Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Sūduvas" treneris Pertijam un Zuntneram: "Pasaku stāstnieki. Zaudēt ir jāprot"

Agris Suveizda

"Sūduvas" treneris Pertijam un Zuntneram: "Pasaku stāstnieki. Zaudēt ir jāprot"
Vladimirs Čeburins
Foto: FK "Sūduva"

Sestdienas vakarā publicējām viena no "Liepājas" treneru Mareka Zuntnera atklāto vēstuli. Tā bija adresēta galvenokārt Liepājas un Latvijas futbola līdzjutējiem, taču vēstules atskaņas nokļuva līdz pat Lietuvas pilsētai Marijampolei, kur nesen liepājnieki uzvarēja ar 1:0, tomēr summā piekāpās ar 1:2 un izstājās no Eiropas līgas. Zuntnera rakstītais Eirokausu sakarā viegli šokēja un sadusmoja "Sūduvas" galveno treneri Vladimiru Čeburinu, kurš sarunā ar Sportacentrs.com atbildēja Liepājas klubam.

Izvilkums no Zuntnera atklātās vēstules, kas saniknoja Kazahstānas speciālistu: "Mēs dominējām ar "Sūduvu" - zaudējām, futbolā tā notiek. Dominējām otrā spēlē, 65% kontrolējām bumbu, atsitām vārtus, un žurnālisti ar skatītājiem raksta, ka Liepāja izgāzās! Tas pie visa, ka lietuviešu prese slavē Liepāju, ka "Sūduvas" treneris pienāk un saka, ka viņi nebija pelnījuši tikt nākamajā kārtā!"

"Nevajag stāstīt pasakas. Lietas jāuztver normāli, un uzvarēja tas, kurš droši vien to vairāk gribēja un kurš vairāk iesita. Futbols ir vienkārša spēle," intervijā Sportacentrs.com teica Čeburins, kurš ārpus Kazahstānas trenējis tikai Lietuvā - Pakrojas un Marijampoles klubos. "Mani šādas ziņas, protams, nedaudz šokēja. Godīgi sakot, pat grūti atrast vārdus. Grūti izprast šādus komentārus. Grūti izprast, kam un kādēļ tas tiek teikts. Lai kompromitētu citus vai lai paši sev uzspodrinātu spalvas? Teikšu tā: uzvarēja tas, kurš bija spēcīgāks. Tas, pirmkārt. Bet, otrkārt, vienkārši nevajag stāstīt pasakas un zaudējums jāpieņem normāli. Tas arī viss. Un lai atbalsta mūs nākamajā spēlē. Ir jāprot zaudēt, vienmēr [pēc zaudējumiem] galvenais ir pirmām kārtām saglabāt cilvēcīgumu. Nevajag neko izdomāt."

Čeburins apstiprināja, ka kontakts ar "Liepājas" treneriem pēc beigu svilpes bijis, taču neko tamlīdzīgu, kas bija minēts Zuntnera vēstulē, viņš neesot teicis: "Mēs pēc spēles paspiedām rokas, un viņš [Čeburins nekonkretizēja, vai domāja Pertiju vai Zuntneru - A.S.] teica: "Veiksmi jums Eirokausos!" Tas arī bija viss. Viss!" 52 gadus vecais treneris tāpat nepiekrita Pertijas un Zuntnera vārdiem par "Liepājas" dominanci: "Preses konferencē [pēc otrās spēles] jau teicu, ka var kontrolēt bumbu savā laukuma pusē un ripināt to, cik vien vēlas. Taču, ja redzējāt spēli, paskatieties, cik momentu radījām mēs – pat pie tādas bumbas kontroles, kurā mēs piekāpāmies, Liepājā guvām divus vārtus. Mājās mēs neiesitām, kaut gan iespējas bija un galotnē fiziskā ziņā izskatījāmies labāk. Bet bumbas kontrole… Jā, ja skatāmies "InStat" datus, tā bija. Tomēr bumbu kontrolēt ir viens, bet futbols ir spēle, kurā ir jāgūst vārti – tas ir pats galvenais."

Tajā pašā laikā bijušais Karagandas "Shakhter" un "Okzhetpes" treneris atzina, ka atdot bumbu atbildes spēlē neesot bijis viņa plānos un ka komandas sniegums pirmajās 45 minūtēs viņu neapmierināja: "Pirmajā spēlē Liepājā gribējām lielāku plašumu uzbrukumos, gribējām spēlēt tīri ar pretuzbrukumiem, atdodot pretiniekiem iniciatīvu. Taču šeit, Marijampolē, pirmais puslaiks mums neizdevās. Negribējām piespiesties saviem vārtiem un gribējām vairāk spēlēt centra zonā, tomēr pareizi aizsargājāmies un neļāvām radīt pārāk daudz izdevību. Ja tagad mēģinām visas atcerēties, varu uzskaitīt "Liepājas" momentus: kad Tomičs ar kreiso kāju sita no soda laukuma iekšienes, kad Karašausks otrajā puslaikā sita no soda laukuma robežas [šķiet, domāta epizode 73. minūtē, kad Karašausks bija tuvu vārtsarga laukumam - A.S.] un gūtie vārti ar rikošeta palīdzību. Tas bija labs uzbrukums – to neapstrīdu -, tomēr palīdzēja rikošets un pozicionāla kļūda. Citu bīstamu iespēju būtībā nebija."

Pēc atbildes spēles Lietuvas portālā TV3.lt īpaši tika izcelts Pertijas salīdzinājums, ka arī "Barcelona" mēdz zaudēt Glāzgovas "Celtic"." Izdzirdējis šo citātu, Čeburins gardi iesmējās: "Nu gan viņš augstu uzlidojis… Tāpēc jau arī saku, ka viņš varbūt visas lietas vairs nekontrolē. Sacerēt, sacerēt [pasakas]… Nedzīvojam taču dažādās pasaules malās. Kad šīs ziņas mūs sasniedza, protams, biju vīlies, jo par viņu biju labākās domās. Kluba preses sekretārs man pateica, ka ir tāda intervija, kurā skaidri uzrakstīts, ka "Sūduvas" treneris it kā esot pateicis, ka mēs neesam bijuši [trešās kārtas] cienīgi. Saku viņam vēlreiz – "Sūduva" ir stiprāka par "Liepāju", un "Sūduva" ir [trešās kārtas] cienīga. Kura komanda būtu spēcīgāka, ja tās tiktos vēlreiz? Tas, protams, ir interesants jautājums. Ja aizvadītu trešo spēli un noskaidrotu, kurš galu galā ir spēcīgāks, domāju, ka rezultāts paliktu mūsu labā. Varbūt es to saku tādēļ, ka mēs tikām tālāk, taču es to saku ar lielu pārliecību. "Sūduva" ir stiprāka."

"Pirmajā puslaikā bija jābūt sarkanajai kartītei, kad Keitā ar elkoni iesita mūsu vārtsargam," Čeburins turpināja. "Tā ir nekaunība, un tā ir sarkanā kartīte. Pat nerunāju par Kerlu, kuru ["Liepājas" soda laukumā] notrieca vārtsargs [mājiens par 11 metru soda sitienu – A.S.]. Negribu runāt par šiem momentiem – tā ir tiesneša darīšana -, un šādus jautājumus nekad nekomentēšu. Bet! Sitiens ar elkoni lēcienā… Galvenais tiesnesis šo epizodi acīmredzot palaida garām, taču arī asistents viņam nepateica priekšā. Taču tā ir sarkanā kartīte. Kur gan "Liepāja" būtu, ja paliktu mazākumā?! Vārtsargs spēli līdz galam nospēlēja ar tamponiem nāsīs. Pēc tam teica, ka jūtas normāli, tomēr nākamajā spēlē Lietuvas čempionātā izmantot viņu nevarējām." Vaicāts, kuru "Liepājas" futbolistu meistarība pievērsa viņa uzmanību, Čeburins izcēla divus: "Man patika Torress – spēles organizācijas ziņā, lai gan es viņu varbūt izmantotu nedaudz citādi. Karašausks. Redzams, ka viņš ir līderis. Varbūt viņam vajadzētu nedaudz pamainīt savas darbības, kad spēle nevedas, taču viņš ir līderis un kvalificēts spēlētājs."

Aizvadītajā nedēļas nogalē pēc mēneša un vienas dienas pauzes atsākās Lietuvas čempionāts, un "Sūduva" iekļūšanu trešajā kārtā "atzīmēja" ar zaudējumu Utenā (0:1). Šis mačs gan bija īpašs nevis ar rezultātu, bet gan to, ka pirmoreiz Lietuvas čempionāta vēsturē kādas komandas pamatsastāvā nebija neviena vietējā spēlētāja - spāņu trenera Davida Kampanjas vadībā starta vienpadsmitniekā izgāja deviņi spāņi un pa vienam kolumbietim un marokānim. "Utenis" jaunā stratēģija nesa augļus - vismaz šajā spēlē -, tomēr Čeburins šķietami neatbalsta rudenī ieviestos jaunos leģionāru noteikumus: "Tā ir to cilvēku izvēle, kuri uz šādu soli gāja, taču teikšu tā - manuprāt, tomēr vajadzētu ievērot valsts intereses. Ir jauniešu izlases, ir U21 izlase, ir pieaugušo izlase. Kur gan viņiem spēlēt [ja ne Lietuvas čempionātā]? Tam noteikti ir savi plusi, taču ir arī lieli mīnusi."

Jau rīt "Sūduva" Marijampolē uzņems Šveices ceturto spēcīgāko klubu "Sion", kurā ilgus gadus pavadīja Latvijas izlases līderis Andris Vaņins. Divu spēļu summā izteiktu favorītu lomā, protams, būs šveicieši: "Siona ir spēcīgs klubs ar tradīcijām. Kā reiz, tagad viņus pētām, patiešām spēcīgs klubs. Taču mums pretī bija arī spēcīgs klubs Soļigorskas "Shakhtyor" un labs klubs "Liepāja". Dzīvē visu vienmēr izšķir cilvēki, un ar lielu vēlmi un lielu centību pret viņiem ir iespējams spēlēt un sevi pierādīt."

     [+] [-]

, 2017-07-26 14:11, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Kurš tad ir gatavs kost rokā, kura viņu baro?
Tad ir jājautā - kur tev ir informācija ka funis par savu darbību un komentāriem SC saņem naudu? Darbojoties kā RD lobijs Latvijā.

  +4 [+] [-]

, 2017-07-26 14:12, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Tad esi atklāts arī, piemēram, par Latvijas izlases uzvaru Andorā. Tad pēc tevis teiktā sanāk, ka Latvija Andorā nospēlēja teicami, visu kontrolēja un bija galvas tiesu pārāki. Kāpēc tad tik daudzi pārmet par spēles kvalitāti Andorā?
Lai lietuvieši tiek uz kādu finālturnīru vai kāda no komandām iekļūst grupu turnīrā, tad parunāsim. Iesākumā, lai paskatās uz UEFA reitingu, kur Lietuva ir dziļākā dibenā kā Latvija!
Tajā spēlē, starp citu, Andorai bija vairāk sitienu, tā ka piemērs pilnīgi nevietā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: fkscd

  +5 [+] [-]

, 2017-07-26 14:25, pirms 7 gadiem
noskatijos 3 minūšu atskatu uz spēli Sūduva-Liepāja, pat pēc tā redzu vairāk momentu pie Liepājas vārtiem lai arī bez sitieniem vārtu rāmī, bet nu tomēr, par ko te diskutēt vispār tam pašam Novickim...

  +4 [+] [-]

, 2017-07-26 14:26, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: 2. spēlē Lietuvā:
Sūduva 4 sitieni- Liepāja 14 sitieni
Sūduva vārtu rāmī 1 sitiens- Liepāja 5 sitieni vārtu rāmī

Andora- Latvija
Andora 8 sitieni- Latvija 7 sitieni
Andora vārtu rāmī 4 sitieni- Latvija 4 sitieni vārtu rāmī
Un kads tolks Suduvai iet un uzbrukt? Vini uz 2. speli gaja noturet parsvaru! To ari izdarija! Un lai Kamazs ar Zuti atbildibu uznemaas kaut reizi. Si bija tiraakaa treneru cina, pats ta teici pec 1. speles
Slēpts komentārs: fkscd

  +7 [+] [-]

, 2017-07-26 14:28, pirms 7 gadiem
teemu_saxon_121788018329042 rakstīja: nekas jau nemainas šajā portālā... daži low brains radījumi spamo, un turpina drazot..
kā saka- jauku dienu !
ir tikai riebīgi apzināties, cik daži ir nožēlojami, un cik pretīgu iespaidu rada par latviešiem.. kā pēdējiem durakiem..
Kartējo reizi uzd*rsi Latvijai, latviešiem un tagad laimīgs vari doties tālāk savās ikdienas gaitās. Tev pretīgi pašam no sevis nepaliek? Noteikti jau nē - tu neesi no tādiem. Ja jau šis portāls ir tik nožēlojams - tev te neviens neliek uzturēties. Tā kā visu gaišu un laimīgu taciņu uz kapu kalniņu. Tev un visiem tev līdzīgajiem, tavus draugus, ģimeni un radiniekus ieskaitot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2017-07-26 14:31, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Un kads tolks Suduvai iet un uzbrukt? Vini uz 2. speli gaja noturet parsvaru! To ari izdarija! Un lai Kamazs ar Zuti atbildibu uznemaas kaut reizi. Si bija tiraakaa treneru cina, pats ta teici pec 1. speles
Jā, Pertija zaudēja taktiski. Bet Suduva 2. spēlē izskatījās nožēlojami. Ka Novickis saka, tad Suduvai vienkārši paveicās, ka Liepājai neizdevās pedējā piespēle vai arī neizmantoja retās, bet labās iespējas
Salīdzinājums ar Andoru ir atbilstošs. Latvija iesita golu un mierīgi nospēlēja līdz galam. Cita lieta, ka tāda spēle godu nedarīja ne Latvijai Andorā, ne tagad Suduvai savā laukumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-07-26 14:39, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: noskatijos 3 minūšu atskatu uz spēli Sūduva-Liepāja, pat pēc tā redzu vairāk momentu pie Liepājas vārtiem lai arī bez sitieniem vārtu rāmī, bet nu tomēr, par ko te diskutēt vispār tam pašam Novickim...
Novickim ir raidījums "Futbolbumbas", kas runā par LV futbolu kā baigo lietu. Viņam nav izdevīgi teikt, ka LV futbols nav labs, savādāk viņa raidījums ir hui*u.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-26 14:40, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Tad ir jājautā - kur tev ir informācija ka funis par savu darbību un komentāriem SC saņem naudu? Darbojoties kā RD lobijs Latvijā.
Tā jau domāju, ka kāds pieprasīs nez kādas konta izdrukas vai bildes ar aploksnes nodošanas faktu. Loģiskā domāšana, čalīt!

  -4 [+] [-]

, 2017-07-26 14:40, pirms 7 gadiem
HMB-PELAVI.IESILDAAS! rakstīja: Suuduva ATM stilaa, sakuma sasita ko vajadzeja un tad ar autobusu nobrauca lidz galapunktam

IESAKU
Pat Atletico reti, kad spēlē tik pasīvi un bezzobaini. Suduva spēlēja futbolu 1. spēlē līdz 1. golam. Pēc tam bija banāla atsišanās. Ja Latvijas klubs šādā stilā spēlētu pret leišu klubu un uzvarētu, apmierinātības vietā būtu kārtējie stāsti par 3 piespēlēm

  +3 [+] [-]

, 2017-07-26 14:40, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Jā, Pertija zaudēja taktiski. Bet Suduva 2. spēlē izskatījās nožēlojami. Ka Novickis saka, tad Suduvai vienkārši paveicās, ka Liepājai neizdevās pedējā piespēle vai arī neizmantoja retās, bet labās iespējas
Salīdzinājums ar Andoru ir atbilstošs. Latvija iesita golu un mierīgi nospēlēja līdz galam. Cita lieta, ka tāda spēle godu nedarīja ne Latvijai Andorā, ne tagad Suduvai savā laukumā
Velreiz - galvenais bija parsvara noturesana. Tas tika izdarits. Karasausku ari labi neitralizeja jo pie rezultivitates vins netika. Suduvas treneris acimredzami bija izpetijis FKL speli un atrada isto recepti. To pasu nevar teikt par Kamazu un Zuti.

  -1 [+] [-]

, 2017-07-26 14:42, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Novickim ir raidījums "Futbolbumbas", kas runā par LV futbolu kā baigo lietu. Viņam nav izdevīgi teikt, ka LV futbols nav labs, savādāk viņa raidījums ir hui*u.
Novickis ir pietiekami objektīvs. Kad vajag, viņš var arī izteikt arī lielu kritiku Latvijas futbolam

  -3 [+] [-]

, 2017-07-26 14:44, pirms 7 gadiem
Klavulapa-1 rakstīja: Velreiz - galvenais bija parsvara noturesana. Tas tika izdarits. Karasausku ari labi neitralizeja jo pie rezultivitates vins netika. Suduvas treneris acimredzami bija izpetijis FKL speli un atrada isto recepti. To pasu nevar teikt par Kamazu un Zuti.
Tad es tev vēlreiz jautāju- vai Latvijas izlase labi nospēlēja Andorā?
Karam bija pāris labi momenti, ko viņš pats izšķērdēja
Uzvarētājus netiesā, bet veids, kā Suduva uzvarēja bija galīgi nesimpātisks

  +1 [+] [-]

, 2017-07-26 14:49, pirms 7 gadiem
mxs rakstīja: Novickim ir raidījums "Futbolbumbas", kas runā par LV futbolu kā baigo lietu. Viņam nav izdevīgi teikt, ka LV futbols nav labs, savādāk viņa raidījums ir hui*u.
Paskatījos kādus 2-3 raidījumus, raidījumā ļoti daudz patosa, Novickis visu laiku tiek saukts par Latvijas labāko futbola žurnālistu, (divi veči sēž studijā un dzied slavas dziesmas paši sev), Latvijas futbola problēmas, realitāte, sāpīgās vietas un neērtie jautājumi netiek apskatīti, viss raidījums veidots tā it kā futbols Latvijā būtu sporta veids Nr. 1, bet tā taču nav.

  +5 [+] [-]

, 2017-07-26 14:50, pirms 7 gadiem
Meliem īsas kājas.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-26 14:51, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: 2. spēlē Lietuvā:
Sūduva 4 sitieni- Liepāja 14 sitieni
Sūduva vārtu rāmī 1 sitiens- Liepāja 5 sitieni vārtu rāmī

Andora- Latvija
Andora 8 sitieni- Latvija 7 sitieni
Andora vārtu rāmī 4 sitieni- Latvija 4 sitieni vārtu rāmī
Tieši tā - Latvija kontrolēja to spēli. Tas nekas, ka Vaņinam nācās glāb, lai rezultāts nekļūtu neizškirts, turklāt bija vēl viena epizode, kad Andora trāpīja pa stabu Kāpēc raksti pilnīgāko sviestu?

  -1 [+] [-]

, 2017-07-26 14:52, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Paskatījos kādus 2-3 raidījumus, raidījumā ļoti daudz patosa, Novickis visu laiku tiek saukts par Latvijas labāko futbola žurnālistu, (divi veči sēž studijā un dzied slavas dziesmas paši sev), Latvijas futbola problēmas, realitāte, sāpīgās vietas un neērtie jautājumi netiek apskatīti, viss raidījums veidots tā it kā futbols Latvijā būtu sporta veids Nr. 1, bet tā taču nav.
Latvijas problēmas izriet no cilvēku galvām, kas viss ir slikti, mēs esam vāji un nespēcīgi utt. Ja mēs sākumā nenovertēsim, kas mums jau ir un tad ar iedvesmu turpināsim attīstīties, mēs kritīsim vēl dziļākā mēslu bedrē

  -3 [+] [-]

, 2017-07-26 14:55, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tieši tā - Latvija kontrolēja to spēli. Tas nekas, ka Vaņinam nācās glāb, lai rezultāts nekļūtu neizškirts, turklāt bija vēl viena epizode, kad Andora trāpīja pa stabu Kāpēc raksti pilnīgāko sviestu?
Liepājai bija vairākas labas iespējas jau rezultātam esot 1-0. Suduva kontrolēja spēli tikpat lielā mērā kā Latvija Andorā

     [+] [-]

, 2017-07-26 14:55, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Paskatījos kādus 2-3 raidījumus, raidījumā ļoti daudz patosa, Novickis visu laiku tiek saukts par Latvijas labāko futbola žurnālistu, (divi veči sēž studijā un dzied slavas dziesmas paši sev), Latvijas futbola problēmas, realitāte, sāpīgās vietas un neērtie jautājumi netiek apskatīti, viss raidījums veidots tā it kā futbols Latvijā būtu sporta veids Nr. 1, bet tā taču nav.
Vakar tika runāts par kalendāra problēmām, tā ka nemuldi, ka nerunā par nepatīkamo

  +3 [+] [-]

, 2017-07-26 14:56, pirms 7 gadiem
fkscd rakstīja: Liepājai bija vairākas labas iespējas jau rezultātam esot 1-0. Suduva kontrolēja spēli tikpat lielā mērā kā Latvija Andorā
Cik Tev Guņa maksā?

     [+] [-]

, 2017-07-26 14:58, pirms 7 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vakar tika runāts par kalendāra problēmām, tā ka nemuldi, ka nerunā par nepatīkamo
Varbūt tā ir jo es jau vairāk neskatos un arī neskatīšos. Bet lai jau večiem izdodas, vismaz kaut ko dara un tas nav slikti un kādam jau noteikti patīk.

  +1 [+] [-]

, 2017-07-26 15:27, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Paskatījos kādus 2-3 raidījumus, raidījumā ļoti daudz patosa, Novickis visu laiku tiek saukts par Latvijas labāko futbola žurnālistu, (divi veči sēž studijā un dzied slavas dziesmas paši sev), Latvijas futbola problēmas, realitāte, sāpīgās vietas un neērtie jautājumi netiek apskatīti, viss raidījums veidots tā it kā futbols Latvijā būtu sporta veids Nr. 1, bet tā taču nav.
savulaik Puče Sporta Avīzes kontekstā minēja, ka LV to sportistu ir tik cik ir, un, ja vēlies pelnīt, kā žurnālists, tad tam ir arī jāpiemērojas. Vienmēr nevar rakstīt vai rādīt savu viedokli vai parādīt kopējo ainu, jo pēc tam pie intervijas vai materiāliem vari netikt.
Skaties, kuru sporta raidījumu gribi, pa lielam tā arī ir. Overtime dēļ sava formāta var atļauties vairāk vaļību, bet tik un tā patieso viedokli nedzirdēsi. Vēl viens piemērs, Pučes skaļi izteiktās domas (un tonis) par Savicki pirms un pēc, KHL cenzūras ieviešanas un Pučes "novākšanas".

  -2 [+] [-]

, 2017-07-26 15:42, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam nekad neesi redzējis kā UEFA Čempionu līgā 2009/2010. gada sezonā spēlēja Mauriņjo trenētais Inter, Kādus vilcienu sastāvus šī komanda lika pie sava soda laukuma pēc nepieciešamā minimālā rezultāta uztaisīšanas.Rezultātā Inter ieguva čempionu līgas kausu.
Tu joprojām nespēj iebraukt, ka vēlamā rezultāta iegūšanai svarīgākais ir rezultāts, un nevis cik skaisti vai slikti (katra indivīda izpratnē) komanda spēlē.
Laikam pats neredzēji

     [+] [-]

, 2017-07-26 16:12, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Paskatījos kādus 2-3 raidījumus, raidījumā ļoti daudz patosa, Novickis visu laiku tiek saukts par Latvijas labāko futbola žurnālistu, (divi veči sēž studijā un dzied slavas dziesmas paši sev), Latvijas futbola problēmas, realitāte, sāpīgās vietas un neērtie jautājumi netiek apskatīti, viss raidījums veidots tā it kā futbols Latvijā būtu sporta veids Nr. 1, bet tā taču nav.
Novickim ir balva kā pagājušā gada labākajam futbola žurnālistam. Kamēr par šī gada žurnālistu nav nobalsots, viņam šis tituls ir.
Ja vari izveidot labāku raidījumu par futbolu, meklē variantus!

  +4 [+] [-]

, 2017-07-26 16:40, pirms 7 gadiem
Minhauzens ari bija gruzīns?

  +1 [+] [-]

, 2017-07-26 16:51, pirms 7 gadiem
Šis no sērijas:
Lielībnauda nemaksā;
Pietais' biks's;
Jāmazgā!

(Par) Daudz kaislību pa manu zemi staigā!!!

Piekrītu jau izskanējušajam. Liepājā mūsējie bija vāji un bez enerģijas. Viesos jau bija daudz labāk, bet vienveidīgais uzbrukums, kas visu sezonu nespēj pārliecinoši uzlauzt pretinieku aizsardzības vidu, par maz momentu radīja un vārtu. Potenciāls Liepājai noteikti augstāks par Sūduvu.
Vēlam veiksmi kaimiņiem 'pret SION!

     [+] [-]

, 2017-07-26 16:58, pirms 7 gadiem
Liquid rakstīja: noskatijos 3 minūšu atskatu uz spēli Sūduva-Liepāja, pat pēc tā redzu vairāk momentu pie Liepājas vārtiem lai arī bez sitieniem vārtu rāmī, bet nu tomēr, par ko te diskutēt vispār tam pašam Novickim...
Liepāja ļoti labi kontrolēja bumbu un spieda līdz 30. metram, bet tālāk ir čušs. Kaut kādas pazīmes beidzot parādījās pret Rigu aizvakar!

     [+] [-]

, 2017-07-26 17:03, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Minhauzens ari bija gruzīns?
Viņš bija Kabardijā

  +4 [+] [-]

, 2017-07-26 17:56, pirms 7 gadiem
Nav ko pēc kautiņa vicināt dūres(Tamaz).Sūduva spēlē trešā kārtā,bet mēs to varam skatīties tikai pa Tv.Lūk tas ir neapstrīdams fakts,viss pārējais tikai putas.
Starp citu,Astana pēc 1.puslaika vadībā pret Legiju 2-0

  -3 [+] [-]

, 2017-07-26 18:31, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Laikam nekad neesi redzējis kā UEFA Čempionu līgā 2009/2010. gada sezonā spēlēja Mauriņjo trenētais Inter, Kādus vilcienu sastāvus šī komanda lika pie sava soda laukuma pēc nepieciešamā minimālā rezultāta uztaisīšanas.Rezultātā Inter ieguva čempionu līgas kausu.
Tu joprojām nespēj iebraukt, ka vēlamā rezultāta iegūšanai svarīgākais ir rezultāts, un nevis cik skaisti vai slikti (katra indivīda izpratnē) komanda spēlē.
Pilnīgi piekrītu-abas komandas spēlēja slikti