Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Van Pērsija "pendele" izrauj "United" uzvaru Liverpūlē

Andris Mednis
Andris Mednis

Van Pērsija "pendele" izrauj "United" uzvaru Liverpūlē
Patriss Evrā un Luiss Suaress paspiež viens otram roku
Foto: AFP Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgā norisinājās divu tituliem bagātāko klubu duelis. "Liverpool" savā laukumā uzņēma "Manchester United". Spēles starp šīm vienībām ieņem īpašu vietu Anglijas futbolā un nekad nav garlaicīgas. Šīs dienas spēlē "Anfield" stadionā mājinieki lielāko spēles daļu uzbruka vairāk, tomēr pirmajā puslaikā palika mazākumā. Spēles beigās Robins van Pērsijs realizēja 11 metru soda sitienu un "Manchester United" izcīnīja uzvaru ar rezultātu 2:1.

Komandu sākumsastāvos par vienīgo pārsteigumu parūpējās "Manchester United" treneris Alekss Fērgusons, jo spēles pieteikumā vieta neatradās komandas kapteinim Nemanjam Vidičam, kura vietā laukumā devās Džonijs Evanss. Bet vārtos stājās Anderss Lindegords. Pirms spēles stadionā notika "Hilsboro" traģēdijas upuru piemiņas pasākums. Tāpat jāpiemin, ka pirms spēles Luiss Suaress un Patriss Evrā paspieda viens otram rokas, kas acīmredzot nozīmē, ka konflikts starp abiem spēlētājiem ir izbeigts.

"Liverpool" jau no pirmajām spēles minūtēm veidoja bīstamus uzbrukumus. Pēc Stīvena Džerārda sitiena bumba tikai nedaudz lidoja garām vārtiem, bet Fabio Borīni neveiksmīgi apstrādāja Suaresa piespēli un tikai tādēļ nenokļuva izdevīgā sitiena pozīcijā vienatnē pret vārtsargu. Savukārt "United" spēlētāji darbojās daudz piesardzīgāk, daudz kļūdījās piespēlēs un tamdēļ ar uzbrukumu veidošanu neveicās. Kopumā "Liverpool" droši kontrolēja notikumus laukumā, praktiski pilnībā atstājot "United" bez bumbas.

Tomēr, kā jau ierasts abu klubu savstarpējās spēlēs, neiztika arī bez strīdīgiem tiesneša lēmumiem. Pirmā puslaika 39.minūtē "Liverpool" pussargs Džonžo Šelvijs diezgan rupji, lecot ar taisnām kājām, pārkāpa noteikumus pret Evansu. Galvenais tiesnesis Marks Halsijs, pēc neliela pārdomu brīža, pieņēma neviennozīmīgu lēmumu un piešķīra Šelvijam sarkano kartīti. Palikuši mazākumā, mājinieki turpināja uzbrukt, tomēr rezultātu atklāt neizdevās. Kopumā "Liverpool" pirmajā puslaikā pilnībē kontrolēja spēles gaitu un vairākas reizes bija ļoti tuvu vārtu gūšanai.

Tomēr jau otrā puslaika pirmajā minūtē "Liverpool" izdevās gūt vārtus. Komandas kapteinis Stīvens Džerārds soda laukumā apstrādāja bumbu un neatvairāmi raidīja to vārtu apakšējā stūrī. Zaudējot vārtus "Manchester United" spēlētāji sāka spēlēt aktīvāk un jau 51.minūtē izlīdzināja rezultātu. Lielisks un neatvairāms sitiens izdevās Rafaelam. Kopumā spēle izlīdzinājās, un lai arī "Liverpool" spēlēja mazākumā, mājinieki turpināja veidot bīstamus uzbrukumus. Savukārt "United", lai arī daudz biežāk nekā pirmajā puslaikā nokļuva līdz pretinieku vārtiem, tomēr reālus vārtu gūšanas momentus ilgu laiku izveidot nespēja.

Spēles 76.minūtē Antonio Valensija izmantoja "Liverpool" aizsargu nesaprašanos laukuma centrā, pārtvēra bumbu un "United" izveidoja uzbrukumu trijatā pret diviem mājiniekiem. Valensija piespēli neatdeva, bet pēc saskarsmes ar Glenu Džonsonu soda laukumā krita. Galvenais tiesnesis pēc konsultācijas ar līnijtiesnesi piešķīra 11 metru soda sitienu, kuru realizēja Robins van Pērsijs (1:2). Mājinieki centās rezultātu līdzsvarot, tomēr "United" iegūto pārsvaru diezgan droši noturēja, izcīnot ceturto panākumu piecās spēlēs. Savukārt "Liverpool" joprojām turnīrā nav izcīnījuši nevienu uzvaru.

Anglijas Premjerlīga, 4.kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
22.09.14:45Swansea – Everton0:3 (0:2)Aničebe 22’ ; Mirallass 43’; Felainī 82'
22.09.17:00Chelsea – Stoke1:0 (0:0)Kouls 85'
22.09.17:00West Brom – Reading 1:0 (0:0)Lukaku 71'
22.09.17:00Wigan – Fulham1:2 (0:1)Konē 90' - Rodaljega 31'; Dafs 68'
22.09.17:00West Ham – Sunderland1:1 (0:1)Nolans 90' - Flečers 9'
22.09.17:00Southampton – Aston Villa4:1 (0:1)Lamberts 58'90'; Klains 63'; Pančons 72' - Bents 36'
23.09.15:30Liverpool – Man United1:2 (0:0)Džerārds 46' - Rafaels 51'; Van Pērsijs 81' (11m)
23.09.17:00Newcastle – Norwich1:0 (1:0)Bā 19'
23.09.18:00Man City – Arsenal1:1(1:0)Leskots 40' - Koscelnijs 82'
23.09.18:00Tottenham – QPR2:1(0:1)Defo 61' - Zamora 32'; Faurlins 59'(s.v.)

Turnīra tabula

VietaKomandaSUNZVAP
1.Chelsea54109:213
2.Man United540112:612
3.Everton53119:510
4.West Brom53117:410
5.Arsenal52309:29
6.Fulham530212:79
7.Man City523010:79
8.Tottenham52218:68
9.West Ham52215:48
10.Newcastle52216:68
11.Swansea521210:77
12.Sunderland40404:44
13.Stoke50414:54
14.Aston Villa51135:94
15.Wigan51135:104
16.Southampton41049:153
17.Norwich50322:83
18.Liverpool50234:102
19.QPR50233:112
20.Reading40134:91

Rezultatīvākie spēlētāji

VSpēlētājsKlubsSk
1.R.van PērsijsManchester United5
2.MičuSwansea4
R.LambertsSouthampton4
S.FlečersSunderland4
D.BāNewcastle4
Ž.DefoTottenham Hotspur4
7.M.FelainīEverton3
K.TevessManchester City3
D.DafsFulham3

Izmantotie resursi:
whoscored.com

  +3 [+] [-]

, 2012-09-23 18:17, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: bildē daudz kas var likties savādāk...iespējam ka darbojas Evansa pašaizsardzības instinkts,redzot cik bistami lido tas atsaldenis,tas ir vienigais variants iztainot kājas pretīm,izvairīties nav iespējams...tak bij skaidri redzams kurš uz kuru iet
Smieklīga aizbildināšanās, abi uz tacklu gāja reizē un abi zina ko dara

     [+] [-]

, 2012-09-23 18:19, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: bildē daudz kas var likties savādāk...iespējam ka darbojas Evansa pašaizsardzības instinkts,redzot cik bistami lido tas atsaldenis,tas ir vienigais variants iztainot kājas pretīm,izvairīties nav iespējams...tak bij skaidri redzams kurš uz kuru iet
Gāja jau abi, bet Evans kaut cik trāpīja bumbā. Tas arī visvairāk izšķīra.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-23 18:25, pirms 12 gadiem
Kris777 rakstīja: Gāja jau abi, bet Evans kaut cik trāpīja bumbā. Tas arī visvairāk izšķīra.
Kompanī pagājušogad pret MU arī ķip trāpīja bumbā, bet tikuntā gāja nost no laukuma par tacklu ar abām kājām. Ja konsekventi, tad konsekventi.

  -3 [+] [-]

, 2012-09-23 18:31, pirms 12 gadiem
Tiesnesu banda salasijusies te ir vai kaa?

     [+] [-]

, 2012-09-23 18:34, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Kompanī pagājušogad pret MU arī ķip trāpīja bumbā, bet tikuntā gāja nost no laukuma par tacklu ar abām kājām. Ja konsekventi, tad konsekventi.
Jā, fakts. Bet tad Kompany gāja viens, šeit gāja abi uz viens otru, un pieskāriens bumbai izšķīra visu.

     [+] [-]

, 2012-09-23 18:37, pirms 12 gadiem
Kris777 rakstīja: Jā, fakts. Bet tad Kompany gāja viens, šeit gāja abi uz viens otru, un pieskāriens bumbai izšķīra visu.
Princips ne vienā vien epizodē ir bijis - ej uz tacklu ar abām kājām, ej nost no laukuma neatkarīgi no tā, vai ieguvi bumbu

  +3 [+] [-]

, 2012-09-23 18:40, pirms 12 gadiem
gudrīti, paklausies kas gerijam nevilam par šo sakāms kā ex man united spēlētājam.
Shelvey Red Card and Reaction Liverpool - Scums...

  +4 [+] [-]

, 2012-09-23 19:21, pirms 12 gadiem
Kaut kā neviens nepiemin ka arī Liverpool bij jābūt pendelei, kad Evanss nogāza Suaresu. Jā, Suaress krita diezgan teatrāli, bet kontakts starp spēlētājiem atkārtojumos ir acīmredzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-09-23 20:27, pirms 12 gadiem
Un pats biedējošākais ir tas, ka sāk pat likties normāli un pieņemami, ka Fergusonam spēles uzvar nevis viņa spēlētāji, bet gan tiesneši.
sasperjods rakstīja: MU kā Skonto Latvijā
velk aiz matiem sezonas sākumā

  -1 [+] [-]

, 2012-09-23 20:44, pirms 12 gadiem
Noraidījums pilnīgi normāls. Tiesneši par šitādiem gājieniem arvien biežāk dod uzreiz sarkano. Cita lieta, ka tiesnešiem trūkst konsekvences traktēt šādus pārkāpumus vienmēr vienādi. Džonsons Valensijam leca kājās, bet bumbai nepieskārās. Valensija sajuta saskarsmi un gāzās zemē. Protams pietēlojot, bet nu ko lai dara. Tēlošanu varēja pamanīt tikai atkārtojumos, bet tiesnesim atkārtojumus nerāda diemžēl. Turklāt par pārkāpumu ziņoja līnijtiesnesis. Pēc spēles Pool noteikti nebija pelnījuši zaudēt, bet izdevības jau viņiem netrūka, tikai nemācēja iesist. Toties Rafaelam gan izdevās šedevrs. Nezināju ka viņš spējīgs šādi uzsist
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-09-23 21:01, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: Aktiermākslas paraugstunda!
MU pat 1p nebija pelnijuši
Vajadzēja vakardienas Stoke spēli skatīties, vot tur pretspēlētāji pa vēja tuneļiem lidinājās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-09-23 21:51, pirms 12 gadiem
vienu gan nesaprotu...jum ir tāda iespēja kļūt bagātiem,liekot totalizātorā uz MU uzvarām,jo tiesneši tak visu nokārtos...jūs kāds kas te to apgalvo to darat???NETICU

  +2 [+] [-]

, 2012-09-23 23:08, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: vienu gan nesaprotu...jum ir tāda iespēja kļūt bagātiem,liekot totalizātorā uz MU uzvarām,jo tiesneši tak visu nokārtos...jūs kāds kas te to apgalvo to darat???NETICU
Nav jau nevienam vairs ko uzlikt, pirmajā spēlē pret Everton visu pakāsa

     [+] [-]

, 2012-09-24 02:27, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: tur nosstrādāja tas faktors ka netika ņemts vērā jau viens brīdinājuns mutisks....un pie nākamā bistamā momenta tas nospēlēja
Ko muļķības runā??? Nebija tur nekāda sarkanā!!! Tad jau Evrā ar sarkanā! Visas svilpes uz vienu pusi! Klauns-tiesnesis noraka normālu spēli. Kam vajag tādu negodīgu vinni?

  +3 [+] [-]

, 2012-09-24 11:23, pirms 12 gadiem
Neadekvāta sarkanā, neesoša pendele, MU tagad ir labākais ņurkotāju klubs EPL, 2 sekmīgas ņurkas divās spēlēs pēc kārtas, kā teica NTV komentētājs, vīrieši tā nerīkojas
Pool izskatījās ļoti labi (tāpat kā pret City), bet ko dod laba spēle pret top komandām, ja tabulā ir izkrišanas zonā... Bet var jau saprast kalendārs viņiem sākumā bija ļoti grūts.

  +3 [+] [-]

, 2012-09-24 12:44, pirms 12 gadiem
Ja redzējāt spēli, tad var teikt, ka spēli noraka tiesnesis, plus daudzi eksperti teica, ka Evansam 100% uz sarkano nospēlēja, jo kā zinām leciens ar divām kājām ir tīrā sarkanā. Un par to jau šī gada janvārī FA runāja. Un tāpēc atvainojiet, godīgi abiem bijis jārāda sarkanā vai arī dzeltenā. Un ne vienu vien spēli tiesneši ir izvilkuši MU. Protams Liverpool pirms sarkanās kartiņas varēja gūt vārtus un būtu mazāk problēmu. Bronson pašaizsardzības princips, Evansam, pff, nesmīdini. Un ja Shelvey ir atsaldenis Evans no viņa noteikti neatpaliek un arī ir riktīgi atsaldēts, ja lec ar divām kājām. Tā ka nevajag, ja būtu tāda situācija otrādi un noraidītu Evansu a Shelvey nē, tad tu te noteikti pīkstētu. Varu derēt, kaut arī tagad teiktu ka nekā tāda nebūtu. Zaudējums paliek zaudējums , tur jau neko nemainīsi, tikai bēdīgi zaudēt, kad tu esi labāka komanda par pretinieku tajā dienā. Jo MU bij galīgi nekādi. Un vēl cer uz čempiona titulu ar tādu spēli. Un skaidri redzams ka abi nespēlēja bumba, tā ka nevajag te gvelzt. Un jā apsveicu ar negodīgu uzvaru, jau var teikt kārtējo, kad izvelk simulācija.

     [+] [-]

, 2012-09-24 13:36, pirms 12 gadiem
to Sidnas

Drīkst Tevu rakstīto citēt citā resursā ?

     [+] [-]

, 2012-09-24 13:41, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: nu godīgi sakot Poole izkatījās daudz pārliecinošāk kā MU...tik epizodiski MU darbojās ka vajadzētu(pēc zaudētajiem vārtiem)..pendele ar jau tāda...nekāda....vienīgais labums ir 3p tabulā tas arī viss
Pats galvenais jau arī ir tie 3p. Vari spēlēt cik tu skaisti gribi, ja tev būs vislaik 0pts, tad jau neko.

     [+] [-]

, 2012-09-24 14:30, pirms 12 gadiem
Nu citēt drīkst tik, kam tev tas ir vajdzīgs?
spēlmanis rakstīja: to Sidnas

Drīkst Tevu rakstīto citēt citā resursā ?

  -3 [+] [-]

, 2012-09-24 14:53, pirms 12 gadiem
Šelvijs atlaida pārāk tālu bumbu, Evanss pie tās bija pirmais. Šelvijs lēca ar taisnu kāju pa priekšu un trāpīja Evansam pa celi. Traumu un pat ļoti smagu varēja gūt tieši Evanss. Tā bija ļoti bīstama spēle no Šelvija puses, kaut gan arī Evansa rīcība tajā situācijā nebija ideāla. Iespējams tiesnesis tiešām pieņēma pārāk skarbu lēmumu, bet kā jau minēju, būtu jauki ja tiesneši tādās situācijās sāktu rīkoties vienādi. Tad arī jautājumi būtu mazāk. Vajadzētu vispār pilnībā tamlīdzīgus lēcienus kājās no futbola izskaust, ietaupītu daudzu futbolistu veselību. Starp citu Šelvijs jau līdzjutējiem vakar atvainojās par nopelnīto noraidījumu.
Bet runājot par pendeli, tad tā vairāk nebija nekā bija. Neliels Džonsona grūdiens bija, bet diez vai tik stiprs lai nogāztu Valensiju. Tomēr tajā epizodē tiesnesim tiešām bija grūti tikt skaidrībā. Spēles laikā redzot notiekošo man 100% likās ka tur ir pārkāpums. Tikai pēc 3-4 atkārtojuma domas mainījās. Tiesnesim ir sarežģīti šādās situācijās pieņemt pareizo lēmumu, turklāt arī līnijtiesnesim tas izskatījās pēc pārkāpuma. Kā teica viens gudrs cilvēks: "Kamēr vien futbolu tiesās tikai cilvēki, kļūdas būs katrā spēlē. Atliek tikai cerēt uz to, ka konkrētajā spēlē tās kļūdas nebūs izšķirošas".
Bet par krievu komentētājiem kas strādā Sport1 un Rossija2 vispār negribas runāt. Tur komentē pilnīgi amatieri, varbūt tikai vienu no viņiem varētu nosaukt par speciālistu.

  +2 [+] [-]

, 2012-09-24 15:14, pirms 12 gadiem
Es nesaku ka Shelvey ir nevainīgs, balts un pūkains, parasti tas, ka negodīgi tiesā, kur varēja vai nu abiem dzeltenās vai nu abiem sarkanās rādīt un viss. Piekrītu, es domāju ar vien biežāk FA runās ar tiesnešiem par tādām situācījām. Shelvey pat ja nešaubos Fergusonam ir atvainojies twitter. Tā ka kauja ir beigusies un beigsim diskutēt, jo vienalga nekas nemainīsies, rezultāts paliks kāds ir un par sliktu manai komandai.
Jap piekrītu, ka bez tiesnešu kļūdām nebūs tas, jo futbols ir ar to specifisks, nevar paredzēt vai tiesnesis redzēja no pareizā skatu punkta pārkāpumu vai ne, bet kad tās tiesnešu kļūdas ietekmē tavas komandas rezultātu, gribas nolādēt to tiesnesi, kaut gan tas ir cilvēcīgi kļūdīties.
YNWA
ABa rakstīja: Šelvijs atlaida pārāk tālu bumbu, Evanss pie tās bija pirmais. Šelvijs lēca ar taisnu kāju pa priekšu un trāpīja Evansam pa celi. Traumu un pat ļoti smagu varēja gūt tieši Evanss. Tā bija ļoti bīstama spēle no Šelvija puses, kaut gan arī Evansa rīcība tajā situācijā nebija ideāla. Iespējams tiesnesis tiešām pieņēma pārāk skarbu lēmumu, bet kā jau minēju, būtu jauki ja tiesneši tādās situācijās sāktu rīkoties vienādi. Tad arī jautājumi būtu mazāk. Vajadzētu vispār pilnībā tamlīdzīgus lēcienus kājās no futbola izskaust, ietaupītu daudzu futbolistu veselību. Starp citu Šelvijs jau līdzjutējiem vakar atvainojās par nopelnīto noraidījumu.
Bet runājot par pendeli, tad tā vairāk nebija nekā bija. Neliels Džonsona grūdiens bija, bet diez vai tik stiprs lai nogāztu Valensiju. Tomēr tajā epizodē tiesnesim tiešām bija grūti tikt skaidrībā. Spēles laikā redzot notiekošo man 100% likās ka tur ir pārkāpums. Tikai pēc 3-4 atkārtojuma domas mainījās. Tiesnesim ir sarežģīti šādās situācijās pieņemt pareizo lēmumu, turklāt arī līnijtiesnesim tas izskatījās pēc pārkāpuma. Kā teica viens gudrs cilvēks: "Kamēr vien futbolu tiesās tikai cilvēki, kļūdas būs katrā spēlē. Atliek tikai cerēt uz to, ka konkrētajā spēlē tās kļūdas nebūs izšķirošas".
Bet par krievu komentētājiem kas strādā Sport1 un Rossija2 vispār negribas runāt. Tur komentē pilnīgi amatieri, varbūt tikai vienu no viņiem varētu nosaukt par speciālistu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 15:32, pirms 12 gadiem
Sidnas rakstīja: Es nesaku ka Shelvey ir nevainīgs, balts un pūkains, parasti tas, ka negodīgi tiesā, kur varēja vai nu abiem dzeltenās vai nu abiem sarkanās rādīt un viss. Piekrītu, es domāju ar vien biežāk FA runās ar tiesnešiem par tādām situācījām. Shelvey pat ja nešaubos Fergusonam ir atvainojies twitter. Tā ka kauja ir beigusies un beigsim diskutēt, jo vienalga nekas nemainīsies, rezultāts paliks kāds ir un par sliktu manai komandai.
Jap piekrītu, ka bez tiesnešu kļūdām nebūs tas, jo futbols ir ar to specifisks, nevar paredzēt vai tiesnesis redzēja no pareizā skatu punkta pārkāpumu vai ne, bet kad tās tiesnešu kļūdas ietekmē tavas komandas rezultātu, gribas nolādēt to tiesnesi, kaut gan tas ir cilvēcīgi kļūdīties.
YNWA
Nē nu viss jau ir kārtībā Situācija nebija viennozīmīga un es nemaz nepretendēju uz to, ka mans viedoklis ir tas pareizākais. Iepriekšējā sezonā līdzīga situācija bija ar Kompanī noraidījumu, un tad arī bija lieli strīdi par to, kādēļ tika piešķirts noraidījums. Bet ko es esmu pamanījis - tādus izklupienus spēlētāji izpilda daudz retāk nekā kaut vai gadu iepriekš. Tā ka tas jau arī ir pozitīvi.
Bet par tiesnešiem laikam mani pārprati. Es ar nepacietību gaidu kad beidzot tiesnešiem nāks talkā mūsdienu tehnoloģijas. Futbols tāpat kā visi citi sporta veidi, ir kļuvis daudz ātrāks un dinamiskāks. Liec kaut vai piecus laukuma tiesnešus spēlē, tāpat viņi nevarēs pamanīt visu un vēl acumirklī novērtēt situāciju un pieņemt pareizo lēmumu. Un nekas traks nebūtu noticis, ja vakardienas spēlē tajās 2-3 epizodēs tiesnesim būtu palīdzējis videotiesnesis. Spēles laiks maksimāli paildzinātos par tām pašām 2-3 minūtēm. Manuprāt tīrais sīkums apmaiņā pret taisnīgu rezultātu vai tiesneša lēmumu.

     [+] [-]

, 2012-09-24 15:46, pirms 12 gadiem
Es piekrītu par tehnologijām, piemēram bumbā čipu ieviest, bet aizmugures vai piemēram sodi, nezinu vai tas dos futbolu tik skatāmu. Protams, piekrītu, ka jāmaina kkas, jo 21. gadsimts un nevar visu laiku stāvēt uz vietas. Bet tad var pazust futbola specifika. Un paliks tīri tikai spēlētāju kļūdas.

ABa rakstīja: Nē nu viss jau ir kārtībā Situācija nebija viennozīmīga un es nemaz nepretendēju uz to, ka mans viedoklis ir tas pareizākais. Iepriekšējā sezonā līdzīga situācija bija ar Kompanī noraidījumu, un tad arī bija lieli strīdi par to, kādēļ tika piešķirts noraidījums. Bet ko es esmu pamanījis - tādus izklupienus spēlētāji izpilda daudz retāk nekā kaut vai gadu iepriekš. Tā ka tas jau arī ir pozitīvi.
Bet par tiesnešiem laikam mani pārprati. Es ar nepacietību gaidu kad beidzot tiesnešiem nāks talkā mūsdienu tehnoloģijas. Futbols tāpat kā visi citi sporta veidi, ir kļuvis daudz ātrāks un dinamiskāks. Liec kaut vai piecus laukuma tiesnešus spēlē, tāpat viņi nevarēs pamanīt visu un vēl acumirklī novērtēt situāciju un pieņemt pareizo lēmumu. Un nekas traks nebūtu noticis, ja vakardienas spēlē tajās 2-3 epizodēs tiesnesim būtu palīdzējis videotiesnesis. Spēles laiks maksimāli paildzinātos par tām pašām 2-3 minūtēm. Manuprāt tīrais sīkums apmaiņā pret taisnīgu rezultātu vai tiesneša lēmumu.

  +1 [+] [-]

, 2012-09-24 16:11, pirms 12 gadiem
Sidnas rakstīja: Es piekrītu par tehnologijām, piemēram bumbā čipu ieviest, bet aizmugures vai piemēram sodi, nezinu vai tas dos futbolu tik skatāmu. Protams, piekrītu, ka jāmaina kkas, jo 21. gadsimts un nevar visu laiku stāvēt uz vietas. Bet tad var pazust futbola specifika. Un paliks tīri tikai spēlētāju kļūdas.
Par aizmugurēm jautājums ir strīdīgs. Visticamāk tur varētu neko nemainīt. Vai arī tiešām īpašos gadījumos, jau pēc vārtu guvuma, var pārbaudīt, vai tie gūti pareizi. Toties par pendelēm gan nekādu problēmu neredzu. Kuram līdzjutējam patīk tās simulācijas? Ja ir kritiens soda laukumā un tiesnesis nav īsti pārliecināts vai tur bija pārkāpums, kapēc gan nevarētu paprasīt palīgam informāciju? Pēc 10 sekundēm jau palīgs apskatīsies atkārtojumu un pateiks - vai pendele vai dzeltenā par simulāciju. Nu vēl protams ir iespēja, ka nav ne viens ne otrs. Tās jau tikai manas tādas virspusējas pārdomas, tur gudrāki cilvēki varētu to visu detalizētāk izspriest. Bet nu kaut kas jau ir ar to tiesāšanu jādara. Bagātākā līga pasaulē, apgrozās tur milzīgas summas, spēļu rezultāti tiešā veidā atspoguļojas arī klubu ienākumos, bet praktiski katrā spēļu kārtā tiek pieļautas rupjas kļūdas kuras iespaido spēļu iznākumu.