Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Andris Mednis

"Wolfsburg" no ČL izslēdz ''United'', Cauņam 90 minūtes pret PSV

"Wolfsburg" no ČL izslēdz ''United'', Cauņam 90 minūtes pret PSV
"Manchester United" spēlētāji pēc zaudētajiem vārtiem
Foto: EMPICS Sport/Scanpix

Šovakar tika atrisināta ārkārtīgi intriģējošā situācija UEFA Čempionu līgas B grupā. Līdervienību cīņā "Wolfsburg" savā laukumā tikās ar "Manchester United" un izcīnīja uzvaru ar rezultātu 3:2. Savukārt Aleksandrs Cauņa aizvadīja spēli CSKA pamatsastāvā cīņā pret PSV, kurā maskavieši galotnē piedzīvoja zaudējumu ar 1:2. Līdz ar to Čempionu līgas astotdaļfinālā iekļuva "Wolfsburg" un PSV, bet "Manchester United" nāksies eirokausu sezonu turpināt Eiropas līgā.

Wolfsburg - Manchester United

Viesu galvenais treneris pirms spēles saskārās ar lielām sastāva problēmām, jo savainojumu dēļ mačā nevarēja piedalīties virkne spēlētāju, ieskaitot komandas kapteini Veinu Rūniju. Bet lai garantētu izkļūšanu no grupas neņemot vērā rezultātu paralēlajā spēlē, "Manchester United" bija nepieciešama uzvara. Jau trešajā minūtē "Wolfsburg" bija lieliska iespēja atklāt rezultātu, kad viens soda laukumā bumbu saņēma Andrē Širle, tomēr izvēlējās izdarīt sitienu uzreiz un bumba lidoja pāri vārtiem. Viesi 10. minūtē atbildēja ar zibenīgu uzbrukumu, kad pēc Deilija Blinda un Huana Matas piespēlēm Antonijs Marsiāls nokļuva viens pret vārtiem un raidīja bumbu Djēgu Benaljo sargātajos vārtos (0:1). Mančestrieši gan līksmot varēja ļoti īsu brīdi, jo jau 14. minūtē rezultāts tika izlīdzināts, kad pēc standartsituācijas un centrējuma soda laukumā Naldo uzreiz no gaisa raidīja bumbu labajā vārtu stūrī (1:1).

Atklāta spēle turpinājās, komandas praktiski nepiebremzēja viena otru laukuma centrā un labas iespējas gūt vārtus bija abām vienībām. 27. minūtē viesi nerealizēja lielisku iespēju vēlreiz izvirzīties vadībā, kad pēc Maruana Felenī sitiena ar galvu Benaljo uz vārtu līnijas bumbu apturēja. Un jau divas minūtes vēlāk "Wolfsburg" guva otros vārtus, izspēlējot izcili skaistu kombināciju, kad pēc izspēlētās sieniņas Julians Drakslers saņēma bumbu soda laukumā sitiena pozīcijā, tomēr atdeva perfektu piespēli Vieirnjam, kuram atlika bumbu raidīt tukšos vārtos (2:1). Nu jau "United" atradās bezdibeņa priekšā, turklāt 43. minūtē palika bez kārtējā pamatsastāva spēlētāja, jo savainojuma dēļ spēli nevarēja turpināt Mateo Darmians un viņa vietā laukumā devās 18 gadus jaunais Kamerons Bortviks - Džeksons. Pirms pārtraukuma viesiem izdevās vēlreiz raidīt bumbu vārtos pēc Džesija Lingārda tālsitiena, tomēr galvenais tiesnesis uzskatīja, ka aizmugures stāvoklī esošais Mata traucējis vārtsargam un golu neieskaitīja.

Atgriežoties laukumā Luija van Gāla komanda bija spiesta vēl aktīvāk doties uzbrukumā, bet pastiprināt uzbrukumu ar maiņām praktiski nebija ar ko. 60. minūtē mančestriešiem izdevās nogādāt bumbu līdz vārtu priekšai, Memfiss Depajs tika pie sitiena uzreiz no gaisa, bet Benaljo nodemonstrēja perfektu reakciju, neļaujot bumbai nonākt vārtos. "Wolfsburg" atbildēja ar vairākiem asiem uzbrukumiem, kuros viesu vārtus glāba gan Davida De Hejas reakcija, gan arī neprecizitāte. 82. minūtē "United" tomēr izdevās ar mokām gūt vārtus un atgūt cerības uz iekļūšanu astotdaļfinālā, kad pēc stūra sitiena Džošua Džilavodži ar galvu nosūtīja bumbu savos vārtos (2:2). Bet atkal prieki bija ārkārtīgi īsi, jo divas minūtes vēlāk pēc stūra sitiena otrā laukuma galā Naldo trešo reizi pārspēja de Heju (3:2). Viesi vēl centās izmisīgiem uzbrukumiem glābt spēli un cerības, tomēr rezultatīvajā mačā vārti vairs gūti netika un ņemot vērā rezultātu otrā spēlē "Manchester United" apkaunojoši izstājās no cīņas par Čempionu līgas kausu.

PSV - CSKA

CSKA šovakar bija tikai viena iespēja turpināt eirokausu sezonu - izcīnīt uzvaru Eindhovenā, iekļūstot Eiropas līgas izslēgšanas spēlēs. Uzdevumu sarežģīja PSV mērķis, jo Filipes Koku vadītā komanda risināja augstākus mērķus, iekļūt Čempionu līgas astotdaļfinālā. Viesu galvenais treneris Leonīds Sluckis sākumsastāvā iekļāva arī Latvijas izlases pussargu Aleksandru Cauņu, kuram šovakar nācās spēlēt neierastajā kreisās malas aizsarga pozīcijā. Jāatzīmē, ka iepriekš Cauņa Čempionu līgas spēlē pamatsastāvā izgāja pirms gada. Ņemot vērā Aleksandra iemaņas uzbrukumu veidošanā, maskavieši lielāko daļu uzbrukumus pirmajā puslaikā veidoja tieši pa kreiso malu. Kopumā pirmajā puslaikā komandas aizvadīja līdzvērtīgu spēli, kurā gan labākas iespējas gūt vārtus bija PSV spēlētājiem, ņemot vērā vairākas iespējas ātriem pretuzbrukumiem. Tomēr līdz pārtraukumam nevienai komandai vārtus gūt neizdevās, kas pilnībā apmierināja mājiniekus, ņemot vērā rezultātu otrajā grupas cīņā.

PSV protams nevarēja pilnībā paļauties uz to, ka paralēlajā spēlē "Wolfsburg" noturēs uzvaru vai CSKA negūs vārtus, tādēļ pašiem joprojām bija vajadzīgi gūtie vārti. Laukuma saimnieki joprojām uzbruka nedaudz bīstamāk, jeb mērķtiecīgāk, bet nobeigumos pietrūka precīzs sitiens. Bet arī CSKA ik pa brīdim izveidoja labas iespējas gūt nepieciešamos vārtus un 61. minūtē pēc Ahmeda Musā sitiena bumba lidoja nedaudz garām kreisajam vārtu stūrim. Situācija grupā uz īsu brīdi sagriezās kājām gaisā 75. minūtē, kad galvenais tiesnesis uz mājinieku vārtiem nozīmēja ļoti šaubīgu 11 metru soda sitienu, kuru pārliecinoši realizēja Sergejs Ignaševičs. Tomēr jau nākamajā uzbrukumā Cauņa nopelnīja brīdinājumu savā malā, kas beidzās ar tiešo brīvsitienu, centrējumu soda laukumā, kā rezultātā kļūdījās aizsargi un Lūks De Jongs bez problēmām izlīdzināja rezultātu (1:1). Visas šaubas mājinieki likvidēja 85. minūtē, kad Deivijam Properam padevās precīzs tālsitiens un PSV svinēja uzvaru ar 2:1, pēc 10 gadu pārtraukuma iekļūstot Čempionu līgas izslēgšanas spēlēs.

UEFA Čempionu līga, B grupa

SpēleRezult.Vārtu guvēji
PSV - CSKA2:1 (0:0)De Jongs 78' Propers 85' - Ignaševičs 76'(11m)
Wolfsburg - Manchester United3:2 (2:1)Naldo 13'84' Vierinja 29' - Marsiāls 10' Džilavodži 82'(s.v.)
VKlubsSUNZVSP
1.Wolfsburg64029:612
2.PSV63128:710
3.Manchester United62227:78
4.CSKA61145:104

, 2015-12-08 23:48, pirms 9 gadiem
Savainojumi un nespēja izmantot spēlētāju potenciālu! No varenā MU Sera Fergusona laikā nav ne miņas. Ar Van Gālu pie stūres ir tāpat kā pie Moiza, ja ne vēl sliktāk. Un plus vēl MU uz laukuma ir puikas. Visi vīri ir vai nu beiguši spēlēt vai arī ir citās komandās. Skumji man kā fanam, kurš ar komandu ir kopā jau 15 gadus...
, 2015-12-08 23:49, pirms 9 gadiem
Sarkanie flopi brauc uz Eiropas līgu!!! Hahaha
, 2015-12-08 23:49, pirms 9 gadiem
Cska ieliek pendeli 78min un united izlidzina un liekas viss gala, bet... :-D
, 2015-12-08 23:51, pirms 9 gadiem
Kaads var pateikt cik MU izteerejushi pedeejaas 3 vasaraas naudinjas? :-D
, 2015-12-08 23:51, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Cska ieliek pendeli 78min un united izlidzina un liekas viss gala, bet... :-D
Vienā brīdī likās, ka ir cerība un, ka MU atkal izšļūks cauri, bet labi vien ir. Varbūt VanBrīnums dabūs iekšās no vadības.
, 2015-12-08 23:51, pirms 9 gadiem
MU kopsh 2003./04. g. sezonas, kad tika ieviesti 1/8 finaali, jau 3.reizi no
12 nespej tur iekluut un apstaajas grupu turniiraa. Ieprieksh tas gadiijaas 2005./06. un 2011./12. gada sezonaas. Visos shajos gadiijumos MU netika ielozeta naaves grupaa... Shosezon Chempionu liigaa izbraukuma 3 spelees MU sakraaja tikai 1 punktu, knapi izglaabjoties pret CSKA...

Vai buus motivacija sisties Eiropas liigaa? Shajaa turniiraa (agraak UEFA kausaa) MU ne reizi nav triumfejis.
, 2015-12-08 23:52, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kaads var pateikt cik MU izteerejushi pedeejaas 3 vasaraas naudinjas? :-D
Beidzamajos 2-3 gados visi grandi tērē kosmosu. Lai gan MU jau vairs nevar tur pieskaitīt.
, 2015-12-08 23:52, pirms 9 gadiem
Ilvara ieteikums MU faniem tieši laikā tagad!
, 2015-12-08 23:53, pirms 9 gadiem
Nu pārsteidzoši tas nav, bet tāpat dusmas. Eh brīnos ka vel PL tik augstu ar tādu spēli un kur pie velna ir tā nauda iztērētā, tik pat labi vienkārši varēja akadēmijas spēlētājus laist spēlēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-08 23:55, pirms 9 gadiem
bye bye lui van gaal
, 2015-12-08 23:56, pirms 9 gadiem
Cauņa vainīgs,ka dabūja dzelteno un uzreiz De Jong izliidzinaja
, 2015-12-08 23:56, pirms 9 gadiem
No šitādas grupas netikt laukā... Man nav ko teikt.
Cik var?

De Gea vienīgais līmenī.
, 2015-12-08 23:57, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Cska ieliek pendeli 78min un united izlidzina un liekas viss gala, bet... :-D
Vispār to pendeli Barbalans izzīda no pirksta. Vispirms iedeva stūri, kurā nebija. Pēc tam iekrita uz Tosiča simulāciju. No vienas puses PSV bija pelnījuši vismaz neizšķirtu, no otras žēl Cauņam eirokausi galā...
, 2015-12-08 23:57, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kaads var pateikt cik MU izteerejushi pedeejaas 3 vasaraas naudinjas? :-D
Ļoti daudz!
, 2015-12-08 23:58, pirms 9 gadiem
Nebija laikam lemts MU tikt taalaak, kaut arii pashiem bija iespeeja, kaut vai pie taa pasha 2-2, kur laiks veel bija pietiekami, bet...ir kas ir, un domaaju, ka taa pati Wolsburg ar PSV liks truukties kaadam arii Play-Off!
, 2015-12-08 23:58, pirms 9 gadiem
Ne kāds brīnums jau tas nav.Bet bija cerība ka izlidis..Bet ja nav kas veido saspeli tad arī uzbruceji neko neizdaris..žel bet Van Gaal ir jatinas nevajag uz traumam neko norakstīt....
, 2015-12-08 23:58, pirms 9 gadiem
djimanti rakstīja: Nebija laikam lemts MU tikt taalaak, kaut arii pashiem bija iespeeja, kaut vai pie taa pasha 2-2, kur laiks veel bija pietiekami, bet...ir kas ir, un domaaju, ka taa pati Wolsburg ar PSV liks truukties kaadam arii Play-Off!
Pie 2:2 uzreiz bija 3:2
, 2015-12-08 23:59, pirms 9 gadiem
Vienīgās Mančestras komandas atbalstītājiem varu tikai izteikt līdzjūtību, arī man bija kauns vērot šādu spēles kvalitāti. Kā jau minēts- komandā vairs nav veču. F***, ja uz vienpadsmit purniem nevar atrast vismaz pāris pautus, komanda ir pelnījusi spēlēt Eiropas līgā. Žēl ka viss komandas rezultāts būtībā atkarīgs no viena iedomīga spāņa maģijas- ja tās nav, nav arī rezultāta.
P.s. Sāpīgi, bet Eiropas līgas kauss arī ir kauss. Varbūt tajā kapājot mūsu zēniņi kļūs par večiem.
Over and out.
, 2015-12-09 00:00, pirms 9 gadiem
W W E rakstīja: Cauņa vainīgs,ka dabūja dzelteno un uzreiz De Jong izliidzinaja
Spēli vispār skatījāties? Pirmajā golā vainīgs ignaševičs - nelaikā paslīdēja un izjauca aizmuguri. Otrajā Dzagojevs kas ļāva brīvi uzsist....
, 2015-12-09 00:01, pirms 9 gadiem
Bet nu veči beidzat ņaudot par MU, tie laiki ir pagājuši, pārkāpiet pāri vēsturei. Ir grūti, protams, bet nu pacietību un viss būs labi.
Šobrīd šīs traumas gremdē MU neviss treneri.
, 2015-12-09 00:01, pirms 9 gadiem
Jauks vakars ar futbolu ';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-09 00:02, pirms 9 gadiem
Sejā tiem Mudaku faniem, kas atļauvās notirst Chelsea Pat City ir labāka ka Hujunaited
, 2015-12-09 00:02, pirms 9 gadiem
Nu nav pelnījuši spēlēt starp LABĀKAJIEM....sezonas sniegums to vēlreiz labi apliecina.
, 2015-12-09 00:03, pirms 9 gadiem
Kāds no jums beto uz kadu komandu ?
, 2015-12-09 00:04, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Sejā tiem Mudaku faniem, kas atļauvās notirst Chelsea Pat City ir labāka ka Hujunaited
Tu tas devejs seja smiekligi....Atynaca un kaut ko te iepļutija.....
, 2015-12-09 00:04, pirms 9 gadiem
Chelsea doma vines FS PORTO?
, 2015-12-09 00:04, pirms 9 gadiem
Jā, Gabor.
, 2015-12-09 00:05, pirms 9 gadiem
Tu dzivs
, 2015-12-09 00:05, pirms 9 gadiem
martins2268 rakstīja: Chelsea doma vines FS PORTO?
Nu nezinu,ja skatas ka spele Chelsea,tad nebut parliecinats,kaut gan visadi varbut!
, 2015-12-09 00:05, pirms 9 gadiem
martins2268 rakstīja: Chelsea doma vines FS PORTO?
1 angļu klubs būs 1/8 un tas pats kritīs taj pat fāzē.
, 2015-12-09 00:07, pirms 9 gadiem
Domāju ka MU vinēs , bet šie paņem zaude
, 2015-12-09 00:07, pirms 9 gadiem
priekā! nu nebija pelnījuši tikt tālāk MU!
, 2015-12-09 00:09, pirms 9 gadiem
Vesais18 rakstīja: 1 angļu klubs būs 1/8 un tas pats kritīs taj pat fāzē.
Tu pusčigānzēnu futbola fans?
, 2015-12-09 00:10, pirms 9 gadiem
United Fans rakstīja: Tu tas devejs seja smiekligi....Atynaca un kaut ko te iepļutija.....
Zaudējums, tas jau ka sitiens sejā.
, 2015-12-09 00:11, pirms 9 gadiem
Riit vieniiga feinaa epl komanda kapaas, jacer, ka arii izkapaas griekjus ar +2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-09 00:12, pirms 9 gadiem
ManCityfans rakstīja: priekā! nu nebija pelnījuši tikt tālāk MU!
Esmu fans pa Chelsea
, 2015-12-09 00:12, pirms 9 gadiem
Rit chelsea gaida tas pats liktenis,diemzhel
Arsenal gan domaju vieglaks uzdevums
, 2015-12-09 00:13, pirms 9 gadiem
Doomy1990 rakstīja: šitiji nākamajā kārtā arī dabūs pa muguru, un brauks mājās jo visi spēki EPLam
nē vecīt. Šogad jābut pusfinālam. vnk jābūt un viss.
, 2015-12-09 00:13, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Zaudējums, tas jau ka sitiens sejā.
Ok rīt jau redzesim nedod dievs chelsea zaudes .....
, 2015-12-09 00:13, pirms 9 gadiem
ManCityfans rakstīja: priekā! nu nebija pelnījuši tikt tālāk MU!
Un kapēc gan nebija? Tapēc, ka lielākajai daļai cilvēku kaut kādas iedomu ekspektācijas, ka MU visi būtu jāgrauj?
, 2015-12-09 00:14, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kaads var pateikt cik MU izteerejushi pedeejaas 3 vasaraas naudinjas? :-D
Nopietni? To prasa Real fans? Tas pats klubs, kurš par vienu vienīgu Beilu uzlika galdā 100m eiro?
, 2015-12-09 00:15, pirms 9 gadiem
zb83 rakstīja: Rit chelsea gaida tas pats liktenis,diemzhel
Arsenal gan domaju vieglaks uzdevums
Rit Chelsea nekādigi nevar zaudet
, 2015-12-09 00:18, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Un kapēc gan nebija? Tapēc, ka lielākajai daļai cilvēku kaut kādas iedomu ekspektācijas, ka MU visi būtu jāgrauj?
Jūs tak kruti, īpaši vārdos, noliekot citus klubus (City, Chelsea)
, 2015-12-09 00:18, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: Un kapēc gan nebija? Tapēc, ka lielākajai daļai cilvēku kaut kādas iedomu ekspektācijas, ka MU visi būtu jāgrauj?
. Būsim atklāti, MU ir diezgan dziļā d**sā tagad. rezultāts atbilsts sniegumam.
PSV vairāk bija pelnījuši.
, 2015-12-09 00:30, pirms 9 gadiem
elgarz rakstīja: Vienā vārdā sakot lupatas, ja neatlaidis Van huju, tad man nav vārdu. Pilnīga viduvējība ir šī komanda. Grūti skatīties, kā Van Gāls ir nolaidis komandu. Malači PSV un Wolsburg, bija vairāk pelnijuši!
BT sports studijā komentētāji apgalvoja, ka LvG pārdoto spēlētāju 11nieks apspēlētu šovakar laukumā izgājušo komandu. Man gan tā nešķiet.

Ir arī šāds viedoklis. SAF pēdējās spēles skvads. Sliecos piekrist. Par Evru vienīgi nepiekrītu. Bet kopumā - pavāju skvadu atstāja Fērgusons pēctečiem mantojumā.

===================
Lindegaard - Average
04 Jones - Average
06 Evans - Gone to West Brom, average
28 Buttner - Average
07 Valencia - Average, but useful
08 Anderson - Gone
16 Carrick - Still good.
23 Cleverley - If he's a footballer, so am I
26 Kagawa - Average for United
14 Hernandez - Definitely would have kept.
20 Van Persie - Gone downhill massively

01 De Gea - Great
03 Evra - Was on the decline
05 Ferdinand - Was shííte at QPR
15 Vidic - Went downhill massively
11 Giggs - Retired
22 Scholes - Retired
44 Januzaj - Went on loan after being crap last season

That is the squad from SAF's last game. Take a fvcking look at that, and how many needed replacing. What do you expect him to spend, peanuts?! If he hadn't spent enough that'd be used to beat him instead.
, 2015-12-09 00:31, pirms 9 gadiem
Converse87 rakstīja: Jūs tak kruti, īpaši vārdos, noliekot citus klubus (City, Chelsea)
Jā jā- MU fani jau nudien ir tie lielākie citu klubu nolicēji
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-09 00:45, pirms 9 gadiem
Yuka paskaties, cik real pardodot speleetajus naudu iegust transferiem un cik united palaizh pedeejos gados vienaa virzienaa.
, 2015-12-09 00:49, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Yuka paskaties, cik real pardodot speleetajus naudu iegust transferiem un cik united palaizh pedeejos gados vienaa virzienaa.
Afigeķ Real fani baigie grāmatveži palikuši? Kādā vienā virzienā?!? Ja jums vienīgā iespēja kā nopelnīt naudu ir pārdodot spēlētājus, tad pārdodat. MU naudu māk nopelnīt citos veidos un tērē tāpat tieši to pašu naudu ko paši nopelnījuši.
, 2015-12-09 00:58, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: BT sports studijā komentētāji apgalvoja, ka LvG pārdoto spēlētāju 11nieks apspēlētu šovakar laukumā izgājušo komandu. Man gan tā nešķiet.

Ir arī šāds viedoklis. SAF pēdējās spēles skvads. Sliecos piekrist. Par Evru vienīgi nepiekrītu. Bet kopumā - pavāju skvadu atstāja Fērgusons pēctečiem mantojumā.

===================
Lindegaard - Average
04 Jones - Average
06 Evans - Gone to West Brom, average
28 Buttner - Average
07 Valencia - Average, but useful
08 Anderson - Gone
16 Carrick - Still good.
23 Cleverley - If he's a footballer, so am I
26 Kagawa - Average for United
14 Hernandez - Definitely would have kept.
20 Van Persie - Gone downhill massively

01 De Gea - Great
03 Evra - Was on the decline
05 Ferdinand - Was shííte at QPR
15 Vidic - Went downhill massively
11 Giggs - Retired
22 Scholes - Retired
44 Januzaj - Went on loan after being crap last season

That is the squad from SAF's last game. Take a fvcking look at that, and how many needed replacing. What do you expect him to spend, peanuts?! If he hadn't spent enough that'd be used to beat him instead.
Nu ir vēl tāds viedoklis, ka SAF vienkārši spēja audz vairāk no pavājiem spēlētājiem izspiest kā to spēj citi. Bet kopumā tas jau kļūst smieklīgi, trešā sezona jau pusē, bet joprojām neliek mieru cilvēkam baudīt godīgi nopelnīto pensiju. Nav jau nekāda milzīgā traģēdija tagad notikusi, pēc 5.kārtas spēles jau praktiski biju pārliecināts ka no grupas ārā netiksim. Bija brīži kad nepaveicās, bet reāli tāpat ne uz ko nopietnu šogad ČL nevarēja cerēt. Svarīgākais ir tur iekļūt nākamsezon.
, 2015-12-09 01:11, pirms 9 gadiem
Aba tu tikko pats saprati ko uzrakstiji? :-D
, 2015-12-09 01:18, pirms 9 gadiem
ABa rakstīja: 1. Nu ir vēl tāds viedoklis, ka SAF vienkārši spēja audz vairāk no pavājiem spēlētājiem izspiest kā to spēj citi.

2. Bet kopumā tas jau kļūst smieklīgi, trešā sezona jau pusē, bet joprojām neliek mieru cilvēkam baudīt godīgi nopelnīto pensiju.

3. Nav jau nekāda milzīgā traģēdija tagad notikusi, pēc 5.kārtas spēles jau praktiski biju pārliecināts ka no grupas ārā netiksim. Bija brīži kad nepaveicās, bet reāli tāpat ne uz ko nopietnu šogad ČL nevarēja cerēt. Svarīgākais ir tur iekļūt nākamsezon.
1. Bet SAFs arī bija unikāls gadījums. Nav īsti taisnīgi nevienu citu ar viņu salīdzināt.

2. Tas nenoņem daļu atbildības par viņa pēctečiem atstāto skvadu. Ko Tavuprāt nozīmē "likt mierā", izlikties, ka nav bijis daudzus jāaizstāj? Lietas jāsauc īstajos vārdos, lai kādi būtu cilvēka nopelni kluba labā.

3. Es piekrītu, ka LvG spēles stils ierobežo pašlaik laukumā esošos spēlētājus un ka no tagadējā resursa varēja izspiest vairāk. Ar šādu sastāvu no grupas gan it kā bija jātiek ārā bez problēmām.

Bet arvien pārspīlētāks man šķiet krietnas daļas MU fanu lielais sašutums. Jo LvG man izskatās pēc tīrākā "pārejas laika" trenera (ja pareizi atceros, tad pēc pusotras sezonas viņš vispār plāno iet pensijā), kura galvenais uzdevums kā reiz pēc Moiza ir nostabilizēt kluba sniegumu (tb atkal regulāri tikt ČL), lai kā tādas pārmaiņas nepatiktu pie regulārām vāzēm pieradušajiem faniem.
Un jā piekrītu, ka ČL tituls pie pašreizējās komplektācijas tāpat diez vai būtu MU aizsniedzams šosezon, tātad... protams, bēdīgi izkrist grupu turnīrā no šādas grupas, bet vai kopumā īpaša starpība no tā, diez vai.
, 2015-12-09 01:23, pirms 9 gadiem
taa vien liekas,ka vasaraa lielaakaa un interesantaakaa transfeeru ciinja nebuus par kaadu speeleetaaju,bet gan starp United un City par treneri Gvardiolu
, 2015-12-09 01:33, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Riit vieniiga feinaa epl komanda kapaas, jacer, ka arii izkapaas griekjus ar +2
Es, ja godīgi, negribu nekādas veltīgās cerības Arsenalam par ČL, jo, būsim godīgi, ar pašreizējo resursu tāpat nav reāli to kausu pacelt.

Toties pie pašreizējās situācijas līgā, kas zina, varbūt kaut kā izdodas aizspēlēties. Atgriežoties pie tēmas par resursu efektīvu izlietojumu, man ir aizdomas, ka tāds cilvēks kā SAF ar tagadējo City resursu būtu krietni priekšā tuvākajiem sekotājiem, bet pašlaik tā nav. Tāpēc ja būtu pēc mana prāta, Arsenal veltītu visus resursus līgai.

Protams, rīt pret grieķiem gaidīšu to labāko sniegumu no viesiem, bet tomēr.
, 2015-12-09 01:48, pirms 9 gadiem
march- Tu izklausies bezmaz vai tā ''ja nav spējīgi pacelt kausu, tad kāda starpība kad izstājas''.
Ar tādu psiholoģiju jau tad vispār 3/4 komandu var pat necensties iekļūt CL
, 2015-12-09 02:01, pirms 9 gadiem
yuka rakstīja: march- Tu izklausies bezmaz vai tā ''ja nav spējīgi pacelt kausu, tad kāda starpība kad izstājas''.
Ar tādu psiholoģiju jau tad vispār 3/4 komandu var pat necensties iekļūt CL
Gan jā, gan nē. Runa ir par reālajām ekspektācijām. Teiksim, BATE/Astana ir panākums iekļūt ČL. PSV nu jau ir panākums iekļūt izslēgšanas spēlēs.

Es ļoti gribētu, lai Arsenal būtu tajā pozīcijā, kurā Bayern/Real/Barca. Kad jau sezonas sākumā no komandas var ticami sagaidīt reālu cīņu par uzvaru. Bet tā pati grupas spēle pret Bayern izbraukumā relatīvi parādīja, kas ir kas. Arsenal iepriekšējās izslēgšanas spēļu sērijas arī ir parādījušas, kas ir kas - komanda praktiski garantēti izkrīt pret reālajiem pretendentiem un var noorganizēt pati savu izkrišanu arī pret teorētiski vieglākiem kā Monaco.

Un pie situācijas, kurā pašmāju turnīrā tiešos pretiniekus visus kā vienu māc problēmas (City ar stabilitāti, United ar rezultativitāti, Chelsea vispārējs sabrukums, Spurs un Liverpool pie visa nosacītā progresa samērā lēns sākums, Leicester it kā problēmu nav, bet pārmēru paļaujas uz 2 spēlētāju individuālo formu, pie kuras tā vien kaut kad jāsagaida kritums), man šķiet būtu lieki sevi mānīt ar false dawns Eiropā un priecāties par izkļūšanu no grupas, ja komanda ar 2 zaudējumiem pirmajās grupas spēlēs pret nosacītajiem pastarīšiem vispār ir nostādījusi sevi tādā pozīcijā, ka izkļūšana no grupas ir atkarīga no rezultāta Grieķijā.
, 2015-12-09 02:06, pirms 9 gadiem
Un tādēļ būtu tikai racionāli koncentrēties uz līgu, vēl jo vairāk ņemot vērā slogu sastāvam no spēlēšanas vairākos turnīros un potenciālo traumatismu šī paša sloga dēļ, kas beigās var ņemt un izgāzt arī sniegumu līgā.

Protams te vēl atsevišķa tēma ir tas, ka vasarā Vengers neiegādājās nevienu laukuma spēlētāju, bet tas jau cits stāsts.
, 2015-12-09 02:35, pirms 9 gadiem
March_2k pluss no manis,piekriitu visam tevis teiktajam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-09 07:05, pirms 9 gadiem
PSV- CSKA mača tiesnesim paveicās, ka PSV tika cauri, savadak fani šo būtu pakāruši aiz vienas vietas par to pendeli kuru iedeva par labu CSKA
, 2015-12-09 07:07, pirms 9 gadiem
Hala Madrid rakstīja: Kaads var pateikt cik MU izteerejushi pedeejaas 3 vasaraas naudinjas? :-D
Nu jau nu :d
Par shadam lietam runajis...
Pasaules lielaka maka lidzjutejs.
Lidzjutejs klubam, kuram jau visi peckara perioda panakumi ka tadi ir nopirkti ka pirmajam shada veida klubam pasaule.
Butu nu labak paklusejis.
10 tituli. Visi nopirkti. Salidzinaji nu te savu klubu ar Angliju un tas klubu vesturi CL.
, 2015-12-09 09:26, pirms 9 gadiem
Pazors. LVG neko nav varējis izdarīt divās sezonās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2015-12-09 09:49, pirms 9 gadiem
Atlaist to duraku Van Gālu kauns!
, 2015-12-09 10:23, pirms 9 gadiem
march_2k rakstīja: Un tādēļ būtu tikai racionāli koncentrēties uz līgu, vēl jo vairāk ņemot vērā slogu sastāvam no spēlēšanas vairākos turnīros un potenciālo traumatismu šī paša sloga dēļ, kas beigās var ņemt un izgāzt arī sniegumu līgā.

Protams te vēl atsevišķa tēma ir tas, ka vasarā Vengers neiegādājās nevienu laukuma spēlētāju, bet tas jau cits stāsts.
Saprotu Tavu loģiku. Tomēr neizkļūšana no grupas ir finansiāli sāpīga (CL TV naudas sadalījuma un prēmiju dēļ). Tāpat tas nenāk par labu kluba prestižam. Ja paliksiet 3, būs jāspēlē EL, kas vispār Arsenal statusa klubiem ir nesaprotams turnīrs. No vienas puses itkā varētu laist rezervistus, tomēr, diez vai būtu patīkami zaudēt vidusmēra klubam šādā veidā. Tāpat tur spēles ir 4dienās. Zinot FA attieksmi pret eirokausiem (izliekas, ka to nav un spēles liek tā kā grib Sky), diezgan reāli, ka var nākties spēlēt ceturtdien un sestdien.
, 2015-12-09 12:56, pirms 9 gadiem
cultivate rakstīja: vienā un 1/3, ja gadījumā slikti tev ar aritmētiku
Ja tev slikti ar aritmētiku, tad viņš ir gatavojis komandu pirms divām sezonām, baigā šance ka spēle uzlabosies tagad pēkšņi?
, 2015-12-09 13:34, pirms 9 gadiem
septembris rakstīja: Saprotu Tavu loģiku. Tomēr neizkļūšana no grupas ir finansiāli sāpīga (CL TV naudas sadalījuma un prēmiju dēļ). Tāpat tas nenāk par labu kluba prestižam. Ja paliksiet 3, būs jāspēlē EL, kas vispār Arsenal statusa klubiem ir nesaprotams turnīrs. No vienas puses itkā varētu laist rezervistus, tomēr, diez vai būtu patīkami zaudēt vidusmēra klubam šādā veidā. Tāpat tur spēles ir 4dienās. Zinot FA attieksmi pret eirokausiem (izliekas, ka to nav un spēles liek tā kā grib Sky), diezgan reāli, ka var nākties spēlēt ceturtdien un sestdien.
1. Finansiālā puse - neredzu lielu zaudējumu no palikšanas grupā
UEFA Champions League Prize Money 2015-16...

Aiziet garām ~11M EUR (preemijas par 1/8F un 1/4F, kas reālistiski un no pieredzes vērtējot, arī ir komandas šībrīža griesti) plus grūti pateikt kāda summa, varbūt līdzvērtīga, no Market pool, par kura sadalījuma atkarību no sportiskajiem rezultātiem grūti spriest. Tātad ~20M EUR mīnusā, ko var raksturot šādi - par sliktu nenāktu, bet diez vai tas ko kardināli maina kopainā. Vēl jo vairāk ņemot to, cik jau tagad saņem par top 4 finišu līgā, te jau summas ir mārciņās
Premier League Prize Money Table 2015 (Confirmed)

un cik vēl saņems perspektīvā sākot no aiznākamās sezonas
Premier League TV Rights Money Distribution...

Atvaino, ja es te par jau zināmām lietām (zinu, ka seko līdzi finanšu aktualitātēm), bet bija jāsniedz uzskatāms piemērs.

2. Sportiskais aspekts par spēlēšanu EL - pirmajā ČL grupas spēlē pret Zagrebu (nākamā PL spēle pret Chelsea) spēlēja praktiski pusotrais sastāvs. Pret Olympiakos (nākamā PL pret United) jau atpūtās mazāk, bet arī tomēr bez Čeha, Mertes, Monreāla, Remzija, un ar acīmredzami neveselu Coq (te shoutout Vengeram par vasaras transfēriem) ielaida 3 vārtus no 4 sitieniem rāmī. Tātad zināma prioritāte līgai bija jau no ČL grupas pirmajām spēlēm, tikai laukumā esošā komanda neattaisnoja ekspektācijas.
No tā man ir jāsecina, ka EL vispār var reāli sagaidīt League cup variantu, kas šosezon beidzās ar 0-3 pret Wednesday (jocīgi tikai tas, ka Vengers to spēli mēģināja vēl "glābt", kas beidzās ar Volkota traumu (kurš vispār jau spēles sākumā nomainīja traumēto Ox)).
, 2015-12-09 14:33, pirms 9 gadiem
March, paldies par linkiem. Kopējos ciparus un sadalījuma principus zinu, bet tik uzskatāmu sadalījumu līdz šim nebiju atradis.
, 2015-12-09 14:42, pirms 9 gadiem
Es domāju, ka galvenais zaudējums būtu prestiža iedragāšana. Es atceros, kā mēdiji un pat saprātīgie fani reaģēja uz to, kad City x2 neizkļuva no grupas. Uz to, protams, ka no vienas puses pilnīgs PO, tomēr par labu klubam tas nenāk. Piemēram, piesaistīt pašus top top spēlētājus tad ir mazliet grūtāk. Re kur jau šo tēmu sāk apdziedāt: Champions League elimination would define...
, 2015-12-09 16:16, pirms 9 gadiem
Nevajag smieties par van Gālu.

Smieties, turklāt ļauni zoboties, vajag par Švainštaigeru.
, 2015-12-09 16:41, pirms 9 gadiem
septembris rakstīja: Es domāju, ka galvenais zaudējums būtu prestiža iedragāšana. Es atceros, kā mēdiji un pat saprātīgie fani reaģēja uz to, kad City x2 neizkļuva no grupas. Uz to, protams, ka no vienas puses pilnīgs PO, tomēr par labu klubam tas nenāk. Piemēram, piesaistīt pašus top top spēlētājus tad ir mazliet grūtāk. Re kur jau šo tēmu sāk apdziedāt: http://www.goal.com/en/news/1716/champions-league/2015/12/09/18113042/champions-league-disaster-would-derail-arsenals-season?ICID=HP_BN_1
1. Par prestižu - 1 sezonas palikšana grupā neko neiedragās. Pat 1 sezonas neiekļūšana nebūtu īpašs pretarguments. MU iegādājās di Mariju bez ČL. Kaut vai City ambiciozie pirkumi vēl bez ČL, ar solījumu par eventuālu dalību šajā turnīrā.
Hipotētiski - JA tiek izcīnītas tiesības spēlēt ČL nākamsezon, nedomāju, ka kādu potenciālo vasaras mērķi īpaši uztrauks tas, ka pagājušā sezonā klubs nav izkļuvis no apakšgrupas ČL. Plus Money talks. Spēlētājus vienlīdz interesē personīgā alga un iespējamā kluba ambīcijas nākotnes perspektīvā.
Lūk 2 sezonas pēc kārtas neiekļūt ČL, tas jau būtu tiešām lūzums.

2. Par rakstu - neuztver personiski, tas vairāk uzbrauciens tā autoram.
"Champions League disaster would derail Arsenal's season" - bet tekstā nav sniegts neviens arguments, kas pamatotu virsrakstu, ir praktiski tikai aprakstīta situācija.
Raksta rezumējums:
"Should Arsenal succeed, it could provide the turbo-boost to their season as they target a first Premier League triumph since the Invincibles in 2004." Kāpēc gan? Ar kādu pamatojumu? Plika iedvesma?

"More likely, though, is a failure that will sum up why so many Arsenal fans have little faith in this team." - Tikai secinājumam pamaz sakara ar to, kas var notikt un notiks laukumā atlikušajās līgas spēlēs.

3. Manas domas par līgu. Izredzes cīņā par līgu manuprāt noteikts 2 svarīgāko spēlētāju - Teo un Coq - pieejamība, nevis pārējo varbūtējais morālais pacēlums/kritums no snieguma ČL. Kā arī alternatīvas iegāde šiem 2 ziemas logā (uz kuru gan var tikai cerēt un uz kuru es paļaujos maz, jo vajadzēja strādāt jau vasarā - respektīvi, nav garantija, ka ziemā tiks izdarīts tas, ko neizdarīja vasarā. Bet no otras puses, AW ir priekšvēsture ar ziemas transfēriem.)
, 2015-12-09 17:06, pirms 9 gadiem
Protams, izkļūšana no grupas 1 gadu neko kardināli neietekmē. Lai gan klubu, kas aizspēlējies ČL tālāk, vieglāk "pārdot" spēlētājam, ja tam ir vairākas izvēles, kur doties. Protams, tas galīgi nav izšķirošais faktors spēlētāja izvēlē, varbūt 0,5% Arī jāņem vērā, ka laikam Vengers nemaz nemērķē uz tādiem spēlētājiem, par ko vajadzētu cīnīties ar Barsu vai Bayern un, nedod dievs, pārmaksāt biding warā.

Tikai žēl, jums tā sērija aprausies, cik tur bija gadi, ja pareizi atceros padsmit.

Arsenal gadījumā, tiešām, gribētu, lai jūs tiekat, būtu jums grūtāk par EPL cīnīties un EPL reitingam taču arī punktus vajag. No otras puses, mums drīz savstarpējā spēle, morāls nokdauns jums šādos apstākļos nenāktu par ļaunu

Vai Kasorla tiešām ārā uz sezonu?