Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" iesniedz sūdzību, Di Mateo nikns par tiesāšanu

Agris Suveizda

"Chelsea" iesniedz sūdzību, Di Mateo nikns par tiesāšanu
Marks Klatenburgs
Foto: AFP/Scanpix

Anglijas futbola klubs Londonas "Chelsea" pēc skandalozā zaudējuma Mančestras "United" (2:3) iesniedza sūdzību par tiesnesi Marku Klatenburgu. Iemesls sūdzības iesniegšanai bija Klatenburga nepiedienīgā valoda pret vairākiem "Chelsea" spēlētājiem. Ļoti neapmierināts ar tiesāšanu bija "Chelsea" galvenais treneris Roberto Di Mateo, kurš uzskatīja, ka Klatenburgs pieļāvis vairākas rupjas kļūdas.

"Esam iesnieguši sūdzību Premjerlīgas spēles delegātam par tiesneša izmantoto nenormēto leksiku, kas divos dažādos incidentos tika adresēta divu mūsu spēlētāju virzienā. Spēles delegāts šo sūdzību nodos tālāk Futbola asociācijai. Šajā sakarā vairāk komentāru nesniegsim," sacīja Londonas "Chelsea" pārstāvis. Pēc neoficiālas angļu mediju rīcībā esošas informācijas viens vai abi minētie incidenti starp tiesnesi un spēlētāju varētu būt notikuši nevis laukumā, bet gan tunelī pēc spēles.

"Tas visiem ir diezgan acīmredzams, ka otrais brīdinājums Fernando Toresam nebija pareizs lēmums. Tas bija pārkāpums mūsu labā, tiesnesim vajadzēja brīdināt Džoniju Evansu, un izšķirošie vārti tika gūti no aizmugures stāvokļa. Tas ir kauns, ka tiesneši šādā veidā izšķir spēli," pēc spēles, vaicāts par tiesāšanu, atbildēja Di Mateo. "Lai ko arī Fērgusons neteiktu, tas bija pārkāpums mūsu labā, Fernando izsita bumbu starp Evansa kājām, bija ticis garām un tad pēc saņemtā spēriena nokrita. Tas ir pārkāpums un brīdinājums otram, nevis mūsu spēlētājam."

"Esam ārkārtīgi vīlušies par to, ka šie nozīmīgie lēmumi bija kļūdaini. Pie rezultāta 2-2 izskatījāmies pēc komandas, kas, iespējams, būtu uzvarējusi. Tā bija laba futbola spēle starp divām labām komandām, un tiesneši to izbojāja. Tiesneši tiek pakļauti lielam spiedienam, un viņiem vajadzētu būt spējīgiem ar to tikt galā. Izšķirošajiem lēmumiem vajadzētu būt pareiziem neatkarīgi no komandas, un neviens nevēlas, lai tiesnešiem būtu liela ietekme uz rezultātu. Ļaujiet komandām spēlēt vienai pret otru. Tas ir tas, ko visi vēlas," Di Mateo turpināja.

Premjerlīgas nedēļas nogales centrālajā spēlē Londonas "Chelsea" savā laukumā ar 2:3 zaudēja Mančestras "United". Mančestrieši jau 12.minūtē izvirzījās vadībā ar 2:0, taču 53.minūtē Ramirešs panāca izlīdzinājumu (2:2). Pēc desmit minūtēm Braņislavs Ivanovičs tika noraidīts par pēdējās cerības pārkāpumu, bet vēl piecas minūtes vēlāk par simulāciju pie otrā brīdinājuma tika Toress. "Chelsea" palika deviņu vīru sastāvā, un uz maiņu iznākušais Havjers Ernandess 75.minūtē izrāva "United" uzvaru (3:2).

Izmantotie resursi:
Yahoo! UK & Ireland Eurosport - Sports News...
Home | Official Site | Chelsea Football Club

  +2 [+] [-]

, 2012-10-29 10:14, pirms 12 gadiem
Chelsiju nemiil,tas ir fakts... Kameer Fergusons/PL krusteevs buus dziivs nekas nemainiisies

  -1 [+] [-]

, 2012-10-29 10:16, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Kas tad nu? Čelsiki nemāk zaudēt, vai?
Un vēl Tavai zināšanai varu pateikt, ka "Chelsea" prot zaudēt. Cerams, ka turpmāk Tu to iegaumēsi un vairs neuzdosi muļķīgus jautājumus.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-29 10:17, pirms 12 gadiem
Tādu aklu tiesnesi vairs nevar laist tiesāt premjerlīgas spēles.

  +2 [+] [-]

, 2012-10-29 10:39, pirms 12 gadiem
Pat ja Chelsea kaut ko panāks (kas ir maz ticams) rezultātu tāpat nemainīs. punkti jau zaudēti un vēlreiz atkārtošu, skaists un tiešam skatāms mačs izbojāts.

     [+] [-]

, 2012-10-29 11:17, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Žēl Chelsea, bet interesanti, ka pie tiesāšanas par labu MU jau pierasts tiktāl, ka pat šādi šokējoši tiesnešu lēmumi neizsauc pārāk lielu skandālu...
Man izskatījās, ka arī 1. sarkanā bija krietni pārspīlēta, tajā epizodē blakus Ivanovičam atradās vēl otrs aizsargs (Luizs laikam) un neizskatījās, ka, ja Ivanovičš nenopļautu to MU spēlētāju būtu tīrs izgājiens 1 uz 1. Turklāt Jangs nokrita ļoti teatrāli, lai gan kontakts un pārkāpums tajā epizodē bija, pēc vēlāk šajā spēlē pielietotās tiesneša loģikas, arī šajā epizodē varēja dot Jangam dzelteno par simulēšanu.
Nu nevajag jau visu tik ļoti pārspīlēt! Tiesnešu kļūdainie lēmumi protams ietekmēja spēli un gala rezultātu, par to nevienam šaubu nav, bet:
1) Ivanoviča noraidījums vispār nevar tikt apšaubīts, to pat atzina Di Mateo. Jangs būtu pirmais pie bumbas tas ir viennozīmīgi, neviens cits pie bumbas ātrāk tikt klāt nevarēja un Ivanovičs negribot, bet kāju aizķēra. Cita lieta, ka nav fakts ka Jangs to izgājienu būtu realizējis. Bet to mēs neuzzināsim. Absolūti vairākums tiesnešu tādā epizodē dotu noraidījumu, ja nespēj to atzīt, tad neesi objektīvs. Un kā jau minēju pie spēles apskata, Ivanovičs brīdinājumu bija nopelnījis jau pirmā puslaika sākumā par pārkāpumu pret Evrā, kur tiesnesis vispār nefiksēja sodu!

Runājot par pašu spēli. Jā, Chelsea otrā puslaika sākumā spieda United, bet tieši tajā brīdī tak sekoja pamatotais noraidījums. Respektīvi United izveidoja ātru pretuzbrukumu, pēc tam Chelsea palika mazākumā. Vēl pirms noraidījuma līnijtiesnesis varēja fiksēt Luisa roku soda laukumā. Tas tā, ja kādam patīk vērpt sazvērestības teorijas Vārdu sakot, arī bez sekojošajām tiesnešu kļūdām nav zināms kā spēle beigtos, bet fakts paliek - United jau pamatoti spēlēja vairākumā! Toresa noraidījums bija šoks arī MU spēlētājiem, jo Evanss jau domāja ka viņam dos brīdinājumu. Bet nu līnijtiesneša kļūda kā jau vairumos gadījumu. Tu tak neesi aizmirsis, ka arī City par labu tāda kļūda šosezon ir bijusi!

Vienīgais labums no šādām kļūdām ir tāds, ka visi tās redz un saprot, ka nevar tas nabaga tiesnesis noskriet tādā pašā tempā kā spēlētāji visu spēli, lai atrastos vienmēr ideālā pozīcijā. Nevar paspēt vienmēr visas epizodes pamanīt un pareizi novērtēt. Vārdu sakot, esam vēl vienu solīti tuvāk "palīdzībai no malas"

     [+] [-]

, 2012-10-29 11:19, pirms 12 gadiem
esprets rakstīja: nu tad jau vienalga arī, ka Evra un Ferdinands ir melnie.
ja vienalga kur problema ne jau evra un ferdinandam bet obi mikelam 100 punkti ka sudzejas ka so pa nigeru nosauca.

     [+] [-]

, 2012-10-29 11:21, pirms 12 gadiem
Daumants666 rakstīja: Tas Marks Klatenklauns ir viens liels klauns.Labu speeli pietam veel grandu ciinu paarveerst par cirku...!Taa kaa kaut kaads algots bende...he says and the winner is...wait a minute...no sorry wait 5 mintes...red one red one and the winner is...now take care yourself guys my job is doneAbsurds...skatiijos speeli un domaaju WTF!!!Tiesaasana epl peedeejos gados tiesaam drausmiiga!Let them fuc...ing play themself!Nee kaut kaads krancis tiesnesis hui*u sataisaNjaaa Chelsea reaali nepaveicaas a taads momentum bija pirms sarkanaas saaka birt!!!Nu,bet sezona veel gara un sitais sviests jaaaizmirst un jaaciinaas taalaak!Galiigi gan nevajag aizmirst...var izmantot lielaakas pasmotivaacijas meerkos!!!
ja jau vins ir klauns tad kas Tu esi .

  -1 [+] [-]

, 2012-10-29 11:53, pirms 12 gadiem
Tātad, ja nepiekrītu tavam viedoklim, esmu neobjektīvs
Ivanoviča noraidījums uz Toressa noraidījuma fona, protams, izskatījās kā tiesāšanas paraugstunda, bet tomēr arī tas, manuprāt, nebija tik viennozīmīgs. Līdzīgu noraidījumu iepriekšējā kārtā iedeva Milneram un arī tā epizode bija diezgan strīdīga. Domāju, ka, lai dotu pēdējās cerības sodu, pārkāpumam un iespējai iesist golu jābūt vēl acīmredzamākai, piemēram, ja vārtsargs pārkāpj noteikumus pret spēlētāju 1:1 izgājiena laikā. Janga gadījumā viņam blakus bija Broņa un vēl viens Chelsea spēlētājs un vēl, protams, vārtsargs, tādēļ man grūti apgalvot, ka šāda situācija atbilst pēdējās cerības sodam. Bet nu ņemot vērā Milnera noraidījumu, šis izskatījās vismaz konsekventi, kas gan nenozīmē, ka abās epizodēs bija pieņemts pareizs lēmums.
Par līnijtiesneša kļūdu es tik daudz neiztraucos, tādas tiešām notiek ar apbrīnojamu regularitāti un šosezon līnijtiesneši ir kļūdījušies arī par labu City. Tomēr tāpat šosezon vairākas reizes par pārkāpumiem pret Tevesu, Aguero un Mario nav iedoti acīmredzami sodi, nemaz nerunājot par 11m vai kartiņām pretiniekiem (skat. piem. spēli pret Stoke, West Brom, Fulham, utt.).
ABa rakstīja: Nu nevajag jau visu tik ļoti pārspīlēt! Tiesnešu kļūdainie lēmumi protams ietekmēja spēli un gala rezultātu, par to nevienam šaubu nav, bet:
1) Ivanoviča noraidījums vispār nevar tikt apšaubīts, to pat atzina Di Mateo. Jangs būtu pirmais pie bumbas tas ir viennozīmīgi, neviens cits pie bumbas ātrāk tikt klāt nevarēja un Ivanovičs negribot, bet kāju aizķēra. Cita lieta, ka nav fakts ka Jangs to izgājienu būtu realizējis. Bet to mēs neuzzināsim. Absolūti vairākums tiesnešu tādā epizodē dotu noraidījumu, ja nespēj to atzīt, tad neesi objektīvs. Un kā jau minēju pie spēles apskata, Ivanovičs brīdinājumu bija nopelnījis jau pirmā puslaika sākumā par pārkāpumu pret Evrā, kur tiesnesis vispār nefiksēja sodu!

  -1 [+] [-]

, 2012-10-29 11:58, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Kas tad nu? Čelsiki nemāk zaudēt, vai?
vairāk gan te izskatās, ka mudaki neprot uzvarēt, bez palīdzības

     [+] [-]

, 2012-10-29 12:26, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Tātad, ja nepiekrītu tavam viedoklim, esmu neobjektīvs
Ivanoviča noraidījums uz Toressa noraidījuma fona, protams, izskatījās kā tiesāšanas paraugstunda, bet tomēr arī tas, manuprāt, nebija tik viennozīmīgs. Līdzīgu noraidījumu iepriekšējā kārtā iedeva Milneram un arī tā epizode bija diezgan strīdīga. Domāju, ka, lai dotu pēdējās cerības sodu, pārkāpumam un iespējai iesist golu jābūt vēl acīmredzamākai, piemēram, ja vārtsargs pārkāpj noteikumus pret spēlētāju 1:1 izgājiena laikā. Janga gadījumā viņam blakus bija Broņa un vēl viens Chelsea spēlētājs un vēl, protams, vārtsargs, tādēļ man grūti apgalvot, ka šāda situācija atbilst pēdējās cerības sodam. Bet nu ņemot vērā Milnera noraidījumu, šis izskatījās vismaz konsekventi, kas gan nenozīmē, ka abās epizodēs bija pieņemts pareizs lēmums.
Par līnijtiesneša kļūdu es tik daudz neiztraucos, tādas tiešām notiek ar apbrīnojamu regularitāti un šosezon līnijtiesneši ir kļūdījušies arī par labu City. Tomēr tāpat šosezon vairākas reizes par pārkāpumiem pret Tevesu, Aguero un Mario nav iedoti acīmredzami sodi, nemaz nerunājot par 11m vai kartiņām pretiniekiem (skat. piem. spēli pret Stoke, West Brom, Fulham, utt.).
Nu Tu laikam pārāk virspusēji izlasīji manu komentāru! Es nemaz neprasu lai piekrīti manam viedoklim, bet nu Ivanoviča noraidījumu neapšauba arī Grems Pols:
Graham Poll: Mark Clattenburg got two big calls...
Taisni gribēju šo epizodi salīdzināt ar Milnera noraidījumu. Es pilnīgi nepiekrītu tam, ka kāds no aizsargiem varēja paspēt noķert Jangu. Protams ja viņš sāktu bumbu apstrādāt, mēģinātu apspēlēt Čehu, tad protams varēja, bet ja viņš uzreiz saņemot bumbu soda laukumā sistu pa vārtiem, tad aizsargiem cerību nebija! Bet nu tas tīri mans viedoklis. Par pēdējo cerību sodiem acīmredzot tiesnešiem ir precīzi norādījumi un ja viņi visās tādās epizodēs ievēro vienādu attieksmi pret visiem, tad problēmu nav. Man pašam arī šķiet, ka tie lēmumi reizēm ir pārāk bargi. Bet nu atkārtošos pēdējo reizi, Ivanovičs savu noraidījumu jebkurā gadījumā bija nopelnījis, kaut vai ja būtu saņēmis pelnītos divus brīdinājumus. Viņš pats arī visu saprata ieraugot sarkano un neko neprotestēja.

Un rezultātā mēs nonākam pie secinājuma, ka galvenais tiesnesis nepareizi novērtēja Toresa epizodi un pilnīgi nesaprotami pieņēma tik radikālu lēmumu! Pilnīgi neprasījās tajā situācijā to darīt. Nezinu, iespējams vienkārši aizmirsa ka Toresam jau ir brīdinājums un to konstatēja jau kad bija izvilcis dzelteno. Varbūt uzskatīja ka Toresam bija jārāda sarkanā jau par sodu pirmajā puslaikā. Bet jebkurā gadījumā tā bija nepiedodama kļūda! Par līnijtiesnesi tiešām nav nemaz ko runāt, viņi visi regulāri kļūdās. Paskatamies kaut vai uz šīs kārtas Arsenal vārtiem (tur gan neesmu 100% pārliecināts) un Pool neieskaitīto golu.

     [+] [-]

, 2012-10-29 12:45, pirms 12 gadiem
Taksh beidzot varetu noligt arii kadu video tiesnesi, kas no augshas tach varetu pateikt galvenajam kas un kaa, ir offsides, nav utt. Savadak sitie lembasti besii jau aaraa

  -1 [+] [-]

, 2012-10-29 12:49, pirms 12 gadiem
https://pbs.twimg.com/media/A6UM3B7CIAAsPcJ.jpg:large

sitais taa, patiesiibai

     [+] [-]

, 2012-10-29 13:25, pirms 12 gadiem
Sandriz rakstīja: Torress notēloja, cik tur atkārtojumus rādīja SKY studijā, knapi, ja vispār jebkādu kontaktu var saskatīt un viņs tikai pēc kādas sekundes krīt, takā pats vainīģs, turklāt viņam paveicās, ka Toresu nenoraidīja jau pirmajā puslaikā, kad viņš ar bučiem "iebrauca" krūtīs Kleverlijam, tur mierīgi varēja būt sarkanā pie 2:0 MU labā
Tu kaut reizi dzīvē esi skrējis???
Tas tāpat ja tev sačakarē vielmaiņu kaut kas mainās organismā.
ja nav kazai piens tad nav!
nav tā ka tur bija brutāls sods bet patraucēja gan. daudz jau nevajag lai sajauktu skrējiena ritmu un skrējējs nokristu.

  -1 [+] [-]

, 2012-10-29 13:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Viņi to dara ne sliktāk par "United" un Fergusonu. Tas tā, Tavai zināšanai
Nu United ir zaudējuši šosezon. Un nav snieguši nekādas apelācijas par zaudējumiem

     [+] [-]

, 2012-10-29 13:30, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un vēl Tavai zināšanai varu pateikt, ka "Chelsea" prot zaudēt. Cerams, ka turpmāk Tu to iegaumēsi un vairs neuzdosi muļķīgus jautājumus.
Zinu, ka viņi māk zaudēt, tikai viņiem nevajadzēja sniegt apelāciju par to, ka pakāsa ''sarkanajiem velniem''

     [+] [-]

, 2012-10-29 13:35, pirms 12 gadiem
JTerry rakstīja: vairāk gan te izskatās, ka mudaki neprot uzvarēt, bez palīdzības
Kāds sakars te ar kaut kādiem mudakiem?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-10-29 16:16, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Nu United ir zaudējuši šosezon. Un nav snieguši nekādas apelācijas par zaudējumiem
rakstu izlasīji arī? viņi iesnieguši sūdzību par to, ka tiesnesis esot izmantojis izteicienus, kas aizvainojis dažus spēlētājus.

     [+] [-]

, 2012-10-29 18:51, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu nevajag jau visu tik ļoti pārspīlēt! Tiesnešu kļūdainie lēmumi protams ietekmēja spēli un gala rezultātu, par to nevienam šaubu nav, bet:
1) Ivanoviča noraidījums vispār nevar tikt apšaubīts, to pat atzina Di Mateo. Jangs būtu pirmais pie bumbas tas ir viennozīmīgi, neviens cits pie bumbas ātrāk tikt klāt nevarēja un Ivanovičs negribot, bet kāju aizķēra. Cita lieta, ka nav fakts ka Jangs to izgājienu būtu realizējis. Bet to mēs neuzzināsim. Absolūti vairākums tiesnešu tādā epizodē dotu noraidījumu, ja nespēj to atzīt, tad neesi objektīvs. Un kā jau minēju pie spēles apskata, Ivanovičs brīdinājumu bija nopelnījis jau pirmā puslaika sākumā par pārkāpumu pret Evrā, kur tiesnesis vispār nefiksēja sodu!

Runājot par pašu spēli. Jā, Chelsea otrā puslaika sākumā spieda United, bet tieši tajā brīdī tak sekoja pamatotais noraidījums. Respektīvi United izveidoja ātru pretuzbrukumu, pēc tam Chelsea palika mazākumā. Vēl pirms noraidījuma līnijtiesnesis varēja fiksēt Luisa roku soda laukumā. Tas tā, ja kādam patīk vērpt sazvērestības teorijas Vārdu sakot, arī bez sekojošajām tiesnešu kļūdām nav zināms kā spēle beigtos, bet fakts paliek - United jau pamatoti spēlēja vairākumā! Toresa noraidījums bija šoks arī MU spēlētājiem, jo Evanss jau domāja ka viņam dos brīdinājumu. Bet nu līnijtiesneša kļūda kā jau vairumos gadījumu. Tu tak neesi aizmirsis, ka arī City par labu tāda kļūda šosezon ir bijusi!

Vienīgais labums no šādām kļūdām ir tāds, ka visi tās redz un saprot, ka nevar tas nabaga tiesnesis noskriet tādā pašā tempā kā spēlētāji visu spēli, lai atrastos vienmēr ideālā pozīcijā. Nevar paspēt vienmēr visas epizodes pamanīt un pareizi novērtēt. Vārdu sakot, esam vēl vienu solīti tuvāk "palīdzībai no malas"
Ivanoviča sarkanā laikam bija vistuvāk patiesībai no visiem pārējiem notikumiem, kur varētu vainot tiesnesi. Bet zināms, ka Jangam ir laba reptuācija ar daivošanu, liekas, ka šis spēlētājs ir no papīra. Grūti pateikt vai Ivanovičs pielika kāju, vairāk izskatījās, ka Jangs ar savu kāju aizķērās pret Ivanoviča kāju. Bet jā, EPL par šo dod noraidījumus, neskatoties uz to, ka Ivans varbūt pat negribēja dot pa kājām, bet Jangs ir Jangs. Vismazākais kontakts vai nekontakts un viņš krīt.

Runājot par TOresa pārkāpumu. Te nu jābūt tiešām aklam, Evans izklupa ar taisnu kāju, skāra Toresu. Ja ne brīdinājums Evansam, tad brīvsitienam uz spāņu gk vārtiem tur bija jābūt. Fergusons teica, ka Fernando ir pats vainīgs, vajadzēja skriet tālāk nevis krist. Diez kā viņš komentē JANGA identisku situāciju pret QPR, kur anglis vnk norkita bez kontakta, aizsargam iedeva sarkano un pendeli par labu United? laikam jau hipokrāta iezīmes, kas nav nekas jauns.

Par aizmugures vārtiem nemaz nerunājot. Čičarito gandrīz aiz Čeha vēl bija, kad tika iespēlēta bumba.

Pagāšgad 2 apšaubāmas pendeles uz Čeha vārtiem, kad spēle beidzās 3:3.

Neiedota pendele par Vidiča pārkāpumu pret Ramiresu CL ietvaros ( par ko sky, bbc uc bija šokā)

Lai vai kā, bet pēdējās 3 spēlēs Bridžā, United ir dabūjuši labas dāvanas no tiesnešiem. Arī Chelsea tādas ir dabūjuši pagātnē, bet fakti ir fakti.
Arī šajā spēlē Luizam bija roka soda laukumā, Rūnijs pārkāpa noteikumus būdams jau brīdināts. Nekad nevar zināt ko tie soģi izdomās.
Lai vai kā, Chelsea izskatījās ļoti labi un noteikti bija pelnījuši punktus.

Lai vai kā. Pat Lielā UNITED leģenda NEVILS piekrīt par to, ka Toresam nevajadzēja dot sarkano, par aizmugures vārtiem viņš vispār bija šokēts. Būsim lojāli un piekritīsim šim spēlētājam.

  +1 [+] [-]

, 2012-10-29 19:21, pirms 12 gadiem
Kurzemes Patriots rakstīja: Zinu, ka viņi māk zaudēt, tikai viņiem nevajadzēja sniegt apelāciju par to, ka pakāsa ''sarkanajiem velniem''
Tu vispār saproti pats, ko runā? Kādu "apelāciju"? Tu lasīt proti, bērns?! Izlasīji, par ko "Chelsea" iesniedza sūdzību? Laikam jau neesi iemācījies lasīt, bet Tev visa pamatskola vēl priekšā

  +1 [+] [-]

, 2012-10-29 19:23, pirms 12 gadiem
Patiesībā man nedaudz kauns sametās, jo sāk šķist, ka Kurzemes Patriotam ir kaut kāda nebūt garīgā atpalicība. Pieauguši cilvēki neizmanto tik primitīvas runas formas, ja vien viņu nav skārusi kāda garīga kaite. Tiešām žēl, ja tā.

     [+] [-]

, 2012-10-29 19:26, pirms 12 gadiem
chelseachamps rakstīja: Ivanoviča sarkanā laikam bija vistuvāk patiesībai no visiem pārējiem notikumiem, kur varētu vainot tiesnesi. Bet zināms, ka Jangam ir laba reptuācija ar daivošanu, liekas, ka šis spēlētājs ir no papīra. Grūti pateikt vai Ivanovičs pielika kāju, vairāk izskatījās, ka Jangs ar savu kāju aizķērās pret Ivanoviča kāju. Bet jā, EPL par šo dod noraidījumus, neskatoties uz to, ka Ivans varbūt pat negribēja dot pa kājām, bet Jangs ir Jangs. Vismazākais kontakts vai nekontakts un viņš krīt.

Runājot par TOresa pārkāpumu. Te nu jābūt tiešām aklam, Evans izklupa ar taisnu kāju, skāra Toresu. Ja ne brīdinājums Evansam, tad brīvsitienam uz spāņu gk vārtiem tur bija jābūt. Fergusons teica, ka Fernando ir pats vainīgs, vajadzēja skriet tālāk nevis krist. Diez kā viņš komentē JANGA identisku situāciju pret QPR, kur anglis vnk norkita bez kontakta, aizsargam iedeva sarkano un pendeli par labu United? laikam jau hipokrāta iezīmes, kas nav nekas jauns.

Par aizmugures vārtiem nemaz nerunājot. Čičarito gandrīz aiz Čeha vēl bija, kad tika iespēlēta bumba.

Pagāšgad 2 apšaubāmas pendeles uz Čeha vārtiem, kad spēle beidzās 3:3.

Neiedota pendele par Vidiča pārkāpumu pret Ramiresu CL ietvaros ( par ko sky, bbc uc bija šokā)

Lai vai kā, bet pēdējās 3 spēlēs Bridžā, United ir dabūjuši labas dāvanas no tiesnešiem. Arī Chelsea tādas ir dabūjuši pagātnē, bet fakti ir fakti.
Arī šajā spēlē Luizam bija roka soda laukumā, Rūnijs pārkāpa noteikumus būdams jau brīdināts. Nekad nevar zināt ko tie soģi izdomās.
Lai vai kā, Chelsea izskatījās ļoti labi un noteikti bija pelnījuši punktus.


Lai vai kā. Pat Lielā UNITED leģenda NEVILS piekrīt par to, ka Toresam nevajadzēja dot sarkano, par aizmugures vārtiem viņš vispār bija šokēts. Būsim lojāli un piekritīsim šim spēlētājam.
Nu bet mums jau praktiski domas neatšķirās vispār. Vienīgi varbūt tikai par Janga daiva iespējamību. Nu nav ne pirmā ne pēdējā reize kad aizsargs mēģina noķert uzbrucēju un netīšām aizķer priekšā esošā kāju. Tādā ātrumā pat neliels pieskāriens izsit no ritma skrējienu, kāja aiziet nedabiski un seko kritiens. Par to jau ir runa, ka Ivanovičs netīšām Jangu aizķēra, bet nu tā ir viņa atbildība. Chelsea - MU gandrīz katrā spēlē ir strīdi par tiesāšanu. Piemēram 09/10 gada sezonā dēļ rupjām tiesneša kļūdām Chelsea uzvarēja MU OT stadionā un izcīnīja EPL titulu. Arī šīs kļūdas lēnām aizmirsīsies, jo sekos nākošās. Turklāt patiešām - galvenais tiesnesis pieļāva tikai VIENU rupju kļūdu spēlē. Otra paliek uz līnijtiesneša sirdsapziņas.

     [+] [-]

, 2012-10-29 22:59, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nu bet mums jau praktiski domas neatšķirās vispār. Vienīgi varbūt tikai par Janga daiva iespējamību. Nu nav ne pirmā ne pēdējā reize kad aizsargs mēģina noķert uzbrucēju un netīšām aizķer priekšā esošā kāju. Tādā ātrumā pat neliels pieskāriens izsit no ritma skrējienu, kāja aiziet nedabiski un seko kritiens. Par to jau ir runa, ka Ivanovičs netīšām Jangu aizķēra, bet nu tā ir viņa atbildība. Chelsea - MU gandrīz katrā spēlē ir strīdi par tiesāšanu. Piemēram 09/10 gada sezonā dēļ rupjām tiesneša kļūdām Chelsea uzvarēja MU OT stadionā un izcīnīja EPL titulu. Arī šīs kļūdas lēnām aizmirsīsies, jo sekos nākošās. Turklāt patiešām - galvenais tiesnesis pieļāva tikai VIENU rupju kļūdu spēlē. Otra paliek uz līnijtiesneša sirdsapziņas.
par to aizmuguri,atdeva parādu par Reading spēli,kad Torres izrāva uzvaru gūstot vārtus pēc acīmredzamas aizmugures
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja