Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 24 punkti un kļūdas izšķirošajos soda metienos

Rolands Eliņš

Porziņģim 24 punkti un kļūdas izšķirošajos soda metienos
Kristaps Porziņģis un fonā šonakt no spēles izraidītais Karmelo Entonijs
Foto: AFP/Scanpix

Kristaps Porziņģis sameta 24 punktus Atlantas "Hawks" grozā, taču papildlaika pēdējās sekundēs trāpīja tikai vienu no trim soda metieniem, kas noveda pie Ņujorkas "Knicks" zaudējuma NBA mačā ar 98:102. Porziņģa komandas biedrs Karmelo Entonijs tika izraidīts no spēles, bet Atlantas centrs Dvaits Hovards izcēlās ar 22 atlēkušajām bumbām.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 42 minūtes, kuru laikā guva 24 punktus (1p. 6/9, 2p. 3/9, 3p. 4/8), kā arī savāca astoņas atlēkušās bumbas. Viņam arī trīs bloki, taču piecas kļūdas un četras piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs šoreiz mīnus četri.

„Knicks” pamatsastāvā izgāja Saša Vujačičs, kurš aizvietoja nelielu traumu guvušo Kortniju Lī. Ņujorkai lielākās problēmas gan radās groza apakšā, kur spēles sākumā neviens nevarēja apturēt Dvaitu Hovardu. Pamazām gan „Knicks” pārņēma vadību, turklāt, Hovardam un Polam Milsepam dodoties atpūsties, arī cīņā par atlēkušajām bumbām klājās daudz labāk, bet Porziņģis pēc pirmajiem diviem neprecīzajiem pustālajiem metieniem izcēlās ar diviem trāpītiem tālmetieniem.

„Knicks” bija tikusi astoņu punktu vadībā, kad laukumā atgriezās Hovards un Milseps. „Hawks” ar Vācijas aizsarga Denisa Šrēdera agresīvo uzbrukumu palīdzību pārņēma vadību, bet puslaika izskaņā sekoja Karmelo Entonija nesavaldīšanās. „Knicks” līderis neizturēja Šveices spēlētāja Tābo Sefološas ciešo segšanu un cīņā par atlēkušo bumbu iesita viņam pa seju. Tiesneši sākotnēji to nefiksēja un piešķīra tikai tehnisko piezīmi par sekojošajiem asumiem, taču video atkārtojumā tas bija labi redzams, un Entonijs otro reizi šosezon un desmito reizi karjerā tika izraidīts no spēles.

Trešās ceturtdaļas sākumā Porziņģis tika pie pāris soda metieniem, kad viņa caurgājienu ļoti asi apturēja Hovards un Kents Beizmors. Lai arī smagāko triecienu Porziņģim nodarīja tieši Beizmors, nesportisko piezīmi saņēma Hovards, turklāt tieši pie viņa pēc piecelšanās no grīdas vērsās Porziņģis. Nekādi asumi šoreiz gan neizvērtās.

„Knicks” gandrīz visu ceturtdaļu turējās vadībā, turklāt sekmīgi laukumā atgriezās Kails O`Kvins, kurš izcēlās ar iespaidīgu bloku. Taču Atlanta pamazām pietuvojās un pēdējo ceturtdaļu sagaidīja ar minimālu deficītu 65:66, bet pēc tam arī pirmā pārvarēja abu komandu pāris minūtes ilgo sauso sēriju un izvirzījās vadībā.

Nespēlējot Entonijam, „Hawks” lielu uzmanību aizsardzībā pievērsa Porziņģim, bieži sūtot viņam klāt otru aizsargu, kad viņš saņēma bumbu. Četras minūtes pirms beigām, kad viņš palika brīvs pēc sedzēju maiņas, Porziņģis sodīja Atlantu ar precīzu tālmetienu. Porziņģim arī izdevās apturēt ieskrējušos Šrēderu ātrajā uzbrukumā, bet ar noteikumu pārkāpumu. Pusotru minūti pirms beigām Porziņģis ar pustālo metienu pēc dribla panāca neizšķirtu 85:85, bet nākamajā uzbrukumā praktiski identisku metienu netrāpīja aktīvu spēli aizvadošais Deriks Rouzs.

Rouzs mēģināja iemest individuāli arī desmit sekundes pirms beigām, kas viņam neizdevās. Atlēkušo bumbu gandrīz savāca Porziņģis, taču tā tomēr viņam izslīdēja no rokām autā. Bet arī Šrēders savu iespēju neizmantoja un sekoja papildlaiks. Tajā Porziņģis trāpīja pavisam brīvu tālmetienu, taču arī saņēma piezīmi uzbrukumā. Milsepam savukārt pret Porziņģi piezīmi uzbrukumā nefiksēja, par ko ļoti asi reaģēja „Knicks” treneris Hornačeks, saņemot tehnisko piezīmi. „Knicks” pie -6 nepadevās, un Porziņģis ar bloku un teicamu „put-back” danku palīdzēja pievilkt līdz 95:97.

„Knicks” bija vairākas iespējas izraut uzvaru, taču pēdējās sekundēs bumbu pazaudēja Rouzs, bet Porziņģis 3.6 sekundes pirms beigām tika pie trīs soda metieniem, kas, ja būtu precīzi, nestu neizšķirtu. Viņš kļūdījās pirmajā, trāpīja otrajā un trešo meta speciāli garām, lai pacīnītos par atlēkušo bumbu, taču pāragri pārkāpa soda metiena līniju, pārkāpjot noteikumus. „Hawks” savos sodiņos nekļūdījās un uzvarēja ar 102:98.

”Hawks” (16-16)-”Knicks” (16-15) 102:98

(22:25, 23:22, 20:19, 20:19, 17:13)
Hawks: Šrēders27, Hovards 16 (22 atl.b.), Korvers 13, Milseps 12, Sefološa 11, Beizmors 11, Hamfrīzs 6, Delanijs 4, Muskala 2, Hārdevejs.
Knicks:Rouzs 26, Porziņģis 24, Holidejs 14, Noā 14 (16 atl.b.), Entonijs 10, O`Kvins 6, Vujačičs 2, Dženingss 2, Kuzminsks, Tomass, Ernangomess.

Statistika

Met.Tālm.Soda m.Atl. b.Rez. p.Kļūdas
Hawks37/102 (36%)7/27 (26%)21/27 (78%)561913
Knicks35/93 (38%)7/27 (26%)21/26 (81%)552017

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 05:36, pirms 8 gadiem
traka speele

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 05:37, pirms 8 gadiem
KP6unCR7Fan rakstīja: Tapat buus All-Star!
Vai vajadzētu? Vēl jauns, viņš ir labs, bet tāpat vēl jānobriest.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:37, pirms 8 gadiem
Neglīta spēle. Ja konkrētāk, būsim godīgi, Entonijs paigaidām ir komandas galvenais līderis un beigās to diezgan labi varēja redzēt. Prieks par Noa un Rouzu

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 05:37, pirms 8 gadiem
Spēle tik laba un skatāma bija, it īpaši spēles beigas un overtime ar visu KP putbeka danku. Dažreiz pat šķita, ka labāks nekā nba fināls. Bet baigi žēl, ka svarīgā brīdī neiemta 3 sodiņus. Pieredze pēdējās sekundēs nāks ar laiku.

  +9 [+] [-]

, 2016-12-29 05:38, pirms 8 gadiem
jaatkārtojas simto reizi ja tiesneši šitā spēlēs tad spēli var nemaz neskatīties.. svilpj nezin ko bet kad vajag tad neredz.. loģika NBA refree līgai nekāda..
plin un gadus 3 atpakal es sūdzejos apr Uleb un Eurolīgas tiesnešiem , bet tagad tur pat skatāmāka tiesnešu darbība.

  +5 [+] [-]

, 2016-12-29 05:38, pirms 8 gadiem
nu tie soggi shodien uzvareeja nevis hawks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 05:39, pirms 8 gadiem
Roze .. Roze ... z*je**l !!! gan pamatlaika beigās, gan OT beigās! un Kristapam tomēr bija iespēja .. ehhh !

  -2 [+] [-]

, 2016-12-29 05:39, pirms 8 gadiem
Šī spēle bija murgs. Sākot ar tiesnešu darbībām un beidzot ar Rouza pēdējo uzbrukumu un Porziņģa sodiņiem beigās. Runājot par Kristapu,pirms šīs spēles iepriekšējās dienās 3 reizes nobalsoju par viņa dalību zvaigžņu spēlē. Pēc šīs spēles par viņu nebalsošu,jo uzskatu,ka jābūt kaut vienā mačā spēles varonim,izglābjot komandu no zaudējuma PĒDĒJĀS sekundēs. KP pašlaik to nevar izdarīt. Vēlu Kristapam veiksmi nākamajās spēlēs un NY arī.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-29 05:40, pirms 8 gadiem
Tie, kas neredzēja spēli, lūdzu neslavējiet mūsējo.. Stati mēdz būt maldinoši. Un tomēr Knicks būtu kkā izmuļļājuši uzvaru ar Antošku ierindā. Rozīts ir sadomājies, ka ir Buļļos un var spēlēt 1 vijoli. KP nevar tā ignorēt pēdējās sekundēs kad nav Melo, vismaz pie metiena tiktu.. Principā uzvarai bija jābūt pamatlaikā. Par tiesnešiem vispār nav komentāru, ja būtu spēlētājs, nezinu kā savāktos, lai kko skarbu nepateiktu. Cerams, ka Knicks spēs savāties, jo šī nu tiešām bija jāņem!

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:40, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Neglīta spēle. Ja konkrētāk, būsim godīgi, Entonijs paigaidām ir komandas galvenais līderis un beigās to diezgan labi varēja redzēt. Prieks par Noa un Rouzu
Tā ir. Nav Entonija nav uzvaras!

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:41, pirms 8 gadiem
Bez antona atkal zaude, sakritība vai nē, spriediet paši

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 05:42, pirms 8 gadiem
Pieredze naak ar laiku, nedaudz parcentaas.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 05:42, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Šī spēle bija murgs. Sākot ar tiesnešu darbībām un beidzot ar Rouza pēdējo uzbrukumu un Porziņģa sodiņiem beigās. Runājot par Kristapu,pirms šīs spēles iepriekšējās dienās 3 reizes nobalsoju par viņa dalību zvaigžņu spēlē. Pēc šīs spēles par viņu nebalsošu,jo uzskatu,ka jābūt kaut vienā mačā spēles varonim,izglābjot komandu no zaudējuma PĒDĒJĀS sekundēs. KP pašlaik to nevar izdarīt. Vēlu Kristapam veiksmi nākamajās spēlēs un NY arī.
Man patika tie karsējpuikas!

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 05:43, pirms 8 gadiem
un nevajag tagad par to Antonu var ari bez viņa . bet Hornačeks ir pazaudejis soliņu .. pilnīgi nekādi .. ko jauc kuzz hermangomez oquinn jennings maiņu nesaprotu ..

  +5 [+] [-]

, 2016-12-29 05:43, pirms 8 gadiem
Njaa Rozs pa daudz aizmeta garām savus metienus ,kurus viņam vajadzēja reālizēt visā pamatlaika garumā... bet nu tā jau diezgan traka spēle kā jau tas ir vienmēr pret Atlantu !!!

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:43, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Tie, kas neredzēja spēli, lūdzu neslavējiet mūsējo.. Stati mēdz būt maldinoši. Un tomēr Knicks būtu kkā izmuļļājuši uzvaru ar Antošku ierindā. Rozīts ir sadomājies, ka ir Buļļos un var spēlēt 1 vijoli. KP nevar tā ignorēt pēdējās sekundēs kad nav Melo, vismaz pie metiena tiktu.. Principā uzvarai bija jābūt pamatlaikā. Par tiesnešiem vispār nav komentāru, ja būtu spēlētājs, nezinu kā savāktos, lai kko skarbu nepateiktu. Cerams, ka Knicks spēs savāties, jo šī nu tiešām bija jāņem!
Nezinu, liekas tieši Rouzs deva vēl kādas cerības, labi nokļūdijās, bet sū.di gadās.. Bet ja salīdzina ar kādu citu, domāju tieši viņš laukumā izlika visvairāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:44, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nezinu, liekas tieši Rouzs deva vēl kādas cerības, labi noklīdijās, bet sū.di gadās.. Bet ja salīdzina ar kādu citu, domāju tieši viņš laukumā izlika visvairāk.
Amen

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:45, pirms 8 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: jaatkārtojas simto reizi ja tiesneši šitā spēlēs tad spēli var nemaz neskatīties.. svilpj nezin ko bet kad vajag tad neredz.. loģika NBA refree līgai nekāda..
plin un gadus 3 atpakal es sūdzejos apr Uleb un Eurolīgas tiesnešiem , bet tagad tur pat skatāmāka tiesnešu darbība.
Jā jā tava sūdzība tika izskatīta un izdarīti secinājumi tagad tev jāiesniedz NBA

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 05:45, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Tie, kas neredzēja spēli, lūdzu neslavējiet mūsējo.. Stati mēdz būt maldinoši. Un tomēr Knicks būtu kkā izmuļļājuši uzvaru ar Antošku ierindā. Rozīts ir sadomājies, ka ir Buļļos un var spēlēt 1 vijoli. KP nevar tā ignorēt pēdējās sekundēs kad nav Melo, vismaz pie metiena tiktu.. Principā uzvarai bija jābūt pamatlaikā. Par tiesnešiem vispār nav komentāru, ja būtu spēlētājs, nezinu kā savāktos, lai kko skarbu nepateiktu. Cerams, ka Knicks spēs savāties, jo šī nu tiešām bija jāņem!
kpc neslaveet muuseejo? vareetu padomaat, kp buutu speeleejis s.diigi. stati nav slikti un arii milsaps nenospeeleeja loti labi.

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:47, pirms 8 gadiem
Progres2015 rakstīja: kpc neslaveet muuseejo? vareetu padomaat, kp buutu speeleejis s.diigi. stati nav slikti un arii milsaps nenospeeleeja loti labi.
Komentētājs labi pateica, bez melo Porzingis ir demelo

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:47, pirms 8 gadiem
Traka spele, bet viss kartiba galvenais aizmirst un sagatavotues nakamajai spelei. KP ka vienmer laba spele, pirms pedejiem sodiniem vinam bija 5/6 ja iemestu butu ari iespejams speles varonis, bet nekas traks nenotika, Knicks komandai daudz nepareizu lemumu saja spele, tapat ka tiesnesiem. KP jauna pieredze un neguleta nakts.

     [+] [-]

, 2016-12-29 05:50, pirms 8 gadiem
GSW varo ārā TOR

  -2 [+] [-]

, 2016-12-29 05:51, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Šī spēle bija murgs. Sākot ar tiesnešu darbībām un beidzot ar Rouza pēdējo uzbrukumu un Porziņģa sodiņiem beigās. Runājot par Kristapu,pirms šīs spēles iepriekšējās dienās 3 reizes nobalsoju par viņa dalību zvaigžņu spēlē. Pēc šīs spēles par viņu nebalsošu,jo uzskatu,ka jābūt kaut vienā mačā spēles varonim,izglābjot komandu no zaudējuma PĒDĒJĀS sekundēs. KP pašlaik to nevar izdarīt. Vēlu Kristapam veiksmi nākamajās spēlēs un NY arī.
Normāls uzskats.

Kaut ko tik tizlu vēl ir jāizdomā..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 05:56, pirms 8 gadiem
BattleFruit rakstīja: Normāls uzskats.

Kaut ko tik tizlu vēl ir jāizdomā..
Tieši tā normāls uzskats tizleni.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 06:01, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Tieši tā normāls uzskats tizleni.
Aha, normāls ja domāšana ir piektās klases līmenī.

GSW kas 90% spēļu uzvar pēc 3/4, ko šiem darīt, ka nav tādu spēļu kur no zaudējuma kādam ir jāizvelk pēdējās sekundēs.. neviens nav pelnījis spēlēt zvaigžņu spēlē?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 06:02, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Komentētājs labi pateica, bez melo Porzingis ir demelo
Nezinu kāds tev komentētājs taču ne jau Porzinğis bez bet komanda bez Entonija nevelk. Šodien kaut vai statistikI Kristaps pēc Karmello izraidīšanas guva divreiz vairāk punktu nekā pirms un spēles sākums Porzinğim bija nu ļoti švaks

     [+] [-]

, 2016-12-29 06:03, pirms 8 gadiem
Budah rakstīja: Bez antona atkal zaude, sakritība vai nē, spriediet paši
Lee arī nebija!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 06:06, pirms 8 gadiem
BattleFruit rakstīja: Aha, normāls ja domāšana ir piektās klases līmenī.

GSW kas 90% spēļu uzvar pēc 3/4, ko šiem darīt, ka nav tādu spēļu kur no zaudējuma kādam ir jāizvelk pēdējās sekundēs.. neviens nav pelnījis spēlēt zvaigžņu spēlē?
Es runāju par katru spēlētāju individuāli. Un arī no GSW gan Karijs,gan Durants ir iemetis pēdējo sekunžu metienus,kas atnes uzvaru.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 06:07, pirms 8 gadiem
BattleFruit rakstīja: Aha, normāls ja domāšana ir piektās klases līmenī.

GSW kas 90% spēļu uzvar pēc 3/4, ko šiem darīt, ka nav tādu spēļu kur no zaudējuma kādam ir jāizvelk pēdējās sekundēs.. neviens nav pelnījis spēlēt zvaigžņu spēlē?
Un ej gulēt un nesmirdi te,trolli.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 06:16, pirms 8 gadiem
Ferrari Nr.1 in my heart rakstīja: Un ej gulēt un nesmirdi te,trolli.
ahaha, ej labāk skaties savas mašīnītes, no basketbola tev ir zero sajēgas.

Čalis nav pat nospēlējis vienu ar pusi sezonas NBA, spēlējot kopā ar NBA zvaigzni un closer`u Carmelo, bet nav iemetis izšķirošo metienu, tāpēc nav pelnījis spēlēt zvaigžņu spēlē.

Tiešām, nu kur var būt tik dumjš..

     [+] [-]

, 2016-12-29 06:16, pirms 8 gadiem
kareivji gan normaali bliezh. plus 25 peec pirmaas ceturtdaljas.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 06:25, pirms 8 gadiem
Alpaville rakstīja: Nezinu kāds tev komentētājs taču ne jau Porzinğis bez bet komanda bez Entonija nevelk. Šodien kaut vai statistikI Kristaps pēc Karmello izraidīšanas guva divreiz vairāk punktu nekā pirms un spēles sākums Porzinğim bija nu ļoti švaks
NY komentētājs, kas vienmēr par KP viņu sauc, parasti runā enerģiski un diezgan pozitīvi.
Hm.. Kā lai īsti paskaidro.. Es nesaku, ka Porzinģis nemet iekšā, bet ja vidēji 7 spēlēs ir 20.1 un bez melo ir 24, neteiktu, ka viņš uzņēmās līdera pozīcijas, to centās izdarīt Rouzs. Nevajag arī apgalvot, ka Melo klātbūtnē bija tas faktors, kādēļ pirmajā puslaikā bija slikta spēle vienkārši nekrita.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 07:02, pirms 8 gadiem
Neredzēju spēli, pēc highlightiem izskatās normāli nokapāja, iemeta metienus, kad bija jāpievelk rezultāts. Beigās neizvilka neizšķirtu.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-29 07:05, pirms 8 gadiem
kristaps porzingis #NBAVOTE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2016-12-29 07:21, pirms 8 gadiem
kad KP iet visi baigie fani,kad kas neta ta noliek.Da kas jus pa faniem... Lv ir noželojami cilvēku kopa...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 07:53, pirms 8 gadiem
A riziks tik uz benka. Triicvaidziits johaidi

     [+] [-]

, 2016-12-29 08:34, pirms 8 gadiem
Šis zaudējums ir tīri uz Melo sirdsapziņas!! Ja esi komandas līderis tad nedrīkst šādi ļaut vaļu emocijām. KP un Rose šeit nav ko pārmest. Ka tik beigās šī uzvara nepietrūksr kkur!! Un tas ko KP ir izdarījis,dara laukumā, tas ir fenomens otra tāda nav..

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 08:41, pirms 8 gadiem
m.ozols rakstīja: Šis zaudējums ir tīri uz Melo sirdsapziņas!! Ja esi komandas līderis tad nedrīkst šādi ļaut vaļu emocijām. KP un Rose šeit nav ko pārmest. Ka tik beigās šī uzvara nepietrūksr kkur!! Un tas ko KP ir izdarījis,dara laukumā, tas ir fenomens otra tāda nav..
Bez Melo varēj viegli uzvarēt..Rouzs pisa visu komandas spēli,kam pievienojās ari tiesneši,un beigās tā tehniskā pielika punktu...Nebutu bijusi,tad uzvarētu

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 08:56, pirms 8 gadiem
Šī spēle lieliski parādīja kas ir kas. Komanda ir miskaste, kurā ir ļoti daudz sūdu un pa vidu arī koferis ar zeltu. Hornačeks ir kā bomzis, kurš no šīs miskastes var izvilkt pusizdzertu dvuļu, sapelējušu sviestmaizi un piekakātas apenes, bet koferi neredz, jo ne uz ko vairāk nav spējīgs. Pie raksta vislabāk piestāvētu bilde, kurā saspēles vadītājs Rose ievadīja sevi stūrī un krītot pap*sa bumbu. Kas attiecas uz KP - tie kas neredzēja spēli, priecājās par 24 ptiem un bļauj par allstar, bet nu nevelk vēl KP komandu, lai būtu pelnījis atrasties starp Lebroniem

     [+] [-]

, 2016-12-29 08:57, pirms 8 gadiem
Kefirgalva rakstīja: Vai vajadzētu? Vēl jauns, viņš ir labs, bet tāpat vēl jānobriest.
Lebronam arī bija jānobriest, lai tiktu uz all star spēli?

Nav ko briest... jāspēlē tik.

     [+] [-]

, 2016-12-29 09:19, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Lebronam arī bija jānobriest, lai tiktu uz all star spēli?

Nav ko briest... jāspēlē tik.
Tam pasākumam baigi jānobriest. Spriedze lielāka kā PO.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 09:24, pirms 8 gadiem
Ja par Rouzu,tad viņa caurgājieni ir OK,,bet tie flouteri ir vienkārši tizli+ neesošās piespēles.
Un par Melo-tikpat labi var pateikt,ka bez KP arī uzvaru tur nebūs.
KP-sasteidza pāris metienus un nomāzēja to pirmo no izšķirošajiem sodiem, bet kopumā ļoti normāla spēle. Sūdīgi,ka nenoturēja to atlēkušo bumbu uzbrukumā 7 sek līdz pamatlaika beigām.

  +4 [+] [-]

, 2016-12-29 09:28, pirms 8 gadiem
Nezinu,bet skatoties spēli radās jautājums,kas Knicks ir svarīgākais un kurš tur treneris un vai vispār ka komandai,ir svarīgi sportiskie panakumi.
Uzbrukums abam komandam bij pilnīgi d..,bet man kā daudziem KP un Knicks fanam protams ir galvenais kā nospēlē favorītkomanda. Visi induviduali,dabon bumbu uzreiz met,vai ielien zem groza,uzmet kkādu metienu un baiga starā.Daudzi te raksta,ka Rouzs baigais malacis,bet kā viņš sonakt spēlēja,tur varēja kliegt,raudāt, smieties utt. Sajūta,ka Aflalo ir atpakaļ. Pilnīgi garām priekš komandas pirkums. Brīžiem pārejie vareja uzbrukumā pat neskriet,bet gaidīt pie sava groza. Kāds teica,ka,ja nav Antons tā zaude,bet objektīvi jau neviens arī neko ne treneri( it īpaši viņi)speles zīmējumā un ne paši spelētaji nemainīja sava attieksmē,lai kā komanda cīnītos par uzvaru. Ja visi uzskatami redz ka tas pats Rouzs aizmet garām 8ņus metienus un visus vienādā stila izpildītus,tad kāpēc treneri nemeklē citus spēlētajus,kuri,IESPEJAMS,mainītu spēles ritējumu.
Optimistiski katru spēli skatos,ar muļķa cerību,ka Knicks sāks spēlet komandas spēli,bet lkm jau,lai Kristapiņš savāc štatus un pēc jauna līguma lūkojas kkur citā komandā. Negribētos,lai viņš kā Patriks kļūst par leģendu bez gredzena.

     [+] [-]

, 2016-12-29 09:34, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bez Melo varēj viegli uzvarēt..Rouzs pisa visu komandas spēli,kam pievienojās ari tiesneši,un beigās tā tehniskā pielika punktu...Nebutu bijusi,tad uzvarētu
Nu tas ir smieklīgi.. Rouzs traucē, melo traucē, Noa traucē...

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 09:37, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nu tas ir smieklīgi.. Rouzs traucē, melo traucē, Noa traucē...
Labāk skatīties uz Melo ISO basketbolu nekā Rouza skriešanu ar galvu sienā..28 metieni no spēles!28!Apkārt neskatās tik skrien..Mis matču izmantošana kārtēja traģēdija...Tiešām nezinu nevienu citu komandu,kas tā viņus neizmantotu...

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 09:55, pirms 8 gadiem
skatoties vairākas NY spēles liekas, ka Rose vienkārši ignorē KP.
Šodien bez Karmelo tas bija vēl uzskatāmāk. Jocīgi izskatās, ka saspēles vadītājs nedod piespēli komandas otrajam rezultatīvākajam spēlētājam. bet tikai izsauc ārā uz pikenroll. Domāju, ja Rose būtu saspēlējies ar KP, tad rezultāts arī būtu savādāks.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 10:01, pirms 8 gadiem
Kur var redzēt All-star balsojuma rezultātus?

     [+] [-]

, 2016-12-29 10:04, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Bez Melo varēj viegli uzvarēt..Rouzs pisa visu komandas spēli,kam pievienojās ari tiesneši,un beigās tā tehniskā pielika punktu...Nebutu bijusi,tad uzvarētu
Protams ka varēja un vajadzēja uzvarēt. Bet Būtu Melo nebūtu nemaz papildlaika. Būtu stabila uzvara..

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 10:29, pirms 8 gadiem
Sāpīgi, bet tikuntā tas nemaina faktu, ka KP jau tagad ir top 30 NBA spēlētājs, malacis, baigais monstrs, ja viņš būtu kādā outsider komandā kā NOP, tad mestu daudz iekšā

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 10:35, pirms 8 gadiem
Bindemanis rakstīja: Nezinu, liekas tieši Rouzs deva vēl kādas cerības, labi nokļūdijās, bet sū.di gadās.. Bet ja salīdzina ar kādu citu, domāju tieši viņš laukumā izlika visvairāk.
Ja metienu procents ir zem 30%, tad te nav nemaz runa par spēles antivaroni, ja KP šodien bija melnā diena, tad Rouzs, ko līdz 4/4 izvilka, to spēlec beigās un ot izlēja. Nu nāk hawks spēlētāji pa 2, pa 3 virsū nu atdod piespēli KP, bet nē vajag mest traku metienu, flouteru no 5m u.t.t

     [+] [-]

, 2016-12-29 10:40, pirms 8 gadiem
Es baidos lai ar KP nenotiek tā pat kā ar Zemgusu, nospēlēs ALL-STAR un iedomāsies ka baigais superstārs, un sāksies visādi brīnumi!!!

     [+] [-]

, 2016-12-29 10:47, pirms 8 gadiem
Čilotājs rakstīja: Es baidos lai ar KP nenotiek tā pat kā ar Zemgusu, nospēlēs ALL-STAR un iedomāsies ka baigais superstārs, un sāksies visādi brīnumi!!!
Tapēc nav ko viņam zvaigžņu spēlē darīt, lai iekrāj pieredzi vēl pāris sezonas un tad paskatīsimies kas par zvēru no viņa sanāks.
Šajā sezonā šķiet vēl nedaudz pietrūks līdz plejofiem, bet nākamsezon gan domāju ka varētu kautkas sanākt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 10:59, pirms 8 gadiem
andzadzo2008 rakstīja: Tapēc nav ko viņam zvaigžņu spēlē darīt, lai iekrāj pieredzi vēl pāris sezonas un tad paskatīsimies kas par zvēru no viņa sanāks.
Šajā sezonā šķiet vēl nedaudz pietrūks līdz plejofiem, bet nākamsezon gan domāju ka varētu kautkas sanākt.
Piekrītu. Allstars KP vēl nav gatavs. Droši vien viņš tiks uz mazo allstars, bet pa lielam viss šobrīd ir atkarīgs no NY faniem. Viņu rokās ir tas, kuru no savējiem izbīdīs. Smieklīgi liekas, ka letiņi sasparojušies uz savu ikgadējo balsošanas māniju. "Latvija var" ir kā purkšķis NY sānieliņā!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 11:02, pirms 8 gadiem
SuperZoss rakstīja: Piekrītu. Allstars KP vēl nav gatavs. Droši vien viņš tiks uz mazo allstars, bet pa lielam viss šobrīd ir atkarīgs no NY faniem. Viņu rokās ir tas, kuru no savējiem izbīdīs. Smieklīgi liekas, ka letiņi sasparojušies uz savu ikgadējo balsošanas māniju. "Latvija var" ir kā purkšķis NY sānieliņā!
Da kāda tur mānija no latviešiem?Liela daļa laikam domā,ka viņi iebalso..Reāli cik procenti no gala rezultātiem? kādi 10% no latviešiem

     [+] [-]

, 2016-12-29 11:06, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Da kāda tur mānija no latviešiem?Liela daļa laikam domā,ka viņi iebalso..Reāli cik procenti no gala rezultātiem? kādi 10% no latviešiem
Zinu daudzus, kas par KP nemaz nebalso, bet balso par saviem favorītiem.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 11:08, pirms 8 gadiem
KP ļoti labi nokapāja defā šonakt. Nu var teikt perfekti. Sodiņi, nu jā, neko neizdarīsi, tā gadās. Tas tāpat ir labāk kā Rouza skriešana sienā visu spēles nogriezni.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 11:21, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zinu daudzus, kas par KP nemaz nebalso, bet balso par saviem favorītiem.
Pieņemsim es nebalsoju, jo balsošanas sistēma ar tiem haštagiem ir vienkārši izcili stulba. Nafig man visos portālos pie sava profila jāraksta kaut kādi haštagi. Nemaz nerunājot, ka twiteri vispār neizmantoju.

     [+] [-]

, 2016-12-29 11:25, pirms 8 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Pieņemsim es nebalsoju, jo balsošanas sistēma ar tiem haštagiem ir vienkārši izcili stulba. Nafig man visos portālos pie sava profila jāraksta kaut kādi haštagi. Nemaz nerunājot, ka twiteri vispār neizmantoju.
Es Google balsoju.
Kaitina, ka ar to #Vote viss twitteris pilns.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-29 11:50, pirms 8 gadiem
Kā var Rouzu slavēt , jebkurš kas skatījās to maču redzēja , cik Rouzs indviduāli spēlēja , ja Rouzs būtu kaut bišku veidojis saspēli Knicks visticamāk būtu w nevis L . It īpaši 4 ceturdałas beigās kā var neidot KP piespēli , ja vińš ir pret Šrūderu palicis viens !! Visu maču Rouzs tik tēloja varoni .

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 11:53, pirms 8 gadiem
Un nevajag tik šeit pārmest 21 gadus vecam čalim , ka neiemeta sodińu izškirošā brīdi , daudzas vecākas pieredzējošas zvaigznes arī neiemet bieži vien izškirošos sodińus , tapēc nevajag šeit kaut kādus baigos varoń darbus.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-29 11:57, pirms 8 gadiem
4567 rakstīja: Un nevajag tik šeit pārmest 21 gadus vecam čalim , ka neiemeta sodińu izškirošā brīdi , daudzas vecākas pieredzējošas zvaigznes arī neiemet bieži vien izškirošos sodińus , tapēc nevajag šeit kaut kādus baigos varoń darbus.
Kobe ir vispārvērtētākais spēlētājs nba pastāvēšanas vēsturē!! Man Jums atgādināt kā viņš tika pie tituliem? Lielāko tiesu dabūja pienestus uz paplātes. Bez Šaka un Fila tur nekā nebūtu. Kobe vnk laimīgas sagadīšanās pēc nonāca izcilā komandā ar izcilu treneri. Manā skatījumā Kobe ir vnk labs spēlētājs - ārkārtīgi pārvērtēts. Čokeris un spēlētājs ar lielāko ego vienā personā, kuņ.a es atvainojos...

  +4 [+] [-]

, 2016-12-29 12:01, pirms 8 gadiem
Būsim godīgi: tiesneši noraka spēli 2 svarīgās epizodēs smagi kļūdoties
1) Noa iemet 2pts caurgājienā, bet tie fiksē mistisku nostaigātu
2) pret KP 100% piezīme uzbrukumā, bet to nefiksē, vēl trakāk Horāčeks norauj tehnisko + zaudēts grozs
OT nemaz nebūtu ja tiesneši normāli tiesātu.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 12:06, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Kobe ir vispārvērtētākais spēlētājs nba pastāvēšanas vēsturē!! Man Jums atgādināt kā viņš tika pie tituliem? Lielāko tiesu dabūja pienestus uz paplātes. Bez Šaka un Fila tur nekā nebūtu. Kobe vnk laimīgas sagadīšanās pēc nonāca izcilā komandā ar izcilu treneri. Manā skatījumā Kobe ir vnk labs spēlētājs - ārkārtīgi pārvērtēts. Čokeris un spēlētājs ar lielāko ego vienā personā, kuņ.a es atvainojos...
Kobe ir visu laiku labākais spēlētājs NBA vēsturē. Manā skatījumā pat labāks par MJ

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 12:12, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Kobe ir visu laiku labākais spēlētājs NBA vēsturē. Manā skatījumā pat labāks par MJ
LOL

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 12:30, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: LOL
Var smieties, var raudāt, bet tā ir. Katram būs savs viedoklis un savi favorīti, bet man nr1 ir Kobe

  +1 [+] [-]

, 2016-12-29 13:15, pirms 8 gadiem
Neskatoties uz statistiku , švaka spēle KP. Izskatās pēc formas krituma, bedres .

  +2 [+] [-]

, 2016-12-29 14:46, pirms 8 gadiem
Vel jau ta epizode kur KP uzliek tiiru bloku Denisam, bet tik un ta sods ...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-29 14:56, pirms 8 gadiem
irbiiteCAVS rakstīja: Kobe ir vispārvērtētākais spēlētājs nba pastāvēšanas vēsturē!! Man Jums atgādināt kā viņš tika pie tituliem? Lielāko tiesu dabūja pienestus uz paplātes. Bez Šaka un Fila tur nekā nebūtu. Kobe vnk laimīgas sagadīšanās pēc nonāca izcilā komandā ar izcilu treneri. Manā skatījumā Kobe ir vnk labs spēlētājs - ārkārtīgi pārvērtēts. Čokeris un spēlētājs ar lielāko ego vienā personā, kuņ.a es atvainojos...
Haha! Kobe nav staigulis, bet Lebis aizskrēja pie zvaigznēm, kur Alens,Bosh un Veids,Batje pienesa uz paplātes titulu. Kobe pat ar D-līgas spēlētājiem spēlēja kopā, bet Lebis skrien pēc BIG3. Būtu CP3 treids noticis uz Lakers vēl tagad Lebis skraidītu pēc titula un, iespējams būtu GSW nometnē nācis no soliņa aiz Igoudalas muguras par veterāna minimumu!

     [+] [-]

, 2016-12-29 15:32, pirms 8 gadiem
Vienu var pateikt konkrēti, Knicks nolažoja ar Noa, kad varēja dabūt Howardu.
Ieteiktu Filam apmainīt Noā pret Howardu.

     [+] [-]

, 2016-12-29 16:32, pirms 8 gadiem
DainixDT rakstīja: Vienu var pateikt konkrēti, Knicks nolažoja ar Noa, kad varēja dabūt Howardu.
Ieteiktu Filam apmainīt Noā pret Howardu.
Howards ir bērna prātā, tad jau labāk Noa. Es vispār knicks vietā meklētu 4.nr un KP iespēlētu pa 5.nr.

     [+] [-]

, 2016-12-29 16:43, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Howards ir bērna prātā, tad jau labāk Noa. Es vispār knicks vietā meklētu 4.nr un KP iespēlētu pa 5.nr.
Nu KP par 5.nr-tad vajag klāt kādus kilogramus 20,un tad viņš būs tikai tīrs centrs,bez spējām ātri kustēt.

     [+] [-]

, 2016-12-29 16:57, pirms 8 gadiem
večukiņš rakstīja: Nu KP par 5.nr-tad vajag klāt kādus kilogramus 20,un tad viņš būs tikai tīrs centrs,bez spējām ātri kustēt.
Grīnam un KD tas netraucē. KP ir garš ar gadiem nāks briedums, kļūs spēcīgāks un ātrums nekur nepazudīs, bet, ko darīs tie centri DJ,Dramonds, kam jānak uz 3pt līniju ārā, tikmēr tāds Rouzs varētu iet cauri kā pa sviestu.

     [+] [-]

, 2016-12-29 17:42, pirms 8 gadiem
Ne viens,ne otrs nemaz nav centri. un Rouzam tie caurgājieni tieši tāpēc arī tagad reizēm izdodas,ka KP ganās pa perimetru.

     [+] [-]

, 2016-12-29 19:20, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: Howards ir bērna prātā, tad jau labāk Noa. Es vispār knicks vietā meklētu 4.nr un KP iespēlētu pa 5.nr.
Spēlējot Oralndo gan nebija bērna prātā, bet gan dominējošs spēks zem groza. Tagad tik ēna no tā, bet tik un tā savāc savus 20 rebus pa spēli.