Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:128, Did:0, useCase: 3
Autors: Agris Suveizda

Mesi no 11m atzīmes ieved "Barcelona" pusfinālā

Mesi no 11m atzīmes ieved "Barcelona" pusfinālā
Lionels Mesi gūst pirmos vārtus
Foto: AP/Scanpix

Noskaidrotas pirmās divas UEFA Čempionu līgas pusfinālistes. Par vienu no tām kļuva pašreizējā trofejas sargātāja "Barcelona", kas savā laukumā ar 3:1 pieveica "Milan" un divu spēļu summā uzvarēja ar tādu pat rezultātu. Uzvaras vārtus guva Lionels Mesi, kura kontā šovakar divi precīzi sitieni un abi no 11m atzīmes. Vēl pa vārtiem Andresa Injestas un Antonio Nočerīno rēķinā.

Pirms spēles tika runāts, ka "Barcelona" varētu nākties iztikt bez Čavi Ernandesa, taču viņš devās jau pamatsastāvā. Starta vienpadsmitniekā tika iekļauts arī Fransesks Fabregass, bet negaidīti tajā bija arī Isāks Kvenka – rezervē palika gan Aleksis Sančess, gan Pedro Rodrigess. Viesiem nekādu pārsteigumu nebija – laukumā devās visi labākie, kuriem to neliedza veselība. "Barcelona" maču iesāka ļoti aktīvi, bet aizsardzībā sēdēt nedomāja arī milānieši, kas izveidoja divus pusmomentus.

Nekautrēšanās doties uzbrukumā "Milan" piektajā minūtē gandrīz iegrieza – mājinieki izveidoja zibenīgu pretuzbrukumu, bet lidojošais Lionels Mesi sita virsū Kristianam Abjati. Pēc divām minūtēm Mesi pažēloja viesus. "Barcelona" izspēlēja lielisku kombināciju, Fabregass piespēlēja Lionelam, tomēr argentīnietis no tuvas distances sita gar tālo vārtu stabu. Pēc trim minūtēm Mesi bija trešā iespēja. Rupji savā laukuma pusē kļūdījās Filips Meksess, Mesi nonāca aci pret aci ar Abjati, taču nevis sita pats, bet piespēlēja Fabregasam.

Momentu mājinieki bija izšķērdējuši, tomēr briesmas viesiem nebija beigušās, un Luka Antonīni aizķeksēja Mesi. Pats cietušais ar ceturto piegājienu beidzot atklāja rezultātu – 1:0. "Barcelona", guvusi ātrus vārtus, nemetās lieliem spēkiem palielināt pārsvaru – mājinieki spēlēja mierīgi, atslābināti, un 32.minūtē milānieši viņus pamodināja. Lielisku piespēli starp aizsargiem izdarīja bijušais "Barcelona" uzbrucējs Zlatans Ibrahimovičs, kurš sagādāja teicamu izdevību Antonio Nočerīno, un pēdējais to arī meistarīgi realizēja – 1:1.

"Barcelona" atkal palielināja apgriezienus. Vienreiz bīstami sita Čavi, bet 40.minūtē pēc stūra sitiena soda laukumā krita Serhio Busketss, un galvenais tiesnesis nozīmēja otro 11m soda sitienu uz "Milan" vārtiem. Lai arī soda mērs bija skarbs, pieredzējušais Alesandro Nesta Busketsa izrāvienu pretī bumbai apturēja, tikai no muguras raujot aiz krekla. Abjati atkal leca uz labo stūri, bet Mesi šoreiz sita otrā – 2:1. Mājinieki vēl vairākas reizes bīstami apdraudēja vārtus un 53.minūtē dubultoja pārsvaru. Meksess bloķēja Mesi sitienu, bet bumba, par nelaimi milāniešiem, pēc rikošeta nonāca pie Andresa Injestas, kurš apaļo priekšmetu ieraidīja tālajā vārtu stūrī - 3:1.

Spēles liktenis bija praktiski izšķirts. "Milan", kas gandrīz desmit minūtes domās jau atradās pusfinālā, nu bija jāgūst vismaz divi vārti. Mājinieki varēja rezultātu arī palielināt, taču savus momentus neizmantoja, un cīņa noslēdzās ar Katalonijas granda uzvaru ar 3:1. Pusfinālā "Barcelona" tiksies ar Londonas "Chelsea" un Lisabonas "Benfica" dueļa uzvarētāju. Pirmā pusinālspēle tiks aizvadīta 18.aprīlī.

UEFA Čempionu līga, 1/4 fināli

Pāris1.spēle2.spēleVārtu guvējiSummā
Barcelona – Milan0:03:1Mesi 11'(11m) 41'(11m) Injesta 53' – Nočerīno 32'3:1
Bayern – Marseille2:02:0Oličs 13'37'4:0
Real Madrid – APOEL3:03:0
Chelsea – Benfica1:01:0

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:39, pirms 13 gadiem
Barselona bija labaaka un uzvareja pelniiti,vieniigi zeel ka atkal par vienu no maca varoniem kluva tiesnesis, nebuutu vina vnk stulbaa leemuma, speele buutu daudz aizraujosaaka!!!
, 2012-04-03 23:39, pirms 13 gadiem
Barselonas pinkšķi uzvarēja ar izdomātām pendelēm!!!
, 2012-04-03 23:40, pirms 13 gadiem
Nez kā noritētu spēle, ja netiktu fiksēts 2 11m sitiens, tad pie 1-1, 2. puslaikā spēle būtu ļoti aizraujoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:41, pirms 13 gadiem
Textbook futbols: aizraujoša spēle, visu var izšķirt vieni vārti, Mesi brīnumdarbi spēles sākumā, šaubīgi tiesneša lēmumi, uzvar Barsa. ()

Nestas kļūda bija nevis tas, ka turēja aiz krekla soda laukumā, bet gan tas, ka turēja Busketsu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:41, pirms 13 gadiem
otrais puslaiks garlaicigs bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:42, pirms 13 gadiem
Apsveicu Barcelona fanus! "Milan" varbūt nebija pelnījuši zaudējumu, bet tālāk tikt bija pelnījušas abas komandas. Šoreiz tālāk tika "Barca". Kārtējais akmens tiesnešu dārziņā. UEFA ar vieniem nespēj tik galā, tas nu ir fakts. Vienīgais prieks par Mesi. Bet vērtīgākais spēlētājs manā vērtējumā noteikti ir Abjatī. Izcila spēle itāliešu vārtsarga izpildījumā.
, 2012-04-03 23:42, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Apsveicu Barcelona fanus!
Paldies
, 2012-04-03 23:43, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Bija jābūt, tu laikam nezini noteikumus

bet runājot pa spēli, tā jau nebija, ka Milanai nebija šances izvilkt uzvaru... Protams tiesnesis varbūt, varbūt pavilka Barcu, bet nu Barcai arī daudz vairāk šances bija iesist
Nu tad katrā spēlē, katrā līgā spēles laikā ir jābūt pāris tādām pendelēm.
Bet nē, tas notiek pēkšņi pasaules spēcīgākajā klubu turnīra 1/4 finālā, kad rezultāts Barselonai nav labvēlīgs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:43, pirms 13 gadiem
temulis tiesnesis ievilka punduri un CO pusfinālā!
ar to arī sveicam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:44, pirms 13 gadiem
Shadow_92 rakstīja: Nu tad katrā spēlē, katrā līgā spēles laikā ir jābūt pāris tādām pendelēm.
Bet nē, tas notiek pēkšņi pasaules spēcīgākajā klubu turnīra 1/4 finālā, kad rezultāts Barselonai nav labvēlīgs
Tur tā lieta, ka pie stūra sitiena izspēles raustās un apķeras un stumdās visi. Bet ir jābūt īpaši apdāvinātam, lai tiesneša redzes lokā pieskartos Busketsam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:45, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: te jau bezmaz vai pilns portāls ar neapmierinātiem bimbājošiem Real faneļiem. bet kāds klubs tādi fani. nožēlojami. pie katra Barcas raksta pilns ar šitiem utēm
sveiks
, 2012-04-03 23:45, pirms 13 gadiem
Milan malači,nospēlēja cienīgi,izdarīja visu ko varēja,par pendeli,pēc grāmatas bija,bet nu lielākā daļa tiesnešu tādu nedotu,jo reāli sakot cīņas par bumbu tur nemaz nebija,Messi pat īsti vēl bumbu no stūra nebija padevis,bet nav ko sūdzēties,jau Milānā bija divas izteiktākas pendeles Barcai,kuras netika iedotas
, 2012-04-03 23:45, pirms 13 gadiem
Milan treneris pilnīgi akls? Neredz, ka zviedram neiet spēle, nevar uzlaist ko citu priekšā? Kā pie Ibras bumba tiek, tik pat ātri pazūd
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:45, pirms 13 gadiem
apsveicu Barcu ar uzvaru, bet sakiet ko gribat es neticu kad tiesnesis uz Barsas vārtiem iedotu tādu pašu pendeli kā iedeva pret Milānu.es domāju otro pendeli.vienkārši neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:46, pirms 13 gadiem
Koscinkēvičs besī ārā ar savu latgaļu izrunu (nekādā ziņā neuzbraucu latgaliešiem). Ibio, vēl arī Mašerano nemāk pareizi pateikt....
, 2012-04-03 23:46, pirms 13 gadiem
1. puslaiks bija interesants, otrais tomēr vairs ne tik ļoti... Ja pirmā pendele bija, tad otrā, manuprāt, bija mazliet pārspīlēta - būtu pieticis vnk ar kartiņu.
Tomēr lai vai kā, uzskatu, ka Barca tomēr uzvarēja pelnīti, neskatoties uz to, ka tiesnesis atņēma daļu intrigas.
, 2012-04-03 23:47, pirms 13 gadiem
skaista spēle, uns akat ko gribat barca the best mes que un club
, 2012-04-03 23:47, pirms 13 gadiem
visu cienju ACM, ar taadiem resursiem nospeeleeja lieliski.
interesanti, ka stadions ar aplausiem pavadiija Zeedorfu - manaa daudz izcietushajaa atminjaa tas ir pirmais bijushais RM speeleetaajs (neskaitot Luisu Enriki un Eto), kuru tik pozitiivi sagaida Katalonijaa.
, 2012-04-03 23:48, pirms 13 gadiem
nav ko tālāk runāt kā piemin barselonu slikti paliek...
Slēpts komentārs: popovich
, 2012-04-03 23:48, pirms 13 gadiem
Shewchenko rakstīja: Milan treneris pilnīgi akls? Neredz, ka zviedram neiet spēle, nevar uzlaist ko citu priekšā? Kā pie Ibras bumba tiek, tik pat ātri pazūd
Nevaig...viņš bija vienīgais, kas spēja saasināt spēli Barselonas aizsardzības zonā.
, 2012-04-03 23:49, pirms 13 gadiem
mister_negative_2 rakstīja: nu mazie Real faneļi sāciet raudāt!!!
Lohs,konkrētais!
Ja Tava dzīve ir tik nožēlojama,ka vienīgais,ko vari,ir netā ''ķeksēt'' Real fanus,tad žēl Tevis,patiešām žēl...Tu esi nožēlojams!
Priecājies par Barsas uzvaru un stāvi klusu par pārējo...!!!
, 2012-04-03 23:50, pirms 13 gadiem
Witness_Go CAVS rakstīja: temulis tiesnesis ievilka punduri un CO pusfinālā!
ar to arī sveicam
Ja 1.69 m ir punduris, tad Tu noteikti esi no pigmeju cilts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:51, pirms 13 gadiem
Spele bija skatama,gan ciņa,gan varti iesisti,bet runajot par to otro pendeli speletais jau nokrita ka bumba tika isista un pedelim bija jabut

Par Barcelonu un viņu kausu virs galvas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:52, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: farsas nūģi pateicoties tiesnešiem tika tālāk.
a tev shodien kaarteejaas seeras, Messi IEBAKSTIIJA divus un kristiine atkal vinju nenokjers
, 2012-04-03 23:52, pirms 13 gadiem
Kā var tiesneši tā vilkt par labu Barcelonai, sen nebiju redzējis to ka par krekliņa turēšanu stūra sitiena laikā pat nebija kontakts kad bumba lidoja, dotu 11m kur ta vēl 1/4 finālā, murgs kaut kāds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:53, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: farsas nūģi pateicoties tiesnešiem tika tālāk.
Vienīgais nūģis šeit raud par netaisnību pasaulē un sēž stūrī ierāvies, jo baidās no ļaunā vilka - Mesi
, 2012-04-03 23:53, pirms 13 gadiem
Viens un Divi rakstīja: Visas iespējas iet studēt un kļūt par mača galveno tiesnesi, kur ir problēma, tad varēsi nevilkt Barcu.. Vienkārši kaitina šitie p0kem0niksie izgājieni.
un kas tur pokemonisks!? tas,ka CL barsai regulāri piepalīdz tiesneši,jau ir fakts,kuru atliek tikai konstatēt. un vienmēr izšķirošajos brīžos,kad rodas problēmas. Protams,ne jau tad,kad ar 7:1 vāciešus grauj,tad palīdzību nevajag. Sakritība?
, 2012-04-03 23:53, pirms 13 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Man mazliet par vēlu lai sāktu tiesāt. Bet gribētos gan vienu Barsalonas spēli notiesāt. Es viņus kārtīgi pamācītu par tām tēlošanām, stulbie aktieri,viņiem jau pieskrien tuvāk par metru un jau krīt.
kur tu redzēji tēlošanu?
, 2012-04-03 23:53, pirms 13 gadiem
atkal saakaas kaa buutu ja buutu/
es uzskatu ka otraa pendele tika iedota pelniiti jo noteikumus peec noteikumiem tur paarkaapaa un viss man po*uj ka taa ir 4finaala speele uefa. nu ja jau barcelona uzvareeja tad taads ir liktenis nu.
, 2012-04-03 23:53, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: neesi vienīgais.
Protams, ka nē. Arī Tu "Barcelona" piemini biežāk kā "Real" un "United" kopā ņemot
, 2012-04-03 23:54, pirms 13 gadiem
Milan dod pārkāpumus un kartiņas pa labi, pa kreisi un par kko šitādu neko Barsa neko nesaņem ?
Mascherano Great Defending Against Ibrahimovic...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:54, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: a tev shodien kaarteejaas seeras, Messi IEBAKSTIIJA divus un kristiine atkal vinju nenokjers
pendeles? tā pat iebakstīšana!
, 2012-04-03 23:54, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: un kas tur pokemonisks!? tas,ka CL barsai regulāri piepalīdz tiesneši,jau ir fakts,kuru atliek tikai konstatēt. un vienmēr izšķirošajos brīžos,kad rodas problēmas. Protams,ne jau tad,kad ar 7:1 vāciešus grauj,tad palīdzību nevajag. Sakritība?
čo to neizskatījās, ka Barselonai baigi vajadzētu palīdzību. 30-tajā minūtē 1-1...nu jā tas ir galīgi dirsā.
, 2012-04-03 23:55, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: un kas tur pokemonisks!? tas,ka CL barsai regulāri piepalīdz tiesneši,jau ir fakts,kuru atliek tikai konstatēt. un vienmēr izšķirošajos brīžos,kad rodas problēmas. Protams,ne jau tad,kad ar 7:1 vāciešus grauj,tad palīdzību nevajag. Sakritība?
veciit, juus shogad 2x vairaak pendeles esat situshi, juus spaanijaa aiz ausiim velk, nebuutu tiesneshu - un juus 6 puntus pakaljaa buutu bez izredzeem izraapties. juusu peress visus ir nopircis un tikai platinii veel turaas pretii
bet vispaar tev ir paranoja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:55, pirms 13 gadiem
nemelošu, sakot, ka esmu tikai un par Barcu, bet otrā pendele bija tāda dīvaina. Spānijā tādus toč nedod, un krievu komentētājs teica, ka arī Itālijā nē. Spēle no šīs pendeles manāmi tika izvilkta, bet, lai piedod Milan fani un Barcas nīdēji, bet, pēc parādīta snieguma, Barca bija labāka. Protams, Milan radīja savas izdevības un nevar zināt, kas būtu noticis, ja jau pirmajā spēlē Milan izmantotu kaut pusi savu izdevību. Neizmantoja un viss.
ne vienmēr ir jāmeklē vaina tiesnesī, tautieši. kgan arī es uzskatu, ka otrā pendele nebija. arī man spēle izvērstos interesantāka kā skatītājam, bet neko darīt. arī šajā spēlē bija iespējas Milan gūt vārtus, bet kaut kā bailīgi tur viss notika.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:55, pirms 13 gadiem
mes que un club
, 2012-04-03 23:55, pirms 13 gadiem
Swordsman rakstīja: un kas tur pokemonisks!? tas,ka CL barsai regulāri piepalīdz tiesneši,jau ir fakts,kuru atliek tikai konstatēt. un vienmēr izšķirošajos brīžos,kad rodas problēmas. Protams,ne jau tad,kad ar 7:1 vāciešus grauj,tad palīdzību nevajag. Sakritība?
Piekrītu,domāju,ka visi atceras,pagājušo sezonu...pusfināls pret Real un Pepes sarkano...
, 2012-04-03 23:55, pirms 13 gadiem
jus ka saldskabmaize manam miedziņam hateri un neheiteri un visi parejie , ja nebutu jus nebutu nekadas istas futbola skatišanās. Paldies jums par to mazie jaukie briesmoniši.
, 2012-04-03 23:56, pirms 13 gadiem
kāds vispār lasa komentāru otro lappusi, izņemot tos, kas izsaka viens otram personīgus apvainojumus?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:56, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: farsas nūģi pateicoties tiesnešiem tika tālāk.
Nuģis esi tu,to ka nezini Top1 komandu vari lasit vakara pasaku...
, 2012-04-03 23:56, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: no pundudra neviens nebaidās
Tu baidies, jo negribi, lai "Real" sanāktu tikties ar "Barcelona", ja abi klubi tiktu līdz finālam. Laikam jau Tev ir tāds pats augums kā Mesi un Tev skauž, ka viņš ar visām veselības problēmām ir sasniedzis 100x vairāk nekā Tu jebkad sasniegsi. IN YOUR FACE!!!
, 2012-04-03 23:56, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: tad jau Tu esi sēdoša suņa lielumā
ļoti precīzs noformulējums
, 2012-04-03 23:57, pirms 13 gadiem
Nu kas tas bija ko? Es saprotu, ka spēli spēlē futbolisti nevis tiesneši.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-03 23:57, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: tad jau Tu esi sēdoša suņa lielumā
Pilnīgi iespējams, ja vien Tu esi guļoša suņa lielumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: d-man
, 2012-04-03 23:58, pirms 13 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Visu pēdējo 5 sezonu garumā. Katrā spēlē.
nu tu gan esi malacis,tik daudz Barcas spēles redzējis,pat ja viņi tevi tracina
, 2012-04-03 23:58, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: ļoti precīzs noformulējums
Jā, messibesii formulējumi un komentāri tiešām ir ļoti precīzi. Prieks, ka spēj novērtēt īstu kvalitāti un intelektu
, 2012-04-03 23:59, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Kaads tev tur labs futbola vakars,tiesnesis visu sabojaaja un kaa jau pierasts par labu Barsai,cempionu izleegsanas speelees!!!
tu pirmo speeli arii redzeeji? ^*%(, ja tur iedotu 101% pendeli uz Sanchesu, otraa speele buutu formalitaate. ko var gaudot? es veel saprotu RM liidzjuteejus, tur treneris ir pamuljkjis, bet juus jau vareejaat beidzot piedot regulaaro izjaashanu
, 2012-04-03 23:59, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: te nu,gan Tu smagi kļūdies.
Nē, es tikai konstatēju faktu
, 2012-04-03 23:59, pirms 13 gadiem
Pavļiks Ķīsels rakstīja: Visu pēdējo 5 sezonu garumā. Katrā spēlē.
cik spēles Tu esi redzējis? Ieciklējas uz 1-2 spēlēm pret Real un tagad visa pasaule ir sazvērējusies
, 2012-04-03 23:59, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: no pundudra neviens nebaidās
ja nu vienīgi vēl mazāks punduris
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:00, pirms 13 gadiem
Labi, ejiet gulēt, mazie heiteri! Bučas :*
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:00, pirms 13 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Jā, messibesii formulējumi un komentāri tiešām ir ļoti precīzi. Prieks, ka spēj novērtēt īstu kvalitāti un intelektu
ja tu pepiņ ievēroji tad atbildēju uz vienu konkrētu viņa komentāru..
, 2012-04-04 00:00, pirms 13 gadiem
Taisni jābrīnās, tā tak nav pirmā reize kad Nao Camp notiek neparastas lietas, interesanti ko tiem tiesnešiem pirms spēles tajā stadiona nodara, ka viņi tā dikti nepatīkami tiesā viesus?
, 2012-04-04 00:01, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: tu pirmo speeli arii redzeeji? ^*%(, ja tur iedotu 101% pendeli uz Sanchesu, otraa speele buutu formalitaate. ko var gaudot? es veel saprotu RM liidzjuteejus, tur treneris ir pamuljkjis, bet juus jau vareejaat beidzot piedot regulaaro izjaashanu
vot vienu bridi izlikies normāls čuvaks un te atkal Mourinjo nosauc par pamuļķi , nu nevar ta puis paskaties cik titulus viņš ir izcinijis un ar kādiem klubiem , nu nevajag ne no ša ne no tā apvainot citas komandas treneri!
, 2012-04-04 00:01, pirms 13 gadiem
mezja rakstīja: Piekrītu,domāju,ka visi atceras,pagājušo sezonu...pusfināls pret Real un Pepes sarkano...
to ar pierakstat uz tiesnesi,man kaut kā likās ka Alves tajā reizē bija tas galvenais grēkāzis,drīz sāksit tādu pašu sviestu nest kā Mauriņjo,kuram pat Unicef bija ko pāri nodarījuši
, 2012-04-04 00:02, pirms 13 gadiem
Aknas čupā rakstīja: vot vienu bridi izlikies normāls čuvaks un te atkal Mourinjo nosauc par pamuļķi , nu nevar ta puis paskaties cik titulus viņš ir izcinijis un ar kādiem klubiem , nu nevajag ne no ša ne no tā apvainot citas komandas treneri!
kaada starpiiba - cik tituli? Maradona ir viens no diviem Futbola Dieviem un par normaalu vinju var nosaukt tikai nenormaalais
TSO ir nozombeejis RM liidzjuteejus (peec idejas - aristokraatiskus un taadus, kas huanito un paareejo sanchesu laikaa nenjeemaas ar vaimanaashanu) un veel piesaistiijis veselu baru ar glorii hanteriem. veee veeee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:03, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Nu ko,lai saka,sitais viss saak kluut aizdomiigi,ne pirmaa,ne peedeejaa reize izskataas,kaa ir mazaakaas saubas,ka Barsa vareetu netikt taalaak,taa es redzu,sitaadus gaajienus,no tiesnesiem,tiem kas seko cempionu liigai zin par ko es runaaju un nesauksu,visus iepriekseejos gadiijumus,bet taa vien liekas,ka speeles,uzvareetaajs jau bij izlemts labu laiku pirms speeles,es to saku kaa neitraals fans,man bij vienalga,kas tiks taalaak,prieksroku gan devu Barsai,deel Arsenal bijusaa kapteina,bet peec otraas pendeles,loti veeleejos lai Milan tiek taalaak,kad sitais bullshits beigsies,kaadam augsaa ir vajadziiga Barsas uzvaru un tas arii viss,lai domaaju,ka Barsa pati vareeja visu nokaartot!!!
Tad kamdēl pirmajā spēlē netika iedota pendele ,ja reiz tiesnesi velk..?!
, 2012-04-04 00:03, pirms 13 gadiem
skatos komentos, ka Real fani jau slapina biksēs no bailēm, ka finālā pret Barsu būs jātiekas. aa bet paga, vēl tak Bayern priekšā, haha. Par Barsas un Bayern finālu, jo tas noteikti būtu aizraujošāks par El Classico, kurā dominē tikai viena komanda.
, 2012-04-04 00:04, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: to ar pierakstat uz tiesnesi,man kaut kā likās ka Alves tajā reizē bija tas galvenais grēkāzis,drīz sāksit tādu pašu sviestu nest kā Mauriņjo,kuram pat Unicef bija ko pāri nodarījuši
Barcelona Cheaters - YouTube.flv
- YouTube


Tev taisnība, runāt par farcu un čempionu līgu tiešām ir viens liels sviests
, 2012-04-04 00:04, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: to ar pierakstat uz tiesnesi,man kaut kā likās ka Alves tajā reizē bija tas galvenais grēkāzis,drīz sāksit tādu pašu sviestu nest kā Mauriņjo,kuram pat Unicef bija ko pāri nodarījuši
vari necensties. cilvēki redz pāris spēles un domā, ka viņi zin pilnīgi visu par attiecīgo komandu, kamēr tai pat laikā arī viņu mīļās komandas tajā pašā tēlošanā nav ne par sūda gabalu labākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:05, pirms 13 gadiem
puika_labs_ rakstīja: Tad kamdēl pirmajā spēlē netika iedota pendele ,ja reiz tiesnesi velk..?!
varbūt tāpēc ka zināja ka ir vēl otra spēle
, 2012-04-04 00:05, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: kaada starpiiba - cik tituli? Maradona ir viens no diviem Futbola Dieviem un par normaalu vinju var nosaukt tikai nenormaalais
TSO ir nozombeejis RM liidzjuteejus (peec idejas - aristokraatiskus un taadus, kas huanito un paareejo sanchesu laikaa nenjeemaas ar vaimanaashanu) un veel piesaistiijis veselu baru ar glorii hanteriem. veee veeee
godigi nesapratu ko rakstiji , bet ,laikam, tada bija doma , lai nesaprastu! Bet viss kartiba es apdomajos un saprotu tevi puis , tu esi laga dvēsele tik vel sirds pukst pa strauju un rokas pašas iet uz priekšu , kaut galva netiek vel līdzi.
, 2012-04-04 00:05, pirms 13 gadiem
Ja kas, šodien tiesāja tas pats ģēnijs, kurš Van Persiju noraidīja par sitienu pēc svilpes pret paši uzminat ko !
, 2012-04-04 00:06, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Kurs tev gaudo,nomierinies,buus arii man sveetki neuztraucies,bet tas ka Barsai pietiesaa katru gadu cempju liigaa ir fakts un es to izjutu,kad tika noraidiits van Persijs Nou Camp!!!
sitiens labu laiku pēc svilpes - dzeltenā! tas, ka tā ir otrā vai kāda no izslēgšanas kārtām(vispār - kāda sūda pēc cilvēki uzskata, ka līdz ar izslēgšanas spēļu sākšanos ir jāsāk tiesāt pēc pilnīgi citiem principiem?) ir pilnīgi vienalga.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:07, pirms 13 gadiem
mitins rakstīja: vecit tas klubs atskiriba no parejiem FIFA ir atzinusi par 20g.s.labako klubu
nekas, Barsa ir 21 gs labākais klubs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:08, pirms 13 gadiem
Super, Barselona malači, labs vakara noslēgums!
, 2012-04-04 00:08, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Kurs tev gaudo,nomierinies,buus arii man sveetki neuztraucies,bet tas ka Barsai pietiesaa katru gadu cempju liigaa ir fakts un es to izjutu,kad tika noraidiits van Persijs Nou Camp!!!
nu jaa. tur bija SAZVEERSETIIBA. noraidiija uzbruceeju tik uzbruukoshai komandai, kas pirmaa un vieniigaa n gadu laikaa neizdariija NEVIENU sitienu pa vaartiem. iedomaajies. atbrauc visaadas maljorkas un rasingi un izdara sitienus, bet tavs Arsenaals (lai piedod kluba normaalie liidzjuteeji) seedeeja autobusaa.
&(*%, tu domaa, ka pret Barcu nav pienjemti tiesnesha leemumi? episkajaa 2:4 pret Chelsea izshkjiroshais gols, peec FCB liidzjuteeju domaam, ar noteikumu paarkaapumu
episkajaa 1:1 pret Chelsea pirms pienjeema FCB par labu leemumus pilniigi nepamatoti noraidiija Abidaalu, kaa arii pielika 6-7 minuutes klaat
pret Inter pirmajaa speelee tik svariigais gols no aizmugures un neiedota pendele (starp citu, tiesaaja portugaalju tiesnesis)
shajaa duelii pirmajaa speelee neiedota pendele pret Sanchesu.
luudzu
, 2012-04-04 00:08, pirms 13 gadiem
eh zel Milanas, ka jau atriits tas Barsas fuuzits , par to otro pendeli, 50/50 likas, it kaa tureshana bija, bet briidi kad skiet Buskets tas bija, kas ravaas uz tuvo sturi, likas ka Puyol diezgan neatlauti blokeja un ar biku pietureja Nestu, diezgan striidigi katraa gadijumaa!
, 2012-04-04 00:08, pirms 13 gadiem
Reāli no marketinga puses bez Barcas fināls nav iedomajams vai tai pretim bus Real vai Bayern , pilnigi vienalga , bet fakts ka tads , ka noteikti Barca bus viens finalists tas nu ir skaidrs neatkarigi no pretiniekiem pusfinala. Savukart otra pusfinalā , bus ciņa jo majienieks vai nu El classico ir gandriz vienlidz ekselentas lietas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:09, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Barcelona Cheaters - YouTube.flv
- YouTube


Tev taisnība, runāt par farcu un čempionu līgu tiešām ir viens liels sviests
ieliec Barcas vietā Real Madrid un skaties līdz pašam rītam tieši tādus pašus video,tas tak youtube visu ko var atrast
, 2012-04-04 00:09, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: sitiens labu laiku pēc svilpes - dzeltenā! tas, ka tā ir otrā vai kāda no izslēgšanas kārtām(vispār - kāda sūda pēc cilvēki uzskata, ka līdz ar izslēgšanas spēļu sākšanos ir jāsāk tiesāt pēc pilnīgi citiem principiem?) ir pilnīgi vienalga.
Skatoties atkārtojumu, man sanāk 1 sekunde, vēl ņem vērā skaļuma un kustības fakotrus, bet nu jā, kāds klubs, tādi fani...
, 2012-04-04 00:10, pirms 13 gadiem
Bronsons rakstīja: varbūt tāpēc ka zināja ka ir vēl otra spēle
labi ka pašam smiekli nāk
, 2012-04-04 00:12, pirms 13 gadiem
NilsK rakstīja: labi ka pašam smiekli nāk
nu bļin pat pajokot vairs nevar...visi tādi npoietni
, 2012-04-04 00:12, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Skatoties atkārtojumu, man sanāk 1 sekunde, vēl ņem vērā skaļuma un kustības fakotrus, bet nu jā, kāds klubs, tādi fani...
teikuma pēdējā daļa - perfekti noraksturots Reals!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:16, pirms 13 gadiem
kur ta messibesii palicis? viņam noteikti būtu ko patekt. bet laikam jau tik ļoti nobesījies, ka izbesījies no sportacentra
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:16, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Ja kas, šodien tiesāja tas pats ģēnijs, kurš Van Persiju noraidīja par sitienu pēc svilpes pret paši uzminat ko !
ja kas pats esi ģēnijs,spēli pret Arsenal tiesāja Masimo Buzaka,viens no labākajiem tiesnešiem pēc Kolinas
, 2012-04-04 00:18, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Veco zeen uzvar,tas kas iesit vairaak,nevis tas kas kontrolee bumbu vairaak,vai sitienu vaartu raamii izdara un ar visu sarkano,ja ne Bendners beigaas buutu tur,skaties ar vienu sitienu raamii buutu pieticis!!!
tu līdz galam komentārus kurus pats komentē izlasi,vai tikai to daļu kura ir par Arsenal?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:20, pirms 13 gadiem
d-man rakstīja: Skatoties atkārtojumu, man sanāk 1 sekunde, vēl ņem vērā skaļuma un kustības fakotrus, bet nu jā, kāds klubs, tādi fani...
Ierunājās bļin...nekad nav redzējis tālāk par savu degunu un muld te vēl kaut ko. Kad iemācīsies paskatīties uz jebko ar daudz maz objektīvu skatījumu, tad sāc runāt. Varbūt sanāks kaut kas sakarīgs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:24, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Es vairaak uztraucos,par savu komandu,taapeec arii piemineeju tiesi vinus tiesi,bet var buut visaadi striidiigi momenti,vareeja dot,vareeja nedod,bet piemeeram sodienas otraa penedele,bij vienkaarsi unikums!!!
a ko ta tev te visi Barcas fani saka,visi atdzīst ka pendele bija jocīga,bet visi te visādas sazvērestības teorijas izdomā
, 2012-04-04 00:24, pirms 13 gadiem
reimondo rakstīja: Cik daudz šeit skaudīgo Real fanu var pasmieties par jefiņiem vismaz , pa zobiem ar var sadot ja vaajg
vooo cool,par aknām ar var?
, 2012-04-04 00:24, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Es vairaak uztraucos,par savu komandu,taapeec arii piemineeju tiesi vinus tiesi,bet var buut visaadi striidiigi momenti,vareeja dot,vareeja nedod,bet piemeeram sodienas otraa penedele,bij vienkaarsi unikums!!!
Otrā pendele - jā, noteikti drīzāk varēja nedot. Bet ja Tu uzskati, ka visi to vien dara, ka velk Barcu, tad iesaku paskatīties mazliet vairāk futbola. Praktiski jebkuras līgas vienā spēļu kārtā ir vismaz viena pendele par ko visi baigi ārdās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 00:39, pirms 13 gadiem
Tā tak būs vienmēr - heiterīši nevarēs pārdzīvot un raudās ka tiesnesis vainīgs utt. un atcerēsies tikai tās strīdīgas situācijas kad Barsai pa labu būs notiesāts, protams, ne vārda negribēs dzirdēt par to ka kādreiz arī ir bijis otrādi.
, 2012-04-04 00:41, pirms 13 gadiem
Jo vairak komentarus lasu,jo vairaak saprotu ka tomeer hokis ir labaaks un interesantaaks par futbolu!! Visas siis teelosanas, tiesaasanas sviesti utt., kas ir futbolaa, galiig neizraisa interesi skatiities futbolu!
, 2012-04-04 00:43, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Es vairaak runaaju tiesi par eiropas klubu prestizaako turniiru un tur nu ar Barsu notiek visaadi briinumi!!!Buskets,kad tika noraidiits Thiago,kas tas bija,man pirms siis epizodes patika kaa speeleetaajs Buskets!!!Kad Inter izsita Barsu,tiek iesleegts zaaliena laistiitaajs neskatoties uz to ka laukumaa veel ir treneris,speeleetaaji,Pepes sarkanaa un protams Persija sarkanaa viss sits atgaadina vienu lielu suudainu kamolu!!!
no visa ko nosauci tikai vienu Van Pērsija sarkano vari norakstīt uz to ka tiesneši ķipa velk Barcu,Busketsa gadījums,katru nedēļas nogali vari atrast kur kāds notēlojis(tas ka lūrēja uz tiesnesi nav nekas ārkārtējs pret Napoli Drogba tieši tāpat izdarīja),Pepes sarkanā,paskaties futbola ekspertu komentārus pēc spēles(tai pašā youtobe),visi vienā balsī runā ka sarkanā pa tēmu,un nu šajās lietās nu nekādi nevari vainot tiesnešus, ja nu vienīgi spēlētājus par labi notēlotu epizodi un par laistītājiem,vispār smieklīgi,kāds tur sakars ar tiesnešiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 01:00, pirms 13 gadiem
sasperjods rakstīja: Gribējāt pendeles – dabūjāt : ((((((
Neviens jau nenoliegs, ka ārpus Spānijas nav neviena labāka kluba pasaulē par Barsu
Un tieši tāpēc Milānas sniegums ir tik izcils
Es teiktu, ka tādu pretestību, kādu parādīja Milāna šajās 2 cīņās 150 minūtes, barsa, iespējams, kādus 2-3 gadus nav piedzīvojusi
Spēles zvaigzne Abiati!!! Noteikti jāuzslavē arī visi Milānas aizsargi, kuri nespēlēja ne uz spēlētāju un ne uz bumbu, kā māca, bet uz vietu, kur būs bumba ar spēlētāju – tas Barsu dzina izmisumā
Ja pirmā pendele bija par lietu, bet nekas traks nebūtu, ja neiedotu to, tad otrā jau bija pārdroša. Varēja jau iztikt ar kartiņu.

p.s.
saldākam miedziņam
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&v=pwx-K5UUnBQ&NR=1
ac milan beat real madrid in 1989's European Cup semi final.
salīdzināji jau arī gadus
Kāda tagad ir RM un kāda Milāna
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 01:04, pirms 13 gadiem
arsenalfan rakstīja: Klau es nesmu te ienaacis striideeties,bet domaaju,ka Barsa pati var tikt galaa un uzvareet saadas speeles,bet kaapeec,kad rodas saubas par Barsas uzvaru sinii turniiraa jau kuro gadu notiek saubiigas lietas,tici man buutu prieciigs,ja Barsa tiktu sovakar galaa pati un cereeju ka Milan izliidzinaas un redzeesu skaistu futbolu Barsas izpildiijumaa apmeeram ko taadu kaa labu laiku atpakal arReal,kad Barsa uzvareeja 5-0 ,bet bij bazas,ka kautkas notiks tamliidziigs un es nekluudiijos,prieksnojauta neapmaaniija,vienkaarsi diivaini ir tas ka rodas taada prieksnojauta jau pirms,tas noticis un ne jau taapat un beidzam sito,lai kaa arii nebuutu sveicu ar uzvaru,tas ir tikai mans viedoklis,daudzi domaa taapat,daudzi domaa savaadaak lai paliek!!! Un pa to zaalaina laistiisanu,jaa tas nav pa teemu,bet nesmuki tas izskatiijaas,jaamaak zaudeet!!!
ok,paldies tev,veiksmīgu nedēļu
, 2012-04-04 01:07, pirms 13 gadiem
Barselona uzvarēja, Milāna zaudēja....Barca savu darbiņu vienmēr paveic svarīgos mačos un tāpēc arī ir šobrīd labākā komanda Eiropā un Pasaulē....un visiem, kas te d****s par to pendeli, atceraties, ka pat bez tās penedeles Barcelona iesita uzvarai nepieciešamos vārtus....tā, ka visi Real fani un citi Barcas heiteri, gaidam El Clasico finālu, ja vien Bayern pa ceļam nepaveiks varoņdarbu, lai to izmaisītu.
, 2012-04-04 01:15, pirms 13 gadiem
nu milānai variantu nebija. otrajā puslaikā barsa vēl varēja kādus 3 golus mierīgi ielikt. Būtu tikai loģiski ja fināls būs barsa pret real (el classico). šobrīd neredzu stiprākus klubus par abiem spāņu grandiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 02:04, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: Bayern viņus izfukos jo Realam ir pārāk žultaini faneļi
Tu savus komentārus esi pats tā no malas pavērtējis,faneli? vienmēr nīgrs,žultains, pokemon-līmeņa uzbrauciens no tavas puses, diez kurā brīdī tu izdomāji,ka "pārāk žultains fanelis" neattiecas uz tevi pašu?
, 2012-04-04 02:12, pirms 13 gadiem
robis133 rakstīja: čo to neizskatījās, ka Barselonai baigi vajadzētu palīdzību. 30-tajā minūtē 1-1...nu jā tas ir galīgi dirsā.
un kā tu zini,cik vēl būtu iespējas spēles turpinājumā piepalīdzēt? kur tev tajā 30.minūtē bija garantija,ka 70.min nebūtu 1:2? un pēc kā izskatītos,ja spēles beigās iedotu vēl tizlākā situācijā izdomātu pendeli? Kas zina,kā vēlāk spēle pavērsīsies, iespēja bija,tā bija jāizmanto. Drošs paliek drošs.
, 2012-04-04 02:26, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāds fakts? Pendeles pelnītas. Lai kāds būtu pārkāpums soda laukumā, tas ir pārkāmums soda laukumā.
Baigais gudrinieks. Kad sāks pēc katra stūra sitiena dot 11m,jo kāds kādu pagrūdis, tad redzēsim,ko tad tu teiksi. Jo teorētiski pārkāpums taču bijis. Soda laukumā par katru s*du nav jādod 11m, kas var izšķirt spēles likteni.
Un es to saku neatkarīgi no komandām. Tiešām šodien nebiju pret Barcu, gribu redzēt klasiku finālā, bet šādas pendeles vienmēr izraisa riebumu un sabojā visu skatīšanos. Un arī ja redzu,ka tāda tiek iedota par labu tai komandai,kurai jūtu līdzi, man nekad tas nepatīk, vienmēr esmu par godīgu spēli,lai uzvar stiprākais. Un nebūtu žēl arī,lai Barca uzvar,lai tikai tas būtu godīgi.
Bet skatos,ka vietējie Barselonas fani par šādām lietām nekad nejūtas neērti, vienmēr atrod attaisnojumu. Un piekombinē klāt teikumu "kāds klubs,tādi fani",tjipa uzbrauciens real uz jums pašiem jau nekas tāds neattiecas,ne? klauni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 07:51, pirms 13 gadiem
speeli uztaisija tiesnesis ar savu 2o pendeli
, 2012-04-04 07:57, pirms 13 gadiem
Cik jauki palasīt Barca nīdēju drukātās muļķības. Jā, otrās pendeles vietā vajadzēja būt atkārtotam stūrim, bet tiesnesim drošvien apnika Milan protesti un iedeva gan dzelteno, gan pendeli. Milan tāpat nebija pelnījusi uzvarēt, jo pa visu spēli spēja raidīt tikai 1 sitienu vārtu rāmī.
Skumdina fakts, ka visu spēli varēja "nozagt" viens pats Abiati. :/
, 2012-04-04 08:29, pirms 13 gadiem
Par pendelēm varu tikai to teikt, ja komanda visu spēles laiku apgrozās pretinieku zonas soda laukumā un nepārtraukti uzbrūk ...tad arī ir daudz varbūtību, ka būs pendeles - likumsakarība!!!
Barca vienkārši spieda Milānu un zem spiediena visi zīmuļi lūzt ,tā ,ka mieru īgnie Barselonas nemīluļi
, 2012-04-04 08:57, pirms 13 gadiem
Rave-x rakstīja: Jo vairak komentarus lasu,jo vairaak saprotu ka tomeer hokis ir labaaks un interesantaaks par futbolu!! Visas siis teelosanas, tiesaasanas sviesti utt., kas ir futbolaa, galiig neizraisa interesi skatiities futbolu!
Nevienam ārpus Latvijas tav sūda hokejs neinteresē. LČ fināla 15 skatītāji kur spēlē piena puikas pret pensionāriem ļoti interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 10:02, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Kāds fakts? Pendeles pelnītas. Lai kāds būtu pārkāpums soda laukumā, tas ir pārkāmums soda laukumā. Ne jau Barcelona ir vainīga, ka viņa nav tādi kā Real, kas cenšas visus noteikumus spilgit parādīt un ka tādā gadījumā diletantiem un stulbiem sporta faniem sāk šķist, ka šīs pendeles bija nepelnītas. Tak sākiet domāt ar galvu, pokemoni.
Spēles laikā jau teicu, ka pēc noteikumiem arī otrā "pendele" būtu piešķirama, tomēr nopietns tiesnesis būtu licis atkārtot stūra sitienu. Šī epizode vairāk izskatījās pēc balagāna. Es teiktu, ka otrā "pendele" bija tendencioza un diskutabla, un vairākums man piekritīs.
Un kas attiecas uz Spāniju, tad simulē daudz un visi - gan "Real", gan "Barcelona". Lai kā man patiktu "Barcelona" spēlētais futbols, arī šajā klubā simulantu netrūkst.
, 2012-04-04 10:05, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: tepat vien esmu.ko tu no manis gribi dzirdēt (lasīt)???to ,ka farsu tiesneši ievilka 1/2 finālā??
Mēs no Tevis negribam dzirdēt pilnīgi neko. Vienkārši gaidām Tavu kārtējo profilu
, 2012-04-04 10:14, pirms 13 gadiem
Otrā pendele izskatījās soft, bet tiesnesis izdarīja lāča pakalpojumu Barsai, esmu pārliecināts, ka bez tās pendeles Barsa vinnētu tāpat. Kopumā Milan izrādīja cienījamu pretestību šajā duelī. Gaidu Clasico finālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 10:43, pirms 13 gadiem
protams, tā pendele izskatās interesanti. īpaši tādu līgu faniem kā Anglija un Itālija, kur sodus par roku izmantošanu vispār bieži nedod. taču pendele tur bija viennozīmīgi un vakar tiesnesis notiesāja uz 10 tieši pateicoties savai aukstasinībai un divām pendelēm.
agrāk viss bija skaidrs un saprotams - cīnīties var ar korpusu. tagad pirms katra stūra sitiena mēs redzam grūdienus, pat sitienus, raušanu, īsāk sakot to, par ko ārpus soda laukuma pat sarkano stabili varētu dot. jo biežām dos tādas pendeles, jo mazāk būs mīņāšanās soda laukumā pirms soda sitieniem un vairāk pareizas cīņas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 11:45, pirms 13 gadiem
tā otra pendele nav- tehniski skatoties pārkāpums bija, bet tādi pie stūriem ir vienmēr. Turklāt stūris vēl nebija izspēlēts, tur vajadzēja tik stūri atkārtot un viss.
, 2012-04-04 11:46, pirms 13 gadiem
messibesii7 rakstīja: līdz nākamajam būs ilgi jāgaida!esmu šo to sapratis
Malacis, bērns! Tā turpināt!
, 2012-04-04 13:14, pirms 13 gadiem
St_Germain rakstīja: Nevienam ārpus Latvijas tav sūda hokejs neinteresē. LČ fināla 15 skatītāji kur spēlē piena puikas pret pensionāriem ļoti interesanti
Neintresē? Kanādā tas ir populārākais sporta veids! Padomā cik NHL sezona cilvēku apmeklē spēles!! Par Latvijas virslīgu es varētu teikt, ka tā nevienam neintresē! Viena spota avīzes izdevumā nebija pilnīgi ko lasīt, jo bija aprakstīta tik ļoti interesanta latvijas futbola virslīga.
, 2012-04-04 13:31, pirms 13 gadiem
laukumaa ta skaidrs, kas notika.. Milan tomer par leenu.. bet Barcas fani paskaidrojiet, ludzu, kas notika tribinees? Tik klusus 90 tukstoshus neesmu es vel dzirdejis..
, 2012-04-04 13:56, pirms 13 gadiem
555 rakstīja: nu jaa. tur bija SAZVEERSETIIBA. noraidiija uzbruceeju tik uzbruukoshai komandai, kas pirmaa un vieniigaa n gadu laikaa neizdariija NEVIENU sitienu pa vaartiem. iedomaajies. atbrauc visaadas maljorkas un rasingi un izdara sitienus, bet tavs Arsenaals (lai piedod kluba normaalie liidzjuteeji) seedeeja autobusaa.
&(*%, tu domaa, ka pret Barcu nav pienjemti tiesnesha leemumi? episkajaa 2:4 pret Chelsea izshkjiroshais gols, peec FCB liidzjuteeju domaam, ar noteikumu paarkaapumu
episkajaa 1:1 pret Chelsea pirms pienjeema FCB par labu leemumus pilniigi nepamatoti noraidiija Abidaalu, kaa arii pielika 6-7 minuutes klaat
pret Inter pirmajaa speelee tik svariigais gols no aizmugures un neiedota pendele (starp citu, tiesaaja portugaalju tiesnesis)
shajaa duelii pirmajaa speelee neiedota pendele pret Sanchesu.
luudzu
Barcelona Hollywood Cheaters true colors
...
, 2012-04-04 14:13, pirms 13 gadiem
Kā vienmēr, uzvar labākie un Messi !!!!!!!!
, 2012-04-04 14:14, pirms 13 gadiem
Žēl ka šādas spēles izšķir ''pendeles''.
+ Otrā tur tiešām bija nepamatoti piešķirta.
, 2012-04-04 14:14, pirms 13 gadiem
Sitada pendele sen nebija redzeta, kadu otro iedeva Barsai... ja tadas pendeles dos konsekventi, futbols parvertisies par pendelu sishanu.

Zel, ka kartejo reizi iespejami aizraujosu speles otro dalu sabojaja tiesnesis, un atkal Barsai par labu.

Pec tresa gola es vispar izsledzu speli.

Bet nu jasaprot ari FIFA, kuri noteikti piekodinaja tiesnesim, ka Barsai ir jauzvar, jo grandfinals Barsa - Real netikai bus mega spele gadsimta ietvaros, nemot vera, ka tas ir finals CL, bet galvenais - atnesis milzigu pikji visiem industrijas parstavjiem.

Par godigu speli : ) lol
, 2012-04-04 14:30, pirms 13 gadiem
Drīz jau varēs uztaisīt 2 stundu garu dokumentālo filmu par tiesnešu lēmumiem, kas apbrīnojamā veidā Čempionu līgas atbildes spēlēs tiek fiksēti par labu Barcelona komandai.
Ja Chelsea piebeigs Benfiku, tad var sākt prognozēt cik pendeles tiks iedotas Barcai un cik nenosvilptas Chelsea!
Priekā Ovrebo, Busaca, De Bleckere, Stark, Kuipers un UEFA!
, 2012-04-04 14:44, pirms 13 gadiem
Gribētu redzēt ko teiktu visi bļāvēji, ka otrā pendele bija nepelnīta un tiesnesis tiesā par labu Barcai, ja šāda pati situācija būtu, piemēram, RM - Barcas spēlē, bet turētu ciet RM spēlētāju un tiesnesis neiedotu pendeli...
, 2012-04-04 14:48, pirms 13 gadiem
popovich rakstīja: kāds sūda tiesnesis var iedot divas pendeles puslaikā parlabu vienai komandai? + abas pendeles nebija 100%....
Jocīgs Esi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2012-04-04 16:51, pirms 13 gadiem
Ko TU stipram padarīsi!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja