Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Grandu dueļi: "City" pret "Barcelona", "Juventus" pret Dortmundi

Agris Suveizda

Grandu dueļi: "City" pret "Barcelona", "Juventus" pret Dortmundi
Pirms gada "Barcelona" rindās pa diviem vārtiem guva Lionels Mesi un Dani Alvešs
Foto: AP/Scanpix

Šovakar ar divām spēlēm turpināsies UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla cīņas. Centrālajā duelī Anglijas čempione Mančestras "City" uzņems Spānijas "Barcelona", kurai šajā pašā stadijā zaudēja pirms gada, bet Turīnas "Juventus" savā laukumā tiksies ar Dortmundes "Borussia". Abu maču sākums plkst. 21:45 pēc Latvijas laika.

Vai turpināsies Mančestras "City" bēdu ieleja Eiropā?
Mančestras "City" pēc jauno īpašnieku parādīšanās kala lielus un vērienīgus plānus. Ja Anglijas Premjerlīgā izdevies triumfēt jau divreiz, UEFA Čempionu līgā līdz šim piedzīvota tikai vilšanās. 2011./12.g. sezonā Mančestras klubs grupā palika trešajā vietā aiz Minhenes "Bayern" un "Napoli". Sezonu vēlāk pēdējā vieta aiz Dortmundes "Borussia", Madrides "Real" un Amsterdamas "Ajax", bet iepriekšējā sezonā beidzot izdevās izkļūt no grupas. Tiesa, tas notika kā otrās vietas īpašniecei un astotdaļfinālā pretī tika "Barcelona" – 0:2, 1:2.

Arī šīs sezonas grupu turnīrā Mančestras "City" mocījās – konkurencē ar Minhenes "Bayern", "Roma" un Maskavas CSKA tikai astoņi punkti, turklāt otrā vieta tika izrauta tikai pēdējās divās kārtās. Tikmēr "Barcelona" ar 15 punktiem apsteidza Francijas čempioni PSG un izcīnīja pirmo vietu grupā.

Šobrīd abas komandas savos čempionātos ieņem otro vietu. Mančestras "City" par pieciem punktiem atpaliek no Londonas "Chelsea", savukārt "Barcelona" par četriem punktiem zaudē Madrides "Real". Iepriekšējā nedēļas nogalē katalāņi savā laukumā šokējoši piekāpās "Malaga" (0:1) un pārtrauca 11 uzvaru sēriju, savukārt Mančestras "City" pēdējās kārtās svinējusi pārliecinošas uzvaras – 4:1 pret "Stoke" un 5:0 pret "Newcastle".

Pelegrini uzskata, ka šoreiz Mančestras "City" izredzes paspēkoties ar "Barcelona" ir lielākas nekā pirms gada: "Toreiz bija cita situācija. Divu mēnešu laikā bijām aizvadījuši 19 spēles, un nedomāju, ka tas bija mūsu labākais periods sezonā. Centāmies mainīt savu stilu, bet tagad spēlēsim savu spēli. Galvenā būs cīņa par bumbas kontroli – mums bumba ir jākontrolē pēc iespējas ilgāk un jāpiespiež "Barcelona" pie tās soda laukuma." Mājiniekiem diskvalifikācijas dēļ nespēlēs bijušais "Barcelona" pussargs Jaja Turē, bet viesiem nebūs savainoto aizsargu Tomasa Vermālena un Duglasa, kuri šosezon praktiski nav spēlējuši.

"Juventus" supersērija un Dortmundes atdzīvošanās
Dortmundes "Borussia" ir viens no šīs sezonas fenomeniem. Kamēr Čempionu līgā Jirgena Klopa vadītā komanda uzvarēja savā grupā, apsteidzot Londonas "Arsenal", Vācijas Bundeslīgā tā ilgu laiku bija tabulas apakšgalā. Tagad gan izcīnītas trīs uzvaras pēc kārtas – pret "Freiburg" (3:0), "Mainz" (4:2) un "Stuttgart" (3:2) -, kuras ļāvušas Dortmundei tabulā pakāpties uz 12. pozīciju. Tikmēr Turīnas "Juventus" ir Itālijas A Sērijas līdere, par deviņiem punktiem apsteidzot tuvāko sekotāju "Roma".

Klops preses konferencē pirms spēles teica, ka galvenais iemesls nelielajai uzvaru sērijai ir ziemas pārtraukums, kas Vācijā ilga vairāk nekā mēnesi: "Zinājām, ka, ja mums būs laiks trenēties un strādāt pie taktikas, tad spēlēsim daudz labāk. Sezonas pirmajā pusē to darīt nebija iespējams. Mums joprojām ir problēmas, taču ne fiziskā ziņā un esam atguvuši pārliecību."

Tikmēr "Juventus" galvenais treneris Masimiljāno Alegri piebilda, ka "Borussia" vieta Bundeslīgas tabulā ir anomālija un ka sezonas beigās Dortmunde, visticamāk, būs augšgalā. Alegri uzsvēra, ka "Juventus" uzdevums ir neitralizēt pretinieku trumpjus: "Šovakar nebūs svarīgākā spēle sezonā, jo tas vēl nebūs fināls. Tās būs 180 minūtes pret komandu, kas, tāpat kā mēs, atrodas labā formā. "Borussia" ir četri ļoti ātri un tehniski apdāvināti uzbrucēji. Spēlējot mājās, pats galvenais būs neielaist. Tiesa, "Borussia" gūst ļoti daudz vārtu."

Turīnas "Juventus" savā laukumā nav zaudējusi jau gandrīz divus gadus. Pēdējā neveiksme oficiālā spēlē tika piedzīvota 2013. gada 10. aprīlī, kad Čempionu līgas ceturtdaļfinālā tika atzīts Minhenes "Bayern" pārākums (0:2). Kopš tā mača "Juventus" sērija bez neviena zaudējuma sasniegusi jau 46 mačus – 38 uzvaras un astoņi neizšķirti.

Izmantotie resursi:
The official website for European football –...

  +3 [+] [-]

, 2015-02-24 11:23, pirms 10 gadiem
Par skatāmu dueli!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 11:29, pirms 10 gadiem
"turklāt otro vietu grupā komandai, var teikt, uzdāvināja bavāriešu atslābuma mirklis Mančestrā ("City" uzvarēja ar 3:2)."
City būtu ticis ārā no grupas, pat neuzvarot vai pat zaudējot Bayern, paskaties tabulu Agri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-24 11:34, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: "turklāt otro vietu grupā komandai, var teikt, uzdāvināja bavāriešu atslābuma mirklis Mančestrā ("City" uzvarēja ar 3:2)."
City būtu ticis ārā no grupas, pat neuzvarot vai pat zaudējot Bayern, paskaties tabulu Agri!
Ja esi aizmirsis, atgādināšu, ka spēle pret Bayern būtiski mainīja nepieciešamos rezultātus pēdējā spēlē. Jā, vienīgi 'uzdāvināja' laikam nav pats piemērotākais apzīmējums. Taču citādi tā spēle izšķīra ļoti daudz.

  +4 [+] [-]

, 2015-02-24 11:35, pirms 10 gadiem
Žēl, ka nav Jajas, protams, bet pret Romu Finjo un Fnando izdarīja milzīgu darbu, ceru, ka to spēs atkārtot arī šovakar. Noskries viņi abi šodien, noteikti, daudz vairāk nekā to būtu izdarījis Jaja, tādā ziņā Jajas trūkumam nevajadzētu būt traģēdijai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2015-02-24 11:39, pirms 10 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Ja esi aizmirsis, atgādināšu, ka spēle pret Bayern būtiski mainīja nepieciešamos rezultātus pēdējā spēlē.
Jā, bet, pat neuzvarot Bayern un uzvarot Romu (pieņemot, ka Bayern un CSKA nospēlētu tāpat), City tāpat tiktu tālāk, tādēļ teikt, ka izkļūšanu no grupas City uzdāvināja Bayern, ir nekorekti. Turklāt, jebkurā gadījumā, City bija jāuzvar Roma izbraukumā, tieši šī spēle ietekmēja izkļūšanas no grupas likteni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 11:42, pirms 10 gadiem
City v Barcelona UEFA Champions League Manuel...
Pelegrīnī intervija (ekskluzīvi City TV) pirms spēles

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 11:42, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Jā, bet, pat neuzvarot Bayern un uzvarot Romu (pieņemot, ka Bayern un CSKA nospēlētu tāpat), City tāpat tiktu tālāk, tādēļ teikt, ka izkļūšanu no grupas City uzdāvināja Bayern, ir nekorekti. Turklāt, jebkurā gadījumā, City bija jāuzvar Roma izbraukumā, tieši šī spēle ietekmēja izkļūšanas no grupas likteni.
City nebija jāuzvar Romā. Tai derēja arī jebkurš neizšķirts, izņemot 0:0.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 11:47, pirms 10 gadiem
par Reusu un Dortmundi!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 11:49, pirms 10 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: City nebija jāuzvar Romā. Tai derēja arī jebkurš neizšķirts, izņemot 0:0.
Tas nemaina to, ka City izkļūšanu no grupas neuzdāvināja Bayern, jo City bija iespēja izkļūt no grupas, neskatoties uz to, kāds būs rezultāts spēlē pret Bayern.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 11:54, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Tas nemaina to, ka City izkļūšanu no grupas neuzdāvināja Bayern, jo City bija iespēja izkļūt no grupas, neskatoties uz to, kāds būs rezultāts spēlē pret Bayern.
Kāpēc tu man saki to, ko es pats jau sen uzrakstīju? Bayern uzdāvināja krietni labākus apstākļus tikšanai, bet ne pašu 2. vietu.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 11:57, pirms 10 gadiem
MC ir jāuzvar un punkts!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 12:01, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: MC ir jāuzvar un punkts!!!
spēcīgi teikts a ja nu abloms ?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:01, pirms 10 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Kāpēc tu man saki to, ko es pats jau sen uzrakstīju? Bayern uzdāvināja krietni labākus apstākļus tikšanai, bet ne pašu 2. vietu.
Kad to rakstīju, Tu vēl nebiji izņēmis "uzdāvināja" no raksta (vai nu es vēl nebiju pārlādējis lapu).
Es arī nevaru piekrist, ka Bayern uzdāvināja uzvaru City pēc būtības. Tas, ka viņu aizsargi, iespējams, atslāba 2 spēles epizodēs, vēl nonozīmē, ka City uzvara pār Bayern nebija pelnīta. Sekojot šai loģikai, liela daļa City ielaisto vārtu šogad ir aizsargu individuālās kļūdas, kas, visdrīzāk, radušās nepietiekamas koncentrācijas dēļ. Secīgi, tik pat labi varētu teikt, ka City šogad lielā mērā visiem dāvina uzvaras (vai, vismaz, punktus).

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:06, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: spēcīgi teikts a ja nu abloms ?
a ja nē???

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:07, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: a ja nē???
tiekamies pēc spēles

  -3 [+] [-]

, 2015-02-24 12:08, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Kad to rakstīju, Tu vēl nebiji izņēmis "uzdāvināja" no raksta (vai nu es vēl nebiju pārlādējis lapu).
Es arī nevaru piekrist, ka Bayern uzdāvināja uzvaru City pēc būtības. Tas, ka viņu aizsargi, iespējams, atslāba 2 spēles epizodēs, vēl nonozīmē, ka City uzvara pār Bayern nebija pelnīta. Sekojot šai loģikai, liela daļa City ielaisto vārtu šogad ir aizsargu individuālās kļūdas, kas, visdrīzāk, radušās nepietiekamas koncentrācijas dēļ. Secīgi, tik pat labi varētu teikt, ka City šogad lielā mērā visiem dāvina uzvaras (vai, vismaz, punktus).
Protams, ka tā uzvara bija absolūti neloģiska. Taču tāpēc jau sports ir tik interesants, ka spēles ne vienmēr beidzas tā, kā tām ir jābeidzas. Kaut vai nesenais Chelsea neizšķirts Parīzē, kas neatbilda nekādai loģikai.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:10, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: tiekamies pēc spēles
Tev viss kārtībā?

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:15, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tev viss kārtībā?
ar mani ir viss kārtībā, bet ar tevi laikam gan nav, ja domā , ka es tevi uz ielas gaidīšu

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:18, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: ar mani ir viss kārtībā, bet ar tevi laikam gan nav, ja domā , ka es tevi uz ielas gaidīšu
Tava stiprā puse nav izdomāt ko es domāju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:21, pirms 10 gadiem
Šodien skaista Barcelona uzvara un Leo pokers!
Vamos Barça!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 12:22, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tava stiprā puse nav izdomāt ko es domāju!
IQ zaškaļivajet

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:28, pirms 10 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Protams, ka tā uzvara bija absolūti neloģiska. Taču tāpēc jau sports ir tik interesants, ka spēles ne vienmēr beidzas tā, kā tām ir jābeidzas. Kaut vai nesenais Chelsea neizšķirts Parīzē, kas neatbilda nekādai loģikai.
Tomēr nevaru līdz galam piekrist par to, ka tā uzvara bija neloģiska. Tajā spēlē Bayern neko nevajadzēja, kas var izskaidrot, iespējamās, koncentrācijas problēmas spēles beigās. Savukārt, City šī spēle bija nozīmīga. Tātad, tam, ka City bija vairāk koncentrējušies šai spēlei ir loģisks izskaidrojums.
Turklāt abus vārtus spēles beigās guva Kūns, kad viņš atradās savā visu laiku labākajā formā. Es pieņemu, ka tajā konkrētajā vakarā, no tām konkrētajām 2 situācijām vārtus varētu gūt tikai viņš (iespējams vēl tikai daži spēlētāji uz planētas).

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:29, pirms 10 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Protams, ka tā uzvara bija absolūti neloģiska. Taču tāpēc jau sports ir tik interesants, ka spēles ne vienmēr beidzas tā, kā tām ir jābeidzas. Kaut vai nesenais Chelsea neizšķirts Parīzē, kas neatbilda nekādai loģikai.
Vēl neloģiskāk skan kā Chelsea trīs aizsargi var pamanīties pretējā laukuma pusē izspēlēt kombeni un gūt vienreizējus vārtus

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:31, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: IQ zaškaļivajet
Nākotnē man neatbildi ar okupācijas frāzēm! Tas tā starpcitu

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:36, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nākotnē man neatbildi ar okupācijas frāzēm! Tas tā starpcitu
vairāk man nav ko pateikt medicīnā to sauc par bezcerīgu gadījumu

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nākotnē man neatbildi ar okupācijas frāzēm! Tas tā starpcitu
Latviešu valodā ir iespraudums „starp citu”, ko raksta atsevišķi divos vārdos un to lieto, lai norādītu uz to, kas nav galvenais. Iespraudumu atdala ar komatiem.

Iesprauduma „starpcitu” latviešu valodā nav.

tas tā, starp citu

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:38, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Vēl neloģiskāk skan kā Chelsea trīs aizsargi var pamanīties pretējā laukuma pusē izspēlēt kombeni un gūt vienreizējus vārtus
Tas nemaz nebija tik neloģiski, paskaties, cik vārtus šosezon ir guvuši Chelsea aizsargi un cik Chelsea aizsargi ir atdevuši rezultatīvas piespēles.

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:48, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Tas nemaz nebija tik neloģiski, paskaties, cik vārtus šosezon ir guvuši Chelsea aizsargi un cik Chelsea aizsargi ir atdevuši rezultatīvas piespēles.
Tu šādu izspēli viņu starpā bieži esi redzējis?

     [+] [-]

, 2015-02-24 12:54, pirms 10 gadiem
filguds rakstīja: vairāk man nav ko pateikt medicīnā to sauc par bezcerīgu gadījumu
Liekas, ka tu lietas būtību saprati! Tagad iegaumē to

     [+] [-]

, 2015-02-24 13:16, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: City ir stiprāka, redzēs vai to pierādīs arī uz laukuma.

Pirms gada zaudēja, jo pārāk respektēja barsu un spēlēja kā La Ligas vidusmēra komanda. Bet ir jāspēlē kā TOP5 pasaules līmeņa komandai un jāgrauž zāle, nedrīkst respektēt nevienu.

     [+] [-]

, 2015-02-24 13:23, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tu šādu izspēli viņu starpā bieži esi redzējis?
Tieši šādu un tieši viņu starpā, nē. Bet Mou Chelsea modelī aizsargi veic uzbrūkošās darbības un gūst vārtus pietiekami bieži.

     [+] [-]

, 2015-02-24 13:49, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Liekas, ka tu lietas būtību saprati! Tagad iegaumē to
vari man ticēt, noteikti iegaumēšu

     [+] [-]

, 2015-02-24 14:33, pirms 10 gadiem
Forza JUVE !!!!

  -2 [+] [-]

, 2015-02-24 14:34, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Tomēr nevaru līdz galam piekrist par to, ka tā uzvara bija neloģiska. Tajā spēlē Bayern neko nevajadzēja, kas var izskaidrot, iespējamās, koncentrācijas problēmas spēles beigās. Savukārt, City šī spēle bija nozīmīga. Tātad, tam, ka City bija vairāk koncentrējušies šai spēlei ir loģisks izskaidrojums.
Nu par to koncentrēšanos gan nezinu- City spēlēja mājās pret komandu, kura pastaigājās, turklāt jau no 20.min bija mazākumā. Un ar to visu rezultāts 84. minūtē bija 1-2, tā ka ir tikai divi varianti- vai nu City ir stipri zemāka līmeņa komanda, vai nu tomēr ar to koncentrēšanos nebija viss štokos.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 14:36, pirms 10 gadiem
Un tomēr mazliet piekrītu Suveizdam, ka tieši City, Bayern mačs bija izšķirošais grupā. Ja City pakāstu, tad viesos pret Romu kājas trīcētu 3x vairāk un sazin kā būtu vēl beidzies. Arī Roma spēlētu stipri sparīgak, ja zinātu, ka pietiek pat ar niču, lai tiktu tālāk.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 14:41, pirms 10 gadiem
Kompanī gan jau atvedīs golu uz city vārtiem kā katrā spēlē pret top komandām

     [+] [-]

, 2015-02-24 14:43, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Tas nemaina to, ka City izkļūšanu no grupas neuzdāvināja Bayern, jo City bija iespēja izkļūt no grupas, neskatoties uz to, kāds būs rezultāts spēlē pret Bayern.
nestrīdies ar Šjuveiždu,, nav vērts...

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 14:45, pirms 10 gadiem
Bažas rada Barcas spēle aizsardzībā, bet tā visam jābūt kārtībā.
Vamos Barça!

     [+] [-]

, 2015-02-24 14:56, pirms 10 gadiem
Mr.Eksperts rakstīja: nu bet DB šogad vispār kuļas kā pliki pa nātrēm
Un tas vēl ir maigi teikts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 15:29, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Nu par to koncentrēšanos gan nezinu- City spēlēja mājās pret komandu, kura pastaigājās, turklāt jau no 20.min bija mazākumā. Un ar to visu rezultāts 84. minūtē bija 1-2, tā ka ir tikai divi varianti- vai nu City ir stipri zemāka līmeņa komanda, vai nu tomēr ar to koncentrēšanos nebija viss štokos.
Jā, jā pastaigājās... varbūt vēl gulēja diendusu?
Varianti, kādēļ rezultāts attiecīgajā spēles minūtē ir tāds kāds viņš ir, nav 2, bet ir ļoti daudz. Šajā spēlē līdz 84. minūtei Bayern spēlēja labāk par City, tādēļ arī rezultāts uz to brīdi bija 2:1, bet tas nav svarīgi, svarīgi ir tas, kāds ir rezultāts pēc 90 min. (ieskaitot kompensācijas laiku).

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 15:34, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Un tomēr mazliet piekrītu Suveizdam, ka tieši City, Bayern mačs bija izšķirošais grupā. Ja City pakāstu, tad viesos pret Romu kājas trīcētu 3x vairāk un sazin kā būtu vēl beidzies. Arī Roma spēlētu stipri sparīgak, ja zinātu, ka pietiek pat ar niču, lai tiktu tālāk.
Kā Tu vari piekrist Suveizdam tajā, ko viņš neapgalvoja? Viņš taču neteica, ka Bayern spēle bija izsķirošā!
Bet varbūt, ja pakāstu Bayern, City būtu vēl vairāk motivēts Romā un Roma, mēģinot spēlēt uz niču, pakāstu vēl smagāk (kā tas nereti gadās ar komandām, kuras atnāk uz spēli ar domu par neizšķirtu)? Tās visas ir muļķīgas spekulācijas. Bija tā kā bija un mēģināt modelēt "kā būtu, ja būtu" ir bezjēdzīgi.
Svarīgākais, ka City vinnēja Romu izbraukumā spēlē, kuras uzvarētājs tika ārā no grupas.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 15:44, pirms 10 gadiem
Par City, ticu, ka viņi var šogad pārsteigt Barcu, un forma ar diezgan iespaidīga pašlaik!

P.S.- Nesaprotu tos Real fanus, kuri ir par Barcu, balsot par nīstāko pretinieku, kaut kas dīvains!

     [+] [-]

, 2015-02-24 15:46, pirms 10 gadiem
Otrajā mačā par Borussia, jo CL tomēt viņi ir spēks!

     [+] [-]

, 2015-02-24 15:48, pirms 10 gadiem
Lai Dievs mums staav klaat... Cerams neizgaaziisimies kaa pagaajushoreiz.

     [+] [-]

, 2015-02-24 16:21, pirms 10 gadiem
djimanti rakstīja: Par City, ticu, ka viņi var šogad pārsteigt Barcu, un forma ar diezgan iespaidīga pašlaik!

P.S.- Nesaprotu tos Real fanus, kuri ir par Barcu, balsot par nīstāko pretinieku, kaut kas dīvains!
Man ir pinīgi tas pats. Lai arī kā man besī Real, tomēr Real - City spēlē es būtu par Real, jo City vispār ir citā kategorijā. Vislielākais naids uz viņiem rodas paskatoties uz SC City ''faniem''(izņemot septembri)

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 16:33, pirms 10 gadiem
Leo4a rakstīja: Man ir pinīgi tas pats. Lai arī kā man besī Real, tomēr Real - City spēlē es būtu par Real, jo City vispār ir citā kategorijā. Vislielākais naids uz viņiem rodas paskatoties uz SC City ''faniem''(izņemot septembri)
Ir tikai viens MC fans (septembris), pārējo eksistenci pat māte daba neizprot

     [+] [-]

, 2015-02-24 16:38, pirms 10 gadiem
Lai gan viņi ir mans Premjerlīgas favorīts nr.20, šovakar gan ar rokām un kājām par City.

     [+] [-]

, 2015-02-24 16:43, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ir tikai viens MC fans (septembris), pārējo eksistenci pat māte daba neizprot
Robis ir māte daba.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 16:58, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: ko tev barsa nodarījusi?
Neko nav nodarījusi. Apzinos, cik šis klubs ir dižs vēsturiskā, politiskā un sociālā plāksnē, bet organisms vienkārši nepanes latinosu komandas.

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 17:00, pirms 10 gadiem
Par Dortmundi

     [+] [-]

, 2015-02-24 17:34, pirms 10 gadiem
Par Juventus un Pirlo!!!

     [+] [-]

, 2015-02-24 17:52, pirms 10 gadiem
Starp citu, tūlīt (18:00) sāksies ČL jauniešu turnīra 1/8, kurā City spēlē ar Schalke, to rāda Eurosport.
City rezervē pirmo reizi ir Keleči Iheanačo (vairāk: http://mcfc.lv/city-iegust-u17-pasaules-cempionata-labako-speletaju), kurš bija pagājušā pasaules junioru PK MVP un labākais vārt guvējs. Viņš pievienojās City tikai nesen un pašlaik tikko atkopies no traumas.

     [+] [-]

, 2015-02-24 18:34, pirms 10 gadiem
Veiksmi Kloppam un Dortmundei, ja jau sezona sāk iet uz augšu, jābūt arī panākumam ČL!

     [+] [-]

, 2015-02-24 19:52, pirms 10 gadiem
Domaju, ka soreiz City panems Barcu! City ir laba forma un domaju, ka motivacijas ar ir drusku vairak! Barca tiko zaudeja Malagai, kas pierada, ka ta nav neuzvarama! Juve ar Dortmundi, visticamak-nichaa

     [+] [-]

, 2015-02-24 19:58, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: Starp citu, tūlīt (18:00) sāksies ČL jauniešu turnīra 1/8, kurā City spēlē ar Schalke, to rāda Eurosport.
City rezervē pirmo reizi ir Keleči Iheanačo (vairāk: http://mcfc.lv/city-iegust-u17-pasaules-cempionata-labako-speletaju), kurš bija pagājušā pasaules junioru PK MVP un labākais vārt guvējs. Viņš pievienojās City tikai nesen un pašlaik tikko atkopies no traumas.
Tomēr izdevās izlīdzināt. Vispār mani neapmierina, ka komandas aizvada tikai vienu spēli! Visiem viesiem vēl smagāk tikt tālāk! Līdz pendelēm ko?

     [+] [-]

, 2015-02-24 20:11, pirms 10 gadiem
1 spēle, lai taupītu naudu. Pendelēs tomēr vinne, Guns malacis.

     [+] [-]

, 2015-02-24 20:24, pirms 10 gadiem
septembris rakstīja: 1 spēle, lai taupītu naudu. Pendelēs tomēr vinne, Guns malacis.
Arsenal, Pool, Real Madrid un pašreizējie čempioni Barca jau ārā! Jo interesantāk
MC tagad izbraukums pret Roma-Ajax uzvarētāju!

     [+] [-]

, 2015-02-24 20:29, pirms 10 gadiem
Par Barcelona, protams.

Bet, Manchester City, ja arī zaudē, lai vismaz zaudē ar godu. Tā, lai būtu cīniņš līdz pēdējam.

Kompanī sasmīdināja. Lielā mērā, un, prakstiski, TIKAI VIŅA VAINAS DĒĻ, ManCity tik bieži ielaiž kuriozus vārtus.
Novēlu, lai šodien tā nenotiktu.

Par skaistu futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:19, pirms 10 gadiem
PAr Barsu! Redzes, kā ies otrā duelī. Kaut kā liekas, ka majās Juve turēs diezgan pamatīgos grožos Dortmundi, bet nu redzēs

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:23, pirms 10 gadiem
Respektīvi, itv.com varēs redzēt? Kādam ir vēl kāds links?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:28, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Pelegrini atkal sadzēries Preiļu dzidro un faktiski izkāris balto karogu vēl pirms spēles sākuma.
MAC - BAR | Manchester City - Barcelona

Milners un flops Fernando vidējā līnijā - ar Dievu ČL 1/4 fināl
Kas tad ar Turē? Bez viņa grūti būs. Atceros, kamēr viņš pa Āfrikas kausu cīnījās, City tikmēr klupa ik uz soļa. Bija, protams, daži godpilni neizšķirti pret Burnley un Hull

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:29, pirms 10 gadiem
Gaskoins_2 rakstīja: Kas tad ar Turē? Bez viņa grūti būs. Atceros, kamēr viņš pa Āfrikas kausu cīnījās, City tikmēr klupa ik uz soļa. Bija, protams, daži godpilni neizšķirti pret Burnley un Hull
diskābelis vel no grupu turnīra velkas līdz Veinīgi pret Stoke bez Turē viņi nospelēja teišām labi

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:31, pirms 10 gadiem
Vakara jautājums...
kur R vairāk laika pavadīs - pie TV, kā normāls līdzjutējs, dzīvojot līdzi savējiem, vai arī pie datora, liekot plus sev, sev pašam un Airīnai?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 21:32, pirms 10 gadiem
RobisK rakstīja: Pelegrini atkal sadzēries Preiļu dzidro un faktiski izkāris balto karogu vēl pirms spēles sākuma.
MAC - BAR | Manchester City - Barcelona

Milners un flops Fernando vidējā līnijā - ar Dievu ČL 1/4 fināl
hmmm... vakara jautājums jau atbildēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 21:35, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: uz TV ierubīšu City-Barsa,uz PC Juve-Borussia
..... uz planšetes Watford-Rotherham United
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 21:44, pirms 10 gadiem
Par skaistu futbolu, abas komandas riebjas

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 21:46, pirms 10 gadiem
Tiesnesis labs prieksh Barselonas!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 21:51, pirms 10 gadiem
bļāg, nevaru atrast acestream angļu valodā Barsa-City, tikai Juvei. Kāds var iemest? Paldies

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:01, pirms 10 gadiem
Njāā, Weidenfellers...

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:02, pirms 10 gadiem
Aiziet!

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:04, pirms 10 gadiem
Robim svetki!

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:06, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Robim svetki!
Robis jau pārslēdzies uz Juve BvB

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:09, pirms 10 gadiem
Turīnā iet karsti, sveicieni Robim

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:10, pirms 10 gadiem
BVB - juve pašlaik kaut kāda komēdija Abi goli abpusējas " dāvanas "

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:11, pirms 10 gadiem
Spānijā pat lejasgala komandas tik ilgi neļauj saspēlēties barsai

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:15, pirms 10 gadiem
ja suarezam nebūtu 2 kreisās kājas tad Robis jau par nākamā gada izlozi varētu domāt...

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:17, pirms 10 gadiem
EPL ir tikai vairāk naudas, futbolu labāk spēlē spānijā šo var vairs neskatīties un slēgt Juvi

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:17, pirms 10 gadiem
city aizsardziba iesparda! Suarez 1 starp pieciem izliek kaju un gols!

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:18, pirms 10 gadiem
var jau sākt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:18, pirms 10 gadiem
Bar-Mac 2-0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:19, pirms 10 gadiem
Tūlīt atmazkas būs "Nebija pasaulē labākā spēlētāja Yayas, Barsai nospīdēja"

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:19, pirms 10 gadiem
njā Messi ar driblu kādus 5 spēlētājus aizvilka prom
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:20, pirms 10 gadiem
Barca Sitiju vnk dr*ž. Žēl- gribējās arī atbildes spēlē kaut kādu intrigu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:24, pirms 10 gadiem
Pirlo ārā, juvei sāk izskatīties bēdīgāks skats

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:25, pirms 10 gadiem
fibery rakstīja: Tūlīt atmazkas būs "Nebija pasaulē labākā spēlētāja Yayas, Barsai nospīdēja"
Atmazkas bija jau pirms mača, ka redz Milners un Fernando sastāvā ielikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:25, pirms 10 gadiem
Un es tiešām VIENĪGAIS Kompanī un Pikē aizsardzības problēmas esmu ievērojis?

Pēc tā, kā viņus slavē, dažbrīd liekas, ka jā.
Par Kompanī, kā jau teicu, nu pasekojiet Premjerlīgas spēlēs tieši viņa darbībām līdzi.
Un arī šodienas spēlē abos vārtos atkārtojumos... paskatieties TIEŠI uz viņu.

Septembrim... man ļoti žēl ka nekļūdījos. Jūsu kapteinis atkal visu sabojāja
Cīnieties, bet... ar šādu kontrataku likvidēšanas nespēju... cauri ir

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:28, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un es tiešām VIENĪGAIS Kompanī un Pikē aizsardzības problēmas esmu ievērojis?

Pēc tā, kā viņus slavē, dažbrīd liekas, ka jā.
Par Kompanī, kā jau teicu, nu pasekojiet Premjerlīgas spēlēs tieši viņa darbībām līdzi.
Un arī šodienas spēlē abos vārtos atkārtojumos... paskatieties TIEŠI uz viņu.

Septembrim... man ļoti žēl ka nekļūdījos. Jūsu kapteinis atkal visu sabojāja
Cīnieties, bet... ar šādu kontrataku likvidēšanas nespēju... cauri ir
Hala Madrid, 14:41, pirms 8 stundām
Kompanī gan jau atvedīs golu uz city vārtiem kā katrā spēlē pret top komandām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:30, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Hala Madrid, 14:41, pirms 8 stundām
Kompanī gan jau atvedīs golu uz city vārtiem kā katrā spēlē pret top komandām
nja, neievēroju

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:30, pirms 10 gadiem
16Agüero S. 18Alba J.
22Clichy G. 22Alves D.
26Demichelis M. 5Busquets S.
10Dzeko E. 8Iniesta A. (C)
6Fernando 14Mascherano J.
1Hart J. (G) 10Messi L.
4Kompany V. (C) 11Neymar
7Milner J. 3Pique G.
8Nasri S. 4Rakitic I.
21Silva D. 9Suarez L.
5Zabaleta P. 1ter Stegen M. (G)
Substitutes
14Bony W. 21Adriano C.
13Caballero W. (G) 13Bravo C. (G)
25Fernandinho 24Mathieu J.
18Lampard F. 7Pedro
20Mangala E. 12Rafinha
15Navas J. 20Roberto S.
3Sagna B.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:34, pirms 10 gadiem
Nekas pārsteidzošs, tikai aklie Barcas nīdēji varēja bļaut, ka City uzvarēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:42, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Man ir kauns skatīties, ko ar City dara Barsa
a Tev ir 18 gadi ? drīksti to skatīties ?

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:42, pirms 10 gadiem
2 sezonas, 4 speles starp City un Bayern, abam komandam pa 2 uzvaram
4 speles starp Barcu un City, visaas speles Barca uzvar (pienemot, ka Barca uzvar Nou Camp)

Kamer Bayern sagrava Barcu pirms divam sezonam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:44, pirms 10 gadiem
Suarez atkal Hārtam ieliek dubli.

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:45, pirms 10 gadiem
Nu laikam gan nekads lielais fakts, jo Bayern, kad zaudeja, tad tikai del atslabsanas, izslegsanas speles butu savadak...

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:46, pirms 10 gadiem
Bln
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:47, pirms 10 gadiem
Mes izskatisimies tik stulbi un Robis taa izklaidesies komentaros, ja Citijs sokes un iebliezis 2, vai pat vairak un vel uzvares...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:48, pirms 10 gadiem
Rabarberu Piedavataj
nu jaa, es to apjedzu un jau atbildeju tev

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:48, pirms 10 gadiem
No viena rakursa izskatījās, ka Moratam aizmugure. Vēl kādam tā izskatījās?

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:48, pirms 10 gadiem
Kur lielais city fans RobisK pazudis, kāpēc nedzird vairs MC slavas dziesmas?

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:48, pirms 10 gadiem
Vīri kamēr biju dušā sapratu City stratēģiju! Pēc iespējas ātrāk jaizstājas no CL, lai varētu maksimāli koncentrēties planētas svarīgākajam turnīram - EPL, lai varētu noķert chelsea uz svaiguma rēķina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-02-24 22:49, pirms 10 gadiem
emilsemilsemils rakstīja: Kur lielais city fans RobisK pazudis, kāpēc nedzird vairs MC slavas dziesmas?
Beidz, viņš jau taisa messi slavinošu kontu, lai var 1/4 murgot savas slimības par Barsu un messi kingu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:51, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Beidz, viņš jau taisa messi slavinošu kontu, lai var 1/4 murgot savas slimības par Barsu un messi kingu
par to es nebiju pat aizdomājies, bet gan jau tā tiešām būs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:52, pirms 10 gadiem
emils,emils,emils,tas pats Robis ari ir!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:54, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: un aptirst Real un Chelsea
Barsa nepatīkami labi izskatās

  +1 [+] [-]

, 2015-02-24 22:54, pirms 10 gadiem
Skat, vecais Fērgusons pat atnācis. Laikam ierēkt.

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:56, pirms 10 gadiem
24/02/15
diena kad radas Suarez#9 un RobisK. galvena bilde mainijas uz Barcu

     [+] [-]

, 2015-02-24 22:56, pirms 10 gadiem
ZIWRAV rakstīja: Mes izskatisimies tik stulbi un Robis taa izklaidesies komentaros, ja Citijs sokes un iebliezis 2, vai pat vairak un vel uzvares...
Bet vai tad kaut kas nepareizs tiek teikts? Pirmajā pusē City izskatās pēc puikām- tas ir fakts. Ja otrajā Pelegrini izdomās kādu pretieroču maģiju- visu cieņu. Es pat ceru uz to, citādi atbildes spēlē būs jāskatās Dortmunde.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:01, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: es Juve-Dortmund vairāk skatos
Kā Morata izskatās?

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:01, pirms 10 gadiem
otrais puslaiks jau tāds daudzsološāks.

Līdz pirmajai vaļībai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:09, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: super
Jāņem atpakaļ pa 30+ citroniem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:13, pirms 10 gadiem
NU City nedaudz pasliktina savas stratēģijas īstenošanos izstāties un spēlēt tikai EPL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:17, pirms 10 gadiem
Tiesnesis sabojāja galotni...

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:17, pirms 10 gadiem
Ka pirms speles teicu,labs tiesnesis prieksh Barselonas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:18, pirms 10 gadiem
Alba
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:35, pirms 10 gadiem
fans366 rakstīja: Bija aizmugure?
bija, par pussoli

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:36, pirms 10 gadiem
Kas pa lašaru

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:36, pirms 10 gadiem
3-1

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:37, pirms 10 gadiem
ui nē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:37, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: man nokārās pārraide, kas iesita?
Messi tiešām nē

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:37, pirms 10 gadiem
Pendeles tak easy game CR penaldo aoaaoaoao Messi jau kuro neieliek

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:38, pirms 10 gadiem
harts monstrs

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:39, pirms 10 gadiem
Messi pēdējā laikā daudz sit garām no 11 metriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:40, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Pendeles tak easy game CR penaldo aoaaoaoao Messi jau kuro neieliek
Līdz PK finālam laikam CR pietrūka kādas pāris pendeles, vai ne? Žēl gan.

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 23:41, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Līdz PK finālam laikam CR pietrūka kādas pāris pendeles, vai ne? Žēl gan.
NU tu esi klauns

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:41, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: 11m jau vairāk Hārts lieliski atsita, nevis Messi slikti uzsita.
Uzminēja. Mesi ne pārāk viltīgi sit pendeles, bet šoreiz Hārts minēja

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:42, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: NU tu esi klauns
es tikai izsaku līdzjūtību, viss ok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 23:45, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Līdz PK finālam laikam CR pietrūka kādas pāris pendeles, vai ne? Žēl gan.
Ar to Tu gribēji teikt, ka Messi Argentīnu viens pats aizvilka?

Es gan pievienojos viedoklim, ka viens no nepelnītākajiem mvp šoreiz bija

  -1 [+] [-]

, 2015-02-24 23:45, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: 11m jau vairāk Hārts lieliski atsita, nevis Messi slikti uzsita.
Ko neteiksi?
Varbuut Haarts arii sagrozija Mesii galvu lai nevar no 5m iesist?

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:45, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Pēc tam gan lieki lēkāja kā gailis. Tomēr komanda zaudēja. ..
Hārts, iespējams, dāvāja "City" cerību. No intrigas viedokļa labi, ka palika šāds rezultāts.

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:48, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ar to Tu gribēji teikt, ka Messi Argentīnu viens pats aizvilka?

Es gan pievienojos viedoklim, ka viens no nepelnītākajiem mvp šoreiz bija
Mesi vismaz šajā spēlē bija vismaz tik pat nopietns MVP kā Svaress.
Bet PK Mesi bija pelnījis MVP tik pat, cik Mašerano, bet dabūja šoreiz Mesi. No Vācijas nevarēja nevienu īpaši izcelt kopumā, tāpēc arī neiedeva. Es būtu devis Jogī.

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:48, pirms 10 gadiem
gravitons rakstīja: Ko neteiksi?
Varbuut Haarts arii sagrozija Mesii galvu lai nevar no 5m iesist?
Hārts stāvēja uz vietas , neraustījās, plus, apvienojums ar diez gan nekādu Messi sitienu.

Tāpat skaidrs jau sen visiem, ka, ja vien vārtos nav Didas tipa garais vārtsargs ar apbrīnojamu lokanību, precīzs, spēcīgs sitiens jebkurā no apakšējiem stūriem ir praktiski neņemams

     [+] [-]

, 2015-02-24 23:55, pirms 10 gadiem
Šoreiz jāsaka, ka prieks par Svaresu, jo īstajā laikā un īstajā vietā. Un kas pats galvenais...nevienam neiekoda