Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Riga" neiesit, ielaiž divas "pendeles" un izstājas no Čempionu līgas

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

"Riga" neiesit, ielaiž divas "pendeles" un izstājas no Čempionu līgas
Foto: Zigismunds Zālmanis, Riga FC

"Riga" futbolisti Čempionu līgas pirmajā kvalifikācijas kārtā viesos nopelnīja divus 11 metru soda sitienus un ar 0:2 piekāpās Telavivas "Maccabi", izstājoties no prestižākā Eiropas klubu turnīra.

Lielajā, bet tukšajā stadionā, kurā gan skaļi tika atskaņotas fanu dziesmas, spēle sākās ar nelielu mājinieku pārsvaru, tomēr visai piesardzīgā manierē. Pirmais mēģinājums uzsist pa vārtiem nāca no rīdziniekiem, taču Vjačeslavs Šarpars no tālas distances sita krietni garām. Pāris minūtes vēlāk mājinieki beidzot tika līdz “Riga” soda laukumam, drīz pēc tam arī sekoja šāviens gar Roberta Ozola sargātajiem vārtiem, bet daudz interesantāks bija Kulē Mbomba reids uz sāncenšu vārtiem, kas beidzās ar stūra sitienu. Stūris gan ne ar ko bīstamu nebeidzās.

20. minūtē vēlreiz panervozēt nācās mājinieku aizsargiem, kuriem izdevās bloķēt Antonija Černomordija sitienu. Pēc stūra pie iespējas uzsist tika Herdi Prenga, bet albānim neizdevās kā nākas trāpīt pa bumbu un tā lidoja garām vārtiem. Mājinieki atbildēja ar Nika Blekmena sitiena no distances, kas nesanāca ne pārāk spēcīgs, ne precīzs, toties pāris minūtes vēlāk spēlēt jau nācās Ozolam. Nospēlēja kā nākas.

Īsā laikā divas reizes cīņā ar mājinieku aizsargu rīdzinieki krita soda laukumā, bet horvātu tiesnesis Igors Pajačs noteikumu pārkāpumu ne vienā no epizodēm nesaskatīja. 33. minūtē “Maccabi” bija tuvu tam, lai sodītu viesus par aizraušanos uzbrukumā. Ātra pāreja uzbrukumā beidzās ar centrējumu soda laukumā un Blekmena sitienu ar galvu, pēc kura bumbu atvairīja vārtu stabs. Tikai minūti vēlāk bumba pēc sitiena no soda laukuma robežas trāpīja arī pa vārtu pārliktni. Ticamākais, ka ne vienā, ne otrā epizodē Ozols nebūtu glābējs.

“Maccabi” savu uzbrukumu vilni turpināja ar vēl vienu sitienu vārtu rāmī, bet šoreiz rīdzinieki bumbas lidojumu kolektīvām pūlēm bloķēja. Puslaika beigas aizritēja mazāk vētraini, tiesa pēdējā minūtē pagrūstījās Gerrero un Rugins, par to saņemot brīdinājumus. Vārtu guvumu pirmajās 45 minūtēs nebija, toties jau otrā puslaika sākumā rezultātam bija jābūt atklātam. Soda laukumā pavisam aizmirsts bija uz maiņu tikko nākušais Dans Bitons, bet pēc viņa sitiena bumbu atvairīja Ozols.

Pirmo sešu minūšu laikā Ozolam vēl divas reizes bija jāiesaistās spēlē, ko viņš arī teicami darīja, kamēr “Riga” pat īsti neaizkavējās sāncenšu laukuma pusē. “Maccabi” spiediens turpinājās un 57. minūtē beidzās ar pendeli – Rugins, mēģinot izsist bumbu, trāpīja pa Rikanu kāju un nogāza sāncensi soda laukumā… 11 metru soda sitienu teicami izpildīja Blekmens, atklājot mača rezultātu. “Riga” drīz vien tika pie stūra sitiena, pēc brīža no asa leņķa uzšāva Paničs, bet vārtu rāmī bumba nelidoja.

69. minūtē tas beidzot izdevās, taču pēc Brizolas sitienu bumbu viegli ķēra Daniels. Rīdzinieki, protams, gāja uz priekšu, centās diezgan augstu sagaidīt sāncenšu un piespiest viņiem kļūdīties, kas gan īsti nesanāca. Pēc vārtu zaudējuma Oļegs Kononovs veica trīs maiņas, atsvaidzinot uzbrukumu un arī mainot to, jo malā tika saukts arī slaidais Mbombo. 72. minūtē vēlreiz mājinieki šāva pa pārliktni un atlika vien gaidīt, vai senais ticējums par šādiem sitieniem piepildīsies arī Telavivā.

75. minūtē netālu no soda laukumā un tieši pretī vārtiem tika nogāzts Blekmens, bet labo standartsituāciju mājinieki izniekoja, bumbu sitot sieniņā. Neko labu ar soda sitienu paveikt nespēja arī rīdzinieki, tomēr labā ziņa bija, ka “Riga” sāncenšu soda laukuma salīdzinošā tuvumā pie tāda tika. Laika gan atlika arvien mazāk, tāpēc uz priekšu bija jāiet arvien aktīvāk. To izmantoja mājinieki, meklējot iespējas pretuzbrukumiem un pēc viena no tiem kārtējo reizi glābt vajadzēja Ozolam.

Tikai minūti vēlāk Ozolam vajadzēja stāties pretī vēl vienai pendelei un vēlreiz pārāks izrādījās Blekmens – 88. minūtē rezultāts kļuva 0:2… Jau kompensācijas laikā rīdzinieki uzkūra nelielu ugunsgrēku mājinieku soda laukumā, bet pie teju tukša stūra līdz bumba neaizstiepās Brizola, bet citu iespēju iesist “Riga” nebija. Tas nozīmēja, ka tālāk Čempionu līgā cīnīsies “Maccabi”, bet rīdziniekiem būs jāpārslēdzas uz Eiropas līgu.

Maccabi – Riga 2:0 (0:0)
Vārti: Blekmens 58’ no 11m, 88’ no 11m
Maccabi: Daniels, Jeni, Tibi, Kandils, Saborics, Rikans, Perecs (Šehters 84’), Glazers, Almongs (Ben Haims 82’), Gerrero (D. Bitons 46’), Blekmens
Riga: Ozols, Fjodorovs, Prenga, Černomordijs, Rugins, Paničs, Šarpars, Hora (Dariu 71’), Brizola, Steniu (Nkololo 62'), Mbombo (Rožers 59’)
Brīdinājumi: Gerrado, Kandils; Rugins, Černomordijs, Prenga
Galvenais tiesnesis: Igors Pajačs (Horvātija)

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:31, pirms 4 gadiem
fkscd rakstīja: Maccabi šobrīd nav optimālais Maccabi. Un pret šādu Maccabi šādi nospēlēt ir amatierisms. Velsa nebūtu sliktāka par Rigu šodien, jo vēl sliktāk nospēlēt būtu grūti
Visam var piekrist. Varētu gandrīz parakstīties zem katra vārda...
Izņemot tai fanātiskajai tieksmei zaudējumu uzreiz pielīdzināt amatierismam 😁

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:31, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Eirolīgā ,cik sapratu,jāuzvar trīs kārtas ,lai tiktu grupas turnīrā un tas ir grūtāk izdarāms,nekā to varēja čempionlīgā.Pie tam ar zemiem klubu reitingiem pretī noteikti dabūs pat spēcīõgāku klubu nekā Maccabi.Domāju RFS un Valmierai jau tagad ķieģelis nolikts ceļā.Par Ventspili neko nevar zināt.Agrāk Moldāvijas piekto klubu būtu jāapspēlē uz vienas kājas.Kā būs tagad,nezinu?Tā kā,tikai labākajā gadījumā divi klubi varēs gaidīt izlozi Eirolīgas turnīram Riga un Ventspils.Viens labums no ātrās izlidošanas ir.Netiks sačakarēts virslīgas kalendārs.Tagad Riga FC, lai patrenējās pret Mettu
Rigai EL būs jāparvar 3 kārtas, bet pārējiem LV Eirokausu klubiem - 4.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:32, pirms 4 gadiem
Šī nebija Riga FC diena. Nekas jēdzīgs neizdevās, ja neskaita Ozolu, kurš daudzkārt glāba. Nezinu, kas par vainu, bet ticu, ka komanda spējīga nospēlēt daudz labāk. Pendeļi arī bija aiz matiem pievilkti, mūsējiem arī 2x bija līdzīgas epizodes, kad gan tiesnesis pārkāpumus nefiksēja... Un šie momenti izšķīra mača likteni. Lai gan uzvaru mūsējie tāpat nebija pelnījuši, visdrīzāk. Tomēr tas jau ir cits jautājums, kas ko pelnījis. Domāju, ka gadījumā, ja mačs notiktu Rīgā, būtu cita spēle un rezultāts. Viena spēle šoreiz nostrādāja par labu žīdiem.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:33, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ja Flahscore nemelo, tad Šabala realizēja pēcspēles 11nieku.
Pendeļus redzēju,bet tā kā bieži kārās augša dators,nepiefiksēju.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-19 22:38, pirms 4 gadiem
Nav ko runāt par pendelēm. Pietiek saskaitīt, cik reižu žīdi trāpīja pa konstrukciju, un būs skaidrs, kyrš šodien bija spēcīgāks

  -4 [+] [-]

, 2020-08-19 22:38, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nerunā šitādas muļķības 😁
Uzliek Maccabi pret Chelsea... kas jau reiz bija... arī dabūsi Velsas amatierus.
Mērogs ir jautājums. Nevis katrs zaudētājs uzreiz par pastnieku saucams 😁
pag, pag!
Atgādināšu ko tu pavisam nesen rakstīji:

DaMarcus , 2020-08-09 13:45, pirms nedēļas , ignorēt , atbildēt
Ja paskatās uz kluva sastāvu... nekā tik briesmīga tur nav.
Komanda, kura pāris gadus atpakaļ bija EL grupu turnīrā (paliekot pastarīšos grupā ar Astanu un Prāgas Slavia), bija cita.
Komanda nav bijusi aktīva un skaļa incoming spēlētāju parejās.
Komandā nav 2.līmeņa zvaigznīšu.

Nevajadzētu bīties no kluba vēstures un koeficienta.
Objektīvi Kobenhavn ir spēcīgāks.


To rakstīju tu. Un kāpēc tagad fleitē?

  +1 [+] [-]

, 2020-08-19 22:38, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man patīk, ka tu par mani domā un uztraucies.
Vienīgi ceru, ka tev ir normāla orientācija?
Neuztraucies, vecāki kungi, kuri smēķē, neinteresē.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:39, pirms 4 gadiem
Nemaz nav pareizs tas teiciens: Neiesit tu, iesit tev. Izraēļi mums neiesita vismaz vēl 3 reizes (stabi un pārliktnis), bet mēs viņiem ne reizi. Lai gan vienu pendeli tiesnesis mums noskauda, kad mūsējo nogrūda zemē.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:40, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Eirolīgā ,cik sapratu,jāuzvar trīs kārtas ,lai tiktu grupas turnīrā un tas ir grūtāk izdarāms,nekā to varēja čempionlīgā.Pie tam ar zemiem klubu reitingiem pretī noteikti dabūs pat spēcīõgāku klubu nekā Maccabi.Domāju RFS un Valmierai jau tagad ķieģelis nolikts ceļā.Par Ventspili neko nevar zināt.Agrāk Moldāvijas piekto klubu būtu jāapspēlē uz vienas kājas.Kā būs tagad,nezinu?Tā kā,tikai labākajā gadījumā divi klubi varēs gaidīt izlozi Eirolīgas turnīram Riga un Ventspils.Viens labums no ātrās izlidošanas ir.Netiks sačakarēts virslīgas kalendārs.Tagad Riga FC, lai patrenējās pret Mettu
Ventspils, protams, saņem paši sevis pelnītās dividendes. Par savu pagātni. Un ir visas iespējas turpināt.
RFS tikmēr njaaa... lielāki nelaimes putni grūti iedomājami... es pat nez uz ko tur var cerēt... izņemot uz COVID 🤦‍♂️
Uz Valmieru es ļoti necerēju, lai arī kas tur nāktu pretī.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:40, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pārrakstījos!
Ai,ai,ai!
Kā tā var kļūdīties cilvēks, kurš mīl visiem SC autoriem par šito ieklupt krāgā.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neuztraucies, vecāki kungi, kuri smēķē, neinteresē.
Fūūū! Paldies Dievam!

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:43, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: pag, pag!
Atgādināšu ko tu pavisam nesen rakstīji:

DaMarcus , 2020-08-09 13:45, pirms nedēļas , ignorēt , atbildēt
Ja paskatās uz kluva sastāvu... nekā tik briesmīga tur nav.
Komanda, kura pāris gadus atpakaļ bija EL grupu turnīrā (paliekot pastarīšos grupā ar Astanu un Prāgas Slavia), bija cita.
Komanda nav bijusi aktīva un skaļa incoming spēlētāju parejās.
Komandā nav 2.līmeņa zvaigznīšu.

Nevajadzētu bīties no kluba vēstures un koeficienta.
Objektīvi Kobenhavn ir spēcīgāks.


To rakstīju tu. Un kāpēc tagad fleitē?
Bet es piekrītu katram savam vārdam šeit.

Maccabi rindās bija tikai 2, man uz aci zināmi, spēletāji - Bitons un Ben Haims 😁
Abi nāca uz maiņu šovakar.

Maccabi nav īpaši spēcīgs sastāvs. Tā ir Rīga, kas nospēlēja bezzobaini.
Maccabi nav bijuši aktīvi spēlētāju iegādē.

Bet paldies, ka centies. Uztveršu kā komplimentu, ka esi uz manis uzēdies, psihopātiņ 😁

  -1 [+] [-]

, 2020-08-19 22:44, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Eirolīgā ,cik sapratu,jāuzvar trīs kārtas ,lai tiktu grupas turnīrā un tas ir grūtāk izdarāms,nekā to varēja čempionlīgā.Pie tam ar zemiem klubu reitingiem pretī noteikti dabūs pat spēcīõgāku klubu nekā Maccabi.Domāju RFS un Valmierai jau tagad ķieģelis nolikts ceļā.Par Ventspili neko nevar zināt.Agrāk Moldāvijas piekto klubu būtu jāapspēlē uz vienas kājas.Kā būs tagad,nezinu?Tā kā,tikai labākajā gadījumā divi klubi varēs gaidīt izlozi Eirolīgas turnīram Riga un Ventspils.Viens labums no ātrās izlidošanas ir.Netiks sačakarēts virslīgas kalendārs.Tagad Riga FC, lai patrenējās pret Mettu
Ventiņi pateicoties veciem lauriem šogad arī var tik pietiekoši tālu. Protams, ja vien paši kādā brīdī nesāk spēlēt nesaprotamas spēlītes. Par laimi šosezon ir tikai viena kvalifikācijas spēle, un diez vai ventiņiem gribēsies to speciāli satirst.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:46, pirms 4 gadiem
alguns rakstīja: Eirolīgā ,cik sapratu,jāuzvar trīs kārtas ,lai tiktu grupas turnīrā un tas ir grūtāk izdarāms,nekā to varēja čempionlīgā.Pie tam ar zemiem klubu reitingiem pretī noteikti dabūs pat spēcīõgāku klubu nekā Maccabi.Domāju RFS un Valmierai jau tagad ķieģelis nolikts ceļā.Par Ventspili neko nevar zināt.Agrāk Moldāvijas piekto klubu būtu jāapspēlē uz vienas kājas.Kā būs tagad,nezinu?Tā kā,tikai labākajā gadījumā divi klubi varēs gaidīt izlozi Eirolīgas turnīram Riga un Ventspils.Viens labums no ātrās izlidošanas ir.Netiks sačakarēts virslīgas kalendārs.Tagad Riga FC, lai patrenējās pret Mettu
Par Rigu, es, savukārt, ceru, ka klubs krās punktus, lai drīz jau nonāktu Ventspils statusā.
Un, protams, turpinās konstruktīvi buvēt komandu, t.i., tā kā šobrīd = atstāt labākos spēletājus un meklēt kartejo papildinājumu 😊

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:46, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet es piekrītu katram savam vārdam šeit.

Maccabi rindās bija tikai 2, man uz aci zināmi, spēletāji - Bitons un Ben Haims 😁
Abi nāca uz maiņu šovakar.

Maccabi nav īpaši spēcīgs sastāvs.
Maccabi nav bijuši aktīvi spēlētāju iegādē.

Bet paldies, ka centies. Uztveršu kā komplimentu, ka esi uz manis uzēdies, psihopātiņ 😁
Es zināju tikai Ben Haimu un Šehteru. Pag, a kā Tu zināji Bitonu? Šis jau nav "Celtic" Bitons, bet tas, kurš tikai Izraēlā ir spēlējis.

  -4 [+] [-]

, 2020-08-19 22:46, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Bet es piekrītu katram savam vārdam šeit.

Maccabi rindās bija tikai 2, man uz aci zināmi, spēletāji - Bitons un Ben Haims 😁
Abi nāca uz maiņu šovakar.

Maccabi nav īpaši spēcīgs sastāvs. Tā ir Rīga, kas nospēlēja bezzobaini.
Maccabi nav bijuši aktīvi spēlētāju iegādē.

Bet paldies, ka centies. Uztveršu kā komplimentu, ka esi uz manis uzēdies, psihopātiņ 😁
Uzēdies?Pasarg dies! Tu neesi tā vērts!
Vienīgi kārtējo reizi iesmeju par tavām fantāzijām.

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Es zināju tikai Ben Haimu un Šehteru. Pag, a kā Tu zināji Bitonu? Šis jau nav "Celtic" Bitons, bet tas, kurš tikai Izraēlā ir spēlējis.
Tev taisnība.
Šis gan arī Ludogorets uzspēlējis. Bet jā... es zināju tikai Ben Haimu. Nu vēl labāk.
Un Tanenbaumu vaaaarbūt... kaut kur pa murgam 😁

     [+] [-]

, 2020-08-19 22:51, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Uzēdies?Pasarg dies! Tu neesi tā vērts!
Vienīgi kārtējo reizi iesmeju par tavām fantāzijām.
Es redzu, ka neesmu tā vērts.
Pilnīgi copē manus vecos komentārus 😁
Mīļi, paldies par rūpēm! 😁😁🤦‍♂️

  +1 [+] [-]

, 2020-08-19 23:00, pirms 4 gadiem
Edmunds tvīto:

Saglabājot optimismu, EL 2. kārtā Riga čempionu zarā, visticamāk, būs izsētā. Tur būs 10 izsētās, Riga šobrīd pēc reitinga 9. vietā, paliek vēl 2 pāri. Lai Riga tomēr tiktu izmesta uz neizsēto, fēriešiem jāuzvar Slovan (Covid problēma), Maltas Floriana jāuzvar rumāņu čempioni.

     [+] [-]

, 2020-08-19 23:02, pirms 4 gadiem
droši vien sāpīgi pēc 2 11m zaudēt, īpaši ja abi tipa nevajadzīgie, bet šoreiz loģiski tālāk tiek spēcīgākais. Kononovs ierasti savā stilā Eiropā spēlē pārāk bailīgi. Riga labāk lai mēģina EL kaut ko pārvarēt.

     [+] [-]

, 2020-08-19 23:05, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Edmunds tvīto:

Saglabājot optimismu, EL 2. kārtā Riga čempionu zarā, visticamāk, būs izsētā. Tur būs 10 izsētās, Riga šobrīd pēc reitinga 9. vietā, paliek vēl 2 pāri. Lai Riga tomēr tiktu izmesta uz neizsēto, fēriešiem jāuzvar Slovan (Covid problēma), Maltas Floriana jāuzvar rumāņu čempioni.
+++
Vismaz tādu laiciņu vēl būs interesanti arī Latvijas klubu eirokausu kontekstā.
Protams, daudziem tagad būs tieksmes Riga izsmiet (ir jau bik arī par ko), bet nu... pašam klubam vēl var būt iespējas paspīdēt nedaudz arī vēl šosezon.
Nemaz nebūtu pret pērnās sezonas piedzīvojumu atkārtojumu 🤭

Un, protams, Ventspils.

     [+] [-]

, 2020-08-19 23:12, pirms 4 gadiem
Paskatījos nākošās nedēļas SC programmu. Tiks translēta tikai FKV spēle, B4S nav vēl pieejama programma nākošajai ceturtdienai, kad EL sāks mūsu klubi, LTV7 neko nerādīs.

     [+] [-]

, 2020-08-19 23:27, pirms 4 gadiem
Edmunds labo kļūdas:

Kļūdas labojums (izdzēsu tvītu par izsētajiem/neizsētajiem): tomēr būs nevis 10/10, bet 17 izsētās (tostarp Riga) un 3 neizsētās (pundurīši, kuri zaudēja priekšsacīkstēs). Tā ka Riga ir 19 potenciālās pretinieces, ar mazliet lielāku varbūtību dabūt kādu no tām trim vājajām.

  -1 [+] [-]

, 2020-08-19 23:42, pirms 4 gadiem
Kononovu ar sūdainu mietu padzīt. Gandrīz visu spēli izraēļi pa Rigas labo malu darīju visu, ko sirds kāro, bet treneris gandrīz neko nemaina zīmējumā. Spēlētāju individuālā meistarība arī tik ļoti nemaz neatšķīrās. Pat īsti nebija saprotama doma un taktika, ar kādu bija cerēts kaut ko sasniegt. Diezgan liela nabagmāja. Šogad nekādi grupu turnīri pavisam noteikti nespīd.

     [+] [-]

, 2020-08-19 23:52, pirms 4 gadiem
Ozols bija lielisks.Žēl, ka palikām sausā.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-20 02:22, pirms 4 gadiem
es-sportists rakstīja: Šī spēle pilnībā pierādīja, cik pareizs bija lēmums par leģionāru limita maiņu... Jo tieši tāds taču bija mērķis - konkurētspējas paaugstināšana starptautiskā arēnā kubu līmenī.
Visu izsaka budžets, mums nav vietējo no kuriem varētu savākt spēcīgu komandu, mūsu izlases veči pat ne vienmēr tiek suduvas komandā, Tarasovs vispār nebija pieteikumā somu komandā

  +1 [+] [-]

, 2020-08-20 10:00, pirms 4 gadiem
Tagad pierādījās , 8 leģionāru limits bija tikai daļēji pareizs. Vajadzēja 11 leģionārus atļaut.Latvijas puikas varētu bumbas padot.Akadēmijas izveidojām UEFA acu aizmālēšanai, bet ar to ir par maz.Vajag izveidot vēl 4.līgu. Tā varētu būt līdz šim esošie novadu čempionāti ! Tad pie mumsim būtu kā top valstīs: savas akadēmijas, daudz līgu,izglītoti bumbu padevēji....

  +1 [+] [-]

, 2020-08-20 10:05, pirms 4 gadiem
es-sportists rakstīja: Šī spēle pilnībā pierādīja, cik pareizs bija lēmums par leģionāru limita maiņu... Jo tieši tāds taču bija mērķis - konkurētspējas paaugstināšana starptautiskā arēnā kubu līmenī.
Šo līgu vajadzētu pārdēvēt un turomāk saukt Futbola aģentu Virslīga, jo vienīgais iemesls, kāpēc šis limits tika pieņemts, lai aģenti caur Latvijas čempionātu varētu iespēlēt visādus vidējas klases papuasus, kurus pēc tam ar atbilstošu spēļu skaitu Eiropā, pārdot tālāk uz normāliem čempionātiem. Visticamāk, kādi LFF no tā saņemt nesliktas dividendes. To, kādu labumu tas dod Latvijas futbolam, mēs redzēsim pēc gadiem 10, un tas rezultāts nebūs iepriecinošs, jo šāds leģionāru skaits sākuma sastāvā nevar nākt par labu futbola attīstībai. Bet nauda jau būs nopelnīta.

     [+] [-]

, 2020-08-20 10:32, pirms 4 gadiem
Pagaidām FK Rīga viss kā gadu iepriekš. Kaut gan nē, gadu iepriekš tie bija jāņem.

     [+] [-]

, 2020-08-20 12:42, pirms 4 gadiem
jūdi spēlēja ar 4 legiem un neoptimālā sastāvā, labas vietējās rezerves, Riga vispār bez momentiem- rodas jautājumi

  +1 [+] [-]

, 2020-08-20 13:36, pirms 4 gadiem
Pandora rakstīja: Šo līgu vajadzētu pārdēvēt un turomāk saukt Futbola aģentu Virslīga, jo vienīgais iemesls, kāpēc šis limits tika pieņemts, lai aģenti caur Latvijas čempionātu varētu iespēlēt visādus vidējas klases papuasus, kurus pēc tam ar atbilstošu spēļu skaitu Eiropā, pārdot tālāk uz normāliem čempionātiem. Visticamāk, kādi LFF no tā saņemt nesliktas dividendes. To, kādu labumu tas dod Latvijas futbolam, mēs redzēsim pēc gadiem 10, un tas rezultāts nebūs iepriecinošs, jo šāds leģionāru skaits sākuma sastāvā nevar nākt par labu futbola attīstībai. Bet nauda jau būs nopelnīta.
Problēma šajā teorijā ir zini kur?
30 gadus varējām attīstīt.
Kāds bija rezultāts? Esam pilnīga futbola pažobele palikusi ar visu limitu, kāds tas bija pirms šīs sezonas.
Nepārspīlējot... mēs esam pilnīga Eiropas futbola kamčatka. Pat līdz absurdiem (!!!) piemēriem - Baltija ir faktiski vienīgais reģions, kura līgas neeksistē Football Manager datorspēlē. Un tur eksistē pat Gibraltāra līga. Gibraltāra!!!! Tieši tāds līmenis mūsu līgai pie vecās sistēmas bija/ir.
Tik dziļā p... mūsu futbols, tam dotajos gandrīz 30 gados pie vecā leģionāru limita nodzīvojās.

Tā ka... padzīvojam kaut gadus 10 pie tā, kas ir tagad, labi?
Un tad metam šai sistēmai ar akmeni.
Vecā sistēma jau parādīja savu pelējumu. Ne mums klubi, ne izlase bija, ne normāls vietējo spēlētāju eksports.

     [+] [-]

, 2020-08-20 14:19, pirms 4 gadiem
Joprojām ir grūti aptvert to, cik vāji Riga nospēlēja. Tik vāji, lai gan Maccabi nebija optimālā sastāvā. Katastrofa. Un kādi secinājumi tiks izdarīti

     [+] [-]

, 2020-08-20 14:21, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Problēma šajā teorijā ir zini kur?
30 gadus varējām attīstīt.
Kāds bija rezultāts? Esam pilnīga futbola pažobele palikusi ar visu limitu, kāds tas bija pirms šīs sezonas.
Nepārspīlējot... mēs esam pilnīga Eiropas futbola kamčatka. Pat līdz absurdiem (!!!) piemēriem - Baltija ir faktiski vienīgais reģions, kura līgas neeksistē Football Manager datorspēlē. Un tur eksistē pat Gibraltāra līga. Gibraltāra!!!! Tieši tāds līmenis mūsu līgai pie vecās sistēmas bija/ir.
Tik dziļā p... mūsu futbols, tam dotajos gandrīz 30 gados pie vecā leģionāru limita nodzīvojās.

Tā ka... padzīvojam kaut gadus 10 pie tā, kas ir tagad, labi?
Un tad metam šai sistēmai ar akmeni.
Vecā sistēma jau parādīja savu pelējumu. Ne mums klubi, ne izlase bija, ne normāls vietējo spēlētāju eksports.
Nu, labums bija tāds, ka daudzi latvieši un latvijieši šos gadus varēja palepoties, ka ir stabilas savas valsts augstākās līgas vērtības... /s

Es līdz šim brīdim neesmu pārliecināts, ka daudzi apzinās, tieši cik milzīga industrija ir mūsdienu augstu sasniegumu futbols - kādas naudas tajā tiek gāztas iekšā no visām pusēm un cik milzīga ir sportistu, treneru, tehnoloģisko risinājumu utt. konkurence. Hokejam un basketbolam kā sporta veidiem nav ne vainas, bet tie šajā ziņā nestāv ne tuvumā. Tur tad ir skaidri jāizlemj un jāpasaka, kas mēs gribam un spējam būt - vai mūžīgs dziļā aizmirstībā grimstošs rezervāts, kur uzspēlēt vietējiem spēlētājiem un pārsimt skatītājiem reizi nedēļā pafanot par draugiem un paziņām, vai kaut kas tāds, kas vismaz mēģina gadu no gada celt apgriezienus ar domu pieteikt pretenzijas uz ievērošanu ārpus Baltijas.

     [+] [-]

, 2020-08-20 14:31, pirms 4 gadiem
Vienkārši jāatzīst ka tie leģionāri kas šeit spēlē ir zema līmeņa.Uz Latvijas futbolistu fona likās normāli,bet Eiropā neder.Tad jau viņi nespēlētu Latvijas čempionātā ja būtu labi.Ikaunieka piemērs-neder pat viduvējā Norvēģijas komandā.Tā ka priecājamies ka 11 švaki leģionāri spēlē mūsu komandās.Nav ne gaidītās Eiropas ne vietējo futbolistu izaugsme.

  +1 [+] [-]

, 2020-08-20 15:17, pirms 4 gadiem
Tīri uz papīra pretstatot abu komandu vakardienas start 11, milzīgas atšķirības nebija. Rīgai ir spēlētāji ar labu CV, kuriem laukumā nevajadzēja izskatīties tik nožēlojami. Problēma ir citur. Vai nu treneris nebija sagatavojis komandu spēlei vai nu neatrada spēles plānu vai kas cits. Rigas leģionāriem uz šāda Maccabi fona nevajadzēja būt tik vājiem