Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Melni krekli - melns vakars, RFS krīt Norvēģijas čempionu priekšā

Emils Ozerinskis

Melni krekli - melns vakars, RFS krīt Norvēģijas čempionu priekšā
Ismaels Diomandē uz zālāja pēc cīņas ar Brēde Mū. Foto: Sanita Ieva Sparāne/RFS

UEFA Čempionu līgas kvalifikācijas otro kārtu ievadīja mačs Budē, kur Norvēģijas čempionvienība "Bodø/Glimt" parādīja savu pārākumu pār RFS vienību. Pārdaugavas komanda nonāca zaudētājos jau otrajā minūtē un piekāpās ar 0:4.

Viktora Moroza trenēto komandu Norvēģijā sagaidīja auksta duša ne tikai tiešā nozīmē, jo spēles ievadā laukumu un spēlētājus samitrināja lietus, bet arī pārnestā ziņā. Jau pirmā "Bodø/Glimt" došanās uz priekšu noslēdzās ar vārtu guvumu. Augusts Mikelsens no kreisās malas devās soda laukumā un izpildīja iegrieztu sitienu. Cenšoties bloķēt norvēģu spēlētāja sitienu, Herdi Prenga lika bumbas ceļā savu ceļgalu un pamainīja tās lidojumu. Fabrisam Ondoā nebija nekādu cerību ķert bumbu, tai ielidojot RFS vārtu apakšējā stūrī. RFS iedzinējos ar 0:1.

RFS ne tikai nonāca iedzinējos, bet jau spēles sākumā zaudēja vienu no saviem atslēgas spēlētājiem. Epizodē bez liela kontakta traumā iedzīvojās Emersons, kurš ar asarām acīs bija spiests pamest spēli tikai pēc dažām nospēlētām minūtēm. RFS palika bez sava straujākā uzbrukumu veidotāja kreisajā flangā, uz maiņu sūtot Sedriku Kuadio.

RFS drosmes lauzties cauri pretinieku aizsardzības līnijai spēles pirmajās divdesmit minūtēs nebija. Pārdaugavas komanda pie pirmajām izdevībām centās sist tālsitienus ārpus soda laukuma, bet ne Stefana Paniča, ne Ismaela Diomandē raidījumi nelidoja vārtu mērķī.

Latvijas čempionvienība divu vārtu deficītā nonāca 18. minūtē. Daniels Balodis, cenšoties apturēt saasinošo piespēli, raidīja bumbu uz saviem vārtiem. Ondoā Baloža "sitienu" atvairīja, bet pirmais pie atlēkušās bumbas bija pretinieku pussargs Ūlriks Saltness, kurš cirta bumbu vārtu tīklā, nostādot rīdziniekus iedzinējos ar 0:2.

Vēlreiz RFS iekrita aizsardzībā piecas minūtes pirms pirmā puslaika beigām. Otro vārtu autors Saltness adresēja paralēlo piespēli uz vārtu labo malu, kur tik vien kā pielikt kāju atlika "Bodø/Glimt" smailes uzbrucējam Oskaram Kāpskarmu. Trešo reizi spēlē Ondoā bija spiests doties zvejot bumbu ārā no savu vārtu tīkla - 0:3.

Otrā puslaika sākumā RFS izdevās veikt pirmo sitienu pretinieku vārtu taisnstūrī. Ar galvu sitienu izpildīja Prenga, taču bumbu bez lielām problēmām tvēra mājinieku vārtsargs. Statistikā Prengas sitiens gan netika ieskaitīts, jo pretī debesīm pacēlās tiesneša asistenta karodziņš, vēstot par horvāta atrašanos aizmugurē Mārtiņa Ķigura izpildītās piespēles brīdī. Statistikā šim sitienam neierakstoties, spēli RFS pabeidza bez sitieniem vārtu mērķī.

Spēles 69. minūtē radās pati labākā RFS iespēja gūt vārtus. Petrs Marešs veica piespēli soda laukuma vidū, kur norvēģi bija aizmirsuši Jāni Ikaunieku. Tomēr savulaik Norvēģijas futbolu apostījušais Ikaunieks sev neraksturīgi veica pa galam nesekmīgu sitienu, raidot bumbu sānu auta virzienā, nevis vārtu mērķī.

Nepilnas 15 minūtes līdz pamatlaika izskaņai izcils sitiens pēc standarta padevās pirmo vārtu autoram Mikelsenam. Lai kādu kaķa lēcienu veica Ondoā, RFS vārtu vīrs bija bezspēcīgs. Bumba lidoja tālajā stūrī, atsitās pret stabu un ielēca vārtos. Rezultāts pavisam skarbs - 0:4.

Savu pēdējo spēlētāju maiņu Morozs veica pamatlaika pēdējās desmit minūtēs, dodot iespēju Pārdaugavas komandā debitēt no "Liepājas" pārnākušajam gruzīnu pussargam Lukam Silagadzem. Bez vienas epizodes aizsardzībā, kur kopā ar Marešu izdevās noturēt savu soda laukumu, par 2022. gada Latvijas čempionu kļuvušajam gruzīnam spilgtu epizožu šajā spēlē nebija.

RFS no izbraukuma Norvēģijā mājās dodas ar savu lielāko Eirokausu sakāvi - 0:4. Nākamtrešdien, 31. jūlijā, abas komandas tiksies vēlreiz LNK sporta parkā. RFS jau ziņojusi, ka biļetes uz šo spēli ir izpirktas.

"Bodø/Glimt" - RFS 4:0 (3:0)
Vārti: Mikelsens 2' 76', Saltness 18', Kāpskarmu 40'
Brīdinājumi: Paničs
Bodø/Glimt: Haikins - Bjerkans (Sērensens 80'), Gunnešens, Mū, Vembangomo (Mēte 67') - Evjens (Fets 67'), Bergs, Saltness - Mikelsens (Heuge 84'), Kāpskarmu (Helmešens 80'), Šēvols.
RFS: Ondoā - Marešs, Lipuščeks, Prenga, Balodis - Marhijevs (Silagadze 81'), Paničs - Emersons (Kuadio 9'), Ķigurs (Lemajičs 63'), Ikaunieks - Diomandē.
Galvenais tiesnesis: Donalds Robertsons (Skotija)

Čempionu līgas kvalifikācijas 2. kārta

Dat.LaiksSpēleRez
23.07.18.00Bodø/Glimt - RFS4:0 (3:0)
31.07.20.00RFS - Bodø/Glimt

Lasi vēl...

# Bodø/Glimt: norvēģu jaunais grands, Morinju murgi aiz Polārā loka un liels transfērs
# Latvijai visvairāk punktu 1. kārtā, RFS garantē play-off un 1,7 miljonus

  +4 [+] [-]

, 2024-07-23 20:58, pirms 2 mēnešiem
Ta te visiem daudz maz normāliem ir skaidri zināms ka spēlētājiem ir jābūt ātrumam, stāvot nevienu neapspēlēs!!!
Kamēr RFS neatkratīsies no tiem balkānu divmetrīgajiem lempjiem, tikmēr nekas nenotiks!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:06, pirms 2 mēnešiem
garmate rakstīja: Ta te visiem daudz maz normāliem ir skaidri zināms ka spēlētājiem ir jābūt ātrumam, stāvot nevienu neapspēlēs!!!
Kamēr RFS neatkratīsies no tiem balkānu divmetrīgajiem lempjiem, tikmēr nekas nenotiks!!!
Problēma nav balkānu ''lempjos'', bet gan tas, ka FS Jelgava un FK Liepāja nespēj piedāvāt tādu spēli, lai RFS dabūtu skriet mēli izkāruši! Visām Virslīgas komandām ir jābūt konkurēt spējīgām savā starpā - un tad arī visa līga tiks augstāk, jo konkurencē aug ātrums, spēks un pieredze. Bet kopumā viss ir kārtībā - RFS spēlēs tālāk - no Bodo/Glimt Rīgā mums vajag dabūt reitinga punktus.

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:10, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Problēma nav balkānu ''lempjos'', bet gan tas, ka FS Jelgava un FK Liepāja nespēj piedāvāt tādu spēli, lai RFS dabūtu skriet mēli izkāruši! Visām Virslīgas komandām ir jābūt konkurēt spējīgām savā starpā - un tad arī visa līga tiks augstāk, jo konkurencē aug ātrums, spēks un pieredze. Bet kopumā viss ir kārtībā - RFS spēlēs tālāk - no Bodo/Glimt Rīgā mums vajag dabūt reitinga punktus.
Šaubos kad tuvākajos 10-20 gados mēs varam uztaisīt pat visamz 4 augstvērtīgas komandas!!! Tā kā te neko citu bez augstākas intensitātes treniņiem un morāles piesaistes nepanāks, ar to RFS un Riga komandām ir jārēķinās pie šāda LV čempionāta līmeņa!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:12, pirms 2 mēnešiem
aizsardzībā skvozņaks , pussītē nespējnieku bars , uzbrukumu pat nav vērts pieminēt . jācer ka sals un škoļņiki atbides spēlē parādīs kaut ko sakarīgāku

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:12, pirms 2 mēnešiem
Norvēģi laikam kādi rasisti, - mums vesela čupa iedegušiem spēlmaņiem, pretēji norvēģu komandai. Fui viņiem...

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:24, pirms 2 mēnešiem
fkscd rakstīja: Vairākas atziņas:
1. Ikdienā trūkst šādu spēļu pieredzes, tāpēc nav prakses, kā spēlēt augstas intensitātes spēles. Virslīgā RFS var ļoti reti modelēt šāda ritējuma spēles
Ko iesaki? Spēlēt RFS un FC Riga savā starpā sezonā 40 spēles? Ok, viņiem ir kā ir, bet vismaz vidus gals kā Valmiera, Auda un pārējie var pievilkt klāt un neizskatīties pēc muļķiem EK. Liepājas bomāri pat punktus atnesa mums reitingā, ja nebūtu mūsu grandu vai tas notiktu - visticamakais ka nē

  -2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:26, pirms 2 mēnešiem
ar visu krievu naudu un trešās šķiras vazaņķiem tomēr nespējam pārspēt norvēģus. aha, tātad leģināri attīsta Latvijas futbolu. noteikti! #sarkasms

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:27, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ceru, ka ar Emersonu viss kārtībā! RFS izdarīja ko varēja, bet žēl, ka bumba neatrada ceļu līdz pretinieku vārtiem. Bodo/Glimt parādīja vienu lietu, kas krita acīs un tas ir tiešām ko kādai Virslīgas komandai vajag darīt - ātrums, ātrums, ātrums... mēs netikām galā ar viņu flangiem, kas spēlēja tik ātri, ka RFS aizsardzība knapi tika līdzi. Vēl vakar skatoties FK Metta vs FK Tukums spēli es tieši nodomāju, ka spēle būtu super, ja tika iviņi kustētos ātrāk, bet abas komandas pielāgojas taktikai - spēlējam lēni un bakstamies. Starp citu - BFC Daugavpils uzbrukums mazliet atgādināja šodienas Bodo/Glimt komandas uzbrukumu, kad vēl daugavpiliešiem bija tie leģionāri - ātras pārejas 2-3 piespēles maksimāli un sitiens pa vārtiem.
Novēlu RFS uzvaru Rīgā!
Futbolā dominē atlētisms nevis Etiopijas kārpu cūku ganu meistarība dzenājot piepūstu zarnu pūsli.

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:30, pirms 2 mēnešiem
fkscd rakstīja: Vairākas atziņas:
1. Ikdienā trūkst šādu spēļu pieredzes, tāpēc nav prakses, kā spēlēt augstas intensitātes spēles. Virslīgā RFS var ļoti reti modelēt šāda ritējuma spēles
Spēļu prakses, kur vēl līdz 80minūtei RFS bmbas kontrole bija 4%??? Tu par ko runā... beigās tie 12% sirdi ar nesilda... šis nav... apspēlēt Liepāju... izskatījās labākajos izlases gados... 2-3 precīzas piespēles-tad šauj kaut kur uz otru galu un sēd aizsardzībā... no RFS futbols šodien nebija redzams!?!
Tu NEVARI modulēt spēli, lai ko gribētu, ja 3x spēles laikā pieskaries bumbai!!!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:32, pirms 2 mēnešiem
Domāju ka RFS staffam šodien citas galvassāpes bija, bet nu neko, norvēģi ir stiprāki. Mājās vajag saņemties

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:32, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Cīnīties var - bet kā es jau teicu - neizbrīnīs, ja būs rezultāts 4:0 norvēģu labā. Es salīdzināju ko? Vai RFS bija iespējas? Jā bija. Vai Bodo mūs iespieda savā laukuma pusē, ka nevarējām bumbu izspēlēt vismaz līdz laukuma centram, vai uzbrucējam - nē viņi mūs neiespieda. Induviduāli viņi nav meistarīgāki viens pret vienu, bet flangi ir tik ātri, ka mūsu Virslīgas pieredze bija neliels nokdauns priekš RFS aizsargiem. Tici man - es nebīrnīšos, ja Rīgā RFS uzvarēs - nē ne jau 4:0, bet 1:0, vai 2:1.
Tu skatījies to pašu spēli, kur RFS pie bumbas tika tad, kad no centra izspēlēja bumbu... vai ko citu!? Tas bija profesionāls futbols pret bērnudārza grupiņu...

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:36, pirms 2 mēnešiem
Neko nevar darīt. Tas ir fakts, ka Rīgas komandām trūkst konkurences un šis iemesls vienmēr būs milzīgs mīnuss pret augsta līmeņa pretiniekiem

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:39, pirms 2 mēnešiem
Statiska nav gluži pareiza. RFS brīžiem pieturēja bumbu un izveidoja arī dažus pusmomentus ap Bodo soda laukumu.

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:39, pirms 2 mēnešiem
Flashscore raksta muļķības

  -1 [+] [-]

, 2024-07-23 21:43, pirms 2 mēnešiem
Norvēģijas komanda ir cooool!!!! Dabūja iekšā putleristi.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 21:44, pirms 2 mēnešiem
Ja RFS virslīgā biežāk saskartos ar augstu presingu, komandas saspēle šādos momentos būtu labāk atstrādāta.

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:48, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: ātrums praktiski ir galvenais, kas izveidoja spēles rezultātu, bet induviduāli Bodo/Glimt nevarētu teikt, ka bija īpaši pārāki. Nebija tāda situācija kā ar Salzburg Red Bull vs FK Liepāja, kad liepājinieki nevarēja vispār tikt ārā no sava laukuma puses. RFS tika līdz norvēģju vārtiem, bet nespēja iesist. Virslīgā uzvarētu tā komanda, kas spētu 90 min. uzturēt ātrāku tempu nekā tas ir vidēji Virslīgas spēlēs.
tu tiešām nesaproti, ka, lai izpildītu vienu un to pašu spēles elementu viena sekundē vai divās/trīs vajag pavisam atšķirīgu indivuduālo meistarības un tehnisko līmeni?

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:53, pirms 2 mēnešiem
viedoklis rakstīja: Tu skatījies to pašu spēli, kur RFS pie bumbas tika tad, kad no centra izspēlēja bumbu... vai ko citu!? Tas bija profesionāls futbols pret bērnudārza grupiņu...
Tu tiešām neredzi spēli! katastrofa būtu, ja RFS vispār izdarītu divus sitienus uz norvēģiu vārtiem un būtu iespiesti savā zonā - es šādu spēli redzēju starp Salzburg Red Bull vs FK Liepāja vairākus gadus atpakaļ - austrieši Liepājā mūs uzveica ar 2:0, bet liepājnieki praktiski netika ar bumbu pāri laukuma centram. RFS vienkārši netika galā ar Bodo/Glimt ātrumu, bet tas iespējams ir tāpēc, ka Virslīgā viņiem neviens šādu spēli nepiedāvā. Paskaties spēles ierakstu no vakardienas starp FK Metta vs FK Tukums - viņi abi pielāgojas lēnam spēles tempam un bakstās induviduāli. Kāpēc BFC Daugavpils aizmuka tabulā no saviem ikdienas konkurentiem - Tukuma, Mettas, Jelgavas utt. BFC Daugavpils sastāvā tie trīs āfrikāņu leģionāri spēlēja līdzīgi kā Bodo/Glimt (protams daugavpilieši nav ne tuvu norvēģu līmenim, bet es runāju par to stilu), tāpēc vēl daži ir teikuši, ka Goljani izskatās, ka neiederas tajā uzbrucēju trio, jo Fofana, Traore un tas trešais spēlēja uz ātrumu, bet Goljani induviduālo mīļāšanos uz vietas. RFS centās pieturēt un kontrolēt bumbu, bet ar norvēģu uzbrukuma asumu un ātrumu netika galā!

     [+] [-]

, 2024-07-23 21:55, pirms 2 mēnešiem
Lido rakstīja: tu tiešām nesaproti, ka, lai izpildītu vienu un to pašu spēles elementu viena sekundē vai divās/trīs vajag pavisam atšķirīgu indivuduālo meistarības un tehnisko līmeni?
Ir klubi un izlases, kas ātrumu aizvieto ar nevainojamu piespēļu precizitāti! Bet ir komandas, kas spēlē agresīvu futbolu un ir spiestas kustināt pēcpusi ātrāk, lai kompensētu problēmas ar piespēļu precizitāti utt.

  +3 [+] [-]

, 2024-07-23 21:58, pirms 2 mēnešiem
Rick Nash_NHL rakstīja: Norvēģijas komanda ir cooool!!!! Dabūja iekšā putleristi.
Tu tiešām esi galvu saspiedis - mums LV hokejā izlasē Znaroks par kapteini bija, bet pēc tam krievijas izlases treneris, kas ar Putinu ģērbtuvē vēl kā čomi čaloja! Dēļ tā vien tāpēc jau LV hokeja izlases kreklus neviens nededzina!

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:02, pirms 2 mēnešiem
RFS pēc transfermarkt datiem- tāds Norvēģijas līgas lejasgals, bet jāatceras, ka pretī nenāk viņiem Virslīgā- Norvēģijas līgas vidus vai augšgals, bet lejasgals vai otrās Norvēģijas līgas līmenis un ir grūti pārslēgties!

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:04, pirms 2 mēnešiem
Vienā spēlē viss var notikt, ja pretinieks nenovērtē, bet ja sakauj komandu ar 7:0, tad skaidrs, ka tevi novērtēs!

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:10, pirms 2 mēnešiem
datmons rakstīja: RFS pēc transfermarkt datiem- tāds Norvēģijas līgas lejasgals, bet jāatceras, ka pretī nenāk viņiem Virslīgā- Norvēģijas līgas vidus vai augšgals, bet lejasgals vai otrās Norvēģijas līgas līmenis un ir grūti pārslēgties!
Transfermarket neko īpaši neliecina. Riga FC pirms sezonas bija 16 milj. eur vērta komanda iekš transfermarket, bet RFS pat nebija puse no tās vērtības - vai atceries kādu no pēdējām spēlēm kur Riga FC būtu dominējusi pār RFS ar visu savu transfermarket vērtību? Virslīgas nākamais solis būtu dabūt augšā visas 10x klubus pilnīgi profesionālā līmenī - kā tas ir ar Riga FC, RFS, FK Auda, FK Liepāja, Valmiera FC - kad FS Jelgava, FK Tukums, BFC Daugavpils, FK Metta un Grobiņas SC liks svīst un skriet tādiem klubiem kā RFS, tad arī spēsim cīnīties ar Bodo/Glimt!

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:16, pirms 2 mēnešiem
fkscd rakstīja: Ja RFS virslīgā biežāk saskartos ar augstu presingu, komandas saspēle šādos momentos būtu labāk atstrādāta.
100% piekrītu - Bodo/Glimt ir spiesta spēlēt vismaz kādas 20x spēles kur jāskrien mēli izkāruši, bet RFS šādi pretinieki kur ir jākoncentrējas uz visiem 100% ir tikai Valmiera FC, Riga FC un FK Auda, bet tas tomēr ir vairāk nekā kādus gadus sešus atpakaļ.

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:20, pirms 2 mēnešiem
garmate rakstīja: Šaubos kad tuvākajos 10-20 gados mēs varam uztaisīt pat visamz 4 augstvērtīgas komandas!!! Tā kā te neko citu bez augstākas intensitātes treniņiem un morāles piesaistes nepanāks, ar to RFS un Riga komandām ir jārēķinās pie šāda LV čempionāta līmeņa!!!
Ja būs cilvēki un uzņēmumi kā LNK industries, kas iegulda futbolā, tad viss būs kārtībā - Virslīga attīstās un soļiem iet uz priekšu. Jācer, ka tāds FK Tukums tuvākajos gados dabūs spēcīgus sponsorus. Nākotnes līgā arī parādīsies kāds klubs ar naudu, bet galvenais, lai tas ir stabili noturīgi un tad arī pienāks diena, kad Virslīga ieripos top 30 Eiropā starp 55 eiropas līgām.

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 22:32, pirms 2 mēnešiem
Tā arī vatņikiem vajag! Par Gļeba Žaleiko un Adama Marhijeva Krieviju atbalstošiem izteikumiem!

  +2 [+] [-]

, 2024-07-23 22:32, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Ja būs cilvēki un uzņēmumi kā LNK industries, kas iegulda futbolā, tad viss būs kārtībā - Virslīga attīstās un soļiem iet uz priekšu. Jācer, ka tāds FK Tukums tuvākajos gados dabūs spēcīgus sponsorus. Nākotnes līgā arī parādīsies kāds klubs ar naudu, bet galvenais, lai tas ir stabili noturīgi un tad arī pienāks diena, kad Virslīga ieripos top 30 Eiropā starp 55 eiropas līgām.
Jā, tas gan labi, ka kartelis atmet kapeikas futbolam no valstij nozagtā. Vairāk tādus uzņēmumus un cilvēkus!

     [+] [-]

, 2024-07-23 22:46, pirms 2 mēnešiem
Ulrihs rakstīja: Jā, tas gan labi, ka kartelis atmet kapeikas futbolam no valstij nozagtā. Vairāk tādus uzņēmumus un cilvēkus!
Nu mums Ventspilī ir cits kartelis - dome lobē BK Ventspils, bet pārējiem sporta veidiem kā futbols un hokejs atmet tika itik daudz, lai no bada priekšlaicīgi nenoliek karoti pavisam!

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 22:53, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Un tiem, kas noliek RFS - atgādināšu, ka šobrīd Bodo/Glimt praktiski visus grauj Norvēģijas čempionātā un Eirokausos laikam visi ir zaudējuši pie viņiem mājās - pat klubi ar lielākiem budžetiem.
nomierinies ...neko viņi negrauj..Branam sabēra 5 vārtus praktiski visu spēli nospēlējot vairākumā un tai pašā laikā ierija no Sandefjordu kas sitas pa apakšu ...esmu bijis vairākās spēlēs klātienē Eliteserien tur intresants čempis jeb kurš kuru var un tās nav sensācijas kā LV kad apakšējie pa retam iekož Riga vai RFS...viss vienkārši...cits līmenis

  +1 [+] [-]

, 2024-07-23 22:56, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Nu mums Ventspilī ir cits kartelis - dome lobē BK Ventspils, bet pārējiem sporta veidiem kā futbols un hokejs atmet tika itik daudz, lai no bada priekšlaicīgi nenoliek karoti pavisam!
tur jau akmens jamet cita cilvēka dārziņā..nafig nevajadzēja pārdot klubu labi zināmam afēristam no moldovas ...

     [+] [-]

, 2024-07-23 23:04, pirms 2 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Cīnīties var - bet kā es jau teicu - neizbrīnīs, ja būs rezultāts 4:0 norvēģu labā. Es salīdzināju ko? Vai RFS bija iespējas? Jā bija. Vai Bodo mūs iespieda savā laukuma pusē, ka nevarējām bumbu izspēlēt vismaz līdz laukuma centram, vai uzbrucējam - nē viņi mūs neiespieda. Induviduāli viņi nav meistarīgāki viens pret vienu, bet flangi ir tik ātri, ka mūsu Virslīgas pieredze bija neliels nokdauns priekš RFS aizsargiem. Tici man - es nebīrnīšos, ja Rīgā RFS uzvarēs - nē ne jau 4:0, bet 1:0, vai 2:1.
...bet ja pirmās spēles rezultātu neņemtu vērā es nebrīnītos ka Bodo arī Rīgā pārietu pāri ar vismaz 4 vārtiem...

     [+] [-]

, 2024-07-23 23:06, pirms 2 mēnešiem
Bronsons rakstīja: nomierinies ...neko viņi negrauj..Branam sabēra 5 vārtus praktiski visu spēli nospēlējot vairākumā un tai pašā laikā ierija no Sandefjordu kas sitas pa apakšu ...esmu bijis vairākās spēlēs klātienē Eliteserien tur intresants čempis jeb kurš kuru var un tās nav sensācijas kā LV kad apakšējie pa retam iekož Riga vai RFS...viss vienkārši...cits līmenis
Tikai tā bija izbraukuma spēle un laukumā tāpat dominēja Bodo!

24-7 sitienos!
Bīstami uzbrukumi 118-48!

Tas, ka Bodo kādā spēlē nenovērtē pretinieku- jau nenozīmē, ka viņi nedominē čempionātā!

     [+] [-]

, 2024-07-23 23:19, pirms 2 mēnešiem
Nesaprotu kas tos negatīvos komentārus sarakstījuši, sajūta, ka troļļi vai dīvānā pirdēji.
Nolikt vietējo komandu pret kuru spēlē 50milj budžeta teams, kas paņemis priekšā A/S Roma utt.

     [+] [-]

, 2024-07-23 23:25, pirms 2 mēnešiem
Negaidīti švaki tie rīdzinieki izskatījās.

  -1 [+] [-]

, 2024-07-24 00:35, pirms 2 mēnešiem
Dzimmiy rakstīja: Negaidīti švaki tie rīdzinieki izskatījās.
Labo cilvēk. Latvijas klubiem ir dažas līgas, kas galīgi dēļ sava spēles stila nav parocīgas - tādas ir Šveice, Austrija, Nīderlande un Norvēģija. 100% piekrītu V.Moroza teiktajam, ka pat pret Fiorentina bija vieglāk spēlēt - kāpēc? Jo Serie A klubi (izņemot varbūt Juventus, AC Milan un Inter) spēlē tādu muļļāšanās futbolu. Ir mums zināms tas britu futbola sltils un to mēs varam atkost - ja runa nav par Premjerlīgas klubiem. Atceramies, ka 22/23 gada sezonā Slovākijas līgas klubs Ružomberok savās mājās atrāvās no Riga FC 0:3 un Rīgā 1:2 - summā Riga FC uzvarēja 5:1. Un tas nenozīmē, ka Slovākijas līga ir vājāka par Virslīgu, bet tas nozīmē, ka mūsu klubu spēles stils ir viņiem neparocīgs. Bodo/Glimt spēlē pat priekš norvēģiem samērā netipisku futbolu - tāpēc viņi ir valsts čempioni un izskatās, ka arī šogad viņi šo titulu mierīgi noturēs!