Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

Viedoklis: Čempionu līgu neesam pelnījuši

Agris Suveizda

Viedoklis: Čempionu līgu neesam pelnījuši
"Ventspils" fani pret "BATE"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakardien UEFA Čempionu līgas izslēgšanas spēļu kārtā Latvijas čempione "Ventspils" cieta pamatīgu fiasko, ar 0:3 piekāpjoties "Zurich". Sapnis par Čempionu līgu acīmredzot jāatliek uz nākamo gadu, bet spēles gaitā sevi ne no tās labākās puses parādīja arī vietējā publika.

Vakardienas spēle pret Šveices čempioni "Zurich" tika gaidīta ar patīkamu satraukumu un cerībām uz brīnumu, proti, pozitīvu iznākumu. Izlozē veiksme uzsmaidīja ventspilniekiem, tomēr mēs šo dāvanu nepratām izmantot. Vārtu gūšanas izdevību bija pietiekami daudz, taču - neiesit tu, iesit tev. Pie rezultāta 0:1 vairākas labas iespējas neizmantoja kurzemnieku futbolisti, tad sekoja ielaisti vārti. Spēles izskaņā vēl vieni, un tika izkārts baltais karogs.

Jā, "Zurich" ventspilniekus apspēlēja visos spēles komponentos. Daudzi teiks, ka varbūt vienkārši nepaveicās. Cik bieži dzirdēts sauklis pēc līdzīgām spēlēm ar klasi spēcīgāku pretinieku. Tomēr labas komandas no vājākām atšķir tieši tas, ka tā savas izdevības izmanto labāk. Nekas. Zaudējums paliek zaudējums, bet no šādām spēlēm mācās. Un tieši saspringtu un pietiekami augsta līmeņa spēļu pietrūkst Latvijas čempioniem.

Taču ne par to šoreiz ir stāsts. Komanda cīnījās kā prata, par to, protams, liels paldies. Taču manī lielu sašutumu radīja aina stadionā gan pēc otrajiem ielaistajiem vārtiem, gan, jo īpaši, pēc trešajiem. Zaudējuši cerību uz pozitīvu iznākumu mačā, liela daļa skatītāju vienkārši cēlās kājās un devās uz tuvāko izeju. Nevēlos neko teikt par spēles kvalitāti, jo brāķa bija pietiekami daudz, ne arī par spēles organizāciju. Tomēr spēlētāji laukumā atdeva visus savus spēkus un šādu publikas rīcību nebija pelnījuši.

Vēlos izteikt pateicību "Ventspils" faniem, kas bija atbraukuši diezgan kuplā skaitā un sagādāja komandai diezgan labu atbalstu (tiesa, krievu valodā...), tomēr pārējā daļa stadiona parādīja savu viedokli par spēli ar došanos uz mājām vai kādu no Vecrīgas bāriem. Skatītājus arī var saprast. Uz maču tika nākts ar cerībām, taču tās diezgan ātri tika sagrautas. Tomēr tā rīkoties nevar. Manuprāt, tā vienkārši ir cūcība. Tukšāks palika pat "H sektors", kurā atradās "Ventspils" fanu pulks...Man jums ir jautājums - vai mēs fanojam un atbalstām komandu tikai tad, kad uzvaram?

Daudzi rakstu komentāros pēc mača steidz atgādināt, cik vājš ir mūsu futbola līmenis. Tomēr pie tā vainīgi esam arī mēs, futbola cienītāji. Protams, Virslīgas klubu darbs ar skatītāju atvilināšanu uz mačiem ir zem katras kritikas, tomēr ir radies iespaids, ka mēs vienkārši esam izlutināti. Šķiet, uz spēlēm kāds dosies tikai tad, kad komandām būs miljonu budžets un spēles līmenis kā Anglijas Premjerlīgā vai Spānijas "La Liga". Lielākā daļa labprātāk paliek mājās un noskatās kādu Eiropas "Top" čempionātu spēli. Aizbildināties ar garlaicīgajām un nekvalitatīvajām spēlēm arī nevar. Ņemsim par piemēru Kipru. Šajā nelielajā salā dzīvo aptuveni tikpat cilvēku cik Rīgā. Arī futbola čempionāta līmenis īpaši neatšķiras no Virslīgas. Tomēr tur cilvēki dodas uz spēlēm un krīt un ceļas par savu mīļāko klubu. Par atmosfēru mačā vispār nerunāsim...Bet tieši atmosfēra liek izskatīties pievilcīgai pat ne augsta līmeņa spēlei.

Ar to es vēlējos pateikt, ka drīzāk nevis "Ventspils" pēc sava līmeņa un spēlētprasmes nav pelnījusi Čempionu līgu, bet gan mēs - futbola cienītāji un līdzjutēji. Kad iemācīsimies mīlēt un cienīt to, kas mums ir, tad varbūt Dievs dos arī ko vairāk. Arī vakardien nekāda traģēdija nav notikusi. Čempionu līgā, visticamāk, neiekļūsim, tomēr Eiropas līgas grupu turnīrs mums ir garantēts.

Kipras kluba "Omonia" fani

  +4 [+] [-]

, 2009-08-20 18:24, pirms 15 gadiem
Nez ko var cepties. Bija itin līdzīga spele līdz otrajiem vartiem, un beigās vienkārši vai nu pietrūka spēka, vai arī pēc 3ajiem izkarās karogs. Tas ka skatītaji iet prom, nav nekas neparasts - tā notiek visur Eiropā, ja komanda zaudē -2 10-20 minūtes pirms beigām.

Tas ka nav ĪSTU fanu, tas ir visa LV sporta problēma - nav mums īsti fanu kultūra attīstīta, varbūt ar maziem izņēmumiem kaut kas sāk pamazām rasties (Dinamo un ASK fanu klubi utt). Kaut vai piemērs no hokeja - cilvēki Arēnā Dinamo kreklos īsti nemaz nezin nevienu citu spelētāju ka Hosa vai Ozoliņš, no hokeju neko vairāk kā virspusējas lietas nezin, bet pielējušies bauro kā traki. Tādi mums ir tie fani. Zinot dažus labus cilvēkus, kas apmeklē spēles, vislielākā problēma ir tā, ka daudziem ir dziļi pie kājas, kā šī spēle beigsies. Galvenais ir alus, tusiņš, varbūt pēc tam tas, kas notiek laukumā. Cilvēkiem nav arī vēlmes tajā visā iedziļināties. Es seit nevēlos pārmest tiem kas tiešām fano un galvenais ZIN par ko fano. Labi tomēr, ka tādu ir vairākums.

     [+] [-]

, 2009-08-20 18:34, pirms 15 gadiem
nu nezinu, bez ventspilnieku faniem skjita ka arii L sektoraa Ventspili aktiivi atbalsta(pie tam latviski!) liidz pasjaam beigaam..

     [+] [-]

, 2009-08-20 18:35, pirms 15 gadiem
kāpēc tik daudz līdzjutēju aizgāja prom? Jo lielākā daļa ikdienā(manuprāt) par Ventspili nefano. un spēle notika Rīgā nevis Ventspilī,tādēļ arī Kiprieši pārbļāva visu stadionu,jo,ja tu nefano par kādu komandu,diez ko bļaut par viņiem ar negribas,protams,ja neesi pārtesies alu vai ko citu līdz nesaprašanai.Domāju,ka Venstpilī kipriešus i nedzirdētu

     [+] [-]

, 2009-08-20 18:35, pirms 15 gadiem
daywalker rakstīja: Cienījamais autor!
Ļoti bieži apmeklēju futbola spēles, skatos Anglijas PL, ČL un pieskaitu pie spēles pazinējiem. Un ja Tu saki ka tā ir cūcība, tad ka nosaukt spēles Everton-Arsenal līdzjutēju gajienu, kad līdz spēles beigām tur bija mazāk līdzjutēju kā jūsu nosauktajā spēlē??? Pie tam Everton ir augšgala komanda. Tas ir izskaidrojams ar vienu - KOMANDA NECĪNĪJĀS. Visi stāvēja jau pirmā puslaika beigās(šis gan par vienu, gan otru situāciju). Neskaitot dažas izdevības. Aizsargu un vārtusarga spēle bija drausmīgaka kā 1.līgā LČ. Man bija KAUNS!!! Tāpēc arī es piecēlos un aizgāju. Un lai piedod Ventspilnieki, ja Cigirlass un Ndeki šādi spēlētu mana komandā-es atlaistu momentāli un maksātu viņa naudu kādam LV spēlētajam.
Plus gribu teikt, ka TĀDAS rinda pie ieejas sektoros var tikai LV veidoties, ka atsit vēlmi skatīties futbolu rindā vien stāvot.
Es esmu runājis.
vot, vot - pilnībā piekrītu: cik nav redzētas spēles no top līgām, kur mājinieku komandas bezcerīga zaudējuma gadījumā speles pēdējās 15-20 minūtes tiek pavadītas pie gandrīz tukšām tribīnēm!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 18:41, pirms 15 gadiem
Bolder rakstīja: Nez ko var cepties. Bija itin līdzīga spele līdz otrajiem vartiem, un beigās vienkārši vai nu pietrūka spēka, vai arī pēc 3ajiem izkarās karogs. Tas ka skatītaji iet prom, nav nekas neparasts - tā notiek visur Eiropā, ja komanda zaudē -2 10-20 minūtes pirms beigām.

Tas ka nav ĪSTU fanu, tas ir visa LV sporta problēma - nav mums īsti fanu kultūra attīstīta, varbūt ar maziem izņēmumiem kaut kas sāk pamazām rasties (Dinamo un ASK fanu klubi utt). Kaut vai piemērs no hokeja - cilvēki Arēnā Dinamo kreklos īsti nemaz nezin nevienu citu spelētāju ka Hosa vai Ozoliņš, no hokeju neko vairāk kā virspusējas lietas nezin, bet pielējušies bauro kā traki. Tādi mums ir tie fani. Zinot dažus labus cilvēkus, kas apmeklē spēles, vislielākā problēma ir tā, ka daudziem ir dziļi pie kājas, kā šī spēle beigsies. Galvenais ir alus, tusiņš, varbūt pēc tam tas, kas notiek laukumā. Cilvēkiem nav arī vēlmes tajā visā iedziļināties. Es seit nevēlos pārmest tiem kas tiešām fano un galvenais ZIN par ko fano. Labi tomēr, ka tādu ir vairākums.
tu lasi manas domas? punkts punktā, vārds vārdā piekrītu!
par faniem LV?
man jau skiet ka basiitim ir taa teikt gudrakie, latviskaakie, saprotosjakie fani![par pasju sporta veidu kaa taadu]

lai piedot hokeja fani, bet domaaju vienotiiba basketa zaalee arii ir lielaaka nekaa aiz ledus apmales!

ps: jacer nba zvaigzne un kaspars kambala [kaa ari "& CO"] attaisnos uz vinjiem liktas ceriibas!

SARAUJ LATVIJA!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 18:54, pirms 15 gadiem
kārtējais jocīgais raksts ... precīzāk - šaurs viedoklis.

savukārt es esmu priecīgs, ka cilvēki Latvijā tomēr vēl izrāda tik lielu interesi par futbolu - vairāk skatītāju ir tikai uz dažām TOP Dinamo un basketbola izlases spēlēm.

laikam jāatgādina - ne jau Rīgas komanda vakar spēlēja, bet no Ventspils - pprincipiāli pretinieki daudzās jomās. un tomēr skatītāji diezgan aktīvi atbalstīja ventspilniekus (to droši vien nevarēja just sēžot centrā preses vietās, bet "parasto" cilvēku sektoros bija ok. jāņem vērā, ka atbalstam toni uzdeva krievu valodā, bet ierastie "sarauj" vai "Ventspils" gāja uz urā. pie 0-3 nekāds brīnums ka cilvēki sāka doties prom dažas minūtes agrāk, lai nebūtu jādrūzmējās izejās un šaurajās ieliņās ...

skatieties futbolu

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 18:55, pirms 15 gadiem
un - Vai esam pelnījuši Eiropas līgu?

  +1 [+] [-]

, 2009-08-20 18:57, pirms 15 gadiem
realmadrid7 rakstīja: tu lasi manas domas? punkts punktā, vārds vārdā piekrītu!
par faniem LV?
man jau skiet ka basiitim ir taa teikt gudrakie, latviskaakie, saprotosjakie fani![par pasju sporta veidu kaa taadu]

lai piedot hokeja fani, bet domaaju vienotiiba basketa zaalee arii ir lielaaka nekaa aiz ledus apmales!


ps: jacer nba zvaigzne un kaspars kambala [kaa ari "& CO"] attaisnos uz vinjiem liktas ceriibas!


SARAUJ LATVIJA!
gudraakos un kaadus tur fanus (kas, starp citu, gandriiz identiskaa sastaavaa iet uz visu iespeejamo sporta veidu izlashu speeleem) neliels zirgagalvu sektors paarbljaava, ka maz neliekas
bet taa - nekjer krenjkji. tavaa iemiiljotajaa madridee publika, ja bezceriiga speele, arii krietni pirms speeles beigaam nomet savu buterbrodu ar kolu un dodas kjert taksi. kas gan tur tragjisks?
shajaa gadiijumaa bija svariigi, lai FKV fani paliek un vinji tachu nekur neaizgaaja, vai ne?

     [+] [-]

, 2009-08-20 19:26, pirms 15 gadiem
Taa notiek visur Eiropaa! Visur! Ko autors piemin Angliju? Tur cilveeki paaris minuutes iet aatraak prom no stadiona, pat tad, kad uzvar. Stadioni ir lielaaki, liidz ar to taa nevar redzeet. Bet tad kad zaud? Autors negrib patiit filmu atpakalj un paskatiities kaads izskatiijas Gudisona parks kaut kaada 78. minuutee? (Everton : Arsenal 1:6) Nu? Daudz miljonu budzhets un veesture?

  -2 [+] [-]

, 2009-08-20 19:43, pirms 15 gadiem
Kaa jau teicu peec uzvaras paar BATE lv f-bols ir miris! vieniigais kurs speeleeja vakar pret zurich bija Ndeki!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-20 19:54, pirms 15 gadiem
es arii biju beedigs , tachu speeli noskatijos liidz galam..... un nesapratu tos kas jau tik atri devaas prom.... tie pat nav liidzjuteeji ka tik aatri iet prom.... salašņas.... puse bija sīkas skuķenes, kas pat ne reizi nepaskatījās uz futbola laukumu...

     [+] [-]

, 2009-08-20 20:01, pirms 15 gadiem
Sorry bet vakar līdzjutēji gāja prom par lietu. Tas ir labākais veids kā parādīt attieksmi. Pēdējās 15 min bija kaut kāda klaunāde, FKV vispār pa laukumu vairs nekustējās un izskatījās,ka visiem vis po... Viens mellais skraidīja atspolē, Rimkus (viņa spēku bija visvarāk savā vecumā???) brīžiem centās pacīnīties, pārējie stāvēja kā sētas stabi. Pat pie pārtvertas bumbas 3 spēlētāji sitas cenšas tikt uz priekš, nonāk soda laukuma tuvmumā, pārējie 7 mierīgā pastaigas solīti bradā pa centra apli. Tās būtu tā cīņa? Ciņa noplaka pēc 2 vārtiem, pēc 3 bija atdošanās pretinieku žēlastībai. Sportista garu parāda tas, ko viņs dara bezcerīgās situācijās. Ja turpina cīnīties un meklē laimi pie pretinieka vārtiem, cenšas iesist vismaz goda vārtus, tās sportists saglabā savu pašcieņu un pelna cieņu no līdzjutējiem. Tas kurs padodas 15 min pirms spēles beigām ir pelnījis tikai tukšas tribīnes.

     [+] [-]

, 2009-08-20 20:03, pirms 15 gadiem
Manuprāt, Latvijas futbols jau ilgi ir pamiris (tieši no līdzjutēju atbalsta ziņas). Jo, reāli, nav kas tos līdzjutējus piedabūtu sajust to ĪSTO futbola līdzjušanas garšu. Viss notiek tik pasīvi, neviena virslīgas kluba vadība pat nemēģina atrast iespējas kā sapulcināt vairāk futbola cienītāju. Protams, ir daži klubi kas to dara. Labs piemērs, 1. līgas klubi FK Jelgava un FS Metta - uz abu klubu mājas spēlēm vienmēr ir vairāk nekā simts līdzjutēju un tie aktīvi atbalsta savu komandu līdz spēles beigām, jo šie klubi ir atraduši savu veiksmīgo pieeju saviem atbalstītājiem. Tā nu sanāk, ka uz pirmās līgas spēlēm nāk vairāk cilvēku kā LMT virslīgas spēlēm.
Cilvēki - ir jāatdzīvina futbols mūsu sirdīs vispirms!

  +3 [+] [-]

, 2009-08-20 20:18, pirms 15 gadiem
pilns esports ar "iistiem futbola faniem", kas paarmet "neiistiem futbola faniem", kuri bija viilushies, centaas paspeet uz peedeejo tramvaju vai gluzhi vienkaarshi priekshaa bija 3 stundu naksniigais celsh uz Ventspili. gribas jautaat, a kur juus visi esat ikdienaa, parastos virsliigas machos? nevar buut, ka visi 150 speelju regulaarie apmekleetaaji (paarsvaraa krievinji) arii te raxta

     [+] [-]

, 2009-08-20 23:43, pirms 15 gadiem
vienk. vāks.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-21 01:02, pirms 15 gadiem
Vieniiigais kas man liekas diiivaini ir ieliktais Kipras fanu video!

     [+] [-]

, 2009-08-21 10:26, pirms 15 gadiem
daywalker rakstīja: Cienījamais autor!
Ļoti bieži apmeklēju futbola spēles, skatos Anglijas PL, ČL un pieskaitu pie spēles pazinējiem. Un ja Tu saki ka tā ir cūcība, tad ka nosaukt spēles Everton-Arsenal līdzjutēju gajienu, kad līdz spēles beigām tur bija mazāk līdzjutēju kā jūsu nosauktajā spēlē??? Pie tam Everton ir augšgala komanda. Tas ir izskaidrojams ar vienu - KOMANDA NECĪNĪJĀS. Visi stāvēja jau pirmā puslaika beigās(šis gan par vienu, gan otru situāciju). Neskaitot dažas izdevības. Aizsargu un vārtusarga spēle bija drausmīgaka kā 1.līgā LČ. Man bija KAUNS!!! Tāpēc arī es piecēlos un aizgāju. Un lai piedod Ventspilnieki, ja Cigirlass un Ndeki šādi spēlētu mana komandā-es atlaistu momentāli un maksātu viņa naudu kādam LV spēlētajam.
Plus gribu teikt, ka TĀDAS rinda pie ieejas sektoros var tikai LV veidoties, ka atsit vēlmi skatīties futbolu rindā vien stāvot.
Es esmu runājis.

No visa šeit rakstītā es pilnībā piekrītu par necīnīšanos pēdējās 10-15
minūtēs.Par uzbraucienu Cigirlašam un Ndeki man liek tomēr aizdomāties,ka par futbolu jums jaunskungs pagaidām vēl saprašana maza.Ndeki ne tikai pēc manām domām bija viens no labākajiem Ventspils sastāvā,bet Cigirlaša vājā spēle aizsardzībā nav viņa vaina,bet gan treneru,kuri izmanto uzbrūkušo pussargu aizsardzībā.

Citādi paldies autoram par rakstu.Gandrīz pilnībā piekrītu visam rakstītam.Gan līdzjutēji,gan mūsu infrastruktūra nekādu čempiona līgu nav pelnījusi.Pat Lukašenko Baltkrievijā ir labāki stadioni,kur var notikt čempionu līgas spēles,bet eiropējiskā Latvijā nav.Jo arī Skonto stadions šīm spēlēm atbilst tikai daļēji.

  +2 [+] [-]

, 2009-08-21 11:30, pirms 15 gadiem
Pats jau paliku lidz beigaam ) Bet tomeer neshaubos ka dazhi vel aizgaaja tapeec ka speele bija vakaraa, lai paspeetu uz peedejo transportu, uzvaras deel var tachu taxi panemt, bet ja zaude 0-3, labaak muusu laikos par to pieciiti maizi nopirkt

     [+] [-]

, 2009-08-21 12:28, pirms 15 gadiem
Piekritu, neesam mēs līzdjutēji un Fk Ventspils pelnījuši ČL. Var būt savulaik Skonto labākakos gados bija to pelnijusi. Vel ir atmiņa spēle ar Barcelonu, pārpildīta Daugava, lieliska spēle. Bet pašlaik mums ļoti jāpriecājas ka iekļuvam EL grupas turnīrā.

     [+] [-]

, 2009-08-21 13:34, pirms 15 gadiem
Nu re, pašās beigās Petric uzrakstījis to, kas man visu laiku, komentārus lasot, bija prātā: arī pēdējā transporta problēma nospēlēja savu lomu skatītāju priekšlaicīgā aiziešanā.
Par faniem, kurus interesē tikai alus un tusiņš -- tā nu tas ir daudzviet pasaulē, tas diemžēl pieder pie t.s. fanu subkultūras (futbolā). Savukārt īstie futbola cienītāji, kurus patiešām interesē spēle -- ne tikai rezultāts, bet arī saturs -- turas nomaļus no šādiem faniem un tribīnēs grūtāk pamanāmi (Rīgā tādu futbola cienītāju diemžēl nav vairāk par pāris desmitiem; viens no iemesliem te ir bieži pieminētā Latvijas futbola etniskā specifika, otrs -- basketbola un hokeja pārākums panākumos un tradīcijās).

     [+] [-]

, 2009-08-21 18:13, pirms 15 gadiem
v 4 etap probilisj, vse 4estno, no v CL ne xvatilo staranija i sili voli, da i trener drugoj

     [+] [-]

, 2009-08-21 23:46, pirms 15 gadiem
Tomēr jāņem vērā, ka šis bija mačs, uz kuru lielākā skaitā ieradās gadījuma publika - kas tad arī gāja prom, gaidīto banānu nedabūjuši.

Bet labi, ka šie cilvēki vispār atnāca uz spēli. Arī tas ir labi.

  -1 [+] [-]

, 2009-08-22 22:03, pirms 15 gadiem
nožēlojams raksts, komanda vēl nav zaudējusi, bet viņu (ventspils) cerības tiek salīdzinātas ar nulli un vainīgi pie tā ir fani ? tas tiešām ir nožēlojami, pat ļoti, lielākā daļa fanu bija rīdzinieki un tie tiešām fanoja līdzi ventspils saucieniem, lai arī ar to klubu nekas nesaistīja, bet vienkārši bija laba atmosfēra (pats piedalījos fanošanā). Es pametu arēnu ātrāk, lai varētu normāli tikt mājās, galu galā es maksā'ju naudu un es arī izvēlos, kā man fanot, un ko es vēlos redzēt !!!! Latvija ir maza valsts, tāpēc mūsu faniem jābūt labākajiem ? būtu labāk izveidojuši kautko, kas pelnītu naudu, nevis veicinātu alkahola apriti valstī, kurā jau tā tā ir ļoti par daudz un ietu uz spēlēm zem alkaholiskās dziras, jo savādāk nemaz nesanāk fanošana !!!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-08-22 22:08, pirms 15 gadiem
es nedaudz atvainojos, nelasīju citu komentārus, bet uzrakstīju diezgan daudz to pašu, ko jūs te visi rakstījāt, prieks, ka tomēr kautkādā ziņā mums sakrīt domas !

     [+] [-]

, 2009-08-23 01:49, pirms 15 gadiem
Pie tā ka neiet uz futbolu ir vainīgi tikai futbola klubi un viņu marketinga daļa. Ja nemāk piesaistīt tad nekā arī nebūs. Netīri krēsli tribīnēs apšaubama izskata atribūtika (izlasei tā ir šausmīga, gribētu nopirkt šalli, bet esošais piedāvajums ir šaušalīgs, lai gan ko var gribēt ja to taisa LFF privatais kantoris). Ir forši, ka ir programmas, var nopirkt alu, bet uz Ventspils spēli biļetes pārdod bābucis, kuras apkalpošanas ātrums ir vienāds ar gliemezi un latviešu valodas zināšanas tuvojas nullei, par angļu valodu nemaz nerunājot. Par Skotno stadiona apsardzi vispār nerunāsim. Bija jau precedents izlases speelee pret žīdiem, kad ar somām nelaida iekšā, šoreiz tik traki nebija bet no hanzas ielas puses bija tikai 3 ieiejas un apsargi principā nelaida iekšā tos kuriem nebija biļešu no viņu pārbaudāmiem sektoriem, bet no blakus. Tas nekas ka tiem otriem rinda bija 5reiz garāka un tiklīdz esi iekšā stadionā vari mierīgi klīs ta visu lielo tribīni, bet viņi labāk papīpēs nevis ļaus cilvekiem tik ātrak iekšā stadionā. Par faniem runaajot kameer būs visādi klīstošie Benāra-Dināra fanu pulciņi tikmēr nekas sakarīgs nebūs. Liepājā , Jelgavā un Ventspilī varētu pirmie kur līdzjutēji varētu līdzināties tiem pašiem kipriešiem, lai gan Liepājai ir švaks marketings un Ventspilij skolēnu bari.

     [+] [-]

, 2009-08-23 10:26, pirms 15 gadiem
Man Ventspils ļoti patīk kā pilsēta, bet par faniem skumīgi runāt. Pilnīgi piekrītu autoram. "Itāļu" bļaustīšanās tribīnēs man rada iespaidu, ka atrodos kādā Lielās zemes stadionā, kur zeki atnākuši skatīties futbolu. Un šajā lietā pirmām kārtām jāvaino klubs, jo ja tas pacenstos, tad varētu daudz ko ietekmēt. Bet ja nav vēlēšanās, tad nekā. Lai man šoreiz piedod ventspilnieki, bet tā tas ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja