Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Manchester United" pret "Barcelona" Vemblijā – kurš savāks ČL trofeju?

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Manchester United" pret "Barcelona" Vemblijā – kurš savāks ČL trofeju?
Treneri un viņu padotie
Foto: AP/AFP/Scanpix

Šodien Londonā plkst.21:45 sāksies ilgi gaidītais 2010./11. gada sezonas UEFA Čempionu līgas fināls, kurā tiksies angļu „Manchester United” un spāņu „Barcelona”. Kurš kuru? Šis mačs notiks leģendārajā Vemblija stadionā.

Šovakar leģendārajā Vemblija stadionā sacentīsies šīs sezonas divas spēcīgākās Eiropas komandas – tā var apgalvot ne tikai tāpēc, ka tās aizkļuvušas līdz Čempionu līgas finālam, bet arī tāpēc, ka abas ir pārliecinoši triumfējušas savos nacionālajos čempionātos, kuri tiek uzskatīti par augstvērtīgākajiem. Proti, „Barcelona” neatstāja nekādas cerības Madrides „Real” Spānijas čempionātā, nodrošinot titulu divas kārtas pirms turnīra beigām, bet „Manchester United” Anglijā to paveica tikai par vienu kārtu vēlāk. Barselonieši Spānijā triumfējuši jau pēdējos trīs čempionātos, bet mančestrieši – četros no pēdējiem pieciem čempionātiem. Iespaidīgi un papildus tam – abu šo superklubu otrā tikšanās Čempionu līgas finālā pēdējos trīs gados. 2009. gada 27. maijā Čempionu līgas finālā Romā „Barcelona” uzvarēja „Manchester United” ar 2:0, izcīnot savu trešo titulu šajā turnīrā, panākot mančestriešus, kuru vēsturē arī trīs šādi panākumi. Šovakar viens no klubiem triumfēs ceturto reizi.

Par panākumiem vietējās frontēs jau minējām, bet kā abas fināla dalībnieces līdz šim spēlējušas Čempionu līgā? Jāsaka, arīdzan visai gludi. Grupu turnīru gan „Barcelona”, gan „United” noslēdza ar identisku bilanci 4-2-0, izcīnot 1. vietu. Grūtākā barjera līdz šim abām finālistēm bija 1/8 fināls – spāņi pirmajā mačā zaudēja „Arsenal” (1:2), taču uzvarēja summā ar 4:3, savukārt „United” viesos spēlēja neizšķirti ar „Marseille” un divu maču kopskaitā arī uzvarēja tikai ar +1, 2:1. Tālāk „Barca” iznīcināja „Shakhtar” (6:1, pirmajā spēlē 5:1), bet „United” divreiz pārspēja „Chelsea” (kopā 3:1), visbeidzot pusfinālā ar 6:1 jau grāva „United” (peramo zēnu statusā – „Schalke”), un arī „Barca” arī visu nokārtoja jau pirmajā spēlē Madridē („Real” tika uzveikts ar 2:0, summā 3:1). Aleksa Fergusona komanda ČL šosezon vēl nav zaudējusi, „Barcelona” vienīgais klupiens gadījies Londonā... kur jāspēlē arī šovakar, tiesa, citā stadionā, 90 tūkstošus ietilpīgajā Vemblijā.

Kāda būs finālspēle? Jau pierasts, ka „Barcelona” ar Lionelu Mesi priekšgalā vazā aiz deguna jebkuru pretinieku (ar to domāts nevis rezultāts, bet tieši spēles stils), „Real” Spānijā ieskaitot. Tomēr „United” sezonas otrajā daļā nereti arī pratusi rādīt izcilu bumbas kontroli, dominējot ne vien pret vidusmēra komandām, bet arī citiem grandiem. Tāpēc galvenais jautājums, vai „Barca” spiedīs un „United” piekops pretuzbrukumu taktiku, ir atklāts – tikpat labi cīņa laukuma vidusdaļā var izvērsties pietiekami līdzīga. Tā, piemēram, angļu pussargs Pols Skoulzs aicina savu komandu uzbrukt. Piezemētākās domās ir Nemaņja Vidičs, kurš (kā jau aizsargs) vairāk satraucas par „Barcelona” uzbrukumu apstādināšanu, uzsverot, ka jāuzmana ne vien visu apjūsmoatais Mesi, bet arī tādi meistari kā Čavi Ernandess un Andress Injesta. Tikmēr spāņu kluba spēlētāji diplomātiski apber ar komplimentiem pretiniekus. Tā, piemēram, kādreiz maizi Anglijā pelnījušais Havjers Maskerano sacīja: „Finālā nav favorītu [bukmeikeri tam gan nepiekrīt, priekšroku dodamu Maskerano pārstāvētajai „Barcelona” – aut.piez.]. Viņi [„United”] ir ļoti spēcīgi ar lielisku treneri. Rūnijs ir viens no pasaules labākajiem uzbrucējiem, viņu atslēgas spēlētājs. Arī labs ir Čičarito, pazinu viņu jau Meksikā.”

Arī „Barca” treneris Pepe Gvardiola mēģināja aizdzīt no sevis favorītu ēnu: „Otrajā mačā pret „Schalke” viņi veica deviņas spēlētāju maiņas un vienalga viegli uzvarēja. Es tā nevaru, jo mums ir īss rezervistu soliņš, kamēr viņiem ir milzīga izvēle.” Finālā sevi apliecināt ļoti vēlēsies Dani Alvešs, kurš pirms diviem gadiem diskvalifikācijas dēļ nespēlēja. Brazīlietim tā būs īpaša spēle, taču visdrīzāk ne tik īpaša, kā „United” vārtu vīram Edvīnam van der Sāram – holandietis 40 gadu vecumā augstākā līmeņa mačā aizvadīs savu pēdējo cīņu karjerā. Nav jāsaka priekšā, kā van der Sārs vēlas noslēgt savu karjeru...

Fināla iespējamie sākumsastāvi (goal.com)

„Barcelona” (4-3-3): Valdess - Alvešs, Maskerano, Pikē, Pujols – Čavi, Buskets, Injesta – Pedro, Mesi, Vilja
”Manchester United” (4-4-1-1): Van der Sārs – Fabiu, Vidičs, Ferdinands, Evrā – Valensija, Gigss , Keriks, Parks – Rūnijs - Čičarito

Pēdējo 10 gadu Čempionu līgas uzvarētāji

Gads Uzvarētājs
2001.Bayern (Vācija)
2002.Real (Spānija)
2003.Milan (Itālija)
2004.Porto (Portugāle)
2005.Liverpool (Anglija)
2006.Barcelona (Spānija)
2007.Milan (Itālija)
2008.Manchester United (Anglija)
2009.Barcelona (Spānija)
2010.Inter (Itālija)

Vismaz trīskārtējās Čempionu līgas (un Čempionu kausa) uzvarētājas

V Klubs Skaits
1.Real (Spānija)9
2.Milan (Itālija)7
3.Liverpool (Anglija)5
4.-5.Bayern (Vācija)4
4.-5.Ajax (Nīderlande)4
6.-8.Manchester United (Anglija)3
6.-8.Barcelona (Spānija)3
6.-8.Inter (Itālija)3

Kurai komandai jutīsi līdzi?

  • 255

  • 328


  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:49, pirms 14 gadiem
nu tā, šīs sezonas varenākā spēle ir klāt!!
YouTube
- ‪Utd Cup Final...

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 14:57, pirms 14 gadiem
vāks. Dēļ viena cilvēka visi komentāri ir par CR, Juvi un Bayern.. wtf. Nevienam no tiem 3 nebūtu pat jābūt pieminētiem šajā rakstā.Kur nu vēl Juvei un Bayernam..

     [+] [-]

, 2011-05-28 14:59, pirms 14 gadiem
NIPEM rakstīja: vāks. Dēļ viena cilvēka visi komentāri ir par CR, Juvi un Bayern.. wtf. Nevienam no tiem 3 nebūtu pat jābūt pieminētiem šajā rakstā.Kur nu vēl Juvei un Bayernam..
Pilnībā Tev piekrītu. Es arī domāju, ka nevienam no šiem 3 šajā rakstā nebūtu jābūt pieminētiem. Iestāsti to lūdzu mazākajiem SC lietotājiem! Būšu tikai pateicīgs

  +2 [+] [-]

, 2011-05-28 15:04, pirms 14 gadiem
Divas manas mīļākās komandas tik fantastiskā cīņā. Neesmu vēl izlēmis, kam jutīšu līdzi. Sarežģīts lēmums, bet katrā ziņā - par skaistu futbolu un, ja var, daudz momentiem, goliem un intrigu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:09, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Rodas iespaids, ka liela daļa komentētāju šajā sezonā ir redzējuši kādas 3 vai 4, labākajā gadījumā 5 spēles ar Barcelonas piedalīšanos - un visas ar Madrides Real kā pretspēlētājiem. Jā, tajās spēlēs Barcelona neparādīja to skaistāko futbolu (izņemot pašu pirmo spēli novembrī), bija arī daivošana utt., kas gan bija pretreakcija pret Mourinjo piekoptajām taktikām pret Barcelonu (tas gan, protams, nav attaisnojums, bet spēļu konteksts ir jāņem vērā). Bet apgalvot, ka Barcelona vienmēr to vien dara kā daivo un visādi citādi krāpjas un vispār nemāk spēlet, manuprāt, ir diezgan nesaprātīgi. Madrides Real, piemēram, pret Barcelonu spēlēja netīri un bīstami, bet es tāpēc nelienu katrā rakstā par viņiem aurot, ka Real vienmēr spēlē kā pēdējie noziedznieki, vienmēr cenšoties nožmiegt savus pretiniekus. Es viņu spēles tik bieži neskatos, tāpēc es negrasos izdarīt secinājumus par viņiem no tām dažām spēlēm, ko esmu redzējusi. Vajag mazāk klausīties visādās sazvērestības teorijās un murgainās propagandās.

Spēlei vakarā vajadzētu būt ļoti interesantai. Nedomāju, ka United nav variantu, komanda ir lieliska, turklāt pietiek ar nelielu veiksmes brīdi, lai fināla liktenis būtu izšķirts.
Man liekas, ka runa pat nav tik ļoti par daivošanu, kā par tiesnešu uzķeršanos. Ja spēlētājs krīt un vārtās tikai, lai izprovocētu tiesnesi, es sagaidu adekvātu tiesneša darbību, taču diemžēl redzu, ka mūsdienu futbolā tikai retais ar to spēj tikt galā veiksmīgi.
Es, protams, saprotu, ka tie 4 El Clasico lika lielu fundamentu vēl viena stereotipa izveidošanā pasaules futbolā, taču, piekritīšu Tev- šim nevajadzētu kļūt par atbalsta punktu, jo daudzās komandās droši vien var atrast šādas negatīvas iezīmes (Di Maria, piemēram, diezgan bieži mīl pietēlot, un ir arī vēl daži) -> no šīm epizodēm priecājos pat vairāk, kad tiesnesis(-ši) iznes pareizu verdiktu (proti,sodot spēlētāju ar dzelteno kartīti vai vienkārši izsakot brīdinājumu, lai turpmāk pirms krišanas padomātu par sekām). Barcelonas gadījumā, manuprāt, tiesneši varbūt tiesā mazliet nevienlīdzīgi, un tā varētu būt galvenā problēma.
Lai gan man kā Madrides fanam nav nekas pretī, ja Mourinho paspēlējas ar sīvāko pretinieku reputāciju un varbūt uz turpmākajiem El Clasico tas varētu kaut kā atspoguļoties - viņam tas sanāk - īstens taktiķis, provakators (labā nozīmē) iekš- un ārpus stadiona robežām.
Nevaru vēl vienu lietu nepieminēt, no statistikas, starp citu, lai mans iepriekš teiktais mazliet pārliecinošāk izklausītos: Barcelonas komandas spēlētāji pēdējo 3(!) gadu laikā saņēmuši kopā... 1 sarkano kartīti, kamēr komandas pret Barcelonu - 36. (tikai nesāciet, lūdzu, par spēles stilu kaut ko runāt - šādi cipari nav normāli)

     [+] [-]

, 2011-05-28 15:11, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Sveiks, mazais SC lietotāj.
Sveiks, mežonīgais putniņ!
Ātri gan atšifrēji manu otro profilu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:16, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Nevaru vēl vienu lietu nepieminēt, no statistikas, starp citu, lai mans iepriekš teiktais mazliet pārliecinošāk izklausītos: Barcelonas komandas spēlētāji pēdējo 3(!) gadu laikā saņēmuši kopā... 1 sarkano kartīti, kamēr komandas pret Barcelonu - 36. (tikai nesāciet, lūdzu, par spēles stilu kaut ko runāt - šādi cipari nav normāli)
Par kādu līgu šī statistika ir - par Spānijas līgu vai par Čempionu līgu? Vai arī par abām kopā? Es nekādā gadījumā neapgalvoju, ka Tu to statistiku būtu izdomājis, bet vienkārši gribētos zināt, kur Tu tādu atradi.

     [+] [-]

, 2011-05-28 15:17, pirms 14 gadiem
Par MU uzvaru

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:17, pirms 14 gadiem
Es gaidu skaistu futbolu no abām komandām un nekādu teātri. Un vēl es gaidu Manchester United uzvaru, piedodiet, Barcas fani, jūs spēlējiet lieliski, bet saprotiet paši

IF YOU'RE NOT A MANC, YOU'RE WANK!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 15:25, pirms 14 gadiem
Par skaistu basketbolu!

Fui....
futbolu

  +1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:27, pirms 14 gadiem
WithNoMercy rakstīja: a tev patīk zīst citus locekļus
Tava mamma ar Tevi noteikti lepojas

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 15:57, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Par kādu līgu šī statistika ir - par Spānijas līgu vai par Čempionu līgu? Vai arī par abām kopā? Es nekādā gadījumā neapgalvoju, ka Tu to statistiku būtu izdomājis, bet vienkārši gribētos zināt, kur Tu tādu atradi.
Nezinu - mēģināju uzticēties kādam video komentāram no youtube, kas acīmredzot nav drošākais avots.
Mēģināju pats paskatīties tagad: La Ligas sezonās -
2010/2011 - 1 sarkanā
2009/2010 - 3
2008/2009 - 2
2007/2008 - 2
CL šosezon 1 sarkanā, bet tam pašam Pinto, kurš tobrīd nebija laukumā, pārējās sezonas slinkums meklēt..
kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:11, pirms 14 gadiem
barsa uzvares 2-1.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:16, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Pēc skatāmibas un intrigas, La Liga varētu būt pēdejā vietā.
Anglijā un Itālijā vismaz zini, ka ir vērts skatīties katru spēli un nevari prognozēt kuri uzvarēs.
Kā tu vērtē skatāmību? Skaists futbols plus neprognozējams iznākums vai tikai pirmais? Ja tikai pirmais, tad tas ir tīri gaumes jautājums - manuprāt, Spānijā viennozīmīgi spēlē skatāmāk. Un ne tikai Barselona vai Real. Arī Valensija, Seviļa u.c. komandas. Taču te ir kāds bet. Es esmu tehniskā futbola piekritējs (lai gan ironiski, ka atbalstu franču klubu...), citam varbūt patīk tas, ko spēlē Premjerlīgā.

Ja par intrigu runā. Tad Premjerlīgā arī nekādas dižās intrigas šosezon nebija, lai arī tā noteikti bija viena no neprognozējamākajām EPL sezonām pēdējā laikā. Premjerlīga neprognozējamības ziņā starp Eiropas top 5 līgām ir gan aiz Francijas, gan Vācijas, gan Itālijas, apsteidzot tikai Spāniju.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:16, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: Nezinu - mēģināju uzticēties kādam video komentāram no youtube, kas acīmredzot nav drošākais avots.
Mēģināju pats paskatīties tagad: La Ligas sezonās -
2010/2011 - 1 sarkanā
2009/2010 - 3
2008/2009 - 2
2007/2008 - 2
CL šosezon 1 sarkanā, bet tam pašam Pinto, kurš tobrīd nebija laukumā, pārējās sezonas slinkums meklēt..
kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.
Es atradu Barcelonas mājas lapā statistikas par sarkanajām kartītēm un viskautko citu:
šī sezona - Todo el fśtbol del Barēa | FCBarcelona.cat
iepriekšējā sezona - FCBarcelona.cat
2008. - 2009.gada sezona - FCBarcelona.cat

Jādomā, ka šai statistikai vajadzētu būt ticamai, apakšā ir rakstīts, ka tā tiek ņemta no Optasports (2008-2009 sezonai kaut kāda cita kompānija), nav paša kluba sadomāta. Ja paskaita, tad pēdējo 3 sezonu laikā Barcelona Čempionu līgā ir saņēmusi 4 sarkanās kartiņas, pretinieki 5. La Liga - Barcelonai 17 sarkanās, pretiniekiem 22. Tā atšķirībā nemaz tik liela nav, turklāt, lai gan Tu pirms tam minēji, ka spēles stilu nav vērts apspriest šajā gadījumā, es tomēr domāju, ka tur arī parādās tā atšķirība - Barcelona lielāko spēles daļu spēlē ar bumbu, kamēr pretiniekiem ir jācenšas to viņiem atņemt. Loģiski, ka tur tad arī uzrodas tās kartītes, jo ne vienmēr tas izdodas ar tīriem paņēmieniem. Bet Barcelona pati, protams, ka arī pārkāpj noteikumus, tāpēc ir arī kartītes.

Ja kaut kur kļūdījos matemātikā - lūdzu, labojiet.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:20, pirms 14 gadiem
liivuxs rakstīja: Es atradu Barcelonas mājas lapā statistikas par sarkanajām kartītēm un viskautko citu:
šī sezona - Todo el fśtbol del Barēa | FCBarcelona.cat
iepriekšējā sezona - FCBarcelona.cat
2008. - 2009.gada sezona - FCBarcelona.cat

Jādomā, ka šai statistikai vajadzētu būt ticamai, apakšā ir rakstīts, ka tā tiek ņemta no Optasports (2008-2009 sezonai kaut kāda cita kompānija), nav paša kluba sadomāta. Ja paskaita, tad pēdējo 3 sezonu laikā Barcelona Čempionu līgā ir saņēmusi 4 sarkanās kartiņas, pretinieki 5. La Liga - Barcelonai 17 sarkanās, pretiniekiem 22. Tā atšķirībā nemaz tik liela nav, turklāt, lai gan Tu pirms tam minēji, ka spēles stilu nav vērts apspriest šajā gadījumā, es tomēr domāju, ka tur arī parādās tā atšķirība - Barcelona lielāko spēles daļu spēlē ar bumbu, kamēr pretiniekiem ir jācenšas to viņiem atņemt. Loģiski, ka tur tad arī uzrodas tās kartītes, jo ne vienmēr tas izdodas ar tīriem paņēmieniem. Bet Barcelona pati, protams, ka arī pārkāpj noteikumus, tāpēc ir arī kartītes.
Bet sava taisnība viņam bija - Barselonai tiešām pietiesā un Barselonas spēlēs tiešām bieži vien ir dubultie standarti. Taču te gan grūti spriest, vai tas ir tāpēc, ka kāds no augšas bīdītu konkrēti Barselonu, vai tāpēc, ka Barsa jebkurā mačā ir favorīte, bet favorītiem vienmēr piedod vairāk nekā otriem.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:20, pirms 14 gadiem
RMadrid rakstīja: kopumā, šie skaitļi laikam vispār neko neizsaka, kā tikai, ka iepriekš sniegtā informācija nebija pareiza. tad jau vajadzētu meklēt labāk, cik citas komandas dabūja sarkanās pret Barcelonu.
Varu tikai informēt, ka aizvadītajā La Liga sezonā "Barcelona" spēlētāji kopā saņēmuši 71 dzelteno kartīti un 2 sarkanās. Ņemot vērā katalāņu kluba bumbas kontroli, tas nav nekas neparasts. Piemēram, Real Sociedad spēlētāji visā sezonā nav saņēmuši nevienu sarkano kartīti un 79 dzeltenās. No topa komandām, piem., Real spēlētāji sapelnījuši 91 dzelteno kartīti un 7 sarkanās.
UEFA ČL Barcelona spēlētāji sakrājuši 13 dzeltenās kartītes un reizi viens no viņiem ticis noraidīts.

  -3 [+] [-]

, 2011-05-28 16:24, pirms 14 gadiem
tikai barcelona!...mancesters nemaak speeleet bez tiesnewu paliidziibas,to zina ik viens sevi cienows futbola zinaataajs....domaaju barsa uzvarees uz nuleeem..ar vismaz 3 vaartu starpiibu!...

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:26, pirms 14 gadiem
Džokoviča fans rakstīja: salīdzinot Angļu futbola skolu ar spāņu futbola skolu tad uzvarētājs ir skaidrs un visticamāk tā arī būs, būsim reālisti MU ir maz izredžu, praktiski nekādu, Spānijas futbols ir augstākas klases nekā Anglijas futbols, to pierāda ne tikai izlašu rezultāti, jā protams Anglija ir regulāra EČ un PČ dalībniece bet panākumi angļiem nav, bet par Spāniju nemaz nerunājot- absolūtie PASAULES čempioni

ko mēs varam gaidīt šovakar? sākumā MU presingos viduszonā, bet Barca paņems uz pārsteiguma, iesitīs ātrus 2 vārtus un spēles liktenis būs izšķirts, beigās vēl iesitīs trešos, tātad 3-0 Barcas labā

MU praktiski nav argumentu šovakar!!!

Spānijas futbols ir labākais pasaulē un arī spāņu klubi Real Madrid un Barcelona ir labākie pasaulē
Piekrītu par 100%! Šobrīd tieši Barsa un Real ir divi spēcīgākie klubi pasaulē. Esmu pilnīgi drošs, ka ja 1/2 pāru izlozes būtu savādākas, piemēram Barsa-Schalke un Real-MU, tad šobrīd finālā būtu el clasico.

Finālā, protams, Mančestrai ir kaut kādas izredzes, bet tas ir tikai tādēļ ka fināls notiks Londonā un tā ir viena spēle. Ja fināls notiktu ārpus UK Mančestrai nebūtu nekādu izredžu.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:26, pirms 14 gadiem
MU bla

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:27, pirms 14 gadiem
Autoram acīmredzami besī Real, nu vismaz rakstā par ČL finālu jau varēja bez tā iztikt.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:28, pirms 14 gadiem
dolaarinsh rakstīja: nja interesanti...visi kas pasaka ka fano par barcu pilns ar mīnusiem...uzraxtiet to pašu par MU un būsiet plusu karaļi
ja kas es arī par barcu
Tā ir, jo te lielākā daļa ir totālie angļu kultūras un visa ar tā saistītā mīluļi.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-28 16:30, pirms 14 gadiem
Sāram jāaiziet ar trofeju.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:31, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Priecājies kamēr vari, jo ESP vairs nebūs tuvu finālam ne EČ, kur nu vēl PČ!
Esi par to tik drošs???
Es tikai vienu nesaproti. Tev šķiet patīk Madrides "Real"? Cik esmu novērojis iepriekšējos komentāros. Tad kādēļ tā noliec Spāniju?? Varbūt atgādināt, ka Spānijas izlases pamatsastāvā spēlē trīs Real spēlētāji?

Tiešām tas man šķiet dīvaini.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:33, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Varu tikai informēt, ka aizvadītajā La Liga sezonā "Barcelona" spēlētāji kopā saņēmuši 71 dzelteno kartīti un 2 sarkanās. Ņemot vērā katalāņu kluba bumbas kontroli, tas nav nekas neparasts. Piemēram, Real Sociedad spēlētāji visā sezonā nav saņēmuši nevienu sarkano kartīti un 79 dzeltenās. No topa komandām, piem., Real spēlētāji sapelnījuši 91 dzelteno kartīti un 7 sarkanās.
UEFA ČL Barcelona spēlētāji sakrājuši 13 dzeltenās kartītes un reizi viens no viņiem ticis noraidīts.
No tās pašas Barcelonas mājaslapas par 2010/2011 sezonu (visos turnīros):
Yellow cards received: 95
Yellow cards caused: 165
Red cards received: 3
Red cards caused: 12

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:38, pirms 14 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Bet es jau neko nesaku par ENG panākumiem, runāju par futbola skolu, kas tomēr ir daudz sīkāka nekā Spānijā.
Nav tā angļu futbola skola spēcīgāka par spāņu un punkts!!!! Ja tā tāda būtu viņi jau sen būtu četrkārtējie pasaules un trīskārtējie Eiropas čempioni. Un vai tā ir?? Pat franči viņus ir apgājuši pēc tituliem, nerunājot par itāļiem un vāciešiem. Un arī jauniešu čempionātos viņi ne tuvu nedominē. EPL pamatā turās un ārzemju spēlētājiem. Ja tos visus no turienes izņemtu gribētu paskatīties, kur tagad atrastos visi Anglijas klubi.

Tā ir preses un pašu angļu uzpūsts mīts, ka viņu skola un viņu spēlētais futbols ir spēcīgākais pasaulē. Tāpat viņi lielījās pirms 1950.gada pasaules čempionāta un pirms startēja Eiropas kausos. Iepriekš viņi to nedarīja, jo uzskatīja, ka tāpat ir pārāki pār visu pasauli un nav jēga spēlēt ar pārējiem pasaules vājuļiem. Varbūt atgādināt Anglijas rezultātu 1950.gadā? Vai to kā kaut vai tas pats Maskavas "Dinamo" tos pasita, kad bija turnejā Anglijā 1950.-tajos gados?

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Galvenais, ka "Real" pelnīti nav tikuši finālā. Pārējais ir Dieva rokās
Nu te tu Hosē gan aizlaidi garām!

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:43, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: Hose kaa parasti - galvenais,kursh netiek,nevis kursh tiek. Taapeec jau fano par padsmit klubiem katraa liigaa
100% taisnība!!

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:46, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" viss ir un būs vislabākajā kārtībā. Neesmu jau kaut kāds gloriks, ka jāraud par vienu neizcīnītu titulu! Nākamā sezona bavāriešiem vispār solās būt rožaina, tā ka satraukumam nav pamata.
Kas attiecas uz "Juventus", tad zemākais punkts jau ir garām un būvniecības darbi var sākties (turpināties). Itālijas populārākais un titulētākais klubs galīgi nebūs tas, kurš kaut kur nogrims

Esmu diezgan pārliecināts, ka tā "simulāciju programma" bija domāta speciāli priekš "Real" un šī kluba faniem. Citās spēlēs kaut kā nekas tik traks nav novērots. Citās spēlēs "Barcelona" spēlētāji noteikti nesimulē vairāk par to pašu "Real".
Vai tiešām Juve ir titulētākais ITA klubs?? Pašā Itālijā jā, bet kopumā? Kā ar Milan?

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:49, pirms 14 gadiem
Ja MU uzvares, tad var teikt ka Fergunson var uzvaret ar jebkuru komandas sastavu. Genials treneris

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:50, pirms 14 gadiem
Lielisks raksts par to, kādu taktiku teorētiski United būtu jāizvēlas:
The Question: How best for Manchester United to...

Tie, kas interesējas par futbola taktiku, noteikti ir dzirdējuši par raksta autoru Džonatanu Vilsonu.

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:54, pirms 14 gadiem
Fabregasam arī ir viedoklis, kā United šovakar jāspēlē:
img01.mundodeportivo.com

     [+] [-]

, 2011-05-28 16:57, pirms 14 gadiem
Altemix rakstīja: Vai tiešām Juve ir titulētākais ITA klubs?? Pašā Itālijā jā, bet kopumā? Kā ar Milan?
"Juventus" tiešām ir krietni vairāk A sērijas titulu nekā "Milan" un "Inter". Arī pieskaitot eurokausu titulus, "Juventus" tā pat sanāk vairāk nekā "Milan". Tātad "Juventus" tiešām ir titulētākais Itālijas futbola klubs.