Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Riga" apņēmība augļus nesniedz: "Twente" otrajā puslaikā iesit trīs vārtus

Kārlis Justovičs
Kārlis Justovičs

"Riga" apņēmība augļus nesniedz: "Twente" otrajā puslaikā iesit trīs vārtus
"Riga" futbolists Duglass Aureliu cīņā par bumbu spēlē pret "Twente". Foto: Zigismunds Zālmanis/Riga FC

UEFA Eiropas Konferences līgas kvalifikācijas trešajā kārtā Latvijas futbola Virslīgas līdere "Riga" arī atbildes spēlē "Skonto" stadionā zaudēja (0:3) vienam no Nīderlandes "Eredivisie" meistarsacīkšu vadošajiem klubiem Enshedes "Twente", summā kapitulējot ar 0:5.

Rīdzinieku galvenais treneris bija veicis dažas izmaiņas spēlētāju novietojumā, brazīlietim Duglasam Aureliu tiekot atvirzītam uz aizsardzības flangu, savukārt Raivim Andrim Jurkovskim pavirzītam augstāk uzbrukumā.

Cīņas pirmajās 15 minūtēs "Riga" futbolisti ar apņēmīgu sniegumu izcīnīja un baudīja iniciatīvu, uzbrukuma zonā īpaši aktīvi darbojoties Kostarikas valstsvienības spēlētājam Antonijam Kontrerasam, kurš desmitajā minūtē izlauzās līdz sitienam no soda laukuma robežas, neizmantojot iespēju pārspēt vācu vārtsargu Larsu Unterstalu, sitot viņam virsū.

Dažas minūtes vēlāk "Twente" padevās ilgstošs uzplaiksnījums uzbrukumā. 20. minūtē pretinieka tālsitienu pēc neērta bumbas atsitiena pret zemi sev priekšā atvairīja Nils Toms Puriņš. Pirmais pie atlēkušās bumbas bija "Twente" futbolists un arī ar nākamo sitienu Puriņš tika galā.

Pēcāk cīņas gaita izlīdzinājās, "Riga" komandai turpinot demonstrēt pozicionāli uzbrūkošu futbolu. 27. minūtē līdz labai pozīcijai izrāvās Aureliu, viņa centieniem augļus nesniedzot.

Puslaika izskaņā izcilu individuālo meistarību laukuma vidusdaļā nodemonstrēja katalānis Braians Penja, kurš nelielā platībā apspēlēja divus pretspēlētājus, flangā izvirzīja Jurkovski, kura asu piespēli soda laukuma dziļumā bloķēja.

"Twente" rindās no soda laukuma robežas bīstami sita 22 gadīgais Dans Rotss. Tieši viņš šovakar guva "Twente" uzvaras vārtus, 57. minūtē saņemot un apstrādājot bumbu un tālsitienā pārspējot Puriņu. Nīderlandietis bija rezultatīvs arī dueļa pirmajā spēlē.

Spēles beigu daļā temps kritās, komandām arvien skaidrāk apzinoties iznākumu. Cīņas noslēgumā "Twente" Puriņa cietoksni iekaroja divos uzbrukumos pēc kārtas: pirmos vārtus pieaugušo futbolā guva 19 gadīgais Geiss Beselinks un neilgi pēc viņa daudzskaitlīgo "Twente" līdzjutēju sektora priekšā par savu precīzo sitienu līksmoja 20 gadīgais turks Naci Inivars.

"Riga" šovakar sitienu skaitā piekāpās ar 9:11, pirmajā puslaikā šajā rādītājā pat esot pārāka (6:5).

Rīdziniekiem pirmdien paredzēta Latvijas kausa izcīņas ceturtdaļfināla spēle pret "Audu".

"Twente" Konferences līgas kvalifikācijas play-off spēkosies pret titulēto Stambulas "Fenerbahçe".

"Riga" – Enshedes "Twente" 0:3 (0:0)
Vārti: D. Rotss 57', Beselinks 90', Inivars 90'+2.
Brīdinājumi: Musā 30'.
Riga: Puriņš – Černomordijs, Bosančičs, Ngoms, Aureliu (Dašķevičs 64'), Musā, Babecs, Jurkovskis (Mankendā 63'), Penja (Ngenā 64'), M. Regža (Taivo 64'), Kontrerass (Iveriko 75').
Twente: Unerstals – Hilgerss (Brunss 80'), Propers, Brenets, Sampsteds (M. Rotss 80'), Sadīleks, Kjele, van Volfsvinkels (Inivars 72'), D. Rotss (Tahā 84'), Regers (Beselinks 80'), Ugalde.
Galvenais tiesnesis: Hrisovalantiss Teuli (Kipra)

Izmantotie avoti:
https://www.uefa.com/uefaeuropaconf...

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:03, pirms 2 gadiem
beigās tāds slaids izjājiens sanāca

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:04, pirms 2 gadiem
tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!

  +7 [+] [-]

, 2023-08-17 22:09, pirms 2 gadiem
Kad ir liela apņēmība, kura stipri atpaliek no meistarības, tad rezultāts 0:3 ir tiešs tam apliecinājums. Nu kā ir tā ir, jo komandas līmeni nosaka finansiālas iespējas iepirkt kvalitatīvus izpildītājus, patreiz ir nopirkti tādi, kuriem liela apņēmība un cīņasspars, bet ar to par maz lai apspēlētu Twenti..

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:11, pirms 2 gadiem
Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:13, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!
...pareizi...vairāk meļņus lopu ganus un LV futbols plauks un zels!!!
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs: kols00
Slēpts komentārs: kols00

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:18, pirms 2 gadiem
No Makendas nekas nebija… ka jau ieprieks minēju… Liepājā viņš arī izšāva vienu spēli tik…

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:19, pirms 2 gadiem
huy rakstīja: tapēc ka par maz leģu! vajag vēl!
Vajag labu vārtsargu - leģionāru.
Ar vietējiem nekādu eirokausu nebūs.

  +8 [+] [-]

, 2023-08-17 22:20, pirms 2 gadiem
Spēles saturs abos mačos bija labāks par rezultātu. Spēlēja futbolu nevis uzlika autobusu un tur tā meistarība niansēs nostrādāja par labu Twente

  +4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:21, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.
Mūs ar Nīderlandes 5-7 labāko komandu tomēr grūti salīdzināt. Lai cik daudz maksātu mūsu leģionāri, Twentes komandā transfēru naudas aprite tomēr ir iespaidīgāka.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:22, pirms 2 gadiem
Ā, un Puriņš, lai arī ar kājām ir ļoti ok, ir baaaigi nevarīgs shot-stoppers. Es ticu, ka viņš ir normāls džeks un es vienmēr turēšu īkšķus par savējiem, bet ja viņš būs izlases pirmais numurs tuvākos 10 gadus, būs baigi sāpīgi.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-17 22:25, pirms 2 gadiem
Divas dažāda līmeņa komandas. Spilgta epizode: Jurkovskis flangā pilnīgi brīvs saņem precīzu piespēli, bet nejēdz bumbu savaldīt. 1. puslaikā šķita , ka komentētāji aiz nepamatotas sajūsmas biksēs iespiedīs. 2. puslaikā norima.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:26, pirms 2 gadiem
Jāpiekrīt AB un bando777..

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 2 gadiem
Chilli Pipars rakstīja: Mūs ar Nīderlandes 5-7 labāko komandu tomēr grūti salīdzināt. Lai cik daudz maksātu mūsu leģionāri, Twentes komandā transfēru naudas aprite tomēr ir iespaidīgāka.
Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)

  +1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 2 gadiem
HotābičsXIV rakstīja: Divas dažāda līmeņa komandas. Spilgta epizode: Jurkovskis flangā pilnīgi brīvs saņem precīzu piespēli, bet nejēdz bumbu savaldīt. 1. puslaikā šķita , ka komentētāji aiz nepamatotas sajūsmas biksēs iespiedīs. 2. puslaikā norima.
Manuprāt sajūsma bija pamatota redzot kādus momentus mēs veidojām!

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 22:28, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Bikīt zb tā Rīga, jau kuro gadu... Ar to piķi ko grūž iekšā, ar šādām komandām ir jāspēj tikt galā, nu nav tajā Twentē nekas tāds. Rīgai ir lielāks budžets un tēriņi nekā 30%~ no komandām, kas spēlēja un spēlēs konferences grupu turnīrā. Problēma nav Latvijas futbolā, bet gan klubā, tā vadībā un lēmumu veikšanā.

Es saprastu, ja play-off kārtā ierītu pret Fenerbache, ok, bet pirkt Babecu pa pusotru b*a miljonu, tad mocīties ar Ungāru otro numuru un vēl atgrūst 0:5 Nīderlandes 5-7 labākajai komandai ir diezgan nožēlojami.
Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 22:29, pirms 2 gadiem
Nu jā,Auziņu nevar klausīties,bet Arkādijs savā kviekšanā pat Timofejevu pārspēja(1.puslaikā).

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:31, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)
Jā, jo Kecskemeti ir ar vietējiem iespēlēta komanda, kamēr Riga katru gadu lielākā daļa sastāva mainās un nesanāk iespēlēt kodolu. Pluss runājot par Twente runa neiet tikai par to cik maksā katrs šogad komandai pievienojušais spēlētājs. Kopēja apgrozība ir lielāka!

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:33, pirms 2 gadiem
Piekrītu bando777 par bezjēdzīgu leģionāru selekciju Riga komandā. Vismaz leģionāri savu vērtību spēlējot Riga neceļ. Šaubos, vai kādu izdosies pārdot dārgāk kā nopirka. Pirka, lai veidotu spēcīgu komandu nevis tirgotu, bet beigās āfrikāņi atgādina tos lētos no vagoniem, kuros cer atrast dimantu.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:34, pirms 2 gadiem
fall in love rakstīja: Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.
Protams, Tev taisnība, bet tāpat - Rīga ar kompetentu talanta piesaisti varētu bez lieka stresa tikt iekšā KL grupās, ja vien protams pretī neatnāk Fenerbače, Aston Villa, utt. Var daudz, daudz labāk

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 22:35, pirms 2 gadiem
Chilli Pipars rakstīja: Jā, jo Kecskemeti ir ar vietējiem iespēlēta komanda, kamēr Riga katru gadu lielākā daļa sastāva mainās un nesanāk iespēlēt kodolu. Pluss runājot par Twente runa neiet tikai par to cik maksā katrs šogad komandai pievienojušais spēlētājs. Kopēja apgrozība ir lielāka!
Tieši tā, Rīgai vajadzētu pamācīties no Kecskemeti. Tu tikai pastiprini manu viedokli par to, ka Rīga ar noteiktām metodēm un vīziju varētu rādīt 5x labāku un stabilāku futbolu

     [+] [-]

, 2023-08-17 22:40, pirms 2 gadiem
Siivh čau!!!

  -2 [+] [-]

, 2023-08-17 22:47, pirms 2 gadiem
Kur ir Latvijas līga ar mežs āri
Tikai domori

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 22:55, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)
Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.

  +5 [+] [-]

, 2023-08-17 22:58, pirms 2 gadiem
fall in love rakstīja: Naudas Twentē krietni lielākas grozās, komentētāji to atzīmēja.
Lielākā problēma ir konkurētspējīgu spēļu trūkums, man liekas.
Nu jā, konkurētspējīgas spēles vietējā līmenī sanāk tikai pret RFS. Ja pievienotos trešā komanda mikslī, tad būtu labāk, bet arī diez vai būtu gana. 4 vietas eirokausos, 4 komandas sistos virslīgā par pirmo vietu, nu tad būtu tēma, bet līdz tam ir drausmīgi tālu virslīgā.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 22:59, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Tieši tā, Rīgai vajadzētu pamācīties no Kecskemeti. Tu tikai pastiprini manu viedokli par to, ka Rīga ar noteiktām metodēm un vīziju varētu rādīt 5x labāku un stabilāku futbolu
Par Kecskemeti viennozīmīgi piekrītu un atbalstu to domu. Vienkārši gribēju teikt, ka Rīga nav piesaistījusi pat tuvu tādus leģionārus kā Twente, lai mēs gaidītu tikšanu pāri šim klubam! Nīderlandes čempionātam reputācija ir krietni lielāka, kas būtiski palīdz!

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 23:08, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.
Ļoti pareiza atziņa par leģionāriem ko daudzi diemžēl nesaprot!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-17 23:15, pirms 2 gadiem
Pirmajās piecpadsmit minūtēs viss,manuprāt,arī izšķīrās,Twente spiedienu izturēja,pēcāk spēli izlīdzināja,bet gūtie vārti būtībā izdzēsa gaismu Rīgas kantorī.Es gan īpaši nekritizētu spēlētājus un nebrīnīšos,ka Twente būs kādu spēlētāju noskatījusi Riga FC sastāvā.Tas,protam,mans minējums.Šeit gluži vienkārši uzvarēja meistarīgāka KOMANDA.Arī Riga FC sastāvā netrūkst meistarīgu spēlētāju,bet kā komanda viņa spējīga pagaidām konkurēt tikai virslīgā un ar līdzīgām komandām Eiropas kausu pirmajās kārtās. Tas arī viss.

  +6 [+] [-]

, 2023-08-17 23:25, pirms 2 gadiem
alguns rakstīja: Pirmajās piecpadsmit minūtēs viss,manuprāt,arī izšķīrās,Twente spiedienu izturēja,pēcāk spēli izlīdzināja,bet gūtie vārti būtībā izdzēsa gaismu Rīgas kantorī.Es gan īpaši nekritizētu spēlētājus un nebrīnīšos,ka Twente būs kādu spēlētāju noskatījusi Riga FC sastāvā.Tas,protam,mans minējums.Šeit gluži vienkārši uzvarēja meistarīgāka KOMANDA.Arī Riga FC sastāvā netrūkst meistarīgu spēlētāju,bet kā komanda viņa spējīga pagaidām konkurēt tikai virslīgā un ar līdzīgām komandām Eiropas kausu pirmajās kārtās. Tas arī viss.
Tas arī praktiski Virslīgā ir RFS lielākais trumpis pār Rīgu. Komanda vairāk iespēlēta, nemainās katru sezonu kodols. Tieši tagad Rīgai tas pats būtu jādara ar normālu treneri, jāmēģina līderi noturēt un uz tā jābūvē komanda. Ja pēc šīs sezonas Rīga neko nemainīs savā pašreizējā filozofijā un turpinās katru sezonu visu praktiski no nulles, nu tad tās komandas vadība ir pilnīgi idioti.

  -1 [+] [-]

, 2023-08-17 23:32, pirms 2 gadiem
BenSimmonsBall rakstīja: Jāsaprot arī lietas būtība pašā pamatnē, lai Twentes līmeņa spēlētājus iegādātos, Rīgai būtu jāizmet 3reiz ja ne 4reiz lielāka summa nekā viņiem. Nenāks virslīgā nīderlandes augstākās līgas līmeņa spēlētāji par kapeikām spēlēt. Tāpēc tie Rīgas izdevumi jāņem mazliet ar šķipsniņu sāls.
Protams, bet tāpat VAR labāk. Paskatāmies uz Žalgiri - jau otro sezonu pēc kārtas tīri labs, Eiropas līmeņa futbols. Domāju, ka laba līmeņa leģionāru sapnis nav spēlēt Lietuvā. Rīga tam pašam Galatasaray ierītu 2x smagāk nekā Twentei

  +2 [+] [-]

, 2023-08-17 23:42, pirms 2 gadiem
Mazliet trūkst lielāka saspēlētība un iespējams kāds labāks pussargs.
Kur vispār bija Jojics?

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:43, pirms 2 gadiem
R101 rakstīja: Mazliet trūkst lielāka saspēlētība un iespējams kāds labāks pussargs.
Kur vispār bija Jojics?
Trauma

     [+] [-]

, 2023-08-17 23:46, pirms 2 gadiem
Rīga būs čempioni šogad un domājams nākamos gadus. Valmierai vienkārši nospīdēja, ka izveidojās komanda no daudziem ļoti talantīgiem spēlētājiem. RFS arī sakrita viss sastāvs īstajā brīdī. Atsevišķi gadījumi, kad pretinieki ar kaut ko īpašu nostūma Riga no troņa. Rīga ar šī brīža budžetu un iespējām pa čempionu zaru nokļūs grupā 4 no 5 gadiem.

  +4 [+] [-]

, 2023-08-17 23:47, pirms 2 gadiem
nez ko te lielakā daļa komentētāju gaidīja pēc 0:2 Holandē? Skaidrs, ka vienīgais variants bija uzreiz mesties virsū, spiest, presingot, ātri iesist, radīt paniku un tādā veidā mēģināt panākt vēlamo. Bet nu neizdevās iesist, Twente nomierinājās, spēle izlīdzinājās. Principā Riga nospēlēja cienījami. Tie 2 pēdējie goli pieliktajā laikā neskaitās

  +4 [+] [-]

, 2023-08-17 23:47, pirms 2 gadiem
Nu nedomāju, ka Žalgiris spēlē labāk par Rigu

  +3 [+] [-]

, 2023-08-18 00:11, pirms 2 gadiem
Paldies Riga FC par Eirokausu sezonu - šodien klupšanas akmens bija vārtu gūšanas momentu nespēja pārvērst rezultātā, pa mirkļiem sasteigtas piespēles uz priekšu kur bumbu varēja pieturēt un izspēlēt gudrāk. Vēl svarīgs faktors - Riga FC nespēja spēles sākuma spiedienu pārvērst vārtu gūšanā - kā to izdarīja FC Twente savās mājās.
Rezultāts īsti neatbilst spēles saturam, bet FC Twente pelnīti tika tālāk.
Es ceru, ka Riga FC kļūs par čempioniem un paturēs Stipiču un lielāko daļu sastāva - jo ceru, ka nākamgad CL kvalifikācijā Riga FC var tikt tālāk par visiem Virslīgas klubiem!
Novēlu veiksmi tikt Eirokausos nākamgad - RFS, FK Liepāja un FK Auda! Valmiera FC, lai pastāv pie ratiem!

  +3 [+] [-]

, 2023-08-18 00:13, pirms 2 gadiem
Izskatījās ka Twente ir labāk saspēlēta komanda par Rīgu.Vispār Rīga pat ar samērā viduvēju saspēli un saprasanos starp saviem spēlētājiem,pat ar visu to,samērā labi nostartēja eirokausos,manā uzskatā.Jo apspēlēja neapsaubāmo Islandes līderkomandu Vikinguru,kuriem ir ļoti laba saspēle.Pēc tam apspēlēja samērā labu ungāru komandu Kečkemetu.Un tikai paklupa bez variantiem pret Holandes lielā piecinieka klubu Twenti.Par Holandes klubu lielo piecinieku es uzskatu Ajaksu,Eindhovenu,Feijenordu,AZ-67 un Twenti.

  +7 [+] [-]

, 2023-08-18 00:43, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Protams, bet tāpat VAR labāk. Paskatāmies uz Žalgiri - jau otro sezonu pēc kārtas tīri labs, Eiropas līmeņa futbols. Domāju, ka laba līmeņa leģionāru sapnis nav spēlēt Lietuvā. Rīga tam pašam Galatasaray ierītu 2x smagāk nekā Twentei
Viss ir pavisam vienkārši - čempionu zars un Riga 75% gadījumu būtu grupā, domāju pat Eiropas līgas grupā iespējas tikt. Valmiera šogad konkrēti izniekoja čempionu zaru un pievīla mūs visus.

  -4 [+] [-]

, 2023-08-18 00:53, pirms 2 gadiem
fkscd rakstīja: Nu nedomāju, ka Žalgiris spēlē labāk par Rigu
kam interesē sūda leiši

  -2 [+] [-]

, 2023-08-18 01:07, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Paldies Riga FC par Eirokausu sezonu - šodien klupšanas akmens bija vārtu gūšanas momentu nespēja pārvērst rezultātā, pa mirkļiem sasteigtas piespēles uz priekšu kur bumbu varēja pieturēt un izspēlēt gudrāk. Vēl svarīgs faktors - Riga FC nespēja spēles sākuma spiedienu pārvērst vārtu gūšanā - kā to izdarīja FC Twente savās mājās.
Rezultāts īsti neatbilst spēles saturam, bet FC Twente pelnīti tika tālāk.
Es ceru, ka Riga FC kļūs par čempioniem un paturēs Stipiču un lielāko daļu sastāva - jo ceru, ka nākamgad CL kvalifikācijā Riga FC var tikt tālāk par visiem Virslīgas klubiem!
Novēlu veiksmi tikt Eirokausos nākamgad - RFS, FK Liepāja un FK Auda! Valmiera FC, lai pastāv pie ratiem!
nesaprotu to rigas mīlestību , ierij piecus golus un laba spēle . tikai viena neliela nianse , ar to par maz lai tiktu nākamā kārtā

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 01:13, pirms 2 gadiem
treknais2 rakstīja: nesaprotu to rigas mīlestību , ierij piecus golus un laba spēle . tikai viena neliela nianse , ar to par maz lai tiktu nākamā kārtā
Principā visam ko viņš teica ir taisnība!

  -2 [+] [-]

, 2023-08-18 01:39, pirms 2 gadiem
Chilli Pipars rakstīja: Principā visam ko viņš teica ir taisnība!
es jau neiebilstu , bet nākošā kārtā netikām

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 06:26, pirms 2 gadiem
bando777 rakstīja: Rīga, pēc transfermarkt datiem, šosezon ir iztērējusi 4.9mil, bet Twente 6.10mil + Rīgai vēl ir miljons brīvie aģenti parakstīti, kuru līgumos mēs aci iemest nevaram un nezinām, kādi tur ir pievienošanās bonusi utt. Uz papīra, tie 1.2~ miljoni nevar attaisnot 0:5 zāģi divu spēļu summā.

Starpcitu, Kecskeméti TE, pret ko Rīga mīcijās līdz pēdējām sekundēm, šosezon, oficiāli ir iztērējusi 0.00 EUR (!!!)
Tā gadās kad viens idio.ts pi pele murgo

  -3 [+] [-]

, 2023-08-18 08:58, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Paldies Riga FC par Eirokausu sezonu - šodien klupšanas akmens bija vārtu gūšanas momentu nespēja pārvērst rezultātā, pa mirkļiem sasteigtas piespēles uz priekšu kur bumbu varēja pieturēt un izspēlēt gudrāk. Vēl svarīgs faktors - Riga FC nespēja spēles sākuma spiedienu pārvērst vārtu gūšanā - kā to izdarīja FC Twente savās mājās.
Rezultāts īsti neatbilst spēles saturam, bet FC Twente pelnīti tika tālāk.
Es ceru, ka Riga FC kļūs par čempioniem un paturēs Stipiču un lielāko daļu sastāva - jo ceru, ka nākamgad CL kvalifikācijā Riga FC var tikt tālāk par visiem Virslīgas klubiem!
Novēlu veiksmi tikt Eirokausos nākamgad - RFS, FK Liepāja un FK Auda! Valmiera FC, lai pastāv pie ratiem!
Kāpēc tieši Riga? Personiski es vairāk lieku uz RFS, visos aspektos tā ir simpātiskāka komanda, bet galvenais, mazāk afropērtiķu Ideāls variants būtu, ja Regža tur nonāktu Labs Lettiņu duelis uzbrukumā varētu izveidoties, Regža-Ikaunieks Domāju, pie tāda rasklada, RFS varētu kļūt par Tautas Klubu, vismaz daudzu Lettiņu līdzjutēju acīs

  -1 [+] [-]

, 2023-08-18 09:24, pirms 2 gadiem
Nu i miers mājās. Nomierināmies un turpinām Virslīgu.
Lai kā daļa SC komentētāju spiegtu no sajūsmas par komandām ar Āfrikas/Balkānu sastāvu, esam tikai 34. klubu rangā.
Ar Latvijas futbola attīstību maz sakara.
Nav mums kāda turīga latvju bāleliņa, kas izveidotu klubu ar kādiem 3-4 top5 līgu līmeņa spēlētājiem + visi labākie Latvijas izlases vīri. Tad varētu cerēt.

     [+] [-]

, 2023-08-18 09:31, pirms 2 gadiem
IIHF WC 2023 rakstīja: Nu i miers mājās. Nomierināmies un turpinām Virslīgu.
Lai kā daļa SC komentētāju spiegtu no sajūsmas par komandām ar Āfrikas/Balkānu sastāvu, esam tikai 34. klubu rangā.
Ar Latvijas futbola attīstību maz sakara.
Nav mums kāda turīga latvju bāleliņa, kas izveidotu klubu ar kādiem 3-4 top5 līgu līmeņa spēlētājiem + visi labākie Latvijas izlases vīri. Tad varētu cerēt.
Varētu izveidot no Rigas un RFS Lettiņiem vienu kārtīgu klubeli
Paņemt vēl klāt Iļjiču, Soisalu, vēl pāris - trīs BALTOS leģionārus un, skat, superklubs ar izteikti Latvisku piegaršu ir gatavs!

  -2 [+] [-]

, 2023-08-18 10:07, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: Paldies Riga FC par Eirokausu sezonu - šodien klupšanas akmens bija vārtu gūšanas momentu nespēja pārvērst rezultātā, pa mirkļiem sasteigtas piespēles uz priekšu kur bumbu varēja pieturēt un izspēlēt gudrāk. Vēl svarīgs faktors - Riga FC nespēja spēles sākuma spiedienu pārvērst vārtu gūšanā - kā to izdarīja FC Twente savās mājās.
Rezultāts īsti neatbilst spēles saturam, bet FC Twente pelnīti tika tālāk.
Es ceru, ka Riga FC kļūs par čempioniem un paturēs Stipiču un lielāko daļu sastāva - jo ceru, ka nākamgad CL kvalifikācijā Riga FC var tikt tālāk par visiem Virslīgas klubiem!
Novēlu veiksmi tikt Eirokausos nākamgad - RFS, FK Liepāja un FK Auda! Valmiera FC, lai pastāv pie ratiem!
esi aizmirsis kā Liepāja spēlēja eirokausos? vēl traģiskāk par Valmieru

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 10:20, pirms 2 gadiem
IIHF WC 2023 rakstīja: Nu i miers mājās. Nomierināmies un turpinām Virslīgu.
Lai kā daļa SC komentētāju spiegtu no sajūsmas par komandām ar Āfrikas/Balkānu sastāvu, esam tikai 34. klubu rangā.
Ar Latvijas futbola attīstību maz sakara.
Nav mums kāda turīga latvju bāleliņa, kas izveidotu klubu ar kādiem 3-4 top5 līgu līmeņa spēlētājiem + visi labākie Latvijas izlases vīri. Tad varētu cerēt.
TOP5 līmeņa spēlētāji Virslīgā

     [+] [-]

, 2023-08-18 10:25, pirms 2 gadiem
fkscd rakstīja: Rīga būs čempioni šogad un domājams nākamos gadus. Valmierai vienkārši nospīdēja, ka izveidojās komanda no daudziem ļoti talantīgiem spēlētājiem. RFS arī sakrita viss sastāvs īstajā brīdī. Atsevišķi gadījumi, kad pretinieki ar kaut ko īpašu nostūma Riga no troņa. Rīga ar šī brīža budžetu un iespējām pa čempionu zaru nokļūs grupā 4 no 5 gadiem.
Spēles ar RFS neliecina par mega pārākumu

  -2 [+] [-]

, 2023-08-18 10:28, pirms 2 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: TOP5 līmeņa spēlētāji Virslīgā
Viņš jau saka - nav mums tāda, kas to spētu atļauties.

     [+] [-]

, 2023-08-18 10:30, pirms 2 gadiem
Tiem, kas te sapņo par superklubu (vienalga a-burta rasu atlases principiem vai bez) - tas nestrādās. Spēlētāju meistarība kritīsies, jo ikdienā, ta nebūs līdzvērtīgu pretinieku. Nu iedomājamies, ka savāktu mājās tagad labākos letiņus, piepirktu klāt augsta līmeņa leģus - ikdienā graus RFS ar 3.0 un pārējos 10.0 - kas notiks, kad Eirokausos izies pretī, kāds jaudīgāks klubs un būs sīvāka spēle - pieliks bikses, jo ikdienā tādas prakses nebūs.

  -3 [+] [-]

, 2023-08-18 10:57, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Tiem, kas te sapņo par superklubu (vienalga a-burta rasu atlases principiem vai bez) - tas nestrādās. Spēlētāju meistarība kritīsies, jo ikdienā, ta nebūs līdzvērtīgu pretinieku. Nu iedomājamies, ka savāktu mājās tagad labākos letiņus, piepirktu klāt augsta līmeņa leģus - ikdienā graus RFS ar 3.0 un pārējos 10.0 - kas notiks, kad Eirokausos izies pretī, kāds jaudīgāks klubs un būs sīvāka spēle - pieliks bikses, jo ikdienā tādas prakses nebūs.
Tu nesaprati manu domugājienu, es nepiedāvāju savākt VISUS lābākos Lettiņus vienā superklubā, bet vienkārši atlasīt no Riga un RFS, pilnībā pietiktu ar tiem, kuri jau spēlē tanīs klubos Tālāk, pievienot labākos BALTOS leģionārus, bet no pārējiem leģionāriem savāktu otru komandu Nosacīta RFS, kur būs Lettiņi plus labākie Baltie leģi, un Riga, kur mauks visi parējie leģionāri, kuri pašreiz ir abos klubos
Pie tāda rasklada, tie paši vien divi klubeļi paliks, tikai ar savstarpēju sastāva rokādi
P.S. interesanti būtu pavērot, kurš kuru pieveiktu un cik daudz paliktu Rigas atbalstītāju?

  +2 [+] [-]

, 2023-08-18 11:14, pirms 2 gadiem
petkemek rakstīja: esi aizmirsis kā Liepāja spēlēja eirokausos? vēl traģiskāk par Valmieru
FK Liepāja spēj uzvarēt pretiniekus parasti, kas ir ņemami un arī vienādā līmenī ar pašu Liepāju, bet stiprākiem stabili zaudē, bet tur nav par ko pārmest. Valmiera FC torpedē savu komandu eirokausu laikā un pēc tam treneris stāsta filozofiskās frāzes, ja tantei būtu riteņi - ja viņam sastāvā būtu Mena, Žileiko utt.
FK Liepāja vismaz pastiprina sastāvu - atved 4x senegāliešus - vai viņi attaisno cerības, vai nē tas jau ir cits jautājums, bet viņi vismaz cenšas uzlabot kluba veikumu, kamēr valmiera tieši pretēji - visu pārdod pa labi un kreisi!

  +4 [+] [-]

, 2023-08-18 11:17, pirms 2 gadiem
treknais2 rakstīja: nesaprotu to rigas mīlestību , ierij piecus golus un laba spēle . tikai viena neliela nianse , ar to par maz lai tiktu nākamā kārtā
Spēles kvalitāte Riga FC ir laba - 0:5 īsti nav taisnīgs gala rezultāts, bet tas nemaina lietas būtību, ka FC Twente bija pārāk ciets rieksts. Pirms gada pret Gil Vicente Riga FC izskatījās daudz sliktāk, lai arī rezultāts summā bija labāks.

  +3 [+] [-]

, 2023-08-18 11:17, pirms 2 gadiem
petkemek rakstīja: esi aizmirsis kā Liepāja spēlēja eirokausos? vēl traģiskāk par Valmieru
FK Liepāja vismaz spēj uzvarēt - bet ko ir uzvarējusi Valmiera FC? Tikai San Marino komandu 4x gadu laikā!!!

  +1 [+] [-]

, 2023-08-18 13:15, pirms 2 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Viņš jau saka - nav mums tāda, kas to spētu atļauties.
Te jau nav runa par atļaušanos, bet par to ,ka spēlētājam jāsper 475 soļi atpakaļ savā karjerā lai spēlētu virslīgā pret jauniešiem-pusamatieriem katru otro nedēļu.

     [+] [-]

, 2023-08-18 17:53, pirms 2 gadiem
Ambrē rakstīja: FK Liepāja spēj uzvarēt pretiniekus parasti, kas ir ņemami un arī vienādā līmenī ar pašu Liepāju, bet stiprākiem stabili zaudē, bet tur nav par ko pārmest. Valmiera FC torpedē savu komandu eirokausu laikā un pēc tam treneris stāsta filozofiskās frāzes, ja tantei būtu riteņi - ja viņam sastāvā būtu Mena, Žileiko utt.
FK Liepāja vismaz pastiprina sastāvu - atved 4x senegāliešus - vai viņi attaisno cerības, vai nē tas jau ir cits jautājums, bet viņi vismaz cenšas uzlabot kluba veikumu, kamēr valmiera tieši pretēji - visu pārdod pa labi un kreisi!
Man Jums tāds vienkāršs jautājums.Vai jūs maz saprotiet,kāpēc FK Liepāja sezonas vidū maina pussastāvu jau otro sezonu pēc kārtas?Un tūdaļ jūs apbēdināšu,jo ar sportisko rezultātu tam nav nekāda sakara.Sportiskais rezultāts šobŗīd FK Liepājai ir otrā vietā.Aizķers Eirozonu,aizķers.Neaizķers,arī nekas.Kas zem tā slēpjās,katrs var minēt cik patīkās.Tieši tāpēc,šobrīd,FK Liepāju ,sakarā ar Eirokausiem,es nevērtēju ne kripatiņu labāk kā Valmiera FC.Protams,mans personiskais ,subjektīvais viedoklis.