Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

57,5 miljoni eiro par Mendī - Mančestras "City" atkal labos aizsargu transfēru rekordu

Agris Suveizda

57,5 miljoni eiro par Mendī - Mančestras "City" atkal labos aizsargu transfēru rekordu
Benžamēns Mendī
Foto: Reuters/Scanpix

Pirms astoņām dienām parakstījusi piecu gadu līgumu ar Anglijas izlases labās malas aizsargu Kailu Vokeru, Mančestras "City" atkal grasās labot aizsargu transfēru rekordu, vienojoties ar "Monaco" par Francijas izlases kreisās malas aizsarga Benžamēna Mendī iegādi. Klubi šo informāciju vēl nav oficiāli apstiprinājuši.

Ja starpsezonas sākumā tika runāts, ka "Monaco" par Benžamēnu Mendī vēlas iekasēt 45 miljonus eiro, viņa cenu tirgū ietekmēja Vokera darījums, kurā "Tottenham" kopā ar bonusiem ieguva 57 miljonus eiro. Nu "Monaco" no Mančestras "City" prasīja vismaz tikpat lielu summu un, kā vēsta L'Equipe, noraidīja sākotnējos piedāvājumus 45 un 50 miljonu apmērā, beigu beigās piekrītot 57,5 miljoniem eiro. Vēlāk vienošanās panākšanu un darījuma vērtību apstiprināja arī Sky Sports. Līdz ar to Mančestras "City" rīcībā būs trīs dārgākie aizsargi futbola vēsturē – Mendī, Vokers un Džons Stounss, kurš pirms gada no "Everton" tika nopirkts par nepilniem 56 miljoniem eiro.

23 gadus vecais Mendī ir "Le Havre" audzēknis, kur arī uzsāka profesionālo karjeru, bet 2013. gadā viņš par četriem miljoniem tika pārdots Marseļas "Olympique". Iepriekšējā vasarā viņu par 13 miljoniem eiro iegādājās "Monaco", un Mendī čempionu sezonā aizvadīja 25 spēles un izdarīja piecas rezultatīvas piespēles. 25. martā kvalifikācijas spēlē Luksemburgā (3:1), kuru tiesāja Andris Treimanis, Mendī debitēja Francijas izlasē.

Mančestras "City" galvenais treneris Žuzeps Gvardiola šovasar pilnībā nomainīs malējo aizsargu komplektāciju, un komandu jau par velti pametuši trīs pieredzējušie malējie aizsargi. Pablo Savaleta pārgāja uz "West Ham", Gaels Klišī pārcēlās uz Stambulas "Basaksehir", un arī Bakarī Saņā varētu doties uz Turciju, kur par viņu interesējas "Bursaspor". Vēl uz gadu līgums ir spēkā serbam Aleksandaram Kolarovam, taču viņš, visdrīzāk, pievienosies "Roma", kas ir gatava maksāt 5,0+1,5 miljonus eiro. Kolarovs savulaik pārstāvēja "Roma" ienaidnieci Romas "Lazio". Ļoti iespējams, ka Mančestras "City" drīzumā nopirks brazīliešu labās malas aizsargu Danilu – Madrides "Real" varētu iekasēt 30+5 miljonus eiro.

Mendī kļūs jau par ceturto nozīmīgo spēlētāju, kas "Monaco" pametis pēc titula izcīnīšanas. Kopā ar franču aizsargu Mančestras "City" spēlēs arī Bernardu Silva, kurš tika pārdots par 50+20 miljoniem eiro, Londonas "Chelsea" par 40-45 miljoniem eiro nopirka centra pussargu Tjemuē Bakajoko, bet uzbrucējs Valērs Žermēns par astoņiem miljoniem pārgāja uz Marseļas "Olympique". No pārējiem spēlētājiem visreālākā esot Fabinju pārdošana, taču brazīlietis gribot pāriet uz PSG – šādam darījumam kategoriski nepiekrīt "Monaco", kas balsta pussargu tādējādi tomēr varētu arī paturēt.

Izmantotie resursi:
https://www.lequipe.fr/Football/Art...
Man City agree fee in excess of £51m to...

     [+] [-]

, 2017-07-22 20:32, pirms 7 gadiem
Swordsman rakstīja: Tev saka, kas veido cenu, a Tu atbildi ar spriedelējumiem, KĀPĒC pērk, it kā tas būtu pretarguments
Tādu cenu? Tāda ir izpirkuma maksa - ko tu tur spriedelē visu laiku? Neimara līgumā ir nosaukta šī summa par ko viņu var izpirkt no Barcelonas. PSG iepiķos Barcai jaukus 222 ļimakus par neko un paliks tur pat kur ir bijuši - otrajā plānā. Gan jau Barca atradīs veidu kur ar prātu šo naudiņu iztērēt.

     [+] [-]

, 2017-07-22 20:35, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Kāds sakars tādiem klubiem kā PSG, MC, MU ar kaut kādu tur atpelnīšanos? Tu domā ka PSG īpašnieks domā par tādām lietām? Viņi tak nav nekāds Liepājas futbola klubs kam par to ir jādomā. Viņam PSG ir statusa lieta, popularitāte, mediju uzmanība, dārga spēļmantiņa. Un cik grib tik arī tērē. Vienīgā šādu klubu problēma lai šiem neuzliek kādu transfēra banu par pārāk lieliem tēriņiem vienlaicīgi un tas arī viss.
Sakars tāds, ka Tu šo topošo transferu dēvē par neadekvātu. Lai pirkumu nodēvētu par neadekvātu, Tam jābūt krietni virs patiesās vērtības. Respektīvi, ieej veikalā, nopērc maizes kukuli par 100eur, tas ir neadekvāti.
Kāda ir Neimara tirgus vērtība, ņemot vērā viņa komerciālo potenciālu? Man nav neviena iemesla domāt, ka 222 ir neadekvāta cena.

Tas, vai tas īpašnieks par to domā vai nedomā, ir ne par tēmu. Tāpēc vien, ka viņš par to nedomā, nenozīmē, ka cena ir neadekvāta.

     [+] [-]

, 2017-07-22 20:36, pirms 7 gadiem
Pats Neimars vienkārši vairs negrib atrasties Messi un Suaresa ēnā jo domā ka ir tik pat labs un saņemt aŗī lielu piķi grib.

     [+] [-]

, 2017-07-22 20:45, pirms 7 gadiem
Starp citu - UEFA jau ir brīdinājusi PSG - ja šie nopirks Neimaru, būs sankcijas, man gan liekas - šiem par to ir vienkārši nospļauties. Nu vienu sezonu neko nenopirks - liela muiža.

     [+] [-]

, 2017-07-22 20:52, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Pats Neimars vienkārši vairs negrib atrasties Messi un Suaresa ēnā jo domā ka ir tik pat labs un saņemt aŗī lielu piķi grib.
Nu Neymars ir labāks par Suarezu Runa ir par Messi ēnu, bet nu skaidrs ir viens, ka Messi labāks vairs nepaliks, bet Neymars paliks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:03, pirms 7 gadiem
Matlss rakstīja: Nu Neymars ir labāks par Suarezu Runa ir par Messi ēnu, bet nu skaidrs ir viens, ka Messi labāks vairs nepaliks, bet Neymars paliks.
Es mīlu Suaresu - viens no labākajiem pasaules uzbrucējiem. Interesē daudz vairāk par Messi vai Ronaldo. A tu ar faktiem pierādi ka Neimars ir labāks par Suaresu - nevis raksti plikus apgalvojumus bez jebkāda seguma.

  +2 [+] [-]

, 2017-07-22 21:04, pirms 7 gadiem
Nu kāds burbulis var plīst futbolā? Ko jūs ākstaties! Burbulis var plīst atsevišķos klubos, kas nebūs adekvāti novērtējuši savas spējas vai arī kāds no tiem miljardieriem īpašniekiem pēkšņi nolems pamest klubu, atstājot piemēram to pašu PSG ar nepanesamu slogu maksāt Neimāram solīto algu. Vai AC Milan piemēram, ja kāds no iecerētajiem ambiciozo plānu punktiem izgāzīsies. Ir jau vairāki piemēri bijuši.

Adekvātie klubi tak rēķina savus budžetus un ieņēmumus gadiem uz priekšu. Klubu ienākumi balstās uz TV naudu, sponsoriem un līdzjutējiem. Ja burbulis plīsīs, tad TV kompānijās, kas paziņos, ka vairāk nespēj celt līgumu summas par futbola pārraidēm, jo nevar paprasīt vairāk naudu no skatītājiem. Un tad arī klubu ienākumu izaugsme piebremzēsies, līdz ar to arī transfēru summas un spēlētāju algas. Tas pats ar sponsoriem. Ja adidas ir gatavi slēgt rekordlīgumu, tātad ir izrēķinājuši ka tas ir izdevīgi utt. Es Barsas vietā pārdotu par to summu Neimāru prom nedomājot (ja viņš pats grib prom). Brazīlijas tirgus protams ir liels un bizness ir svarīgs, bet klubiem tik un tā galvenā panākumu atslēga paliks rezultāti laukumā.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:13, pirms 7 gadiem
Sarkanais Velns rakstīja: PSG var izveidot nopietnu spēku - Kavani, Neimārs, Di Marija, Drakslers, Lucas, Alves.
Ja viņi tiešām Neimāru nopirks, būs ar steigu apmēram puse no tās summas jāatgūst pārdodot esošos spēlētājus. Citādi visai kompānijai nāksies palikt bez ČL dēļ FFP.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:14, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: Nu kāds burbulis var plīst futbolā? Ko jūs ākstaties! Burbulis var plīst atsevišķos klubos, kas nebūs adekvāti novērtējuši savas spējas vai arī kāds no tiem miljardieriem īpašniekiem pēkšņi nolems pamest klubu, atstājot piemēram to pašu PSG ar nepanesamu slogu maksāt Neimāram solīto algu. Vai AC Milan piemēram, ja kāds no iecerētajiem ambiciozo plānu punktiem izgāzīsies. Ir jau vairāki piemēri bijuši.

Adekvātie klubi tak rēķina savus budžetus un ieņēmumus gadiem uz priekšu. Klubu ienākumi balstās uz TV naudu, sponsoriem un līdzjutējiem. Ja burbulis plīsīs, tad TV kompānijās, kas paziņos, ka vairāk nespēj celt līgumu summas par futbola pārraidēm, jo nevar paprasīt vairāk naudu no skatītājiem. Un tad arī klubu ienākumu izaugsme piebremzēsies, līdz ar to arī transfēru summas un spēlētāju algas. Tas pats ar sponsoriem. Ja adidas ir gatavi slēgt rekordlīgumu, tātad ir izrēķinājuši ka tas ir izdevīgi utt. Es Barsas vietā pārdotu par to summu Neimāru prom nedomājot (ja viņš pats grib prom). Brazīlijas tirgus protams ir liels un bizness ir svarīgs, bet klubiem tik un tā galvenā panākumu atslēga paliks rezultāti laukumā.
Mums jau ar bija - futbola klubs Kuldīgas Venta vai krieviem Anži. Es tikai domāju vai nepienāks tādi laiki kad futbolistu cenas būs tādas ka pat Eiropas vidusmēra klubi neko labu nevarēs nopirkt, varēs iepirkties tikai bagāto klubu klubiņš kamēr pārējie sūkās savus kāju īkšķus. Kaut gan tā noslāņošanās futbolā jau notiek. Piemēram, Monaco atlika vinnēt franču līgā un tagad šis klubs vienkārši tiek izpirkts a PSG svaidās ar naudu kā sajukuši.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:26, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Mums jau ar bija - futbola klubs Kuldīgas Venta vai krieviem Anži. Es tikai domāju vai nepienāks tādi laiki kad futbolistu cenas būs tādas ka pat Eiropas vidusmēra klubi neko labu nevarēs nopirkt, varēs iepirkties tikai bagāto klubu klubiņš kamēr pārējie sūkās savus kāju īkšķus. Kaut gan tā noslāņošanās futbolā jau notiek. Piemēram, Monaco atlika vinnēt franču līgā un tagad šis klubs vienkārši tiek izpirkts a PSG svaidās ar naudu kā sajukuši.
A tu domā ka Benfika, Porto vai Sporting ir baigi nelaimīgie, katru gadu pārdodot savus talantus par milzīgiem naudas čemodāniem?!? Ne tak, tas ir viņu bizness, meklēt talantus, radīt viņiem apstākļus kļūt par zvaigznītēm un tad pārdot. Tas pats Monaco jau gadiem ar to vien nodarbojas, kā pārvilina pie sevis talantus un ļauj viņiem nokļūt lielajā futbolā. Nebūs viņi NEKAD superklubs. Nav tādi apstākļi. Pat savu nelielo arēnu nespēj regulāri ar skatītājiem piepildīt.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:31, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: A tu domā ka Benfika, Porto vai Sporting ir baigi nelaimīgie, katru gadu pārdodot savus talantus par milzīgiem naudas čemodāniem?!? Ne tak, tas ir viņu bizness, meklēt talantus, radīt viņiem apstākļus kļūt par zvaigznītēm un tad pārdot. Tas pats Monaco jau gadiem ar to vien nodarbojas, kā pārvilina pie sevis talantus un ļauj viņiem nokļūt lielajā futbolā. Nebūs viņi NEKAD superklubs. Nav tādi apstākļi. Pat savu nelielo arēnu nespēj regulāri ar skatītājiem piepildīt.
Dažreiz jau vienkārši gribās lai pasaules futbolā ir lielāka konkurence, a tā Vācijā - Minhene, Francijā - PSG, Spānijā - Barca vai Real, Itālijā - Juventus, vienīgi ar Angliju nekad neko nevar paredzēt tāpēc to līgu skatīties ir visinteresantāk no visām.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:42, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Dažreiz jau vienkārši gribās lai pasaules futbolā ir lielāka konkurence, a tā Vācijā - Minhene, Francijā - PSG, Spānijā - Barca vai Real, Itālijā - Juventus, vienīgi ar Angliju nekad neko nevar paredzēt tāpēc to līgu skatīties ir visinteresantāk no visām.
Jā par nacionālajām līgām piekrītu, mani arī jau ilgāku laiku diezgan maz (dažas spēles sezonā) interesē kas notiek Spānijā, Itālijā vai Vācijā, dēļ samērā viegli prognozējamiem iznākumiem sezonas beigās. Bet tas jau nenozīmē, ka tām līgām ir maz skatītāji. Savukārt ČL gan regulāri kāds mazāks klubs izšauj. Iepriekš Monaco, citreiz kāds no portugāļiem vai vēl kāds. Tas protams dēļ kausa izcīņas formāta, bet tādēļ arī ir interesanti.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:44, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Es mīlu Suaresu - viens no labākajiem pasaules uzbrucējiem. Interesē daudz vairāk par Messi vai Ronaldo. A tu ar faktiem pierādi ka Neimars ir labāks par Suaresu - nevis raksti plikus apgalvojumus bez jebkāda seguma.
Suarez pat nav labākais smailes uzbrucējs. Un visiem ir skaidrs, ka pēc Ronaldo un Messi nāk Neymars. Nevajag te kkadu gudro mēģināt mētāt.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:45, pirms 7 gadiem
ABa rakstīja: Jā par nacionālajām līgām piekrītu, mani arī jau ilgāku laiku diezgan maz (dažas spēles sezonā) interesē kas notiek Spānijā, Itālijā vai Vācijā, dēļ samērā viegli prognozējamiem iznākumiem sezonas beigās. Bet tas jau nenozīmē, ka tām līgām ir maz skatītāji. Savukārt ČL gan regulāri kāds mazāks klubs izšauj. Iepriekš Monaco, citreiz kāds no portugāļiem vai vēl kāds. Tas protams dēļ kausa izcīņas formāta, bet tādēļ arī ir interesanti.
Šogad ir zināma intriga Itālijā. Juventus ir diezgan izpārdevies, MIlan pastiprinājies. Liekas ka Juventus šogad būs grūtāk kā citus gadus. Tā tāda prognoze.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:46, pirms 7 gadiem
City saka! Ka samaksāja 49 par viņu

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:52, pirms 7 gadiem
Matlss rakstīja: Suarez pat nav labākais smailes uzbrucējs. Un visiem ir skaidrs, ka pēc Ronaldo un Messi nāk Neymars. Nevajag te kkadu gudro mēģināt mētāt.
Nekādu faktu, tukši apgalvojumi, es esmu Suaresa fans un man nekas nav skaidrs. Es nepiederu pie tiem tevis minētajiem - visiem. SC lietotājam verdikts gatavs - ja man nav skaidrs - tātad esmu stulbs un garīgi atpalicis. Un Barca kā trenēja tā arī turpmāk trenēs PSG. Vietējā līgā jau droši vien PSG uzvarēs un tikai. Globāli no tā tava uber Neimara un 222 ļimakiem situācija pasaules futbolā nemainīsies. Nedomāju ka PSG tagad sāks dominēt ČL. Un darījums oficiāli jau vēl nav noticis.

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:55, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Nekādu faktu, tukši apgalvojumi, es esmu Suaresa fans un man nekas nav skaidrs. Es nepiederu pie tiem tevis minētajiem - visiem. SC lietotājam verdikts gatavs - ja man nav skaidrs - tātad esmu stulbs un garīgi atpalicis. Un Barca kā trenēja tā arī turpmāk trenēs PSG. Vietējā līgā jau droši vien PSG uzvarēs un tikai. Globāli no tā tava uber Neimara un 222 ļimakiem situācija pasaules futbolā nemainīsies. Nedomāju ka PSG tagad sāks dominēt ČL. Un darījums oficiāli jau vēl nav noticis.
Trenēja arī šogad, kad pagrūda stabili 0:4 un pēc tam ievilka ar ausīm ceturdaļfinālā?

     [+] [-]

, 2017-07-22 21:59, pirms 7 gadiem
Matlss rakstīja: Trenēja arī šogad, kad pagrūda stabili 0:4 un pēc tam ievilka ar ausīm ceturdaļfinālā?
Jā, jā pie 6-1, tiesneši vainīgi, šito pasaku es zinu, gan jau tad jau PSG šeihi izdomāja, ja jau mūs šitā ņēma un pazemoja tad mēs viņiem vismaz Neimaru nopirksim.

     [+] [-]

, 2017-07-22 22:00, pirms 7 gadiem
Matlss rakstīja: Nu Neymars ir labāks par Suarezu Runa ir par Messi ēnu, bet nu skaidrs ir viens, ka Messi labāks vairs nepaliks, bet Neymars paliks.
Nesaprotu par kādu ēnu iet runa. Neymars savu potenciālu tikai var sabojāt Francijā , ar to ka viņš vienkārši spēlēs pret tik viegliem pretiniekiem , ka nebūs nekādas izaugsmes. Tas ka viņš gribēja lielāku algu gan skaidrs.

     [+] [-]

, 2017-07-22 22:49, pirms 7 gadiem
he-he,izskataas ka Neimaars paardomaajis,pateicoties komandas biedru spiedienam,tagad tik atliek vinja teetuku paarliecinaat un kaadu vienu vai divus braziilju futbolistus pieaicinaat,lai buutu ar ko vinjam sambu kopaa briivajos briizos padejot

     [+] [-]

, 2017-07-22 23:45, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: he-he,izskataas ka Neimaars paardomaajis,pateicoties komandas biedru spiedienam,tagad tik atliek vinja teetuku paarliecinaat un kaadu vienu vai divus braziilju futbolistus pieaicinaat,lai buutu ar ko vinjam sambu kopaa briivajos briizos padejot
nedaudz pat zheel. nerunaajot jau par nesabalanseetiibu noveershanu, tas konceptuaali radiis tikai probleemas naakotnee, katru transfeera logu atkaartosies...
un vairaak par vienu braziili klubaa ir liels risks, bet Barcai tad buus jau 4...

     [+] [-]

, 2017-07-22 23:55, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: nedaudz pat zheel. nerunaajot jau par nesabalanseetiibu noveershanu, tas konceptuaali radiis tikai probleemas naakotnee, katru transfeera logu atkaartosies...
un vairaak par vienu braziili klubaa ir liels risks, bet Barcai tad buus jau 4...
nu Rafinju kjipa kaut kur fiiree prom,ar Duglasu neviens nereikjinaas kaa pamata speeleetaaju,taa kaa tur nepaliek neviena no vinja tautieshiem

p.s.shitais raksts liek ar nepacietiibu gaidiit shodienas speeli,liidz kurai palikusi tikai 1h
Neymar 'divided' over PSG move as...

it iipashi peedeejais teikums pirms tviitiem

     [+] [-]

, 2017-07-23 00:09, pirms 7 gadiem
un principaa ziile rokaa ir labaak kaa mednis kokaa,taa teikt,labaak lai vinjsh paliek nekaa peec tam ziileet kaa kaads jaunais iejutiisies,kuru pirms tam veel jaanopeerk-Dembele vai Dibala,kurus par normaalaam shaa tirgus summaam(70-100milj)neviens nepaardos,zinot ka Barcas kontaa ieripojushi 220milj
tas taa,pienjemot,ka Verati,Kautinjo liimenja pussarga pirkums taapat, neatkariigi no shiis saagas nosleeguma,ir sagaidaams taapat shajaa transfeeru logaa

     [+] [-]

, 2017-07-23 00:26, pirms 7 gadiem
Juventus - Barcelona - En directo y online...

saakumsataavi jau nosaukti

     [+] [-]

, 2017-07-23 00:32, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: nu Rafinju kjipa kaut kur fiiree prom,ar Duglasu neviens nereikjinaas kaa pamata speeleetaaju,taa kaa tur nepaliek neviena no vinja tautieshiem

p.s.shitais raksts liek ar nepacietiibu gaidiit shodienas speeli,liidz kurai palikusi tikai 1h
Neymar 'divided' over PSG move as...

it iipashi peedeejais teikums pirms tviitiem
es Duglasa vietaa Marlonu domaaju kursh, kaa izskataas, ir kljuvis par 4-to aizsargu

     [+] [-]

, 2017-07-23 00:45, pirms 7 gadiem
555 rakstīja: es Duglasa vietaa Marlonu domaaju kursh, kaa izskataas, ir kljuvis par 4-to aizsargu
Marlons jau vairaak ar jaunajiem no B komandas turaas kopaa,to var labi redzeet,kad paveero Barcas treninjus,kad ir skaidri redzams sadaliijums grupaas,jauninjie,vecie un MNS,taa kaa vinju iisti par Neimaara chomu nevar uzskatiit,bet MNS trio Neimaars taads maleejais izskataas,Messi un Suaresam tomeer daudz vairaak kaa kopeeja,vecums,abi preceeti,ar beerniem,kas vienaa skolaa iet,taa teikt gjimenes cilveeki,kameer Nejam tusinji un izklaides briivajaa laikaa vairaak praataa,kameer Messi ar Suaresu kopaa ar gjimeneem atpuushas,Neimaars tusee ar chomiem pa klubiem,taapeec es tik par kaada braziilja iegaadi,vislabaak Kautinjo,kas Neimaaram ljoti labs coms

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:01, pirms 7 gadiem
kaut kaa esmu palaidis garaam,Andre Gomes jau atpakalj treninjos,man likaas ka vinjam tieshi pirms tuures bija jaabuut atpakalj un tik Ter Stegenam pagarinaaja briivdienas,jo veelas Silesenu paarbaudiit un vaacietis ar tikko kaa apreceejies,lai izbauda medus meenesi?

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:01, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: he-he,izskataas ka Neimaars paardomaajis,pateicoties komandas biedru spiedienam,tagad tik atliek vinja teetuku paarliecinaat un kaadu vienu vai divus braziilju futbolistus pieaicinaat,lai buutu ar ko vinjam sambu kopaa briivajos briizos padejot
Ko viņš pats teica ka ir pārdomājis? Es šodien lasīju ko citu - ka viņš jau Parīzē ir bijis un saskaņojis līgumu uz 4 gadiem. Nevar jau zināt vai tie ir fakti vai baumas.

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:05, pirms 7 gadiem
edviins straume rakstīja: Ko viņš pats teica ka ir pārdomājis? Es šodien lasīju ko citu - ka viņš jau Parīzē ir bijis un saskaņojis līgumu uz 4 gadiem. Nevar jau zināt vai tie ir fakti vai baumas.
nu spaanju lielaakie portaali Marca,Sport,AS un MundoDeportivo iznaaca ar taadiem virsrakstiem

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:07, pirms 7 gadiem
Neimaars pats pagaidaam sarunaas ar presi ieveero klusumu

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:21, pirms 7 gadiem
nu re,Neimaars ljoti aktiivs un pat pirmos vaartus iesita

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:35, pirms 7 gadiem
un otrie ar

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:51, pirms 7 gadiem
Neimaara benefice

     [+] [-]

, 2017-07-23 01:53, pirms 7 gadiem
ljoti patiik Sampera sniegums pirmajaa puslaikaa