Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

"Ventspils" murgs Belgradā - bezcerīgs 0:7

Miķelis Osis
Miķelis Osis @MikelisO

"Ventspils" murgs Belgradā - bezcerīgs 0:7
Eduards Višņakovs mača sākumā varēja izvirzīt ventspilniekus vadībā (Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64)

Pēdējā Latvijas futbola komanda, kas šosezon beigusi spēlēšanu Eirokausos, ir "Ventspils", kas UEFA Eiropas līgas 3. kvalifikācijas kārtas atbildes mačā Serbijas pilsētā Belgradā bezcerīgi ar 0:7 atzina "Crvena Zvezda" pārākumu.

Jau sākot ar pirmajām minūtēm, abas komandas nekautrējās un demonstrēja ātru spēli, mēģinot apdraudēt pretinieku vārtus. Mājiniekus "Crvena Zvezda" futbolistus to darīt lika vairāki desmiti tūkstoši kaislīgo līdzjutēju stadionā, savukārt ventspilniekus – pirmajā spēlē iegūtais vienu vārtu deficīts – no aizsardzības spēlēt nedrīkstēja. Un jau pirmajās desmit minūtēs abas komandas apmainījās ar lieliskiem vārtu gūšanas momentiem, kuros gan galveno lomu spēlēja abu vienību vārtsargi - Borhas no tuvas distances ar galvu raidīto bumbu atsita Vlasovs, bet otrā laukuma galā pēc teicamas Oļega Laizāna piespēles aci pret aci ar sāncenšu vārtsargu nonāca Eduards Višņakovs, taču viņa sitiens tika atvairīts.

Diemžēl pavisam drīz "Ventspils" nonāca iedzinējos – pēc stūra sitiena bumba vārtu priekšā trāpīja pa urugvajieša Martinesa augšstilbu un ielēca Vlasova sargātajos vārtos. 23.minūtē otros vārtus mājinieku labā guva Kaludjerovičs, pēc partnera piespēles labajā malā apsteigdams aizsargu un raidot bumbu tālajā stūrī. Savukārt 26.minūtē ar teicami izpildītu soda sitienu 3:0 panāca Lazovičs, ventspilnieku entuziasmu un cerības par nākamo kārtu nodzēšot pavisam. Līdz puslaika beigām Borha ar skaistu tālsitienu tālajā stūrī panāca 4:0, pirms otrā puslaika liekot ventspilniekiem bažīties, vai beigās netiks piedzīvota daudz smagāka sagrāve.

Arī otrais puslaiks neturpinājās uz pozitīvas nots - uz maiņu iznākušais Suhanovs savā soda laukumā pārkāpa noteikumus, par ko tika piešķirts 11 metru soda sitiens - kurzemniekus gan glāba vārtu stabs, un rezultāts vēl nemainījās. Pēc mirkļa Ritvars Rugins ar diviem rupjiem noteikumu pārkāpumiem minūtes laikā tika noraidīts no laukuma, bet Kaludjerovičs drīz vien apsteidza Savčenkovu un ar rikošeta palīdzību pirmo reizi puslaikā, bet piekto vakara gaitā sarūgtināja Vlasovu (5:0). "Crvena Zvezda" turpināja malt mūsējos arī turpinājumā - Bruno no neliela attāluma drīz vien panāca 6:0, bet Borha 75. minūtē ar sitienu no pustālās distances uzstādīja galarezultātu - 7:0. Divu spēļu summā ventspilniekiem kārtīga sakāve - 1:9. Līdz ar to Latvijas klubiem Eirokausu sezona beigusies.

UEFA Eiropas līgas 3.kvalifikācijas kārta

Crvena Zvezda – FK Ventspils 7:0 (4:0)

Divu spēļu summā ar 9:1 uzvar un nākamajai kārtai kvalificējas "Crvena Zvezda".
Vārti: Martiness 13' (s.v.), Kaludjerovičs 23', 53', Lazovičs 26', Borha 41', 75', Bruno 60'.
Kovačevičs (Crvena Zvezda) 49. minūtē nerealizē 11 metru soda sitienu (stabs).
Brīdinājumi: Mijailovičs 89' - Kosmačovs 27', Suhanovs 48', Rugins 51', 52', Laizāns 65', Šibamura 74'.
Noraidījumi: Rugins 52'.
FK Ventspils: Vlasovs, Gabovs, Postņikovs, Savčenkovs, Šibamura, Rugins, Kosmačovs, Tukura, Laizāns (Mukins 80'), Martiness (Suhanovs 46'), Višņakovs (Abdultaofiks 74).
Galvenais tiesnesis: Rūdijs Burkē (Francija).

 +20 [+] [-]

, 2011-08-04 23:25, pirms 14 gadiem
nu nebij 0-8 bet 0-7 , bet nu kauns paar visu gjiimi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: otins

  +5 [+] [-]

, 2011-08-04 23:26, pirms 14 gadiem
futbols rullee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +29 [+] [-]

, 2011-08-04 23:26, pirms 14 gadiem
Njā,traki,traki.
Bet ko lai dara,ja tāds ir mūsu klubu līmenis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +45 [+] [-]

, 2011-08-04 23:27, pirms 14 gadiem
lilion23 rakstīja: nu nebij 0-8 bet 0-7 , bet nu kauns paar visu gjiimi
Kad bija 0:5,tad likās baigi sūdīgi, bet kad bija jau 0:7, tad sapratu, ka 0:5 nav nemaz tik sūdīgi.

  +6 [+] [-]

, 2011-08-04 23:28, pirms 14 gadiem
bija tuvu lai tiktu tālāk

 +27 [+] [-]

, 2011-08-04 23:28, pirms 14 gadiem
Nu tāds ir Latvijas klubu līmenis. Dažreiz izdodas pārkāpt pāri galvai, bet realitāte ir šāda...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:28, pirms 14 gadiem
Ne izlasei ne klubiem galīgi neiet. Kautkas ir jādomā lietas labā, tas nav normāli, ka jo gads jo trakāki rezultāti

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:28, pirms 14 gadiem
SAVCENKOVS - SHIT !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-08-04 23:29, pirms 14 gadiem
СЕРГЕЙ ПОДПАЛЫЙ: МОЖЕМ ПРЫГНУТЬ ВЫШЕ ГОЛОВЫ

pareizi pateica

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:29, pirms 14 gadiem
hmmmm...Vai arī pēc šī mača tiks vērtēts, vai kāda no individuālajām futbolistu darbībām nav saistīta ar dalību totalizatoros?

  +9 [+] [-]

, 2011-08-04 23:30, pirms 14 gadiem
Nabaga vārtusardziņš.

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:30, pirms 14 gadiem
labāk jau nospēlētu ka Skonto pret Wislu,sadomājās ka var spēlēt uzbrukuma futbolu Belgradā pret Zvaigzni-un saņēma ko pelnija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:30, pirms 14 gadiem
Inese_Ese rakstīja: hmmmm...Vai arī pēc šī mača tiks vērtēts, vai kāda no individuālajām futbolistu darbībām nav saistīta ar dalību totalizatoros?
Šajā spēlē noteikti nē! Tu vispār skatījies spēli ?

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:31, pirms 14 gadiem
Aivaram tas nepatiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-08-04 23:34, pirms 14 gadiem
Šis zaudējums nostājas blakus ja nemaldos DAG-Liepāja zaudējumam Feyenoord.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-04 23:34, pirms 14 gadiem
Pēc apraksta noprotu, ka kā jau Ventspilī spēlējot, mūs vajā neveiksmes un laime no mums novērsusies... Tā tas ir, jo ir jābūt veiksmei, lai pretinieki sistu savos vārtos, sistu 40 m sitienus vārtu rāmī, utt...
Visu cieņu džekiem vinelga, protams tas nav tas ko mēs atbalstītāji vēlējāmies, taču nav arī tā, ka mums nebūtu jābūt pateicīgiem...
Gan jau kādu citu gadu kā 09. un labāku

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:34, pirms 14 gadiem
RudolfsA rakstīja: Lembergam futbols neinteresē, tas tā dumjo Rīdzinieku domu kliedēšanai, viņš ir mūsu balsts Ventspilī, jo ja nebūtu viņš nebūtu daudz kā par ko mēs Ventspilnieki esam pateicīgi.
Nu nez, man jau liekas, ka vairāk varat būt pateicīgi visas Latvijas nodokļu maksātājiem

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:35, pirms 14 gadiem
britiw_h-side rakstīja: labāk jau nospēlētu ka Skonto pret Wislu,sadomājās ka var spēlēt uzbrukuma futbolu Belgradā pret Zvaigzni-un saņēma ko pelnija
nu nebij jau nekāda dižā jēga sēdēt aizsardzībā jo 2 vārti paši no sevis nekritīs...bet nu te jau lieta tāda ka LĪMEŅU atšķirība bij jūtama,ja Ventspilī zvaigznei bij tik pirmā oficālā spēle ,tad tasd bij gaidāms ka ar katru spēli tāda līmeņa komanda tik pieliek

  -4 [+] [-]

, 2011-08-04 23:36, pirms 14 gadiem
Skudrinieks rakstīja: Lembergam aplauziens.
Lembergam futbols neinteresē, tas tā dumjo Rīdzinieku domu kliedēšanai, viņš ir mūsu balsts Ventspilī, jo ja nebūtu viņš nebūtu daudz kā par ko mēs Ventspilnieki esam pateicīgi.

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:37, pirms 14 gadiem
Normāls rezultats...bet neviens no Vecajo Padomes iz LFF nekādus secinājumus neizdarīs , lai kaut ko labotu, mainītu...No valsts jau nevar un nevajag protams gaidīt atbalstu...Atliek pakļauties Vecajo Padomei un skatīties ka viņi izvēlas totalizatoru likmes , nevis domā par Latvijas Futbola Attīstību...
Kad šādi rezultāti kļūs par ikdienas rezultātiem, arī tad aizdusā stenošie LFF darboņi izvilks pārdesmit taukšķus dolāru no kaunuma lietas(vietas) ....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:39, pirms 14 gadiem
daži te bļauj ka mums nevajag hokeja superklubu bet gan savu hokeja čempis. Te ir mūsu futbola čempis un nav futbola superklubs-vai ir iemesls priekam-urrā mums ir savs čempionāts futbolā-jā priecāties var , bet jautājums kas sagādā prieku līdzjutējiem vairāk superkluba spēles vai vietējie čempionāti.
Skonto 0-1 0-2 Daugava 0-5 Liepāja 1-4 ventspils 0-7 - kas tas par murgu kopumā jau otro gadu pēc kārtas.

  +4 [+] [-]

, 2011-08-04 23:39, pirms 14 gadiem
gaisma2, 23:26, pirms 3 minūtēm,

futbols rullee

Drīz rullēs arī basketbols...Bet ,ja par šo spēli,tad šis ir no tās sērijas par ko runāja Pahars pēc spēles ar Wislu.Spēlējot atklātu futbolu dabūsim 0-5.Šeit bij nedaudz vairāk,jo pēc pirmajām 25 minūtēm jau sagrāve tika nodrošināta.Skaidrs ,ka puikas pārdega jau pirms spēles ,jo pie tik daudz skatītājiem neviens nav spēlējis.Varbūt vienīgi Martinezs.Par kaut kādu sakarīgu futbolu no FKV puses vairs nevarēja būt ne runas.Tāds nu šobrīd ir mūsu klubu līmenis.Pēc tādas spēles komandai būs pirmdien problēmas pat pret Gulbeni.
Slēpts komentārs: Quim

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:40, pirms 14 gadiem
RudolfsA rakstīja: Lembergam futbols neinteresē, tas tā dumjo Rīdzinieku domu kliedēšanai, viņš ir mūsu balsts Ventspilī, jo ja nebūtu viņš nebūtu daudz kā par ko mēs Ventspilnieki esam pateicīgi.
dauzi jau nemaz nezin patieso FKV bossu ja Ventspils tad značit Lembis

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:43, pirms 14 gadiem
Latvijas futbola limenis ir tik zems,ka kaut ko vairak gaidit ir praktiski neiespejami, paskatoties jau uz treneru augsto intelektu, kas stiepjas no jaunatnes futbola,klust neomuligi, un skatities so baismo futbolu ,ko demonstre ta saucamas labakas virsligas komandas ir neiespejami, un tas ir visos sporta veidos, un galvenais ,ka nekas jau nemainisies, tas bus muzigi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:44, pirms 14 gadiem
[quote quim]
Totāls totalizatora rezultāts... nu nevar nospēlēt vienu spēli sīvu un tikai gadijuma pēc zaudēt ar vieniem vārtiem, un pēc nedaudz dienām zaudēt ar šādu rezultātu.

protmas , Niderlande sosezon komanda majas vinne 5-1 un izbraukuma zaude 5-1 , u tas bija Niderlandes playy -off ,kur speleja Den Hag - Griningen , nesalidzini speli majas un speli izbraukuma

  +2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:44, pirms 14 gadiem
Quim rakstīja: Totāls totalizatora rezultāts... nu nevar nospēlēt vienu spēli sīvu un tikai gadijuma pēc zaudēt ar vieniem vārtiem, un pēc nedaudz dienām zaudēt ar šādu rezultātu.

No otras puses skatoties treneris ir jāatlaiž, jo šādi futbolu spēlēt nedrīkst pat Latvijā.
nevajag būt naivam...Ventspilī sūdīgi nospēlēja zvaigzne,bet FKV nospēlēja varbūt pat savu šīssezonas labāko spēli tāpēc tāda atšķirība ar šodienas maču

  +1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:50, pirms 14 gadiem
Sen neesmu redzējis serbu kluba spēles, bet nu tas jau nu ir par traku. Tiešām kauns

     [+] [-]

, 2011-08-04 23:51, pirms 14 gadiem
Lembergs cieš sagrāvi Anglijas tiesā - Anglji piesmeeja Lembi
"Ventspils" murgs Belgradā - bezcerīgs - Serbi piesmej dzeltenos
Nu nav, Nu nav taa Ventspils diena - ofciaalaa Ventish piesmieshanas diena
Slēpts komentārs: Krišjānis Kļaviņš

  -2 [+] [-]

, 2011-08-04 23:57, pirms 14 gadiem
Bet LFF Pofig- KAUNS! Mums vairāk vajag -miholapus, pļotkinus,kādu arābu-un drīz būsim vienā līmenī ar armēņiim Andoru un Luxemburgu!-Vai kāds LFF atbild par šo BARDAKU?

  -1 [+] [-]

, 2011-08-04 23:58, pirms 14 gadiem
kopumā smagi, protams
bet kas zin, ja pirmie būtu iesituši to izgājienu viens pret vienu ~10 minūtē un tik ātri neiekristu tas rikošets..
skaidrs, ka 3 iesist šādā spēlē ir bezcerīgi un ja to visi saprot jau 13 minūtē, tad rezultāts ir kā ir..
nedaudz pietrūka veiksmes sākuma stadijā un tad varbūt zvaigznes sāktu sasteigt lēmumus laukumā un kļūdīties (ja ieilgtu tas sū.a 0:1)
bet esam kur esam savā bezspēcībā, vismaz džekiem rūdījums nāk klāt

  -3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:00, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: daži te bļauj ka mums nevajag hokeja superklubu bet gan savu hokeja čempis. Te ir mūsu futbola čempis un nav futbola superklubs-vai ir iemesls priekam-urrā mums ir savs čempionāts futbolā-jā priecāties var , bet jautājums kas sagādā prieku līdzjutējiem vairāk superkluba spēles vai vietējie čempionāti.
Skonto 0-1 0-2 Daugava 0-5 Liepāja 1-4 ventspils 0-7 - kas tas par murgu kopumā jau otro gadu pēc kārtas.
Ko te lien ar savu hokeja super-puper klubu.
Tāpat ir skaidrs, ka arī Tavs RD uz daudzi citu bagātu klubu fona ir kā bērnu pirdiens zem deķa.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:01, pirms 14 gadiem
Njā, 0:7 par traku...

Nez ko te tā visi runā par futbola līmeni kā tādu, gribētu redzēt kā nospēlē jebkurš basketbola klubs, piemēram, pret tiem pašiem serbu Partizan. Vai hokeja virslīgas klubs kaut pret baltkrievijas līgas klubu...

  +4 [+] [-]

, 2011-08-05 00:06, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kad kaut viena Latvijas kluba gada budžets sasniegs 5 miljonus eiro, tad arī varēsiet prasīt rezultātus.

Kamēr tāda budžeta nav, variet paklusiet un priecāties par tiem retajiema laimes brīži, kad mūsu klubi nepiedzīvo zaudējumu kādā atsevišķā spēlē.
Ew Klavin nauda ne vienmeer futbolaa izsaka visu.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 00:09, pirms 14 gadiem
Salagas. Pazors. Tad jau labak butu pret baltkrieviem izkritusi.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:09, pirms 14 gadiem
Varbut nevajag skatities uz pikka, varam klubam iedot 70 miljonus, sapirkt krutos chaljus, tiksim eurokausa - speles taa pat riigaa (jo vieniigais apgaismotais stadions) tad varbut sakam no 0, meklejam jaunos puikas, veidojam paris internat skolas ar futbola virzienu, maksajam algu arzemes speciealistiem, tad varbut izaugs vairak kaa viens rudnjevs!!!!

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Kad kaut viena Latvijas kluba gada budžets sasniegs 5 miljonus eiro, tad arī varēsiet prasīt rezultātus.

Kamēr tāda budžeta nav, variet paklusiet un priecāties par tiem retajiema laimes brīži, kad mūsu klubi nepiedzīvo zaudējumu kādā atsevišķā spēlē.

  +4 [+] [-]

, 2011-08-05 00:18, pirms 14 gadiem
makers rakstīja: Varbut nevajag skatities uz pikka, varam klubam iedot 70 miljonus, sapirkt krutos chaljus, tiksim eurokausa - speles taa pat riigaa (jo vieniigais apgaismotais stadions) tad varbut sakam no 0, meklejam jaunos puikas, veidojam paris internat skolas ar futbola virzienu, maksajam algu arzemes speciealistiem, tad varbut izaugs vairak kaa viens rudnjevs!!!!
Ventspilī varbūt nav labākais internāts Baltijā?

  -3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:20, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Ventspilī varbūt nav labākais internāts Baltijā?
Vai tad ir? To mees visi redzam

  +3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ko te lien ar savu hokeja super-puper klubu.
Tāpat ir skaidrs, ka arī Tavs RD uz daudzi citu bagātu klubu fona ir kā bērnu pirdiens zem deķa.
Vai sen nebiji dzirdams tik dusmīgs.
Ja jau Tevi viens mans komentārs tik ļoti var nokaitināt tad jāsāk nervi ārstēt. Bet protams ka Dinamo ir nabadzīgs klubs uz daudzu KHL klubu fona un uz NHL fona pat ļoti nabadzīgs.
Bet ir lieta kas priecē - man skolā bērni ir pieklājīgāki un solīdāki nekā Tu. Iemācies taču vienreiz kaut cik elementāri pieklājīgi runāt komunicēt. Jo es neko Tev neteicu neaizrādīju bet Tu lien lamāties kā tāds skuķis.
Bet ir arī laba lieta - pat nav slikti ka Tev tāda daba-cik esmu novērojis DR antifani ir rupji neiecietīgi dusmīgi kā Tu un vēl trakāki. Bet fani ir daudz kulturālāki .
Kompliments Tev esi īsts latvietis-kašķīgs, neiecietīgs kam nepatīk jaukas lietas un priecājies par citu nelaimēm.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 00:23, pirms 14 gadiem
Ar vienu man liekas taa kaa par mazu???? Tad personals kopsh neatkaribas laikiem ir ljoti shvaki stradajis! Kaut kas jau ir jamaina shajaa sistemaa! Gaidit, kad onka Fedja atbrauks iedos ljemonus arii nevar!

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Ventspilī varbūt nav labākais internāts Baltijā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2011-08-05 00:30, pirms 14 gadiem
makers rakstīja: Ar vienu man liekas taa kaa par mazu???? Tad personals kopsh neatkaribas laikiem ir ljoti shvaki stradajis! Kaut kas jau ir jamaina shajaa sistemaa! Gaidit, kad onka Fedja atbrauks iedos ljemonus arii nevar!
Labi, tad paskaties, kādi sasniegumi Eirokausos ir tik attīstītām valstīm kā Somija, Islande. Tur kara nav bijis gandrīz 70 gadu, varējuši būvēt savu sistēmu no sākuma. Bet neko tā arī nav uzbūvējuši.

Žēl, ka cilvēki Latvijā nesaprot - klubu futbols balstās uz atsevišķu cilvēku vēlmi ieguldīt tajā naudu - Bespalovs (FKV), Zaharins (LM), Indriksons (Sko), Mališkovs, Gavrilovs (Daugava), parējie klubi nav nopietnā līmenī, bet paldies, ka viņi ir. Viņi arī veido klubu futbolu pēc sava maka biezuma un saprašanas.

     [+] [-]

, 2011-08-05 00:30, pirms 14 gadiem
kapec Latvieshi stradaa Anglijas klubos??? bet ne Latvijaa?

Vai ir kas jauns? rakstīja: Ko tad? Gaidīt, ka te atbrauks talantīgie brazīļi?

     [+] [-]

, 2011-08-05 00:33, pirms 14 gadiem
Pierādījām, ka zaudējums mājās bija tikai neveiksme!!! Lohi ibio
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 00:43, pirms 14 gadiem
Tas jau nav kauns, bet realitaate ...

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 00:44, pirms 14 gadiem
Par Somiju, to mes redzesim tuvakajaas dienaas!
Un par Islandi, redzesim ka mums ies under19, esam vienaa grupaa! Islane nemas tik slikta nav!

Es vairaak domaju kad galiigaa pakaljaaa ir lff, ne klubi!

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Labi, tad paskaties, kādi sasniegumi Eirokausos ir tik attīstītām valstīm kā Somija, Islande. Tur kara nav bijis gandrīz 70 gadu, varējuši būvēt savu sistēmu no sākuma. Bet neko tā arī nav uzbūvējuši.

Žēl, ka cilvēki Latvijā nesaprot - klubu futbols balstās uz atsevišķu cilvēku vēlmi ieguldīt tajā naudu - Bespalovs (FKV), Zaharins (LM), Indriksons (Sko), Mališkovs, Gavrilovs (Daugava), parējie klubi nav nopietnā līmenī, bet paldies, ka viņi ir. Viņi arī veido klubu futbolu pēc sava maka biezuma un saprašanas.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 00:49, pirms 14 gadiem
makers rakstīja: Par Somiju, to mes redzesim tuvakajaas dienaas!
Un par Islandi, redzesim ka mums ies under19, esam vienaa grupaa! Islane nemas tik slikta nav!

Es vairaak domaju kad galiigaa pakaljaaa ir lff, ne klubi!
Nejauc divas atšķirīgas lietas - klubus un dažāda vecuma nacionālās izlases. Piemēram, Bosnijā klubi ir vājāki par mūsējiem, bet toties ir lieliska izlase no teicamiem spēlētājiem, kas spēlē nesalīdzināmā līmenī ar Latvijas futbolistiem.

     [+] [-]

, 2011-08-05 00:49, pirms 14 gadiem
Member associations - UEFA rankings - Country...

Islande - 40 vietaa
Latvija - 38 vietaa
Somi - 30 vietaa

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Labi, tad paskaties, kādi sasniegumi Eirokausos ir tik attīstītām valstīm kā Somija, Islande. Tur kara nav bijis gandrīz 70 gadu, varējuši būvēt savu sistēmu no sākuma. Bet neko tā arī nav uzbūvējuši.

Žēl, ka cilvēki Latvijā nesaprot - klubu futbols balstās uz atsevišķu cilvēku vēlmi ieguldīt tajā naudu - Bespalovs (FKV), Zaharins (LM), Indriksons (Sko), Mališkovs, Gavrilovs (Daugava), parējie klubi nav nopietnā līmenī, bet paldies, ka viņi ir. Viņi arī veido klubu futbolu pēc sava maka biezuma un saprašanas.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:50, pirms 14 gadiem
Tiem, kas vēl nav sapratuši - klubu līmenī visu izšķir nauda. Izlašu līmenī nauda nav būtiska, jo spēlētāji netrenējas un neprogresē nacionālajā izlasē, bet klubos.

     [+] [-]

, 2011-08-05 00:52, pirms 14 gadiem
Kapeec divas dazhaadas lietas?
piemers - Anglija, valsts skola, macas berni spelet, ir talans, atrada klubam, ar ligumu - 10% skolas attiistiibai! kapec to nevar dariit pie mums?

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Nejauc divas atšķirīgas lietas - klubus un dažāda vecuma nacionālās izlases. Piemēram, Bosnijā klubi ir vājāki par mūsējiem, bet toties ir lieliska izlase no teicamiem spēlētājiem, kas spēlē nesalīdzināmā līmenī ar Latvijas futbolistiem.

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 00:53, pirms 14 gadiem
Andresens rakstīja: Tu vecais aazi te nedirs tik daudz, man jau saak besiit lasiit tavas glupiibas
Iemācies runāt ar cilvēkiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-08-05 00:55, pirms 14 gadiem
makers rakstīja: Kapeec divas dazhaadas lietas?
piemers - Anglija, valsts skola, macas berni spelet, ir talans, atrada klubam, ar ligumu - 10% skolas attiistiibai! kapec to nevar dariit pie mums?
Nevar salīdzināt Latvijas un Anglijas situāciju.

  +3 [+] [-]

, 2011-08-05 00:59, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Nevar salīdzināt Latvijas un Anglijas situāciju.
Nav jasaliidzina, ir jaiet uz to! Ja nav merkka, tad mes ilgi uzvietas sedeesim!!
Slēpts komentārs: britiw_h-side

  -3 [+] [-]

, 2011-08-05 01:03, pirms 14 gadiem
makers rakstīja: Nav jasaliidzina, ir jaiet uz to! Ja nav merkka, tad mes ilgi uzvietas sedeesim!!
Anglijā futbols ir karalis, regbijs un pārējie sporta veidi jūtami iepaliek. Latvijā ir trīs vienlīdz stipri sporta veidi - hokejs, futbols, basketbols.
Slēpts komentārs: Andresens

     [+] [-]

, 2011-08-05 01:10, pirms 14 gadiem
Anglija futbols nav karalis! Regbijs, Krikets, Golfs, Peldeshana! Futbolu vienkarsi reklame vairak! Vari atbraukt pie manis, kopa aiziesim un Regbiju..... Bath, UK!

Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Anglijā futbols ir karalis, regbijs un pārējie sporta veidi jūtami iepaliek. Latvijā ir trīs vienlīdz stipri sporta veidi - hokejs, futbols, basketbols.

     [+] [-]

, 2011-08-05 01:12, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Anglijā futbols ir karalis, regbijs un pārējie sporta veidi jūtami iepaliek. Latvijā ir trīs vienlīdz stipri sporta veidi - hokejs, futbols, basketbols.
Nu es neteiktu ka visi sie sporta veidi ir vienliidziigi

     [+] [-]

, 2011-08-05 01:17, pirms 14 gadiem
TVGOLO.com | Latest goals and highlights from...

skaisti, tikai 0:7!

  +1 [+] [-]

, 2011-08-05 01:24, pirms 14 gadiem
3 goli devītniekos, 2 no aizmugures stāvokļa un 2 savos vārtos! neviens ar galvu

  +5 [+] [-]

, 2011-08-05 01:25, pirms 14 gadiem
Man nebija ne mazākā optimisma pirms šīs spēles. Biju pārliecināts, ka ventiņi zaudēs, bet nu jopt, 0:7 tur vajag pacensties, Ar visu savu skepticismu šitādu aplauzienu negaidīju. Nevaru pat iedomāties, ko Ventspils futbolisti viens otram teica pēc spēles un ko viņiem teica treneris. Pēc tādām sagrāvēm tīri emocionāli piezogās doma, vai kāda jēga vispār kaut ko spēlēt, ja jau mūsu līmenis ir tāds uz lielā futbola altāra. Skeptiski uz visu to mūsu futbolistu varēšanu skatos, bet , ka tik šķidri, negribās ticēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 04:40, pirms 14 gadiem
Nedaudz pietrūka, lai "Ventspils" tiktu tālāk !

     [+] [-]

, 2011-08-05 06:19, pirms 14 gadiem
Koooo ? Nikai 7 !!!! Velns 12-0 istais!!!

     [+] [-]

, 2011-08-05 06:24, pirms 14 gadiem
gadās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2011-08-05 07:21, pirms 14 gadiem
sūds ne futbols tai Latvijā. Hokejs rullē!

  -4 [+] [-]

, 2011-08-05 07:43, pirms 14 gadiem
Mjā tas ir Latviajs futbols, toto un neaks vairāk

     [+] [-]

, 2011-08-05 07:44, pirms 14 gadiem
RudolfsA rakstīja: Lembergam futbols neinteresē, tas tā dumjo Rīdzinieku domu kliedēšanai, viņš ir mūsu balsts Ventspilī, jo ja nebūtu viņš nebūtu daudz kā par ko mēs Ventspilnieki esam pateicīgi.
Viņš jums to stāsta uz ielas ar megafonu?

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 07:46, pirms 14 gadiem
Krišjānis Kļaviņš rakstīja: Tiem, kas vēl nav sapratuši - klubu līmenī visu izšķir nauda. Izlašu līmenī nauda nav būtiska, jo spēlētāji netrenējas un neprogresē nacionālajā izlasē, bet klubos.
A lai trenētos un progresētu vajag labu klubu un līgu. Tātad visu izšķir nauda.

     [+] [-]

, 2011-08-05 07:54, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: daži te bļauj ka mums nevajag hokeja superklubu bet gan savu hokeja čempis. Te ir mūsu futbola čempis un nav futbola superklubs-vai ir iemesls priekam-urrā mums ir savs čempionāts futbolā-jā priecāties var , bet jautājums kas sagādā prieku līdzjutējiem vairāk superkluba spēles vai vietējie čempionāti.
Skonto 0-1 0-2 Daugava 0-5 Liepāja 1-4 ventspils 0-7 - kas tas par murgu kopumā jau otro gadu pēc kārtas.
Pilnīgi lieka diskusija futbola sakarā:parādi man Latvijā spēlētājus no kuriem varētu izveidot superklubu.

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:30, pirms 14 gadiem
Un šādi Ventspils savu un Latvijas vārdu nes plašajā pasaulē, ja negrib spēlēt, tad labāk nemaz nespēlēt un netērēt līdzekļus nokļūšanai Belgradā!

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:35, pirms 14 gadiem
Tīrākais totalizatora rezultāts! 9 sitieni pa vārtiem un 7 goli - varēja būtu astoņi, bet viens neveikli atsists sitiens tomēr pārvēlās pāri štangai. Vārtsargs laida iekšā visu - vienkārši skaists teātris no viņa puses- izmisīgi lecieni, ļoti veiksmīgi izvēlētas pozīcijas, pat no 30+ metriem nevar normāli noreaģēt uz palēnu sitienu. Pēc pirmā puslaika izslēdzu teļļuku, pretīgi.

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:36, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Pilnīgi lieka diskusija futbola sakarā:parādi man Latvijā spēlētājus no kuriem varētu izveidot superklubu.
Un kur tad tas superklubs spēlētu,sistu pārējos Latvijas klubus.Lai kāds tas līmenis ir ,tomēr skatītāju intrese izņemot Rīgu,par čempionātu pieaug. Gan Gulbenē,gan Jelgavā ir fantastiska futbola atmosfēra.

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:36, pirms 14 gadiem
šī jau ir bezatbildība. murgs. tā spēlē tikai cirvji, kuri necīnās līdz galam. es atlaistu visu komandu. tas tak nav normāli. ja saproti ka nav varianti, tad palīdzi vārtusargam kaut cienīgi nostāvēt.

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:38, pirms 14 gadiem
kāpēc murgs? viss kā bija gaidīts

     [+] [-]

, 2011-08-05 08:44, pirms 14 gadiem
4aliic rakstīja: Un šādi Ventspils savu un Latvijas vārdu nes plašajā pasaulē, ja negrib spēlēt, tad labāk nemaz nespēlēt un netērēt līdzekļus nokļūšanai Belgradā!
Mani drīzāk pārsteidza piermās spēles rezultāts,jo crvena zvezda ir labs klubs,kurš noteikti nebūs viegls pretinieks arī Eiropas vadošajiem klubiem.Diemžēl līdz ar leģionāru limita atcelšanu ir notikusi liela Eiropas klubu noslāņošanās un klubi no mazajām rietumeiropas un austrumeiropas valstīm nekādi nevar konkurēt ar superklubiem.Piemēram vēl pagājušā gadu simta 80 gados 90 sākumā ,nekad nevarēja prognozēt kurš klubs uzvarēs čempionvienību kausā[to spēja gan crvena zvezda,gan steua],tagad praktiski ir skaidrs ,ka tas būs itāļu,spāņu,angļu,vai vāciešu klubs,pat fraņčiem un portugāļiem irļoti maz cerību,nerunājot par citu valstu klubiem.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 08:58, pirms 14 gadiem
kad es vienreiz šeit izteicu savu viedokli par to cik bēdīgs mums ir klubu līmenis salīdzinot ar citu eiropas līgu (šeit nav runa par grandu vai pusgrandu līgām), tad nezinu kapēc visi man klupa krāgā, ka tā nēesot, ka ventspils esot tuvu normālam eiropas klubu līmenim..tagad smejos un rādu ar pirkstu..hahahahahahaha ..... tā NAV un nekad nebūs, latvijā klubu futbols ir pilnīgi nebaudāms, vienīgi var sekot līdzi tabuluā cipariem, kad 4 klubiem apmēram vienāds punktu skaits, bet pati spēle ir vnk ..... pat 1 Ls nemaksātu, lai ietu uz spēli

     [+] [-]

, 2011-08-05 09:11, pirms 14 gadiem
Pazorņiki! Tā ir mums ar futbolu Latvijā! Pēctam brīnās ka vairs nav futbolam tāda atbalsta, ka uz LV izlases spēlēm nenāk cilvēki, nav jav vērts tāpat praktiski vienmēr ir paredzams iznākums!!! Ne par velti Hokejs ir mūsu valtī nr1 sportaveids tur vismaz ir interesantaak un var uz kko cerēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 09:20, pirms 14 gadiem
RudolfsA rakstīja: Lembergam futbols neinteresē, tas tā dumjo Rīdzinieku domu kliedēšanai, viņš ir mūsu balsts Ventspilī, jo ja nebūtu viņš nebūtu daudz kā par ko mēs Ventspilnieki esam pateicīgi.
Vispār jau vārds "rīdzinieki" ir jāraksta ar mazo burtu, tā kā pats ar neesi nekāds gudrais. Tas tā- no dumjo rīdzinieku puses.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 09:28, pirms 14 gadiem
Marius rakstīja: Latvijā ir trīs vienlīdz stipri sporta veidi - hokejs, futbols, basketbols.

nu nez vai, Krišjāni, tā būs. Futbols Latvijā taču krietni atpaliek no hokeja. Arī basketbols jau sāk atpalikt
Ko nozīmē stirpi sporta veidi?
Ja skatās pēc popularitētes un cilvēku apmeklētības un fanošanas, tad ir tikai hokejs!
Ja skatās no sporta pieejamības, tad līderi ir basketbols un futbols (jo to var spēlēt jebkurā sētas stūrī, pļavā utt)
Ja pēc izmaksām, tad noteikti atkal basketbols un futbols, jo vajadzīgas kedas un forma un viss.
Ja skatās kurš no šiem sporta veidiem izaudzinas par normālu "mužiku"un cilvēku, tad tikai un vienīgi hokejs, jo futbolu spēlē vieni vienīgi aktieri, tāpat kā ik pa brīdim basketbolisti...ja futbolistu vai basketbolistu ietērptu hokeja formā un ieliktu borta, kautvai trāpītu ar ripu ... raudātu kā mazs bērns, izturības nekādas!!!

     [+] [-]

, 2011-08-05 09:38, pirms 14 gadiem
ir jāaizliedz futbolu valstiski sponsorēt nauda jānovirza latviskākiem sporta veidiem !

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 09:41, pirms 14 gadiem
0:7 ???? A ko tik maz????......
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 10:11, pirms 14 gadiem
tiesnesis noraka

     [+] [-]

, 2011-08-05 10:25, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: nu ko,tad vajag atjaunot RIGAS DAUGAVU tikai kas tur speles? puse no LV izlases ar VERPAKOVSKI prieksgala,GORKSU no Anglijas bus gruti dabut,par RUDNEVU var pat nesapniot visi LAIZANI,pats isti vairs nezinu cik vini mums ir Liepajas leisI,un D-pils gruzini
Hokejā ir sitiuācija kad šādu superklubu var izveidot, bet futbolā tas ir ļoti grūti gribas teikt neiespējami, bet piemēram no fantastikas būtu mums budžets ap 20 miljoniem tad varētu sākt domāt-tas no fantastikas.
Domāju ka man piekristu vismaz procenti 80 ka piemēram superklubs(protams Latvijas mērogā) izveidotos un spēlētu Krievijas premjerlīgā - skatītāji un interese būtu milzīgi liela. Labi nespēlēs Krievijā -dažiem te no šīs valsts viss liekas slikts tad spēlētu Polijas līgā-neslikti, bet ja Daugava Vācijas bundeslīgā-fantastika protams piekrītu , bet nu neticu ka būs daudzi kas teiktu ka tas nāktu par slikti Latvijas futbolam un skatītāju interese būtu maza.
Protams nolaižos uz zemes un saprotu ka nevar to ko nevar..tas tā piemērs

     [+] [-]

, 2011-08-05 10:53, pirms 14 gadiem
Ar futbolu ir tā, ka izveidot supetklubu no no Latvijas spēlētājiem ir vienkārši nereāli. Var nolikt pret Crvena Zvezda visu Latvijas izlasi, bet tāpat būs zāģis. Kā tur kāds vienreiz jokoja pirms gadiem 10: spēcīgākā valsts izlase pasaulē ir Milānas Inter

     [+] [-]

, 2011-08-05 10:54, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Ar futbolu ir tā, ka izveidot supetklubu no no Latvijas spēlētājiem ir vienkārši nereāli. Var nolikt pret Crvena Zvezda visu Latvijas izlasi, bet tāpat būs zāģis. Kā tur kāds vienreiz jokoja pirms gadiem 10: spēcīgākā valsts izlase pasaulē ir Milānas Inter
Te nu gan nevar piekrist - Latvijas izlase ir stiprāka par serbu klubu- nevajag jau braukt otrā galējībā. Tāds Inter mūs apspēlētu, bet ne jau parasts klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:06, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Te nu gan nevar piekrist - Latvijas izlase ir stiprāka par serbu klubu- nevajag jau braukt otrā galējībā. Tāds Inter mūs apspēlētu, bet ne jau parasts klubs.
Varbūt arī nedaudz pārspīlēju, bet nu nav mums Latvijas komandās spēlētāju, kuri varētu tikt kaut tās pašas Sarkanās Zvaigznes sastāvā. Ieskaitot Verpakovski, Cauņu vai Goršu. Un pat Paharu laikā, kad viņš vēl spēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:10, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Ko nozīmē stirpi sporta veidi?
Ja skatās pēc popularitētes un cilvēku apmeklētības un fanošanas, tad ir tikai hokejs!
Ja skatās no sporta pieejamības, tad līderi ir basketbols un futbols (jo to var spēlēt jebkurā sētas stūrī, pļavā utt)
Ja pēc izmaksām, tad noteikti atkal basketbols un futbols, jo vajadzīgas kedas un forma un viss.
Ja skatās kurš no šiem sporta veidiem izaudzinas par normālu "mužiku"un cilvēku, tad tikai un vienīgi hokejs, jo futbolu spēlē vieni vienīgi aktieri, tāpat kā ik pa brīdim basketbolisti...ja futbolistu vai basketbolistu ietērptu hokeja formā un ieliktu borta, kautvai trāpītu ar ripu ... raudātu kā mazs bērns, izturības nekādas!!!
Ja hokejistu ieliktu vārtos un nospārdītu viņš arī raudātu, domā, ko runā

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:14, pirms 14 gadiem
xZ rakstīja: Varbūt arī nedaudz pārspīlēju, bet nu nav mums Latvijas komandās spēlētāju, kuri varētu tikt kaut tās pašas Sarkanās Zvaigznes sastāvā. Ieskaitot Verpakovski, Cauņu vai Goršu. Un pat Paharu laikā, kad viņš vēl spēlēja.
Mums izskatās ka uz šodienu ir 4 laba līmeņa futbolisti- Gorkšs, Rudņevs, Cauņa, Vaņins. Tas mans subjektīvs skatījums. Verpakovski šeit nepieskaitu.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:14, pirms 14 gadiem
ja futbolistu vai basketbolistu ietērptu hokeja formā un ieliktu borta, kautvai trāpītu ar ripu ... raudātu kā mazs bērns, izturības nekādas!!!
____________________________________

Diemžēl, ja hokejistu paliktu baskerbolā zem groza, tad arī viņš raudātu. Šiem sporta veidiem ir nepieciešamas pilnīgi atšķirīgas iemaņas.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:15, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Mums izskatās ka uz šodienu ir 4 laba līmeņa futbolisti- Gorkšs, Rudņevs, Cauņa, Vaņins. Tas mans subjektīvs skatījums. Verpakovski šeit nepieskaitu.
Piekrītu. Bet, kā zinām, tad 4 spēlētāji neveido pat pusi no tīma.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:15, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Ja skatās pēc popularitētes un cilvēku apmeklētības un fanošanas, tad ir tikai hokejs!
Nevis ir tikai hokejs, bet ir tikai Dinamo. RD popularitāti nevajag jaukt ar hokeja popularitāti. Būs Latvijā futbola klubs, kas spēlēs pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, turklāt tur spēlētu arī vietējie, nevis tikai leģionāri, tad būs arī milzu popularitāte un tūkstoši tribīnēs (tiesa, vajadzētu jaunu stadionu)...Vari paskaidrot, kāpēc LAČ ir tik maz apmeklēts? Latvijā nav tādu tradīciju, lai klubam būtu stabils atbalstītāju loks. Masas pie mums iet tikai tad, ja ir solīda līmeņa spēles.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:20, pirms 14 gadiem
gintsc rakstīja: Ja skatās pēc popularitētes un cilvēku apmeklētības un fanošanas, tad ir tikai hokejs!
________________________________________

šis ir lielākais bulšits, ko parasti pauž tikai Rīgas un tikai Dinamo fani! Pajautā pats sev: kas stāv latvieša ģimenes pagalmā - hokeja vārti vai basketa grozs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 11:37, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: idiotisks arguments butu man tada iespeja,tad pagalma butu mini maksligais ledus laukums ar mini vartiem un mini bortiem ta4u tadas iespejas nav.pagalma ari nav nu labi,to grozu varetu kaut kur piekarinat,bet tas nenozime,ka man basits patik vairak neka hokis un ja vienlaicigi pa TV raditu DR jeb VEF speles,tad uzmini no trim reizem ,ko es,un ne tikai es, VAIRAKUMS sporta fanu skatitos?
Tu pilnīgi noteikti, puis, neko nezini no LV basketbola (un arī hokeja) vēstures, mentalitātes un visa pārējā. Pilnīgi noteikti arī neesi gājis uz VEF spēlēm pret Maskavas CSKA piesmakušā Daugavas Sporta namā. Neuzdod savas personiskās domas par vairākumu

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 11:40, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Nevis ir tikai hokejs, bet ir tikai Dinamo. RD popularitāti nevajag jaukt ar hokeja popularitāti. Būs Latvijā futbola klubs, kas spēlēs pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, turklāt tur spēlētu arī vietējie, nevis tikai leģionāri, tad būs arī milzu popularitāte un tūkstoši tribīnēs (tiesa, vajadzētu jaunu stadionu)...Vari paskaidrot, kāpēc LAČ ir tik maz apmeklēts? Latvijā nav tādu tradīciju, lai klubam būtu stabils atbalstītāju loks. Masas pie mums iet tikai tad, ja ir solīda līmeņa spēles.
Nav pat jaskatās LČ, jo pietiek paskatīties uz tukšām tribīnēm HK,,Rīga'' spēles laikā, lai saprastu, ka tā letiņu lielā hokejmīlestība ir stipri pārspīlēta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:43, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav pat jaskatās LČ, jo pietiek paskatīties uz tukšām tribīnēm HK,,Rīga'' spēles laikā, lai saprastu, ka tā letiņu lielā hokejmīlestība ir stipri pārspīlēta.
Precīzāk pat nevar pateikt.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:44, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Vari paskaidrot, kāpēc LAČ ir tik maz apmeklēts? Latvijā nav tādu tradīciju, lai klubam būtu stabils atbalstītāju loks.
zini kapec LAC nav apmeklets? varbut vari man nosaukt vel kadu valsti pasaule, kur cilveku tukstosi iet skatities amatieru cempionatus un jauniesu cempionatus(iznemot kanadu, kur tris junioru cempionati ir patiesam loti augsta limeni)?
Latvija nav profesionala cempionata. un ar to viss ir pateikts. LACa spele tikai amatieri/veterani(monarchi) vai berni.
Un tikai nesaki, ka man nav taisniba, vari nosaukt futbola kadu valsti kur skatitaji nak uz bernu un jauniesu spelem? (neskaitot vecakus un draugus)
laika, kad Latvija bija profesionalais hokejs (R200, LM, ASK, latgale) tad ari interese un aziotaza bija.
normala pasaule ligas kuras spele veterani, amatieri un berni kopa ir 3 vai pat 4 pec skalas savas valstis.
Tapec nevajag te teikt, ka hokejs latvija nav populars, nekur pasaule bernu un veteranu apvienotas ligas neizpelnas nekadu interesi.
Kad Latvija bus profesionala hokeja liga ar profesionaliem speletajiem kuri ar to pelna iztiku nevis pirms spelem strada celtnieciba, tad ari varesim novertet to cik patiesiba hokejs latvieisiem ir saistoss.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:48, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: un vel.kur tu tuvuma redzi OTRO LABAKO PASAULES LIGU FUTBOLA? KRIEVIJA ta noteikti nav.nav ari ne LIETUVA,ne BALTKRIEVIJA,ne POLIJA,ne ari Skandinavijas valstis.un nav mums tada limenia speletaju izlase,kadi hokeja ir brali REDLIHI,DARZINS,par OZO es vispar kluseju.hokejisti ir galvastiesu augstak starptautiskaja limeni pec meistaribas neka musu futbolisti(iznemot Rudnevu,un varbut VERPAKOVSKI)

ja Rēdlihi un Dārziņš būtu tik labi, tad par viņiem šobrīd kautos vismaz Penguins vai NY Rangers. Tā kā tas nenotiek, tad maksimums, ko Lauris var dabūt, ir līgums ar AKBars.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:50, pirms 14 gadiem
a-burts rakstīja: ja tu runa par Padumjiem laikiem,tad biletes nevareja dabut ne uz sporta pili, ne uz sporta namu,sad tad ari uz DAUGAVAS STADIONU viss bija izpardots.ar apmekletibu viss bija kartiba.bilesu cenas bija NIECIGAS,tikai ka jau PSRS laikos vis
Tas nekādi neatbildēja uz jautājumu par basketbola popularitāti šajā valstī. Godīgi sakot, mani druski izbesī, ja kāds nopietni uzskata, ka hokejs šajā valstī ir populārāks par basketu.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:55, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja:
1) "Latvija nav profesionala cempionata. un ar to viss ir pateikts. LACa spele tikai amatieri/veterani(monarchi) vai berni."

Laikos, kad LAČ vēl bija tīri sakarīga līmeņa, tad arī kaut kā negāja pa pieciem tūkstošiem uz spēli.

2) "zini kapec LAC nav apmeklets? varbut vari man nosaukt vel kadu valsti pasaule, kur cilveku tukstosi iet skatities amatieru cempionatus un jauniesu cempionatus(iznemot kanadu, kur tris junioru cempionati ir patiesam loti augsta limeni)?"

Tieši par to jau ir runa. Runas par hokeja kā vienīgo sporta veidu ir radušās tieši tādēļ, ka tiek salīdzināti pilnīgi dažādi līmeņi. Nu, kā var salīdzināt RD apmeklētību ar Virslīgu? Pilnīgi nekorekts salīdzinājums. Virslīga ir jāsalīdzina ar LAČ, ar LBL, bet ne jau ar Dinamo.

3) "Tapec nevajag te teikt, ka hokejs latvija nav populars,"

Nocitē to vietu, kur teicu, ka hokejs nav populārs.

  -2 [+] [-]

, 2011-08-05 11:55, pirms 14 gadiem
ja tu runa par Padumjiem laikiem
_____________________
Pie tam saprotu, ka dzīvo Gudros laikos

  +1 [+] [-]

, 2011-08-05 11:55, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nav pat jaskatās LČ, jo pietiek paskatīties uz tukšām tribīnēm HK,,Rīga'' spēles laikā, lai saprastu, ka tā letiņu lielā hokejmīlestība ir stipri pārspīlēta.
nosauc vel kadu ligu bez CHL kanada un NCAA amerika(kur attiecigajiem sporta vieidiem limenis ir visai kosmisks), kur vel junioru un bernu sports ir populars.

     [+] [-]

, 2011-08-05 11:58, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Nevis ir tikai hokejs, bet ir tikai Dinamo. RD popularitāti nevajag jaukt ar hokeja popularitāti. Būs Latvijā futbola klubs, kas spēlēs pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, turklāt tur spēlētu arī vietējie, nevis tikai leģionāri, tad būs arī milzu popularitāte un tūkstoši tribīnēs (tiesa, vajadzētu jaunu stadionu)...Vari paskaidrot, kāpēc LAČ ir tik maz apmeklēts? Latvijā nav tādu tradīciju, lai klubam būtu stabils atbalstītāju loks. Masas pie mums iet tikai tad, ja ir solīda līmeņa spēles.
Nevaru piekrist par hokeja popularitāti. Tribīnes ir viena lieta-tur patiešām it tikai Dinamo un vēl pāris izlases spēles aprīlī-tikai uz izlases spēlēm arī gribētos vairāk cilvēku-atzīšos labāk pats aizeju uz Rīga spēlēm nekā izlases pārbaudes spēlēm-ja eju uz kādu sporta pasākumu tad pirmais nosacījums spēlei jābūt nopietnai kad cīnās par kaut ko-nespēju skatīties pārbaudes spēles nevienā sporta veidā pat augstā līmenī.
Bet par hokeju tā milzīgā popularitāte ir tā ka neskatoties uz izmaksām ļoti daudz ir jaunie mazie hokejisti kuri trenējās. Par hokeju runā daudz. Pat darbā dzirdu ka apspriež ne tikai Dinamo, bet arī Rīgas spēles - interese ir liela. Hokejam viena problēma dārdzība un nav visur tik brīvi pieejams kā futbols basketbols utt.
Kur slēpjās Dinamo nozīme-ir šovs,kas tomēr ļoti daudz ko nozīme un var brīnišķīgi atpūsties-pat zaidējot sāpīgi vai smagi pēc spēles mājās braucot ir pat ļoti labs noskaņojums-atmosfēra-kaut arī KHL bet jūtos kaut kā ļoti latviski-himna, karogi, latviskie saukļi, dziesmas, visur mūs karoga krāsas, un galvenais tāds draudzīgs noskaņojums, labākie savējie ar dažiem izņēmumiem, spēcīgi pretinieki, ļoti spēcīga līga, pasaules zvaigznes var redzēt.
Ja būtu Daugava ar labākiem Latvijas futbolistiem 2 spēcīgākā līgā pasaulē, ar šoviem, reklāmām , atribūtiku , iespējams ka tas varētu pārsist hokeju ...
Basketbols patīk jūtami mazāk kā sporta veids , bet tomēŗ interesējos, jo ir kaut kāds līmenis, spēcīgi pretinieki, bet interese ir ne jau par vietējo čempionātu, bet par BBL, VTB. Zinu ka ar lielu interesi sekošu VEF gaitām VTB. Ir jāraujās arā no savas ligzdas(Latvijas čempjiem-es nesaku ka tos nevajag) un jāmēģina spēlēt plašākos ūdeņos ne tikai izlašu līmenī-tikai tā var radīt interesi. Protams padomājot ka tas nav tikai sports bet lieliska atpūta-daudzi iet ar ģimenēm ja ir interesanti ne tikai pašam bet arī bērniem, sievai ..
Kas interesants ir Latvijas futbola čempī-ēdināšana, tualetes, informācija? Ja būtu jāliek vērtējums 10 ballu sistēmā tad šajās jomās būtu jādomā vai var likt vairāk par 1.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 12:06, pirms 14 gadiem
ir kaut kā tā sanācis, ka futbols Latvijā ir izvērties par tipisku krievu sporta veidu. Un arī hokejs tāds būs līdz brīdim, kad puiku komandās pārstās runāt un dot komandas krieviski

  -3 [+] [-]

, 2011-08-05 12:09, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: nosauc vel kadu ligu bez CHL kanada un NCAA amerika(kur attiecigajiem sporta vieidiem limenis ir visai kosmisks), kur vel junioru un bernu sports ir populars.
Man po kas notiek amerika vai Eiropā.
Es rakstu tikai un vienīgi par izslavēto letiņu lielo mīlestību uz Tautas sporta veidu Nr.1-hokeju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-08-05 12:12, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: 1) "Latvija nav profesionala cempionata. un ar to viss ir pateikts. LACa spele tikai amatieri/veterani(monarchi) vai berni."

Laikos, kad LAČ vēl bija tīri sakarīga līmeņa, tad arī kaut kā negāja pa pieciem tūkstošiem uz spēli.

2) "zini kapec LAC nav apmeklets? varbut vari man nosaukt vel kadu valsti pasaule, kur cilveku tukstosi iet skatities amatieru cempionatus un jauniesu cempionatus(iznemot kanadu, kur tris junioru cempionati ir patiesam loti augsta limeni)?"

Tieši par to jau ir runa. Runas par hokeja kā vienīgo sporta veidu ir radušās tieši tādēļ, ka tiek salīdzināti pilnīgi dažādi līmeņi. Nu, kā var salīdzināt RD apmeklētību ar Virslīgu? Pilnīgi nekorekts salīdzinājums. Virslīga ir jāsalīdzina ar LAČ, ar LBL, bet ne jau ar Dinamo.

3) "Tapec nevajag te teikt, ka hokejs latvija nav populars,"

Nocitē to vietu, kur teicu, ka hokejs nav populārs.
5 000 nekad nav nakusi un nekad nenaks pat tad ja LAC bus specigaka liga pasaule, jo lielaka arena Latvija bez arenas riga ir LM halle ar 2 000 vietam.
bet tas ta, pats atceros laikus, kad LM cinijas ar R2000 uz dzivibu un navi, pats staveju milzum gara rinda lai dabutu biletes gan uz AEHL, gan LAC spelem, biezi vien nemaz tas nevareja dabut, jo visas tika izpirktas momenta. veci staveja rinda pie kases lodzina vel pirms ta atversanas.
tadi laiki ir bijusi ari Latvijas hokeja.
sobrid prasit no cilvekiem kautko tadu butu... nekaunigi. ok, Liepaja vel ir profesionala komanda, bet nav jau vairs tada kairinataja ka R2000. bac klubi, lielai dalai cilveku neko ipasi neizsaka un ari neinterese.
sobrid vard salikums LAC skan ka Latvijas atklatais cempionats, bet patiesiba tas nav Latvijas cempionats. tas ir(bija) u20 cempionats ar divu amatieru/veteranu komandu piedalisanos.
protams, var jau teikt, ka anglija ari 5 ligas speles ir popularas, bet tur tas limenis vel ir loti atzistams.
ja musu sito te pasu jauniesu klubu kas spele LACa butu tads ka ZA top ligas, tad ari pie mums naktu tukstosi, bet patiesiba sis limenis ir teiksim ka ir - nozelojams. Pat cilveks kurs par hokeju nefano atri vien saprot kadu meslu vinam censas iesmeret
kas attiecas uz futbolu, tad tur ir identiska situacija, atceros, ka FKV speleja eiropas liga, pats skatijos un biju kaifa. parsledzies uz virsligu un vemt gribas.
Interesi par sportu veicina limenis. Ari kanada/zviedrija uz LAC limena spelem neviens nenaktu, ari Brazilija/anglija uz Virsligas spelem nenaktu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-08-05 12:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Man po kas notiek amerika vai Eiropā.
Es rakstu tikai un vienīgi par izslavēto letiņu lielo mīlestību uz Tautas sporta veidu Nr.1-hokeju.
si ir tava karteja iespeja malet visu melanakas krasas neka patiesiba ir?
tik pat labi tu vari pateikt ''uz latvijas u10 vecuma grupas spelem neviens nenak, te tev nu bija hokejs - sporta veids nr.1''
LAC - nenak, jo spele amatieri un juniori
HK riga - nenak, jo spele tikai juniori
saproti, jabut patiesam loti augstam limenim lai uz tadam junioru spelem kads naktu ar interesi. nekur pasaule iznemot ZA top ligas kur limenis ir tiesam iespaidigs nenak sie tukstosi la skatitos ka spele berni un juniori.

  -1 [+] [-]

, 2011-08-05 12:36, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja:
1) 5 000 nekad nav nakusi un nekad nenaks pat tad ja LAC bus specigaka liga pasaule, jo lielaka arena Latvija bez arenas riga ir LM halle ar 2 000 vietam.

Pieci tūkstoši, protams, bija pārspīlējums, nevis domāts kā reāls skaitlis. Bet par to "nekad" gan tev interesanta nostāja. Ja būsim labākā līga pasaulē, tad arī būs lielākas halles.

2) "protams, var jau teikt, ka anglija ari 5 ligas speles ir popularas, bet tur tas limenis vel ir loti atzistams.

Pretruna. Te tu saki, ka Anglijā 5.līga ir populāra, tad saki, ka neviens uz tādiem mačiem neietu. Tiesa, tev gan ir piebilde par līmeni, bet, ja tu domā, ka Anglijas 5.līgā ir ļoti augsts līmenis...jo īpaši, ja ņem vērā, ka tie paši angļi var izvēlēties skatīties 50 reizes augstāka līmeņa spēles. Tur nav nekāda sakara ar 5.līgas līmeni, bet gan tradīcijām un mentalitāti.

3) Par pārējo komentāru runājot.

Tu taču pateici pavisam to pašu, ko teicu es - lai Latvijā nāktu cilvēki, vajadzīgs līmenis. Varu atkārtot vēlreiz. Spriest par sporta veida popularitāti pēc vienas komandas apmeklējuma ir vienkārši smieklīgi. Vēl smieklīgāk, ja citos sporta veidos šim klubam nemaz nav ekvivalenta (VEF pagaidām vēl neskaitās). Un arī šo varu atkārtot vēlreiz - ja salīdzina popularitātes, nedrīkst RD salīdzināt ar LBL vai Virslīgu. Nacionālie čempionāti jāsalīdzina savā starpā, superklubi savā, izlases savā utt. Pie tam vēl jautājums, ko mēs saprotam ar vārdu "popularitāte"? Manuprāt, tas ir daudz kas vairāk nekā tikai apmeklējums.

     [+] [-]

, 2011-08-05 13:07, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Nevis ir tikai hokejs, bet ir tikai Dinamo. RD popularitāti nevajag jaukt ar hokeja popularitāti. Būs Latvijā futbola klubs, kas spēlēs pasaules otrajā spēcīgākajā līgā, turklāt tur spēlētu arī vietējie, nevis tikai leģionāri, tad būs arī milzu popularitāte un tūkstoši tribīnēs (tiesa, vajadzētu jaunu stadionu)...Vari paskaidrot, kāpēc LAČ ir tik maz apmeklēts? Latvijā nav tādu tradīciju, lai klubam būtu stabils atbalstītāju loks. Masas pie mums iet tikai tad, ja ir solīda līmeņa spēles.
Ne tikai RD, Latgales hokeja kluba spēles ir ļoti apmeklētas, LM spēles ir apmeklētas, Ozolniekos spēlēs ir apmeklētas..protams proporcionāli uz halles skatītāju vietu skaita (ja hallē ir 2000 vietas un atnāk 800 cilvēki uz Latvijas līgas spēli, tad tas ir daudz)...gribi teikt, ka fināls LAČ bija slikti apmeklēts??Nē..RD vnk šo sporta veidu interesi ir vēl vairāk vairojis, jo pirms tam bija tikai izlase, daži mūsējie ārpus robežām un tas arī viss

     [+] [-]

, 2011-08-05 13:48, pirms 14 gadiem
pagājušajā gadā rakstīju ka Latvijas līgā nav ko redzēt ne no Skonto,LM un visvairāk no Venspils. KO VARAT VĀRĪties komentāros lielie futbola pazinēji tikai mākat viens otru a-st kaut vienrei varētu izlasīt loģisku komentāru

     [+] [-]

, 2011-08-05 13:57, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: 1) 5 000 nekad nav nakusi un nekad nenaks pat tad ja LAC bus specigaka liga pasaule, jo lielaka arena Latvija bez arenas riga ir LM halle ar 2 000 vietam.

Pieci tūkstoši, protams, bija pārspīlējums, nevis domāts kā reāls skaitlis. Bet par to "nekad" gan tev interesanta nostāja. Ja būsim labākā līga pasaulē, tad arī būs lielākas halles.

2) "protams, var jau teikt, ka anglija ari 5 ligas speles ir popularas, bet tur tas limenis vel ir loti atzistams.

Pretruna. Te tu saki, ka Anglijā 5.līga ir populāra, tad saki, ka neviens uz tādiem mačiem neietu. Tiesa, tev gan ir piebilde par līmeni, bet, ja tu domā, ka Anglijas 5.līgā ir ļoti augsts līmenis...jo īpaši, ja ņem vērā, ka tie paši angļi var izvēlēties skatīties 50 reizes augstāka līmeņa spēles. Tur nav nekāda sakara ar 5.līgas līmeni, bet gan tradīcijām un mentalitāti.

3) Par pārējo komentāru runājot.

Tu taču pateici pavisam to pašu, ko teicu es - lai Latvijā nāktu cilvēki, vajadzīgs līmenis. Varu atkārtot vēlreiz. Spriest par sporta veida popularitāti pēc vienas komandas apmeklējuma ir vienkārši smieklīgi. Vēl smieklīgāk, ja citos sporta veidos šim klubam nemaz nav ekvivalenta (VEF pagaidām vēl neskaitās). Un arī šo varu atkārtot vēlreiz - ja salīdzina popularitātes, nedrīkst RD salīdzināt ar LBL vai Virslīgu. Nacionālie čempionāti jāsalīdzina savā starpā, superklubi savā, izlases savā utt. Pie tam vēl jautājums, ko mēs saprotam ar vārdu "popularitāte"? Manuprāt, tas ir daudz kas vairāk nekā tikai apmeklējums.
1. nu ja, protams, butu LAC labaka liga pasaule, butu ari halles lielakas, tas passaprotami.
labi, domas virziens mums abiem viena virziena tas ir divaini, jo man reti ar kuru saja portala saskan viedoklis par sim sapigajam temam - apmekletiba un popularitate.

     [+] [-]

, 2011-08-05 14:12, pirms 14 gadiem
Apkaunojoši!
Ja nevari noskriet pretinieku, tad kod kājās, dari jebko, bet ne jau zaudēt 0:7 futbolā!

     [+] [-]

, 2011-08-05 15:23, pirms 14 gadiem
Lai tie klauni tagad nāk mājas ar kājam!

     [+] [-]

, 2011-08-05 17:29, pirms 14 gadiem
Ventspils jau vienu gadu tika pat grupu turnīrā, malači. Tagad pāri parbrauca ceļarullis, nekas traks. N āks citi sū--- , šitie aizmirsīsies. Būs jaunas uzvaras, ja ne Ventspils, tad būs citi -Metalurgs, Skonto, varbūt Daugavpils. Nav ko cepties.

     [+] [-]

, 2011-08-05 21:37, pirms 14 gadiem
Njjjjjaaaaaaa...nu ko lai saka....tas ir briesmigs zāģis pat pēc hokeja mērauklas

     [+] [-]

, 2011-08-05 21:48, pirms 14 gadiem
Ir tikai viena pozitiva lietapretinieku komandas lidzjutejiem si ir svetku diena....un barcikiem ari.....