Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" upurē četrus spēlētājus un notur bezvārtu neizšķirtu

Agris Suveizda

"Chelsea" upurē četrus spēlētājus un notur bezvārtu neizšķirtu
Džons Terijs otrajā puslaikā savainojuma dēļ tika nomainīts
Foto: AFP/Scanpix

UEFA Čempionu līgas pirmā pusfinālspēle starp Madrides "Atletico" un Londonas "Chelsea" noslēdzās ar bezvārtu neizšķirtu 0:0. Priecīgāka par šādu iznākumu var būt "Chelsea", kas izteikti spēlēja no aizsardzības. Tiesa, nelielais panākums netika izcīnīts bez upuriem - Petrs Čehs un Džons Terijs iedzīvojās savainojumā, bet Frenks Lampards un Džons Obi Mikels atbildes spēli izlaidīs diskvalifikācijas dēļ.

Madrides "Atletico" rezervē palika Arda Turans, Davids Vilja un Tjagu Mendešs, toties vārtos stājās no "Chelsea" īrētais Tibo Kurtuā, ap kura spēlēšanu vēl nesen bija sacēlies milzu tracis. Tikmēr londoniešiem uzbrukuma smailē darbojās "Atletico" audzēknis Fernando Toress, savukārt aizsardzības labajā malā diskvalificēto Branislavu Ivanoviču aizstāja Sesars Aspilikueta. Spāņa vietā kreisajā flangā atgriezās šosezon maz spēlējošais Ešlijs Kouls. Bez jau pieminētā Ivanoviča "Chelsea" šovakar nācās iztikt arī bez viena no radošākajiem spēlētājiem Edena Azāra.

"Atletico" jau kopš pirmajām minūtēm vairāk uzbruka, savukārt "Chelsea" gaidīja iespējas pretuzbrukumiem. Kamēr reālu izdevību pie viesu vārtiem nebija daudz, pirmā puslaika centrālā epizode norisinājās 15. minūtē, kad sadursmē ar Raulu Garsiju savainojumu guva "Chelsea" pamatvārtsargs Petrs Čehs. Viņa vietā vārtos stājās 41 gadu vecais veterāns Marks Švarcers. 20. minūtē pēc stūra sitiena bīstami sita Gerijs Keihils, taču Džonam Obi Mikelam tika fiksēts noteikumu pārkāpums pret Kurtuā.

"Atletico" centrējumi un centieni uzlauzt "Chelsea" aizsardzību nevainagojās panākumiem, bet 34. minūtē laba iespēja mājiniekiem bija no distances. Ar tālsitienu izcēlās Mario Svaress, kurš spēcīgi raidīja bumbu gar pašu vārtu stabu. Švarcers bumbu nedaudz aizskāra, tomēr zviedru tiesnešu brigāde to nepamanīja. Puslaika izskaņā potenciāli cerīgu standartsituāciju nopelnīja Toress, bet Davids Luizs trieca bumbu spēlētāju mūrī.

Otrā puslaika sākumā "Atletico" bija vairāki pusmomenti, divreiz uzmanības centrā nonākot Djēgu. Tomēr arī šajā puslaikā centrālās epizodes nebija vārtu guvumi vai nerealizēti sitieni. Ja puslaika pašā ievadā Luizam tomēr nebija nepieciešama piespiedu maiņa, 73. minūtē spēle priekšlaicīgi bija beigusies klibojošajam "Chelsea" kapteinim Terijam, kurš nespēja turpināt maču. Tāpat dzelteno kartīšu normas dēļ nākamā spēle būs jāizlaiž Lempardam un Obi Mikelam (plus "Atletico" kapteinim Gabi).

Spēles pēdējās 15 minūtēs "Atletico" beidzot izdevās regulāri un, galvenais, bīstami apdraudēt pretinieku vārtus - vairākas reizes mājinieki sita garām vārtiem, citā epizodē bumba lidoja virsū Švarceram vai arī sitienu bloķēja aizsargi. Pamatlaika beigās, gluži kā pirmā puslaika noslēgumā, bīstamu standartsituāciju nopelnīja Toress, briesmas un sasprindzinājumu kaut uz brīdi radot arī pie Kurtuā vārtiem. Atkal pie bumbas bija Luizs, un šoreiz jubilārs sita pāri mērķim. Atbildes spēle Londonā notiks trešdien.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:47, pirms 11 gadiem
Čelsī atbrauca neielaist, uzdevumu izpildīja
No 2as puses, Atletico pietiek atbildes spēlē Londonā iesist 1, lai mājiniekiem vajadzētu 2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:48, pirms 11 gadiem
Nav slikti, nemaz nav slikti
Mājās visu jānokārto

Agri... Jums tā māca? Ielikt vēl nesagatavotu rakstu???
Izskatās padrausmīgi

Go Blues!!!

  +8 [+] [-]

, 2014-04-22 23:48, pirms 11 gadiem
Keihils šodien bija lielisks!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Chelsea sastāvs normāli paārdīts būs uz atbildes spēli... viss Atletico rokās Par spāņu finālu

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Nožēlojami, milzīgs klubs, bet spēlē antifutbolu... ceru, ka Chelsija izlidos, savādāk fināls būs tik pat nebaudāms kā šī spēle

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
nu sisanas bija ne pa jokam, kas diez bus atbildes spele..lai nu ka Chelsea tgd visas iespejas.. tik jaspele sava spele majas un uzvara bus!!

  +3 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Ka jau tika gaidits Chelsea no pirmajam minutem iesedas ,Tores sodien kka atmodies

  +5 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Ceru par shitaada suudaina futbola speleshanu chelsija dabus pa pakalju Anglija

  +5 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Tas nav futbols. Pretīgi!
Slēpts komentārs: Krokodils

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:49, pirms 11 gadiem
Neinteresants antifutbols no Chelsea puses,bet var jau saprast CL pusfinaals kaa ne kaa,sinii paari liekas visu izskirs vieni vaarti!!!

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
Tieši tas, kas tika gaidīts. Izskatās, ka nākamajā spēlē nekas daudz nemainīsies, jo resursi būs stipri ierobežoti. Jau pēc izlozes pa galvu skraidīja 0-0 summā un veiksme penduļos.

  +8 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
Žēl Čeha,cerams, ka nekas nopietns bet Švarcers malacis, labi nokapāja!
Atbilde spēle bez Lamparda un Mikela, jācer, ka Azārs un Eto būs atpakaļ un protams Broņa tak ar būs
Tiekamies Stamford Bridžā

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Interesē kurš gan atbildes spēlē mums spēlēs DM pozīcijā, ja Mikels un Matič nebūs? Van Ginkels?
Ivanovičs aizsardzības centrā? ---> Luizs DM.

  -4 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
Principā Čelsī vislaik spēlēja anti-futbolu, kas man nepatika.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
0-0 divu spēļu summā un pendeles... šķiet reāli.
nez kādu prēmiju var piesolīt Kurtuā, lai šis kādu pļuhu ielaistu? :|
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
Un ka vnm chelsea speles garlaicigas lidz nelabumam, ar retiem iznemumie..

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:50, pirms 11 gadiem
vāks, tik daudz spēlētāju ārā!! Bet kopumā labi, dominēja otrajā stāvā un pa tiešo ar neļāva. Visu cieņu Švarceram - pēc sestdienas kļūdas šodien lielisks 0:0 - jāsaka, ka der abiem

  +9 [+] [-]

, 2014-04-22 23:51, pirms 11 gadiem
Čelsija šovakar

Kopumā spēle garlaicīga, ceru ka rīt būs kautkas interesantāks.
';

  -1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:51, pirms 11 gadiem
Atletico bija pelnījuši uzvaru!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:51, pirms 11 gadiem
visi te runā par izcilajām Morinjū taktikām... Bļ* spēlēt pret 3x nabagāku klubu ar 10 aizsargiem ir izcila taktika?? Sū*s ne futbols. Vismaz rīt būs vērts laiku tērēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-22 23:52, pirms 11 gadiem
jocker rakstīja: Chelsea sastāvs normāli paārdīts būs uz atbildes spēli... viss Atletico rokās Par spāņu finālu
Labaak izklausiitos, ja tu teiktu par Madrides finaalu

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:52, pirms 11 gadiem
No tā Atletico tak nekā nav, rupekļi un nirēji
Un atkal dienvidnieki raud kā jau parasti

  -1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:52, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: visi te runā par izcilajām Morinjū taktikām... Bļ* spēlēt pret 3x nabagāku klubu ar 10 aizsargiem ir izcila taktika?? Sū*s ne futbols. Vismaz rīt būs vērts laiku tērēt
Tač nebūs viņiem tur nekā, atbildes spēlē Atletico kaut ko iesitīs 100% . Viņi ir ātrāki un komanda viņiem ir labāka kā Čelsī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +13 [+] [-]

, 2014-04-22 23:53, pirms 11 gadiem
tik bailīgu Chelsea nebiju redzējis,iespējams viltīgs Mura gājiens

  -2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:54, pirms 11 gadiem
pat nezinu ko pateikt,peec komentaariem var spriest,ka pat labi,ka darba deelj speeli neredzeeju

  -2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:54, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: tik bailīgu Chelsea nebiju redzējis,iespējams viltīgs Mura gājiens
Kā piemēram kāds?

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:54, pirms 11 gadiem
ko jus te visi cikstat ka garlaiciiga spele no Chelsea puses?? katru speli tak nevar spelet skaistu futbolu, dazreiz ari gadas tada bumbosanas ka sovakar!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:54, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: visi te runā par izcilajām Morinjū taktikām... Bļ* spēlēt pret 3x nabagāku klubu ar 10 aizsargiem ir izcila taktika?? Sū*s ne futbols. Vismaz rīt būs vērts laiku tērēt
Te nu tev pilniigi piekriitu,tiesi taa

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:55, pirms 11 gadiem
un Chelsea ka izteiktai aizsardzibas komandai bija galvenais neielaist vartus ko vini ari izpildija, tgd majas ar 1-0 panems sos un tiks finala!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:55, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: a ko Chelsea parādija atskaitot autobusu?
taviem Atletico ari nemaz nebija tik daudz momenti, pa visu speli labi ja 2 vai 3 momenti un tas arii viss. lai gan vini speleja majas...

  -3 [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ko jus te visi cikstat ka garlaiciiga spele no Chelsea puses?? katru speli tak nevar spelet skaistu futbolu, dazreiz ari gadas tada bumbosanas ka sovakar!!
Maikls Skolfilds, 21:20, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
nilish rakstīja: Kad chelsea spele nekas skaists nav gaidams.
ko tu te dzeni?? vini skatami spele un pat loti.. tik zel ka sovakar nespeles Hazards, kurs loti skaisti spele..

  +6 [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Tač nebūs viņiem tur nekā, atbildes spēlē Atletico kaut ko iesitīs 100% . Viņi ir ātrāki un komanda viņiem ir labāka kā Čelsī.
Jā... un... pagaidi... atcerēšos...
ā, atradu

Futbolā no treneriem nav jēgas!!!

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ko jus te visi cikstat ka garlaiciiga spele no Chelsea puses?? katru speli tak nevar spelet skaistu futbolu, dazreiz ari gadas tada bumbosanas ka sovakar!!
Dažreiz?? visas sezonas garumā. Ja būtu balva par garlaicīgāko komandu eiropā, to noteikti izceltu chelsija.
Pat Di Matteo laikā čelsij tik mīksti nespēlēja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: pat nezinu ko pateikt,peec komentaariem var spriest,ka pat labi,ka darba deelj speeli neredzeeju
Macs pilniigi nekaads,Celsi savaa elementaa!

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: kur ielidos no Real vai Bayern
atkal turēs 0 ielaistus vārtus un Ba iesitīs 87ajā. Viss ir vienkārši.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:56, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: a ko Chelsea parādija atskaitot autobusu?
parādīja disciplīnu, dzelžainu aizsardzību un komandas vienotību! Ar to nepietika šai 0-0?
Un ko parādīja dienvidnieki?

  +3 [+] [-]

, 2014-04-22 23:57, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: visi te runā par izcilajām Morinjū taktikām... Bļ* spēlēt pret 3x nabagāku klubu ar 10 aizsargiem ir izcila taktika?? Sū*s ne futbols. Vismaz rīt būs vērts laiku tērēt
Pievienojos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:57, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kā piemēram kāds?
nu Atletico ar īsti nepārliecināja ,manuprāt Chelsea adeva inicatīvu.Iemidzināšanas taktika.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:57, pirms 11 gadiem
nilish rakstīja: Maikls Skolfilds, 21:20, pirms 3 stundām, ignorēt, atbildēt
nilish rakstīja: Kad chelsea spele nekas skaists nav gaidams.
ko tu te dzeni?? vini skatami spele un pat loti.. tik zel ka sovakar nespeles Hazards, kurs loti skaisti spele..
nu ja sodien chelsea speleja neskatami un sedeja vairak aizsardziba, bet tad jau bija merkis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:58, pirms 11 gadiem
...But at the same time this is not Champions League. This is not the best league in the world. This is football from the 19th century...

  -2 [+] [-]

, 2014-04-22 23:58, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Un ko parādīja dienvidnieki?
Samīcīja čukčas visos komponentos, diemžēl izņemot rezultāta tablo.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-22 23:59, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: un Chelsea ka izteiktai aizsardzibas komandai bija galvenais neielaist vartus ko vini ari izpildija, tgd majas ar 1-0 panems sos un tiks finala!
nu neteikšu ka Chelsea tas būs vieglāk kā Atletico...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-22 23:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: da viņi vismaz centās uzbruka,a Chelsea tik atsitās! kā var fanot par tādu klubu? ceru,ka Pool izģērbs šitos klaunus Anfieldā !
ko vini tur centas ,katru reizi normali apdir** pret chelsea aizsardzibu.. tavejie spani ari sudainu speli aizvadija, taka neraudi,

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:00, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Samīcīja čukčas visos komponentos, diemžēl izņemot rezultāta tablo.
nu jā diemžēl tur tā tava sāpe meklējama

  -4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:00, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: PSc chelsea lidz ar Maura atnaksanu ir kapitaals kauna traips visam anglu futbolam. Vienigais ko vini speej ir uzmest 50vietiigo ikarusu un meginat 1 golu iebakstit.

Pretiigs futbols lai neteiktu vairaak.

Pa lielam tiesi sii iemesla deel Chelsea pazaudeja EPL titulu, jo VISU sezonu NEVAR nemt lejas gala komandas ar 1-0 utt. Piemeram Liverpool visus lejasklubus nem ar 3-0 utt nevis palaujas uz ieplutiitu golu halavaa un sezhas aizsardzibaa.

Ceru Madride siem ieraadis vietu Londonaa un tiks finalaa.

Vismaz riit buus IISTS futbols!!!
+

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:00, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: nu ja sodien chelsea speleja neskatami un sedeja vairak aizsardziba, bet tad jau bija merkis.
Viltnieki... Nemaz nebrinosos ,ja chelsea majas vinnes 1:0 , kkads purkskits iekritis.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:00, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: parādīja disciplīnu, dzelžainu aizsardzību un komandas vienotību! Ar to nepietika šai 0-0?
Un ko parādīja dienvidnieki?
Nu to, ka Atletico dzinās pēc uzvaras, varēja viņu līdzjutēju sejās izlasīt.

Bet nevarēja

Un... ar tiem, kuriem futbols ir tikai "skrien, sit un neskaties atpakaļ" spēle strīdēties nav jēgas, neizmainīsi.
Viņiem īstais futbols ir Real Madrid skrienam un maucam... 11 gadus bez titula.

Bet nu... katram tiesības uz savu viedokli

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:01, pirms 11 gadiem
Go Chelsea!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:02, pirms 11 gadiem
Atceros pagāšgad pēc Real 1:1 MU spēles, Maurs teica :"Negribu neko sliktu teikt par SAF izvēlēto taktiku" (toreiz šie no aizsardzības nokapāja)
Blin pašam Mauram tagad nav kauna??

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:02, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: nu jā diemžēl tur tā tava sāpe meklējama
Man nekas nesāp, paldies.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:02, pirms 11 gadiem
redzesiet majas Chelsea paradis kas ir kas un Atletico aprausies tapat ka PSG pirms paris nedelam!!

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:02, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Samīcīja čukčas visos komponentos, diemžēl izņemot rezultāta tablo.
Viņi vienkarši kārtējo reizi apliecināja ka Spāņi spēlē sievišķīgu futbolu
kas pie katra mazākā kontakta vārtījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:02, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu to, ka Atletico dzinās pēc uzvaras, varēja viņu līdzjutēju sejās izlasīt.

Bet nevarēja

Un... ar tiem, kuriem futbols ir tikai "skrien, sit un neskaties atpakaļ" spēle strīdēties nav jēgas, neizmainīsi.
Viņiem īstais futbols ir Real Madrid skrienam un maucam... 11 gadus bez titula.

Bet nu... katram tiesības uz savu viedokli
+
Tur jau tā lieta ko dod ja iesit 3, bet ielaid 6?

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:03, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu to, ka Atletico dzinās pēc uzvaras, varēja viņu līdzjutēju sejās izlasīt.

Bet nevarēja

Un... ar tiem, kuriem futbols ir tikai "skrien, sit un neskaties atpakaļ" spēle strīdēties nav jēgas, neizmainīsi.
Viņiem īstais futbols ir Real Madrid skrienam un maucam... 11 gadus bez titula.

Bet nu... katram tiesības uz savu viedokli
Nu zilie ar sodien skreeja un sita,tikai skreeja paari centram ne taalaak un sita paari gala liinijai vai autaa!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:04, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Atceros pagāšgad pēc Real 1:1 MU spēles, Maurs teica :"Negribu neko sliktu teikt par SAF izvēlēto taktiku" (toreiz šie no aizsardzības nokapāja)
Blin pašam Mauram tagad nav kauna??
Viņš tak muld vienā muldēšanā.
West Ham viņam spēlējot 19. gs. futbolu.
Pats ar tādu uz Madridi aizbrauca.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:04, pirms 11 gadiem
Chelsea aizsardzība dzelzs siena,var uzvarēt tāpat kā 2012.gadā.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:04, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Man nekas nesāp, paldies.
nu ja vairs jau nē, kad visi sapņi izgaisuši
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:06, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: +
Tur jau tā lieta ko dod ja iesit 3, bet ielaid 6?
Tev interesantāk būtu skatīties, kā visas spēles 2 autobusi sacenstos, kurš mazāk iesitīs??

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:07, pirms 11 gadiem
Bulls-Celtics rakstīja: Chelsea aizsardzība dzelzs siena,var uzvarēt tāpat kā 2012.gadā.
iespējams Muris grib paņemt ČL ar tādu pašu taktiku kā jau to
Chelsea izdarīja,jo iespējams neredz citu variantu...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:07, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Viņi vienkarši kārtējo reizi apliecināja ka Spāņi spēlē sievišķīgu futbolu
kas pie katra mazākā kontakta vārtījās
Aha. Tik vairākas reizes tur viesus smuki pa zālāju izsmērēja, bet to jau laikam ne1 neredzēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:07, pirms 11 gadiem
Atkārtošos - CHE pēc tā fināla ar Bayern pār gadus atpakaļ nav vēlami CL finālās vismaz gadus piecus. Pietika jau ar to spēli, kur visas tās garumā londonieši bija absolūti nevarīgi un nožēlojami (ja kādam ir atmiņā caurumi, iesaku pagooglēt avotus angļu mēlē), bet tomēr kaut kā tika pie trofejas. Kauss ir jādod labākajam, nevis tam, kurš visas spēles laikā tikai atsitās un beigās pendelēs (sauc arī par loteriju) izrauj uzvaru!

Neesmu ne Atletico fans, ne Chelsea antifans... tikai objektīvs vērotājs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:08, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: nu ja vairs jau nē, kad visi sapņi izgaisuši
Kādi mļn sapņi, ko tu tur šņuksti?

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:08, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Tev interesantāk būtu skatīties, kā visas spēles 2 autobusi sacenstos, kurš mazāk iesitīs??
Nav pretenziju
Bieži spēles, kuras beidzās 0-0 ir daudz interesantākas nekā piemēram kkāds 4-1

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:08, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: iespējams Muris grib paņemt ČL ar tādu pašu taktiku kā jau to
Chelsea izdarīja,jo iespējams neredz citu variantu...
īsti neredzu, kā atšķirās Maura un di Matteo taktikas? Tas pats nebaudāmais futbols vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:09, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Aha. Tik vairākas reizes tur viesus smuki pa zālāju izsmērēja, bet to jau laikam ne1 neredzēja
Tu beidz pīpēt spaisu

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:10, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Kādi mļn sapņi, ko tu tur šņuksti?
nestreso, bet lien atpakaļ alā gunār
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:10, pirms 11 gadiem
Chelsea nesanaaca uzbrukums ari tapec ka nespeleja divi uzbrukumu lideri Hazards un Oskars

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:10, pirms 11 gadiem
bus vini Londona tad jus redzesiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:13, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Ej izdari pasaulei pakalpojumu un iedzer balinātāju.
Dīvainis, ja tu viens skaities pasaule, tad laikam esi pats Jēzus Kristus

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:13, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nesaprotu šitos Blues fanus,jums tiešam patīk šitā olu ripināšana?
Ko tu vispār saproti cirvi?
atkal alkašu lieto?

  +8 [+] [-]

, 2014-04-23 00:13, pirms 11 gadiem
uzbrukums uzvar spēles, bet titulus atnes aizsardzība

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:13, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Uzdod sev jautajumu kapec Chelsea zaudeja EPL titulu? Tapec ka antifutbols ar meerki mazak ielasit der pret daziem klubiem atseviskaas speles, bet ne sezonas garumaa. Piemeram Liverpoole un MCity visus autsaiderus EPL nem ar cigaaru mutee 3-0 4-1 utt kamer Chelsea censas izmocit golu un sezhas autbosusaa. Sezonas garumaa tas nestradaa un ir pretiigi.
tavs City ar liko mutē nu pat kā vienam autsaideram pačakarēja punktus

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:14, pirms 11 gadiem
Andzzeys rakstīja: Atkārtošos - CHE pēc tā fināla ar Bayern pār gadus atpakaļ nav vēlami CL finālās vismaz gadus piecus. Pietika jau ar to spēli, kur visas tās garumā londonieši bija absolūti nevarīgi un nožēlojami (ja kādam ir atmiņā caurumi, iesaku pagooglēt avotus angļu mēlē), bet tomēr kaut kā tika pie trofejas. Kauss ir jādod labākajam, nevis tam, kurš visas spēles laikā tikai atsitās un beigās pendelēs (sauc arī par loteriju) izrauj uzvaru!

Neesmu ne Atletico fans, ne Chelsea antifans... tikai objektīvs vērotājs!
Kas tad Minhenei traucēja parādīt, ka šie labāki?

Visskaistākais ir rezultāts uz tablo.

Spēle aizmirstās, tituli paliek.

Un pēc Zigfrīda spriežot, šis man mēģina iestāstīt, ka Real rūp skaists futbols, nevis tituli... hmmm:
1) vai nu daudz šis no sava kluba nesaprot
2) vai arī, ja tā ir patiesība, tad tam, ka smejos par Real, ir tikai vēl lielāks pamats
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:15, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nesaprotu šitos Blues fanus,jums tiešam patīk šitā olu ripināšana?
lai tad futbols vienmer asociējas ar uzbrukumu?? ir ari skaistas epizodes aizsarddzibaa.. un vnk sodien nebija chelsea diena uzbrukumaa

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:15, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Uzdod sev jautajumu kapec Chelsea zaudeja EPL titulu? Tapec ka antifutbols ar meerki mazak ielasit der pret daziem klubiem atseviskaas speles, bet ne sezonas garumaa. Piemeram Liverpoole un MCity visus autsaiderus EPL nem ar cigaaru mutee 3-0 4-1 utt kamer Chelsea censas izmocit golu un sezhas autbosusaa. Sezonas garumaa tas nestradaa un ir pretiigi.
ok kkur tā problēma ir kpc tika zaudēts apakšgala komandām, bet tie tavi MC un Pool kuri slāna visus autsaiderus, tādai disciplinētai komandai kā Chelsa nepakāsa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:18, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Taa ir 1 spele kuraa nicha, aa un jaa Chelsea tiem pasiem pat pamanijas zuadeet Un ne tikai tiem vien, veel daziem looseriem kas kapajas par EPL paliksanu sie zaudeja ar slaveno 0-1
nu tad neraksti te murgus...katrs kādreiz kādam pakāš,nav neuzvaramu komandu ,ne Tavs City,ne viņu Chelsea,ne mans MU

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:18, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Skaidrs ka visi par Chelsea antifutbolu ir tikai tapec ka to vada kipa uuber-taktikis Maurs. Ja to vaditu kads cits treneris visi piikstetu kadu pretigu futeni spele angli utt, bet tagad visi met kazokus uz otru pusi. Esiet reaalisti,atveriet acis un iesledziet kaut nedaudz pascienas - Chelsea spelee pretigu futbolu. Ja to pasu daritu spaani visi raudaatu, bet ka redzat taa nav.
Tu vispēr būtu nokaunējies pieminēt te Spāņus, jo viņi ir tie kas spēlē vispretīgāko futbolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:20, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nav pretenziju
Bieži spēles, kuras beidzās 0-0 ir daudz interesantākas nekā piemēram kkāds 4-1
piekrītu, šodien izklaidējos - skaitīju cik reizes čelsija dabūja bumbu pretinieku soda laukumā, kādas 6 laikam bija. Ļoti interesanti.

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:20, pirms 11 gadiem
Suņi rej, karavāna ripo tālāk. Kur tad City, Barcelona, Dortmunde, PSG ar saviem skaistajiem uzbrukuma futboliem? Jap, sēž ar aliņu rokās savos dīvānos un mācās, kā pareizi ir uzvarēt, nevis golus bakstīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:20, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Dīvainis, ja tu viens skaities pasaule, tad laikam esi pats Jēzus Kristus
Pasakām par Jēzuliņiem neticu, bet tā ir pilnīgi cita saruna.
Ja domā, ka vari citus kkur sūtīt, kur ienāk prātā, un esi dikti labāks, nav mana problēma. Man likās mēs te par futbolu runājam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:21, pirms 11 gadiem
Katrs treneris izveelas savu taktiku titulu izciiniisanai,bet es prieksroku dodu skaisti izciiniitiem tituliem,nevis saada veidaa vai speelee kaa sodien,turklaat ja veel komandai ir gandriiz neierobezots budzets,tad vispaar truukst vaardu!

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:21, pirms 11 gadiem
Nu nezinu gan, vai bezvārtu neizšķirts Čelsi dod lielas iespējas. Ja Madride pamanās iesist pirmie, tad atlikusī spēle ir ļoti liels pārbaudījums.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:21, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: piekrītu, šodien izklaidējos - skaitīju cik reizes čelsija dabūja bumbu pretinieku soda laukumā, kādas 6 laikam bija. Ļoti interesanti.
Tpc jau rakstīju bieži, bet tas nenozīmē vienmēr

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:23, pirms 11 gadiem
Nekāda, jo pretī ir komanda, kura spējīga uz tieši tādu pašu autobusu kā Chelsea (un nešaubos, ka tā arī darīs, taču ir labāki izpildītāji uzbrukumā, kas var ielikt no 30m, ja paveicas). Pendeles - tā jau ir laimes spēle.
Zigfrīdsss rakstīja: kur garants,ka chelsea neielidos stamfordā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:23, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: kas tur skaists? 0:0? pat tolkam neuzbrukāt,ar tādu sastāvu tāda biksēs čurātāju taktika,un vēl man te stāsta par Chelsea sirdi un raksturu
Pēc chelsijas fanu loģikas sanāk, ja kādu dienu zilie nespēlēs no aizsardzības un regulāri gūs 2-4 vārtus spēlē ( piem. Kā real vai Liverpool) tad viņi vairs nefanos par šo klubu?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:23, pirms 11 gadiem
Nu nepārspīlē te puišel
un ko tā bumbošanas deva tiem spāņu balerīnām??

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:23, pirms 11 gadiem
fabregas4 rakstīja: Katrs treneris izveelas savu taktiku titulu izciiniisanai,bet es prieksroku dodu skaisti izciiniitiem tituliem,nevis saada veidaa vai speelee kaa sodien,turklaat ja veel komandai ir gandriiz neierobezots budzets,tad vispaar truukst vaardu!
nu, ir jāsaprot ka bu'dzets futbolā jau sen kā uzpūsts,un līmenis ir izlīdzinājies ,arī citi ir iemācījušies spēlēt futbolu,neatkarīgi no budžeta...

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:24, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Nekāda, jo pretī ir komanda, kura spējīga uz tieši tādu pašu autobusu kā Chelsea (un nešaubos, ka tā arī darīs, taču ir labāki izpildītāji uzbrukumā, kas var ielikt no 30m, ja paveicas). Pendeles - tā jau ir laimes spēle.
Atlēti jau arī šo to no distances var uzsist un šajā spēlē sita arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:24, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Pasakām par Jēzuliņiem neticu, bet tā ir pilnīgi cita saruna.
Ja domā, ka vari citus kkur sūtīt, kur ienāk prātā, un esi dikti labāks, nav mana problēma. Man likās mēs te par futbolu runājam.
Laikam tevi būs jāaizved uz baznīcu un ar svēto ūdeni jāapšļāc....
Bet tā tava tendence nedaudz kaitinoša....

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:25, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Skat FA kauss atkal paies gar ausi
Kurpretī jūs pat turnīrā vispār vairs neesat.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:25, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Laikam tevi būs jāaizved uz baznīcu un ar svēto ūdeni jāapšļāc....
Bet tā tava tendence nedaudz kaitinoša....
Apšļākt Tu vari tualetē kaut ko, liecies ka 1x mierā.
Ignored

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:26, pirms 11 gadiem
Pie d...sas!CHE buus finaalaa!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:26, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: highlightu video max uz 30s,sezonas sliktākā spēle !
higlights bisku garaaks sanaaca 3.min,no kuriem minuuti aiznjeema CL himmna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:27, pirms 11 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Suņi rej, karavāna ripo tālāk. Kur tad City, Barcelona, Dortmunde, PSG ar saviem skaistajiem uzbrukuma futboliem? Jap, sēž ar aliņu rokās savos dīvānos un mācās, kā pareizi ir uzvarēt, nevis golus bakstīt.
Barcelona, City un borussia zaudēja interesantās spēlēs ar uzbrūkoša tipa pretiniekiem (barsa pret atletico, city pret barsu, borussia pret real utt.) vienīgi žēl PSG, jo atdūrās pret kauna traipu a.k.a Chelsiju.

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:27, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Skatos te visi lielie autobusu atbalstitaaji. Kapec tad visi neslavee LV izlasi pec kartejas speles kad sie ari spele ar ikarusu un 3x puslaikaa pariet pari centram???

Saksim izmantot momentus + bish pieliksim aizsardzibaa busim Chelsea kloni un visi pokemoni varees kaifot!!!
LV aizsardzība parasti izturēja pirmās 45. min...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:27, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Skatos te visi lielie autobusu atbalstitaaji. Kapec tad visi neslavee LV izlasi pec kartejas speles kad sie ari spele ar ikarusu un 3x puslaikaa pariet pari centram???

Saksim izmantot momentus + bish pieliksim aizsardzibaa busim Chelsea kloni un visi pokemoni varees kaifot!!!
Un kur tad palika visi lielie tirsēji ka Chelsea bez variantiem?
atkal aptirsāties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:28, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Skat FA kauss atkal paies gar ausi
Kaads tam sakars tagad es nesaprotu? Un kaapeec atkal paies?Taada sajuuta ka tev ir svariigi kautko uzrakstiit,vienalga lai kas tas buutu ka tik ir!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:29, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: ja tā pret Atletico nospēlētu Real,Bayern,Barsa,MU jebkurš top klubs,tad te lietos mēsli tonnām! A ja Chelsea tā nokapā tad malači,taktika utt
katram jau savs,daziem patiik uzbruukoshs futbols citiem shahs

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:29, pirms 11 gadiem
brands1990 rakstīja: Nu nezinu gan, vai bezvārtu neizšķirts Čelsi dod lielas iespējas. Ja Madride pamanās iesist pirmie, tad atlikusī spēle ir ļoti liels pārbaudījums.
es to pashu saku,, ja spelesim ta pat ka pret PSG, tad visas iespejas tikt finalaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:29, pirms 11 gadiem
march_2k rakstīja: Apšļākt Tu vari tualetē kaut ko, liecies ka 1x mierā.
Ignored
Atbildēšu tāpat! Gan jau izlasīsi
Sezonas sākumā pat līdz vidum tu lēkāji ar pirkstiem gaisā, bet tgd, kad atlicis ir FA kauss, kuru skaisti varat zaudēt esi kā pabira, kura nozēkā citus, bet neredz savas lupatas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:30, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Pēc chelsijas fanu loģikas sanāk, ja kādu dienu zilie nespēlēs no aizsardzības un regulāri gūs 2-4 vārtus spēlē ( piem. Kā real vai Liverpool) tad viņi vairs nefanos par šo klubu?
Daži nefano tikai par skaistiem vārdiem un skaistas krāsas krekliņiem.

Ančeloti laikos tā bija... un???
Vienalga šis abu Mourinju laiku Chelsea ir labāks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:32, pirms 11 gadiem
Mourinjo mērķis bija atrast taktiku, kā varētu iekļūt ČL finālā. Viņš to ir noskatījis. Varbūt, ja ka'ds neitrāls fans viņam būtu piezvanījis un teicis ,lai spēlē uzbrūkošu futbolu, varbūt pārmainītu taktiku...varbūt.Skaisti zaudēt nebija Chelsea mērķis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:32, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: nu, ir jāsaprot ka bu'dzets futbolā jau sen kā uzpūsts,un līmenis ir izlīdzinājies ,arī citi ir iemācījušies spēlēt futbolu,neatkarīgi no budžeta...
Es bij domaajis Chelsea, kas ir praktiski ar neierobezotu budzetu un speelee saadaa manieree,sodien bij sajuuta ka tas liimenis ir ne tikai izliidzinaajies,bet jau krietni paaraudzis bagaatniekus,lai arii rezultaataa tas neizpaudaas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:33, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: Chelsea uzbrucēji nav vajadzīgi,spēlējat ar 10 MF,vai ar 10 Defiem
Tas, ka Tev daudz nominālie uzbrucēji, vēl nenozīmē, ka uzvarēsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:35, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Dodam jums iespēju! Neizniekojat!
Savādāk vēl 10 gadus nāksies gaidīt skaisti izcīnītu kausu
Skaties iespeeju deveej,ka nepaliekat ar pliku peecpusi sosezon ar savu special one!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:35, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Dodam jums iespēju! Neizniekojat!
Savādāk vēl 10 gadus nāksies gaidīt skaisti izcīnītu kausu
Devējs atradies. Līdz savai iespējai paši tika.
2. jau ir izrunāts.
Mļn jūs vispār bijāt nonentity līdz Romānam. STFU.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:36, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Daži nefano tikai par skaistiem vārdiem un skaistas krāsas krekliņiem.

Ančeloti laikos tā bija... un???
Vienalga šis abu Mourinju laiku Chelsea ir labāks
par ko tad vēl var fanot, ja ne par spēli ko komanda rāda?? Par tituliem? Par kluba nosaukumu? Ja būtu dzimis Londonā tad tevi vēl saprastu, ķip atbalsti savējos, bet šajā gadījumā tu atbalsti tikai kluba vārdu, jo spēle ir 1 liels s*ds.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:36, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nu jā Tu tak fano par lielo Chelsea sirdi
aij, vispār neizteikšos, glory hunter

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:36, pirms 11 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Real ir sasniedzis Eiropā daudz vairāk nekā Chelsea, tu mazgadīgais klaun
Tu lasi arī?

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:36, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tas, ka Tev daudz nominālie uzbrucēji, vēl nenozīmē, ka uzvarēsi
saprotu,ka esi Chelsea fans un visur vinjus atbalstiisi,bet varu sadereet,ja shodien pret Atletico speeleetu da jebkura cita komanda un speeleetu taapat kaa Chelsea,tu nebuutu prieciigs par to ko redzeeji un ko laukumaa paraadiija Atletico pretinieki

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:37, pirms 11 gadiem
tomasmuller rakstīja: Chelsea izlidos!
Atletico vinēs ar vienu vārtu pārsvaru atbildes spēli!
....Tavos sapņos.... ha ha!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:37, pirms 11 gadiem
fabregas4 rakstīja: Es bij domaajis Chelsea, kas ir praktiski ar neierobezotu budzetu un speelee saadaa manieree,sodien bij sajuuta ka tas liimenis ir ne tikai izliidzinaajies,bet jau krietni paaraudzis bagaatniekus,lai arii rezultaataa tas neizpaudaas!
ne nu man te tos komentārus palasot ir es nekad neesmu redzējis skaistu futbolu no Chelsea puses tāpēc arī par viņiem nefanoju,un man pie pakaļas kā viņi spēlē,man patīk kā spēlē (ne šosezon)MU un es par šiem fanoju...katrs fano par to kas tam patīk....

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:37, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: da Chelsea aptirsās,nevar uzvilkt komandu kurai galvenais sponsors ir Azerbaijan
Un ko tad uzbrukošā Barsa izdarija???
beidz tak vienreiz dzert
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:37, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: saprotu,ka esi Chelsea fans un visur vinjus atbalstiisi,bet varu sadereet,ja shodien pret Atletico speeleetu da jebkura cita komanda un speeleetu taapat kaa Chelsea,tu nebuutu prieciigs par to ko redzeeji un ko laukumaa paraadiija Atletico pretinieki
Morāle ir vienkārša, buss ir ok, ja Tava komanda ar to brauc.
Ja ar busu brauc pretinieku komanda, tad tā spēlē 19. gs futbolu, kā Maurs pats izteicās pēc spēles ar West Ham
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:39, pirms 11 gadiem
Starp citu Azerbaidžānai laba reklāma par 12 miljoniem eiro, google meklētājs spēles laikā gan jau bija ļoti karsts

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:39, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: par ko tad vēl var fanot, ja ne par spēli ko komanda rāda?? Par tituliem? Par kluba nosaukumu? Ja būtu dzimis Londonā tad tevi vēl saprastu, ķip atbalsti savējos, bet šajā gadījumā tu atbalsti tikai kluba vārdu, jo spēle ir 1 liels s*ds.
ahh... pieķērās... nu jā, neesmu no Londonas. Deivids Bekhems bija no Londonas...

Bet jā... atbalstu klubu un visu kas ar to saprotams, nevis sniegumu uz laukuma.
Grūti saprast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:40, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: saprotu,ka esi Chelsea fans un visur vinjus atbalstiisi,bet varu sadereet,ja shodien pret Atletico speeleetu da jebkura cita komanda un speeleetu taapat kaa Chelsea,tu nebuutu prieciigs par to ko redzeeji un ko laukumaa paraadiija Atletico pretinieki
ja Atletico spēlētu pret dajebkuru citu komandu tad es visticamāk to spēli neskatītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:42, pirms 11 gadiem
Liekat mieru Chelsijai,komanda to vien dara ka pa CL finaliem dziivo.Klase
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:42, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Taa dara, lai speeles gaita nokertu pretiniekus uz pretuzbrukumiem, bet chelsija tik apmiizusies bija ielaist, ka pat nemegjinaja veidot pretuzbrukumus. Zb jau maurs ar savu miizeeja taktiku, var uzvareet trofejas ar taadu speeli, bet tad lai speelee pie tuksham tribiineem un bez tv translaacijaam.
Mēģināja jau gan, tikai Atlēti arī bija pietiekami modri. Pret paviršāku komandu gan jau būtu aizskrējuši. Rokraksts diezgan skaidrs, tur df un tad skrien pilnā ātrumā. Tik žēl ka Atlētiem klases pietrūka, lai kkā iemocītu to vienīgo golu.
Redzēs, kuri būs organizētāki un labāk koncentrējušies atbildes spēlei. Te viss var aizvilkt arī līdz 0-0 divu spēļu summā.

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:43, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Taa dara, lai speeles gaita nokertu pretiniekus uz pretuzbrukumiem, bet chelsija tik apmiizusies bija ielaist, ka pat nemegjinaja veidot pretuzbrukumus. Zb jau maurs ar savu miizeeja taktiku, var uzvareet trofejas ar taadu speeli, bet tad lai speelee pie tuksham tribiineem un bez tv translaacijaam.
man jau ar ne visai iet pie sirds šāda taktika...tik ka Atletico nepārvērtē sevi un atbildesspēlē nesanāk nesmukums..tās čista manas domas

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:43, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: ahh... pieķērās... nu jā, neesmu no Londonas. Deivids Bekhems bija no Londonas...

Bet jā... atbalstu klubu un visu kas ar to saprotams, nevis sniegumu uz laukuma.
Grūti saprast?
grūti saprat kāpēc Chelsiju? Kāpēc ne west ham utd? Abi klubi liek autobusus vārtu priekšā, tieši tā kā tev patīk. Ā nu pareizi, Chelsijai tač ir nauda un tituli. Kurš tad ir tas glory hunter??

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:43, pirms 11 gadiem
Bronsons rakstīja: ne nu man te tos komentārus palasot ir es nekad neesmu redzējis skaistu futbolu no Chelsea puses tāpēc arī par viņiem nefanoju,un man pie pakaļas kā viņi spēlē,man patīk kā spēlē (ne šosezon)MU un es par šiem fanoju...katrs fano par to kas tam patīk....
Jaa tiesi taa katram savs,lai paliek

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:44, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: ja Atletico spēlētu pret dajebkuru citu komandu tad es visticamāk to spēli neskatītos
nu taas jau ir tavas probleemas

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:44, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Starp citu Azerbaidžānai laba reklāma par 12 miljoniem eiro, google meklētājs spēles laikā gan jau bija ļoti karsts
pagoglē kaut ko par trakiem večiem

  -4 [+] [-]

, 2014-04-23 00:44, pirms 11 gadiem
Gribu, lai Real un Chelsea tiek finala. Un tad redzeet, kaa juus apraujaties ar savu aizsardziibu

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:45, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kas tad Minhenei traucēja parādīt, ka šie labāki?

Visskaistākais ir rezultāts uz tablo.

Spēle aizmirstās, tituli paliek.

Un pēc Zigfrīda spriežot, šis man mēģina iestāstīt, ka Real rūp skaists futbols, nevis tituli... hmmm:
1) vai nu daudz šis no sava kluba nesaprot
2) vai arī, ja tā ir patiesība, tad tam, ka smejos par Real, ir tikai vēl lielāks pamats
Bernabeu un kluba vadiiba nekad, nekad nepielautu, ka treneris noliek autobusu un atsitas, bez meerkja pariet pari centram un uzvareet titulus spelejot ar miizeeju taktiku.

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:46, pirms 11 gadiem
CHE labaakaa aizsardziiba Eiropaa,vai Real labaakais uzbrukums?Varbuut jaa,varbuut nee...
fibery rakstīja: Gribu, lai Real un Chelsea tiek finala. Un tad redzeet, kaa juus apraujaties ar savu aizsardziibu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:47, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Barsas bumbosanaas ap soda laukumu un laukuma centraa tu sauc par uzbrukosu futbolu???? Barsas speles stils ir olu ripinasana,visi uzbrukumi ar retiem iznemumiem bez asuma un merktiecibas uz vartiem. Tiesi tapec vini ir tur kur ir. Gribi redzet istu uzbrukuma futeni? Paskaties rit otru pusfinaalu vai EPL speles ar MCity vai Pooles daliibu un tu redzesi arskiribu.
Ne jau es te teicu ka barsa spele uzbrukosu futbolu, tu cirvi

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:47, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: nu taas jau ir tavas probleemas
problēmas ir tev, jo var arī sanākt tā, ka neviens no dienvidniekiem finālā atkal nebūs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:48, pirms 11 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Real ir sasniedzis Eiropā daudz vairāk nekā Chelsea, tu mazgadīgais klaun
Jau 1997.gadā grupa Mixeri ir atbildējuši uz tavu jautājumu - Esi Reāls!
Mixeri Esi reals - YouTube
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:48, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Bernabeu un kluba vadiiba nekad, nekad nepielautu, ka treneris noliek autobusu un atsitas, bez meerkja pariet pari centram un uzvareet titulus spelejot ar miizeeju taktiku.
Kapello tak tieši par to pēc izcīnīta līgas titula atlaida, ka futbols nebija pietiekami smuks.. sanāk otra galējība.
Ai, kā nevajadzēja savulaik atbrīvot del Boski

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:48, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Bernabeu un kluba vadiiba nekad, nekad nepielautu, ka treneris noliek autobusu un atsitas, bez meerkja pariet pari centram un uzvareet titulus spelejot ar miizeeju taktiku.
viens no galvenajiem iemesliem kaapeec savulaik Kapello tika aizsuutiits pensijaa,faniem nepatika komandas speeles stils,paaraak uz aizsardziibu tendeets

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:49, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: Chelsea čempionu spēli nekad nav rādijusi,pret Bayern izlīda uz to,ka Robēns papildlaikā neiesita 11m ! Pret Benficu finālā izvilka Ivanovičs,lai gan Benfica stipri neatpalika no Blues !
pret Beficu jau varēja skatīties spēli, bija interesanta, pirms Maura izcilās autobusa taktikas ieviešanas.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:49, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: grūti saprat kāpēc Chelsiju? Kāpēc ne west ham utd? Abi klubi liek autobusus vārtu priekšā, tieši tā kā tev patīk. Ā nu pareizi, Chelsijai tač ir nauda un tituli. Kurš tad ir tas glory hunter??
Kāpēc Real, nevis Getafe, vai Atletico?
Kāpēc Barcelona, nevis Espanyol?
Kāpēc Bayern, nevis 1860?

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:50, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kāpēc Real, nevis Getafe, vai Atletico?
Kāpēc Barcelona, nevis Espanyol?
Kāpēc Bayern, nevis 1860?
tāpēc, ka šīs komandas nav nožēlojami autobusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:51, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Bernabeu un kluba vadiiba nekad, nekad nepielautu, ka treneris noliek autobusu un atsitas, bez meerkja pariet pari centram un uzvareet titulus spelejot ar miizeeju taktiku.
Un nekad nepieļautu, ka par Real galveno treneri kļūst Mourinju jā.

Tas ir nevis dēļ iemesla, ka vadība neļaus spēlēt futbolu no aizsardzības, bet gan dēļ mediju spiediena un bažām par to, ka VAIJ VAIJ VAIJ... sāks mazāk fanu atribūtikas pirkt

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:51, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: problēmas ir tev, jo var arī sanākt tā, ka neviens no dienvidniekiem finālā atkal nebūs!
ja godiigi,tad man pilniigi vienaldziigs kas speelees finaalaa un kas galaa uzvarees,kopsh Barca izstaajusies,taalaakais jau man ir vakara izklaide, bet Chelsea speele atgaadina neizdevushos draamu,nevis lielbudzeta trilleri ar izciliem aktieriem un paaris oskariem par labaakajaam lomaam

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:51, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Es ar gribu tādu finālu, lai pieliek otrus Spāņus pie sienas!
Ko vinji tur var pielikt pie sienas? Knapi izliida pret PSG, kur nu vel pret Real Madrid vai to pashu Bayern, kas tgd ir 3x stipraaka, kaa 2012 gada

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:52, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: da labāk bez titula,bet vismaz nav kauns par komandu,iet uz priekšu,spēlē skaistu futbolu ! A te maksāt 100eiro par biļeti,lai redzētu kā Chelsea olas ripina....
Tad kad tu samaksāsi tos 100 eiro un aiziesi uz kautvienu spēli un izbaudīsi to atmosfēru kas tur ir, tad tu sapratīsi, ka galvenais ir atbalstīt komandu un tās izvēlēto taktiku, kas nes viņiem titulus. Jo fanu sirdīs paliek izcīnītie tituli, nevis kādā spelē sasisti 3 vai 4 goali

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:52, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: tāpēc, ka šīs komandas nav nožēlojami autobusi.
skaista atbilde

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:53, pirms 11 gadiem
Vienigais uz ko Chelsea ir interesanti skatities, ir Hazards
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:53, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: pagoglē kaut ko par trakiem večiem
A mēs nevaram Latvijas reklāmu uzlikt uz kāda no superklubiem?

30 miljoni Eiro un Arsenal teiksim nēsātu Latvia.lv domeinu .

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:53, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: ja godiigi,tad man pilniigi vienaldziigs kas speelees finaalaa un kas galaa uzvarees,kopsh Barca izstaajusies,taalaakais jau man ir vakara izklaide, bet Chelsea speele atgaadina neizdevushos draamu,nevis lielbudzeta trilleri ar izciliem aktieriem un paaris oskariem par labaakajaam lomaam
Aktieri tikai spēlē spānijāā, kur visi krīt kā lupatas gar zemi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:54, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: ja godiigi,tad man pilniigi vienaldziigs kas speelees finaalaa un kas galaa uzvarees,kopsh Barca izstaajusies,taalaakais jau man ir vakara izklaide, bet Chelsea speele atgaadina neizdevushos draamu,nevis lielbudzeta trilleri ar izciliem aktieriem un paaris oskariem par labaakajaam lomaam
Neliekuļo! Jums tak Barsas faniem aiz aizvainojuma AM ir favorīts nr2
Oskarus dala la ligā Tur tiešām briti nav konkurenti!

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:54, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un nekad nepieļautu, ka par Real galveno treneri kļūst Mourinju jā.

Tas ir nevis dēļ iemesla, ka vadība neļaus spēlēt futbolu no aizsardzības, bet gan dēļ mediju spiediena un bažām par to, ka VAIJ VAIJ VAIJ... sāks mazāk fanu atribūtikas pirkt
savaa zinjaa tev taisniiba,Barca uzvareeja Rayo ar 3-0,bet visi apkaart runaaja un paarmeta trenerim,ka Rayo par 1% lielaaks bumbas paarvaldiishanas laiks,nu kaa taa var,kas taa speelee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:55, pirms 11 gadiem
Labi, nav ko te ciiniities, tapat visiem ir skaidrs, ka iistais finaals ir riit

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 00:55, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un nekad nepieļautu, ka par Real galveno treneri kļūst Mourinju jā.

Tas ir nevis dēļ iemesla, ka vadība neļaus spēlēt futbolu no aizsardzības, bet gan dēļ mediju spiediena un bažām par to, ka VAIJ VAIJ VAIJ... sāks mazāk fanu atribūtikas pirkt
Maurs ar savām "taktikām" pilnībā izgāzās Madridē 3 gados 1 jēdzīgs tituls. Paskaties kā Ančeloti dod, kauss kabatā, pusfināls ČL, un cīņa par La Liga titulu + nav nekāds autobus uz laukuma. Tas viss 1. sezonā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 00:57, pirms 11 gadiem
Problem? rakstīja: Maurs ar savām "taktikām" pilnībā izgāzās Madridē 3 gados 1 jēdzīgs tituls. Paskaties kā Ančeloti dod, kauss kabatā, pusfināls ČL, un cīņa par La Liga titulu + nav nekāds autobus uz laukuma. Tas viss 1. sezonā.
Jā un paskaties kādi Ančeloti tituli un kādi Mourinju... kā diena pret nakti.

Ta jau arī ir tas par ko mēs runājam... nosēdini Ikeru uz benķa un Tevi jau vēlas nošaut

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:57, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Siber rakstīja: Un ko tad uzbrukošā Barsa izdarija???
beidz tak vienreiz dzert

Pats tu loh esi cirvis!!!
Tad nākošreiz izšņauc acis pirms kaut ko raksti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:57, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Neliekuļo! Jums tak Barsas faniem aiz aizvainojuma AM ir favorīts nr2
Oskarus dala la ligā Tur tiešām briti nav konkurenti!
klausies,tu tagad man saaksi skaidrot kaa es domaaju,uz ko man aizvainojums un kas man interesee,kas tu man mamma vai,ka izliecies ka mani paziisti,uz Atletico man nav nekaada aizvainojuma,driizaak uz pasha komandas speeleetaajiem,ka slikti nospeeleeja un atkaartoju veelreiz,ja jau tev nepieleca,man pilniigi vienalga kas vinnes vai kas speelees finaalaa

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:59, pirms 11 gadiem
Robijs Huds rakstīja: 2 haļavas iekrita
Vel pietam Zlatans izkrita

     [+] [-]

, 2014-04-23 00:59, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: čempionu spēle,50s mest autu
Pie katra auta 3 speletaji iet mest katrs pa 15 sec patur bumbu un dod otram

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 00:59, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: Vel pietam Zlatans izkrita
un zālājs Stamford Bridge nerunāja franciski
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:01, pirms 11 gadiem
Par ko jūs diskutējiet vislaik ?

Vēl jau atbildes spēle nav bijusi.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:01, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: klausies,tu tagad man saaksi skaidrot kaa es domaaju,uz ko man aizvainojums un kas man interesee,kas tu man mamma vai,ka izliecies ka mani paziisti,uz Atletico man nav nekaada aizvainojuma,driizaak uz pasha komandas speeleetaajiem,ka slikti nospeeleeja un atkaartoju veelreiz,ja jau tev nepieleca,man pilniigi vienalga kas vinnes vai kas speelees finaalaa
Arī agresīvs paliki kā Vanga! Neesat rados?
Un turpini liekuļot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:02, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: labi jālasās gulēt,savādāk jau sāk sāpēt galva no Chelsea slavināšanas
Es vēlreiz atkārtoju...
neslavinu... tāpat zinu ka labākie

oponēju pret viedokli "Chelsea ir mēsls"
nu... pret tiem, kuriem nervi netur, kad viss nenotiek tā kā viņiem gribētos

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:03, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Arī agresīvs paliki kā Vanga! Neesat rados?
Un turpini liekuļot
Vanga gaishregjis jau esi tu,izraadaas ka citu cilveeku domas maaki lasiit

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:03, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: A mēs nevaram Latvijas reklāmu uzlikt uz kāda no superklubiem?

30 miljoni Eiro un Arsenal teiksim nēsātu Latvia.lv domeinu .
Te taču nav neviena tik traka
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:05, pirms 11 gadiem
Tik smiekliigi, par katru komentu, kur ir piemineeti par sliktu Chelsea, ir sabaazti miinusinji, hahaa

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:05, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Te taču nav neviena tik traka
Kas vainas ? Laba ideja manprāt .

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:05, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Vanga gaishregjis jau esi tu,izraadaas ka citu cilveeku domas maaki lasiit
Nu beidz man ar tevi un Vangu par kkādām prognozēm nepārspēt! Sevišķi Vanga jau te kausus katru dienu dala pa labi un pa kreisi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:06, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: Gribu, lai Real un Chelsea tiek finala. Un tad redzeet, kaa juus apraujaties ar savu aizsardziibu
Chelsea panemtu

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:06, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Par ko jūs diskutējiet vislaik ?

Vēl jau atbildes spēle nav bijusi.
manuprāt, mērāmies krāniņiem

un drīz būs diskusija par to, kuram klubam smukākais crest.

Tad man būs jāazistāvas pret "kur Tu zilu lauvu esi redzējis? Kur Anglijā lauvas?" un... sarkanā krāsa ir smukāka par zilo
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 01:06, pirms 11 gadiem
Kurzemes Dubriks rakstīja: Tie Spāņi kā Rīgas krieveļi! Nekaunīgi bez gala! Tik ļoti cerēja, bet atkal nekā! Prieks par jūsu vaidiem
vards vieta

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:07, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Kas vainas ? Laba ideja manprāt .
Domāju, ka tālredzīgāk tādu naudu būtu ieguldīt Audā un būtu pašiem savs superklubs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 01:07, pirms 11 gadiem
fibery rakstīja: Tik smiekliigi, par katru komentu, kur ir piemineeti par sliktu Chelsea, ir sabaazti miinusinji, hahaa
kjipa neesi pamaniijis to pie visiem ar Anglijas futbolu saistiitajiem rakstiem,taads nu vinjiem tas stils
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:08, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Saukt par labakajiem tu vinus varesi kad sie panems visus titulus jeb EPL un Champ liigu, ka to izdarija Bayer, pagaidaam taads pokemons vien esi kurs tik dzied slavas dziesmas ikarusiem.
Nu labi jā...
neuzrakstīju līdz galam...
Priekš manis labākie

Un tāpēc es esmu idiots, stulbenis, utt.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:08, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Es vēlreiz atkārtoju...
neslavinu... tāpat zinu ka labākie

oponēju pret viedokli "Chelsea ir mēsls"
nu... pret tiem, kuriem nervi netur, kad viss nenotiek tā kā viņiem gribētos
Viņi ir tik agresīvi un aizvainoti, jo pirms spēles visi rēja ko citu nekā sanāca gala rezultāts!
Un viņi visi ir cietuši no Chelsea....

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: katram varenam klubam ir sava troļļu armija
Tu jau te esi lielākais trollis
kurš vienmer pie visiem rakstiem troļļo
tu galīgi esi nodzēris savas smadzenes

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: manuprāt, mērāmies krāniņiem

un drīz būs diskusija par to, kuram klubam smukākais crest.

Tad man būs jāazistāvas pret "kur Tu zilu lauvu esi redzējis? Kur Anglijā lauvas?" un... sarkanā krāsa ir smukāka par zilo
Man patīk melnā krāsa

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
Kurš mani nobanoja b** ? rakstīja: Es arī uzskatu Chelsea par labākajiem. Un man pokuj ko tu domā
Re...

a dažiem neaiziet, ka... ja man labākais ir Real, kāpēc Tev labākie drīkst būt Chelsea.

Amen!!!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Un nekad nepieļautu, ka par Real galveno treneri kļūst Mourinju jā.

Tas ir nevis dēļ iemesla, ka vadība neļaus spēlēt futbolu no aizsardzības, bet gan dēļ mediju spiediena un bažām par to, ka VAIJ VAIJ VAIJ... sāks mazāk fanu atribūtikas pirkt
Mourinjo neviens prom nedzina un lava stradat, tatad tavi izteikumi ir pilnigi un galigi aplami.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nu beidz man ar tevi un Vangu par kkādām prognozēm nepārspēt! Sevišķi Vanga jau te kausus katru dienu dala pa labi un pa kreisi
katram savs viedoklis

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 01:09, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: ko paņemtu,aiz vaiga?
ko aiz vaiga var nemt zimuli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:10, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Man patīk melnā krāsa
ieraksti googlee Academica de Coimbra un sāc fanot... nenožēlosi

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:10, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Domāju, ka tālredzīgāk tādu naudu būtu ieguldīt Audā un būtu pašiem savs superklubs
Varbūt ieguldīt abos projektos . Starp citu, kā komplektēt Audu? Ja mums transfēriem ir nauda, teiksim 15 miljoni eiri ?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:11, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nu labāk vanga,nekā pudeļu Ferdinands
To saka Vanga, kura pudeles cilā katru dienu!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:11, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: A prieks manis labaakie ir norvegu 2. divizinas klubs Fram2. Un tapec esmu idiots?

un nevajag slavinaat chelsea. suudainu antufutbolu vini spele un punkts.
Nē, vienu no pārdomātākajiem un gudrākajiem futboliem spēlē Chelsea.

Un punkts!!!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:11, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: ieraksti googlee Academica de Coimbra un sāc fanot... nenožēlosi
Vajag spēcīgu klubu kuriem ir melnas formas .

  -3 [+] [-]

, 2014-04-23 01:11, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nē, vienu no pārdomātākajiem un gudrākajiem futboliem spēlē Chelsea.

Un punkts!!!
vai varbuut komats?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:12, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: to ko ņem Maikla Skolfielda galvenās lomas izpildītājs,kas reālā dzīvē ir gejs
iemacies rakstit manu uzvardu un tad te gudri dirsi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:12, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: to ko ņem Maikla Skolfielda galvenās lomas izpildītājs,kas reālā dzīvē ir gejs
tas ka vins ir gejs, tas irr fufelis.. to ko vins pateica tiem krievu laikrakstiem,

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:12, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Viņi ir tik agresīvi un aizvainoti, jo pirms spēles visi rēja ko citu nekā sanāca gala rezultāts!
Un viņi visi ir cietuši no Chelsea....
a ko tu mani te jauc iekshaa?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:13, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Vajag spēcīgu klubu kuriem ir melnas formas .
nu... tā jau ir problēma

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:14, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: vai varbuut komats?
Tu nenogalināji Kili
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:14, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: a ko tu mani te jauc iekshaa?
A ko es te pa tevi uzrakstīju?

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:14, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Noperc no Skontas pa leeto stadionu, piesoli katram Audas talantam par golu pret Barsu limaku un samie panems visus kausus.
Nu pag, klausies, mēs te komplektējam klubu.

Es domāju, ka varētu pa 100 stabiem Žigu no Ventspils paņemt

Pa 50 no Spartaka paņemt Gauraču.

Pa 500 no Ukrainas kaut kādu brazīli, uzbrucēju.

Sākumam būtu ok.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:14, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Varbūt ieguldīt abos projektos . Starp citu, kā komplektēt Audu? Ja mums transfēriem ir nauda, teiksim 15 miljoni eiri ?
Prioritāte nr1 neapšaubāmi būtu iegūt kādu Krievijas izlases spēlētāju, tādējādi iegūstot vietējās auditorijas simpātijas. Nākamais solis būtu piesaistit vairākus āfrikāņus, lai iekļautos UEFA no racism doktrīnā.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:15, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nav jau brīnums ka tev patīk Blues,Prison break galvenas lomas atveidotājs mīl puikas
nu un ? lai jau miil.. kada mums tur dala..

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:15, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tu nenogalināji Kili
paga pag,viss ir procesaa,man tak alibi ar vajag nodroshinaat
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-04-23 01:16, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: nav jau brīnums ka tev patīk Blues,Prison break galvenas lomas atveidotājs mīl puikas
mana mamma piekautu Tavu tēti

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:17, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Prioritāte nr1 neapšaubāmi būtu iegūt kādu Krievijas izlases spēlētāju, tādējādi iegūstot vietējās auditorijas simpātijas. Nākamais solis būtu piesaistit vairākus āfrikāņus, lai iekļautos UEFA no racism doktrīnā.
Es jau zemāk uzskaitīju 3 transfērus- Žiga, Edgars un brazīlis Doš Santušs. Varbūt jā, kāds krievs un 3 āfrikāņi. Ko vēl?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:17, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: A ko es te pa tevi uzrakstīju?
man ar nepatika kaa Chelsea speeleeja un ar Barca ir cietusi no Chelsea,pat divreiz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:20, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Es jau zemāk uzskaitīju 3 transfērus- Žiga, Edgars un brazīlis Doš Santušs. Varbūt jā, kāds krievs un 3 āfrikāņi. Ko vēl?
Gaurača tipa spēlētājs ir absolūti nepiesiešams, taču viņš vairs nav nekāds jaunais, tādēļ vajadzīgs kāds jaunāks, bet tik pat modīgs atlēts, lai tā būtu ilgtermiņa investīcija.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:20, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: Chelsea motto : In Bus we trust
ko tu cepies visu laiku pret chelsea? ja nepatik ka vini spele nu tad neskaties un gudri nepluti seit.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:21, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man ar nepatika kaa Chelsea speeleeja un ar Barca ir cietusi no Chelsea,pat divreiz
Tad meties zem segas un paraudi, jo lai vai kā tev gribējās, lai AM uzvarētu šajā spēlē tā nenotika!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:22, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Gaurača tipa spēlētājs ir absolūti nepiesiešams, taču viņš vairs nav nekāds jaunais, tādēļ vajadzīgs kāds jaunāks, bet tik pat modīgs atlēts, lai tā būtu ilgtermiņa investīcija.
Ir ko rakt. A kas būs treneris? Saša?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:22, pirms 11 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: ko tu cepies visu laiku pret chelsea? ja nepatik ka vini spele nu tad neskaties un gudri nepluti seit.
Tak viņš nevar pārdzīvot, ka TSO nenonesa viņam zvaigznes no debesīm un aizbrauca...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:23, pirms 11 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: Chelsea motto : In Bus we trust
Motto of The Royal Spaniards: "Keep spending, keep losing"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:24, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tad meties zem segas un paraudi, jo lai vai kā tev gribējās, lai AM uzvarētu šajā spēlē tā nenotika!
Saprastu, ka tu te priecatos ja butu bijis 1:1 nevis 0:0, vareetu padomat 0:0 ir slikts rezultats prieksh ATM

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:26, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Tad meties zem segas un paraudi, jo lai vai kā tev gribējās, lai AM uzvarētu šajā spēlē tā nenotika!
1)atkaartoju tresho reizi,man galaiznaakums neko nenoziimee,nebiju ne par vienu komandu,taapat kaa riitaa nevienu neatbalstiishu,bet gan par skaistu futbolu,kas izpalika
2)nav jau par ko raudaat,pat,ja buutu kaadu atbalstiijis,0:0 pirmajaa speelee atstaaj ljoti labas izredzes abaam komandaam,ko ar veeleejos, lai atbildes speelee ir intriga

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:27, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Ir ko rakt. A kas būs treneris? Saša?
Tikai kā pagaidu variants. Pēc karjeras noslēguma par treneri es vēlos redzēt vislielāko visiem Audas talantiem- K.Gorkšu.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:27, pirms 11 gadiem
Visiem jauku vakaru

Līdz nākamajai reizei

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:28, pirms 11 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Saprastu, ka tu te priecatos ja butu bijis 1:1 nevis 0:0, vareetu padomat 0:0 ir slikts rezultats prieksh ATM
Nekas tak vēl nav beidzies! Londonā būs tikpat saspringta spēle.
Tikai jāsmejās par Vangas izmisušajiem komentāriem

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:29, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: 1)atkaartoju tresho reizi,man galaiznaakums neko nenoziimee,nebiju ne par vienu komandu,taapat kaa riitaa nevienu neatbalstiishu,bet gan par skaistu futbolu,kas izpalika
2)nav jau par ko raudaat,pat,ja buutu kaadu atbalstiijis,0:0 pirmajaa speelee atstaaj ljoti labas izredzes abaam komandaam,ko ar veeleejos, lai atbildes speelee ir intriga
1. liekulis
2. tu jau izraudājies un cik tur tās reizes....
3. visu gaišu!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:30, pirms 11 gadiem
DaMarcus rakstīja: Motto of The Royal Spaniards: "Keep spending, keep losing"
da labi,kjipa jums tie tituli daudz vairaak,bet pashi ar teereejaties uz nebeedu

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:30, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Tikai kā pagaidu variants. Pēc karjeras noslēguma par treneri es vēlos redzēt vislielāko visiem Audas talantiem- K.Gorkšu.
Nav slikts variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:31, pirms 11 gadiem
ja kas,kaadam ir info kas ar Chehu,cik nopietna trauma?

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:32, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Stariks jameklee rokaa. Ko starp citu sis dara?
Pensijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:32, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: ja kas,kaadam ir info kas ar Chehu,cik nopietna trauma?
sezona beigusies!

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 01:33, pirms 11 gadiem
Kungi kads antifutbols?
Kada neskatama spele?
Ista futbola pamatlikuns ir uzvaret par katru cenu!
Tas ir tapat ka boksa
Vai nu 2 melnie bez aizsardzibas un jebkadas
domasanas sitas vai tads ukrainis atnak un doma lidzi un uzvar!
Barsa ar to jusu domasanu pajaja Chelsea pat ar 2 viru parsvaru
Chelsea nav klauni kas domati lai izklaidetu publiku komanda spele uz uzvaru!
Un faniem tas loti patik!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:33, pirms 11 gadiem
armandsrulz rakstīja: Atbildis spieli Atletico samals miltūs Chelsea.
čangali ej kūtī gaismu izslēdz

  -2 [+] [-]

, 2014-04-23 01:34, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav slikts variants.
Kādu talismu ieteiktu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:35, pirms 11 gadiem
LAIKS rakstīja: Kādu talismu ieteiktu?
Hmm . Ir idejas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:36, pirms 11 gadiem
labs

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:37, pirms 11 gadiem
Krokodils rakstīja: Hmm . Ir idejas?
Zvejnieks kapteinis Reinis

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:37, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: sezona beigusies!
zeel,vismaz labi,ka aiz vinja muguras tik pieredzeejis viirs kaa Shvarcers, buutu kaads zaljais gurkjis,tad buutu mega lielas probleemas

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:37, pirms 11 gadiem
TOTO=ManaMaize+Kafijas rakstīja: Staigajosu keponu. Vismaz aziotaaza bus. Der arii Supermens putina izskataa.
Nē nē, tur vajag kaut ko citu. Kaut kādu , nu ja viņi tagad Ķekavā kapā, tad varētu būt vista vai cālis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:40, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: zeel,vismaz labi,ka aiz vinja muguras tik pieredzeejis viirs kaa Shvarcers, buutu kaads zaljais gurkjis,tad buutu mega lielas probleemas
Ir jau vēl viens pieredzējis buks un viens zaļais....

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 01:44, pirms 11 gadiem
Visu gaišu un saldus sapņus dienvidnieciskie latvieši

     [+] [-]

, 2014-04-23 01:44, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Ir jau vēl viens pieredzējis buks un viens zaļais....
Hilario jau cik sezonas bez speelju prakses seez,Shvarcers veel nesen bija Fulham pamatvaartsargs,vinju likt vaartos ir droshaak
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-23 03:12, pirms 11 gadiem
Gribetos redzet ko sie raudataji daritu ja pasiem butu klubs javada! Ar skaistu futbolu pie trofejam un naudas balvam netiksi. Jebkuram skaidrs ka pusfinala visi klubi speletu ta lai tiktu finala nevis izpatiktu neitraliem skatitajiem par kuriem klubam pa lielam nosplauties.

Piem Chelsea ar savu autobusu vinneja un var atkal vinnet CL trofeju ar iespaidigu naudas balvu ko fani novertes vairak par vienu skaistu speli un kamer jus pikstat ka spele nebiju jusu gaume klubs nopelna jusu visu gada algas kopa nemot un reiznot

  +1 [+] [-]

, 2014-04-23 03:30, pirms 11 gadiem
KristapsMelko rakstīja: Gribetos redzet ko sie raudataji daritu ja pasiem butu klubs javada! Ar skaistu futbolu pie trofejam un naudas balvam netiksi. Jebkuram skaidrs ka pusfinala visi klubi speletu ta lai tiktu finala nevis izpatiktu neitraliem skatitajiem par kuriem klubam pa lielam nosplauties.

Piem Chelsea ar savu autobusu vinneja un var atkal vinnet CL trofeju ar iespaidigu naudas balvu ko fani novertes vairak par vienu skaistu speli un kamer jus pikstat ka spele nebiju jusu gaume klubs nopelna jusu visu gada algas kopa nemot un reiznot
tik atminjaa tas nepaliks,visi atcereesies un saviem mazbeerniem staastiis par lielisko Hollandes izlasi,kas atklaaja totaalo futbolu,izcilo Braziilijas izlasi,Millan ar Van Bastenu,Rijkardu,Real ar Zidanu un Roberto Karlosu,Barcas un Bayern dominanci Eiropas futbolaa,bet kursh atceras uzvaras shaadi nopelniitas,visu laiku paliks atminjaa kaa haljavas,apstaaklju sakritiiba,kaa Porto uzvara CL taa ar Griekjijas uzvara Euro

  -1 [+] [-]

, 2014-04-23 07:31, pirms 11 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Nekas tak vēl nav beidzies! Londonā būs tikpat saspringta spēle.
Tikai jāsmejās par Vangas izmisušajiem komentāriem
Pirms speles jau nodomaju, ka finalists bus janoskaidro ar penaalju paliidziibu, bet var buut es kluudos

     [+] [-]

, 2014-04-23 07:34, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: tik atminjaa tas nepaliks,visi atcereesies un saviem mazbeerniem staastiis par lielisko Hollandes izlasi,kas atklaaja totaalo futbolu,izcilo Braziilijas izlasi,Millan ar Van Bastenu,Rijkardu,Real ar Zidanu un Roberto Karlosu,Barcas un Bayern dominanci Eiropas futbolaa,bet kursh atceras uzvaras shaadi nopelniitas,visu laiku paliks atminjaa kaa haljavas,apstaaklju sakritiiba,kaa Porto uzvara CL taa ar Griekjijas uzvara Euro
Tik labi pateikts.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-23 08:12, pirms 11 gadiem
Lai vai kā arī hokejā vismaz puse komandu spēlē no aizsardzības. Parasti tās arī iegūst Stenlija kausu.

     [+] [-]

, 2014-04-23 10:28, pirms 11 gadiem
Noņemu cepuri Švarcera priekšā - ne katrs var nepilnos 42 gados spēlēt ČL pusfinālā un vēl noturēt spēli sausā. Varbūt Austrālija lūgs viņu pārdomāt atvadīšanos no izlases. Grupā pret Spāniju jāspēlē... vakar viņš tīri labi spēja spāņus neitralizēt!

     [+] [-]

, 2014-04-23 10:36, pirms 11 gadiem
Siber rakstīja: Viņi vienkarši kārtējo reizi apliecināja ka Spāņi spēlē sievišķīgu futbolu
kas pie katra mazākā kontakta vārtījās
Man vairāk tāds iespaids bija par Čelsiju. Tiešām, apmainījās lomām - Madride spēlēja angļu futbolu - tik no centrējumiem, Chelsea - spāņu - vārtījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-23 19:29, pirms 11 gadiem
tā ir Mourinjo taktika, viesos spēlēt aizsardzībā,bet mājās spiest uz uzbrukumu.. nebrīnaties, ja Atletico Bridžā arī būs pilnīgs autobuss . chill everyone