Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Fērgusons noslēdz trenera karjeru

Fērgusons noslēdz trenera karjeru
"Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fērgusons
Foto: AFP/Scanpix

"Manchester United" galvenais treneris sers Alekss Fērgusons pēc šīs sezonas noslēgs savu trenera karjeru, ziņo britu mediji. Klubs šodien apstiprinājis, ka Fērgusons pēc 19.maija Premjerlīgas spēles pret "West Bromwich Albion" vairs neturpinās pildīt galvenā trenera pienākumus un pievienosies kluba valdei.

Fērgusons atkāpsies pēc 26 "Manchester United" galvenā trenera amatā pavadītajiem gadiem. Kopš komandas vadības grožu pārņemšanas 1986.gada 6.jūnijā no Rona Atkinsona rokām 71 gadu vecais skots izcīnījis 38 trofejas, tostarp 13 Premjerlīgas titulus, divus Čempionu līgas titulus, piecus Futbola Asociācijas kausus un četrus Līgas kausus.

"Lēmums par atkāpšanos ir tas, par ko es esmu daudz domājis. Tagad ir īstais brīdis," sacīja Fērgusons. "Man bija svarīgi, lai pēc manas aiziešanas organizācija paliek pēc iespējas stiprāka, un uzskatu, ka tas ir izdevies. Līgas labākās komandas kvalitāte un spēlētāju vecumu sabalansētība ir labs pamats arī turpmākiem panākumiem augstākajā līmenī, kamēr jauniešu sistēmas struktūra ļauj mums skatīties uz nākotni gaišās krāsās. Mūsu sporta infrastruktūra ir viena no labākajām pasaulē, bet "Old Trafford" – viens no vadošajiem stadioniem." Attiecībā uz savu nākotni, Fērgusons piebilda, ka ir pagodināts uzņemties gan kluba direktora, gan vēstnieka pienākumus.

Leģendārais treneris neskopojās ar pateicībām: "Vēlos pateikties savai ģimenei, viņu mīlestība un atbalsts ir bijuši ļoti svarīgi. Mana sieva Ketija visas karjeras laikā ir sniegusi stabilitāti un iedrošinājusi. Nav tādu vārdu, lai aprakstītu, ko man tas nozīmē."

"Kas attiecas uz spēlētājiem un kluba darbiniekiem, gan tagadējiem, gan kādreizējiem – vēlos viņiem pateikties par satriecošu profesionālismu un nodošanos kopējai lietai, kas ļāva iegūt tik daudz titulu. Bez viņu ieguldījuma kluba vēsture nebūtu tik bagāta."

"Pirmajos gados valdes un jo īpaši sera Bobija Čārltona atbalsts ļāva man gūt pārliecību un uzbūvēt ne tikai futbola komandu, bet arī klubu. Savukārt pēdējā dekādē Gleizeru ģimene man nodrošināja iespējas, lai varētu vadīt komandu pēc labākās sirdsapziņas, un man ir paveicies, ka varēju strādāt ar tik talantīgu un uzticamu kolēģi kā kluba vadītājs Deivids Džils. Esmu pateicīgs viņiem visiem."

"Paldies arī kluba līdzjutējiem. Viņu atbalsts visu šo gadu garumā ir bijis patiesi aizkustinošs. Man ir bijis gods un milzīga privilēģija vadīt šo klubu, un trenera amatā pavadītie gadi man ir patiesi dārgi."

Sera Aleksa Fērgusona izcīnītās trofejas ar "Manchester United"

Premjerlīgas tituls: 1993, 1994, 1996, 1997, 1999, 2000, 2001, 2003, 2007, 2008, 2009, 2011, 2013
FA Kauss: 1990, 1994, 1996, 1999, 2004
Līgas Kauss: 1992, 2006, 2009, 2010
Čempionu līga: 1999, 2008
Kausu ieguvēju kauss: 1991
FIFA klubu Pasaules kauss: 2008
UEFA Superkauss: 1992
Starpkontinentālais kauss: 1999
"FA Charity/Community Shield": 1990, 1993, 1994, 1996, 1997, 2003, 2007, 2008, 2010, 2011

Izmantotais avots:
BBC - Homepage

 +15 [+] [-]

, 2013-05-08 11:33, pirms 12 gadiem
Paldies par skaistajām uzvarām.!

 +29 [+] [-]

, 2013-05-08 11:33, pirms 12 gadiem
Wow! Šis tomēr ir ļoti negaidīti. Tagad Chelsea vairs nevar būt tik droši, ka dabūs Mourinjo.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-08 11:34, pirms 12 gadiem
Paldies!!!

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:34, pirms 12 gadiem
Bukmeikeri ar vienādām izredzēm saka: Mourinjo un Mojess. Premier League - Who will take over from Alex...

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:36, pirms 12 gadiem
interesanti,kas nāks viņa vietā? Vai tāpēc jau ilgāku laiku runā,ka Mourinjo gribot uz EPL atpakaļ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2013-05-08 11:40, pirms 12 gadiem
Paldies par skaistajiem brīžiem!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 11:41, pirms 12 gadiem
Ņemot vērā Mourinju veltītos komplimentus United pēc Real uzvaras ČL, domāju, ka aizvietotājs Seram kādu laiku jau ir zināms...

  +5 [+] [-]

, 2013-05-08 11:41, pirms 12 gadiem
Apbrīnojama karjera!

  +9 [+] [-]

, 2013-05-08 11:42, pirms 12 gadiem
Domāju, ka Chelsea nav variantu!!!The Special One pārņemt MU pēc sera, kas var būt vēl lielāks izaicinājums....
Un nebrīnīšos, ja CR 7 atgriežas MU!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 11:42, pirms 12 gadiem
īstenībā šoks.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 11:43, pirms 12 gadiem
Vienīgais vai MU pēc tam, kad viens treneris viņus vadīja 26 gadus, gribēs treneri, kas maina klubus katrus 3 gadus?
Janli rakstīja: Domāju, ka Chelsea nav variantu!!!The Special One pārņemt MU pēc sera, kas var būt vēl lielāks izaicinājums....
Un nebrīnīšos, ja CR 7 atgriežas MU!!!

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:46, pirms 12 gadiem
Neskatoties uz to, ka maigi sakot nemīlu MU, visu cieņu Fergijam, tas, ko viņš ir paveicis ir vareni, maz treneru, ja vispār tādi ir, modernā futbola vēsturē var viņam līdzināties.

  +7 [+] [-]

, 2013-05-08 11:47, pirms 12 gadiem
The Directors of Wrigleys Extra have announced lay offs to staff due to a huge drop in projected chewing gum sales in FY 2013-14 #fergie

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:48, pirms 12 gadiem
Nākamais izaicinājums speciālajam?
Slēpts komentārs: titanpro

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:49, pirms 12 gadiem
Ka tik Mauram līdzi neaizskrien arī CR. Cerams, ka nē ...

  +4 [+] [-]

, 2013-05-08 11:50, pirms 12 gadiem
Gvardiola tagad var kost pirkstos,ka nedaudz pasteidzās

     [+] [-]

, 2013-05-08 11:52, pirms 12 gadiem
Abrams var meklēt sev jaunu treneri,visas pārrunas tiek pārtrauktas

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 11:56, pirms 12 gadiem
Kādēļ Tu domā, ka Bayern ir sliktāks variants nekā MU?
NilsK rakstīja: Gvardiola tagad var kost pirkstos,ka nedaudz pasteidzās

 +18 [+] [-]

, 2013-05-08 11:58, pirms 12 gadiem
Labakais treneris pasaulē.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 11:59, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Kādēļ Tu domā, ka Bayern ir sliktāks variants nekā MU?
prestižāks,iet Fergija pēdās un Peps jau sen teica,ka viņa sapnis būtu kļūt Fergija pēctecim,kā ar lielāks izaicinājums tā teikt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 12:06, pirms 12 gadiem
Tiešām negaidīti. Cik var saprast no britu preses, paziņojums tika plānots svētdien, bet avīžnieki jau atkal visu bija noskaidrojuši agrāk un vilkt garumā vairs nebija jēga. Nu žēl protams milzīgi, bet nu neko darīt, agrāk vai vēlāk tam bija jānotiek. Acīmredzot veselība vairs neļauj, un kopumā brīdis aiziet arī diezgan piemērots. Domāju aizstājējs jau ir sarunāts, citādi lēmums tik ātri netiktu pieņemts...

  -1 [+] [-]

, 2013-05-08 12:08, pirms 12 gadiem
varētu Mourinju viņu nomainīt un uzmest krieva Falsiju, vispār ļoti liela iespējamība, ka tas būs viņš un visticamāk dēļ viņa arī tika pieņemts šāds lēmums zinot, ka tulīt būs brīvs, lai Falsija nesavāc.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 12:11, pirms 12 gadiem
wow, tas būs tik savādi, redzēt trenera vietā jebkuru citu kā Fērgiju. Vienu gadu tam jau bija jānotiek, māc bažas vai SAF vispār ir aizstājams ar jebkuru citu planētas treneri. Lai nu kā, būs interesanti..

RESPECT IN SAF 4EVER.

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:12, pirms 12 gadiem
žēl pa Fergiju,bet ceru ka nākamais nebūs Maurinjo,zinot viņa attieksmi pret jaunajiem,otrās komandas spēlētājiem,MU pazaudēs savu identitāti,vietējie talanti,būs tik transfēri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: wiesturs

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:15, pirms 12 gadiem
wiesturs rakstīja: Es arī to varētu izdarīt ar MU. Lai atnāk un ar FK Ilūksti uzvar kaut Latvijas virslīgu, tad es noticēšu, ka viņš ir labs treneris.
tu nu gan esi āksts,paskaties kas bija MU pirms Fergija atnākšanas un kas ir tagad,un Fergijs šo līmeni ir noturējis 26gadus,kurš vēl ko tādu iespējis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:18, pirms 12 gadiem
Negaidīti un tajā pašā laikā ļoti interesanti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 12:44, pirms 12 gadiem
Leģendārs cilvēks pasaules futbolā! Lai Fērgijam veicas turpmāk!
Tagad gan jau The Special One būs kandidāts numur 1 uz galvenā trenera posteni Manchester United!

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:49, pirms 12 gadiem
Tikai ne Mourinju.

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:53, pirms 12 gadiem
Negaidiiti!!! Visu cienu Fergusonam,patiesaam izcils treneris,lai veicas turpmaak!!!

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 12:59, pirms 12 gadiem
Skumīga ziņa man kā Manchester United fanam, bet vislielākais Respect Fergusonam. no 1986. gada, tas tomēr ir kaut kas īpašs...

     [+] [-]

, 2013-05-08 12:59, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: varētu Mourinju viņu nomainīt un uzmest krieva Falsiju, vispār ļoti liela iespējamība, ka tas būs viņš un visticamāk dēļ viņa arī tika pieņemts šāds lēmums zinot, ka tulīt būs brīvs, lai Falsija nesavāc.
Un pēc laiciņa Tu varētu raudāt par šādu izvēli

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 13:01, pirms 12 gadiem
United vajag tādu, kuram derīguma termiņš būs daudz vairāk kā 3 gadi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 13:03, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: tu nu gan esi āksts,paskaties kas bija MU pirms Fergija atnākšanas un kas ir tagad,un Fergijs šo līmeni ir noturējis 26gadus,kurš vēl ko tādu iespējis
Ir nauda, ir rezultāti.

     [+] [-]

, 2013-05-08 13:03, pirms 12 gadiem
Beidzot ir noticis tas, par ko visi tik ilgi prātoja un diskutēja, turklāt tas noticis tik pēkšņi.
Domāju, ka labākais variants šobrīd būtu Moijess (65%%, ka tā arī būs). TSO nav ilgtermiņa treneris, Gvardiola vadīs "Bayern, un citus variantus šobrīd neredzu.

  +4 [+] [-]

, 2013-05-08 13:05, pirms 12 gadiem
Sakiet ko gribiet bet Sers Alekss ir leģenda. Visu cieņu un MU gaida lielas pārmaiņas.

     [+] [-]

, 2013-05-08 13:05, pirms 12 gadiem
Visu cienu, izcils treneris!

     [+] [-]

, 2013-05-08 13:07, pirms 12 gadiem
nēēēēēēēēēēēēēēēēēēē ;(

  -2 [+] [-]

, 2013-05-08 13:08, pirms 12 gadiem
Visu cieņu, bet arī sieram ir derīguma termiņš. Kā menedžerim SAF tas ir "notecējis".

  +6 [+] [-]

, 2013-05-08 13:10, pirms 12 gadiem
Liels paldies visu laiku labākajam trenerim pasaulē par 26 gadu ziedošanu smagam darbam kas ir vainagojies ar izciliem panākumiem. Sers Alekss Fergusons ir kļuvis par vienu no kluba simboliem un vienmēr tiks pieminēts kā izcilākais šī kluba treneris.

  +6 [+] [-]

, 2013-05-08 13:12, pirms 12 gadiem
Visu laiku labakais klubu trenneris...Visu cienu paldies par visu ser Aleks...

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 13:12, pirms 12 gadiem
otru šādu treneri pasaules futbols vairs nekad neieraudzīs. ļoti emocionāls brīdis. MU ir jāpaliek britu rokās !

  -2 [+] [-]

, 2013-05-08 13:14, pirms 12 gadiem
bariga13 rakstīja: otru šādu treneri pasaules futbols vairs nekad neieraudzīs. ļoti emocionāls brīdis. MU ir jāpaliek britu rokās !
Labrīt! "United" jau sen kā nav britu rokās Un arī SAF pēc kāda laiciņa vairs nebūs brits.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 13:27, pirms 12 gadiem
nu MU ar treneri būs reālas problēmas, MU neder treneris uz 3-5 sezonām. Līdz ar to kandidātu ir ļoti maz. It kā no profesionalitātes Maurinjo varētu būt viens no galvenajiem kandidātiem, bet viņa imidžs un raksturs neiet kopā ar MU, viņš nav spējīgs (negrib) 10+ gadus vadīt vienu komandu. Es vairāk gribētu redzēt Gvardiolu, viņu es varētu iedomāties kā MU menedžeri, lai gan ar Seru neviens nevar sacensties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 14:08, pirms 12 gadiem
aiziet kā leģenda. Kāds būs atvadu mačs......

  +5 [+] [-]

, 2013-05-08 14:21, pirms 12 gadiem
MU lai izsaka piedāvājumu starkovam

  -2 [+] [-]

, 2013-05-08 14:30, pirms 12 gadiem
kresnais rakstīja: aiziet kā leģenda. Kāds būs atvadu mačs......
Jau bija - pret "Chelsea"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 14:34, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Nedomāju viss,jo Minhene ir ne mazāk prestižs klubs ar kuru viņš nākošos trīs gadus būs Eiropas un Vācijas līderos.....
Turklāt Minhene jau ir gatava Gvardiolas atnākšanai. "Bayern" spēlē tieši tā, lai Pepam nevajadzētu pārāk nopūlēties ar taktisko shēmu maiņu un pārkārtojumiem komandas spēlē. "Bayern" pēdējos gados bijusi kā "otrā Barselona".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 14:58, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Un pēc laiciņa Tu varētu raudāt par šādu izvēli
par ko, kāpēc? domā ka Mourinju noraktu MU?

     [+] [-]

, 2013-05-08 15:00, pirms 12 gadiem
Opā... Tā nu gan laikam ir gada ziņa, vismaz pagaidām.
Mjā, Mourinho?

     [+] [-]

, 2013-05-08 15:11, pirms 12 gadiem
Mourinjo paliks madridē.

     [+] [-]

, 2013-05-08 15:19, pirms 12 gadiem
Manchester United gaida liels, liels izaicinajums - jauns treneris
protams, Fergijs jau paliek kluba padomee...he, tas bus tricky

     [+] [-]

, 2013-05-08 15:35, pirms 12 gadiem
vai tad neizcinija 3 ČL titulus?

     [+] [-]

, 2013-05-08 15:50, pirms 12 gadiem
W W E rakstīja: Labakais treneris pasaulē.
visu laiku labākais treneris pasaulē.
Īstenībā pārsteigums, žēl, otru tādu var neatrast
Pietrūks košļenes un izteicieni
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-08 16:02, pirms 12 gadiem
Visu laiku labakais treneris #Respect.

     [+] [-]

, 2013-05-08 16:12, pirms 12 gadiem
Gigants!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2013-05-08 16:59, pirms 12 gadiem
Protams, ka ir! Kaut vai Mourinju un Pepe. Mourinjo ir 3 CL tituli pie tam ar 3 dažādām komandām. Un Pepe savā īsajā karjerā ir ieguvis gandrīz pusi no kausiem cik Fergijs 30 gadu laikā, tā kā nevajag te fufeli dzīt. Labs treneris, bet ne tuvu - lai sauktu- visu laiku labākais.
B.Mārlija dēls rakstīja: Par viņu labāka nav! Vismaz pagaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 17:37, pirms 12 gadiem
Diez vai ar paldies var pateikties Fergusonam par to, ko viņš ir izdarījis United labā. Vispār šoks pamatīgs, jo negribas ticēt, ka tādas vērtības arī kādreiz beidz savas karjeras. Kā ar futbolistiem, tā arī ar treneriem. Fantastiski sasniegumi Fergusonam, sera tituls vien par to liecina. Darbā ielicis visu savu sirdi un dvēseli.

United tagad sāksies jauna ēra.

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 17:52, pirms 12 gadiem
United bez SAF nepazīstu, vienmēr domāju kāds būs MU, kad nebūs Fergusons, bet nu pozitīvi jau ir tas, ka viņš jau neaiziet pilnībā, tuvumā jau būs un galīgi no sliedēm klubam noskriet jau ar neļaus. Mauriņijo es negribētu par treneri, jā ļoti labs treneris, bet viņu nē. Un pat nedomāju, ka vajag treneri ar skaļu vārdu, iespējams vajag kautko līdzīgu kā Fergusonam, kad viņš sāka savu karjeru, bet divi tādi gadījumi jau nebūs.
Visu cieņu futbola ģēnijs.

  +3 [+] [-]

, 2013-05-08 17:52, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: par ko, kāpēc? domā ka Mourinju noraktu MU?
Ļoti vienkārši. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka Morinju ir labs treneris īstermiņā, bet nav spējis pierādīt sevi augstākajā līmenī ilgākā laika posmā. Viņš ir kā gudra žurka, kura laikus pamet kuģi, kad tas sācis grimt (pat ja ārēji plaisas vēl nav redzamas). TSO nav piemērots "United", un gudrākie kluba līdzjutēji to labi saprot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 18:40, pirms 12 gadiem
Paldies, Ser!!! Unikāls treneris pasaules futbolā!!!

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 18:48, pirms 12 gadiem
Visu cieņu šim vīram, kurš savos 71 gados vēl ir itin sprauns. Labi laiki piedzīvoti SAF vadībā Godam!

     [+] [-]

, 2013-05-08 18:48, pirms 12 gadiem
Gods un cieņa!

     [+] [-]

, 2013-05-08 19:12, pirms 12 gadiem
Neslund rakstīja: Protams, ka ir! Kaut vai Mourinju un Pepe. Mourinjo ir 3 CL tituli pie tam ar 3 dažādām komandām. Un Pepe savā īsajā karjerā ir ieguvis gandrīz pusi no kausiem cik Fergijs 30 gadu laikā, tā kā nevajag te fufeli dzīt. Labs treneris, bet ne tuvu - lai sauktu- visu laiku labākais.
nu nu 3 tituli ar 3 klubiem gan nav

     [+] [-]

, 2013-05-08 19:19, pirms 12 gadiem
Ja Mourinjo ir tāds trača cēlājs, un tās baumas, par to, kā viņš gremdē Real Madrid ir patiesas, tad negribētu, lai viņš arī iznīcinātu MU, lai gan kā treneris man viņš ļoti simpatizē, taču viņam ir arī savas netīrās spēlītes, kas iespējams arī palīdzēja uzvarēt 2 ČL kausu un vēl kaudzi.

Visu cieņu Sir Alex, MU noteikt milzīgs zaudējums.

     [+] [-]

, 2013-05-08 19:21, pirms 12 gadiem
Un vēl viens aspekts, Mourinjo varētu arī turpināt sava elka SAF iesākto

     [+] [-]

, 2013-05-08 19:26, pirms 12 gadiem
Nekro rakstīja: Un vēl viens aspekts, Mourinjo varētu arī turpināt sava elka SAF iesākto
Kāda vēl elka? Drīzāk drauga. Pats Maurs jau ir TSO.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 19:45, pirms 12 gadiem
Izskatās, ka daudzi nevar iebraukt, ar ko SAF ir tik leģendārs. Visus šos trenerus, kurus jūs uzskaitat, viņi ir guvuši panākumus īstermiņā ar īslaicīgi izveidotām superkomandām. SAF ne tikai pacēla United nebijušos augstumos, bet arī sezonu no sezonas guva panākumus. Būt top2 20 gadus pierāda un pasaka visu par SAF.

     [+] [-]

, 2013-05-08 19:55, pirms 12 gadiem
Jaaaa....varu būt priecīgs,ka man ir bijusi tā iespēja pieredzēt šo laiku,kaut arī tik 14gadus,ko valdīja SAF...neabšaubāmi sākas jauna ēra kluba vēsturē.Vai tas bij negaidīti???vairāk nē nekā jā...jo aizdomīgi labus vārdus pēdējā laika posmā Vecais veltīja vienam otram speciālistam...

     [+] [-]

, 2013-05-08 20:23, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ļoti vienkārši. Nav jābūt ģēnijam, lai saprastu, ka Morinju ir labs treneris īstermiņā, bet nav spējis pierādīt sevi augstākajā līmenī ilgākā laika posmā. Viņš ir kā gudra žurka, kura laikus pamet kuģi, kad tas sācis grimt (pat ja ārēji plaisas vēl nav redzamas). TSO nav piemērots "United", un gudrākie kluba līdzjutēji to labi saprot.
piekrītu par to ka viņš ir tāds "žurkas" tipa treneris viņam nepatīk sēdēt vienā vietā ilgi un ja nu kas tā kravā koferus, tāds viņš ir. Bet pa lielam jau visi treneri tādi klaidoņi ir, SAF vienīgais tāds vietu iegulējis Pacels ar MU PL un iespējams ČL un dosies prom, daži gadi jau viņš tur būs, nāks cits.

  +2 [+] [-]

, 2013-05-08 20:44, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: Pacels ar MU PL un iespējams ČL un dosies prom, daži gadi jau viņš tur būs, nāks cits.
Tad izlem pats, ko Tu vēlētos vairāk: a) ātrus panākumus un dominanci, pēc kuras sekotu ilgstoša bedre, b) SAF tipa "United", kura vienmēr bijusi topā, neskatoties uz paaudžu maiņām.
Mēs zinām, kuru variantu izvēlētos "glory-hunters"

     [+] [-]

, 2013-05-08 20:56, pirms 12 gadiem
Nu runājot par TSO skaidrs, ka 90% ja viņš atnāktu, tad strādātu 3-4 gadus. Kaut gan tik viennozīmīgi to teikt arī nevar, jo varbūt ka cilvēks beidzot izdomājis nogruntēties, pa visiem top čempjiem izskraidījies un tā teikt aplis noslēdzies. Otrs variants varētu būt piemēram, ka MU ar SAF gaida kādu bijušo audzēkni - Sulšēru, varbūt vēl kādu, piem. Nevilu un kas zin, varbūt Gigss vai Skoulzs kļūst nākotnē par labiem treneriem. Un tādā gadījumā tieši būtu vajadzīgi tie 3-4 gadi kuros TSO noturētu klubu līmenī kamēr kļūst skaidrība par audzēkņiem. Tomēr kopumā izskatās, ka Mourinjo ies uz Chelsea un lai tur arī iet, un arvien vairāk izskatās, ka jau rīt varētu paziņot par Moiesu kā galveno. Būs interesanti katrā ziņā.

     [+] [-]

, 2013-05-08 20:59, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Tad izlem pats, ko Tu vēlētos vairāk: a) ātrus panākumus un dominanci, pēc kuras sekotu ilgstoša bedre, b) SAF tipa "United", kura vienmēr bijusi topā, neskatoties uz paaudžu maiņām.
Mēs zinām, kuru variantu izvēlētos "glory-hunters"
kāpēc domā, ka būtu ilgstoša bedre? nav jau teikts. Un ko tad es varu vēlēties, kā MU vadība lems tā būs pareizi(laiks rādīs), jebkurā gadījumā interese mazāka nebūs, lai kāds treneris nāktu vietā.
Un ja viņš aizies pie Falsijas, ko tad teiksi par saviem britu mīluļiem,sezonu būs topā un atkal kapāsies par 3vietu un eiropaslīgā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 21:59, pirms 12 gadiem
Pat žēl. Ļoti liels zaudējums Manchester United

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 22:05, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Tieši to cenšos Mudakiem ieskaidrot.Bet CHELSEA viņš der,būs kādus 3-5.gadus,pacels kādus 4-6 kausus un aizlaidīs uz kādu jaunu klubu...
ahahā,4-6 jūs Falsieši tādi optimisti, nu var jau bet...atver acis

  +1 [+] [-]

, 2013-05-08 22:13, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: ahahā,4-6 jūs Falsieši tādi optimisti, nu var jau bet...atver acis
pēc 3 mēnešiem būs jauns kadrs

     [+] [-]

, 2013-05-08 22:17, pirms 12 gadiem
fergusona MU top 11 visu 26 gadu nebūs??
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2013-05-08 23:10, pirms 12 gadiem
Nemiroff rakstīja: kāpēc domā, ka būtu ilgstoša bedre? nav jau teikts. Un ko tad es varu vēlēties, kā MU vadība lems tā būs pareizi(laiks rādīs), jebkurā gadījumā interese mazāka nebūs, lai kāds treneris nāktu vietā.
Un ja viņš aizies pie Falsijas, ko tad teiksi par saviem britu mīluļiem,sezonu būs topā un atkal kapāsies par 3vietu un eiropaslīgā?
Kāpēc ilgstoša? Atliek paskatīties vēsturē. Protams, ilgums vairāk būtu atkarīgs no tā, kurš tiku noalgots par bardaka sakārtošanu. Tomēr īstermiņa risinājumi diezgan nopietni spēj ietekmēt attīstību ilgtermiņā, tas ir tikai loģiski.
Pirmkārt, nezinu, kurš vispār varēja izgudrot tik bērnišķīgu palamu kā "Falsija" (gluži kā "Mudnited"), otrkārt, par "Chelsea" lielāko problēmu uzskatu Ābrama eksistenci. Domāju, ka Londonas klubs ir vienīgais, kurš būtu piemērots TSO, ja viņš beidzot pacenstos arī ilgtermiņā. Patiesībā tieši portugāļa modelis daļēji bija tas, kuram izdevās izcīnīt "Chelsea" pirmo UEFA CL kausu, lai gan, ja Terijs nebūtu paslīdējis, tas būtu izdevies jau krietni ātrāk.

P.S.- Piedod, Vecīt, bet Tu galīgi neizklausies pēc eksperta.

     [+] [-]

, 2013-05-08 23:23, pirms 12 gadiem
Interesē tas, ko manki paķers izvēles priekšā? Mojesu vai TSO? Atstās ilgus gadus piekopto imidžu vai ielaidīsies īslaicīgā un gan jau produktīvā avantūrā, kuras laikā maks būs jāatver plašāk?
Personīgi vēlos beidzot redzēt Mojesu klubā ar plašām finansiālām iespējām.

     [+] [-]

, 2013-05-08 23:24, pirms 12 gadiem
inis rakstīja: Reiz jau īstermiņā ar CHELSEA viņš pacēla 5.kausus...Tā ka paklusē.....
reiz, reiz, reiz, tie bija citi laiki, tagad spēki izlīdzinājušies un nav vairs tik viegli pat lejas daļas komandas paņemt. Un tādus Eiropas kausu ieguvējus ar katru gadu kļūst grūtāk prognozēt, līmenis aug visur.

     [+] [-]

, 2013-05-08 23:32, pirms 12 gadiem
Ja tomēr Mojess, tad iespējams paķers līdzi Fellaini. Lielisks variants, ja Andersonu vasarā nopārdos un Flečers neizārstēs caureju.

     [+] [-]

, 2013-05-08 23:38, pirms 12 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Kāpēc ilgstoša? Atliek paskatīties vēsturē. Protams, ilgums vairāk būtu atkarīgs no tā, kurš tiku noalgots par bardaka sakārtošanu. Tomēr īstermiņa risinājumi diezgan nopietni spēj ietekmēt attīstību ilgtermiņā, tas ir tikai loģiski.
Pirmkārt, nezinu, kurš vispār varēja izgudrot tik bērnišķīgu palamu kā "Falsija" (gluži kā "Mudnited"), otrkārt, par "Chelsea" lielāko problēmu uzskatu Ābrama eksistenci. Domāju, ka Londonas klubs ir vienīgais, kurš būtu piemērots TSO, ja viņš beidzot pacenstos arī ilgtermiņā. Patiesībā tieši portugāļa modelis daļēji bija tas, kuram izdevās izcīnīt "Chelsea" pirmo UEFA CL kausu, lai gan, ja Terijs nebūtu paslīdējis, tas būtu izdevies jau krietni ātrāk.

P.S.- Piedod, Vecīt, bet Tu galīgi neizklausies pēc eksperta.
atkal tu man gribi piedēvēt visādas eksperta tēlus,neesmu un tas nav mērķis, tikai mani viedokļi, kuri tev nepatīk, tas arī viss, cik cilvēku tik viedokļu. Man tavi arī nepatīk, a ko darīt bet tā jau interesanti palasīt katra viedokļus.

     [+] [-]

, 2013-05-09 00:44, pirms 12 gadiem
MU paši paziņojuši, ka cer apstiprināt Moijesu pēc tam, kad SAF oficiāli beigs trenera karjeru.

Premier League - Moyes to replace Ferguson -...

  -2 [+] [-]

, 2013-05-09 01:24, pirms 12 gadiem
Jūs mani sasmīdinājāt.
PILNĪGI VISI
Kāpēc jūs domājat ka MU meklē nākamo Fergusonu, nākamo treneri, kurš sēdēs pie stūres 20 gadus?
Kāpēc jūs domājat ka tādu vispār ir viegli atrast?
Vai jūs nesaprotat, ka MU valde meklēs vnk. iespējami labāko kandidatūru, nevis apzināti domā "vells, šitais varētu uz padsmit gadiem pie mums palikt"

Just wake up ar saviem komentāriem par "šis nav ilgtermiņa treneris utt"
Jo tas, ka jūs nenovērtējat to, ka Sers Alekss Fergusons MU ir/bija tāds fenomens, kuru tā vienkārši un apzināti atkārtot nevar, iespējams, no MU līdzjutēju puses (to, kas te tādi ir) ir nosaucams par trakoti lielu apvainojumu klubam

Analītiķi bāc
Varētu padomāt ka katrs treneris nav savādāks. Komanda mainīsies bez Fergusona. Nebūs tā, ka atnāks cits, viss atkal turpināsies uz tip top un būs nākamais 20-gadnieks

  +1 [+] [-]

, 2013-05-09 01:40, pirms 12 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jūs mani sasmīdinājāt.
PILNĪGI VISI
Kāpēc jūs domājat ka MU meklē nākamo Fergusonu, nākamo treneri, kurš sēdēs pie stūres 20 gadus?
Kāpēc jūs domājat ka tādu vispār ir viegli atrast?
Vai jūs nesaprotat, ka MU valde meklēs vnk. iespējami labāko kandidatūru, nevis apzināti domā "vells, šitais varētu uz padsmit gadiem pie mums palikt"

Just wake up ar saviem komentāriem par "šis nav ilgtermiņa treneris utt"
Jo tas, ka jūs nenovērtējat to, ka Sers Alekss Fergusons MU ir/bija tāds fenomens, kuru tā vienkārši un apzināti atkārtot nevar, iespējams, no MU līdzjutēju puses (to, kas te tādi ir) ir nosaucams par trakoti lielu apvainojumu klubam

Analītiķi bāc
Varētu padomāt ka katrs treneris nav savādāks. Komanda mainīsies bez Fergusona. Nebūs tā, ka atnāks cits, viss atkal turpināsies uz tip top un būs nākamais 20-gadnieks
Pa lielam piekrītu tu tikai laid garām faktu, ka klubs pats saka, ka viņi meklē treneri, kas varētu turpināt klubu vadīt ilgtermiņā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 05:37, pirms 12 gadiem
Visu cienu visu laiku labaakajam trenerim!!!Laiks nestaav uz vietas,katram pienaak savs laiks...,zell kad nesanaaks veel uzspeeleet manai komandai, pret shaa izcilaa trenera vadiitas komandas!Veseliibu un veesu praatu Fergij!

     [+] [-]

, 2013-05-09 09:52, pirms 12 gadiem
Attiecībā uz Moiesu, kāds valodnieks varētu pastāstīt kā pareizi jāraksta viņa uzvārds , lielkākais mīnus ir viņa neesošā pieredze vadot top klubu. Tomēr ir milzīga atšķirība, izspiest maksimumu no komandas, kas ieņem 5-10 vietu un vadīt klubu, kura vienīgais mērķis ir tituli. Citādi, tiešām, viņš ir ļoti labs kandidāts.
ABa rakstīja: Nu runājot par TSO skaidrs, ka 90% ja viņš atnāktu, tad strādātu 3-4 gadus. Kaut gan tik viennozīmīgi to teikt arī nevar, jo varbūt ka cilvēks beidzot izdomājis nogruntēties, pa visiem top čempjiem izskraidījies un tā teikt aplis noslēdzies. Otrs variants varētu būt piemēram, ka MU ar SAF gaida kādu bijušo audzēkni - Sulšēru, varbūt vēl kādu, piem. Nevilu un kas zin, varbūt Gigss vai Skoulzs kļūst nākotnē par labiem treneriem. Un tādā gadījumā tieši būtu vajadzīgi tie 3-4 gadi kuros TSO noturētu klubu līmenī kamēr kļūst skaidrība par audzēkņiem. Tomēr kopumā izskatās, ka Mourinjo ies uz Chelsea un lai tur arī iet, un arvien vairāk izskatās, ka jau rīt varētu paziņot par Moiesu kā galveno. Būs interesanti katrā ziņā.

     [+] [-]

, 2013-05-09 10:46, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: lielkākais mīnus ir viņa neesošā pieredze vadot top klubu. Tomēr ir milzīga atšķirība, izspiest maksimumu no komandas, kas ieņem 5-10 vietu un vadīt klubu, kura vienīgais mērķis ir tituli. Citādi, tiešām, viņš ir ļoti labs kandidāts.
Fērgusonam arī nebija nekāda dižā pieredze kad atnāca uz MU. Moiesam tā tomēr ir lielāka. Turklāt savulaik viņš ir spēlējis ļoti tuvu Mančestrai un palīdzējis pat Bekhema izaugsmē. It kā viņa visas rakstura īpašības atbilst kluba tradīciju turpināšanai, kaut gan protams, vadīt tāda līmeņa klubu ir gandrīz kā nakts pret dienu. Tomēr SAF jau no MU skatuves nekur tālu nepazudīs un vienmēr būs gatavs palīdzēt ar padomiem. Vairāk uztrauc tas, cik pēkšņi viss notika, jo vēl pirms Chelsea spēles SAF stāstīja par nākamās sezonas plāniem un nekas neliecināja ka viņš taisītos prom. Izskatās ka kaut kas pēdējo pāris dienu laikā pēkšņi mainījās un ļoti ceru ka nekas slikts. Varbūt vienkārši Moiess (vai kāds cits) kuru klubs un SAF bija noskatījuši kā mantinieku, pateica vai nu tagad vai nekad. Gan jau drīzumā noskaidrosies kas notika.

     [+] [-]

, 2013-05-09 22:16, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Fērgusonam arī nebija nekāda dižā pieredze kad atnāca uz MU. Moiesam tā tomēr ir lielāka. Turklāt savulaik viņš ir spēlējis ļoti tuvu Mančestrai un palīdzējis pat Bekhema izaugsmē. It kā viņa visas rakstura īpašības atbilst kluba tradīciju turpināšanai, kaut gan protams, vadīt tāda līmeņa klubu ir gandrīz kā nakts pret dienu. Tomēr SAF jau no MU skatuves nekur tālu nepazudīs un vienmēr būs gatavs palīdzēt ar padomiem. Vairāk uztrauc tas, cik pēkšņi viss notika, jo vēl pirms Chelsea spēles SAF stāstīja par nākamās sezonas plāniem un nekas neliecināja ka viņš taisītos prom. Izskatās ka kaut kas pēdējo pāris dienu laikā pēkšņi mainījās un ļoti ceru ka nekas slikts. Varbūt vienkārši Moiess (vai kāds cits) kuru klubs un SAF bija noskatījuši kā mantinieku, pateica vai nu tagad vai nekad. Gan jau drīzumā noskaidrosies kas notika.
Fērgusons ar Aberdeen pārtrauca lielā 2nieka dominanci Skotijā un Eirokausos (UEFA kausā) izsita Minhenes Bayern un finālā pārspēja Madrides Real.
Moizs nav vinnējis pat nevienu no mazsvarīgākajiem kausu turnīriem jeb t.s. mickey mouse cups, turpretī, piemēram, Laudrups savā pirmajā sezonā jau to ir izdarījis. Spēlē par tikšanu FA kausa finālā Evertonai bezcerīgs zaudējums izkrišanas kandidātiem Wigan. Un Moiza pieredze Eirokausos ir minimāla.