Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

"Chelsea" apstājusies, "Arsenal" kļūst par līderi

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

"Chelsea" apstājusies, "Arsenal" kļūst par līderi
Nikolā Anelkā nopelna 11 metru soda sitienu
Foto: AFP/Scanpix

Šodien Anglijas Premjerlīgā 16. kārtā aizvadītas sešas spēles. Čempione Londonas "Chelsea" turpina pamatīgi buksēt, šoreiz savā laukumā nespējot uzveikt Liverpūles "Everton" - 1:1. Par līderi tikmēr kļuvis cits Londonas superklubs "Arsenal", kas savā laukumā ar 2:1 uzvarēja "Fulham".

"Chelsea" (9-2-4) neveiksmes bija ieilgušas - pēdējās Premjerlīgas piecās spēlēs trīs sausi zaudējumi, viens neizšķirts un tikai viena uzvara. Šodien pret Liverpūles "Everton" (3-7-5) beidzot tika cerēts sagaidīt uzvaru. Un atkal nekā... Jau mača sākumā "Chelsea" nepārliecināja, taču 42. minūtē pēc Fila Nevina kļūdas, atspēlējot bumbu atpakaļ, Nikolā Anelkā izskrēja viens pret vienu un viņu notrieca vārtsargs Tims Hovards - 11 metru soda sitiens, taču tikai dzeltenā kartīte Hovardam. 11 metru soda sitienu realizēja Didjē Drogbā, un tiktāl viss bija kārtībā. Taču "Everton" nepadevās. 2. puslaikā kādā epizodē pēc Džeka Rodvela sitiena ar galvu bumba trāpīja pa stabu, savukārt 86. minūtē liverpūlieši panāca izlīdzinājumu. Lieliski individuāli nospēlēja Leitons Beinss, izdarīja centrējumu, Tims Keihils ar galvu iespēlēja vārtu priekšā, kur Žermains Bekfords arī ar galvu pārspēja Petru Čehu - 1:1! Interesantākais, ka atlikušajā laikā "Chelsea" stadionā vairāk uzbruka "Everton" - rezultāts gan vairs nemainījās, 1:1. "Chelsea" neuzvarēja ceturtajā spēlē pēc kārtas, pēdējos sešos mačos tikai viena uzvara. Krīze turpinās.

"Arsenal" (9-2-4) uzņēma "Fulham" (2-9-4), uzvarēja ar 2:1 un kļuva par jauno Premjerlīgas līderi. "Arsenal" spēlēja skaisti un jau 1. puslaikā Arsēna Vengera komandai bija jānokārto droša uzvara. Pēc Andreja Aršavina piespēles 1:0 panāca Samirs Nasri, tomēr pārtraukumā vienības devās pie 1:1 - "Arsenal" citas savas iespējas izšķērdēja, kamēr viena kļūda maksāja vārtus, Diomansijam Kamarā panākot 1:1. Spēle lielgabalniekiem varēja beigties slikti, taču atkal glāba Nasri, 76. minūtē panākot 2:1. Ar šādu rezultātu "Arsenal" tad arī uzvarēja un kļuda par jauno Premjerlīgas līderi.

Vēl vienā mačā "Manchester City" (7-4-4) uzņēma "Bolton" (5-8-2) un uzvarēja ar 1:0. Vienīgos vārtus jau 3. minūtē iesita Karloss Tevess.

Anglijas Premjerlīga, 16. kārta

Datums/LaiksSpēleRezultātsVārtu guvēji
04.12./17:00Arsenal - Fulham2:1 (1:1)(Nasri 14'; 76' - Kamarā 30')
04.12./17:00Birmingham C. - Tottenham H.1:1 (0:1)(Gārdners 81' - Basongs 19')
04.12./17:00Blackburn R. - Wolverhampton W.3:0 (2:0)(Danns 19'; Emerton 43'; Nelsens 55')
04.12./17:00Chelsea - Everton1:1 (1:0)(Drogbā 42' (11m) - Bekfords 86')
04.12./17:00Manchester C. - Bolton W.1:0 (1:0)(Tevess 4')
04.12./17:00Wigan Athletic - Stoke C.2:2 (2:2)(Kolinss 30' (s.v.); Kleverlijs 40' - Huts 18'; Eteringtons 31')
04.12./17:00Blackpool - Manchester U.pārcelta
05.12./15:30West Bromwich A. - Newcastle U.
05.12./18:00Sunderland - West Ham U.
06.12./17:00Liverpool - Aston Villa

Anglijas Premjerlīga

VKomandaSUNZVAP
1.Arsenal 16 102434:18 32
2.Manchester United 15 87035:16 31
3.Chelsea 16 93430:11 30
4.Manchester City 16 85321:12 29
5.Tottenham Hotspur 16 75424:21 26
6.Bolton 16 58328:23 23
7.Stoke City 16 63721:21 21
8.Blackburn 16 63721:25 21
9.Sunderland 15 48319:18 20
10.Newcastle 15 54623:22 19
11.Liverpool 15 54617:19 19
12.Blackpool 15 54623:29 19
13.West Bromwich 15 54620:26 19
14.Birmingham 16 39417:19 18
15.Everton 16 38518:20 17
16.Aston Villa 15 45617:24 17
17.Fulham 16 29516:20 15
18.Wigan 16 36713:28 15
19.West Ham 15 26714:26 12
20.Wolverhampton 16 331017:30 12

Rezultatīvākie futbolisti

VSpēlētājsKomandaVārti
1.D.BerbatovsManchester United11
2.-3.K.TevessManchester City10
2.-3.E.KerolsNewcastle9
4.-6.J.ElmandersBolton8
4.-6.T.KeihilsEverton8
4.-6.S.NasriArsenal8
7.-11.F.MaludāChelsea7
7.-11.K.NolansNewcastle7
7.-11.D.BentsSunderland7
7.-11.M.ŠamaksArsenal7
7.-11.D.DrogbāChelsea7
12.-14.R.van der VārtsTottenham Hotspur6
12.-14.K.DeivissBolton6
12.-14.S.KalūChelsea6

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:28, pirms 14 gadiem
Romis555 rakstīja: nesaprotu, par ko te ir diskusija, MacManamans pusi no otrā puslaika runāja par to, ka v-sargam bija jāparāda sarkanā kartīte
Bet MU faniem jau nekad nebūs miera, vai ne?

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:31, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, manā pusē ir britu prese, bet jūsu - tiešām nezinu kas...varbūt jūsu LOĢISKAIS saprāts? Pat ja būs 50:50 MU fani būs "Chelsea" pretinieku pusē, tas nu ir neapstrīdams fakts
drīzāk ja būtu iedota pendele pirms šīs strīdīgās epizodes,kad bumba tika iespēlēta sodlaukumā Kolu un viņš to palaida garām un trāpīja par roku vienam no Everton aizsargiem,tiesnesim neko nevarētu pārmest
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:33, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: drīzāk ja būtu iedota pendele pirms šīs strīdīgās epizodes,kad bumba tika iespēlēta sodlaukumā Kolu un viņš to palaida garām un trāpīja par roku vinam no Everton aizsargiem,tiesnesim neko nevarētu pārmest
Bija jau vēl pāris "labas" epizodes, bet Anglijā atļauts ir daudz kas tāds, par ko citur soda. Tā kā tā ir jau vispārpieņemta prakse, tad neko nesaku. Arī citām līgām ir savas īpatnības.

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:36, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tak tu kā, Chelsea fans nevari objektīvi spriest.
Bļe pats pirms kāda laika vēl teici, ka penāli nedod, vārtsargs ir kustībā. Ronaldo situācijā tu teici, ka spēlētājs pasita bumbu pats uz priekšu un tāpēc nevajadzētu dot sodu.

Šajā situācijā ir tas pats taču Vārtsargs gāja uz bumbu un Anelkā pasita to garām.



Bet es tev saku 11m tur nebija jādod. Jo, Anelkā varēja apskriet Hovardu.
zinu ka Hose fano tik par divām blicēm...bet pēdējā laikā kaut kādas aizdomas ka pa....

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:39, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Tak tu kā, Chelsea fans nevari objektīvi spriest.
Bļe pats pirms kāda laika vēl teici, ka penāli nedod, vārtsargs ir kustībā. Ronaldo situācijā tu teici, ka spēlētājs pasita bumbu pats uz priekšu un tāpēc nevajadzētu dot sodu.

Šajā situācijā ir tas pats taču Vārtsargs gāja uz bumbu un Anelkā pasita to garām.



Bet es tev saku 11m tur nebija jādod. Jo, Anelkā varēja apskriet Hovardu.
Nē, Ronaldu pārleca pāri Valdesam un izsita bumbu viņam no degungala (nezinu, kā vēl labāk to pateikt). Ar "kustību" biju domājis to, ka vārtsargs jau bija izlēcis pēc bumbas, bet CR7 to izsita pēdējā brīdī. Garām jau viņš bumbu Valdesam nepasita, tā ka pilnīgi citādāka epizode, galīgi nav līdzīga.
Šajā situācijā Hovards mēģināja apturēt Anelkā skrējienu, bet francūzis bija veiklāks, turklāt bumba jau bija viņa rīcībā, kad Nikolā to pasita garām Hovardam, kamēr šis tur mīņājās, pats nespējot izlemt, ko īsti darīt. Varēja kustēties bumbas virzienā, bet neizlēmība un lēnā reakcija maksāja viņam "pendeli". Labi, ka sarkano nedabūja.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:41, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: zinu ka Hose fano tik par divām blicēm...bet pēdējā laikā kaut kādas aizdomas ka pa....
Tas, ka es aizstāvu savu viedokli, vēl nenozīmē, ka es tāpēc vairāk fanoju par vienu, vai otru komandu. Vienkārši nepatīk, ka nesaprot acīmredzamas lietas, turklāt to nesaprot mazākums, kas vien par kaut ko liecina.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nē, Ronaldu pārleca pāri Valdesam un izsita bumbu viņam no degungala (nezinu, kā vēl labāk to pateikt). Ar "kustību" biju domājis to, ka vārtsargs jau bija izlēcis pēc bumbas, bet CR7 to izsita pēdējā brīdī. Garām jau viņš bumbu Valdesam nepasita, tā ka pilnīgi citādāka epizode, galīgi nav līdzīga.
Šajā situācijā Hovards mēģināja apturēt Anelkā skrējienu, bet francūzis bija veiklāks, turklāt bumba jau bija viņa rīcībā, kad Nikolā to pasita garām Hovardam, kamēr šis tur mīņājās, pats nespējot izlemt, ko īsti darīt. Varēja kustēties bumbas virzienā, bet neizlēmība un lēnā reakcija maksāja viņam "pendeli". Labi, ka sarkano nedabūja.
domāju ka metīšu mieru ši diskusijai,bet tu te ar tādām PĒRLĒM bārsties ka vienkārši mirstu aiz smiekliem izsita bumbu no degungala...vai to ir aizliegts darīt...kamēr vārtsargs nav paņēmis bumbu savā kontrolē,tā nepieder viņam un bumba skaitas spēlē

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 20:47, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: domāju ka metīšu mieru ši diskusijai,bet tu te ar tādām PĒRLĒM bārsties ka vienkārši mirstu aiz smiekliem izsita bumbu no degungala...vai to ir aizliegts darīt...kamēr vārtsargs nav paņēmis bumbu savā kontrolē,tā nepieder viņam un bumba skaitas spēlē
Ja nesaproti, tad neņirgājies! Es teicu, ka Valdess jau praktiski bija aizsniedzis bumbu. Bet CR7 paspēja to izsist viņam "no degungala". Viss, cīņas epizode un nekādu pretenziju (kuru arī nebija, ja nu vienīgi no Valdesa puses). Neviens nevienu turklāt nenogāza. Tā bija tīra cīņas epizode.

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:51, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ja nesaproti, tad neņirgājies! Es teicu, ka Valdess jau praktiski bija aizsniedzis bumbu. Bet CR7 paspēja to izsist viņam "no degungala". Viss, cīņas epizode un nekādu pretenziju (kuru arī nebija, ja nu vienīgi no Valdesa puses). Neviens nevienu turklāt nenogāza. Tā bija tīra cīņas epizode.
tātad Valdes bumbu nekontrolēja un cīņā nogāza CR...sodlaukumā .... kas no tā izriet?...penalti

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Stulbs joks, zinot, kāpēc Čeham ir "tankista ķivere".
Es arī neredzēju spēli, no cita lietotāja apraksta aptuveni sapratu, kas notika Čehu. Kehils dabūja sodu? Vai kāds var iemest linku ar video?
Tā kā tu pieminēji vārdu salikumu 'tankista ķivere', man ienāca prātā frāze, ko izteica Jānis Vuguls komentējot CL spēli, kur spēlēja Inter pret Totenhemu. (Kā sauca to futbolistu) tajā spēlē arī bija šī ķivere. Kādā spēles momentā šis Inter spēlētājs bija arī sasmērējis kreklu, un tad komentētāja izteicieni mani pamatīgi sasmīdināja. Kāds atcerās, ko viņš tieši teica?

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:53, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: tātad Valdes bumbu nekontrolēja un cīņā nogāza CR...sodlaukumā kas no tā izriet?...penalti
Neko viņš nenogāza. CR7 jau lēca viņam pāri. Valdes lēca pēc bumbas, kad CR7 vēl pat pieskrējis nebija. Un kurš vēl bez Tevis uzskata, ka tur bija "pendele"? Atkal kārtējais no Taviem izgudrojumiem? Nav jau tā kā par daudz?

     [+] [-]

, 2010-12-04 20:56, pirms 14 gadiem
Video diemžēl nevaru piedāvāt, bet otrreiz nevēlētos redzēt. Šķiet, ka Keihils neko tā arī nedabūja, bet derēja gan kaut ko iedot. Bumba jau bija vārtsargam rokās, kad viņš ar kāju ielidoja Čeham sejā. Zila acs gan bija, bet sākumā izskatījās, ka var būt arī trakāk.

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 20:57, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Neko viņš nenogāza. CR7 jau lēca viņam pāri. Valdes lēca pēc bumbas, kad CR7 vēl pat pieskrējis nebija. Un kurš vēl bez Tevis uzskata, ka tur bija "pendele"? Atkal kārtējais no Taviem izgudrojumiem? Nav jau tā kā par daudz?
labs i Hose pietiks katram mums savs viedoklis un sava taisnība..savi klubi (klubs)pa ko fanojam un protams tie ir LABĀKIE

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 21:00, pirms 14 gadiem
Bronsons rakstīja: labs i Hose pietiks katram mums savs viedoklis un sava taisnība..savi klubi (klubs)pa ko fanojam un protams tie ir LABĀKIE
Ok, viedokļi vienmēr ir vismaz 2 (reizēm arī patiesības), tā ka sporta pēc jau reizēm var padiskutēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:04, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Video diemžēl nevaru piedāvāt, bet otrreiz nevēlētos redzēt. Šķiet, ka Keihils neko tā arī nedabūja, bet derēja gan kaut ko iedot. Bumba jau bija vārtsargam rokās, kad viņš ar kāju ielidoja Čeham sejā. Zila acs gan bija, bet sākumā izskatījās, ka var būt arī trakāk.
Jau no apraksta vien neomulīgi paliek. Jājautā, kur skatījās tiesnesis?!

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:21, pirms 14 gadiem
Mežonīgais putniņš rakstīja: Bet viņa pusē ir Spānijas prese! Kas tavā? :/
"Marca" jau nu noteikti Bet par visu spāņu presi gan nerunā. Praktiski visos mēdijos, kurus pārskatīju, šī epizode nebija pat pieminēta.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-04 21:22, pirms 14 gadiem
portalegri rakstīja: Jau no apraksta vien neomulīgi paliek. Jājautā, kur skatījās tiesnesis?!
Viens vārds: Anglija.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-04 21:25, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nekā tamlīdzīga. Tīra "pendele" (pats teci "apskriet")
ak dievs.. tak glorij hunter vienreiz apslāpsti. viss sportacentrs par tevi jau smejas. Vienmēr tev ir taisnība, par visu. Vnm centies kko iebilst, ka neesi glory hunters un tavas komandas nopelna tikai pamatotas pendeles, bet pretiniekiem tiek iedotas vnm nepamatotas. Varbūt vienkārši aiztaisies vienreiz..

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 21:27, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ok, viedokļi vienmēr ir vismaz 2 (reizēm arī patiesības), tā ka sporta pēc jau reizēm var padiskutēt.
tu nemāki diskutēt. Paties. Vienmēr uzskati, ka tikai tev ir taisnība un neesmu tevi redzējis NEKAD piekāpjamies jebkādā diskusijā. Nekas tevi nespēj pārliecināt domāt savādāk.

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:31, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: ak dievs.. tak glorij hunter vienreiz apslāpsti. viss sportacentrs par tevi jau smejas. Vienmēr tev ir taisnība, par visu. Vnm centies kko iebilst, ka neesi glory hunters un tavas komandas nopelna tikai pamatotas pendeles, bet pretiniekiem tiek iedotas vnm nepamatotas. Varbūt vienkārši aiztaisies vienreiz..
Nezinu, no kuras alas Tu esi izlīdis, bet redzams, ka jebkuram "Dinamo" fanam ir augstāks IQ par Tavējo. Nekā personīga, bet labāk lasi, nevis komentē...nu, tā kā līdz šim esi darījis

  -2 [+] [-]

, 2010-12-04 21:34, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Nezinu, no kuras alas Tu esi izlīdis, bet redzams, ka jebkuram "Dinamo" fanam ir augstāks IQ par Tavējo. Nekā personīga, bet labāk lasi, nevis komentē...nu, tā kā līdz šim esi darījis
Vismaz tu nepārsteidz. Uzreiz kkādi uzbrukumi citam cilvēkam, kuru nekad neesi pazinis un nekad nepazīsi(es ļoti ceru). Tavi apvainojumi man tieši parāda tavu IQ - kāds tas ir, spried pats.

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:36, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: tu nemāki diskutēt. Paties. Vienmēr uzskati, ka tikai tev ir taisnība un neesmu tevi redzējis NEKAD piekāpjamies jebkādā diskusijā. Nekas tevi nespēj pārliecināt domāt savādāk.
Tak ļaujiet cilvēkam izteikt viedokli, tas taču nav aizliegts. Nepatīk nelasi, problēma atrisināta

  +1 [+] [-]

, 2010-12-04 21:36, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: Vismaz tu nepārsteidz. Uzreiz kkādi uzbrukumi citam cilvēkam, kuru nekad neesi pazinis un nekad nepazīsi(es ļoti ceru). Tavi apvainojumi man tieši parāda tavu IQ - kāds tas ir, spried pats.
Ne jau es Tevi saukāju par "glory-hunter". Pieļauju, ka Tu pat nezini, kas tas tāds ir. Labāk paskaties pats uz savu "baļķi" acī Tā pat kā es nepazīstu Tevi, Tu nepazīsti mani, draudziņ

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:43, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Ne jau es Tevi saukāju par "glory-hunter". Pieļauju, ka Tu pat nezini, kas tas tāds ir. Labāk paskaties pats uz savu "baļķi" acī Tā pat kā es nepazīstu Tevi, Tu nepazīsti mani, draudziņ
jā, tādēļ, ka es tevi nepazīstu, es nespriežu par tavām prāta spējām. Bet kādas gan tās var būt, ja 1., ko tu dari , ir uzbrauc otram. Bet es vnk esmu novērojis, ka tu te par katru klubu fano un tu tāds ļoti uzstājīgs esi. Atkārtoju. Nekad tu neesi atzinis, ka tev nav bijusi taisnība. Vienmēr centīsies grābt kkādus argumentus, lai tikai pierādītu, ka tev ir taisnība. Kvai runājot par diskutablajām pendelēm. Tu vienmēr vari pateikt - 100% pendele vai 100% tīri nospēlēts

     [+] [-]

, 2010-12-04 21:49, pirms 14 gadiem
mighty_arch rakstīja: jā, tādēļ, ka es tevi nepazīstu, es nespriežu par tavām prāta spējām. Bet kādas gan tās var būt, ja 1., ko tu dari , ir uzbrauc otram. Bet es vnk esmu novērojis, ka tu te par katru klubu fano un tu tāds ļoti uzstājīgs esi. Atkārtoju. Nekad tu neesi atzinis, ka tev nav bijusi taisnība. Vienmēr centīsies grābt kkādus argumentus, lai tikai pierādītu, ka tev ir taisnība. Kvai runājot par diskutablajām pendelēm. Tu vienmēr vari pateikt - 100% pendele vai 100% tīri nospēlēts
Es varu pateikt savu viedokli, jo man tāds vienmēr ir. Un es diskutēju galvenokārt tikai tad, ja jūtu, ka man ir taisnība. Ja taisnība ir otram, tad es zinu, ka viņam ir taisnība un nav par ko diskutēt. Ja reizēm ir gadījies, ka man nav taisnība, tad es to nebaidos atzīt, neesmu jau mazs bērns.
Es kādam uzbraucu tikai tad, ja 1) viņš par mani atklāti ņirgājas, 2) viņa izteikumi ir uzteikti muļķīgi, 3) viņš ar mani runā izteikti agresīvā manierē. Ar normāliem cilvēkiem es runāju pieklājīgi un bez kaut kādiem abpusējiem apvainojumiem.

  -4 [+] [-]

, 2010-12-04 21:53, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Es varu pateikt savu viedokli, jo man tāds vienmēr ir. Un es diskutēju galvenokārt tikai tad, ja jūtu, ka man ir taisnība. Ja taisnība ir otram, tad es zinu, ka viņam ir taisnība un nav par ko diskutēt. Ja reizēm ir gadījies, ka man nav taisnība, tad es to nebaidos atzīt, neesmu jau mazs bērns.
Es kādam uzbraucu tikai tad, ja 1) viņš par mani atklāti ņirgājas, 2) viņa izteikumi ir uzteikti muļķīgi, 3) viņš ar mani runā izteikti agresīvā manierē. Ar normāliem cilvēkiem es runāju pieklājīgi un bez kaut kādiem abpusējiem apvainojumiem.
Labi atbildēji.

Keep GOing chelsea the same way!

     [+] [-]

, 2010-12-04 23:04, pirms 14 gadiem
Kā jau teicu angļiem pašiem viedoklis īsti nav un Mcmanamana izteikumi neesot bijuši tik ļoti kategoriski par 11m:

Yeah, as Steve McManaman pointed out on the coverage I was watching, it was hardly a straightforward penalty decision. Anelka's first touch was poor and I doubt he would have gotten a second, and he ran straight into Howard from several yards away.

     [+] [-]

, 2010-12-04 23:25, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: "Chelsea" izskatījās labi, bet ne aizsardzībā.
Sūds par punktiem, ka tik Čehs sveiks un vesels! Viss ir labs, kas labi beidzas! Vismaz Keihils atvainojās, bet nu kaut kas Ozijam aizgāja ciet tajā epizodē. MVP - Kleitons Beinss.
Jūties ļoti asprātīgs? Dažam jau daudz nevajag.. Pat laba spēlētāja vārdu nevari uzrakstīt, jo tas taču ir anglis! Nez ko viņi Taviem senčiem nodarījuši, ka tāds naids?

     [+] [-]

, 2010-12-05 12:24, pirms 14 gadiem
johoho rakstīja: Jūties ļoti asprātīgs? Dažam jau daudz nevajag.. Pat laba spēlētāja vārdu nevari uzrakstīt, jo tas taču ir anglis! Nez ko viņi Taviem senčiem nodarījuši, ka tāds naids?
Par ko Tu runā? Tev viss labi? Kļūdīties ir cilvēcīgi. Tu taču esi galīgi slims! Nu, uzrakstīju "Leitona" vietā "Kleitons", kaut kāda pasaules traģēdija notikusi? Es tak nevaru zināt visiem EPL spēlētājiem vārdus; kā dzirdēju tā arī rakstīju. Protams, paldies par labojumu! Tagad zināšu, bet nu tas jau ir Tavā garā - uzreiz pārspīlēt. Tu jau sāc izklausīties pēc tiem slimajiem Vīzentāla centra aktīvistiem, kuri pat bērnu grāmatiņā varētu saskatīt antisemītismu (tikai līdzība).

p.s.- Iesaku Tev Tavus jau tā retos komentārus izmantot lietderīgāk un biežāk paust pašam savu viedokli, nevis tikai cepties par kaut ko un komentēt citus.

     [+] [-]

, 2010-12-05 15:24, pirms 14 gadiem
Hose Girtinho rakstīja: Par ko Tu runā? Tev viss labi? Kļūdīties ir cilvēcīgi. Tu taču esi galīgi slims! Nu, uzrakstīju "Leitona" vietā "Kleitons", kaut kāda pasaules traģēdija notikusi? Es tak nevaru zināt visiem EPL spēlētājiem vārdus; kā dzirdēju tā arī rakstīju. Protams, paldies par labojumu! Tagad zināšu, bet nu tas jau ir Tavā garā - uzreiz pārspīlēt. Tu jau sāc izklausīties pēc tiem slimajiem Vīzentāla centra aktīvistiem, kuri pat bērnu grāmatiņā varētu saskatīt antisemītismu (tikai līdzība).

p.s.- Iesaku Tev Tavus jau tā retos komentārus izmantot lietderīgāk un biežāk paust pašam savu viedokli, nevis tikai cepties par kaut ko un komentēt citus.
Nomierinies. Nav jau tik traki kā Tev šķiet. Un līdz tam centram man ir diezgan tālu. Varbūt arī esmu slims [nezinu - pie ārsta neesmu bijis un jūtos labi] - Tev, kā speciālistam visās jomās, tas labāk redzams. Bet man vismaz nav tādas slimības kā ''anglofobija''. Atšķirībā no Tevis. PS Ieteikt Tu vari savai meitenei vai vecmāmiņai - varbūt viņas Tevi uzklausīs. Ar šo arī mūsu nelielo dialogu beidzu. Droši vien līdz Tavam nākošajam nepamatotajam uzbraucienam angļiem. Un kaut kas man liek domāt, ka ilgi nebūs jāgaida...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-05 20:29, pirms 14 gadiem
portalegri rakstīja: Es arī neredzēju spēli, no cita lietotāja apraksta aptuveni sapratu, kas notika Čehu. Kehils dabūja sodu? Vai kāds var iemest linku ar video?
Tā kā tu pieminēji vārdu salikumu 'tankista ķivere', man ienāca prātā frāze, ko izteica Jānis Vuguls komentējot CL spēli, kur spēlēja Inter pret Totenhemu. (Kā sauca to futbolistu) tajā spēlē arī bija šī ķivere. Kādā spēles momentā šis Inter spēlētājs bija arī sasmērējis kreklu, un tad komentētāja izteicieni mani pamatīgi sasmīdināja. Kāds atcerās, ko viņš tieši teica?
man liekas ka tu runā par Chivu