Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2896, Did:0, useCase: 3

broky nosaukts par 2023. gada 10. labāko spēlētāju pasaulē

Rolands Eliņš

broky nosaukts par 2023. gada 10. labāko spēlētāju pasaulē
Helvijs broky Saukants. Foto: HLTV

Latvijas esportists Helvijs broky Saukants izpelnījies atzinību datorspēles CS2 gada balvu sadalījumu, tiekot novērtēts kā portāla HLTV 2023. gada 10. labākais spēlētājs.

broky pasaules individuālajā rangā, kurā tiek iekļauti gada 20 labākie spēlētāji, debitēja pirms diviem gadiem, kad ieguva 20. vietu. 2022. gadā viņš uzstādīja jaunu rekordu un tika atzīts par sesto labāko spēlētāju pasaulē. Tagad broky gada rangā iekļauts trešo reizi pēc kārtas.

2023. gada rangā Latvijas esportista vieta gan ir zemāka nekā pirms gada, un viņš nosaukts kā gada 10. labākais spēlētājs.

Aizvadītajā gadā broky kopā ar "FaZe" komandu uzvarēja četros augsta līmeņa turnīros, turklāt ar uzvaru pavasarī "Pro League Season 17" nokārtoja "Grand Slam" sasniegumu, kurā lielākā daļa darba gan bija paveikta jau 2022. gadā.

"FaZe" izdevās lielisks jaunās CS2 ēras sākums - broky komanda piedalījās piecos turnīros, trijos no tiem uzvarot un divos iekļūstot fināla. broky divos uzvarētajos turnīros izcēlās ar EVP apbalvojumu, ko viņš pirms tam bija ieguvis arī Parīzes "Major", gada lielākajā turnīrā, kur viņa komanda apstājās ceturtdaļfinālā.

"Mans mērķis 2024. gadā būtu panākt, lai komandai nav tik daudz spēļu, kurās var piedzīvot sirdstrieku," portālam HLTV sacīja Saukants. "Kā komandai mums 2023. gads bija labs, dažas uzvaras turnīros un vairāki labi "play-off", taču vienmēr ir iespējams labāk. Savukārt man individuāli būtu mērķis kļūt disciplinētākam. Personīgi man 2023. gads bija viens no sliktākajiem, domājot par mentālo un fizisko veselību."

Kā raksta HLTV, broky desmito vietu izpelnījās ar saviem nopelniem "FaZe" uzvarās, kurās viņš tika uzskatīts par vienu no svarīgākajiem spēlētājiem, kā arī ar individuālajiem sasniegumiem - pieciem EVP ("Īpaši vērtīgs spēlētājs") apbalvojumiem, turklāt divos turnīros broky palika otrajā vietā MVP balsojumā.

"Es domāju, ka palikšana 10. vietā man ir pārāk zemu. Es tēmēju uz 1. vietu, bet vienmēr jau ir iespēja to paveikt nākamgad," portālam HLTV sacīja broky.

HLTV gada 20 labākos spēlētājus izziņo pakāpeniski, katru dienu nosaucot nākamās vietas ieguvēju. Līdz ar broky iegūto desmito vietu atlicis nosaukt vēl deviņus labākos, taču jau šobrīd var puslīdz droši paredzēt, ka šogad viņu vidū nebūs otra Latvijas elites CS2 esportista Mareka YEKINDAR Gaļinska, kura pārstāvētā komanda "Liquid" aizvadīja pārmaiņām bagātu gadu.

YEKINDAR iepriekš tika nosaukts kā 8. labākais spēlētājs 2021. gadā un 15. labākais 2022. gadā.

Izmantotie resursi:
https://www.hltv.org/news/37897/top...

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:07, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To funkyz

https://www.livestrong.com/article/557141-do-mentally-draining-activities-burn-calories/
Uz ātro iemetot jautājumu google, esportists sesijas (hz, cik tas ilgi) laikā nodedzina 540 kalorijas, kamaniņu braucēji (jo pa skeletonu visiem pajāt un neatradu datus), stundu braucot nodedzina - sievietes 530 kalorijas, vīrieši 620. Jautājums paliek, cik gara ir tā sesijas.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:08, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Es piekritīšu Tavam argumentam viena gadījumā..ja Tu piekritīsi, ka, ja Tu kaut reizi dzīvē lietoji alu, tad Tu sevi uzskati par alkoholiķi.
Cilvēks kurš reizi dzīvē uzspēlējis NFS:MW neliks avatarā 20 gadus vecas spēles personāžu.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:11, pirms 8 mēnešiem
DoOrDie rakstīja: Tad pie visām masu apšaudēm kas notiek pasaulē vaino videospēles ?
Nee, bet kada morāle ir sportacentram šito reklamēt ?

  +1 [+] [-]

, 2024-01-07 21:12, pirms 8 mēnešiem
To DoOrDie

Nē, viņš saka, ka cs nav tāds aktivitātes veids, kuru būtu japopularizē. Pirmkārt dēļ sēdošā dzīvesveida

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:17, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: is not, for example, listed as an independent disorder in the current (fifth: DSM 5) edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) of the American Psychiatric Association

https://www.lsm.lv/raksts/zinas/latvija/27.10.2023-5500-stundu-vienas-speles-vara-jana-cina-ar-videospelu-atkaribu.a529324/
Kāpēc Tu izmanto vienu teikumu, lai man oponētu, kamēr pats raksts izskaidro visu arī tālāk, ka šeit tiek pieslēgta tā pati smadzeņu daļa kas ir pieslēdzas pie jubkuras citas atkarības?
Jā, katram tā robeža ir cita. Viens var noskriet 3 kilometrus 18 minūtēs, citam pietiks ar 12 minūtēm un cits var skriet un skriet. Šajā gadījumā visam jāpieiet individuāli.

Kas attiecas uz spēli, es nesaku, ka tā nevar būt atkarība un Tevis piedāvātajā stāstā Jānim ir problēma, labi, ka viņš to saprata un prata atrast palīdzību. Taču pats stāsts jau norāda uz to ka tur arī ir bijusi azartspēļu atkarība, kas visu ir pasliktinājusi, skumji, ka apkārtējie un vecāki tam nav pievērsuši uzmanību.

Arī augstas klases sportisti, par kuriem Tev tā patīk runāt ir bijuši daļēji atkarīgi no sporta, tas pats Ronaldo, cik daudz viņš strādā pie savas spēles un sporta zālē. Nesen izlasīju Andre Agassi grāmatu, viņa tēvs ir spiedis viņu spēlēt. Kā pats Agassi izteicās, ka tenisu ir ienīdis principā jau kopš bērnības un tādas bērnības jau viņam nemaz nav bijis. Karjeras norietā muguras sāpes ir bijušas tik milzīgas, ka spēlējis tikai uz adatām.

Atkārtošu to ko teicu iepriekš, nav svarīgi, kas ir tavs elks, ir svarīgi ko Tu pats dari.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:17, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Nē, viņš saka, ka cs nav tāds aktivitātes veids, kuru būtu japopularizē. Pirmkārt dēļ sēdošā dzīvesveida
O jā, cilvēki kuri lasa šo portālu pirmo reizi dzīvē uzzināja kas ir cs.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:17, pirms 8 mēnešiem
To DoOrDie

Tu vari tēlot jebkādu psihologu, es pat necentīšos Tevi pārliecināt...

Es saku tā...kas par daudz, tas par skādi...videospēles nav problēma...problēma ir tad, kad videospēles aizēno visu pārējo.. es spēlēju videospēles, bet man nekad nebija problēmas pateikt stop un iet taisīt mājasdarbus, sportot utt. Tā arī ir robeža starp hobiju un atkarību.

Vari neticēt, bet tā ir Tava problēma.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:17, pirms 8 mēnešiem
Jo jaunāka paaudze nāk ,jo švakāka tā ir ,tas ir fakts,.bet te toek uzslavēta sēdēsana pie datora par ieveribas cienigu sportu

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:21, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Tu vari tēlot jebkādu psihologu, es pat necentīšos Tevi pārliecināt...

Es saku tā...kas par daudz, tas par skādi...videospēles nav problēma...problēma ir tad, kad videospēles aizēno visu pārējo.. es spēlēju videospēles, bet man nekad nebija problēmas pateikt stop un iet taisīt mājasdarbus, sportot utt. Tā arī ir robeža starp hobiju un atkarību.

Vari neticēt, bet tā ir Tava problēma.
Redzi, šeit arī ir tā robeža starp saprātīgu spēlēšanu un atkarību. Cilvēks var spēlēt un nebūt atkarīgs, pats taču arī to apliecini.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:27, pirms 8 mēnešiem
To TinderDtae

Nē viss ir vienkāršāk, es pajautāju, vai sporta atkarībā ir iekļauta slimību klasifikatora...Tu atsūtīji lieku.. es atradu, ka ne, nav. Viss. Un ja Tu biji pietiekami uzmanīgs, tad Tu izlasiji, ka sis jautajums ir neviennozimigs. Un ir liela starpība starp prof sportistu, kad ar to peļņa naudu, un Jāni Bērziņu kurš noskrien 2 km ar 8km hpace. Un katrs Jāņa kilometrs ir veselīgāks par stundu nospēlēta cs..ja vien viņš nav broky un nepilna miljonu.

Otrkārt, savā argumentācija es vispār nerunāju par prof sportistiem. Vispār. Es runāju par sabiedrības limeni.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:29, pirms 8 mēnešiem
To DoOrDie

Nu klausies ne visi, kuri dzer ir alkoholiķi.. bet pie mums taču raksta, ka alkohola lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai....sports ir par veselību.un esports nav.

     [+] [-]

, 2024-01-07 21:41, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To TinderDtae

Nē viss ir vienkāršāk, es pajautāju, vai sporta atkarībā ir iekļauta slimību klasifikatora...Tu atsūtīji lieku.. es atradu, ka ne, nav. Viss. Un ja Tu biji pietiekami uzmanīgs, tad Tu izlasiji, ka sis jautajums ir neviennozimigs. Un ir liela starpība starp prof sportistu, kad ar to peļņa naudu, un Jāni Bērziņu kurš noskrien 2 km ar 8km hpace. Un katrs Jāņa kilometrs ir veselīgāks par stundu nospēlēta cs..ja vien viņš nav broky un nepilna miljonu.

Otrkārt, savā argumentācija es vispār nerunāju par prof sportistiem. Vispār. Es runāju par sabiedrības limeni.
Man šķiet, ka cīnoties 3 vai 4 frontēs Tu esi vispār pazaudējis pavedienu, tam ko es cenšos pateikt.

Nu tad jautājums par sportu - tad tā nav atkarība vai neviennozīmīgs jautājums? Jo Tu jau pats piedāvā abus variantus savā rakstītajā

Pats sāki pīt iekšā "lielos sportistus" kā elkus un piemērus tam, kas ir veselīgāk, bet skatoties dziļāk uz šiem piemēriem Tu pats saki, ka Tev tas nav vajadzīgs. Visi sportisti ir apsēsti lai būtu labākie savā sporta veidā, ne jau velti tik daudziem ir tik grūti aiziet. Vai tas ir piemērs, kas jāņem kādam jaunietim kurš vēl tikai attīstās?

Jā, jautājums vai sports var būt atkarība, protams, ka ir neviennozīmīgs, sākot jau ar to ka cik tad kurš var izturēt, vai tā skriešana, vai uzspēlēt futbolu tikai tā pat vien.

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:02, pirms 8 mēnešiem
To TinderDtae

Tātad skaidroju...bērnībā es fanoju par Oliveru Kānu...es kolekcionēju viņa kreklus. Tieši tādēļ es katru dienu dauzījos pagalmā, stāvēju vārtos...tad bija kāds periods, kad trenējos BSP Ditton. Vienlaicīgi es labi sapratu, ka savu dzīvi nesaistišu ar futbolu..un tomēr, es vienmēr varēju saglabāt labu formu. Tur arī ir tā loģika...lai spēlētu futbolu Tev ir jāskrien, jādauza bumba...lai spēlētu prof esportā..tavs pamata insruments ir dators klaviatūra un pele. Bez variantiem.
Ar prof sportistiem ir savādāk...daudzi viņi peļņa limakus..un viņi labi zina, ka lai tālāk to darītu Tev ir jābūt labākajām...un tur arī ir visa lieta, kad Tu runāji par sporta atkarību...Tu manuprāt teici par Ronaldo un Agassi. A kāpēc viņi, nevis Jānis Bērziņš no Skrundas? Tāpēc, ka abi peļņa naudu un zina kā to darīt. Tāpēc videjam cilvēkam tā atkarībā no sporta būs ļoti retos gadījumus..
Arī tagad pēc hokeja bronzas un baša džekinies trenēties..un pat ja neviens no viņiem nenospeles nevienu prof spēli...no veselības viedokļa tas nav slikti...tas ir daudz labāk, nekā tad, ja viņi sēdētu pie datorspēlēm. ..vismaz daudziem nebūs izteiktas aptaukošanās un visu ar to saistīto problēmu.

A pret esportu man nav nekādu iebildumu.. lūdzu.. tikai ne sporta portālā..

Un visbeidzot mtz08 arguments par cs ka sportu ir ļoti spēcīgs...tātad mēs fanojam par to, kā teroristi un pretterorisma vienības mēģina viens otru nogalināt, minēt objektus/atminēt bumbas...tu respektīvi sportu simbolizē spēlē, kurā ir jaspridzina objekti un jātaisa headsoti? Tad sanāk, ka karu var arī uzskatīt par...sportu....ja jā...es saprotu, ka vardarbīgu videospēļu, filmu ir daudz...bet viena lieta ir skatīties, spēlēt savas mājas...otrā lieta ir fanot par headsotu vai...nu...teroraktu...viņam tas ir spēcīgs arguments.

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:39, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Nu klausies ne visi, kuri dzer ir alkoholiķi.. bet pie mums taču raksta, ka alkohola lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai....sports ir par veselību.un esports nav.
paklausies kaut vienu pro sportista interviju,tur nav nekāda veselība! visi pēc karjeras beigām ir salauzti un ar traumām,kas vecumdienās nebūs tās ērtākās.. paskriet vakarā pa mežu vai uzmest bumbu pa grozu tas nav sports,bet hobijs.. nejauc banānu ar caurumu!

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:45, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To TinderDtae

Tātad skaidroju...bērnībā es fanoju par Oliveru Kānu...es kolekcionēju viņa kreklus. Tieši tādēļ es katru dienu dauzījos pagalmā, stāvēju vārtos...tad bija kāds periods, kad trenējos BSP Ditton. Vienlaicīgi es labi sapratu, ka savu dzīvi nesaistišu ar futbolu..un tomēr, es vienmēr varēju saglabāt labu formu. Tur arī ir tā loģika...lai spēlētu futbolu Tev ir jāskrien, jādauza bumba...lai spēlētu prof esportā..tavs pamata insruments ir dators klaviatūra un pele. Bez variantiem.
Ar prof sportistiem ir savādāk...daudzi viņi peļņa limakus..un viņi labi zina, ka lai tālāk to darītu Tev ir jābūt labākajām...un tur arī ir visa lieta, kad Tu runāji par sporta atkarību...Tu manuprāt teici par Ronaldo un Agassi. A kāpēc viņi, nevis Jānis Bērziņš no Skrundas? Tāpēc, ka abi peļņa naudu un zina kā to darīt. Tāpēc videjam cilvēkam tā atkarībā no sporta būs ļoti retos gadījumus..
Arī tagad pēc hokeja bronzas un baša džekinies trenēties..un pat ja neviens no viņiem nenospeles nevienu prof spēli...no veselības viedokļa tas nav slikti...tas ir daudz labāk, nekā tad, ja viņi sēdētu pie datorspēlēm. ..vismaz daudziem nebūs izteiktas aptaukošanās un visu ar to saistīto problēmu.

A pret esportu man nav nekādu iebildumu.. lūdzu.. tikai ne sporta portālā..

Un visbeidzot mtz08 arguments par cs ka sportu ir ļoti spēcīgs...tātad mēs fanojam par to, kā teroristi un pretterorisma vienības mēģina viens otru nogalināt, minēt objektus/atminēt bumbas...tu respektīvi sportu simbolizē spēlē, kurā ir jaspridzina objekti un jātaisa headsoti? Tad sanāk, ka karu var arī uzskatīt par...sportu....ja jā...es saprotu, ka vardarbīgu videospēļu, filmu ir daudz...bet viena lieta ir skatīties, spēlēt savas mājas...otrā lieta ir fanot par headsotu vai...nu...teroraktu...viņam tas ir spēcīgs arguments.
pēdējai piebildei - lai arī kādi tev ir bijuši argumenti, kurus no vienas puses arī var saprast, tad nu ar fanošanu tu pilnīgi iebraauci auzās, jo savā būtībā ir vienādi tupi skatīties, kā džeki šauj viens otram galvā datorspēlē un kā spārda bumbu. Visa izklaide ir pelēkajai masai, lai izklaidētu vienkāršo tautu un nav pilnīgi nekāda atšķirība vai pievienotās vērtības, vai fano par futbolu, cs, lady gada vai teātri.

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:48, pirms 8 mēnešiem
shmopsis rakstīja: paklausies kaut vienu pro sportista interviju,tur nav nekāda veselība! visi pēc karjeras beigām ir salauzti un ar traumām,kas vecumdienās nebūs tās ērtākās.. paskriet vakarā pa mežu vai uzmest bumbu pa grozu tas nav sports,bet hobijs.. nejauc banānu ar caurumu!
Nevajag pat profesionālais sports, bet jebkurš grūtais fiziskais darbs- 30 gadus no vietas!
Japānā ir ļoti daudz aizstāts fiziskais darbs un dzīvo visilgāk no visiem!

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:49, pirms 8 mēnešiem
Dienvidkoreja, Japāna- valstis ar augstāko tehnoloģiju līmeni un transportu!

     [+] [-]

, 2024-01-07 22:54, pirms 8 mēnešiem
Shmopsi,

Es uz profilu sportistiem nelieku akcentu. Cik reizes ir jāsaka, lai saprastu? Prof sportisti ir atsevišķa kategorija par kuru es nerunāju. Es runāju par sportu ka veselīga dzīvesveida sastāvdaļu sabiedrībā.

Otrkārt, hobijs nav konkrēts apzimejums. Tas var nozīmēt jebkuru aktivitāti. Par hobiju var būt ceļošana, kolekcionēšana, grāmatu lasīšana. Jebkas. Tādēļ jebkurš var pateikt "mans hobijs ir sports"...ja Tu trīs reizes nedēļā noskrien piecīti...tu vari to nosaukt kā gribi , tikai ko tas maina?

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:02, pirms 8 mēnešiem
Esports nav vainīgs, ka paaudžu sadarbība fiziskās aktivitātēs ir kūtra. No mazbērniem līdz viņu vecvecākiem!(tas ir galvenais iemesls, ne kāds cits)!
Skolas, sporta skolas nevar iedot uzreiz vairākas paaudzes!

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:30, pirms 8 mēnešiem
To funkyz

Nē, Tu kļūdies...kārtējo reizi. Ja Tu sēdi arēnā un meklē izklaidi...tad Tev ir vienalga ko Tu redzi...gladiatoru cīņas, Lady Gaga koncertu utt. Ja Tu esi tas sportists uz kuru skatās, tad, visticamāk, Tavs motivators vairs nebūs izklaide, bet kaut kas cits...slava, nauda utt... Ja Tu neesi nedz skatītājs, nedz sportists uz kuru skatās, bet vienkārši Rīga skrien 3 km Tu diez vai meklē tas pašas emocijas ka arēnā, pie TV, vai slavu...Tev atkal būs cita motivācija un cits pienesums.

Un ja mēs skatāmies uz sportu, nevis kā izklaidi, bet gan aktivitāti, kurā Tu pats piedalies, tad uzdod sev vienu vienkāršu jautājumu...

Tātad CS ir sports..kurā viens no Taviem uzdevumiem ir virtuālajā vidē nogalināt savus oponentus vai uzspridzināt/ neitralizēt iepriekš ievietotu bumbu.

Atver olimpiskos principus un vērtības un padomā, cik lielā mērā šīs aktivitātes tām atbilst.

Es saprotu, ka visinteresantākā sporta spēle būtu Squad games īstenošana reālajā dzīvē vai gladiatoru cīņu atjaunošana...bet mēs taču kā sabiedrība attīstāmies un mums tomēr kaut kādiem principiem ir jābūt, nē?

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:40, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Nu klausies ne visi, kuri dzer ir alkoholiķi.. bet pie mums taču raksta, ka alkohola lietošana ir kaitīga Jūsu veselībai....sports ir par veselību.un esports nav.
Pārmērīga alkohola lietošana*

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:46, pirms 8 mēnešiem
To datmons...

Nav skaidrs par kādu tieši paaudžu sadarbību Tu runā? Tipa tēvs aicinās dēlu kopā skriet krosus? Nu...laba ideja..

Vēl arī variants nepopularizēt sporta portālos dofamīna stimulējošo aktivitāti, īpaši runājot par to, ka tajā iesaistoties, vari kļūt par miljonāru (burtiski sedot krēslā).

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:49, pirms 8 mēnešiem
To DoOrDie

Gadījumā, ja lasi industrijas pārstāvju komentārus. Veselības ministrijas viedoklis Tevi interesē?

     [+] [-]

, 2024-01-07 23:50, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To datmons...

Nav skaidrs par kādu tieši paaudžu sadarbību Tu runā? Tipa tēvs aicinās dēlu kopā skriet krosus? Nu...laba ideja..

Vēl arī variants nepopularizēt sporta portālos dofamīna stimulējošo aktivitāti, īpaši runājot par to, ka tajā iesaistoties, vari kļūt par miljonāru (burtiski sedot krēslā).
Vectēvs dzer, pīpē, nenodarbojas ar fiziskām aktivitātēm- ´labs piemērs mazdēlam!´

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:03, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To funkyz

Nē, Tu kļūdies...kārtējo reizi. Ja Tu sēdi arēnā un meklē izklaidi...tad Tev ir vienalga ko Tu redzi...gladiatoru cīņas, Lady Gaga koncertu utt. Ja Tu esi tas sportists uz kuru skatās, tad, visticamāk, Tavs motivators vairs nebūs izklaide, bet kaut kas cits...slava, nauda utt... Ja Tu neesi nedz skatītājs, nedz sportists uz kuru skatās, bet vienkārši Rīga skrien 3 km Tu diez vai meklē tas pašas emocijas ka arēnā, pie TV, vai slavu...Tev atkal būs cita motivācija un cits pienesums.

Un ja mēs skatāmies uz sportu, nevis kā izklaidi, bet gan aktivitāti, kurā Tu pats piedalies, tad uzdod sev vienu vienkāršu jautājumu...

Tātad CS ir sports..kurā viens no Taviem uzdevumiem ir virtuālajā vidē nogalināt savus oponentus vai uzspridzināt/ neitralizēt iepriekš ievietotu bumbu.

Atver olimpiskos principus un vērtības un padomā, cik lielā mērā šīs aktivitātes tām atbilst.

Es saprotu, ka visinteresantākā sporta spēle būtu Squad games īstenošana reālajā dzīvē vai gladiatoru cīņu atjaunošana...bet mēs taču kā sabiedrība attīstāmies un mums tomēr kaut kādiem principiem ir jābūt, nē?
kā tu spēj tik vājprātīgi lēkāt pa tēmām turpu šurpu atpakaļ? Es atbildēju tavam tekstam par fanošanu par headshotu ar to, ka pašā būtībā nav pilnīgi nekādas atšķirības, par ko fanot, jo fanošana pati par sevi ir strādnieku kārtas izklaide, kas nenes nekādu labumu, uz ko tu uzraksti kaut ko, ko es vispār nesaprotu, pieminot kādu, kurš skrien 3km, tu vispār saprotu, ko tu raksti? jo, ja jā, tu tāds esi vienīgais.

Tāpat tu esi aizpeldējis pavisam arī tālākajā tekstā, tev liekas, ka tur realitātē kāds skrien un šauj pa kādu vai atbalsta terorismu vai vēl nez ko? CS spēlēšana olimpiskajiem principiem atbilst daudz vairāk kā tāds futbols, kurā tu lec kājās labi zinot, ka vari otram džekam kājas izšķaidīt, kas manā izpratnē attīstības ziņā ir daudz tuvāk gladiātoru cīņām kā cs rambāšana.
Ja vēl sākumā no šīs sarunas bija kaut kāda jēga un interese padiskutēt, tad tagad jau tu tā peldi, ka 3x jāpārlasa, lai mēģinātu tavu domu vispār izvilkt.

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:07, pirms 8 mēnešiem
funkyz rakstīja: kā tu spēj tik vājprātīgi lēkāt pa tēmām turpu šurpu atpakaļ? Es atbildēju tavam tekstam par fanošanu par headshotu ar to, ka pašā būtībā nav pilnīgi nekādas atšķirības, par ko fanot, jo fanošana pati par sevi ir strādnieku kārtas izklaide, kas nenes nekādu labumu, uz ko tu uzraksti kaut ko, ko es vispār nesaprotu, pieminot kādu, kurš skrien 3km, tu vispār saprotu, ko tu raksti? jo, ja jā, tu tāds esi vienīgais.

Tāpat tu esi aizpeldējis pavisam arī tālākajā tekstā, tev liekas, ka tur realitātē kāds skrien un šauj pa kādu vai atbalsta terorismu vai vēl nez ko? CS spēlēšana olimpiskajiem principiem atbilst daudz vairāk kā tāds futbols, kurā tu lec kājās labi zinot, ka vari otram džekam kājas izšķaidīt, kas manā izpratnē attīstības ziņā ir daudz tuvāk gladiātoru cīņām kā cs rambāšana.
Ja vēl sākumā no šīs sarunas bija kaut kāda jēga un interese padiskutēt, tad tagad jau tu tā peldi, ka 3x jāpārlasa, lai mēģinātu tavu domu vispār izvilkt.
Ar lekšanu otram kājās tu veido labāku sabiedrību

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:12, pirms 8 mēnešiem
Datmons....

Redzi, ne visiem ir jāiet uz sporta zālēm...ne visiem ir jāskrien...ne visi var skriet...daudziem cilvēkiem ikdienas režīms ir pietiekams sevis uzturēšanai formā...piemēram, cilvēki, kuri veic fizisko darbu.....kad strādā fiziski ir vieglāk sasniegt 5k soļu robežu, nekā sēžot pie biroja galda. Protams, kā jau pats teici, fiziskais darbs ne vienmēr ļauj saglabāt veselību. Bet tas ir cits stāsts.

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:12, pirms 8 mēnešiem
Patiesībā ko vectēvs varētu stāstīt savam mazdēlam, ka pirms 40 gadiem viņš dzēra katru dienu, leca kājās futbolā, vai spēlēja esportu ir kādas būtiskas atšķirības?
Viens ir litrabols, viens sports, cits esports!

Vai gadījumā nebūs konkrētais piemērs uz doto brīdi? Mazdēls darīs to pašu vai darīs pilnīgi pretējo?

Es piemēram darīju pilnīgi pretējo!

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:13, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: Datmons....

Redzi, ne visiem ir jāiet uz sporta zālēm...ne visiem ir jāskrien...ne visi var skriet...daudziem cilvēkiem ikdienas režīms ir pietiekams sevis uzturēšanai formā...piemēram, cilvēki, kuri veic fizisko darbu.....kad strādā fiziski ir vieglāk sasniegt 5k soļu robežu, nekā sēžot pie biroja galda. Protams, kā jau pats teici, fiziskais darbs ne vienmēr ļauj saglabāt veselību. Bet tas ir cits stāsts.
Kā tu zini, ka esportists neveic ikdienā 5t soļu?

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:20, pirms 8 mēnešiem
Realitātē katrs dzīvo savos burbuļos un nevajag domāt, ka tavs burbulis ir tas labākais. Auditorija pati novērtē tos burbuļus vai tiek spiesta novērtēt tos burbuļus vai arī tie ir vienīgie burbuļi, kas ir pieejami.

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:29, pirms 8 mēnešiem
To funkyz...

Tu varbūt nedaudz piekusi? Visā sarunas gaitā..jau no pēcpusdienas...es runāju par sportu kā veselīgas sabiedrības svarīgu elementu... tieši tādēļ es nerunāju par sportu kā izklaidi, jo skatoties uz citiem veselīgāks nebūsi...Tev pašam ir kaut kas jādara...es rakstīju, ka sports mudina cilvēkus kustēties un būt aktīvam..

Līdz šim brīdim saprati?

Un ja mēs uz sportu skatāmies, nevis kā uz izklaidi pie popkorna, bet gan kā uz kustību, kuras mērķis ir veicināt t.sk mieru, saticību toleranci pret citiem un pasaulē kopumā, tad cs neatbilst sporta pazīmēm...tā ir videospēle, bet ne sports...

Piemēram viens no sporta diplomātijas uzdevumiem ir caur dažādām programmām veicināt pozitīvu ietekmi uz sabiedrībām, kuras skārusi nabadzība, konflikti, citas sociālās problēmas..

Lai Tev būtu skaidrāk...es, piemēram, iedomājos kā var kaut vai daļēji realizēt šos mērķus caur to pašu futbolu... bet, piemēram, man ir ļoti grutibsaprastbka ar CS varētu panākt šos mērķus nosacītais Dienvidsudanā vai Afganistānā....

Tagad ir vieglāk saprotams?

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:48, pirms 8 mēnešiem
Labi, dāmas un kungi...

Šodiena pagāja garās sarunas. Man patika. Es saprotu, ka mēs neatradām nekādus kopsaucejus...varbūt arī nevajag. Katram ir savs viedoklis, bet paldies par Jūsu laiku un viedokļi.

Lai Jums mierīga nakts un laba atpūta. Arlabunakti.

     [+] [-]

, 2024-01-08 00:51, pirms 8 mēnešiem
Vārbūt nevajag dzīvot rozā brillēs uz futbolu vai kādu citu sporta veidu, bet ar noņemtām rozā brillēm uz esportu!
Rozā brilles jānoņem abiem un tad var izdarīt secinājumus.

     [+] [-]

, 2024-01-08 06:52, pirms 8 mēnešiem
mtz08 rakstīja: Varbut kads Saemā lai ierosina ,lai bērniem SPORTA stundās māca spēlēt CS???
Tas vadoties pēc jūsu logikas.
Piekrītu pilnīgi šiem komentāriem par šo tirliņu sportu. Šo vispār nedrīkst saukt par sportu, un rakstiem par šo būtu jābūt pie izklaides ziņām.

     [+] [-]

, 2024-01-08 10:20, pirms 8 mēnešiem
RAZOR rakstīja: To DoOrDie

Gadījumā, ja lasi industrijas pārstāvju komentārus. Veselības ministrijas viedoklis Tevi interesē?
Pēc šī man viss skaidrs, biji pirmais kurš skrēja potēties. Cepti kartupeļi izraisa vēzi, tos arī neēd ?