Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

PSG bez noraidītā Ibrahimoviča paveic brīnumu Londonā

Andris Mednis
Andris Mednis

PSG bez noraidītā Ibrahimoviča paveic brīnumu Londonā
Djēgu Košta un Davids Luizs
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Londonas "Stamford Bridge" stadionā, "Chelsea" un "Paris Saint Germain" divcīņā, tika noskaidrota vēl viena UEFA Čempionu līgas ceturtdaļfināla dalībniece. Jau 31. minūtē viesi palika mazākumā, kad galvenais tiesnesis strīdīgi noraidīja no laukuma Zlatanu Ibrahimoviču. Mača pamatlaiks beidzās ar neizšķirtu rezultātu 1:1, bet papildlaikā, pateicoties PSG kapteiņa Tjagu Silvas gūtajiem vārtiem, cīņa beidzās ar neizšķirtu rezultātu 2:2, kas ļāva iekļūt ceturtdaļfinālā Parīzes klubam.

Salīdzinot ar komandu pirmo spēli Parīzē, abu komandu galvenie treneri sākumsastāvu izvēlē veica dažas izmaiņas. Žuzē Mourinju uzbrukuma līnijā Viljana vietā sūtīja Oskaru, bet Lorānam Blānam bija iespēja pussargu līnijā rēķināties ar Tjagu Motas palīdzību, bet uzbrukumā kopā ar Zlatanu Ibrahimoviču un Edinsonu Kavani spēlēja Havjērs Pastore. Ņemot vērā to, ka viesiem bija nepieciešams gūt vismaz vienus vārtus, parīzieši uzreiz metās uzbrukumā un jau pirmajā uzbrukumā izspēlēja bumbu līdz vārtu priekšai, bet Džons Terijs paspēja patraucēt Kavani izdarīt sitienu. Turpinājumā gan komandas nepriecēja skatītājus ar aizraujošiem uzbrukumiem un sitieniem pa vārtiem, mača likme bija pietiekami augsta, lai neviens nemestos pārāk ātri atklātā spēlē un aizsardzība dominēja pār uzbrukumu.

PSG izredzes uz pozitīvu iznākumu divu spēļu summā tika pamatīgi iedragātas 31. minūtē, kad galvenais tiesnesis Bjerns Kuipers pieņēma visai strīdīgi nežēlīgu lēmumu piešķirt sarkano kartīti Ibrahimovičam par izklupienu pret Oskaru. Uzbrucēja rīcībā pilnīgi noteikti nebija mērķis nospēlēt rupji, gluži otrādi, Zlatans centās izvairīties no bīstamas spēles, bet tiesneša spriedums vairs nebija grozāms un viesi palika mazākumā. Līdz ar to "Chelsea" primārais mērķis, nezaudēt vārtus, kļuva daudz vienkāršāks, bet pirmā puslaika izskaņā Mourinju komanda varēja būt neapmierināta par to, ka galvenais tiesnesis nesaskatīja pārkāpumu soda laukumā pret Djēgu Koštu, saglabājot intrigu otrajai mača daļai.

Pārtraukumā londoniešu galvenais treneris nolēma nomainīt Oskaru, laukumā sūtot Viljanu, bet mājinieki uzreiz metās uzbrukumos, cenšoties pēc iespējas ātrāk nodrošināties pret iespējamām nejaušībām. 58. minūtē PSG atrada iespēju izveidot izcilu iespēju sagādāt pārsteigumu, kad pēc Pastores teicamas piespēles Kavani nokļuva viens pret Tibo Kurtuā, apspēlēja vārtsargu, bet uzbrucēja raidītā bumba nodevīgi trāpīja pret vārtu stabu un moments tika izniekots. Jāuzteic parīziešu cīņasspars, jo turpmākajās minūtēs Blāna vadītā komanda mazākumā dominēja laukumā, precīzi aizsargājoties un veidojot bīstamus momentus pie Kurtuā vārtiem.

73. minūtē Kuipers atkal ar savu lēmumu izraisīja strīdus laukumā, kad Košta izklupienā pārkāpa noteikumus pret Tjagu Silvu, bet šoreiz galvenais tiesnesis nolēma iztikt tikai ar brīdinājumu. 81. minūtē mājiniekiem beidzot izdevās gūt vārtus, kad pēc stūra sitiena bumba nonāca pie Garija Keihila, kurš trieca to Salvatores Sirigu sargātajos vārtos (1:0). Kopumā gan viesu uzdevums nemainījās, tāpat bija jāgūst vārti, kas ļautu spēli turpināt papildlaikā. Un simboliski, ka to izdevās izdarīt bijušajam "Chelsea" spēlētājam Davidam Luizam, 86. minūtē ar galvu triecot bumbu zem pārliktņa (1:1). Laukuma saimnieku centieni pēdējās minūtēs gūt uzvaras vārtus nebija sekmīgi un uzvarētāja noteikšana bija jānoskaidro papildlaikā.

Papildlaika sākumā Mourinju laukumā sūtīja otru uzbrucēju Didjē Drogbā, bet 96. minūtē "Chelsea" uzdevumu atviegloja Silva, neuzmanīgi soda laukumā nospēlējot ar roku un Edens Azārs pārliecinoši realizēja 11 metru soda sitienu (2:1). Bet arī ar to mājiniekiem nebija pietiekami, jo PSG negrasījās padoties un 114. minūtē vēlreiz panāca izlīdzinājumu, tikai šoreiz tie bija uzvaras vārti. Pēc stūra sitiena Silva pilnībā reabilitējās par kļūdu un ar galvu nosūtīja bumbu Kurtuā sargāto vārtu tīklā (2:2). Londoniešiem spēks vēl vienu vārtu guvumam vairs nebija, līdz ar to PSG neskatoties uz grūtībām cīņas gaitā iekļuva ceturtdaļfinālā.

UEFA Čempionu līgas astotdaļfināla atbildes spēles

SpēleRezultātsVārtu guvējiSumma
Real – Schalke 043:4 (2:2)Ronaldu 25' 45' Benzemā 53' – Fukss 20' Huntelārs 40' 84' Sanē 57'5:4
Porto – Basel4:0 (1:0)Braimī 14' Erera 47' Kasemiru 56' Abubakars 76'5:1
Chelsea - PSG2:2(0:0)Keihils 81' Azārs 96'(11m) - Luizs 86' Silva 114'3:3
Bayern - Shakhtar7:0 (2:0)Millers 4'(11m) 51' Boatengs 34' Riberī 49' Badštūbers 63' Levandovskis 75' Gece 87'7:0

  +3 [+] [-]

, 2015-03-12 00:57, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Muļķības. Es liktu Boatengu un Danti un ne tuvu nebūtu tāda haosa. Tik pat labi varētu ielikt Godinu un Mirandu un varbūt spēlē tiktu gūti 1-2 vārti.
Dante bija tikpat briesmīgs tajā spēlē kā jebkurš. Viss 6nieks tb 4 aizsargi un 2 DM. Bet vāciešiem izdevās pilnīgi viss, otru tādu spēli tās 2 komandas gribot nenospēlēs.

  -2 [+] [-]

, 2015-03-12 00:57, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēlētāja līmeni nosaka tas, ko viņš var izdarīt, nevis tas, kur viņš spēlē.
Silva un Ibra varēja uz jebkuru klubu pāriet. Pārgāja uz PSG. Ja tas būtu cits klubs, teiksim Man Utd/Real, tad viņi būtu elites spēlētāji? Un pāreja uz PSG viņus automātiski iegrūž 2. šķirā? Nav īpašas loģikas šādos vispārinājumos.
Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Vispār Dāvids Luizs sāk veidoties par super spelētāju
ne?
Tu gadījumā nebiji viens no tiem, kas viņu pirms spēles komentos nenoliki ? (50 citroni.............. srsly ? ) nekā personīga.... Abi ar Silvu no*isa diseni, bet abi arī izcēla... skaties mans f-expert... Tev, manuprāt, galvenais ir atbildēt on-džiekiem... sāku domāt, ka jāpieslēdz būs reikons (lai gan no bērna kājas nevaru ciest MU).... no offence

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: vispār es taču biju aizmirsis, ka Dante bija braz. sastāvā (paldies H.E.N.R.Y.) Tad sanāk, ka viens pats Boatengs izglābtu Brazilijas izlasi no 1:7 zāģa, not bad
neba jau tikai centra aizsargi tur bija pie vainas,visa komanda izgaazaas,taa teikt pakljuva zem tanka,jo nespeeja paarorienteeties kaa speeleet bez diviem liideriem Silvas un Neimaara

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: opaa,nepagaaja ne triis dienas un beidzot avatara bilde nomainiijaas
Tev jau vina otardienas vakara bija nomainijusies!

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:58, pirms 10 gadiem
Tak nomierinaties ar to savu bayern Es varu deret ka gvardiola ar sho komandu CL nevines ne reizi.shogad jabut jaunam chempionam.kursh? lai uzvar stiprakais GL HF

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: mani uzjautrināja makšķernieku raidījumi krievu valodā, kur vadītājs latvietis un sarunu biedri arī nospiedoši lielākā daļa latvieši. saprotu, ka valsts pasūtījums, bet vai tad nevar titrus pielikt.
Tas bija riktīgs šedevrs : )

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Labs ir sievietes ejat čamdat tās 22 sievietes es eju skatīties Istu sporta veidu Hokeju žēl ka NFL sezona sākas vasarā un ir pa brīvdienām bet pofig

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: galvenais lai naakamajaa kaartaa nav spaanju duelis kaa Eiropas liigaa
Tas tiesa!

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Piekrītu, apmēram tā sanāk. Tur jau feiloja visi kopā, sākot ar malējiem aizsargiem un abiem aizsardzības midiem. 2 CD nevarēs neko īpašu savākt, ja vāciešiem izdodas pilnīgi viss, bet brazīļiem komanda atbildīgākajā brīdī pusaizmiguši.
Piekrītu.
BRA fiasko, protams , bija izteikta komandas katastrofa.

Fernandinju, Marselu, Davids Luiss... visi katrs pa vienam golam atnesa un glābt neviens nevarēja.

BRA nebija īstas komandas. Un visas tās spēles līdz pusfinālam. Arī nevarētu teikt, ka nebija samocītas. Pret Kolumbiju, pat, salīdzinoši, labāk sanāca.
Bet nav ko brīnīties, savā kontinentā savi rēķini.

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Tev jau vina otardienas vakara bija nomainijusies!
tik ne manaa kompii,visu laiku bija ieprieksheejaa

     [+] [-]

, 2015-03-12 00:59, pirms 10 gadiem
kjengurs rakstīja: Tu gadījumā nebiji viens no tiem, kas viņu pirms spēles komentos nenoliki ? (50 citroni.............. srsly ? ) nekā personīga.... Abi ar Silvu no*isa diseni, bet abi arī izcēla... skaties mans f-expert... Tev, manuprāt, galvenais ir atbildēt on-džiekiem... sāku domāt, ka jāpieslēdz būs reikons (lai gan no bērna kājas nevaru ciest MU).... no offence
noteikti nē
palasi

kas ir on-džieki?

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:00, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: neba jau tikai centra aizsargi tur bija pie vainas,visa komanda izgaazaas,taa teikt pakljuva zem tanka,jo nespeeja paarorienteeties kaa speeleet bez diviem liideriem Silvas un Neimaara
bet to jau es cenšos pateikt, ka Silva un Luizs, ir reāli labi aizsargi un tas WC galīgi nav rādītājs.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:00, pirms 10 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Vieniigi Urugvaja tajaa grupaa buus peramo zeenu lomaa. Skotiem ar izlozi baigi noveicies, beidzot labas ceriibas tikt no grupas aaraa.
Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:01, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: tik ne manaa kompii,visu laiku bija ieprieksheejaa
Man ari ta bija,citi redz jaunu bildi,es veco!

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:01, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Dante bija tikpat briesmīgs tajā spēlē kā jebkurš. Viss 6nieks tb 4 aizsargi un 2 DM. Bet vāciešiem izdevās pilnīgi viss, otru tādu spēli tās 2 komandas gribot nenospēlēs.
Ok, Dante ne pārāk labi iekļāvās, bet cik tad viņš iepriekš tika iespēlēts? Bet par trešo vietu abi "stāri" bija kopā un kas mainījās?

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.
Aha
laikam jāsāk nesties uz migu,,,

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens
Aha, tad kaapeec par Kavani tik daudzi grandi ciiniijas, pirms vinjs paargaaja uz PSG?
Kaads motivacijas trukums Ibram PSG, ja vinjs pagajusajaa sezonaa uzstadiija komandas rekordu sezonas laikaa guutajos vaartos? Sosezon iesitis mazak, jo daudzus machus izlaidis traumas deelj.
Kur PSG stragloja Ligue 1 pagajusajaa sezonaa, kur komfortabli apsteidza Monaco un kluva par cempioniem?

  +2 [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
aarprac.sasperjods ble tu ilgi niku domaji? Tev galva mazi tarakani.ja tu uzskati psg speletajus par salashnu bariem!...tad kas tu esi?

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Man ari ta bija,citi redz jaunu bildi,es veco!
vajag izlogoties

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:02, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Tas bija riktīgs šedevrs : )
un tie kadri, kad vīri laivā sāk runāt savā starpā latviski, a tas vadītājs iestarpinās ar izsaucieniem krievu val ar akcentu

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:03, pirms 10 gadiem
Nilsk,Alvesh uz PSG?

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:03, pirms 10 gadiem
Problem? rakstīja: bet to jau es cenšos pateikt, ka Silva un Luizs, ir reāli labi aizsargi un tas WC galīgi nav rādītājs.
viena speele nekad nevar buut raadiitaajs,jaaskataas ilgstoshaa laikaposmaa un Silva un Luis noteikti ir starp 10labaakajiem CD shobriid pasaulee

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:04, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: un tie kadri, kad vīri laivā sāk runāt savā starpā latviski, a tas vadītājs iestarpinās ar izsaucieniem krievu val ar akcentu
zelta fondi

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: Kavānī, Veratī nav nekādi spīdekļi un nav arī nekādi dižie komandas nmotoriņi
Kapēc tad PSG tā mocās FRA līgā, ja jau IBRA un TSilva tāda zelta klase??? Kā pats raksti - izšķir tas, ko viņi var izdarīt. Ligue 1 straglo jau otro gadu.

p.s.
Par Ibru cits stāsts. Manās acīs viņš ir zelta klase, tikai viņam kaut kas ar motivāciju pie šī salašņu bara kaut kas nestrādā. lai gan pēc šī mačā man šķiet, ka komandai būs milzu grūdiens
Tagad ķidāsim visus no PSG pēc kārtas? Es jau nesaku, ka visi tur Pasaules 11nieka spēlētāji - tādu priekš visiem klubiem vienkārši nepietiek. Bet vienkārši augstas klases špīleri ir gan.
Verati gudrs, jauns mids. Kavāni šodien nofeiloja, bet tā rezultativitāte cienīga.

Nav jau tik vienkārši arī tajā FRA līgā. Tak zini, daudz tumšādaino, atlētisks futbols, nekautrējas spēlēt no aizsardzības. Marseļa ar Loco Bjelsu, atdzimstoša Liona. Sauso spēļu speci Lille un Sentetjēna..

Un ko PSG tur straglo? Pašreizējie čempioni... un visas iespējas uz titulu arī šogad.

Ibra protams ir klase, bet šķiet, jau fiziskais regress iestājas, var sanākt, ka viņu norakstīs uz kkādu Kataru un viņa vietā Kavāni dragās.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
aCop rakstīja: aarprac.sasperjods ble tu ilgi niku domaji? Tev galva mazi tarakani.ja tu uzskati psg speletajus par salashnu bariem!...tad kas tu esi?
manu niku aizguvu no senlatviešu dievībām
PSG izjauca man mīļo Napoli un nekviens PSG nav spēlējis tā kā savos iepriekšējos klubos, NEVIENS
tapēc tāda kritika no manis

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
sasperjods-k rakstīja: noteikti nē
palasi

kas ir on-džieki?
on-džeki ir tie (Robis, Namejs utt.. ceru, ka saprati)
un ja tiešām nebiji, Tad atvainojos...........
YNWA

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
Modritis rakstīja: Nilsk,Alvesh uz PSG?
ja nepiekriit uz liigumu tik uz vienu sezonu,tad lai iet,ar Montoju nebuus sliktaak,galvenais tik lai Adriano paliek,buus back ups

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:05, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: viena speele nekad nevar buut raadiitaajs,jaaskataas ilgstoshaa laikaposmaa un Silva un Luis noteikti ir starp 10labaakajiem CD shobriid pasaulee
Par to jau neviens nestrīdas, bet teikt, ka labākie tieši aizsardzības ziņā, tas ir stipri pārspīlēti.

  -1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Tagad ķidāsim visus no PSG pēc kārtas? Es jau nesaku, ka visi tur Pasaules 11nieka spēlētāji - tādu priekš visiem klubiem vienkārši nepietiek. Bet vienkārši augstas klases špīleri ir gan.
Verati gudrs, jauns mids. Kavāni šodien nofeiloja, bet tā rezultativitāte cienīga.

Nav jau tik vienkārši arī tajā FRA līgā. Tak zini, daudz tumšādaino, atlētisks futbols, nekautrējas spēlēt no aizsardzības. Marseļa ar Loco Bjelsu, atdzimstoša Liona. Sauso spēļu speci Lille un Sentetjēna..

Un ko PSG tur straglo? Pašreizējie čempioni... un visas iespējas uz titulu arī šogad.

Ibra protams ir klase, bet šķiet, jau fiziskais regress iestājas, var sanākt, ka viņu norakstīs uz kkādu Kataru un viņa vietā Kavāni dragās.
Labi labi
Do māju, ka līdz MAR 2015 neviens top3 valstu grands nedrebēja šos izlozē pretī redzēt
tas arī rādītājs
p.s.
bet nevaig mani kost nost
70 min spēlē abām momandām bija briesmīga
un šodien no 32min jutu līdzi PSG

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
Swordsman rakstīja: Tu laikam par britiem, bet es atkal to saucu par labu izlozi Samoa Esmu par okeānijas salām, lūk, tie ir īsti sporta panākumi mikrovalstiņai, kārtīga valsts vārda nešana pasaulē, nevis tur bobsleji, skeletoni, bmiksi, kurus neviens cits, izņemot pašus, nezina.
Neesmu par britiem Man pat nepatiik, ka vinjiem ar izlozi noveicies.
Visaa visumaa man nav favoritkomandas. Gribetos, lai Italija beidzot nopietni paciiniitos par tiksanu no grupas aaraa. Tev neskiet, ka turniira izspele ir paaraak barga? Man labaak patiktu, ja izslegsanas speeles saaktos no 1/8 finaaliem, kur speeleetu 2. un 3. vietu ieguveejas grupaas? Tagad daudzaam speeleem grupu turniira nosleegumaa iipasas noziimes biezhi vien nemaz nav.

  +1 [+] [-]

, 2015-03-12 01:06, pirms 10 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, Dante ne pārāk labi iekļāvās, bet cik tad viņš iepriekš tika iespēlēts? Bet par trešo vietu abi "stāri" bija kopā un kas mainījās?
Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:07, pirms 10 gadiem
NilsK rakstīja: ja nepiekriit uz liigumu tik uz vienu sezonu,tad lai iet,ar Montoju nebuus sliktaak,galvenais tik lai Adriano paliek,buus back ups
Paldies!

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:08, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.
Nav gan, bet man šķiet, ka mēs runājam par centra aizsargu pāriem.

     [+] [-]

, 2015-03-12 01:09, pirms 10 gadiem
march_2k rakstīja: Spēle aizsardzībā nav tikai CD pāris.
Un kopumaa, ja neskaita speli pret NED, tad Silvas un Luiza CB paaris kopumaa darbojaas parliecinosi.