Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

"Gadsimta cīņā" 12 raundos triumfē Meivezers

Jānis Pārums

"Gadsimta cīņā" 12 raundos triumfē Meivezers
Floids Meivezers un Menijs Pakjao
Foto: AP/Scanpix

Šorīt Lasvegasā amerikāņu bokseris Floids Meivezers (48-0, 26KO) izcīnīja savu 48.uzvaru profesionālajā ringā, pēc punktiem ar 118:110, 116:112 un 116:112 pārspējot Meniju Pakjao (57-6-2, 38KO) tā dēvētajā gadsimta cīņā. Meivezers nosargāja WBC un WBA titulus, kā arī izcīnīja WBO titulu svarā līdz 66.7 kilogramiem.

Abu bokseru cīņa tika gaidīta jau gadiem ilgi, taču tikai šī gada sākumā bokseru pārstāvjiem izdevās vienoties par visām niansēm, lai cīņa varētu notikt. Daudzi boksa eksperti gan norādīja, ka cīņai vajadzēja būt vismaz piecus gadus agrāk, kad Pakjao bija savas karjeras augstākajā punktā. Par cīņas favorītu tika uzskatīts Meivezers.

Pašpārliecinātais amerikānis arī itin veiksmīgi iesāka cīņu, būdams pārāks par savu oponentu. Meivezers, kā ierasts, darbojās no aizsardzības un ieturot distanci, ar kuras pārvarēšanu Pakjao radās grūtības. Turpinājumā gan filipīnietim, pamainot uzbrukuma stratēģiju, veicās arvien labāk - viņš vairākkārt iedzina Meivezeru stūrī, izceļoties ar skaistām sitienu kombinācijām, taču lielākoties tās iestrēga amerikāņu boksera aizsardzībā, viņu būtiski neapdraudot.

Cīņas otrajā pusē pakāpeniski arvien izteiktāk sāka izpausties Meivezera pārākums, proti, viņa aizsardzība dominēja pār Pakjao uzbrukumu. Meivezers uzbruka retāk, taču precīzāk, kamēr Pakjao izmeta neefektīvus sitienus, neradot amerikānim nopietnas grūtības. Tuvojoties cīņas beigām jau bija skaidrs, ka Pakjao vienīgā iespēja uzvarēt ir aizsūtot Meivezeru nokautā, kas gan izrādījās pārāk ciets rieksts – Meivezers joprojām bija pārliecinošs aizsardzībā un atzīmējās ar retiem, taču asiem pretuzbrukumiem.

Cīņai noslēdzoties tiesnešu lēmums šaubas neradīja un visi trīs tiesneši atdeva uzvaru Meivezeram -118:110, 116:112 un 116:112. Meivezers nosargāja sev piederošos WBC un WBA titulus, kā arī tika pie WBO titula svarā līdz 66.7 kilogramiem, kas līdz šim piederēja Pakjao. Meivezers profesionālajā ringā joprojām nepārspēts – 48 uzvaras pēc kārtas, tostarp 26 – ar nokautu vai tehnisko nokautu. Pakjao piedzīvoja sesto neveiksmi, turklāt trešo – pēdējo sešu cīņu laikā.

Cīņas kopējie ienākumi pēc dažādām aplēsēm varētu sasniegt no 415 līdz pat 615 miljoniem dolāru, no kuriem 300 miljoni tiks bokseriem – Meivezers par šo cīņu nopelnīja 180 miljonus, bet Pakjao tika pie 120 miljoniem.

  +9 [+] [-]

, 2015-05-03 07:53, pirms 10 gadiem
Kā jau visi, kuriem galva uz pleciem, prognozēja, ka Floids pēc punktiem. Bet nu tik garlaicīgi, gadsimta cīņa my ass... Cerams būs otra cīņa, lai šitas draņķis aizmirstos.

  +8 [+] [-]

, 2015-05-03 07:55, pirms 10 gadiem
nekā skatāma

  +7 [+] [-]

, 2015-05-03 07:56, pirms 10 gadiem
Skatījos pa Krievijas 1.kanālu...komentētājs sabojāja visu skatīšanos...tā piegriezās viņa ļerkšķēšana, bet negribējās slēgt ārā un meklēt citu strīmu...

  +8 [+] [-]

, 2015-05-03 07:56, pirms 10 gadiem
Garlaicigi

 +18 [+] [-]

, 2015-05-03 07:56, pirms 10 gadiem
Patiesībā. Te viss bija tikai un vienīgi nauda. Nebija nemaz nekāda cīņa uz ''dzīvību un nāvi'' Abi saņēma milzīgu naudu par to vien, ka nedaudz paplūcās. Kad Menijs kaut kā sāka veidot, tad Floids skrēja uz riņķi kā stirna, vai sagrāba Meniju.

  +7 [+] [-]

, 2015-05-03 07:57, pirms 10 gadiem
Floids mīzējs!Manny bija labāks...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 07:57, pirms 10 gadiem
Floids bijs savā elementā, ko nevaru teikt par Pacman Vai nu Roučs nevelk vairāk, vai arī Menijs ir izpumpējies. Es gaidīju vairàk spiediena un sitienu, bet izskatījās, MP galvenais ir nezaudēt ar ko...

 +21 [+] [-]

, 2015-05-03 07:57, pirms 10 gadiem
Principā Menijs un Floids ir izcili biznesmeņi, nevis bokseri, tāds sviests!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 07:57, pirms 10 gadiem
jau teicu pie iepriekšējā raksta - menijam nekas nespīdēs, ja nenokautēs Floidu... Tā no troņa karaļus negāž... Tiesneši nav muļķi..
Taču domāju, ka Menijs izskatījās labāk!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 07:58, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Skatījos pa Krievijas 1.kanālu...komentētājs sabojāja visu skatīšanos...tā piegriezās viņa ļerkšķēšana, bet negribējās slēgt ārā un meklēt citu strīmu...
Arī besīja, bet viņam bija taisnība

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 07:58, pirms 10 gadiem
300 000 000 par ko??? Labaak Ugunsgreeku skatiities!!!

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 07:58, pirms 10 gadiem
Labākais bokseris uzvarēja un viss pasakai beigas. Nu nav Pakjao tik labs kā viņu pasniedz. Visu cieņu viņam, bet šovakar mēs redzējām realitāti daudziem rozā brilles saplīsa.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 07:59, pirms 10 gadiem
Iggijs rakstīja: Labākais bokseris uzvarēja un viss pasakai beigas. Nu nav Pakjao tik labs kā viņu pasniedz. Visu cieņu viņam, bet šovakar mēs redzējām realitāti daudziem rozā brilles saplīsa.
nedomāju, ka kādam bija rozā brilles... Nav jau iepazīšanās cīņa, bet boksa cīņa mēs taču varam adekvāti spriest pirms/pēc cīņas

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 07:59, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: jau teicu pie iepriekšējā raksta - menijam nekas nespīdēs, ja nenokautēs Floidu... Tā no troņa karaļus negāž... Tiesneši nav muļķi..
Taču domāju, ka Menijs izskatījās labāk!
Kur labāk ? Tak zaudēja kapitāli.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:00, pirms 10 gadiem
Man ka boksa nepazinejam var kads paskaidrot par ko tiesnesi dod punktus? Par preciziem sitieniem ko manuprat pakjao izdarija vairak, vai par to, cik skaisti,atri un precizi cilveks kustas ringā? Nozèloju ka piecelos uz gadsimta maču, viens negrib cinities, otrs izdarija tik cik varha izdarit

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:00, pirms 10 gadiem
Sen jau mūsdienu "lielākās" boksa cīņas zaudē UFC pēc skatāmības. Te čaļiem vispār kāds zilums, kaut kādas cīņas pēdas pēc 12 raundiem būs redzamas? Pārsists nekas noteikti nebija...

UFC vissmaz katrā pasākumā kāda galvenajām cīņām ir ļoti laba. Te izņemot galveno cīņu, nevienam pārējās neinteresēja un galvenā bija garlaicīga.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:00, pirms 10 gadiem
Tie, kuri domā, ka Menijs bija labāks, acīmredzot, neko nesaprot no boksa. Parasti viens ir aktīvais, otrs pasīvais, bet tas nenozīmē, ka pasīvais pēc definīcijas ir sliktāks. Šeit Floids pārliecinoši neitralizēja Pakjao uzbrukumus, un pats landoja vairāk sitienu, lai gan kopumā sita mazāk.

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:01, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nedomāju, ka kādam bija rozā brilles... Nav jau iepazīšanās cīņa, bet boksa cīņa mēs taču varam adekvāti spriest pirms/pēc cīņas
Tev taisnība, laikam neesmu vēl atgājis cīņas.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:01, pirms 10 gadiem
Un šo visi sauc par gadsimta cīņu? Pat džeki gaiļu svarā skraida pa ringu nevis boksē!Vilsanas

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:01, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: jau teicu pie iepriekšējā raksta - menijam nekas nespīdēs, ja nenokautēs Floidu... Tā no troņa karaļus negāž... Tiesneši nav muļķi..
Taču domāju, ka Menijs izskatījās labāk!
Nopietni ? Ne reizi jūtami nesatricinot ūberčempi 12 raundos ? Maidana izskatījās labāk.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 08:01, pirms 10 gadiem
Iggijs rakstīja: Kur labāk ? Tak zaudēja kapitāli.
nu neskaties pēc tiem punktiem... Paskaties pēc uzvedības ringā, pēc sitienu mērķī skaita.. Floids atdzīvojās tikai 11 raunda beigās. Savukārt 12 raunda beigās viņš sāka skraidīt un izvairīties, bet Menijs izmisīgi centās kaut ko sasmelt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 08:03, pirms 10 gadiem
Menijs bija labaks,bet jaatzist,ka Maivezers vienmer ta ir cinijies.Bet tomer cereju,ka Pakao vinnes.
Un japiekrit citiem komentetajiem,biju vairak gaidijis no sis cinas.

  +6 [+] [-]

, 2015-05-03 08:04, pirms 10 gadiem
Bet nē, nē nepārprotiet mani - uzvarēja labākais, protams. Menijs vienkārši nespēja atrast veidus. Cīņai bija jābeidzas ar Floidu uz dēļiem, tikai tā viņam bija cerība uz titulu... Neizdarīja, zaudēja... Viss...
Floids nocīnījās gudri un, es teiktu, ļoti pārliecinoši!

  +4 [+] [-]

, 2015-05-03 08:04, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: nu neskaties pēc tiem punktiem... Paskaties pēc uzvedības ringā, pēc sitienu mērķī skaita.. Floids atdzīvojās tikai 11 raunda beigās. Savukārt 12 raunda beigās viņš sāka skraidīt un izvairīties, bet Menijs izmisīgi centās kaut ko sasmelt...
Man jau liekas, ka Menijs daudz centās, bet Floids labi neitralizēja viņa centienus. Nav jau jēgas būt agresīvam ja Tu nevari trāpīt pretiniekam.

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 08:04, pirms 10 gadiem
Liekas, ka senāk bokss bija interesantāks... :/

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:04, pirms 10 gadiem
Kur viņi tur redzēja 118-110? es teiktu 115-113,visu cieņu Mennijam !

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:05, pirms 10 gadiem
... nu vismaz lielie fighti!

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:05, pirms 10 gadiem
Iggijs rakstīja: Man jau liekas, ka Menijs daudz centās, bet Floids labi neitralizēja viņa centienus. Nav jau jēgas būt agresīvam ja Tu nevari trāpīt pretiniekam.
tiesa!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:06, pirms 10 gadiem
Starp citu - vai kāds redzēja kā ringā pārvietojas varavīksnes tiesnesis?

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:06, pirms 10 gadiem
Ne nu pirms macha biju par Floydu , pec macha par Manny.. Pacman vinneja machu kkas tur nebija riktig ar to korumpeto skaitishanu....

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:07, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Kā jau visi, kuriem galva uz pleciem, prognozēja, ka Floids pēc punktiem. Bet nu tik garlaicīgi, gadsimta cīņa my ass... Cerams būs otra cīņa, lai šitas draņķis aizmirstos.
paldies, otrreiz neskatīšos

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:07, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: Bet nē, nē nepārprotiet mani - uzvarēja labākais, protams. Menijs vienkārši nespēja atrast veidus. Cīņai bija jābeidzas ar Floidu uz dēļiem, tikai tā viņam bija cerība uz titulu... Neizdarīja, zaudēja... Viss...
Floids nocīnījās gudri un, es teiktu, ļoti pārliecinoši!
Ja godīgi es pirms cīņas domāju, ka būs SD un Floids zaudēs pēc punktiem. Tikai tāpēc,ka ļoti daudzi bija pret Floidu. Viss pūlis man liekas šovakar bija pret Floidu.

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:07, pirms 10 gadiem
Paskatieties status Total punches landed.Pakjao tika vienaa raundaa bija vairak kaa Meivezeram

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:07, pirms 10 gadiem
uzvarēja maratonists Floids ! priecē tas kā izsvilpa šito klaunu !

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:09, pirms 10 gadiem
Ralfberg rakstīja: Paskatieties status Total punches landed.Pakjao tika vienaa raundaa bija vairak kaa Meivezeram
Ko nu tu mētājies ar statistiku? SC eksperti redzēja 100 Menija sitienus, poh, ka visi blokā, galvenais, ka viņš ''labāk izskatījās''

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:10, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: uzvarēja maratonists Floids ! priecē tas kā izsvilpa šito klaunu !
To klaunu pat majas nemil.Gribetos lai Taisons vinam iedod biete.(tas tads mazs sapnits )

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 08:10, pirms 10 gadiem
Samagons rakstīja: To klaunu pat majas nemil.Gribetos lai Taisons vinam iedod biete.(tas tads mazs sapnits )
Taisons viņu nosistu

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:11, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Ko nu tu mētājies ar statistiku? SC eksperti redzēja 100 Menija sitienus, poh, ka visi blokā, galvenais, ka viņš ''labāk izskatījās''
Tieši tā. Jo te raksta kepkas

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:11, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Taisons viņu nosistu
Un vins vel sevi sauc par visu laiku labakoTaisons savos gados vinu pirmaja raunda izslegtu

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:12, pirms 10 gadiem
Garlaicīga cīņa! Jā mtm ir izcils aizsardzībā, bet uzbrukumā mīkstais

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:13, pirms 10 gadiem
Samagons rakstīja: Un vins vel sevi sauc par visu laiku labakoTaisons savos gados vinu pirmaja raunda izslegtu
Tu, kepka, laikam nekad neesi dzirdējis par svara kategorijām vai arī vnk nesaproti, ko nozīmē pound for pound.

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:13, pirms 10 gadiem
Nu tā... Noskatījos un var līst atpakaļ gultā. Gaidīju vairāk, daudz vairāk. Bet tā gadās, kad mediji sarīko tādu ažiotāžu. Piekritīšu, ka UFC ir krietni, krietni saistošāks, skatāmāks. Piemēram, pēdējā Rokholda cīņa Domājams ar laiku tas pārņems boksa pozīcijas.
Pakjao centās, bet brīžos, kad sarīkoja sitienu sēriju un vajadzēja sekot nākamajai "krusai", spēra soli atpakaļ... Arī rokas par īsām. Un Meiveizers, lai arī kāds gailis nebūtu ar visu Bīberu no pakaļpuses, aizsargāties prot lieliski.
Ceru uz Kļičko vs Vailders cīņu. Tur varētu būt pretspars ukraiņu bokserim.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:14, pirms 10 gadiem
Kas tā gadsimt cīņ? smiekli nāk. Dodu lielu procentu, ka pat daudzi par tādiem iepriekš nebija vispār dzirdējuši

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:15, pirms 10 gadiem
Mixes rakstīja: Tu, kepka, laikam nekad neesi dzirdējis par svara kategorijām vai arī vnk nesaproti, ko nozīmē pound for pound.
Zinu mulkit ko tas nozime.Es tikkai ta paakstos,bet Tu visu uztver nopietni.Atzistu Meivezers ir izcils aizsardziba,labs uz pret uzbrukumiem.Bet nav vins izcilakais bokseris vesture.Nestreso.

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:15, pirms 10 gadiem
nošaut to pensi,kas komentēja pa RUS kanālu ! jau no pirmā raunda Paku ielika lūzeros ! nav ko laist penšus komentēt

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:16, pirms 10 gadiem
Karseejs rakstīja: Kas tā gadsimt cīņ? smiekli nāk. Dodu lielu procentu, ka pat daudzi par tādiem iepriekš nebija vispār dzirdējuši
Tu runā par vidējo SC kepku? Jo pasaule viņus pazīst ļoti labi, 180 miljoni par cīņu man liekas to ļoti labi parāda, ne?

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:17, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: nošaut to pensi,kas komentēja pa RUS kanālu ! jau no pirmā raunda Paku ielika lūzeros ! nav ko laist penšus komentēt
Izklausījās krimināls, jā, bet viņam bija pilnīga taisnība. Būtībā sliktais cīņas sākums arī izgāza Menija šances, un Floids pilnībā kontrolēja mača gaitu.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:18, pirms 10 gadiem
Bokss ir miris,tagad uzvaru atdod tam kas labāk skraida pa ringu !

  +5 [+] [-]

, 2015-05-03 08:22, pirms 10 gadiem
Sorry, pēc šīs reizes es tiešām sapratu, ka boksu vairāk neskatīšos. Jau tā ir ar Kļičko cīņām, bet šī cīņa bija pēdējies piliens...
Floids visu cīņu mūk un sēž aizsardzībā, kā Pakijs tiek klāt, tad Floids viņu saķer, un tad ir divi varianti -
1) žņaudz
2) sit pa sāniem.

Ļoti vīlies esmu.

P.S. Tie, kas neredzēja cīņu, lūdzu, 5 sec rezumē par cīņu. https://twitter.com/paddypower/stat...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:24, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Taisons viņu nosistu
Taisonu atskaldīja bomzis vārdā Basters Duglass, tad Holifīlds 2x tad Luiss kā dēlu, iespējams kādu piemirsu. Pilnīgi pārvērtēts bokseris bez smadzenēm, pret Kļičko būtu kārtējais maiss un nasing spešel
Tu tak nevienu bez Ali un Taisona nezini kepka

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:27, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: uzvarēja maratonists Floids ! priecē tas kā izsvilpa šito klaunu !
Labākais uzvarēja.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:29, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Taisonu atskaldīja bomzis vārdā Basters Duglass, tad Holifīlds 2x tad Luiss kā dēlu, iespējams kādu piemirsu. Pilnīgi pārvērtēts bokseris bez smadzenēm, pret Kļičko būtu kārtējais maiss un nasing spešel
Tu tak nevienu bez Ali un Taisona nezini kepka
hahahaha,Taisons vienmēr mēģināja nokautēt pretinieku,lika viņam ciest ! Floids vnk skraida pa ringu un parko busu

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:29, pirms 10 gadiem
Iggijs rakstīja: Labākais bokseris uzvarēja un viss pasakai beigas. Nu nav Pakjao tik labs kā viņu pasniedz. Visu cieņu viņam, bet šovakar mēs redzējām realitāti daudziem rozā brilles saplīsa.
Ne velti ir 2 zāģi Markesam, Bredlijam, FM utt

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:31, pirms 10 gadiem
Mixes, tā ir gadsimta cīņa par naudas sadalīšanu nevis bokss. Te līdz kārtīgam boksam bija tālu, jo vienam acīs bija 180$

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:31, pirms 10 gadiem
Īstais jautājums ir, kā pieaudzis vīrietis var svērt 67 kg ?

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 08:34, pirms 10 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: Īstais jautājums ir, kā pieaudzis vīrietis var svērt 67 kg ?
nu ne visi sver 100+

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:35, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: hahahaha,Taisons vienmēr mēģināja nokautēt pretinieku,lika viņam ciest ! Floids vnk skraida pa ringu un parko busu
Esmu redzējis lielāko daļu Taisona cīņu, cik tu ?
Viņš mocījās gandrīz pret visiem garajiem sākumā un kaut arī dabūja daudz ko pirmās 15 cīņas bija bomžu kari aļa Kimbo Slais garā, kuros uzvarēja jaunākais/stiprākais. Domā no pāris retrospektīvajiem kadriem apskatos var iegūt priekšstatu ?
Un ja neesi pamanījis Oacman, TMT un co atrodas mazliet citā svarā, tā ka beidz salīdzināt daiktu ar ciskām cirvi

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:37, pirms 10 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: Īstais jautājums ir, kā pieaudzis vīrietis var svērt 67 kg ?
Īstais jautājums ir - kāpēc mums jau 1/3 tautas ir aptaukojusies un ap 50% jauntnes ir mazattīstīti distrofiķi.
Nojaušu, ka vaicātājs pats ir normāls hambīts 100+ un spēj noskriet 321 m līdz alus kioskam kā arī 0,3 reizes pievilkties.....mužiks!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:39, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Esmu redzējis lielāko daļu Taisona cīņu, cik tu ?
Viņš mocījās gandrīz pret visiem garajiem sākumā un kaut arī dabūja daudz ko pirmās 15 cīņas bija bomžu kari aļa Kimbo Slais garā, kuros uzvarēja jaunākais/stiprākais. Domā no pāris retrospektīvajiem kadriem apskatos var iegūt priekšstatu ?
Un ja neesi pamanījis Oacman, TMT un co atrodas mazliet citā svarā, tā ka beidz salīdzināt daiktu ar ciskām cirvi
esmu redzējis visas viņa cīņas ! regulāri skatos boksu un varu apgalvot,ka Floids ir lielākais klauns pasaulē ! jā,viņš ir defa ģēnijs,bet lielākā mīzēja par viņu nav un nekad nebūs

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:46, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Īstais jautājums ir - kāpēc mums jau 1/3 tautas ir aptaukojusies un ap 50% jauntnes ir mazattīstīti distrofiķi.
Nojaušu, ka vaicātājs pats ir normāls hambīts 100+ un spēj noskriet 321 m līdz alus kioskam kā arī 0,3 reizes pievilkties.....mužiks!
186cm 79-82 kg atkarīgs no mēneša. Hokejs, riteņbraukšana un spēka vingrošana

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 08:50, pirms 10 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: Īstais jautājums ir, kā pieaudzis vīrietis var svērt 67 kg ?
Atbilde - ja augums ir 170 cm, tad, lai saglabātu kaut kādas sportiskās spējas, daudz neieskriesies... .

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:51, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: esmu redzējis visas viņa cīņas ! regulāri skatos boksu un varu apgalvot,ka Floids ir lielākais klauns pasaulē ! jā,viņš ir defa ģēnijs,bet lielākā mīzēja par viņu nav un nekad nebūs
Lielākais klauns esi Tu, Floids taisa tādu naudu ar savu talantu, cik visa Tava dzimta gadsimtā nesaražos.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 08:53, pirms 10 gadiem
zebiakste rakstīja: Liekas, ka senāk bokss bija interesantāks... :/
Ne tikai bokss,bet gan lielaka sporta veidu dala. Un viss tikai tapec,ka musdienas doma tikai par naudu. Kads agrak bija basketbols,futbols,ehhhh...

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:56, pirms 10 gadiem
biskaps rakstīja: Skatījos pa Krievijas 1.kanālu...komentētājs sabojāja visu skatīšanos...tā piegriezās viņa ļerkšķēšana, bet negribējās slēgt ārā un meklēt citu strīmu...
Tev pirmskara teļuks bez pogām volume?

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:56, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: esmu redzējis visas viņa cīņas ! regulāri skatos boksu un varu apgalvot,ka Floids ir lielākais klauns pasaulē ! jā,viņš ir defa ģēnijs,bet lielākā mīzēja par viņu nav un nekad nebūs
Un ned.irs ka redzēji visas Taisona cīņas - tur tāds borings ka maz neliekas

     [+] [-]

, 2015-05-03 08:58, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Lielākais klauns esi Tu, Floids taisa tādu naudu ar savu talantu, cik visa Tava dzimta gadsimtā nesaražos.
tak lai taisa,bet ar tādām cīņām par leģendām nekļūst

     [+] [-]

, 2015-05-03 09:00, pirms 10 gadiem
Myles Kennedy rakstīja: 186cm 79-82 kg atkarīgs no mēneša. Hokejs, riteņbraukšana un spēka vingrošana
aizmirsi daudz.iršanu!

     [+] [-]

, 2015-05-03 09:01, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: tak lai taisa,bet ar tādām cīņām par leģendām nekļūst
Ar taviem komentiem ne tik

     [+] [-]

, 2015-05-03 09:02, pirms 10 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Ar taviem komentiem ne tik
Floidu USA atcerēsies tikai viņa bankrota dēļ ))))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 10:31, pirms 10 gadiem
Pizonis rakstīja: Ne tikai bokss,bet gan lielaka sporta veidu dala. Un viss tikai tapec,ka musdienas doma tikai par naudu. Kads agrak bija basketbols,futbols,ehhhh...
Agrāk arī zāle bija zaļāka un debesis zilākas...

     [+] [-]

, 2015-05-03 10:49, pirms 10 gadiem
labi vien ir, ka necēlos tik agri, nebij vērts. Notika tieši tas ko 90% arī prognozēja.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 10:59, pirms 10 gadiem
Meiveizers, kaujoties ar savu draudzeni, arī piekopa "mīzēja" taktiku un uzvarēja pēc punktiem?

  +1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:00, pirms 10 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Floidu USA atcerēsies tikai viņa bankrota dēļ ))))
nesāc raudāt Zigi, bet Floydu atcerēsies kā visu laiku labāko bokseri, kurš ir uzvarējis visus spēcīgākos pretiniekus un nopelnījis vairāk piķi, kā jebkurš cits pro sportists.
Slēpts komentārs: Antons Upesdeglis

  +2 [+] [-]

, 2015-05-03 11:30, pirms 10 gadiem
resnais putns rakstīja: Protams, tie kas no boksa īpaši daudz nesaprot, tie bolīs acis, kā Floyds varēja paņemt??? Bet atgādināšu, ka Meiveizers vienmēr ir strādājis kā 2. nummurs un strādājis no aizsardzības. Viņa cīņas reti kad ir interesantas un skatāmas. Tas, ka Pakjao vizuāli izskatījās, ka izdara sitienus, tas neko neliecina, jo par sitieniem pa blokiem un rokām punktus nedod To, ko vajadzēja Meiveizers trāpīja un pelnīti uzvarēja. .Jā varbūt viņš nav skatāms, bet viņš viennozīmīgi ir pasaulē labākais, nav nekādu šaubu.
Āmen!

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 11:42, pirms 10 gadiem
Antons Upesdeglis rakstīja: Kā 60 kilogramus "smags" atlēts var būt "visu laiku labākais bokseris"? Tāds apgalvojums jau pašā pamatā ir apsurds! Viņš varbūt ir labākais pidrilu svara kategorijā vai sievas sišanā.
Tas neliecina neko labu par tavu spriestspēju

  +3 [+] [-]

, 2015-05-03 11:43, pirms 10 gadiem
Floids pelna naudu no tādiem heiteriem, kādi šeit raksta komentārus. Viņa tēls ir apzināti izveidots, viņš izrādās par zīmuli un skaļi paziņo cik viņš ir kruts, tikai tapēc lai visi viņu ienīstu. Un aprobežotais cilvēks, patiešām sāk ienīst Floidu un viņš ir gatavs šķirties no jebkuras naudas summas, lai redzētu, kā kāds iedod viņam galvā. Visa amerika viņu ienīst, pat šīs cīņas laikā visi izsvilpa Floidu, viņi iet un tērē naudu cerībā, ka kāds beidzot noliks pie vietas Floidu. Ja viņam nebūtu tāds tēls, tad viņš nekad nevarētu sapelnīt tik daudz naudas.

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:27, pirms 10 gadiem
Ta nebija gadsimta cīņa . Naudas bizness. Kambis are jablonski buus gadsimta cinna

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 12:27, pirms 10 gadiem
Bokss < SAS/CLIPS GAME 7

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 12:35, pirms 10 gadiem
Ja Pakiao būtu cīnijies ar Floidu pirms 5 gadiem, kad visi saka runat par šo cīnu, tad aŗī iznākums varbūt butu citadaks, taču abi paliek vecaki, un šoreiz tas par labu Meivezeram spēlēja....

     [+] [-]

, 2015-05-03 12:55, pirms 10 gadiem
Cīņu nosaukt par "gadsimta" pirms pašas cīņas rada cilvēkiem maldīgus priekšstatus par boksu. Bet nauda dara savu un abi vakara varoņi varēs tagad tajā peldēties. Par pašu cīņu - notika tas ko lielākā daļa boksa ekspertu gaidīja Floids UD. Cerēju no PacMana sagaidīt kādu pārsteigumu, bet diemžēl, pateicoties Markesa KO, Manijs baidījās doties tuvcīņā un izskatījās ka Roučš pats nezin kā uzvarēt.
Boksam nevajag šādas cīņas, drīzāk jāļauj jaunajiem un izsalkušajiem pārņemt vadību, tad būs gan skatāmas cīņas, gan negaidīti pavērsieni. Galvas izvēdināšanai https://www.youtube.com/watch?v=rHk...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 12:59, pirms 10 gadiem
9ball rakstīja: Nebūtu floids tāda bāba, Menijs butu viņu izslēdzis, uzvara Meivezeram tikai pateicoties garaakaam rokaam un miizeeja instinktam mukt prom visu laiku. Aktivāks cīņā gan bija Menijs..bet diemžēl neatrada ieročus lai pārspētu mīzēja aizsardzīas taktiku.. žēl.
Pilnīģi solidārs, piekrītu visam ko rakstīji. Kamols rīklē saskrēja, skatoties kā naudas žūksnis skraida no Packmana pa ringu, lai tikai aknās nedabūtu.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-03 13:10, pirms 10 gadiem
Vienos vārtos. Man iznākums bija zināms jau 5 gadus atpakaļ! Floids ir Floids, nu viņš savu vietiņu starp top10 visu laiku labākajiem bokseriem ir oficiāli nodrošinājis. Vienā plauktiņā ar SRL, SRR, Ali, Duranu.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-03 13:10, pirms 10 gadiem
Kličko - Hejs,tikai mazākos svaros

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 13:24, pirms 10 gadiem
escud rakstīja: Pilnīģi solidārs, piekrītu visam ko rakstīji. Kamols rīklē saskrēja, skatoties kā naudas žūksnis skraida no Packmana pa ringu, lai tikai aknās nedabūtu.
Varbūt Floidam vajadzēja vienu roku sasiet aiz muguras un čuguna kurpes uzvilkt, lai pakjao varētu viņam trāpīt?
Labākais bokseris šovakar uzvarēja un viss, dzīve turpinās.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 14:12, pirms 10 gadiem
Kads var iedot linku kur var noskatīties pilno cīņu?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 14:22, pirms 10 gadiem
Floids savu pedejo cinu aizvadisot rudeni Riga Kipsalas izstazu kompleksa

  -1 [+] [-]

, 2015-05-03 15:33, pirms 10 gadiem
Floidam vēl kāda cīņa paredzēta? Nākamais Bradley?

     [+] [-]

, 2015-05-03 15:48, pirms 10 gadiem
Šī saucamā "gadsimta cīņa" bija pat garlaicīga kā lielākā daļa Maira Brieža cīņu, jo šinī "cīņā" viens vienkārši nevarēja neko izdarīt, bet otrs tā īsti negribēja/nebija vajadzības - Brieža "cīņās" vismaz viens grib un dara, kamēr otrs nevar un gaida, kad viņa stunda beidzos sitīs!!

     [+] [-]

, 2015-05-03 17:31, pirms 10 gadiem
good_life_107423 rakstīja: Kads var iedot linku kur var noskatīties pilno cīņu?
https://www.youtube.com/watch?list=...

     [+] [-]

, 2015-05-03 18:41, pirms 10 gadiem
Bizness,bizness un vēlreiz bizness. Bokss ir miris jau kopš tiem laikiem, kad Lewis un Taisons to pameta. Esam nonākuši jau tik tālu, kad boksā bezmazvai vieglais svars tiek uzskatīts par ''gadsimta cīņu''. Bet tā jau ir,ka brāļi Kļičko vāc nenozīmīgas uzvaras pret k-kādiem bomāriem.

     [+] [-]

, 2015-05-03 20:08, pirms 10 gadiem
Var lūdzu kāds ieteikt kur var noskatīties šīs cīņas ierakstu?

     [+] [-]

, 2015-05-04 00:03, pirms 10 gadiem
Kas ri UFC?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 00:21, pirms 10 gadiem
PUNDURU cīņa -smieklīgs farss. Šitie tirliņi sevi sauc par boksa karaļiem. Briedis viņus abus smagi piekautu.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-04 01:41, pirms 10 gadiem
Tie komentāri sportacentrā... tas ir pārāk smieklīgi. Viens salīdzina ar Briedi vēl... Atslābstat, ja nav saprašanas, tad patiešām labāk ir paklusēt.
Apsveicu Meivezeru, vienmēr esmu ticējis, ka viņš aizvērs muti desmitiem, ļoti iespējams simtiem miljonu cilvēku pasaulē (jap, tieši tik ļoti gaidīta bija šī cīņa visā pasaulē, tas, ka Latvijā tā nav, nenozīmē, ka pasaulē tā nav, bet nu pēc komentāriem liekas, ka dažs labs nemaz nezina, ka pastāv arī teritorijas ārpus Latvijas robežām un Rīga nav vispasaules centrs, un ārzemes nav tikai "filmās redzētie skati"...), kas bija tik ļoti pārliecināti par Pakjao. Īstenībā Pakjao nebija nekādu variantu, iespējams, šī nebija viņa labākā cīņa, bet arī ar labāko nebūtu pieticis, tā kā šajā MayPac kontekstā beidzot tad viss ir noskaidrots, āmen. Viņa paša sajūtas par to varēja redzēt intervijā ar Kellermanu (tā sajūta aptuveni bija tāda, ka viņš pievīlis tik daudz cilvēku cerības, bet neko nevar darīt lietas labā), no vienas puses jau žēl, jo sirdī jau visi bija par Pakjao, bet šis nav mīlas stāsts un ir jādomā ar prātu, vēlreiz apsveicu Floyd "Money" Mayweather. #HardWorkDedication

     [+] [-]

, 2015-05-04 02:13, pirms 10 gadiem
arcsin90 rakstīja: Tie komentāri sportacentrā... tas ir pārāk smieklīgi. Viens salīdzina ar Briedi vēl... Atslābstat, ja nav saprašanas, tad patiešām labāk ir paklusēt.
Apsveicu Meivezeru, vienmēr esmu ticējis, ka viņš aizvērs muti desmitiem, ļoti iespējams simtiem miljonu cilvēku pasaulē (jap, tieši tik ļoti gaidīta bija šī cīņa visā pasaulē, tas, ka Latvijā tā nav, nenozīmē, ka pasaulē tā nav, bet nu pēc komentāriem liekas, ka dažs labs nemaz nezina, ka pastāv arī teritorijas ārpus Latvijas robežām un Rīga nav vispasaules centrs, un ārzemes nav tikai "filmās redzētie skati"...), kas bija tik ļoti pārliecināti par Pakjao. Īstenībā Pakjao nebija nekādu variantu, iespējams, šī nebija viņa labākā cīņa, bet arī ar labāko nebūtu pieticis, tā kā šajā MayPac kontekstā beidzot tad viss ir noskaidrots, āmen. Viņa paša sajūtas par to varēja redzēt intervijā ar Kellermanu (tā sajūta aptuveni bija tāda, ka viņš pievīlis tik daudz cilvēku cerības, bet neko nevar darīt lietas labā), no vienas puses jau žēl, jo sirdī jau visi bija par Pakjao, bet šis nav mīlas stāsts un ir jādomā ar prātu, vēlreiz apsveicu Floyd "Money" Mayweather. #HardWorkDedication
par smieklīgu komentāru vairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-05-06 15:52, pirms 10 gadiem
https://www.youtube.com/watch?v=Jnl...

te viss bija skaidrs