburg (Vācija) - Domžale (Slovēnija)1:03.aug.
AEK Larnaca (Kipra) - Dinamo Minsk (Baltkrievija)2:03.aug.
AIK (Zviedrija) - Braga (Portugāle)1:13.aug.
Sūduva Marijampolė (Lietuva) - Sion (Šveice)3:02.aug.

Šteinbors ar komandas biedriem līksmo pēc uzvaras pār dāņu klubu

  +9 [+] [-]

, 2017-07-27 23:10, pirms 8 gadiem
Milzīgs prieks par braļukām, tikai žēl, ka Trakai vēl kādu golu neielika

  +8 [+] [-]

, 2017-07-27 23:14, pirms 8 gadiem
Braļukas malači! Žēl tik, ka Trāķi vēl kādu neiebakstīja tajās 30min, ko spēlēja 11pret9.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-27 23:20, pirms 8 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Braļukas malači! Žēl tik, ka Trāķi vēl kādu neiebakstīja tajās 30min, ko spēlēja 11pret9.
Cerams, ka beigās tas nebūs izsķirošais faktors tam, ka Shkendija tiks tālāk

  +3 [+] [-]

, 2017-07-27 23:20, pirms 8 gadiem
Haljavchiki Celtic (Suuduva), ne tikai Barcu izdevaas uzvareet mistiski, bet tagad arii Sion! Mees ar savu "briinishkjiigo futbolu", buutu Sionam paargaajushi paari ar 6:0! Ibem!

     [+] [-]

, 2017-07-27 23:21, pirms 8 gadiem
Arvien vairāk mani sāk uztraukt Rakela liktenis Poznaņā, cerams, ka jau drīzumā sāks sist golus, jo savādāk turpinās tupēt rezervē.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-27 23:23, pirms 8 gadiem
"Arka" šosezon aizvadījusi jau 4 spēles, nevienā nezaudot. Visās 4 spēlēs vārtus sargāja Šteinbors, kas, protams, nevar nepriecēt Veiksmi arī turpmākajā sezonā!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-27 23:25, pirms 8 gadiem
Girtelis rakstīja: Haljavchiki Celtic (Suuduva), ne tikai Barcu izdevaas uzvareet mistiski, bet tagad arii Sion! Mees ar savu "briinishkjiigo futbolu", buutu Sionam paargaajushi paari ar 6:0! Ibem!
Nevajag jau nu izdomāt tagad tur kaut ko. Abās spēlēs Liepāja tomēr bumbu kontrolēja vairāk, otrajā - pat krietni vairāk. Tas, ka Sūduva lieliski spēlē no aizsardzības un rada daudz labu iespēju pretuzbrukumos un tas, ka mūsu ''Barca'' galīgi nespēj spēlēt kā pirmais numurs nenozīmē to, ka fakti nav fakti un tos var atstāt malā, lai dzītu savu stāstu...

Piekrītu, ka Sūduva labāk nospēlēja kā Liepāja, izmantojot savus trumpjus pilnībā, bet tas nenozīmē to, ka bumbas kontrolē Liepājai nebija pārsvars abās spēlēs... Protams, salīdzinājums Barca un Celtic sevišķi mūsdienu kontekstā nav korekts, bet fakts kā tāds, ja runājam par bumbas kontroli, bija!

  +6 [+] [-]

, 2017-07-27 23:27, pirms 8 gadiem
Abiem leishu klubiem lielas uzvaras. Sudavai 1 visticamakais bus jaiesit izbraukum, jo Sion majas noteikti 3 var pasi iesist. Zel, ka Trakai pedejas 30min neko nevareja izdarit, kautgan bija lielais vairakums. Makedonija bus loti smagi.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-27 23:31, pirms 8 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: "Arka" šosezon aizvadījusi jau 4 spēles, nevienā nezaudot. Visās 4 spēlēs vārtus sargāja Šteinbors, kas, protams, nevar nepriecēt Veiksmi arī turpmākajā sezonā!
Dānijā maz variantu, paļubomu.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-27 23:49, pirms 8 gadiem
Janis Cietsmaidis rakstīja: Nevajag jau nu izdomāt tagad tur kaut ko. Abās spēlēs Liepāja tomēr bumbu kontrolēja vairāk, otrajā - pat krietni vairāk. Tas, ka Sūduva lieliski spēlē no aizsardzības un rada daudz labu iespēju pretuzbrukumos un tas, ka mūsu ''Barca'' galīgi nespēj spēlēt kā pirmais numurs nenozīmē to, ka fakti nav fakti un tos var atstāt malā, lai dzītu savu stāstu...

Piekrītu, ka Sūduva labāk nospēlēja kā Liepāja, izmantojot savus trumpjus pilnībā, bet tas nenozīmē to, ka bumbas kontrolē Liepājai nebija pārsvars abās spēlēs... Protams, salīdzinājums Barca un Celtic sevišķi mūsdienu kontekstā nav korekts, bet fakts kā tāds, ja runājam par bumbas kontroli, bija!
Gribas tev piekrist, vai kaa gribas! Diemzheel pats biju maajas speelee tribiinees. Saakumaa shkjita, ka man taads negatiivs noskanjojums nez no kaa uzradies. Leishi seezh priekshaa un saanjus, un lec kaajaas, kad paraadaas pusmoments. Muuseejiem tik fanu sektoraa bungas pleesh bungaadinjas. Patika tas dziedaataajs, kuram sieva un 2 beerni liidzi. Bet savaadaak, lielaakaa dalja saprata, ka kautkas stipri nav taa, kaa vajag. Uzbrukumaa neskrienam nemaz. tikai uz centra liinijas ap 6 speeleetaaji staav. Saakumaa padomaaju, ka speeleetaaji "sagurushi" vai nesaprot speeles plaanu, bet tad plaans tapa skaidrs, jo tas visticamaak bija noraadiijums aizsargiem un def.pussargiem staaveet centraa vienaa liinijaa. To saaka pamazaam lielakaa dalja saprast, shkjiet ieskaitot Kosinkevichu, kursh seedeeja tieshi priekshaa un galvu kjera ik pa laikam. Neredzeeju ne kaadu paarsvaru uzbrukumaa, ne momentu paarpilniibu.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-27 23:56, pirms 8 gadiem
Čau,esmu viens no tiem 10. Liepājas klauniem, kuri bija ielikti tai desminiekā! Nē jau no pertijas teiktā, bet dažu labu te profiku! Tagad man jums jautājums par Suduvas komandu???? Vai tiešām jūs vēl ticat ka, ja rezultāts pirmjā spēlē būtu liepājā piemēram 1-0 liepājas labā,ka spēle lietuvā ritētu, kā tā notika otrajā pret liepāju??? Man jau nu liekas ka, tie 10 klauni nu ir gudrāki par tiem pārējiem!

     [+] [-]

, 2017-07-27 23:57, pirms 8 gadiem
Nu, draugi aiziet,atgriežamies pie vecās tēmas!

  +1 [+] [-]

, 2017-07-27 23:59, pirms 8 gadiem
Ja Latvijas klubiem kausi beigušies, tad jāpriecājas par kaimiņu leišu panākumiem. Vismaz Sūduvai jau nu vajadzētu tikt nākamajā kārtā.

  +6 [+] [-]

, 2017-07-28 00:03, pirms 8 gadiem
Ja jau tā Suduva bija tik vājš klubs kā to apgalvoja Pertija, Novickis un Funis kā tad viņi tagad var uzvarēt Šveices Sion? In your face - kā saka. Diez vai Pertijas Liepājai kas tāds vispār būtu bijis pa spēkam. Pertija tik var muldēt par kaut kādu tur Barcelonu, Celtic, līdzjutējus saukt par klauniem un publiski nolikt Suduvas komandas treneri un teikt ka Suduva ir necienīga tur spēlēt - atšķirībā no Liepājas aka Barcelonas līmeņa kluba.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 00:06, pirms 8 gadiem
Futbola spečuki, kur nu esam palikuši?

  +2 [+] [-]

, 2017-07-28 00:10, pirms 8 gadiem
biskaps rakstīja: Ja Latvijas klubiem kausi beigušies, tad jāpriecājas par kaimiņu leišu panākumiem. Vismaz Sūduvai jau nu vajadzētu tikt nākamajā kārtā.
Arii Traakjiem gribas noveeleet naakamo kaartu. Varbuut tad Indriksona "ideaalaa fitbola sisteema" dazhiem futbola cilveekiem saaks likties farss. Pagaidaam izskataas, ka absoluuti lielaakajai daljai ir po..j

  +3 [+] [-]

, 2017-07-28 00:17, pirms 8 gadiem
TORES rakstīja: Futbola spečuki, kur nu esam palikuši?
Kuru interesē tava Liepāja? sen jau izkritusi no EK!!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-07-28 00:23, pirms 8 gadiem
M8arca,mani ne jau Liepāja interesē,bet tie spečuki kuri teica ka, Suduva spēlēja vāji un pragmatiski! Tas bija domāts manā teiktā!
Slēpts komentārs: b.k.h.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-28 07:56, pirms 8 gadiem
Man liels prieks,ka rupji kļūdījos prognozē,Sūduvas sakarā,mačā pret Sion.Otrais un sevišķi trešais gols vienkārši skaisti Pie tam trešos iekrāva "neko Jelgavā nerādošais" Karolis Laukžemis.Šveicē jau viegli nebūs,bet trīs vārti ir laba fora.Kas attiecās uz FK Liepājas treneru izteikumiem,tad Mareks un Tamazs tādi Latvijas futbola Anderseni vien ir.Laikam līdz pat šim brīdim nevar sagremot to,ka tieši Sūduvas treneris viņus apspēlēja tīri taktiski,īpaši Liepājas spēlē.Tāpēc arī stāsta pasakas mēdijiem.

  +3 [+] [-]

, 2017-07-28 08:06, pirms 8 gadiem
Un vēl,īpaši izceltā bumbas kontrole, arī šoreiz šajā spēlē liels pārsvars
šveiciešiem 62% pret Sūduvas 38% Galvenais rādītājs tomēr ir rezultāts uz tablo.

  -2 [+] [-]

, 2017-07-28 08:17, pirms 8 gadiem
Ko var perties par to Barca-celtic, paskatas uz si gada Glazgovas Rangers.Tadu piemeru ir loti daudz.
Starpiba starp suduvu un liepaja ir viena. Suduvas komanda jau ir ieelots mehanisms bet Liepaja tikai vel ellojas.
Neviena komanda kas ir uzbuveta no teju vai nulles pirma gadaa nerada to ko varetu. Kaa piemeram Riga,RFS un senak Venta(kura padevas pec pirmiem zaudejumiem) arii starptautiskaa limenii chelsea kad Abramovics iegruda 200+milj nebija rezultats.
Ja Fk Liepaja taa turpinas un spes pienemt Kamaza filozofiju tad domaju ka nakamgad FKL bus daudz lielaks speks.
Bet to ka izslegsanas speles ir kautkas ipass to nav jaatgadina.
Un sogad (ipasi Liepajaa) Suduva bija labaka kas speja izmantot savu vienigo momentu 2jaa gola. Jo pirmais bija tikai sagadisanas pec. Bet ar to futbols arii ir interesants,ka uzvar tas kam lielaka nopelnitaa veiksme(pie lidzvertigam komandam).
Tiesam zel Trakai kas 30min neizmantoja 2viru parsvaru, jo atbildees bus daudz grutak. Lai 3.08 beicas abiem leisu klubiem.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-28 08:20, pirms 8 gadiem
b.k.h. Tās nav naids,tā ir realitāte!

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 08:32, pirms 8 gadiem
Nopietni??? Jūs tagad rakstos klāt liksiet to, kādus koefus uz spēli piedāvāja bukmeikeri, vai arī pie vārdu salikuma ''izteikts favorīts'' arī liksiet klāt koefus? Pilnīgs pazors.. Tā jau šī ir liela sērga sportā, bet jūs vēl to pinat iekšā rakstos.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-28 08:41, pirms 8 gadiem
b.k.h. rakstīja: Pašol na rečku d.rsu miķ ar savu naidu, klauns.
Vecīt, šoreiz klauns esi Tu, jo visi fakti, kā saka krievi, na ļico.

  -3 [+] [-]

, 2017-07-28 08:41, pirms 8 gadiem
edviins straume rakstīja: Ja jau tā Suduva bija tik vājš klubs kā to apgalvoja Pertija, Novickis un Funis kā tad viņi tagad var uzvarēt Šveices Sion? In your face - kā saka. Diez vai Pertijas Liepājai kas tāds vispār būtu bijis pa spēkam. Pertija tik var muldēt par kaut kādu tur Barcelonu, Celtic, līdzjutējus saukt par klauniem un publiski nolikt Suduvas komandas treneri un teikt ka Suduva ir necienīga tur spēlēt - atšķirībā no Liepājas aka Barcelonas līmeņa kluba.
Nesagrozi info. Rakstīju ka Sūduva nospēlēja ļoti vāji otro spēli pret Lietuvu.
Jelgava arī uzvarēja 3-0 Slovan. Vai tad Jelgava uzreiz skaitās spēcīgs klubs. Arī vāji klubi, izlases var nospēlēt veiksmīgi. Andora uzvarēja Ungāriju, Latvija kādreiz izsita Turciju un EČ spēlē 0-0 ar Vāciju. Tev futbolā ļoti daudz rezultātus var uzrakstīt , kad vājš klubs uzvar spēcīgu.
Baltijā nav spēcīgu futbola klubu.
Kopumā man ir lielas pretenzijas pret Liepāju , ka tā neuzvarēja divu spēļu summā Sūduvu. Tik vāja Sūduva kā otrā spēlē noteikti bija jāuzvar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:02, pirms 8 gadiem
Ziechis rakstīja: Ko var perties par to Barca-celtic, paskatas uz si gada Glazgovas Rangers.Tadu piemeru ir loti daudz.
Starpiba starp suduvu un liepaja ir viena. Suduvas komanda jau ir ieelots mehanisms bet Liepaja tikai vel ellojas.
Neviena komanda kas ir uzbuveta no teju vai nulles pirma gadaa nerada to ko varetu. Kaa piemeram Riga,RFS un senak Venta(kura padevas pec pirmiem zaudejumiem) arii starptautiskaa limenii chelsea kad Abramovics iegruda 200+milj nebija rezultats.
Ja Fk Liepaja taa turpinas un spes pienemt Kamaza filozofiju tad domaju ka nakamgad FKL bus daudz lielaks speks.
Bet to ka izslegsanas speles ir kautkas ipass to nav jaatgadina.
Un sogad (ipasi Liepajaa) Suduva bija labaka kas speja izmantot savu vienigo momentu 2jaa gola. Jo pirmais bija tikai sagadisanas pec. Bet ar to futbols arii ir interesants,ka uzvar tas kam lielaka nopelnitaa veiksme(pie lidzvertigam komandam).
Tiesam zel Trakai kas 30min neizmantoja 2viru parsvaru, jo atbildees bus daudz grutak. Lai 3.08 beicas abiem leisu klubiem.
Turpini stāstīt pasakas?
Neviens nelika Pertijai izjaukt mehanismu, kurš jau bija salikts, un kuru vajadzēja tikai iesmērēt ar solidolu. Tas tā pārnestā nozīmē.
Komandas kodols bija izveidots jau iepriekšējās trīs sezonās, un bija nepieciešams piestrādāt tikai pie atsevišķā niansēm. Ieskaitot taktiskos risinājumos.
Runājot IT valodā Pertija pēc pussezonas (Ziemas kausu ieskaitot) nav vel pat ''mātes plati'' izvēlējies, un nemaz nerunājot par to ko spraust virsū šai ''mātes platei''.
Jā, starp citu, jau tiko Pertija tika apstiprināts par galveno tika karināti makaroni uz ausīm, ka jau šosezon sitīs visus lupatlēveros. Kaut kā Jums pēkšņi mainijies tas kurss, un visas lielās uzvaras tiek solītas nākamsezon. Man tas nedaudz atgādina Brežņeva un, īpaši, Hruščova solījumiem par ''gaišo komunismu zemes virsū''.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:03, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Leishiem tieshaam iet, protams arii veicas, BET kaa jau zinam veicas stiprakajam!!! LV futbols Gunjas deel ir nogremdeets tik dzili, ka pat pret feeram, kas ir Vpils lielumaa tautas zinaa mes jau zaudejam

jums kauns nava???
Leiši attīra savu futbolu no padomju mantojuma, kamēr mums vadībā čekisti. progresu nav ko gaidīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:07, pirms 8 gadiem
Ziechis rakstīja: Ko var perties par to Barca-celtic, paskatas uz si gada Glazgovas Rangers.Tadu piemeru ir loti daudz.
Starpiba starp suduvu un liepaja ir viena. Suduvas komanda jau ir ieelots mehanisms bet Liepaja tikai vel ellojas.
Neviena komanda kas ir uzbuveta no teju vai nulles pirma gadaa nerada to ko varetu. Kaa piemeram Riga,RFS un senak Venta(kura padevas pec pirmiem zaudejumiem) arii starptautiskaa limenii chelsea kad Abramovics iegruda 200+milj nebija rezultats.
Ja Fk Liepaja taa turpinas un spes pienemt Kamaza filozofiju tad domaju ka nakamgad FKL bus daudz lielaks speks.
Bet to ka izslegsanas speles ir kautkas ipass to nav jaatgadina.
Un sogad (ipasi Liepajaa) Suduva bija labaka kas speja izmantot savu vienigo momentu 2jaa gola. Jo pirmais bija tikai sagadisanas pec. Bet ar to futbols arii ir interesants,ka uzvar tas kam lielaka nopelnitaa veiksme(pie lidzvertigam komandam).
Tiesam zel Trakai kas 30min neizmantoja 2viru parsvaru, jo atbildees bus daudz grutak. Lai 3.08 beicas abiem leisu klubiem.
Chelsea no vienkārša Premjerlīgas augšgala kluba tika pārvērsts par regulāru ČL 1/4 un 1/2 finālu komandu un Anglijas absolūtu top3 komandu. Jau pirmajā sezonā. Nevajag muļķības stāstīt. Nejau tikai tūlītēji tituli ir rezultāti.

Tas, ka Romans ar Leicester brīnumdari ātri sakašķējās, tas jau ir cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:15, pirms 8 gadiem
Tam, kādēļ Chelsea, atšķirībā no Manchester City varēja iegūt tūlītēju milzīgu uzlabojumu ir vienkāršs skaidrojums - Chelsea un Manchester City pirms lielās naudas bija pilnīgi divi dažāda līmeņa klubi. Chelsea, atšķirībā no City, pārītis no vēlākajiem atslēgas spēlētājiem un "ģērbtuvju līderiem" bija jau pirms Abramoviča. Savukārt City identitāti veidoja pilnìgi no nulles un atšķirìbā no Chelsea, "lielā kluba" mentalitāte šim klubam tā īsti nebija.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:20, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Tavaa milotaja Chilsijaa videji sastava iziet 1 anglis, reizem vel kaads 90+ uznaak, turpini fanot, kepka ar pirkto diplomu
Vietējie angļu spēlētāji bieži vien ir klasi zemāki par leģionāriem, tāpēc loģiski netur konkurenci, jā. Nav tur ko noliegt. Un???
Spāņu vadošie klubi sastāvu veido baigi savādāk? Pēc nacionālās piederības??? Nesmīdini, izņemot Bilbao, visi pārējie tieši tāpat kā tas pats Chelsea - kvalitāte ir svarīga, nevis nacionālā piederība

P.s. redzu, ka nu nekādi nespēj pārdzīvot savus matemātiskos idiotismus. Tiec nu ar sevi galā, iedzer dropi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:24, pirms 8 gadiem
Dažbrīd liekas, ka man tiek pasniegta sekojoša situācija - Real un Barcelona līderi ir tikai spāņi (kas vairāk ir tieši milzīgs absurds) un tădi spēlētāji kā Ramoss, Pikē, Injesta arī ir komandā nevis tādēļ, ka ir top spēlētāji, bet gan tādēļ, ka ir spāņi. Nu absurds.

HMB - nosauksi man Real un Barcelona šībrīža lìderus katrā no līnijām (ieskaitot vārtsargus) un to nacionālās piederības?
Da pat Atletico vārtos nav spănis, aizsardzības līderis nav spānis un galvenais bombardieris nav spānis
Nacionālisti atradušies...

     [+] [-]

, 2017-07-28 09:26, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Un sliktakais ir tas, ka Chekisti veido augsni nakamajiem tovaarishiem!!! sodien zaudejam Vpils Fareraam, rit zaudesim vatikanam un gibraltaaram
Un Mežeckis, Indriksons un Starkovs stāstīs cik Gibraltārs un Vatikāns ir spēcīgs, cik tie attīstīti. Noveduši Latvijas futbolu līdz kliņķim, joprojām turās pie amatiem un neiet prom.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:26, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Spanu grandos videeji sastava iziet 3 espanci + vel tikpat latinosi, kas pec butibas ir espanci!!! EPL klubos nereti sastava nav NEVIENS anglis, vot tas ir pazemojoshi

Terijs bija muuris un jau ir legenda, tgd kur vinsh uz astonu pargaja??? keihils ar vel ir, talak visi mellie un spaani, kas tas par anglu klubu???
Latinosi pēc būtības ir spāņi??? Portugāļu valodā runājošie arī?

Tad jau es teikšu, ka visi eiropieši faktiski ir angļi. Kāda tur starpība no kuras puses kontinentă
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:30, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: La ligas klubos spele portugaali,argentiiniesi,braziili un parejie latinosi kas jau saknees ir tie pashi spaani, kamer EPL spele mellie un parejie arzemnieki kuriem nav nekada sakara ar angliju
Stulbeni, es Tev vēlreiz saku, tajā pat Real un Barcā spēlētājus ņem dēļ to kvalitātēm, nevis dēļ to tautības, vai etniskuma
Kross, ter Štegens, Modričs, Bemzemā, Rakitičs latinosi.

Da nu... kā ar Tevi diskutē, tā tu dur absolūtās auzās...
Pilnìga zìdaiņa domāšana par komandas komplektāciju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:38, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Realam pedejas sezonas vertibas - 5 espanci Lucas,Isco,Ramos,Nacho un Morata!!!! Vel 4 latinosi Casemiro,Danilo,Marseelu(vispar kluba legenda),Koentrau!!!

Cik taadu ir Chilsijai???
Morata baigā vērtība. Tāda vērtība, ka var vēsi pārdot... uzmini kam

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:39, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Realam pedejas sezonas vertibas - 5 espanci Lucas,Isco,Ramos,Nacho un Morata!!!! Vel 4 latinosi Casemiro,Danilo,Marseelu(vispar kluba legenda),Koentrau!!!

Cik taadu ir Chilsijai???
Danilu arī baigā vērtība
Da paseko taču futbolam, izvelc galvu no toto
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:45, pirms 8 gadiem
Šitie man vislabāk patīk. Kaut ko runā par saviem spāņiem, bet pat pēdējos jaunumus nezin, sarunājot muļķības, par vēsturi vispār nemaz nerunājot... tur pilnīgi melna bilde. Real/Barca uz pieres un ieslēdzam aroganci, ka nu tik es esmu daļa no pasaules nabas , lai gan abi klubi tikpat pilni ar leģionāriem kā angļu klubi (un jā, nu tā nu sagadījies ka lērums top futbola valstis ir tieši latīņamerikā, bet runā tā, it kā tieši latīņamerikas asinis, nevis futbolista kvalitāte būtu galvenais faktors spēlētāja izvēlē).

Te vēl papildus jautājums - kā Barca, Real izskatīsies pēc Ramosa, Pikē, Injestas aiziešanas Tad arguments par latinosiem vēl vairāk tiks aktualizēts? Pierādījies, ka visi pārējie ar Isko priekšgalā vairs gluži nevelk veco līmeni. Varbūt Njigess???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:50, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Atleetiem Gabi,Nigez,Koke,Tores,Moija,Huanfrans,Garcia!!! Te jau no 3 grandiem sanak 2 espancu izlases pamati, cik no EPL grandiem???
"cik no EPL grandiem":
Keihils, Džounss, Vokers, Stounss, Smolings, Stērlings, Lingārds, Rešfords. Tas, ja neskaitām Spurs, Arsenal un Liverpool. Ja skaitām, tad vēl vairāk. Spēlētāji Anglijas izlasē no EPL grandiem...

Spurs tomēr pārliecinošs pēdējo sezonu top klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-07-28 09:54, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Cik tur rooniijs, lkm 4 golus sasita pelnot 215k nedela

pazors
Cik Toni Kross kā balsta pussargs Real vārtus iesit?

Esi nedaudz painteresējies, kādās pozīcijās Veinam pēdējās sezonās lika spēlēt?
Un to, kāda bija Veina rezultativitāte, kad šis bija smailes uzbrucējs.

Tad jau es nez... par Džerārda un Lempārda pēdējām sezonām arī varēja ieņirgt, bet cik tas pamatoti. Arī šie abi no uzbrūkošiem spēlētājiem par balstiem tika padarīti, jo nevilka vairs uzbrukuma asumu.

Aij... ar futbolu dioskutēt par Tevi ir uzjautrinoši. Dari tā vēl
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 09:57, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Fakts ir taads un neapstridams ka La ligaa kvalitaati cel un tur spaani un latinosi, to pasu varam veerot starptautiskajaa videe, kur jau 5 gadus spaanu klubi nem CL turzu, spele savstarpeeji finalos un tapat ari EC,PC, kur angli var pienest uudeni espanciem!!! jaa, bekhema, ouvena laiki,crouch formaa no stuurisha ielika un taa, tad man ar patika anglija, tagad espanci un frichi, IESAKU
Crouch ar Bekhemu un Owenu galīgi nav liekami vienā maisā. Gan citas paaudzes, gan citi līmeņi, gan diametrāli citi rezultāti Anglijai ar šiem spēlētājiem ierindā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 09:59, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: REAL vaartus bombee citi, kaa uzbrauciens galigi aplams, tur pussargs tik dirigee, ne vada kori

Jaa zinu, Roonijs ir dzilak, kluvis par pleimeikeru,BET tas nemaina pamatinstinktus un lietas butibu, ka komandas un visas anglijas seja ir tik nabadzigs ka jau taa Nabadzigaja un Vajajaa EPL sasit 4 golus sezonaa

Redz cik espancs kosta sasita???
Redz cik espancs (no Brazīlijas ) Košta iesita?

Salīdzināji atkal smailes uzbrucēju ar spelētāju, kurš reāli kā pussargs spēlē? Varbūt vēl ar kādu aizsargu, malējo box-to-box teiksim, salīdzināsi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:06, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Es tak tev saku, ka espanci un latinosi pat EPL bombardee, kamer vietejie gul!!! vienigi prieks par keinu
Bet kāpēc lai tā nebūtu, ja es Tev jau vienreiz teicu - jā, EPL leģionāri ir augstākas klases par vietējiem. Galu galā, tāpēc jau viņi tur ir. Es ko, saku, ka angļi labāki par spāņu leģionāriem? Galīgi nefiltrē sarunu?

Bet... tāpat ar leģionāriem ir arī Spānijā Tieši tāpat. Messi ir labāks par vietējiem spāņiem, Neimārs, Grīzmans, Kross, Modričs, utt.
Kur te atšķirība? Uztaisītu Latvijā superklubu, arī kliegtu "ē, mums te pilns ar ārzemniekiem?" Nu bet protams ka tā būtu. Kur ar vietējiem par maz, tur tiek saukti labāki leģionāri. Ar ko šeit Anglijas un Spānijas klubi atšķiras? Tikai ar to, ka Spānijā vietējie spēlētāji kā tādi meistarībā vidēji labāki par angļiem? Pavisam nopteikti. Un?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:10, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: ja neskaita Totenas anglus, ir kas veraa nemams un atzimejams EPL no lokalaa viedokla???
Nu da labi... sāc nu saitīt, cik spēles Stērlings aizvada, cik Keihils, cik Stounss, cik Rešfords, Lingārds, cik Vokers aizvadīs City (kur tiek piegādāts kā pamatsastāva spēlētājs), utt.
Arī cik tādi kā Hendersons (par kuru iespējams pat dzirdējis nebūsi, jo acīmredzami neseko EPL ), Bārklijs, utt., bet tas jau cits stāsts jo tie vairs nav pirmā ešelona EPL klubi.

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:14, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: tu neko nefiltree. Es vnk saku, spaanu grandos vietejie diktee toni, un pashi spaani ari EPL nav zemee metami, kamer kkadi rooniji pa 225 pachkam NEDELAA sit 4 golus sezona
Kurā no spāņu grandiem vietējie diktē toni, spēlē pirmo vijoli, utt?
Ramoss un Pikē? Tad jau nu zin, Keihils arī nosaucams par angļu granda aizsardzības balstu.

Kādi vietējie? Atkal latinososies? Neviens Rio pludmalēs un Argentīnas stepēs dzimušais sevi nedēvēs par spāni Pat ne Košta tā līdz galam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:16, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Shie uzvaardi ir dzirdeti un nav zemee metami, BET nekaadu toni nediktee, lidzig kaa Roonijs kuru kepkaam izdzirdot pameros kkas ieslid, a reaali pelnot 225 pachkas NEDELA sit 4 golus sezona. Seja??? jaa seja un skalsh VIETEJAIS uzvards, a darbu daritajs nekads un to var attiecinat uz gandriz visiem tevis sauktajiem

Keihils un Resfords ir labi, neko nesaku, parejie pelavi!!!
Kurš no spāņiem diktē toni Real un Barcā? Tagad, 2017.gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:19, pirms 8 gadiem
Par lielu Sūduvu !!!

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:19, pirms 8 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kurā no spāņu grandiem vietējie diktē toni, spēlē pirmo vijoli, utt?
Ramoss un Pikē? Tad jau nu zin, Keihils arī nosaucams par angļu granda aizsardzības balstu.

Kādi vietējie? Atkal latinososies? Neviens Rio pludmalēs un Argentīnas stepēs dzimušais sevi nedēvēs par spāni Pat ne Košta tā līdz galam
Vispār jau spāņu pārsvars visās top 3 La Liga komandās ir stipri jūtams, HMB jau iepriekš uzskaitīja, kaut vai Barca 3nieks uzbrukumā ir visi no "spāņu izcelsmes", tad nāk Iniesta, Pikē, utt. kas ir reāli spāņi, nerunājot par pārējām komandām

Un ja mēs sākam runāt par kas ir īstie un kas nav, jāņem godīgi, EPL no anglosakšiem, kas reāli spēlē labi pašlaik ir varbūt tikai Millners un Keins, un VISS.
Āfrikāņi Lingārds,Ox-chamb, Trashfords, un vēl un vēl "angļu futbola jaunās zvaigznes" ,kas ir pārvārtētas līdz riebumam, izlasē vienmēr noplok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:24, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Espancu trimdenieki kaa Messi,Neimars,Kristine,Suarezs,Marselu un parejie bratuhas
Aij, nu atkal trin veco plati.
Kādi trimdenieki, kad tas viss notika, vakar?

Runā Tu tagad tik imperiālistiski, it kā balstoties uz kaut kādām senajām tautu staigāšanām ASV, Kanāda un Meksika vienkārši jāsadala detaļās un jāatdod Anglijai, Francijai, Spānijai un Īrijai, Austrālija tāpat - Anglijai un Horvātijai, balstoties uz nacionālo sastāvu, visa latīņamerika arī.

Šīs zemes taču sen visas ieguvušas pašas savu identitāti. Argentīnietis par sevi lepojas kā argentīnieti, brazīlis kā brazīli, utt.
Tups tu draugs esi

Visu labu šodien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:33, pirms 8 gadiem
Kols rakstīja: Vispār jau spāņu pārsvars visās top 3 La Liga komandās ir stipri jūtams, HMB jau iepriekš uzskaitīja, kaut vai Barca 3nieks uzbrukumā ir visi no "spāņu izcelsmes", tad nāk Iniesta, Pikē, utt. kas ir reāli spāņi, nerunājot par pārējām komandām

Un ja mēs sākam runāt par kas ir īstie un kas nav, jāņem godīgi, EPL no anglosakšiem, kas reāli spēlē labi pašlaik ir varbūt tikai Millners un Keins, un VISS.
Āfrikāņi Lingārds,Ox-chamb, Trashfords, un vēl un vēl "angļu futbola jaunās zvaigznes" ,kas ir pārvārtētas līdz riebumam, izlasē vienmēr noplok
Spāņu (vai portugāļu pat (Brazīlijas spēlētāji) izcelsme taču nenozīmē ka visi ir spāņi Viena etniskā grupa jā. Un? Latvietis taču nav lietuvietis un otrādi, ne? Mūs vismaz tieši vieno tikai etniskais, ne lingvistiskais (jo tikai viena valodu saime, bet ne viena valoda). Bet tad vai ar portugāļiem, spāņiem un brazīļiem, argentīniešiem nav tas pats?
Prātiņ nāc mājās.
Tad Krievijai tik tiešām ir pamats Ukrainu saukt par savu zemi. Un ne tikai Ukrainu, bet visus slāvus, kuriem kaut nedaudz valodā vārdiņi līdzīgi ar krievu valodu. Tātad, gan pēc etniskā, gan pēc lingvistiskā faktora.
Tas ir absolūts bullšits un ar katru nākamo gadu desmitu un katru nākamo globalizēto zemi kļūst par arvien lielāku bullšitu.

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:34, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: Esmu loti deduktiivs un regulaari parcilaaju vestures,geografijas pierakstus!!! man tas ruup, tev skatos tik Chilsija pie sirdes kur skraida mellie

Nozhelojams esi, to saukt par EPL klubu var tik taadi kepkas kaa tu
Tu pat ģeogrāfijā esi wannabijs, ko pierādīja tava nesenā "kurš gan šādas zemes Karību jūrā jel kad dzirdējis"

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:36, pirms 8 gadiem
Vislabākais kad pats HMB reiz teica, ka latīnamerikāņi nu galigi nav baltā rase... un nav jau īsti melots.
Tad kas te iznāk... spānis un portugālis it kā ir baltās rases vidusjūras saimē, bet latīnamerikāņi vispār nav baltie... bet visi kopā savukārt ir etniskie latinosi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:42, pirms 8 gadiem
Savukārt, ja aizmirstam šīs paša HMB pretrunas par etniskumu Eiropā un Latīņamerikā, un pieķeramies tikai valodai... tad ko... visi, kuru dzimtā valoda ir angļu, ir angļi, visi, kuru dzimtā valoda ir portugāļu, ir portugāļi, utt??/

Visi Brazīļi ir etniski portugāļi? Tas nekas, ka iedzīvotāju sākotnējais skaits abās valstīs gluži neiet kopā Nu tad cik ļoti mēs varam runāt par jebkāda veida tīro procentuālo portugāļu etniskumu šajā valstī. Ja vien nemēģināsiet man iestāstīt, ka visiem brazīļiem (pietiks ar absolūto vairākumu) senči dzīvojuši portugālē )))

Nu gan visu labu. Tieciet galā ar savām pretrunām.
HMB... laikam ne tikai finanses, bet arī jebkāda veida antropoloģiskās debtates Tev būs jāmet pie malas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:45, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: portugalci=brazilci 100 no 100
argentinci,espanci,kolumbinci ir un PAREJA D-amerika iznemot gijaanu un franchu surinamu ir ESPANCI!!!

krievija un ukraina???? tu maz stulbais raaceni speetu saprast ko ukrainis sak??? ja vel nezinaji, ukrainim un belaram tas ir uzbrauciens ja vinu salidzina un piedevee krievam, aatri vien kaulainais guletu asfaltaa
portugalci=brazilci 100 no 100

Nu gan

Paskaties abu valstu demografiskos datus pirms gadsimtiem
Un tad man runā par tīro etnisko saistību "katrs brazilis ir cēlies no etniska portugāļa"

Vnk ambālis

Valoda viņiem ir viena, nevis etniski absolūti visi ir viens un tas pats
Vēl Angolieši pasaki, ka ir portugāļi

Tam pašam Neimāram iespējams asinīs no portugāļa pilnīgi ne kripatiņas.

     [+] [-]

, 2017-07-28 10:48, pirms 8 gadiem
HMB-PIKAPS!!!!!!!! rakstīja: portugalci ir krustojusies ar vieteejiem un tumshajiem indiaaniem ,tapec ar neimaars ir taads saulots un neparasts, BET sirdeee tiirs espancs
Portugāli sakrusto ar indiāni un iznāk... espancs

Kontrolē taču sevi