Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Mančestras "United" sezonas pirmajā spēlē zaudē "Everton"

Agris Suveizda

Mančestras "United" sezonas pirmajā spēlē zaudē "Everton"
Foto: AFP/Scanpix

Šovakar Liverpūlē tika aizvadīta Anglijas Premjerlīgas pirmās kārtas pēdējā spēle, kurā vietējais "Everton" uzņēma Mančestras "United" futbolistus. Daudz vairāk bīstamu momentu bija mājiniekiem, kas 57.minūtē beidzot guva likumsakarīgus vārtus - ar galvu precīzi sita Maruāns Felainī. "United" centās atspēlēties, komandā debitēja arī Robins van Pērsijs, taču "Everton" nosargāja minimālo pārsvaru un izcīnīja pilnībā pelnītu uzvaru.

Pirms spēles galvenā intriga bija, vai pamatsastāvā dosies Mančestras "United" jaunieguvums Robins van Pērsijs - Alekss Fērgusons nolēma viņu vēl atstāt rezervē. Toties starta vienpadsmitniekā devās japānis Šindži Kagava, kurš kopā ar Polu Skoulzu un Tomu Kleverliju veidoja centra pussargu trio. Diezgan neierasti izskatījās "United" aizsardzības līnija. Mančestriešiem vesels ir tikai viens centra aizsargs (Nemanja Vidičs), un tas pats savainojuma dēļ pēdējoreiz oficiālā mačā bija piedalījies pagājušā gada septītajā decembrī. Kopā ar serbu centrā darbojās balsta pussargs Maikls Keriks, savukārt aizsardzības labajā malā Rafaela vietā spēlēja Antonio Valensija. Mājiniekiem pamatsastāvā nebija neviena no jaunieguvumiem - Kevina Miralasa nebija pat pieteikumā, bet Stīvens Neismits laukumā devās spēles izskaņā.

Pirmajā puslaikā laukumā ritēja samērā interesanta un līdzvērtīga spēkošanās, tomēr krietni vairāk momentu bija pie viesu vārtiem. Jau 14.minūtē Maruāns Felainī no asa leņķa trāpīja pa stabu, vēlāk Stīvens Pīnārs ar galvu sita zem vārtu pārliktņa - vietā bija Davids de Heja. "United" atbildēja ar Veina Rūnija tiešo brīvsitienu 29.minūtē, kuru atvairīja Tims Hovards. bet četras minūtes vēlāk de Hejam atkal bija jāglābj pēc Pīnāra sitiena no distances. 38.minūtē Rūnijs no ļoti labas pozīcijas sita virsū Hovardam, savukārt tās pašas minūtes izskaņā "Everton" soda laukumā krita Denijs Velbeks - tiesneša svilpe klusēja. Puslaika beigās mājiniekiem bija vēl divas iespējas - Leons Osmans no tuvas distances spēcīgi sita virsū vārtsargam, bet kompensācijas laikā de Heja lēcienā glāba pēc Leitona Beinsa tiešā brīvsitiena.

Otrajā puslaikā turpinājās pirmo 45 minūšu scenārijs. Spēles 49.minūtē Maruāns Felainī pēc centrējuma ar galvu atmeta bumbu pa sitienam Osvaldam, kuram beidzot izdevās pārspēt de Heju, taču "United" glāba vārtu pārliktnis. Pēc astoņām minūtēm viesus vairs neviens nespēja glābt. "Everton" nopelnīja stūra sitienu, un pēc Darona Gibsona centrējuma Keriks nespēja noturēt Felainī - 1:0 Liverpūles kluba labā. Guvuši vārtus, mājinieki iesēdās aizsardzībā, un 67.minūtē beidzot lieliska izdevība bija "United". Pēc centrējuma bumba vārtu priekšā nonāca pie Toma Kleverlija, bet viņa sitienu uz vārtu līnijas atvairīja centra aizsargs Fils Džagelka. Nākamajā minūtē laukumā devās van Pērsijs, vēlāk viņam pievienojās arī Ešlijs Jangs un Andersons, bet viesi nekādi nespēja atspēlēties - "Everton" lieliski tika galā ar neskaitāmajiem centrējumiem, bet Patrisa Evrā, kurš daudz pieslēdzās uzbrukumiem, piespēles no kreisās malas regulāri tika bloķētas. "Everton" nosargāja uzvaru un otrajā kārtā sestdien Birmingemā viesosies pie "Aston Villa". "United" tai pašā dienā uzņems Londonas "Fulham".

Anglijas Premjerlīga, 1. kārta

DatumsLaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
18.08.17:00Arsenal - Sunderland0:0
18.0817:00West Ham - Aston Villa1:0 (1:0)Nolans 41'
18.08.17:00Fulham - Norwich5:0 (2:0)Dafs 26'; Petričs 41' 54'; Kačanikiličs 66'; Sidvels 87'(11m)
18.08.17:00QPR - Swansea0:5 (0:1)Miču 8' 53'; Daiers 63' 71'; Sinklērs 81'
18.08.17:00Reading - Stoke 1:1 (0:1)Le Fondrs 90' – Volterss 34'
18.08.17:00West Brom - Liverpool 3:0 (1:0)Gera 43'; Odemvingī 64'(11m); Lukaku 77'
18.08.19:30Newcastle - Tottenham2:1 (0:0)Bā 55'; Ben Arfa 80'(11m) - Defo 76'
19.0815:30Wigan - Chelsea0:2 (0:2)Ivanovičs 2'; Lampards 7'(11m)
19.08.18:00Man. City - Southampton3:2 (1:0)Tevess 40'; Džeko 72'; Nasrī 80' - Lamberts 59'; Deiviss 68'
20.08.22:00Everton - Man. United1:0 (0:0)Felainī 57'

  +1 [+] [-]

, 2012-08-20 23:55, pirms 12 gadiem
sūdīgi iesildījušies.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-20 23:56, pirms 12 gadiem
Everton čempion, vperjod!

 +13 [+] [-]

, 2012-08-20 23:56, pirms 12 gadiem
Apsveicu Everton, pelnīti uzvarēja...

  +3 [+] [-]

, 2012-08-20 23:56, pirms 12 gadiem
Labāk nekā iepriekšējā sezona
Slēpts komentārs: W W E

  +2 [+] [-]

, 2012-08-20 23:57, pirms 12 gadiem
Ja beļģis paliks Evertonā, tad būs stabili TOP6.
Sākums Anglijā lielisks.

  +4 [+] [-]

, 2012-08-20 23:58, pirms 12 gadiem
Liverpūles stiprākā komanda šajā spēlē izrādās stiprāka arī par United. mančestrieši izskatījās diezgan slābani. un nesapratu viņu taktiku vislaik centrēt Everton soda laukumā, kaut gan tur zaudēja gandrīz visās gaisa divcīņās. Fellaini lielisks, Arsenal jāņem viņš Songa vietā!

  +3 [+] [-]

, 2012-08-20 23:59, pirms 12 gadiem
Nu prieks skatīties cik bezpēcīgi bija MU, rezūtāts varēja būt arī 3-0!
Nu ļoti vājš sniegums no MU, Felainī nospēlēja lieliski!!
Būs jāseko līdz Everton spēlēm, jo viņi spēlē iespaidīgi!

  +5 [+] [-]

, 2012-08-21 00:01, pirms 12 gadiem
3 punktus paņēa šovakar stiprākā koanda...

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:01, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: Liverpūles stiprākā komanda šajā spēlē izrādās stiprāka arī par United. mančestrieši izskatījās diezgan slābani. un nesapratu viņu taktiku vislaik centrēt Everton soda laukumā, kaut gan tur zaudēja gandrīz visās gaisa divcīņās. Fellaini lielisks, Arsenal jāņem viņš Songa vietā!
Nedomāju ka Arsenal vajadzētu vēl viens uzbrucējs!!
Iespējams drīz uz Arsenal dosies Sahins, kurš tiks īrēts no Real!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:03, pirms 12 gadiem
puslaiks rakstīja: Liverpūles stiprākā komanda šajā spēlē izrādās stiprāka arī par United. mančestrieši izskatījās diezgan slābani. un nesapratu viņu taktiku vislaik centrēt Everton soda laukumā, kaut gan tur zaudēja gandrīz visās gaisa divcīņās. Fellaini lielisks, Arsenal jāņem viņš Songa vietā!
Bezmērķīgie centrējumi sākās tad, kad MU saprata ka savādāk Everton aizsardību nevar apspēlēt..

  +3 [+] [-]

, 2012-08-21 00:04, pirms 12 gadiem
Mikrofongalva tomēr piebeidza Mankus "United" maksimums šajā spēlē būtu viens punkts, bet pat tas būtu pārāk daudz. Malači "Everton". Bija prieks vērot viņu spēli. Neskatoties uz pērno sezonu, šoreiz ir vēl nopietnāka sajūta, ka "United" bez pastiprinājumiem viduslīnijā par titulu var aizmirst vēl uz vienu sezonu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: puslaiks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:06, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Bezmērķīgie centrējumi sākās tad, kad MU saprata ka savādāk Everton aizsardību nevar apspēlēt..
ok, par visu spēli nevaru spriest, jo redzēju tik 2. puslaiku

  -4 [+] [-]

, 2012-08-21 00:07, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Mikrofongalva tomēr piebeidza Mankus "United" maksimums šajā spēlē būtu viens punkts, bet pat tas būtu pārāk daudz. Malači "Everton". Bija prieks vērot viņu spēli. Neskatoties uz pērno sezonu, šoreiz ir vēl nopietnāka sajūta, ka "United" bez pastiprinājumiem viduslīnijā par titulu var aizmirst vēl uz vienu sezonu.
nu nu izskatījās ka dažs nesaprot ko īsti grib Kagava ,bet tas ir tik laika jautājums...sapratne atnāks un būs OK

  -2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:07, pirms 12 gadiem
Nu ko... atkal viena no komandām pierādīja to, ka EPL ar naudu visu nevar panākt... prieks par Everton!

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:08, pirms 12 gadiem
eziitis rakstīja: Ja beļģis paliks Evertonā, tad būs stabili TOP6.
Sākums Anglijā lielisks.
Paskaidro sīkāk, kāpēc Anglijā sākums lielieks??

  +2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:09, pirms 12 gadiem
Prieks ka MU zaudē!
Everton tiešām ļoti labi nospēlēja!
Paigaidām visi MU papildinājumi šodien izgāzās, tā tik turpināt!

  -2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:10, pirms 12 gadiem
De Gea nodemonstrēja savu klasi,bet ko darīt,ja MU Felani visu spēli gaisa divcīņās nespēja noturēt

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:11, pirms 12 gadiem
tiešām interesanti spēle, garlaicīgi nebija
Everton šodien viennozīmīgi bija labākie

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:11, pirms 12 gadiem
reimondo89 rakstīja: Paskaidro sīkāk, kāpēc Anglijā sākums lielieks??
Tapēc ka daudziem cilvēkiem patīk, ka MU zaudē punktus!

  -4 [+] [-]

, 2012-08-21 00:12, pirms 12 gadiem
Nu nav variantu kaut ko nomedīt ar Karriku centra aizsarga pozīcijā, kurš nav spējīgs uzvarēt nevienu gaisa divcīņu. Vidičs arī vel galīgi nav formā. Uzbrukumā vienkārši nav vel izveidojusies galīgi nekāda sapratne. Kagava ar DeHea labākie spēlētāji United sastāvā. Kagava patīkami pārsteidza, kad kārtīgi saspēlēsies ar uzbrucējiem, momenti uzbrucējiem netrūks. Jau šovakar pāris reizes Velbekam nokārtoja izcilus momentus kur bija jāiesit. Nerunājot nemas par Kleverlija izdevību. Nekas briesmīgs nav noticis, ar Evertonu izbraukumā nevienam nebūs viegla pastaiga. Tagad galvenais ātrāk dabūt sastāvā centra aizsargus!

  +5 [+] [-]

, 2012-08-21 00:14, pirms 12 gadiem
Nerunāšu kā Chelsea FC līdzjutējs, bet gan kā parasts futbola līdzjutējs. šodien MU bija nekādi. Vispār sarkanie velni var priecāties, ka neielidoja ar rezultātu 2:0 vai pat 3:0 .. Un lielie MU fani ielieciet mīnusu un pasakiet , ka man nav taisnība. Melosiet paši sev.
Runājot par MU - Bija arii momenti kurus nemācēja izmantot.
Vienīgais kurš man patika bija De Gea. Superīgs vaartsargs!

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:14, pirms 12 gadiem
reimondo89 rakstīja: Paskaidro sīkāk, kāpēc Anglijā sākums lielieks??
Zilajiem uzvara.
Reading punkts un Kasparam laba debija.
MU zaude
Vengeram zaudēti punkti.

Lai sākums būtu perfekts, pietrūka svētajiem vismaz punkts pret City un Liverpool uzvara.
Tādi nu man tie favorīti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:17, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: Nerunāšu kā Chelsea FC līdzjutējs, bet gan kā parasts futbola līdzjutējs. šodien MU bija nekādi. Vispār sarkanie velni var priecāties, ka neielidoja ar rezultātu 2:0 vai pat 3:0 .. Un lielie MU fani ielieciet mīnusu un pasakiet , ka man nav taisnība. Melosiet paši sev.
Runājot par MU - Bija arii momenti kurus nemācēja izmantot.
Vienīgais kurš man patika bija De Gea. Superīgs vaartsargs!
mīnusu tev nelikšu visā tev piekrītu,bet tikai ja raksti ka varēja būt 2-0 vai 3-0 tad piemini ka Evertona pati vainīga,tā pat kā MU jo varēja būt mierīgi 1-1 vai 2-1 ,3-1

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:17, pirms 12 gadiem
reimondo89 rakstīja: Paskaidro sīkāk, kāpēc Anglijā sākums lielieks??
MU zaudējums priekš manis ir patīkama ziņa.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:23, pirms 12 gadiem
Zinot kā Fulham pārbrauca pāri Norwich city, tad Fulham var arī izmantot MU draņķīgo sniegumu un paturpināt MU zaudējumu sēriju!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:24, pirms 12 gadiem
MU pret Eveton nekad viegli Liverpūlē nav gājis, tā ka bukmeikeru koificenti biški ieintresē. Kas attiecas uz spēli prieks par Everton un viņu parādīto sniegumu, būtu garāks soliņš varētu pacīnīties par top 6, bet reāli skatoties vieta no 8 līdz10 sezonas beigās varētu būt realitāte!

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:24, pirms 12 gadiem
jonsons rakstīja: Prieks ka MU zaudē!
Everton tiešām ļoti labi nospēlēja!
Paigaidām visi MU papildinājumi šodien izgāzās, tā tik turpināt!
kur ta izgāzās,Kagava bija labākais MU spēlētājs laukumā,bet nu RVP iemeta laukumā uz pēdējo šturmu,nav nemaz tik viegli izcelties,ja centrējumi seko viens otram un soda laukumā ir kādi padsmit spēlētāji,piespēli gan labu izdarīja,kur Kagava tik par dažiem cm nepaspēja

  +3 [+] [-]

, 2012-08-21 00:25, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: nu nu izskatījās ka dažs nesaprot ko īsti grib Kagava ,bet tas ir tik laika jautājums...sapratne atnāks un būs OK
Ne jau par sapratni ir runa. Izskatās, ka ar pašreizējo midu būs par īsu. Kagava nebūs glābējs, Mesija.

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:26, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: MU zaudējums priekš manis ir patīkama ziņa.
labāk Gamperu skaties,vajag izlīdzināt rezultātu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:28, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kur ta izgāzās,Kagava bija labākais MU spēlētājs laukumā,bet nu RVP iemeta laukumā uz pēdējo šturmu,nav nemaz tik viegli izcelties,ja centrējumi seko viens otram un soda laukumā ir kādi padsmit spēlētāji,piespēli gan labu izdarīja,kur Kagava tik par dažiem cm nepaspēja
kā nu kurš to lietu izprot

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:28, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: labāk Gamperu skaties,vajag izlīdzināt rezultātu
Es jau skatos.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau par sapratni ir runa. Izskatās, ka ar pašreizējo midu būs par īsu. Kagava nebūs glābējs, Mesija.
ko darīt,ja aizsargu traumu dēļ vienam no labākajiem pussargiem Kerikam jāspēlē aizsardzības centrā?

  -2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:30, pirms 12 gadiem
De Gea labi nostāvēja. Patika arī tas, ka MU cīnijās līdz pēdējai sekundei..
Likās, ka tas vienkārši nebija viņu mačš, jo iespējas bija daudz, žēl gan, ka netika realizētas.

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:30, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: labāk Gamperu skaties,vajag izlīdzināt rezultātu
Ar otro sastāvu jau tā smagi iet..

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:31, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau par sapratni ir runa. Izskatās, ka ar pašreizējo midu būs par īsu. Kagava nebūs glābējs, Mesija.
nebūs pa īsu būs ok...un tieši sapratne ir tas kas pagaidām iegāž tas šovakar bij redzams kā melns uz balta,un satraukumam vēl nav pamats

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:34, pirms 12 gadiem
Daniels Šmits rakstīja: De Gea labi nostāvēja. Patika arī tas, ka MU cīnijās līdz pēdējai sekundei..
Likās, ka tas vienkārši nebija viņu mačš, jo iespējas bija daudz, žēl gan, ka netika realizētas.
uz vienas rokas pirkstiem var sakaitīt cik visspār ir bijušas tādas spēles kad šie nav cīnījušies līdz pēdējai min.

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:34, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: ko darīt,ja aizsargu traumu dēļ vienam no labākajiem pussargiem Kerikam jāspēlē aizsardzības centrā?
Un domā, ka spēcīgākajā sastāvā soliņš kļūs diži garāks un spēcīgāks? Nedomāju vis.

  -2 [+] [-]

, 2012-08-21 00:37, pirms 12 gadiem
reimondo89 rakstīja: Paskaidro sīkāk, kāpēc Anglijā sākums lielieks??
Es tev atbildeeshu vinja vietaa.
Arsenals maajaas zaudee
Totenham nich
MU zaudeja
Liverpuul vispaar ielidoja museraa ar 0:3

+ veel par to ,ka jauninjie raada klasi speeleejot nevis botojot.

Nu kaa. Favoriiti neko neparaada sezona saakumaa ja vieniigi MC un CFC , bet nu EPL jau vienmeer taa saakaas ar neveiksmeem. kgan runaajot par MC .. arii knapi izvilka machu :/

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:37, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un domā, ka spēcīgākajā sastāvā soliņš kļūs diži garāks un spēcīgāks? Nedomāju vis.
kurš trūkst no pagājušās sezonas satāva??? ja čempionu tituls tika atdots tik uz zaudēto vārtu rēķina par ko ir stāsts??Parks jeb Paks ka viņu citi sauc tā ir tā galvenā atslēga?

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:38, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un domā, ka spēcīgākajā sastāvā soliņš kļūs diži garāks un spēcīgāks? Nedomāju vis.
Cik tad tavuprāt komandā ir vajadzīgi pussargi? Veselu komandu jānokomplektē no pussargiem?

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 00:38, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kur ta izgāzās,Kagava bija labākais MU spēlētājs laukumā,bet nu RVP iemeta laukumā uz pēdējo šturmu,nav nemaz tik viegli izcelties,ja centrējumi seko viens otram un soda laukumā ir kādi padsmit spēlētāji,piespēli gan labu izdarīja,kur Kagava tik par dažiem cm nepaspēja
srsly ? De gea nav speeleetaajs ? ;D Domaaju ,ka vinjsh bija labaakais.

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:39, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un domā, ka spēcīgākajā sastāvā soliņš kļūs diži garāks un spēcīgāks? Nedomāju vis.
lai cīnītos par Anglijas titulu jā,bet,ja vēlās uzvarēt ar Eiropā,tad nu varētu būt nedaudz par īsu,bet tikai dēļ Skolza un Gigsa vecuma

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:40, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: Es tev atbildeeshu vinja vietaa.
Arsenals maajaas zaudee
Totenham nich
MU zaudeja
Liverpuul vispaar ielidoja museraa ar 0:3

Nu Arsenal gan nezaudēja, Totenham gan
+ veel par to ,ka jauninjie raada klasi speeleejot nevis botojot.

Nu kaa. Favoriiti neko neparaada sezona saakumaa ja vieniigi MC un CFC , bet nu EPL jau vienmeer taa saakaas ar neveiksmeem. kgan runaajot par MC .. arii knapi izvilka machu :/

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:40, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Es jau skatos.
vienīgi izbrīna ka Alexsis ne vakar laukumā netika ne šodien sastāvā

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:42, pirms 12 gadiem
RAGNARS rakstīja: srsly ? De gea nav speeleetaajs ? ;D Domaaju ,ka vinjsh bija labaakais.
paskaties uz kādu komentu es atbildēju,par MU jaunieguvumiem,De Gea jau iepriekšējā sezonā bija klubā,bet piekrītu ka viņš bija viens no labākajiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:45, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: vienīgi izbrīna ka Alexsis ne vakar laukumā netika ne šodien sastāvā
Bez neviena "play-maker" būs kāsiens...

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:48, pirms 12 gadiem
Warriors75 rakstīja: Tad,kad Romāns nopirka Chelsea 2003gadā.
Jau 9sezonu Chelsea nr1...
pēdējais laiks tev uz PSG pārmesties tur ar kaut kāds naudasmaiss uzradies

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:49, pirms 12 gadiem
hugo33 rakstīja: Bez neviena "play-maker" būs kāsiens...
nav tik traki,bumbu kontrolē,kustās labi,tik vien kā noslēguma fāzes nav un uzvara šoreiz jau ar nav pašmērķis,ja būtu,neliktu spēli nākamajā dienā pēc pirmās sezonas spēles,galvenais jaunos paskatīties un Viljam un Fontasam dot paskraidīt.Tāpēc jau Katalonijas kausu pārcēla uz citu datumu

     [+] [-]

, 2012-08-21 00:52, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nav tik traki,bumbu kontrolē,kustās labi,tik vien kā noslēguma fāzes nav un uzvara šoreiz jau ar nav pašmērķis,ja būtu,neliktu spēli nākamajā dienā pēc pirmās sezonas spēles,galvenais jaunos paskatīties un Viljam un Fontasam dot paskraidīt
Vnk pietrūkst jaunajiem izdoma uzbrukumā, manuprāt.
Bet nu tgd jākoncentrējas uz superkausu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 01:36, pirms 12 gadiem
Nu žēl žēl ka MU zaudēja!
MU mana iecienītākā komanda anglijā!
Un vispār 2 iecienītākā aiz RM

     [+] [-]

, 2012-08-21 01:44, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: lai cīnītos par Anglijas titulu jā,bet,ja vēlās uzvarēt ar Eiropā,tad nu varētu būt nedaudz par īsu,bet tikai dēļ Skolza un Gigsa vecuma
Protams, arī par to ir runa. "United" tomēr cīnās vairākās frontēs, bet ja viņus apmierina viena trofeja sezonā, tas viss kārtībā. Nebija jau pērn neko spoža sezona Eiropā. Redzēs, kā būs šosezon. Domāju, ka fani vēlas tikai labāku.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 01:44, pirms 12 gadiem
Laba spēle ar likumsakarīgu iznākumu.
Vienīgi lasot rakstu acis sāp, kā tiek kropļoti spēlētāju vārdi. Nevar rakstīt vienkārši tā kā ir angliski un miera mājās?

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 02:02, pirms 12 gadiem
Tā kā diskusija par Gamperu šovakar notiek te, uzminiet, kas ir redzams attēlā ';

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:10, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: Tā kā diskusija par Gamperu šovakar notiek te, uzminiet, kas ir redzams attēlā
nav ne jausmas

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:14, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Protams, arī par to ir runa. "United" tomēr cīnās vairākās frontēs, bet ja viņus apmierina viena trofeja sezonā, tas viss kārtībā. Nebija jau pērn neko spoža sezona Eiropā. Redzēs, kā būs šosezon. Domāju, ka fani vēlas tikai labāku.
par Bayern man viss skaidrs,ja vēl piesaistīs Martinezu no Bilbao,pavisam skaisti būs,bet gribēju pavaicāt par Juvi,sastāvs nebūs tā kā pa īsu lai cīnītos visās frontēs,taj pašā vidējā līnijā un uzbrukumā?

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:14, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nav ne jausmas
nūūu, ar tavu profilbildi jau nu vajadzētu atpazīt!

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:17, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: nūūu, ar tavu profilbildi jau nu vajadzētu atpazīt!
neesu es paparazi

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:18, pirms 12 gadiem
cik saprotu domā vienu no diviem džekiem,kas mašīnā sēž

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:20, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: cik saprotu domā vienu no diviem džekiem,kas mašīnā sēž
ai, nu Messi, bļin tak!
bilde gan sanāca kāda sanāca

     [+] [-]

, 2012-08-21 02:24, pirms 12 gadiem
Ibra rakstīja: ai, nu Messi, bļin tak!
nu var jau,es jau domāju Gvardiola atbraucis,Pao Gasols,kas jau vakar bija tribīnēs,mani vecāki,kas tagad Barcelonā atvaļinājumā,par tiem,kas uz vietas pat neiedomājos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 08:34, pirms 12 gadiem
Malači Everton tā tik turpināt un Mancestras United zaudēs spēles un nekļūš par čempioniem

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 08:39, pirms 12 gadiem
Big_LeboWski rakstīja: amatieri
amatieri sēž šeit un komentē

  +4 [+] [-]

, 2012-08-21 09:48, pirms 12 gadiem
Ļoti patika šī spēlē, Everton malači. Feleinī jau pagājušās sezonas beigās bija lieliskā formā, tagad tas turpinās, beļģiem vajadzētu beidzot tikt uz PČ. Divcīņās MU nebija pārāk daudz varianti un kopumā Everton noteikti bija labāki.
MU šī gada forma izskatās diezgan dīvaini, it kā taisīta no dvieļa vai galdauta, Nike to ir pārmudrījuši.

     [+] [-]

, 2012-08-21 10:00, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Ļoti patika šī spēlē, Everton malači. Feleinī jau pagājušās sezonas beigās bija lieliskā formā, tagad tas turpinās, beļģiem vajadzētu beidzot tikt uz PČ. Divcīņās MU nebija pārāk daudz varianti un kopumā Everton noteikti bija labāki.
MU šī gada forma izskatās diezgan dīvaini, it kā taisīta no dvieļa vai galdauta, Nike to ir pārmudrījuši.
neesi lietas kursā kas ar Augero?

     [+] [-]

, 2012-08-21 10:23, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: par Bayern man viss skaidrs,ja vēl piesaistīs Martinezu no Bilbao,pavisam skaisti būs,bet gribēju pavaicāt par Juvi,sastāvs nebūs tā kā pa īsu lai cīnītos visās frontēs,taj pašā vidējā līnijā un uzbrukumā?
Kāpēc Tev tādas šaubas? Esi pēdējā laikā uzmetis aci "Juventus" sastāvam? Ar to jau būtu grēks neizcīnīt "Skudeto", bet jo vieglāka cīņa pašmāju līgā, lai vairāk spēka atliek eirokausiem, vai ne? Domāju, ka būs ok. Ceru uz "Skudeto" un vismaz 1/4finālu ČL. Manuprāt objektīvi.

     [+] [-]

, 2012-08-21 10:32, pirms 12 gadiem
Neesot tik traki, kā domāja, būšot atpakaļ uzreiz pēc izlašu pārtraukuma (15. septembrī), varbūt par uz septembra sākuma spēli pret QPR pagūs.
Bronsons rakstīja: neesi lietas kursā kas ar Augero?

  +2 [+] [-]

, 2012-08-21 10:55, pirms 12 gadiem
Autoram - Everton komandā spēlē Osmans, nevis Osvalds .

Kamēr Liverpoolē Rodgers pārkārto komandes spēli uz "moderno" īso piespēļu futbolu un ierij WBA 0-3, konservatīvie kaimiņi ar klasisko britu longball skaisti uzvar MU! Fellaini > Chuck Norris. MU priekšējā līnijā pagaidām diezgan liels haoss, jāpaiet kādam laikam, lai spēlētāji pierastu pie jaunās sistēmas. Bet Kagawa patiešām bija labs un pateicoties viņam MU bija iespējas ņemt punktus.

  -1 [+] [-]

, 2012-08-21 11:06, pirms 12 gadiem
Everton nopelnīja uzvaru, bija labāki, malači!

Prieks par Kagavu, kurš ļoti labi iekļāvies United spēles zīmējumā!

RVP gan pilnīgi nekāds, nevienu gaisa divcīņu neuzvarēja

     [+] [-]

, 2012-08-21 11:06, pirms 12 gadiem
Hose ...tā ar nesagaidīju atbildi no tevis uz manu jautājumu

     [+] [-]

, 2012-08-21 11:31, pirms 12 gadiem
Autor kāds vel Mančestras United, Mančesteras United, nav tādas pilsētas kā Mančestra. Besī ārā šitie analfabēti, komentētāji ar tādi paši. Tas ir tā pat kā teikt Londnas Chelsea

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:05, pirms 12 gadiem
HAHAHA

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:10, pirms 12 gadiem
Mančestra ir oficiāli apstiprinātais termins, pārbaudi Tildē, Letonikā vari arī piezvanīt uz Valodas komisiju
san4ito rakstīja: Autor kāds vel Mančestras United, Mančesteras United, nav tādas pilsētas kā Mančestra. Besī ārā šitie analfabēti, komentētāji ar tādi paši. Tas ir tā pat kā teikt Londnas Chelsea

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:20, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Ļoti patika šī spēlē, Everton malači. Feleinī jau pagājušās sezonas beigās bija lieliskā formā, tagad tas turpinās, beļģiem vajadzētu beidzot tikt uz PČ. Divcīņās MU nebija pārāk daudz varianti un kopumā Everton noteikti bija labāki.
MU šī gada forma izskatās diezgan dīvaini, it kā taisīta no dvieļa vai galdauta, Nike to ir pārmudrījuši.
Jocīgi, man gan šī forma pat ļoti simpātiska liekas. Katrā ziņā daudz labāk patīk par iepriekšējā gada formu. Bet nu par gaumi jau nestrīdas.

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:24, pirms 12 gadiem
Man jūsu pagājušā gada forma likās simpātiskāka (cik gan simpātiska man var likties MU forma). Par gaumi šajā jautājumā tiešām laikam nestrīdas. Es tikai ceru, ka Nike gaume būs tuvu manējai (jo no nākamā gada Nike ražos City formas). Everton vai Arsenal (arī Nike) šī gada formas man liekas tīri OK.
ABa rakstīja: Jocīgi, man gan šī forma pat ļoti simpātiska liekas. Katrā ziņā daudz labāk patīk par iepriekšējā gada formu. Bet nu par gaumi jau nestrīdas.

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:39, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Man jūsu pagājušā gada forma likās simpātiskāka (cik gan simpātiska man var likties MU forma). Par gaumi šajā jautājumā tiešām laikam nestrīdas. Es tikai ceru, ka Nike gaume būs tuvu manējai (jo no nākamā gada Nike ražos City formas). Everton vai Arsenal (arī Nike) šī gada formas man liekas tīri OK.
Nike jau nav noteicošā loma kādās formās konkrētā komanda spēlēs. Tas tomēr tiek saskaņots un apstiprināts ar komandas vadību. Skaidrs, ka mārketinga nolūkos komandas katru gadu spēlē citādākās formās. Man atkal (un arī lasot daudzu Arsenal fanu viedokļus) šķiet drusku jocīga Arsenal forma, ar nesaprotamām strīpām uz rokām. Nerunājot nemaz par vārtsarga formu

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:49, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Nike jau nav noteicošā loma kādās formās konkrētā komanda spēlēs. Tas tomēr tiek saskaņots un apstiprināts ar komandas vadību. Skaidrs, ka mārketinga nolūkos komandas katru gadu spēlē citādākās formās. Man atkal (un arī lasot daudzu Arsenal fanu viedokļus) šķiet drusku jocīga Arsenal forma, ar nesaprotamām strīpām uz rokām. Nerunājot nemaz par vārtsarga formu
Nedaudz par citu tēmu - sezonas sākumā tomēr SAF pirmā izvēle RB ir pirmssezonā tur iespēlētais Valencia nevis Rafaels, tā, ka nekad nevajag teikt nekad.

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:55, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Nedaudz par citu tēmu - sezonas sākumā tomēr SAF pirmā izvēle RB ir pirmssezonā tur iespēlētais Valencia nevis Rafaels, tā, ka nekad nevajag teikt nekad.
Joprojām neticu, ka tā arī turpmāk būs pirmā izvēle! Nav jau nekāda skaidrība kādā funkcionālā stāvoklī šobrīd ir Rafaels un vairs jau citu variantu aizsardzībā šobrīd nav. To, ka Valensija ir galīgi garām aizsarga pozīcijā vakar varēja velreiz pārliecināties. Pilnīgs bardaks, Beins tur tajā malā darīja ko gribēja. Ne jau aiz labas dzīves situācijas diviem pussargiem jāspēlē aizsardzībā. Tur arī ir galvenā vaina vakardienas švakajā spēlē. Protams varēja cerēt, ka izdosies iesist vismaz vienus vārtus, bet nu kā saka, uzbrukums sākas no aizsardzības.

     [+] [-]

, 2012-08-21 12:57, pirms 12 gadiem
Redzēju tikai otro puslaiku, bet tāpat iezīmējās vairākas lietas, par kurām šeit visi runā.
Jā, noteikti trūka sapratnes. Dažkārt, nē, pat vairākkāt tika atdotas liekas piespēles, kuras tikai pazemināja spēles tempu. Nebija īsti arī spēlētāju, kas saasinātu spēli ap vai soda laukumā ar savu individuālo spēli, tāpēc pilnīgi viss atkal tika atvizīts uz flangiem.
Lai cik lieliski spēlētāji būtu Valensija un Kariks, viņu vieta nav aizsardzībā! Nepietiek tikai ar augstām darba spējām un labu piespēli, lai tur varētu spēlēt. Aizsargiem ir tomēr sava specifika(tāpat kā uzbrucējiem un pussargiem), tāpēc nevar gaidīt, ka nominālie pussargi(Kariks un Valensija) būs ļoti labi aizsardzībā. SAF vietā es būtu noriskējis un aizsardzības centrā uzlicis jauno Votonu, bet malā Rafaelu vai Bleketu,. Nezinu, kā tur īsti ir ar Fraiersu. Katrā ziņā Valensija un Kariks būtu devuši DAUDZ lielāku pienesumu, ja spēlētu savās ierastajās pozīcijās.

     [+] [-]

, 2012-08-21 13:02, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Jocīgi, man gan šī forma pat ļoti simpātiska liekas. Katrā ziņā daudz labāk patīk par iepriekšējā gada formu. Bet nu par gaumi jau nestrīdas.
Jā, formām nav ne vainas. Ja ir balti šorti, tad sarkanā forma izskatās vēl labāk.
Izbraukuma formas, manuprāt, ir perfektas!

     [+] [-]

, 2012-08-21 13:18, pirms 12 gadiem
Bayer Rullē Manchaster United Sūkā rakstīja: Malači Everton tā tik turpināt un Mancestras United zaudēs spēles un nekļūš par čempioniem
tavs niks liecina, ka tev avaa ielikts nepareizas komandas logo

  +1 [+] [-]

, 2012-08-21 13:21, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Joprojām neticu, ka tā arī turpmāk būs pirmā izvēle! Nav jau nekāda skaidrība kādā funkcionālā stāvoklī šobrīd ir Rafaels un vairs jau citu variantu aizsardzībā šobrīd nav. To, ka Valensija ir galīgi garām aizsarga pozīcijā vakar varēja velreiz pārliecināties. Pilnīgs bardaks, Beins tur tajā malā darīja ko gribēja. Ne jau aiz labas dzīves situācijas diviem pussargiem jāspēlē aizsardzībā. Tur arī ir galvenā vaina vakardienas švakajā spēlē. Protams varēja cerēt, ka izdosies iesist vismaz vienus vārtus, bet nu kā saka, uzbrukums sākas no aizsardzības.
Es biju pārsteigts par SAF izvēli spēlēt 4-2-3-1, ko viņš līdz šim tā īsti nebija darījis, atsakoties no tradicionālajiem wingeriem. Šādā shēmā platums ir jānodrošina malējiem aizsargiem un tāpēc Valencias izmantošana kā RB būtu saprotama. Nedomāju, ka Rafaels pret Beinsu izskatītos daudz labāk, vienkārši Beinsam Evertonā ir gandrīz tādas pašas pilnvaras kā Dani Alvešam Barselonā un viņa aktivitātes jābūt gataviem likvidēt kopīgiem spēkiem. Cita lieta vai Fergusons turpinās uzticēties 4-2-3-1(vai 4-3-3) kas ar Kagawu, Rooney, Young, nani un arī Giggs sastāvā ir šķietami loģiski, smailē atstājot RVP vai Wellbeku. Vakar uzbrukumā pirmajā puslaikā MU priekšējā līnijā bija bardaks, kas tikai nedaudz sakārtojās otrajā puslaikā, bet tad tās pozīcijas priekšā jau diezgan haotiski tika mainītas. Dzīvos, redzēs.

     [+] [-]

, 2012-08-21 13:35, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Es biju pārsteigts par SAF izvēli spēlēt 4-2-3-1, ko viņš līdz šim tā īsti nebija darījis, atsakoties no tradicionālajiem wingeriem. Šādā shēmā platums ir jānodrošina malējiem aizsargiem un tāpēc Valencias izmantošana kā RB būtu saprotama. Nedomāju, ka Rafaels pret Beinsu izskatītos daudz labāk, vienkārši Beinsam Evertonā ir gandrīz tādas pašas pilnvaras kā Dani Alvešam Barselonā un viņa aktivitātes jābūt gataviem likvidēt kopīgiem spēkiem. Cita lieta vai Fergusons turpinās uzticēties 4-2-3-1(vai 4-3-3) kas ar Kagawu, Rooney, Young, nani un arī Giggs sastāvā ir šķietami loģiski, smailē atstājot RVP vai Wellbeku. Vakar uzbrukumā pirmajā puslaikā MU priekšējā līnijā bija bardaks, kas tikai nedaudz sakārtojās otrajā puslaikā, bet tad tās pozīcijas priekšā jau diezgan haotiski tika mainītas. Dzīvos, redzēs.
Man liekas ar spēles shēmu vakar viss bija kārtībā. Ar Kagavu sastāvā nāksies vien tādā pašā garā turpināt. Bet Kagava un DeHea šobrīd izskatās vienīgie spēlētāji kas atrodas optimālajā formā. Vel arī Skoulzs izskatījās diezgan labi - vismaz priekš fiziskās kondīcijas. Pieļauju, ka arī Valensija ar Karriku varētu būt tuvu virsotnei, bet dēļ savas pozīcijas to nevarēja parādīt. Es ceru, ka SAF beidzot izšķirsies par izvēlu, kuru jaunēkli iespēlēt kā pamata centra aizsargu blakus Vidičam, jo tā kā pagājušo sezon mētāties vairs nedrīkst, un uz Rio vairs paļauties nevar. Gribu atkal redzēt kārtīgu, drošu un ar vārtsargu saskaņotu centra aizsargu pāri. Labākās United sezonas bija tad, kad bija stabilitāte aizsardzībā, bet šobrīd tādas ne tuvu nav. Kad būs kārtība aizsardzībā, būs lielisks arī uzbrukums. Es vakar pirmo reizi redzēju Kagavu United sastāvā un tas ko es redzēju, liek man skatīties nākotnē optimistiski. Tagad galvenais izcīnīt uzvaru pret Fulham, kas būs arī smags uzdevums, jo cik saprotu, Evanss vel uz sestdienu nebūšot gatavs spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2012-08-21 16:02, pirms 12 gadiem
Jāpiekrīt vien ir hose,ka ManU vidējā līnija ir švaka.
Pasaules vērtīgākais klubs jau nu varētu nedaudz vairāk patērēties.
Kad pēdējo reizi ir kas labs iepirkts?
Ok,šosezon ir Kagava+Persijs. Kopā iztērēti kaut kādi 35 miljoni.
Bet tiešām trūks IZCILA līdera vidējā līnijā,kādi savulaik bija Skouls un Gigs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-08-21 20:55, pirms 12 gadiem
Bronsons rakstīja: kurš trūkst no pagājušās sezonas satāva??? ja čempionu tituls tika atdots tik uz zaudēto vārtu rēķina par ko ir stāsts??Parks jeb Paks ka viņu citi sauc tā ir tā galvenā atslēga?
Tu par šo jautājumu? Tad varu atbildēt, ka dažiem labiem trūkst jaunības, bet citiem pieredzes (tās gan mazāk). Vai tiešām domā, ka konkurenti stāv uz vietas? Kaut vai tā pati "Chelsea". Ok, Paku varbūt pilnībā neesmu novērtējis. Viņa faktors gan jau nostrādās, bet neesmu pārliecināts, ka Skoulzam un Gigsam pietiks pulvera visai sezonai. Uzskatu, ka vēl viens pirkums viduslīnijas pastiprināšanai varētu dot krietnu pienesumu cīņā par titulu un trofejām. Uz veciem lauriem vairs gulēt nedrīkst, tas nu ir fakts. "United" mani nepārliecināja pagājušajā sezonā, un arī pēc pirmās spēles nekas būtiski nav mainījies.

     [+] [-]

, 2012-08-22 00:28, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc Tev tādas šaubas? Esi pēdējā laikā uzmetis aci "Juventus" sastāvam? Ar to jau būtu grēks neizcīnīt "Skudeto", bet jo vieglāka cīņa pašmāju līgā, lai vairāk spēka atliek eirokausiem, vai ne? Domāju, ka būs ok. Ceru uz "Skudeto" un vismaz 1/4finālu ČL. Manuprāt objektīvi.
1/4fināls Čl,tik maz?Es kaut kā Juves sakarā biju mērķējis uz pusfinālu,bet Tev jau labāk redzams,ar visām problēmām ar treneri, bet par Asēriju,neredzu nevienu komandu,kas reāli var pacīnīties ar Juvi,tā nopietni,līdz sezonas beigām,bet nu problēmas ar uzbrucējiem,tā ar nav atrisinātas

     [+] [-]

, 2012-08-22 09:08, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tu par šo jautājumu? Tad varu atbildēt, ka dažiem labiem trūkst jaunības, bet citiem pieredzes (tās gan mazāk). Vai tiešām domā, ka konkurenti stāv uz vietas? Kaut vai tā pati "Chelsea". Ok, Paku varbūt pilnībā neesmu novērtējis. Viņa faktors gan jau nostrādās, bet neesmu pārliecināts, ka Skoulzam un Gigsam pietiks pulvera visai sezonai. Uzskatu, ka vēl viens pirkums viduslīnijas pastiprināšanai varētu dot krietnu pienesumu cīņā par titulu un trofejām. Uz veciem lauriem vairs gulēt nedrīkst, tas nu ir fakts. "United" mani nepārliecināja pagājušajā sezonā, un arī pēc pirmās spēles nekas būtiski nav mainījies.
kam jānotiek lai pārliecinātu,ja komanda zaudē tikai uz vārtu starpību čempiontitulu un tas lielā mērā pateicoties traumām ...neaprotu ko vēl tādu darīt lai pārliecinātu...Pagājušo sezon bij doma iespēlēt Kleverliju,pa lielam nesanāca pateicoties traumai,iegādāts ir Kagava,var teikt ka divi jauni centra pussargi.Protams ne Giggs un Skolzs nepaliek jaunāki bet savu pienesumu viņi nodrošinās vajadzīgās spēlēs,Andersons,Kerriks Nani Flečers Jongs Valensia Povels vajadzības gadījumā Džons....ko vēl vairāk???pēc pirmās spēles ,ja ar būtu nospēlējuši veiksmīgāk neko tā pat vēl nevarētu spriest

     [+] [-]

, 2012-08-22 09:40, pirms 12 gadiem
Hunter rakstīja: Nedaudz par citu tēmu - sezonas sākumā tomēr SAF pirmā izvēle RB ir pirmssezonā tur iespēlētais Valencia nevis Rafaels, tā, ka nekad nevajag teikt nekad.
Gan jau ne uz ilgu laiku. Rafaels atpūtīsies pēc olimpiādes un sers gan jau vēlāk gribēs arī wingerus parotēt, tā ka Valensija būs tur jāizmanto. Jāatceras, ka pagājušosezon Valensija praktiski uzreiz pēc traumas izārstēšanas labajā flangā izkonkurēja tur veiksmīgi spēlējošo Nani.