Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Monaco" Londonā ar 3:1 šokē "Arsenal"

Andris Mednis
Andris Mednis

"Monaco" Londonā ar 3:1 šokē "Arsenal"
"Monaco" spēlētāji pēc vārtu guvuma
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālos tika aizvadītas atlikušo divu pāru pirmās cīņas. Londonas "Arsenal" savā laukumā uzņēma "Monaco". Kaut arī pirmsspēles prognozēs londonieši bija neapšaubāmi favorīti, "Monaco" negaidīti pārliecinoši izcīnīja uzvaru ar rezultātu 3:1, sperot platu soli pretī iekļūšanai turnīra ceturtdaļfinālā.

Mājinieku galvenais treneris Arsēns Vengers laukumā sūtīja trīs uzbrucējus - Olivjē Žirū, Aleksi Sančesu un Deniju Velbeku, kuriem palīdzību no laukuma vidusdaļas bija jāsniedz Mesutam Ezilam un Santi Kasorlam. "Monaco" galvenajam trenerim Leonardo Žardimam problēmas ar sastāva izvēli bija daudz būtiskākas dēļ daudzajiem savainojumiem. Līdz ar to tikai trešo maču aizvadīja 18 gadus vecais labās malas aizsargs Almamī Turē, bet Fabinju bija uzticēts spēlēt neierastajā centra pussarga pozīcijā.

"Arsenal" acīmredzami vēlējās jau pirmajās minūtēs gūt vārtus, azartiski metoties uzbrukumos, bet sitienu pozīcijās nonāca tikai Velbeks, kura raidījumi bija neprecīzi. Lai arī laukuma saimniekiem sākumā piederēja ievērojams teritoriāls pārsvars, Danijelam Subašičam vārtos darbs praktiski nebija. Bet viesi izturējuši sākotnējo spiedienu izlīdzināja cīņas gaitu, ik pa brīdim veidojot pretuzbrukumus, kuros pārsvarā meklēja Dimitaru Berbatovu. "Monaco" spēlētāji pirmajā puslaikā izcili nodemonstrēja lieliskās aizsardzības statusu, nevienā brīdī neļaujot lielgabalnieku uzbrucējiem brīvi rīkoties ar bumbu, paspējot novērst jebkuras pretinieku ieplānotās saspēles un laicīgi palīdzot viens otram, neatstājot uzbrucējus pret vienu aizsardzības spēlētāju. Bet 38. minūtē Žardima vadītā komanda negaidīti izvirzījās vadībā, kad Žofrē Kondogbijā izpildīja tālsitienu, bumba trāpīja Pēram Mertezakeram un ar nelielo rikošetu bija pietiekami, lai Davids Ospina uz to vairs nepaspētu reaģēt (0:1). Līdz ar to Vengeram pārtraukumā bija jāveic pamatīgas reformas lai izlabotu nepatīkamo situāciju otrajā puslaikā.

Atsākot spēli mājinieki uzreiz izveidoja labu iespēju atspēlēties, bet Žirū no dažu metru attāluma netrāpīja bumbu vārtu rāmī. Bet viesi atkal bez lieka uztraukuma nosargāja savus vārtus drošībā un 53. minūtē sagādāja vēl vienu šoku laukuma saimniekiem. Pēc Sančesa zaudētās bumbas divi "Monaco" spēlētāji aizskrēja pretuzbrukumā pret vienu aizsargu un Berbatovs teicami realizēja Antonija Marsiāla piespēli (0:2). "Arsenal" spēlētāji acīmredzami bija pilnīgi apjukuši, turklāt arī veiksme bija pagriezusi muguru pat situācijās, kad šķietami bumbai citur nav kur likties kā tikai vārtos.

Vengers veica maiņas, sūtot laukumā Teo Volkotu un Aleksu Oksleidu-Čemberlenu, bet mājinieki arvien vairāk riskēja, lieliem spēkiem dodoties uzbrukumā, kas deva iespējas pretiniekiem veidot perspektīvus pretuzbrukumus. Lielgabalnieki kompensācijas laikā tomēr spēja vienus vārtus atgūt, kad Oksleidam-Čemberlenam izdevās precīzs tālsitiens labajā augšējā vārtu stūrī (1:2). Bet arī ar to vēl notikumi trakajā mačā nebeidzās, jo 94. minūtē viesi guva trešos vārtus, kad pēc kārtējās laukuma saimnieku kļūdas Janiks Karasko aizskrēja pretuzbrukumā un izcili precīzi trāpīja kreisajā apakšējā stūrī (1:3).

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

SpēleRezultātsVārtu guvēji
PSG – Chelsea1:1 (0:1)Kavani 54' - Ivanovičs 36'
Shakhtar - Bayern0:0
Basel - Porto1:1 (1:0)Gonzaless 11' - Danilo 79'(11m)
Schalke 04 - Real0:2 (0:1)Ronaldu 26' Marselo 79'
Manchester City – Barcelona1:2 (0:2)Agvero 69' - Svaress 16' 30'
Juventus – Borussia2:1 (2:1)Tevess 13' Morata 43' – Roiss 18'
Bayer – Atletico1:0 (0:0)Čalhanoglu 57'
Arsenal – Monaco1:3 (0:1)Čemberlens 90' - Kondogbijā 38' Berbatovs 53' Karasko 90'

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2015-02-25 23:42, pirms 10 gadiem
Monaco šodien sitās iekšā viss iespējamais.
Ja Žirū un Velbeks nemāk trāpīt pustukšos vārtos, tad piedodiet. Pat niču nav pelnījuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:42, pirms 10 gadiem
3 varti savas majas tas ir vairak neka daudz,biezi tadas haljavas,ka Mon negadas,ticu,ka Arsenal var atspeleties!

  +3 [+] [-]

, 2015-02-25 23:42, pirms 10 gadiem
Ļoti aizraujoša spēle bet kā šitā varēja nerealizēt savus momentus Arsenal tas bija vāks
Pēc Čemberleina vārtiem man likās cerības būs uz 2 mača bet pēc Kassaro vārtiem uzskata Monaco tiks tālāk.
Vengera sejas izsteksmi visu izsteica.
Kad rādija 1.puslaikā Monaco treneri aiz viņa p kreisi sēdēja vīrs melnā mēteli un biksēs ar brillēm viņš gadiju negulēja ? Jo rēali abas reizes ka parādija viņam galva bija nokārta
P.S tie kas uzlika labu summu uz Monaca koifu 8 labi pacēla

  +8 [+] [-]

, 2015-02-25 23:43, pirms 10 gadiem
Monaco sapnis turpinās

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:43, pirms 10 gadiem
Arsenal jau gandrīz izlabojās, bet tomēr nē Skaistas spēles beigas

 +13 [+] [-]

, 2015-02-25 23:43, pirms 10 gadiem
Interesanti, ka grupu no grupu turnīra izkļuvusi kā mazrezultatīvākā no 1/ finālistēm, Monako pamanās iesist visvairāk vārtus pirmajā kārtā

  +3 [+] [-]

, 2015-02-25 23:44, pirms 10 gadiem
Kāds pamatīgi uzvārijās ja kofs uz MOnaco bija 8
Labs Arsenal jau ento gadu visticamāk netiks tālāk par 1/8.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-25 23:44, pirms 10 gadiem
Šausmas

  -4 [+] [-]

, 2015-02-25 23:45, pirms 10 gadiem
EPL spēks

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:45, pirms 10 gadiem
Gunneru uzbrucēji šodien galīgi nebija uzdevumu augstumos. Ntās bumbas gaisā, pat no 100% iespējas žirū pamanījās nopūdelēt.
Beigās cerēju, ka paliks vismaz 1:2, bet nu ilgi tās cerības nenoturējās.
Atbildes spēlē būs grūti, bet nu ticība lielāka, nekā City gadījumā.

  -3 [+] [-]

, 2015-02-25 23:45, pirms 10 gadiem
man pec sis speles ir tikai viens vards sakams- Mertezahers!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:45, pirms 10 gadiem
Baigi žēl! Cerēju, ka beidzot būs iespēja tikt pāri 1/8fināla kārtai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:46, pirms 10 gadiem
Ārprāts. Un pēdējais gols vispar tizluma virsotne. Tikko atgūst cerību un nobendē to vēl vairāk

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:46, pirms 10 gadiem
nayris rakstīja: Kas te smiekligs pamulki! Ej nodrochii! Tavi siekalnieki var but laimigi, ka nezaudeja 5:1!
Es neticu ka Arsenal izbraukuma gus tris vartus!

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:47, pirms 10 gadiem
Vengers ilgi komandu no gjeerbtuveem nelaidiis aaraa

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:47, pirms 10 gadiem
Arsenal par ātru sapriecājās, kad atguva vienus vārtus, bet tik un tā tas kompensācijas laiks nedaudz par garu. Apsveicu Monaku, ceru viņus ieraudzīt 1/4 finālā, rādam labu futbolu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:47, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Es neticu ka Arsenal izbraukuma gus tris vartus!
Protams, ka negus! Varbut 2us...

  +4 [+] [-]

, 2015-02-25 23:48, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: traumu nomocīto Monaco nevarēja uzvarēt,varenā EPL,varenie EPL klubi
Neizdosies trolli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:49, pirms 10 gadiem
Kurs pirms speles kaut ko tadu domaja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:50, pirms 10 gadiem
nayris rakstīja: Kas te smiekligs pamulki! Ej nodrochii! Tavi siekalnieki var but laimigi, ka nezaudeja 5:1!
vnk wtf vel stulbāku figņu nevarēji atbildēt (fool)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 23:51, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: varenais EPL spēks
Turpini sapņot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:53, pirms 10 gadiem
Manuprat, Vengers pats pec shis sezonas pametis Arsenal!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 23:53, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Sapņojat Jūs ( EPL keponi)
Izspļauj žulti elektriķi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:54, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: rēkšu ja 1/4 finālā atkal būs Real-Monaco

un Monaco atkal paņems
peec vakardienas tavaa vietaa buutu pakluseejis par kaada apnjirgshanu

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:54, pirms 10 gadiem
Steidzami vajag atpakaļ CL United, citādi praktiski nav, kas aizstāv EPL godu.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:54, pirms 10 gadiem
Ja būtu Arsenal fans, tad noteikti mēģinātu Latvijā izveidot Olivjē Žirū fanu klubu. Šobrīd noteikti pasaules labākais špīlers!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:54, pirms 10 gadiem
Malačī monaco. Nokapā aizardzībā un gaida, izmanto savas izdevības. Apsveicu ar iekļūšanu 1/4.

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:55, pirms 10 gadiem
nayris rakstīja: Protams, ka negus! Varbut 2us...
Ar diviem bus par maz!

     [+] [-]

, 2015-02-25 23:55, pirms 10 gadiem
4emsis rakstīja: vnk wtf vel stulbāku figņu nevarēji atbildēt (fool)
Nevareju! Zinot shito patsanu dusmas sanaca! varbut parcentos....A vispar, lo tu sito uztver personigi? Liecies miera! Emocijas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 23:56, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: EPL keponiem nekas cits neatliek,kā likt sev un saviem aklajiem korišiem plusus ! visdrīzāk no City,Arsenal un Chelsea tālāk tiks tikai Chelsea
un kas tur tik traģisks? Ja Atletico neizdosies atspēlēties mājās pret Bayer, tad Spānijai paliks 2 klubi, kas arī nav diži daudz, it īpaši ņemot vērā ka tie ir Real un Barca kuriem netikšana pusfinālā jau skaitītos izgāšanās.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 23:56, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Steidzami vajag atpakaļ CL United, citādi praktiski nav, kas aizstāv EPL godu.
Te nu gan jāpiekrīt!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:56, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: kā to saprast nav bijis? gadus 5 vai 6 atpakaļ vēl par titulu sitās
Džeks droši vien tik pirms pāris gadiem tik sācis interesēties par futbolu, jo tieši otrādi- Arsenal vienmēr bijis TOP EPL klubs, tikai pēdējās pāris sezonās ieslīdzis mazliet rutīnā.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:56, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: rēkšu ja 1/4 finālā atkal būs Real-Monaco

un Monaco atkal paņems
Monaco vairs nav iziretais Morientes,taka Real viegla pastaiga!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:58, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: EPL ir miskastes līga nekas vairāk ar visu savu popularitāti var iet .irst,jo eiropā ir miskastnieki
Bail iedomāties kādu sulīgu epitetu tu piedomātu Latvijas virslīgai.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-25 23:58, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: EPL ir miskastes līga nekas vairāk ar visu savu popularitāti var iet .irst,jo eiropā ir miskastnieki
nu jau nu jau
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-25 23:59, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: visu pareizi Tu saki,bet tak daudzi saka,ka La Liga ir ļoti vāja līga,a EPL ir krutākā,stiprākā,biezāka
Kuri ir tie daudzi? Tavi darba kolēģi? Tak pieaudz nedaudz elektriķi! Tu pēc klauna izskaties!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:01, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Zigfrīd V10, pirms rēc par Arsenal, labāk paskaties kā La Liga flagmanis Atletico nospēlēja pret ''Bayer''.
Nu jaa, Atletico nedaudz piechakereja, bet Calderonaa Atleeti paraadis kas ir kas!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: visu pareizi Tu saki,bet tak daudzi saka,ka La Liga ir ļoti vāja līga,a EPL ir krutākā,stiprākā,biezāka
Vispār līgas salīdzināt, manuprāt, ir neobjektīvi, vienīgais veids kā to varētu salīdzināt ir ja jebkura EPL komanda, piemēram, izspēlētu spēles ar jebkuru La Liga komandu, tad par kopējo līgu spēku varētu runāt, tagad vineīgi var secināt ka La Liga top klubi ir labākie Eiropā, a kas tur ar klubiem kuri ir savu līgu tabulu vidusdaļās ei nu sazini kurā līgā tās komandas stiprākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:01, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Zigfrīd V10, pirms rēc par Arsenal, labāk paskaties kā La Liga flagmanis Atletico nospēlēja pret ''Bayer''.
kopsh kura laika Atletico ir La Ligas flagmanis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:02, pirms 10 gadiem
Pastāv viedoklis, ka skarbais spēļu kalendaŗs decembrī/janvārī dod kritumu uz spelētāju fizisko formu tagad februārī BPL komandām.
Jautājums vienīgi - cik lielā mērā.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:02, pirms 10 gadiem
Zigfrid,Modrics iespejams speles pret zemudenem jau 1.marta!

  +3 [+] [-]

, 2015-02-26 00:03, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: jā jā,tūlīt tev atkal kāds ieliks plusu,jo Tu fano par EPL,cik paredzami )))))
Nu, bet tak nomaini plati! Brīnums, ka vēl CR neesi te iepinis un parāvis veco dziesmu, CR vs Messi ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:04, pirms 10 gadiem
joprojām pierādās, ka bez pasaules klases uzbrucēja paņemt kādu nopietnu kausu nav varianti!

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:04, pirms 10 gadiem
Ja godigi, Chelsea vienigaa vel var saglabat anglju godu CL, bet ar nebus viegli!

P.S Reekshu, ja jau shaja kartaa visi anglju klubi izlidos!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:05, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: eu ķipa tā nav? Tās komandas spēlē gateri ne futbolu
līdzīgi jau ir. Laikam vienīgi chelsea negribētos likt tajā pašā grozā

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:05, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: tāds villareals varētu vinnēt tādu city!
nebrīnītos, bet tā kā oficiālas spēles 3 gadus nav bijušas (kurās starpcitu pirms tam vinnēja MC), tad nevar veikt pārsteidzīgus secinājumus ka tā noteikti notiktu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:06, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Tu teiksi, ka nē? Real, Barca , Atletico.
Vai arī Tu atzisti, ka La Liga ir divu komandu līga. ?
Kā būs??
Ja tu esi flagmanis,tad tev tas japierada apmeram piecu gadu griezuma! Tas ka vini izshava pagajusho sezonu,tas nenozime ka vini ir baigie La Ligas flagmani!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:07, pirms 10 gadiem
ErvThePerv rakstīja: Vispār līgas salīdzināt, manuprāt, ir neobjektīvi, vienīgais veids kā to varētu salīdzināt ir ja jebkura EPL komanda, piemēram, izspēlētu spēles ar jebkuru La Liga komandu, tad par kopējo līgu spēku varētu runāt, tagad vineīgi var secināt ka La Liga top klubi ir labākie Eiropā, a kas tur ar klubiem kuri ir savu līgu tabulu vidusdaļās ei nu sazini kurā līgā tās komandas stiprākas.
Piekritu! Un vispar, kads te sakars ar specigako ligu? UCL uzvar specigaka komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:07, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Tu teiksi, ka nē? Real, Barca , Atletico.
Vai arī Tu atzisti, ka La Liga ir divu komandu līga. ?
Kā būs??
Piedo,atvaino,Atletico tik tagad pirms gada pa iistam iesaistiijaas ciinjaa ar Barcu un Real,viens gads nav raadiitaajs,taapat daudzi uzskata Real un Barcu par grandiem,bet Atletico veel ir pretendenta statusaa

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:08, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: kas ir ko,nepatīkami kad "varenie" EPL klubi zaudē ?
Nē, vienkārši apnicis lasīt tavus jēlos komentus! Piemēram šo, uz kuru tev atbildu.

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:08, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: Piedo,atvaino,Atletico tik tagad pirms gada pa iistam iesaistiijaas ciinjaa ar Barcu un Real,viens gads nav raadiitaajs,taapat daudzi uzskata Real un Barcu par grandiem,bet Atletico veel ir pretendenta statusaa
+1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:13, pirms 10 gadiem
Zigfrid
Vot pasaki, kpc tev vnm viss ir jasaboja? Atkal saku tevi cienit un vo. Blin cieni citu izveli, fanoju par EPL, jo uzskatu to par aizraujosu, starptautiski interese tikai MU un vrb vel Chelsiks, bet tev vajag tagad visus mus nolkkt, saukt par keponiem, tikai del kadas stulbas speles, tu esi apbrinojams
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:20, pirms 10 gadiem
Zigi
nu es vel neesmu tavu Realu aptirsis, kamer reali vien Robis to dara, varbut vel kads, bet tam nav sakara ar liigu par ko fano

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:22, pirms 10 gadiem
TOTO
nu tur tev japiekrit, vairs nav 5:0 katraa speelee, gadaas, bet nu jau retak un ir kluvis interesantak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:26, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: satiekamies dzīvē, tad redzēsim kas ir kas bet tev tak ir bail

nav tas pats, kas aiz monitora troļļot
kā tu vispār vari kādam pārmest par troļļošanu? tavi mūžīgi jēlie prikoli - nav motivācijas - vēl joprojām uzjautrina, lai arī ir veci.
Par spēli - Žirū uz sārta jāliek, Arsenalam būs ļoti smagi, bet ne neiespējami, jāgaida spēle un jāskatās ko iespēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:27, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: ja ne Robis,Fernando Lieliskais,Dubriks,Gaskoins un vēl pāris savoki,tad es neko sliktu par EPL neteiktu,vienkārši noklusētu
Derdzās tev puis derdzās! Nekas ar laiku tas pāries, rētas sadzīs un dzīvosi laimīgi tālāk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:32, pirms 10 gadiem
kauties par mīļāko komandu, better love story than twilight.

     [+] [-]

, 2015-02-26 00:33, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: nu nez pret tik disciplinētu Monaco iesist 3 golus? neticu
nu arsenālam nav uzbrukuma, žirū šodien parādija ka nekas nav, viņiem pietrūkst tāda uzbrucēja kā Henry, kas viens varēja izveidot vārtus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:40, pirms 10 gadiem
Ģenerālis
"Arsenal ir miskastnieki.Vengeram laiks iet prom"

"kam interesē tā premjerlīga,ja 10 gadus pēc kārtas netiek tālāk pa 1 kārtu.Vengers ir pilnīgs nabags"

Zigfrīd laikam tev ne vienīgajam šonakt gribas patroļļot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 00:42, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Ģenerālis ir vēl lielāks glors par Robi
Tupi viņi abi ir ne bez gala, tas tiesa! Visu gaišu

  -2 [+] [-]

, 2015-02-26 00:43, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tupi viņi abi ir ne bez gala, tas tiesa! Visu gaišu
vismaz nav rasisti...

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 02:24, pirms 10 gadiem
Cepuri nost Monaco prieksaa,aizsardziibaa loti labi speelee,tresos gan nevajadzeeja ielaist,tad veel drosi vareetu teikt nekas nav zaudeets,tagad gan izskataas bezceriigi,krita goli sodien ieksaa viniem,bet pasiem ar bij divi vismaz jaaliek.Radaas sajuuta ka komanda iisti nebija gatava sodien un par to atbild Arsens,naak eeras beigas vinam neizbeegami(vai jau pienaakushas)! Pelniita uzvara Monako,bet ne ar divu vaartu paarsvaru!

     [+] [-]

, 2015-02-26 08:05, pirms 10 gadiem
Kāds gan tur pārsteigums, ka Chelsea atkal Anglijas gods vieniem pašiem būs jāstutē!?!

Nožēlojami, Arsenal. Ja Manchester City tomēr, kaut nedaudz, bet noturējās, tad Jūs pilnīgi ar seju dubļos Angliju iegrūdāt. Par to, paldies!

Droši vien Vengers jau atkal nekur nav vainīgs?!?

Ja sers Fērgusons bija un ir leģenda, tad šis leģionārs Londonā sēž uz vecu lauru rēķina.
Bet nu... turpiniet droši sevi pazemot.

Tiešām dusmas

     [+] [-]

, 2015-02-26 08:30, pirms 10 gadiem
A kad tad tas Robis kausies ar Zigfrīdu, ienācu palasīt tiešām kvalitatīvus komentārus, bet rekāsēžu un smejos par strelku.!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 08:50, pirms 10 gadiem
Esmu starā man patīk ka pa tv6 varēju baudīt sulīgu un skatāmu futbolu!
Citreiz ir tādas nepārāk

  -1 [+] [-]

, 2015-02-26 09:00, pirms 10 gadiem
kas notiek ar angļu futbolu ?

     [+] [-]

, 2015-02-26 09:16, pirms 10 gadiem
Varbūt Anglijas Premjerlīgā ir vislabākais vidējais komandu līmenis, bet TOP komandas viennozīmīgi pēdējā laikā atpaliek no Spānijas un Vācijas grandiem. Jā, Čelsija 2012.gadā uzvarēja, bet tā drīzāk bija veiksme, nevis likumsakarība. Neuzskatu, ka Arsenal pirms šīs spēles bija izteikts favorīts.

     [+] [-]

, 2015-02-26 09:44, pirms 10 gadiem
Arsenalam nevaicās,nu ja tik daudz izdevības neprot izmantot,protams nekas labs nesanaks,gaidam atbildes spēli!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-26 10:07, pirms 10 gadiem
Kā tur Maurs Arsēnu nosauca - par mūžīgo lūzeri?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 10:24, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: ja ne Robis,Fernando Lieliskais,Dubriks,Gaskoins un vēl pāris savoki,tad es neko sliktu par EPL neteiktu,vienkārši noklusētu
Es priekšroku EPL devu ne jau kaut kādu iedomātu spēka rangu dēļ. Vēl labāk man patīk Championship un Skotijas čempionāts, lai gan par to spēku uz starptautiskās skatuves lielas izlūzijas neloloju. Man patīk īsta, dzīva un fiziska futbola romantika, ko latinosi ir neglābjami sadir*uši. Tev, protams, vairāk patīk savu zuti rullēt uz Kristīni un citām Real cackām, tā nu viņš ir.

     [+] [-]

, 2015-02-26 10:28, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Arsenal nekad nav bijis TOP līmeņa EPL klubs. Kāds pārsteigums, ka tāda komanda kā Arsenal, kurus vienmēr vājušas neveiksmes pēdējos gados nespēj iesist vārtus pret ''Monaco'' , kas ielaiduši 3 vārtus 17 spēlēs bija? Koeficents 8 bija kā dāvana uz Monaco tiem, kas spēlē azartspēles.
Arsenal ir stabilākais EPL klubs šobrīd. Netici, paskaties cik sezonas pēc kārtas viņi spēlē ČL. Un vēl: pirms naudas iepludināšanas Chelsea un City, Arsenal bijas vienīgie, kas spēja regulāri konkurēt ar MUTD Premjerlīgā.
Un pati spēle līdz 60. min izskatījās pēc haļavas no Monaco puses, jo ja jau tā esot tik laba aizsardzība, tad kā Žirū varēja tikt pie savām iespējām. Realizācija ir cits stāsts šinī gadījumā.

     [+] [-]

, 2015-02-26 10:34, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Arsenal toč kaunam jābūt,jo Monako viņus uzvarēja bez daļas līderu,kuri ir traumēti ! laiks Vengeram iet pensijā
Un guneeri bija "labākajā" sastāvā?

     [+] [-]

, 2015-02-26 10:48, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Varbūt Anglijas Premjerlīgā ir vislabākais vidējais komandu līmenis, bet TOP komandas viennozīmīgi pēdējā laikā atpaliek no Spānijas un Vācijas grandiem. Jā, Čelsija 2012.gadā uzvarēja, bet tā drīzāk bija veiksme, nevis likumsakarība. Neuzskatu, ka Arsenal pirms šīs spēles bija izteikts favorīts.
Arsenal bija izteikts favorīts. Monaco vnk veicās visas sezonas garumā ČL.
Lai gan Anglijā ir mazāk klubu rotācija uz pēdējo vietu ČL, tomēr tās komandas, kas cīnās par pēdējo ceļazīmi EPL ir stabilāki futbola klubi kā LaLiga. Kaut vai salīdzināsim šobrīd turnīra tabulu 4. vietas. Anglijā ceturtajā vietā ir MUTD, kas ir visu laiku veiksmīgākā komanda EPL ērā, bet Spānijā... Valensija, kurai ir milzīgi parādi, neskaidrs īpašnieks (it kā banka, it kā kaut kādas privātpersonas) un miglaini darījumi spēlētāju tirgū. A. Negredo lieta: spēlētājs, kurš ir izīrēts ar noteikumu, ka obligāti jāizpērk, ja aizvada kaut vienu spēli.

     [+] [-]

, 2015-02-26 10:58, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Arsenal bija izteikts favorīts. Monaco vnk veicās visas sezonas garumā ČL.
Lai gan Anglijā ir mazāk klubu rotācija uz pēdējo vietu ČL, tomēr tās komandas, kas cīnās par pēdējo ceļazīmi EPL ir stabilāki futbola klubi kā LaLiga. Kaut vai salīdzināsim šobrīd turnīra tabulu 4. vietas. Anglijā ceturtajā vietā ir MUTD, kas ir visu laiku veiksmīgākā komanda EPL ērā, bet Spānijā... Valensija, kurai ir milzīgi parādi, neskaidrs īpašnieks (it kā banka, it kā kaut kādas privātpersonas) un miglaini darījumi spēlētāju tirgū. A. Negredo lieta: spēlētājs, kurš ir izīrēts ar noteikumu, ka obligāti jāizpērk, ja aizvada kaut vienu spēli.
Par Negredo darījumu gan neko dīvainu neredzu. Tagad ir pilns ar šādiem darījumiem: īre ar pienākumu nopirkt sezonas beigās. Tā klubi regulē savu naudas plūsmu, kas svarīgi, kaut vai, lei pielāgotos FFP prasībām.

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:01, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Arsenal ir stabilākais EPL klubs šobrīd. Netici, paskaties cik sezonas pēc kārtas viņi spēlē ČL. Un vēl: pirms naudas iepludināšanas Chelsea un City, Arsenal bijas vienīgie, kas spēja regulāri konkurēt ar MUTD Premjerlīgā.
Stabilākais tādā ziņā, ka spēj noturēt vienādu līmeni ilgā laika posmā, tam varētu piekrist. Tomēr, ja izvēlamies šādu vērtēšanas kritēriju, tad tikpat stabila būtu arī Everton, vai pat Spurs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:17, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Stabilākais tādā ziņā, ka spēj noturēt vienādu līmeni ilgā laika posmā, tam varētu piekrist. Tomēr, ja izvēlamies šādu vērtēšanas kritēriju, tad tikpat stabila būtu arī Everton, vai pat Spurs.
Everton EPL ērā pāris reizes finišēja tabulas otrajā pusē. Spurs... Nav tik stabila kopgriezuma kā Arsenal.

  -2 [+] [-]

, 2015-02-26 11:20, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Es priekšroku EPL devu ne jau kaut kādu iedomātu spēka rangu dēļ. Vēl labāk man patīk Championship un Skotijas čempionāts, lai gan par to spēku uz starptautiskās skatuves lielas izlūzijas neloloju. Man patīk īsta, dzīva un fiziska futbola romantika, ko latinosi ir neglābjami sadir*uši. Tev, protams, vairāk patīk savu zuti rullēt uz Kristīni un citām Real cackām, tā nu viņš ir.
Apsveicu ar primitīva spēles stila izbaudīšanu La liga var skatīties praktiski uz jebkuru komandu un tur var redzēt, cik filigrāni tie tavi dienvidnieki darbojās ar bumbu un tas ir patiess skaistums, ej skaties regbiju, ja tevi interesē "fiziskā romantika" Tad jau tev arī riebās Brazīlijas izlase 98,2002, 2006 kura visiem parādija, kas ir patiesi skaists futbols.

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:20, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Par Negredo darījumu gan neko dīvainu neredzu. Tagad ir pilns ar šādiem darījumiem: īre ar pienākumu nopirkt sezonas beigās. Tā klubi regulē savu naudas plūsmu, kas svarīgi, kaut vai, lei pielāgotos FFP prasībām.
Darījuma būtība ir citā faktā/minējumā: Valensijai nav un arī pēc sezonas nebūs pietiekami naudas, lai Negredo izpirktu. Un minējums ir tāds, ka Negredo esot nopircis mistisks finansistu/aģentu kantoris, kas viņu ar šādu noteikumu izīrējis tālāk.

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:23, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: viņiem defaultā jābūt stiprākiem
Kāpēc?

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:24, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Apsveicu ar primitīva spēles stila izbaudīšanu La liga var skatīties praktiski uz jebkuru komandu un tur var redzēt, cik filigrāni tie tavi dienvidnieki darbojās ar bumbu un tas ir patiess skaistums, ej skaties regbiju, ja tevi interesē "fiziskā romantika" Tad jau tev arī riebās Brazīlijas izlase 98,2002, 2006 kura visiem parādija, kas ir patiesi skaists futbols.
Dienvidnieki ne tikai darbojas ar bumbu bet apelē par katru svilpi un vārtās pa zemi kā amatierteātru (No offense) aktieri.
Un arī briti māk skaisti apstrādāt bumbu.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-26 11:36, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: EPL > ČL

parēķiniet cik daudz naudas dod Barclays un FA un cik UEFA par izcīnītajām vietām(tagad arī jauns tv līgums par vairākiem miljardiem, kur pat EPL 20.vieta nopelnīs vairāk nekā Aletico piemēram Spānijā)

ir pilnībā saprotams kāpēc nav motivācijas ČL kapāt
Dīvaini, ka vēl esi šeit, biju domajis, ka ar City bezcerigo zāģi pret Barsu busi pazudis no skatuces !
Ir, ir EPL stiprāka
Tikai sak izskatities, ka neviena EPL komanda var ari netikt nemaz talak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-26 11:38, pirms 10 gadiem
Ka jua teicu, EPL ir sētnieku līga, tur no komandam ir palikuši tikai vārdi, varbut iznemot Chelsea, bet iespejams, ka ari tie paši netiks talak, bus ka ieprieksejo sezon ar Atletico, tikai šoreiz Parīze paņems.
Šis Arsenal zagis ar nav parsteigums, ka jau teicu - setnieku liga, u nsētnieks nekad neuzvares saimnieku, taka EPL var tik pienest udeni spāņiem un vāciešiem !

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:40, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Dienvidnieki ne tikai darbojas ar bumbu bet apelē par katru svilpi un vārtās pa zemi kā amatierteātru (No offense) aktieri.
Un arī briti māk skaisti apstrādāt bumbu.
Jā tā viņi dara, bet tas ir lielā mērā dēļ viņu tehnikas, jo tad viņiem daļai ap 25 jābeidz spēlēt jo kāju nebūs Un nevajag te dziedāt epl ar ir pilns ar daiveriem. Daiveri ir visur, bet dienvidos vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 11:54, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: EPL tituls vienkārši ir svarīgāks par ČL,ja vajadzētu City vai Chelsea iznīcinātu gan Real,gan Barsu ar vismaz 12 vārtu starpību,nav motivācijas špieleriem,par uzvaru ČL dod tikai ap 60 citroniem
Tak pašsaprotami, es tač rakstīju, kad city spēlēja, ka tā ir viņu taktika izlidot no visiem kausiem, lai var par pasaules svarīgāko turnīru kapāt un noķert uz tā rēkina Chelsea, jo tā vēl kaut kādos 3 turnīros spēle, ja nemaldos!

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:08, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ka jua teicu, EPL ir sētnieku līga, tur no komandam ir palikuši tikai vārdi, varbut iznemot Chelsea, bet iespejams, ka ari tie paši netiks talak, bus ka ieprieksejo sezon ar Atletico, tikai šoreiz Parīze paņems.
Šis Arsenal zagis ar nav parsteigums, ka jau teicu - setnieku liga, u nsētnieks nekad neuzvares saimnieku, taka EPL var tik pienest udeni spāņiem un vāciešiem !
Galvenais jau, ka vāciešiem...

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:12, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Darījuma būtība ir citā faktā/minējumā: Valensijai nav un arī pēc sezonas nebūs pietiekami naudas, lai Negredo izpirktu. Un minējums ir tāds, ka Negredo esot nopircis mistisks finansistu/aģentu kantoris, kas viņu ar šādu noteikumu izīrējis tālāk.
To es nezināju, man bija priekštats, ka Valensija nu ir kļuvusi pietiekami bagāta pati. Bet par to neesmu interesējies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:18, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Galvenais jau, ka vāciešiem...
Šogad pat fraņciem un itāļiem ir lielakas izredzes paņemt ČĻ vai Eiropas līgu, neka tadas ir EPL klubiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:19, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Šogad pat fraņciem un itāļiem ir lielakas izredzes paņemt ČĻ vai Eiropas līgu, neka tadas ir EPL klubiem
Un kāds te sakars ar fričiem huilieti???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:23, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un kāds te sakars ar fričiem huilieti???
Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:25, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?
Tāda kā Šalke uz ceļiem?? Huilietis, kas huilietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:28, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tāda kā Šalke uz ceļiem?? Huilietis, kas huilietis
Ja nemaldos, tad ČL tie paši angļi jau majas uz ceļiem paspeja notupties pret Real
Atradis ko salidzinat, turnira vienus no galvenajiem favoritiem (kopa ar Bayern)...
Labak paskaties ka čelsiku autobus brauka katru speli pa ČL laukumiem vai ari ka City zaudē, vai ari uz Arsenal pazemojumiem pret pusklibiem frančiem, vāciešiem var iziet pat visas 3 komandas uz 1/4 finalu, cik var iziet anļiem? 0 ?

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:30, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: bundeslīga jau toč nav stiprāka par EPL
Izņemot Bayern varbut ari angļiem ir specigaki paris klubi, taču Bundesliga nereali sak celtuies videjais limenis, domaju 2 sezonu laika bus jau labu gabalu priekša angļiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:32, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ja nemaldos, tad ČL tie paši angļi jau majas uz ceļiem paspeja notupties pret Real
Atradis ko salidzinat, turnira vienus no galvenajiem favoritiem (kopa ar Bayern)...
Labak paskaties ka čelsiku autobus brauka katru speli pa ČL laukumiem vai ari ka City zaudē, vai ari uz Arsenal pazemojumiem pret pusklibiem frančiem, vāciešiem var iziet pat visas 3 komandas uz 1/4 finalu, cik var iziet anļiem? 0 ?
Naivā lauķene ko te Real pin iekšā? Tev tak friči jāaizstāv!

Bet ko nu, no nespējnieka neko citu nevarēja sagaidīt! Huilietis, toto kantora vietnieks, tak izredzes zinās labāk par visiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:35, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Wolfsburg tagad sāk atkal atgriezties starp vadošajiem bundeslīgas klubiem
Jā, Wolfsburg ir veiksmesstasts, ir vēl paris klubi kas pretende uz eirokausiem, ta pati Augsburga var vel tikt un vēl dažas, bet tadas, ka Schalke, Liverkuzene, Manchengladbach B sak regreset, domaju, ka Šalke un Liverkuzene pat nespeles nakamgad ČL

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Naivā lauķene ko te Real pin iekšā? Tev tak friči jāaizstāv!

Bet ko nu, no nespējnieka neko citu nevarēja sagaidīt! Huilietis, toto kantora vietnieks, tak izredzes zinās labāk par visiem
Pag, vaitad tu nepiemineji Šalkes dueli ar Real? Tad es ari tev atbildu, seko lidzi ko rakstu !
Palabo, kur es kludos?
Pastav risks, ka EPL neviens klubs netiek talak !?
Čelsiki ir 50/50, parejie jau ir nolemti, nejau City vai Arsenal izbraukuma atspeles mīnusus, to tak tu saproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:44, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Schalke ar Chelsea grupā spēlēja
ak ja, ito paņema tikai vienu uzvaru...

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:44, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pag, vaitad tu nepiemineji Šalkes dueli ar Real? Tad es ari tev atbildu, seko lidzi ko rakstu !
Palabo, kur es kludos?
Pastav risks, ka EPL neviens klubs netiek talak !?
Čelsiki ir 50/50, parejie jau ir nolemti, nejau City vai Arsenal izbraukuma atspeles mīnusus, to tak tu saproti?
Nē es neko tādu neminēju! Izšņauc acis huilieti

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:47, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jā tā viņi dara, bet tas ir lielā mērā dēļ viņu tehnikas, jo tad viņiem daļai ap 25 jābeidz spēlēt jo kāju nebūs Un nevajag te dziedāt epl ar ir pilns ar daiveriem. Daiveri ir visur, bet dienvidos vairāk.
Labi,ka vismaz to tu atzīsti. Bet runa ir par "dažādām futbola filozofijām". VNK man LaLigu ir pretīgi skatīties dēļ tās vārtīšanās, bet jo īpaši apelēšanas. Un vēl tās dažādās epizodes spēlei ar roku Spānijā...
Bet tā kā man LaLiga intteresē tikai basku komandas, to var pieciest.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 12:50, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: tapēc,ka tā ir varenā EPL,kur pat pēdējie klubi būs stiprāki par Bayern vai Real
To neviens nekad nav teicis! VNK EPL ir stiprāka vidusdaļa un finansiāli stabilāki klubi. Tā nav LaLiga kur 17 klubiem katru sezonu izmisīgi kāds jāpārdod lai nebankrotētu (Deportivo gan to šinī gadssimtā jau 3 reizes paveikusi.)

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 12:53, pirms 10 gadiem
Man patika, kā viens teica, ka viegla nauda uz under 2.5

Viegls ir tikai siers peļu slazdā un arī tikai- otrajai pelei

Ja par pašu spēli, tad viena no interesantākajām futbola spēlēm, ko pēdējos gados ir nācies redzēt.

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:31, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Varbūt Anglijas Premjerlīgā ir vislabākais vidējais komandu līmenis, bet TOP komandas viennozīmīgi pēdējā laikā atpaliek no Spānijas un Vācijas grandiem. Jā, Čelsija 2012.gadā uzvarēja, bet tā drīzāk bija veiksme, nevis likumsakarība. Neuzskatu, ka Arsenal pirms šīs spēles bija izteikts favorīts.
Tur tev jāpiekrīt, bet Arsenal vsp praktiski nevienā spēlē nevar nosaukt par favorīti, viņi ir galīgi nestabili, var nospēlēt vienu maču lieliski, bet nākoshajā nesaprotami zaudēt, kaut kas tur jāmaina, treneris??, visticamākais!

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:56, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nē es neko tādu neminēju! Izšņauc acis huilieti
Ferdinands atkal paspīdēja ar savu intelektu

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:59, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Labi,ka vismaz to tu atzīsti. Bet runa ir par "dažādām futbola filozofijām". VNK man LaLigu ir pretīgi skatīties dēļ tās vārtīšanās, bet jo īpaši apelēšanas. Un vēl tās dažādās epizodes spēlei ar roku Spānijā...
Bet tā kā man LaLiga intteresē tikai basku komandas, to var pieciest.
Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:19, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: Ferdinands atkal paspīdēja ar savu intelektu
Bet ko citu ar troļliem darīt????

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:50, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Bet ko citu ar troļliem darīt????
nu varbūt nenolaisties vēl zemāk par viņiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:56, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: nu varbūt nenolaisties vēl zemāk par viņiem
Huilietis vienkārsi tika nosēdināts uz zemes!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 15:25, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Uzdrošos apstrīdēt. Kāpēc? Tāpēc, ka Laliga nav tik stabila kā līga. Ne par velti pat tagad ne visi klubi piekrīt vienotai TV translāciju pārdošanai un nauds līdzvērtīgai sadalei. Real un Barca šobrīd saņem pāri par 100 milj eiro TV translāciju tiesību pārdošanā. EPL līderiem ir ap 70. No EPL TV naudas katla drupačas (pie kam gana lielas) atlec arī tiem, kas tur vairs nespēlē. Pērn Wolves saņēma daļiņu no EPL TV translāciju naudas spēlējot Anglijas 1. līgā (3. pēc ranga). Ja pareizi sapratu, tad šosezon Championship Kārdifa vai Fulhema saņem no EPL TV naudas vairāk kā Atletico vai Athletic nopelna par TV tiesību pārdošanām LaLiga.

     [+] [-]

, 2015-02-26 15:57, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?
Weekend futbola apskatnieks Tu esi.

Dažbrīd vispār liekās, ka neviens nezin, kā Chelsea spēlē.
Ieraudzīt mūs ČL, Čempionu Līgā uz mums pirmo reizi sezonā paskatīties un tad izdarīt baigos spriedumus.
Jā, mēs sen tā spēlējam. Pat Esjēna laikos nebija savādāk. Vienīgi Ančeloti vienu sezonu savādāku komandu uztaisīja.

A te... baigie spriedumi.
Tas nekas, ka, parasti, esam pārliecinoši pusfināla dalībnieki.

Kā jau teicu... nožēlojami weekend futbola apskatnieki, kuru viedokli pat nav vērts ņemt vērā

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:03, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: ak ja, ito paņema tikai vienu uzvaru...
Ak jā, un ito grupu uzvarēja.

Gribi sākt parunāt tā, pa trolliskam?
OK

Lieta ir tāda, ka Chelsea Vāciešus var vienā mierā uzvarēt, pat spēlējot uz vienas kājas, spēlējot atbaidoši un bez kapteiņa turpat JŪSU mājās.
Lūk, tieši tik daudz Vācija Chelsea ko nozīmē un baida (nenozīmē un nebaida).

Patiesībā, pat Šveices klubi ir spēcīgāki par Vāciju.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 16:18, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:19, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Ja Latvijā būtu Nīderlandes dzīves līmenis, tad, domājams, mēs jau būtu kādas piecas reizes Pasaules kausu ieguvuši, ne?

Ja ASV spēlētu futbolu, nevis sokeru, būtu futbolā līdzīga aina kā basketbolā - ASV un tad visi pārējie.

Respektīvi, kā būtu, ja būtu... nu tas ir pilnīgs nonsenss.
Būtu Krievija pašpietiekama, tās robežas beigtos pārsimts kilometrus no Berlīnes, utt. un tā joprojām

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:24, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.
Piezīme: Kādam Spānijā nopietni jāpstrādā ar Real, lai tas tiktu pieņemts. Būtu jāstrādā arī ar Barsu, bet tiem mēsli pāri galvai un kasīties lidz ar to nedrīkst!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 16:33, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.
Šai diskusijai vispār nav nozīmes, kamēr otra puse neapzinās, kas vispār ir Premjerlīga un kādas tai ir atšķirības no La Liga, kurā divi klubi, praktiski, apzināti tiek stutēti pasaules līmenī, neatkarīgi no valsts ekonomiskā stāvokļa.

Es jau to nenosodu, bet nu nevajag salīdzināt līgu, kurā pašiem viss jāizcīna mežonīgā konkurencē, ar līgu, kurā divi klubi ieguvuši jau gadu desmitiem izkoptas priekšrocības pārējo šīs valsts klubu priekšā.
Atletico to, varbūt, mēģina lauzt. Bet nedomāju, ka izdosies. Vismaz, nevajag lolot cerības, ka tas jau ir izdevies. Tas tik ātri nenotiek.

Arī NBA komisārs NBA salīdzina tieši ar Premjerlīgu, nevis Bundeslīgu, vai La Liga. Kāpēc? Tāpēc, ka arī NBA nav Lakers, Celtics un visi pārējie, vai tikai Lakers un visi pārējie.

Un nevajag mēģināt apstrīdēt acīm redzamo - to, ka gan Real/Barcelona, gan Bayern savās līgās var justies daudz komfortablāk kā tas pats Chelsea Anglijā.
Nav mums daudz spēļu, kurā neuzvarēšana būtu nosaucama par totālu fiasko.

Un Čempionu Līgas nozīmi tiešām nevajag pārvērtēt.
Jebkuram klubam primārais ir nacionālais čempionāts. Tad ir atšķirība... Tu tur esi padsmit punktus priekšā visiem pārējiem divvientulībā, vai arī Tev spēcīgi jādomā kā lai to dranķa WHU viņu mājās lai noliek uz lāpstiņām.

Bet nu aij... tēma, kuru reti kādam saprast. It īpaši tiem, kuriem Championship un League 1 vēl joprojām liekas kā līgas, kurā Skonto varētu spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 16:47, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šai diskusijai vispār nav nozīmes, kamēr otra puse neapzinās, kas vispār ir Premjerlīga un kādas tai ir atšķirības no La Liga, kurā divi klubi, praktiski, apzināti tiek stutēti pasaules līmenī, neatkarīgi no valsts ekonomiskā stāvokļa.

Es jau to nenosodu, bet nu nevajag salīdzināt līgu, kurā pašiem viss jāizcīna mežonīgā konkurencē, ar līgu, kurā divi klubi ieguvuši jau gadu desmitiem izkoptas priekšrocības pārējo šīs valsts klubu priekšā.
Atletico to, varbūt, mēģina lauzt. Bet nedomāju, ka izdosies. Vismaz, nevajag lolot cerības, ka tas jau ir izdevies. Tas tik ātri nenotiek.

Arī NBA komisārs NBA salīdzina tieši ar Premjerlīgu, nevis Bundeslīgu, vai La Liga. Kāpēc? Tāpēc, ka arī NBA nav Lakers, Celtics un visi pārējie, vai tikai Lakers un visi pārējie.

Un nevajag mēģināt apstrīdēt acīm redzamo - to, ka gan Real/Barcelona, gan Bayern savās līgās var justies daudz komfortablāk kā tas pats Chelsea Anglijā.
Nav mums daudz spēļu, kurā neuzvarēšana būtu nosaucama par totālu fiasko.

Un Čempionu Līgas nozīmi tiešām nevajag pārvērtēt.
Jebkuram klubam primārais ir nacionālais čempionāts. Tad ir atšķirība... Tu tur esi padsmit punktus priekšā visiem pārējiem divvientulībā, vai arī Tev spēcīgi jādomā kā lai to dranķa WHU viņu mājās lai noliek uz lāpstiņām.

Bet nu aij... tēma, kuru reti kādam saprast. It īpaši tiem, kuriem Championship un League 1 vēl joprojām liekas kā līgas, kurā Skonto varētu spēlēt
Nesauc WHU par draņķi! Piekrītu tavam viedoklim par LaLigu, bet cieni savas līgas klubus!

     [+] [-]

, 2015-02-26 17:14, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Nesauc WHU par draņķi! Piekrītu tavam viedoklim par LaLigu, bet cieni savas līgas klubus!
Nebija nemaz tā domāts.

Tas vairāk, lai pastiprinātu domu par to, ka Chelsea daudz vairāk jāpiedomā, kā lai katrā spēlē dabūtu maksimālo rezultātu.

Tas, ka visi pretinieki tādi īsti scumbags, domāts, vairāk jau pozitīvā nozīmē

     [+] [-]

, 2015-02-26 17:20, pirms 10 gadiem
Jāpiekrīt Damarkusam, īpaši tajā ziņā, ka EPL visas 20 komandas var jebkurā brīdī viena otrai galvaskausu ielaist. Bet ar Skonto gan nepārspīlē, League1 jau nu turētos normāli.

     [+] [-]

, 2015-02-26 17:41, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Jāpiekrīt Damarkusam, īpaši tajā ziņā, ka EPL visas 20 komandas var jebkurā brīdī viena otrai galvaskausu ielaist. Bet ar Skonto gan nepārspīlē, League1 jau nu turētos normāli.
Guess we will never know.

Bet skatoties uz to, ka Championship vidusmēram un League 1 klubiem tā atšķirība nav tik liela, es par to šaubos.

Kā trīs klubus izvēloties Nottingham Forest, Notts County un AFC Wimbledon, kuri, dažādu, personisku, vai galīgi ne personisku iemeslu dēļ, ir klubi, kuriem sekoju līdzi, nonāku pie secinājuma, ka tikai AFCW kā League 2 klubs ir ar pusprofesionāla kluba iezīmēm, kamēr abi Notingemas kaimiņi, kuri viens otram no saviem stadioniem var uzspļaut par mēģināt (kas vēl nezin, iesaku pagooglet City Ground un Meadow Lane), nav nemaz tik atšķirīgās pozīcijās.
Personīgi pret Notts County, sezonas garumā, domāju, Skonto nebūtu cerību

     [+] [-]

, 2015-02-26 18:00, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Piezīme: Kādam Spānijā nopietni jāpstrādā ar Real, lai tas tiktu pieņemts. Būtu jāstrādā arī ar Barsu, bet tiem mēsli pāri galvai un kasīties lidz ar to nedrīkst!
Nu šoreiz Real ar Barsu laikam netiks dota izvēles iespēja, vismaz tik cik kādu laiku atpakaļ lasīju. Pārsvarā visi LaLiga klubi dzīvo uz banku kredītiem, kurus ir galvojušas pašvaldības. Krīzei sākoties tās pašas bankas lūdza finansiālo palīdzību SVF un ES. Tad šie arī papētīja, ka viss ir baigi salaists dēlī, sadoti kredīti pret valsts (pašvaldību) galvojumiem, kādus viņi nemaz nedrīkstēja dot. Un viens no palīdzētāju nosacījumiem, kam Spānijas valdība esot piekritusi, lai turpmāk Līga sadalītu ienākumu naudu līdzvērtīgi. Varbūt mana info ir novecojusi, jo pēdējā laikā par šo tēmu interesējies neesmu.

     [+] [-]

, 2015-02-26 18:28, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Nu šoreiz Real ar Barsu laikam netiks dota izvēles iespēja, vismaz tik cik kādu laiku atpakaļ lasīju. Pārsvarā visi LaLiga klubi dzīvo uz banku kredītiem, kurus ir galvojušas pašvaldības. Krīzei sākoties tās pašas bankas lūdza finansiālo palīdzību SVF un ES. Tad šie arī papētīja, ka viss ir baigi salaists dēlī, sadoti kredīti pret valsts (pašvaldību) galvojumiem, kādus viņi nemaz nedrīkstēja dot. Un viens no palīdzētāju nosacījumiem, kam Spānijas valdība esot piekritusi, lai turpmāk Līga sadalītu ienākumu naudu līdzvērtīgi. Varbūt mana info ir novecojusi, jo pēdējā laikā par šo tēmu interesējies neesmu.
Pa lielam tā arī bija. Bet Real vienalga vēl savu parakstu zem TV dīla palikuši nav. Vismaz nedēļas vidū vēl nebija.

     [+] [-]

, 2015-02-26 20:40, pirms 10 gadiem
Damarcus paskaties la ligas tabulu pirms runaa par kkadiem padsmit punktiem, epl ir brands kuram ir lielisks marketings un taapeec to arii saliidzina tas tavs nba. Nba arii ar skaudiibu uz CL skataas so what? Kaa var buut tik lieli epl glori ka viss cits ir slikts? Vieniigais kam var piekrist ir par diviem lielajiem un to stuteeshanu.

     [+] [-]

, 2015-02-27 17:53, pirms 10 gadiem
Futbols tas ir forši, bet gribēju apspriest komentēsanas problēmas viasat baltic
programmā! cienijamie komentētāji lielāko spēles daļu stāsta kaut kādas statistikas, nevis notikumus laukumā. respektīvi, ja neredzi bildi tad nezināsi, kas tur notiek tai laukumā!!!
paldies