Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģis rezultatīvākais ar 25 punktiem ''Mavericks'' uzvarā pār Denveru

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Porziņģis rezultatīvākais ar 25 punktiem ''Mavericks'' uzvarā pār Denveru
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Produktīvu sniegumu Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) demonstrējis Kristaps Porziņģis, kurš ar 25 punktiem sekmējis Dalasas ''Mavericks'' uzvaru pār Denveras ''Nuggets'' ar 116:103. Latvieša kontā arī sešas atlēkušās bumbas un trīs nobloķēti pretinieku metieni.

Kristaps Porziņģis pēc vienas spēles izlaišanas laukumā pavadīja 28:56 minūtes, kuru laikā kļuva par rezultatīvāko savas komandas spēlētāju, gūstot 25 punktus (2p. 5/8, 3p. 5/7). Tāpat Porziņģis izcīnīja sešas atlēkušās bumbas zem groziem, atdeva vienu rezultatīvu piespēli un bloķēja trīs pretinieku metienus.

Spēle iesākās līdzīgi, taču kopumā ''Mavericks'' kontrolēja mača notikumus visā tā laikā. Par to liecina fakts, ka cīņas laikā tikai vienu reizi mainījās vadība un tikai vienu reizi bija fiksēts neizšķirts. Izšķirošo pārsvaru Dalasa ieguva otrajā un trešajā ceturtdaļā, kad bija neapturami uzbrukumā, atsevišķi ceturtdaļās gūstot 34 un 31 punktu. Tas pirms pēdējām 12 minūtēm ļāva iekrāt drošu 20 punktu pārsvaru.

Ceturtajā ceturtdaļā ''Mavericks'' viegli noveda spēli līdz uzvarai. Bez Kristapa vēl ar vismaz 20 punktiem izcēlās Luka Dončičs un Džošs Ričardsons, kuriem attiecīgi 21 un 20 punkti. Šī bija 20 uzvara sezonā un šobrīd Dalasa pakāpusies uz astoto vietu konferencē. No sestās vietas īpašnieces ''Nuggets'' komanda atpaliek par divām uzvarām.

NBA regulārā sezona, 13. un 14. marts

LaiksSpēleRezultātsLaiksSpēleRezultāts
21:00Thunder - Knicks97:1192:30Hawks - Kings121:106
2:00Nets - Pistons100:953:00Timberwolves - Trail Blazers121:125
2:00Hornets - Raptors114:1045:00Nuggets - Mavericks103:116
2:00Wizards - Bucks119:1255:00Suns - Pacers111:122

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.76ers26-1268.4%1.Jazz28-975.7%
2.Nets26-1366.7%2.Suns25-1267.6%
3.Bucks24-1463.2%3.Lakers25-1365.8%
4.Heat20-1852.6%4.Clippers25-1464.1%
5.Celtics19-1851.4%5.Trail Blazers22-1559.5%
6.Hornets19-1851.4%6.Nuggets22-1657.9%
7.Knicks20-1951.3%7.Spurs19-1555.9%
8.Hawks18-2047.4%8.Mavericks20-1754.1%
9.Pacers17-2045.9%9.Warriors19-1950.0%
10.Raptors17-2144.7%10.Grizzlies17-1750.0%
11.Bulls16-2044.4%11.Pelicans16-2242.1%
12.Cavaliers14-2337.8%12.Thunder16-2242.1%
13.Wizards14-2337.8%13.Kings15-2339.5%
14.Magic13-2534.2%14.Rockets11-2431.4%
15.Pistons10-2826.3%15.Timberwolves8-3021.1%

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:39, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Es minēju spēlē! Te nu tu murgo!
vienai spēlei, ja tas nav izšķirošā posmā, īsti globālas nozīmes nav. Tāpēc jau no KP sagaida labu spēli ilgstošā periodā, nevis tikai dažās spēlēs.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:40, pirms 4 gadiem
guntis86 rakstīja: Ubags sāk mainīt domas par KP uz labo pusi. Vēl nesen sauca viņu par komandas un līgas enkuru, nu jau KP ir līgas viduvējība. Kaut kas Ubagam tajos sūdos galvā ir sakustējies.
Pēc viņa komentāriem KP ir lielāks monstrs par Luku.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:41, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: vienai spēlei, ja tas nav izšķirošā posmā, īsti globālas nozīmes nav. Tāpēc jau no KP sagaida labu spēli ilgstošā periodā, nevis tikai dažās spēlēs.
Vienas spēles iznākums sezonāvar noteikt vai tiec playoffos vai ne. Īpaši ja uzvari principiālā spēlē, kur pretinieks tabulā ir netālu vai tev priekšā.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:42, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Hmm. Interesanti tad gan kāpēc Lukam un Jokičam ir līdzīgs piespēļu skaits un pieskārienu skaits bumbai tāpat.
Tāpēc, ka caur Jokiču ir veidots uzbrukums, es atkārtoju, caur viņu. Tevis pieminētais Luka veido to uzbrukumu, nevis caur sevi laiž uzbrukumu, kas vispār ir reti caur pg.

Tur jau tās uzbrukuma shēmas arī diametrāli atšķiras, līdz ar to, tas salīdzinājums, kā iepriekš teicu, nav tas labākais.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:43, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tāpēc, ka caur Jokiču ir veidots uzbrukums, es atkārtoju, caur viņu. Tevis pieminētais Luka veido to uzbrukumu, nevis caur sevi laiž uzbrukumu, kas vispār ir reti caur pg.

Tur jau tās uzbrukuma shēmas arī diametrāli atšķiras, līdz ar to, tas salīdzinājums, kā iepriekš teicu, nav tas labākais.
Salīdzinājums krietni loģiskāks kā salīdzināt KP un Jokiča asistētāju lomas.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:43, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Vienas spēles iznākums sezonāvar noteikt vai tiec playoffos vai ne. Īpaši ja uzvari principiālā spēlē, kur pretinieks tabulā ir netālu vai tev priekšā.
Tu vairi beigt lēkāt, tad no sezonas reitinga uz spēles, tad no individuālā, pēkšņi uz komandas....Tā jau loģiski nekā normāli salīdzināt nevarēs.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:44, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vairi beigt lēkāt, tad no sezonas reitinga uz spēles, tad no individuālā, pēkšņi uz komandas....Tā jau loģiski nekā normāli salīdzināt nevarēs.
Es pielāgojos atbilstoši tavai un Ubaga lēkāšanai statos. Nerausties!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:44, pirms 4 gadiem
ingars31 rakstīja: Un Jokičam pret KP vēl grūtāk gāja! Un ja redzēji spēli,tad lielu daļu laika Klēbers sedza Jokiču.
Jā, taisnība, ka lielu spēles daļu Jokiču sedza Klebers, kuram arī lielāks spēles laiks nekā KP. Tomēr arī KP dabūja kārtīgi padarboties pret viņu.
Un es jau nerakstīju, ka Jokičam pret KP bija viegla pastaiga.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:45, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu vairi beigt lēkāt, tad no sezonas reitinga uz spēles, tad no individuālā, pēkšņi uz komandas....Tā jau loģiski nekā normāli salīdzināt nevarēs.
Ja lēkāpēkšņi runājot par sezonu, es tev atbildu par spēles nozīmi sezonas sakarā. Nekomentē, ja nespēj uzņemt kritiku.

     [+] [-]

, 2021-03-14 08:46, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Salīdzinājums krietni loģiskāks kā salīdzināt KP un Jokiča asistētāju lomas.
Kāpēc? Abi ir +/- vienas pozīcijas spēlētāji. Tas salīdzinājums arī ir kāds ir, bet tajā pašā laikā ir jāatceras, ka KP nav Jokiča tipa spēlētājs. KP pirmā opcija ir uzbrukuma noslēgšana un pēc tam defs. Kamēr Jokičam lielākie plusi ir tieši uzbrukumā un basketbola IQ. Viņiem ir dažādas lomas komandā. Abiem ir kopīgs tas, ka pie laba defa, abus var nobremzēt.

  +9 [+] [-]

, 2021-03-14 08:46, pirms 4 gadiem
Bļin! Admini - ielieciet "Podriņķis" lamuvārdu sarakstā, kas automātā slēdz komentāru, lai nav jālasa galīgas muļķības.

     [+] [-]

, 2021-03-14 08:46, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Ja lēkāpēkšņi runājot par sezonu, es tev atbildu par spēles nozīmi sezonas sakarā. Nekomentē, ja nespēj uzņemt kritiku.
Es neminēju komandas spēli, bet individuālo.

     [+] [-]

, 2021-03-14 08:47, pirms 4 gadiem
Nemaz nebija jābūt ar ļoti bagātu izdomu, ka šitas ubags, ļoti precīzs sevis raksturojums, ir tas pats zzz.
Un atkal jāpaceļ jautājums-kurš ir stulbāks? Kurš raksta visādas dumjības, vai tas, kurš tās lasa, un vel izmisīgi cenšas kaut ko pierādīt?

  +3 [+] [-]

, 2021-03-14 08:49, pirms 4 gadiem
Tak beidziet atbildēt āpsim, kam nav ne pie kā cita piesieties, kā pie piespēlu nedošanas KP komandā, kurā 2/3 uzbrukuma laika bumba pie Plukatas ir.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 08:49, pirms 4 gadiem
Spēle fantastiska. Un ne jau tikai tāpēc, ka Vienradzis ir apakaļiņās. Mavs pārvērtība ir neiedomājama. No lēnās, pozicionālās spēles (tā kā spēlēja TTT ar Uļjanu) pāriet uz zibenīgo ACB līgas basīti? Bumba laukumā kustējās ātrāk par tv kameru darbības leņķi. Nemitīgie pasiņi, neviens nepārtur bumbu, visi skrien un cīnās kā zvēri. Arī aizsardzībā. Kristaps ļoti labs, ar to pēdējo trejaci iedzina zārkā Denveras pēdējo ceriņu izglābties. Dikti amizants izskatījās pretinieku mēģinājums nokrampēt Dončiču. Mazais argentīnietis Fakijs Kampaco pret Luku? Kā multene, kurā tiek attēlots skrejošs dogs, kas mēģina nokratīt mangustu, kas šim iekodies degunā un dusmīgi ņurd.
Dalasas pārvērtība ( no zirgu tramvaja par ātrvilcienu) ir apbrīnojama. Nu tās piespēles škērsām pāri laukumam, tas ir kaut kāds nouhau. Nezinu, cik ilgi šāda veida uzbrukums darbosies, jo parasti par šitādām treneri ir gatavi nogalināt (ja zini iepriekš, pārķerama lieta).

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:50, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es neminēju komandas spēli, bet individuālo.
Grūti izsekot ko tu ar Ubagu domā un raksti. Bieži vien bezsakarīgi komentāri, kam nav nekāda sakara ne ar spēli ne ar laukumā notiekošo. Nemaz nezināji par spēles laikā rādīto statistisko salīdzinājumu starp Jokiču un Luku.
Runājot par KP. Jā, viena spēleto neizsaka. Bet šī nav tāda vienīgā. Viņam nemazāk kā citiem ir jāspēlē labi, lai komanda tiktu playoffos. Pietam jāizvairās no traumām, jo dēļ garā auguma ir traumatisks.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:52, pirms 4 gadiem
zuzulnabags trako, Kristaps rāda klasi!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:52, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Kāpēc? Abi ir +/- vienas pozīcijas spēlētāji. Tas salīdzinājums arī ir kāds ir, bet tajā pašā laikā ir jāatceras, ka KP nav Jokiča tipa spēlētājs. KP pirmā opcija ir uzbrukuma noslēgšana un pēc tam defs. Kamēr Jokičam lielākie plusi ir tieši uzbrukumā un basketbola IQ. Viņiem ir dažādas lomas komandā. Abiem ir kopīgs tas, ka pie laba defa, abus var nobremzēt.
KP un Jokičš spēlē pozīcijā, bet komadas taktikāir pilnīgi citādas lomas. Jokičš un Luka ir komandu līderi. Caur abiem iet uzbrukums un attiecīgi abi visvairāk izdara piespēles un saņem visvairāk bumbu. Viņi ir tieši tie, kas būtu jāsalīdzina. Tavi komentāri tiešām rāda iespaidu, ka spēli neskatījies. Taisnība!?

  +5 [+] [-]

, 2021-03-14 08:53, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Grūti izsekot ko tu ar Ubagu domā un raksti. Bieži vien bezsakarīgi komentāri, kam nav nekāda sakara ne ar spēli ne ar laukumā notiekošo. Nemaz nezināji par spēles laikā rādīto statistisko salīdzinājumu starp Jokiču un Luku.
Runājot par KP. Jā, viena spēleto neizsaka. Bet šī nav tāda vienīgā. Viņam nemazāk kā citiem ir jāspēlē labi, lai komanda tiktu playoffos. Pietam jāizvairās no traumām, jo dēļ garā auguma ir traumatisks.
Patiesībā varu apbrīnot KP, ka pēc divām tādām traumām joprojām spēlē ļoti labā līmenī, un nekas neliecina, ka ar laiku nevarētu būt vel labāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:54, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Grūti izsekot ko tu ar Ubagu domā un raksti. Bieži vien bezsakarīgi komentāri, kam nav nekāda sakara ne ar spēli ne ar laukumā notiekošo. Nemaz nezināji par spēles laikā rādīto statistisko salīdzinājumu starp Jokiču un Luku.
Runājot par KP. Jā, viena spēleto neizsaka. Bet šī nav tāda vienīgā. Viņam nemazāk kā citiem ir jāspēlē labi, lai komanda tiktu playoffos. Pietam jāizvairās no traumām, jo dēļ garā auguma ir traumatisks.
Es visu laiku rakstu par individuālo, neko citu, tā kā tur tev nav taisnība.
- tas salīdzinājums var būt un zinu to, jo redzēju, bet tam ir daudz kas apakšā un to es tev mēģinu pastāstīt, jo ar plikiem skaitļiem, bez izpratnes, kā tie veidojas utt. nav īsti jēgas.
- KP, domājams, noturēs šo labo spēli, ja nesāks kaut ko forsēt. Ceru, ka nesāks, viņam tomēr pieredze ir pietiekoša. Par traumām piekrītu, to jau sen norādīju, ka viņa auguma specifika liek uzmanīties, kas ietekmē arī spēles manieri.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:55, pirms 4 gadiem
Un krita, krita visiem (izņemot Mareju un TMH). Savukārt Timofejs Hārdavejs...
Izcils caurgājiens mijās ar tādu epizodi, pēc kuras gribas nosūtīt viņu paskatīties, kā aug kartofeļi. No apakšas.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:55, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: KP un Jokičš spēlē pozīcijā, bet komadas taktikāir pilnīgi citādas lomas. Jokičš un Luka ir komandu līderi. Caur abiem iet uzbrukums un attiecīgi abi visvairāk izdara piespēles un saņem visvairāk bumbu. Viņi ir tieši tie, kas būtu jāsalīdzina. Tavi komentāri tiešām rāda iespaidu, ka spēli neskatījies. Taisnība!?
Es skatījos, bet joprojām Tu ignorē to, ka caur vienu iet uzbrukums, kamēr otrs veido uzbrukumu, tas īsti nav viens un tas pats

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:56, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Patiesībā varu apbrīnot KP, ka pēc divām tādām traumām joprojām spēlē ļoti labā līmenī, un nekas neliecina, ka ar laiku nevarētu būt vel labāk.
Protams, ka tā ir, taču tur ir viens "bet", tie iepriekšējie savainojumi ietekmē to spēles stilu, ko viņš spēlē, vismaz pašlaik

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 08:56, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es visu laiku rakstu par individuālo, neko citu, tā kā tur tev nav taisnība.
- tas salīdzinājums var būt un zinu to, jo redzēju, bet tam ir daudz kas apakšā un to es tev mēģinu pastāstīt, jo ar plikiem skaitļiem, bez izpratnes, kā tie veidojas utt. nav īsti jēgas.
- KP, domājams, noturēs šo labo spēli, ja nesāks kaut ko forsēt. Ceru, ka nesāks, viņam tomēr pieredze ir pietiekoša. Par traumām piekrītu, to jau sen norādīju, ka viņa auguma specifika liek uzmanīties, kas ietekmē arī spēles manieri.
Nu es arī spēli redzēju un arī zinu Jokiča lomu komandā - komandas līderis, caur kuru tiek veidots uzbrukums. Luka arī ir komandas līderis. Spēles statistiķi ar viņus salīdzina, bet tad atrodas Real Rebels kuršsaka ka nē, nav viņi jāsalīdzina.
Es nesaprotu par ko tu cepies tad šeit? Par to ka KP laba spēle?

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:00, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Protams, ka tā ir, taču tur ir viens "bet", tie iepriekšējie savainojumi ietekmē to spēles stilu, ko viņš spēlē, vismaz pašlaik
Protams, ka šis tas viņa spēlē ir pamanijies, tomēr tās (traumas) nav atņēmušas KP pašu galveno u.t.i. būt ļoti daudzpusīgam laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:02, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nu es arī spēli redzēju un arī zinu Jokiča lomu komandā - komandas līderis, caur kuru tiek veidots uzbrukums. Luka arī ir komandas līderis. Spēles statistiķi ar viņus salīdzina, bet tad atrodas Real Rebels kuršsaka ka nē, nav viņi jāsalīdzina.
Es nesaprotu par ko tu cepies tad šeit? Par to ka KP laba spēle?
Es tev visu laiku to rakstu par tevis pieminēto spēles laiku starp viņiem, kāpēc tas ir atšķirīgs. Es ne par ko necepjos. Un es saku, ka salīdzinot, ir jāzina, kā veidojas tā statistika un lomas laukumā. Spēles laiks ar bumbu ir viens no statistikas rādītājiem, ko Tu pieminēji pašā pirmajā komentārā un mani visi komentāri ir par to, ka Tu to īsti teici nevietā, jo ignorē viņu lomas laukumā

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:03, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Grūti izsekot ko tu ar Ubagu domā un raksti. Bieži vien bezsakarīgi komentāri, kam nav nekāda sakara ne ar spēli ne ar laukumā notiekošo. Nemaz nezināji par spēles laikā rādīto statistisko salīdzinājumu starp Jokiču un Luku.
Runājot par KP. Jā, viena spēleto neizsaka. Bet šī nav tāda vienīgā. Viņam nemazāk kā citiem ir jāspēlē labi, lai komanda tiktu playoffos. Pietam jāizvairās no traumām, jo dēļ garā auguma ir traumatisks.
Te jau runa nav par playoff, bet par top6!

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:03, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, ka šis tas viņa spēlē ir pamanijies, tomēr tās (traumas) nav atņēmušas KP pašu galveno u.t.i. būt ļoti daudzpusīgam laukumā.
Protams, ka tā, lai gan ir epizodes, kurās vēlētos, lai viņš agresīvāk nostrādā. Kopumā, viņš ir uzņēmis labu spēles formu, kas, vismaz man tā šķiet, ir ļāvis paātrināt pašu spēli

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:06, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Te jau runa nav par playoff, bet par top6!
Tas gan. Reāli nokaitināja kārlails par iepriekšējo spēli, kad ne KP, ne Luku nepaņēma uz spēli, pakāšot to pirms tā bija notikusi. Bet nu reizē tā ir runa par playoff, jo TOP6 tajos tiek.

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:07, pirms 4 gadiem
Man visvairāk spēlē patika Jokiča reakcijas pēc kārtējiem Kristapa iemestajiem punktiem!

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:08, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es tev visu laiku to rakstu par tevis pieminēto spēles laiku starp viņiem, kāpēc tas ir atšķirīgs. Es ne par ko necepjos. Un es saku, ka salīdzinot, ir jāzina, kā veidojas tā statistika un lomas laukumā. Spēles laiks ar bumbu ir viens no statistikas rādītājiem, ko Tu pieminēji pašā pirmajā komentārā un mani visi komentāri ir par to, ka Tu to īsti teici nevietā, jo ignorē viņu lomas laukumā
Nav runa par Jokiča un Lukas vnk noturēto bumbas laiku. Jā, Lukam loģiski, ka tā ir ilgāk. Tai pat laikānav loģiski cik ļoti tā ir ilgāk. Tas tikai parāda šeit komentāros visu sezonu jau minēto, ka Luka pārtur pie sevis bumbu un tad vai nu pēdējās sekundēs pats iemet, vai iedot citiem, lai pēdējās sekundēs glābj ko var un tad priecājas par piespēli, ja sanāk iekrist.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:09, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Protams, ka tā, lai gan ir epizodes, kurās vēlētos, lai viņš agresīvāk nostrādā. Kopumā, viņš ir uzņēmis labu spēles formu, kas, vismaz man tā šķiet, ir ļāvis paātrināt pašu spēli
Jā, bet jāsaprot, ka ir lietas, kuras darbojas neatkarīgi no paša cilvēka. Un konkrēti šai gadījumā tā ir KP dabiskā reakcija (psiholoģija), kura viņam liedz spēlēt agresīvāk, jo galva attur iesaistīties situācijās, kurās pastāv risks atkal gūt traumu. Ļoti ilgam laikam jāpaiet, lai šī problēma pazustu, ja vispār pazūd.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:09, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tas gan. Reāli nokaitināja kārlails par iepriekšējo spēli, kad ne KP, ne Luku nepaņēma uz spēli, pakāšot to pirms tā bija notikusi. Bet nu reizē tā ir runa par playoff, jo TOP6 tajos tiek.
Top6 tiek automātiski! Šāda spēle pret Denveru ir 2 uzvaru vērtībā, bet Thunder nav tiešais pretinieks!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:11, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Top6 tiek automātiski! Šāda spēle pret Denveru ir 2 uzvaru vērtībā, bet Thunder nav tiešais pretinieks!
Nav tiešais, bet katra uzvara ir svarīga, īpaši kad iepaliek no TOP6.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:11, pirms 4 gadiem
Dalasa labi kā komanda nospēlēja. Kopumā aizsardzība bija labāka kā Denverai. Truļi Kristapam labi sakrita. Laba spēle. Denvera kaut cik aizsargājās 1.puslaikā. Tad arī rezultāts līdzīgs bija. Labi ka tāds Dončičs ir komandā pret kuru dod strīdīgas piezīmes. Kristapam nevajadzētu ļaut spēlēt ilgāk par 30 min. Tad nākamajā spēlē aizsardzībā nokapā. Grafiks saspringts