Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

PSG bez noraidītā Ibrahimoviča paveic brīnumu Londonā

Andris Mednis
Andris Mednis

PSG bez noraidītā Ibrahimoviča paveic brīnumu Londonā
Djēgu Košta un Davids Luizs
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Londonas "Stamford Bridge" stadionā, "Chelsea" un "Paris Saint Germain" divcīņā, tika noskaidrota vēl viena UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla dalībniece. Jau 31. minūtē viesi palika mazākumā, kad galvenais tiesnesis strīdīgi noraidīja no laukuma Zlatanu Ibrahimoviču. Mača pamatlaiks beidzās ar neizšķirtu rezultātu 1:1, bet papildlaikā, pateicoties PSG kapteiņa Tjagu Silvas gūtajiem vārtiem, cīņa beidzās ar neizšķirtu rezultātu 2:2, kas ļāva iekļūt ceturtdaļfinālā Parīzes klubam.

Salīdzinot ar komandu pirmo spēli Parīzē, abu komandu galvenie treneri sākumsastāvu izvēlē veica dažas izmaiņas. Žuzē Mourinju uzbrukuma līnijā Viljana vietā sūtīja Oskaru, bet Lorānam Blānam bija iespēja pussargu līnijā rēķināties ar Tjagu Motas palīdzību, bet uzbrukumā kopā ar Zlatanu Ibrahimoviču un Edinsonu Kavani spēlēja Havjērs Pastore. Ņemot vērā to, ka viesiem bija nepieciešams gūt vismaz vienus vārtus, parīzieši uzreiz metās uzbrukumā un jau pirmajā uzbrukumā izspēlēja bumbu līdz vārtu priekšai, bet Džons Terijs paspēja patraucēt Kavani izdarīt sitienu. Turpinājumā gan komandas nepriecēja skatītājus ar aizraujošiem uzbrukumiem un sitieniem pa vārtiem, mača likme bija pietiekami augsta, lai neviens nemestos pārāk ātri atklātā spēlē un aizsardzība dominēja pār uzbrukumu.

PSG izredzes uz pozitīvu iznākumu divu spēļu summā tika pamatīgi iedragātas 31. minūtē, kad galvenais tiesnesis Bjerns Kuipers pieņēma visai strīdīgi nežēlīgu lēmumu piešķirt sarkano kartīti Ibrahimovičam par izklupienu pret Oskaru. Uzbrucēja rīcībā pilnīgi noteikti nebija mērķis nospēlēt rupji, gluži otrādi, Zlatans centās izvairīties no bīstamas spēles, bet tiesneša spriedums vairs nebija grozāms un viesi palika mazākumā. Līdz ar to "Chelsea" primārais mērķis, nezaudēt vārtus, kļuva daudz vienkāršāks, bet pirmā puslaika izskaņā Mourinju komanda varēja būt neapmierināta par to, ka galvenais tiesnesis nesaskatīja pārkāpumu soda laukumā pret Djēgu Koštu, saglabājot intrigu otrajai mača daļai.

Pārtraukumā londoniešu galvenais treneris nolēma nomainīt Oskaru, laukumā sūtot Viljanu, bet mājinieki uzreiz metās uzbrukumos, cenšoties pēc iespējas ātrāk nodrošināties pret iespējamām nejaušībām. 58. minūtē PSG atrada iespēju izveidot izcilu iespēju sagādāt pārsteigumu, kad pēc Pastores teicamas piespēles Kavani nokļuva viens pret Tibo Kurtuā, apspēlēja vārtsargu, bet uzbrucēja raidītā bumba nodevīgi trāpīja pret vārtu stabu un moments tika izniekots. Jāuzteic parīziešu cīņasspars, jo turpmākajās minūtēs Blāna vadītā komanda mazākumā dominēja laukumā, precīzi aizsargājoties un veidojot bīstamus momentus pie Kurtuā vārtiem.

73. minūtē Kuipers atkal ar savu lēmumu izraisīja strīdus laukumā, kad Košta izklupienā pārkāpa noteikumus pret Tjagu Silvu, bet šoreiz galvenais tiesnesis nolēma iztikt tikai ar brīdinājumu. 81. minūtē mājiniekiem beidzot izdevās gūt vārtus, kad pēc stūra sitiena bumba nonāca pie Garija Keihila, kurš trieca to Salvatores Sirigu sargātajos vārtos (1:0). Kopumā gan viesu uzdevums nemainījās, tāpat bija jāgūst vārti, kas ļautu spēli turpināt papildlaikā. Un simboliski, ka to izdevās izdarīt bijušajam "Chelsea" spēlētājam Davidam Luizam, 86. minūtē ar galvu triecot bumbu zem pārliktņa (1:1). Laukuma saimnieku centieni pēdējās minūtēs gūt uzvaras vārtus nebija sekmīgi un uzvarētāja noteikšana bija jānoskaidro papildlaikā.

Papildlaika sākumā Mourinju laukumā sūtīja otru uzbrucēju Didjē Drogbā, bet 96. minūtē "Chelsea" uzdevumu atviegloja Silva, neuzmanīgi soda laukumā nospēlējot ar roku un Edens Azārs pārliecinoši realizēja 11 metru soda sitienu (2:1). Bet arī ar to mājiniekiem nebija pietiekami, jo PSG negrasījās padoties un 114. minūtē vēlreiz panāca izlīdzinājumu, tikai šoreiz tie bija uzvaras vārti. Pēc stūra sitiena Silva pilnībā reabilitējās par kļūdu un ar galvu nosūtīja bumbu Kurtuā sargāto vārtu tīklā (2:2). Londoniešiem spēks vēl vienu vārtu guvumam vairs nebija, līdz ar to PSG neskatoties uz grūtībām cīņas gaitā iekļuva ceturtdaļfinālā.

UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles

SpēleRezultātsVārtu guvējiSumma
Real – Schalke 043:4 (2:2)Ronaldu 25' 45' Benzemā 53' – Fukss 20' Huntelārs 40' 84' Sanē 57'5:4
Porto – Basel4:0 (1:0)Braimī 14' Erera 47' Kasemiru 56' Abubakars 76'5:1
Chelsea - PSG2:2(0:0)Keihils 81' Azārs 96'(11m) - Luizs 86' Silva 114'3:3
Bayern - Shakhtar7:0 (2:0)Millers 4'(11m) 51' Boatengs 34' Riberī 49' Badštūbers 63' Levandovskis 75' Gece 87'7:0
Slēpts komentārs: sasperjods-k

 +24 [+] [-]

, 2015-03-12 00:20, pirms 10 gadiem
Uzvarēja komandas gars! Viens par visiem,visi par vienu!!! Chelsea - ar autobusu tālu netiksi...

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:20, pirms 10 gadiem
Silva no zero to hero. No BPL atliek tikai City. Par Arsenal viss jau ir skaidrs.

  +5 [+] [-]

, 2015-03-12 00:20, pirms 10 gadiem
Lieliska speele! Paldies par emocijam PSG! Bija pelnijushi un Ibrai tur nebija sarkana jaaadot, bet tiesnesis velak neiedeva pendeli pret Kostu, taaka viss ok.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:21, pirms 10 gadiem
Bomba spēle!!!

 +17 [+] [-]

, 2015-03-12 00:21, pirms 10 gadiem
Vislielākais prieks, ka Maurs ar savu ego un tas preteklis Košta tika atsēdināti

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:21, pirms 10 gadiem
VIVA FRANCE, VIVA PARIS! URRRRRAAAA

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:21, pirms 10 gadiem
jāāāāāāāāāāā

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:21, pirms 10 gadiem
RAGNARS, 2015-03-10 23:40, aizvakar, ignorēt, atbildēt
Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as Nu nevar tā spēlēt ČL izslēgšanas spēlēs kā to RM darīja šovakar. cik nu tur trūka .. 90min varēja būt arī 3:5.. žēl shalki. nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!!!

Nu ko, aptirsies? Es tak teicu vakar, ka paši neesat nemaz nekur vel tikuši !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Pasakiet, ka karma nav? IR!!! Ja "spēlējies" ar likteni, tad šāds iznākums garantēts! Luiz + Silva, jautājumi????

Tāpēc FUTBOLS ir KARALIS!!!!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
RAGNARS, 2015-03-10 23:40, aizvakar, ignorēt, atbildēt
Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as,,,, nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!

Modritis, 2015-03-10 23:50, aizvakar

Tu ta priecajies par Real zaudi,kaut gan pashi vel nekur neesat tiksushi!

Es gar zemi

 +14 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Manuprāt ļoti pelnīta PSG uzvara! Tiesnesis manuprāt kļūdījās ar Ibrahimoviča sarkano kartīti, abi gāja pēc bumbas un iznāca vienkārši neveiksmīga sadursme. Čelsija jau no pirmās minūtes spēlēja uz rezultāta noturēšanu, ļoti neizteiksmīga spēle viņiem, tāpēc arī pelnīts zaudējums. Visu cieņu PSG par tādu cīņu 10 vīru sastāvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Pelnīts "zāģis" summā; nav ko bimbot!

 +23 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Dzīvespriecīgs rakstīja : , 17:48, pirms 6 stundām
Kā man patīk šādi koeficenti uzliku 100 euro uz Chelsea un 100 euro uz Psg,varbūtība,ka palikšu plusos 75%

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
primāts Košta vēl pēc spēles rādīa savu -49 IQ
Slēpts komentārs: sochee
Slēpts komentārs: All-In-One*
Slēpts komentārs: RAGNARS

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Silva no zero to hero. No BPL atliek tikai City. Par Arsenal viss jau ir skaidrs.
es teiktu, ka Arsenal ir lielākas izredzes tikt tālāk.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Kas par futbolu! Autobus tiek sodīts. Laikam man nespīd Real vs Chelsea finālu redzēt

 +21 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Viena no pēdējā laika labākajām spēlēm. Parasti nepriecājos par citu neveiksēm, bet šoreiz gan, jo Chelsea šādu treneri un Djēgo Košta un visu pārējo izraisa milzīgas antipātijas. Parīze super!!!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
Būs ko Mauram tagad padomāt, ka varbūt nevajag spēlēt uz rezultāta noturēšanu. Pat ja ir vairākums.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:22, pirms 10 gadiem
AI ai ai! Zilais autobus! Pret Burnley vai pret Leicester var iesist vienu un gaidītt beigas, bet nu ne jau ČL. Pelnīti PSG tālāk!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Silva no zero to hero. No BPL atliek tikai City. Par Arsenal viss jau ir skaidrs.
nav slaidrs
re kā iznesa MU
Re kā vakar šaise nolosījās pret galertikāņiem
Slēpts komentārs: Soweto

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
Gribēju jau rakstīt, ka nekad savā komandā neņemtu Silvu, jo lielajās spēlēs vienmēr pamanās nolažot, bet šis savu vainu atpirka

Super futbols! Dramatiska spēle. Krievu komentētājs arī ļoti labs, zinošs un emocionāls

Anglijai kaut kas ļoti steigšus jādara ar savu futbolu. Ne viņiem klubiem Eiropā panākumu, ne izlasei.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
laimīgākie šovakar noteikti ir Ibra un tas refs

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
Kas par futbolu divu vakaru garumā Šajā spēlē viss notika pēc tiesneša scenārija, izņemot Silvas golu

  +6 [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
Ragnar aptirsies?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
Kaapeec Chelsea savaa laukumaa speleeja tik bailiigi, pat peec Ibras sarkanaas? To es nesaprotu...

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:23, pirms 10 gadiem
Fibery ok.. tu uzvareji

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
brižiem bija ļoti garlaicīga brīžiem fantastiska spēle! priecē ka PSG uzvarēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
Nedaudz jaa

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: primāts Košta vēl pēc spēles rādīa savu -49 IQ
To jau viņš dara no sezonas sākuma

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
viens no top5 kandidaatiem uz uzvaru turniiraa aaraa,izsaku nozeelu Chelsea faniem,bet nu tureet visu speeli izbraukumaa ieguuto paarsvaru,turklaat veel vairaakumaa,nu nezinu,pashiem jaakalj sava laime

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
It's time for Marselliese in Central London.

PSG centra aizsargi saimniekoja mūsu soda laukumā.

Nu ko... šīs pēdējās tendences ar ne tik dzelžaino aizsardzību šoreiz pielika mums punktu.

Ramirešs labi, ka atguvies, bet šodien pret PSG presingu netika galā.
Tibo jāuzsaka.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
Taalaak eju par barsu...

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
Uzlieku vienu l.tdz. vēltījumu Abramovičam un Mauram

Klau, gailis dzied
Pie Lielupes
Raud bālā krieviete

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:24, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es teiktu, ka Arsenal ir lielākas izredzes tikt tālāk.
Monaco uzliks busu un viss beigsies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:25, pirms 10 gadiem
Šādu maču dēļ ir vērts dzīvot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
Mjaa! Kas par speeli. Sitaa izvilkt speeli 10 speletaju sastavaa, tikai un vienigi respektu var izradiit. Luizam normali emocionals gols, thiago ari savu kludu izlabo, vnk super futbols!
Bet tas costa gan ir pilnigs cirvis. Laikam var banot vinu cik grib, tapat gudraks nepaliek, tikai nesmukaaks

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Luiz + Silva, jautājumi????
Vācijas izlases faniem jautājumu nav. Pārvērtēts aizsargu pāris.

P.S.- Bet par angļu aizsargiem vāciešiem ir vēl mazāk jautājumu

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Monaco uzliks busu un viss beigsies.
protams, bet City izredzes jebkurā gadījumā ir mazākas.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Skumji
Hala lasha*ras???

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
Eu roli nepird huinju ej pie optibetq chinqarus labaak palasi

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:26, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10, 2015-03-11 13:43, vakar
domāju,ka būs bez pārsteigumiem ! Chelsea un Bayern paņems
bombaaaaaa

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Chelsea atbalstītājiem... Vai man vienīgajam likās, ka variācijas ar CDM un CAM un Faba virzīšana priekšā šodien radīja vairāk problēmu, nekā labuma.

Iespējams, Ramireša uzplaukuma dēļ, Mourinju nedaudz sajuka no pārpilnības

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vācijas izlases faniem jautājumu nav. Pārvērtēts aizsargu pāris.

P.S.- Bet par angļu aizsargiem vāciešiem ir vēl mazāk jautājumu
es jau 2. reizi šovakar saku, Silva tajā 1:7 spēlē NESPĒLĒJA!!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kas par futbolu! Autobus tiek sodīts. Laikam man nespīd Real vs Chelsea finālu redzēt
Pēc abu komandu snieguma tas arī nebūtu īpaši gaidīts fināls

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vācijas izlases faniem jautājumu nav. Pārvērtēts aizsargu pāris.

P.S.- Bet par angļu aizsargiem vāciešiem ir vēl mazāk jautājumu
Sveiks Hosjē!
Nē nu tu nomauci! Kam dod priekšroku, šai spēlei vai 18+ otrajā???
Slēpts komentārs: RAGNARS

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Vācijas izlases faniem jautājumu nav. Pārvērtēts aizsargu pāris.

P.S.- Bet par angļu aizsargiem vāciešiem ir vēl mazāk jautājumu
GER izlase nemaz neuzspeeleeja pret CB paari - Luizs un Silva...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:27, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Gribēju jau rakstīt, ka nekad savā komandā neņemtu Silvu, jo lielajās spēlēs vienmēr pamanās nolažot, bet šis savu vainu atpirka

Super futbols! Dramatiska spēle. Krievu komentētājs arī ļoti labs, zinošs un emocionāls

Anglijai kaut kas ļoti steigšus jādara ar savu futbolu. Ne viņiem klubiem Eiropā panākumu, ne izlasei.
Man ar tas TSilva šķiet pilnīgs mistiķis
1.spēle, kur atcerēšos viņu ar plusu

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:28, pirms 10 gadiem
Maksimalakais respekts PSG,10 viiru sastava,nospelet 90 minutes,divas reizes atspeleties praktiski jau bezceriga situacija,+abus vartus PSG guva abi centra aizsargi,abi braziili,abi no stura sitiena ar galvu..

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:28, pirms 10 gadiem
PSG ja trāpa pret tādu Porto, tad 1/2 ir pat ļoti reāls.

PSG malači, patika, comebacki nereālie. Lai veicas 1/4!!!

Par Bayern un PSG!

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:28, pirms 10 gadiem
Na*ig vajag tās sievietes, ja ir šāds futbola mačs!

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
Neticamā kārtā parādījās cieņa pret šo ārābu projektu. Bet nu vairāk prieks, ka Maura izvēlētais autobusa futbols beidzot iebrauca konkrētā grāvī.
Un diemžēl Košta ar savu uzvedību diez vai vairo Che fanu pulku....

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es jau 2. reizi šovakar saku, Silva tajā 1:7 spēlē NESPĒLĒJA!!
Pēc Brazīlijas kopējā snieguma diez vai tas ko īpaši mainītu. Šovakar gan Silva aizsardzībā "parādīja", vai ne?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
Apsveicu PSG!
CHELSEA kauns!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: https://pbs.twimg.com/media/B_2Y4tE...
Šī un raksta titulbilde izsaka vairāk nekā 1000 vārdi. Intresanti, ko Mourinjo teiks preses konfurencē. Negribas aizskart ''Chelsea'' fanus, bet dēļ Mourinjo un Koštas šī PSG uzvara ir īpaši patīkama.
Veratī labs : )

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Na*ig vajag tās sievietes, ja ir šāds futbola mačs!
Tad paliec par vecpuisi

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Man ar tas TSilva šķiet pilnīgs mistiķis
1.spēle, kur atcerēšos viņu ar plusu
nopietni? Man viņš visu laiku licies komandas gars.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:29, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: RAGNARS, 2015-03-10 23:40, aizvakar, ignorēt, atbildēt
Sanae ar huntelaaru shovakar tik labi nospeeleeja.. Casillas nulle... un jā , gandrīz aizmirsu- Hala laša*as,,,, nākamajā kārtā gaidu chelsea vs real madrid. izdupsēsim kā mazos!

Modritis, 2015-03-10 23:50, aizvakar

Tu ta priecajies par Real zaudi,kaut gan pashi vel nekur neesat tiksushi!

Es gar zemi
nebiju šitik zemisku komentāru no šī pat pamanījis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:30, pirms 10 gadiem
nēn.. ko tāds futbola skatītājs kā Es varētu pateikt.....
1. Dažreiz man liekas, ka šeit notiek GSE...
2. Vēlos dzierdēt Chelsia džekus, kuri teica, ka Luizs ir sū.s
3. Pēc Fantomasa normāls soģis nav radies....
4. (Esmu Pool fans)

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:30, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: kur ir Blues kepkas? kur?
Ko vēlies pats lielākais kepka?
Tavi kepkas vakar atrāvās....

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:30, pirms 10 gadiem
NEreāli - 2reiz izvilkt beigās no stūriem - visu cieņu.
Jāpiekrīt, ka ar Fabu CDMā izskatījās paŗleicinošāka aizsardzība. Sesks ar pēc Ziemassvētkeim un savainojuma nedaudz formu zaudējis, tapat ka Sančess

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Viss ir ok .. nemiiz eljaa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es jau 2. reizi šovakar saku, Silva tajā 1:7 spēlē NESPĒLĒJA!!
vai gala iznākumu tas īpaši ietekmētu? Maz ticams. Bet nu jā, sry, pavisam bija aizmirsies..8 mēneši tomēr pagājuši

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Chelsea atbalstītājiem... Vai man vienīgajam likās, ka variācijas ar CDM un CAM un Faba virzīšana priekšā šodien radīja vairāk problēmu, nekā labuma.

Iespējams, Ramireša uzplaukuma dēļ, Mourinju nedaudz sajuka no pārpilnības
Es pirms spēles prātoju, būs vēl ierastajai aizsardzībai klāt Zouma un Felipe vai nebūs! Tomēr Jose veselais saprāts ņēma virsroku! Pietrūka aukstasinīgums, nogalināšanas instinkts, par kuru PSG atriebās! Bet Luiza šedevru nopelt nevar, es laikam rīkotos tāpat!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Nesapratu, kapēc tik bailīgi spēlēja Maurs
it sevišķi vairākumā
Kad vajadzēja no 86 min tak nospieda PSG kā cāļus

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Bayern paņēma,Chelsea mani pievīla
visi kļūdās, gadās, prieks un vēlreiz prieks
tgd tik par Barsu un Juvi

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
[+] [-]Dzēst
hugo33, 2015-03-11 17:59, vakar
2:2 psg tiek tālāk, bayern pamatīgi iesvīstot paņem ar 2:1 vai 3:1..

maču londonā prognozēju precīzi.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Sveiks Hosjē!
Nē nu tu nomauci! Kam dod priekšroku, šai spēlei vai 18+ otrajā???
"Bayern" spēlē vismaz varēja just kvalitāti. Cirku paskatījos tikai ar vienu aci.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pēc Brazīlijas kopējā snieguma diez vai tas ko īpaši mainītu. Šovakar gan Silva aizsardzībā "parādīja", vai ne?
bet tādā gadījumā tu vari teikt, par jebkuru aizsargu, jo neviens spēlētājs individuāli to spēli nespētu glābt

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nu ko reala fani kaifo? Tpt naakamajaa raundaa buus aaraa.. maneejie vismaz neraud kaa kristiiniite
Tik tikko jau ieberzies. Nu jau atkal nākamā drošā prognoze galdā?

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Ideāls iznākums - Chelsea kepkas lej gaužas asaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:31, pirms 10 gadiem
Kjengur - luiz nrkad nav bijis sūds.. žēl bija kad aizgāja uz psg...

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:32, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nopietni? Man viņš visu laiku licies komandas gars.
jau tas, ka viņu paņēma uz PSG liecināja, ka nav labi
PSG ir kaut kāda puspabiru komanda
bet re kā Profesors beidzot no tiem kaut ko sāk izliet

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:32, pirms 10 gadiem
Zigfriid tu nekur neesi

  -3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:32, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: labi,ka Chelsea izkrita,par vienu Nordeku mazāk
Real kritīs nākamajā kārtā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:32, pirms 10 gadiem
yuka rakstīja: Būs ko Mauram tagad padomāt, ka varbūt nevajag spēlēt uz rezultāta noturēšanu. Pat ja ir vairākums.
Šī spēle šādā ziņā atgādināja 2009. gada ČL pusfinālu, kurā "Chelsea" sākumā iesita vārtus un īpaši par došanos uzbrukumā nedomāja, bet tad kompensācijas laikā Iniesta panāca "Barcelonai" labvēlīgo 1-1 un "Chelsea" tad sāka pa galvu, pa kaklu mesties uzbrukumā...

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:32, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: KAS PAR 3 VAKARIEM PĒC KĀRTAS!!!
NAV SPORTA, KAS LĪDZINĀTOS KAUT UZ PUSI FUTBOLAM : )
Regbijs uz pusi līdzinās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Real kritīs nākamajā kārtā.
porto dabūs pretim, es jūtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: bet tādā gadījumā tu vari teikt, par jebkuru aizsargu, jo neviens spēlētājs individuāli to spēli nespētu glābt
Jā, jā, un spēlē par trešo vietu abi "varoņi" aizstāvēja nācijas godu, vai ne?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
Jabuut pilniigam tarakaanam, lai domaatu, ka PSG vieniigaa shance tikt uz 1/2 ir dabuut pretii porto

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nopietni? Man viņš visu laiku licies komandas gars.
Klausies vairaak sasperjodu... Silvam shii ir ne taa veiksmiigaakaa sezona, bet iepriekseejaas vairaakas sezonas vinjs speeleeja kaa 1 no labakajiem CB pasaulee.

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
nezinu.

Man, piemēram, kauns par RAGNARU.

un nesaku to pirmo reizi.

Atklāts, publisks, kauns

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" spēlē vismaz varēja just kvalitāti. Cirku paskatījos tikai ar vienu aci.
Protams, bet citiem jau tā neveicās, ka ielozē Šahtieri
Šeit vismaz bija cīņa par dzīvību un nāvi. Ja tu to sauc par cirku, tad nezinu tavas problēmas.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:33, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Bayern" spēlē vismaz varēja just kvalitāti. Cirku paskatījos tikai ar vienu aci.
Nestrīdēšos, friči + gucuļi, elles mocības. Nespēju tādu kombeni panest

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:34, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: mēs esam 1/4,a Jūs nē
Līdz kausam tā pat netikt,un ja tu nepacel kausu tad tas pats pēdējais vien esi.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:34, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nopietni? Man viņš visu laiku licies komandas gars.
pamīksts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 00:34, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Real kritīs nākamajā kārtā.
Kārtējais Vanga????

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Regbijs uz pusi līdzinās.
par daudz standartu tur
bet noteikti labāks par hoķi un basi

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Jau kuru reizi skatos, nu nenospēlēja Tiago Silva ar roku, pie pendeles. Bet pamanīt to tiešām bija grūti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Veel interesantak barca vi bayern vs real, vai arii miizjat?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Sūdīgi, ka Zlatans un Verrati nevarēs pirmo spēli spēlēt sarkanās kartītes dēļ

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, jā, un spēlē par trešo vietu abi "varoņi" aizstāvēja nācijas godu, vai ne?
nevarētu teikt, ka tieši viņi būtu nospēlējuši slikti, vairāk jau visa komanda. Labprāt dzirdētu tavas domas, kuri aizsargu pāri ir labākie pasaulē (neskaitot Bayern)

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: sist 3x vājāku komandu kura jau no 3 minūtes ir mazākumā,tagad sauc par kvalitāti?
Jap Tikai nezinu, kurā vietā Ukrainas brazīlieši ir 3x vājāki. Jautājumi ir tieši "Chelsea" aizsargiem, kuru uzdevums arī salīdzinoši ātri tika atvieglots.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:35, pirms 10 gadiem
Zigfrīds_V10 rakstīja: Blues kepkas šodien pieklusuši? kas ir ko puikas?
Tavas provokācijas "spečuk" ir visai smieklīgas

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:36, pirms 10 gadiem
Nu ko... cerēsim, ka šogad Līgā, iespējams, progress un Eiropā regress.

Viens jau tiešām ir, otrs vēl jādabūn.
Ja neizdosies, kas nav neiespējams, nu tad... jāaug šai komandai vēl dziļākā saliedētībā.

Bet, protams, sastāva izmaiņas nākotnes pirmās nepieciešamības nekur nepazudīs.
Un JT, lai nu kurš, bet JT jau nu komandā nosaka daudz ko

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:36, pirms 10 gadiem
Chelsea faniem- vienmēr ir arī nākošais gads, šogad vismaz varēsiet pavērot kvalitatīvu futbolu Barça izpildījumā.
P.S. Silva tomēr monstrs, parādīja kas ir team captain un visu cieņu Parīzei, mazākumā ierādīja Chelsea vietu Stanford Bridge!
Viva la PSG!!!

  +4 [+] [-]

, 2015-03-12 00:36, pirms 10 gadiem
Super!!! Paldies , D , taisnība uzvarēja!!!! Nebija nekāda sarkanā Ibragimovičam, D.Koštam vismaz divas sarkanās bija jādod!!!Pagarinājumā arī nebija pendeles! Pieskārās, nepieskārās pat atkārtojumā nav redzams, bumba nemainīja lidojuma virzienu!!!
TAISNĪBA UZVARĒJA!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:36, pirms 10 gadiem
vot izskaidrojiet man,ar kaadu domu Maurinjo laida laukumaa Drogba?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:36, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jabuut pilniigam tarakaanam, lai domaatu, ka PSG vieniigaa shance tikt uz 1/2 ir dabuut pretii porto
caur reālu izies, jo porto tālsitenus pat Noiers murgos jau redz

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:37, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vot izskaidrojiet man,ar kaadu domu Maurinjo laida laukumaa Drogba?
pēcspēles Pendeli iesist

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:37, pirms 10 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Jabuut pilniigam tarakaanam, lai domaatu, ka PSG vieniigaa shance tikt uz 1/2 ir dabuut pretii porto
Tas pats PORTO var izdupsēt jeb kuru pretinieku.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:37, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Jau kuru reizi skatos, nu nenospēlēja Tiago Silva ar roku, pie pendeles. Bet pamanīt to tiešām bija grūti.
arī es neredzu pieskārienu
ne re dzu
iemet videjo

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:37, pirms 10 gadiem
Kad būs nākošās kārtas izloze kāds nezin?
Slēpts komentārs: Emka3-95
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vot izskaidrojiet man,ar kaadu domu Maurinjo laida laukumaa Drogba?
Dzimšanas dienas dāvana????

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Kad būs nākošās kārtas izloze kāds nezin?
20 marts

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Kad būs nākošās kārtas izloze kāds nezin?
veel tak shitaa kaarta nav izspeeleeta

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: caur reālu izies, jo porto tālsitenus pat Noiers murgos jau redz
Lai Porto izsistu Bayern? Tur pat zirgam jaasmejas.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vot izskaidrojiet man,ar kaadu domu Maurinjo laida laukumaa Drogba?
Romantisma vadīts ; )

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Jau kuru reizi skatos, nu nenospēlēja Tiago Silva ar roku, pie pendeles. Bet pamanīt to tiešām bija grūti.
Sorry, gribēju+ spiest, bet trāpījās uz -. Nebija pendeles!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: par daudz standartu tur
bet noteikti labāks par hoķi un basi
jau tagad gaidu pč rudenī. būs grandiozi.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:38, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: eeeem,nē?
jāāā

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
Silva labs , labākais, ar Luizu pacels kausu, tik Ibram 2 spēles jaizlaiž, ne? PSG labs. nav ko salīdzināt Vacijas Brazīlijas spēli WC, Čelsij pretigais futbols tika sodits

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
Ferdinands Lieliskaisss rakstīja: Dzimšanas dienas dāvana????
buutu labaak kaklasaiti nopircis

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
nukinsh rakstīja: Kad būs nākošās kārtas izloze kāds nezin?
nākam5dien

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: arī es neredzu pieskārienu
ne re dzu
iemet videjo
Kaapeec tad Silva neapstrideja tiesnesa lemumu?
Man gan likaas, ka minimaali pieskaaraas.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: jau tas, ka viņu paņēma uz PSG liecināja, ka nav labi
PSG ir kaut kāda puspabiru komanda
bet re kā Profesors beidzot no tiem kaut ko sāk izliet
No kurienes tāds secinājums
Milānai vajadzēja naudu, PSG tā bija, tak labi zināms, ka vislabāk maksā jaunbagātnieki, aļa PSG, City.. lūk visa aritmētika.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:39, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nu ko reala fani kaifo? Tpt naakamajaa raundaa buus aaraa.. maneejie vismaz neraud kaa kristiiniite
Var jau but,to mes redzesim pec izlozes un pashas speles! Mums vel ir iespeja uznemt formu un uzvaret CL,bet jums ........?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:40, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: HOKEJS ČALĪT
Kas ir hokejs? Tas ir tas sporta veids kur 6 vai cik tur džeki ķiverēs slido pa ledu un zilina viens otram acis?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:40, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vot izskaidrojiet man,ar kaadu domu Maurinjo laida laukumaa Drogba?
Par Drogbu.

Ir tāda īpašība kā Flair

Lai kā arī nebūtu, dēļ šī Drogba mums Minhenē titulu atnesa.
Tādēļ, manas personiskās domas, nē, Drogbas uzlaišana bija pareiza.

Viņš svarīgās spēlēs var pēkšņi desmit reiz labāk nekā ikdienā nospēlēt

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:40, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: jau tagad gaidu pč rudenī. būs grandiozi.
LTV diez rādīs ar M. Šmita komentiem?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:40, pirms 10 gadiem
lol22 rakstīja: eeeem,nē?
Kāds kaifs skatīties to sieviešu teātri ? visi krīt tēlo https://www.youtube.com/watch?v=t-b...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: nevarētu teikt, ka tieši viņi būtu nospēlējuši slikti, vairāk jau visa komanda. Labprāt dzirdētu tavas domas, kuri aizsargu pāri ir labākie pasaulē (neskaitot Bayern)
Pārvērtētākie ir šodienas "bombardieri", kuri Karlosam un Kafu var bučus slaucīt. Pēdējo laiku labākie varētu būt Pikē un Pujols, vismaz nesenā pagātnē. Bet šodien viennozīmīgi "Bayern".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu nepaveicās toreiz ar izlozi, sanāca "Chelsea" palikt aiz "Shakhtar" un bez ČL izslēgšanas spēlēm...
Nu tu salīdzināji toreizējo Šahtieri ar tagadējo

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Kas ir hokejs? Tas ir tas sporta veids kur 6 vai cik tur džeki ķiverēs slido pa ledu un zilina viens otram acis?
jā un kad dabū pa seju, nevis krīt zemē, bet ceļas kājās un dod pretim. Un pats labākais ir tas, ka to labi spēlē Latvieši un ir interesanti skatīties

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: jau tagad gaidu pč rudenī. būs grandiozi.
Grandiozi jau buus tas vien, ka regbija PK no grupas netiks aaraa kaads no grandiem - Australija, Anglija vai Velsa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Lai Porto izsistu Bayern? Tur pat zirgam jaasmejas.
to es rakstīju, ka lai nesacerās, ka porto būs viegla ēsma
par BaY var nākties pasvīst, ja izdodas 2 šāvieni kā vakar

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
ja tiks galaa ar probleemaam un dabuus speeli pie dziiviibas, tad buus interesanti pret jebkuru. Shedevrs bus, ja EPl aptirsiisies visi 1/8

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:41, pirms 10 gadiem
inis2 rakstīja: Līdz kausam tā pat netikt,un ja tu nepacel kausu tad tas pats pēdējais vien esi.
Tad jau simtiem komandu jālikvidējas un zemāko līgu klubu stadionus vispār nojaukt, jo viņiem redz nav iespējas kausu izcīnīt..

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:42, pirms 10 gadiem
eu bet baigi labi, ka ČL 1/8 sadala pa 2 nedēlām

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:42, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Kas ir hokejs? Tas ir tas sporta veids kur 6 vai cik tur džeki ķiverēs slido pa ledu un zilina viens otram acis?
Ja tu runāt sāc pa zilajiem Futbolu tur nepārspēt tur visi ir zilīši Zilīšu Karalis Pasaulē

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:42, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Par Drogbu.

Ir tāda īpašība kā Flair

Lai kā arī nebūtu, dēļ šī Drogba mums Minhenē titulu atnesa.
Tādēļ, manas personiskās domas, nē, Drogbas uzlaišana bija pareiza.

Viņš svarīgās spēlēs var pēkšņi desmit reiz labāk nekā ikdienā nospēlēt
vajadzeeja Kvadrado laist,tas pret pagurushajiem pretiniekiem vareetu likt lietaa savu izcilo aatrumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:42, pirms 10 gadiem
Deportivo rakstīja: Nu nepaveicās toreiz ar izlozi, sanāca "Chelsea" palikt aiz "Shakhtar" un bez ČL izslēgšanas spēlēm...
Nepaveicaas? Pashi vien pie taa bija vainiigi un nebija taa grupa neparvarams skerslis.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:42, pirms 10 gadiem
alliks rakstīja: Silva labs , labākais, ar Luizu pacels kausu, tik Ibram 2 spēles jaizlaiž, ne? PSG labs. nav ko salīdzināt Vacijas Brazīlijas spēli WC, Čelsij pretigais futbols tika sodits
PSG gan jau pārsūdzēs sarkano.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:43, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: No kurienes tāds secinājums
Milānai vajadzēja naudu, PSG tā bija, tak labi zināms, ka vislabāk maksā jaunbagātnieki, aļa PSG, City.. lūk visa aritmētika.
Pats atbildēji
jaunbagātnieki - zelta kadri sākumā pie tiem neiet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:43, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pārvērtētākie ir šodienas "bombardieri", kuri Karlosam un Kafu var bučus slaucīt. Pēdējo laiku labākie varētu būt Pikē un Pujols, vismaz nesenā pagātnē. Bet šodien viennozīmīgi "Bayern".
Bayern aizsardzības duetam pati labākā īpašība ir tā, ka viņiem maz darba.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:43, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec tad Silva neapstrideja tiesnesa lemumu?
Man gan likaas, ka minimaali pieskaaraas.
tapēc, ka bija transā
izmeta muļķīgi roku, nemanīja, ka nepieskārās un nestrīdējās

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:43, pirms 10 gadiem
DaMarcus rakstīja: Par Drogbu.

Ir tāda īpašība kā Flair

Lai kā arī nebūtu, dēļ šī Drogba mums Minhenē titulu atnesa.
Tādēļ, manas personiskās domas, nē, Drogbas uzlaišana bija pareiza.

Viņš svarīgās spēlēs var pēkšņi desmit reiz labāk nekā ikdienā nospēlēt
Flair jau nu galīgi neizpaužas kā "pēdējo minūšu sitiens ar galvu pēc stūra". Flair player ir tādi kā Azārs, triksteri

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:43, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Parādi kaut vienu hokeja spēli, kuras nozīme ir tik milzīga tieši naudas ziņā, kaut vienu hokeja spēli, kuru ir skatījušies vairāk cilvēki, nekā šo. Tici man, futbolam pasaulē nav konkurences. Jā, ir aizraujošas hokeja spēles, aizraujošas basketbola spēles, bet futbols ir un paliek sporta karalis!
Nekad Hoķis pāri visam vel es varu pretī Likt NFL kurš ir sporta karalis pasaulē Skatīkākais un aizraujošākais sportaveids pasaulē

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:44, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Parādi kaut vienu hokeja spēli, kuras nozīme ir tik milzīga tieši naudas ziņā, kaut vienu hokeja spēli, kuru ir skatījušies vairāk cilvēki, nekā šo. Tici man, futbolam pasaulē nav konkurences. Jā, ir aizraujošas hokeja spēles, aizraujošas basketbola spēles, bet futbols ir un paliek sporta karalis!
netērē laiku

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:44, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nepaveicaas? Pashi vien pie taa bija vainiigi un nebija taa grupa neparvarams skerslis.
Es taču ironizēju.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:44, pirms 10 gadiem
Chelsea vieniigaa Anglijas goda neseeja,kurs te rakstiija,,pat saartaa neglaaba!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:45, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: jā un kad dabū pa seju, nevis krīt zemē, bet ceļas kājās un dod pretim. Un pats labākais ir tas, ka to labi spēlē Latvieši un ir interesanti skatīties
Inteleģenti cilvēki neskatās to mordaboju. Tas arī viss
Ja grib kko tamlīdzīgo paskatīties, es labāk priekšroku dodu Boksam.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:45, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vajadzeeja Kvadrado laist,tas pret pagurushajiem pretiniekiem vareetu likt lietaa savu izcilo aatrumu
visi labi jaunie latinosi kaut kur tiek marināti
nezināju, ka Kvadrādo iekš CHE

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:45, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: To saka padsmitgadnieks, kas visticimāk pēc dažām minūtēm profesionālā futbola laukumā, kaut vai kādā zemākā līgā pēc dažām minūtēm noietu no laukuma dēļ sāpēm. Sēžot krēslā grūti saprast, cik patiesībā futbols ir fizisks sporta veids.
Pamēģi nospēlēt Visu spēli NFL vai Visu spēli Hoķi tu jau ar sirdi pēc 15 sekundēm aizietu

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:45, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: LTV diez rādīs ar M. Šmita komentiem?
kas to lai zina. ltv visus makšķerniekus esot dillēs aizsūtījuši, varbūt izdomās, ka regbijam arī nav reitings.
kgan tam jau droši vien vajag būt zināmam jau tagad.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:46, pirms 10 gadiem
ok.. ok.. varbūt, ka man (kā neitrālajam līdzjutējam liekas, ka labākais nākošie 1/2 varētu būt....)
Real / Bayern
Barsa / PSG
varbūt maldos... (tieši tāpēc jautāju 1777 Kosinkēvičiem, Zigfrīdiem, Niliem, Marcusiem, S-jodiem utt.....) YNWA............

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:46, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Pats atbildēji
jaunbagātnieki - zelta kadri sākumā pie tiem neiet
Tad jau visi jaunbagātnieku pirkumi pēc definīcijas sanāk otrās šķiras spēlētāji - kas vienkārši neatbilst realitātei.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:46, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Pamēģi nospēlēt Visu spēli NFL vai Visu spēli Hoķi tu jau ar sirdi pēc 15 sekundēm aizietu
NFL neskatos, jo vnk negribu, bet cik ir redzēts un dzirdēts, tad to spēlē īsti veči, tā kā visu cieņu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:46, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Bayern aizsardzības duetam pati labākā īpašība ir tā, ka viņiem maz darba.
Bet kvalitāti tas nemaina, tāpat kā salstošā Noiera gadījumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:47, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vajadzeeja Kvadrado laist,tas pret pagurushajiem pretiniekiem vareetu likt lietaa savu izcilo aatrumu
Nu... nu jau var kaut Pele un Maradonas krustojumu laist, nekas laikam nemainīsies

Bet... lai cik arī pieredzējis un profesionāls nebūtu Mourinju, droši vien, jāpiekrīt, ka arī viņš nav robots un, iespējams, šajā spēlē viņam daudz kas neizdevās. Kas zin, varbūt beigās pat panika ieslēdzās.

Lai kā arī nebūtu, mana uzticība Mourinju ne par procentpunktu nav kritusies. Ne jau dēļ šī zaudējuma.
Tomēr, der atcerēties, par ko bijām kļuvuši pirms Mourinju atnākšanas.
Ar viņu jau pirmajā sezonā ešelonā atgriezāmies
Ar viņu jau vidējo līniju, par kuru nevienam nebūtu kauns, izveidojām

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:47, pirms 10 gadiem
balts rakstīja: Super!!! Paldies , D , taisnība uzvarēja!!!! Nebija nekāda sarkanā Ibragimovičam, D.Koštam vismaz divas sarkanās bija jādod!!!Pagarinājumā arī nebija pendeles! Pieskārās, nepieskārās pat atkārtojumā nav redzams, bumba nemainīja lidojuma virzienu!!!
TAISNĪBA UZVARĒJA!!!!!!!!!!!
Taisnība laba lieta : )

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:47, pirms 10 gadiem
Emka3-95 rakstīja: Ja tu runāt sāc pa zilajiem Futbolu tur nepārspēt tur visi ir zilīši Zilīšu Karalis Pasaulē
Lūk visi, pavērojiet uz šo kadru Kārtējais pierādijums, ka hokejs nogalina smadzeņu šūnas.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:47, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Pārvērtētākie ir šodienas "bombardieri", kuri Karlosam un Kafu var bučus slaucīt. Pēdējo laiku labākie varētu būt Pikē un Pujols, vismaz nesenā pagātnē. Bet šodien viennozīmīgi "Bayern".
Vidics un R.Ferdinands vienu laiku bija lielisks duets.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: NFL neskatos, jo vnk negribu, bet cik ir redzēts un dzirdēts, tad to spēlē īsti veči, tā kā visu cieņu.
jap tā arī ir ok biški skarbāks pa NFL ir Regbijs bet vienalga slodze ir pamatīga

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
RAGNARS rakstīja: Veel interesantak barca vi bayern vs real, vai arii miizjat?
Ko tur baidities? Naks Barselona,speles pret Barselonu(neaizmirsti Barselona pagaidam nekur nav tikusi),naks Bayern,spelesim pret Bayern!
Pagajusho sezonu lielaka dala blava,ka Realam nav nekadu izredzu atbildes spele pret Bayernu,kas no ta sanaca,mes labi aceramies!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Tad jau visi jaunbagātnieku pirkumi pēc definīcijas sanāk otrās šķiras spēlētāji - kas vienkārši neatbilst realitātei.
bišķu jau ir

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Flair jau nu galīgi neizpaužas kā "pēdējo minūšu sitiens ar galvu pēc stūra". Flair player ir tādi kā Azārs, triksteri
Labam medniekam svarīgākā īpašība

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kaapeec tad Silva neapstrideja tiesnesa lemumu?
Man gan likaas, ka minimaali pieskaaraas.
Par to, ka minimāli pieskaras, NEDOD PENDELI!!!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
Soweto rakstīja: Lūk visi, pavērojiet uz šo kadru Kārtējais pierādijums, ka hokejs nogalina smadzeņu šūnas.
Bla bla bla HOKEJS , AMERIKĀŅU FUTBOLS PĀRI VISAM

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: kas to lai zina. ltv visus makšķerniekus esot dillēs aizsūtījuši, varbūt izdomās, ka regbijam arī nav reitings.
kgan tam jau droši vien vajag būt zināmam jau tagad.
uz meža takas nebija ne vainas

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:48, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Bet kvalitāti tas nemaina, tāpat kā salstošā Noiera gadījumā.
es tev saku, paņem Boatengu un otru CB (Benatia vai Danti vai hz, liec ko gribi) un ieliec viņus Luiza un Silvas vietā PK pusfinālā. Paļubom tiktu viņi sagrauti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:49, pirms 10 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Gribēju jau rakstīt, ka nekad savā komandā neņemtu Silvu, jo lielajās spēlēs vienmēr pamanās nolažot, bet šis savu vainu atpirka

Super futbols! Dramatiska spēle. Krievu komentētājs arī ļoti labs, zinošs un emocionāls

Anglijai kaut kas ļoti steigšus jādara ar savu futbolu. Ne viņiem klubiem Eiropā panākumu, ne izlasei.
Anglijai ir labākā līga pasaulē, viss ar futbolu kārtībā, neuztraucies.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:50, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Ko tur baidities? Naks Barselona,speles pret Barselonu(neaizmirsti Barselona pagaidam nekur nav tikusi),naks Bayern,spelesim pret Bayern!
Pagajusho sezonu lielaka dala blava,ka Realam nav nekadu izredzu atbildes spele pret Bayernu,kas no ta sanaca,mes labi aceramies!
galvenais lai naakamajaa kaartaa nav spaanju duelis kaa Eiropas liigaa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
Vispār Dāvids Luizs sāk veidoties par super spelētāju
ne?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
Galvenais, lai Romānam atkal neuziet kkāds dullums un atkal neatlaiž Hosē. Atkal nāksies nožēlot.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja: Iespējams, bet es taču nesaucu profesionālus sportistus par mīkstajiem. Par NFL runājot - no sākuma NFL jacīnās ar regbiju. NFL pasaules līmenī vēl ir bērna autiņos, tajā pašā ASV regulārā sezona škiet ir tikai 16 spēles. Jā, ''Superbowl'' ir milzīgs komercionālais pasākums, bet ASV nav pasaule! Nevienā citā valstī, izņemot ASV am. futbols nav pat tuvu populārākajiem sporta veidiem.
Kanāda un Eiropā lēnām bet ļoti lielu popularitāti iegūst I NFL i Futbols kā Sports soccers ir soccers nekas interesants kā skatīties kā 11 antiņi spārda bumbu 90 minūtes

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es tev saku, paņem Boatengu un otru CB (Benatia vai Danti vai hz, liec ko gribi) un ieliec viņus Luiza un Silvas vietā PK pusfinālā. Paļubom tiktu viņi sagrauti.
Dante jau arii bija viens no tiem, kurs speeleeja tajaa legebdaarajaa Braziilijas iznicinasanaa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Grandiozi jau buus tas vien, ka regbija PK no grupas netiks aaraa kaads no grandiem - Australija, Anglija vai Velsa
Es jau klusībā uz Fidži arī ceru, bet laikam vairs nav tik stipri, kā 2 čempjus atpakaļ, kad Velsa no viņiem norāvās. Plus vēl čempionāts Anglijā, laikam jau nereāli.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:51, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār Dāvids Luizs sāk veidoties par super spelētāju
ne?
pēc pāris gadiem, kad beigs smērēt viņam sejā to 1:7 zāģi, tad cilvēki sāks novērtēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:52, pirms 10 gadiem
luksofoors rakstīja:
Tev pat ar matemātiku problēmas. Futbolā uz laukuma ir 22 spēlētāji.
nu vienā komandā ir 11

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:52, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: bišķu jau ir
Spēlētāja līmeni nosaka tas, ko viņš var izdarīt, nevis tas, kur viņš spēlē.
Silva un Ibra varēja uz jebkuru klubu pāriet. Pārgāja uz PSG. Ja tas būtu cits klubs, teiksim Man Utd/Real, tad viņi būtu elites spēlētāji? Un pāreja uz PSG viņus automātiski iegrūž 2. šķirā? Nav īpašas loģikas šādos vispārinājumos.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:53, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār Dāvids Luizs sāk veidoties par super spelētāju
ne?
Jā, tikai žēl ka viņam jau 30

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:54, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Es jau klusībā uz Fidži arī ceru, bet laikam vairs nav tik stipri, kā 2 čempjus atpakaļ, kad Velsa no viņiem norāvās. Plus vēl čempionāts Anglijā, laikam jau nereāli.
Vieniigi Urugvaja tajaa grupaa buus peramo zeenu lomaa. Skotiem ar izlozi baigi noveicies, beidzot labas ceriibas tikt no grupas aaraa.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:54, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es tev saku, paņem Boatengu un otru CB (Benatia vai Danti vai hz, liec ko gribi) un ieliec viņus Luiza un Silvas vietā PK pusfinālā. Paļubom tiktu viņi sagrauti.
Piekrītu, apmēram tā sanāk. Tur jau feiloja visi kopā, sākot ar malējiem aizsargiem un abiem aizsardzības midiem. 2 CD nevarēs neko īpašu savākt, ja vāciešiem izdodas pilnīgi viss, bet brazīļiem komanda atbildīgākajā brīdī pusaizmiguši.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:54, pirms 10 gadiem
ManCityfans rakstīja: Jā, tikai žēl ka viņam jau 30
tā viņš ir, 27 ir jaunie 30 mūsdienu futbolā.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:55, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: es tev saku, paņem Boatengu un otru CB (Benatia vai Danti vai hz, liec ko gribi) un ieliec viņus Luiza un Silvas vietā PK pusfinālā. Paļubom tiktu viņi sagrauti.
Muļķības. Es liktu Boatengu un Danti un ne tuvu nebūtu tāda haosa. Tik pat labi varētu ielikt Godinu un Mirandu un varbūt spēlē tiktu gūti 1-2 vārti.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:55, pirms 10 gadiem
ManCityfans rakstīja: Anglijai ir labākā līga pasaulē, viss ar futbolu kārtībā, neuztraucies.
Kāpēc tad pēdējos 2 no 3 gadiem ČL 1/4 nav nevienas Anglijas komandas?

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:56, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: uz meža takas nebija ne vainas
mani uzjautrināja makšķernieku raidījumi krievu valodā, kur vadītājs latvietis un sarunu biedri arī nospiedoši lielākā daļa latvieši. saprotu, ka valsts pasūtījums, bet vai tad nevar titrus pielikt.

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:56, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Muļķības. Es liktu Boatengu un Danti un ne tuvu nebūtu tāda haosa. Tik pat labi varētu ielikt Godinu un Mirandu un varbūt spēlē tiktu gūti 1-2 vārti.
vispār es taču biju aizmirsis, ka Dante bija braz. sastāvā (paldies H.E.N.R.Y.) Tad sanāk, ka viens pats Boatengs izglābtu Brazilijas izlasi no 1:7 zāģa, not bad

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:56, pirms 10 gadiem
opaa,nepagaaja ne triis dienas un beidzot avatara bilde nomainiijaas

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:56, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Muļķības. Es liktu Boatengu un Danti un ne tuvu nebūtu tāda haosa. Tik pat labi varētu ielikt Godinu un Mirandu un varbūt spēlē tiktu gūti 1-2 vārti.
Bet Dantem tachu deva iespeju tajaa pusfinaalaa, bet vinjs taapat kaa visa komanda, izgaazaas...

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:57, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: vispār es taču biju aizmirsis, ka Dante bija braz. sastāvā (paldies H.E.N.R.Y.) Tad sanāk, ka viens pats Boatengs izglābtu Brazilijas izlasi no 1:7 zāģa, not bad
Tieši tā. Būtu blakām Boatengs, būtu cita lieta. Es nemaz nerunāju par to, ja tajā spēlē abas aizsardzības līnijas vietām samainītu.

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:57, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Muļķības. Es liktu Boatengu un Danti un ne tuvu nebūtu tāda haosa. Tik pat labi varētu ielikt Godinu un Mirandu un varbūt spēlē tiktu gūti 1-2 vārti.
Dante bija tikpat briesmīgs tajā spēlē kā jebkurš. Viss 6nieks tb 4 aizsargi un 2 DM. Bet vāciešiem izdevās pilnīgi viss, otru tādu spēli tās 2 komandas gribot nenospēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:57, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēlētāja līmeni nosaka tas, ko viņš var izdarīt, nevis tas, kur viņš spēlē.
Silva un Ibra varēja uz jebkuru klubu pāriet. Pārgāja uz PSG. Ja tas būtu cits klubs, teiksim Man Utd/Real, tad viņi būtu elites spēlētāji? Un pāreja uz PSG viņus automātiski iegrūž 2. šķirā? Nav īpašas loģikas šādos vispārinājumos.
Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār Dāvids Luizs sāk veidoties par super spelētāju
ne?
Tu gadījumā nebiji viens no tiem, kas viņu pirms spēles komentos nenoliki ? (50 citroni.............. srsly ? ) nekā personīga.... Abi ar Silvu no*isa diseni, bet abi arī izcēla... skaties mans f-expert... Tev, manuprāt, galvenais ir atbildēt on-džiekiem... sāku domāt, ka jāpieslēdz būs reikons (lai gan no bērna kājas nevaru ciest MU).... no offence

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: vispār es taču biju aizmirsis, ka Dante bija braz. sastāvā (paldies H.E.N.R.Y.) Tad sanāk, ka viens pats Boatengs izglābtu Brazilijas izlasi no 1:7 zāģa, not bad
neba jau tikai centra aizsargi tur bija pie vainas,visa komanda izgaazaas,taa teikt pakljuva zem tanka,jo nespeeja paarorienteeties kaa speeleet bez diviem liideriem Silvas un Neimaara

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: opaa,nepagaaja ne triis dienas un beidzot avatara bilde nomainiijaas
Tev jau vina otardienas vakara bija nomainijusies!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
Tak nomierinaties ar to savu bayern Es varu deret ka gvardiola ar sho komandu CL nevines ne reizi.shogad jabut jaunam chempionam.kursh? lai uzvar stiprakais GL HF

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: mani uzjautrināja makšķernieku raidījumi krievu valodā, kur vadītājs latvietis un sarunu biedri arī nospiedoši lielākā daļa latvieši. saprotu, ka valsts pasūtījums, bet vai tad nevar titrus pielikt.
Tas bija riktīgs šedevrs : )

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Labs ir sievietes ejat čamdat tās 22 sievietes es eju skatīties Istu sporta veidu Hokeju žēl ka NFL sezona sākas vasarā un ir pa brīvdienām bet pofig

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: galvenais lai naakamajaa kaartaa nav spaanju duelis kaa Eiropas liigaa
Tas tiesa!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Piekrītu, apmēram tā sanāk. Tur jau feiloja visi kopā, sākot ar malējiem aizsargiem un abiem aizsardzības midiem. 2 CD nevarēs neko īpašu savākt, ja vāciešiem izdodas pilnīgi viss, bet brazīļiem komanda atbildīgākajā brīdī pusaizmiguši.
Piekrītu.
BRA fiasko, protams , bija izteikta komandas katastrofa.

Fernandinju, Marselu, Davids Luiss... visi katrs pa vienam golam atnesa un glābt neviens nevarēja.

BRA nebija īstas komandas. Un visas tās spēles līdz pusfinālam. Arī nevarētu teikt, ka nebija samocītas. Pret Kolumbiju, pat, salīdzinoši, labāk sanāca.
Bet nav ko brīnīties, savā kontinentā savi rēķini.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Tev jau vina otardienas vakara bija nomainijusies!
tik ne manaa kompii,visu laiku bija ieprieksheejaa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
kjengurs rakstīja: Tu gadījumā nebiji viens no tiem, kas viņu pirms spēles komentos nenoliki ? (50 citroni.............. srsly ? ) nekā personīga.... Abi ar Silvu no*isa diseni, bet abi arī izcēla... skaties mans f-expert... Tev, manuprāt, galvenais ir atbildēt on-džiekiem... sāku domāt, ka jāpieslēdz būs reikons (lai gan no bērna kājas nevaru ciest MU).... no offence
noteikti nē
palasi

kas ir on-džieki?

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:00, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: neba jau tikai centra aizsargi tur bija pie vainas,visa komanda izgaazaas,taa teikt pakljuva zem tanka,jo nespeeja paarorienteeties kaa speeleet bez diviem liideriem Silvas un Neimaara
bet to jau es cenšos pateikt, ka Silva un Luizs, ir reāli labi aizsargi un tas WC galīgi nav rādītājs.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:00, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vieniigi Urugvaja tajaa grupaa buus peramo zeenu lomaa. Skotiem ar izlozi baigi noveicies, beidzot labas ceriibas tikt no grupas aaraa.
Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:01, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tik ne manaa kompii,visu laiku bija ieprieksheejaa
Man ari ta bija,citi redz jaunu bildi,es veco!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:01, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Dante bija tikpat briesmīgs tajā spēlē kā jebkurš. Viss 6nieks tb 4 aizsargi un 2 DM. Bet vāciešiem izdevās pilnīgi viss, otru tādu spēli tās 2 komandas gribot nenospēlēs.
Ok, Dante ne pārāk labi iekļāvās, bet cik tad viņš iepriekš tika iespēlēts? Bet par trešo vietu abi "stāri" bija kopā un kas mainījās?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.
Aha
laikam jāsāk nesties uz migu,,,

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens
Aha, tad kaapeec par Kavani tik daudzi grandi ciiniijas, pirms vinjs paargaaja uz PSG?
Kaads motivacijas trukums Ibram PSG, ja vinjs pagajusajaa sezonaa uzstadiija komandas rekordu sezonas laikaa guutajos vaartos? Sosezon iesitis mazak, jo daudzus machus izlaidis traumas deelj.
Kur PSG stragloja Ligue 1 pagajusajaa sezonaa, kur komfortabli apsteidza Monaco un kluva par cempioniem?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
aarprac.sasperjods ble tu ilgi niku domaji? Tev galva mazi tarakani.ja tu uzskati psg speletajus par salashnu bariem!...tad kas tu esi?

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Man ari ta bija,citi redz jaunu bildi,es veco!
vajag izlogoties

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tas bija riktīgs šedevrs : )
un tie kadri, kad vīri laivā sāk runāt savā starpā latviski, a tas vadītājs iestarpinās ar izsaucieniem krievu val ar akcentu

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:03, pirms 10 gadiem
Nilsk,Alvesh uz PSG?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:03, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: bet to jau es cenšos pateikt, ka Silva un Luizs, ir reāli labi aizsargi un tas WC galīgi nav rādītājs.
viena speele nekad nevar buut raadiitaajs,jaaskataas ilgstoshaa laikaposmaa un Silva un Luis noteikti ir starp 10labaakajiem CD shobriid pasaulee

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:04, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: un tie kadri, kad vīri laivā sāk runāt savā starpā latviski, a tas vadītājs iestarpinās ar izsaucieniem krievu val ar akcentu
zelta fondi

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens
Tagad ķidāsim visus no PSG pēc kārtas? Es jau nesaku, ka visi tur Pasaules 11nieka spēlētāji - tādu priekš visiem klubiem vienkārši nepietiek. Bet vienkārši augstas klases špīleri ir gan.
Verati gudrs, jauns mids. Kavāni šodien nofeiloja, bet tā rezultativitāte cienīga.

Nav jau tik vienkārši arī tajā FRA līgā. Tak zini, daudz tumšādaino, atlētisks futbols, nekautrējas spēlēt no aizsardzības. Marseļa ar Loco Bjelsu, atdzimstoša Liona. Sauso spēļu speci Lille un Sentetjēna..

Un ko PSG tur straglo? Pašreizējie čempioni... un visas iespējas uz titulu arī šogad.

Ibra protams ir klase, bet šķiet, jau fiziskais regress iestājas, var sanākt, ka viņu norakstīs uz kkādu Kataru un viņa vietā Kavāni dragās.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
aCop rakstīja: aarprac.sasperjods ble tu ilgi niku domaji? Tev galva mazi tarakani.ja tu uzskati psg speletajus par salashnu bariem!...tad kas tu esi?
manu niku aizguvu no senlatviešu dievībām
PSG izjauca man mīļo Napoli un nekviens PSG nav spēlējis tā kā savos iepriekšējos klubos, NEVIENS
tapēc tāda kritika no manis

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: noteikti nē
palasi

kas ir on-džieki?
on-džeki ir tie (Robis, Namejs utt.. ceru, ka saprati)
un ja tiešām nebiji, Tad atvainojos...........
YNWA

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Nilsk,Alvesh uz PSG?
ja nepiekriit uz liigumu tik uz vienu sezonu,tad lai iet,ar Montoju nebuus sliktaak,galvenais tik lai Adriano paliek,buus back ups

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: viena speele nekad nevar buut raadiitaajs,jaaskataas ilgstoshaa laikaposmaa un Silva un Luis noteikti ir starp 10labaakajiem CD shobriid pasaulee
Par to jau neviens nestrīdas, bet teikt, ka labākie tieši aizsardzības ziņā, tas ir stipri pārspīlēti.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Tagad ķidāsim visus no PSG pēc kārtas? Es jau nesaku, ka visi tur Pasaules 11nieka spēlētāji - tādu priekš visiem klubiem vienkārši nepietiek. Bet vienkārši augstas klases špīleri ir gan.
Verati gudrs, jauns mids. Kavāni šodien nofeiloja, bet tā rezultativitāte cienīga.

Nav jau tik vienkārši arī tajā FRA līgā. Tak zini, daudz tumšādaino, atlētisks futbols, nekautrējas spēlēt no aizsardzības. Marseļa ar Loco Bjelsu, atdzimstoša Liona. Sauso spēļu speci Lille un Sentetjēna..

Un ko PSG tur straglo? Pašreizējie čempioni... un visas iespējas uz titulu arī šogad.

Ibra protams ir klase, bet šķiet, jau fiziskais regress iestājas, var sanākt, ka viņu norakstīs uz kkādu Kataru un viņa vietā Kavāni dragās.
Labi labi
Do māju, ka līdz MAR 2015 neviens top3 valstu grands nedrebēja šos izlozē pretī redzēt
tas arī rādītājs
p.s.
bet nevaig mani kost nost
70 min spēlē abām momandām bija briesmīga
un šodien no 32min jutu līdzi PSG

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.
Neesmu par britiem Man pat nepatiik, ka vinjiem ar izlozi noveicies.
Visaa visumaa man nav favoritkomandas. Gribetos, lai Italija beidzot nopietni paciiniitos par tiksanu no grupas aaraa. Tev neskiet, ka turniira izspele ir paaraak barga? Man labaak patiktu, ja izslegsanas speeles saaktos no 1/8 finaaliem, kur speeleetu 2. un 3. vietu ieguveejas grupaas? Tagad daudzaam speeleem grupu turniira nosleegumaa iipasas noziimes biezhi vien nemaz nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, Dante ne pārāk labi iekļāvās, bet cik tad viņš iepriekš tika iespēlēts? Bet par trešo vietu abi "stāri" bija kopā un kas mainījās?
Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:07, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ja nepiekriit uz liigumu tik uz vienu sezonu,tad lai iet,ar Montoju nebuus sliktaak,galvenais tik lai Adriano paliek,buus back ups
Paldies!

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:08, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.
Nav gan, bet man šķiet, ka mēs runājam par centra aizsargu pāriem.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:09, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.
Un kopumaa, ja neskaita speli pret NED, tad Silvas un Luiza CB paaris kopumaa darbojaas parliecinosi.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:10, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par to jau neviens nestrīdas, bet teikt, ka labākie tieši aizsardzības ziņā, tas ir stipri pārspīlēti.
iisteniibaa aizsargus pa vienam nemaz nevar veerteet,jaaveertee tandeems kopaa,Piqe ar vai bez Pujola piemeeram ir pilniigi cits speeleetaajs,bet Silva un Luis viens otru ljoti labi papildina,ja jau te par hokeju runaaja,tad kaa tur aizsargu paaros viens stay-home aizsargs kaa Skrastinsh un otrs uz uzbrukumu tendeets kaa Ozo

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:11, pirms 10 gadiem
Forši ši tā paskatīties vēlu futenīti, ar Jums te patērzēt
tā jau var tikai tad, kad slims
kad jarukā pa 12-14h tad jau šim nav iekšā
tad noskatos 30 min max 1T un jaiet jau migā

skaistas šīs 3 dienas, lai gan veselību vēl bairāk gribētos satikt

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:11, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: manu niku aizguvu no senlatviešu dievībām
PSG izjauca man mīļo Napoli un nekviens PSG nav spēlējis tā kā savos iepriekšējos klubos, NEVIENS
tapēc tāda kritika no manis
Ak tad tāpēc..
Atļaušos apgalvot, ka neko tik graujoši neizjauca, par Kavāni+Laveci naudu savāca Igvainu, Albiolu, Kaljehonu, Mertensu..
Tas viss ir cikliski

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:12, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens
ko tu salīdzini? tas ligas kauss nav tik svarigs, pagajuso gad bez problemam ieguva, sogad vini grib ko vairak, nesaproti? a celsiki vares ar saviem 2 anglu kausiem sedet

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:12, pirms 10 gadiem
Igvainu - vājš mierinājums

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:14, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Ak tad tāpēc..
Atļaušos apgalvot, ka neko tik graujoši neizjauca, par Kavāni+Laveci naudu savāca Igvainu, Albiolu, Kaljehonu, Mertensu..
Tas viss ir cikliski
Napoli sezonas sākumā bija bedre un būtībā visu sezonu noraka. Varēja mierīgi ar šādu sastāu tikt no grupas ārā, ja būtu veiksmīga izloze. Bet šie aprāvās pret kaut kādu Bilbao.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:14, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Paldies!
aa,kameer neesu piemirsis,mundodeportivo maajaslapu izmanto?

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:14, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: iisteniibaa aizsargus pa vienam nemaz nevar veerteet,jaaveertee tandeems kopaa,Piqe ar vai bez Pujola piemeeram ir pilniigi cits speeleetaajs,bet Silva un Luis viens otru ljoti labi papildina,ja jau te par hokeju runaaja,tad kaa tur aizsargu paaros viens stay-home aizsargs kaa Skrastinsh un otrs uz uzbrukumu tendeets kaa Ozo
Teorētiski vērtēt var, bet praktiski būtu jāvērtē vismaz kodols.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:16, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Napoli sezonas sākumā bija bedre un būtībā visu sezonu noraka. Varēja mierīgi ar šādu sastāu tikt no grupas ārā, ja būtu veiksmīga izloze. Bet šie aprāvās pret kaut kādu Bilbao.
sezonas saakumaa,vinji tak ik pa laikam te kriit te raapjaas aaraa no bedres,taa ar kaut kaadu stabilitaati no vinjiem pa iistam nav sanaacis sagaidiit

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:16, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Labi labi
Do māju, ka līdz MAR 2015 neviens top3 valstu grands nedrebēja šos izlozē pretī redzēt
tas arī rādītājs
p.s.
bet nevaig mani kost nost
70 min spēlē abām momandām bija briesmīga
un šodien no 32min jutu līdzi PSG
Pat pēc visiem ieguldījumiem PSG vēl ir jāaudzē muskuļi, ne tāpēc, ka visi tagadējie švaki, bet tāpēc, ka ir vēl vājās vietas salīdzinājumā ar tiem pašiem top3
Tas tikai parāda, cik tālu ir atrāvušies t.s. elite, visas Barcas un Bayern utt.
Tāpēc tādi kā PSG futbolā pat nenāk par sliktu, drusku to ūdeni paduļķot.
žēl vienīgi, ka nauda no valsts ar tik švaku cilvēktiesību reputāciju kā Katara, bet tā jau bezmaz vai cita tēma.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 01:17, pirms 10 gadiem
SportaFansNR1 rakstīja: Silva no zero to hero. No BPL atliek tikai City. Par Arsenal viss jau ir skaidrs.
Zilajiem tocna viss jau ir skaidrs

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:17, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Napoli sezonas sākumā bija bedre un būtībā visu sezonu noraka. Varēja mierīgi ar šādu sastāu tikt no grupas ārā, ja būtu veiksmīga izloze. Bet šie aprāvās pret kaut kādu Bilbao.
BAski vienmēr ir zvēri

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:19, pirms 10 gadiem
ArsenalFC rakstīja: Zilajiem tocna viss jau ir skaidrs
Ceru, ka Arsenal paveiks briinumu un tad visi Arsenal fani varees saldi pasmieties par izlidojusajiem EPL klubiem. Schalkes piemeers raada, ka ir jaatic un jaaciinaas liidz peedeejam.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:19, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: BAski vienmēr ir zvēri
tikai pēc Napoli izsišanas neko neparādīja, līgā arī varētu iet labāk.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:19, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: Napoli sezonas sākumā bija bedre un būtībā visu sezonu noraka. Varēja mierīgi ar šādu sastāu tikt no grupas ārā, ja būtu veiksmīga izloze. Bet šie aprāvās pret kaut kādu Bilbao.
Tas Bilbao jau arī nav vakarējie, nupat Real atsēdināja, vienīgi nestabili gan viņiem tie rezultāti. Bet ja grib un sanāk, tad var.

Atceros to kvali, tur var teikt bērnišķīgas kļūdas Napoli iegāza, tik pavirši viņi parasti nespēlē.

It kā jau nav traģēdija, jāsavācas un jātiek nākamgad ČL, kas ir diezgan reāli, un jāpastiprina sastāvs, lai tā vairs nenotiek, kas gan ir vieglāk pateikt nekā izdarīt..

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:20, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pat pēc visiem ieguldījumiem PSG vēl ir jāaudzē muskuļi, ne tāpēc, ka visi tagadējie švaki, bet tāpēc, ka ir vēl vājās vietas salīdzinājumā ar tiem pašiem top3
Tas tikai parāda, cik tālu ir atrāvušies t.s. elite, visas Barcas un Bayern utt.
Tāpēc tādi kā PSG futbolā pat nenāk par sliktu, drusku to ūdeni paduļķot.
žēl vienīgi, ka nauda no valsts ar tik švaku cilvēktiesību reputāciju kā Katara, bet tā jau bezmaz vai cita tēma.
Porto jau arī savu darbiņu klusi dara
Žēl, ka dināmo nav kā Loanovska laikos, kad tomēr pat 1/2 bija tuvu tuvu
Mistiski, ka itāļi nespēj pat 1/8 tikt...

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:21, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Porto jau arī savu darbiņu klusi dara
Žēl, ka dināmo nav kā Loanovska laikos, kad tomēr pat 1/2 bija tuvu tuvu
Mistiski, ka itāļi nespēj pat 1/8 tikt...
Juventus nav 1/8 finaalaa?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:21, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: tikai pēc Napoli izsišanas neko neparādīja, līgā arī varētu iet labāk.
nu kā
kā kalnieši
uz emocijām var visu
bet cik tad var uz emocijām

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:21, pirms 10 gadiem
šodien starp citu eiropas līga būs. Es laikam ņemšu
Inter-Wolfsburg un Fiorentina-Roma mačus

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:22, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Pat pēc visiem ieguldījumiem PSG vēl ir jāaudzē muskuļi, ne tāpēc, ka visi tagadējie švaki, bet tāpēc, ka ir vēl vājās vietas salīdzinājumā ar tiem pašiem top3
Tas tikai parāda, cik tālu ir atrāvušies t.s. elite, visas Barcas un Bayern utt.
Tāpēc tādi kā PSG futbolā pat nenāk par sliktu, drusku to ūdeni paduļķot.
žēl vienīgi, ka nauda no valsts ar tik švaku cilvēktiesību reputāciju kā Katara, bet tā jau bezmaz vai cita tēma.
pagaidi,kaa tajaa teicienaa ka Romu vienaa dienaa neuzceela,taapat ar Chelsea peec Abramovica ne uzreiz uzkaapa virsotnee un visi saaka vinjus pieskaitiit elitei uz Eiropas skatuves,viss naak ar laiku,shogad jau progress, tik nedaudz biedee fakts ko dariis bez Ibras,kam liekas elitee palikushi vien paaris gadu

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:22, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Juventus nav 1/8 finaalaa?
labi, ka ir
es pēdējā gada laikā esmu baigi attālināts no visa, ka sāk jau pašsaprotamas lietas netvert

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:23, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Igvainu - vājš mierinājums
Cik nu vājš, kā uz to paskatās, es atceros, ka tovasar tirgū nez vai bija labāks pieejams centra uzbrucējs no tās kategorijas, ko Napoli varēja pavilkt.

Ja godīgi, es pat negaidīju, ka viņi Igvainu nocels, jo nupat nupat bija savākuši Kaljehonu no Real un man šķita, kas ņem no Real tālajām rezervēm, neņems Igvaina kategorijas spēlētāju
bet redz kā, ņēma un Arsenālam vēl nocēla, jo Reals pēc tam, kad Napoli notirgoja Kavāni, pēkšņi piemeta pie prasītās cenas 10M klāt.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:23, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: pagaidi,kaa tajaa teicienaa ka Romu vienaa dienaa neuzceela,taapat ar Chelsea peec Abramovica ne uzreiz uzkaapa virsotnee un visi saaka vinjus pieskaitiit elitei uz Eiropas skatuves,viss naak ar laiku,shogad jau progress, tik nedaudz biedee fakts ko dariis bez Ibras,kam liekas elitee palikushi vien paaris gadu
Kavani ir 1987.dz.g., taa ka vinjs vareetu smailee speeleet veel vairakas sezonas.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:24, pirms 10 gadiem
Varēru iet gulēt, bet dikti gribās kaut kur Maura komentāru dzirdēt

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:26, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Varēru iet gulēt, bet dikti gribās kaut kur Maura komentāru dzirdēt
Vinjs teica, ka komanda, kura ielaizh 2 vaartus peec stuura sitieniem, nav pelniijusi uzvaru.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:26, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Cik nu vājš, kā uz to paskatās, es atceros, ka tovasar tirgū nez vai bija labāks pieejams centra uzbrucējs no tās kategorijas, ko Napoli varēja pavilkt.

Ja godīgi, es pat negaidīju, ka viņi Igvainu nocels, jo nupat nupat bija savākuši Kaljehonu no Real un man šķita, kas ņem no Real tālajām rezervēm, neņems Igvaina kategorijas spēlētāju
bet redz kā, ņēma un Arsenālam vēl nocēla, jo Reals pēc tam, kad Napoli notirgoja Kavāni, pēkšņi piemeta pie prasītās cenas 10M klāt.
nestrīdies tik daudz ar mani
Tu taču piectik, cik es zinu : )
Paldies par izglītošanu!!!

Taču mani virspusējie vērojumi nav tukšā vietā taisīti. Es pazīstu labi tendences, potences un vēsturiskā bagāžā zemapziņā ir labi sablietēta.

piemēram, LV bija tikai 3% iedz, kas bija droši, ka Melbārdis zeltu neizcels. : )

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:27, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kavani ir 1987.dz.g., taa ka vinjs vareetu smailee speeleet veel vairakas sezonas.
vareet var protams,bet PSG paaraak vis balstaas tikai uz viena Ibras personiibu,ne velti jau tagad runas,ka Kavani veelas prom,jo vinjam apnicis speeleet kaa otrajam uzbruceejam,pa malinju,kameer visi centreejumi uz priekshu ir gandriiz tik Ibras virzienaa

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:28, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Ceru, ka Arsenal paveiks briinumu un tad visi Arsenal fani varees saldi pasmieties par izlidojusajiem EPL klubiem. Schalkes piemeers raada, ka ir jaatic un jaaciinaas liidz peedeejam.
Tiesi taa es arii ceru uz briinumu,jau vakar rakstiiju,ka Arsenal futbolisatiem vajadzeeja paskatiities speeli Real-Schalke,jaaciinaas visiem speekiem un tad briinums tiesaam var notikt.Par daziem zilo faniem pasmieties jau tagad var,it seviski par tiem kas rakstiija ,ka Chelsea vieniigaa atkal nesiis PL godu

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:28, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: pagaidi,kaa tajaa teicienaa ka Romu vienaa dienaa neuzceela,taapat ar Chelsea peec Abramovica ne uzreiz uzkaapa virsotnee un visi saaka vinjus pieskaitiit elitei uz Eiropas skatuves,viss naak ar laiku,shogad jau progress, tik nedaudz biedee fakts ko dariis bez Ibras,kam liekas elitee palikushi vien paaris gadu
Protams, ka darbs prasa laiku, par to jau arī runāju, vēl ir ko strādāt.

Man šķiet, ka būs šeihiem jau šovasar lēmums jāpieņem.
Kavāni knosīsies un gribēs sev lielāku lomu komandā (lasi pamata CF vietu),

Bet Ibra man šķiet regresē jau tagad, arī likās, ka vēl vienu sezonu novilks, bet pirmajā riņķī Parīzē pret CFC knapi vilka kājas.

Veselais saprāts diktē, ka PSG saimniekiem ar smagu sirdi jāatsakās no rietošā Ibras un jāliek uz Kavāni, jo viņš ir savos labākajos gados un ilgi necietīs otro vijoli spēlēt.

Uz Kavāni pretendentu netrūks, ja viņam Parīzē tomēr liks gaidīt, bet tas nozīmē, ka PSG pamata CF meklējumi jāatsāk no jauna, jo ar Ibras regresu fonā arī visu laiku jārēķinās.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:29, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: vareet var protams,bet PSG paaraak vis balstaas tikai uz viena Ibras personiibu,ne velti jau tagad runas,ka Kavani veelas prom,jo vinjam apnicis speeleet kaa otrajam uzbruceejam,pa malinju,kameer visi centreejumi uz priekshu ir gandriiz tik Ibras virzienaa
Nekas jauns tas vinjam nav, izlasee ar Suaress speelee smailee, bet vinjs pa malu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:30, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: nestrīdies tik daudz ar mani
Tu taču piectik, cik es zinu : )
Paldies par izglītošanu!!!

Taču mani virspusējie vērojumi nav tukšā vietā taisīti. Es pazīstu labi tendences, potences un vēsturiskā bagāžā zemapziņā ir labi sablietēta.

piemēram, LV bija tikai 3% iedz, kas bija droši, ka Melbārdis zeltu neizcels. : )
Es jau nestrīdos, tikai uzrakstu, kas man sakāms par tēmu

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:30, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Protams, ka darbs prasa laiku, par to jau arī runāju, vēl ir ko strādāt.

Man šķiet, ka būs šeihiem jau šovasar lēmums jāpieņem.
Kavāni knosīsies un gribēs sev lielāku lomu komandā (lasi pamata CF vietu),

Bet Ibra man šķiet regresē jau tagad, arī likās, ka vēl vienu sezonu novilks, bet pirmajā riņķī Parīzē pret CFC knapi vilka kājas.

Veselais saprāts diktē, ka PSG saimniekiem ar smagu sirdi jāatsakās no rietošā Ibras un jāliek uz Kavāni, jo viņš ir savos labākajos gados un ilgi necietīs otro vijoli spēlēt.

Uz Kavāni pretendentu netrūks, ja viņam Parīzē tomēr liks gaidīt, bet tas nozīmē, ka PSG pamata CF meklējumi jāatsāk no jauna, jo ar Ibras regresu fonā arī visu laiku jārēķinās.
Un neticu, ka Ibra buutu tas, kurs samierinaatos ar rezervista lomu.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:31, pirms 10 gadiem
Saldu dusu, īstenie eksperti.
Gan vēl tiksimies
Ja ne, tad vismaz 25 JUN pēc Jāņiem : )

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:31, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Un neticu, ka Ibra buutu tas, kurs samierinaatos ar rezervista lomu.
Ne jau uz Parīzes beņķa, bet Arābijas pussalu vai kur citur prāvu naudu maksā.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:33, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nekas jauns tas vinjam nav, izlasee ar Suaress speelee smailee, bet vinjs pa malu.
izlase ir cita lieta,pats Kavani nesen izteicaas,ka vinjam nav iistas sapratnes ar Suaresu,jo paaraak maz laika speeleejot kopaa,klubaa ir citaadaak

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:34, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Ne jau uz Parīzes beņķa, bet Arābijas pussalu vai kur citur prāvu naudu maksā.
Nezinu, kaapeec, bet man liekas, ka vinjs MLS vareetu uzspeeleet.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:35, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nezinu, kaapeec, bet man liekas, ka vinjs MLS vareetu uzspeeleet.
Arī variants, galvenais, lai maksā pietiekami. Tā pirmā riņķa spēle bija zīmīga, tas ir, uzskatāmi varēja redzēt, ka Ibram nav vairs tie apgriezieni.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:38, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: izlase ir cita lieta,pats Kavani nesen izteicaas,ka vinjam nav iistas sapratnes ar Suaresu,jo paaraak maz laika speeleejot kopaa,klubaa ir citaadaak
Forlans vai tāds kā viņš pietrūkst, viņš 2010. g. saistīja kopā midu ar uzbrukumu, nāca zem uzbrucējiem, bet Kavāni un Suaress pa priekšu grozījās, piedāvāja variantus tālāk uzbrukumu veidot.

Es biju domājis, ka pēc Forlana aiziešanas savas indiv meistarības dēļ tiks drusku upurēts Suaress, jo viņš teorētiski varētu darīt to, ko iepriekš darīja Forlans, bet izskatās, ka no viņa to neprasa, laikam pārāk lieli uzbrucēja instinkti vai vienkārši to negrib.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:39, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Arī variants, galvenais, lai maksā pietiekami. Tā pirmā riņķa spēle bija zīmīga, tas ir, uzskatāmi varēja redzēt, ka Ibram nav vairs tie apgriezieni.
Jau nepilni 34 tomeer. Eiropaa vinjs vidusmera klubos nespeelees, tas ir skaidrs, ka parcelsies, kur labi maksaa. Pasaas karjeras beigaas varbuut atgrieziisies Zviedrijaa, savaa 1. klubaa - Malmo, kas buutu simboliski.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:43, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Forlans vai tāds kā viņš pietrūkst, viņš 2010. g. saistīja kopā midu ar uzbrukumu, nāca zem uzbrucējiem, bet Kavāni un Suaress pa priekšu grozījās, piedāvāja variantus tālāk uzbrukumu veidot.

Es biju domājis, ka pēc Forlana aiziešanas savas indiv meistarības dēļ tiks drusku upurēts Suaress, jo viņš teorētiski varētu darīt to, ko iepriekš darīja Forlans, bet izskatās, ka no viņa to neprasa, laikam pārāk lieli uzbrucēja instinkti vai vienkārši to negrib.
Suaresam likt kapaat atpakalj un paliidzeet midam iesaakt uzbrukumus,ja ir taads materiaals kaa Kavani,kas to jau taapat dara,shajaa zinjaa vinjsh man ir izcilaakais uzbruceejs shobriid pasaulee,Ruunijs drusku atpaliek,nav jaameklee labumu kur taads jau ir

  +5 [+] [-]

, 2015-03-12 02:19, pirms 10 gadiem
Kā var salīdzināt sporta karali - Futbolu ar hokeju. Hokejs pat nav 10 populārākajos sporta veidos pēc fanu skaita....

     [+] [-]

, 2015-03-12 03:06, pirms 10 gadiem
AUTOR - Izlabo divu spēļu summu mačam Chelsea - PSG. 2:2 vietā ieliec 3:3. Jo lasot rakstu tādam, kurš neredzēja spēli liekas dīvaini, kā pie 1:1 pamatlaikā jau neuzvarēja PSG. Jo pēc Tavas norādītās divu spēļu summas sanāk, ka 1.mačs beidzās 0:0.

     [+] [-]

, 2015-03-12 04:05, pirms 10 gadiem
Taisnība uzvarēja!!!

  -4 [+] [-]

, 2015-03-12 04:40, pirms 10 gadiem
whitenigga rakstīja: Kā var salīdzināt sporta karali - Futbolu ar hokeju. Hokejs pat nav 10 populārākajos sporta veidos pēc fanu skaita....
Toties hokejs ir balto cilvēku spēle

  -4 [+] [-]

, 2015-03-12 07:00, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: KAS PAR 3 VAKARIEM PĒC KĀRTAS!!!
NAV SPORTA, KAS LĪDZINĀTOS KAUT UZ PUSI FUTBOLAM : )
Nu nez... 2:2. Kurš tad uzvarēja? Sportā mēdz būt neizšķirts? Tas ir viens no mīnusiem futbolā.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 07:48, pirms 10 gadiem
Divas spēkos līdzvērtīgas komandas, bet prieks par PSG raksturu. Prieks arī par to, ka Chelsea zaudēja un laikam jau šoreiz pie zaudētājiem jāpieskaita arī tiesnesis Kuipers.. smaga spēle šim patrāpījās

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 08:38, pirms 10 gadiem
BABKInLovis rakstīja: Toties hokejs ir balto cilvēku spēle
Un, kāda tam nozīme? Rasisms parasti liecina par zemu intelektu vai kaut kādiem mazvērtības kompleksiem.

Ļauj minēt, tev varētu būt ap 40~ gadiem, strādā fizisku darbu, vakaros hobijs bija skatīties dinamo rīgas spēles un dzert alu?

     [+] [-]

, 2015-03-12 08:52, pirms 10 gadiem
PSG 1/4 ieslīdēja kā ieziepēti
paveicās

     [+] [-]

, 2015-03-12 09:23, pirms 10 gadiem
Kā jau pēc pirmās spēles teicu, nav un nebija pamats uzskatīt Chelsea šajā divu spēļu summā par izteiktu favorīti un iznākums nebija nekāds brīnums, drīzāk loģisks rezultāts.
Arī šoreiz - ļoti strīdīga sarkanā kartīte, vieni vārti ielaisti ar neveiksmīgi nopelnītu 11 metru soda sitienu, bet tāpat PSG savu spēja izdarīt. Anglijas klubi tiek pārāk pārvērtēti prognozēs.

     [+] [-]

, 2015-03-12 09:24, pirms 10 gadiem
Pelnīta PSG uzvara. Noraidījums nepelnīts, bija jābūt dzeltenajai un skaisti, kad uzvar komandas gars, azarts, pašatdeve, pār pragmātismu un aprēķinu. Tālāk tika tas kurš to bija vairāk pelnijis.

     [+] [-]

, 2015-03-12 10:08, pirms 10 gadiem
PSG Morīti nevis nolaida uz zemi, bet iegrūda degunu mēslos !!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2015-03-12 10:12, pirms 10 gadiem
Labākā spēle ko esmu redzējis!

     [+] [-]

, 2015-03-12 10:51, pirms 10 gadiem
Izcila spēle, bet interesanti, ka laukumā bija vairāk brazīļu, nekā angļu un francūžu- kopā

     [+] [-]

, 2015-03-12 10:57, pirms 10 gadiem
Jebkura futbola fināla cienīga spēle

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 13:44, pirms 10 gadiem
bus destroyed by his old passenger...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 15:22, pirms 10 gadiem
futenes faniem respect! 300 komentu par turnīru bez Lv klubiem un spēlētājiem, amazing

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 16:44, pirms 10 gadiem
KristsT rakstīja: Kā jau pēc pirmās spēles teicu, nav un nebija pamats uzskatīt Chelsea šajā divu spēļu summā par izteiktu favorīti un iznākums nebija nekāds brīnums, drīzāk loģisks rezultāts.
Arī šoreiz - ļoti strīdīga sarkanā kartīte, vieni vārti ielaisti ar neveiksmīgi nopelnītu 11 metru soda sitienu, bet tāpat PSG savu spēja izdarīt. Anglijas klubi tiek pārāk pārvērtēti prognozēs.
Kurš, tad uzskatīja Chelsea par izteiktu šī pāra favorītu????Bija jau skaidrs pēc iepriekšējās sezonas, ka izredzes kvalificēties kādai no komandām ir identiski vienādas! Jā Chelsea izbraukumā itkā ieguva labvēlīgu rezultātu, bet ne garantētu! Derēja 0-0, tāpēc pirms spēles domāju, vai tik Jose neiemauc sākumsastāvā vēl Zoumu un Felipi. Nē tas nenotika, kaujiniecisks sastāvs, bet viss pajuka pēc sarkanās! Tā vietā. lai izdzēstu šaubas par uzvarētāju spēlē un arī kopumā, Chelsea vienkārši ne neko nespēja ne arī centās piebeigt spēli. Un no tādas spēles gultnes izlīst un pēkšņi kko darīt tā vienkārši nevar, tas spilgti apliecinājās pēc Silvas gola! Tā beigas ir jānovada...