Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:440, Did:0, useCase: 3

Zīlem trauma, viņu aizvietos Gačo

Jānis Eisaks
Jānis Eisaks

Zīlem trauma, viņu aizvietos Gačo
Gatis Irbe cīņā ar Ģirtu Rozentālu
Foto: mango.lv

Latvijas viens no pazīstamākajiem K-1 cīkstoņiem Kristaps Zīle, kuram 13. novembrī „Arēnā Rīga” vajadzēja cīnīties par Baltijas K-1 smagā svara čempiona titulu ar krievu Ivanu Petkinu, traumas dēļ pasākumā nestartēs, ziņo fightclub.lv

Kristapa Zīles un Ivana Petkina cīņas izņemšana no paredzētā „fight card” izskaidrojama ar Zīles kājas savainojumu, kuru liepājnieks guva 29. oktobrī cīņā ar Viktoru Dubicu.

Kā sportacentrs.com pavēstīja Zīles treneris Genādijs Čikomasovs, viņa audzēknim pateicoties šim savainojumam tuvākais starts gaidāms tikai decembrī, kad „K – Sports” komanda dosies uz Japānu, lai piedalītos pasaules Mui –tai čempionātā.

„Protams, Zīles izkrišana no cīņu saraksta ir liels zaudējums visam cīņu šovam, taču sports ir sports un sportā traumas nav nekas neparasts,” stāsta cīņu sporta organizācijas „WFCA Baltija” prezidents Vjačeslavs Ovsjaņņikovs.

„Ir arī priecīgs notikums – 13. novembrī kā profesionāls bokseris debitēs hiphopa mākslinieks Gacho (Gatis Irbe), kuram bokss nav sveša lieta, taču ar tik nopietnu pretinieku kāds būs „Arēnā Rīga” viņš vēl nav ticies,” piebilda Ovsjaņņikovs.

Tiesa, organizatori neatklāj, kurš tad īsti stāsies pretī Irbem, taču zināms ir tas, ka 13. novembrī Gacho cīņa atklās pasākumu „WFCA – Fight Arena: Latvia vs. Russia”.

Atgādinām, ka mūziķis ir aizvadījis divas boksa cīņas ar savu skatuves kolēģi Ozolu (Ģirts Rozentāls) un abās guvis uzvaras. Atšķirībā no cīņas ar Ozolu, Irbem šoreiz pretī stāsies boksā daudz pieredzējušāks pretinieks. Baumo, ka tas varētu būt līdz šim neuzvarētais boksa kluba „Tukuma Brāļi” sportists Ivars Sedliņš.

Izmantotie resursi:
Fight club Faraon

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-11-03 18:18, pirms 14 gadiem
zīles vietaa pret petkinu jaaliek dubicu!

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 18:19, pirms 14 gadiem
Nopietni? Izsmiekls...

  +3 [+] [-]

, 2010-11-03 18:28, pirms 14 gadiem
gacho maz amatieros ir bokseejies a??? kaa vinnshs atraus pa muti, te buus bez variantiem!!!

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 18:37, pirms 14 gadiem
Sviests..čalis laikam no sevīm sadomājies..mošk vienk būs nopirkta cīņa, la varētu pablatot un reitingu sev uzsist. Pēdējo cīņu ar Ozolu neredzēju, bet tā pirms gada bija vienk tizlums un spriežot pēc foto tad šitā tāda pati..kāda H pēc vajag apkaunot profesionālo sportu? Tas ka viņš ir atpazīstams, tad viņš var visu? Latvijā ir tūkstošiem kas trenējas vai kādreiz ir trenējušies un kas nekur nav trenējušies, kas var izrubīt to Gačo vienā setā! Un ja jau tā, tad viņi visi var būt profi!
ABSURDS un lohatrons..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2010-11-03 18:41, pirms 14 gadiem
kāpēc ta tgd Dubicu nevar Zīles vietā ielikt?
kā nekā cīņu uzvarēja un būtu cienīgs aizvietot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-11-03 20:22, pirms 14 gadiem
Kaa kautkaads reperis ar savaam paatagaam var aizstaat real master iznaacienu ringaa.Vai tad mums truukst citu normaalu ciiniitaaju ar ko aizvietot?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 21:07, pirms 14 gadiem
ko jus seit noliekat cilveku kas megina treneties un kauko izmeginat jaunu.butu labak pateikusi malacis ka nemas, sporto utt.......
ja jau jus visi tadi bokseri vaij cinitaji krutie tad piesakieties uz wfca rikotajam cinam jo cik zinu tur piedalas daudzi pietekties var vinu majas lapa fightclab.lv
tad pastisimies cik vareni jus busiet un vaij vispar piedalisieties.......

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 21:16, pirms 14 gadiem
Atvainojiet, jūs paši savās dzīvēs neko nevarat sasniegt, vienīgais ierakstīt apvainojošus komentārus par citiem.. Es labprāt redzētu kā Gacho, kautvai Ozols iznestu jums seju ringā bet neko tādu neredzēšu nekad, jo jūs mākat tikai tukšus salmus kult.. Nožēlojamie skauģi..

  +2 [+] [-]

, 2010-11-03 22:39, pirms 14 gadiem
Malacis Gacho! Lai izdodas debija!

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:14, pirms 14 gadiem
Ja būs jacīnās ar Sedliņu , tad Gacho smagi klāsies

     [+] [-]

, 2010-11-03 23:19, pirms 14 gadiem
kā jau vienmēr reklamē pirms cīņām cīkstoņus, bet beigās tie nestartē a biļetes nopirktās neviens neadod.. tāpēc gudri cilvēki nestartē nekur citur pirms paredzētā šova un gatavojās cīņai, bet šeit zīle kā kaut kāds bērns izlīda kur nevajag, profi tā nerikojās, treneriem arī jādomā līdzi..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-03 23:22, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Sviests..čalis laikam no sevīm sadomājies..mošk vienk būs nopirkta cīņa, la varētu pablatot un reitingu sev uzsist. Pēdējo cīņu ar Ozolu neredzēju, bet tā pirms gada bija vienk tizlums un spriežot pēc foto tad šitā tāda pati..kāda H pēc vajag apkaunot profesionālo sportu? Tas ka viņš ir atpazīstams, tad viņš var visu? Latvijā ir tūkstošiem kas trenējas vai kādreiz ir trenējušies un kas nekur nav trenējušies, kas var izrubīt to Gačo vienā setā! Un ja jau tā, tad viņi visi var būt profi!
ABSURDS un lohatrons..
ja tev piedaavatu naudu , lai tu dariitu to kas tev patiik tuskstoshu preiksha tu nedariitu.

man buutu vienalga ko par mani domaa , taadi ka tu . gacho nav slikts bokseris . es domaju ka vinjs dabuus galva no sava pretinieka ,bet galvenais lai vinjs paraada drosmi ringaa. un nav tukstoshiem cilveki kas nav trenejushies un varetu sleegt araa bokserus.

parasts cilveeks metas virsuu dzirnavinjaas , viens sitiens no apakshas vai akjis pec side step un viss ir beidzies par labu cilvekam kas trenejas

     [+] [-]

, 2010-11-04 08:45, pirms 14 gadiem
Neuzskatu ka Gacho būtu pelnījis iziet ringā tāda mēroga pasākumā kā sportists.viņš varētu būt vadītājs

     [+] [-]

, 2010-11-04 09:47, pirms 14 gadiem
Gati, prieks par to, ka turpini raadiit piemeeru, kas ir apnjeemiiba un izturiiba!

     [+] [-]

, 2010-11-04 10:46, pirms 14 gadiem
pac-man rakstīja: ja tev piedaavatu naudu , lai tu dariitu to kas tev patiik tuskstoshu preiksha tu nedariitu.

man buutu vienalga ko par mani domaa , taadi ka tu . gacho nav slikts bokseris . es domaju ka vinjs dabuus galva no sava pretinieka ,bet galvenais lai vinjs paraada drosmi ringaa. un nav tukstoshiem cilveki kas nav trenejushies un varetu sleegt araa bokserus.

parasts cilveeks metas virsuu dzirnavinjaas , viens sitiens no apakshas vai akjis pec side step un viss ir beidzies par labu cilvekam kas trenejas
Paklau, TU!!! Es teicu ka tūkstošiem, kas netrenējas? Es teicu ka tūkstošiem, kas trenējas, trenējušies un nemaz nav trenējušies (domāts bija visi kopā)...lab tas ta..Bet tu laikam esi viens no tiem kas ar trenējas un tāpēc domā ka esi baigi pārāks un šito domu visiem stāsti..ES pats savā dzīvē esmu redzējis un pazīstu vairākus cilvēkus, kas nekur nav trenējušies un vienk sasit savu oponentu lupatās, kas itkā ķip baigais kikbokseris, karatists vai bokseris..redzējis kā 60 kg čalīts kas nekur nav trenējies sadot lielākiem par viņu (vismaz 30 kg).
Parasts cilvēks..tu uzreiz sāc runāt par vairumu..bokseri arī ir dažādi..cik tas pats Ozols nav trenējies, bet neko sakarīgu nevar parādīt..bet ir tādi cilvēki, kas nekur nav trenējušies, bet viņiem vienk sanāk, jo viņi ir dzimuši faiteri..un viss..saproti? Gēni..tas ir tā pat kā vienam labi sanāk skriet vai ir laba atmiņa, vai zaļas acis..

     [+] [-]

, 2010-11-04 12:40, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Paklau, TU!!! Es teicu ka tūkstošiem, kas netrenējas? Es teicu ka tūkstošiem, kas trenējas, trenējušies un nemaz nav trenējušies (domāts bija visi kopā)...lab tas ta..Bet tu laikam esi viens no tiem kas ar trenējas un tāpēc domā ka esi baigi pārāks un šito domu visiem stāsti..ES pats savā dzīvē esmu redzējis un pazīstu vairākus cilvēkus, kas nekur nav trenējušies un vienk sasit savu oponentu lupatās, kas itkā ķip baigais kikbokseris, karatists vai bokseris..redzējis kā 60 kg čalīts kas nekur nav trenējies sadot lielākiem par viņu (vismaz 30 kg).
Parasts cilvēks..tu uzreiz sāc runāt par vairumu..bokseri arī ir dažādi..cik tas pats Ozols nav trenējies, bet neko sakarīgu nevar parādīt..bet ir tādi cilvēki, kas nekur nav trenējušies, bet viņiem vienk sanāk, jo viņi ir dzimuši faiteri..un viss..saproti? Gēni..tas ir tā pat kā vienam labi sanāk skriet vai ir laba atmiņa, vai zaļas acis..
boksam ar ielu ir maz sakara.... Tiešām maz... Man ir vienalga cik Tavi pazīstamiem lielus kabanus sit lupatās uz ielas, bet ringā viņi neko nerubīs, tas ir fakts.

Vispār Tev forši draugi, viņi karatistus sit

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:00, pirms 14 gadiem
pistol rakstīja: boksam ar ielu ir maz sakara.... Tiešām maz... Man ir vienalga cik Tavi pazīstamiem lielus kabanus sit lupatās uz ielas, bet ringā viņi neko nerubīs, tas ir fakts.

Vispār Tev forši draugi, viņi karatistus sit
Vai es teicu ka draugi..kāpēc vajag uzreiz sagrozīt faktus? Par ringu piekrītu, tas tā būs vairumā gadījumu, bet uz ielas bieži vien tādi pārākie sportisti var atrauties..boksam ar ielu maz sakara - taisnība.
Bet par ko vispār strīds? Es vienk gribēju pateikt to, ka ir daudzi kas ir labāki par gaču, bet viņi nevar tā pēkšņi ielekt profos..lēts mārketings un nekas vairāk..un cik tālu tā var iet? Varbūt taisīsim faitus arēnā starp kādiem politiķiem, šahistiem, balerīnām? Tad tik būs reitings!!! bet kā tad paliek ar kvalitāti? Tagad sanāk, ka lai kļūtu par profu nevajag no mazotnes trenēties, bet, piemēram, var būt kāds aktieris vai cita publiska persona un visi ceļi vaļā, un ne vienu neineresē cik labs tu esi galvenais, ka vārds skanīgs..

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:05, pirms 14 gadiem
Tiešām ceru, ka tā nebūs sarunāta cīņa! Domāju, ka sarunāta varētu būt tādā ziņā, ka ne jau uzvaru atdot, bet tam otram varētu būt pateikts, lai palēkā un neiet tik traki virsu, bet tā pa distancīti. Bet nu tiešām ceru, ka tā nebūs un tas Gačo pretinieks gribēs uzvarēt pēc iespējas pārliecinošanāk..

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:35, pirms 14 gadiem
nu ja gacho ir iespeja piedalities tada pasakuma kapec vinam to nedarit?
ja tas tiesa ka nevar ta vienkarsi ielekt profos jo pasi negrib vienmer ir atrunas kapec ti maz naudas,pf pa tadu sumu nemaz netaisos kauties utt
tda kur ir problema vainigi ir kas organizatori vaij sportisti??????
politiki, jaa kapec ne ja gribetu notekti varetu piedalities jo visi sie sporta pasakumi ir ari sovs kam jabut skaistam un interesantam.
ko dod ka esi baikais kauslis bet neesi interesants neviena cinas organizacija tevi nenems uz sovu tapec ka publikaij tu nepatic

     [+] [-]

, 2010-11-04 13:56, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Vai es teicu ka draugi..kāpēc vajag uzreiz sagrozīt faktus? Par ringu piekrītu, tas tā būs vairumā gadījumu, bet uz ielas bieži vien tādi pārākie sportisti var atrauties..boksam ar ielu maz sakara - taisnība.
Bet par ko vispār strīds? Es vienk gribēju pateikt to, ka ir daudzi kas ir labāki par gaču, bet viņi nevar tā pēkšņi ielekt profos..lēts mārketings un nekas vairāk..un cik tālu tā var iet? Varbūt taisīsim faitus arēnā starp kādiem politiķiem, šahistiem, balerīnām? Tad tik būs reitings!!! bet kā tad paliek ar kvalitāti? Tagad sanāk, ka lai kļūtu par profu nevajag no mazotnes trenēties, bet, piemēram, var būt kāds aktieris vai cita publiska persona un visi ceļi vaļā, un ne vienu neineresē cik labs tu esi galvenais, ka vārds skanīgs..
īstenībā es Tev piekrītu par kvalitāti, bet nauda boksā un vispār sportā spēlē ļoti milzīgu lomu.

     [+] [-]

, 2010-11-04 14:05, pirms 14 gadiem
ja jau runat par kvalitati tad esmu redzejis ka iziet uz ringa slaveni sportisti un neparada neko vienkarsi atstoij....
pec viniem starte jauninie un parada klasi tadu ka visiem mute valaa
gribu pateikt to ka nekad nevar zinat kada bus cina.....

     [+] [-]

, 2010-11-04 15:34, pirms 14 gadiem
fightarena rakstīja: ja jau runat par kvalitati tad esmu redzejis ka iziet uz ringa slaveni sportisti un neparada neko vienkarsi atstoij....
pec viniem starte jauninie un parada klasi tadu ka visiem mute valaa
gribu pateikt to ka nekad nevar zinat kada bus cina.....
Nu jā, tieši tā! bet kas tie ir pa jaunajiem? Tie ir tādi kas trenējas jau ntos gadus un cinās no visas sirds , lai parādītu sevi un kaut kur tiktu, bet te viens bez īpašas piepūles dabū cīņu arēnā..nē nu protams, ka ja viņš var tad, lai piedalās, bet normāli tas nav..
Bet vispār, iedomājaties, ka sataisītu faitus starp deputātiem, ministriem..cik zinu tad Pabriks (karatē), Šlesers (laikam bokss vai kikboks) mošk vēl kāds.. drošvien ka būtu arī labs reitings..

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 21:22, pirms 14 gadiem
Nekas iebilstams pret Gačo, lai tik močī.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-04 22:37, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Vai es teicu ka draugi..kāpēc vajag uzreiz sagrozīt faktus? Par ringu piekrītu, tas tā būs vairumā gadījumu, bet uz ielas bieži vien tādi pārākie sportisti var atrauties..boksam ar ielu maz sakara - taisnība.
Bet par ko vispār strīds? Es vienk gribēju pateikt to, ka ir daudzi kas ir labāki par gaču, bet viņi nevar tā pēkšņi ielekt profos..lēts mārketings un nekas vairāk..un cik tālu tā var iet? Varbūt taisīsim faitus arēnā starp kādiem politiķiem, šahistiem, balerīnām? Tad tik būs reitings!!! bet kā tad paliek ar kvalitāti? Tagad sanāk, ka lai kļūtu par profu nevajag no mazotnes trenēties, bet, piemēram, var būt kāds aktieris vai cita publiska persona un visi ceļi vaļā, un ne vienu neineresē cik labs tu esi galvenais, ka vārds skanīgs..
nu patiesibaa tava doma par politikjiem ringaa ir ljoti laba . arena vietas nepietiktu, kurs gan nebuutu gatavs maksaat par teiksim dombrovskis vs repshe. un beigaas visi butu ieguveeji.

bet runajot par to ielu es vnk neticu ka parasti siteeji var panjemt sportistus ar pieredzi , sportisti ir morali gatavi uznjemt sitienus un vinjiem ir smagas problemas ar padoshanos

  +1 [+] [-]

, 2010-11-13 23:43, pirms 14 gadiem
Ziili var Glaabt tikai boxa treners labs ...

Neviena sitiena ar roku ciņā pret Dubicu

rokas rokas rokas .....