Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3

G grupa: Indzagi noķer Raulu, "Real" izglābjas Milānā

Agris Suveizda

G grupa: Indzagi noķer Raulu, "Real" izglābjas Milānā
Filipo Indzagi šovakar guva savus 70.vārtus Eirokausos
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar tika aizvadītas kārtējās UEFA Čempionu līgas spēles. G grupā centrālajā mačā Itālijas "Milan" spēja atspēlēties un pat izvirzīties vadībā, tomēr Madrides "Real" spēles izskaņā izlīdzināja rezultātu (2:2) un iekļuva astotdaļfinālā. Savukārt pirmo uzvaru guva Francijas "Auxerre", kas savā laukumā ar 2:1 pieveica Amsterdamas "Ajax".

Madrides "Real" iekļūst astotdaļfinālā

Pirmajā abu komandu spēlē Madrides "Real" savā laukumā bija pārāka ar 2:0. "Real" labā vārtus guva Krištianu Ronaldu un Mesuts Ezils, un jau 14.minūtē madridieši bija ieguvuši komfortablu divu vārtu pārsvaru, uzvaru noturot arī līdz mača beigām. Vietējā čempionātā "Real" ar deviņās spēlēs iegūtiem 23 punktiem ir līdere, par punktu apsteidzot sīvāko konkurenti "Barcelona". Savukārt "Milan" Itālijas čempionātā pēc deviņām kārtām par pieciem punktiem atpaliek no Romas "Lazio", kā arī par nieka punktu atpaliek no otra Milānas kluba "Inter". Mājiniekiem milāniešiem šovakar savainojuma dēļ nevarēja palīdzēt Masimo Odo un Daniele Bonera, toties Ronaldinju, Tjagu Silva, Džanluka Dzambrota un Masimo Ambrozini atgriezās ierindā. "Real", ja atskaita jau ilgu laiku savainotos Kakā, Ezekielu Garaju un Fernando Gago, bija teju labākajā sastāvā – uz Milānu nedevās vienīgi tik tikko no savainojuma atlabušais Lasana Diarā.

Lai arī bumbas kontrolē neliels pārsvars bija mājiniekiem, pirmajās 45 minūtēs tie bija madridieši, kas krietni biežāk bīstami apdraudēja pretinieka vārtus. Vispirms jau ceturtajā minūtē Kristians Abjati atvairīja Gonsalo Iguaina sitienu, pēc piecām minūtēm Pepe neprecīzi sita ar galvu, bet 12.minūtē sitienu izmēģināja arī Anhels di Marija. 19.minūtē divreiz lieliski uz vārtu līnijas nospēlēja Andrea Pirlo, glābjot savu komandu. Puslaika beigu daļā pēc Ronaldinju piespēles teicama iespēja atklāt rezultātu bija arī "Milan" uzbrucējam Zlatanam Ibrahimovičam – viņš pārmeta bumbu pāri Ikeram Kasiljasam, tomēr netrāpīja vārtos. Toties puslaika pašā izskaņā Iguains savu izdevību nepalaida garām. Di Marija savu tautieti izveda aci pret aci ar Abjati, un šoreiz Iguains nekļūdījās – 1:0! Pirmajā puslaikā ne tikai rezultāts, bet arī statistika bija "Real" labā – sitienu attiecība 11:3 (vārtu rāmī – 5:2) un stūra sitieni 3:0.

Otrā puslaika pirmajās 20 minūtēs vairāk bumbu kontrolēja viesi. Lai arī "Real" īpaši nesekmējās ar "Milan" aizsardzības bastionu caursišanu, madridieši pilnībā kontrolēja spēli. Viesi pacietīgi pieturēja bumbu, gaidot savu izdevību, taču pa to laiku savu izdevību ne tikai sagaidīja, bet arī izmantoja milānieši. 68.minūtē Dženaro Gatuzo pie sava soda laukuma apturēja Ezilu, un "Milan" pārgāja pretuzbrukumā. Savā malā kļūdījās Pepe, kuram garām tika Ibrahimovičs. Pēc Ibrahimoviča piespēles gar vārtiem ļoti neveiksmīgi nospēlēja arī Kasiljass, un Filipo Indzagi atlika vien ar galvu ieraidīt bumbu tukšos vārtos - 1:1!. Taču uz maiņu iznākušais Indzagi ne tikai panāca izlīdzinājumu, bet pēc desmit minūtēm arī guva otros vārtus. Lai arī Indzagi atradās aizmugurē, tiesneši to nefiksēja, un Filipo otrreiz ieraidīja bumbu "Real" vārtu tīklā. Tie bija Indzagi 70.vārti Eirokausos, līdz ar to viņš šajā rādītājā panāca slaveno spāņu uzbrucēju Raulu. Tomēr "Milan" nebija lemts iegūt trīs punktus, jo kompensācijas laika ceturtajā minūtē vārtu guvumu viesiem nokārtoja divi uz maiņu iznākušie spēlētāji - Pedro Leonam vārtu guvumā asistēja Karims Benzemā. Spēle noslēdzās ar neizšķirtu 2:2.

"Auxerre" izcīna pirmo uzvaru

Iepriekšējā kārtā Amsterdamā vietējais "Ajax" spēja mazākumā noturēt pārsvaru un ar 2:1 pieveikt "Auxerre", līdz ar to Francijas bronzas medaļniece krietni samazināja izredzes ne tikai uz izkļūšanu no grupas, bet arī uz trešo vietu, kas ļautu turpināt Eirokausu sezonu. "Ajax" šovakar nevarēja palīdzēt Anderss Oijers un Mido, bet viesiem nespēlēja Deniss Oljeks, Alēns Traorē, Antonijs Letaleks un Ireneušs Jeļens. "Ajax" Nīderlandes čempionātā pēc 12 spēlēm ieņem trešo vietu, taču no līderes "Twente" atpaliek tikai par viena punkta tiesu. Tikmēr "Auxerre" Francijā 11 mačos ieguvusi 14 punktus un ierindojas tikai 11 vietā, par septiņiem punktiem atpaliekot no pirmās vietas "Brest". Jāpiebilst, ka gan Francijas čempionātā, gan Čempionu līgā "Auxerre" savā laukumā līdz šim astoņās spēlēs bija guvusi tikai vienu uzvaru.

Lai arī spēli labāk uzsāka holandieši, jau devītajā minūtē gavilēja mājinieki. Slovēņu pussargs Valters Birsa centrēja soda laukumā, kur Žiljēns Kersija tālāk nogādāja bumbu Frederikam Sammaritano, kurš pārspēja "Ajax" vārtsargu Mārtenu Stekelenburgu. Jau pēc divām minūtēm "Ajax" varēja izlīdzināt rezultātu – Demija de Zēva sitiens pieveica vārtsargu, tomēr bumba lidoja gar pašu vārtu stabu. Kopumā "Ajax" daudz vairāk kontrolēja bumbu, taču ļoti daudz vārtu gūšanas iespēju viesiem nebija. 42.minūtē bīstami sita viens no "Ajax" līderiem Luiss Suaress. Vārtsargs Olivjē Sorēns nepaspēja noreaģēt uz urugvajieša sitienu, tomēr bumba atkal pievīla "Ajax" un lidoja garām vārtiem. Puslaika pašā izskaņā labu uzbrukumu izveidoja mājinieki, tomēr Stekelenburgs atvairīja Benuā Pedretī sitienu.

Spēles 55.minūtē mājinieki varēja dubultot pārsvaru, taču Adama Kulibalī pēc Pedretī piespēles no labas pozīcijas ar galvu sita pāri vārtiem. Pēc pāris minūtēm spēlē nācās iesaistīties Sorēnam, kurš atvairīja Suaresa sitienu. "Ajax" centās izlīdzināt rezultātu, taču ne Suaresam, ne de Zēvam, ne Muniram el Amdauī tas neizdevās. Tomēr 10 minūtes pirms pamatlaika beigām "Auxerre" cietoksnis beidzot krita - Benijs Alderveirelds ar galvu noslēdza Suaresa centrējumu. Taču jau pēc četrām minūtēm Stevens Lanžijs no tuvas distances lika otro reizi kapitulēt Stekelenburgam - 2:1! "Auxerre" svinēja laimīgu uzvaru un, pateicoties Pedro Leona vārtiem Milānā, saglabāja pat izredzes uz otro vietu grupā.

UEFA Čempionu līga, G grupa

Milan – Real 2:2 (0:1) (Indzagi 68', 78' - Iguains 45', Leons 90'+4)
Auxerre – Ajax 2:1 (1:0) (Sammaritano 8', Lanžijs 84' - Alderveirelds 80')

VKomandaSUNZVārtiP
1.Real43107:210
2.Milan41215:55
3.Ajax41124:64
4.Auxerre41033:63
Slēpts komentārs: siruan

 +12 [+] [-]

, 2010-11-03 23:42, pirms 14 gadiem
Inzagī tāpat ir ģēnijs, vienmēr īstajā brīdī, īstajā laikā
Slēpts komentārs: Muse777
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: DinamoFans
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 23:43, pirms 14 gadiem
Milānas aizsardzība... Nesta laikam vienīgais pusdzīvs mēģina sapurināt pārējos. Aizraujošs mačs, laikam jau likumsakarīgs rezultāts, prieks par Pipo nevīstošo jaunību, retais spēlētājs no pensionāru kluba, kurš vēl cīnās.

 +15 [+] [-]

, 2010-11-03 23:43, pirms 14 gadiem
DinamoFans rakstīja: Otrais gols AC Milan wnk lielisks!!! No comments!! Ronaldo visu spēli tīri spēlēja, bez simulācijas!
Otrajā golā Inzagi bija aizmugurē

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:44, pirms 14 gadiem
Ha ha, ronalds savaa elementaa. Kaut kaa jau likaas, ka rozaa ge... pamazaam saak atradinaaties no taadaam lietaam, a te peekshnji, she tev-simulation of the year.
Respekt gatuso, iists kabans. Nu un protams pipo kaa parasti, iistajaa vietaa un iistajaa laikaa. Ehh zheel ka nenotureeja uzvaru, laikam jau taisniigs rezultaats.

  +8 [+] [-]

, 2010-11-03 23:44, pirms 14 gadiem
Tiesnesi Milanu vilka lauka un beigas kad vadiba sak visu ko simulet tapec ari neuzvareja vini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 23:45, pirms 14 gadiem
DinamoFans rakstīja: Ronaldo visu spēli tīri spēlēja, bez simulācijas!
Obligāti!! ha ha

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 23:45, pirms 14 gadiem
PIPOOOO!!!
Slēpts komentārs: Jurģis Šekums

  +6 [+] [-]

, 2010-11-03 23:45, pirms 14 gadiem
Nu ko, tomēr zāģis Mourinjo vēl nav, tas priecē. Real nebija pelnījuši zaudējumu, jo rādīja normālu sniegumu, tik caurumi aizsardzība... Milan paši vainīgi, ka tik ilgi vārtījās pa zālāju, nebūtu klāt 5 min...

  +6 [+] [-]

, 2010-11-03 23:46, pirms 14 gadiem
Pretīgi skatīties uz tām Milan provokācijām. īpaši Inzagi. Pretīgi.

 +10 [+] [-]

, 2010-11-03 23:46, pirms 14 gadiem
DinamoFans rakstīja: Otrais gols AC Milan wnk lielisks!!! No comments!! Ronaldo visu spēli tīri spēlēja, bez simulācijas!
tur vismaz metru aizmugure bija,kur nu vēl lieliskāks gols

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 23:46, pirms 14 gadiem
"Real" šosezon turpina bez zaudējumiem. Prieks, ka izvilka, jo zaudējumu "Real" nebija pelnījuši, kaut vai par pirmo puslaiku.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 23:46, pirms 14 gadiem
Chikotilo rakstīja: Inzagī tāpat ir ģēnijs, vienmēr īstajā brīdī, īstajā laikā
un ļielāko ties vārtus gūst no aizmugures stāvokļa man viņam ir cits vārds "cilvēks aizmugure" prieks ka MR spēja izlīdzināt rezultātu,jo tiesneši nolažoja uz 2 golu...Ofsaidu atiecība ar iespaidīga 9(10)-1par labu ACM
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-11-03 23:50, pirms 14 gadiem
masalskis123 rakstīja: Nu vārtusargs MIlan lunis kaaut kāds šitādu bij jāvelk ārā
Milan neprot spēlēt līdz galam ielaist pašās pēdējās minūtēs tā tikai lūzeri prot!!
Tev nav ko citu darīt, kā visu dienu sēdēt pie datora un pievienot pie gandrīz katra raksta savu zīdaiņa līmeņa komentārus. Vismaz nepiesārņo futbola sadaļu.

Skatos, ka šitais frukts regulāri, kad beidzas UEFA CL spēles (un ne tikai), viens no pirmajiem iekomentē kaut kādu sūdu.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-03 23:52, pirms 14 gadiem
Milāna vispār neko īsti nevarēja likt pretī MAdridei. Visa spēle pagāja Real uzbrūkot. Tā ka viņi par šo neizšķirtu var tikai priecāties. turklāt vēl otrie vārti 100 % aizmugure. Kā tiesnesis ko tādu neredzēja? Pēdējās 10 minūtes, neskatāma vārtīšanās pa zemi. Real izskatījās labāki visu spēli, pat brīdī kad bija vadībā 1:0 turpināja uzbrūkošu futbolu. Bet Milan - kuriem jāgūst vārti, turpināja aizsargāties, un cerēt uz pretuzbrukumiem.
Slēpts komentārs: puika_labs_

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:55, pirms 14 gadiem
AC simulantiem ta paveicas ar tiesnesu palidzibu pie 2tra gola savadi jau AC simulantiem butu zaudejums

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:56, pirms 14 gadiem
Šo spēli es pieskaitītu pie ČL klasikas, tikai skumji, ka pašās beigās RM izlīdzināja. Pippo parādīja, ka ir leģenda - 2 goli 10 minūšu laikā! 70 vārti eirokausos.

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:56, pirms 14 gadiem
prieks par Pipo.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 23:56, pirms 14 gadiem
Ronaldo trāpīja pa kalu, bet šis saķer seju! Nesmuka rīcība, nesmuka!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 23:56, pirms 14 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Bet Ronoldo izkonkurē visu Milan komandu
man jau pa lielam po,bet barsas fans varētu paklusēt pēc vakardienas "spilgtā "snieguma

  -2 [+] [-]

, 2010-11-03 23:56, pirms 14 gadiem
Pansionāta tusiņš tomēr nespēj padarīt darbiņu līdz galam.
Manuprāt RM pārāk koncentrējās uz Ibras neitralizēšanu un redz kas no tā sanāca.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-11-03 23:59, pirms 14 gadiem
oskars_1991 rakstīja: Pretīgi skatīties uz tām Milan provokācijām. īpaši Inzagi. Pretīgi.
besi tie AC milana ka vini simuleja tur vareja dot dzeltenas kartites bet tiesnesi nenosvilp aizmuguri un simulanti iesit golu

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 00:00, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Šo spēli es pieskaitītu pie ČL klasikas, tikai skumji, ka pašās beigās RM izlīdzināja. Pippo parādīja, ka ir leģenda - 2 goli 10 minūšu laikā! 70 vārti eirokausos.
ar tiesnesu palidzibu jebkurs var iesist 10min 2vus golus :d

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 00:00, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: ko tu te vispār šmorē??? Vai tad izskatas ka RM ar Barcu šovakar spēlēja!!!
Tu kaut ko ne pa tēmu...!!!!Es skatos to ko vēlos...!Un ja vēlos paskatīties ,kā spēlē Milan,tad es to daru!

  +6 [+] [-]

, 2010-11-04 00:01, pirms 14 gadiem
trupac rakstīja: Ha ha, ronalds savaa elementaa. Kaut kaa jau likaas, ka rozaa ge... pamazaam saak atradinaaties no taadaam lietaam, a te peekshnji, she tev-simulation of the year.
Respekt gatuso, iists kabans. Nu un protams pipo kaa parasti, iistajaa vietaa un iistajaa laikaa. Ehh zheel ka nenotureeja uzvaru, laikam jau taisniigs rezultaats.
vecīt,saprotu,ka no cr nevari atraut ne acu,nekas,ne tu pirmais,ne pēdējais ar tādu orientāciju. paskaties plašāk,ieraudzīsi vēl desmitiem un simtiem futbolistu,kas simulē daudz biežāk, bet viņu izskats laikam nesaista tik ļoti tavu uzmanību. forši,ka vienam futbolistam tā pievērs uzmanību,vismaz tagad skaidrs,kāpēc tu spēles skaties

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:02, pirms 14 gadiem
jaa pippo paspideja, lai arii no aizmugures kols ir vinja kontaaa!

1pts nopelniits godam, tiesnesus nav ko vainot.. spele jau bij jabeidz 1.puslaikaa.. momenti jarealizee lai nenotiktu tas kas otrajaa!

ps: linijnieki jau ar aiztaisiitam aciim var celt karodzinju pret pippo, 99,9% ka sjis aizmuguree

skataama speele! tagad jakoncentreejas derbijam!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:02, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: vecīt,saprotu,ka no cr nevari atraut ne acu,nekas,ne tu pirmais,ne pēdējais ar tādu orientāciju. paskaties plašāk,ieraudzīsi vēl desmitiem un simtiem futbolistu,kas simulē daudz biežāk, bet viņu izskats laikam nesaista tik ļoti tavu uzmanību. forši,ka vienam futbolistam tā pievērs uzmanību,vismaz tagad skaidrs,kāpēc tu spēles skaties
labi teikts

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:04, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Šo spēli es pieskaitītu pie ČL klasikas, tikai skumji, ka pašās beigās RM izlīdzināja. Pippo parādīja, ka ir leģenda - 2 goli 10 minūšu laikā! 70 vārti eirokausos.
skumji tev siikais vai kam!?

pat neitralam skatiitaajam tas liktos tikai godiigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-11-04 00:06, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Šo spēli es pieskaitītu pie ČL klasikas, tikai skumji, ka pašās beigās RM izlīdzināja. Pippo parādīja, ka ir leģenda - 2 goli 10 minūšu laikā! 70 vārti eirokausos.
nemiiz, CL karalis driiz atbildees vecmeistaram Pippo!

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:06, pirms 14 gadiem
zinu ka bērnu futbolā uz mazā laukuma nav aizmugures,acīm redzot Inzagi vēl joprojām nevar pārslēgties uz lielo futbolu,kur tās tiek fiksētas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:09, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: Šo spēli es pieskaitītu pie ČL klasikas, tikai skumji, ka pašās beigās RM izlīdzināja. Pippo parādīja, ka ir leģenda - 2 goli 10 minūšu laikā! 70 vārti eirokausos.
70 vārti,bet man vienmēr viņš atmiņā ar ļoti spilgtu un diemžēl ļoti tipisku(viņam) epizodi,kā CL finālā pret liverpool pie stūra karodziņa streipuļoja,saķēris vēderu. tjipa streipuļoja uz stūri,bet attapās,ka ne uz to pusi (jāvelk laiks!), pagriezās,paspēra dažus soļus dziļāk laukumā un nokrita. nabadziņš,pēdējiem spēkiem. man viņš asociējas tikai ar simulācijām, gaudošanu utt, nevar pat salīdzināt ar raulu,kaut vārtu vienādi daudz

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:09, pirms 14 gadiem
Индзаги монстр, так играть в 37 лет

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:09, pirms 14 gadiem
Jurģis Šekums rakstīja: Suveizda kā vārtus var gūt Ronaldu un Leons un Iguans,ja ir tikai 2 vārti ???????????idiot
Par kādiem Ronaldu vārtiem tu runā?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:10, pirms 14 gadiem
DinamoFans rakstīja: Otrais gols AC Milan wnk lielisks!!! No comments!! Ronaldo visu spēli tīri spēlēja, bez simulācijas!

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:11, pirms 14 gadiem
General Franco rakstīja: aiztais grāpi ciet!!! Skaties ka tūlīt tu kaklu nesaķeri jo dabūsi pa seju
tu lakam indīgās p*peles esi saēdies.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:11, pirms 14 gadiem
Agris Suveizda rakstīja: Par kādiem Ronaldu vārtiem tu runā?
Cilvēks vienkārši nemāk uztver tekstu.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:12, pirms 14 gadiem
visiem komentiem...līdz šim..- Jā Real Madrid C.F. kontrolēja mača gaitu jau no pirmajām minūtēm ....līdz likumsakarīgi pirmā puslaika beigās tika gūti vārti...Abiatti tiešām neko vairs nevarēja glābt....ko nevarētu teikt par Pirlo kurš ap ~30 min lieliski divkārt nosargāja Rossoneeri vārtus, atsitot ar kāju un atraidot ar galvu no vārtu līnijas... !!! Likās, ka 2. puslaiks neko jaunu neienesīs šajā spēlē...arī es par to biju pārliecināts...., nu ko naudīgajam Realam padarīsi..., nekas nebija pretīm ka nomaina R80 - nu pavisam blāvs šajā spēlē...arī Alex.. Pato , nekāds bija, un tomēr veiksmīgi izvilka lozi Allegri... uzliekot veco "simulantu" - vislabākajā nozīmē Pippo - Filippo Inzaghi.....- pirmie vārti - kā vienmēr esmu īstajā vietā un brīdī....nu jā otrie...100% offside...bet tomēr gāja līdz galam...un rezultāts....žēl tikai ka Abiatti beigās ielaida...nu ļoti žēl...bet tik un tā...Real Madrid C.F. nekad nav vinnējusi A.C. Milan San Siro stadionā .....vēl nekad...oficiālajās spēlēs...visnotaļ labs rādītājs - kā nekā tikās divi vistitulētākie klubi pasaulē.....!!! FORZA MILAN!!! FORZA ROSSONERI!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:14, pirms 14 gadiem
Vai ir kas jauns? rakstīja: kas ir indīgā papele?
gan jau kaut kāds augs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:16, pirms 14 gadiem
slajs rakstīja: visiem komentiem...līdz šim..- Jā Real Madrid C.F. kontrolēja mača gaitu jau no pirmajām minūtēm ....līdz likumsakarīgi pirmā puslaika beigās tika gūti vārti...Abiatti tiešām neko vairs nevarēja glābt....ko nevarētu teikt par Pirlo kurš ap ~30 min lieliski divkārt nosargāja Rossoneeri vārtus, atsitot ar kāju un atraidot ar galvu no vārtu līnijas... !!! Likās, ka 2. puslaiks neko jaunu neienesīs šajā spēlē...arī es par to biju pārliecināts...., nu ko naudīgajam Realam padarīsi..., nekas nebija pretīm ka nomaina R80 - nu pavisam blāvs šajā spēlē...arī Alex.. Pato , nekāds bija, un tomēr veiksmīgi izvilka lozi Allegri... uzliekot veco "simulantu" - vislabākajā nozīmē Pippo - Filippo Inzaghi.....- pirmie vārti - kā vienmēr esmu īstajā vietā un brīdī....nu jā otrie...100% offside...bet tomēr gāja līdz galam...un rezultāts....žēl tikai ka Abiatti beigās ielaida...nu ļoti žēl...bet tik un tā...Real Madrid C.F. nekad nav vinnējusi A.C. Milan San Siro stadionā .....vēl nekad...oficiālajās spēlēs...visnotaļ labs rādītājs - kā nekā tikās divi vistitulētākie klubi pasaulē.....!!! FORZA MILAN!!! FORZA ROSSONERI!!!
drīzāk R80 nomainīja, jo (cik varēja noprast) sajuta sāpes vēl nesen iegūtajā un it kā izārstētajā savainojumā.
nevis viņš, bet pati Milāna bija blāva.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:19, pirms 14 gadiem
Atceroties kā Real Madrid, pateicoties tiesnešu darbībai, paglābās no 2 tīri iesistiem AC Milan vārtiem pagājušajā CL (Thiago Silva @ Bernabeu, Pato @ San Siro (laikam)), gluži vai jābrīnās par to, ka daži te gaudo par Inzaghi aizmuguri... Bet laikam jau Madrides fanu pārsvars šeit ir diezgan izteikts, tāpēc nebrīnos vairs par komentāru saturu un vērtējumiem.

No paša sākuma bija skaidrs, ka AC Milan spēlēs kā 2. numurs (zinot problēmas ar aizsardzību, nevar atļauties īpaši riskēt uzbrukumos), un lai arī AC Milan spēle nebija izcila, ne teicama, pat ne ļoti laba, uzdevums varēja tikt izpildīts - diemžēl nedaudz kaut kā beigās pietrūka :/

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:19, pirms 14 gadiem
slajs rakstīja: visiem komentiem...līdz šim..-
Oho, beidzot kāds normāls komentārs arī no fanu puses, par to vien lieku +. Ja vien vairāk cilvēku mācēt tā rakstīt, atmetot pie malas emocijas un personiskās antipātijas..

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:20, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: vecīt,saprotu,ka no cr nevari atraut ne acu,nekas,ne tu pirmais,ne pēdējais ar tādu orientāciju. paskaties plašāk,ieraudzīsi vēl desmitiem un simtiem futbolistu,kas simulē daudz biežāk, bet viņu izskats laikam nesaista tik ļoti tavu uzmanību. forši,ka vienam futbolistam tā pievērs uzmanību,vismaz tagad skaidrs,kāpēc tu spēles skaties
Lielais galds ierunaajaas.
Nu tracina taadi futbolisti, kas simulee. Da kaut kaadaa luksemburgas liigaa to vari dariit. Bet ja taa dara viens no labaakajiem futbolistiem, un par to reec miljoniem visaa pasaulee. Un nosauc vismaz triis tik lieliskus simulantus un daiverus kaa ronaldo.

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:20, pirms 14 gadiem
realmadrid7 rakstīja: skumji tev siikais vai kam!?

pat neitralam skatiitaajam tas liktos tikai godiigi!
pats tu esi sīkais. jā, man bija skumji, jo likās, ka divi negaidīti Pippo gūtie vārti atnesīs tikpat negaidītu uzvaru pār Madridi. un aptuveni minūti pirms mača beigām Madride izlīdzināja, visai skumji.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:29, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: 70 vārti,bet man vienmēr viņš atmiņā ar ļoti spilgtu un diemžēl ļoti tipisku(viņam) epizodi,kā CL finālā pret liverpool pie stūra karodziņa streipuļoja,saķēris vēderu. tjipa streipuļoja uz stūri,bet attapās,ka ne uz to pusi (jāvelk laiks!), pagriezās,paspēra dažus soļus dziļāk laukumā un nokrita. nabadziņš,pēdējiem spēkiem. man viņš asociējas tikai ar simulācijām, gaudošanu utt, nevar pat salīdzināt ar raulu,kaut vārtu vienādi daudz
domāju, ka daudziem Inzagi paliks atmiņā tieši ar daudzajiem goliem (it īpaši Eirokausos)

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:29, pirms 14 gadiem
to Barca7 - ..Piekrītu - R80 nesenā iegūtā trauma lika par sevi manīt.., bet man prieks par Thiago Silva kurš ar tikko atkopies no traumas - likās ka viņu tūlīt nomainīs...bet šis džeks ir dzelzs vīrs..izturēja sāpīgo kritienu ar CR.., un ko vietā Allegri būtu licis atkal Daniele Bonera, kurš vairāk pozicionējas kā malējais aizsargs DF/RB - Righ Back....!

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:31, pirms 14 gadiem
slajs rakstīja: to Barca7 - ..Piekrītu - R80 nesenā iegūtā trauma lika par sevi manīt.., bet man prieks par Thiago Silva kurš ar tikko atkopies no traumas - likās ka viņu tūlīt nomainīs...bet šis džeks ir dzelzs vīrs..izturēja sāpīgo kritienu ar CR.., un ko vietā Allegri būtu licis atkal Daniele Bonera, kurš vairāk pozicionējas kā malējais aizsargs DF/RB - Righ Back....!
tagad jāgaida ziņas, kas tur ar abiem brazīļiem būs, bet visticamāk, ka viss ir ok.

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:32, pirms 14 gadiem
slajs rakstīja: to Barca7 - ..Piekrītu - R80 nesenā iegūtā trauma lika par sevi manīt.., bet man prieks par Thiago Silva kurš ar tikko atkopies no traumas - likās ka viņu tūlīt nomainīs...bet šis džeks ir dzelzs vīrs..izturēja sāpīgo kritienu ar CR.., un ko vietā Allegri būtu licis atkal Daniele Bonera, kurš vairāk pozicionējas kā malējais aizsargs DF/RB - Righ Back....!
Bonera taču dabūja savainojumu, kad saskrējās ar De Ceglie iepriekšējā spēlē pret Juvi. Ja kāds nāktu, tad droši vien Yepes.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 00:38, pirms 14 gadiem
trupac rakstīja: Lielais galds ierunaajaas.
Nu tracina taadi futbolisti, kas simulee. Da kaut kaadaa luksemburgas liigaa to vari dariit. Bet ja taa dara viens no labaakajiem futbolistiem, un par to reec miljoniem visaa pasaulee. Un nosauc vismaz triis tik lieliskus simulantus un daiverus kaa ronaldo.
tev istabā galds ierunājās? nezinu īsti,kā palīdzēt,bet labi tas nav. varbūt paguli,rīts tomēr gudrāks par vakaru.
tad jau tev tas pats inzagi arī ir rozā ge***? kāpēc tad viņš ir varonis? neatceros,ka ronaldo būtu dabūjis diskābeli par nosimulētu 11m (varbūt senāk,nezinu), ik pa laikam dzird,ka kāds kaut kur atkal norāvies, bet tie jau neskaitās, viņi nav tik "lieliski" (kā tu saki) kā CR pie tam,viņa tehnikas dēļ pret viņu vismaz 5x biežāk šļūc kājās,nekā pret vidējo parasto futbolistu,to arī atceries

     [+] [-]

, 2010-11-04 00:41, pirms 14 gadiem
.....un vēl pie šī visa P. Léon kurš guva 2 vārtus Real Madrid C.F. rindās ...........- dzimst otrais Oliver Bierhoff - kurš bija zelta puisēns , kas iznākot uz maiņu guva vārtus arī izšķirīgos momentos - spēlēja nekur citur kā AC Milan rindās no 1998-2001 gadam...., bet Leonam vēl jāaug un jāaug līdz Bierhofa līmenim, cit;adi iznāks kā ar Rooney man, kas MILF vecenei nevar paiet pat garām....! - ...tā lūk...vēsture ir viens liels FAKTS...- tas tiem tīņiem kas no rīta pamodīsies un gribēs redzēt savus komentu plusus un mīnusus...!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:42, pirms 14 gadiem
Barca7 rakstīja: pats tu esi sīkais. jā, man bija skumji, jo likās, ka divi negaidīti Pippo gūtie vārti atnesīs tikpat negaidītu uzvaru pār Madridi. un aptuveni minūti pirms mača beigām Madride izlīdzināja, visai skumji.
atbildēji pa šerpo kas tur "visai skumji",ja no tik acīmredzamas aizmugures 2. golu iesita??? ja būtu mainītās lomās, es pat būtu par to,lai milan izlīdzina,jo besī visādi šitādi goli (nepareizi ieskaitīti vai neieskaitīti), skumji viņam...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 00:55, pirms 14 gadiem
slajs rakstīja: .....un vēl pie šī visa P. Léon kurš guva 2 vārtus Real Madrid C.F. rindās ...........- dzimst otrais Oliver Bierhoff - kurš bija zelta puisēns , kas iznākot uz maiņu guva vārtus arī izšķirīgos momentos
Tikai viena nelaime - tas viss ir pagātnes formā.
Viens te ieminējās ka ACM beigās pietrūka kautkas.. nu tad paskataties uz vecumiem kas iznāca maiņās abām komandām un secinājumus varat paturēt pie sevim.
Būtībā jau daudziem klubiem ar vārdu var pārmest, ka sistēma nav īsti ritīga, bet ACM gadījumā - kad tad beidzot sāksies tā paaudžu maiņa? Sen jau īstais brīdis ir nokavēts un kad notiks pārmaiņas, būs sāpīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 01:06, pirms 14 gadiem
keisx_89 rakstīja: Atceroties kā Real Madrid, pateicoties tiesnešu darbībai, paglābās no 2 tīri iesistiem AC Milan vārtiem pagājušajā CL (Thiago Silva @ Bernabeu, Pato @ San Siro (laikam)), gluži vai jābrīnās par to, ka daži te gaudo par Inzaghi aizmuguri... Bet laikam jau Madrides fanu pārsvars šeit ir diezgan izteikts, tāpēc nebrīnos vairs par komentāru saturu un vērtējumiem.

No paša sākuma bija skaidrs, ka AC Milan spēlēs kā 2. numurs (zinot problēmas ar aizsardzību, nevar atļauties īpaši riskēt uzbrukumos), un lai arī AC Milan spēle nebija izcila, ne teicama, pat ne ļoti laba, uzdevums varēja tikt izpildīts - diemžēl nedaudz kaut kā beigās pietrūka :/
Tu uzskati, ka tās iepriekšējās ČL 2-u apšaubāmi neieskaitīto vārtu dēļ Madrides faniem tagad būtu jābūt gluži apmierinātiem ar to, ka Milānas 2. gols tika gūts no 100% aizmugures, turklāt, kad līnijtiesnesis ar Inzagi atradās gandrīz vai uz vienas līnijas??! ļoti labs attaisnojums..

Par spēli: Real spēlēja pieticīgi, taču ar to pietika, lai sagādātu Milānas komandai pietiekami daudz problēmu, ar kuriem spēja šodien tikt galā tikai vislabākais Milānas šīvakara spēlētājs - veiksme. Nezinu, kas tur San Siro pirms spēles darījās ar laukuma uzkopējiem, bet fakts ir tāds, ka futbola vietā mēs ļoti bieži raudījāmies uz daiļslidošanu, jo laukums nezināmu iemeslu dēļ bija mitrs, kas manāmi iedragāja futbola kvalitāti un potenciālu. Klupa abu komandu spēlētāji, bet mans personīgais viedoklis noskatoties spēli bija tāds, ka tas par traucēkli biežāk izrādījās Real futbolistiem, vairākkārt šim defektam šodien kļūstot tiem par liktenīgu (gan vārtu zaudēšanā, gan momentu izšķērdēšanā). Par to grūti bija klusēt un tas diemžēl mani ļoti sarūgtināja.
Visu cieņu Pippo, kurš patiešām ir īsta futbola leģenda- ne velti arī Mourinho pirms šīm spēlēm viņu bija nosaucis par galveno biedu Real komandai. Šāds Allegri gājiens (laižot laukumā 9. numuru, nomainot kādu nozīmīgu spēlētāju) bija piedzīvots jau iepriekš (pret Barcelonu pre-season), kad Inzagi šķiet bezcerīgākajā mačā neticamā veidā panāca Milan neizšķirtu (fantastisks vārtu guvums). Šādos mačos pat tādiem spēlētājiem kā Pato ir sarežģīti kaut ko pārmest, jo lieliskais uzbrucējs samērā reti tika pie bumbas, bet tāpēc Inzagi jau arī ir Inzagi - fenomens, cita tādu nav - no bezdibeņa izvelk visu komandu.
Lai nu kā, bet Madride, manuprāt, šovakar bija krietni pārāka par savu pretinieku, taču allaž pietrūka mazliet vairāk tieksmes uz vārtiem, jo ar neizšķirtu (domāju, arī pēc Mou ieskatiem) Real bija apmierināts (jāsaka gan, ka aizsardzība šodien neizspēlēja savu labāko spēli, bieži veidojot arī tā saucamos caurumus). Protams, esmu priecīgs, ka izdevās izglābt maču, tomēr gala rezultātu neuzskatu par taisnīgu.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 01:10, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: tev istabā galds ierunājās? nezinu īsti,kā palīdzēt,bet labi tas nav. varbūt paguli,rīts tomēr gudrāks par vakaru.
tad jau tev tas pats inzagi arī ir rozā ge***? kāpēc tad viņš ir varonis? neatceros,ka ronaldo būtu dabūjis diskābeli par nosimulētu 11m (varbūt senāk,nezinu), ik pa laikam dzird,ka kāds kaut kur atkal norāvies, bet tie jau neskaitās, viņi nav tik "lieliski" (kā tu saki) kā CR pie tam,viņa tehnikas dēļ pret viņu vismaz 5x biežāk šļūc kājās,nekā pret vidējo parasto futbolistu,to arī atceries
Tu alnis esi vai kaa , kaadi noraavieni. Manis peec, lai kaut kaads vova kaut desmit diskaabeljus dabuu. Cilveeki skataas pasaules labaako futbolu, a tur viens kaa vecene uzvedas.
Vai tad messi, agraak ronaldinho, zidaans un citi dribla meistari vaartijaas un taa simuleeja?
A inzagi nav man nekaads varonis, varonjdarbs ir tas ko vinjsh izdariija 37 gados pret pashu real. Un pavaartiities, pasimuleet vajag maaceet iistajaa briidii, nevis taa kaa to dara ronaldo.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 01:22, pirms 14 gadiem
Video?

     [+] [-]

, 2010-11-04 01:22, pirms 14 gadiem
to Dzinch.... Jā nepārprotami Seedorf, Ambrosini, Pirlo, Gattusso ..šeit arī bija panākumu atslēga AC Milan...nu protams arī Sheva..Shevchenko...- ir un būs leģendas Milan sastāvā..., bet kāršu namiņš jūk, un citreiz pat to pat nepamanot....kā šoreiz ar to paaudžu maiņu...bija Paloschi WF/AM ...ne atdeva Parmai...labi dabūja Pato -likās spēle aizies kopā ar R80 , bet nekā ....savreiz bija OK bet citreiz..., nu cik runā dzeltenā prese tad GAZ PROM esot nopirkusi 30% akciju no Berlusconi, tāpēc šie varēja atļauties pēdējā nēdēļas trensfēru logu aizvēršanas brīdī paspēt nopirkt Ibru un Robinhno, kurš acīmredzot ļoti gribēja atgriezties Eiropā.....! nu tād lūk epopeja pr pārmaiņām runājot, protams ka šīs zāles lai aizvietotu iepriekšminētos veterānus ir par vēlu pielietotas....un vēl Prince Boateng 22g. CM paņemts uz īri no Genoa...!

     [+] [-]

, 2010-11-04 01:25, pirms 14 gadiem
RMadrid:

Kas tad cits jums atliek kā samierināties, tāpat kā mums pagājušajā gadā... Ja tajos pagājušā gada CL spēļu vārtos bija kaut kas apšaubāms, tad iesaku noskatīties tās epizodes un objektīvi izvērtēt visu vēlreiz.

Par pārējo gan - būtībā neko jaunu (kā Real-čempioni, Milan-haļavšiki) pateicis neesi. Saki, ko gribi, bet futbolā par laimi nav noteikts, ka beigās jāuzvar komandai, kas izdarījusi vairāk sitienu vārtu virzienā... Ar tādu aizsardzību, kāda bija Milānai (nepieredzējušais aizsargs (līdz 2009. gada sezonai pussargs) Abate un lēnais Zambrotta, diemžēl optimālā aizsardzība pašlaik) un uzbrukumu kā Madridei, varētu domāt, ka BĪSTAMU uzbrukumu (kuri noslēgtos ar sitienu vismaz vārtu taisnstūrī), būtu krietni vairāk - tas vien parāda, ka Madride neizdarīja visu, ko vajadzēja (atcerēsimies arī Ibrahimoviča 2 izgājienus 1 vs 1). Un tika sodīti... gandrīz...
Manuprāt, rezultāts likumsakarīgs, lai arī žēl, ka tika izlaista uzvara.

     [+] [-]

, 2010-11-04 01:29, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: atbildēji pa šerpo kas tur "visai skumji",ja no tik acīmredzamas aizmugures 2. golu iesita??? ja būtu mainītās lomās, es pat būtu par to,lai milan izlīdzina,jo besī visādi šitādi goli (nepareizi ieskaitīti vai neieskaitīti), skumji viņam...
aiz sajūsmas tajā momentā bija galīgi vienalga - aizmugure vai tīrs gols. par vārtu ieskaitīšanu atbildīgs bija tiesnesis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 05:33, pirms 14 gadiem
trupac rakstīja: Tu alnis esi vai kaa , kaadi noraavieni. Manis peec, lai kaut kaads vova kaut desmit diskaabeljus dabuu. Cilveeki skataas pasaules labaako futbolu, a tur viens kaa vecene uzvedas.
Vai tad messi, agraak ronaldinho, zidaans un citi dribla meistari vaartijaas un taa simuleeja?
A inzagi nav man nekaads varonis, varonjdarbs ir tas ko vinjsh izdariija 37 gados pret pashu real. Un pavaartiities, pasimuleet vajag maaceet iistajaa briidii, nevis taa kaa to dara ronaldo.
nezinu,varbūt arī alnis.
pirmkārt, es viņu nemaz nesalīdzinu ar messi,kur nu vēl Zidanu. tātad tu un tie bļauri salīdzina tikai ar viņiem? tad jau kaut kā stulbi sanāk,ka cilvēks vainīgs pie tā,ka tik labi spēlē un īstenībā lamā par to,ka viņš prot vairāk,nekā parastais vova. diezgan interesanti.
otrkārt, viņš sen vairs nedaivo tādā mērā,kā pirms gadiem trim. tagad vispār daivošanas ziņā ne ar ko neizceļas uz citu mēreno daivotāju fona, tāpēc uzjautrina,ka daudziem bišku bremze un joprojām dzīvo pagātnē. kamon,20,22 gadu vecumā padaivoja,kas tas vispār pa vecumu, ja viņš to tagad tikpat daudz darītu,tad varētu domāt,ka kaut kas nav kārtībā.
treškārt, tam pašam messi nenāktu par sliktu padaivot biežāk (saprāta robežās), pareizi teici,ka cilvēki grib skatīties pasaules labāko futbolu, nevis kā daži atlētiņi brauc kājās tādiem messi,kā dēļ viņš ir spiests izlaist pat pussezonu. ok,ja tā kā pirms 3 gadiem cr,tā ir krietni par daudz,bet tagad - es jau nebūšu tas,kas pie monitora gudri d***īs,ka viņš tur kā vecene uzvedoties. baigie vīri atradušies,no malas jau gudri spriest,kā reaģēt,ja tev visu laiku kājās brauc. tjipa,nekas,ka kāju salauzīsi,toties būs tev mūsu respekts pie tāda daivu daudzuma,kāds viņam tagad - tizli piesieties. bet parastais līdzjutējs jau vienmēr ir stiprākais,gudrākais un drošsirdīgākais.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 06:01, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Kasilijas kā klauns nospēlēja pie abiem ielaistajiem vārtiem...

Un uzvarēt Milāna nebija pelnījusi. Neizšķirts šķiet godīgs rezultāts.
klauns esi tu. ja viņš tādās situācijās stāvētu un gaidītu,kur lidos bumba, varētu Latvijas virslīgā spēlēt un nekad nebūtu tas,kas viņš ir. tur bija jāiet uz minēšanu. pie tam, neordināri nospēlēja gan ibra,gan pipo, tāpēc arī neizdevās uzminēt. bet ja jau tu tāds muļķis,ka to pats neredzēji,tad laikam nebija arī man vērts skaidrot

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 06:24, pirms 14 gadiem
Rozā Ronaldu ar savu simulēšanu nokaitināja AC Milan xD

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 08:05, pirms 14 gadiem
neredzēju spēli, tomēr cerēju, ka Real spēs viņus pieveikt... nespēja, bet ar to pietika... super!

     [+] [-]

, 2010-11-04 08:07, pirms 14 gadiem
Milan haļavčiki kādi Ibra tur mēģināja drīzāk iecentrēt nekā sist nesanaca centrejums un tur jau tuksos iesita Inzagi un 2 gola 1 metrs aizmugure Inazagi bija un beigās vēl tur krita pie katras epizodes 4ipa kautkas sāp besij tāda spēle ja kāda komanda ir vadībā 10 min līdz beigām futbols ir ļoti garlaicīgs un pretīgs to pierādija milāna

     [+] [-]

, 2010-11-04 08:21, pirms 14 gadiem
Inzagi lielmeistars.

     [+] [-]

, 2010-11-04 09:24, pirms 14 gadiem
Biju pieslēdzies spēlei uz īsu brīdi, brīdī, kad uz maiņu iznāca Inzagi un pēc brīža nogrūda Alonso. Kāpēc tiesnesis neiedeva pat dzelteno tajā brīdī man nebija saprotams, es bļāvu pa visu istabu "sarkano, sarkano!"...

Un Milānas otrie vārti izskatās pēc sarunātiem - diviem džekiem aizmugure, tiesnesis vispār neko un vārtusargs vēl palecas pāri bumbai, lai vājais sitiens ieietu vārtos...

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 09:38, pirms 14 gadiem
Inzāgi tak vienmēr ir aizmugurē!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-04 09:56, pirms 14 gadiem
Spēle bija skaista. Lai arī Real bija jāgūst 2.vārti vēl pirms rezultāta 1:1, arī 1 punkts nav slikti. Un apsveicu visus Real fanus ar kvalificēšans 1/8 finālam jau 2 kārtas pirms grupu turnīra beigām! Daži pēc izlozes vēl cerēja, ka Madride vispār neizkļūs no grupas. Tieši tādās spēlēs kā vakar veidojas KOMANDA, kad nepieciešams izlīdzināt rezultātu pašās spēles beigās un tas tiek izdarīts. Es domāju, ka šis Real vēl izcīnīs ne vienu vien titulu, ja ne šogad, tad nākamajos gados - noteikti!

  -3 [+] [-]

, 2010-11-04 10:37, pirms 14 gadiem
attention-whore, ko tev vēl vispār diskutēt

YouTube
- Cristiano Ronaldo face...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-04 14:50, pirms 14 gadiem
kāpēc viņš palika nesodīts par to izgājienu, kad iegrūda mugurā?

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 16:02, pirms 14 gadiem
schalke 07 driiz pippo atbildees!

  -1 [+] [-]

, 2010-11-04 16:09, pirms 14 gadiem
iknowyou rakstīja: Es zinu tikai to, ka VDS tādus vārtus nelaiž iekšā.
Un pie Ibras vārtiem viņam nekādā gadījumā nebija jāiet uz vidu.
ak tā un ko tad VDS darītu,ja ibram normāls centrējums sanāktu, reaģēt uz pārtveršanu jau sen būtu par vēlu, un noķert sitienu - ļoti mazas šances. atradies te vārtsargu treneris, elementāras lietas nerubī. ja neesi pamanījis, Ikers jau cik gadu ir pasaules labākais vārtsargs, pie tam viņa trumpis ir tieši reakcija,uzminēšana utt, vienā vārdā - superseivi. viņš jau nu labāk zinās par tevi(kas tu vispār tāds esi?) , ko tādās situācijās darīt. šoreiz nepaveicās(pat nezinu,vai ibra tā bija domājis,vai vnk centrējums norāvās),bet ar tādiem "padomiem",kā tu dod - nekad arī neko sevišķu nenoķertu,būtu viduvējs vārtsargs

     [+] [-]

, 2010-11-04 16:18, pirms 14 gadiem
Alexij rakstīja: Real liktenis - būt vienmēr pirmajiem... aiz Barcas
nu tad var izsecināt,cik tev gadu vismaz vikipediju varētu sākt mācīties izmantot, ja pašam atmiņa nevelk tālāk pat par 2 gadiem

     [+] [-]

, 2010-11-04 16:28, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: attention-whore, ko tev vēl vispār diskutēt

http://www.youtube.com/watch?v=mVltp6o0Tgw
ja jau jūtubu māki izmantot,varbūt pameklēsi arī citus? es turpat redzu,ka pilns ar daivu un sejas saķeršanas video,kur nav cr no šī gada pasaules kausa varbūt pameklēt video,kā tik itāļi neizpildījās,ieskaitot sejas saķeršanu par it kā izdarītu sitienu ?

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:00, pirms 14 gadiem
besī šitie RM zvaigžņu fani, Milān nospēlēja ļoti labi un parādīja ka viņi ar komandas spēli var salikt arī superzvaigznes ar super treneri priekšgalā, nepaveicās uz beigām, par Ronaldu raudāšanu man vispār nav ko piebilst, žēl ka Gattuso viņam to4 neiešķēla pa degunu, tad ko4 varētu pa īstam paturēt. Tie kas di*š uz Pipo ir vispār debīli, ja tiesnesis nefiksēja aizmuguri, tad tā ir viņu problēmu Pipo vnk darīja to kas jādara, kas viņam tgd vajadzēja apstāties un atdot RM bumbu, nu cmon 0o Thiago Silva un Nesta malāci Zambrota arī ļoti centās, Pirlo vispār 1. puslaikā tādu djelu izstrādāja ka mute palika vaļā! Nepatika Ronaldinho sniegums, likās ka par visu spēli tikai 3 reiz pie bumbas tika... Pato ,alacis ļoti centās, žēl tikai ka viņš ielikt tik dziļi laukuma vidus daļa, viņš ir straikers viņam vajadzētu zlatana vietā but, savukārt zlatanam ir amazing ball control, viņš mierīgi varētu 3 purnus apvest un padot pasu Pato, kurs varētu ar ātrumu ielikt... tas tīri subjektīvs viedoklis!

     [+] [-]

, 2010-11-04 17:53, pirms 14 gadiem
Swordsman rakstīja: ja jau jūtubu māki izmantot,varbūt pameklēsi arī citus? es turpat redzu,ka pilns ar daivu un sejas saķeršanas video,kur nav cr no šī gada pasaules kausa varbūt pameklēt video,kā tik itāļi neizpildījās,ieskaitot sejas saķeršanu par it kā izdarītu sitienu ?
man pofig cik daudzi saķer savu seju nevietā un simulē. CR pārstāv šo nožēlojamo censoņu kontingentu. un ir tur pirmajās rindās.

     [+] [-]

, 2010-11-04 18:03, pirms 14 gadiem
labdien rakstīja: man pofig cik daudzi saķer savu seju nevietā un simulē. CR pārstāv šo nožēlojamo censoņu kontingentu. un ir tur pirmajās rindās.
yo labdien.

     [+] [-]

, 2010-11-04 18:55, pirms 14 gadiem
Penžas sabojā "Real" ballīti
Bet Superpipo patiešām ir SUPER!

Oskars šoreiz pienākas CR