Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Fulham" pieveic "Arsenal"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Fulham" pieveic "Arsenal"
Foto: Professional Sport

Pēdējā šīs dienas Anglijas Premjerlīgas spēlē "Fulham" savā laukumā negaidīti ar 1:0 uzvarēja Londonas "Arsenal" futbolistus.

Vienīgos vārtus šajā spēlē iesita norvēģis Breds Hangelands, kuram tie bija pirmie vārti "Fulham" labā. "Arsenal" bija pāris labas izdevības atspēlēties (īpaši izceļams Emanuela Adebajora raidījums ar galvu pa vārtu stabu), taču kopumā jāsaka, ka "Fulham" spēlēja labi, daudz kontrolēja bumbu, bet "Arsenal" trūka prasmes veidot uzbrukumus. 1:0 "Fulham" uzvara.

Anglijas Premjerlīga

2. kārta (23. augusts)

Blackburn R. - Hull C. 1:1 (1:1) (Robertss 38' - Garsija 40')
Liverpool - Middlesbrough 2:1 (0:0) (Karagers 85', Džerards 90' - Mido 70')
Newcastle U. - Bolton W. 1:0 (0:0) (Ouvens 71')
Stoke C. - Aston Villa 3:2 (1:0) (Lorenss 31' (11m), Fullers 80', Sidibe 90' - Kerjū 63', Laursens 84')
Tottenham H. - Sunderland 1:2 (0:0) (Dženass 73' - Ričardsons 55', Sisē 83')
West Bromwich A. - Everton 1:2 (0:0) (Bednars 89' - Osmans 65', Jakubu 76')
Fulham - Arsenal 1:0 (1:0) (Hangelands 21')

Atlikušās spēles

SpēleDatums
Wigan Athletic - Chelsea 24. augusts
Manchester C. - West Ham 24. augusts
Portsmouth - Manchester United 25. augusts

Anglijas Premjerlīgas turnīra tabula

VietaKomandaSpēlesPunkti
1. Liverpool 2 6
2. Blackburn 2 4
3. Hull 2 4
4. Newcastle 2 4
5. Chelsea 1 3
6. Aston Villa 2 3
7. Bolton 2 3
8. West Ham 1 3
9. Fulham 2 3
10. Arsenal 2 3
11. Everton 2 3
12. Middlesbrough 2 3
13. Sunderland 2 3
14. Stoke 2 3
15. Man Utd 1 1
16. Wigan 1 0
17. Man City 1 0
18. Tottenham 2 0
19. West Brom 2 0
20. Portsmouth 1 0

Saistītais raksts:
"Liverpool" atkal laimīga uzvara

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 21:26, pirms 17 gadiem
Njā, Arsenal diezgan švaki iesākuši šo sezonu.

  -4 [+] [-]

, 2008-08-23 21:27, pirms 17 gadiem
Šausmīga spēle, jau no paša sākuma izskatījās tā, itkā Arsenal būtu mazākumā! Tas dēļ neveiksmīgas midfielda kombinācijas- EBUE un Denilsons! Ja Denilsons ir pilnīgi saprotams, tad KO TUR MEKLĒ EBOUE??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 21:27, pirms 17 gadiem
Mani kā konkurējošas komandas atbalstītāju vairāk priecē nevis fakts, ka ''Arsenal'' zaudēja, bet gan veids kā tas notika... Milzīga uzvara ''Fulham''

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:27, pirms 17 gadiem
Nav komentaaru...
Gallasam "raajiens" par to, ka nespeeja savaakt komandu un visi metaas kaa kjerti atspeeleeties!
labaas zinjas ir taas, ka Sesks atgriezas tresdien un tad redzees, kas mainiisies! shodien aizgaaja galiigaa d*rsaa viss, kas vien vareeja aiziet!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:27, pirms 17 gadiem
Nu loti laba zina, Vengeram srochno japerk vai nu Alonso vai nu Barry vai vel kad pieredzejuso CDM, pie tam nauda vinam esot spriezot pec vina teikta preses konference

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:28, pirms 17 gadiem
nu ko skumji,pie tam vel neredzeeju speeli !!! ;(

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:28, pirms 17 gadiem
Pirmaa TOP4 komanda kriit pret Fulham(!!!). Fulham uzvar Arsenal otro reizi 43 gadu laikaa! Visu cienju, negaidiits paarsteigums. Shodien bez paarsteigumiem patieshaam neiztikt.
Arsenal videejaa liinija ir pilniibaa nekaada, liela un apalja nulle un Fulham to speeja izmantot, lieliski speeleeja Bullards. Prieks ka atkal no 1:0 nesanaaca beigaas 1:2. Patieshaam lielisks dienas nosleegums.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:29, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: kārtējā sliktā sezona gunneriem

Gudrinieks, 2 spēles nospēlētas, bet tu jau sezonu noraksti!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:29, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Šausmīga spēle, jau no paša sākuma izskatījās tā, itkā Arsenal būtu mazākumā! Tas dēļ neveiksmīgas midfielda kombinācijas- EBUE un Denilsons! Ja Denilsons ir pilnīgi saprotams, tad KO TUR MEKLĒ EBOUE??


Piekrītu. Eboue vispār , manuprāt, ir malējais pussargs un pagājušajā sezonā ļoti reti spēlēja Arsenal pamatsastāvā.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:29, pirms 17 gadiem
Schrut rakstīja: Paarsteigums milziigs! Bet jo labaak United!

MU bīstamākais pretinieks ir Chelsea un Liverpool, bet par Arsenala zaudējumu es arī esmu pārsteikts.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:29, pirms 17 gadiem
vadix rakstīja: Nu loti laba zina, Vengeram srochno japerk vai nu Alonso vai nu Barry vai vel kad pieredzejuso CDM, pie tam nauda vinam esot spriezot pec vina teikta preses konference



kkas tajaa poziicijaa tiks pirkts - tikai vai tas buus zaljknaabis vai kaads pieredzeejis speeleetaajs? tas paliek atklaats jautaajums!

  +6 [+] [-]

, 2008-08-23 21:29, pirms 17 gadiem
Vairāk izbrīna Hull četri izcinītie punkti divās spēlēs...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:31, pirms 17 gadiem
akselis rakstīja: uzvaras kaldinātājam bija jābūt cauņam!

pff....

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:31, pirms 17 gadiem
Bortā!

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 21:31, pirms 17 gadiem
Sausmiiga speele Arsenal izpildiijumaa!Sagna vieniigais kurs labi nospeeleeja,paareejie aarpraac,it seviski Denilson,Nasri,Gallas,Van Persijs,zeel ka Adebajoru neizdevaas paardot!Pusargu liinijaa riktiigs bardags!

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:32, pirms 17 gadiem
Nožēlojami izvērtusies diena, vispirms Bayern, tagad Arsenal Labi, ka vismaz Kovals spēja iepriecināt! Varbūt arī OM tas izdosies, pagaidām 1:0 pret Le Havre, Zendenam vienīgie vārti!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:32, pirms 17 gadiem
Saldumins rakstīja: Varbūt tas bija viņu mērķis.

kurš tad grib zaudet ???

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:33, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: tāpat kā Hoffenheim Bundesliga!

Un Grenoble francijā!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:33, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: pēc Henry aiziešanas Arsenal ir uz skumju un tumsas takas



beidz d*rst ja? nolaadee kautvai pag. sezonas review un apskaties uz to tumso taku 7 meenesu garumaa!
taa "tumsaa taka" ir pasreizeejaa, nozheelojamaa situaacija, midfield centraa! bet ne jau Anrii aiziesana!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:34, pirms 17 gadiem
Šogad būs daudzi pārsteigumi!!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:34, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: kkas tajaa poziicijaa tiks pirkts - tikai vai tas buus zaljknaabis vai kaads pieredzeejis speeleetaajs? tas paliek atklaats jautaajums!



tur jau ta lieta ka zalknabju Arsenalam ir pietiekosi, japerk pieredzejis, kas var noorganizet komandu nu vidus linijas gadijumos, kad ir jaatspelejas.


Ne par so konkreto temu - Benitez laikam sajucis prata samaksajot £ 20 miljonus par Robbie Keane, galigi neiederas komanda, vai tad nevareja kaut kadu letaku uzbruceju no Spanijas sameklet, kas labak saspeletos ar Torresu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2008-08-23 21:35, pirms 17 gadiem
Baigi labi yee!!!

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:35, pirms 17 gadiem
Man patīk , kā tagad izskatās Tabula..

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:35, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: domāju,ka Minhenei neizšķirts ir gandrīz augstākais uz ,ko varēja crēt pret Borrusia

Kāpēc? Domā dēļ drausmīgās aizsardzības? Nebūtu MvB sarkanā, tad Bayern būtu viņus nospieduši, jau mazākumā gandrīz izdevās uzvarēt!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:36, pirms 17 gadiem
Palikušas tikai trīs komandas, kas nav zaudējušas punktus - Chelsea, Liverpool un West Ham. Jo interesantāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:38, pirms 17 gadiem
ddd rakstīja: Sausmiiga speele Arsenal izpildiijumaa!Sagna vieniigais kurs labi nospeeleeja,paareejie aarpraac,it seviski Denilson,Nasri,Gallas,Van Persijs,zeel ka Adebajoru neizdevaas paardot!Pusargu liinijaa riktiigs bardags!



Vieniigais pozitiivais, ko shodien ieraudziiju ir tas, ka vecais labais Kolo saak atgriezties! Visus bortaa (noteikumu robezaas protams), dazi perfect sliding tackles..... shis tas pozitiivs saak atgriezties vinjaa - katraa zinjaa saliidzinot ar pag. sezonu, kuraa vinjs bija vairaak kaa nekaads, noteikti! laikam Silvestre iepuuta elpu pakausii ar savu atnaaksanu un Toure atguvaas, un saaks speeleet taa, kaa pagaajusajaa sezonaa no vinja taa arii nesagaidiiju....

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:39, pirms 17 gadiem
Žēl Arsenal komana ar piedzīvoto zaudējumu. Vīņi ir mani favorīti.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:39, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: kkas tajaa poziicijaa tiks pirkts - tikai vai tas buus zaljknaabis vai kaads pieredzeejis speeleetaajs? tas paliek atklaats jautaajums!


Arsenal firmas zīme transfēru tirgū ir unknown frenchman
Redzēs vai tāds būs vai kāds cits... Vai arī 3. variants - vai vispār kāds būs. Jo reāli jau Vengers labu laiku stāsta, ka būs. Bet nu jau 7 dienas vairs palikušas līdz transfēru loga aizvēršanās brīdim.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:40, pirms 17 gadiem
Visvairāk mani pārsteidza Fulham pozitīvās pārmaiņas! Iepriekšējā sezonā šie nevarēja trīs precīzas piespēles pēc kārtas iedot, bet tagad pat spēles beigās kad bumba jāsit cik var tālāk no vērtiem, tika meklēti partneri kam atdot piespēli! Bet Arsenal laikam lielākā "pateicība" jāizsaka Denilsonam, kuram no katrām trīs piespēlēm divas pretiniekam. Cik potenciālie uzbrukumi šitā netika norauti!!! Nav nekāds brīnums, kāpēc Ade un v.Pērsijs bija tik nemanāmi, jo vienīgie kas varēja atdot piespēli, bija abi malējie aizsargi un Nasri!

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:40, pirms 17 gadiem
vadix rakstīja: tur jau ta lieta ka zalknabju Arsenalam ir pietiekosi, japerk pieredzejis, kas var noorganizet komandu nu vidus linijas gadijumos, kad ir jaatspelejas.



Barry, Alonso, Inler, kaads negaidiits paarsteigums vai tukss gaiss - taadi ir kandidaati! buutu interesanti, ja tiktu ieguts Alonso - divi ljoti labi draugi, centraa - Sesks un Alonso!

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:41, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: ne jau dēļ aizsardzības,draugs..dēļ Borrusia pašreizējā pārākuma un diženuma BundesligāJurgens Klops ir īstais treneris

Muļķības pēdējās, tici man, nesekoju tik ļoti līdz BD, bet zinu, ka Bayern likstas tiks atrisinātas līdzko atgriezīsies Demikelis. Bez viņa aizsardzība ir ļoooti vāja. Tāpat Jansens, jo tad Lāms pārbīdīsies uz RB un Lells uz soliņa. Šodien arī nezināmu iemeslu dēļ pamatsastāvā neizgāja ne Ze Roberto, ne Poldijs. Jurgens Klops ir labs treneris, bet šaubos, ka uzvarēs BL. Pat trīnieks būs grūti sasniedzams mērķis. Solās būt interesanta sezona, ja šitā turpināsies, ka pastarīši uzvar, "dūži" zaudē spēles, tad būs pat pofig rezultāti, galvenais lai jautrāk!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:41, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Arsenal firmas zīme transfēru tirgū ir unknown frenchman
Redzēs vai tāds būs vai kāds cits... Vai arī 3. variants - vai vispār kāds būs. Jo reāli jau Vengers labu laiku stāsta, ka būs. Bet nu jau 7 dienas vairs palikušas līdz transfēru loga aizvēršanās brīdim.



Francuuzis tas nebuus! vai nu manis augstaak mineetie, vai arii tiesaam - ja maz kaads buus!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:44, pirms 17 gadiem
Beidzot atbrivojamies no Shevas, kuru butu interesanti tagad paverot atkal spelejot Milan krekla, pie tam vina numurs 7 pieder Pato tagad, interesanti, kadu numuru izvelesies Sheva, vai Aleksandr vinam iedos atpakal?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:44, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Francuuzis tas nebuus! vai nu manis augstaak mineetie, vai arii tiesaam - ja maz kaads buus!

Man ir fantastisks variants- Marks van Bommels, kad spēlē ietu paši karstākie momenti, asā spēle sāktos, viņš noderētu, ja vēl līdz tam būtu laukumā! Arī pieredze ir, sitiens, saspēle...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:45, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Francuuzis tas nebuus! vai nu manis augstaak mineetie, vai arii tiesaam - ja maz kaads buus!


We'll see... A moš ielikt Kolo par holding mid un Silvestre ar Viljamsu lai močī aizsardzībā? Sliktāk notekti nebū kā tagad (šodien)...

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:46, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: savā jaunības maksimālismā varbūt tev tās liekas muļķibasBet tomēr es jau skatos 2 soļus uz priekšuNu par to vai Dortmunde neiekļūs trīniekā mēs zināsim tikai Bundesliga beigāsBet tagad neredzu iemeslu muļķigiem izteikumiem par vietu sadali-taviem izteikumiem

Jā, lai paliek, tāpat, man 1. vietā ir spēles skatāmība, dueļi, ne vienmēr rezultāti. Savādāk neatbalstītu Arsenal, OM, Villarreal.

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:47, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: We'll see... A moš ielikt Kolo par holding mid un Silvestre ar Viljamsu lai močī aizsardzībā? Sliktāk notekti nebū kā tagad (šodien)...

Labs priekshlikums, tagad tas jaapazinjo Vengeram.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:47, pirms 17 gadiem
man šodienas izkārtojumam bija daudz labāka versija-

Ebue savā labajā malā, Nasri par playmaker, Denilsonu par CDM, Walcott kreisajā malā, gan jau sliktāk nebūtu + kvalitatīvākas piespēles, jo Nasri par to parūpētos!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:48, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: kāds tam sakars ar Fulham spēli?

Tads pats ka van Bommelam

     [+] [-]

, 2008-08-23 21:48, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: par gaumi nestrīdas un katram jau tā teikt savs

Starp citu, par ko tu esi? [vispasaules futbolā, ne tikai EPL]

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:48, pirms 17 gadiem
Tiešām blāvu sniegumu Arsenal šodien parādīja, 2, 3 momenti un viss, Fulham pelnīta uzvara.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:48, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: We'll see... A moš ielikt Kolo par holding mid un Silvestre ar Viljamsu lai močī aizsardzībā? Sliktāk notekti nebū kā tagad (šodien)...



Neee, tas nenotiks! varu tev arii ielikt citaatu Vengera, kur vinjs to apstiprina, ka taa nebuus! jaa daudzi taa domaaja, bet tas nenotiks! peec Vengera domaam, Kolo nav long distance runner, kaa arii nav psihologjiski speeciigs vai kkaa taa (neatceros iisti preciizi vinja vaardus), lai tur speeleetu - karoce, ja Arseens kategoriski izsleedz shaadu iespeejamiibu, tad tas nenotiks!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 21:50, pirms 17 gadiem
vadix rakstīja: Beidzot atbrivojamies no Shevas, kuru butu interesanti tagad paverot atkal spelejot Milan krekla, pie tam vina numurs 7 pieder Pato tagad, interesanti, kadu numuru izvelesies Sheva, vai Aleksandr vinam iedos atpakal?


Viņš varētu paņemt 16. numuru. Ielikt pa vidu cipariem + zīmi un sanāktu ''7''. Ja vien tas 16. numurs jau nav aizņemts. Atceros, ka savulaik līdzīgu gājienu iztaisīja Ivans Zamorano ''Inter'' sastāvā, kad tur ieradās Ronaldo un ''Nike'' reklāmas līgumu dēļ brazīlietim tikai piešķirts 9. numurs. Zamorano tas nepatika, un viņš paņema 18. numuru, un ielika + starp cipariem. Interesantas lietas...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:51, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: man šodienas izkārtojumam bija daudz labāka versija-

Ebue savā labajā malā, Nasri par playmaker, Denilsonu par CDM, Walcott kreisajā malā, gan jau sliktāk nebūtu + kvalitatīvākas piespēles, jo Nasri par to parūpētos!



Labs riits juusmaajaas! kops uzzinaaju, ka Sesks ir aaraa, shis bija mans ideal virkneejums (kaadu tu nosauci - nuu Diaby centraa, bet taa kaa vinjs paarsvaraa ir out, tad Denilsons). godiigi sakot, nesaprotu, kaapeec taa arii netika dariits! ieliekot divus CDM centraa, uzbrukums sausmiigi cieta - i pret WBA, i pret Fulham!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:51, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Neee, tas nenotiks! varu tev arii ielikt citaatu Vengera, kur vinjs to apstiprina, ka taa nebuus! jaa daudzi taa domaaja, bet tas nenotiks! peec Vengera domaam, Kolo nav long distance runner, kaa arii nav psihologjiski speeciigs vai kkaa taa (neatceros iisti preciizi vinja vaardus), lai tur speeleetu - karoce, ja Arseens kategoriski izsleedz shaadu iespeejamiibu, tad tas nenotiks!



NU tad moš Zenderosu? Man liekas, ka viņš pret WBA spēlēja tajā pozīcijā. Nu labi, ākstos... Tas tāpat nav nopietni....

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:51, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: man šodienas izkārtojumam bija daudz labāka versija-

Ebue savā labajā malā, Nasri par playmaker, Denilsonu par CDM, Walcott kreisajā malā, gan jau sliktāk nebūtu + kvalitatīvākas piespēles, jo Nasri par to parūpētos!

Nasri shodien bija taads nemanaams un ljoti elementaaraas situaacijaas kljuudijaas ar piespeeleem. Naakosho speeli Arsenal aizvada maajaas pret sezonu labi iesaakushajiem Newcastle, solaas buut smaga speele. Ja Vengers neko netaisaas pamainiit videejaa liinijaa arii uz naakosho speeli, tad vienkaarshi no chance.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:52, pirms 17 gadiem
Domāju diez vai kādu vēl pirks - diemžēl vai par laimi. Vengers solīja, ka būs un nopirka Silvestru, tādēļ nevajadzētu brīnīties, ja vairs nebūs nekādu pirkumu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:53, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Man ir fantastisks variants- Marks van Bommels, kad spēlē ietu paši karstākie momenti, asā spēle sāktos, viņš noderētu, ja vēl līdz tam būtu laukumā! Arī pieredze ir, sitiens, saspēle...



Paldies, pietiks ar Eboue un Diaby, sarkano pelniisanai!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:54, pirms 17 gadiem
mazpedis rakstīja: Domāju diez vai kādu vēl pirks - diemžēl vai par laimi. Vengers solīja, ka būs un nopirka Silvestru, tādēļ nevajadzētu brīnīties, ja vairs nebūs nekādu pirkumu.



un peec shii pirkuma, soliija, ka buus veelviens...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:55, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Nasri shodien bija taads nemanaams un ljoti elementaaraas situaacijaas kljuudijaas ar piespeeleem. Naakosho speeli Arsenal aizvada maajaas pret sezonu labi iesaakushajiem Newcastle, solaas buut smaga speele. Ja Vengers neko netaisaas pamainiit videejaa liinijaa arii uz naakosho speeli, tad vienkaarshi no chance.




atpakalj tad buus Sesks, beidzot kaada saspeele ies arii caur centru sakariiga! un kas zin - varbuut potenciaalais signing?

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:56, pirms 17 gadiem
Jo konkurentiem labāk

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:57, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: NU tad moš Zenderosu? Man liekas, ka viņš pret WBA spēlēja tajā pozīcijā. Nu labi, ākstos... Tas tāpat nav nopietni....



a varbuut Silvestru CDM? kaads potenciaals vinjam buutu tur izpausties? ja neskaitam, ka noteikti atradiisies paarsvaraa injured sarakstaa!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 21:58, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: a varbuut Silvestru CDM? kaads potenciaals vinjam buutu tur izpausties? ja neskaitam, ka noteikti atradiisies paarsvaraa injured sarakstaa!

Nedomāju, ka tas ir variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:03, pirms 17 gadiem
Romiešu_dievs rakstīja: Angliju,Spāniju

a klubu līmenī?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:04, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Chelsea vienīgie izskatās pārliecinoši, but then again vai var izskatīties slikti pret tik vāju Pompeju?!

Manchester United izskatījās visnotaļ slikti pret šo vājo Pompey nesenajā Community Shield mačā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:07, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Piedod atvaino, bet pret Chelsea Pompeji spēlēja vel 3x sliktāk!

Vai arī Chelsea spēlēja 3x labāk nekā United un piespieda Pompeju izskatīties slikti.
Lai vai kā pirmdien redzēsim, kas ir kas.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:07, pirms 17 gadiem
Ļoti labi priekš Chelsea un MU!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:08, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Interesants EPL sākums, lai neteiktu vairāk! Cik daudz un bieži ir runāts par Premjerlīgas neinteresanto prognozējamību attiecībā uz top4 rezultātiem, tomēr nepamet sajūta, dāmas un kungi, ka šogad mūs sagaida pavisam citādāka un daudz, daudz interesantāka sezona nekā pēdējo 8 gadu laikā!

Kad vel ir redzēti tādi brīnumi kā Premjerlīgas pirmajās divās nedēļās, kad Hull ar satriecošu sezonas startu šokējuši visus futbola speciālistus un punditus, arī tik cerīgi pirmssezonā izskatījusies Tottenhema, tagad nevar uzvarēt jau divās spēlēs pēc kārtas. Tikmēr Newcastle izdevās atņemt punktus United viņu pašu stadionā, kad daudzi prognozēja viņiem tumšus laikus... Boro šogad sasnieguši jauni līmeni un, ja ne veiksme stāvētu klāt Mersisaideriem, tik daudz kā šodien, Boro tagad svinētu otro uzvaru 2 spēlēs!!!! Villa pirmajā dienā sagrauj Man City 4-2, šonedēļ 2-3 pret Stoke...

Rezultāti parāda, ka Premjerlīga šogad ir neprognozējama un cīņa par 4-nieku būs ļoti interesanta un sīva. Jau pirmajā dienā United zaudēja punktus un visi bļāva par neeksistējošu krīzi, jau tad to visu uztvēru ar smaidu uz lūpām! Visi klubi zaudēs punktus, ja tā to var saukt! Kādam, taču vienmēr jāzaudē! Liverpool šodien izlīda pa adatas aci, un viņu sniegums pagaidām ir ļooooti nepārliecinošs, tikmēr Arsenal jau pirmajā kārtā izskatījās ne pēc sevis, arī United pirmo spēli sāka spoži, tomēr piemeklēja aizvadītās sezonas problēmas, pagaidām, un es uzsveru, tikai pagaidām, Chelsea vienīgie izskatās pārliecinoši, but then again vai var izskatīties slikti pret tik vāju Pompeju?!

Pēcvārdā gribu tikai novēlēt visu klubu faniem veiksmi un stiprus nervus! Arī Chelsea zaudēs punktus un tas notiks drīz! Let the games begin!

Obanā, malacis Tofix, labs komentārs, tiešām diezgan objektīvs, bez nevajadzīgiem Glory glory saukļiem, tā turpināt!

/+/

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:09, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Piedod atvaino, bet pret Chelsea Pompeji spēlēja vel 3x sliktāk!

Vai arii Chelsea vienkaarshi speeleeja ljoti labi. Tur videejaa liinija ar Deco un Lampardu izskatijaas vienkaarshi izcili. Ja riit kas liidziigs notiks pret Wigan, tad cepuri nost Chelsea priekshaa. Lielais Fils patieshaam ar Chelsea var sasniegt labus rezultaatus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:12, pirms 17 gadiem
Kā smejies. United aiznākošā spēlē bija paredzēta pret ''Fulham'', bet Uefa Superkausa dēļ tā pārcelta uz vēlāku laiku...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:12, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Vai arii Chelsea vienkaarshi speeleeja ljoti labi. Tur videejaa liinija ar Deco un Lampardu izskatijaas vienkaarshi izcili. Ja riit kas liidziigs notiks pret Wigan, tad cepuri nost Chelsea priekshaa. Lielais Fils patieshaam ar Chelsea var sasniegt labus rezultaatus.

Precīzi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:15, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Jā, nevar noliegt, ka Chelsea pagaidām izskatās pat ļoti labi, to jau arī pieminēju, vienkārši neuzskatu, ka Pompeji un arī Wigan būtu īstā mēraukla pēc kuras noteikt patieso Chelsea spēju vai nespēju! Neaizmirsti, arī Grantam līdz kādam brīdim gāja ļoti labi!

Ka Tu mineeji savaa pirmajaa komentaa sheit, Premjerliiga shosezon solaas buut ljoti neprognozeejama. Shodien par to visi paarliecinaajaas.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:16, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Manchester United izskatījās visnotaļ slikti pret šo vājo Pompey nesenajā Community Shield mačā.


United vēl kādas 2-3 spēles stabili labāk neizskatīsies... Sliktā ziņa ir tā, ka visas būs izbraukumā (ok, Superkauss neitrālā laukumā). EPL jāspēlē @ Pompey, Pool un arī Čelšju...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:18, pirms 17 gadiem
Silenthill - uz aatro ieskreeju maajaslapaa - seit ir par Kolo un midfieldu, ja interesee (un neesi veel lasiijis)...

arsenal.com: Wenger - Toure will not move into midfield |...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:20, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Kā smejies. United aiznākošā spēlē bija paredzēta pret ''Fulham'', bet Uefa Superkausa dēļ tā pārcelta uz vēlāku laiku...

Nav zinaams preciizi uz kuru datumu?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:20, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Ka Tu mineeji savaa pirmajaa komentaa sheit, Premjerliiga shosezon solaas buut ljoti neprognozeejama. Shodien par to visi paarliecinaajaas.


Brrr, shodienu labaak aizmirst! vieniigais priecinjs, par Spurs!
atklaati sakot, briinos, ka veel neviens nav neko iemineejies, par speeli bez Fabregasa! lai gan - tikliidz shito pievienosu, taa dazs labs par to, par spiiti iemineesies!

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:21, pirms 17 gadiem
Kas United īsti ir traumēts? Nu CR, tas jā, kas vēl? Nav domāts slikti, vienkārši sezona tikai tikko sākusies, tagad nopietni sekoju līdz tikai 1-2 līgām, EPL tikai tā, pavirši!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:22, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Silenthill - uz aatro ieskreeju maajaslapaa - seit ir par Kolo un midfieldu, ja interesee (un neesi veel lasiijis)...

http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-toure-will-not-move-into-midfield


Paldies par pūlēm, bet man neinteresē
Tas būtu tāpat kā Rio vai Teriju ielikt tādā pozīcijā. Nekas prātīgs noteikti nesanāktu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:23, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kas United īsti ir traumēts? Nu CR, tas jā, kas vēl? Nav domāts slikti, vienkārši sezona tikai tikko sākusies, tagad nopietni sekoju līdz tikai 1-2 līgām, EPL tikai tā, pavirši!

Ronaldo, Hārgrīvzs, Kerriks, Gigss, Parks, Saha, Rūnijs (ne līdz galam vesels). Tas ir galvenais. Plus Nani bija jāizlaiž iepriekšējā un arī nākošā spēle; plus Andersons bija olimpiādē iepriekšējās spēles laikā.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:23, pirms 17 gadiem
Plus Tevezs nepiedalījās iepriekšējā spēlē, jo bija Argentīnā.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:24, pirms 17 gadiem
Kaut arī ir redzēta (un arī nospēlēta) tikai viena Chelsie spēle, bet vidējās līnijas spēks viņiem šobrīd patiešām ir iespaidīgs un tas mani baida! Protams sezona noliks visu vietās, jo visu sezonu tā nospēlēt nav iespējams! Būs arī šiem zaudējumi. Bet man atšķirībā no Tofix kan nav tik optimistiskas prognozes par pirmdienas spēli! Jācer ka Andersons būs gatavs spēlei un pirmdien vajadzētu tās izdevības realizēt, jo MU šobrīd nav spējīgi izveidot tik daudz momentu kā Chelsie!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:25, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Paldies par pūlēm, bet man neinteresē
Tas būtu tāpat kā Rio vai Teriju ielikt tādā pozīcijā. Nekas prātīgs noteikti nesanāktu.



10 sekundes, baigaas jau puules!
dazam labam speeleetaajam nomainot poziiciju, jau kkas sakariigs var sanaakt, bet nu....

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:25, pirms 17 gadiem
ABa rakstīja: Kaut arī ir redzēta (un arī nospēlēta) tikai viena Chelsie spēle, bet vidējās līnijas spēks viņiem šobrīd patiešām ir iespaidīgs un tas mani baida! Protams sezona noliks visu vietās, jo visu sezonu tā nospēlēt nav iespējams! Būs arī šiem zaudējumi. Bet man atšķirībā no Tofix kan nav tik optimistiskas prognozes par pirmdienas spēli! Jācer ka Andersons būs gatavs spēlei un pirmdien vajadzētu tās izdevības realizēt, jo MU šobrīd nav spējīgi izveidot tik daudz momentu kā Chelsie!

Es arī neesmu pārāk optimistisks. Pompey nav ērti pretinieki, sevišķi izbraukumā. Un vēl jo vairāk ar šī brīža sastāva problēmām...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:25, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Ronaldo, Hārgrīvzs, Kerriks, Gigss, Parks, Saha, Rūnijs (ne līdz galam vesels). Tas ir galvenais. Plus Nani bija jāizlaiž iepriekšējā un arī nākošā spēle; plus Andersons bija olimpiādē iepriekšējās spēles laikā.

Situaacija uz sho briidi ir beediiga.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:27, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Kas United īsti ir traumēts? Nu CR, tas jā, kas vēl? Nav domāts slikti, vienkārši sezona tikai tikko sākusies, tagad nopietni sekoju līdz tikai 1-2 līgām, EPL tikai tā, pavirši!


Nu tātad.... Hārgrīvzs, Parks, Kariks + Nani vēl viena spēle jāatsēž maliņā. Piedevām Rūnijs ir vismaz pāris spēles līdz kaut cik normālai formai. Tās ir galvenās personas, kas pietrūkst + vēl viens uzbrucējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:29, pirms 17 gadiem
He he! Aizmirsu par Saha. Bet tas jau normāli - viņš vienmēr ir traumēts, ta jau tāda kā norma...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:33, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: He he! Aizmirsu par Saha. Bet tas jau normāli - viņš vienmēr ir traumēts, ta jau tāda kā norma...

Sasmējos.. bet tā tas ir!
Vecais labais Luiss, ar sajūsmu uzņemšu kaut 10 minūtes viņa spēles laika šajā sezonā.

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:33, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Karriks, Giggs, Hargo, Tevezs, Ji Sungs Parks, Saha (as always), Andersons, Nani, Ronaldo...

Need I say more?

Praktiski visi pussargi un uzbrucēji uz pirmo spēli nebija gatavi spēlēt dažādu iemeslu dēļ!

Pret Pomejiem būšot atpakaļ Tevezs, varbūt Giggs, varbūt Hargo! Pārējie vēl kādu laiku ārā! Tas ir tas pats kas izgriezt no Chelsea Anelku, Deku, Lampsu, Obi, Koulu!

Skaidrs, paldies, bet aizsardzība ir OK, tas ir galvenais, uzbrukumos pietiek ar pāris veiksmīgām epizodēm, bet ar sūdīgu aizsardzību rezultāti ir daudz sliktāki. Protams, viegli piemēru atrast Bayern. Nav labākais aizsargs un vēl viens aizsargs no pamatsastāva[Demikelis un Jansens], uzreiz sākas sūdi un neuzvarētas spēles, kaut uzbrukums ir cerīgs... Un tad ir pofig, vai pret grandiem, vai nē....

kas Giggsam? Viņš tak piespēli iedeva Flečeram 1. spēlē.
Nani, DQ. Tas tā. Neskaitās pie injury
Andersonam OS
Hargo, Carrick, tiešām smagi Midfieldam.
Parks un Saha vispār reti viesi ir pamatsastāvā, jo vienmēr kā atkopjas no traumām ir kāda cita nelaime vai jauna trauma[īpaši uz Saha attiecas].
Tevezam ģimenes apstākļi, žēl.
Rūnijs spēlēs piedalās[cik zinu], tāpēc tam nevajadzētu skaitīties, jo ļoooti bieži atrodami gadījumi, kad spēlētāji spēlē, kaut tikai pusgatavi!

Olimpiskās spēles un Euro ir daudz ko ietekmējis sezonas sākumā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Skaidrs, paldies, bet aizsardzība ir OK, tas ir galvenais, uzbrukumos pietiek ar pāris veiksmīgām epizodēm, bet ar sūdīgu aizsardzību rezultāti ir daudz sliktāki. Protams, viegli piemēru atrast Bayern. Nav labākais aizsargs un vēl viens aizsargs no pamatsastāva[Demikelis un Jansens], uzreiz sākas sūdi un neuzvarētas spēles, kaut uzbrukums ir cerīgs... Un tad ir pofig, vai pret grandiem, vai nē....

kas Giggsam? Viņš tak piespēli iedeva Flečeram 1. spēlē.
Nani, DQ. Tas tā. Neskaitās pie injury
Andersonam OS
Hargo, Carrick, tiešām smagi Midfieldam.
Parks un Saha vispār reti viesi ir pamatsastāvā, jo vienmēr kā atkopjas no traumām ir kāda cita nelaime vai jauna trauma[īpaši uz Saha attiecas].
Tevezam ģimenes apstākļi, žēl.
Rūnijs spēlēs piedalās[cik zinu], tāpēc tam nevajadzētu skaitīties, jo ļoooti bieži atrodami gadījumi, kad spēlētāji spēlē, kaut tikai pusgatavi!

Olimpiskās spēles un Euro ir daudz ko ietekmējis sezonas sākumā!

Gigss dabūja traumu pret Newcastle.
Rūnija trauma skaitās gan. Domāju, ka daudzi citi viņa vietā vispār neizietu laukumā.
Parks ir pietiekoši biežs pamatsastāva spēlētājs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:35, pirms 17 gadiem
vispaar mani paarsteidza viena zinna,ka Silvestram ir maza trauma nnju psc!!!pilniigaa pakallaa ar taam traumaam pie tam ne tikai Arsenal,bet arii Mu,kad tik Chelsea neaizmuuk

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:36, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: tas būtu maigi teikts... Tieši šī iemesla dēļ, esmu pārliecināts par United spēku, mums ir milzīga traumu krīze, bet dabūjām niču, pret komandu, kas šogad pārsteigs vel daudzus un sasniegs tiešām labus rezultātus! atšķirībā no Chelsea mūsu pretinieki arī mums uzbruka, nevis kā Pompeji svieda tik bumbu Kraučam pa gaisu!

Man jau arī patīk Tavs optimisms un lai jau tā būtu! Tikai viena lieta baida, pagājušosezon ielaidām vismazāk vārtus un ar aizsardzību arī šobrīd it kā viss ir kārtībā(spēlētāji)! Bet ielaidām vārtus no soda laukuma vidus kur jābūt Rio ar Vidiču un visas bumbas jānolasa!!! Un tad pietiktu arī ar Fletčera vārtiem priekš 3pt. Turklāt Martins spēles laikā vēlreiz bīstami sita ar galvu! Un redz pirmdien tai soda laukumā ganīsies garais Kraučs. Bet nu cerams tās kļūdas aizsardzībā bija tikai pirmās spēles sindroms
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:36, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Neticēju savām ausīm, kad pagājušonedēļ, Fergusons uz jautājumu par Saha nākotni atbildēja šādi: "We have put a programme for Luis to get him fit and we are confident that he will play a big part in the coming season. You don't just lose confidence in a player just because he is injured!"

I mean, c'mon, Saha un fit?! Tas nav iespējams!

Saha cenšas un viņam ir potenciāls! Pagaidām nepiepildīts, bet gan jau kādreiz! We believe!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:37, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Skaidrs, paldies, bet aizsardzība ir OK, tas ir galvenais, uzbrukumos pietiek ar pāris veiksmīgām epizodēm, bet ar sūdīgu aizsardzību rezultāti ir daudz sliktāki. Protams, viegli piemēru atrast Bayern. Nav labākais aizsargs un vēl viens aizsargs no pamatsastāva[Demikelis un Jansens], uzreiz sākas sūdi un neuzvarētas spēles, kaut uzbrukums ir cerīgs... Un tad ir pofig, vai pret grandiem, vai nē....

kas Giggsam? Viņš tak piespēli iedeva Flečeram 1. spēlē.
Nani, DQ. Tas tā. Neskaitās pie injury
Andersonam OS
Hargo, Carrick, tiešām smagi Midfieldam.
Parks un Saha vispār reti viesi ir pamatsastāvā, jo vienmēr kā atkopjas no traumām ir kāda cita nelaime vai jauna trauma[īpaši uz Saha attiecas].
Tevezam ģimenes apstākļi, žēl.
Rūnijs spēlēs piedalās[cik zinu], tāpēc tam nevajadzētu skaitīties, jo ļoooti bieži atrodami gadījumi, kad spēlētāji spēlē, kaut tikai pusgatavi!

Olimpiskās spēles un Euro ir daudz ko ietekmējis sezonas sākumā!

Varbūt tu vēlies, lai mēs tev vēl kaut ko pastāstam par mūsu klubu?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:38, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: tas būtu maigi teikts... Tieši šī iemesla dēļ, esmu pārliecināts par United spēku, mums ir milzīga traumu krīze, bet dabūjām niču, pret komandu, kas šogad pārsteigs vel daudzus un sasniegs tiešām labus rezultātus! atšķirībā no Chelsea mūsu pretinieki arī mums uzbruka, nevis kā Pompeji svieda tik bumbu Kraučam pa gaisu!




Ne jau jums vieniigajiem, pamatiigas traumu probleemas! veel pagaajusaas nedeeljas viduu, 9 speeleetaaji bija aaraa... cik ir atgriezusies? zinat par ko runaaju!
anyway, nespeeju veel atguuties no Fulham un uznaacis vispaareejs riebums par futbolu kaa taadu shovakar! izbaudat sho Fulham veesturisko uzvaru un nosvinat to kaartiigi! cheers!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:39, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Neticēju savām ausīm, kad pagājušonedēļ, Fergusons uz jautājumu par Saha nākotni atbildēja šādi: "We have put a programme for Luis to get him fit and we are confident that he will play a big part in the coming season. You don't just lose confidence in a player just because he is injured!"

I mean, c'mon, Saha un fit?! Tas nav iespējams!

Fergijam iespeejams ka veel ir plaani attieciibaa uz Saha un vinjsh veel vinju vismaz cer dabuut uz kaajaam. Protams izdeviigaak vienkaarshi buutu vinju paardot bet kuram klubam vajag speeleetaaju kas taa vien to dara kaa veseljojaas. Redzees kas un kaa buus.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:40, pirms 17 gadiem
Andersonam OS(nez,kas tad notika cik atceros ssis vissu speeli skraidija pakall Messi un meegginaaja sabeigt vinnam vissu dziivi)!!!

  +5 [+] [-]

, 2008-08-23 22:40, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: "Pool" gandrīz zaudēja punktus, "Gunners" zaudēja arī to pašu vienu punktu, un arī MU pagaidām viens punkts + spēle rezervē.

Ja godīgi, tad "Arsenal" pagaidām neizskatās ne pēc kā. Bez Fabregasa nav aršana. Skumīgi jau ir skatīties, tāpēc vēlu, lai Sesks drīzumā atgūst sportisko formu, lai "Gunners" sāktu izskatīties kaut nedaudz līdzīgi paši sev.

NU bet tas jau nekas, galvenais, ka Chelsea pagaidām iet labi. Visu savu fana spēku vari pagaidām veltīt viņiem. Kad Arsenal atgūsies, tad varēsi pārsviesties pie viņiem atkal. Vai varbūt par kādu augšgalā esošu komandu. Ko saki, glorīhanter?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:41, pirms 17 gadiem
artuurs.k. rakstīja: Gigss dabūja traumu pret Newcastle.
Rūnija trauma skaitās gan. Domāju, ka daudzi citi viņa vietā vispār neizietu laukumā.
Parks ir pietiekoši biežs pamatsastāva spēlētājs.

Par Rūnija cīņassparu jau neviens vairs nebrīnās! Bet iepriekšējā spēlē izskatījās, ka kājas nes uz priekšu bet domāšana netiek līdz(kas arī ir normāli kad spēlētājs atkopjas no traumas), jo pārāk bieži nevajadzīgi nobremzēja ātros uzbrukumus! Bet vēl jau iespējams, ka vienkārši neierasti bij jāspēlē ar jauno Kempbelu, kuram iespējams vēl neuzticas.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:42, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: NU bet tas jau nekas, galvenais, ka Chelsea pagaidām iet labi. Visu savu fana spēku vari pagaidām veltīt viņiem. Kad Arsenal atgūsies, tad varēsi pārsviesties pie viņiem atkal. Vai varbūt par kādu augšgalā esošu komandu. Ko saki, glorīhanter?

Speeciigi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:44, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Man tāds riebums ir pēc katra zaudētā punkta, bet ko darīt, that's football! Un tāds tas arī ir interesants. Noteikti īpaši nepriecāšos par Arsenal zaudējumu, jo parasti tā nedaru, ja vien tā nav savstarpējā spēle ar Man Utd vai arī ja zaudētājs nav Chelsea


ne gluzi - pakaas, ta pakaas, kaada skjirba, sezona gara... bet veids kaa tika pakaasts, kam tika pakaasts un kaada situaacija ar speeleetaaju resursiem utt. - tas viss rada kopaa, pretiigas sajuutas!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:45, pirms 17 gadiem
ok, tagad gan vairs shovakar netrauceesu jums klacoties...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:45, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Varbūt tu vēlies, lai mēs tev vēl kaut ko pastāstam par mūsu klubu?

Lūdzu, stāsti! Jauna informācija noder vienmēr. Stulbi, negribas lai sezonas sākums vai vispār sezona būtu izčakarēta dēļ traumām. Vienalga, Arsenal, Bayern, MU, Real, vai vienalga kam! Neko tādu nenovēlu PAT Liverpool, Chelsea vai Barcai! NEVIENAI komandai nenovēlu izčakarētu sezonu dēļ traumām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:47, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: NU bet tas jau nekas, galvenais, ka Chelsea pagaidām iet labi. Visu savu fana spēku vari pagaidām veltīt viņiem. Kad Arsenal atgūsies, tad varēsi pārsviesties pie viņiem atkal. Vai varbūt par kādu augšgalā esošu komandu. Ko saki, glorīhanter?

Moš tagad līdz brīdim, kad Arsenal atgūsies viņš būs par Hull? Un ja nu tomēr nē, tad Spuraiņiem varētu sākt veikties un pa 1 atbalstītāju vairāk?

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:47, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: NU bet tas jau nekas, galvenais, ka Chelsea pagaidām iet labi. Visu savu fana spēku vari pagaidām veltīt viņiem. Kad Arsenal atgūsies, tad varēsi pārsviesties pie viņiem atkal. Vai varbūt par kādu augšgalā esošu komandu. Ko saki, glorīhanter?

3 raundi pa 3 min-te buus!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:48, pirms 17 gadiem
Tofix rakstīja: Jā, nevar noliegt, ka Chelsea pagaidām izskatās pat ļoti labi, to jau arī pieminēju, vienkārši neuzskatu, ka Pompeji un arī Wigan būtu īstā mēraukla pēc kuras noteikt patieso Chelsea spēju vai nespēju! Neaizmirsti, arī Grantam līdz kādam brīdim gāja ļoti labi!

Tu nu gan salīdzināji - pagaidu "ielikteni" ar pasaules treneri, kurš ir izcīnījis Pasaules Kausu...
Čelsija ar Grantu pierādīja tikai to, ka Mourinjo bija uzbūvējis lielisku komandu, kura arī ar trešās šķiras treneri pie stūres izskatījās sakarīgi. Tagad viņiem ir Fils un viņi ir bīstamāki nekā jebkad, jo ar jauna trenera atnākšanu jebkurā komandā iestājas pacēlums. Turklāt atšķirībā no galvenajiem konkurentiem Čelsī nav sastāva problēmas - visi ir +/- veseli izņemot Drogbu, bet arī bez viņa pirmajā spēlē iztika. Nešaubos, ka paņems arī Wigan Athletic.
Pārējiem jāskatās, lai neļautu Čelsim jau pirmajās kārtās atrauties pārāk tālu, citādi sezonas beigās izšķiroša nozīme var būt tieši sezonas ievadā zaudētajiem punktiem.
Ai, Arsenāls, Arsenāls... skarbi. Tā ir, kad ļauj aiziet uzreiz 2 līderiem, bet aizstāj tikai 1 (Gļeba vietā Nasri). Centra pussargu kombinācija nekāda, un lūk, jums rezultāts.
Vengeram jāliek iekšā sludinājums: Pērku centra pussargus. Vēlams lēti.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:49, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Spēku? O! Nezināju, ka uzskati mani par džedaju
Labi, Silenthill! Darīšu tā Varbūt arī Spānija līgā pārmaiņus sākšu fanot par "Real" pēc kādu 13 gadu pārtraukuma Itālijas līgā arī derētu pārvērtēt savas antipātijas pret Morinju vadīto "Inter"

p.s.-MU fani ir paši labākie fani pasaulē, jo prot cienīt pretiniekus (īpaši Tuflix). Prieks par to


Tagad tava jaunais niks būs HoseDžedajs vai vnk Džedajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 22:51, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Jā, lai paliek, tāpat, man 1. vietā ir spēles skatāmība, dueļi, ne vienmēr rezultāti. Savādāk neatbalstītu Arsenal, OM, Villarreal.

piekriitu. gribas arii trofejas- bet taas vairaak , lai jaunajiem speeleetaajiem pashapzinja celjas. galvenais ir skaista speele. protams, kad Chempionliigaa iet uz astotdaljfinaaliem, tad neviena komanda nespeelee skaistu speeli, bet vairaak piesardziigi, bet tomeer, pat ja nebuus trofeju shosezon, man Arsenal buus miiljaakaa komanda muuzhiigi muuzhos nu vienkaarshi patiik skatiities, kaa speelee, neko nevaru sev padariit, patiik un viss ( shodien speeli neredzeeju, nevareeju novilkt sopcast nezkapeec) un Arseenich man ir top treners arii forever, lai vinjam buutu bikses kaut liidz celjgaliem, lai vinsh nekozhljaatu koshljeni un nebuutu anglis, bet vinsh ir maakslinieks. varbuut ne profesors, bet maakslinieks. Francija, ko padariisi, varat smieties par franchu futbolu un slaveet anglju, bet starptautiskajaa areenaa anglljiem nav pat 1% ceriibas pret franchiem- laikam tapeec nevienam nepatiikArsenal, ka tur speelee dzeki, kas no augshas skataas uz vieteejiem un var lepoties ar medaljaam un regulaaru daliibu finaalturniiros Pasaules un Eiropas futbola galvenajos turniiros.
palasot komentus par shodienas speeli- nu ir probleemas, ir. nav tas rezervistu solinsh tik garsh kaa Chelsim, kas var speelet un nezaudeet pat bez 10(!!!!!!!!!!!!!!!) pamatsastaava vechiem VISAAS poziicijaas, vai Mu, kur angleeni seedees uz solinja un treneesies gadiem, lai tikai tiktu uzspeelet nedaudz lielajaa komandaa. ceru, ka mesjee Arseens tomeer iegaadaas kaadu centru- man gribeetos Xavi, kas kopaa ar Sesku paceela virs galvas lielu kausu shogad un kuru iespeejams, vareetu skart paarmainjas Brcaa, bet nu redzees, kaa buus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:52, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Tagad tava jaunais niks būs HoseDžedajs vai vnk Džedajs!

StarWarsFansHoseDžedajs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:53, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Tu nu gan salīdzināji - pagaidu "ielikteni" ar pasaules treneri, kurš ir izcīnījis Pasaules Kausu...

Arī salīdzināji. Ar to Brazīlijas izlasi mana vecmāmiņa trenera amatā būtu uzvarējusi PK. EPL ir pavisam cita opera. Trenēt pasaules talantīgāko izlasi, kur smagākais uzdevums ir izvēlēties no 100+ spēlētājiem labākos, un trenēt klubu, kur ar spēlētājiem ir jābūt kontaktā katru dienu ir ļoti atšķirīgas lietas.

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 22:53, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: 3 raundi pa 3 min-te buus!

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 22:55, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: "Džedajs" jau ir aizņemts niks manā draugu lokā
Ja mani kādreiz nobanotu, mans jaunais niks būtu "Hosē ir runājis"

Tevi jau nobanoja, Robin Hud.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 22:56, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: piekriitu. gribas arii trofejas- bet taas vairaak , lai jaunajiem speeleetaajiem pashapzinja celjas. galvenais ir skaista speele. protams, kad Chempionliigaa iet uz astotdaljfinaaliem, tad neviena komanda nespeelee skaistu speeli, bet vairaak piesardziigi, bet tomeer, pat ja nebuus trofeju shosezon, man Arsenal buus miiljaakaa komanda muuzhiigi muuzhos nu vienkaarshi patiik skatiities, kaa speelee, neko nevaru sev padariit, patiik un viss ( shodien speeli neredzeeju, nevareeju novilkt sopcast nezkapeec) un Arseenich man ir top treners arii forever, lai vinjam buutu bikses kaut liidz celjgaliem, lai vinsh nekozhljaatu koshljeni un nebuutu anglis, bet vinsh ir maakslinieks. varbuut ne profesors, bet maakslinieks. Francija, ko padariisi, varat smieties par franchu futbolu un slaveet anglju, bet starptautiskajaa areenaa anglljiem nav pat 1% ceriibas pret franchiem- laikam tapeec nevienam nepatiikArsenal, ka tur speelee dzeki, kas no augshas skataas uz vieteejiem un var lepoties ar medaljaam un regulaaru daliibu finaalturniiros Pasaules un Eiropas futbola galvenajos turniiros.
palasot komentus par shodienas speeli- nu ir probleemas, ir. nav tas rezervistu solinsh tik garsh kaa Chelsim, kas var speelet un nezaudeet pat bez 10(!!!!!!!!!!!!!!!) pamatsastaava vechiem VISAAS poziicijaas, vai Mu, kur angleeni seedees uz solinja un treneesies gadiem, lai tikai tiktu uzspeelet nedaudz lielajaa komandaa. ceru, ka mesjee Arseens tomeer iegaadaas kaadu centru- man gribeetos Xavi, kas kopaa ar Sesku paceela virs galvas lielu kausu shogad un kuru iespeejams, vareetu skart paarmainjas Brcaa, bet nu redzees, kaa buus

PILNĪBĀ PIEKRĪTU! Trofejas ir piedeva futbolam! Tas pats, kas kečups kartupeļiem vai cukurs tējai!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:00, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Arī salīdzināji. Ar to Brazīlijas izlasi mana vecmāmiņa trenera amatā būtu uzvarējusi PK. EPL ir pavisam cita opera. Trenēt pasaules talantīgāko izlasi, kur smagākais uzdevums ir izvēlēties no 100+ spēlētājiem labākos, un trenēt klubu, kur ar spēlētājiem ir jābūt kontaktā katru dienu ir ļoti atšķirīgas lietas.

Nu tik daudz jau es saprotu, ka izlase un klubs ir 2 dažādas lietas.
Taču viņam pirms tam bija vērā ņemami rezultāti ar Brazīlijas klubiem Gremio un Palmeiras.
Un Brazīlijas Futbola Federācija jau nu gluži neuzticētu trenēt valsts izlasi āmuram, vai ne?
Turklāt pēc resursiem Čelsī EPL un Brazīlijas izlase pasaules futbolā jau daudz neatšķiras, vai ne tā? Tikai ar to atšķirību, ka Čelsija pērk talantus, bet Brazīlija tos izaudzē?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:01, pirms 17 gadiem
mininova.org: Search results for Arsenal - Mininova
iesaku vissiem faniem,kas grib redzeet savas komandas speelees pilnaa versijaa rakstiet mekleessanaa savas komandas vaardu un uz priekssu!!!

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:01, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Fergijam iespeejams ka veel ir plaani attieciibaa uz Saha un vinjsh veel vinju vismaz cer dabuut uz kaajaam. Protams izdeviigaak vienkaarshi buutu vinju paardot bet kuram klubam vajag speeleetaaju kas taa vien to dara kaa veseljojaas. Redzees kas un kaa buus.

kaut kur (iespeejams esportaa ) nesen lasiiju Sera Aleksa pazinjojumu, ka vinsh netaisaas pamest Luisu tikai tapeec, ka vinjam ir traumas, jo, ja ir vesels, vinsh ir top-top vecis uz laukuma. tas ir viens no retajiem, retajiem punktiem, kapeec man ir cienja pret Mu (konkreetaak pret Seru Aleksu), ka vinji panjem speeleetaaju tikai peec speeciigas atlases un neizmet meeslainee peec paaris neveiksmiigaam speeleem vai traumaam, kaa tas notiek, piemeeram Chelsijaa vai MR , kur , briizhiem liekas, ka tiek kolekcioneeti labaakie pasaules speeleetaaji .

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:02, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Jāp, bija arī tādi laiki Robins_Huds gan radās jau manos pirmajos Hattrick laikos, bet bana laikā to diezgan veiksmīgi paspēju izmantot


Turpinot diskusiju, varbūt vēlies eSporta auditorijas jaunākajiem pārstāvjiem pastāstīt pēc kādas shēmas var noņemt banu un kā tas notika tavā gadījumā?
Mēs klausāmies...

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:05, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Turpinot diskusiju, varbūt vēlies eSporta auditorijas jaunākajiem pārstāvjiem pastāstīt pēc kādas shēmas var noņemt banu un kā tas notika tavā gadījumā?
Mēs klausāmies...

Ehh, silenthill, tieši manas domas, tikko biju aizgājis pēc vakariņām, domāju, atnākšu un uzprasīšu, bet tu pirmais paspēji! Mana versija- ziepes.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:06, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Arī salīdzināji. Ar to Brazīlijas izlasi mana vecmāmiņa trenera amatā būtu uzvarējusi PK. EPL ir pavisam cita opera. Trenēt pasaules talantīgāko izlasi, kur smagākais uzdevums ir izvēlēties no 100+ spēlētājiem labākos, un trenēt klubu, kur ar spēlētājiem ir jābūt kontaktā katru dienu ir ļoti atšķirīgas lietas.

Un uz Tavu vecmāmiņu pie Brazīlijas izlases stūres arī būtu interesanti paskatīties...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:06, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Turpinot diskusiju, varbūt vēlies eSporta auditorijas jaunākajiem pārstāvjiem pastāstīt pēc kādas shēmas var noņemt banu un kā tas notika tavā gadījumā?
Mēs klausāmies...

To es arii ljoti veeleetos dzirdeet...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:08, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Nu tik daudz jau es saprotu, ka izlase un klubs ir 2 dažādas lietas.
Taču viņam pirms tam bija vērā ņemami rezultāti ar Brazīlijas klubiem Gremio un Palmeiras.
Un Brazīlijas Futbola Federācija jau nu gluži neuzticētu trenēt valsts izlasi āmuram, vai ne?
Turklāt pēc resursiem Čelsī EPL un Brazīlijas izlase pasaules futbolā jau daudz neatšķiras, vai ne tā? Tikai ar to atšķirību, ka Čelsija pērk talantus, bet Brazīlija tos izaudzē?


Jā, bet tomēr ir atšķirība starp darbu ar Eiropas klubiem un D-Amerikas klubiem, specifika savādāka. Un Chelsea tās prasības ir visaugstākās...
Sācies viss ir labi. Bet nu ar tādiem resursiem, kādi ir Chelsea, jebkurš puslīdz labs treneris sasniegtu atzīstamus rezultātus. Neierobežoti spēlētāju resursi, kas nodrošina pasaules vadošo spēlētāju atrašanos klubā. Galvenā problēma paliek izvēlēties labākos 11+ attiecīgajai spēlei un izvēlēties arī īstos taktiskos risinājumus un aiziet! Kaut visur tā būtu...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:08, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: mininova.org: Search results for Arsenal - Mininova
iesaku vissiem faniem,kas grib redzeet savas komandas speelees pilnaa versijaa rakstiet mekleessanaa savas komandas vaardu un uz priekssu!!!

uj, labs, bet man labākās spēles, gan extended highlights, gan pilnie ieraksti jau ir datorā[Bayern]
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:22, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: nav komentāru. Tas ir nacionālais noslēpums.

Nezināju, ka ziepes ir nacionālais noslēpums!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:22, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Jā, bet tomēr ir atšķirība starp darbu ar Eiropas klubiem un D-Amerikas klubiem, specifika savādāka. Un Chelsea tās prasības ir visaugstākās...
Sācies viss ir labi. Bet nu ar tādiem resursiem, kādi ir Chelsea, jebkurš puslīdz labs treneris sasniegtu atzīstamus rezultātus. Neierobežoti spēlētāju resursi, kas nodrošina pasaules vadošo spēlētāju atrašanos klubā. Galvenā problēma paliek izvēlēties labākos 11+ attiecīgajai spēlei un izvēlēties arī īstos taktiskos risinājumus un aiziet! Kaut visur tā būtu...

1. Sāksim ar to, ka bumba ir apaļa gan Brazīlijā, gan EPL. Ja trenerim ir smadzenes paurī, viņa komandai būs rezultāti.
2. Spēlētāju pasaulē ir daudz, un visus pasaulē labākos 1 klubā nemaz nevar savākt.
3. Jā, Čelsijai protams ir salīdzinoša Leiputrija. Bet arī šitos visus miljonārus vajag savākt un disciplinēt. Maurinjo stiprā puse, manuprāt, bija tieši psiholoģija. Futbola taktiku pēc teorijas var samācīties daudzi, bet mazāk ir tādu, kas var savākt kopā miljonārus un izrīkot viņus, vienlaikus uzturot labu mikroklimatu. Mūsdienu futbolā tā ir būtiska prasība trenerim lielākajos klubos.
Un otrs aspekts - kas notiks tad, kad 1 gaišā dienā misters Abramovičs izdomās - "Ai, da nu nafig mne etot futbol"?

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:25, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Un otrs aspekts - kas notiks tad, kad 1 gaišā dienā misters Abramovičs izdomās - "Ai, da nu nafig mne etot futbol"?

Vot šis mani interesē. Man liekas, ka tepat eSportā lasīju pie komentāriem kādā diskusijā, ka Abramovičs to naudu Chelsea itkā aizdod! Kjip uzreiz, kā "labdaris" pazudīs, tā Chelsea būs parādi 200<m apmērā! To gan es gribēšu redzēt!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:26, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Un otrs aspekts - kas notiks tad, kad 1 gaišā dienā misters Abramovičs izdomās - "Ai, da nu nafig mne etot futbol"?


Chelsea fani par to uztraucas visvairāk. Domāju, ka nekas traks - komanda varētu atgriezties tur, kur bija pirms Abramoviča. Ap pirmo 4nieku...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:27, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Vot šis mani interesē. Man liekas, ka tepat eSportā lasīju pie komentāriem kādā diskusijā, ka Abramovičs to naudu Chelsea itkā aizdod! Kjip uzreiz, kā "labdaris" pazudīs, tā Chelsea būs parādi 200<m apmērā! To gan es gribēšu redzēt!

Es to pašu lasīju BBC komentos.
Ja tā ir, tad pēc Abramoviča aiziešanas, ja neatrodas glābējs, Čelsī piemeklēs Leeds United liktenis. Un, kur tagad atrodas Leeds United, mēs labi zinām.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:29, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: 1. Sāksim ar to, ka bumba ir apaļa gan Brazīlijā, gan EPL. Ja trenerim ir smadzenes paurī, viņa komandai būs rezultāti.
2. Spēlētāju pasaulē ir daudz, un visus pasaulē labākos 1 klubā nemaz nevar savākt.
3. Jā, Čelsijai protams ir salīdzinoša Leiputrija. Bet arī šitos visus miljonārus vajag savākt un disciplinēt. Maurinjo stiprā puse, manuprāt, bija tieši psiholoģija. Futbola taktiku pēc teorijas var samācīties daudzi, bet mazāk ir tādu, kas var savākt kopā miljonārus un izrīkot viņus, vienlaikus uzturot labu mikroklimatu. Mūsdienu futbolā tā ir būtiska prasība trenerim lielākajos klubos.
Un otrs aspekts - kas notiks tad, kad 1 gaišā dienā misters Abramovičs izdomās - "Ai, da nu nafig mne etot futbol"?

man vispaar liekas futbolaa lloti lloti svariiga ir psihologgija nu protams arii tehnika,pieredze utt.,bet bez psihologgijas nekas nevar buut!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:30, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Vot šis mani interesē. Man liekas, ka tepat eSportā lasīju pie komentāriem kādā diskusijā, ka Abramovičs to naudu Chelsea itkā aizdod! Kjip uzreiz, kā "labdaris" pazudīs, tā Chelsea būs parādi 200<m apmērā! To gan es gribēšu redzēt!


Tā jau arī esot. Ka tā visa naudas summa, kas ielikta spēlētāju iegādē - kaut kas ap 500 citroniem - esot kā aizdevums. Neesmu kluba finansu direktors un detaļas nezinu, bet šo info esmu lasījis vairākos respektablos UK masu medijos, kuri nesaucas ''The Sun''.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:36, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: blā, blā...sauksim to vienkārši par nosacīta soda izciešanu


Ilgi domāji, ko atbildēt...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:39, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Chelsea fani par to uztraucas visvairāk. Domāju, ka nekas traks - komanda varētu atgriezties tur, kur bija pirms Abramoviča. Ap pirmo 4nieku...

Nu mani arī tas īpaši neuztrauc, jo es neesmu Čelsī fans.
Tad pasaki man, ja neuzskati Filu par pasaules klases treneri, tad kuru par tādu uzskati?
Mans viedoklis - cilvēkam priekšā var būt 70. gadu Brazīlijas vai dajebkādas elites komandas, bet, ja viņš nesajēgs futbola taktiku, nepratīs motivēt spēlētājus, nemācēs pieņemt pareizos lēmumus spēles gaitā un sastādīt pareizu treniņu plānu, tad viņš komandu var vēsā mierā nolaist uz grunti.
Tieši tāpēc Brazīlijas izlasi netrenē Tava omīte, un tieši tāpēc Mančestras United netrenē mis Mārpla. Tāpēc arī trenera darbu var vērtēt pēc rezultātiem, un Filam tie ir.
Tava aizbildināšanās ar to, ka "Brazīlijas čempionāts un Brazīlijas izlasē ir cita specifika, un Čelsī trenēt ir vispār piece of cake" tieši tas arī ir - aizbildināšanās un nekas vairāk.
Mans viedoklis - Fils ir pasaules klases treneris un Čelsī šosezon ir bīstamāki nekā jebkad (vismaz bīstamāki nekā pagājušā sezonā noteikti). Būs grūti viņus apturēt... nu bet lai jau tiek viņiem tas 4. čempionu tituls kluba vēsturē, lai jau tiek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 23:43, pirms 17 gadiem
Beidziet nolikt Chelsea, tieši šis klubs pašlaik demonstrē labāko sniegumu!

  +4 [+] [-]

, 2008-08-23 23:44, pirms 17 gadiem
Bet piekrītu tiem, kas saka, ka Abramovičs ir paka*a. Vienalga, kas viņš ir, man patīk spēle, kur visi ir vienādi, vai arī tikuši virs citiem bez šādiem līdzekļu dāvātājiem!

  -2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:44, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: nu bet lai jau tiek viņiem tas 4. čempionu tituls kluba vēsturē, lai jau tiek

Tikai pirms tam buutu labi ja mees speetu panaakt Puuli izciiniito titulu zinjaa, kas ir Fergusona meerkjis pirms aizieshanas pensijaa. Neesmu tagad dzirdeeji par Feergija plaaniem mest mieru, kad iisti vinjsh to taisaas dariit.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:46, pirms 17 gadiem
Aristokrāts rakstīja: Beidziet nolikt Chelsea, tieši šis klubs pašlaik demonstrē labāko sniegumu!

tava bilde manii izraisa entuziasmu!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-23 23:48, pirms 17 gadiem
refresh rakstīja: tava bilde manii izraisa entuziasmu!!!

paldies par komplimentu.
';
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:49, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Skumji Par rezultaatu!
Apbrriinojams miers te valda

bet ko cepties tik otraa kaarta vel taals cells ejams visiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:50, pirms 17 gadiem
Un vārtu guvēja vārds jāraksta nevis Breds, bet Brēde Hangelands.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:50, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Skumji Par rezultaatu!
Apbrriinojams miers te valda

Ko Tu biji cereejis sheit ieraudziit?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:52, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Skumji Par rezultaatu!
Apbrriinojams miers te valda

Žēl, bet neko darīt.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:52, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Skumji Par rezultaatu!
Apbrriinojams miers te valda

Arsenal nebūs komanda, kas izrādīs dzīvības pazīmes bez Franseska Favregasa. Varbūt, ja Arsēns izvēlētos pareizās taktikas- kamēr nav FF, tikmēr Nasri likt par saspēles vadītāju, tad kautkas no šīs jaunās komandas sanāktu!

     [+] [-]

, 2008-08-23 23:52, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Neviens neatteiktos no naudīga mecenāta, nevien. Ja ne "Chelsea", tad "Pool" (Abramovičs sākumā meta acis uz šo klubu, bet pārdomāja).

Pirmais klubs ko Romka veeleejaas iegaadaaties bija MU, peec speeles ar Real Madrid (ja pareizi atceros), bet United nebija pieejams.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-23 23:53, pirms 17 gadiem
Aristokrāts rakstīja: Beidziet nolikt Chelsea, tieši šis klubs pašlaik demonstrē labāko sniegumu!

Kurš tad te noliek Chelski? Tieši viņi šosezon būs bīstami cīņā par PL čempionu titulu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:53, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Man arī nepatīk Romka, bet galvenais jau ir rezultāts, kas redzams laukumā. Neviens neatteiktos no naudīga mecenāta, nevien. Ja ne "Chelsea", tad "Pool" (Abramovičs sākumā meta acis uz šo klubu, bet pārdomāja).

Ja Romka būtu izvēlējies Pool, tad tie būtu tavi favorīti!

  -1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:55, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Kurš tad te noliek Chelski? Tieši viņi šosezon būs bīstami cīņā par PL čempionu titulu.

rodas iespaids, ka daži mēģina meklēt pirmās izdevības "uzbraukt" viņiem, vai netiešā veidā norāda savu nepatiku! Es arī neesmu sajūsmā par kluba politiku, bet tomēr, klubs man nozīmē vairāk nekā viens pats Romka!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-23 23:56, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Nu mani arī tas īpaši neuztrauc, jo es neesmu Čelsī fans.
Tad pasaki man, ja neuzskati Filu par pasaules klases treneri, tad kuru par tādu uzskati?
Mans viedoklis - cilvēkam priekšā var būt 70. gadu Brazīlijas vai dajebkādas elites komandas, bet, ja viņš nesajēgs futbola taktiku, nepratīs motivēt spēlētājus, nemācēs pieņemt pareizos lēmumus spēles gaitā un sastādīt pareizu treniņu plānu, tad viņš komandu var vēsā mierā nolaist uz grunti.
Tieši tāpēc Brazīlijas izlasi netrenē Tava omīte, un tieši tāpēc Mančestras United netrenē mis Mārpla. Tāpēc arī trenera darbu var vērtēt pēc rezultātiem, un Filam tie ir.
Tava aizbildināšanās ar to, ka "Brazīlijas čempionāts un Brazīlijas izlasē ir cita specifika, un Čelsī trenēt ir vispār piece of cake" tieši tas arī ir - aizbildināšanās un nekas vairāk.
Mans viedoklis - Fils ir pasaules klases treneris un Čelsī šosezon ir bīstamāki nekā jebkad (vismaz bīstamāki nekā pagājušā sezonā noteikti). Būs grūti viņus apturēt... nu bet lai jau tiek viņiem tas 4. čempionu tituls kluba vēsturē, lai jau tiek


Es nevienā komentārā neesmu teicis, ka Fils ir slikts treneris vai nav pasaules klases etc.
Tikai teicu to, ka trenēt Brazīlijas izlasi/klubus un vienu no Eiropas vadošajiem klubiem ir atšķirīgas lietas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:00, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Nu cereeju te ieraudziit to kam te vajadzeeja buut (vairaak vai mazaak- dirshana), bet so dirshanaas neesamiibu novelu uz to ka Mu bija nichs, taakaa viss ir piebremzeets! Runaajot par speeli, vieniigo ko varu uzteikt ir Sagna, Nasri ir jaunais Hlebs, tin sauliites bet talka nekaada+ veel paartur bumbu, sodien uz vinu man bija vislielaakaas dusmas, van persijs ar takaa loshara, taadas sexiigas iespeejas izpildiit soda sitienus pie soda laukuma liinijas, tipa belzies jau bija, bet pretiniekaa sieninaaa, tfu tfu tfu! Ceru ka buus laba maaciiiba, nu galiigi sodien dzekiem negaaja speele!
POUST SKRIPTUM: Bija elektriibas zudums man, taakaa redzeeju tikai otro perioodu!

Kas tad nu? Kā tev varēja elektrība pazust? Kur tu dzīvo? Te rīgā bija OK ar elektrību, bet mājās esmu tikai 2. dienu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:01, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Nu cereeju te ieraudziit to kam te vajadzeeja buut (vairaak vai mazaak- dirshana), bet so dirshanaas neesamiibu novelu uz to ka Mu bija nichs, taakaa viss ir piebremzeets! Runaajot par speeli, vieniigo ko varu uzteikt ir Sagna, Nasri ir jaunais Hlebs, tin sauliites bet talka nekaada+ veel paartur bumbu, sodien uz vinu man bija vislielaakaas dusmas, van persijs ar takaa loshara, taadas sexiigas iespeejas izpildiit soda sitienus pie soda laukuma liinijas, tipa belzies jau bija, bet pretiniekaa sieninaaa, tfu tfu tfu! Ceru ka buus laba maaciiiba, nu galiigi sodien dzekiem negaaja speele!
POUST SKRIPTUM: Bija elektriibas zudums man, taakaa redzeeju tikai otro perioodu!

1. Ir tikai sezonas saakums un spalvas putees pa gaisu uz sezonas beigaam, kad ciinja par titulu buus pavisam saspringta (ja buus). Un sheit nav vainojama MU speele pret Newcastle.
2. Futbols sastaav no diviem puslaikiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:07, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Bija elektriibas zudums man, taakaa redzeeju tikai otro perioodu!

Neko ar Latvenergo nebiju domaajis!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:08, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Es nevienā komentārā neesmu teicis, ka Fils ir slikts treneris vai nav pasaules klases etc.
Tikai teicu to, ka trenēt Brazīlijas izlasi/klubus un vienu no Eiropas vadošajiem klubiem ir atšķirīgas lietas.

Es pieturos pie tā, ka bumba ir apaļa kā Brazīlijā, tā Eiropā.
Jā, ir citi apstākļi un cita stila futbols. Bet arī Brazīlijas vadošos klubos ir prasības, un Brazīljas izlasē tāpat.
Vienīgais, kas manuprāt mainās, ir vide, paša trenētā komanda (savi spēlētāji) un konkurenti. Pārējais tāpat - darbs, treniņi, spēles, un mērķis - uzvara.
Mēs jau te bik sākam skaldīt matus, es tā jūtu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:11, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: 1. Ir tikai sezonas saakums un spalvas putees pa gaisu uz sezonas beigaam, kad ciinja par titulu buus pavisam saspringta (ja buus). Un sheit nav vainojama MU speele pret Newcastle.
2. Futbols sastaav no diviem puslaikiem.

Manuprāt, atkal par titulu sitīsies tās pašas komandas, kas pagājšgad- Mančestras "United" un "Chelsea". Bet atšķirībā no pagājušās sezonas, šogad gan Arsenal, gan Liverpool traucēs viņiem. Visas komandas ir spējīgas iekost līderiem, kā jaut to pierādīja Sundelrand, Fulhema!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:16, pirms 17 gadiem
Kāds te tagad sakars ar Latvenergo? Dēļ elektrības zuduma? Te tak izskatījās sūdīgs laiks, iespējams, ka zibens ir bijis vainīgs, nevis Latvenergo!

     [+] [-]

, 2008-08-24 00:19, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: To tu pasaki LATVENERGO puikaam!


Eu, a Paņevēža arī ir Latvenergo pārvaldībā?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:20, pirms 17 gadiem
Aristokrāts rakstīja: Manuprāt, atkal par titulu sitīsies tās pašas komandas, kas pagājšgad- Mančestras "United" un "Chelsea". Bet atšķirībā no pagājušās sezonas, šogad gan Arsenal, gan Liverpool traucēs viņiem. Visas komandas ir spējīgas iekost līderiem, kā jaut to pierādīja Sundelrand, Fulhema!

Te ieprieksh jau paarrunaajaam to, ka PL jau peec 2 kaartaam ir izveertusies ljoti neprognozeejama. Fulham pirmajaa speelee zaudee jaunpienaaceejiem un peec nedeeljas uzvar TOP4 komandu. Briinumi un paarsteigumi veel buus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 00:27, pirms 17 gadiem
kingland rakstīja: Tikai pirms tam buutu labi ja mees speetu panaakt Puuli izciiniito titulu zinjaa, kas ir Fergusona meerkjis pirms aizieshanas pensijaa. Neesmu tagad dzirdeeji par Feergija plaaniem mest mieru, kad iisti vinjsh to taisaas dariit.

nu pavasarii/vasaraa Alekss teica, ka vins trenees MU veel MAXIMUMS 3 gadus, bet tas tieshaam buushot maksimums....taa, kaa visdriizaak tas buus shii un varbuut veel naakoshaa sezona. vislabaakias vinjam buutu bijis aiziet peec ieprieksheejaas sezonas, kura izdevaas spiidosha un aiziet kaa uzvareetaajam viebmeer ir patiikami. es neesmu teicis ka MU ir slikta komanda (man nepatiik vairaaki speeleetaaji un vinju atbalstiitaaji), bet parasti peec zoles naak kritiens un neticu, ka MU atkaartos kaut ko tamliidziigu arii shogad, itsevishkji njemot veeraa traumu solinju un faktu, ka speeleetaajs peec traumas parasti uzreiz nespeelee tikpat labi, kaa ieprieksh. manaa veertiibu skalaa Alekss ir top 5 manager in the world un domaaju, ka vins nav tik tuvredziigs, lai atveeleetu speeleetaajam, kursh atklaati flirtee ar citu komandu(taa paraadot nelojalitaati pret saveejo) tik noziimiigu lomu. visdriizaak tagad komanda veerpsies ap Tevezu vai Ruuniju, iespeejams, nedaudz zaudeejot , bet ieguustot ilterminjaa, kaut gan arii tas pats Tevezs ir izteicies, ka driiz vien tiisies atpakalj uz Argentiinu. kaut kas jums jaadara, lai speeleetaaji buutu laimiigi arii ne tikai ar izciiniitaam trofejaam manaa skatiijumaa MU(arii Arsenal un Pool, bet ne chelsea) balansee uz ljoti shaura asmens un tikliidz kaads komandas vilceejs kaut cik ILGAAKU laiku nespeelee, taa rodas probleemas- to es saku, bez naida vai miilestiibas pret kaadu no shiim komandaam- Arsenal shis asmens ir ljoti shaurs, Pool un MU nedaudz plataaks- to pieraada tas,kaa pagaajshsezon peec Eduardo izsleegshanas komanda burtiski saluuza un taapat nevienam nav nosleepums, ka ja Ronaldinjam ir meeneshreizes, tad MU iipashi speele neiet. POol ir kaut kaadiigi speejusi izvairiities no traumaam un, ja pemeeram, Fernando tiktu izsleegts uz 2 meeneshiem, tad buutu baigaas probleemas. labi, izpluudu kaarteejo reizi ne pa teemu biku(), bet atgaadinaashu, ka pagaajshsezon arii RvP izkrishana radiija probleemas, jo ar saviem goliem pirmajaas dazhaas speelees vins bija top goalskoreru saraksta augshgalaa veel meenesi vai divus. Mu ir vairaaki liideri, kas var uznjemties atbildiibu- Tevezs, Ruunijs un tas unisekss, kursh nav cieniigs vilkt taadu dzersiju, kaa MU. Poolei tie ir Toress un Dzerards, Arsenalam Sesks, RvP un garais melnis, kuru paceela no grjazji v knjazji un kursh tagad ir sadomaajies nez ko. Chelsim man shkjiet, ka ir pat labaak, ja kaads dabuu traumu, jo tur ir uzreiz kaadi paaris dzeki, kas ar pilnu atdevi naak pieraadiit, ka uz solinja pelniit miljonus netaisaas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2008-08-24 00:29, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Pardon---> Litvenergo

Tu esi kadrs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:29, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Oho, netaalu no manaam maajaam kaazu tuss notiek, saluuts

bet es domaaju,kur latgalits pazudis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 00:33, pirms 17 gadiem
reiniksrobis rakstīja: Tu esi kadrs.

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 00:43, pirms 17 gadiem
Gaidu maratonu. Man ir baigais ņuhs, ka šoreiz beidzot kādu diskvalificēs par pāragru startu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2008-08-24 01:01, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Gaidu maratonu. Man ir baigais ņuhs, ka šoreiz beidzot kādu diskvalificēs par pāragru startu

Galvenais sagaidīt šādā vēlā stundā arī finišu

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:05, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Galvenais sagaidīt šādā vēlā stundā arī finišu

cikos saakas maratons?

     [+] [-]

, 2008-08-24 01:07, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: Chelsim man shkjiet, ka ir pat labaak, ja kaads dabuu traumu, jo tur ir uzreiz kaadi paaris dzeki, kas ar pilnu atdevi naak pieraadiit, ka uz solinja pelniit miljonus netaisaas

Nevienā komandā traumas nenāk par labu, vienīgi "Chelsea" ir pret to nodrošināti! Žēl, ka visām komandām nav pieejami labākie līdzekļi, tad daudz būtu atkarīgs no saliedētas komandas, nevis no naudas!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:07, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Sho ierakstiishu savaa blocinaa

vai ta nav taisniiba? lai kaa var visiem nepatikt arsenal, bet viemeer tiek apspriests, jo visiem interesee, kuru atkal no kaut kaadaam belgju vai niiderlandes 2 liigaaam panjems un uztaisiis par superzvaigzni. es neesmu demagogs un nesaku, ka manaa miiljaakajaa klubaa viss ir ideaali- starp citu, neesmu lasiijis, ka kaads cits fans iipashi atziitu probleemas savos klubos bet mesjee Arseena prasme izveidot supertalantus no shkjietamaam viduveejiibaam ir apskauzhama. ja njem veeraa, ka Arsenich bija kaadu laicinju jaunieshu treners, tad daudz kas paliek skaidrs

     [+] [-]

, 2008-08-24 01:09, pirms 17 gadiem
Tagad OS skatos, atkārtojumu Nigērija-Argentīna. Diemžēl, esportā ieraudzīju rakstu, bet nelasīju! Gribēju nezinādams rezultātu skatīties! Nesanāca!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:11, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: vai ta nav taisniiba? lai kaa var visiem nepatikt arsenal, bet viemeer tiek apspriests, jo visiem interesee, kuru atkal no kaut kaadaam belgju vai niiderlandes 2 liigaaam panjems un uztaisiis par superzvaigzni. es neesmu demagogs un nesaku, ka manaa miiljaakajaa klubaa viss ir ideaali- starp citu, neesmu lasiijis, ka kaads cits fans iipashi atziitu probleemas savos klubos bet mesjee Arseena prasme izveidot supertalantus no shkjietamaam viduveejiibaam ir apskauzhama. ja njem veeraa, ka Arsenich bija kaadu laicinju jaunieshu treners, tad daudz kas paliek skaidrs

Gaidu, kad "Chelsea" sastāvā izaugs jaunā zvaigzne, Abramoviča laikmetā! Jācer, ka drīz Di Santo kļūs par pirmās komandas spēlētāju, vai vismaz regulāri uz soliņa! Ja nē, tad nav ko bendēt talantus! Atdot vai izīrēt citiem klubiem, lai iegūst spēļu praksi!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:12, pirms 17 gadiem
march_2k rakstīja: Es to pašu lasīju BBC komentos.
Ja tā ir, tad pēc Abramoviča aiziešanas, ja neatrodas glābējs, Čelsī piemeklēs Leeds United liktenis. Un, kur tagad atrodas Leeds United, mēs labi zinām.

pasties AAbrama tautiibu un Tev kljuus skaidrs, ka vins nekur neaizies, itsevishkji tagad, kad ir ieguldiijis tik daudz naudas, kuru vismaz dalju gribeetos atsist un faktu, ka vairs nav Chukotkas gubernators

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:12, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: vai ta nav taisniiba? lai kaa var visiem nepatikt arsenal, bet viemeer tiek apspriests, jo visiem interesee, kuru atkal no kaut kaadaam belgju vai niiderlandes 2 liigaaam panjems un uztaisiis par superzvaigzni. es neesmu demagogs un nesaku, ka manaa miiljaakajaa klubaa viss ir ideaali- starp citu, neesmu lasiijis, ka kaads cits fans iipashi atziitu probleemas savos klubos bet mesjee Arseena prasme izveidot supertalantus no shkjietamaam viduveejiibaam ir apskauzhama. ja njem veeraa, ka Arsenich bija kaadu laicinju jaunieshu treners, tad daudz kas paliek skaidrs

NU BET TIESSI TAA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:17, pirms 17 gadiem
tauta luudzu pasakiet cikos saakas maratons???!!!Paldies!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:20, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Veel joprojaam gaidu RvP pirmos vaartus no speeles Arsenall rindaas peec lielaas traumas (to 11m neskaitu, kur tika panaakts 2:2 un beigaas laimiiigs 3:2, pie tam mazaakumaa), taada mana liela velmiite!

Krieviem jau ielika labi!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:23, pirms 17 gadiem
Aristokrāts rakstīja: Gaidu, kad "Chelsea" sastāvā izaugs jaunā zvaigzne, Abramoviča laikmetā! Jācer, ka drīz Di Santo kļūs par pirmās komandas spēlētāju, vai vismaz regulāri uz soliņa! Ja nē, tad nav ko bendēt talantus! Atdot vai izīrēt citiem klubiem, lai iegūst spēļu praksi!

tieshi taa! ar to chelsis atshkjiras, ka viniem vajag visus 30gadniekus, kuri jau vairs nejuut garshu speelei, bet tikai maarcinju miljoniem un ir laimiigi atseedeet uz solinja, vai iznaakt fragmentaari , nopelnot miljonus pie pensijas. saprotu, ka 30 gadiigs ex superzvaigzne piesaista vairaak fanu(un liidz ar to vairaak naudas, naudas, naudas, naudas, naudas.....), nekaa jauns perspektiivs speeleetaajs, kursh vienkaarshi nevar pieredzes truukuma deelj nospeeleet visu laiku augstaa liimenii, bet, ja domaa par nakotni, tad jaadod vieta arii jaunajiem. briinums, ka cukurinjam bidu nav uztaisiijushi kaut gan mees jau ar brachku reecaam- Real taisa taadu bidu, tas taadu, bet beigaas chelsis panjem un nosola visus- tipa ja jau taadu naudusola, tad jaabuut labam. man briizhiem liekas, ka Aabrams uzvedas kaa kapriizs beerns rotaljlietu veikalaa- viss, kas spiid, ir jaanjem. plus veel treneri- atnaak viens, redz, ka saimnieks ir gatavs maksaat,nu tad ko- saki, ko veelies un piestaadi sarakstu. jo kursh gan speetu palikt vienaldziigs, ja tev tiek iedots klubs, kura iipashnieku iespeejams razkrukjiit uz naudaam un izveidot komandu tieshi peec savaam veelmeem?ir viedoklis, ka ja Fils guus labus panaakumus, tad ziemas transfeeru periodaa buus atkal kaadi paaris miljonaari klaat

     [+] [-]

, 2008-08-24 01:23, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Veel joprojaam gaidu RvP pirmos vaartus no speeles Arsenall rindaas peec lielaas traumas (to 11m neskaitu, kur tika panaakts 2:2 un beigaas laimiiigs 3:2, pie tam mazaakumaa), taada mana liela velmiite!

Gaidu Bosingvas pirmos vārtus, zinu, mazas cerības, Euro laikā arī tikai centrēja, bet gribētos redzēt, kādā stilā viņš gūst vārtus! Beletti bija ļoti labs uz to, 2 vārti, bet abi divi skaisti! Jācer, ka Bosingva arī mani priecēs ar šādiem mirkļiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:26, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Veel joprojaam gaidu RvP pirmos vaartus no speeles Arsenall rindaas peec lielaas traumas (to 11m neskaitu, kur tika panaakts 2:2 un beigaas laimiiigs 3:2, pie tam mazaakumaa), taada mana liela velmiite!

ir viedoklis, ka ja dabuus RvP pusliidz formu atpakalj, tad top vaartu guveeju saraksta trijniekaa vins buus, jo speeleetaajs ir fantastisks un daudzpusiigs.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:27, pirms 17 gadiem
Sers Aleks Fergusons maybe vadiis Lielbritaanijas izlase Londonas OS 2012 Tollikas teica!!!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:29, pirms 17 gadiem
hamleta_teeva_reegs rakstīja: tieshi taa! ar to chelsis atshkjiras, ka viniem vajag visus 30gadniekus, kuri jau vairs nejuut garshu speelei, bet tikai maarcinju miljoniem un ir laimiigi atseedeet uz solinja, vai iznaakt fragmentaari , nopelnot miljonus pie pensijas. saprotu, ka 30 gadiigs ex superzvaigzne piesaista vairaak fanu(un liidz ar to vairaak naudas, naudas, naudas, naudas, naudas.....), nekaa jauns perspektiivs speeleetaajs, kursh vienkaarshi nevar pieredzes truukuma deelj nospeeleet visu laiku augstaa liimenii, bet, ja domaa par nakotni, tad jaadod vieta arii jaunajiem. briinums, ka cukurinjam bidu nav uztaisiijushi kaut gan mees jau ar brachku reecaam- Real taisa taadu bidu, tas taadu, bet beigaas chelsis panjem un nosola visus- tipa ja jau taadu naudusola, tad jaabuut labam. man briizhiem liekas, ka Aabrams uzvedas kaa kapriizs beerns rotaljlietu veikalaa- viss, kas spiid, ir jaanjem. plus veel treneri- atnaak viens, redz, ka saimnieks ir gatavs maksaat,nu tad ko- saki, ko veelies un piestaadi sarakstu. jo kursh gan speetu palikt vienaldziigs, ja tev tiek iedots klubs, kura iipashnieku iespeejams razkrukjiit uz naudaam un izveidot komandu tieshi peec savaam veelmeem?ir viedoklis, ka ja Fils guus labus panaakumus, tad ziemas transfeeru periodaa buus atkal kaadi paaris miljonaari klaat

Nē, ar "Chelsea" nav arī tik traki. Viņiem ir spēlētāji, kas savus pēdējos gadus arī spēlē ar lielu entuziasmu! Ballaks, Lampards, Karvaljo tāpat spēlē ar lielu pašatdevi! Uzskatu sevi par optimistisku "Chelsea" fanu, bet pat es necerēju uz tādu Ballaka atgriešanos. Kad spēles galveno vijoli nodeva viņa rokās, tās spēles viņš novadīja labi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 01:34, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Mans miilaakais speeleetaajs uz planeetas , taapeec ariii par Arsenaalu juutu liidzi! Bet viena lieta gan ir pamanaama, dzeks tagad baigi baidaas no kontakta ar pretinieku, nav vairs tas trakulis kas gribeeja apvadiit pus komandu un veel 9iekaa ietriekt! Bet atpakal uz striiipas vins leenaam naak, ceru ka peec iespeejas aatraak!

viņš ir traumatisks, es viņu saprotu! Tā ir Premjierlīga, tu gribētu tā vadīties un pārturēt bumbu, kad pretī ir tādi nikni aizsargi? Tieši tā jau spēlētāji gūst traumas!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 01:38, pirms 17 gadiem
Šovakar beidzu diskutēt, iešu atlaisties!

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 02:03, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Mans miilaakais speeleetaajs uz planeetas , taapeec ariii par Arsenaalu juutu liidzi! Bet viena lieta gan ir pamanaama, dzeks tagad baigi baidaas no kontakta ar pretinieku, nav vairs tas trakulis kas gribeeja apvadiit pus komandu un veel 9iekaa ietriekt! Bet atpakal uz striiipas vins leenaam naak, ceru ka peec iespeejas aatraak!

Tas ir tikai normāli, ka izvairās no kontakta un labi vien ir, ka domā pats par savu veselību. Meistarība jau ir - kādu smukuli golu pret RU ielika. Kā jau teici, jādabū tikai forma atpakaļ. Nešaubos, ka nāks tādi goli arī PL.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 02:22, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Tik pat muļķīgs arguments kā tas, ka Tu fano par "Bayern", jo viņi ir Vācijas čempioni. Muļķīgi, vai ne?

Nē, nezin kāpēc es nepārgāju uz Stuttgart, kad Bayern palika 4.??? a? Par Scheisse nefanotu!!!! Tad jau es drīzāk fanotu pa Scheisse, nekā pa pool.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 02:23, pirms 17 gadiem
cikos ir maratons? tikko iesleedzu TV un TV3 sms ccats manaa priekssaa

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 02:27, pirms 17 gadiem
ooo saakaas pa eurosport
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 02:38, pirms 17 gadiem
Vengers par spēli:


"When you want to play at the top you must start the game with the right attitude and personality.

"That's what we didn't do and that's a good learning lesson. It was the kind of game where you couldn't afford a mistake at the back or at a set piece.

"I believe they wanted it a bit more than us in the first half and the corner (when they scored) shows that."

Nu ko, Venger, jāpiestrādā pie spēlētāju gribēšanas lai puišiem nākošajā spēlē gribas vairāk

  -4 [+] [-]

, 2008-08-24 02:41, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Par "Pool" es nefanotu pat ja mani ar "Chelsea" kreklu mugurā draudētu izsūtīt uz Mančesteru
Par "Scheisse" fano tikai "urlas"
Bet atgriežoties pie "Chelsea", man EPL ir bijuši tikai 2 favorīti kopš 90.gadiem: "Chelsea" un "Leeds" (kuri diemžēl nogrima). "Chelsea" no topa iespējams būtu pēkšņi nogrimuši, bet Romka "Blues" izglāba. Tā ir vienīgā lieta, par ko es viņam pateicos.


Ko tu lej? Kādā topā bija Čelšja? Tieši Romkas rubļi viņus pacēla topā... Un grimt viņi arī netaisījās. Fakts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 05:00, pirms 17 gadiem
silenthill rakstīja: Vengers par spēli:


"When you want to play at the top you must start the game with the right attitude and personality.

"That's what we didn't do and that's a good learning lesson. It was the kind of game where you couldn't afford a mistake at the back or at a set piece.

"I believe they wanted it a bit more than us in the first half and the corner (when they scored) shows that."

Nu ko, Venger, jāpiestrādā pie spēlētāju gribēšanas lai puišiem nākošajā spēlē gribas vairāk

nu ne jau tev vai man spriest, ko labaak galvenajam trenerim kaadai no top 4 komandaam dariit. ja esi tik gudrs, tad piesakies savam miiljajam MU vai tik ljoti, ljoti niiistajam Arsenal par treneri

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 05:26, pirms 17 gadiem
keyseedee rakstīja: Mans miilaakais speeleetaajs uz planeetas , taapeec ariii par Arsenaalu juutu liidzi! Bet viena lieta gan ir pamanaama, dzeks tagad baigi baidaas no kontakta ar pretinieku, nav vairs tas trakulis kas gribeeja apvadiit pus komandu un veel 9iekaa ietriekt! Bet atpakal uz striiipas vins leenaam naak, ceru ka peec iespeejas aatraak!

nu tas ir piedodami, jo anglju liigaas nepatiik speeletaaji ar labu tehniku, iznjemot, ja tie nespeelee MU(kura skaitaas vieniigaa "angliskaa" komanda top 4), kurai piedod kljuudas un dod avansus. varat man likt miinusus MU fani, bet pastieties Youtube zem Eduardo traumas video komentus- "fuckin croatian", "it's his foult" , "taylor is good" "taylor is not that sort of player" utt. JA (ko ES NENOVEELU NEVIENAI komandai), MU cuklis dabuutu traumu no kaada horvaata vai krieva, tad gan buutu oi, oi , oi!
man patika Arseena koments par sho teemu: " visiem patiik skatiitie. ns, kaa speelee Eduardo, Ronaldo(veel kaads, kuru neatceros), bet neviens nepamaniis, ka Birmingema izkriit no Premjerliigas". varat man likt aiz dusmaam miinusus cik gribat(tas tikai pieraadiis, ka man bija taisniiba un ka aizskaaru saapiigu vietu), bet pret MU no tiesneshu puses ir saudziigaaka attieksme. vispretiigaakaa taa ir pret Arsenal (ne taapeec, ka man vinji patiik), peec tam naak Chelsea un Pool, peec tam Portsmouth. man bija pretiigi lasiit komentus, ka Eduardo ir taads un shitaads, bet es iedomaajos, ka ja taadam Ruunijam(ko ES NENOVEEELU) taads Eduardo taadaa pat situaacijaa izlauztu kaaju, kas tad notiktu- jebkursh aarzemnieks, kursh to buutu izdariijis, vareetu atvadiities no EPL. nu pasakiet, ka man nav taisniiba. luudzu pamatojumus, nevis emocijas un kaarteejo demagogiju!!!!

  +2 [+] [-]

, 2008-08-24 10:54, pirms 17 gadiem
Nelasīš, ko te visi sarakstījuši, tikai pažēlošos par to, ka, manuprāt, pussargu līnija garai sezonai ir stipri paīsa...

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 11:41, pirms 17 gadiem
Nu negaidīti... Arsenal kaut kas jādara ar saviem pussargiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2008-08-24 14:30, pirms 17 gadiem
Hose rakstīja: Par "Pool" es nefanotu pat ja mani ar "Chelsea" kreklu mugurā draudētu izsūtīt uz Mančesteru

a fanotu, ja tewi ar Fenerbahche kreklu sutitu uz Galatasaray speli vinu ultru tribini?!
P.S. Pool tas ir tikai ieguvums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 14:44, pirms 17 gadiem
masterboy rakstīja: liels prieks par ovenu!!

ko ovens izdarija?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 15:01, pirms 17 gadiem
Ulmens rakstīja: ko ovens izdarija?


Newcastle U. - Bolton W. 1:0 (0:0) (Ouvens 71')


p.s. pavisam iiss rezumeejums: Gallasam ar steigu jaanjem nost captain's armband! kautgan - vinjam vispaar pie taadas nevajadzeeja ljaut tikt! lai tacu vienreiz saak domaat par savu speeli, nevis te meegjina komandu savaakt, ko vinjs pavisam noteikti, nemaak izdariit, un nejeedz apvienot abus pienaakumus...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 15:24, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Newcastle U. - Bolton W. 1:0 (0:0) (Ouvens 71')


p.s. pavisam iiss rezumeejums: Gallasam ar steigu jaanjem nost captain's armband! kautgan - vinjam vispaar pie taadas nevajadzeeja ljaut tikt! lai tacu vienreiz saak domaat par savu speeli, nevis te meegjina komandu savaakt, ko vinjs pavisam noteikti, nemaak izdariit, un nejeedz apvienot abus pienaakumus...

un ko tad tu iesaki?

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 15:28, pirms 17 gadiem
Ulmens rakstīja: un ko tad tu iesaki?



K. Toure! Taads bija mans variants arii pag. vasaraa, kad veel nebija ieveeleets Gallas. Savas domas, gada laikaa, neesmu veel mainiijis...

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 15:33, pirms 17 gadiem
Deko jau ceturtajaa minuutee izvirza Chelsea vadiibaa ar lielisku soda sitienu.

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 17:03, pirms 17 gadiem
Chelsea pirmajā spēlē demonstrētais varenais sniegums ir kaut kur pazudis. Wigan daudz kontrolē bumbu un itin nemaz nebrīnīšos, ja spēles beigās panāks izlīdzinājumu.

  -1 [+] [-]

, 2008-08-24 21:04, pirms 17 gadiem
Lieliski! -- Arsenal parādīja "suudiigu'' spēli !

  +1 [+] [-]

, 2008-08-24 21:05, pirms 17 gadiem
portugāle rakstīja: Lieliski! -- Arsenal parādīja "suudiigu'' spēli !

To vaardu nav nepiecieshams likt peedinjaas.

  -2 [+] [-]

, 2008-08-25 14:06, pirms 17 gadiem
Gunner rakstīja: Newcastle U. - Bolton W. 1:0 (0:0) (Ouvens 71')


p.s. pavisam iiss rezumeejums: Gallasam ar steigu jaanjem nost captain's armband! kautgan - vinjam vispaar pie taadas nevajadzeeja ljaut tikt! lai tacu vienreiz saak domaat par savu speeli, nevis te meegjina komandu savaakt, ko vinjs pavisam noteikti, nemaak izdariit, un nejeedz apvienot abus pienaakumus...


tas ir Chelsea slepenais agjents sutiits, lai iznicinaatu kluba speli!!!