Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Milan" nospiež uz ceļiem "Barcelona" - 2:0

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Milan" nospiež uz ceļiem "Barcelona" - 2:0
"Milan" ar Kevinu Prinsu Boatengu priekšgalā gavilē
Foto: AP/Scanpix

Šodien UEFA Čempionu līgas 1/8 fināla pirmajā spēlē Itālijas "Milan" savā laukumā visai negaidīti ar 2:0 pārspēja "Barcelona". Vārtus guva Kevins Prinss Boatengs un Salijs Muntari.

Lai gan tikās divi superklubi, turklāt Milānā, arī atsevišķā šī vakara mačā diezgan izteikta favorīte bija "Barcelona". Abu komandu treneri ar sākumsastāva izvēli nepārsteidza, laukumā izlaižot visus spēcīgākos. Protams, "Milan" nebija tiesīga iesaistīt Mario Balotelli, savukārt rezervē Milānai bija Spānijas futbolists, bijušais "Barcelona" pārstāvis, Bojans Krkičs. Interesanti, ka arī pagājušajā sezonā "Milan" un "Barcelona" tikās Čempionu līgas "play-off" (1/4 finālā), un toreiz pirmā spēle Milānā noslēdzās bez vārtu guvumiem, bet otrajā Spānijas grands bija pārāks ar 3:1.

"Milan" spēli sāka izaicinoši ar visiem futbolistiem savā laukuma pusē, sak, uzbrūciet jūs! "Barcelona" sākotnēji negribīgi, taču pamazām aizvien uzstājīgāk to arī sāka darīt. Bīstamākie viesu uzbrukumi pirmajās minūtēs radās pēc stūra sitieniem, pēc kuriem "Barcelona" šoreiz raidīja bumbu uzreiz soda laukumā. 16. minūtē asi iedūra arī "Milan" - vispirms Stefans el Šāravi izgājienā atlaida bumbu par tālu, bet pēc sekojošā stūra sitiena tikai nedaudz netrāpīja Kevins Prinss Boatengs. "Barcelona" lielākoties bija spiesta uzbrukt pozicionāli, milāniešiem allaž savlaicīgi atgriežoties aizsardzībā, savukārt pati "Milan" meklēja laimi pretuzbrukumos. Jāsaka, ka puslaiks sanāca neierasti garlaicīgs, ja ņem vērā, ka mačā piedalās "Barcelona"... Likumsakarīgs 0:0 pēc 1. puslaika.

Arī 2. puslaiks nesākās daudzsološi, taču 56. minūtē pēkšņi "Milan" atklāja rezultātu! Pēc izspēlēta soda sitiena drīzumā Boatengs ar asu sitienu ieraidīja bumbu Viktora Valdesa sargāto vārtu stūrī (1:0). Mirkli pirms tam gandrīz visiem šķita, ka bumba trāpīja "Milan" kolumbietim Kristianam Sapatam pa roku - tiesneši to nefiksēja un pēcāk atkārtojumos izskatījās, ka bumba patiešām trāpījusi pa galvu, nevis roku. Turpinājumā "Barcelona" joprojām nevedās pozicionālie uzbrukumi, kamēr "Milan" atbildēja ar Džampaolo Pacīni sitienu puspagriezienā - Valdess bumbu tvēra. Spēles ritmu nereti izjauca savainojumi pēc sadursmēm ar galvām (Karless Pujols piespiedu kārtā pat uzlaikoja neierastu galvassegu), bet rezultāts turējās labvēlīgs mājiniekiem. Tikai 76. minūtē "Barcelona" beidzot bija bīstama, talkā nākot tālsitienam - Andress Injesta aizsita tikai drusciņ garām. Pēc tam Čavi pārsita pāri no soda sitiena.

80. minūtē "Barcelona" bija tikai viens sitiens vārtu rāmī... un 81. minūtē "Milan" guva otros vārtos! Uz maiņu nākušais Mbaije Njangs veikli piespēlēja el Šāravi, kurš izcili novērtēja situāciju un pārmeta bumbu pa kreisi Salijam Muntari, un ganietis no gaisa trieca to vārtos - 2:0! "Milan" šodien pilnībā izslēdza barseloniešu ātros uzbrukumus, un spēle noslēdzās ar šo 2:0 - "Milan" izvirzījusi ļoti nopietnas pretenzijas "Barcelona" izslēgšanai no Čempionu līgas turnīra. Atbildes cīņa Barselonā pēc trim nedēļām - 12. martā.

UEFA Čempionu līga, 1/8 fināli

SpēleRezultātsVārtu guvēji
Porto - Malaga1:0 (0:0)Moutinju 56'
Arsenal - Bayern1:3 (0:2)Podoļskis 55' - Kross 7' Millers 21' Mandžukičs 77'
Shakhtar - Borussia D2:2 (1:1)Srna 31' Košta 68' - Levandovskis 41' Hummelss 87'
Real Madrid - Man. United1:1 (1:1)Ronaldu 30' - Velbeks 20'
Valencia - PSG 1:2 (0:2)Ramī 90' - Laveci 10' Pastore 43'
Celtic - Juventus0:3 (0:1)Matri 3' Markizio 77' Vučiničs 83'
Galatasaray - Schalke1:1 (1:1)Jilmazs 12' - Džounss 45'
Milan - Barcelona2:0 (0:0)Boatengs 56' Muntari 81'

Kurš iekļūs 1/4 finālā?

  • 281

  • 142


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +18 [+] [-]

, 2013-02-20 23:39, pirms 11 gadiem
"Barcelona" ceļu pēc titula uzsāks Milānā
Labs virsraksts
Un vispār pirmais gols liek aizdomāties par karmu

 +26 [+] [-]

, 2013-02-20 23:39, pirms 11 gadiem
Pelnīti, patiešām pelnīti. Barselona nekāda, 1 sitiens vārtu rāmī HA HA HA
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
Aha Spāņu līga visslabāka paņēm visas komandas visos caurumos izņemot real. Barcai vajag jaunu aizsardzības līniju

 +11 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
Pelnīti un itāliešu stilā! FORZA ITALIA!!! "Milan" taktiski gudra spēle, pat neskatoties uz rupjo tiesnešu kļūdu, ieskaitot pirmos vārtus. Ar otrajiem vārtiem "Rossoneri" pierādīja, ka viņu labā spēle nav nejaušība. Savukārt "Barcai" izcili slikta spēle un pilnīga impotence uzbrukumā. Pelnīts "zāģis". Bet Katalonijā būs jautri, tas ir vairāk kā skaidrs

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
Pelnīti!!!

 +17 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
Lieliska spēle! Apsveicu visus Milan un Real fanus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
Milan spēlēja ļoti labi pozicionāli un neļāva praktiski neko Barcelonai izveidot. Barcelona nekāda. vienīgi vecais labais Iniesta bija līmenī.

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 23:40, pirms 11 gadiem
kas par aizsardziibu... mekses un ambrosini izsleedza messi un co

  -4 [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
autor!kas par stulbu virsrakstu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
Hmmm cik reizes Messi sita pa vartiem? 2-3 max laikam nu sodien milan pussargi un aizsargi malachi!

  +9 [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
tizlā barselonas bumbas kontrole noveda pie skaista rezultāta
liels prieks par Milānu

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
vajadzeja jau tagad likt - Milan celu pec titula turpina barselona
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Hossa43
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
FCB laikam gaidīja,ka vārti paši atnāks!Nekādas kustības vai inprovizācīja!Neredzēju nevienam deksmi acīs!Spēlētāji pasaigājās pa laukumu!Bet nu Milan pirmie vārti..,laikam tiesnesim ar acim problemas!!

  +5 [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
Nou Camp stadionā ies karti

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:41, pirms 11 gadiem
pamatīgi kļūdījos prognozē! bet prieks par Barsas neveiksmi, lai gan savās mājās savus 3 vārtus iesist viņi varēs un nebūs jau kur likties

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pelnīti un itāliešu stilā! FORZA ITALIA!!! "Milan" taktiski gudra spēle, pat neskatoties uz rupjo tiesnešu kļūdu, ieskaitot pirmos vārtus. Ar otrajiem vārtiem "Rossoneri" pierādīja, ka viņu labā spēle nav nejaušība. Savukārt "Barcai" izcili slikta spēle un pilnīga impotence uzbrukumā. Pelnīts "zāģis". Bet Katalonijā būs jautri, tas ir vairāk kā skaidrs
FORZA MILAN!

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
Perfekti izpildīts spēles plāns no Milānas, visu cieņu. 1 vārti Nou Camp, un biļetei uz 1/4 finālu jābūt kabatā.

  +5 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
Barsas pilnīga impotence uzbrukumā, ko tādu bieži neredz.
Milānai atliek iesist 1 vārtus atbildes spēlē un Barsai vajag 4 golus. Redzot Milan aizsardzību 4 goli ir nereāli. Tātad lielākas izredzes pat tagad ir Milan. Par to neviltots prieks.
Slēpts komentārs: puika_labs_

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
čempionlīgā toni sāk noteikt labi ieeļļoti autobusi! Vismaz interesantāk skatīties kā garlaicīgu bumbināšanu ap pretinieku soda laukumu!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
ideali,ko barsa daris tagat?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:42, pirms 11 gadiem
Veel jo interesantaaka buus atbildes speele. Ka tik muusu sviitrainie draugi nesapriecaajas par agru

P.s. buus diezgan reeciiigi, ja fcb un rm izlidos 1/8...
Slēpts komentārs: ROMI

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 23:43, pirms 11 gadiem
un prieks, ka atkal lielākajai daļai balamusu mutes nu būs ciet uz divām nedēļām tas pats variants, kas pret Chelsea, viegla uzvara, messi būs divi goli, milana neko neparādīs utt utt utt....

Atkal parādas, ka nav svarīgi, kādu sniegumu tu demonstrē visas sezonas garumā, svarīgi ir saņemties uz sezonas svarīgākajiem mačiem un Milāna to izdarīja vnk lieliski, in your face Barsa

 +17 [+] [-]

, 2013-02-20 23:43, pirms 11 gadiem
gico rakstīja: Milānai atliek iesist 1 vārtus atbildes spēlē un Barsai vajag 3 golus.
1 vārti atbildes spēlē un Barsai jau vajadzēs 4 golus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:43, pirms 11 gadiem
...mjā...Labs pressings nes labus augļus...Pelnīta uzvara! FORZA MILAN!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:43, pirms 11 gadiem
Hossa43 rakstīja: barca jau no sākuma neuztvēra šo spēli pa nopietnam,bet pēc ielaistajiem vārtiem,kur bija acīm redzama spēle ar roku,var teikt apjuka!!!domāju nekas traks,atbildes spēlē paredzu4-0 barcas labā!!!
VIVA BARCELONA
Barcelona ar šādu spēli netiks tālāk. Necīnās, bez emocijām spēlē.laikam domāja kad atbrauks un Milānu ar cepurēm nomētās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:44, pirms 11 gadiem
tur jau taa lieta, pat pie rezultaata 2:0 milaana nevar buut drossa, tiesa, vinnu aizsardziiba rada pamatiigu paarlieciibu

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:44, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Messi manas acis tikko nosvieda savu cenu no 250 miljoni lidz 30-40 ne vairak.... Pie labas aizsardzibas,vins no futbola Dieva parversas par parastu ganu!
Futbols ir komandas spēle, kurā Tu esi tikai tik spēcīgs, cik komandas vājākais posms. Šī nebija laba spēle praktiski nevienam barselonietim.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:44, pirms 11 gadiem
It kā jau pirmos vārtus nevajadzēja skaitīt, bija gan pēc rikošeta, bet rokas bija salīdzinoši augstu paceltas, bet tomēr neviltots prieks par Ac Milan. Patika brīžiem kā Barcelona spēlētāji skraidīja pakaļ bumbai, kuru vada Milan spēlētāji.
Forza Italia.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:44, pirms 11 gadiem
1 sitiens vārtu rāmi kopā 4 sitieni uz milānas vārtiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-20 23:44, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Messi manas acis tikko nosvieda savu cenu no 250 miljoni lidz 30-40 ne vairak.... Pie labas aizsardzibas,vins no futbola Dieva parversas par parastu ganu!
O, tu beidzot sagaidiiji speeli, kur vinsh silkti nospeeleeja? Cik ilgi gaidiiji - 7 gadus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:45, pirms 11 gadiem
damn!! labs!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:45, pirms 11 gadiem
tempijs rakstīja: 1 vārti atbildes spēlē un Barsai jau vajadzēs 4 golus.
Taisnība. 4 goli Hah, Barsai ir vāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:46, pirms 11 gadiem
lieliski, beidzot kaads ieraada barcai vinju iisto vietu, ja speele neiet, tamboreeshana beidzas at zaagji... super, mesi shovakar 0...
izcili, apsveicu visus milaanas fanus, ceru, ka el clasicco dabuus taadu pashu peerienu katalonju zvaigznes...
priekaa

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:46, pirms 11 gadiem
Ko lai saka, Messi tiešām ir labākais furbolists pasaulē, kad pretī ir nolikta laba aizsardzība, tad vispār nepamanīju ka viņš būtu laukumā...

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:46, pirms 11 gadiem
Spāņu klubiem fiasko.Real neizšķirts,Barsai Valencia un Malagai zāģi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2013-02-20 23:47, pirms 11 gadiem
Karmu nepiemānīsi, bet ja nopietni Milānai vajag gūt vārtus Barcelonā un tad jau būs labi!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:47, pirms 11 gadiem
Millan vienkārši noskrēja Barcu,pirms spēles jau bija zināms,ka būs smaga spēle,bet nu pirmie vārti salauza spēli,Xavi ar varēja redzēt,ka 15spēles izlaidis traumas dēļ,nesapratu kāpēc Teljo neizlaida laukumā, šādai spēlei viņa stils ir ļoti piemērots,malā būtu noderīgāks un asāks kā Sančes

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:47, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Lai,vel man kads pasaka,ka Messi ir labaks par Ronaldu,sodienas spele pieradija ,ka nav! Ja neiet Iniesta,tad ari Messi staiga ar atplestam rokam,a Ronaldu velk komandu...
Atkal mazie bērnudārznieki sākuši pļūtīt. Tā jau domāju Ronaldu smuki ielika bumbu savos vārtos, tad arī staigāji kā bikses pietaisījis? Ja viena slikta spēle pierāda kāda spēlētāja pārākumu pār otru, tad jau Mesi šajā ziņā vispār var pasludināt par pasaules karali

  -3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:47, pirms 11 gadiem
milanai sanaca liela halava
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2013-02-20 23:47, pirms 11 gadiem
Hossa43 rakstīja: barca jau no sākuma neuztvēra šo spēli pa nopietnam,bet pēc ielaistajiem vārtiem,kur bija acīm redzama spēle ar roku,var teikt apjuka!!!domāju nekas traks,atbildes spēlē paredzu4-0 barcas labā!!!
VIVA BARCELONA
Neviens augstas raudzes tiesnesis tādā situācijā nepiešķirs pārkāpumu, ja nav iespējams izvairīties no bumbas. No 1m sitiena attāluma pat pasaulēātrākais cilvēks nespētu izvairīties. Tas tik to liecina, cik te daži švaki pārzin noteikumus...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:48, pirms 11 gadiem
Kaut kas apbrīnojams. Vai tiešām visi Barsā ir tik stulbi, zinot, ka ir viena taktika kā pret viņiem spēlēt ČL, bet nevar izdomāt kā to uzlauzt? Domāja, ka spēlēs kkāda Getafe, vai? Ja izlidos tad tikai paši vainīgi.

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:48, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Pret labam komandam vins neka nevar,ja partneri nepasniedz 100% iespejas uz paplates,pret Granada,Getafe spelejot ari El sharawy sistu pa pokeram
Nu jaa, rm ir peedeejais suuds, pret vinjiem vinsh jau ir rezultatiivaako clasico speeleetAju trijniekaa. Tu neesi gudrs, draudzinj. vai ljoti jauns

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:48, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Pret labam komandam vins neka nevar,ja partneri nepasniedz 100% iespejas uz paplates,pret Granada,Getafe spelejot ari El sharawy sistu pa pokeram
parakājies statistikā cik viņš Real ir iesitis,būsi pārsteigts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:49, pirms 11 gadiem
Gaidiju AC milan uzvaru vienreiz ir pie vietas janoliek barsa. Ka jaspele pret komandu ar tendetu uz aizsardzibu, ta sabruk. Par pirmiem vartiem nevajadzeja ar roku nosvilpt, jo bija rikosets no pusmetra pie tam jau maksimali taja mirkli izvairoties. Vnk nepaveicas taja situacija barsai.

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:49, pirms 11 gadiem
ZX rakstīja: FORZA MILAN!
I marziani siete voi!
Jutu Jums līdz. Tiekamies derbijā!
Apsveicu visus itāļu futbola fanus.

  +3 [+] [-]

, 2013-02-20 23:50, pirms 11 gadiem
Rezultāts priecē!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:50, pirms 11 gadiem
Kā iet, Bērziņ? rakstīja: lol, šodien 1 sitiens četrstūrī, bet atbildes spēlēs spēs ielks 4 golus? Nē, nu mana ome nav diez ko liela sporta fane, bet smietos pat viņa.
Ka tik tev nesanaak taapat kaa mazajiem sporta prognozhu izteiceejiem pirms shiis speeles

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:50, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Pret labam komandam vins neka nevar,ja partneri nepasniedz 100% iespejas uz paplates,pret Granada,Getafe spelejot ari El sharawy sistu pa pokeram
|Gadījumā neatceries, ka tieši šāds pats arguments jau gadiem tika izmantots pret Ronaldu? Laikam Tev īsa atmiņa, bet pamatskolniekiem tas ir piedodami

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:50, pirms 11 gadiem
HAhaaa haaa beidzot Barca normaalu stieni noraava. Aizsardziiba nulle, Messi nekaads un rezultaats atbilstoshs!! Laaaabs!

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:50, pirms 11 gadiem
General Franco rakstīja: oj....kads shodien nocela labu naudinu uz shito speli
Tiešām? Bija tādi kas lika vairāk par 100ls uz Milan uzvaru? Šaubos..

To ka desmitien tūkstoši šodien zaudēja naudīņu, tas gan ir skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:51, pirms 11 gadiem
ja kas,visiem,kas te tagad noliek Barcas iespējas tikt tālāk,paskataties kā Milan pret Arsenal nesen CL 1/8 finālā nospēlēja,tā kā visas iespējas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:52, pirms 11 gadiem
da_silva rakstīja: Lieliska spēle! Apsveicu visus Milan un Real fanus!
Paldies! barsas bumbas kustība gan nebija līmenī. ACM lieliska aizsardzība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-20 23:52, pirms 11 gadiem
I Rossoneri grazie per la vittoria. Continuiamo a sognare...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:54, pirms 11 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Nu,ja tev patik Milan stils ,tad Tev divaina gaume
A kaa tad speeleet pret tik stulbu bumboshanos?
Milan paraadija to ka ta Barsas speele ir vienkaarsha pretinieku provoceeshana nedodot bumbu, bet ar pacietiibu iznaakums ir shads.

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:54, pirms 11 gadiem
Par spēli:

Izskatās ka Barsa izgāja vienkārši nobungot, vienus zaudēsim - nekas, kādus iesitīsim, vispār ideāli.. Bet to ka sanāks 0:2, šamie, protams, negaidīja. Tagad būs smuki ja šamie vēl kādu pie sevis ielaidīs. Tad būs jāsit 4. Riktīgi sev dzīvi sarežģījuši.

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:54, pirms 11 gadiem
ja nesit pa vāritem, tad arī neiesit!

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:54, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Mesi cenu 250 miljoni var dalit uz 5 reizem un redzesim isto ciparu
Un pat tad viņš būs vērtīgākais "La Liga". Viņš jau nav nekāds prasts bombardieris, un pat ar visu to viņš uzstāda mūsdienām neticamus rekordus. Priekš tik smalkas uzbūves futbolista tas patiešām ir neticami un apskaužami.

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:55, pirms 11 gadiem
Tieši tā, komandas sporta veidos, viena spēlētāja vērtība tiek nereāli pārvērtēti...250 Ļimonus varētu maksāt par Useinu Boltu un Martinu Dukuru...tas būtu daudzas reizes adekvātāk...!!!!
frutto rakstīja: Mesi cenu 250 miljoni var dalit uz 5 reizem un redzesim isto ciparu

  -1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:55, pirms 11 gadiem
ideali,Barcelonai ar tadu speli nav ko darit talak....

  +1 [+] [-]

, 2013-02-20 23:56, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: 250 izpirkuma cena
Kristiinei nav miljards? So what?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:56, pirms 11 gadiem
Dainis Petrokaitis rakstīja: I Rossoneri grazie per la vittoria. Continuiamo a sognare...
Apsveicu Tavējos ar lielisku uzvaru!
Tā pat sveiciens citiem itāliešu futbola mīļotājiem. Šonakt Itālijā svētki, vismaz Milānā jau nu noteikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:58, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Kāds sakars te tagad ar Arsenal? Izlien no pagātnes un skaties uz priekšu un ej paraudi zem spilvena!
ar Arsenal tāds sakars,ka Millan mājās vinnēja ar 4-0,ja nemaldos,bet izbraukumā pēc pirmā puslaika jau zaudēja ar 3-0 un par Milānu vēl var atcerēties sensacionālo Deportivo atspēlēšanos, kas ar izlīda no 0-3 vai 0-4 izbraukumā pret Millan
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-20 23:59, pirms 11 gadiem
beidzot kvadrātbikses dabuja pa olām

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:00, pirms 11 gadiem
Gadijuma nav viens no lielakajiem pazemojumiem kluba veesturee?
AC Milan uz papira kaa La Liga vidusdalas komanda, bet te bez variantiem.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:00, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Messi ir labs,bet tie kas saka,ka Messi ir Dievs utt ir mulki,un tu esi viens starp tiem mulkiem
Es saku, ka Mesi ir labākais, un ka labāku un universālāku uzbrūkošā tipa spēlētāju es savā dzīvē neesmu redzējis. Un tā ir patiesība, jo Mesi spēj to, ko nespēj pat daudzi ātrāki, garāki un atlētiskāki spēlētāji. Un patīkamākais, ka viņam nav sakāpis galvā, kā daudziem citiem. Mesi vienkārši izcili dara to, kas viņa padodas vislabāk. Šovakar mēs tikai kārtējo reizi varējām redzēt Mesi nozīmi komandā. Kad Mesi gadās "melnās dienas", tad arī komanda vairs nav tā. Bet tas negadās bieži, tāpēc arī "Barcelona" Spānijā ir tur, kur ir, bet "Real" nav pat tuvumā.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:00, pirms 11 gadiem
jep tur tev taisniiba par karmu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:00, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: uzliekam
dziesmu par django
Kā tev patīk Kameša mīļākais seriāls ''Reaļnije pacani'', tas tomēr nav ''Ugunsgrēks''
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:01, pirms 11 gadiem
tāds kaifs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:01, pirms 11 gadiem
lol22 rakstīja: Katrai komandai ir savas melnās spēles.
ir,bet manis iepriekš minētajos piemēros pretiniekiem bija daudz mazākas izredzes to izdarīt,kā Barcai savās mājās uzvarēt ar 2-0 vai 4-1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:04, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Lai,vel man kads pasaka,ka Messi ir labaks par Ronaldu,sodienas spele pieradija ,ka nav! Ja neiet Iniesta,tad ari Messi staiga ar atplestam rokam,a Ronaldu velk komandu...
milana tomer nav nekads anglu sieru klubins kuru nevareja uzvaret madride ar kristini prieksgala. milana ir specigs klubs un zaudet tadam nav kauns. vienkarsi nebija barsas diena

  -2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:04, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Nu i? Tā ir pagātne un no kļūdām tikai mācās!
Atradis te ko piemeklēt. Zāģis paliek zāģis, lai vai kā tas sāp!
zini nesāp,2-0 ir liels pārsvars,bet es ticu Barcai un viņi jau nevienreiz vien šosezon pierādījuši,ka komandai ir raksturs,ka spēj izlīst pat no lielākām bedrēm
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:05, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Gadijuma nav viens no lielakajiem pazemojumiem kluba veesturee?
AC Milan uz papira kaa La Liga vidusdalas komanda, bet te bez variantiem.
Mazais, nu ko Tu pīpē? Tu tiešām domā, ka "Barcelona" nekad nav zaudējusi ar 0:2 un kur nu vēl Milānai! Un tas, ka neskaties A sēriju ir tikai Tava problēma. "Milan" pēdējais "zāģis" bija 9.janvārī pret "Juventus" (Itālijas kausā). Nevajag runāt par lietām, par kurām Tev tā saprašana tāda švakāka

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:05, pirms 11 gadiem
Parādiet kura komanda spēlē visu laiku izcilu futbolu, kurā sporta veidā ir komanda bez zaudējumiem un kritumiem? Nav tādu! Ja zaudēs arī Barcelonā, nu tad neko darīt, cīnīsies nākamgad!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:06, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Neko jaunu būtībā jau nepateici! Tikai atgādināji visiem jau sen zināmo!
Bet protams! Nesaprotu, kāpēc joprojām atrodas zaļknābji, kuri cenšas atklāt jaunu Ameriku?

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:06, pirms 11 gadiem
Uhh, bet jāsaka - jo interesāntāk. Ja būtu kaut kāds 0:0, vai pat 0:1, nedomāju ka daudzi šaubītos kas tiktu tālāk. Tagad gan ir intriga, domāju kādi 50:50 kurš iekļūs tālāk. Galvenais, lai Milānāi kāds garbage gols neiekrīt Camp nou, tad gan Barsai būs grūti. Būs sāpīgi zaudēt autobusam otro gadu pēc kārtas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:08, pirms 11 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Nu i? kas bijis tas bijis, tad tu gribi teikt ka Celtic arii ir iespeja izlist no 0:3 pret Juventus?? aapsi ej guleet
es vismaz velku paralēles ar sakarību,visos ir Millan klubs un nevis izdomāju kaut ko no gaisa,plus vēl tas,ka atbildes spēle ir Barcelonā, kas maina lietas apstākļus un par āpsi,izlikšos nedzirdam,aita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:10, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Peec,kaa tu spried pec 1 sezonas? Atgadinat,kas uzvareja pagajusa sezona La ligu? Un Mesi spele ir atkariga no Iniestas nevis otradi!
Es nerunāju tikai par vienu sezonu. Cik gadus pēc kārtas Mesi atzīts par labāku planētas futbolistu? Varbūt atgādināsi? Un nav jau tā, ka par viņu balsoja tikai kaut kādi futbolu nepārzinoši tipiņi. Pie reizes vari atgādināt, kurš un cik reizes uzvarējis Spānijā pēdējos 5 gados! Kā jau teicu, Mesi ir universāls: viņš var ne tikai gūt vārtus, bet arī iedot piespēli vai pats radīt sev momentus. Ja viņš pats neko neprastu, tad vairums speciālistu viņu nedēvētu par labāko planētas futbolistu. Ja netici, paskaties Mesi video kompilācijas un uzzināsi daudz jauna par pasaules labāko futbolistu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:12, pirms 11 gadiem
ZX rakstīja: FORZA MILAN!
Forza Italia!!! Apsveicu arī Tevi! Liela diena "Milan" faniem. Kā vecajos labajos laikos

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:12, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: nu pluuti cik gribi bet MU ir stipraks par Milan
kapec tad vini izskatijas ka peramie kuceni pret real, barsa vinus vispar nopeertu vienos vartos, bet milana ir augsts limenis

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:14, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Tad jau tu būsi aizmirsis Inter autobusu Nou Camp. Kad Inters savās mājās paņēma 3:1 un Nou Camp noturēja 0:1...
ir tikai viena starpība,Inter vadīja Maurinjo un tā jau vien ir pievienotā vērtība
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:14, pirms 11 gadiem
sasperjods rakstīja: Ar prieku pavicināju savu Forza Milan šallīti
Jau pērn Milan bija ciets rieksts Barsai Alpo
p.s.
Paldies Tukuma ceļu policistam, kas palaida ar mutisku aizrādījumu (ir tāds soda veids APK) par pārkāpumu pie 70 zīmes (93km/h)
12 gadiigiem tiesiibas nedod
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:16, pirms 11 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Paskaties ka vinji lidz ar galiem savas majas pieveica Celtic, tad tagad apdomaa labi kas ir Celtic un kas AC Milan
ej guleet piena puika un samierinies ar zagi aapsii
tā bija spēle grupu turnīrā nevis kā tagad,kad rezultāts ir 0-2,Barcai jau no pirmajām minūtēm būs mērķtiecīgi jāiet uz vārtiem un neviens nenovērtēs pretinieku

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:16, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: 2010 gada balvu vajadzeja dot Sneideram....
Varēja dot, nevis vajadzēja. Vienkārši Mesi faktors ir tik īpašs, ka ir grūti neredzēt, ka viņš ir labākais pasaulē. Ja kāds būtu labāks, tad noteikti tiktu piedāvāts lērums argumentu un analīžu, bet tā vietā "heiteri" tikai meklē mīnusus pašā Mesi un cenšas mazināt viņa spožumu, jo labāka šobrīd vienkārši nav. Ir jau vairāki, kuri gribētu būt labāki, bet ar gribēšanu vien ir par maz. Tāpēc pagaidām Tev un Tev līdzīgiem atliek gaidīt, jo jums nav nekādu objektīvu argumentu pret Mesi, kuri izturētu kritiku. Tāpēc ar labu nakti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:17, pirms 11 gadiem
Barsai šovakar pilnīga impotence uzbrukumā, diemžel..Tik bezspēcīga šosezon nebija redzēta.. Vakar viņiem bija kkāda ballīte, vai?!
Bet kamēr vēl FCB kabatā atbildes spēle, es te citiem neieteiktu jau iecelt Milan 4daļfinālā..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:17, pirms 11 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:19, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mazais, nu ko Tu pīpē? Tu tiešām domā, ka "Barcelona" nekad nav zaudējusi ar 0:2 un kur nu vēl Milānai! Un tas, ka neskaties A sēriju ir tikai Tava problēma. "Milan" pēdējais "zāģis" bija 9.janvārī pret "Juventus" (Itālijas kausā). Nevajag runāt par lietām, par kurām Tev tā saprašana tāda švakāka
Mazais tev galigi aizmiglojies praats. Barselonai pedejo kaadu 150 speelu laikaa ir kaadi 10 zāģi- no tiem tikai dazhi, komandaam kuras savaa liigaa neatrodas top3. Te parliecinoshs zaagis, bez variantiem izraut nichu, komandai kura ir tikai 4 vietaa savaa liigaa!

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:20, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: tikpat labi Bayern parietu barsai paari
nekas vel nav beidzies un beigas redzesim kurs uzvares

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:20, pirms 11 gadiem
Super! Jātur īkšķi par Milānu Nou Camp!

  -2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:20, pirms 11 gadiem
Skotu karalis rakstīja: Un redzesim kurs te dziedas pec atbildes speles
nu es jau tev to visu laiku saku,nesāc dziedāt slavas dziesmas jau tagad,jā Millan izspieda maksimumu šodien,bet viss izšķiras divu spēļu summā,dziedāsim pēc atbildes spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2013-02-21 00:22, pirms 11 gadiem
hehe, liekas ka basketbolfutbols atkosts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:25, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Mazais tev galigi aizmiglojies praats. Barselonai pedejo kaadu 150 speelu laikaa ir kaadi 10 zāģi- no tiem tikai dazhi, komandaam kuras savaa liigaa neatrodas top3. Te parliecinoshs zaagis, bez variantiem izraut nichu, komandai kura ir tikai 4 vietaa savaa liigaa!
Kāds sakars, mazais? Tu tak pat A sērijai neseko, tad ko Tu tur vaukšķi? "Milan" ir vienāds punktu skaits ar 3.vietu un cienījama bezzaudējumu sērija. Ja vēlies kaut ko pamatot ar statistiku, tad vispirms to pārbaudi, lai nedabū atpakaļ dubultā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:27, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ar ko vins taja gada bija labaks? Speletajus jaaverte pec taa,kadu devumu vini dod komandai,nejau del marketinga
laikam esi viens no tiem,kas vēl nezin,ka šo balvu pasniedz nevis par sniegumu sezonā,kas jā Snaideram bija kopumā veiksmīgāka,bet gan par sniegumu kalendārajā gadā,Snaiders izgāza otru gada pusi, pēc pasaules kausa bija nemanāms,bet Messi kā rādīja ideālu sniegumu,tā ar turpināja,tas ar nosvēra kausus par labu viņam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:29, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ar ko vins taja gada bija labaks? Speletajus jaaverte pec taa,kadu devumu vini dod komandai,nejau del marketinga! Ari Pasaules cempi Messi neka neparadija vispar,a Sneiders sita ieksa
Man jau ir apnicis skaidrot elementāras lietas pilnīgiem zaļknābjiem, kuriem par futbolu nav nekādas izpratnes.
Mesi devums vārtu ziņā man šķiet Tev nav jāskaidro. Arī Mesi balvas nav par skaistām acīm. Šobrīd "Barcelona" ir stabili ceļā uz Spānijas troņa atgūšanu un Mesi nopelns tajā ir liels. Un ja Tu nezini, kurā pozīcijā Pasaules kausā nemākulīgais Maradona izmantoja Mesi, tad, protams, ka nesapratīsi arī to, kāpēc Mesi bija Pasaules kausa simboliskajā izlasē Ej tak gulēt un negrabi muļķības!

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:30, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Kā jau teicu, ka nekāds glābējs no vinja nesanāk ja ieroča brāļi klusē
Un var jau to visu pagriezt arī otrādi. Viss atkarīgs no tā, kā uz šīm lietām skatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:34, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Skatijos speli,kad Vacija sagrava Argentinu ar 4:0 ,pilniga impotence no Messi
Es Tev par pozīciju jautāju, "ģēnij"! Mesi tika izmantots pārāk dziļi, tas taču nebija nopietni! Varētu padomāt, ka Tevis slavētais Ronaldu turnīru aizvadīja par procentu labāk! Un kā vispār Mesi var ielikt balsta pussarga pozīcijā. Tu vispār saproti, ko tas nozīmē?

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 00:34, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Gudrakais piekapjas,MESSI,MESSi,Dievs utt....


Pazūdi no šejienes.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:34, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāds sakars, mazais? Tu tak pat A sērijai neseko, tad ko Tu tur vaukšķi? "Milan" ir vienāds punktu skaits ar 3.vietu un cienījama bezzaudējumu sērija. Ja vēlies kaut ko pamatot ar statistiku, tad vispirms to pārbaudi, lai nedabū atpakaļ dubultā
Mazais, sakars taads, ka Barselona pedejo reizi ar 2 goliem chempionu liigaa zaudeja tikai 2005 gadaa Chelsea un vel chempioniem Inter(nedaudz agraak), bet taa nav 3 vai 4 vieta savaaa ligaa. Kas bija Barselona pirms Messi, un kas tagad, laikam nav jastasta?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:36, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Skatijos speli,kad Vacija sagrava Argentinu ar 4:0 ,pilniga impotence no Messi
gadījumā neesi sajaucis sadaļas,futbols nav basketbols,kur James var savākt bumbu pie sava groza un vienatnē apspēlēt visu pretinieku komandu un uztaisīt rezultātu,futbols ir daudz vairāk komandas spēle,kā jebkurš cits sporta veids,futbolā nav tā,ka bez partneriem ir daudz iespējas uztaisīt spēli

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:37, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Gudrakais piekapjas,MESSI,MESSi,Dievs utt....
Nē, vienkārši Tev nav argumentu un izpratnes par pozīcijām, taktiku un formu. Ja Tev būtu kaut mazākā izpratne, tad Tu atrastu loģiskākus argumentus. Pagaidām Tev tādu nav. Esmu diskutējis arī ar daudz zinošākiem cilvēkiem, kuriem nākas piedāvāt arī statistiku un taktisko nianšu analīzi, bet Tavā gadījumā es lietotu teicienu par cūkām un pērlēm. Sorry!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:37, pirms 11 gadiem
Kad Kontei pirms spēles prasīja, kā viņš apturētu Mesi, treneris atbildēja: "Apturot komandu, nevis koncentrējoties uz vienu Mesi", ko Milan arī izdarīja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:37, pirms 11 gadiem
Nākošā nedēļa 2 el clasico zīmē!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:39, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Mazais, sakars taads, ka Barselona pedejo reizi ar 2 goliem chempionu liigaa zaudeja tikai 2005 gadaa Chelsea un vel chempioniem Inter(nedaudz agraak), bet taa nav 3 vai 4 vieta savaaa ligaa. Kas bija Barselona pirms Messi, un kas tagad, laikam nav jastasta?
pastāsti?Barca vienmēr ir bijis mega klubs,nav tā ka atnāca Messi un no vidusmēra kluba pārvērtās kā City pēc šeiha atnākšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:41, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: pastāsti?Barca vienmēr ir bijis mega klubs,nav tā ka atnāca Messi un no vidusmēra kluba pārvērtās kā City pēc šeiha atnākšanas
10 gadus atpakal vinus lika zem Bayer Leverkusen, tagad uzskata par labako klubu pasaulee..

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:42, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Mazais, sakars taads, ka Barselona pedejo reizi ar 2 goliem chempionu liigaa zaudeja tikai 2005 gadaa Chelsea un vel chempioniem Inter(nedaudz agraak), bet taa nav 3 vai 4 vieta savaaa ligaa. Kas bija Barselona pirms Messi, un kas tagad, laikam nav jastasta?
Bet kāds sakars Tevis teiktajam ar "Barcelona" lielāko pazemojumu kluba vēsturē? Kādā sakarā Tu vispār iebrauci diskusijā ar savu kazu? Turklāt pirmie vārti tika gūti pēc tiesneša kļūdas. Vēl saprastu, ja patiešām būtu tīrs zaudējums ar 0:2, bet tā nebija. Tavam teiktajam tātad nav nekāda sakara ar frutto teikto.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:42, pirms 11 gadiem
Kad Tito būs atpakaļ?

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:43, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: man pofig ko doma tu vai citi Barsas fani,tikai acis izmazgajat,nav viens Messi visa lielaja futbola
Protams, ka nav! Ir jau vēl arī citi, kuri cenšas viņam turēt līdzi. Tas ir fakts

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 00:43, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: man pofig ko doma tu vai citi Barsas fani,tikai acis izmazgajat,nav viens Messi visa lielaja futbola
tas pats Ronaldo bez partneriem ar nav nekas,vienkārši labs tehniķis ar bumbu,bet ja viņam nepiegādā bumbu īstajā vietā un īstajā brīdī,tad aizsargi viņu vienkārši noēd,tas pats ar Messi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:45, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kāds sakars Tevis teiktajam ar "Barcelona" lielāko pazemojumu kluba vēsturē? Kādā sakarā Tu vispār iebrauci diskusijā ar savu kazu? Turklāt pirmie vārti tika gūti pēc tiesneša kļūdas. Vēl saprastu, ja patiešām būtu tīrs zaudējums ar 0:2, bet tā nebija. Tavam teiktajam tātad nav nekāda sakara ar frutto teikto.
Sakars taads, ka komanda kura dominee La liga un kura shobrid skaitaas labakaa pasaulee, bez variantiem zaudee Itālijas līgas 3-4 vietai. Te jau mineja viens sitiens pa vaartiem, vai tas nav apkaunojoshi ?

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:46, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: 10 gadus atpakal vinus lika zem Bayer Leverkusen, tagad uzskata par labako klubu pasaulee..
Katra kluba vēsturē ir kāpumi un kritumu, bet "Barcelona" vienmēr ir bijusi galvenā konkurente "Real". Par "Real" man šķiet Tev nav jāstāsta. Un atceries, cik gadus "Real" nekur tālu nespēja tikt ČL? Vai tas padarīja šo klubu mazāku? Nedomāju vis. "Barcelona" arī iepriekš ir bijusi starp pasaules varenajiem.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:47, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Kad Tito būs atpakaļ?
Zubisareta teica,ka Amerikā viņam liels progres ārstniecībā,bet kad tieši būs atpakaļ neteica,lai gan ārstniecības kurs bija paredzēts uz 6nedēļām,sanāk ka uz atbildes spēli varētu būt atpakaļ,lai gan diez vai viņš gribēs pēc ķīmijas terapijas uzreiz uz soliņa sēdēt, komplikācijas var būt dažādas,sākot ar matu izkrišanu

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:47, pirms 11 gadiem
Jā jā un Arnem Frīdriham kā aizsargam arī nevajadzēja trešos vārtus gūt pret ARG (PK2010)! Aizsardzībā kur viņu Lēvs ielika!

Hose Girtinho rakstīja: Man jau ir apnicis skaidrot elementāras lietas pilnīgiem zaļknābjiem, kuriem par futbolu nav nekādas izpratnes.
Mesi devums vārtu ziņā man šķiet Tev nav jāskaidro. Arī Mesi balvas nav par skaistām acīm. Šobrīd "Barcelona" ir stabili ceļā uz Spānijas troņa atgūšanu un Mesi nopelns tajā ir liels. Un ja Tu nezini, kurā pozīcijā Pasaules kausā nemākulīgais Maradona izmantoja Mesi, tad, protams, ka nesapratīsi arī to, kāpēc Mesi bija Pasaules kausa simboliskajā izlasē Ej tak gulēt un negrabi muļķības!

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:49, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Sakars taads, ka komanda kura dominee La liga un kura shobrid skaitaas labakaa pasaulee, bez variantiem zaudee Itālijas līgas 3-4 vietai. Te jau mineja viens sitiens pa vaartiem, vai tas nav apkaunojoshi ?
Bet vai tas ir "viens no apkaunojošākajiem zaudējumiem kluba vēsturē"? Ja nav, tad kādas vēl diskusijas? "Barca" zaudēja arī "Celtic", nu un? Vai tad katram klubam negadās "melnās dienas"? Spānijā abi grandi ir zaudējuši arī daudz vājākiem klubiem, bet kas no tā? Tas jau nepadara šos zaudējumus par kaut ko apkaunojošu vai neizprotamu. Futbols ir spēle ar formas kāpumiem un kritumiem, no kuriem nav pasargāti pat labākie.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:50, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Zubisareta teica,ka Amerikā viņam liels progres ārstniecībā,bet kad tieši būs atpakaļ neteica,lai gan ārstniecības kurs bija paredzēts uz 6nedēļām,sanāk ka uz atbildes spēli varētu būt atpakaļ,lai gan diez vai viņš gribēs pēc ķīmijas terapijas uzreiz uz soliņa sēdēt, komplikācijas var būt dažādas,sākot ar matu izkrišanu
Paldies par info.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:51, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: sakarigs koments,viena teikuma apskaidroji visu manu domu par Barsu
tas atbilst jebkuram klubam,nespēlē tak 10.klase pret 5.klasi,bet pretinieki ir tā paša līmeņa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:55, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: sakarigs koments,viena teikuma apskaidroji visu manu domu par Barsu
Bet vai tad tā nav ar visām komandām? Pat visizcilākos individuālistus var nosegt, īpaši ja komanda nespēlē labi. Ja neesi pamanījis, tad futbols ir komandas spēle. Katram komandā ir sava vieta. Bet tas jau nemazina spēlētāja individuālo meistarību un pienesumu komandai. Ja spēlētājs kļūst neaizstājas, tas ir mīnuss, nevis pluss. Ja "Barcelona" spētu Mesi aizstāt, bet "Real" nespētu rādīt sakarīgu sniegumu bez Ronaldu, kam tas būtu pluss, kam mīnuss? Domā līdzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:55, pirms 11 gadiem
flipsider rakstīja: Sakars taads, ka komanda kura dominee La liga un kura shobrid skaitaas labakaa pasaulee, bez variantiem zaudee Itālijas līgas 3-4 vietai. Te jau mineja viens sitiens pa vaartiem, vai tas nav apkaunojoshi ?
tā tak ir Millan,klubs kas vēl pirms sezonas līdz pēdējam Itālijā cīnījās par titulu,katram klubam gadās neveiksmīgas sezonas,plus vēl Millan notiek paaudžu maiņa,bet tas nemaina to,ka tas ir klubs ar tradīcijām un sastāvs,lai ar kāds ir bīstams jebkuram vienas spēles ietvaros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:55, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Kā jau tu te vienreiz futbola sadaļā minēji arī tiesnesis ir tikai cilvēks!
Vai tad kāds iebilst?

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:57, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: Jā jā un Arnem Frīdriham kā aizsargam arī nevajadzēja trešos vārtus gūt pret ARG (PK2010)! Aizsardzībā kur viņu Lēvs ielika!
Arī aizsargi spēj gūt vārtus, skaidra lieta. Tikai nedomāju, ka Arni vaktēja 2 "uzraugi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:57, pirms 11 gadiem
Pareizi aizmugures stāvokļa karma no iepriekšējās sezonas nāk Barsai atpakaļ!

Dubriks rakstīja: Kā jau tu te vienreiz futbola sadaļā minēji arī tiesnesis ir tikai cilvēks!

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:58, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Beidzot objektivs viedoklis,nevis plika Barsas slavesana
Tik pat objektīvi, kā tas, ka Mesi ir planētas labākais futbolists. Ja skauž, tad tā ir cita lieta.

     [+] [-]

, 2013-02-21 00:59, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: pasaki labak,kapec Real ja zaude tik parlieta tonna suudu virsu speletajiem,a ja zaude Barsa tad gadijas,melnas dienas utt.....
tāpēc,ka Real zaudējumi ir ik pa laikam un vis nets pilns ar iekšējām nesaskaņām kluba iekšienē,bet Barcai šis ir nu tāds pirmais zaudējums sezonā,ko vēl var labot atbildes spēle,lai gan būs grūti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 01:00, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Beidzot objektivs viedoklis,nevis plika Barsas slavesana
pēc šīs spēles nav jau par ko slavēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:01, pirms 11 gadiem
ja atceries tad Arne iesita no 4-5 metru attālumā no Švainija piespēles. Tajos metros uzraugi parasti netrūkst!
Vienvārdsakot - nemeklējiet pasaules labākos futbolistus klubos, bet gan valsts izlašu rindās.

Hose Girtinho rakstīja: Arī aizsargi spēj gūt vārtus, skaidra lieta. Tikai nedomāju, ka Arni vaktēja 2 "uzraugi"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:03, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: pasaki labak,kapec Real ja zaude tik parlieta tonna suudu virsu speletajiem,a ja zaude Barsa tad gadijas,melnas dienas utt.....
Nezinu, kāpēc paši "Real" fani ir tika neapmierināti ar savas komandas spēli. Laikam jau tam ir pamats. Bet ja runājam par daudzmaz neitrāliem skatītājiem, tad "Barca" varētu būt simpātiskāka ar to, ka šī komanda ir kā ģimene, kur visi ir vienoti gan priekos, gan bēdās. Savukārt "Real" ir vairāk tāds miljonāru tusiņš, kur notiek personību sadursmes un mikroklimats viļņojas kā Baltijas jūra. Atceries pēdējo reizi, kad kāds "Barcelona" spēlētājs vai personāla darbinieks būtu izteicis savu neapmierinātību, vai teicis, ka neesot laimīgs klubā? Hmm...

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 01:03, pirms 11 gadiem
ja kas,liels prieks par Barcas faniem,būtu tādus pirmos vārtus ielaiduši Chelsea,tiesnesis jau šodien saņemtu nāves draudus,bet,ja Real,līdz rītam dzirdētu ka UNICEF pie visa vainīgi

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:03, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ja atceries tad Arne iesita no 4-5 metru attālumā no Švainija piespēles. Tajos metros uzraugi parasti netrūkst!
Vienvārdsakot - nemeklējiet pasaules labākos futbolistus klubos, bet gan valsts izlašu rindās.
Cik spēlētāji aizvada spēles klubā un cik izlasē? Padomā ko raksti..

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:04, pirms 11 gadiem
Dubriks rakstīja: Ko atkal sapņojat par El Clasico finālu CL tāpat kā iepriekšējo sezonu?
Pasarg Dievs! Es jau ceru uz finālu bez angļiem un spāņiem...varētu arī bez katalāņiem, jo gribas ko jaunu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:06, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pasarg Dievs! Es jau ceru uz finālu bez angļiem un spāņiem...varētu arī bez katalāņiem, jo gribas ko jaunu.
Tēme uz Juve-Bayern?

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:06, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: ehhh tapec ari ir interesanti pastrideties,vienam Ronaldu,otram Messi...
Bet man tie strīdi ir apnikuši, jo man katru reizi jāraksta vieni un tie paši argumenti. Paldies Dievam, Mesi pagājušajā gadā aizvēra mutes arī vēl atlikušajiem kritiķiem. Tagad atliek tikai norādīt uz gadskaitli 2012. un viss ir skaidrs.

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:07, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Tēme uz Juve-Bayern?
Galīgi nē. Jau iedomājos, un šermuļi pārskrēja pār kauliem. Bet vienu no saviem mīļākajiem klubiem labprāt redzētu finālā.

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:08, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Barsa var zaudet kaut ar 5:0 Skonto,vienmer atradisies kads kas pateiks melna diena,Messi baterijas aizmirsa samainit
neviens jau nesaka,ka Milan šodien uzvarēja nepelnīti,gluži otrādi, izmantoja visas savas iespējas un neviens ar nenoliedz,ka Barcas visa komanda(varbūt izņemot Pujolu)nospēlēja sūdīgi,bet nepiekrītam tekstiem,kas noliek vienu konkreitu spēlētāju(šoreiz Messi),zaudējām kā komanda nevis kāda dēļ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:10, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: es atbalstitu ideju nominet,katras pozicijas labako speletaju! piem labakais vartsargs,labakais aizsargs utt
vai tad tāda nav?man liekas ka ir

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:11, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ja atceries tad Arne iesita no 4-5 metru attālumā no Švainija piespēles. Tajos metros uzraugi parasti netrūkst!
Vienvārdsakot - nemeklējiet pasaules labākos futbolistus klubos, bet gan valsts izlašu rindās.
Klubos spēlētāji spēlē visus sezonu, bet izlasēs tikai pa retam. Un atceros vārtus, tikai tiem nav pārāk daudz sakara ar Maradonas muļķību.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:13, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: neesmu redzejis,ka buutu
Šķiet, ka ko tamlīdzīgu piešķīra UEFA galā. Par ČL utt.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 01:14, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Galīgi nē. Jau iedomājos, un šermuļi pārskrēja pār kauliem. Bet vienu no saviem mīļākajiem klubiem labprāt redzētu finālā.
Nu izskatās ka Bayern tur arī šogad būs..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 01:15, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Nu izskatās ka Bayern tur arī šogad būs..
Barca ar pirms šīs spēles izskatījās,cerams ka izskatīsies ar pēc atbildes spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 01:19, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: Barca ar pirms šīs spēles izskatījās,cerams ka izskatīsies ar pēc atbildes spēles
Man tomēr kkāda slikta priekšnojauta, bet nu cerams ka atbildes spēlē @ Camp Nou spēlēs tā Barca kuru pazīstu..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 01:27, pirms 11 gadiem
Ok, Barsai viena spēle aiziet greizi un visi nīdēji staigā kā siltā kakā iekāpuši

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:27, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Man tomēr kkāda slikta priekšnojauta, bet nu cerams ka atbildes spēlē @ Camp Nou spēlēs tā Barca kuru pazīstu..
man tāda priekšnojauta bija pirms šīs spēles,kas šoreiz piepildījās,bet nu kas mums atliek,kā vien cerēt,ka Xavi,Messi un kompānija jau no pirmajām minūtēm ņems vērsi aiz ragiem un nokārtos lietas,plus vēl Roura nebremzēs ar maiņām,Teljo un Thiago būtu noderējuši šodien

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:31, pirms 11 gadiem
NilsK rakstīja: man tāda priekšnojauta bija pirms šīs spēles,kas šoreiz piepildījās,bet nu kas mums atliek,kā vien cerēt,ka Xavi,Messi un kompānija jau no pirmajām minūtēm ņems vērsi aiz ragiem un nokārtos lietas,plus vēl Roura nebremzēs ar maiņām,Teljo un Thiago būtu noderējuši šodien
Milāna jau to vien gaidīs un būs uztrenējusi autobusu.
Jaspēlē vairāk pa malām, jo centrs pilnīgi blīvs, un tiešām, Teljo ātrie reidi pa malām būtu noderējuši..

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:33, pirms 11 gadiem
9999999999 rakstīja: kapec tad vini izskatijas ka peramie kuceni pret real, barsa vinus vispar nopeertu vienos vartos, bet milana ir augsts limenis
mu labakie...

     [+] [-]

, 2013-02-21 01:36, pirms 11 gadiem
hugo33 rakstīja: Milāna jau to vien gaidīs un būs uztrenējusi autobusu.
Jaspēlē vairāk pa malām, jo centrs pilnīgi blīvs, un tiešām, Teljo ātrie reidi pa malām būtu noderējuši..
plus vēl brīnums man bija ka Xavi visu spēli nospēlēja,nu bija acīmredzams ka džeks izkritis no spēļu prakses kādu laiku,acīmredzams,ka Roura baidās patstāvīgi pieņemt lēmumus

  +5 [+] [-]

, 2013-02-21 02:32, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, vienkārši Tev nav argumentu un izpratnes par pozīcijām, taktiku un formu. Ja Tev būtu kaut mazākā izpratne, tad Tu atrastu loģiskākus argumentus. Pagaidām Tev tādu nav. Esmu diskutējis arī ar daudz zinošākiem cilvēkiem, kuriem nākas piedāvāt arī statistiku un taktisko nianšu analīzi, bet Tavā gadījumā es lietotu teicienu par cūkām un pērlēm. Sorry!
Gandrīz no krēsla nokritu Vistukšāko frāžu bārstītājs sc īstenībā baigais experts, bet to zina tikai Tavi izdomātie draugi

  +5 [+] [-]

, 2013-02-21 02:50, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pelnīti un itāliešu stilā! FORZA ITALIA!!! "Milan" taktiski gudra spēle, pat neskatoties uz rupjo tiesnešu kļūdu, ieskaitot pirmos vārtus. Ar otrajiem vārtiem "Rossoneri" pierādīja, ka viņu labā spēle nav nejaušība. Savukārt "Barcai" izcili slikta spēle un pilnīga impotence uzbrukumā. Pelnīts "zāģis". Bet Katalonijā būs jautri, tas ir vairāk kā skaidrs
Tur laikam baigā futbola izpratne vajadzīga, lai kaut ko tik vērtīgu uzrakstītu Kas Tu speciāli esi mācījies, kā uzrakstīt daudz pielaizītu teikumu, bet nepateikt neko? Tā jau būtu pofig, bet pie katra raksta Tava tukšmuldonība atrodama, sāk jau pieriebties.

     [+] [-]

, 2013-02-21 03:56, pirms 11 gadiem
Šovakar Antonia Font koncerta dēļ spēli nesanāca noskatīties, bet apraksts pilnībā atbilst tam, ko gaidīju, kad uzzināju, ka ir bijis 2:0. Ko lai saka, kā visi labi zinām, uzvar tas, kas iesit.

     [+] [-]

, 2013-02-21 05:26, pirms 11 gadiem
beidzot barcai ieradija savu vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 07:15, pirms 11 gadiem
spāņu klubiem 1/8final nav iesācies veiksmīgi valencia zaudēja malaga zaudēja baelona zaudēja real madrid neizšķirts bet atbildes spēle tāpaat vai gūt vārtus jo 0:0 neder.
ko tas varētu nozīmēt ka spāniem varētu neiet
esmu liels spānu fans

     [+] [-]

, 2013-02-21 07:37, pirms 11 gadiem
Uzliku 5 eiro likmi uz 2:0 rezultaatu milan labaa ,no rita paskatijos vienkaarsi sokaa D
General Franco rakstīja: oj....kads shodien nocela labu naudinu uz shito speli
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 08:42, pirms 11 gadiem
kur tad ir viņu vieta?

Paskatieties pēdējo 5 gadu statistiku, uzvaras-zaudējumi, titulus. Šis Barcas modelis ir labākais klubs EVER, spēlē skatāmu futbolu, kas nes rezultātu arī. Ak vai ,zaudēja vienu spēli un Messi nesanāca spēle. Iepriekšējā gadā kaut kādi 100 vārti, bet viņš ir švaks. 4 gadus labākais pasaulē Impotenti un nesaprašas Jūs!
GATERŠŅIKS rakstīja: beidzot barcai ieradija savu vietu

     [+] [-]

, 2013-02-21 08:47, pirms 11 gadiem
frutto rakstīja: Когда Пуйоль умрет, он пропустит максимум две недели". /Utkins/
Labais
Episks teksts no Utkina. Un tas mani ne brīdi neizbrīnītu

     [+] [-]

, 2013-02-21 08:54, pirms 11 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: Tur laikam baigā futbola izpratne vajadzīga, lai kaut ko tik vērtīgu uzrakstītu Kas Tu speciāli esi mācījies, kā uzrakstīt daudz pielaizītu teikumu, bet nepateikt neko? Tā jau būtu pofig, bet pie katra raksta Tava tukšmuldonība atrodama, sāk jau pieriebties.
Palasi reizēm arī kādu diskusiju, kurā piedāvāju entos argumentus un šādu tādu analīzi, bet Tevi jau tas neinteresē, jo esi kā "Vakara Ziņas"...lai gan nē, šajā portālā Tu neesi nekas. Pa gadu atstāt 16 komentārus?...Njā, tas ir eksperta cienīgs panākums. Šādas "personības" viedokli es noteikti ņemšu vērā Bet varbūt arī labi, ka mamma Tevi tik reti laiž pie datora
P.S.- Gaidu tik pat "izsmeļošu" analīzi arī par citiem vadošajiem Sportacentra lietotājiem, lai gan sevi pie vadošajiem tomēr nepieskaitu. Es zinu, ka Tu to vari. Mēs Tev ticam, draudziņ!

     [+] [-]

, 2013-02-21 08:56, pirms 11 gadiem
Neesmu bailīgas pēc dabas, tāpēc neesmu no tiem, kuri cer, ka maniem favorītiem pretī tiks pēc iespējas vājāks klubs. Gaidu īstu vītu cīņu gan ceturtdaļfinālā, gan pusfinālā, gan, protams, arī finālā. Lai uzvar spēcīgākais!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 09:01, pirms 11 gadiem
kas reaali iepriecina - FCB speeleetaaji, treneri un arii nopelniem bagaatie fani taa arii neko nepateica par tiesnesi. un tas muus atshkjir, piemeeram, no muusu draugiem galvaspilseetaa. aptuveni iedomaajos, kas buutu, ja shaadi zaudeetu TOO.
taapat iepriecina, ka vai nu FCB iistenos varoniigu atspeeleeshanos un sanjems gruudienu daudz nopietnaak uztvert visas speeles, vai arii ieguus laiku koncentreeties uz liigas un, iespeejams, kausa ieguushanu.
ar veesu galvu, ja padomaa, tad, ja ACM vietaa buutu desinju un alus FCB, katalaanju FCB otrajaa speelee vareetu izlikt otro sastaavu peec zaudeejuma 0:5... taapeec 3 nedeeljas ljoti noderees, lai atgrieztu formu.

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:13, pirms 11 gadiem
Tieši tā! Es arī esmu noilgojies pēc patiešām izsalkušas "Barcas" Čempionu līgā. Ir jau forši bumboties, bet ja to nedara ar uguntiņu, tad no spēles arī nav nekādas lielās baudas. Kā daudzmaz neitrāls skatītājs, atbildes spēlē labprāt redzētu īstu šovu abu komandu izpildījumā. Lai kuri arī netiktu tālāk, tie viennozīmīgi būs varoņi

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:16, pirms 11 gadiem
Bet neaizmirstot par melno humoru, pieļauju, ka Pikē vismaz kādu laiciņu nesauks savu dēlu vārdā

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 09:17, pirms 11 gadiem
Barsa atļāva papriecāties nīdējiem, mājās barsa ņems ar kādiem 4:0 varbūt 6:0 mhm for sure

  -2 [+] [-]

, 2013-02-21 09:18, pirms 11 gadiem
viena slikta spēle barcai un visi viņu noliek !! Bet ok,jo man nezinu kapēc vienmēr un vairāk patīk Real Madrid!!

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:22, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es Tev par pozīciju jautāju, "ģēnij"! Mesi tika izmantots pārāk dziļi, tas taču nebija nopietni! Varētu padomāt, ka Tevis slavētais Ronaldu turnīru aizvadīja par procentu labāk! Un kā vispār Mesi var ielikt balsta pussarga pozīcijā. Tu vispār saproti, ko tas nozīmē?
Beidz dizt pufeli,balsta pusarga pozicija vinsh nespeleja!

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:25, pirms 11 gadiem
Rolis72 rakstīja: Barsa atļāva papriecāties nīdējiem, mājās barsa ņems ar kādiem 4:0 varbūt 6:0 mhm for sure
Es gan par to nebūtu tik pārliecināts. Viens no "Milan" trumpjiem ir momentu realizācija (arī pirms Balotelli). Ja vien nav pārāk daudz individuālā brāķa, kļūdu, tad pret "Milan" nav viegli. Kā redzējām Milānā, vakar "Rossoneri" spēlēja praktiski bez kļūdām. Tas negadās bieži, bet redz, ka gadās

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:25, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Beidz dizt pufeli,balsta pusarga pozicija vinsh nespeleja!
Spēlēja arī balsta pussarga pozīcijā

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:29, pirms 11 gadiem
Negaidīju no milan tādu spēli, bet pelnīta uzvara un tagad barsa var trīcēt jo mājās kaut vieni ielaisti vārti un jaiesit 4. Šaubos kapret tādu aizsardzību viņi to spēs. Šitā tev nav spānijas līga kur ir divas spēcīgas komandas. Barsa izsejas pret labu aizsardzību to arī pierāda iepriekšējais gads pret chelsea. Ceru uz milan uzvaru arī kopsummā un izskatās kā abi spāņu superklubi varētu jau lidot astotdaļfinālā.

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:29, pirms 11 gadiem
Vakar skatijos speli un jaatzist ka 1 vartus ieskaitiit nevajadzeja, bet tas protams nav iemesls Barsas drausmiigajai spelei.

Kopuma Barsa es vakardien smagi viilos un no komandas gaidiju daudz vairak.

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 09:31, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kāds sakars Tevis teiktajam ar "Barcelona" lielāko pazemojumu kluba vēsturē? Kādā sakarā Tu vispār iebrauci diskusijā ar savu kazu? Turklāt pirmie vārti tika gūti pēc tiesneša kļūdas. Vēl saprastu, ja patiešām būtu tīrs zaudējums ar 0:2, bet tā nebija. Tavam teiktajam tātad nav nekāda sakara ar frutto teikto.
Tu gan esi neparspejams!
Sava pirmaja komentara ta priecajies par AC Milan uzvaru,no prieka pat kkadu tur saukli ierakstiji italu valoda,bet tagad sac skumt par Barseloanas zagi!

Tas vien pierada,ka esi viens no tiem kas met kazoku uz otru pusi,tad kad ir izdevigi!

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:32, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Spēlēja arī balsta pussarga pozīcijā
Varbut kkada bridi sanaca uzpelet ,bet ta speleja zem Teveza un Igauina!

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:34, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Varbut kkada bridi sanaca uzpelet ,bet ta speleja zem Teveza un Igauina!
Pēc shēmas tā bija, bet viņam bija jāpilda arī centra un reizēm pat balsta pussarga pienākumi, jo Maradona visu bija salaidis dēlī. Un kopumā daudzi eksperti atzinīgi novērtēja viņa ieguldījumu komandas spēlē, pat nespēlējot sev atbilstošā pozīcijā.

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:40, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es gan par to nebūtu tik pārliecināts. Viens no "Milan" trumpjiem ir momentu realizācija (arī pirms Balotelli). Ja vien nav pārāk daudz individuālā brāķa, kļūdu, tad pret "Milan" nav viegli. Kā redzējām Milānā, vakar "Rossoneri" spēlēja praktiski bez kļūdām. Tas negadās bieži, bet redz, ka gadās
Un barselonai mājās ir daudz momentu un laba realizācija!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 09:41, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Tu gan esi neparspejams!
Sava pirmaja komentara ta priecajies par AC Milan uzvaru,no prieka pat kkadu tur saukli ierakstiji italu valoda,bet tagad sac skumt par Barseloanas zagi!

Tas vien pierada,ka esi viens no tiem kas met kazoku uz otru pusi,tad kad ir izdevigi!
"Milan" uzvara ir pelnīta, tur nav pat divu domu. Protams, pirmie vārti tik gūti negodīgi, tas ir fakts. Ņemot vērā "Barcelona" spēli, tur nav par ko skumt, jo katalāņi bija pelnījuši maksimums punktu, bet neko vairāk. Tas ko es daru "Barcelona" sakarā, ir nīdēju prieka mazināšana šajā sakarā. Ja jau var pieļaut domu, ka šis ir viens no lielākajiem pazemojumiem kluba vēsturē, tad tur tiešām jābūt nedaudz muļķim vai slimam no skaudības. Ja "Milan" uzvarēs divu spēļu summā, es tikai priecāšos par pienesumu A sērijai UEFA rangā

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:42, pirms 11 gadiem
Nez cik daudz Barsu ietekmē treneru maiņas, jo pēc būtības tagad viņu vada vēl nesen 2. trenera asistents... No vienas puses ideja iecelt galveno treneri no komandas vidus ir apsveicama lieta, bet varbūt ir vērts pameklēt lielisku speciālistu ārpusē?

     [+] [-]

, 2013-02-21 09:44, pirms 11 gadiem
Rolis72 rakstīja: Un barselonai mājās ir daudz momentu un laba realizācija!
Bet Tu noteikti atceries, kā "Barcelona" ir gājis pret "autobusiem" Pret "Milan" autobusu un presingu katalāņiem nebija un nebūs viegli. Itāliešu spēks ir aizsardzībā un tā tam būs būt

  +2 [+] [-]

, 2013-02-21 09:49, pirms 11 gadiem
septembris rakstīja: Nez cik daudz Barsu ietekmē treneru maiņas, jo pēc būtības tagad viņu vada vēl nesen 2. trenera asistents... No vienas puses ideja iecelt galveno treneri no komandas vidus ir apsveicama lieta, bet varbūt ir vērts pameklēt lielisku speciālistu ārpusē?
Roura arii Pepa shtaabaa atbildeeja par pretinieku taktisko analiizi. Ar taktiku vinjam viss ir ok, bet to jau var redzeet, ka vinji ir vai nu fiziskaa bedree (februaarii katru gadu FCB rezultaati ir sliktaaki), vai arii emocionaali nemotiveeti...
un aarpusee neviens nav jaameklee. sliktaakajaa gadiijumaa var Luisu Enriki panjemt, kursh jau apnicis tviterii par saviem pieveiktajiem ultramaratoniem rakstiit.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 09:50, pirms 11 gadiem
Modritis rakstīja: Beidz dizt pufeli,balsta pusarga pozicija vinsh nespeleja!
Hosee taisniiba - speeleeja. un dM speeleeja kreatiivo centra pussargu, kas arii nav gluzhi vinja.

  -2 [+] [-]

, 2013-02-21 10:13, pirms 11 gadiem
Ja klubus vērtētu pēc futbolistu matu griezumiem tad Milan jau tagad bez ierunām ir čempioni bet vispār Barca ar savu antifutbolu vienreiz uzrāvās.

     [+] [-]

, 2013-02-21 10:33, pirms 11 gadiem
Milan rezultats majas ir teicams, atliek vien nospelet labi izbraukumu, jagust varti un tad jau ta talak tiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 11:26, pirms 11 gadiem
pareizi - īsā koncentrētā laikā parādi uz ko esi spējīgs, nevis atstrādā kombinācijas klubā!

hugo33 rakstīja: Cik spēlētāji aizvada spēles klubā un cik izlasē? Padomā ko raksti..

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 11:58, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: pareizi - īsā koncentrētā laikā parādi uz ko esi spējīgs, nevis atstrādā kombinācijas klubā!
Protams, ka izlašu futbols ir interesants un kakas ļoti gaidīts, bet kausi un čempionāti notiek salīdzinoši reti. Bez labi izstrādātām kombinācijām un taktikas arī izlase nav nekas. Kā jau teicu, futbols ir komandas spēle, kur liela nozīme ir spēlētāja partneriem un trenerim. Izlašu līmenis ir tā vieta, kura nav vēlams aizrauties ar individuālu spēli, jo tas ir turnīrs, kurā katra kļūda var dārgi maksāt. Argentīna 2010.gadā bija trenera nemākulības upuri. Man kā Vācijas atbalstītājam gan pret to nebija iebildumu, tomēr jāsaprot, ka ne jau paši spēlētāji bija pie vainas sliktajam sniegumam pret Vāciju, bet gan treneru taktiskā neizdarība un nemākulība. Tur pat Mesi kopā ar Ronaldu nebūtu glābēji. Bet klubu sezonā ir vieglāk izanalizēt spēlētāju individuālās meistarības nianses, kā arī ieguldījumu komandas spēlē. Tāpēc jau izlašu turnīri ir tikai kā bonuss (lai arī liels), vērtējot spēlētājus, piemēram, kalendārā gada ietvaros.

     [+] [-]

, 2013-02-21 11:59, pirms 11 gadiem
Jāgūst vārti izbraukumā, tad Barselonai būs jāiesit vismaz 4 vārti, lai tiku 1/4.

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 13:25, pirms 11 gadiem

     [+] [-]

, 2013-02-21 15:44, pirms 11 gadiem
snaker rakstīja: Nebija roka!
http://footballfunnys.lockerdome.com/articles/106442597
Patiesībā vairāk izskatās, ka trāpīja pa seju, bet to tiešām var pateikt tikai pēc vairāku atkārtojumu noskatīšanās, tāpēc tiesnesi laikam vainot būtu lieki.
i.minus.com
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 16:44, pirms 11 gadiem
vismaz viena laba ziņa šodien-Ēriks Abidals ir gatavs iziet laukumā

     [+] [-]

, 2013-02-21 17:03, pirms 11 gadiem
ko tas farsas spēlētās tā nojaucās, ja tikai pa plecu trāpīja ar bumbu!

Hose Girtinho rakstīja: Patiesībā vairāk izskatās, ka trāpīja pa seju, bet to tiešām var pateikt tikai pēc vairāku atkārtojumu noskatīšanās, tāpēc tiesnesi laikam vainot būtu lieki.
http://i.minus.com/ibcKx36owXsO6H.gif

     [+] [-]

, 2013-02-21 17:23, pirms 11 gadiem
M I K U C I S rakstīja: ko tas farsas spēlētās tā nojaucās, ja tikai pa plecu trāpīja ar bumbu!
Tak ne jau par "Barcelona" spēlētāju ir runa! Tak par Zapatu visas diskusijas.

     [+] [-]

, 2013-02-21 17:24, pirms 11 gadiem
Detlefs rakstīja: Ha ha,kad pa TV6 skatījos,tā rēcu.
Tā ar Barsai vajag.
Jo...?

  -1 [+] [-]

, 2013-02-21 18:02, pirms 11 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Palasi reizēm arī kādu diskusiju, kurā piedāvāju entos argumentus un šādu tādu analīzi, bet Tevi jau tas neinteresē, jo esi kā "Vakara Ziņas"...lai gan nē, šajā portālā Tu neesi nekas. Pa gadu atstāt 16 komentārus?...Njā, tas ir eksperta cienīgs panākums. Šādas "personības" viedokli es noteikti ņemšu vērā Bet varbūt arī labi, ka mamma Tevi tik reti laiž pie datora
P.S.- Gaidu tik pat "izsmeļošu" analīzi arī par citiem vadošajiem Sportacentra lietotājiem, lai gan sevi pie vadošajiem tomēr nepieskaitu. Es zinu, ka Tu to vari. Mēs Tev ticam, draudziņ!
Nu jau Tu sāc pavisam skumji izkausīties. Hallo, šis ir interneta portāls! Lai rakstītu tūkstošiem tik "vērtīgu" komentāru kā Tavējie, nekāda papildus gudrība nav vajadzīga, prosta laiks un gribēšana, tas arī viss. Bet Tu jau te hierarhijas būvē, īstens pokemons, pat ja pāraudzis
Kāpēc būtu jāraksta par citiem, ja tieši Tu esi viskaitinošākais? No redzamākajiem te ir daudz gudru cilvēku. Bet Tu vienmēr piespamo vispirms ar "analīzi", kuru pat mana ome prastu uzrakstīt, tikai rakstu izlasot, pēc tam nez cik lapu garumā kasies ar sev līdzīgiem padsmitgadniekiem. Atnāku palasīt komentārus, vienmēr jātin pāri viens kompleksu māktais. Kā jau noskaidrojām, komentāru skaits ceļ Tavu pašvērtību
p.s. Un necenties tik uzkrītoši tagad analizēt Messi pozīciju, to jau sen pirms Tevis šeit izsprieda citi lietotāji. Paldies, jauku vakaru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-02-21 19:59, pirms 11 gadiem
ķēmu ķērājs rakstīja: p.s. Un necenties tik uzkrītoši tagad analizēt Messi pozīciju, to jau sen pirms Tevis šeit izsprieda citi lietotāji. Paldies, jauku vakaru.
Vari pajautāt kaut vai jebkuram "Barcelona" fanam, vai es kādreiz esmu analizējis Mesi un cik argumentēta diskusija tā ir bijusi. Pēdējās man atmiņā palikušas diskusijas pie rakstiem pēc "Zelta bumbas" pasniegšanas ceremonijas, bet tās nav vienīgās. Un patiesībā es nemaz nesaprotu, kāpēc es atbildu cilvēkam, kurš ņemto vērā viņa lietotājvārdu pats sevi jau ir noķēris Laikam jau man reizēm patīk atsaukties uz tik lētām provokācijām kā Tavējās. Un Tev taisnība, "no redzamākajiem te ir daudz gudru cilvēku", bet Tu neesi starp tiem, tāpēc manuprāt Tavam viedoklim ir tik pat liels svars kā sakaltušam suņa ekskrementam Ja Tev nepatīk mana troļļošana un provokācijas, tad vari turpināt rakstīt nevienam nesaistošus un "atmaskojošus" komentārus. Uz intelektuālākām protesta formām jau Tu esi spējīgs...ja vispār uz kaut ko esi spējīgs
Veiksmīgu vakaru!

  +1 [+] [-]

, 2013-02-21 20:03, pirms 11 gadiem
inis rakstīja: Mesi La Liga var klapēt pa divām trim bumbām spēlē,bet ka nāk pretī citu līgu komandas tā nekā.....
Vecīt, vai tiešām ko tādu var uzrakstīt komandas fans, kurā spēlē Fernando Toress? Aizvadītajās divās sezonās Mesi 24 UEFA ČL spēlēs pamanījies gūt 26 vārtus. Tāpēc atļaušos Tev aizrādīt, ka arī "heitot" tomēr ir jāprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja