Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" uzvar papildlaikā un ar 3:0 sērijā tuvojas NBA finālam

Rolands Eliņš

"Cavaliers" uzvar papildlaikā un ar 3:0 sērijā tuvojas NBA finālam
Pols Milsaps pret Lebronu Džeimsu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Austrumu konferences finālsērijā "Cavaliers" ar 114:111 papildlaikā pārspēja Atlantas "Hawks", panākot drošo vadību 3:0. 37 punktus guva un "triple-double" savāca Lebrons Džeimss, bet Atlanta jau pirmajā puslaikā palika bez diskutabli no spēles izraidītā Ela Horforda.

"Cavaliers" šajā spēlē nācās iztikt bez Kairija Ērvinga un, neskaitot epizodiski laukumā izgājušo Šonu Merionu, tā aizvadīja maču septiņu spēlētāju sastāvā. Vēl lielāku iniciatīvu nekā iepriekš nācās uzņemties Lebronam Džeimsam, taču viņš spēli sāka unikāli slikti, aizmetot garām pirmos desmit metienus no spēles.

Drīz gan Džeimss uzņēma sev ierastos tempus, un nekur tālu nebija atrāvusies arī no tālmetienu līnijas veiksmīgu uzbrūkošā "Hawks", taču mača gaitu krasi mainīja Metjū Delavedovas un Ela Horforda sadursme. Abi saķērās cīņā par atlēkušo bumbu, un Delavedova uzkrita "Hawks" centram uz kājas. Atceroties, ka līdzīgā epizodē Delavedova otrajā sērijas spēlē sarūpēja traumu Kailam Korveram, pārsteidzoša nebija Horforda pretreakcija, ar elkoni uzkrītot virsū "Cavaliers" spēlētājam. Par lielu sašutumu Atlantai, tiesneši to traktēja kā otrā līmeņa nesportisko piezīmi un izraidīja Horfordu no spēles.

"Cavaliers" trešajā ceturtdaļā jau varēja uzspiest savu spēli un arvien biežāk uzvarēja cīņā par atlēkušajām bumbām, atraujoties arī desmit punktu vadībā. Taču daudz fiziskāk un agresīvāk sāka spēlēt arī Atlantas basketbolisti, veiksmīgi punktu guvēja pienākumus uzņēmās Kents Beizmors, palīdzot komandai veikt izrāvienu ceturtās ceturtdaļas vidū. "Hawks" arī izvirzījās vadībā un nebija tālu no punkta pielikšanas mačam, taču pēdējā minūtē pamatlaikā neguva ne punktu. Īmana Šamperta un Džeimsa kļūdas soda metienos deva Atlantai iespēju pēdējā uzbrukumā izraut uzvaru, bet Džefs Tīgs, lai arī laika netrūka, izvēlējās izmest vienkāršu tālmetienu. Garām, un sekoja papildlaiks (104:104).

Tajā pretinieku nesaudzēja ne viena, ne otra komanda, un potītes traumu guva Džeimss, tiesa, palika laukumā. Tīgs guva papildlaikā guva visus septiņus Atlantas punktus un panāca vadību 111:109, taču Džeimss atbildēja ar tālmetienu. Nākamajā "Hawks" uzbrukumā nepiedodamu kļūdu pieļāva Maiks Skots, izlaižot bumbu autā, jo domāja, ka pēdējais to skāris "Cavaliers" spēlētājs. Tā nebija, un Klīvlenda savā uzbrukumā ar Džeimsa caurgājiena palīdzību panāca +3. Atlantas mēģinājums atspēlēties pēdējās 12 sekundēs izvērtās ļoti haotisks un neprecīzs, kas noveda pie zaudējuma 111:114 un bezcerīgā 0:3 sērijā.

Džeimss atzīmējās ar 37 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un 13 rezultatīvām piespēlēm, tiesa, šī punkta skaita savākšanai viņš bija spiests izdarīt 37 metienus no spēles. Delavedovas un Ērla Smita rēķinā pa 17 punktiem, bet Atlantas rindās Tīgs sameta 30 punktus. Sērijas nākamā un, iespējams, noslēdzošā spēle paredzēta parīt, vēlreiz Klīvlendā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 11:35, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā ieliec LBJ kaut kādā PHI vai MIN sastāvā, kas ir uz doto brīdi, nepieliec nevienu jaunu spēlētāju klāt, iemet rietumu konferencē un es gribu redzēt kā tavs LBJ tiks play-off par finālu nemaz nerunājot... Un to ka LBJ ir viens no visu laiku labākajiem es nenoliedzu, bet teikt ka tikai dēļ tā, ka viņš būs 5 reizi finālā pēc kārtas nav īsti pareizi manā izpratnē, jo
1. viņš vēl nav ticis 5. reizi finālā, jā ok ir ļoti tuvu un gan jau to izdarīs, bet nesaki hop pirms neesi pārkāpis astei, piemērs nav tālu jāmeklē LAC-HOU sērija
2. Viņš ir ticis pēdējos gados finālā un 2 reizes kaunpilni zaudējis, pirmo reizi kur viņiem vajadzēja saplosīt dalasu viņi zaudēja, bet par pagājušā gada play off es labāk neizteikšos, bet visus 4 gadus bija favorīti.
3. Austrumi ir reāli vājāki kā rietumi, ko var redzēt jau play off, jo austrumos parasti ir viena LBJ komanda, kas ņem priekšā visus pēc kārtas, bet rietumus ir nereāls kapiņš (ok, šogad GSW izbrīna ar saviem rezultātiem un pilnīgo dominanci) Jo nezinu kas, bet austrumu komandas uz play off vienmēr paliek sliktākas, nezinu kāpēc, bet to esmu jau novērojis jau pēdējos gadus 2-3, jo šogad Hawks, iepriekšājos 2 gadus Pacers. Jā ok, play off basketbols ir play off basketbols, bet austrumi un play off izskatās bēdīgi, jo ja pietiek ar vienu Superstar lai tiktu finālā, tad nu piedod, te viss ir pateikts, jo es piemēram neredzu kā šā brīža Cavs rietumu play off, tik viegli tiktu finālā pret Spurs, Grizlies, Warriors.
Viņš jau tika savulaik ielikts Klīvlendā, kura uz to brīdi bija viena no bezcerīgākajām komandām līgā, bet pēc tam dažu gadu laikā kļuva par vienu no top blicēm.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 11:44, pirms 10 gadiem
Domāju ka nekadā minesotā pat nebūtu jāliek. Ar pašreizējo Cavs sastāvu un spēli jau būtu gana liels sasniegums tikt rietumu plejos. Austrumi šobrīd ir vienkārši nereāli vāji. Lebrona pirmajā stintā ar Cavs Pistoni, Orlando un Bostona visas bija reāli titula contenderi. Šobrīd reālas titula cienīgas komandas austrumos nav. punkts. Vašingtona un Milvoki izskatās cerīgi uz nākotni, cerams, ka Bostona arī, bet uz doto brīdi jau austrumi ir super-duper vāji. Visas līgas superzvaigznes ir rietumos, to pierāda arī all-nba tīmi, kur viens Lebrons un viss pārējais no rietumiem

  -3 [+] [-]

, 2015-05-25 11:44, pirms 10 gadiem
Lebrons tik Austrumos pabumbojās un fināls! Rietumos viņi pat play-off nebūtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 11:45, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Prieks, ka Lebrons tuvojas kārtējam NBA finālam.
Ja godīgi, tad pēc salīdzinoši sliktā Cavs sezonas sākuma es šaubijos, ka komanda tiks tik tālu.
Kas tur ko šaubīties. Arī Heat pirmajā gadā sezonas sākumā bija lupatas, līdz ieskrējās un palika finālā. Jācer, ka CLE paņems finālu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 11:53, pirms 10 gadiem
kino rakstīja: Viņš jau tika savulaik ielikts Klīvlendā, kura uz to brīdi bija viena no bezcerīgākajām komandām līgā, bet pēc tam dažu gadu laikā kļuva par vienu no top blicēm.
Jā piesaistot labus spēlētājus ar laiku neviens nesaka ka LBJ ir slikts, bet teikt, kad viņš viens ievelk komandu playoff ir muļķīgi, jo parasti ir tā, kur LBJ, tur visi grib iet spēlēt un tā notiek pa lielam un to LBJ fani nu nekādies nevēlās pieņemt,bet tikai saka ka nu redz Lebrons tagad viens viesus ievelk, bet to ka tad kad Lebrons aiziet no komandas, tad aiziet daudzi citi spēlētāji jau neviens nemana, bet tikai redz, ka tai komandai redz neiet. Paskatīsimies kas bija sākumā ar Cavs, laba blice, aizgāja LBJ, aizgāja var teikt viss starta 5 un respektīvi Cavs sāka (cenzēts), parādijās Erwing un pamazām Cavs sāka atkopties un pagājušogad jau sāka cīnīties par playoff, bet pietrūka nedaudz, bet tad atnāca LBJ un pievienojās uzreiz komandai Merions, Love, Shumpert, Mozgovs, J.R. un no vecā Cavs sastāva ir palicis var teikt tikai Erwing un TT, bet redz visi uzreiz saka, ka LBJ viens ievilka komandu play off un ka Cavs pirms tam bija su, bet tagad redz iet uz finālu, bet to, ka pa lielam viss sastāvs ir nomainījies līdz ar LBJ jau neviens neredz... Tas pats ar MIA. Atnāca LBJ un Bosh uz turieni un pa lielam visi gribēja tur spēlēt un klāt atnāca vēl Alens, Millers, Battie un kas tagad tur MIA sastāvā ir? Traumatisks Veids, traumatisks Bosh, un kaudze role playeri. Bet 13. gada finālu varonis Alens beidzis karjeru. Un skaidrs, ka tagad MIA netika play off jo no lielā 3 var teikt palika tikai 1 Veids, bet to jau neviens nevēlās redzēt...

     [+] [-]

, 2015-05-25 11:54, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā ieliec LBJ kaut kādā PHI vai MIN sastāvā, kas ir uz doto brīdi, nepieliec nevienu jaunu spēlētāju klāt, iemet rietumu konferencē un es gribu redzēt kā tavs LBJ tiks play-off par finālu nemaz nerunājot... Un to ka LBJ ir viens no visu laiku labākajiem es nenoliedzu, bet teikt ka tikai dēļ tā, ka viņš būs 5 reizi finālā pēc kārtas nav īsti pareizi manā izpratnē, jo
1. viņš vēl nav ticis 5. reizi finālā, jā ok ir ļoti tuvu un gan jau to izdarīs, bet nesaki hop pirms neesi pārkāpis astei, piemērs nav tālu jāmeklē LAC-HOU sērija
2. Viņš ir ticis pēdējos gados finālā un 2 reizes kaunpilni zaudējis, pirmo reizi kur viņiem vajadzēja saplosīt dalasu viņi zaudēja, bet par pagājušā gada play off es labāk neizteikšos, bet visus 4 gadus bija favorīti.
3. Austrumi ir reāli vājāki kā rietumi, ko var redzēt jau play off, jo austrumos parasti ir viena LBJ komanda, kas ņem priekšā visus pēc kārtas, bet rietumus ir nereāls kapiņš (ok, šogad GSW izbrīna ar saviem rezultātiem un pilnīgo dominanci) Jo nezinu kas, bet austrumu komandas uz play off vienmēr paliek sliktākas, nezinu kāpēc, bet to esmu jau novērojis jau pēdējos gadus 2-3, jo šogad Hawks, iepriekšājos 2 gadus Pacers. Jā ok, play off basketbols ir play off basketbols, bet austrumi un play off izskatās bēdīgi, jo ja pietiek ar vienu Superstar lai tiktu finālā, tad nu piedod, te viss ir pateikts, jo es piemēram neredzu kā šā brīža Cavs rietumu play off, tik viegli tiktu finālā pret Spurs, Grizlies, Warriors.
Kādi tev favorīti MIA bija visus 4 gadus? Ne pirmajā ne pēdējā gadā viņi nebija favorīti. It īpaši jau pirmajā.
Laikam neesi redzējis, ko LBJ izdarīja ar CLE bez palīgiem. Kas liek domāt, ka MIN vai PHI viņam nebūtu palīgi. Un PHI vispār ir austrumu komanda.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 11:56, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Lebrons tik Austrumos pabumbojās un fināls! Rietumos viņi pat play-off nebūtu.
Ko nu var murgot. Viņiem pēc lebrona atgriešanās no tās 10 spēļu izlaišanas bez man ir labākā bilance līgā. Un nespēlē viņi tikai ar Austrumu komandām, tā kā mazāk murgot, kā būtu, ja būtu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 11:57, pirms 10 gadiem
Ka tik LJ nepārkārst
Reboundi, stīli, assisti.. visi viņam. reāls kaplis, Centrs Cav-s vnk nobāl un izskatās pagrūdīs GSW 0:4 pie šāda sadalījuma

     [+] [-]

, 2015-05-25 11:57, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā piesaistot labus spēlētājus ar laiku neviens nesaka ka LBJ ir slikts, bet teikt, kad viņš viens ievelk komandu playoff ir muļķīgi, jo parasti ir tā, kur LBJ, tur visi grib iet spēlēt un tā notiek pa lielam un to LBJ fani nu nekādies nevēlās pieņemt,bet tikai saka ka nu redz Lebrons tagad viens viesus ievelk, bet to ka tad kad Lebrons aiziet no komandas, tad aiziet daudzi citi spēlētāji jau neviens nemana, bet tikai redz, ka tai komandai redz neiet. Paskatīsimies kas bija sākumā ar Cavs, laba blice, aizgāja LBJ, aizgāja var teikt viss starta 5 un respektīvi Cavs sāka (cenzēts), parādijās Erwing un pamazām Cavs sāka atkopties un pagājušogad jau sāka cīnīties par playoff, bet pietrūka nedaudz, bet tad atnāca LBJ un pievienojās uzreiz komandai Merions, Love, Shumpert, Mozgovs, J.R. un no vecā Cavs sastāva ir palicis var teikt tikai Erwing un TT, bet redz visi uzreiz saka, ka LBJ viens ievilka komandu play off un ka Cavs pirms tam bija su, bet tagad redz iet uz finālu, bet to, ka pa lielam viss sastāvs ir nomainījies līdz ar LBJ jau neviens neredz... Tas pats ar MIA. Atnāca LBJ un Bosh uz turieni un pa lielam visi gribēja tur spēlēt un klāt atnāca vēl Alens, Millers, Battie un kas tagad tur MIA sastāvā ir? Traumatisks Veids, traumatisks Bosh, un kaudze role playeri. Bet 13. gada finālu varonis Alens beidzis karjeru. Un skaidrs, ka tagad MIA netika play off jo no lielā 3 var teikt palika tikai 1 Veids, bet to jau neviens nevēlās redzēt...
Ko tad lebrons piesaistīja CLE pirmajā stintā? Neko!!!!

  +3 [+] [-]

, 2015-05-25 11:58, pirms 10 gadiem
Nestrīdēšos baigi par to, kuri ir labāki (GSW vai CAV's), bet zinu, ka finālā tiksies labākā snaiperu komanda pret viena supercilvēka vadīto komandu.

Vienā līderis ir tāds, kurš, spēlējot ar vieglumu, met pa grozu kā grib un vienalga no kurienes, bet rezultāts nemanās (iekšā), otrā spēlē vieglais uzbrucējs, kurš vāc bumbas kā centrs, dala piespēles kā saspēlnieks un met punktus kā scoreris. Apbrīnojami.

P.s. Abām komandām ir iespēja izcīnīt būtībā pirmos titulus sev (Warriors gan pacēla tālajā 1975.gadā, bet tas bija sen un vairs nav taisnība )

  +3 [+] [-]

, 2015-05-25 12:00, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā piesaistot labus spēlētājus ar laiku neviens nesaka ka LBJ ir slikts, bet teikt, kad viņš viens ievelk komandu playoff ir muļķīgi, jo parasti ir tā, kur LBJ, tur visi grib iet spēlēt un tā notiek pa lielam un to LBJ fani nu nekādies nevēlās pieņemt,bet tikai saka ka nu redz Lebrons tagad viens viesus ievelk, bet to ka tad kad Lebrons aiziet no komandas, tad aiziet daudzi citi spēlētāji jau neviens nemana, bet tikai redz, ka tai komandai redz neiet. Paskatīsimies kas bija sākumā ar Cavs, laba blice, aizgāja LBJ, aizgāja var teikt viss starta 5 un respektīvi Cavs sāka (cenzēts), parādijās Erwing un pamazām Cavs sāka atkopties un pagājušogad jau sāka cīnīties par playoff, bet pietrūka nedaudz, bet tad atnāca LBJ un pievienojās uzreiz komandai Merions, Love, Shumpert, Mozgovs, J.R. un no vecā Cavs sastāva ir palicis var teikt tikai Erwing un TT, bet redz visi uzreiz saka, ka LBJ viens ievilka komandu play off un ka Cavs pirms tam bija su, bet tagad redz iet uz finālu, bet to, ka pa lielam viss sastāvs ir nomainījies līdz ar LBJ jau neviens neredz... Tas pats ar MIA. Atnāca LBJ un Bosh uz turieni un pa lielam visi gribēja tur spēlēt un klāt atnāca vēl Alens, Millers, Battie un kas tagad tur MIA sastāvā ir? Traumatisks Veids, traumatisks Bosh, un kaudze role playeri. Bet 13. gada finālu varonis Alens beidzis karjeru. Un skaidrs, ka tagad MIA netika play off jo no lielā 3 var teikt palika tikai 1 Veids, bet to jau neviens nevēlās redzēt...
LBJ 2007 gada finālā ievilka komandu, kuras sākumsastāva Pg ir Snow, SG vsp bija traumētais Hughes uz visu PO, pf Gūdens - viena liela traģēdija , 4 piks draftā, bet spēlēja kā kāds 50 piks, un Cavs leģenda Zī, malā pirmais uz maiņu bija jauns Varejao un Māršals, a vēl Bobbijs Gibsons...
tagad vēlreiz padomā vai tā nav miskaste???
un otrkārt neviens negribēja iet spēlēt pirmajā reizē ar LBJ, Reds, Allens un JJ atšuja LBJ. tā, ka komentāri lieki.

+ to, ko viš dara ir apbrīnojami, velk komandu tik ļoti, ka pats jau sāk plīst uz pusēm no tā.

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:01, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā piesaistot labus spēlētājus ar laiku neviens nesaka ka LBJ ir slikts, bet teikt, kad viņš viens ievelk komandu playoff ir muļķīgi, jo parasti ir tā, kur LBJ, tur visi grib iet spēlēt un tā notiek pa lielam un to LBJ fani nu nekādies nevēlās pieņemt,bet tikai saka ka nu redz Lebrons tagad viens viesus ievelk, bet to ka tad kad Lebrons aiziet no komandas, tad aiziet daudzi citi spēlētāji jau neviens nemana, bet tikai redz, ka tai komandai redz neiet. Paskatīsimies kas bija sākumā ar Cavs, laba blice, aizgāja LBJ, aizgāja var teikt viss starta 5 un respektīvi Cavs sāka (cenzēts), parādijās Erwing un pamazām Cavs sāka atkopties un pagājušogad jau sāka cīnīties par playoff, bet pietrūka nedaudz, bet tad atnāca LBJ un pievienojās uzreiz komandai Merions, Love, Shumpert, Mozgovs, J.R. un no vecā Cavs sastāva ir palicis var teikt tikai Erwing un TT, bet redz visi uzreiz saka, ka LBJ viens ievilka komandu play off un ka Cavs pirms tam bija su, bet tagad redz iet uz finālu, bet to, ka pa lielam viss sastāvs ir nomainījies līdz ar LBJ jau neviens neredz... Tas pats ar MIA. Atnāca LBJ un Bosh uz turieni un pa lielam visi gribēja tur spēlēt un klāt atnāca vēl Alens, Millers, Battie un kas tagad tur MIA sastāvā ir? Traumatisks Veids, traumatisks Bosh, un kaudze role playeri. Bet 13. gada finālu varonis Alens beidzis karjeru. Un skaidrs, ka tagad MIA netika play off jo no lielā 3 var teikt palika tikai 1 Veids, bet to jau neviens nevēlās redzēt...
Un kur ir visi šie spēlētāji pirms pievienojas Džeimsa komandai? Nav jau tā, ka līdzgājēju sastāvs nemainās. Tie nāk no visādām lejasgala komandām. Neviens jau nesaka, ka Džeimss viens uzvarētu pretiniekus. Šeit ir fakta konstatējums - kur viņš, tur uzvaras.

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:04, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kādi tev favorīti MIA bija visus 4 gadus? Ne pirmajā ne pēdējā gadā viņi nebija favorīti. It īpaši jau pirmajā.
Laikam neesi redzējis, ko LBJ izdarīja ar CLE bez palīgiem. Kas liek domāt, ka MIN vai PHI viņam nebūtu palīgi. Un PHI vispār ir austrumu komanda.
Tu ko gribi tagad man iestāstīt ka 11. gada finālā favorīti bija Mavs? Kas attiecās uz PHI tad Povtaraju specialna dla tupih "Jā ieliec LBJ kaut kādā PHI vai MIN sastāvā, kas ir uz doto brīdi, nepieliec nevienu jaunu spēlētāju klāt, iemet rietumu konferencē" šeit es neapgalvoju, ka PHI ir rietumu komanda, bet teicu, kā, piemēru, salīdzinot sastāvu, bet ja cilvēkam ir problēmas ar domāšanu un viņš tālāk par degungalu neredz, tad ir grūti ko paskaidrot.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-25 12:05, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko tad lebrons piesaistīja CLE pirmajā stintā? Neko!!!!
Vests, Jamison, Shaq

  -3 [+] [-]

, 2015-05-25 12:06, pirms 10 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Kas tur ko šaubīties. Arī Heat pirmajā gadā sezonas sākumā bija lupatas, līdz ieskrējās un palika finālā. Jācer, ka CLE paņems finālu.
Cavs nekad nepaņems. GSW ir galvas tiesu pārāka komanda. Visi bļauj kā apturēt Lebronu, bet apturiet Stefu, kursh sejā trojkas metīs. Cavs nolaidīs rokas, kad oracle arēnā ieslēgsies īstais GSW spēks. Visu sezonu, ar vēsu prātu Po brauc visiem pāri. Nu finālā GSW 4-0 18+ visās spēlēs, kā bankā. Un ja rockets būtu finālā būtu 4-2 .
Ja cavs būtu rietumos viņi būtu Pelicans līmenī. Mavs bija visvajākie po. Un tad Pelicans.
1.GSW
2.MEM
3.Rockets
4.Spurs
5.Lac
Nevienai no šīm komandām cavs neatņemtu vairāk par 2 uzvarām.
Lielākā sagrāve NBA fināla vēsturē mūs gaida. Karijam MVP un Igijam monstruāls danks pāri Lebronam.

  -2 [+] [-]

, 2015-05-25 12:10, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: LBJ 2007 gada finālā ievilka komandu, kuras sākumsastāva Pg ir Snow, SG vsp bija traumētais Hughes uz visu PO, pf Gūdens - viena liela traģēdija , 4 piks draftā, bet spēlēja kā kāds 50 piks, un Cavs leģenda Zī, malā pirmais uz maiņu bija jauns Varejao un Māršals, a vēl Bobbijs Gibsons...
tagad vēlreiz padomā vai tā nav miskaste???
un otrkārt neviens negribēja iet spēlēt pirmajā reizē ar LBJ, Reds, Allens un JJ atšuja LBJ. tā, ka komentāri lieki.

+ to, ko viš dara ir apbrīnojami, velk komandu tik ļoti, ka pats jau sāk plīst uz pusēm no tā.
Jā viena reize, kad bez palīgiem aizvilka komandu līdz finālam, kur viņus paņēma Spurs smuki priekšā ar 4:0. Par to neko nesaku, bet besī, kad katru gadu skandina, ka LBJ ievelk viens komandu finālā, lai gan pēdējos 5 gadus spēlē ar vēl 2 All star kalibra spēlētājiem

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:10, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Vests, Jamison, Shaq
tas notika pēc 07 gada fināla. kas bija tolaik Šaks 37 gadi. Wests jā bija ok roleplayers. Jamisons bija noriets. toreiz vjd iet pēc Amarē, izvēlējās Jamisonu.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:12, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā ieliec LBJ kaut kādā PHI vai MIN sastāvā, kas ir uz doto brīdi, nepieliec nevienu jaunu spēlētāju klāt, iemet rietumu konferencē un es gribu redzēt kā tavs LBJ tiks play-off par finālu nemaz nerunājot... Un to ka LBJ ir viens no visu laiku labākajiem es nenoliedzu, bet teikt ka tikai dēļ tā, ka viņš būs 5 reizi finālā pēc kārtas nav īsti pareizi manā izpratnē, jo
1. viņš vēl nav ticis 5. reizi finālā, jā ok ir ļoti tuvu un gan jau to izdarīs, bet nesaki hop pirms neesi pārkāpis astei, piemērs nav tālu jāmeklē LAC-HOU sērija
2. Viņš ir ticis pēdējos gados finālā un 2 reizes kaunpilni zaudējis, pirmo reizi kur viņiem vajadzēja saplosīt dalasu viņi zaudēja, bet par pagājušā gada play off es labāk neizteikšos, bet visus 4 gadus bija favorīti.
3. Austrumi ir reāli vājāki kā rietumi, ko var redzēt jau play off, jo austrumos parasti ir viena LBJ komanda, kas ņem priekšā visus pēc kārtas, bet rietumus ir nereāls kapiņš (ok, šogad GSW izbrīna ar saviem rezultātiem un pilnīgo dominanci) Jo nezinu kas, bet austrumu komandas uz play off vienmēr paliek sliktākas, nezinu kāpēc, bet to esmu jau novērojis jau pēdējos gadus 2-3, jo šogad Hawks, iepriekšājos 2 gadus Pacers. Jā ok, play off basketbols ir play off basketbols, bet austrumi un play off izskatās bēdīgi, jo ja pietiek ar vienu Superstar lai tiktu finālā, tad nu piedod, te viss ir pateikts, jo es piemēram neredzu kā šā brīža Cavs rietumu play off, tik viegli tiktu finālā pret Spurs, Grizlies, Warriors.
Tev ir novērojumi, ka austrumos komandas uz play-off paliek sliktākas? Varētu domāt, ka rietumu konferences komandas netraumējas un neogurst...

Un veselus divus trīs gadus... Njā... Laba pētniecība tev padevusies...

Atceries to, ka Heat divas no četrām reizēm uzvarēja finālā...
Un uzvarēja viņi Rietumus...
Un tu te tā runā, ka Cavs pa sezonu nevienu maču ar rietumu komandām nebūtu aizvadījuši...

Ir Rietumi spēcīgāki, to jau neviens neapstrīd, bet tas nenozīmē, ka Austrumi ar viņiem nevar cīnīties.. Kā jau 100 reizes ir teikts... Pēc 100 spēlēm sezonā ir pie vienas vietas, austrumi vai rietumi, tad spēlē cilvēciskais un mentālais spēks un treneri...

Un vispār, no kura laika ir kauns zaudēt finālā? Varētu domāt, ka tur tiek tā aiz gara laika, pa smukām acīm, ka tas nav jāizcīna...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:13, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā viena reize, kad bez palīgiem aizvilka komandu līdz finālam, kur viņus paņēma Spurs smuki priekšā ar 4:0. Par to neko nesaku, bet besī, kad katru gadu skandina, ka LBJ ievelk viens komandu finālā, lai gan pēdējos 5 gadus spēlē ar vēl 2 All star kalibra spēlētājiem
ko tad tu gribi Spurs vienkārši izskoloja LBJ. tā bija laba mācība viņam turpmāk. tolaik LBJ bija 22 gadi un pret Spurs, kuri bija brieduma vecumā. comon + Vēl viņiem bija labākais defa spēlētājs līgā 1 vs 1 Bruce Bowen. tā, ka likumsakarīgs rezultāts bija tas 0-4.
Slēpts komentārs: karpins

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:24, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Tev ir novērojumi, ka austrumos komandas uz play-off paliek sliktākas? Varētu domāt, ka rietumu konferences komandas netraumējas un neogurst...

Un veselus divus trīs gadus... Njā... Laba pētniecība tev padevusies...

Atceries to, ka Heat divas no četrām reizēm uzvarēja finālā...
Un uzvarēja viņi Rietumus...
Un tu te tā runā, ka Cavs pa sezonu nevienu maču ar rietumu komandām nebūtu aizvadījuši...

Ir Rietumi spēcīgāki, to jau neviens neapstrīd, bet tas nenozīmē, ka Austrumi ar viņiem nevar cīnīties.. Kā jau 100 reizes ir teikts... Pēc 100 spēlēm sezonā ir pie vienas vietas, austrumi vai rietumi, tad spēlē cilvēciskais un mentālais spēks un treneri...

Un vispār, no kura laika ir kauns zaudēt finālā? Varētu domāt, ka tur tiek tā aiz gara laika, pa smukām acīm, ka tas nav jāizcīna...
Es nesaku, ka Heat neuzvarēja 2 finālus, bet es atceros arī, ka Heat pagrūda divus finālus, bet kā pagrūda, to es arī labi atceros. Un tajā laikā austrumos bija vieni Heat. Nosauc lūdzu vēl vienu komandu, kas no Austrumiem atskaitot Heat būtu varējuši uzvarēt Rietumus, nosauc kaut vienu... Par to jau ir stāsts, ka pa lielam austrumos ir viens vienīgs LBJ ar savu komandu un pārējie ir var teikt nekas salīdzinoši uz austrumiem. Un jā Cavs spēlēja pret retumiem, bet ir liela atšķirība, vai tu spēlē pret rietumiem esot austrumu konferencē, vai Tu spēlē pret rietumiem esot Riemutu konferencē un ja es atceros pareizi, tad Cavs pret rietumiem nav nemaz tik laba bilance kā pret austrumiem, bet atrodoties rietumos Tev ar rietumiem ir 2 reizes vairāk spēļu nekā esot austrumos...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:27, pirms 10 gadiem
ventilators rakstīja: Atkal Vestbruka stati.

Vestbruks būtu atkal ar sūdiem nobērts, ka spēlē bez smadzenes metot 37 metienus, bet Lebronam jau tas ir piedodams
Lebrona stati ir gaismas gadi citiemn, bet, kad no spēles uz spēli to izdara RW, bez IQ, tad viņš tiek noberts no galvas liidz kājām ar visādām drazām. Tā nu tas ir. Kobe labākajos gados katru otro spēli meta pāri 50 punktiem RW vāc TD un viņi abi tika par to nolikti, bet Karalis, protams tiek celts debesīs.

  +4 [+] [-]

, 2015-05-25 12:29, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Alens - NBA čempions, bijušais all star, un atnāca no ne tik sliktās Bostonas, kas pirms 2 gadiem tajā laikā sitās ar Lakers finālā un Alens bija viens no BOS vilcējiem, Bosh - izteikts Raptors līderis, kurš vilka komandu, Veids - NBA čempions, all stars, 06. gada finālu MVP un vēl labos gados, tas bija MIA

tagad Cavs
Merions - izbijušais all star, NBA čempions, Love - NBA all star, Erving - NBA all star, J.R. vienmēr bijis labs vainu starta 5 vai bijis pirmais no beņķa.

Gribi teikt slikti sastāvi?
sastāvs, tad labs. var teikt pat izcils, bet ir viens bet . K-Love nespēlē trauma, Kyrie nespēlē trauma, bet uz fināliem būs. Imanam trauma, bet spēlē, pašam LBJ ir mini traumas, Varejao ahilejs. ok tas ir vistīrākais attaisnojums, bet ko viņš reāli ieved patreiz finālā?

Kā Kenijs Smits teica aizvakar tā var teikt ir praktiski Knicks komanda uz doto brīdi. Dellijs - normāls back up PG, labs role players. TT - ok star materiāls, un beast mode, otrais labākais spēlētājs komandā uz doto brīdi. Snaiperis Jones, kurš tikai pārtiek no LBJ piespēlēm. un vēl 2 Knicks bēdu brāļi, par JR Smithu ir tā viš ir labs spēlētājs kopumā, bet viena problēma. viš spēlē patiešām labi tikai tad, kad viņa komanda uzvar, tā bija DEN PO runā un tā bija Knicks PO runā un tā ir tgd. kur viņš bija iepriekš nav ne jausmas. Imans beidzot pēc ceļa traumas var teikt ir atguvies, bet patreiz spēlē arī ar traumu. ļoti labs starters priekš čempiona titula komandas.

un vēl Mozgovs, kurš pirms tam bija izsmiekla objekts, jo visi dankoja viņam pāri. labs C, un Blats to spēj izmantot

šis patreizējais sastāvs ne ar ko neatšķiras no tā sastāva, kas bija 07 gada. praktiski var teikt ka šī ir miskaste, ja nespēlē Kyrie.

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:31, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: ko tad tu gribi Spurs vienkārši izskoloja LBJ. tā bija laba mācība viņam turpmāk. tolaik LBJ bija 22 gadi un pret Spurs, kuri bija brieduma vecumā. comon + Vēl viņiem bija labākais defa spēlētājs līgā 1 vs 1 Bruce Bowen. tā, ka likumsakarīgs rezultāts bija tas 0-4.
Saproti pareizi, neviens necenšās kaut ko atņemt LBJ un jā bija tā komanda miskaste un izskoloja Spurs viņu pamatīgi tajos finālos, bet kas notika tālāk? Zaudējums Bos 08, kas toreiz paņēma visus, zaudējums ORL 09, kurus finālā izskoloja LAL, un zaudējums BOS 10, kuri zaudēja pēc tam LAL. Bet pēc tam 4 fināli ar zvaigžņoto Heat sastāvu, bet šeit visi jau runā tā itkā LBJ visos tajos finālos būtu 1 ievilcis Heat komandu tur. Jūti atšķirību, par ko es runāju? Es nesaku, ka LBJ ir slikts, bet teikt, ka viņš pēdējos 5 gadus ievilks viens komandu finālos ir nedaudz nekorekti manā skatījumā. Jā 07. gadā viens ievilka, bet tālāk jau viņam bija palīgi un par to es šeit sāku oponēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:36, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: sastāvs, tad labs. var teikt pat izcils, bet ir viens bet . K-Love nespēlē trauma, Kyrie nespēlē trauma, bet uz fināliem būs. Imanam trauma, bet spēlē, pašam LBJ ir mini traumas, Varejao ahilejs. ok tas ir vistīrākais attaisnojums, bet ko viņš reāli ieved patreiz finālā?

Kā Kenijs Smits teica aizvakar tā var teikt ir praktiski Knicks komanda uz doto brīdi. Dellijs - normāls back up PG, labs role players. TT - ok star materiāls, un beast mode, otrais labākais spēlētājs komandā uz doto brīdi. Snaiperis Jones, kurš tikai pārtiek no LBJ piespēlēm. un vēl 2 Knicks bēdu brāļi, par JR Smithu ir tā viš ir labs spēlētājs kopumā, bet viena problēma. viš spēlē patiešām labi tikai tad, kad viņa komanda uzvar, tā bija DEN PO runā un tā bija Knicks PO runā un tā ir tgd. kur viņš bija iepriekš nav ne jausmas. Imans beidzot pēc ceļa traumas var teikt ir atguvies, bet patreiz spēlē arī ar traumu. ļoti labs starters priekš čempiona titula komandas.

un vēl Mozgovs, kurš pirms tam bija izsmiekla objekts, jo visi dankoja viņam pāri. labs C, un Blats to spēj izmantot

šis patreizējais sastāvs ne ar ko neatšķiras no tā sastāva, kas bija 07 gada. praktiski var teikt ka šī ir miskaste, ja nespēlē Kyrie.
Nopietni, šis ir tāds pats sastāvs kā 07. gadā? Un cik tad spēles nav spēlējis Kyrie no visām PO spēlēm? Un jā ja tagad visi notraumējās, tad paliek viens LBJ, bet būtu nedaudz nekorekti salīdzināt 07. gada sastāvu ar šo, jo tomēr Love izkrita tikai pēdējā spēlē pret BOS, un Kyrie manuprāt tikai tagad izkrita, kad palikusi 1 uzvara līdz finālam, bet tajā gadā LBJ to komandu izveda cauri 1 visiem PO un ir atšķirība, vai ir palikusi 1 uzvara līdz finālam, vai 12...

  -2 [+] [-]

, 2015-05-25 12:39, pirms 10 gadiem
Bet vispār sāk jau likties, ka LBJ fani sāk meklēt attaisnojumus, ja Cavs pagrūsīs finālā un atkal varēs raudāt, ka nebija komandas, kā tas bija pagājušo gad...

  +3 [+] [-]

, 2015-05-25 12:39, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Es nesaku, ka Heat neuzvarēja 2 finālus, bet es atceros arī, ka Heat pagrūda divus finālus, bet kā pagrūda, to es arī labi atceros. Un tajā laikā austrumos bija vieni Heat. Nosauc lūdzu vēl vienu komandu, kas no Austrumiem atskaitot Heat būtu varējuši uzvarēt Rietumus, nosauc kaut vienu... Par to jau ir stāsts, ka pa lielam austrumos ir viens vienīgs LBJ ar savu komandu un pārējie ir var teikt nekas salīdzinoši uz austrumiem. Un jā Cavs spēlēja pret retumiem, bet ir liela atšķirība, vai tu spēlē pret rietumiem esot austrumu konferencē, vai Tu spēlē pret rietumiem esot Riemutu konferencē un ja es atceros pareizi, tad Cavs pret rietumiem nav nemaz tik laba bilance kā pret austrumiem, bet atrodoties rietumos Tev ar rietumiem ir 2 reizes vairāk spēļu nekā esot austrumos...
Nu nav taču tik traki.
East arī ir pietiekami daudz zvaigznes... Carmelo, Pīrs, Garnets (bija), Rouzs, Gazols, Džordžs, Un tāpat vienmēr ir bijuši...
Bet uz tavu jautājumu, lkurš vēl varēja uzvarēt Spurs finālā? Indiana varēja... Bet vispār interesants jautājums, lai salīdzinātu iespējas...
Finālā tiekas 2 komandas... un tajā gadā arī rietumos neviens Spurs nevarēja uzvarēt... Tātad viena komanda bija labāka par pārējām... Un tieši tāpat, kā Dallasa uzvarēja finālu, arī tajā gadā neviens rietumos nebija labāks par viņiem...

Iedod laiku gan tai pašai Atlantai, Indianai, Vašingtonai, iespējams, aRaptors, Heat... redzēs, kas tur izveidosies... Arī GSW neizveidojās vienā gada'par šādu komandu, nebūtu Kers nosēdinājis Lee uz soliņa, vēl aizvien Grīns sēdētu uz beņķa un GSW būtu cita komanda...
Tie ir mazi sīkumi, kas veido šīs komandas. Un veiksme...
Veiksme jo GSW 100 spēles psēj nospēlēt tā, lai Finālā būtu ierindā visis spēlētāji, neskatoties uz , piemēram, Boguta traumatismu...
Nu cepuri nost... Gribēšu redzēt, kā viņi to izdarīs vēlvienreiz, vai vēl divas reizes...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:41, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Bet vispār sāk jau likties, ka LBJ fani sāk meklēt attaisnojumus, ja Cavs pagrūsīs finālā un atkal varēs raudāt, ka nebija komandas, kā tas bija pagājušo gad...
Nez vai Cavs var uzvarēt finālu, ja bez LBJ tajā komandā nav spēlētāju... Bet LBJ jau ķermnesi ir savu šogad atdevis... Sākas krampji utt...
Bet ja nu tomēr... Tas tik būs aplauziens GSW

  +3 [+] [-]

, 2015-05-25 12:41, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Saproti pareizi, neviens necenšās kaut ko atņemt LBJ un jā bija tā komanda miskaste un izskoloja Spurs viņu pamatīgi tajos finālos, bet kas notika tālāk? Zaudējums Bos 08, kas toreiz paņēma visus, zaudējums ORL 09, kurus finālā izskoloja LAL, un zaudējums BOS 10, kuri zaudēja pēc tam LAL. Bet pēc tam 4 fināli ar zvaigžņoto Heat sastāvu, bet šeit visi jau runā tā itkā LBJ visos tajos finālos būtu 1 ievilcis Heat komandu tur. Jūti atšķirību, par ko es runāju? Es nesaku, ka LBJ ir slikts, bet teikt, ka viņš pēdējos 5 gadus ievilks viens komandu finālos ir nedaudz nekorekti manā skatījumā. Jā 07. gadā viens ievilka, bet tālāk jau viņam bija palīgi un par to es šeit sāku oponēt.
jā pilnīgi piekrītu ar katru gadu viņa komanda uzlabojās un no 2009.-2011. gada reāli visi no LBJ gaidīja pirmo titula, bet nebija psiholoģisk vēl gatavs. 2011.gada finālā viņš izgāzās kā jau viņš minēja tas bija labākais kas ar viņu varēja notikt. 08 gada Bostona tā bija fenomenāla, tur viņš izvilka maximumu gan no Bostonas, gan no PP. 09. gadā visi gaidīja Kobes vs LBJ finālu , un reāli LBJ pievīla.
MIA laikus nav ko piebilst - 2013 gada komanda vsp ir viena no visu laiku labākajām komandām. tā, ka pa to laiku visiem ir skaidrs, viņš bija izmisis pēc titula un tāpēc aizgāja. šogad pirmais gads un ir 07 gada atkāŗtojums patreiz uz doto brīdi un finālā arī GSW ir kā tā laika Spurs uz dot brīdi - labākā komanda līgā. vienīgi, ka LBJ ir nobriedis un ir gatavs.

Vēlreiz saku, fināls nebūs pastaiga kā dažiem te liekas, Cavs pietiekami labi spēj matchoties ar GSW. vienīgi GSW ir garāks beņķis un svaigums varētu nospēlēt lomu, bet tas nav attaisnojums, jo abas komandas atpūtīsies +- nedēļu pirms fināliem.

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:50, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: jā pilnīgi piekrītu ar katru gadu viņa komanda uzlabojās un no 2009.-2011. gada reāli visi no LBJ gaidīja pirmo titula, bet nebija psiholoģisk vēl gatavs. 2011.gada finālā viņš izgāzās kā jau viņš minēja tas bija labākais kas ar viņu varēja notikt. 08 gada Bostona tā bija fenomenāla, tur viņš izvilka maximumu gan no Bostonas, gan no PP. 09. gadā visi gaidīja Kobes vs LBJ finālu , un reāli LBJ pievīla.
MIA laikus nav ko piebilst - 2013 gada komanda vsp ir viena no visu laiku labākajām komandām. tā, ka pa to laiku visiem ir skaidrs, viņš bija izmisis pēc titula un tāpēc aizgāja. šogad pirmais gads un ir 07 gada atkāŗtojums patreiz uz doto brīdi un finālā arī GSW ir kā tā laika Spurs uz dot brīdi - labākā komanda līgā. vienīgi, ka LBJ ir nobriedis un ir gatavs.

Vēlreiz saku, fināls nebūs pastaiga kā dažiem te liekas, Cavs pietiekami labi spēj matchoties ar GSW. vienīgi GSW ir garāks beņķis un svaigums varētu nospēlēt lomu, bet tas nav attaisnojums, jo abas komandas atpūtīsies +- nedēļu pirms fināliem.
Es nesaku, ka GSW uzvarēs finālus, es to neesmu teicis, jo kaut kā vairāk sliecos uz Cavs pusi tikai dēļ LBJ, bet te vairāk ir 51:49 variants. Viss par ko es oponēju, ka LBJ ir ievilcis viens komandu finālā, tas ir tas, kas man nepatīk šajos komentāros, jo tomēr nevar salīdzināt 07 gada notikumus un PO ar šā gada notikumiem un PO, jo 07 gadā bija visu sezonu viens LBJ, bet šogad viņam visu gadu ir bijusi komanda, bet pa lielam viens ir palicis tikai tagad, kad ir 1 uzvara līdz PO. Jūti atšķirību, par ko es runāju? Jo es neticu, ka LBJ būtu tagad 1 ievilcis Cavs finālā, ja nebūtu Kyrie un Love sākumā, jo es domāju, ka LBJ jau fiziski būtu noguris, jau ja ne pie Buls, tad tagad noteikti...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 12:52, pirms 10 gadiem
Kas ar K.I.? būs vesels uz F? (jan Cavs tiks, protams )

     [+] [-]

, 2015-05-25 12:54, pirms 10 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu nav taču tik traki.
East arī ir pietiekami daudz zvaigznes... Carmelo, Pīrs, Garnets (bija), Rouzs, Gazols, Džordžs, Un tāpat vienmēr ir bijuši...
Bet uz tavu jautājumu, lkurš vēl varēja uzvarēt Spurs finālā? Indiana varēja... Bet vispār interesants jautājums, lai salīdzinātu iespējas...
Finālā tiekas 2 komandas... un tajā gadā arī rietumos neviens Spurs nevarēja uzvarēt... Tātad viena komanda bija labāka par pārējām... Un tieši tāpat, kā Dallasa uzvarēja finālu, arī tajā gadā neviens rietumos nebija labāks par viņiem...

Iedod laiku gan tai pašai Atlantai, Indianai, Vašingtonai, iespējams, aRaptors, Heat... redzēs, kas tur izveidosies... Arī GSW neizveidojās vienā gada'par šādu komandu, nebūtu Kers nosēdinājis Lee uz soliņa, vēl aizvien Grīns sēdētu uz beņķa un GSW būtu cita komanda...
Tie ir mazi sīkumi, kas veido šīs komandas. Un veiksme...
Veiksme jo GSW 100 spēles psēj nospēlēt tā, lai Finālā būtu ierindā visis spēlētāji, neskatoties uz , piemēram, Boguta traumatismu...
Nu cepuri nost... Gribēšu redzēt, kā viņi to izdarīs vēlvienreiz, vai vēl divas reizes...
Atlanta - vienmēr perspektīva, Indiana - traumu gads, Raptors, Wašingtona - tas pats kas atlantai, PO blice, bet nekas vairākuz doto brīdi labāks tur neizskatās raugoties nākotnē, MIA un CHI, nu tur varētu pagaidīt īpaši jau MIA

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 13:00, pirms 10 gadiem
labi te viens pateica-kur Džeims, tur uzvaras.

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:00, pirms 10 gadiem
Atlanta kā ir bijusi klaunu komanda tā ar ir, Cavs uz vienas kājas ar acīm ciet uzvar, labākais treneris
Rockets ar vienu spēlētāju jau tā tālu tikuši, Howards vispār klauns kopš aiziešanas no Orlando izskatās pēc lielāka klauna nekā Biedriņs supermens

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 13:01, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Es nesaku, ka GSW uzvarēs finālus, es to neesmu teicis, jo kaut kā vairāk sliecos uz Cavs pusi tikai dēļ LBJ, bet te vairāk ir 51:49 variants. Viss par ko es oponēju, ka LBJ ir ievilcis viens komandu finālā, tas ir tas, kas man nepatīk šajos komentāros, jo tomēr nevar salīdzināt 07 gada notikumus un PO ar šā gada notikumiem un PO, jo 07 gadā bija visu sezonu viens LBJ, bet šogad viņam visu gadu ir bijusi komanda, bet pa lielam viens ir palicis tikai tagad, kad ir 1 uzvara līdz PO. Jūti atšķirību, par ko es runāju? Jo es neticu, ka LBJ būtu tagad 1 ievilcis Cavs finālā, ja nebūtu Kyrie un Love sākumā, jo es domāju, ka LBJ jau fiziski būtu noguris, jau ja ne pie Buls, tad tagad noteikti...
pilnīgi piekrītu. viņa griesti reg. sezonā būtu 5.-6. spots , bet viņš kkā tiktu līdz ECF dēļ sava talanta un ietekmes uz spēli. ja viņš uztaisītu tādus pašu brīnumus kā pret DET togad, tad tas ir cits stāsts, bet kas būtu ja būtu. viņam pulveris iet ārā jau tgd. lai cik viņš būtu dominējošs un lai cik izcils nebūtu, bet ja ķermenis teiks nē, tad tur neko nevar izdarīt, tā jau ir brīnums kā viņš spēj spēlēt caur krampjiem, tas manuprāt ir nereālākā lieta, ko jebkad esmu dzirdējis. mirstīgajiem kā man, kam ir rauti krampji no pārslodzes. tad ir čau.
nenovirzoties no tēmas. favorīti ir GSW, bet LBJ faktors var noteikt daudz ko un cik vesels būs Kyrie uz pirmo spēli. jā sezonas laikā viņš savāca komandu ( nevis Cavs GM, bet LBJ). Kyrie kā zināms jau kopš 2 spēles Bostonas spēles ir pušu plīsis. tagad viņu reāli taupa. viņu taupīja gan pret Bostonu, gan pret Bulls, gan pret Hawks) viņš var spēlēt, ja vajadzētu. reāli viņu saudzē. ok ok tas ir bišk pa skaļu teikts kā 07 gada komanda, bet patreiz uz doto brīdi viņš ir viens + pārējie.
Reāli jāsaka tā, ka ja Dellijs nespēlētu patreiz tik lieliski, tad Kyrie spēlētu, bet tgd nav nepieciešams. Kyrie izlaida game 6 pret Bulls, Game 1 pret Hawks nospēlēja 27 min, kas ir maz priekš Kyrie. game 2, 3, un arī 4. sēdēs.