Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:14, Did:0, useCase: 3
Autors: Toms Mālmeisters

Trīs zvaigžņu balvā dominē 3x3 izlase, gada sportists Lasmanis, sportiste Graudiņa

Trīs zvaigžņu balvā dominē 3x3 izlase, gada sportists Lasmanis, sportiste Graudiņa
Nauris Miezis, Raimonds Feldmanis, Edgars Krūmiņš. Foto: olimpiade.lv

Šodien tika paziņoti ''Trīs zvaigžņu balvas'' laureāti. Piecās no 11 nominācijām laurus plūca 3x3 olimpiskā zelta komanda un tās pārstāvji. Par gada sportistu atzina Kārli Lasmani, bet gada sportisti pludmales volejbolisti Tīnu Graudiņu.

NominācijaUzvarētājsSporta veids
Gada izrāviens sportā3x3 basketbola izlasebasketbols
Gada notikums sportā3x3 basketbolistu zelta medaļas Tokijas OSbasketbols
Gada sporta federācijaLatvijas Volejbola federācijavolejbols
Gada sporta pašvaldībaValmieras novada pašvaldība
Gada trenerisRaimonds Feldmanisbasketbols
Gada sporta komandaLatvijas volejbola izlasevolejbols
Gada sporta komanda individuālajos sportos3x3 basketbola izlasebasketbols
Paralimpiskais sportistsRihards Snikusjāšanas sports
Gada sportists tehniskajos veidosAndžejs Ļebedevsspīdvejs
Gada sportisteTīna Graudiņapludmales volejbols
Gada sportistsKārlis Pauls Lasmanisbasketbols
Gada sporta skolotājsGita Pērkone
Mūža ieguldījumsVisvaldis Freidenfelds

• Pirms gada par gada sportistu atzina Mairi Briedi, bet sportisti distanču slēpotāju Patrīciju Eiduku.

• Ja pirms gada dominēja Mairis Briedis ar uzvaru Supersērijas finālā, tad 2021. gadā par spilgtākajiem sportistiem atzīti 3x3 basketbola izlases basketbolisti, kuri uzvarēja piecās no 11 nominācijām.

• 3x3 basketbola komanda tika atzīta par gada izrāvienu un gada komandu individuālajos sporta veidos, bet Raimonds Feldmanis saņēma gada trenera atzinību. Tikmēr izcīnītās zelta medaļas Tokijas olimpiskajās spēlēs tika noteikts kā gada notikums sportā.

• Par gada sportistu kļuva 3x3 basketbola zelta metiena īpašnieks olimpiskajās spēlēs Kārlis Pauls Lasmanis. Kategorijā vēl bija iekļauti bokseris Mairis Briedis, svarcēlājs Artūrs Plēsnieks un Lasmaņa komandas biedrs Agnis Čavars.

• Savukārt gada sportistes titulu saņēma pludmales volejboliste Tīna Graudiņa, kura kopā ar Anastasiju Kravčenoku Tokijas olimpiskajās spēlēs izcīnīja ceturto vietu. Graudiņa apsteidza citas nominantes – komandas biedreni Kravčenoku, biatlonisti Baibu Bendiku, cīkstoni Anastasiju Grigorjevu un tenisisti Aļonu Ostapenko.

• Otro gadu pēc kārtas par gada komandu atzina Latvijas volejbola izlasi, bet federāciju – Latvijas Volejbola federāciju. Volejbola vīriešu izlase 2021. gadā pēc ilgāka pārtraukuma startēja Eiropas čempionātā, izkļūstot no apakšgrupas.

• Par gada paralimpisko sportistu kļuva jātnieks Rihards Snikus, kurš Tokijas paralimpiskajās spēlēs izcīnīja divas sudraba medaļas. Savukārt par tehnisko sporta veida labāko atzina spīdvejistu Andžeju Ļebedevu.

• Balvu ieguvēji tika noteikti balsojumā, kuru veidoja trīs kategorijas – tautas balsojums (50%), akreditēto sporta žurnālistu balsojums (25%) un LOK, LPK un LSFP izraudzīto sportistu balsojums (25%).


Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 21:29, pirms 3 gadiem
Bez pārsteigumiem, vienīgi voleja izlases vietā es liktu 3x3 komandu.
, 2022-01-08 21:31, pirms 3 gadiem
3x3 komanda nez kāpēc pie individuālajām komandām, Graudiņai/Kravčenokai nozaga balvu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 21:37, pirms 3 gadiem
3×3 jebal es tādu sporta veidu. Pazors basketam nekas vairāk.
, 2022-01-08 21:43, pirms 3 gadiem
ansons13 rakstīja: 3×3 jebal es tādu sporta veidu. Pazors basketam nekas vairāk.
Kad tevi paņemtu 3x3 vot tad būtu pazors!
, 2022-01-08 21:50, pirms 3 gadiem
Principā visus ķieģeļus varēja atdot 3x3. Nu izņemot paralimpisko un varbūt vēl sieviešu sadaļu.
Kaut kāds bēdīgs tas pasākums man liekas salīdzinot ar iepriekšējo balvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 21:59, pirms 3 gadiem
Labi ka Bertānu vēl neielika kaut kur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:06, pirms 3 gadiem
Brāļus Šicus taču arī jādala atsevišķi, ja reiz bīčmeiteņu duetu aptaujas rīkotāji ar resnu un sūdainu cirvi pārskaldīja uz pusēm.
, 2022-01-08 22:09, pirms 3 gadiem
goliat rakstīja: Bez pārsteigumiem, vienīgi voleja izlases vietā es liktu 3x3 komandu.
Tas ko tu uzrakstīji, ir tas pats, kas Metallica, U2 vai Depeche Mode vietā tu klausītos lēto afroamerikāņu getto repu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:20, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tas ko tu uzrakstīji, ir tas pats, kas Metallica, U2 vai Depeche Mode vietā tu klausītos lēto afroamerikāņu getto repu
Tavam bratanam Tjomam viss ok? Viņam arī patika Depeche Mode un riebās pērtiķu ritmi.
, 2022-01-08 22:20, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Visus parnem popsa!
Popsa un estrāde ir bijusi visos laikos un tas nav lielākais ļaunums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:26, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tavam bratanam Tjomam viss ok? Viņam arī patika Depeche Mode un riebās pērtiķu ritmi.
Pērtiķu ritmi, it sevišķi mūsdienu, nepatīk, bet pērtiķu melodijas un mūzika ir pieņemami, piemēram, blūzs, regejs, džezs... Vai tas pats Boney M...Te arī ir atšķīrība starp mani un Tjomu. Vai viņam viss ir ok, prasi viņam pats.
, 2022-01-08 22:29, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Kad shie abi raksta, man juuk kursh ir kursh. Geografiski it ka 2 puslodes - viens Latgoles miesta, otrs franku oazee bet tik daudz kopiga.

Izskatas artemijam tomer kkadi suudi ir, tada kluseshana nav jau tikai smaga zapoja del.
Ka tik Aldīts nenostučī, ka Maltā slēpjas aizdomīgi cilvēki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:33, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Ko ta Funis Brediks, kadas 8 rindas izspiedis un aizies gulet. Tas jau nebus karaa gajejs
No sava kambara uzstročīs pāris vēstules. Tā un tā, zinu, kur atrodas bīstams rasists un islamofobs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:38, pirms 3 gadiem
varoņi, kur maskas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:40, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Shis portaals droshibnieku rangaa varetu but turpat kur latvijcu futbola izlase, tatad pagrabaa. Te vari pirst un dirzt ko gribi, visiem pajat. Artemisu sen vareja sashnoret par visiem vina neegeru izteikumiem, bet kaa jau teicu visiem shis portals pajat. Redz abrams iepirda delfos un dabuja nosacito. Cita svara kategorija. Bet nu ir labojies, es taadu istenu negeru kampanu redzeju tikai tad kad islandes vikingi mauca ec 2016!!!
Acīmredzot te apgrozās tikai goda vīri, kas neies savus biedrus stučīt.
, 2022-01-08 22:41, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nu ja Artemiss neizpeldes uz os koksu paraugdemonstrejumiem, tad gan ir jamekle vina numurs augsha!!!
Varbūt guł franku zemee norakts?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:44, pirms 3 gadiem
Sakiet ko gribat,bet Graudiņi iedot šo balvu,tas nav pareizi.Kravčenoka bija baigais enkurs?Daudz sliktāka par Graudiņu?"gudrie" balvas devēji tikai rada nevajadzīgu konkurenci starp sportistēm,un vietu konfliktam.Tad varēja iedot balvu,piemēram,Andrim Šicam.Par Lasmani ir līdzīgi,bet,tur vēl varu saprast,kaut arī Miezis nebija sliktāks
, 2022-01-08 22:45, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Kas ta vinu raks, viens Latgoles alkaans nositas ar vina miseni. Tur drizak japeta franku jurisdikcija, te mums iet cauri a varbut tur ne.
Domā būrī iemests?
, 2022-01-08 22:45, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tadi kaa Funis Brediks un Namgejs Bocmanis.
Droši vien skatās, kas to zajavu uzrakstījis. Ja es būtu ments un saņemtu bredika iesniegumu dzejas formā, nezinu vai sāktu kaut ko izmeklēt. Izmestu miskastē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:46, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Droši vien skatās, kas to zajavu uzrakstījis. Ja es būtu ments un saņemtu bredika iesniegumu dzejas formā, nezinu vai sāktu kaut ko izmeklēt. Droši vien izmestu miskastē.
Kurš ir brediks?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:47, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kurš ir brediks?
Viens pedagogs no Berģiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:47, pirms 3 gadiem
Vincents Lekavalieris rakstīja: Iedo pasukat
Ej tu di…, smirdīgais pe..k!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:49, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viens pedagogs no Berģiem.
Funis ir pedagogs??? Tas tak ir garīgi slims
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:50, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Funis ir pedagogs??? Tas tak ir garīgi slims
Nu jā, pastrādā tu 20g sākumskolā. Tur katrs durkā nonāks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:51, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu jā, pastrādā tu 20g sākumskolā. Tur katrs durkā nonāks.
Tas nu ir gan skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:52, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Pamatskola. Lidz 9. klasei tomer.
Tas baigi neko nemaina. Man pat šķiet, ka pubertātes sistie pamatskolnieki ir vēl trakāks variants.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 22:55, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet tiem var kaut ko ieskalot, 3. klasniekam kas knapi rakstit prot neiestastisi ka 9. maijs ir nevis Eiropas diena bet Uzvaras diena!!!
No tiem jau arī var pa saulīti ar dūri dabūt- na tec botān, na tev ģinamkas maika.
, 2022-01-08 22:57, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: No tiem jau arī var pa saulīti ar dūri dabūt- na tec botān, na tev ģinamkas maika.
Botāns un ģinamkas maika ir kaut kas nesavienojams Botāni pārsvarā ir heiteri, nevis fuņi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:00, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet tiem var kaut ko ieskalot, 3. klasniekam kas knapi rakstit prot neiestastisi ka 9. maijs ir nevis Eiropas diena bet Uzvaras diena!!!
Tas jau vairāk pēc Pernama un Saxsona izklausās nevis fuņa. Funis drīzāk mēģinātu iegalvot, ka 9. maijs ir diena, kad Ģinamka parakstīja līgumu ar to un to, kurš pēc tam iemeta tik un tik ripas un tik un tik mačus sēdēja tribīnēs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:01, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Botāns un ģinamkas maika ir kaut kas nesavienojams Botāni pārsvarā ir heiteri, nevis fuņi...
Mana pieredze par to neliecina.
, 2022-01-08 23:02, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet nu cilveki ir tiesham divaini, vizuali sakarigam un iespejams pat normali komunicejosham kadram nepateiksi ka vinsh pa dziivi ir autists un psihiski nelidzsvarots kaa funis brediks! Dzivojam brinumu laikmeta, internets dara savu
Ja neskaita, ka staigā izbalējušā un biksēs sabāztā dinamo krekliņā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:05, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Jenots un saxons bija pat sakarigi un spriestspejigi kadri kas diezgan gudri trolleja un provoceja. Funis ir cita zorte, visas kartis seit izklaaja tapec par vina debilismu shaubu vairs nav. Varbut ari taa, iespejams ir radijis mazajiem labakos dinamo golus pats sezhot krekla, aizbildinajums - visa gada viela iznemta, laiks atputai.
Man skola taa bija
Es Saxonu atceros, kā apmēram tādu, kā tagad ir mrmaybe latvijabest un vienu brīdi arī pernams bija palicis - nhl - naktssargu un plastamasas līga, latvieši lohi, jeņķi lohi - vot krievi, tie the best. Neko gudru tur neredz. Ja nu vienīgi mērķis nav vienkārši pakacināt.
, 2022-01-08 23:06, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ja neskaita, ka staigā izbalējušā un biksēs sabāztā dinamo krekliņā.
Labāk ir sabāzts biksēs krekls, nekā platās reperu bikšeles un džemperis ar afrogetto kapuci uz tukšās boškas!
, 2022-01-08 23:06, pirms 3 gadiem
A kas šitā par balvu vispār? Un vai Graudiņa ir labāka par Kravčenoku?
, 2022-01-08 23:07, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Labāk ir sabāzts biksēs krekls, nekā platās reperu bikšeles un džemperis ar afrogetto kapuci uz tukšās boškas!
Krekls jā, bet ne jau sporta krekliņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:08, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Labāk ir sabāzts biksēs krekls, nekā platās reperu bikšeles un džemperis ar afrogetto kapuci uz tukšās boškas!
Kapuce uz galvas, galīgi nav afro izgudrojums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:09, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nu man skiet tas bija abrams, vientulais vilks. Monologs, reizem zem gradiem vaaja diskusija. Bet banu atrauties nespeja vairakus gadus.
Tagad jau arī ir pāris kadri, kas taisa tādu mēslu, bet pat brīdinājums ir brīnums. Tas pats pernams pēc atgriešanās, brīžiem mauc galīgāko sūdu, bet 1x tik brīdinājumu norāva. Nemaz nerunājot par vēl dažiem kadriem. Kamēr citus, kā ierauga bloķē
, 2022-01-08 23:11, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kapuce uz galvas, galīgi nav afro izgudrojums.
Kapucim ir sava loma un funkcija apģērbā. Ja tas tiek pielietots ārpus domātām funkcijām, kā tas ir musdienās un it sevišķi vasarā, saulainā un karstā laikā, tas nozīmē neko citu, kā nēģeru atdarināšanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:12, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Dzinsas un gjinamas kreklinsh. Kadi varianti?
Nekāda vaina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:14, pirms 3 gadiem
Tas onāntālijs tak ir tjoma!
, 2022-01-08 23:14, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Dzinsas un maika ir ok? Vnk ilgi nekas nav Balta cilveka kodeksa ierakstits, jazina
Kāpēc ne? Vairāk nekā 50 gadus tas ir ok, kādas tev pretenzijas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:17, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kapucim ir sava loma un funkcija apģērbā. Ja tas tiek pielietots ārpus domātām funkcijām, kā tas ir musdienās un it sevišķi vasarā, saulainā un karstā laikā, tas nozīmē neko citu, kā nēģeru atdarināšanu.
Kapučdžemperi ieviesa kā tu saki ar funkciju un lomuj pagājušā gadsimta sākumā - sportistiem un strādniekiem, lai aizsargātu no laikapstākļu sekām. Pēc tam 70. gados to sāka izmantot grafitī "mākslinieki", dīdžeji, gopņiki un hip hop mākslinieki. Vel nedaudz vēlāk "hūdijs" bija modē starp skeitbordistiem un pankiem. Skatoties vēsturiski neģeriem un hūdijiem ir krietni mazāka saistība, kā tu tagad raudi.
, 2022-01-08 23:18, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kāpēc ne? Vairāk nekā 50 gadus tas ir ok, kādas tev pretenzijas?
Tas tak ir pabiru apģērbs. Normāli cilvēki nēsā auduma bikses un žaketi.
, 2022-01-08 23:18, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Te ir personalijas un smagsvari. Enkurs kursh raksta konkretu huynu to dara tikai nba topikos un pamata pec dalasas spelem, tapec ari vinam lauj spamot un smirdet. Kapec? Hvz
To es arī nesaprotu. Vēl jau ir Namejs. To laikam nebano tikai tapēc, ka eks autors. Viņa teksti brīžiem sit pušu visus trollēnus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:18, pirms 3 gadiem
Kur vislabāk šķērsot Ķīnas robežu? Vajadzētu tikt uz hokeju. Paņemsim bronzu!
Pa mežiem, protams!
, 2022-01-08 23:18, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Kapučdžemperi ieviesa kā tu saki ar funkciju un lomuj pagājušā gadsimta sākumā - sportistiem un strādniekiem, lai aizsargātu no laikapstākļu sekām. Pēc tam 70. gados to sāka izmantot grafitī "mākslinieki", dīdžeji, gopņiki un hip hop mākslinieki. Vel nedaudz vēlāk "hūdijs" bija modē starp skeitbordistiem un pankiem. Skatoties vēsturiski neģeriem un hūdijiem ir krietni mazāka saistība, kā tu tagad raudi.
Kur tu manu raudienu saskati?
, 2022-01-08 23:19, pirms 3 gadiem
Vincents Lekavalieris rakstīja: Varbūt tev ir penis ko iedot pazīst?
Gaidi Dinamo rakstus, tur tev būs plaša klientūra.
, 2022-01-08 23:20, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tas tak ir pabiru apģērbs. Normāli cilvēki nēsā auduma bikses un žaketi.
Galvenais ka ir ērti un praktiski, kam nepatīk lai neskatās!
, 2022-01-08 23:21, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Galvenais ka ir ērti un praktiski, kam nepatīk lai neskatās!
Nu ja, var arī pliks staigāt
, 2022-01-08 23:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: To es arī nesaprotu. Vēl jau ir Namejs. To laikam nebano tikai tapēc, ka eks autors. Viņa teksti brīžiem sit pušu visus trollēnus.
Viņam vispār ir dzelzs pašapziņa, ko var tikai apskaust. Tas, ka daudznozaru eksperts tērē savu laiku muļķiem , tas ir skaidrs pats par sevi. Taču īpaši patika, kad viņš Ostapenko nosauca par resnu sivēnmāti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:22, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Kur tu manu raudienu saskati?
Kuram tad te hūdijs ir "nēģeru atdarināšana". A varbūt panku vai gopņiku atdarināšana? Sirdī skeiteris. Bet nē, tev redz hūdijs ir ļaunuma simbols - uzvilkšu vasarā hūdiju būšu white nigga.
, 2022-01-08 23:22, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Viņam vispār ir dzelzs pašapziņa, ko var tikai apskaust. Tas, ka daudznozaru eksperts tērē savu laiku muļķiem , tas ir skaidrs pats par sevi. Taču īpaši patika, kad viņš Ostapenko nosauca par resnu sivēnmāti.
Par, ko tādu viņam bija jābūt smagam banam... Dončičs jau viņam arī ir resnais Pončiks...
, 2022-01-08 23:24, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tas ir kkads pasaules brinums, vinu vareja izbanot kadas 15 000 reizhu bet visiem rokas par isu. Tas patiesiba parada shi portala profesionalitati - 0.

Es agrak cepu profilus un mani banoja bez neviena komenta, vnk pec username. Ko parkapu?
Nejautā man. Te ar komentāriem ir tāds bardaks, ka brīžiem gribas domāt, ka tiešām SC vadība domā, ka katrs kliks atnes milzu piķi nevis, ka tiek vērtēti unikālie kliki, ko ar zema līmeņa kontentu viņi zaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:25, pirms 3 gadiem
ko Ļebedevs šogad paveica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:27, pirms 3 gadiem
Ja mēs decembrī 2022. nebūsim uz skatuves, kaut kas te nav pareizi! Sportu dzen uz priekšu tikai un vienīgi zinoši experti!
, 2022-01-08 23:27, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Labi Artemiss, vari neslepties, esi atmaskots. Nu beidz akstities, tavu rokrakstu pat aklais salasitu
Jā, nav smuki tā āzēt vecos cīņu biedrus.
, 2022-01-08 23:28, pirms 3 gadiem
nekas personīgs pret Tīnu vai Kārli, abi izcili sportisiti, bet kā var nominēt gada sportistu no komandas sporta veida... Tad Nastja un pārējie 3x3 komandas pārstāvji sliktāk nostartēja. tur tā žūrija ir patālu no sporta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:29, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Labi Artemiss, vari neslepties, esi atmaskots. Nu beidz akstities, tavu rokrakstu pat aklais salasitu
Dulls, kas dulls, retorisks jautājums, ja es ir Artemiss, kāpēc mans profils vēl joprojām nav nobanots?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:31, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Dulls, kas dulls, retorisks jautājums, ja es ir Artemiss, kāpēc mans profils vēl joprojām nav nobanots?
Tāpēc ka pagaidaam veel neraksti rupjiibas par negeriem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:33, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Dulls, kas dulls, retorisks jautājums, ja es ir Artemiss, kāpēc mans profils vēl joprojām nav nobanots?
Aneti nebloķēja pusgadu, ja ne ilgāk. Vājš arguments
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:34, pirms 3 gadiem
Kā tur teica? Ja izskatās kā pīle, pēkšķ kā pīle, tad visticamāk tā arī ir pīle.
, 2022-01-08 23:34, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tāpēc ka pagaidaam veel neraksti rupjiibas par negeriem
Tjoma pēdējo reizi bija decembra beigās, ja nemaldos, neko tādu neuzrakstīja, banu norāva uzreiz, tieši tāpat, kā Birojs ar sniegavīriem un krasiļņikiem...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:37, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tjoma pēdējo reizi bija decembra beigās, ja nemaldos, neko tādu neuzrakstīja, banu norāva uzreiz, tieši tāpat, kā Birojs ar sniegavīriem un krasiļņikiem...
Rūpīgi pieraksti visus Tjomas darbus? Izlida āža kāja. Vai tū.., vai
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:39, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet nu pareiz, tu jau nezini kaa kameru ieslegt, paprasi klaveniekam
A moš šis ir kļavenieka 2. profils. To jau arī sāk pabloķēt. Kļavenieks vienu brīdi ar sāka pārņemt Ķomas stiliņu ne velti šo par Ķomas dēlu iesauca.
, 2022-01-08 23:41, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Kā tur teica? Ja izskatās kā pīle, pēkšķ kā pīle, tad visticamāk tā arī ir pīle.
teiktu, ka viens pret viens, bet smailiju nav, tas rada aizdomīgu.. man liekas, ka tjoma fiziski nav spējīgs uzrakstīt komentāru, kā minimums aiz katra teikuma neiegrūžot rēcošo smailiju, nu līdzīgi, kā vidējais gopņiks nevar trīs vārdus kopā salikt bez "pļe"

šis būs kkāds 'brother from another mother', tā tak stāsta, ka mums visiem esot kkur dvēseles radinieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: teiktu, ka viens pret viens, bet smailiju nav, tas rada aizdomīgu.. man liekas, ka tjoma fiziski nav spējīgs uzrakstīt komentāru, kā minimums aiz katra teikuma neiegrūžot rēcošo smailiju, nu līdzīgi, kā vidējais gopņiks nevar trīs vārdus kopā salikt bez "pļe"

šis būs kkāds 'brother from another mother', tā tak stāsta, ka mums visiem esot kkur dvēseles radinieki.
Kabačus nolasīji? Labdien
, 2022-01-08 23:42, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: teiktu, ka viens pret viens, bet smailiju nav, tas rada aizdomīgu.. man liekas, ka tjoma fiziski nav spējīgs uzrakstīt komentāru, kā minimums aiz katra teikuma neigrūžot rēcošo smailiju, nu līdzīgi, ka vidējais gopņiks nevar trīs vārdus kopā salikt bez "pļe"

šis būs kkāds 'brother from another mother', tā tak stāsta, ka mums visiem esot kkur dvēseles radinieki.
Varbūt jaunajā gadžetā nevar emoji pogu atrast. Lielais kompis kaut kur izčibējis.
, 2022-01-08 23:43, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kabačus nolasīji? Labdien
brauc augustā lasīt #teirdarbs
, 2022-01-08 23:43, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nu tas varetu but ari reals scenarijs, koiva ari sho uzreiz nosauca par klavenieku. Tevs vai dels, bet nekadi latgolas mushmirnieki te nav
Vienīgi Kļavenieks nenoturētos man neuztirsis. VIņu vienu brīdi biju novedis Kā daudzus šeit Un tagad arī neputne - tā vispār Kļaveniekam kā bullim lupata
, 2022-01-08 23:45, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt jaunajā gadžetā nevar emoji pogu atrast. Lielais kompis kaut kur izčibējis.
SC tak nav tik advancēts - te visi emoji jāraksta manuāli. ja nu vienīgi šim kāda smadzeņu tūska un vairs neatceras kā. būt jau var visādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:45, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt jaunajā gadžetā nevar emoji pogu atrast. Lielais kompis kaut kur izčibējis.
To, ka viņš diskutējis ar Ķomu jau nemuld. Atceros kaut kad pa svētkiem vienā vakarā ievilkos un diskutēja par kaut kādu alkānu, kas ar ķomas veco agilu pekas atstiepis. Tā kā gan jau pats Ķoma nav. Bet Kļava vai kāds tamlīdzigais gan
, 2022-01-08 23:45, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: brauc augustā lasīt #teirdarbs
Mēgināšu atcerēties. Kaut gan tajaa laikaa arī pašam sezona plaukumā.
, 2022-01-08 23:47, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nu nevar tjomas domas tik konkreti atreferet. Un nevar but 2 tadi idioti ( labi 2 ir) nu 3 toch nevar
Atceroties seno "klonu uzbrukumu" kad radās Abrragi, Zušhi un tamlīdzīgie kloni pirms gadiem 5-6 - var gan Tad tur forši kāds tēloja tos ko klonēja nevis kā tu un krasiļņiks vienkārši c/p un cerēja ka Brože, Suveizda un CO nenobanos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:48, pirms 3 gadiem
Atšifrējam Tjomu, kas beigās nav Tjoma. Kur tad vińš ir?
, 2022-01-08 23:48, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Mellenes lasi?
Jaa, kopā ar džauriem Dundagas mežos 😂😂😂
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:49, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nu mani taa diskusija bish izsita no ramjiem! Artemijs var mierigi minusot, parlagoties un twiitter profilus cept kaa pk laika, bet vai te diskutet ar sevi?
Tā kā viņš bez štīmja SC rādās reti viņš nodotu pats sevi Neticās, ka viņš varētu būt tik advancēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:50, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Viens tipazhs parodeja visus. Mosh bimbis
Bimbis, Vilciens - tolaik troļļi bija advancētāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:51, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Pacans klusee, esam tuvu
Tas atgādina, kā bija ar to makaronubagu. Tas ar noklusa, kad kaut kas izdomāja, ka šis esot kaut kāds tur Lauris
, 2022-01-08 23:51, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tur daudz? Es shogad viinam tikai 2 spainus salasiju un beigas tik 3.5l
Zbala
Lasīt mellenes ir tas pats kas būt skolotājam 20 gadus. Tik pat debila nodarbe.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:52, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Vienīgi Kļavenieks nenoturētos man neuztirsis. VIņu vienu brīdi biju novedis Kā daudzus šeit Un tagad arī neputne - tā vispār Kļaveniekam kā bullim lupata
nu nē, lapa tā toč nav, šim ir pārāk loģiski un sakārtoti teikumi tomēr, lapa tāds standarta gaterists, viņš tak pat vienkāršus teikumu un domas nespēja uztvert, kad vēl centos ar viņu tā nopietnāk diskutēt. lapa e ir palicis vienīgais, škiet, kas man pa retam vēl spēj te uzsist asinis, jo tāds klajš stulbums kādā brīdī pārstāj būt smieklīgs ā, ļoņa vēl, tiem diviem pārējie var ūdeni pienest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:54, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu nē, lapa tā toč nav, šim ir pārāk loģiski un sakārtoti teikumi tomēr, lapa tāds standarta gaterists, viņš tak pat vienkāršus teikumu un domas nespēja uztvert, kad vēl centos ar viņu tā nopietnāk diskutēt. lapa e ir palicis vienīgais, škiet, kas man pa retam vēl spēj te uzsist asinis, jo tāds klajš stulbums kādā brīdī pārstāj būt smieklīgs ā, ļoņa vēl, tiem diviem pārējie var ūdeni pienest.
Nu, tie abi Namejam var piemest ūdeni. Lai arī ikdienā viņš spēj ļoti korekti izteikt savu domu, tā viņa mūžīgā pretī iešana, pīšanās argumentos, sportistu zākāšana (jo īpaši Ostijas), tāpat kā citu komentētāju notiršana, tomēr sit pušu
, 2022-01-08 23:54, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet nu pirkt no bomariem pa 5eur l un beigas 3l viina, nee!!!
Veikala viinu iedzert nevaru, majas ir ok bet tam pat vajag tos zalos meslinus klaat jo tad labak garsho nevis tiiras izplukatas utt
Vispār neko nesaprotu ko tu tur raksti
, 2022-01-08 23:55, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Mēgināšu atcerēties. Kaut gan tajaa laikaa arī pašam sezona plaukumā.
nu vot, tad jau neko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:55, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet nu pirkt no bomariem pa 5eur l un beigas 3l viina, nee!!!
Veikala viinu iedzert nevaru, majas ir ok bet tam pat vajag tos zalos meslinus klaat jo tad labak garsho nevis tiiras izplukatas utt
Gribi daudz vīnu, vajag daudz ogu No 2 spaiņiem, brīnos, kā tev tie paši 3.5 sanāca
, 2022-01-08 23:56, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu vot, tad jau neko
Nee, nē. Es jau neatsaku.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:57, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Majas viins, 20l kolbas!
😳😳😳 Un?
, 2022-01-08 23:58, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bocmana kronis visam ir boksa eksperteshana!
5min ot futene un pat vina tievesanas formulas nestav klat. Es boksu lieku paari visam, tas tiesham ir smiekligi
Nu nē. Basketu nepārspēt. Kā viņš no "es NBA sāku skatīties pavisam nesen", nezinot, kas ir STL ar gudru, eksperta cienīgu runu aptirš trenerus, maiņas, ģm un īpašniekus
, 2022-01-08 23:58, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Nu, tie abi Namejam var piemest ūdeni. Lai arī ikdienā viņš spēj ļoti korekti izteikt savu domu, tā viņa mūžīgā pretī iešana, pīšanās argumentos, sportistu zākāšana (jo īpaši Ostijas), tāpat kā citu komentētāju notiršana, tomēr sit pušu
nu katram savs. tu jau ar proti izvest Ivaram ir ļoņas liekulības pazīmes, bet vismaz manā uztverē ir vēl ko tiekties līdz pilnībai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:59, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu katram savs. tu jau ar proti izvest Ivaram ir ļoņas liekulības pazīmes, bet vismaz manā uztverē ir vēl ko tiekties līdz pilnībai.
Protu un nenoliedzu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-08 23:59, pirms 3 gadiem
Beidziet muldēt! Davai Grand Prix Sporta Experta balsošana 2021!!!
Jābūt godīgam pret sevi-Funs!
Viņš labajā versijā!
, 2022-01-08 23:59, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Atkarigs no ogam, ja lielakas un mitraka vieta var sanakt pat vairak!!!
Bet vajag tas zalaas lapinas klat, tad ir labaka garsha. Shis bija piektais gads, ar katru gadu skills aug

IESAKU
No mellenēm nav taisīts, tikai no mājas ogām un āboļiem. Arī labi sanāk. Galvenais, lai ir pacietība kārtīgi noraudzēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:00, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Beidziet muldēt! Davai Grand Prix Sporta Experta balsošana 2021!!!
Jābūt godīgam pret sevi-Funs!
Viņš labajā versijā!
Nu, Namejs gan būs. Funim lai tiek paraeksperta tituls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:01, pirms 3 gadiem
Gada izgāšanās??? Pernis! Hotabiča un Minhauzena Trofy!
, 2022-01-09 00:01, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Beidziet muldēt! Davai Grand Prix Sporta Experta balsošana 2021!!!
Jābūt godīgam pret sevi-Funs!
Viņš labajā versijā!
Namejs. Viņš ir visu expertu experts, visaktīvākais komentētājs, kā pierādījās, kad kaut kas uztaisīja komentu analīzi, labāks par treneriem, ģm un vēl piedevām svara vērotājs profesionāliem, slaveniem un medaļas, kausus guvušiem sportistiem.
, 2022-01-09 00:02, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Gada izgāšanās??? Pernis! Hotabiča un Minhauzena Trofy!
Tjomas cjomka aka nesekmīgās paslēpes.
, 2022-01-09 00:02, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, Namejs gan būs. Funim lai tiek paraeksperta tituls.
Ar galvu jau nav labi abiem. Abi paraeksperti
, 2022-01-09 00:02, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu, Namejs gan būs. Funim lai tiek paraeksperta tituls.
Namejam sarūpēsim Arkadaga Sporta Jelbasī titulu!
, 2022-01-09 00:02, pirms 3 gadiem
Pozīcija PG- power guard. Tas arī nebija viņa pirksts?
, 2022-01-09 00:02, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Nee, nē. Es jau neatsaku.
eh, redz, man vajag stabilitāti - lieli apjomi, līgumi, roku darbs... ja nopietni, tas tiešām šogad būs lielākais stress, jo kabacis katru dienu jālasa, līdīgi kā govs katru dienu jāslauc un ar to sezonas darbinieku uzticamību ir kā ir, īpaši ņemot vērā, ka augusta sākumā mums pilsētas svētki...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:03, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Gada izgāšanās??? Pernis! Hotabiča un Minhauzena Trofy!
Pernis drīzāk ir gada labākais tirsējs vai gada "aizmārša"
Gada izgāšanās - funis
, 2022-01-09 00:04, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Pozīcija PG- power guard. Tas arī nebija viņa pirksts?
Man kaut kā liekas, ka tas bija kaut kam citam. Kaut kam mazak zināmam.
, 2022-01-09 00:04, pirms 3 gadiem
SC Starosta? - Alguns?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:04, pirms 3 gadiem
Mūža ieguldījums- H.E.N.R.Y. Vienīgais čalis, kas turpina spītīgi rakstīt par sportu.
, 2022-01-09 00:05, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: No mellenēm nav taisīts, tikai no mājas ogām un āboļiem. Arī labi sanāk. Galvenais, lai ir pacietība kārtīgi noraudzēt
manā vienīgajā mēģinājumā iegūt mājas vīnu, sanāca kkas reti riebīgs - kkas starp vīnu un etiķi, sapratu, ka nav uz šito sajūtas galīgi nemaz.
, 2022-01-09 00:05, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Mūža ieguldījums- H.E.N.R.Y. Vienīgais čalis, kas turpina spītīgi rakstīt par sportu.
Gada komanda - Krasiļņiks un Hulis. Neapturami cep fake profilus un pietirš ēteru
, 2022-01-09 00:06, pirms 3 gadiem
Esiet taču godīgi. Mājas vīni nav nekas vairāk kā brāga. Lietderīgāk ir laist uzreiz caur aparātu.
, 2022-01-09 00:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: eh, redz, man vajag stabilitāti - lieli apjomi, līgumi, roku darbs... ja nopietni, tas tiešām šogad būs lielākais stress, jo kabacis katru dienu jālasa, līdīgi kā govs katru dienu jāslauc un ar to sezonas darbinieku uzticamību ir kā ir, īpaši ņemot vērā, ka augusta sākumā mums pilsētas svētki...
Nu jaa, mēnesi lasīt kabačus negribu😂.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:06, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: manā vienīgajā mēģinājumā iegūt mājas vīnu, sanāca kkas reti riebīgs - kkas starp vīnu un etiķi, sapratu, ka nav uz šito sajūtas galīgi nemaz.
Gaiss tika klāt. Ja gaiss tiek klāt, tad aiziet etiķī. Jābliež ābolu vīnu, tad to etiķi vismaz varēs pielietot
, 2022-01-09 00:06, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Man kaut kā liekas, ka tas bija kaut kam citam. Kaut kam mazak zināmam.
vorkuta vai sporta domātājs, viņi ar Reksi diskutēja
, 2022-01-09 00:06, pirms 3 gadiem
Jā! Henrijs pagaidām velk uz to, ka jānomaina biatlona komentētājs! Un tramplīnlēkšana ir nepamatoti aizmirsta LAT TV7.
, 2022-01-09 00:07, pirms 3 gadiem
izraktenis rakstīja: vorkuta vai sporta domātājs, viņi ar Reksi diskutēja
Drīzāk domātājs. Vorkuta itkā ir baigais dončiča heiteris, bet basketu, tomēr rubī.
, 2022-01-09 00:07, pirms 3 gadiem
Gada debija?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:08, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Esiet taču godīgi. Mājas vīni nav nekas vairāk kā brāga. Lietderīgāk ir laist uzreiz caur aparātu.
Tiešam kaads no jums lasītu mellenes, lai pēc tam vīnu dzītu??? Ieej veikalaa un nopērc ko gribi. Eko, šmeko, mājas utt , bet dzert labaak vispar nevajag
, 2022-01-09 00:08, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Te kaa 3x3 praktiski visas balvas var atdod funim bredikam ar namgeju bocmani. Tas 2 palikushas kam pagadas, neviens tapat nemanis
Gada notikums - SC atļāva reģistrāciju no jauna
, 2022-01-09 00:08, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gada debija?
Tur jāvēl kāds džeks no SC oriģinālajiem aprakstniekiem. Diezgan vulkāniski ienācis hokeja druvā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:09, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gada debija?
#
, 2022-01-09 00:09, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gada debija?
Ubagmakarons
, 2022-01-09 00:09, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Gaiss tika klāt. Ja gaiss tiek klāt, tad aiziet etiķī. Jābliež ābolu vīnu, tad to etiķi vismaz varēs pielietot
nebija arī etiķis, ķip kkas baigi grādīgs un tāds salkans, it kā varēja pat dzert, bija pat, kam garšo, man likās kkādas šausmas.
, 2022-01-09 00:10, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tiešam kaads no jums lasītu mellenes, lai pēc tam vīnu dzītu??? Ieej veikalaa un nopērc ko gribi. Eko, šmeko, mājas utt , bet dzert labaak vispar nevajag
Zini cik izmaksātu tāds vinariks, ko tu ogas pērc veicī?
, 2022-01-09 00:10, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Tiešam kaads no jums lasītu mellenes, lai pēc tam vīnu dzītu??? Ieej veikalaa un nopērc ko gribi. Eko, šmeko, mājas utt , bet dzert labaak vispar nevajag
Kā tur man mācīja? Abstinenti botāni neko nesaprot. Ja es visu dienu fiziski roku bedri, tad vakarā varu paskatīties hokeju ar cūciņu un šņabi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:10, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Zini cik izmaksātu tāds vinariks, ko tu ogas pērc veicī?
10-15 e normals vīns
, 2022-01-09 00:11, pirms 3 gadiem
Reklāmas pauze! Leišos ogu vīnu ražo factory režīmā.
Konkretizējoši apskatnieki: denebs, vozā, Uldis ar cipariem?
, 2022-01-09 00:11, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nebija arī etiķis, ķip kkas baigi grādīgs un tāds salkans, it kā varēja pat dzert, bija pat, kam garšo, man likās kkādas šausmas.
Nu tipiska brāga.
, 2022-01-09 00:12, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Man viss aprikojums nahalavu nokrita, taa nu vienreiz pameginaju un aakis lupa. Es tapat nesaprotu blitkotajus kas 8h seezh uz ledus 20 grados minusa, nu jebaak nesaprotu
Nu labi, izklaidei varbūt var padzīt
, 2022-01-09 00:12, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nu tipiska brāga.
vienvārdsakot, man labāk netaisīt, man labāk lietot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:14, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: vienvārdsakot, man labāk netaisīt, man labāk lietot.
Sievietei tādu draņķi labāk nedzert, par purva Intu var pārvērsties.
, 2022-01-09 00:15, pirms 3 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: 10-15 e normals vīns
Litrs ogu ir puskilo. Aptuveni. Parastā bodē tu par kilo samaksāsi ap 8-10 eiro. No kilo ogu tev nesanāks litrs vīna. Hulis teica, viņam 2 spaiņi (aptuveni 20 litri ogu), sanāca 3.5 litri vīna. Tātad uz 3.5 litriem 10 kilo ogu. Viens litrs vīna tev būs aptuveni 3 kilo ogu, tātad apmēram 24-30 eiro, nerēķinot cukuru.
, 2022-01-09 00:15, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Cukurs par daudz, udens par maz, viss saruga, ezz
Miesta koljas buutu ekstaze, tur kadi 30 abaroti
zini, labākais tas, ka tieši kundzītēm gados tā briesma vislabāk pie sirds gāja.
, 2022-01-09 00:16, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Cukurs par daudz, udens par maz, viss saruga, ezz
Miesta koljas buutu ekstaze, tur kadi 30 abaroti
Cik tad no tām odziņām spirta bez cukura var izspiest? No Reinas vīnogām arī vairāk par 9% nesanāk. Jo tālāk uz Z, jo sliktāk. Un ne jau vīnogas izmanto.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:17, pirms 3 gadiem
Jāizstājas. Agrāk milzīgi daudz ļergu dzinām. Par vīniem nav zināšanu, bet lietoju. Visiem sporta expertiem ražīgu gadu!
, 2022-01-09 00:17, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Cukurs par daudz, udens par maz, viss saruga, ezz
Miesta koljas buutu ekstaze, tur kadi 30 abaroti
Kamēr tu nesāc destilēt utt., bet vienkārši raudzē vairāk par 17 abarotiem nebūs.
, 2022-01-09 00:19, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sievietei tādu draņķi labāk nedzert, par purva Intu var pārvērsties.
šī varbūt ir vienīgā joma, kurā es esmu diezgan konsevatīva - alus vai tīrs brendijs, vasarā džins, retu reizi vīns vai sidrs (īstais, nevis izstrādājums). visādas kandžas un eksperimenti man galīgi neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:19, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: šī varbūt ir vienīgā joma, kurā es esmu diezgan konsevatīva - alus vai tīrs brendijs, vasarā džins, retu reizi vīns vai sidrs (īstais, nevis izstrādājums). visādas kandžas un eksperimenti man galīgi neiet.
Nav slikti vienai burvīgai vasaras dienai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:21, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Litrs ogu ir puskilo. Aptuveni. Parastā bodē tu par kilo samaksāsi ap 8-10 eiro. No kilo ogu tev nesanāks litrs vīna. Hulis teica, viņam 2 spaiņi (aptuveni 20 litri ogu), sanāca 3.5 litri vīna. Tātad uz 3.5 litriem 10 kilo ogu. Viens litrs vīna tev būs aptuveni 3 kilo ogu, tātad apmēram 24-30 eiro, nerēķinot cukuru.
beidz gudroties, viņš par jau gatavu vīnu runā, nevis ogām
, 2022-01-09 00:22, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bez cukura tu tikai smirdigu sapuveni dabusi
Es esmu šmigas pjūrists. Vīnu ražo tikai no vīnogām, un tos latviešu strebekļus par tādu saukt nedrīkst.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:23, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: beidz gudroties, viņš par jau gatavu vīnu runā, nevis ogām
VIņš piedāvāja nevis čakarēties un lasīt ogas, bet nopirkt veicī. Es pateicu vai zina cik tas maksā. Atbilde bija, ka normāls, gatavs vīns 10-15 eiro. Nu tad es izskaidroju, ka ja nopirktu ogas veicī, lai brūvētu, tas pašgatavotais sanāk 2x dārgāks par viņa veikala "normālo viņķeli"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:23, pirms 3 gadiem
Iznāks vēl kā vienam francūzim. Dzēra, dzēra, kamēr par čangali pārvērtās.
, 2022-01-09 00:24, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Lai butu vairak vajag istas ogas ar augstu glikozes ciparu un istas proporcijas. Nu uzlejumam jau pecak lej klat
Cik es atceros no laika, kad drusku pastudēju bioķīmiju pāris "projektiem", dabīgā procesā nav iespējams dabūt vairāk kā 17%. Ja ir 17+, tur kaut kas jau ir darīts vairāk, kā tikai raudzēts. Varbūt jaucu. Neesmu namejs, neesmu eksperts visās jomās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:27, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es esmu šmigas pjūrists. Vīnu ražo tikai no vīnogām, un tos latviešu strebekļus par tādu saukt nedrīkst.
Piekrītu! Teicams džeks dzīvo 180km aiz Odesas. Viņam pagrabā ik sezonu ir 1200 (viens tūkstotis divi simti litri) vīna. Pašpatēriņam un viesiem. Esmu bieži viesojies. Ja riktīgi iebliež cukuru, vinārs gatavs 1 un div. Kājas pēc tam neklausa. Tas nav pie viņa.
Priekšlikums: nākamsezon specbalva no expertiem! Pašu raudzēts vīns 3l burkā! Derēs?
, 2022-01-09 00:28, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es esmu šmigas pjūrists. Vīnu ražo tikai no vīnogām, un tos latviešu strebekļus par tādu saukt nedrīkst.
Un Šampis ir tikai tas, ko ražo Šampaņas provincē. Pārējais viss ir dzirkstošais vīns. Turklāt, vīns nav tikai tas, ko taisa no vīnogām (šeit der papētīt valodas, ārpus latvju zemes robežām) vīns būtībā ir fermentācijas procesā iegūts alkohols no augļiem un ogām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:30, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: VIņš piedāvāja nevis čakarēties un lasīt ogas, bet nopirkt veicī. Es pateicu vai zina cik tas maksā. Atbilde bija, ka normāls, gatavs vīns 10-15 eiro. Nu tad es izskaidroju, ka ja nopirktu ogas veicī, lai brūvētu, tas pašgatavotais sanāk 2x dārgāks par viņa veikala "normālo viņķeli"
viņš piedāvāja nopirkt veicī jau gatavu vīnu, nevis čakarēties lasot ogas un pašam vēl to visu šmorēt veikalā normāls, gatavs, eko-šmeko hand made vietējā ražojuma vīns maksājot ap 10-15eur, vairāk diez vai būs, nezinu, neesmu skatījusies, bet piedāvājums manīts.
, 2022-01-09 00:30, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Un Šampis ir tikai tas, ko ražo Šampaņas provincē. Pārējais viss ir dzirkstošais vīns. Turklāt, vīns nav tikai tas, ko taisa no vīnogām (šeit der papētīt valodas, ārpus latvju zemes robežām) vīns būtībā ir fermentācijas procesā iegūts alkohols no augļiem un ogām.
Rusaki nobanoja francuzus. Tagad ir Russkoje Šampanskoje, bet francuzi tik otrā pusē drīkst izpausties. Etiķetei otrā pusē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:31, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: viņš piedāvāja nopirkt veicī jau gatavu vīnu, nevis čakarēties lasot ogas un pašam vēl to visu šmorēt veikalā normāls, gatavs, eko-šmeko hand made vietējā ražojuma vīns maksājot ap 10-15eur, vairāk diez vai būs, nezinu, neesmu skatījusies, bet piedāvājums manīts.
Nemuld! Naukšēni? Ir normaļok! Bieža viesošanās.
, 2022-01-09 00:31, pirms 3 gadiem
Geralt of Rivia rakstīja: Cik es atceros no laika, kad drusku pastudēju bioķīmiju pāris "projektiem", dabīgā procesā nav iespējams dabūt vairāk kā 17%. Ja ir 17+, tur kaut kas jau ir darīts vairāk, kā tikai raudzēts. Varbūt jaucu. Neesmu namejs, neesmu eksperts visās jomās.
tev tas namejs ar labi aiz ādas aizlīdis
, 2022-01-09 00:32, pirms 3 gadiem
un atkal uzvar sporta veidi,par kuriem neko nevar uzzināt LV medijos

ta nafig,lai dod tiem Žigajeva spārdītājiem,par tiem jau 100 rakst dienā
, 2022-01-09 00:33, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: un atkal uzvar sporta veidi,par kuriem neko nevar uzzināt LV medijos

ta nafig,lai dod tiem Žigajeva spārdītājiem,par tiem jau 100 rakst dienā
Vīnu māki brūvēt?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:34, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Uz madonu braucot ir labs vinariks, pirms gada 18eur litra maksaja bet tiesham ists majas viins un labi shtiri. Veikala pulverishi atstojs!
Šodien paņēmu Kubas konjaku. Rumu.
, 2022-01-09 00:34, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nezinu ko un kur tu lasiji, bet viens zinams chuvaks no ogam sev taisa nipras mantas un tur nav ne mushmires ne degvins klat, bet vinsh fanatikis, veikala kko noperk tikai lai pielietu klat ja vajsg savam mantam un citu variantu nav bet nu aprikojums ari pienacigs vinam un pieredze tapat!

Shogad notesteju vina berza sulas mantu ar bruklenem, elligi laba manta
Tāpēc es teicu - varbūt kaut ko jaucu
, 2022-01-09 00:35, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Nemuld! Naukšēni? Ir normaļok! Bieža viesošanās.
ir ir viņiem kkādi vīni, kādreiz, kad pa tirdziņiem vazājos, tad kkas arī tika pirkts gan jau, bet nu tas bija sen un tā nav taisnība viņi tagad arī stipros taisa, starpcitu. Glabātājs laikam saucas, pudeles apakšā tāds ozolkoka gabaliņš peldējās, vienreiz nomēģināju, kad tikko bija parādījies, vispār patika
, 2022-01-09 00:35, pirms 3 gadiem
Akmeņvīrs Sweds no Sabiles? Tur jau ar kalnā galā ziemeļu ogas visaugstāk izvietojušās.
, 2022-01-09 00:36, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: ir ir viņiem kkādi vīni, kādreiz, kad pa tirdziņiem vazājos, tad kkas arī tika pirkts gan jau, bet nu tas bija sen un tā nav taisnība viņi tagad arī stipros taisa, starpcitu. Glabātājs laikam saucas, pudeles apakšā tāds ozolkoka gabaliņš peldējās, vienreiz nomēģināju, kad tikko bija parādījies, vispār patika
Baigi labs stiprais! Sausseržu. Iesaku!
, 2022-01-09 00:37, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: viņš piedāvāja nopirkt veicī jau gatavu vīnu, nevis čakarēties lasot ogas un pašam vēl to visu šmorēt veikalā normāls, gatavs, eko-šmeko hand made vietējā ražojuma vīns maksājot ap 10-15eur, vairāk diez vai būs, nezinu, neesmu skatījusies, bet piedāvājums manīts.
No pieredzes. Ar šitiem eko šmeko hnadmade jābūt baigi uzmanīgam. Ok, maximā vai rimčikā aplauziens nesanāks, bet pērkot gadatirgū var sanākt ieberzties. Gadatirdziņā ar čomu pie stenda ar uzrakstu mājas vīni, katrs paņēmām pa pudelei. Tirgotājs ar tāds vīns, šitāds vīns. Beigās tuss, maucam. Čota stiprs. Vienam uzlējums ar 35 abarotiem otram aperitīvs ar 21 abarotu. Nekāds vīns ibio
, 2022-01-09 00:38, pirms 3 gadiem
Ziņoju! Beijingā būs 12.00 dienā, pie mums 6.00 rīts! Spraigs darbs expertiem sāksies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:40, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: un atkal uzvar sporta veidi,par kuriem neko nevar uzzināt LV medijos

ta nafig,lai dod tiem Žigajeva spārdītājiem,par tiem jau 100 rakst dienā
Copy paste mediji taču nevar iekopēt, ja par tiem atstojiem neviens neko neraksta. Jo nevienu neinteresē.
, 2022-01-09 00:40, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Baigi labs stiprais! Sausseržu. Iesaku!
tieši nesen kkad cierēju uz viņiem, bet kā jau teicu, man eksperimentēt ne pārāk. tad jau būs kkad jānomēģina. no saussērdēm sanāk izcili ievārījumi, nepelnīti mazlietota oga.
, 2022-01-09 00:40, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: It ka esot jaskatas razhosanas tehnologija veikala mantam. Tas tapat kaa letie ali bundza ir pulverishmantas kur ieber kkadu yupi, uzlej shluru un bide alinsh pa 65 centi tas pats ir visas zortes domaju, gan vinsh gan shnabels gan shampis
Pa lielam jā. Brūnie stiprie - krāsviela (tas pats jods kaut vai), smaržviela un spirts, vīns - pulverītis un ūdens, spirts, smaržviela. Šņabim - nu to var izspiest no da jeb kā, tikai cita lieta cik kvalitatīvi dzen utt. Lielākā daļa lētās šmigas būs taisīta ne no tā ko sola.
, 2022-01-09 00:40, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Ziņoju! Beijingā būs 12.00 dienā, pie mums 6.00 rīts! Spraigs darbs expertiem sāksies!
Kas tur būs?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:41, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Analizi!!! Tie sausserzhi garshigi svaiga veida? Sogad fakbuki bija uzlidojums, domaju notestet bet nomizu un panemu cuku pupas
Puslitrs aizgāja svilpdams, bez viebšanās. Nezinu, kas ir sausserdis, bet tiešām patīkama un viegla dzira.
, 2022-01-09 00:42, pirms 3 gadiem
Kitaici jau metro brauc uz darbu. 6:42 A.M.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:45, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Lkm labak par pendosu laikiem ir, lia gan man ne visai, 5 vakara jau viss cauri, kaa koreja bus, nu ne visai!!!
a kas tur būs ko ekspertēt?
joberlīgu hoķis,autotirgoņu bezkonkurences rene,,fuj

tikai kērlings kruts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:46, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Es jau domaju ka rsi ogu testejis a tu nemi ogu! Ok
Lab! Visu uzzināsim. Balva papildināsies! No expertiem: 3l mājas vīns un sausseržu trofejas vaiņags! Pasniegs Bocmans! Respektablākais no mums.
, 2022-01-09 00:47, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Analizi!!! Tie sausserzhi garshigi svaiga veida? Sogad fakbuki bija uzlidojums, domaju notestet bet nomizu un panemu cuku pupas
ir garšīgi, līdzīga kkur mellenei varbūt, bet nu ir sava garša un aromāts, protams. varbūt nedaudz skābāka, bet nu tur ar baigi no sķirnes atkarīgs. man dārzā kādi 6 krūmi un kāds trīs dažādas šķirnes, vienas tādas baigi lielas ogas, tās arī praktiski nav skābas. sen gribu to krūmu pavairot, bet kkā sezonā nekad nav laika par to domāt.
, 2022-01-09 00:47, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tapec jaa, ja gribi dzert labu mantu taisi pats vsi perc parbauditu preci pa normalu cenu. Shnabelis lkm absoluts un koskenkorvam muusu grados labakie. Parejiem jau konkurences nav, rumu jau nedzis latvija vai krievija
Žēl, ka pazuda. Bija savulaik labs links, kur bija parādīts visādiem jim beam, jack daniels un citiem tās kategorijas dzērieniem, kā atpazīt oriģinālo pudeli, lai neuzrautos uz padjobkas. Oriģinālā pudele negarantē oriģinālo pildījumu, bet, tomēr, palielina iespēju neuzrauties.
, 2022-01-09 00:47, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tik veelu? Tiem 2h uz/no darba esot norma.
Svētdiena. Ir skidoni.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:49, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: a kas tur būs ko ekspertēt?
joberlīgu hoķis,autotirgoņu bezkonkurences rene,,fuj

tikai kērlings kruts
Pirms Olimpiādes vajadzētu sadalīt atbildīgos redaktorus! Lai kārtīgi sagatavojas un apgaismo vienkāršo tautu. Paņemsi kērlingu?
, 2022-01-09 00:49, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet tu saproti maz ka pa reni shluuks visi tie pashi 25 kas ikdiena kurus tu skaties? Labi, lkm 2 kitajozi bus piemesti klat. Un apstakli visiem vienadi, kitajozi bus nedaudz advancetaki bet tas taa lai otraja virazha uz gurki nenolikti.

Tas pats fridrikis un kibis ar kripsi un maieri shluks pa vienu trasi bez priekshrocibam.
Tu esi stulbs vai izliecies?
Tak sis heito OS. Apmēram tāpat kā grand slamus tenisā utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:50, pirms 3 gadiem
Nez, kā ar sniega tīrīšanu būs trasē? Pirmos 3 braucienus tak var īzī? Tāpat atcels. Galvenais nenosvilt uz 4-to!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:51, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet tu saproti maz ka pa reni shluuks visi tie pashi 25 kas ikdiena kurus tu skaties? Labi, lkm 2 kitajozi bus piemesti klat. Un apstakli visiem vienadi, kitajozi bus nedaudz advancetaki bet tas taa lai otraja virazha uz gurki nenolikti.

Tas pats fridrikis un kibis ar kripsi un maieri shluks pa vienu trasi bez priekshrocibam.
Tu esi stulbs vai izliecies?
tas ir galīgi garām,ka 3 mēn. pirms "4 gades galvenā starta"iepazinas ar trasi,bet mājienieki jau 10 0000 braucienus veikuši

PSEIDO
, 2022-01-09 00:51, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Logiski, jebkurai popsai buis padjobkas, un ari rimi pirktais jims ne vienmer bus istais, vini pashi nezin ka viniem iesmere
Pieci Laskovij Maji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 00:55, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Izmet tos 2 kitajozus misene vai uz kada konteinerkuga suecas kanala, parejie tak visi tie pashi un vienados apstaklos!
ja mājinieki nebrauc, tad ir ok,bet vienalga gribētos,lai to trasi atver biški ātrāk pārējiem
, 2022-01-09 00:57, pirms 3 gadiem
Bliežu scheduli! Experti vienmēr nomodā! https://olympics.com/en/beijing-202...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:03, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tie laiki pec chainizeru vieteja laika? Tad ko mums jaliek 6h klat?
6 jāņem nost! Acis izbolīju hokeju pētot. Dāmas ilgi pirms tam tusēs. Džeki tik slidas asinās tikmēr.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:04, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet tu saproti ka bobos kitajozi nebus top3 un ir jadoma nevis shuniem un huyiem bet par fridrikiem, lohneriem un kripsiem. Un tur visiem bus vienadas starta pozicijas
tāpēc man ļoti gribas,lai ķīnieši būtu top 3,lai jūs visi Rīmeņi,ķipuri,Biroji apd.. .februārī no šoka

tici man ķīnieši kaut ko būs izfunktierējuši,sameistarojuši
, 2022-01-09 01:05, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Bliežu scheduli! Experti vienmēr nomodā! https://olympics.com/en/beijing-2022/schedule/
Kas labs pēdējā laikā pa radio Merkurs?
, 2022-01-09 01:05, pirms 3 gadiem
Bija interesanti palasīt, bet tad atnāca Dale un pietirsa visu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:06, pirms 3 gadiem
F-1! Nu, Tev ar kērlingu grūti būs! Viņi rīvēs slotas arī 2-3 naktī pēc mūsu laika. Nopietnie geimi ap 2-3 dienā.
, 2022-01-09 01:07, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Kas labs pēdējā laikā pa radio Merkurs?
Hvz! Es uzklausu tautas sāpi Krustpunktu brīvajā mikrofonā un Bez Tabu. Ir ļoti smagas tēmas. Ļoti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:08, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Hvz! Es uzklausu tautas sāpi Krustpunktu brīvajā mikrofonā un Bez Tabu. Ir ļoti smagas tēmas. Ļoti...
Sen jau vairs neklausies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:10, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Sen jau vairs neklausies?
Vecs GBŠ-ņiku stils? Kas pa zvaņiju Tev?
, 2022-01-09 01:11, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Priekshsacisktes kipa saks 9 vakara pec vieteja? Nesaprotu
9.00 no rīta preliminary un riktīgais rubaks 21.00 pēc Kitajoza.
Attiecīgi 3.00 un 15.00 LAT.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:16, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Zb man taa plakana zeme, jaliek visiem vienu valutu un laika joslu. Valodas ari var atstat 3 - inglishu plebejiem, latviesu ekspertiem un russkij jazik matam un emocionaliem brizhiem! Viss
Nu kāpēc tev jāmocās ar tām Āzijas os?

skaties kērlinga PČ vai EČ normālā balto cilvēku laikā katru gadu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:18, pirms 3 gadiem
Dale, atradu tev koncentrētu un izsmeļošu rakstu par skeletonu. Tu sūdzējies, ka par maz info.
https://sportacentrs.com/amatieru_s...
, 2022-01-09 01:19, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tie birstetaji amerikaa netiira ledus virsmas?
dazreiz..LV arī reizi bijis PČ
, 2022-01-09 01:19, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Laikam nav prasigas uz augsni, skaaba vide un ziemu panes, ja?
Kapec pie mums taada ekzotika?
Ziemas panes, bet baigi jūtīga uz t maiņu, kad bija tā siltā ziema pirms diviem gadiem laikam, tad nabags paspēja kādas reizes 3-4 pa ziemu sākt plaukt. Augsne neitrāla, domāju, ka skāba nepatiks gan. Viņām tur jocīgi ar vairošanos, esmu bijusi dārzos, kur eksperimentāli kādi 100 krūmi iestādīti, bet ogas nevienas, vajag pareizo šķirņu sajaukumu, lai viņas ražotu. Kkur Limbažu pusē, ja nemaldos, viens calitis, kas upenes audzē teica, ka izmeginas dažos ha, skatīties, vai var ar upeņu kombainu vākt utt, bet nezinu vai tur kas reāli notiek. Eksotika, jo nav pasaulē populāra/zināma. Noiets tikai lokālam tirgum un arī te viņu daudzi nemaz nezin. Tas nav nopietni.
, 2022-01-09 01:19, pirms 3 gadiem
Nu suka, tāda bomba. ugunsdzēsējs Dafs Gibsons ar skeletonu sāka nodarboties 33g vecumā un 39 kļuva par Turīnas 2006 OS čempionu
, 2022-01-09 01:19, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Vecs GBŠ-ņiku stils? Kas pa zvaņiju Tev?
Kādi zvaņiji, Volčara? Atkal šņabulīti sastrēbies esi? Agrāk uz katra stūra reklamēji Merkuru, tagad tēlo Funi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:20, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Musu garijieshiem pirmais machs pret shvediem 6 no rita 10 feb
Lieciet bugilnikus!!!
Jā, tā sanāk! Ceturtdiena brīvdiena. Strādās tikai maizes un šmigas veikali. Tirdzniecība no 5.00 A.M.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:24, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Kādi zvaņiji, Volčara? Atkal šņabulīti sastrēbies esi? Agrāk uz katra stūra reklamēji Merkuru, tagad tēlo Funi
Ok! Ja , Merkurs, ta Merkurs! Cik ieguldīsi? Mūsu akcijas aug!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:25, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Bet ja man ieptikas un pc pendosija? Atmest ar roku un skatites barsas speli?
var var var,bet kāpēc tikai jāskatās reizi 4 gados,ja kaut mazlietiņ interesē sporta veids?
, 2022-01-09 01:25, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tas tiesham ir nopietni vai tads trollings? Ja nopietni, tu vari tagad sakt, ka reiz istais vecums
Murjāņos pirmsākumos varēja iebraukt PSRS čempja trijniekā 1-2 gados.
Aizbrauc veco koceni trasi pačolē. Ierauj mājas vīnu un paņem ragavas līdz!
, 2022-01-09 01:25, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tas tiesham ir nopietni vai tads trollings? Ja nopietni, tu vari tagad sakt, ka reiz istais vecums
https://en.wikipedia.org/wiki/Duff_...
Born 1966, competed 1999-2006
, 2022-01-09 01:26, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Tev piestavetu bisexuala frigida, bibliotekare ar savdabigi fetishu, pats zini kaadu
Ja ir frigida, kā var būt biseksuāla? aseksuāla varbūt.. frigidai vienīgais bi ir, ka neinteresē ne vīrieši, ne sievietes
, 2022-01-09 01:26, pirms 3 gadiem
Dale, kā man trasē tikt? Saka, ka vecais Dukurs tur sevi par privātīpašnieku uzskata.
, 2022-01-09 01:27, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Dale, kā man trasē tikt? Saka, ka vecais Dukurs tur sevi par privātīpašnieku uzskata.
viņš tak vairs nav direktors..barjerskrējēja tagad vada
, 2022-01-09 01:28, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: viņš tak vairs nav direktors..barjerskrējēja tagad vada
Siguldā deputāts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:30, pirms 3 gadiem
Boba Mārlija un Useina Bolta zemļaki vēl mauc bobos?
, 2022-01-09 01:31, pirms 3 gadiem
Gin4a rakstīja: Boba Mārlija un Useina Bolta zemļaki vēl mauc bobos?
aizvakar Eiropas kausos startēja
, 2022-01-09 01:32, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: aizvakar Eiropas kausos startēja
Monāko princis metis mieru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:33, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Izskatas pec halavchika, bet jateic tajos laikos kaa mario limenis teica, puikas pirms machiem kurija zaali un dzera alu. Tgd neies cauri
Un tagad redzam,kur ir Kanāda un ASV skeletonā
, 2022-01-09 01:35, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Jsmaikieshu Augshzemju ciltis pareizi esot Juseins, tapec cienisim parazhas un busim korekti!
Ok! Viņš pēc tam centās aizskriet līdz Chelsea pirmajām rindām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:36, pirms 3 gadiem
ice F-1 rakstīja: Un tagad redzam,kur ir Kanāda un ASV skeletonā
Un zinam, kur viņi būs, kad nākamreiz uzņems Olimpiskās spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:39, pirms 3 gadiem
Vispār baigi abidna, ka ne Volki, ne Ģinama nav topā. Rūgtuma sajūta nepamet.
, 2022-01-09 01:39, pirms 3 gadiem
Ar asinīm rakstīts normatīvais akts rakstīja: Un zinam, kur viņi būs, kad nākamreiz uzņems Olimpiskās spēles
nu tur vismaz vecajā trasē notiktu..nebūtu tādu priekšrocību
, 2022-01-09 01:40, pirms 3 gadiem
Nu, ja būtu par labāko Bāzes klubu? Tak vinnētu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:45, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Nakamas 2 speles Jevropa, tad La un soltleikija. 2036 plaano indija un 2034 juutaa

Isais reports!!!
Ja paspilgtinās koronu, tad Pļaviņas ar Līvāniem rubīsies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:47, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Sausserzhi apesti, viins izdzerts, stroika viss pa mierigo, jadodas gulet! Rit jaskatas superbingo, man 2 biletes opened. Un jaieverte kaa simpsonam baarda staug

Rit gruntiga diena, superbingo, monobobi, biatlonis, bobos 4nieki un vel simpsoni neredzetas serijas, analize bez pauzem!!!
monobobis jau bija vakar
, 2022-01-09 01:48, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Sausserzhi apesti, viins izdzerts, stroika viss pa mierigo, jadodas gulet! Rit jaskatas superbingo, man 2 biletes opened. Un jaieverte kaa simpsonam baarda staug

Rit gruntiga diena, superbingo, monobobi, biatlonis, bobos 4nieki un vel simpsoni neredzetas serijas, analize bez pauzem!!!
Cienījami plāni! Man viena Bingo closed. Ja tik zaķis izcels TV Studio numberu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 01:49, pirms 3 gadiem
Rīt izšķiroša diena Stambulā! Eirāzijas U-20 cīnās par trofeju! Turcija, Kirgizstana, Bosnija Hercegovina un Bulgārija, bet to jau zin tik patiesi experti!
, 2022-01-09 01:50, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Never latloto vala un neskaties, taa nedrikst
Ble, man Fāteris savulaik čiriku pacēla! Stroga! Lab, ka palīdzēju, būtu biļeti izmetis musorā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
, 2022-01-09 06:24, pirms 3 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Brāļus Šicus taču arī jādala atsevišķi, ja reiz bīčmeiteņu duetu aptaujas rīkotāji ar resnu un sūdainu cirvi pārskaldīja uz pusēm.
Te mazliet cita situācija.
Tīna pagājušo gadu bez Anastasijas bonusā vēl novinnēja Americans studentu čempi, kas ir gana nopietns pasākums
, 2022-01-09 06:26, pirms 3 gadiem
Bet vispār khujnja tas balsojums. Visus kiegelus strītbolistiem sadeva.
Ok, piekrītu, ka gada gomanda, lai būtu. Bet tas arī viss
, 2022-01-09 06:28, pirms 3 gadiem
roliksis40 rakstīja: Labi ka Bertānu vēl neielika kaut kur
Tikal nevajag, rūjienas klondaikas balsojumu apskaties!
, 2022-01-09 06:30, pirms 3 gadiem
Tiiram Sniegu rakstīja: Kur esportisti?
Broky saukants bija pelnijis kadu balvu!
Tie balsotāji łoti tendenciozi
Labi, broky saukantam šis nebija labākais gads, bet gałenieku jekindaru viennozīmīgi bija jākronē kā "gada izrāviens sportā"!
, 2022-01-09 06:36, pirms 3 gadiem
Par to gada izrāvienu vispār nelogiski
3x3 jau vairākus gadus ir sava sporta elitē un tikpat ilgi tika prognozēts, ka os cīnīsies par zeltu pret serbiem. Kāds tur izrāviens???
Eiduka, jaunās trīssollēcējas, jekindars, vēl noteikti ir kandidāti
, 2022-01-09 09:28, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tjomas cjomka aka nesekmīgās paslēpes.
Spriežot pēc tavas un dažu citu loģikas, Latvijā ir tikai divi cilvēki, kuriem riebjas reps, Tjoma un Kļavulapa, citu variantu būt nevar un ja kāds kaut ko uzraksta pret repu, tas ir noteikti Tjoma vai sliktakajā gadījumā viņa audžudēls Kļavulapa. Apbrīnojami, cik solidāra ir latvju tauta muzikālajā gaumē!
, 2022-01-09 09:34, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Spriežot pēc tavas un dažu citu loģikas, Latvijā ir tikai divi cilvēki, kuriem riebjas reps, Tjoma un Kļavulapa, citu variantu būt nevar un ja kāds kaut ko uzraksta pret repu, tas ir noteikti Tjoma vai sliktakajā gadījumā viņa audžudēls Kļavulapa. Apbrīnojami, cik solidāra ir latvju tauta muzikālajā gaumē!
Ā, par repu vispār neviens neko nav minējis. Tā ir tava privātā psihoze.
, 2022-01-09 09:46, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Tas nebija smuki, īpaši ņemot vērā, ka Kravčenoka vakar prestižā turnīrā izcīnīja 3.vietu pārī ar austrālieti.
Ir sācies 2022.gads
Balva par 2021.gadu
Un tas NCAA čempiones tituls ir nopietns pasākums
Tā ka šitais ir akceptējami
Jo tā īsti par 2021.gadu tieši šajā nominācijā neredzu vińai konkurenti
, 2022-01-09 09:51, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ā, par repu vispār neviens neko nav minējis. Tā ir tava privātā psihoze.
Latvijas gadījumā reps ir ekzluzīva Grīziņkalna psihoze, jo tieši tur atrodas tās epicentrs un tieši no turienes tā zaraza tiek propogandēta visā Latvijā. Tieši tāpēc viss, kas ir saistīts ar to vietu un getto kā tādu, 3x3 basketu ieskaitot, manī izsauc īpašu riebumu un ne tikai manī, tādu kā es ir daudz.
, 2022-01-09 10:04, pirms 3 gadiem
Jā jā, Jekindars! Iepis alu un klapē peli! Ahūnais atlēts.
, 2022-01-09 10:06, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Latvijas gadījumā reps ir ekzluzīva Grīziņkalna psihoze, jo tieši tur atrodas tās epicentrs un tieši no turienes tā zaraza tiek propogandēta visā Latvijā. Tieši tāpēc viss, kas ir saistīts ar to vietu un getto kā tādu, 3x3 basketu ieskaitot, manī izsauc īpašu riebumu un ne tikai manī, tādu kā es ir daudz.
Sen jau pirms Geto tā zaraza bija izplatījusies. Jau kopš 90iem.
, 2022-01-09 10:27, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Sen jau pirms Geto tā zaraza bija izplatījusies. Jau kopš 90iem.
Par 90. sākumu grūti kaut ko teikt, tanī laikā es biju off lainā, 90.to beigās un vēlāk nulles gados neko tādu nemanīju gan, vismaz ne tādā mērā, kādā tas ir šodien. Atceros, bija Prodigy, Ramstein, Liniking Park, visādi tur tehno, acid, reps bija tikai tā, starp citu. Vispār mūzika maz interesē, atpūtas brīžos klausos ko vieglu, ziņģītes, šansonus, popu, roku, blūziņu pa retam, taču reps īpaši griež pa ausīm, riebīgs, uzbāzīgs, izaicinošs un tāpēc arī kaitinošs...
, 2022-01-09 10:46, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Par 90. sākumu grūti kaut ko teikt, tanī laikā es biju off lainā, 90.to beigās un vēlāk nulles gados neko tādu nemanīju gan, vismaz ne tādā mērā, kādā tas ir šodien. Atceros, bija Prodigy, Ramstein, Liniking Park, visādi tur tehno, acid, reps bija tikai tā, starp citu. Vispār mūzika maz interesē, atpūtas brīžos klausos ko vieglu, ziņģītes, šansonus, popu, roku, blūziņu pa retam, taču reps īpaši griež pa ausīm, riebīgs, uzbāzīgs, izaicinošs un tāpēc arī kaitinošs...
Es 90to-00to gadu posmā atrados skolas solā, no kura popkultūras vēsmas ir redzamas vislabāk. Tass viss jau bija un dominēja.
, 2022-01-09 12:02, pirms 3 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Es 90to-00to gadu posmā atrados skolas solā, no kura popkultūras vēsmas ir redzamas vislabāk. Tass viss jau bija un dominēja.
Būt varbūt bija, bet ne jau nu dominēja, to tu man vari nestāstīt. Labi atceros, tanī laikā pa ielām klīda visādi tur panki, goti, emo, citi neformāļi, reperi arī bija, bet ne jau tie dominēja, viņi arī tagad īpaši nedominē, vienkārši viņu trulo subkultūru visvairāk un visuzbāzīgāk uzspiež no visiem audio/video/ interneta un citiem caurumiem, vislielākais un pats galvenais no kuriem ir Grīziņkalns.
, 2022-01-09 12:28, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Par 90. sākumu grūti kaut ko teikt, tanī laikā es biju off lainā, 90.to beigās un vēlāk nulles gados neko tādu nemanīju gan, vismaz ne tādā mērā, kādā tas ir šodien. Atceros, bija Prodigy, Ramstein, Liniking Park, visādi tur tehno, acid, reps bija tikai tā, starp citu. Vispār mūzika maz interesē, atpūtas brīžos klausos ko vieglu, ziņģītes, šansonus, popu, roku, blūziņu pa retam, taču reps īpaši griež pa ausīm, riebīgs, uzbāzīgs, izaicinošs un tāpēc arī kaitinošs...
Tu jau tagad kā ļoņa laid, kuram geji visu laiku mācoties virsū. Jā nepatika kāds stils, taču neklausies. Es personīgi organiski nevaru paciest seklo LR2 aka kultūras namu šlāgeri. Reāli, es pieļauju, ka man riebums pret to mūziku ir lielāks, kā tev pret repu, bet kāpēc man tas būtu visu laiku jareklame, kā man tas riebjas, tiešām nesaprotu. Nepatīk - neklausies, neskaties, neinteresējies, neviens tak ar varu nespiež.
, 2022-01-09 13:05, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tu jau tagad kā ļoņa laid, kuram geji visu laiku mācoties virsū. Jā nepatika kāds stils, taču neklausies. Es personīgi organiski nevaru paciest seklo LR2 aka kultūras namu šlāgeri. Reāli, es pieļauju, ka man riebums pret to mūziku ir lielāks, kā tev pret repu, bet kāpēc man tas būtu visu laiku jareklame, kā man tas riebjas, tiešām nesaprotu. Nepatīk - neklausies, neskaties, neinteresējies, neviens tak ar varu nespiež.
Saulīte, kā saka Ļona, ja viss būtu tik vienkārši, neklausies, neskaties, neinteresējies un t.t. Kāpēc ir tāda veida cepiens no manas puses, tāpēc ka ne jau es klausos, bet man viņu uzspiež! Katru reizi, kad esmu Rēzeknē, Rīgā vai jebkurā citā pilsētā, visa tā zaraza uzbāzīgi griež pa ausīm no braucošajiem auto, no daudzstāvu māju logiem, no bāriem, veikaliem, autoservisiem, kā lai es viņus visus apklusinu tā, lai atpakaļ ķurķī nenokļūtu?
, 2022-01-09 13:10, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: Tu jau tagad kā ļoņa laid, kuram geji visu laiku mācoties virsū. Jā nepatika kāds stils, taču neklausies. Es personīgi organiski nevaru paciest seklo LR2 aka kultūras namu šlāgeri. Reāli, es pieļauju, ka man riebums pret to mūziku ir lielāks, kā tev pret repu, bet kāpēc man tas būtu visu laiku jareklame, kā man tas riebjas, tiešām nesaprotu. Nepatīk - neklausies, neskaties, neinteresējies, neviens tak ar varu nespiež.
Cits piemērs, dažus gadus atpakaļ gribēju vienkārši pastaigaties pa slaveno Griziņkalnu. Vienkārši pastaigāties, pa bērnībā lasīto grāmatu varoņu dzīvesvietām. Vārnu ielas republika, 1905.gada parks, plus vēl turpat arī Daugavas stadions, kur noskatījjos klātienē savu pēdējo brīvībā spēli...
, 2022-01-09 13:27, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Saulīte, kā saka Ļona, ja viss būtu tik vienkārši, neklausies, neskaties, neinteresējies un t.t. Kāpēc ir tāda veida cepiens no manas puses, tāpēc ka ne jau es klausos, bet man viņu uzspiež! Katru reizi, kad esmu Rēzeknē, Rīgā vai jebkurā citā pilsētā, visa tā zaraza uzbāzīgi griež pa ausīm no braucošajiem auto, no daudzstāvu māju logiem, no bāriem, veikaliem, autoservisiem, kā lai es viņus visus apklusinu tā, lai atpakaļ ķurķī nenokļūtu?
nu, ja nav iespēja izslēgt vai aiziet no vietām, kur šī mūzika skan, liec austiņas un klausies mūziku, kas tev patīk, ja tā, ko citi klausās, tik ļoti traucē, ka riskā ar nokļūšanu cietumā. vēl variants aprunāties ar kādu sertificētu speciālistu, varbūt palīdz, jo nu, teikšu godīgi - par veselu prātu tas neliecina, ja kāda mūzika rada vēlmi darīt kko, kas rezultētos cietumā..
tur ne jau citos ir vaina, bet jādomā, kā pašam savu galvu sakārtot. lai kā jums tur gribētos, nu nebūs visi vienādi, ar vienādām gaumēm, interesēm un vienādām vērtībām. vai nav labāk vnk dzīvot harmonijā ar sevi, jo tad toč netraucēs, ka kādam platas biskes kājās, kaimiņš gejs un veikalā reps skan, kad iegāji maizi nopirkt. šitādas lietas tik ļoti var izsist no līdzsvara tikai tad, kad pašam ķīselis galvā.
, 2022-01-09 13:35, pirms 3 gadiem
neputns rakstīja: nu, ja nav iespēja izslēgt vai aiziet no vietām, kur šī mūzika skan, liec austiņas un klausies mūziku, kas tev patīk, ja tā, ko citi klausās, tik ļoti traucē, ka riskā ar nokļūšanu cietumā. vēl variants aprunāties ar kādu sertificētu speciālistu, varbūt palīdz, jo nu, teikšu godīgi - par veselu prātu tas neliecina, ja kāda mūzika rada vēlmi darīt kko, kas rezultētos cietumā..
tur ne jau citos ir vaina, bet jādomā, kā pašam savu galvu sakārtot. lai kā jums tur gribētos, nu nebūs visi vienādi, ar vienādām gaumēm, interesēm un vienādām vērtībām. vai nav labāk vnk dzīvot harmonijā ar sevi, jo tad toč netraucēs, ka kādam platas biskes kājās, kaimiņš gejs un veikalā reps skan, kad iegāji maizi nopirkt. šitādas lietas tik ļoti var izsist no līdzsvara tikai tad, kad pašam ķīselis galvā.
Tu te par harmoniju runā, reps ir disharmonija un problēma ir tikai un vienīgi repā, nevis platajās biksēs vai vēl kaut kur. Nu neiztur mana vecā galva to zarazu, es neko tur padarīt nevaru, neiztur un viss. Kāpēc man būtu jāvelk austiņas, bet ne tiem, kuri visu to preteklību klausās? Ir tādi brīži, kad es vēlos vienkārši izbaudīt klusumu un man ir visas tiesības uz to. Ir lietas, kuras labi sapas ar manu iekšējo nosacīto klusumu, reps noteikti pie tādām nepieder, viņš reāli traucē.
, 2022-01-09 13:49, pirms 3 gadiem
Onatālijs Kriepāns rakstīja: Tu te par harmoniju runā, reps ir disharmonija un problēma ir tikai un vienīgi repā, nevis platajās biksēs vai vēl kaut kur. Nu neiztur mana vecā galva to zarazu, es neko tur padarīt nevaru, neiztur un viss. Kāpēc man būtu jāvelk austiņas, bet ne tiem, kuri visu to preteklību klausās? Ir tādi brīži, kad es vēlos vienkārši izbaudīt klusumu un man ir visas tiesības uz to. Ir lietas, kuras labi sapas ar manu iekšējo nosacīto klusumu, reps noteikti pie tādām nepieder, viņš reāli traucē.
brauc uz mežu, tur pagaidām repu ne reizi neesmu vēl dzirdējusi, ja godīgi, es vispār viņu ļoti reti kkur dzirdu (jā un arī man tā mūzika ne pārāk, lai gan ir kkādi atsevišķas dziesmas, kuras ir tīri neko, melodiskas un tā), bet nu man arī geji virsū neskrien, kā daudziem, ej nu saproti.

tiesības ir visiem, gan tev uz klusumu, kuru LV tu vari dabūt ļoti daudzās vietās, gan tiem, kas grib klausīties repu savā mašīnā vai savā mājā pie atvērta loga. tā strādā demokrātija un brīvība. ja nepatīk šāda sabiedrības pārvaldības forma, ok, bet tad esi gatavs arī, ka var gatīties, ka tas viens vadonis, kas visu noteiks, kā būt un kas ir pareizi, var trāpīties repa mīļotājs un aizliegt visu citu mūziku, to atstājot par vienīgo īsto un pareizo