Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2890, Did:0, useCase: 3

Porziņģis rezultatīvākais ar 25 punktiem ''Mavericks'' uzvarā pār Denveru

Toms Mālmeisters
Toms Mālmeisters

Porziņģis rezultatīvākais ar 25 punktiem ''Mavericks'' uzvarā pār Denveru
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Produktīvu sniegumu Nacionālajā basketbola asociācijā (NBA) demonstrējis Kristaps Porziņģis, kurš ar 25 punktiem sekmējis Dalasas ''Mavericks'' uzvaru pār Denveras ''Nuggets'' ar 116:103. Latvieša kontā arī sešas atlēkušās bumbas un trīs nobloķēti pretinieku metieni.

Kristaps Porziņģis pēc vienas spēles izlaišanas laukumā pavadīja 28:56 minūtes, kuru laikā kļuva par rezultatīvāko savas komandas spēlētāju, gūstot 25 punktus (2p. 5/8, 3p. 5/7). Tāpat Porziņģis izcīnīja sešas atlēkušās bumbas zem groziem, atdeva vienu rezultatīvu piespēli un bloķēja trīs pretinieku metienus.

Spēle iesākās līdzīgi, taču kopumā ''Mavericks'' kontrolēja mača notikumus visā tā laikā. Par to liecina fakts, ka cīņas laikā tikai vienu reizi mainījās vadība un tikai vienu reizi bija fiksēts neizšķirts. Izšķirošo pārsvaru Dalasa ieguva otrajā un trešajā ceturtdaļā, kad bija neapturami uzbrukumā, atsevišķi ceturtdaļās gūstot 34 un 31 punktu. Tas pirms pēdējām 12 minūtēm ļāva iekrāt drošu 20 punktu pārsvaru.

Ceturtajā ceturtdaļā ''Mavericks'' viegli noveda spēli līdz uzvarai. Bez Kristapa vēl ar vismaz 20 punktiem izcēlās Luka Dončičs un Džošs Ričardsons, kuriem attiecīgi 21 un 20 punkti. Šī bija 20 uzvara sezonā un šobrīd Dalasa pakāpusies uz astoto vietu konferencē. No sestās vietas īpašnieces ''Nuggets'' komanda atpaliek par divām uzvarām.

NBA regulārā sezona, 13. un 14. marts

LaiksSpēleRezultātsLaiksSpēleRezultāts
21:00Thunder - Knicks97:1192:30Hawks - Kings121:106
2:00Nets - Pistons100:953:00Timberwolves - Trail Blazers121:125
2:00Hornets - Raptors114:1045:00Nuggets - Mavericks103:116
2:00Wizards - Bucks119:1255:00Suns - Pacers111:122

NBA kopvērtējums

V.AustrumiBilance%V.RietumiBilance%
1.76ers26-1268.4%1.Jazz28-975.7%
2.Nets26-1366.7%2.Suns25-1267.6%
3.Bucks24-1463.2%3.Lakers25-1365.8%
4.Heat20-1852.6%4.Clippers25-1464.1%
5.Celtics19-1851.4%5.Trail Blazers22-1559.5%
6.Hornets19-1851.4%6.Nuggets22-1657.9%
7.Knicks20-1951.3%7.Spurs19-1555.9%
8.Hawks18-2047.4%8.Mavericks20-1754.1%
9.Pacers17-2045.9%9.Warriors19-1950.0%
10.Raptors17-2144.7%10.Grizzlies17-1750.0%
11.Bulls16-2044.4%11.Pelicans16-2242.1%
12.Cavaliers14-2337.8%12.Thunder16-2242.1%
13.Wizards14-2337.8%13.Kings15-2339.5%
14.Magic13-2534.2%14.Rockets11-2431.4%
15.Pistons10-2826.3%15.Timberwolves8-3021.1%

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:12, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nav runa par Jokiča un Lukas vnk noturēto bumbas laiku. Jā, Lukam loģiski, ka tā ir ilgāk. Tai pat laikānav loģiski cik ļoti tā ir ilgāk. Tas tikai parāda šeit komentāros visu sezonu jau minēto, ka Luka pārtur pie sevis bumbu un tad vai nu pēdējās sekundēs pats iemet, vai iedot citiem, lai pēdējās sekundēs glābj ko var un tad priecājas par piespēli, ja sanāk iekrist.
nedaudz viņš pārtur gan, to noliegt nevar, bet tajā pašā laikā, tas ir sava veida pārspīlējums par to glābšanu. Viņš diezgan daudz labas epizodes rada partneriem un tur īsti nav starpība, kurā sekundē tas ir.

atsevisķi par to runājot, ir svarīga arī viņa sportiskā forma, kas uz sezonas beigām ir daudz labāka, kā rezultātā, viņš pats sāk spēlēt ātrāku basketbolu. Protams tam visam ir arī apakšā citi faktori, kā brīži, kad daudzi baidās uzņemties uzbrukumu, bumbas pārvadīšana pāri laukumam utt.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:14, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā, bet jāsaprot, ka ir lietas, kuras darbojas neatkarīgi no paša cilvēka. Un konkrēti šai gadījumā tā ir KP dabiskā reakcija (psiholoģija), kura viņam liedz spēlēt agresīvāk, jo galva attur iesaistīties situācijās, kurās pastāv risks atkal gūt traumu. Ļoti ilgam laikam jāpaiet, lai šī problēma pazustu, ja vispār pazūd.
To es ļoti labi zinu. Domāju, ka tā Kārlailam bija ilgu laiku problēma, respektīvi, pamainīt to spēli tā, lai KP dod reālu pienesumu komandai. Treneri nav akli uz tādām lietām

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:15, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: nedaudz viņš pārtur gan, to noliegt nevar, bet tajā pašā laikā, tas ir sava veida pārspīlējums par to glābšanu. Viņš diezgan daudz labas epizodes rada partneriem un tur īsti nav starpība, kurā sekundē tas ir.

atsevisķi par to runājot, ir svarīga arī viņa sportiskā forma, kas uz sezonas beigām ir daudz labāka, kā rezultātā, viņš pats sāk spēlēt ātrāku basketbolu. Protams tam visam ir arī apakšā citi faktori, kā brīži, kad daudzi baidās uzņemties uzbrukumu utt.
Labi, glābšana varbūt pārspīlējums. Bet rezultātā pārējiem komandas biedriem jāmet sasteigti metieni. Labi, ka ir tāds KP, kas tādus sasteigtus var iemest. Piemēram pēdējais tālais trīnis bija tikai dēļ tā, ka uzbrukuma laiks beidzās.
Lai Dalasa būtu gredzena cienīga, jāiespēlē visi spēlētāji. Bumbai ātrāk jākustas. Citādi kādi nosegs Dončiču un viss, sērija tiks pakāsta, jo nekas cits uzbrukumā nav iestrādāts.

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:16, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nav tiešais, bet katra uzvara ir svarīga, īpaši kad iepaliek no TOP6.
Mavs, ja aiziet spēle ir kā rullis! Mavs vairāk rēķina cik var atļauties zaudēt un domāju, ka Thunder spēle bija no tādām!

  -1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:16, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Top6 tiek automātiski! Šāda spēle pret Denveru ir 2 uzvaru vērtībā, bet Thunder nav tiešais pretinieks!
Tomēr vienalga kremt, ka Mavs atdeva to spēli Thunder. Regulārās sezonas izskaņā var izrādīties, ka tai būs bijusi liela nozīme.

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:20, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: To es ļoti labi zinu. Domāju, ka tā Kārlailam bija ilgu laiku problēma, respektīvi, pamainīt to spēli tā, lai KP dod reālu pienesumu komandai. Treneri nav akli uz tādām lietām
Tāpēc jau KP gana daudz ganās pa perimetru, un cenšas realizēt savu pienesumu caur truļiem. Spiesta lieta.

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:20, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tomēr vienalga kremt, ka Mavs atdeva to spēli Thunder. Regulārās sezonas izskaņā var izrādīties, ka tai būs bijusi liela nozīme.
Svarīga bija pret tiešajiem(Spurs- par vietu top8, pret Nuggets top6)!
Droši vien, ka tur staffs strādā, kas ir izpētījuši kalendāru a-z!

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:20, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Labi, glābšana varbūt pārspīlējums. Bet rezultātā pārējiem komandas biedriem jāmet sasteigti metieni. Labi, ka ir tāds KP, kas tādus sasteigtus var iemest. Piemēram pēdējais tālais trīnis bija tikai dēļ tā, ka uzbrukuma laiks beidzās.
Lai Dalasa būtu gredzena cienīga, jāiespēlē visi spēlētāji. Bumbai ātrāk jākustas. Citādi kādi nosegs Dončiču un viss, sērija tiks pakāsta, jo nekas cits uzbrukumā nav iestrādāts.
Pašlaik, ar Luku un KP, viņi nebūs gredzena cienīgi. Tur vajag trešo spēlētāju, kurš katrā spēlē var radīt patstāvīgi un pastāvīgi draudus pretiniekam. Tas nedaudz arī dēļ tā, ka KP vajag kādu, kurš izveidos to uzbrukumu. Neredzu Mavs sastāvā tādu spēlētāju, kurš to funkciju spētu izpildīt.

  +4 [+] [-]

, 2021-03-14 09:24, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Tas gan. Reāli nokaitināja kārlails par iepriekšējo spēli, kad ne KP, ne Luku nepaņēma uz spēli, pakāšot to pirms tā bija notikusi. Bet nu reizē tā ir runa par playoff, jo TOP6 tajos tiek.
nekad nepiekritīšu Kārlaila lēmumam pret Tunder atstšt malā Luku un porziņģi. Atdota uzvara... Mavs nav tādā situācijā, lai varētu dāvanas pasniegt. Nedomāju, ka ja kāds pret Tunder būtu spēlējis šajā spēlē kaut kas kardināli maiinītos. Gribētu, lai šo treneri atlaiž, bet Marks jau apsolījis...

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:25, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik, ar Luku un KP, viņi nebūs gredzena cienīgi. Tur vajag trešo spēlētāju, kurš katrā spēlē var radīt patstāvīgi un pastāvīgi draudus pretiniekam. Tas nedaudz arī dēļ tā, ka KP vajag kādu, kurš izveidos to uzbrukumu. Neredzu Mavs sastāvā tādu spēlētāju, kurš to funkciju spētu izpildīt.
Daļēji varu piekrist. Bet nu uzbrukumā var veikt krietnus uzlabojumus. Reāli Mavericks vieta jau tagad būtu Konferences TOP4 nevis TOP8.

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:26, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Svarīga bija pret tiešajiem(Spurs- par vietu top8, pret Nuggets top6)!
Droši vien, ka tur staffs strādā, kas ir izpētījuši kalendāru a-z!
Nu, nezinu gan, vai kādam ir dota tāda iespēja paredzēt-šo spēli ņemsim, bet to kā sanāks.
Īpaši šosezon, kad regulārā sezona būs stipri īsāka.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:26, pirms 4 gadiem
blitkotajs rakstīja: nekad nepiekritīšu Kārlaila lēmumam pret Tunder atstšt malā Luku un porziņģi. Atdota uzvara... Mavs nav tādā situācijā, lai varētu dāvanas pasniegt. Nedomāju, ka ja kāds pret Tunder būtu spēlējis šajā spēlē kaut kas kardināli maiinītos. Gribētu, lai šo treneri atlaiž, bet Marks jau apsolījis...
Thunder b2b spēle un 3 no 4 dienās nodzīti LD, KP varēja arī nepietikt pret daudz svarīgāko Denveru!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:28, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pašlaik, ar Luku un KP, viņi nebūs gredzena cienīgi. Tur vajag trešo spēlētāju, kurš katrā spēlē var radīt patstāvīgi un pastāvīgi draudus pretiniekam. Tas nedaudz arī dēļ tā, ka KP vajag kādu, kurš izveidos to uzbrukumu. Neredzu Mavs sastāvā tādu spēlētāju, kurš to funkciju spētu izpildīt.
Brunsons jau tīri normāli var aizvietot Dončiču. Viņš točna nekad bumbu nepārtur, un kad viņš vada saspēli, tad Mavs bumba kustās daudz ātrāk.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:30, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nu, nezinu gan, vai kādam ir dota tāda iespēja paredzēt-šo spēli ņemsim, bet to kā sanāks.
Īpaši šosezon, kad regulārā sezona būs stipri īsāka.
Uzvarētu Thunder, bet zaudētu Denverai, tad Dalasa būtu daudz tālāk no top6! Play in nevienu Dalasā neapmierinās!

  -2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Thunder b2b spēle un 3 no 4 dienās nodzīti LD, KP varēja arī nepietikt pret daudz svarīgāko Denveru!
Varēja viņus abus arī nenodzīt, jo vienmēr pastāv iespēja viņus izmantot racionāli. Piemēram, daudz mazāk spēles laika, un abiem vienlaicīgi neatrasties laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Uzvarētu Thunder, bet zaudētu Denverai, tad Dalasa būtu daudz tālāk no top6! Play in nevienu Dalasā neapmierinās!
Labi! Nav jēgas strīdēties, jo tāpat viss jau ir noticis, un tikai regulārās sezonas izskaņā uzzināsim bija vai nebija nozīme tai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 09:33, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Brunsons jau tīri normāli var aizvietot Dončiču. Viņš točna nekad bumbu nepārtur, un kad viņš vada saspēli, tad Mavs bumba kustās daudz ātrāk.
Tur es pilnībā piekrītu, bet vai viņš ir tā paša līmeņa kā Luka ar KP un pretinieki pievērš tikpat nopietnu uzmanību?

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:35, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Thunder b2b spēle un 3 no 4 dienās nodzīti LD, KP varēja arī nepietikt pret daudz svarīgāko Denveru!
b2b šoreiz toč nav attaisnojums, pēc tik garas spēļu pauzes visiem bija jāspēlē. Pēc regulārās sezonas, ja būs jāspēlē play in, skatīsies tabulā un pie sevis domās: jā, varbūt tomēr nevajadzēja atdot to uzvaru... Man Riks kā treneris nekad nav paticis, patiesībā gribētos lai KP6 aizmainītu uz warriors, ka te kādu laiku runāja, viņš un curry būtu zvēri kopā. Ja lukam tagad 12 piespēlītes, tagad curry būs 20,, sspēlējot kopā ar KP6.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:36, pirms 4 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Labi! Nav jēgas strīdēties, jo tāpat viss jau ir noticis, un tikai regulārās sezonas izskaņā uzzināsim bija vai nebija nozīme tai spēlei.
Par to spēli visi būs aizmirsuši, jo visticamāk, ka būs vēl pēdējo sekunžu metieni, pagarinājumi, kur izsķirsies top6 liktenis!

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:45, pirms 4 gadiem
blitkotajs rakstīja: b2b šoreiz toč nav attaisnojums, pēc tik garas spēļu pauzes visiem bija jāspēlē. Pēc regulārās sezonas, ja būs jāspēlē play in, skatīsies tabulā un pie sevis domās: jā, varbūt tomēr nevajadzēja atdot to uzvaru... Man Riks kā treneris nekad nav paticis, patiesībā gribētos lai KP6 aizmainītu uz warriors, ka te kādu laiku runāja, viņš un curry būtu zvēri kopā. Ja lukam tagad 12 piespēlītes, tagad curry būs 20,, sspēlējot kopā ar KP6.
Vai arī būs otrādi- labi, ka nespēlējām un pietaupījām spēkus, lai uzvarētu pēdejās spēles, kuras Denvera, Portlenda teiksim neuzvarēja!
LD met no spēles, tikpat cik piespēlē! Karijam nav tādi rādītāji!

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 09:46, pirms 4 gadiem
KP no spēles realizēja ap 70% metienu, bet LD tikai ap 35%. Un tā pārējā mērīšanās ar statiem(cik ilgi driblēja, cik daudz noskrēja, cik pasus atdeva u.t.t.) paliek smieklīga...

     [+] [-]

, 2021-03-14 09:46, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur es pilnībā piekrītu, bet vai viņš ir tā paša līmeņa kā Luka ar KP un pretinieki pievērš tikpat nopietnu uzmanību?
Kas tas vispār par jautājumu?

  +4 [+] [-]

, 2021-03-14 09:48, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tur es pilnībā piekrītu, bet vai viņš ir tā paša līmeņa kā Luka ar KP un pretinieki pievērš tikpat nopietnu uzmanību?
Kustinot ātrāk bumbu tiek vairāk raustīta pretinieku aizsardzība, un pretinieks nevar tik daudz koncentrēties uz vienu konkrētu spēlētāju. Pie kam Brunsona arsenālā ir ļoti daudz elementu no Dončiča arsenālā. Tikai spēles laiks daudz mazāks, kas nedod viņam iespēju sevi atklāt pilnībā.
Ir jāsaprot, ka Dončičs ir ļoti svarīga, ja ne pati svarīgākā, loma Mavs marketingā, jo Mavs tāpat kā jebkurai NBA komandai ir vajadzīga sava super zvaigzne, un šai super zvaigznei līdz ar to daudz ir jābūt laukumā. Pat ja spēle viņam īsti nesokas, un kāds cits viņu varētu itin veiksmīgi aizstāt.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 10:01, pirms 4 gadiem
Gailis zzz ir atpakaļ ar niku ubags😀 pārsmējos😀 centrāltirgus toļiks paņēmis priekšā, ka niks jāmaina? Oj oj oj zzz😀 varavīksnea gājienā iesi kā zzz vai kā ubags vai kā 2019g. teamo? Tu taču tiešām lielākais gailis esi😀

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 10:04, pirms 4 gadiem
Ā, zzz pārdēvējies par Ubagu. Nē, nu OK. Atbilstoši.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 10:19, pirms 4 gadiem
Lukam vairums piespēļu situācijās, kad bumbu nav kur vairs likt. Un uzkrītoši nedod bumbu KP. KP-Luka sadarbība praktiski nekāda. Vismaz šai spēlē noteikti. Nu kaut ko var norakstīt uz to, ka aizsardzībā bija Jokič, kuru pagrūti apspēlēt. Bet teikt, ka KP ganījās ap 3p. līniju ar nevar, jo bieži prasīja bumbu soda laukumā, kur parasti to arī nesaņēma (ne tikai no Lukas).

  +3 [+] [-]

, 2021-03-14 10:36, pirms 4 gadiem
Rīts sākās ar patīkamām ziņām. Prieks par Kristapa spēli un komandas uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 11:04, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nav runa par Jokiča un Lukas vnk noturēto bumbas laiku. Jā, Lukam loģiski, ka tā ir ilgāk. Tai pat laikānav loģiski cik ļoti tā ir ilgāk. Tas tikai parāda šeit komentāros visu sezonu jau minēto, ka Luka pārtur pie sevis bumbu un tad vai nu pēdējās sekundēs pats iemet, vai iedot citiem, lai pēdējās sekundēs glābj ko var un tad priecājas par piespēli, ja sanāk iekrist.
Precīzi teikts!
Iekrita acīs epizode 4/4 sākumā-Luka bumbu pārdriblē pāri centram,galvu pat nepagrozot,pieliecies nodriblē līdz uzbrukuma lauka beigām,izmet stulbu trīni pāri Jokičam.
Otrs moments -kārtējo reizi Kārlailisms. Tajā pat 4/4 sākumā,uzbrukums Mavs pilnībā iestrēdzis,rezultāts īsā brīdī no +21 kļūst +15,bet šis mierīgi kasa savu "lisinu",un pārtraukumu neņem. Pat nepieminu trenera iespēju paņemt atkārtojumu. Par tā izmantošanu,viņam laikam nogriež algu,jo vairs pat nevar atcerēties,kad tas pēdējo reizi būtu darīts.
Ienāca prātā Bobans. Kāpēc jātur komandā spēlētājs,kuram sanāk vidēji minūte spēlē? Neizskatās,ka vismaz kādas 8 minūtes mačā viņam būtu problēma. Tad nošokē pretinieku ,kādā brīdī uzlaid abus 2,20+ torņus vienlaicīgi laukumā,lai pretinieks pamēģina pielāgoties.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 11:07, pirms 4 gadiem
Ubags rakstīja: A man patīk statistika, ka Jokičam kā centram vidēji 8.5 piespēles spēlē, bet Podriņķim - 1.3. Lieliski parāda, kas ir kas. Jokičs - MVP kandidāts, Podriņķis - pārmaksāta viduvējība.
ignorējiet šo ZZZ dublikātu

     [+] [-]

, 2021-03-14 11:46, pirms 4 gadiem
Sporta domātājs rakstīja: Nav runa par Jokiča un Lukas vnk noturēto bumbas laiku. Jā, Lukam loģiski, ka tā ir ilgāk. Tai pat laikānav loģiski cik ļoti tā ir ilgāk. Tas tikai parāda šeit komentāros visu sezonu jau minēto, ka Luka pārtur pie sevis bumbu un tad vai nu pēdējās sekundēs pats iemet, vai iedot citiem, lai pēdējās sekundēs glābj ko var un tad priecājas par piespēli, ja sanāk iekrist.
No bumbas kontroles laika atņem vismaz 4-5 sekundes un tad salīdzini bumbas turēšanu Galu galā Luka ir tas, kurš driblē pāri laukumam.

  +2 [+] [-]

, 2021-03-14 12:53, pirms 4 gadiem
Kārtējā lieliskā spēle Kristapam. Mierīgi un pārliecinoši aizveda Dalasu līdz uzvarai. Ko nevarēja nepamanīt pozitīvu šajā spēlē, pīrādziņš centās tik ļoti nemaisīties komandai pa kājām un pāris reizes PAT MĒĢINĀJA UZSPĒLĒT AIZSARDZĪBĀ!!!! Tas viņam sanāca diezgan komiski, bet jau pats cenšanās fakts ir ko vērts! Nez kas tam par iemeslu, iespējams Kārlails piedraudēja, ka ja pončiks nespēlēs aizsardzībā, viņam piespiedīs pāriet uz vegāniem domātiem pīradziņiem, varbūt vēl baismīgāki draudi, bet nostrādāja.

  +1 [+] [-]

, 2021-03-14 13:42, pirms 4 gadiem
kp ka parasti zvers lai ka ponchiks centas norakt speli runajot ar tiesneshiem un nespelejot aizsardziba komanda ar kp priekshgala izvilka kartejo uzvaru

     [+] [-]

, 2021-03-15 21:19, pirms 4 gadiem
Ja Tev tādas pretenzijas pret Kristapu, ko tad skaties NBA? Pajoliņš ubags. Ir jālepojās. A Tu te smirdini.