Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:117, Did:0, useCase: 3

Pavlovs pēc fināla par tiesāšanu, "Skonto" nemaksātajām algām...

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Pavlovs pēc fināla par tiesāšanu, "Skonto" nemaksātajām algām...
Andrejs Pavlovs
Foto: Vladimirs Proškins, f64

Pēc Latvijas kausa izcīņas fināla, kurā "Jelgava" pēcspēles pendelēs ar 5:3 pārspēja Rīgas "Skonto", Sportacentrs.com aprunājās ar zaudētāju vārtsargu Andreju Pavlovu. Viņš neslēpa neapmierinātību ar daudz ko - spēles norises vietu, tiesāšanu un arī sava kluba vadību, kas joprojām tikai sola, bet saistības neizpilda.

Vispirms noraksturo spēles 120 minūtes - kādas tās bija, cik darba pašam bija?
Domāju, ka visas spēles garumā pārsvars tomēr bija "Jelgavai". Tas bija pats par sevi saprotams, jo viņi spēlēja mājās. Nezinu, kāpēc federācija nolēma tā darīt [rīkot kausa finālu Jelgavā - aut.], tas būtu atsevišķs stāsts, taču - kas izdarīts, tas izdarīts. Laukums nebija pārāk labs tam, lai mēs varētu spēlēt savu futbolu - mums bija grūti, daudz "pumpiņu", bumba "bremzējās". Bija sarežģīti parādīt savu futbolu, kā arī, protams, šajā periodā bija sakrājies nogurums. Iespējas bija arī mums, varējām gūt vārtus - mazliet nepaveicās, neiesitām, taču tik un tā "aizvilkām" līdz pendelēm.

Pats spēles laikā pāris reizes izlaidi bumbu no rokām - nervozēji?
Taču nē, kāda tur nervozēšana. Tajā epizodē ar pendeli - jā, izlaidu bumbu no rokām, taču es nepārkāpu noteikumus. Bumba "gāja" ārā no soda laukuma, mēs cīnījāmies, es ar rokām viņu [Mārci Ošu, kurš nopelnīja pendeli - aut.] negāzu, pa kājām nesitu. Tiesnesis nolēma piešķirt pendeli, kaut arī, manuprāt, viņam bija tikpat liels pamats nozīmēt divas pendeles uz "Jelgavas" vārtiem - tās pat bija acīmredzamākas pendeles par to, kas tika nozīmēta uz mūsu vārtiem. Manā gadījumā tur bija cīņa, tāpēc arī izlaidu - bumba arī bija slidena, vakarpusē bija parādījusies rasa.

Bespalova 11 metru soda sitiena brīdī nojauti, kurā stūrī viņš sitīs vai vienkārši uzminēji?
Ja godīgi, viņš pārāk jau nu uzkrītoši skatījās uz vienu stūri. Pārāk uzkrītoši. Man šķita, ka viņš speciāli tā skatās, lai mēģinātu mani maldināt, tāpēc nolēmu lēkt uz otru stūri. Izdevās uzminēt viņa domu gājienu.

Pēcspēles pendelēs nespēji atvairīt nevienu sitienu.
Teiksim tā, biju turpat blakus [smejas]. Pirmajā pendelē [kad sita Redjko - aut.] paslīdēju un nokritu. Ja nepaslīdētu, tas varbūt, bet tikai varbūt, varētu "paņemt". Pēc tam... vispār "Jelgava" labi izpildīja savus sitienus. Kā jau visi saka, tā ir loterija. Šoreiz mums nepaveicās.

Manuprāt, "Jelgavas" vārtsargs Ikstens neuzsita pārāk labi. Nevarēji atvairīt un vai nav īpaši sāpīgi, kad tevi pārspēj amata brālis?
Nē, nekādas tādas īpašas sāpes nav. Viņš malacis - uzšāva, jo vārtsargi pārāk bieži to nedara, kur nu vēl kausa finālā. Malacis, te nekādu citu komentāru nevar būt. Varbūt šķita, ka tieši viņa sitienu atvairīt bija vairāk iespēju, taču arī viņa sitiens bija labs - apmānīja mani, noreaģējot uz to, uz kuru pusi es izlēcu.

Pašam laikam ne prātā nenāca izpildīt pendeli?
Nu nē. Principā uzskatu, ka tā nav nodarbe vārtsargam. Vārtsarga darbs ir ķert, vilkt ārā. Ja vairs nav, kam sist, kā ir gadījies, un pienāk rinda, tad jā, varu uzsist - problēmu nav.

Daži vārtsargi pirms pendelēm mēģina kaut kādā veidā psiholoģiski ietekmēt pretinieku.
Mēģināju kaut ko darīt, taču viņi patiešām labi sita. Vienīgi Ikstena sitienu, ja būtu uzminējis, varētu atsist. Visi pārējie sitieni - devītniekos, vārtu stūros un spēcīgi.

Ievēroju, ka pēc 11 metru sitienu sērijas kaut ko aizrautīgi aizrādīji mača tiesnesim.
Godīgi sakot, tas bija uz emociju rēķina. Varat uzskatīt, ka tā ir tipiska neapmierinātība no zaudētāju puses un ka neprotu zaudēt, bet es personīgi uzskatu, ka no tiesnešu puses tomēr bija neliela palīdzība "Jelgavai" - pārkāpumi, kartītes. Bija daudz situāciju, kurās varēja sarkano kartīti parādīt "Jelgavai". Epizodē ar Osipovu soda laukumā vispār nesapratu - divas dzeltenās mūsējiem un divas viņiem, lai gan konflikta iniciatori bija "Jelgavas" spēlētāji. Parasti šādās situācijās visur dod vismaz vienu sarkano kartīti - tam, kurš iniciēja uzbrukumu pretiniekam. Plus divas pendeles, ko pieminēju - pret Mingazovu, ja tā nebija pendele, tad kas futbolā vispār ir pendele? Un papildlaika beigās pret Gutkovski - neredzēju pārkāpuma vietu, bet pārkāpums bija acīmredzams. Ar ko saistīta tāda tiesāšana, tas vairs nav mans uzdevums analizēt.

Vienīgo pendeli nerealizēja Apija. Varbūt viņš pēc spēles jau paguva ko pateikt, varbūt atvainojās?
Par ko šeit atvainoties? Viņš taču speciāli garām nesita... Nospēlējām grūtu spēli, noskraidījām 120 minūtes. "Jelgava" izdarīja spiedienu, bet spēlēt aizsardzībā ir divtik grūti. Vienkārši sagura cilvēks. Viņš taču gribēja iesist, vienkārši nepaveicās.

Rets gadījums, bet uz preses konferenci neatnāca Pertija. Viņš jums kaut ko pēc mača sacīja?
Nē, viņš vienkārši aizgāja. Saprotams, ka viņam ir emocijas - viņš arī ļoti vēlējās izcīnīt šo kausu, gluži tāpat kā visi mēs, futbolisti. Nopietni gatavojāmies šai spēlei un zinājām, ka būs grūti - nekādā gadījumā uzskatījām, ka "nomētāsim pretiniekus ar cepurēm". Zinājām, ka pretinieks ir ļoti, ļoti sarežģīts pretinieks. Turklāt zinot situāciju, ka visas spēles spēlējam praktiski ar vienu un to pašu sastāvu. Saspringtajā spēļu grafikā arī tas ietekmēja - uzkrājies nogurums, varbūt pietrūka mums spēciņu.

Noslēgumā par to pašu nelaimīgo algu lietu. Tu neesi jaunietis, kurš var dzīvot kopā ar vecākiem, bet algas "Skonto" nemaksā. Ko darīsi - vasarā meklēsi citu klubu vai cerēsi, ka viss nokārtosies?
Attiecībā uz cerībām, ja godīgi... ir jau ļoti smagi. Mums ir novākusies laba komanda, labs kolektīvs un ir sāpīgi noskatīties, kā tas viss brūk un jūk. Ir sāpīgi redzēt, ka nevienam, atskaitot spēlētājus, šī komanda nav vajadzīga. Mums atkal solīja - šoreiz, ka līdz kausa finālam daļa parādu tiks segta. Klusums. Un, kaut arī kārtējo reizi mums bija vilšanās, mēs šodien finālā atdevām visus spēkus. Jau ir grūti saskaitīt, cik reizes mums ir apsolīts samaksāt visu vai vismaz daļu no algu parādiem un "opā" - kad atnāk solītais datums, risinās kaut kādi nesaprotami notikumi un atkal nekā.

Bet vai ir kāds galīgais termiņš, līdz kuram konkrēti tu esi gatavs ciesties?
Galīgais termiņš ir transfēru periods. Kaut arī manā vecumā arī nav vairs tik viegli atrast ko jaunu - pats, protams, jūtu, ka vēl varu spēlēt, arī šodien pierādīju, ka vēl varu spēlēt labā līmenī, bet diemžēl mūsdienu futbolā nereti ieskatās pasē [Pavlovam ir 35 gadi - aut.]. Protams, kaut ko meklēšu - ja paveiksies, tad... runāšu ar "Skonto" vadību - vai viņi plāno, ka situācija uzlabosies, vai neplāno.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-22 08:42, pirms 10 gadiem
Par Jelgavas pārsvaru viņam pilnīgi taisnība. Bet par piešķirto pendeli tomēr godīgi nepateica kā saķēra ar rokam.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-22 08:46, pirms 10 gadiem
Principā varētu piekrist teiktajam, taču Mārci Ošu gan viņš ar rokām turēja 100%!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 08:56, pirms 10 gadiem
Epizodē ar Osipovu soda laukumā vispār nesapratu - divas dzeltenās mūsējiem un divas viņiem, lai gan konflikta iniciatori bija "Jelgavas" spēlētāji.
-----------
Konflikta inociators bija Sskonto - viens skontietis vārtās pa laukumu, abas komandas piebremzē, cits skontietis jau sit bumbu ārā no laukuma, bet Osipovs pārķer bumbu un aidā uz vārtiem, kad būtībā jau spēle apstājusies. Par to jau viņš to grūdienu arī dabūja.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 09:02, pirms 10 gadiem
Pendeli jau nopelnīja gan, par laukuma izvēli piekrītu, nebija tas labākais risinājums, varēja redzēt, ka pa zemi dod piespēli bumba ik pa laikam paleceas uz pumpām. Kā var rīkot fināla maču uz tāda laukuma ?

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 09:32, pirms 10 gadiem
Pavlovs bija joprojām emociju varā.Pa TV visas epizodes bija labi redzamas.Gan tā ,kur pats izkārtoja pendeli uz saviem vārtiem.Ar rokām vārtsargam ir jāķer bumba ,nevis pretinieks.Par nepiešķirtajām pendelēm otrā laukuma galā varam pasmaidīt,jo no Pavlova vietas pat fiziski nav saskatāmi spēles epizodes otrā laukuma galā un kur nu vēl pārkāpumi.Lai kā necentās Skonto spēlētāji izprasīt no tiesneša nepamatotus pendeļus,šoreiz nekā.Direktorenko notiesāja spēli labi,tikai Mingazovam un Malašenokam dzelteno kartīšu vietā vajadzēja dot sarkanās.Domāju,ka LFF šim spēles momentam vēl pievērsīs uzmanību,jo tādu uzvedību futbola laukumā pieļaut nedrīkst.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 09:43, pirms 10 gadiem
kuraats rakstīja: Pendeli jau nopelnīja gan, par laukuma izvēli piekrītu, nebija tas labākais risinājums, varēja redzēt, ka pa zemi dod piespēli bumba ik pa laikam paleceas uz pumpām. Kā var rīkot fināla maču uz tāda laukuma ?
cik tad mums to labo laukumu ir, uz kuriem tādu spēli rīkot? Uztaisītu Liepājā vai Ventspilī, fani būtu neapmierināti, ka nevar tādu gabalu aizbraukt. Uz sintētikas jau kausa finālu nespēlēs. Attiecīgi varianti arī paliek tikai ZOC vai Skonto stadions.

  +2 [+] [-]

, 2014-05-22 09:58, pirms 10 gadiem
Cerams, ka Andrejs pēc mača palūrēja video un saprata, ka viss tur ar tiem pendeļiem bija ok. Par tiesāšanu tiešām var runāt tikai kartīšu ziņā - ātrāk varēja sākt brīdināt par lidojumiem kājas (lai arī , par laimi, bez ļaunām sekām) un par kartīšu sadali pēc tā kautiņa. Nabaga Morozs grūstīja faktiski tikai savējos, bet dabūju brīdinājumu, Malašenoks iedo pa nierēm Mingazovam un dabū tikai dzelteno Jāpiekrīt Kreipānam par komunikāciju starp līnijniekiem un galveno - iespējams, kautiņa kartiņu sadalē bija tieši šis gadījums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-22 11:45, pirms 10 gadiem
Vienīgi, kur varētu piekrist Pavlovam ir par laukumu izvēli un kvalitāti. Kāds var piekrist vai nepiekrist, bet to futbolu, kādu spēlē Jelgava viņiem ir priekšrocības tādas kvalitātes laukumā pret to pašu Skonto, nemaz nerunāsim par kausa spēli ar Liepāju, kur 3 spēlētājiem bija izmežģītas potītes pēc tā mača. Liepāja un Skonto spēlē izteiktu futbolu ar īsām piespēlēm, kā arī brīvo zonu izmantošanu. Negribu tagad atrunāties un kāds man tagad varbūt atgādinās pirmo FK Liepāja spēli ar Jelgavu Liepājā, bet es uzsveru pašlaik abas kausa izcīņas spēles. Kā arī, netaisos tagad sūkstīties par Liepājas netikšanu eirokausos, tur vēl arī Skonto uzvaras gadījumā Liepājai bija jānokļūst. Runa ir par ko citu, proti, laukuma kvalitāti, kur šajā gadījumā nekādi negribētu piekrist futbola standarta frāzei, ka laukums abām komandām ir vienāds.

     [+] [-]

, 2014-05-22 13:58, pirms 10 gadiem
Bet kas tur ir ar tiem sponsoriem no Maskavas???
Tācu teica, ka esot atraduši sponsorus un, ka viss notiks - vai arī tur kāds kādu uzmeta???

  -1 [+] [-]

, 2014-05-22 13:59, pirms 10 gadiem
Key Nr.23 rakstīja: Vienīgi, kur varētu piekrist Pavlovam ir par laukumu izvēli un kvalitāti. Kāds var piekrist vai nepiekrist, bet to futbolu, kādu spēlē Jelgava viņiem ir priekšrocības tādas kvalitātes laukumā pret to pašu Skonto, nemaz nerunāsim par kausa spēli ar Liepāju, kur 3 spēlētājiem bija izmežģītas potītes pēc tā mača. Liepāja un Skonto spēlē izteiktu futbolu ar īsām piespēlēm, kā arī brīvo zonu izmantošanu. Negribu tagad atrunāties un kāds man tagad varbūt atgādinās pirmo FK Liepāja spēli ar Jelgavu Liepājā, bet es uzsveru pašlaik abas kausa izcīņas spēles. Kā arī, netaisos tagad sūkstīties par Liepājas netikšanu eirokausos, tur vēl arī Skonto uzvaras gadījumā Liepājai bija jānokļūst. Runa ir par ko citu, proti, laukuma kvalitāti, kur šajā gadījumā nekādi negribētu piekrist futbola standarta frāzei, ka laukums abām komandām ir vienāds.
Laukums abām komandām ir vienāds, tas kā viņas adaptē savu spēli konkrētajam laukuma ir atšķirīga. Skonto nemācēja spēlēt uz tāda, Jelgava mācēja, ar to arī viss ir pateikts.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 14:24, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Skonto nemācēja spēlēt uz tāda, Jelgava mācēja, ar to arī viss ir pateikts.

Tiesāja direktorenko!
Jāatminas 2012 gada kausa fināls Liepājā,kur Liepāja mācēja spēlēt uz šo labo laukumu,bet skonta nemācīja!Bet visas skontas brūces toreiz dziedēja diriks,un izvilka skontu!Toreiz abas komandas cīnījās tik par šo kausu,jo eirokausos kas spēlēs, bija līdz tam viss skaidrs!
Ja šoreiz nemākulīgā skonta būtu kaut mājienu uz kausa pusi uzmetuši,kauss būtu skontas,jo skonta neizcīna neko,bet gan paņem to ko iekāro!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 14:30, pirms 10 gadiem
Man jau patīk šīs omulīgi aprunātās tiesnešu tēmas,vakar labu izrādi(teātri) abas komandas deva jelgavas līdzjutējiem,es ta gandrīz no kresla nokritu aiz smiekliem dēļ šīs masveidīgās grūstīšanās!
Bija labs!
Labākā epizode mačā!

     [+] [-]

, 2014-05-22 15:11, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Laukums abām komandām ir vienāds, tas kā viņas adaptē savu spēli konkrētajam laukuma ir atšķirīga. Skonto nemācēja spēlēt uz tāda, Jelgava mācēja, ar to arī viss ir pateikts.
Bez komentāriem, turklāt ar izsaukuma zīmi vēl klāt.

     [+] [-]

, 2014-05-22 16:15, pirms 10 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Laukums abām komandām ir vienāds, tas kā viņas adaptē savu spēli konkrētajam laukuma ir atšķirīga. Skonto nemācēja spēlēt uz tāda, Jelgava mācēja, ar to arī viss ir pateikts.
Tas būtu dīvaini, ja Jelgava nemācētu, atrodoties savās mājās un uz šī laukuma visu laiku trenējoties.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-22 16:21, pirms 10 gadiem
Ja Skonto dabūs sankcijas un nedrīkstēs pieteikt jaunus spēlētājus transfēru perioda laikā un esošie komandas spēlētāji pateiks komandai ardievas, nekas labs nav gaidāms. Kausā uzvarēt neizdevās un diez vai ar jauniešiem par medaļām cīnīties sezonas otrajā pusē būtu iespējams. Pavlovs nav pirmais spēlētājs, kurš izteicies par komandas pamešanu, Šabala brauks uz Beļģiju, iepriekš par jaunu klubu meklējumiem teikuši arī Mingazovs un Osipovs un gan jau tas vēl nav viss. Atliek vien akli gaidīt un ticēt Koļesņičenko, lai gan uzticību viesošs tips viņš nav. Skaidrs, ka jaunais sponsors milzu piķi iekšā negrūdīs un nenosegs visu uzreiz, bet drīz būtu jāpienāk naudai par Šabalu, un tas varētu palīdzēt. Protams, var mēģināt kādu no esošā sastāva vēl pārdot.

     [+] [-]

, 2014-05-23 07:33, pirms 10 gadiem
Man šķiet,ka šobrīd Šabalas vienīgā priekšrocība ir pases dati,ar šī brīža sportisko sniegumu viņam beļģu līgā būs jāsēž uz bankas,jeb tiks kaut kur zemāk izīrēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-23 09:23, pirms 10 gadiem
Kāpēc Latvijas visām virslīgas komandām jābūt profesionālām? Ja nav naudas var spēlēt pusprofesionālā statusā- daži profi un amatieri, kā tas ir vairākās citu mazo valstu čempionātos. Atbrauc pastnieki, veikalnieki, kantoristi. . .un bieži nomazgā mūsu profus! Kārtīgi profesionāļi mums ir maz, vienīgi brēc pēc lielām algām. Lai trenējas pēc darba, formu iedos, uz spēlēm aizvedīs, paēdinās un gan jau , ja labi spēlēs iedos kādu kabatsnaudu un prēmiju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja