Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Monaco" Londonā ar 3:1 šokē "Arsenal"

Andris Mednis
Andris Mednis

"Monaco" Londonā ar 3:1 šokē "Arsenal"
"Monaco" spēlētāji pēc vārtu guvuma
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar UEFA Čempionu līgas astotdaļfinālos tika aizvadītas atlikušo divu pāru pirmās cīņas. Londonas "Arsenal" savā laukumā uzņēma "Monaco". Kaut arī pirmsspēles prognozēs londonieši bija neapšaubāmi favorīti, "Monaco" negaidīti pārliecinoši izcīnīja uzvaru ar rezultātu 3:1, sperot platu soli pretī iekļūšanai turnīra ceturtdaļfinālā.

Mājinieku galvenais treneris Arsēns Vengers laukumā sūtīja trīs uzbrucējus - Olivjē Žirū, Aleksi Sančesu un Deniju Velbeku, kuriem palīdzību no laukuma vidusdaļas bija jāsniedz Mesutam Ezilam un Santi Kasorlam. "Monaco" galvenajam trenerim Leonardo Žardimam problēmas ar sastāva izvēli bija daudz būtiskākas dēļ daudzajiem savainojumiem. Līdz ar to tikai trešo maču aizvadīja 18 gadus vecais labās malas aizsargs Almamī Turē, bet Fabinju bija uzticēts spēlēt neierastajā centra pussarga pozīcijā.

"Arsenal" acīmredzami vēlējās jau pirmajās minūtēs gūt vārtus, azartiski metoties uzbrukumos, bet sitienu pozīcijās nonāca tikai Velbeks, kura raidījumi bija neprecīzi. Lai arī laukuma saimniekiem sākumā piederēja ievērojams teritoriāls pārsvars, Danijelam Subašičam vārtos darbs praktiski nebija. Bet viesi izturējuši sākotnējo spiedienu izlīdzināja cīņas gaitu, ik pa brīdim veidojot pretuzbrukumus, kuros pārsvarā meklēja Dimitaru Berbatovu. "Monaco" spēlētāji pirmajā puslaikā izcili nodemonstrēja lieliskās aizsardzības statusu, nevienā brīdī neļaujot lielgabalnieku uzbrucējiem brīvi rīkoties ar bumbu, paspējot novērst jebkuras pretinieku ieplānotās saspēles un laicīgi palīdzot viens otram, neatstājot uzbrucējus pret vienu aizsardzības spēlētāju. Bet 38. minūtē Žardima vadītā komanda negaidīti izvirzījās vadībā, kad Žofrē Kondogbijā izpildīja tālsitienu, bumba trāpīja Pēram Mertezakeram un ar nelielo rikošetu bija pietiekami, lai Davids Ospina uz to vairs nepaspētu reaģēt (0:1). Līdz ar to Vengeram pārtraukumā bija jāveic pamatīgas reformas lai izlabotu nepatīkamo situāciju otrajā puslaikā.

Atsākot spēli mājinieki uzreiz izveidoja labu iespēju atspēlēties, bet Žirū no dažu metru attāluma netrāpīja bumbu vārtu rāmī. Bet viesi atkal bez lieka uztraukuma nosargāja savus vārtus drošībā un 53. minūtē sagādāja vēl vienu šoku laukuma saimniekiem. Pēc Sančesa zaudētās bumbas divi "Monaco" spēlētāji aizskrēja pretuzbrukumā pret vienu aizsargu un Berbatovs teicami realizēja Antonija Marsiāla piespēli (0:2). "Arsenal" spēlētāji acīmredzami bija pilnīgi apjukuši, turklāt arī veiksme bija pagriezusi muguru pat situācijās, kad šķietami bumbai citur nav kur likties kā tikai vārtos.

Vengers veica maiņas, sūtot laukumā Teo Volkotu un Aleksu Oksleidu-Čemberlenu, bet mājinieki arvien vairāk riskēja, lieliem spēkiem dodoties uzbrukumā, kas deva iespējas pretiniekiem veidot perspektīvus pretuzbrukumus. Lielgabalnieki kompensācijas laikā tomēr spēja vienus vārtus atgūt, kad Oksleidam-Čemberlenam izdevās precīzs tālsitiens labajā augšējā vārtu stūrī (1:2). Bet arī ar to vēl notikumi trakajā mačā nebeidzās, jo 94. minūtē viesi guva trešos vārtus, kad pēc kārtējās laukuma saimnieku kļūdas Janiks Karasko aizskrēja pretuzbrukumā un izcili precīzi trāpīja kreisajā apakšējā stūrī (1:3).

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

SpēleRezultātsVārtu guvēji
PSG – Chelsea1:1 (0:1)Kavani 54' - Ivanovičs 36'
Shakhtar - Bayern0:0
Basel - Porto1:1 (1:0)Gonzaless 11' - Danilo 79'(11m)
Schalke 04 - Real0:2 (0:1)Ronaldu 26' Marselo 79'
Manchester City – Barcelona1:2 (0:2)Agvero 69' - Svaress 16' 30'
Juventus – Borussia2:1 (2:1)Tevess 13' Morata 43' – Roiss 18'
Bayer – Atletico1:0 (0:0)Čalhanoglu 57'
Arsenal – Monaco1:3 (0:1)Čemberlens 90' - Kondogbijā 38' Berbatovs 53' Karasko 90'

Izmantotie resursi:
Football Statistics | Football Live Scores |...

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:18, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Galvenais jau, ka vāciešiem...
Šogad pat fraņciem un itāļiem ir lielakas izredzes paņemt ČĻ vai Eiropas līgu, neka tadas ir EPL klubiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:19, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Šogad pat fraņciem un itāļiem ir lielakas izredzes paņemt ČĻ vai Eiropas līgu, neka tadas ir EPL klubiem
Un kāds te sakars ar fričiem huilieti???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:23, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un kāds te sakars ar fričiem huilieti???
Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:25, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?
Tāda kā Šalke uz ceļiem?? Huilietis, kas huilietis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:28, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tāda kā Šalke uz ceļiem?? Huilietis, kas huilietis
Ja nemaldos, tad ČL tie paši angļi jau majas uz ceļiem paspeja notupties pret Real
Atradis ko salidzinat, turnira vienus no galvenajiem favoritiem (kopa ar Bayern)...
Labak paskaties ka čelsiku autobus brauka katru speli pa ČL laukumiem vai ari ka City zaudē, vai ari uz Arsenal pazemojumiem pret pusklibiem frančiem, vāciešiem var iziet pat visas 3 komandas uz 1/4 finalu, cik var iziet anļiem? 0 ?

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:30, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: bundeslīga jau toč nav stiprāka par EPL
Izņemot Bayern varbut ari angļiem ir specigaki paris klubi, taču Bundesliga nereali sak celtuies videjais limenis, domaju 2 sezonu laika bus jau labu gabalu priekša angļiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:32, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Ja nemaldos, tad ČL tie paši angļi jau majas uz ceļiem paspeja notupties pret Real
Atradis ko salidzinat, turnira vienus no galvenajiem favoritiem (kopa ar Bayern)...
Labak paskaties ka čelsiku autobus brauka katru speli pa ČL laukumiem vai ari ka City zaudē, vai ari uz Arsenal pazemojumiem pret pusklibiem frančiem, vāciešiem var iziet pat visas 3 komandas uz 1/4 finalu, cik var iziet anļiem? 0 ?
Naivā lauķene ko te Real pin iekšā? Tev tak friči jāaizstāv!

Bet ko nu, no nespējnieka neko citu nevarēja sagaidīt! Huilietis, toto kantora vietnieks, tak izredzes zinās labāk par visiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:35, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Wolfsburg tagad sāk atkal atgriezties starp vadošajiem bundeslīgas klubiem
Jā, Wolfsburg ir veiksmesstasts, ir vēl paris klubi kas pretende uz eirokausiem, ta pati Augsburga var vel tikt un vēl dažas, bet tadas, ka Schalke, Liverkuzene, Manchengladbach B sak regreset, domaju, ka Šalke un Liverkuzene pat nespeles nakamgad ČL

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Naivā lauķene ko te Real pin iekšā? Tev tak friči jāaizstāv!

Bet ko nu, no nespējnieka neko citu nevarēja sagaidīt! Huilietis, toto kantora vietnieks, tak izredzes zinās labāk par visiem
Pag, vaitad tu nepiemineji Šalkes dueli ar Real? Tad es ari tev atbildu, seko lidzi ko rakstu !
Palabo, kur es kludos?
Pastav risks, ka EPL neviens klubs netiek talak !?
Čelsiki ir 50/50, parejie jau ir nolemti, nejau City vai Arsenal izbraukuma atspeles mīnusus, to tak tu saproti?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:44, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Schalke ar Chelsea grupā spēlēja
ak ja, ito paņema tikai vienu uzvaru...

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:44, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Pag, vaitad tu nepiemineji Šalkes dueli ar Real? Tad es ari tev atbildu, seko lidzi ko rakstu !
Palabo, kur es kludos?
Pastav risks, ka EPL neviens klubs netiek talak !?
Čelsiki ir 50/50, parejie jau ir nolemti, nejau City vai Arsenal izbraukuma atspeles mīnusus, to tak tu saproti?
Nē es neko tādu neminēju! Izšņauc acis huilieti

     [+] [-]

, 2015-02-26 12:47, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jā tā viņi dara, bet tas ir lielā mērā dēļ viņu tehnikas, jo tad viņiem daļai ap 25 jābeidz spēlēt jo kāju nebūs Un nevajag te dziedāt epl ar ir pilns ar daiveriem. Daiveri ir visur, bet dienvidos vairāk.
Labi,ka vismaz to tu atzīsti. Bet runa ir par "dažādām futbola filozofijām". VNK man LaLigu ir pretīgi skatīties dēļ tās vārtīšanās, bet jo īpaši apelēšanas. Un vēl tās dažādās epizodes spēlei ar roku Spānijā...
Bet tā kā man LaLiga intteresē tikai basku komandas, to var pieciest.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 12:50, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: tapēc,ka tā ir varenā EPL,kur pat pēdējie klubi būs stiprāki par Bayern vai Real
To neviens nekad nav teicis! VNK EPL ir stiprāka vidusdaļa un finansiāli stabilāki klubi. Tā nav LaLiga kur 17 klubiem katru sezonu izmisīgi kāds jāpārdod lai nebankrotētu (Deportivo gan to šinī gadssimtā jau 3 reizes paveikusi.)

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 12:53, pirms 10 gadiem
Man patika, kā viens teica, ka viegla nauda uz under 2.5

Viegls ir tikai siers peļu slazdā un arī tikai- otrajai pelei

Ja par pašu spēli, tad viena no interesantākajām futbola spēlēm, ko pēdējos gados ir nācies redzēt.

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:31, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Varbūt Anglijas Premjerlīgā ir vislabākais vidējais komandu līmenis, bet TOP komandas viennozīmīgi pēdējā laikā atpaliek no Spānijas un Vācijas grandiem. Jā, Čelsija 2012.gadā uzvarēja, bet tā drīzāk bija veiksme, nevis likumsakarība. Neuzskatu, ka Arsenal pirms šīs spēles bija izteikts favorīts.
Tur tev jāpiekrīt, bet Arsenal vsp praktiski nevienā spēlē nevar nosaukt par favorīti, viņi ir galīgi nestabili, var nospēlēt vienu maču lieliski, bet nākoshajā nesaprotami zaudēt, kaut kas tur jāmaina, treneris??, visticamākais!

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:56, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nē es neko tādu neminēju! Izšņauc acis huilieti
Ferdinands atkal paspīdēja ar savu intelektu

     [+] [-]

, 2015-02-26 13:59, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Labi,ka vismaz to tu atzīsti. Bet runa ir par "dažādām futbola filozofijām". VNK man LaLigu ir pretīgi skatīties dēļ tās vārtīšanās, bet jo īpaši apelēšanas. Un vēl tās dažādās epizodes spēlei ar roku Spānijā...
Bet tā kā man LaLiga intteresē tikai basku komandas, to var pieciest.
Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:19, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: Ferdinands atkal paspīdēja ar savu intelektu
Bet ko citu ar troļliem darīt????

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:50, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Bet ko citu ar troļliem darīt????
nu varbūt nenolaisties vēl zemāk par viņiem

     [+] [-]

, 2015-02-26 14:56, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: nu varbūt nenolaisties vēl zemāk par viņiem
Huilietis vienkārsi tika nosēdināts uz zemes!

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 15:25, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Uzdrošos apstrīdēt. Kāpēc? Tāpēc, ka Laliga nav tik stabila kā līga. Ne par velti pat tagad ne visi klubi piekrīt vienotai TV translāciju pārdošanai un nauds līdzvērtīgai sadalei. Real un Barca šobrīd saņem pāri par 100 milj eiro TV translāciju tiesību pārdošanā. EPL līderiem ir ap 70. No EPL TV naudas katla drupačas (pie kam gana lielas) atlec arī tiem, kas tur vairs nespēlē. Pērn Wolves saņēma daļiņu no EPL TV translāciju naudas spēlējot Anglijas 1. līgā (3. pēc ranga). Ja pareizi sapratu, tad šosezon Championship Kārdifa vai Fulhema saņem no EPL TV naudas vairāk kā Atletico vai Athletic nopelna par TV tiesību pārdošanām LaLiga.

     [+] [-]

, 2015-02-26 15:57, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: Tāds, kad friči ieliek anglu nabagiem
Kā ir laukos ar saprašanu?
Weekend futbola apskatnieks Tu esi.

Dažbrīd vispār liekās, ka neviens nezin, kā Chelsea spēlē.
Ieraudzīt mūs ČL, Čempionu Līgā uz mums pirmo reizi sezonā paskatīties un tad izdarīt baigos spriedumus.
Jā, mēs sen tā spēlējam. Pat Esjēna laikos nebija savādāk. Vienīgi Ančeloti vienu sezonu savādāku komandu uztaisīja.

A te... baigie spriedumi.
Tas nekas, ka, parasti, esam pārliecinoši pusfināla dalībnieki.

Kā jau teicu... nožēlojami weekend futbola apskatnieki, kuru viedokli pat nav vērts ņemt vērā

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:03, pirms 10 gadiem
T.G.H. rakstīja: ak ja, ito paņema tikai vienu uzvaru...
Ak jā, un ito grupu uzvarēja.

Gribi sākt parunāt tā, pa trolliskam?
OK

Lieta ir tāda, ka Chelsea Vāciešus var vienā mierā uzvarēt, pat spēlējot uz vienas kājas, spēlējot atbaidoši un bez kapteiņa turpat JŪSU mājās.
Lūk, tieši tik daudz Vācija Chelsea ko nozīmē un baida (nenozīmē un nebaida).

Patiesībā, pat Šveices klubi ir spēcīgāki par Vāciju.

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 16:18, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:19, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Nu tie ir nepatīkamie momenti La liga, kas pabojā kopskatu. Ja spānijā būtu Lielbritānijas dzīves līmenis, tad La liga būtu pārliecinoši priekšā pārējām līgām.
Ja Latvijā būtu Nīderlandes dzīves līmenis, tad, domājams, mēs jau būtu kādas piecas reizes Pasaules kausu ieguvuši, ne?

Ja ASV spēlētu futbolu, nevis sokeru, būtu futbolā līdzīga aina kā basketbolā - ASV un tad visi pārējie.

Respektīvi, kā būtu, ja būtu... nu tas ir pilnīgs nonsenss.
Būtu Krievija pašpietiekama, tās robežas beigtos pārsimts kilometrus no Berlīnes, utt. un tā joprojām

     [+] [-]

, 2015-02-26 16:24, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.
Piezīme: Kādam Spānijā nopietni jāpstrādā ar Real, lai tas tiktu pieņemts. Būtu jāstrādā arī ar Barsu, bet tiem mēsli pāri galvai un kasīties lidz ar to nedrīkst!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-26 16:33, pirms 10 gadiem
ABa rakstīja: Var jau fanot katrs par tādu futbolu, kas labāk patīk, par gaumi nestrīdas. Tikai ir jau vairākus gadus ļoti sarežģīti fanot par līgu, kurā Real un Barsa atklāti, brutāli un nekaunīgi apzog visus pārējos līgas dalībniekus, kamēr tiem katra diena ir kā izdzīvošanas māksla. Varbūt, ja pareizi saprotu no 16./17. gada sezonas, kad TV nauda tiks izdalīta demokrātiski, un pārējie klubi pēc pāris gadiem nostāsies stabili uz kājām, LaLigu atkal būs interesanti skatīties.
Bet tikmēr vienkārša matemātika - ja EPL divi klubi, pieņemsim Chelsea un MU (vai kādi citi no grandiem), jau vairākas sezonas savā starpā sadalītu 2/3 no EPL TV sezonas miljarda, arī gan jau katru sezonu reāli pretendētu uz uzvaru ČL, tikai tad pats EPL turnīrs būtu daudz neinteresantāks un negodīgāks.
Protams tas viss neattiecas uz Arsenal zāģi. Paši vainīgi ka iziet laukumā ar baigo pārliecību uz pārākumu, tikai kad tas jāpierāda laukumā, izrādās visas bumbas lido kaut kur citur nevis vārtos. Nerunājot nemaz par briesmīgo aizsardzību.
Šai diskusijai vispār nav nozīmes, kamēr otra puse neapzinās, kas vispār ir Premjerlīga un kādas tai ir atšķirības no La Liga, kurā divi klubi, praktiski, apzināti tiek stutēti pasaules līmenī, neatkarīgi no valsts ekonomiskā stāvokļa.

Es jau to nenosodu, bet nu nevajag salīdzināt līgu, kurā pašiem viss jāizcīna mežonīgā konkurencē, ar līgu, kurā divi klubi ieguvuši jau gadu desmitiem izkoptas priekšrocības pārējo šīs valsts klubu priekšā.
Atletico to, varbūt, mēģina lauzt. Bet nedomāju, ka izdosies. Vismaz, nevajag lolot cerības, ka tas jau ir izdevies. Tas tik ātri nenotiek.

Arī NBA komisārs NBA salīdzina tieši ar Premjerlīgu, nevis Bundeslīgu, vai La Liga. Kāpēc? Tāpēc, ka arī NBA nav Lakers, Celtics un visi pārējie, vai tikai Lakers un visi pārējie.

Un nevajag mēģināt apstrīdēt acīm redzamo - to, ka gan Real/Barcelona, gan Bayern savās līgās var justies daudz komfortablāk kā tas pats Chelsea Anglijā.
Nav mums daudz spēļu, kurā neuzvarēšana būtu nosaucama par totālu fiasko.

Un Čempionu Līgas nozīmi tiešām nevajag pārvērtēt.
Jebkuram klubam primārais ir nacionālais čempionāts. Tad ir atšķirība... Tu tur esi padsmit punktus priekšā visiem pārējiem divvientulībā, vai arī Tev spēcīgi jādomā kā lai to dranķa WHU viņu mājās lai noliek uz lāpstiņām.

Bet nu aij... tēma, kuru reti kādam saprast. It īpaši tiem, kuriem Championship un League 1 vēl joprojām liekas kā līgas, kurā Skonto varētu spēlēt

  +1 [+] [-]

, 2015-02-26 16:47, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Šai diskusijai vispār nav nozīmes, kamēr otra puse neapzinās, kas vispār ir Premjerlīga un kādas tai ir atšķirības no La Liga, kurā divi klubi, praktiski, apzināti tiek stutēti pasaules līmenī, neatkarīgi no valsts ekonomiskā stāvokļa.

Es jau to nenosodu, bet nu nevajag salīdzināt līgu, kurā pašiem viss jāizcīna mežonīgā konkurencē, ar līgu, kurā divi klubi ieguvuši jau gadu desmitiem izkoptas priekšrocības pārējo šīs valsts klubu priekšā.
Atletico to, varbūt, mēģina lauzt. Bet nedomāju, ka izdosies. Vismaz, nevajag lolot cerības, ka tas jau ir izdevies. Tas tik ātri nenotiek.

Arī NBA komisārs NBA salīdzina tieši ar Premjerlīgu, nevis Bundeslīgu, vai La Liga. Kāpēc? Tāpēc, ka arī NBA nav Lakers, Celtics un visi pārējie, vai tikai Lakers un visi pārējie.

Un nevajag mēģināt apstrīdēt acīm redzamo - to, ka gan Real/Barcelona, gan Bayern savās līgās var justies daudz komfortablāk kā tas pats Chelsea Anglijā.
Nav mums daudz spēļu, kurā neuzvarēšana būtu nosaucama par totālu fiasko.

Un Čempionu Līgas nozīmi tiešām nevajag pārvērtēt.
Jebkuram klubam primārais ir nacionālais čempionāts. Tad ir atšķirība... Tu tur esi padsmit punktus priekšā visiem pārējiem divvientulībā, vai arī Tev spēcīgi jādomā kā lai to dranķa WHU viņu mājās lai noliek uz lāpstiņām.

Bet nu aij... tēma, kuru reti kādam saprast. It īpaši tiem, kuriem Championship un League 1 vēl joprojām liekas kā līgas, kurā Skonto varētu spēlēt
Nesauc WHU par draņķi! Piekrītu tavam viedoklim par LaLigu, bet cieni savas līgas klubus!

     [+] [-]

, 2015-02-26 17:14, pirms 10 gadiem
Namejsl rakstīja: Nesauc WHU par draņķi! Piekrītu tavam viedoklim par LaLigu, bet cieni savas līgas klubus!
Nebija nemaz tā domāts.

Tas vairāk, lai pastiprinātu domu par to, ka Chelsea daudz vairāk jāpiedomā, kā lai katrā spēlē dabūtu maksimālo rezultātu.

Tas, ka visi pretinieki tādi īsti scumbags, domāts, vairāk jau pozitīvā nozīmē

     [+] [-]

, 2015-02-26 17:20, pirms 10 gadiem
Jāpiekrīt Damarkusam, īpaši tajā ziņā, ka EPL visas 20 komandas var jebkurā brīdī viena otrai galvaskausu ielaist. Bet ar Skonto gan nepārspīlē, League1 jau nu turētos normāli.