Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim vāja metienu precizitāte, "Heat" ar trejaču rekordu nokārto līdzsvaru sērijā

Matīss Kučinsks
Matīss Kučinsks

Porziņģim vāja metienu precizitāte, "Heat" ar trejaču rekordu nokārto līdzsvaru sērijā
Kristaps Porziņģis cenšas apturēt Keilebu Martinu. Foto. USA Sports Today. Scanpix

Otro spēli Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas turnīrā aizvadījusi Kristapa Porziņģa pārstāvētā Bostonas "Celtics". Tā ar 101:111 piekāpās Maiami "Heat", ļaujot tai panākt izlīdzinājumu pirmās kārtas sērijā (1-1). Porziņģis spēli noslēdza ar sešiem gūtajiem punktiem.

Kristaps Porziņģis sērijas otrajā spēlē pret "Heat" (101:111) uz parketa pavadīja nepilnas 30 minūtes, kuru laikā guva tikai sešus punktus (1p. 4/4, 2p. 1/5, 3p. 0/4). Zem groziem Porziņģis izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas, bet rezultatīvi piespēlēja viņš četras reizes. Tāpat latvietim trīs pārtvertās bumbas, divi bloķēti metieni, divas kļūdas, trīs piezīmes un sliktākais +/- rādītājs starp abu komandu spēlētājiem (-32).

• Šis bija Porziņģa sliktākais sniegums kopš 2019. gada, ja skatās izpildītos metienus no spēles. 2019. gadā, kad viņš pārstāvētā Dalasas "Mavericks", latvietis izmeta astoņus metienus pret Fīniksas "Suns", nespējot realizēt nevienu no tiem. Karjeras laikā Porziņģim četras spēles, kurās viņš nav spējis realizēt nevienu metienu no spēles.

• 33 punktus (1p. 3/6, 2p. 9/14, 3p. 4/9) "Celtics" neveiksmē guva Džeilens Brauns. Tāpat Brauns izcīnīja astoņas atlēkušās bumbas. Džeisons Teitums nepilnās 42 minūtes tika pie 28 punktiem (1p. 6/8, 2p. 8/14, 3p. 2/6) un arī astoņām bumbām zem groziem.

• Drū Holidejam šajā spēlē 4/12 metienos no spēles un deviņi punkti, savukārt otrs aizsargs Deriks Vaits nepilnās 36 minūtēs iemeta 13 punktus (1p. 1/1, 2p. 3/4, 3p. 2/4). Visi "Celtics" rezervisti, kas tika iesaistīti spēlē, kopā guva tikai 12 punktus.

"Heat" galvenā panākumu atslēga šajā spēlē bija tālmetieni – tā realizēja 23 trejačus, uzstādot jaunu franšīzes play-off rekordu realizēto tālmetienu rādītājā. Tailers Hero bija labākais no tālās distances, realizējot sešus. Viņam summā 24 punkti (1p. 4/4, 2p. 1/2, 3p. 6/11) un 14 rezultatīvas piespēles.

• Divi spēlētāji "Heat" rindās guva 21 punktu. Bemam Adebajo 21 punkts (1p. 3/6, 2p. 9/12, 3p. 0/1) un 10 bumbas zem groziem. 21 punktu guva arī Keilebs Martins, kurš bija otrais labākais no tālās distances (1p. 2/2, 2p. 2/12, 3p. 5/6). Tikai divi Maiami spēlētāji neiemeta vismaz vienu tālmetienu. Bez Adebajo tas bija arī Kevins Lovs, kurš gan nospēlēja tikai sešas minūtes.

• "Celtics" pirmo puslaiku noslēdza ar trīs punktu pārsvaru (61:58). Komandu uz priekšu vilka Brauns un Teitums, kas kopā guva 39 punktus. Nevienam citam "Celtics" basketbolistam neizdevās gūt vairāk par sešiem punktiem.

• Trešo ceturtdaļu "Heat" uzvarēja ar 27:18. Tā "Celtics" grozā raidīja 55.6% metienu (3p. 6/9), kamēr mājinieki atbildēja ar visai zemu precizitāti no spēles (33.3% jeb 6/18). Porziņģim šajā spēles nogrieznī aizmesti garām četri mēģinājumi.

• Pēdējās 12 minūtēs Austrumu konferences regulārā turnīra čempione nespēja atspēlēties, piedzīvojot zaudējumu sērijas otrajā spēlē (101:111). "Heat" visā spēlē metienus realizēja tikai nedaudz labāk, tomēr lielāko lomu spēlēja tālmetieni. "Celtics" iemeta 12 trejačus.

• Nākamās divas sērijas spēles tiks aizvadītās Maiami. Pirmā no tām notiks 28. aprīlī plkst. 01:00 pēc Latvijas laika, bet sērijas ceturtā spēle paredzēta 29. aprīlī plkst. 23:00 pēc Latvijas laika. Pagaidām nav nozīmēta sērijas piektā spēle, kas norisināsies Bostonā.

NBA izslēgšanas turnīra pirmā kārta

KonferencePāris1. sp.2. sp.3. sp.4. sp.5. sp.6. sp.7. sp.Sērija
AustrumiCeltics [1.] – Heat [8.]114:94101:11128.04.29.04.1-1
Cavaliers [4.] – Magic [5.]97:8396:8626.04.27.04.2-0
Knicks [2.] – 76ers [7.]111:104104:10126.04.28.04.2-0
Bucks [3.] – Pacers [6.]109:94108:12527.04.29.04.1-1
RietumiThunder [1.] – Pelicans [8.]94:9225.04.27.04.29.04.1-0
Clippers [4.] – Mavericks [5.]109:9793:9627.04.28.04.1-1
Nuggets [2.] – Lakers [7.]114:103101:9926.04.28.04.2-0
Timberwolves [3.] – Suns [6.]120:95105:9327.04.29.04.2-0

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 05:58, pirms 2 mēnešiem
Pilnīgs murgs. Pēc spēles (4.35) nolikos vēl drusku pasnaust, nule kā pamodos un uzreiz nespēju saprast. Vai esmu murgu nosapņojis, vai arī tiešām biju piecēlies un skatījos to briesmīgo spēli un šausmekli Kei Pī!

  +5 [+] [-]

, 2024-04-25 05:58, pirms 2 mēnešiem
Jēziņ kā tik vājai komandai kā Heat varēja pagrūst, par KP arī kļūdījos šī viņa sliktākā spēle vispār play-off. bēdīgi kopumā...

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 06:20, pirms 2 mēnešiem
Seltikiem būtu jākaunas par šādu spēli
Bet nu ir vēl otrs variants - gan jau drīz atradīsies toto teorijas bīdītäji. Nekas nereāls jau tas nav, vienu melno no toronto raptoriem nesen pieķēra

  +5 [+] [-]

, 2024-04-25 06:22, pirms 2 mēnešiem
vesturiski episka spele no heat trinjos, neko darit, bet kp svaki

  +3 [+] [-]

, 2024-04-25 06:24, pirms 2 mēnešiem
Tik nesāciet te traku galu taisīt,vieniem troiku rekords komandas vēsturē,otriem 3 pamata džeki slikti nospēlēja,pašam KP vnk katastrofa ne spēle,par +- nerunājot. Labāk pret šitādu Miami nekā tālāk šito reality check dabūt! Tagad galvenais nākamajā spēlē pamosties un būs jau viss labi. Un arī KP vnk nekrita plus bumbu jau viņam beigās atkal izteikti nemaz nedeva Tatums labāk caur trijiem laužās,te sākās bažas par to vai Mazula varēs viņus savākt kopā,sāk spēle pazust. Tā pārējie stati jau KP labi bloki stīli kkādi rebi jau ok,Bams vnk mistiski labi pustālos met pāri gan KP gan Horfordam..

     [+] [-]

, 2024-04-25 06:38, pirms 2 mēnešiem
Varētu atrauties tie bostonas strītbolisti, tas tik būtu pārsteigums

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 07:00, pirms 2 mēnešiem
Piekritīšu viedoklim,ka nekas traks nav noticis.
Heat "krītamā " diena.Neticu,ka būs tādas 3īs spēles viņiem pēc kārtas.Spoelstra nevar uz to paļauties,un tieši viņam jālauza galva,ko vēl var darīt,lai apspēlētu Bostonu.Vienīgais,kas var traucēt Bostonai nedaudz,tad tas ir tas,ka viņus jau bezmaz ieceļ finālā.Ka tik nesāk nerviņi kutēt...
Slēpts komentārs: Prof156
Slēpts komentārs: Vardc

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 07:10, pirms 2 mēnešiem
Un kautka arī neticas ka kāda sērijā beigsies 4 0

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 07:10, pirms 2 mēnešiem
Prof vajadzēja palikt tēva kulē

  +6 [+] [-]

, 2024-04-25 07:12, pirms 2 mēnešiem
Nu jācer,ka šī bija visbriesmīgākā KP spēle šosezon. Vienīgais trāpījums ar danku un +/= mīnus 30... Un tāda čempionu tronī celšana bez laika,ļoti bieži iegāž.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 07:12, pirms 2 mēnešiem
Ņemot vērā, ka pie šādas metienu precizitātes ir tikai +10, neticās, ka Heat spēs šādi turpināt. Vai tik neizspieda no sevis maksimumu vienā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 07:17, pirms 2 mēnešiem
dzabarbols rakstīja: Pilnīgs murgs. Pēc spēles (4.35) nolikos vēl drusku pasnaust, nule kā pamodos un uzreiz nespēju saprast. Vai esmu murgu nosapņojis, vai arī tiešām biju piecēlies un skatījos to briesmīgo spēli un šausmekli Kei Pī!
Kā izskatījās - ķeltiem bija piemeties mistisks vājums un viņi nesedza pretinieku trejačus vai arī Heat šoreiz tiešām krita visādi zilie pāri rokām u.tml.?

  -3 [+] [-]

, 2024-04-25 07:21, pirms 2 mēnešiem
Zaudēt šādiem nabagiem, tiešām ir brīnums.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-25 07:21, pirms 2 mēnešiem
Rūjienas Stiprais rakstīja: Seltikiem būtu jākaunas par šādu spēli
Bet nu ir vēl otrs variants - gan jau drīz atradīsies toto teorijas bīdītäji. Nekas nereāls jau tas nav, vienu melno no toronto raptoriem nesen pieķēra
Domā, ka Porzinģi ģērbtuvēs sagaidīja komverts ar pateicību no bukmeikeriem par labu lomas pildīšanu pasūtītajā scenārijā?

  +3 [+] [-]

, 2024-04-25 07:24, pirms 2 mēnešiem
MIA malači, labi nostopēja BOS trinīšus un lika spēlēt uz groza apakšu, bet nu BOS tika visu laiku pie labiem metieniem tikai viss garām, kamēr MIA kaut ko saēdušies pilnīgi visi 3p nespēj aizmest garām. Skaidrs, ka tik precīzi nevarēs mest visā sērijā un tāpat skaidrs, ka BOS nemetīs tik brīvus metienus visu laiku garām. Pirmā spēle būs iemidzinājusi, jo spēles sākumā BOS tuvu nebija tik agresīvi kā sērijas pirmajā spēlē.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-25 07:42, pirms 2 mēnešiem
zaxx rakstīja: Jēziņ kā tik vājai komandai kā Heat varēja pagrūst, par KP arī kļūdījos šī viņa sliktākā spēle vispār play-off. bēdīgi kopumā...
KP noguris! Jāņem atpūta!

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 07:56, pirms 2 mēnešiem
Bet nu tās tendences nba, ja šādi krīt trīņi, grūti vinnēt. Tas pats bija bos 1. spēlē. Nemaz nerunāsim par warriors ziedu laikiem. Krīt trīņi? Uzvara principā garantēta.
Slēpts komentārs: LuleHaha

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 08:04, pirms 2 mēnešiem
Ja es nezinātu es padomātu,ka es skatījos uz iepriekšējo gadu ķeltus.
KP protams bez komentāriem.Holidejs nebija labāks.White neatpalika tālu no Holideja.
Sāka krist trīņi no Mārtina&co un ieslēdzās pagājušo sezonu PTSD.
Ne nu varbūt varētu vismaz mēģināt uztaisīt close outus uz tiem trīņu metējiem visu spēli.
KP pat no posta nevarēja vairs trāpīt.Dažos momentos pat komanda centās pārāk daudz viņam iespēlēt.KP divi virsū un Holidejs viņam bumbu postā met.

Es joprojām nesaprotu kā Bamam nedod piezīmes par moving screens.
Šonakt bomba.Uzliek moving screen Holidejam un piezīmi iedod pašam Holidejam kur Bams bļauj screen,screen un turpina kustēties

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 08:22, pirms 2 mēnešiem
ārprāts...

katastrofāli šodien Kristapam gāja
nu neko
uz priekšu, gan sasparosies

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 08:28, pirms 2 mēnešiem
Auksta duša. Un diemžēl jāatzīst KP nevel šo līmeni. Sezonā vispār sajūta, ka pilnīgi cits basis, tas pats KP brīvi žarī no visām pozīcijās, bet šeit ir pilnīgi cits fizisks basis. Es ceru, ka KP pārslēgsies un pielāgosies, savādāk ļoti vājš sniegums, uzbrukumā vairāk ar spēku jāspēlē.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 08:31, pirms 2 mēnešiem
Kam negadās melnā diena?! Tādas mēdz būt visiem cilvēkiem. Šonakt tāda bija KP.
Tie Maiami trejači šonakt būtu nogalinājuši jebkuru komandu, jo tos mest ar 53.5% precizitāti par regulārajā sezonā reti kurai komandai izdodas.
Slēpts komentārs: cobham

     [+] [-]

, 2024-04-25 08:35, pirms 2 mēnešiem
cobham rakstīja: Auksta duša. Un diemžēl jāatzīst KP nevel šo līmeni. Sezonā vispār sajūta, ka pilnīgi cits basis, tas pats KP brīvi žarī no visām pozīcijās, bet šeit ir pilnīgi cits fizisks basis. Es ceru, ka KP pārslēgsies un pielāgosies, savādāk ļoti vājš sniegums, uzbrukumā vairāk ar spēku jāspēlē.
Pirmajā šīs sērijas spēlē vilka, un tagad pēkšņi vairs nevelk?!😁
Vienīgais, kas viņam šajā spēlē ļoti stipri piekliboja, metienu precizitātē, bet pārējais viss viņam bija pat labāk nekā pirmajā spēlē šajā sērijā.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 08:37, pirms 2 mēnešiem
Jācer, ka KP saņemsies, jo šādi spēlēt nevar.
Apskatījos no rīta visu spēli un likās, ka KP pirmo sezonu spēlētu NBA. Gan jau divas tik blāvas spēles pēc kārtas KP līmeņa spēlētājam nav iespējams nospēlēt.

     [+] [-]

, 2024-04-25 08:38, pirms 2 mēnešiem
cobham rakstīja: Auksta duša. Un diemžēl jāatzīst KP nevel šo līmeni. Sezonā vispār sajūta, ka pilnīgi cits basis, tas pats KP brīvi žarī no visām pozīcijās, bet šeit ir pilnīgi cits fizisks basis. Es ceru, ka KP pārslēgsies un pielāgosies, savādāk ļoti vājš sniegums, uzbrukumā vairāk ar spēku jāspēlē.
Ko nozīmē nevelk fizisku basi? Diez ko viņš darīja pirmajā spēlē?
Viņš bija viens no diviem labākajiem komandā abos laukuma galos.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 08:45, pirms 2 mēnešiem
Cerams vīri un KP sakārtos domas un tālāk nebūs tādi murgi vairs.

     [+] [-]

, 2024-04-25 08:47, pirms 2 mēnešiem
ja kp būtu merzļikins te pēc vienas spēles ir 10 iemesli, ka “es esmu uz visiem apvainojies” vai “jūs gribat karot?”

     [+] [-]

, 2024-04-25 08:49, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Kam negadās melnā diena?! Tādas mēdz būt visiem cilvēkiem. Šonakt tāda bija KP.
Tie Maiami trejači šonakt būtu nogalinājuši jebkuru komandu, jo tos mest ar 53.5% precizitāti par regulārajā sezonā reti kurai komandai izdodas.
Tieši tā! Un kritiskās dienās ir arī večiem, miljonus pelnošiem profesionāļiem, nevis tikai sievietēm!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 08:50, pirms 2 mēnešiem
GreenBoston#7 rakstīja: Ko nozīmē nevelk fizisku basi? Diez ko viņš darīja pirmajā spēlē?
Viņš bija viens no diviem labākajiem komandā abos laukuma galos.
Pirmā spēle bija pirmā spēle. Heat ir labākais treneris līgā, kurš ir pielāgojis komandas spēli un rezultāts bija redzams šodien. Ja tu nopietni gribi teikt, ka šodienas spēle bija tāda pati kā pirmā (un es šeit nerunāju par iemestajiem/neiemestajiem metieniem - es runāju par komandu taktiku abās laukuma pusēs), tad tu neesi gudrs. Atšķirībā no pirmās spēles Heat krietni vairāk ierobežoja ķeltu iespējas mest tālos un vairāk ļāva viņiem spēlēt midrange iso. Un tanī pat laikā paši meta daudz vairāk trīņus nekā pirmajā spēlē (un Bostonas aizsardzība to ļāva). Pret KP tika spēlēts fiziskāk nekā pirmajā spēlē un viņš neturēja līmeni - viss pavisam vienkārši, bumbu grozā trāpīt nevarēja, piespēles noķert nevarēja, citiem vārdiem sakot spēlēja "mīksti". Tas, vai viņš pielāgosies vai nē, tas vēl ir jautājums, bet skaidrs, ka ja šis priekš Heat strādā, tad nav nekāda pamata domāt, ka viņi ļaus KP "elpot" turpmāk.

KP bija viens no zaudējuma iemesliem šodien - tas ir fakts. Varbūt ne pats galvenais iemesls, bet noteikti viens no. Redzēsim, kas būs tālāk.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-25 08:55, pirms 2 mēnešiem
Nenopietna attieksme aizsardzībā,nevis krampēja, bet gaidīja laikam,ka Hero un Martins metīs brīvos 3.p. garām bez segšanas . Bems savā līmenī, KP pretlīdzekli viņam tā arī nav atradis, bet gan otrādi.
Laba spēle Heat, pelnīti vinnēja !

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 09:01, pirms 2 mēnešiem
Vardc rakstīja: Un kautka arī neticas ka kāda sērijā beigsies 4 0
Denverā būs 4:0

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 09:04, pirms 2 mēnešiem
Un te mēs redzam kārtējos pagrīdes pamuļķus, kuri pie vienas neveiksmīgas spēles, izlīda ārā, lai izliktu savu ilgi krāto žulti.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-25 09:10, pirms 2 mēnešiem
KP neattaisnoja fanu cerības....un liekas ka izeja ir muskuļsastiepums,kurš var likt dakterēties nāk.spēlēs

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 09:12, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Pirmā spēle bija pirmā spēle. Heat ir labākais treneris līgā, kurš ir pielāgojis komandas spēli un rezultāts bija redzams šodien. Ja tu nopietni gribi teikt, ka šodienas spēle bija tāda pati kā pirmā (un es šeit nerunāju par iemestajiem/neiemestajiem metieniem - es runāju par komandu taktiku abās laukuma pusēs), tad tu neesi gudrs. Atšķirībā no pirmās spēles Heat krietni vairāk ierobežoja ķeltu iespējas mest tālos un vairāk ļāva viņiem spēlēt midrange iso. Un tanī pat laikā paši meta daudz vairāk trīņus nekā pirmajā spēlē (un Bostonas aizsardzība to ļāva). Pret KP tika spēlēts fiziskāk nekā pirmajā spēlē un viņš neturēja līmeni - viss pavisam vienkārši, bumbu grozā trāpīt nevarēja, piespēles noķert nevarēja, citiem vārdiem sakot spēlēja "mīksti". Tas, vai viņš pielāgosies vai nē, tas vēl ir jautājums, bet skaidrs, ka ja šis priekš Heat strādā, tad nav nekāda pamata domāt, ka viņi ļaus KP "elpot" turpmāk.

KP bija viens no zaudējuma iemesliem šodien - tas ir fakts. Varbūt ne pats galvenais iemesls, bet noteikti viens no. Redzēsim, kas būs tālāk.
Tur nekas nebija palicis no pirmās spēles abām komandām.
Ja pirmajā spēlē Bostona skrēja visu spēli pakaļ Heat mazajiem un presēja,lai nevar atdot vieglas piespēles vai paši mest tad šodien viņi darīja pilnīgi neko.Reāli sajūta ka Bostonai šī bija kaut kāda regulārās sezonas spēle pēdējās sezonas nedēļās.
Tikmēr otrā komandā Spolstra dancoja apkārt Džo un darīja visu ko grib.Džo pēc pirmās ceturdaļas vispār neko nemainīja un Heat turpināja kruīza kontrolē spēlēt.
Protams Heat spēlēja fiziskāk,jo tie ir Heat un viņi to var darīt bez jebkādām sekām no tiesnešu puses sākot ar Bamu. Un nē tiesnešiem nav nekāda sakara ar zaudējumu.

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:13, pirms 2 mēnešiem
Matīs, vāja precizitāte ir, ja no deviņiem iemet trīs. Ja no deviņiem vienu, tad lietot vārdu precizitāte nevajadzētu vispār.
Ja Celtics nespēs nokrampēt tālmetienu līniju, tad pagrūdis nākamajā spēlē un pēc tam arī visā sērijā. Jā, protams, ne jau vienmēr šie metīs tā kā šonakt, taču šonakt Heat vinnēja diezgan pārliecinoši un ar nelielu rezervīti. Otrajā puslaikā man nevienu mirkli nelikās, ka Ķelti varētu uzvarēt, Maiami pārsvars bija tieši morāli nospiedošs. Arī Mazula neveica nevienu darbību, lai kaut kā spēli lauztu, ierastās maiņas nav nekāds lēmums. Saprotu, Kornets ir traumēts, bet kāpēc fiziskais rumpītis Tīlmans trina celīšus uz rezervistu taburetes? Tieši fiziskajā krampēšanā šitas čalis ir meistars, ne jau bui dui pūtoņa kā Teitums no tālienes. Kāpēc viņam vispār jāmet trīņi? Nostādi Teitumu uz soda līnijas, iespēlē viņam pūsli un divi punkti garantēti, iespējams vēl arī soda metiens. Nu nav pagaidām Mazula tas metrs, kura priekšā spēlētāji klanās, domāju, visdrīzāk, ka Teitums un Brauns viņu vispār pierē neņem. Jo tādi maziņi mazulēni nāk un iet, bet šīs ir kluba superzvaigznes ar megalīgumiem, tās (viņu uzskatā) ir galvenās Bostonas vērtības, Džo var pastāvēt pie ratiņiem. Un ir jau arī zināma taisnība šādā attieksmē - ja treneris visas spēles laikā nespēj komandu pamodināt no uzmasturbētās letarģijas, tad nakuj tāds tirliņš tur malā ir vajadzīgs. Jasikēvičs tādam Teitumam pa ķobi iedotu, bet Braunam nokostu kājas īkšķi (brīžos, kad šamie stāri sāk mērkaķoties).

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 09:16, pirms 2 mēnešiem
striker rakstīja: Nenopietna attieksme aizsardzībā,nevis krampēja, bet gaidīja laikam,ka Hero un Martins metīs brīvos 3.p. garām bez segšanas . Bems savā līmenī, KP pretlīdzekli viņam tā arī nav atradis, bet gan otrādi.
Laba spēle Heat, pelnīti vinnēja !
Tieši Bams nebija savā līmenī, jo KP pretspēle pret viņu neļāva tam brīvi elpot ne brīdi. Neko Bams neizdarīja tādu, kas būtu labāks par Maiami citiem starta piecinieka spēlētājiem.
Cits stāsts, ka Maiami labāk nospēlēja kā komanda, jo ķelti tos galīgi nespēja nosegt pa perimetru. Arī tajā KP grūti vainot, jo viņš galu galā ir centrs, kura pamatfunkcija vairāk ir spēlēt kā pēdējam aizsargam.

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:18, pirms 2 mēnešiem
OlinshBolinsh rakstīja: Un te mēs redzam kārtējos pagrīdes pamuļķus, kuri pie vienas neveiksmīgas spēles, izlīda ārā, lai izliktu savu ilgi krāto žulti.

Tā tas vienmēr ir bijis un būs!

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:24, pirms 2 mēnešiem
Spēli neredzēju, bet pēc statistikas izskatās, ka KP tiešam ļoti sūdīgi nospēlēja???

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:30, pirms 2 mēnešiem
Kristaps šajā spēlē bija nu nekāds...
Kaut arī pati komanda spēlēja vāji...
Plus Maiami uzkrita 3pts % ziņā.

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:39, pirms 2 mēnešiem
vienkārši Anatolijs rakstīja: Spēli neredzēju, bet pēc statistikas izskatās, ka KP tiešam ļoti sūdīgi nospēlēja???
Aizsardzībā, blokos un piespēlēs bija ļoti labs, bet uzbrukumā - gar zemi krītoša un garāmmetoša katastrofa. Viens putbeks un četri sodiņi, un kādas reizes piecas ļoti stulbā veidā zaudēta bumba.

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:40, pirms 2 mēnešiem
Damokla_zobens_23 rakstīja: Tieši tā! Un kritiskās dienās ir arī večiem, miljonus pelnošiem profesionāļiem, nevis tikai sievietēm!
Atceros, ka 80-to gadu sākumā Ungārijā psihologi un psihiatri taisīja eksperimentu uz sabiedriskā transporta vadītājiem. Izradījās, ka katram cilvēkam katru mēnesi ir 1-2 ''melnās dienas'', kad burtiski viss krīt ārā no rokām. Tad pēc kaut kādas zinātniskas metodes katram cilvēkam šīs ''melnās dienas'' varot izskaitļot. Eksperimenta laikā satiksmes negadījumi, kurus izraisa sabiedriskā transporta vadītāji, samazinājās vairāk par 60%, jo vadītāji, kuriem bija šīs ''melnās dienas'', deva brīvdienas.
Kas un kā notika pēc šī eksperimenta nezinu.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 09:40, pirms 2 mēnešiem
Kāds saka,ka Adebajo nebija līmenī??Nu gan absurds.
Viņš deva tieši to,jo vajadzēja.Guva stabili punktus.Ko vēl vajag komandai,kurai krīt 3ņi?
Bostonao vajag labāk izmantot vājo vietu Heat aizsardzībā-Hīro+Robinsons.Viņi abi pret Teitumu un Braunu ir vnk caurstaigājama sēta...
Kā jau domāju sākumā,tad KP šī būs grūta sērija.Nekad viņam nav gājis labi pret Adebajo.Bet,ja viņa stati uzbrukumā būs līmenī,tad domāju,ka uzvara būs Bostonas šajā sērijā.

     [+] [-]

, 2024-04-25 09:58, pirms 2 mēnešiem
dzabarbols rakstīja: Aizsardzībā, blokos un piespēlēs bija ļoti labs
Labs joks.

  +2 [+] [-]

, 2024-04-25 09:58, pirms 2 mēnešiem
Lai vai kā, bet Kristapam savi padsmit punkti jāiemet.Tā nevar spēlēt arī tad, kad neiet.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:03, pirms 2 mēnešiem
...Jokičs visus Tietumus,Braunus un Porzinģus ar vienu roku apspēlēs...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:04, pirms 2 mēnešiem
Un tas notiek bez Batlera un Rozīra. Cerams, ka apjēgs, ka te nevarēs tikai uz talantu un meistarību uzvarēt un nāksies skraidīt pakaļ sedzamajiem, grūstīties un kapāties par katru bumbu.

  -2 [+] [-]

, 2024-04-25 10:14, pirms 2 mēnešiem
Kristaps Porzinģis nav augsta līmeņa basketbolists. Viņa līmenis ir spēlēt NBA vājakajos klubos un tikai regularajā sezonā, tur kur var brīvi lēkat un rādīt dankus. Es to esmu teicis jau sen.

     [+] [-]

, 2024-04-25 10:15, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Atceros, ka 80-to gadu sākumā Ungārijā psihologi un psihiatri taisīja eksperimentu uz sabiedriskā transporta vadītājiem. Izradījās, ka katram cilvēkam katru mēnesi ir 1-2 ''melnās dienas'', kad burtiski viss krīt ārā no rokām. Tad pēc kaut kādas zinātniskas metodes katram cilvēkam šīs ''melnās dienas'' varot izskaitļot. Eksperimenta laikā satiksmes negadījumi, kurus izraisa sabiedriskā transporta vadītāji, samazinājās vairāk par 60%, jo vadītāji, kuriem bija šīs ''melnās dienas'', deva brīvdienas.
Kas un kā notika pēc šī eksperimenta nezinu.
Domā, Kristaps atbilst zvaigznes statusam un 30+m algai, nu ja tā godīgi?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:24, pirms 2 mēnešiem
Un Porziņģa ahileja papēdis ir tas ko jūs visi te slavējat- viņa gars augums. Tāpec bieži ir traumas, ātri nogurst un netur fizisku slodzi. NBA menedžeri visādi centās viņam palīdzēt un iztapātz, bet ja Bostona zlidos no play-off tad Porziņgim tas būs karjeras beigas- spēlēt laba līmeņa NBA klubos. Viņš varēs atgriezties Nujorkā.

  +3 [+] [-]

, 2024-04-25 10:28, pirms 2 mēnešiem
To, ka Heat nebūs komanda, kurai varēs pārrullēt pāri ar 50% atdevi, šis mačs lieliski izgaismoja. Viena lieta - BOS nospēlēja mīksti, otra lieta - Spo Mazullu apspēlēja kā iesācēju, tā, ka uzvara itkā likumsakarīga. Bet... šis mačs arī izgaismoja to, cik ļoti BOS talanta ziņā tomēr šobrīd ir priekšā MIA. Mačā, kad krīt iekšā viss, ko palaid groza virzienā, beigās dabūt 'tikai" +10 - nekas spožs jau tur nav. Vēl jo vairāk tādēļ, ka KP šodien bija enkurs un komandu rāva uz leju - būtu nospēlējis kaut vai viduvēju spēli, Heat ar visiem saviem trīņu rekordiem būtu iekāsuši.

     [+] [-]

, 2024-04-25 10:28, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Pirmā spēle bija pirmā spēle. Heat ir labākais treneris līgā, kurš ir pielāgojis komandas spēli un rezultāts bija redzams šodien. Ja tu nopietni gribi teikt, ka šodienas spēle bija tāda pati kā pirmā (un es šeit nerunāju par iemestajiem/neiemestajiem metieniem - es runāju par komandu taktiku abās laukuma pusēs), tad tu neesi gudrs. Atšķirībā no pirmās spēles Heat krietni vairāk ierobežoja ķeltu iespējas mest tālos un vairāk ļāva viņiem spēlēt midrange iso. Un tanī pat laikā paši meta daudz vairāk trīņus nekā pirmajā spēlē (un Bostonas aizsardzība to ļāva). Pret KP tika spēlēts fiziskāk nekā pirmajā spēlē un viņš neturēja līmeni - viss pavisam vienkārši, bumbu grozā trāpīt nevarēja, piespēles noķert nevarēja, citiem vārdiem sakot spēlēja "mīksti". Tas, vai viņš pielāgosies vai nē, tas vēl ir jautājums, bet skaidrs, ka ja šis priekš Heat strādā, tad nav nekāda pamata domāt, ka viņi ļaus KP "elpot" turpmāk.

KP bija viens no zaudējuma iemesliem šodien - tas ir fakts. Varbūt ne pats galvenais iemesls, bet noteikti viens no. Redzēsim, kas būs tālāk.
Piekrītu, ka KP nebija gatavs tik fiziskai spēlei. Labā ziņa ir tā, ka viņam ir visas iespējas visu labot, it īpaši pirmajā raundā (it kā pret vājāku pretinieku). Protams, ja KP ir kārtējā trauma, par kuru FO neziņo, tad viss ir slikti.

     [+] [-]

, 2024-04-25 10:30, pirms 2 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Domā, Kristaps atbilst zvaigznes statusam un 30+m algai, nu ja tā godīgi?
Vai tad var spriest pēc vienas neveiksmīgas spēles - nu ja tā godīgi?

     [+] [-]

, 2024-04-25 10:30, pirms 2 mēnešiem
LUKA GOAT MVP rakstīja: Kristaps Porzinģis nav augsta līmeņa basketbolists. Viņa līmenis ir spēlēt NBA vājakajos klubos un tikai regularajā sezonā, tur kur var brīvi lēkat un rādīt dankus. Es to esmu teicis jau sen.
Visi nīdēji atdzīvojās kā uz burvju mājienu;D

     [+] [-]

, 2024-04-25 10:44, pirms 2 mēnešiem
tekken rakstīja: Vai tad var spriest pēc vienas neveiksmīgas spēles - nu ja tā godīgi?
Nē, protams, ka nevar spriest pēc vienas spēles. Kāpēc tāds jautājums?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:55, pirms 2 mēnešiem
KP vājā vieta ir garums!!Tad nu brīnums,ka viņš ir specifisks spēlētājs!?Ne?
Šis ir par to,ka cik garš tik plats.Gan pluss,gan mīnus.
Embīds,AD,Zaions arī ir šādi spēlētāji.Tas kādu atbaida no vēlmes viņus iegūt savā komandā?
Porziņģis nevar būt vilcējs uz max apgriezieniem.Tas skaidrs jau sen.Tāpēc Bostona viņam ir labs variants.Viņš ir daļa no mehānisma.Bet ne tas,no kura prasa izšķirt spēles likteni ar 40+ minūtēm.
Labi redzam pie kā noved Embīda slodze.Filadelfija bez viņa ir bomži.Ar visu Maxi. Tur no Embīda spēles viss ir atkarīgs.Un tāpēc arī bieži noplīst viņš.
KP noteikti uz doto brīdi pie tādām algām ir 30 miljonu vērts.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:57, pirms 2 mēnešiem
Un starpcitu var tikai pasapņot par Bransons+KP iekš Ņujorkas...

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 10:58, pirms 2 mēnešiem
Kristap, netaisi s*****, Bostonai lielākā jauda ir, kad visi 3 top spēlētāji nospēlē uz urrrāā

  +6 [+] [-]

, 2024-04-25 11:37, pirms 2 mēnešiem
Neko jaunu nepateikšu, tieši šajā spēlē apstiprinājās bažas, ka KP var izslēgt play offos. Tā bumbas saņemšana komfortiņā uz ūsas, kad tevi gatavi tur nosist, izskatās tik pretdabiski. Acīs krīt KP lēnums. Bet viņš var visu mainīt. Nu nebūs izšķirošās spēles tādas, kur Tev ļaus visu, pašam vien būs jāiet un jāizkapā. Šī bija tāda prelūdija nākamiem svarīgiem mačiem. Traģēdijas nav, bet signāli gan

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 11:45, pirms 2 mēnešiem
negribu neko nīst --bet pēc iepriekšējās uzvarētās spēles teicu , ka KP ar Adebaijo netiek galā -ne uzbrukumā , ne aizsardzībā . Un šinī spēlē tas tik vēl pasliktinājās . Jācer , ka nākamās spēles komandas biedri izvilks .

Un par tiem ļimoniem . Jau sen saku , ka KP nav superzvaigzne , bet vienkārši labs spēlētājs

     [+] [-]

, 2024-04-25 11:54, pirms 2 mēnešiem
nja, kujova vova... piekrītu visiem, kuri uzsver Mazullas vājo izpratni par komandas sagatavošanu PO un basketbolu kā tādu kopumā

Ļoti grūti skatīties, cik maksimāli tizli KP darbojās tajā savā postā, kur viņu PO penetrē un turpinās penetrēt šaušalīgi, ja vispār tiks pāri šai sērijai. 3'nD - tas ir viss, ko no KP vajag. 3-4 reizes spēlē lai ieskrien uz atlekušo, un pietiek, atkārtošos - tizlāku un nekoordinētāku darbību postā grūti atcerēties, liekas pat Bruno Pētersons bij koordinētāks

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:00, pirms 2 mēnešiem
Rafaello rakstīja: Ļoti grūti skatīties, cik maksimāli tizli KP darbojās tajā savā postā, kur viņu PO penetrē un turpinās penetrēt šaušalīgi, ja vispār tiks pāri šai sērijai. 3'nD - tas ir viss, ko no KP vajag. 3-4 reizes spēlē lai ieskrien uz atlekušo, un pietiek, atkārtošos - tizlāku un nekoordinētāku darbību postā grūti atcerēties, liekas pat Bruno Pētersons bij koordinētāks
Regulārajā sezonā jau nebija slikti - kā nekā statistiski KP bija labākais (efektīvākais) post up spēlētājs līgā ar diezgan krietnu atrāvienu (laikam kaut kādi 1.30 ppp). Bet problēma tā, ka play-off nav nekāda regulārā sezona - te visi sitās uz 100%, regulārās sezonas aizsardzību (ja to tā vispār var nosaukt) nevar salīdzināt ar play-off aizsardzību. Un kā šī spēle parādīja, tad KP post spēle pret "īstu" aizsardzību izskatās diezgan drūmi - protams, var jau būt, ka šī bija viņam melnā diena un nākamajā spēlē viss būs OK, bet es kaut kā uz to lielas cerības nelieku. Man liekas, ka ir kā tu saki - ka viņam nāksies piebremzēt ar to lēno post spēli play-offos un koncentrēties uz plūstošāku, dinamiskāku uzbrukumu. Redzēsim, kas būs tālāk - katrā ziņā Bostonas "treneris" lielu optimismu nevieš it īpaši ja pretim ir Spo.

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:04, pirms 2 mēnešiem
Zeļļiem tāds nav vajadzīgs...

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:16, pirms 2 mēnešiem
"Karjeras laikā Porziņģim četras spēles, kurās viņš nav spējis realizēt nevienu metienu no spēles."
(1p. 4/4, 2p. 1/5, 3p. 0/4)
----
hmm,kkā neštimmē...tas kurš raksta rakstus vispār domā līdz vai "ka tik būtu"?...un vēl izcelts ar trekniem burtiem...jeb divīts bija iemests no kurienes?
---
bet jā,priekš KP drausmīga spēle

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:21, pirms 2 mēnešiem
Nu nekas dabūs pērienu no Heat , vismaz KP varēs atpūsties un būt gatavs uz olimpisko kvalifikāciju un pēc tam uz olimpiskajām spēlēm! Ar Bostonu paņems nākam gad gredzenus!

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:24, pirms 2 mēnešiem
OlinshBolinsh rakstīja: Ļoti grūti mūsdienās skatīties komentu sadaļu pie jebkura raksta, par jebkuru tēmu. Nevaru saprast vienu lietu, ja mums katrā nozarē ir simtiem ekspertu, tad kāpēc "valsts ir dirsā" ?
PS. To, ka valsts ir dirsā, viss ir slikti, pie visa vainīgs Kariņš, lidmašīnas mūs indē un zeme ir plakana, bļauj tie paši gudrie eksperti.
Lai nākamajā spēlē abi ar Mazullu pierāda, ka man nav taisnība, tikai priecāšos, bet tā jau nav bīnums, ka Luka ielika šo stūrī dežurēt, diemžēl, bet tur lielāks labums no viņa uzbrukumā. Par defu skaidrs, viņš ir labs un tur grūti saskatīt, kur pielikt. Bet nu uzbrukumā... bij tak ar Žani abi izskaitļojuši, ka postā vispār nevajag driblēt... bet nu te jau parādījās lielas problēmas vispār ar vietas ieņemšanu. Lai vai kā, intelekts KP netrūkst, ceru, ka izanalizēs, ko vajag un ko nevajag darīt. Varbut arī vajag padežurēt stūrī, ja jau gribās tos gredzenus

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:40, pirms 2 mēnešiem
un plus lai iemācās āķa metienu, tad vsp problēmu nebūs

     [+] [-]

, 2024-04-25 12:44, pirms 2 mēnešiem
Rafaello rakstīja: Lai nākamajā spēlē abi ar Mazullu pierāda, ka man nav taisnība, tikai priecāšos, bet tā jau nav bīnums, ka Luka ielika šo stūrī dežurēt, diemžēl, bet tur lielāks labums no viņa uzbrukumā. Par defu skaidrs, viņš ir labs un tur grūti saskatīt, kur pielikt. Bet nu uzbrukumā... bij tak ar Žani abi izskaitļojuši, ka postā vispār nevajag driblēt... bet nu te jau parādījās lielas problēmas vispār ar vietas ieņemšanu. Lai vai kā, intelekts KP netrūkst, ceru, ka izanalizēs, ko vajag un ko nevajag darīt. Varbut arī vajag padežurēt stūrī, ja jau gribās tos gredzenus
Vēl jau ir jautājums vai līda postā, jo pašam tā ienāca prātā vai tā bija "ģeniāla" trenera ideja. Ja trenera ideja un liek tur līst KP var skaitļot ko grib - būs jāspēlē tā kā liks treneris. Nav viņš tāda superzvaigzne, lai liktu mīksto uz treneri. Pat ja treneris liek darīt muļķības.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 12:49, pirms 2 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Domā, Kristaps atbilst zvaigznes statusam un 30+m algai, nu ja tā godīgi?
Es domāju, un ne tikai es, ka jā!
Tas ka viņš pilnīgi visās komandās, kurās tas spēlējis, viņš spēlē starta pieciniekā to pilnībā apliecina. Neatkarīgi no tā ko kāds te aiz skaudības ir iedomājies.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 13:15, pirms 2 mēnešiem
Viss būs bumbās. Izdarīs secinājumus un plus tā krist 3īņi var tikai 1x mūžā. p.s. statistiku neesmu pētījis, bet the Splash Bros kādreiz bija tik labi metuši?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 13:19, pirms 2 mēnešiem
ST2 rakstīja: Viss būs bumbās. Izdarīs secinājumus un plus tā krist 3īņi var tikai 1x mūžā. p.s. statistiku neesmu pētījis, bet the Splash Bros kādreiz bija tik labi metuši?
https://www.statmuse.com/nba/ask/mo...

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:22, pirms 2 mēnešiem
Rafaello rakstīja: https://www.statmuse.com/nba/ask/most-3point-made-in-a-single-playoff-game-by-a-team
Paldies par fīdu!

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 13:22, pirms 2 mēnešiem
ST2 rakstīja: tā krist 3īņi var tikai 1x mūžā
Ja runā tieši par precizitāti, tad ar šo pašu teikumu Bostonas fani sevi mierināja pirms gada, kad cīnījās ar to pašu Heat play-off. Beigu beigās zaudēja sēriju un Heat 3 no 4 uzvaram meta trīņus ar precizitāti virs 50% - 51.6%, 54.3% un 50.0%. Ka tik nesanāk viens liels deja-vu beigās.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:26, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Ja runā tieši par precizitāti, tad ar šo pašu teikumu Bostonas fani sevi mierināja pirms gada, kad cīnījās ar to pašu Heat play-off. Beigu beigās zaudēja sēriju un Heat 3 no 4 uzvaram meta trīņus ar precizitāti virs 50% - 51.6%, 54.3% un 50.0%. Ka tik nesanāk viens liels deja-vu beigās.
Viss iespējams. Es labāk redzētu 76ers nevis Heat.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 13:35, pirms 2 mēnešiem
Palasu komentārus, un nesaprotu kur šeit ir problēma šīs vienas spēles sakarā.
Tas, ka kāds bija iedomājies, ka ķelti šo sēriju vinēs ar 4:0, ir viņu problēmu. Visiem normāliem cilvēkiem bija skaidrs, ka ķeltiem šī būs grūta sērija, jo nevienam nav noslēpums, ka jau kuro sezonu Heat ir īsta Play Off komanda. Plus ķeltu vēlme atriebties Heat par episko zaudējumu pērn konferences finālā uzliek uz viņiem visiem papildus psiholoģisko slogu.
Viss liecina, ka šī būs salīdzinoši gara sērija, un prognozēt tās uzvarētāju ne tuvu nav tas pateicīgākais darbs.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:39, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Palasu komentārus, un nesaprotu kur šeit ir problēma šīs vienas spēles sakarā.
Tas, ka kāds bija iedomājies, ka ķelti šo sēriju vinēs ar 4:0, ir viņu problēmu. Visiem normāliem cilvēkiem bija skaidrs, ka ķeltiem šī būs grūta sērija, jo nevienam nav noslēpums, ka jau kuro sezonu Heat ir īsta Play Off komanda. Plus ķeltu vēlme atriebties Heat par episko zaudējumu pērn konferences finālā uzliek uz viņiem visiem papildus psiholoģisko slogu.
Viss liecina, ka šī būs salīdzinoši gara sērija, un prognozēt tās uzvarētāju ne tuvu nav tas pateicīgākais darbs.
Ja 3. spēlē vinēs ar +20 (kas būtu objektīvi), tad redzēsim, ka secinājumi izdarīti. Ja +/- vinne/grūdiens ar +/-2, tad ehhh...

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:43, pirms 2 mēnešiem
EUcerin rakstīja: Bet nu tās tendences nba, ja šādi krīt trīņi, grūti vinnēt. Tas pats bija bos 1. spēlē. Nemaz nerunāsim par warriors ziedu laikiem. Krīt trīņi? Uzvara principā garantēta.
Taisnība!
Šonakt pat labākais ķeltu trejaču speciālists Hauzers, un arī Pričards, galīgi bija bija nekādi. Vai tā būs nākamajās spēlēs. Domāju, ka nē, jo kāds no viņiem noteikti atraisīsies.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:43, pirms 2 mēnešiem
Playoffos lauj spelet loti fiziski un taadaa speelee KP ir loti vaajsh.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:47, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tieši Bams nebija savā līmenī, jo KP pretspēle pret viņu neļāva tam brīvi elpot ne brīdi. Neko Bams neizdarīja tādu, kas būtu labāks par Maiami citiem starta piecinieka spēlētājiem.
Cits stāsts, ka Maiami labāk nospēlēja kā komanda, jo ķelti tos galīgi nespēja nosegt pa perimetru. Arī tajā KP grūti vainot, jo viņš galu galā ir centrs, kura pamatfunkcija vairāk ir spēlēt kā pēdējam aizsargam.
Bams jau visu sezonu apspēlē KP abos laukuma galos.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:53, pirms 2 mēnešiem
Es Black Bullet rakstīja: Domā, Kristaps atbilst zvaigznes statusam un 30+m algai, nu ja tā godīgi?
Ja tā papēta algu sarakstus,tad 30 mlj pelna pat tīri viduvēji spēlētāji,pie kuriem jau nu KP nebūt nav pieskaitāms. Uzskatu,ka BOS viņu paņēma vairāk dēļ sava groza drošības. Metēju tur pietiek.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:53, pirms 2 mēnešiem
ST2 rakstīja: Ja 3. spēlē vinēs ar +20 (kas būtu objektīvi), tad redzēsim, ka secinājumi izdarīti. Ja +/- vinne/grūdiens ar +/-2, tad ehhh...
Negribu te tēlot baigo spečuku, bet šonakt skatoties spēli, šķita, ka Mazulla&Co varēja būt daudz elestīgāki, jo īpaši spēles 2/2, kad salīdzinot ar regulāro sezonu spēles dažādošanas variantu bija minimāli. Pamatā regulārās sezonas iestrādnes vien bija.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:53, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Palasu komentārus, un nesaprotu kur šeit ir problēma šīs vienas spēles sakarā.
Tas, ka kāds bija iedomājies, ka ķelti šo sēriju vinēs ar 4:0, ir viņu problēmu. Visiem normāliem cilvēkiem bija skaidrs, ka ķeltiem šī būs grūta sērija, jo nevienam nav noslēpums, ka jau kuro sezonu Heat ir īsta Play Off komanda. Plus ķeltu vēlme atriebties Heat par episko zaudējumu pērn konferences finālā uzliek uz viņiem visiem papildus psiholoģisko slogu.
Viss liecina, ka šī būs salīdzinoši gara sērija, un prognozēt tās uzvarētāju ne tuvu nav tas pateicīgākais darbs.
Viens ir neuzvarēt ar 4:0, bet kaut kas cits jau ir pazaudēt "home court advantage". Nedomāju, ka reakcija uz zaudējumu būtu tik izteikta, ja, piemēram, Celtics zaudētu izbraukuma spēli esot vadībā 3:0 - gadās.
Bet Bostona regulāro sezonu pabeidza ar iespaidīgu 38-4 bilanci savā laukumā. Sava laukuma priekšrocība play-off ir ļoti būtiska. Un te tā tik vienkārši tika pazaudēta. Nu nav smuki. Gan jau, ka Celtics tāpat uzvarēs, bet nu fakts vien, ka Miami tagad pietiek "tikai" ar visu trīs mājas spēļu uzvarēšanu, lai nodrošinātu uzvaru sērijā ir diezgan biedējošs.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:55, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Taisnība!
Šonakt pat labākais ķeltu trejaču speciālists Hauzers, un arī Pričards, galīgi bija bija nekādi. Vai tā būs nākamajās spēlēs. Domāju, ka nē, jo kāds no viņiem noteikti atraisīsies.
Pričards jau pat mest nedabūja - noskraidīja 20 minūtes un spēli pabeidza ar 0 izmestiem metieniem..

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:56, pirms 2 mēnešiem
večukiņš rakstīja: Bams jau visu sezonu apspēlē KP abos laukuma galos.
Tas nevienam nav noslēpums, ka Bams ir ļoti rupjas spēles spēka spēlētājs, ar kuru ļoti grūti jebkuram viņa sedzējam tikt galā. Pie tam tiesneši bieži piever acis uz viņa darbībām par kuru atbilstību noteikumiem var padiskutēt.

     [+] [-]

, 2024-04-25 13:58, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Pričards jau pat mest nedabūja - noskraidīja 20 minūtes un spēli pabeidza ar 0 izmestiem metieniem..
Jā, mani arī tas ļoti pārsteidza, ka viņam nebija neviena metiena. Pie tam nebija gluži tā, ka viņam bumba nebūtu bijusi.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:04, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: Viens ir neuzvarēt ar 4:0, bet kaut kas cits jau ir pazaudēt "home court advantage". Nedomāju, ka reakcija uz zaudējumu būtu tik izteikta, ja, piemēram, Celtics zaudētu izbraukuma spēli esot vadībā 3:0 - gadās.
Bet Bostona regulāro sezonu pabeidza ar iespaidīgu 38-4 bilanci savā laukumā. Sava laukuma priekšrocība play-off ir ļoti būtiska. Un te tā tik vienkārši tika pazaudēta. Nu nav smuki. Gan jau, ka Celtics tāpat uzvarēs, bet nu fakts vien, ka Miami tagad pietiek "tikai" ar visu trīs mājas spēļu uzvarēšanu, lai nodrošinātu uzvaru sērijā ir diezgan biedējošs.
Vienīgais ko varu uzrakstīt-paskatīsimies ko Mazulla&Co spēs likt pret Heat viņu laukumā.
Un tas tāpat skaidrs, ka Heat ne tuvu katrā nākamajā spēlē trejaču metīs ar tik graujošu precizitāti, kā tas bija šonakt, kad uz katru otro ķeltu divpunktnieku viņi atbildēja ar trejaci. Pat neskatoties uz to tie 10 pkt. viņu starpā nav nekas graujošs.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:05, pirms 2 mēnešiem
NU JAU NU JAU---BAMS IEMETA PA VISU SPĒLI PRET KP 6 P. KAD KP NOGAJA MALĀ 4 CET. UZREIZ SPĒLEJA CAUR BAMU UN 8 P GUVA-- TŪLĪT ATGRIEZA KP UN UZZREIZ HEAT MAINIJA SPELI CAUR 3 PUNK.

  -1 [+] [-]

, 2024-04-25 14:08, pirms 2 mēnešiem
KP IR SUPERZVAIGZNE --- NEVIENS NELIEN ZEM GROZA KAD VIŅŠ IR PIE TĀ , BET MAZIE HEAT VISU LAIKU KUSTĒJĀS UN 3 PUNKTUS AR AUGSTU PREC. META ---TAS KA NENOSTRĀDĀJA PĀRĒJIE CELTICS KAUT KUR TAS IR CITS JAUTĀJUMS

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:11, pirms 2 mēnešiem
tā krist trīspuntknieki, kā Heat krita, var reizi piecdesmit gados. ar 99% varbūtību neko tādu viņiem ne tuvākajās spēlēs, ne tuvākajos gados un desmitgadēs atkārtot neizdosies.
nākamajā spēlē celtics šos samazigās ar +25 kā minimums.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:11, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Vienīgais ko varu uzrakstīt-paskatīsimies ko Mazulla&Co spēs likt pret Heat viņu laukumā.
Un tas tāpat skaidrs, ka Heat ne tuvu katrā nākamajā spēlē trejaču metīs ar tik graujošu precizitāti, kā tas bija šonakt, kad uz katru otro ķeltu divpunktnieku viņi atbildēja ar trejaci. Pat neskatoties uz to tie 10 pkt. viņu starpā nav nekas graujošs.
Te jau izlika statistiku, ka pērn 3 no 4 uzvarām 3p precizitāte Heat pret Celtics bija 50%+, tā kā baigi paļauties nevajadzētu uz to, ka "vairs nekritīs"

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:13, pirms 2 mēnešiem
default77 rakstīja: tā krist trīspuntknieki, kā Heat krita, var reizi piecdesmit gados. ar 99% varbūtību neko tādu viņiem ne tuvākajās spēlēs, ne tuvākajos gados un desmitgadēs atkārtot neizdosies.
nākamajā spēlē celtics šos samazigās ar +25 kā minimums.
nu nav tiesa. Nekur tālu nav jāskatās. Pagājušogad zaudētā sērija pret Heat 3:4. Trīs no četrām uzvarām viņi salādēja 50%+ trīņus. Ja viņiem ļauj mest viņi var to izdarīt arī vairākas spēles pēc kārtas.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:17, pirms 2 mēnešiem
LuleHaha rakstīja: nu nav tiesa. Nekur tālu nav jāskatās. Pagājušogad zaudētā sērija pret Heat 3:4. Trīs no četrām uzvarām viņi salādēja 50%+ trīņus. Ja viņiem ļauj mest viņi var to izdarīt arī vairākas spēles pēc kārtas.
iemesto skaits bija rekords. 50+ % gan jau ka ir bijuši, bet ne pie tik liela metienu skaita

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:18, pirms 2 mēnešiem
Geralt of Rivia rakstīja: Te jau izlika statistiku, ka pērn 3 no 4 uzvarām 3p precizitāte Heat pret Celtics bija 50%+, tā kā baigi paļauties nevajadzētu uz to, ka "vairs nekritīs"
Tad jau manīs!
Ko te prognozēt īpaši nav iespējams.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:21, pirms 2 mēnešiem
default77 rakstīja: tā krist trīspuntknieki, kā Heat krita, var reizi piecdesmit gados. ar 99% varbūtību neko tādu viņiem ne tuvākajās spēlēs, ne tuvākajos gados un desmitgadēs atkārtot neizdosies.
nākamajā spēlē celtics šos samazigās ar +25 kā minimums.
Kā tad viņi paamanījās pērn sērijā mest 3p 3 spēlēs ar līdzīgu precizitāti?

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 14:21, pirms 2 mēnešiem
Ko visi var ar to Bamu ņemties?!
1. viņš, nenoliedzami, ir viens no šī brīza labākajiem NAB aizsardzības spēlētājiem - liels, spēcīgs, garām rokām, ļoti kustīgs, asi spēlējošs. Ja vien neesi Bens Voless, tad loģiski, ka viņš ir neērts pretinieks pret kuru spēlēt, jebkuram. Nu vēl Jokičam, jo Jokičs viņu noslauka ar saviem izmēriem + fantastisko spēles izpratni.
2. uzbrukumā Bamam ir labs pusķiks, kā arī, iepriekš minētās īpašības - ātrums, kustīgums, asa spēle - atkal, segt tādu spēlētāju nav baigi forši - nosegt vari, bet ir iespēja dabūt ar elkoni pa ribām vai aci.

Kopumā - ja Bems ar KP viens otru izslēdz no spēles, respektīvi - max ierobežo viens otra labsajūtu, tad, teorētiski - Teitums ar Braunu ir galvastiesu pārāki par jebkuru savu pretspēlētāju laukumā. Ja vēl Holidejs/Vaits piepresē Herro, tad es vispār neredzu Heat nekādas iespējas.
Šis konkrētais mikromačs starp Bam un KP - vienam sanāca viss, arī neērti metieni krita grozā, otram - nesanāca pilnīgi nekas. Tāpat arī Celtics ārējā līnija nepadarīja savu darbu defā, ļaujot Herro un co mest pietiekami labus metienus, kuri arī sakrita. Kā jau minēju - ja KP un Bams savu nākamo mikromaču nospēlēs līdzīgi un BOS ārējā līnija neļaus tik viegli likt pa grozu troikas - neredzu Heat nekādus variantus.

  +1 [+] [-]

, 2024-04-25 14:24, pirms 2 mēnešiem
default77 rakstīja: iemesto skaits bija rekords. 50+ % gan jau ka ir bijuši, bet ne pie tik liela metienu skaita
tas tiesa, bet tas vien, ka viņi pagājušosezon Bostonu tādā veidā izsita (un fani tik skandināja "nu nevar turpināt viņi tik precīzi lādēt 3pt" līdz pašām beigām) jau tagad rada bažas par vēstures atkārtošanos redzot to, kas notika šonakt - jā, metieni (un iemestie) vairāk nekā pagājušogad, bet nu precizitātes ziņā scenārijs sācies līdzīgi. Redzēsim, kas būs tālāk - var jau būt, ka šī ir tikai statistiska anomālija un viss nostāsies savās vietās nākamajā spēlē. Bet ja Bostona turpinās tik vaļīgi segt 3pt līniju (un tas laikam pēc trenera norādījumiem), tad es nebūšu pārsteigts, ja te atkārtosies pagājušā gada scenārijs.

     [+] [-]

, 2024-04-25 14:25, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Tad jau manīs!
Ko te prognozēt īpaši nav iespējams.
Es tikai norādu uz to, ka tie, kas raksta, ka otreiz tā toč neuzkritīs beigās var pamatīgi aplauzties, jo pagājušajā sezonā ir precedents, ka var un kā vēl var uzkrist.

     [+] [-]

, 2024-04-25 15:38, pirms 2 mēnešiem
Ivars Zvirgzdiņš rakstīja: Es domāju, un ne tikai es, ka jā!
Tas ka viņš pilnīgi visās komandās, kurās tas spēlējis, viņš spēlē starta pieciniekā to pilnībā apliecina. Neatkarīgi no tā ko kāds te aiz skaudības ir iedomājies.
Pēc taviem tekstiem jau sen noprotams, ka gaidi no viņa tikai ierindas starta 5 sniegumu, un ja kaut kas neiet, tā viņš jau neko, visa komandai negāja, neiedeva piespēli un kas tik tur vēl ne.
Bet reizē nezin kāpēc mēģini viņu pielīdzināt īstām superzvaigznēm, kas paši TAISA rezultātu. Kristaps tāds točna nav.