Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Cavaliers" uzvar papildlaikā un ar 3:0 sērijā tuvojas NBA finālam

Rolands Eliņš

"Cavaliers" uzvar papildlaikā un ar 3:0 sērijā tuvojas NBA finālam
Pols Milsaps pret Lebronu Džeimsu
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Austrumu konferences finālsērijā "Cavaliers" ar 114:111 papildlaikā pārspēja Atlantas "Hawks", panākot drošo vadību 3:0. 37 punktus guva un "triple-double" savāca Lebrons Džeimss, bet Atlanta jau pirmajā puslaikā palika bez diskutabli no spēles izraidītā Ela Horforda.

"Cavaliers" šajā spēlē nācās iztikt bez Kairija Ērvinga un, neskaitot epizodiski laukumā izgājušo Šonu Merionu, tā aizvadīja maču septiņu spēlētāju sastāvā. Vēl lielāku iniciatīvu nekā iepriekš nācās uzņemties Lebronam Džeimsam, taču viņš spēli sāka unikāli slikti, aizmetot garām pirmos desmit metienus no spēles.

Drīz gan Džeimss uzņēma sev ierastos tempus, un nekur tālu nebija atrāvusies arī no tālmetienu līnijas veiksmīgu uzbrūkošā "Hawks", taču mača gaitu krasi mainīja Metjū Delavedovas un Ela Horforda sadursme. Abi saķērās cīņā par atlēkušo bumbu, un Delavedova uzkrita "Hawks" centram uz kājas. Atceroties, ka līdzīgā epizodē Delavedova otrajā sērijas spēlē sarūpēja traumu Kailam Korveram, pārsteidzoša nebija Horforda pretreakcija, ar elkoni uzkrītot virsū "Cavaliers" spēlētājam. Par lielu sašutumu Atlantai, tiesneši to traktēja kā otrā līmeņa nesportisko piezīmi un izraidīja Horfordu no spēles.

"Cavaliers" trešajā ceturtdaļā jau varēja uzspiest savu spēli un arvien biežāk uzvarēja cīņā par atlēkušajām bumbām, atraujoties arī desmit punktu vadībā. Taču daudz fiziskāk un agresīvāk sāka spēlēt arī Atlantas basketbolisti, veiksmīgi punktu guvēja pienākumus uzņēmās Kents Beizmors, palīdzot komandai veikt izrāvienu ceturtās ceturtdaļas vidū. "Hawks" arī izvirzījās vadībā un nebija tālu no punkta pielikšanas mačam, taču pēdējā minūtē pamatlaikā neguva ne punktu. Īmana Šamperta un Džeimsa kļūdas soda metienos deva Atlantai iespēju pēdējā uzbrukumā izraut uzvaru, bet Džefs Tīgs, lai arī laika netrūka, izvēlējās izmest vienkāršu tālmetienu. Garām, un sekoja papildlaiks (104:104).

Tajā pretinieku nesaudzēja ne viena, ne otra komanda, un potītes traumu guva Džeimss, tiesa, palika laukumā. Tīgs guva papildlaikā guva visus septiņus Atlantas punktus un panāca vadību 111:109, taču Džeimss atbildēja ar tālmetienu. Nākamajā "Hawks" uzbrukumā nepiedodamu kļūdu pieļāva Maiks Skots, izlaižot bumbu autā, jo domāja, ka pēdējais to skāris "Cavaliers" spēlētājs. Tā nebija, un Klīvlenda savā uzbrukumā ar Džeimsa caurgājiena palīdzību panāca +3. Atlantas mēģinājums atspēlēties pēdējās 12 sekundēs izvērtās ļoti haotisks un neprecīzs, kas noveda pie zaudējuma 111:114 un bezcerīgā 0:3 sērijā.

Džeimss atzīmējās ar 37 punktiem, 18 atlēkušajām bumbām un 13 rezultatīvām piespēlēm, tiesa, šī punkta skaita savākšanai viņš bija spiests izdarīt 37 metienus no spēles. Delavedovas un Ērla Smita rēķinā pa 17 punktiem, bet Atlantas rindās Tīgs sameta 30 punktus. Sērijas nākamā un, iespējams, noslēdzošā spēle paredzēta parīt, vēlreiz Klīvlendā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 13:03, pirms 10 gadiem
Mandaliina rakstīja: Kas ar K.I.? būs vesels uz F? (jan Cavs tiks, protams )
spēlēs, baumo ka ja labi atkopjas, tad būs uz kādiem 80-90% gatavs, viņu vienkārši taupa un nepārslogo treniņos, jo visiem ir zināma lielāka bilde kas ir priekšā - NBA fināls.

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:08, pirms 10 gadiem
vispār iesaku visiem neatsaukties komentāriem, kas ir mazāki par normālu rindkopu. tā vienkārši nav iespējams izveidot diskusiju. tipa lai viņi vāras savā sulā, tas arī viss. haha

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:10, pirms 10 gadiem
Man liekas, ka WSH izrādītu lielāku pretestību.

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:14, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: pilnīgi piekrītu. viņa griesti reg. sezonā būtu 5.-6. spots , bet viņš kkā tiktu līdz ECF dēļ sava talanta un ietekmes uz spēli. ja viņš uztaisītu tādus pašu brīnumus kā pret DET togad, tad tas ir cits stāsts, bet kas būtu ja būtu. viņam pulveris iet ārā jau tgd. lai cik viņš būtu dominējošs un lai cik izcils nebūtu, bet ja ķermenis teiks nē, tad tur neko nevar izdarīt, tā jau ir brīnums kā viņš spēj spēlēt caur krampjiem, tas manuprāt ir nereālākā lieta, ko jebkad esmu dzirdējis. mirstīgajiem kā man, kam ir rauti krampji no pārslodzes. tad ir čau.
nenovirzoties no tēmas. favorīti ir GSW, bet LBJ faktors var noteikt daudz ko un cik vesels būs Kyrie uz pirmo spēli. jā sezonas laikā viņš savāca komandu ( nevis Cavs GM, bet LBJ). Kyrie kā zināms jau kopš 2 spēles Bostonas spēles ir pušu plīsis. tagad viņu reāli taupa. viņu taupīja gan pret Bostonu, gan pret Bulls, gan pret Hawks) viņš var spēlēt, ja vajadzētu. reāli viņu saudzē. ok ok tas ir bišk pa skaļu teikts kā 07 gada komanda, bet patreiz uz doto brīdi viņš ir viens + pārējie.
Reāli jāsaka tā, ka ja Dellijs nespēlētu patreiz tik lieliski, tad Kyrie spēlētu, bet tgd nav nepieciešams. Kyrie izlaida game 6 pret Bulls, Game 1 pret Hawks nospēlēja 27 min, kas ir maz priekš Kyrie. game 2, 3, un arī 4. sēdēs.
Nu jaunāks LBJ arī nepaliek un nav vairs arī prātīgi salīdzināt LBJ 22 gados un tagad, jo nogurums pa šīm sezonām jau arī uzkrājies un tāda spēles stila spēlētājiem kā LBJ, kad viņa trumpis ir spēks, atlētisms uz ātrums ir ļoti grūti noturēties virsotnē pēc 30... Tādā ziņā Kobe, MJ, KD bija un būs vieglāk, jo tomēr ir metiens labs, kas LBJ nav tik labs... Kas attiecās uz to, ja LBJ būtu tagad bez Kyrie un Love ievilcis Cavs ECF, tad iespējams, bet šaubos, jo sezona+ PO vienam ievilkt ECF būtu nereāli grūti tīri fiziski, ja varam redzēt, ka LBJ vairs nav tik fiziski spējīgs kā tas bija 07 gadā.
Kas attiecās par novirzīšanos no tēmas, tad es nenorvirzos, jo es vispār nerunāju par to kāds būs rezultāts finālos, bet par to, ka uzskatu par muļķibu teikt, ka LBJ ievelk kārtējo reizi 1 Cavs finālā, bet ja runā par finālu tad es vairāk sliecos uz to, ka pirmo spēli varētu paņemt Cavs, 2 spēli GSW, 3 Cavs, 4 Cavs, 5 GSW, 6 Cavs, bet ja 6 paņem GSW, tad 7 noteikti paņems Cavs tīri dēļ LBJ. Tā ir mana prognoze, takā Vainu Cavs in 6 vai in 7

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 13:27, pirms 10 gadiem
Tie, kas daudz runā par Dellavedova epizodēm, nav spēlējuši basketbolu puslīdz normālā līmenī.

Kopā tiek aprunātas 3 epizodes:
1) Korvera trauma
https://www.youtube.com/watch?v=RyX...

Tas, ka Korveram norullēja kāju, neveiksmīga epizode. Tādi lecieni pēc bumbas ir neskaitāmi. Citreiz uz zemes lec reizē 3, 4 kuiļi un ir tikai brīnums, ka visi pieceļas kājās normāli. Es pat teiktu, Korvers negāja līdz galam uz bumbu, un tas maksāja ar traumu. Ja ej uz bumbu, tad nefiksē kājas un ej līdz galam. Vai ej malā.

2) Gibsona aizsūtīšana uz ģērbtuvēm:
https://www.youtube.com/watch?v=h_G...

2x Gibson uzlika netīru aizsegu. Otrais vispār varēja būt uzbrukuma piezīme. Ejot uz atlēkošo bumbu, Gibsons vienkārši nošķūrēja mazo uz zemes. Ja tu tā spēlē, esi gatavs, ka visādos veidos tev mēģinās atspēlēties. Vienalga, iebakstot vai uz kājas uzkāpjot vai savādāk. Esi gatavs, ka tev neļaus brīvi staigāt kā buldozeram.
Kuilim nabagam saspieda kāju. Ja būtu gudrāks un nesāktu spārdīties, visticamāk tehnisko dabūtu Dellavedova. Tā vietā izraidīšana no spēles, vaidēšana, cik netīrs ir Dellavedova pēc spēles intervijā utt.

3) Horforda aizsūtīšana uz ģērbtuvēm:
https://pbs.twimg.com/media/CF15_ty...
https://www.youtube.com/watch?v=uBy...

Tur vispār nav divu domu, kurš nospēlēja netīri. Horford beidza vilkt un stumt lejā Dellavedovu tikai pēc vairākiem metriem sākot no soda laukuma. Nav tur īsti vairs ko komentēt.

ventilators rakstīja: Delaledova (vai whatever viņu tur sauc) pēc šiem plejiem liekas ka ir baigais provokators un gaili.s. Epizodē ar Gibsonu tas vispār bija pizģ.ec, tur viņu drīzāk bija jāizmet, nevis Gibsonu.

Un te jau otrā spēle pēc kārtas kad kā tizlenis ieveļas pretiniekam kājās. Horfords jau pats protams vainīgs pie ejection, un drošvien pelnīti, bet Delaledovu arī kādam vajadzētu pārmācit, ka jāskatās ko un kur dara, nedrīkst tākā loh.s velties pa visu laukumu citiem kājās.

  -3 [+] [-]

, 2015-05-25 13:31, pirms 10 gadiem
dafate rakstīja: Tie, kas daudz runā par Dellavedova epizodēm, nav spēlējuši basketbolu puslīdz normālā līmenī.

Kopā tiek aprunātas 3 epizodes:
1) Korvera trauma
https://www.youtube.com/watch?v=RyX...

Tas, ka Korveram norullēja kāju, neveiksmīga epizode. Tādi lecieni pēc bumbas ir neskaitāmi. Citreiz uz zemes lec reizē 3, 4 kuiļi un ir tikai brīnums, ka visi pieceļas kājās normāli. Es pat teiktu, Korvers negāja līdz galam uz bumbu, un tas maksāja ar traumu. Ja ej uz bumbu, tad nefiksē kājas un ej līdz galam. Vai ej malā.

2) Gibsona aizsūtīšana uz ģērbtuvēm:
https://www.youtube.com/watch?v=h_G...

2x Gibson uzlika netīru aizsegu. Otrais vispār varēja būt uzbrukuma piezīme. Ejot uz atlēkošo bumbu, Gibsons vienkārši nošķūrēja mazo uz zemes. Ja tu tā spēlē, esi gatavs, ka visādos veidos tev mēģinās atspēlēties. Vienalga, iebakstot vai uz kājas uzkāpjot vai savādāk. Esi gatavs, ka tev neļaus brīvi staigāt kā buldozeram.
Kuilim nabagam saspieda kāju. Ja būtu gudrāks un nesāktu spārdīties, visticamāk tehnisko dabūtu Dellavedova. Tā vietā izraidīšana no spēles, vaidēšana, cik netīrs ir Dellavedova pēc spēles intervijā utt.

3) Horforda aizsūtīšana uz ģērbtuvēm:
https://pbs.twimg.com/media/CF15_ty...
https://www.youtube.com/watch?v=uBy...

Tur vispār nav divu domu, kurš nospēlēja netīri. Horford beidza vilkt un stumt lejā Dellavedovu tikai pēc vairākiem metriem sākot no soda laukuma. Nav tur īsti vairs ko komentēt.
Kā man tas patīk Ka redz šeit pašiem jārēķinās ar to un šito, bet pēc Onilinka Piezīmes pret Love, kur Love notraumējās visi te bļāva itkā Onilinks būtu Love roku norāvis

Bet nu labi, man ar Tevi viss skaidrs

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 13:32, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Nu jaunāks LBJ arī nepaliek un nav vairs arī prātīgi salīdzināt LBJ 22 gados un tagad, jo nogurums pa šīm sezonām jau arī uzkrājies un tāda spēles stila spēlētājiem kā LBJ, kad viņa trumpis ir spēks, atlētisms uz ātrums ir ļoti grūti noturēties virsotnē pēc 30... Tādā ziņā Kobe, MJ, KD bija un būs vieglāk, jo tomēr ir metiens labs, kas LBJ nav tik labs... Kas attiecās uz to, ja LBJ būtu tagad bez Kyrie un Love ievilcis Cavs ECF, tad iespējams, bet šaubos, jo sezona+ PO vienam ievilkt ECF būtu nereāli grūti tīri fiziski, ja varam redzēt, ka LBJ vairs nav tik fiziski spējīgs kā tas bija 07 gadā.
Kas attiecās par novirzīšanos no tēmas, tad es nenorvirzos, jo es vispār nerunāju par to kāds būs rezultāts finālos, bet par to, ka uzskatu par muļķibu teikt, ka LBJ ievelk kārtējo reizi 1 Cavs finālā, bet ja runā par finālu tad es vairāk sliecos uz to, ka pirmo spēli varētu paņemt Cavs, 2 spēli GSW, 3 Cavs, 4 Cavs, 5 GSW, 6 Cavs, bet ja 6 paņem GSW, tad 7 noteikti paņems Cavs tīri dēļ LBJ. Tā ir mana prognoze, takā Vainu Cavs in 6 vai in 7
par to novirzīšanos bija man pašam, tas tā. runājot par LBJ fiziskajiem apsketiem, kas varētu pazust vai stipri ietekmēt viņa sniegumu ir viņa ātrums. Spēks paliks, tas būs līmenī visu karjeru un nākošais kas var ietekmēt viņa spēli ir atlētisms, tgd jau pie viņa metieniem caurgājienos tiek jaunie atlētiskie čaļi klāt, bet nepazudīs viņa efektivitāte. viš varbūt nemetīs tik daudz 30+ pts turpmāk karjerā, bet viņš nekad nav arī tāds bijis izteikts. karjeras beigas pēc manām domām, viņš spēlēs tikai caur postu, un kā viš to dara arvien pēdējos gadus viņš liks screenus un mainīsies pret mazāko spēlētāju, un mazāko spēlētāju viņš var gan apspēlēt, gan iespiest, gan pārmest pāri. ok, LBJ nekad nav bijis tik labs metiens, un nekad arī nebūs, bet fundementāli viņam tehnika ir ļoti augstā līmenī, ne teicamā, ne izcilā, bet ļoti augstā, ar to būtu jāpietiek.
par sērijas iespējamo gaitu, ja Cavs no Oklendas aizbrauks ar 1-1 , tad ir visas iespējas, bet neko nevar zināt, pagājšgad arī MIA no SA aizveda 1-1 uz mājām, un 2 blowouti savā laukumā, abas komandas spēlē labāk izbraukumā nekā mājās. rāda labākas kvalitātes basketbolu izbraukuma spēlēs. man arī būtu šāda prognozes pa spēlēm. pirmo Cavs ņems vai otro un tad nosargā savu laukumu. ja sērija aizietu līdz game 7, divreiz GSW Oklendā neuzvarēt, ar to ir jāreķinās, vienreiz var , bet neticu, ka divreiz.
ja pa taktisko spēli pret Kariju. ja es būtu Blats, es izdarīto tādu pašu prikolu ar Delliju kā kādreiz to izdarīja Phils ar Tyronu Lue iekš 2001 gada finālā. viņš lika būt kā AI, kopēt visu, skriet un pārvietoties, treniņos pirms finālsērijas, tā taktiski mēģināt apspēlēt AI spēli no A līdz Z, cerams, ka Lue tas iešausies prātā, ko viš izdarīja pret AI, tgd arī jau ir pateicīga situācija manuprāt. tas tā atkāpei.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 13:37, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Nu jaunāks LBJ arī nepaliek un nav vairs arī prātīgi salīdzināt LBJ 22 gados un tagad, jo nogurums pa šīm sezonām jau arī uzkrājies un tāda spēles stila spēlētājiem kā LBJ, kad viņa trumpis ir spēks, atlētisms uz ātrums ir ļoti grūti noturēties virsotnē pēc 30... Tādā ziņā Kobe, MJ, KD bija un būs vieglāk, jo tomēr ir metiens labs, kas LBJ nav tik labs... Kas attiecās uz to, ja LBJ būtu tagad bez Kyrie un Love ievilcis Cavs ECF, tad iespējams, bet šaubos, jo sezona+ PO vienam ievilkt ECF būtu nereāli grūti tīri fiziski, ja varam redzēt, ka LBJ vairs nav tik fiziski spējīgs kā tas bija 07 gadā.
Kas attiecās par novirzīšanos no tēmas, tad es nenorvirzos, jo es vispār nerunāju par to kāds būs rezultāts finālos, bet par to, ka uzskatu par muļķibu teikt, ka LBJ ievelk kārtējo reizi 1 Cavs finālā, bet ja runā par finālu tad es vairāk sliecos uz to, ka pirmo spēli varētu paņemt Cavs, 2 spēli GSW, 3 Cavs, 4 Cavs, 5 GSW, 6 Cavs, bet ja 6 paņem GSW, tad 7 noteikti paņems Cavs tīri dēļ LBJ. Tā ir mana prognoze, takā Vainu Cavs in 6 vai in 7
Džeisons Kids kādreiz trīnīšu meta reti, bet uz karjeras beigām viens no tiem, kas met visvairāk līgā. Dzīvē viss ir mainīgs. Nav jēga kaut ko mēģināt paredzēt.

  +3 [+] [-]

, 2015-05-25 13:41, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Džeisons Kids kādreiz trīnīšu meta reti, bet uz karjeras beigām viens no tiem, kas met visvairāk līgā. Dzīvē viss ir mainīgs. Nav jēga kaut ko mēģināt paredzēt.
Labs salīdzinājums. pirms NBA drafta neviens nebūtu paredzējis ka spēļētājs (J.Kidd), kurš praktiski nemet trojkas spēlē būs viens no visu laiku visvairāk iemetušajiem 3 metējiem karjerā. patiesi labs salīdzinājums, pat Kida zelta gados Nets laikos viņš nemeta, tikai karjerai norietot. Bet es nespēju iedomāties LBJ kā spot up šūteri karjeras beigās. viņš ir pārāk vispusīgs uzbrukumā šā vai tā lai viņu vnk noliktu stūrī gaidīt bumbu, kad atmetīs. Drīzāk viņš varētu piespēlēt vairāk karjeras beigās nevis mest trījniekus, jo piespēle ir tas, kas LBJ ir dabiskais spēles elements.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 13:42, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: par to novirzīšanos bija man pašam, tas tā. runājot par LBJ fiziskajiem apsketiem, kas varētu pazust vai stipri ietekmēt viņa sniegumu ir viņa ātrums. Spēks paliks, tas būs līmenī visu karjeru un nākošais kas var ietekmēt viņa spēli ir atlētisms, tgd jau pie viņa metieniem caurgājienos tiek jaunie atlētiskie čaļi klāt, bet nepazudīs viņa efektivitāte. viš varbūt nemetīs tik daudz 30+ pts turpmāk karjerā, bet viņš nekad nav arī tāds bijis izteikts. karjeras beigas pēc manām domām, viņš spēlēs tikai caur postu, un kā viš to dara arvien pēdējos gadus viņš liks screenus un mainīsies pret mazāko spēlētāju, un mazāko spēlētāju viņš var gan apspēlēt, gan iespiest, gan pārmest pāri. ok, LBJ nekad nav bijis tik labs metiens, un nekad arī nebūs, bet fundementāli viņam tehnika ir ļoti augstā līmenī, ne teicamā, ne izcilā, bet ļoti augstā, ar to būtu jāpietiek.
par sērijas iespējamo gaitu, ja Cavs no Oklendas aizbrauks ar 1-1 , tad ir visas iespējas, jo abas komandas spēlē labāk izbraukumā nekā mājās. rāda labākas kvalitātes basketbolu izbraukuma spēlēs. man arī būtu šāda prognozes pa spēlēm. pirmo Cavs ņems vai otro un tad nosargā savu laukumu. ja sērija aizietu līdz game 7, divreiz GSW Oklendā neuzvarēt, ar to ir jāreķinās, vienreiz var , bet neticu, ka divreiz.
ja pa taktisko spēli pret Kariju. ja es būtu Blats, es izdarīto tādu pašu prikolu ar Delliju kā kādreiz to izdarīja Phils ar Tyronu Lue iekš 2001 gada finālā. viņš lika būt kā AI, kopēt visu, skriet un pārvietoties, treniņos pirms finālsērijas, tā taktiski mēģināt apspēlēt AI spēli no A līdz Z, cerams, ka Lue tas iešausies prātā, ko viš izdarīja pret AI, tgd arī jau ir pateicīga situācija manuprāt. tas tā atkāpei.
Ja runājam par to kā LBJ spēlēs nāktonē, tad ņeņemšos spriest, bet viņš vairāk atgādina VC jaunības laikos, ātri, spēcīgi, atlētiski spēlētāji ar švaku metienu salīdzinoši no distances. Bet būtu interesanti, kā LBJ spēlētu Timija manierē (Mr Fundamental) kaut gan šaubos, jo tad viņam būs jāspēlē nosacīti līdera loma tikai, bet LBJ vislabākais un visbīstamākais ir tieši ar bumbu, plusā šaubos vai viņa EGO to pieļautu, jo LBJ ir vienmēr bijis 1 vijole un daudz būt ar bumbu, bet tas tā, no tēmas kas būs vai nebūs... Turklāt tad viņam varētu vieglāk uzlikt pretī garo, bet nu tas tā...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 13:44, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: Labs salīdzinājums. pirms NBA drafta neviens nebūtu paredzējis ka spēļētājs (J.Kidd), kurš praktiski nemet trojkas spēlē būs viens no visu laiku visvairāk iemetušajiem 3 metējiem karjerā. patiesi labs salīdzinājums, pat Kida zelta gados Nets laikos viņš nemeta, tikai karjerai norietot. Bet es nespēju iedomāties LBJ kā spot up šūteri karjeras beigās. viņš ir pārāk vispusīgs uzbrukumā šā vai tā lai viņu vnk noliktu stūrī gaidīt bumbu, kad atmetīs. Drīzāk viņš varētu piespēlēt vairāk karjeras beigās nevis mest trījniekus, jo piespēle ir tas, kas LBJ ir dabiskais spēles elements.
EGO to nepieļaus, tas ir tāpat kā noliec tagad Kobe par spot up shooteri... Tas ir pilnīgi nereāli, tiem spēlētājiem ir pārāk lieli Ego, pie tam viņi visu mūžu ir gājuši ar domu kļūt par G.O.A.T un tagad gribēt, lai viņi kļūst par Role playeriem... Aizmirsti, tad viņi drīzāk beigs karjeru, jo tomēr Kids negāja ar tādu domu, bet LBJ, Kobe, nu jau KD iet ar tādu domu būt pašiem labākajiem...

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:45, pirms 10 gadiem
Lai arī esmu par Cavs, tomēr liekas, ka GSW ir krietni labāki.

Ja Rietumos liekas, ka GSW ir labāki par visiem, tad Austrumos liekas, ka nevis CLE ir labāki, bet pārējās komandas ir sliktākas par CLE

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 13:52, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: EGO to nepieļaus
EGO pieļauj dabisko, ko viš dabiski dara, atrod pārieniekus ar filigrānām cross court piespēlēm vai pēc pick a roll, tgd mazāk no posta, bet MIA laikā arī deva no posta. viņš nenokritīs zem 20pts vidēji spēlē, vnk viņa talanta līmenis to neatļaus izdarīt. laba sezona būtu 20-22 pts 7-8 ast, tas būtu ok kādos 36-38 gados, bet tas tā kas būs pirms laika mēs neviens nezinam.
runājot vairāk par spēles stilu, es personīgi vairāk sliecos uz Timija tipa variantu nevis VC. bet tad jau dzīvos redzēs kā būs. es šaubos, ka LBJ spēlēs tik ilgi līdz jr ienāks līgā. tad tas būtu episki tēvs (leģenda) vs dēls (topošā leģenda!) ESPN vnk uzsprāgtu no laimes. haha

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 13:54, pirms 10 gadiem
Es teicu, lai cilvēki konkrēti paskatās, kā sākās epizodes 10-15 sekundes pirms tam un kas īsti tur notiek. Nevis pašu pēdējo noslēguma momentu.

Par Olynyk/Love epizodi šeit nerunāju. Taču varu pakomentēt. Jā, Love bija pirmais "ielokojis" Olynyk roku ar vienu roku tā kā to visi dara NBA gandrīz katrā rebound situācijā. Jā, Olynyk "ielokoja" Love roku ar divām rokām tā kā to parasti nedara cīņās par rebound, turklāt straujā kustībā. Tieši šīs nianses dēļ arī Love trauma. Galvenā nianse ir, ka Love roka/plecs tika nofiksēts ar divām rokām, līdz ar to bija ļoti ierobežota rokas kustība līdzi ķermenim un tālāk jau viss likumsakarīgi.

Ja vēl ir kādas šaubas, paprasi čomam "ielokot" tavu roku ar vienu roku padusē un pamēģini viņu atbrīvot. Un tad pamēģini roku atbrīvot, kad viņa ir "ielokota" padusē un vēl tiek pieturēta ar otru roku.

karpins rakstīja: Kā man tas patīk Ka redz šeit pašiem jārēķinās ar to un šito, bet pēc Onilinka Piezīmes pret Love, kur Love notraumējās visi te bļāva itkā Onilinks būtu Love roku norāvis

Bet nu labi, man ar Tevi viss skaidrs

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:55, pirms 10 gadiem
Hawks bija vismaz 3-4 iespējas izlīdzināt rezultātu. Paši šoreiz vainīgi, ka noraka.

     [+] [-]

, 2015-05-25 13:59, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Cavs nekad nepaņems. GSW ir galvas tiesu pārāka komanda. Visi bļauj kā apturēt Lebronu, bet apturiet Stefu, kursh sejā trojkas metīs. Cavs nolaidīs rokas, kad oracle arēnā ieslēgsies īstais GSW spēks. Visu sezonu, ar vēsu prātu Po brauc visiem pāri. Nu finālā GSW 4-0 18+ visās spēlēs, kā bankā. Un ja rockets būtu finālā būtu 4-2 .
Ja cavs būtu rietumos viņi būtu Pelicans līmenī. Mavs bija visvajākie po. Un tad Pelicans.
1.GSW
2.MEM
3.Rockets
4.Spurs
5.Lac
Nevienai no šīm komandām cavs neatņemtu vairāk par 2 uzvarām.
Lielākā sagrāve NBA fināla vēsturē mūs gaida. Karijam MVP un Igijam monstruāls danks pāri Lebronam.
kaadam te laikam neapatiik Lebrons, ka visu laiku sis dziivojas pa finaaliem

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 14:10, pirms 10 gadiem
ljames237 rakstīja: EGO pieļauj dabisko, ko viš dabiski dara, atrod pārieniekus ar filigrānām cross court piespēlēm vai pēc pick a roll, tgd mazāk no posta, bet MIA laikā arī deva no posta. viņš nenokritīs zem 20pts vidēji spēlē, vnk viņa talanta līmenis to neatļaus izdarīt. laba sezona būtu 20-22 pts 7-8 ast, tas būtu ok kādos 36-38 gados, bet tas tā kas būs pirms laika mēs neviens nezinam.
runājot vairāk par spēles stilu, es personīgi vairāk sliecos uz Timija tipa variantu nevis VC. bet tad jau dzīvos redzēs kā būs. es šaubos, ka LBJ spēlēs tik ilgi līdz jr ienāks līgā. tad tas būtu episki tēvs (leģenda) vs dēls (topošā leģenda!) ESPN vnk uzsprāgtu no laimes. haha
Nu bet nebūs LBJ tāds kā Timijs jo viņam Ego to ņeļaus un spot up šūteris arī nebūs, jo paskaties kā ir ar Kobe, viņš arī netaisša būt 2 vijole uzbrukumā un tāpat ar LBJ jo viņiem ir EGO un viņi visu laiku ir gājuši uz G.O.A.T. tāpēc nevar viņus salīdzināt ar Kid, Duncan utt. jo tiem spēlētājiem nav tādi EGO, un Timija gadījumā ir treneris

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 14:13, pirms 10 gadiem
Bet LBJ treneris nekad nav bijis autoritāte kā Timijam, tāds nebija ne Brauns, ne Spo, vēl jo mazāk tagad Blats...

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 14:35, pirms 10 gadiem
The Emirates rakstīja: Atlanta kā ir bijusi klaunu komanda tā ar ir, Cavs uz vienas kājas ar acīm ciet uzvar, labākais treneris
Rockets ar vienu spēlētāju jau tā tālu tikuši, Howards vispār klauns kopš aiziešanas no Orlando izskatās pēc lielāka klauna nekā Biedriņs supermens
Par Hovardu nav taisnība. Neesi skatījies Hjūstonas play-off. 2 veči velk komandu. 2 H.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 14:40, pirms 10 gadiem
Ok Howards sodiņus met sliktāk par mani, bet nu nevar noleigt, ka viņš ir HOU 2. lielākais spēks.

Abi ar Deandri Jordanu ir 2 labākie NBA centri...bet nu jāņem vērā, ka tagad NBA tādi spoži centri vispār nav

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 14:44, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: Lai arī esmu par Cavs, tomēr liekas, ka GSW ir krietni labāki.

Ja Rietumos liekas, ka GSW ir labāki par visiem, tad Austrumos liekas, ka nevis CLE ir labāki, bet pārējās komandas ir sliktākas par CLE
tā jau arī ir. Nevar salīdzinat Austrumu un Rietumu play-off spēļu kvalitati. Austrumos komandas mocās, Rietumos spēlē BASKETBOLU. Pat šodien, kur tas redzets, ka izmet 37 (karejras rekords izmestajos) un dabū 37 punktus. 14 no 37 iemestie. Cik reizes LBJ galotnē gaja cauri un tikai apturēts bez soda! CAV pavaicas, ka ATL bija vēl vājāka galotnē. Papildlaikā ATL piemire pieci metieni bija garām. Kurš Rietumos tā spēlē?!?
Var jau visādi brīnumi notikt finalā, bet tad tie būs brīnumi ar mīnus zīmi - GSW spēlēs sliktak par savu līmeni un CAVS parādīsies varianti. Pēdējā spēle parādīja, ka LBJ var noturēt, un no pārējiem var tikai 3p. sagaidīt, ja ļauj brīvi mest. Bet diez vai GSW ļaus.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 16:00, pirms 10 gadiem
chubaki rakstīja: Lebrona stati ir gaismas gadi citiemn, bet, kad no spēles uz spēli to izdara RW, bez IQ, tad viņš tiek noberts no galvas liidz kājām ar visādām drazām. Tā nu tas ir. Kobe labākajos gados katru otro spēli meta pāri 50 punktiem RW vāc TD un viņi abi tika par to nolikti, bet Karalis, protams tiek celts debesīs.
Tāpat, kā tagad LBJ ceļ kāds debesīs un Tu norej, tā arī RW vienmēr kāds norej un vienmēr kāds ceļ debesīs, tieši tāpat norēja un cēla Kobi, tāpat MJ un visus laiku visus pārējos...

Lai nu vēl kādu basketbolistu pasaulē tā norietu, kā norej LBJ... tad nu... Gribētu redzēt, cik labi viņi tiktu ar to mentāli galā, kā to spēj darīt līgas labākie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 17:34, pirms 10 gadiem
te jau komentus lasot IQ var nomest pamatīgi...

"Visi noliek Vestbruku, bet ceļ debesīs Lebronu.." bļ*ģ, loģiski, jo Lebrons uzvar tās spēles un pietam svarīgas spēles, vakar ielika 5 clutch punktus un izcēļa uzvaru, kamēr Vestbruks norok galotnes un netiek playoffā. FG procents nebija tas labākais, bet ko tad teiksiet par Hārdenu? Bez FT viņš pat 10 pts nevar salasīt.

Klīvlenda spēlē bez Kairija un Lova, paņemat nost Goldensteitai Kleju un Grīnu - bams, netiktu par pirmo raundu tālāk

KLAUNI

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 18:12, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: te jau komentus lasot IQ var nomest pamatīgi...

"Visi noliek Vestbruku, bet ceļ debesīs Lebronu.." bļ*ģ, loģiski, jo Lebrons uzvar tās spēles un pietam svarīgas spēles, vakar ielika 5 clutch punktus un izcēļa uzvaru, kamēr Vestbruks norok galotnes un netiek playoffā. FG procents nebija tas labākais, bet ko tad teiksiet par Hārdenu? Bez FT viņš pat 10 pts nevar salasīt.

Klīvlenda spēlē bez Kairija un Lova, paņemat nost Goldensteitai Kleju un Grīnu - bams, netiktu par pirmo raundu tālāk

KLAUNI
Nu jau Tu pats daudz neatšķiries no pārējo IQ kā te minēji. Noņemiet nost GSW Kleju un Grīnu, jo redz Cavs spēlē bez Erving un Love un GSW netiktu pāri pirmajai kārtai... Kur kaut ko tādu var samurgot?
1. Jā GSW netiktu pāri pirmajai kārtai, jo viņi spēlē rietumos nevis austrumos
2. nejau Curry ir pasaulē labākais spēlētājs, bet LBJ ir
3. Love izkrita 1 kārtas pēdējā spēlē, bet Ervings tikai tagad, takā tavs komentārs par GSW ir vienkārši izmetams pa logu ārā.

  +2 [+] [-]

, 2015-05-25 18:15, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: te jau komentus lasot IQ var nomest pamatīgi...

"Visi noliek Vestbruku, bet ceļ debesīs Lebronu.." bļ*ģ, loģiski, jo Lebrons uzvar tās spēles un pietam svarīgas spēles, vakar ielika 5 clutch punktus un izcēļa uzvaru, kamēr Vestbruks norok galotnes un netiek playoffā. FG procents nebija tas labākais, bet ko tad teiksiet par Hārdenu? Bez FT viņš pat 10 pts nevar salasīt.

Klīvlenda spēlē bez Kairija un Lova, paņemat nost Goldensteitai Kleju un Grīnu - bams, netiktu par pirmo raundu tālāk

KLAUNI
Lebrons nav saspeles vadiitajs un ir labakais komandas speletajs. Vestbruks pat tad, kad speelee Durants, censhas neatpalikt no komandas liidera pec izdaritajiem metieniem. Ir tomeer starpiiba.

     [+] [-]

, 2015-05-25 18:29, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Nu jau Tu pats daudz neatšķiries no pārējo IQ kā te minēji. Noņemiet nost GSW Kleju un Grīnu, jo redz Cavs spēlē bez Erving un Love un GSW netiktu pāri pirmajai kārtai... Kur kaut ko tādu var samurgot?
1. Jā GSW netiktu pāri pirmajai kārtai, jo viņi spēlē rietumos nevis austrumos
2. nejau Curry ir pasaulē labākais spēlētājs, bet LBJ ir
3. Love izkrita 1 kārtas pēdējā spēlē, bet Ervings tikai tagad, takā tavs komentārs par GSW ir vienkārši izmetams pa logu ārā.
kāda starpība konferencēm? Vienīgā rietumu komanda ar labāku bilanci nekā Atlantai regulārajā bija Goldensteita, un Lebrons pret Atlantu tagad 3-0, un pat tad heiteri atrod, kur piekasīties.

Nu labi, aizmirsti pirmo kārtu - Karijs tagad bez Tompsona un Grīna tiktu pāri Rocketiem, ja sērija būtu 0:0 ? Man liekas, ka mēs abi zinām atbildi.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 18:58, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Jā ieliec LBJ kaut kādā PHI vai MIN sastāvā, kas ir uz doto brīdi, nepieliec nevienu jaunu spēlētāju klāt, iemet rietumu konferencē un es gribu redzēt kā tavs LBJ tiks play-off par finālu nemaz nerunājot... Un to ka LBJ ir viens no visu laiku labākajiem es nenoliedzu, bet teikt ka tikai dēļ tā, ka viņš būs 5 reizi finālā pēc kārtas nav īsti pareizi manā izpratnē, jo
1. viņš vēl nav ticis 5. reizi finālā, jā ok ir ļoti tuvu un gan jau to izdarīs, bet nesaki hop pirms neesi pārkāpis astei, piemērs nav tālu jāmeklē LAC-HOU sērija
2. Viņš ir ticis pēdējos gados finālā un 2 reizes kaunpilni zaudējis, pirmo reizi kur viņiem vajadzēja saplosīt dalasu viņi zaudēja, bet par pagājušā gada play off es labāk neizteikšos, bet visus 4 gadus bija favorīti.
3. Austrumi ir reāli vājāki kā rietumi, ko var redzēt jau play off, jo austrumos parasti ir viena LBJ komanda, kas ņem priekšā visus pēc kārtas, bet rietumus ir nereāls kapiņš (ok, šogad GSW izbrīna ar saviem rezultātiem un pilnīgo dominanci) Jo nezinu kas, bet austrumu komandas uz play off vienmēr paliek sliktākas, nezinu kāpēc, bet to esmu jau novērojis jau pēdējos gadus 2-3, jo šogad Hawks, iepriekšājos 2 gadus Pacers. Jā ok, play off basketbols ir play off basketbols, bet austrumi un play off izskatās bēdīgi, jo ja pietiek ar vienu Superstar lai tiktu finālā, tad nu piedod, te viss ir pateikts, jo es piemēram neredzu kā šā brīža Cavs rietumu play off, tik viegli tiktu finālā pret Spurs, Grizlies, Warriors.

1000% piekrītu, katra kārta kā minimums CAVs būtu 50/50 izredzes, tagad izsvilpo caur austrumiem... caurvēja konference.
Finālā LBJ, ex knicku frīki un lielais ivans redzēs, kas ir rietumi!!!

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 18:59, pirms 10 gadiem
niklaavsv rakstīja: kāda starpība konferencēm? Vienīgā rietumu komanda ar labāku bilanci nekā Atlantai regulārajā bija Goldensteita, un Lebrons pret Atlantu tagad 3-0, un pat tad heiteri atrod, kur piekasīties.

Nu labi, aizmirsti pirmo kārtu - Karijs tagad bez Tompsona un Grīna tiktu pāri Rocketiem, ja sērija būtu 0:0 ? Man liekas, ka mēs abi zinām atbildi.
A Lebrons tagad bez Love un Erving tiktu pāri Rocketiem?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 19:08, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: A Lebrons tagad bez Love un Erving tiktu pāri Rocketiem?
viņi ir 3-0 pret Atlantu, kas liek domāt, ka nepaceltu Hjūstonu?

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 21:18, pirms 10 gadiem
29 punkti 37 metieniem un skaitās varonis...nekas vairāk kā ronis tur nesanāk...

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 21:26, pirms 10 gadiem
filadelfija9 rakstīja: 29 punkti 37 metieniem un skaitās varonis...nekas vairāk kā ronis tur nesanāk...
un tomēr, iemeta beigās troiku un layupu, kā arī izvilka spēli. 18 bumbas - cik centriem šajos playoffos ir bijušas 18+ reb spēles, nemaz nerunājot par PF un SF ? KLAUNS LOL

  -1 [+] [-]

, 2015-05-25 21:48, pirms 10 gadiem
karpins rakstīja: Atlanta - vienmēr perspektīva, Indiana - traumu gads, Raptors, Wašingtona - tas pats kas atlantai, PO blice, bet nekas vairākuz doto brīdi labāks tur neizskatās raugoties nākotnē, MIA un CHI, nu tur varētu pagaidīt īpaši jau MIA
Kas tad tur būs ar MIA? Līdzīgi, kā ar LOL un Kobes līgumu tie ir saberzušies Bošā.

     [+] [-]

, 2015-05-25 22:10, pirms 10 gadiem
HitMix* rakstīja: kaadam te laikam neapatiik Lebrons, ka visu laiku sis dziivojas pa finaaliem
Baigais jaunums. Sen jau gribēju ieteikt, lai viņš maina niku uz CLE/LBJ heiteris.

  +1 [+] [-]

, 2015-05-25 22:39, pirms 10 gadiem
armenka rakstīja: Man liekas, ka WSH izrādītu lielāku pretestību.
Malacis!