Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Cīnītājs Ikaunieks, kūleni metošais Kuadio un Ondoa sniedz RFS +1 pirms Kipras

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

Cīnītājs Ikaunieks, kūleni metošais Kuadio un Ondoa sniedz RFS +1 pirms Kipras
Mirklis pirms Sedrika Kuadio vārtu guvuma. Foto: FK RFS

Latvijas čempione RFS UEFA Eiropas līgas kvalifikācijas izslēgšanas kārtu iesāka ar 2:1 uzvaru pār Kipras titulētāko klubu Nikosijas APOEL. Rīdzinieki pirmo puslaiku noslēdza pat ar divu vārtu pārsvaru.

Pirmās desmit minūtes rīdziniekiem izvērtās ļoti smagas – APOEL futbolistiem laukumā bija liels pārsvars. Sestajā minūtē viesi bija ļoti tuvu vadības iegūšanai, stūra sitiena izspēlē pie sitiena tiekot bulgāram Georgi Kostadinovam, kura raidīto bumbu no vārtu līnijas ar galvu izsita Herdi Prenga. Pēcāk RFS pamazām izlīdzināja cīņas ritējumu, paši pielietojot presingu, atņemot bumbu un reizumis radot bīstamību pie slovēņa Vida Beleca sargātajiem vārtiem.

18. minūtē pēc Petra Mareša centrējuma Jānis Ikaunieks bumbu ar galvu raidīja tieši virsū šīs vasaras Eiropas meistarsacīkšu finālturnīra dalībniekam. Pēc septiņām minūtēm izcilu piespēli cauri aizsargiem veica Adams Marhijevs, uzbrukuma smailē izvirzot Robertu Savaļnieku, kurš bumbu atspēlēja pa sitienam Sedrikam Kuadio, kotdivuārietim no parocīgas pozīcijas bumbu sitot aizsarga kājās. 31. minūtē krita APOEL vārti, vidusdaļā pie sānu līnijas Ikauniekam atņemot pretiniekam bumbu, aizskrienot līdz soda laukuma robežai un piespēlējot Kuadio, kurš pārspēja Belecu, ļaujot vaļu gavilēm lielākajā daļā no "LNK Sporta parka" skatītāju rindām.

Negulēja arī viesi, pie sitiena no neliela attāluma tiekot marokānim Jusefam El-Arabi. Spānijas "Granada" un Pirejas "Olympiacos" klubos vairākus gadus spīdējušais El-Arabi savu iespēju izmantoja pēc pārtraukuma, toties pirmā cēliena beigās līksmoja RFS. Mājinieki stūra sitienu izspēlēja pa zemi, spēcīgu Kuadio sitienu atvairot Belecam, taču RFS tiekot pie atlēkušās bumbas un izdarot vēl vienu sitienu, ko ar roku bloķēja šovasar Eiropas meistarsacīkstēs spēlējušais gruzīnu aizsarga Laša Dvali. 11 metru soda sitienu nevainojami veica Ikaunieks, bumbu raidot pretējā stūrī tam, kur lēca Belecs – 2:0.

Jau minētais iepriekšējās sezonas Konferences līgas uzvarētājs El-Arabi otrā puslaika ievadā viesiem vienus vārtus atguva – pēc cita APOEL futbolista sitiena bumbu ar galvu tieši pa sitienam El-Arabi neveiksmīgi pārvirzīja RFS aizsargs Žiga Lipuščeks.

RFS pārvarēja vājuma brīdi un ilgu laiku neko daudz vairāk bīstamu savu vārtu tuvumā nepieļāva. Mājinieku uzbrukumos pamanāms bija komandas jaunpienācējs Viktors Osuagvu – 20 gadīgais nigērietis 60. minūtē bumbu trieca pāri vārtiem, bet pēc 14 minūtēm no neliela attāluma sita tieši virsū vārtsargam, tai arī paliekot kā RFS pēdējai lielajai iespējai.

Pamatlaika izskaņā kamerūniešu vārtsargs Fabriss Ondoa rīdziniekus paglāba no vadības izsēšanas, atvairot grieķa Anastasiosa Donisa izrāvienu vienatnē pret vārtiem.

Pamatlaika beigu daļā uzelpot varēja arī aizsargs Prenga, kurš aizklupināja pretinieku futbolistu Markinjosu, tomēr otro dzelteno kartīti nesaņēma, plāksteri savā priekšā ieraugot uzbrukuma smailē nokritušajam brazīlietim.

RFS rindās laukumā pirmoreiz kopš Čempionu līgas spēles Norvēģijā izgāja Emersons.

RFS – Nikosijas APOEL 2:1 (2:0)
Vārti: Kuadio 31', J. Ikaunieks 45'+1 (11m) – El-Arabi 52'.
Brīdinājumi: Prenga 3', Odišarija 88' – Markinjoss 71', Šebaks 90'+1.
RFS: Ondoa – Balodis, Prenga, Lipuščeks – Paničs, Marhijevs (Emersons 83'), Marešs (Odišarija 83'), Savaļnieks (Zelenkovs 73') – Jānis Ikaunieks – Diomandē (Osuagvu 58'), Kuadio (Ķigurs 74').
APOEL: Belecs – Dvali, Kostadinovs, Sušičs, Kvintija – Tehera (Katirdzis 90'+2), Šebaks, Markinjoss (Dražičs 80') – Meiers (Korbu 68'), Doniss, El-Arabi.
Galvenais tiesnesis: Alijars Agajevs (Azerbaidžāna).

Eiropas līgas kvalifikācijas izslēgšanas kārta

Pāris1. spēle2. spēle
RFS (Latvija) – APOEL Nicosia (Kipra)2:129.08.
Dinamo Minsk (Baltkrievija) – Anderlecht (Beļģija)0:129.08.
Jagiellonia Białystok (Polija) – Ajax Amsterdam (Nīderlande)1:429.08.
Ludogorets Razgrad (Bulgārija) – Petrocub Hîncești (Moldova)4:029.08.
Lugano (Šveice) – Beşiktaş (Turcija)3:329.08.
LASK Linz (Austrija) – FCSB (Rumānija)1:129.08.
Maccabi Tel Aviv (Izraēla) – Bačka Topola/Topolya (Serbija)3:029.08.
PAOK Thessaloniki (Grieķija) – Shamrock Rovers (Īrija)4:029.08.
Ferencváros (Ungārija) – Borac Banja Luka (Bosnija un Hercegovina)0:029.08.
Molde (Norvēģija) – Elfsborg (Zviedrija)0:129.08.
Braga (Portugāle) – Rapid Wien (Austrija)2:129.08.
Viktoria Plzeň (Čehija) – Heart of Midlothian (Skotija)1:029.08.

Spēļu saraksts:
https://www.uefa.com/uefaeuropaleag...

     [+] [-]

, 2024-08-22 23:20, pirms 3 mēnešiem
Pagaidām RFS ir tuvāk EL kā Polijas klubi!

  -1 [+] [-]

, 2024-08-22 23:23, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Kāds tur baigi redzēja Polijas futbola augsto līmeni!
1:4, 1:6 mājās pret Nīderlandes, Belģijas klubiem!
Esmu jau sen teicis, ka neizprotu tos Latvijas futbola ekspertus un žurnālistus, kas visu laiku sūdzās, ak mūsējie spēlētāji nevēlas pamest Virslīgu un doties uz Poliju. Neatceros pēdējōs 15x gados, kad Polijas līga spētu uzrežot kādu zvaigzni, vai supertalantu, kas būtu pārdots par lielu naudu un tālāk kļuvis par svarīgu spēlētāju Eiropas top 5 līgā. Polijas līga ir pārvērtēta - jā viņa deva labu atspēriena punktu laikā, kad bija Skonto FC, FK Ventspils, Liepājas Metalurgs, bet šodien Polijas līgu es nevērtēju augstāk kā kaut kādu Slovākijas līgu. Algas cik ir dzirdēts no dažiem inside arī nav pārāk vilinošas + poļu mentalitāte nav tā viesmīlīgākā!

     [+] [-]

, 2024-08-22 23:24, pirms 3 mēnešiem
Viensviensvīrs rakstīja: Visiem dīvana ekspertiem nav ko teikt, LV futbols tomēr ir Top!!
Jā futbolā esmu dīvāna eksperts. Apsveicu ar uzvaru, bet otrā spēlē būs ļoti grūti. Jābūt veiksmei.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-22 23:26, pirms 3 mēnešiem
Jēls gols ielaists, būtu noturēts 2:0, domāju tiktu tālāk.

  +1 [+] [-]

, 2024-08-22 23:28, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Esmu jau sen teicis, ka neizprotu tos Latvijas futbola ekspertus un žurnālistus, kas visu laiku sūdzās, ak mūsējie spēlētāji nevēlas pamest Virslīgu un doties uz Poliju. Neatceros pēdējōs 15x gados, kad Polijas līga spētu uzrežot kādu zvaigzni, vai supertalantu, kas būtu pārdots par lielu naudu un tālāk kļuvis par svarīgu spēlētāju Eiropas top 5 līgā. Polijas līga ir pārvērtēta - jā viņa deva labu atspēriena punktu laikā, kad bija Skonto FC, FK Ventspils, Liepājas Metalurgs, bet šodien Polijas līgu es nevērtēju augstāk kā kaut kādu Slovākijas līgu. Algas cik ir dzirdēts no dažiem inside arī nav pārāk vilinošas + poļu mentalitāte nav tā viesmīlīgākā!
Man šķiet, ka to iespaidu rada tās pilnās tribīnes.
Pilnas tribīnes, tad arī futbols labs

  +1 [+] [-]

, 2024-08-22 23:34, pirms 3 mēnešiem
Diezgan līdzīga spēle bij,ar abpusējiem veiksmes un neveiksmes momentiem.Ar pasreizējo Apoelu RFS var cīnīties kā līdzīgs ar līdzīgu un var viņus apspēlēt.Ir jāizmanto sī iespēja.Nekas tur neiespējams nav.

  -3 [+] [-]

, 2024-08-22 23:35, pirms 3 mēnešiem
Apinīc rakstīja: Kārtējais pierādījums par nenovērtēto Latvijas klubu futbola līmeni.
Ko RFS klubs dot, LV futbolam, kad vidēji 4-5 spēlētāji spēlē laukumā LV, citreiz pat mazāk, no 11 vilkiem kā LV futbolā pierasts saukt, 7 laukumā ir citu Valstu pārstāvji, es saprotu, ka naudiņu no UEFA gribēs saņemt, bet ko mēs iegūstam, piemēram lielās izlases kontekstā- neko, jo daudzi LV spēlētāji, savās mājās pat lielākoties sēž uz beņķa. Nesaskatu neko labu.

     [+] [-]

, 2024-08-22 23:42, pirms 3 mēnešiem
vozā rakstīja: Ko RFS klubs dot, LV futbolam, kad vidēji 4-5 spēlētāji spēlē laukumā LV, citreiz pat mazāk, no 11 vilkiem kā LV futbolā pierasts saukt, 7 laukumā ir citu Valstu pārstāvji, es saprotu, ka naudiņu no UEFA gribēs saņemt, bet ko mēs iegūstam, piemēram lielās izlases kontekstā- neko, jo daudzi LV spēlētāji, savās mājās pat lielākoties sēž uz beņķa. Nesaskatu neko labu.
1. Futbols sastāv no spēlēm vien?

2. Paskaties cik daudz spēles- vietējie spēlē pret RFS, Riga, Auda leģionāriem!

  +2 [+] [-]

, 2024-08-23 00:16, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Un vēl runājot par reitinga punktiem - mums nākamgad dzēšas 20/21 gada reitinga punkti, kas mums ir maigi izsakoties vāji, bet Īrijai, Kosovai, Fēru salām, un Bosnijai un Hercogovinai ir labāki nekā mums. Šobrīd 20/21 gada retingu punkti mums ir sliktākie pēdējās piecās sezonās - un tas nākamgad dzēsīsies.
Vienīgie kam tur ir daudz un dzēsīsies ir tikai Bosnija, pārējiem tur ir tikai pavisam nedaudz vairāk kā mums 0.5 punktu ietvaros. Tai pašā laikā Islandei dzēsīsies daudz mazāk nekā mums, jo viņiem vispār tad bija tikai 0.625. Un RFS tiekot Eiropas līgā garantēs tik pat punktu cik būtu tiekot Konferenču līgā un nospēlējot tur vienu spēli ničā. Tā kā starpība tad būtu Eiropas līgā 8 spēles pret 5 konf. Līgā Domāju tur nav divu domu kur labāk tikt, jo arī Konferenču līgā 4 no 6 spēlēm kā minimums būtu pret ļoti laba līmeņa komandām.
Slēpts komentārs: Dzintars86

  -3 [+] [-]

, 2024-08-23 06:52, pirms 3 mēnešiem
Par lielu Latviju! rakstīja: Tie lauķi komentētāji ir vienkārši vāks....Es brīnos kā Birjuks vispār ticis tv3, otrs kēkss lai raksta nevis runā. Abi baigi gudrie, tik pilnīgi savādāk visu redz. Te tiesnesis logs, te VAR akli, te mistiskās shēmas.....par pāķu akcentu nerunāšu.....Bet par RFS prieks malači!
vektori , zem , virs špīleri , kad pļurkst kazlakēviča slengā izklausās , maigi izsakoties , stipri pāķiski

  +1 [+] [-]

, 2024-08-23 08:51, pirms 3 mēnešiem
kecbaja rakstīja: Kas tad tev tur baigi zaudeja? Tieši priekšā esošie Armēnijas klubi Noah un pjunik abi uzvarēja, aiz mums esošie Islandieši Vikungur uzvarēja.tapat kā droši vien aiz mums esošie Somi kam palikuši HJK arī uzvarēs. Vienīgie, kas zaudēja ir Kosovas un īru klubs un iespējams arī otrs Īru klubs zaudēs bet arī viņiem tāpat ir garantēts eiro kausu rudens. Un par Kosovas Drita jau tāpat bija skaidrs, ka pret Poļiem viņi punktus neņems.
Yup, reitingam sekot joprojām var, bet reāli skatoties Virslīgai cīņa par top 33 ir beigusies, vismaz šogad.

  +3 [+] [-]

, 2024-08-23 09:06, pirms 3 mēnešiem
Ambrē, uz Poliju ir vērts doties, lai pierastu pie futbola atmosfēras stadionos. Izbaudītu to. Tagad sakām, ka jādodas uz Kipras elli, jo karsts un 14 štukas asins alkstoši līdzutēji drebinās mūsējo kājeles un sirsniņas. Varbūt daļa no mūsējiem, kas devušies uz lielajām līgām aptaisās tikai šīs atmosfēras dēļ.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-23 09:36, pirms 3 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tiešām prieks, ka RFS spēj uzvarēt šādu pieredzējušu un spēcīgu komandu. Novērtēsim to! Heiteri vairs nevar rakstīt, ka pretinieki amatieri utt. Man liekas, ka RFS ir mācījušies no 2 gadus seniem notikumiem, kad arī bija Eirokausu pamatturnīrs, bet sastāvs bija pārāk īss tik daudzām spēlēm.
Neaizmirsti, ka daļa EL/KL pamatturnīra būs jau pēc VL beigām. Tā kā šogad lielākā problēma būs nevis īss sastāvs, bet kā saglabāt sastāvu pēc sezonas tonusā.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-23 09:43, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Esmu jau sen teicis, ka neizprotu tos Latvijas futbola ekspertus un žurnālistus, kas visu laiku sūdzās, ak mūsējie spēlētāji nevēlas pamest Virslīgu un doties uz Poliju. Neatceros pēdējōs 15x gados, kad Polijas līga spētu uzrežot kādu zvaigzni, vai supertalantu, kas būtu pārdots par lielu naudu un tālāk kļuvis par svarīgu spēlētāju Eiropas top 5 līgā. Polijas līga ir pārvērtēta - jā viņa deva labu atspēriena punktu laikā, kad bija Skonto FC, FK Ventspils, Liepājas Metalurgs, bet šodien Polijas līgu es nevērtēju augstāk kā kaut kādu Slovākijas līgu. Algas cik ir dzirdēts no dažiem inside arī nav pārāk vilinošas + poļu mentalitāte nav tā viesmīlīgākā!
Ļoti vienkārši. No Polijas ir vieglāk tikt tālāk kā no VL. Un sēdēt mājās neko labu nedod. Top līgām mūsējos nevajag. Krollis ir vienīgais izņēmums, pēdējos cik gados, turklāt tas pats izgāzies. Dodoties uz Poliju sanāk doties uz spēcīgaku līgu par VL - tur tā kā nav Mettu, Grobiņu, šī gada FKL - ir vairāk laba līmeņa komandu, nevis atkarībā no sezonas 2-3 (RFC, RFS, VFC) - tātad ikdienā vairāk laba, intensīva futbola - iespēja augt izlasei, jo spēlētājs, kas ikdienā spēlē vairāk laba futbola to var atrādīt arī izlasē. Mājās ir siltumnīca. Ja tev RFS/RFC maksā tikpat cik tie paši poļi - ok, forši. Tu paliec mājās, saņem piķi. Baudi komfortu. Komforts aptur progresu. Tieši tāpat kā progresu aptur tie 2-3 klubi, kas ir klasi pārāki par pārējiem. No Polijas ir vieglāk pēc tam tikt uz to pašu Čehiju, Nīderlandi, Šveici un citām ne gluži top, bet solīdām Eiropas līgām, kā no VL.
Nemaz nerunājot par te jau pieminēto atmosfēru. Paspēlēs Polijā un bikses netrīcēs, kad izlasē vai atgriežoties VL ar kādu no klubiem jābrauc ciemos uz ārzemēm uz kādu lielo stadionu.

  +4 [+] [-]

, 2024-08-23 10:01, pirms 3 mēnešiem
Uzvara,protams,tas ir labi,bet rezultāts ar vienu vārtu starpību domāju būs par īsu.Šeit vairāki faktori spēlēs pret RFS.Pirmkārt jau pretinieku sastāvs būs stiprāks nekā Rīgā,otrkārt Apoel ar katru spēli uzlabo savu sniegumu,gatavojoties savam čempionātam,treškārt Kipras klimats palīdzēs mājiniekiem.To,ka kipriešu komandas prot spēlēt mājās var paskatīties konferences play off maču Omonia Nikosia(CYP)- ZIRA IK (AZE) Sešas bumbas sabēra azerbaidžāņu vārtos kiprieši.Starp citu,Omonia treneris V.Dambrauskas.Tākā atbildes spēlē pret APOEL mūs gaida grūta dzīve,bet kā saka,bumba ir apaļa.varbūt paveiksies,ko arī RFS novēlu.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-23 10:17, pirms 3 mēnešiem
Biju pārsteigts, bet nu redzēs. Domāju GSP Stadium darīs savu, un APOEL izvilks uzvaru pamatlaikā. Domāju 0:2 zaudēs Nikosijā.

  -1 [+] [-]

, 2024-08-23 10:43, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ļoti vienkārši. No Polijas ir vieglāk tikt tālāk kā no VL. Un sēdēt mājās neko labu nedod. Top līgām mūsējos nevajag. Krollis ir vienīgais izņēmums, pēdējos cik gados, turklāt tas pats izgāzies. Dodoties uz Poliju sanāk doties uz spēcīgaku līgu par VL - tur tā kā nav Mettu, Grobiņu, šī gada FKL - ir vairāk laba līmeņa komandu, nevis atkarībā no sezonas 2-3 (RFC, RFS, VFC) - tātad ikdienā vairāk laba, intensīva futbola - iespēja augt izlasei, jo spēlētājs, kas ikdienā spēlē vairāk laba futbola to var atrādīt arī izlasē. Mājās ir siltumnīca. Ja tev RFS/RFC maksā tikpat cik tie paši poļi - ok, forši. Tu paliec mājās, saņem piķi. Baudi komfortu. Komforts aptur progresu. Tieši tāpat kā progresu aptur tie 2-3 klubi, kas ir klasi pārāki par pārējiem. No Polijas ir vieglāk pēc tam tikt uz to pašu Čehiju, Nīderlandi, Šveici un citām ne gluži top, bet solīdām Eiropas līgām, kā no VL.
Nemaz nerunājot par te jau pieminēto atmosfēru. Paspēlēs Polijā un bikses netrīcēs, kad izlasē vai atgriežoties VL ar kādu no klubiem jābrauc ciemos uz ārzemēm uz kādu lielo stadionu.
Derētu arī kādus leģionāru piemērus uzrakstīt, kas no Polijas līgas ir tikuši uz augstu!

Vietējie jaunie poļu talanti jau pārceļas, bet leģionāri, ja neiesit hattrick pret Juventus, tad uz augšu baigi netiek.
Drīzāk ir otrādi, ka no Spānijas, Itālijas, Portugāles piemēram pārceļas uz Poliju!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-23 11:03, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Derētu arī kādus leģionāru piemērus uzrakstīt, kas no Polijas līgas ir tikuši uz augstu!

Vietējie jaunie poļu talanti jau pārceļas, bet leģionāri, ja neiesit hattrick pret Juventus, tad uz augšu baigi netiek.
Drīzāk ir otrādi, ka no Spānijas, Itālijas, Portugāles piemēram pārceļas uz Poliju!
Piemēram horvāts Crnač tikko no Polijas uz Norviču, Soreskū uz Gaziantep, Muči uz Bešiktaš, Katranis uz Saltlake, Kozukī uz Shalke, mums labi zināmais Jokota uz Ģenti, Zordao uz Woverhemptonu
Tas tīri kā piemēri.
Un, kā jau teicu - mūsu gadījumā tā Polija jau ir kāpums salīdzinot ar VL - vairāk augsta līmeņa spēļu ikdienā, pieredze pie pilnām vairāku desmitu tūkstošu tribīnēm, ko tusējot VL vienkārši nesagaidīt, vai sagaidīt 1-2 reizes gādā un pielikt bikses. Pat a pēc Ekstraklasa seko solis atpakaļ uz VL, šāda pieredze dod kopumā.

  +2 [+] [-]

, 2024-08-23 11:19, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Ļoti vienkārši. No Polijas ir vieglāk tikt tālāk kā no VL. Un sēdēt mājās neko labu nedod. Top līgām mūsējos nevajag. Krollis ir vienīgais izņēmums, pēdējos cik gados, turklāt tas pats izgāzies. Dodoties uz Poliju sanāk doties uz spēcīgaku līgu par VL - tur tā kā nav Mettu, Grobiņu, šī gada FKL - ir vairāk laba līmeņa komandu, nevis atkarībā no sezonas 2-3 (RFC, RFS, VFC) - tātad ikdienā vairāk laba, intensīva futbola - iespēja augt izlasei, jo spēlētājs, kas ikdienā spēlē vairāk laba futbola to var atrādīt arī izlasē. Mājās ir siltumnīca. Ja tev RFS/RFC maksā tikpat cik tie paši poļi - ok, forši. Tu paliec mājās, saņem piķi. Baudi komfortu. Komforts aptur progresu. Tieši tāpat kā progresu aptur tie 2-3 klubi, kas ir klasi pārāki par pārējiem. No Polijas ir vieglāk pēc tam tikt uz to pašu Čehiju, Nīderlandi, Šveici un citām ne gluži top, bet solīdām Eiropas līgām, kā no VL.
Nemaz nerunājot par te jau pieminēto atmosfēru. Paspēlēs Polijā un bikses netrīcēs, kad izlasē vai atgriežoties VL ar kādu no klubiem jābrauc ciemos uz ārzemēm uz kādu lielo stadionu.
Tavi argumenti ir aiz ausīm pievilkti - ja uz Poliju 90 min. tiktu spēlēt FS Jelgava audzēknis kuram šobrīd ir 19 - 21 gada vecums, tad es teiktu super! Bet Es neredzu jēgu pārcelties uz Polijas līgu Černomordijam, Jānim Ikauniekam, Jagodinskim, Ķiguram un daudziem citiem.
Tas, ka Polijā spēlētu kādi 5x mūsu spēlētāji tiešām nebūtu slikti, bet es runāju par tiem žurnālistiem un Latvijas futbola ekspertiem, ka teju vietējiem spēlētājiem būtu jācenšas tikt iekšā Polijas līgā - nu piedod es nepiekritīšu, jo Polijas līgas klubi nespēj konkurēt par CL jau kopš es vispār jaunībā sekoju līdzi Eiropas futbolam vispār. Polijai nav klubu, kas vismas reizi trijos gados spēja aizķerties CL grupu turnīrā - kā tas bija piemēram ar Norvēģijas Rosenborg, vai Molde savulaik.
Man drīzāk patīk, tas, ka daudzi jaunie spēlētāji no Super Nova, vai JDFS Alberts utt. pārceļas uz Itālijas akadēmijām - ir mazliet iemīdīta taciņa un cerams, ka šie puiši spēs audzēt savu spēļu prasmi un pieredzi un nevis nosēdēt Virslīgā līdz 25 gadu vecumam un tad teju kā lielu notikumu paziņot par pāreju uz Polijas Ekstraklases līgu kaut kur pie komandas, kas ir uz izkrišanas robežas no augstākās līgas.
Es vēl tagad atceros interviju ar Jāni Ikaunieku kur daudzi viņam teju klupa virsū ar stulbu jautājumu - puisi kas ar tevi ir noticis - kāpēc tu pamet SOmijas līgu un pārcelies uz Virslīgu - ar tevi Jāni ir viss kārtībā? Vai tiešām nebija piedāvājumi no citiem Somijas līgas klubiem, bet varbūt pat cerību stariņš tikt Polijas līgā?
Mums zemapziņā daudziem ar futbolu saistītiem cilvēkiem diemžēl ir iesēdusies tāda doma, ka Virslīga ir teju vājākā līga Eiropā un jādara ir viss, lai te nekad vietējie nespēlētu, bet šo naratīvu uztur tie bijušie spēlētāji un futbola funkcionāri, kad vēl Skonto FC bija viens no vadošajiem klubiem Latvijā!

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:25, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Piemēram horvāts Crnač tikko no Polijas uz Norviču, Soreskū uz Gaziantep, Muči uz Bešiktaš, Katranis uz Saltlake, Kozukī uz Shalke, mums labi zināmais Jokota uz Ģenti, Zordao uz Woverhemptonu
Tas tīri kā piemēri.
Un, kā jau teicu - mūsu gadījumā tā Polija jau ir kāpums salīdzinot ar VL - vairāk augsta līmeņa spēļu ikdienā, pieredze pie pilnām vairāku desmitu tūkstošu tribīnēm, ko tusējot VL vienkārši nesagaidīt, vai sagaidīt 1-2 reizes gādā un pielikt bikses. Pat a pēc Ekstraklasa seko solis atpakaļ uz VL, šāda pieredze dod kopumā.
Norwitch City? Ok - bet tā nav EPL, bet gan Championship manuprāt. Par tiem desmitiem tūkstošu līdzjutēju tu gan pārspīlē, jo es redzēju teju visas Ekstraklases atklāšanas spēles (vismaz highlight) bija daudz spēles kur stadionos nebija pat 50% aizpildītas sēdvietas, bet nu labi - jā daudz vairāk līdzjutēju nekā Virslīgā. Shalke 04 - cik atceros tad arī šie kadri dzenā bumbu pa Bundesliga 2. - pasaki lūdzu cik pēdējos 10x gados no Polijas ir devušies spēlētāji un regulāri tikuši laukumā top 5 līgās La Liga, EPL, Bundesliga, Serie A un Liga 1? Un nevis tikuši kaut kur, bet katras līgas top 5 klubos?

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:27, pirms 3 mēnešiem
Veselu nedēļu varēs pavadīt slapjajos sapnīšos...

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:28, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Tavi argumenti ir aiz ausīm pievilkti - ja uz Poliju 90 min. tiktu spēlēt FS Jelgava audzēknis kuram šobrīd ir 19 - 21 gada vecums, tad es teiktu super! Bet Es neredzu jēgu pārcelties uz Polijas līgu Černomordijam, Jānim Ikauniekam, Jagodinskim, Ķiguram un daudziem citiem.
Tas, ka Polijā spēlētu kādi 5x mūsu spēlētāji tiešām nebūtu slikti, bet es runāju par tiem žurnālistiem un Latvijas futbola ekspertiem, ka teju vietējiem spēlētājiem būtu jācenšas tikt iekšā Polijas līgā - nu piedod es nepiekritīšu, jo Polijas līgas klubi nespēj konkurēt par CL jau kopš es vispār jaunībā sekoju līdzi Eiropas futbolam vispār. Polijai nav klubu, kas vismas reizi trijos gados spēja aizķerties CL grupu turnīrā - kā tas bija piemēram ar Norvēģijas Rosenborg, vai Molde savulaik.
Man drīzāk patīk, tas, ka daudzi jaunie spēlētāji no Super Nova, vai JDFS Alberts utt. pārceļas uz Itālijas akadēmijām - ir mazliet iemīdīta taciņa un cerams, ka šie puiši spēs audzēt savu spēļu prasmi un pieredzi un nevis nosēdēt Virslīgā līdz 25 gadu vecumam un tad teju kā lielu notikumu paziņot par pāreju uz Polijas Ekstraklases līgu kaut kur pie komandas, kas ir uz izkrišanas robežas no augstākās līgas.
Es vēl tagad atceros interviju ar Jāni Ikaunieku kur daudzi viņam teju klupa virsū ar stulbu jautājumu - puisi kas ar tevi ir noticis - kāpēc tu pamet SOmijas līgu un pārcelies uz Virslīgu - ar tevi Jāni ir viss kārtībā? Vai tiešām nebija piedāvājumi no citiem Somijas līgas klubiem, bet varbūt pat cerību stariņš tikt Polijas līgā?
Mums zemapziņā daudziem ar futbolu saistītiem cilvēkiem diemžēl ir iesēdusies tāda doma, ka Virslīga ir teju vājākā līga Eiropā un jādara ir viss, lai te nekad vietējie nespēlētu, bet šo naratīvu uztur tie bijušie spēlētāji un futbola funkcionāri, kad vēl Skonto FC bija viens no vadošajiem klubiem Latvijā!
Cik reizes Tev rakstīt, ka Molde tikai 1x vispār ir spēlējusi Čempionu līgas grupu turnīrā?

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:31, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Piemēram horvāts Crnač tikko no Polijas uz Norviču, Soreskū uz Gaziantep, Muči uz Bešiktaš, Katranis uz Saltlake, Kozukī uz Shalke, mums labi zināmais Jokota uz Ģenti, Zordao uz Woverhemptonu
Tas tīri kā piemēri.
Un, kā jau teicu - mūsu gadījumā tā Polija jau ir kāpums salīdzinot ar VL - vairāk augsta līmeņa spēļu ikdienā, pieredze pie pilnām vairāku desmitu tūkstošu tribīnēm, ko tusējot VL vienkārši nesagaidīt, vai sagaidīt 1-2 reizes gādā un pielikt bikses. Pat a pēc Ekstraklasa seko solis atpakaļ uz VL, šāda pieredze dod kopumā.
Gandrīz visi ir labi piemēri.
No Polijas uz MLS tomēr nav solis uz augšu!
Arī no Polijas uz 2 Bundeslīgu, Championship vai Turcijas lejagals- nav diži uz augstu!

Es gan vairāk par to, ka Polija, lai arī liela valsts, bet noteikti nav kāds etalons uz kuru Virslīgas futbolistiem skatīties(ja neskaita to, ka vari spēlēt pilnos stadionos)
No Beļģijas, Dānijas, Portugāles, lai arī daudz mazākas valstis, bet ir daudz vieglāk izsisties uz augšu!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-23 11:35, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Tavi argumenti ir aiz ausīm pievilkti - ja uz Poliju 90 min. tiktu spēlēt FS Jelgava audzēknis kuram šobrīd ir 19 - 21 gada vecums, tad es teiktu super! Bet Es neredzu jēgu pārcelties uz Polijas līgu Černomordijam, Jānim Ikauniekam, Jagodinskim, Ķiguram un daudziem citiem.
Tas, ka Polijā spēlētu kādi 5x mūsu spēlētāji tiešām nebūtu slikti, bet es runāju par tiem žurnālistiem un Latvijas futbola ekspertiem, ka teju vietējiem spēlētājiem būtu jācenšas tikt iekšā Polijas līgā - nu piedod es nepiekritīšu, jo Polijas līgas klubi nespēj konkurēt par CL jau kopš es vispār jaunībā sekoju līdzi Eiropas futbolam vispār. Polijai nav klubu, kas vismas reizi trijos gados spēja aizķerties CL grupu turnīrā - kā tas bija piemēram ar Norvēģijas Rosenborg, vai Molde savulaik.
Man drīzāk patīk, tas, ka daudzi jaunie spēlētāji no Super Nova, vai JDFS Alberts utt. pārceļas uz Itālijas akadēmijām - ir mazliet iemīdīta taciņa un cerams, ka šie puiši spēs audzēt savu spēļu prasmi un pieredzi un nevis nosēdēt Virslīgā līdz 25 gadu vecumam un tad teju kā lielu notikumu paziņot par pāreju uz Polijas Ekstraklases līgu kaut kur pie komandas, kas ir uz izkrišanas robežas no augstākās līgas.
Es vēl tagad atceros interviju ar Jāni Ikaunieku kur daudzi viņam teju klupa virsū ar stulbu jautājumu - puisi kas ar tevi ir noticis - kāpēc tu pamet SOmijas līgu un pārcelies uz Virslīgu - ar tevi Jāni ir viss kārtībā? Vai tiešām nebija piedāvājumi no citiem Somijas līgas klubiem, bet varbūt pat cerību stariņš tikt Polijas līgā?
Mums zemapziņā daudziem ar futbolu saistītiem cilvēkiem diemžēl ir iesēdusies tāda doma, ka Virslīga ir teju vājākā līga Eiropā un jādara ir viss, lai te nekad vietējie nespēlētu, bet šo naratīvu uztur tie bijušie spēlētāji un futbola funkcionāri, kad vēl Skonto FC bija viens no vadošajiem klubiem Latvijā!
Es piekrītu, ka džekiem, kam tuvojās 30, īsti nav vairs jēgas iet uz Poliju. Spēka gados - ja ir izvēle starp VL un Poliju - kāpēc nemēģināt?
Jaunajiem talantiem - viennozīmīgi labāk kā palikt VL.
Es nesaku, ka VL ir vājākā līga Eiropā. Bet VL ir vājāka par Poliju. Un palikšana mājās ir stagnācija un iesēšanās komfortā.
Kas attiecas uz mūsējiem ārzemju akadēmijās - tas ir labi. Taču arī tur pagaidām rezultāti, lielākoties ir - agri vai vēlu nonāk atpakaļ VL un runa nav par veterāna vecumu.
Ja mēs skatāmies no izlases perspektīvas - džeks Polijas vidusdaļas/top klubā ir potenciāli vērtīgāks, kā džeks RFC un RFS. RFC un RFS lielāko sezonas daļu spēlē ar ievērojami vājākām komandām un priecājās par 500 cilvēku apmeklējumu. Tā nav augsne izaugsmei.
Tas pats džeks Polijā sezonu pavadīs spēlējot visu sezonu ar kā minimums Valmierām un Audām + pie krietni pilnākām tribīnēm. + kā leģionārs, kas nozīmē, ka visu sezonu ir konkurence, jāparāda sevi no labākas puses. Nebūs, tas variants, ka tiec sastāvā tikai dēļ pases, kas spēlējot VL top klubos vienam otram latvietim varētu būt diezgan reāli.
Ok - poļi netiek tālu Eirokausos, bet cik bieži tālu tiek mūsu klubi? RFS 2x ir tikuši "grupā", pirms padsmit gadiem FKV. Un pavisam senos laikos ar top klubiem regulāri spēlēja Skonto. Un tas arī viss. Tās pāris spēles ar teorijā spēcīgiem klubiem neatsver veselo sezonu.
Es baigi nefanoja par transfermarkt vērtībām, bet šo to, tomēr, apliecina tas, ka poļu apakšgalam vērtība ir lielāka, kā jebkuram no VL klubiem, neskaitot abas Rīgas. Polijas līga ir arī nobriedušāka - tur nav pretī u-22 komandas, kā mums ir liela daļa līgas apakšdaļas. Es nepasniedzu Poliju par kaut kādu super labo līgu, taču ja spēlētājam ir iespēja spēlēt tur nevis palikt un stagnēt VL - jā, tur ir jādodās. Sēžot uz vietas augt nevar. Līga kopumā ir spēcīgāka un krietni spēcīgāka par VL. Jā mūsu top2 klubi tur neizskatītos slikti un nebrīnītos, ja tur pāris gadus apbružātos, varētu sisties pat par Eirokausu vietām, bet tādas Mettas, Tukumi, Jelgavas utt, tur varētu baudīt pazemojumu pēc pazemojuma. Līdz ar to gan jaunam džekam, gan spēka gados esošam futbolistam no karjeras viedokļa krietni izdevīgāk ir spēlēt līgā, kur pie +- līdzīga sezonas spēļu skaita viņš vairāk spēlēs pret "audām, RFC, RFS" nevis "Jelgavām un Liepājām". Nemaz nerunājot par transfēra iespējām. Ja neskaita Krolli - cik daudz letiņi ir pārcēlušies pa tiešo uz labu Eiropas līgu no VL?

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:40, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es piekrītu, ka džekiem, kam tuvojās 30, īsti nav vairs jēgas iet uz Poliju. Spēka gados - ja ir izvēle starp VL un Poliju - kāpēc nemēģināt?
Jaunajiem talantiem - viennozīmīgi labāk kā palikt VL.
Es nesaku, ka VL ir vājākā līga Eiropā. Bet VL ir vājāka par Poliju. Un palikšana mājās ir stagnācija un iesēšanās komfortā.
Kas attiecas uz mūsējiem ārzemju akadēmijās - tas ir labi. Taču arī tur pagaidām rezultāti, lielākoties ir - agri vai vēlu nonāk atpakaļ VL un runa nav par veterāna vecumu.
Ja mēs skatāmies no izlases perspektīvas - džeks Polijas vidusdaļas/top klubā ir potenciāli vērtīgāks, kā džeks RFC un RFS. RFC un RFS lielāko sezonas daļu spēlē ar ievērojami vājākām komandām un priecājās par 500 cilvēku apmeklējumu. Tā nav augsne izaugsmei.
Tas pats džeks Polijā sezonu pavadīs spēlējot visu sezonu ar kā minimums Valmierām un Audām + pie krietni pilnākām tribīnēm. + kā leģionārs, kas nozīmē, ka visu sezonu ir konkurence, jāparāda sevi no labākas puses. Nebūs, tas variants, ka tiec sastāvā tikai dēļ pases, kas spēlējot VL top klubos vienam otram latvietim varētu būt diezgan reāli.
Ok - poļi netiek tālu Eirokausos, bet cik bieži tālu tiek mūsu klubi? RFS 2x ir tikuši "grupā", pirms padsmit gadiem FKV. Un pavisam senos laikos ar top klubiem regulāri spēlēja Skonto. Un tas arī viss. Tās pāris spēles ar teorijā spēcīgiem klubiem neatsver veselo sezonu.
Es baigi nefanoja par transfermarkt vērtībām, bet šo to, tomēr, apliecina tas, ka poļu apakšgalam vērtība ir lielāka, kā jebkuram no VL klubiem, neskaitot abas Rīgas. Polijas līga ir arī nobriedušāka - tur nav pretī u-22 komandas, kā mums ir liela daļa līgas apakšdaļas. Es nepasniedzu Poliju par kaut kādu super labo līgu, taču ja spēlētājam ir iespēja spēlēt tur nevis palikt un stagnēt VL - jā, tur ir jādodās. Sēžot uz vietas augt nevar. Līga kopumā ir spēcīgāka un krietni spēcīgāka par VL. Jā mūsu top2 klubi tur neizskatītos slikti un nebrīnītos, ja tur pāris gadus apbružātos, varētu sisties pat par Eirokausu vietām, bet tādas Mettas, Tukumi, Jelgavas utt, tur varētu baudīt pazemojumu pēc pazemojuma. Līdz ar to gan jaunam džekam, gan spēka gados esošam futbolistam no karjeras viedokļa krietni izdevīgāk ir spēlēt līgā, kur pie +- līdzīga sezonas spēļu skaita viņš vairāk spēlēs pret "audām, RFC, RFS" nevis "Jelgavām un Liepājām". Nemaz nerunājot par transfēra iespējām. Ja neskaita Krolli - cik daudz letiņi ir pārcēlušies pa tiešo uz labu Eiropas līgu no VL?
Ikaunieks, Verpakovskis, Gorkss, Pahars, Stepanovs!
Ivanovs(ne pārāk tieši)

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:46, pirms 3 mēnešiem
Problēma, ka daudzi domāja, ka maza valsts ar mazu futbola iesaisti, mazu dzimstību var izveidot pieklājīgu futbola līgu(Īrija, Velsa, Bosnija- kāds tur ir līmenis?)
Skaidrs, ka Polijā vidēji maksā vairāk, daudz vairāk skatītāju, vidēji spēcīgāki klubi, bet no atsperšanās viedokļa- tā noteikti nav līga uz kurieni doties jaunam futbolistam!
Labāk uz Belģijas 2 līgu, Nīderlandes 2 līgu vai Dāniju, bet ne Poliju!

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:54, pirms 3 mēnešiem
Nezinu par tām pilnām tribīnēm un sniegumu!
Poļu klubi, izlases visu laiku spēlē, bet tāpat izlase un klubi- nevar parādīt labāko sniegumu!

  +1 [+] [-]

, 2024-08-23 11:55, pirms 3 mēnešiem
Ambrē rakstīja: Norwitch City? Ok - bet tā nav EPL, bet gan Championship manuprāt. Par tiem desmitiem tūkstošu līdzjutēju tu gan pārspīlē, jo es redzēju teju visas Ekstraklases atklāšanas spēles (vismaz highlight) bija daudz spēles kur stadionos nebija pat 50% aizpildītas sēdvietas, bet nu labi - jā daudz vairāk līdzjutēju nekā Virslīgā. Shalke 04 - cik atceros tad arī šie kadri dzenā bumbu pa Bundesliga 2. - pasaki lūdzu cik pēdējos 10x gados no Polijas ir devušies spēlētāji un regulāri tikuši laukumā top 5 līgās La Liga, EPL, Bundesliga, Serie A un Liga 1? Un nevis tikuši kaut kur, bet katras līgas top 5 klubos?
Es nerunāju par top5 līgām. Es runāju par 2. līmeni. Nīderlande, Šveice, Čehija, tā pati Turcija, 2. spēka līgas top valstīm. Mūsējie no VL pat uz tām reti tiek. Jo īpaši pa taisno. Caur Poliju tas ir reālāk. Tu pieminēji cik forši, ka SN, Metta utt sadarbojas ar itāļu akadēmijām - cik mūsējo ir Seria A?

     [+] [-]

, 2024-08-23 11:59, pirms 3 mēnešiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Cik reizes Tev rakstīt, ka Molde tikai 1x vispār ir spēlējusi Čempionu līgas grupu turnīrā?
Molde vienu reizi, Rosenborg vairākas - tas bija laikas, kad par Norvēģijas titula troni cīnījās tieši abi šie klubi regulāri un Rosenborg bija bieži spēcīgāki, bet atbildi man lūdzu, kad pēdējo reizi CL grupu turnīrā spēlēja kāds Polijas līgas klubs?

     [+] [-]

, 2024-08-23 12:02, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Es nerunāju par top5 līgām. Es runāju par 2. līmeni. Nīderlande, Šveice, Čehija, tā pati Turcija, 2. spēka līgas top valstīm. Mūsējie no VL pat uz tām reti tiek. Jo īpaši pa taisno. Caur Poliju tas ir reālāk. Tu pieminēji cik forši, ka SN, Metta utt sadarbojas ar itāļu akadēmijām - cik mūsējo ir Seria A?
Pagaidām Latvijas futbolā ir izdevies tikai Anglijas ceļš!
Vairāki futbolisti Premjerlīgā un Euro 2004!

Polijas ceļš ir so.. soo dažiem izdevies, bet lielākajai daļai dažādi veicies un arī izlase nevar tikt iekšā top100!

     [+] [-]

, 2024-08-23 12:03, pirms 3 mēnešiem
datmons rakstīja: Ikaunieks, Verpakovskis, Gorkss, Pahars, Stepanovs!
Ivanovs(ne pārāk tieši)
Tu taču saproti, ka es runāju par šo brīdi nevis senu pagātni? Vienīgais te der Ikaunieks un, kā viņam gāja zinām labi. Tāpat kā tevis nepieminētajam Krollim. Gorkšs te vispār nevietā. No VL uz Zviedriju, ātri atpakaļ un tad uz Anglijas pēc spēka 3. līgu. League one galīgi nebija un nav Eiropas top līga. Uz kuru spēcīgu Eiropas līgu pa tiešo no VL tika Ivanovs?

     [+] [-]

, 2024-08-23 12:04, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu taču saproti, ka es runāju par šo brīdi nevis senu pagātni? Vienīgais te der Ikaunieks un, kā viņam gāja zinām labi. Tāpat kā tevis nepieminētajam Krollim. Gorkšs te vispār nevietā. No VL uz Zviedriju, ātri atpakaļ un tad uz Anglijas pēc spēka 3. līgu. League one galīgi nebija un nav Eiropas top līga. Uz kuru spēcīgu Eiropas līgu pa tiešo no VL tika Ivanovs?
Brauca uz Ajax, tika Dienvidāfrikā, tad uz Turciju!

     [+] [-]

, 2024-08-23 12:05, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu taču saproti, ka es runāju par šo brīdi nevis senu pagātni? Vienīgais te der Ikaunieks un, kā viņam gāja zinām labi. Tāpat kā tevis nepieminētajam Krollim. Gorkšs te vispār nevietā. No VL uz Zviedriju, ātri atpakaļ un tad uz Anglijas pēc spēka 3. līgu. League one galīgi nebija un nav Eiropas top līga. Uz kuru spēcīgu Eiropas līgu pa tiešo no VL tika Ivanovs?
Tagadnē visi mauc uz Poliju, bet kā redzi, tad top5 ir jāmeklē ar binokli

     [+] [-]

, 2024-08-23 12:07, pirms 3 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tu taču saproti, ka es runāju par šo brīdi nevis senu pagātni? Vienīgais te der Ikaunieks un, kā viņam gāja zinām labi. Tāpat kā tevis nepieminētajam Krollim. Gorkšs te vispār nevietā. No VL uz Zviedriju, ātri atpakaļ un tad uz Anglijas pēc spēka 3. līgu. League one galīgi nebija un nav Eiropas top līga. Uz kuru spēcīgu Eiropas līgu pa tiešo no VL tika Ivanovs?
Vanins, Cauna, Karlsons tika Eredivise uz dažām spēlēm!
Neviens negāja Polijas ceļu!