Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis debitē Dalasā ar 23 punktiem un lielisku danku uzvarā pār Bertānu

Rolands Eliņš

Porziņģis debitē Dalasā ar 23 punktiem un lielisku danku uzvarā pār Bertānu
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Debijas savās jaunajās NBA komandās šonakt piedzīvoja Latvijas basketbolisti Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns. Porziņģis, aizvadot pirmo oficiālo NBA spēli pēc vairāk nekā pusotra gada ilga pārtraukuma, Dalasas „Mavericks” sastāvā guva 23 punktus, palīdzot pieveikt „Wizards” ar 108:100. Bertāns Vašingtonas sastāvā tika pie septiņiem punktiem.

Kristaps Porziņģis savā pirmajā mačā „Mavericks” sastāvā laukumā pavadīja 29 minūtes, kurās guva 23 punktus (1p. 6/7, 2p. 4/9, 3p. 3/7) un savāca četras atlēkušās bumbas. Viņam arī divas rezultatīvas piespēles, viena pārtverta bumba un viens bloķēts metiens, taču arī četras kļūdas un divas piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus trīs, un viņa spēlē jāatzīmē arī iespaidīgs „alley-oop” danks priekšpēdējā minūtē, pieliekot punktu „Wizards” atspēlēšanās centieniem.

Tikmēr Dāvis Bertāns savā „Wizards” debijā nospēlēja 29 minūtes, tiekot pie septiņiem punktiem (1p. 1/1, 2p. 0/2, 3p. 2/6) un četrām atlēkušajām bumbām, kā arī vienas pārtvertas bumbas. Dāvim viena kļūda un piecas piezīmes, taču +/- rādītājs viņam bija -17, kas bija sliktākais komandā. Jāpiemin, ka Bertāns otrajā puslaikā caurgājienā pēc kontakta realizēja metienu, taču diskutabls sods tika nosvilpts viņam un grozs netika ieskaitīts.

Porziņģis devās „Mavericks” sākumsastāvā, oficiāli atgriežoties laukumā pēc visas iepriekšējās NBA sezonas izlaišanas. Viņam pirmie četri metieni bija neprecīzi, un sanāca tā, ka Bertāns, pirmajā ceturtdaļā nākot uz maiņu, savā jaunajā komandā, uz kuru šovasar tika aizmainīts no „Spurs”, pirmos punktus guva ātrāk nekā Porziņģis.

Turpinājumā Porziņģim gan ar metieniem klājās daudz labāk, un viņš līdz pirmās ceturtdaļas beigām paspēja savākt deviņus punktus, turklāt gūstot visus pēc kārtas, ieskaitot trāpītus soda metienus pēc tam, kad pret viņu ātrajā uzbrukumā noteikumus pārkāpa Bertāns, cenšoties to gan izdarīt maksimāli saudzīgi. Viņam gan arī tika fiksēti divi nostaigāti pēc kārtas.Taču otrajā ceturtdaļā ar Porziņģi un Luku Dončiču priekšgalā „Mavericks” sāka atrauties un pirmo puslaiku pabeidza ar vadību 62:48.

Trešajā ceturtdaļā „Mavericks” turējās drošā vadībā, Porziņģim un Dončičam regulāri papildinot savu punktu klāstu. Dončičs jau līdz trešās ceturtdaļas beigām pārsniedza 30 gūto punktu robežu, Dalasai iegūstot 23 punktu pārsvaru, un nekas neliecināja par iespējamu intrigu pēdējā ceturtdaļā.

Taču „Wizards” nebija noskaņota padoties, savu otro tālmetienu spēlē trāpīja Bertāns, un mača pēdējās minūtēs Dalasas rindās jau bija novērojams satraukums par mača iznākumu. Vašingtonas sastāvā nervi gan neizturēja komandas līderim Bredlijam Bīlam, kurš pēc abpusējas tehniskās piezīmes saņemšanas atmeta ar roku tiesneša virzienā, uzreiz saņemot par to otru tehnisko piezīmi un tiekot izmests no spēles.

Mača izskaņā soda metienus par tehnisko piezīmi izpildīja gan Porziņģis, gan Dončičs, taču abi kļūdījās, un „Wizards” bija pievilkusi līdz 97:104. Priekšpēdējā minūtē Dončičs izvēlējās ļoti apšaubāmu uzbrukuma risinājumu, metot tālmetienu no deviņiem metriem, taču atlēkusī bumba palika Dalasai, Dorians Finnijs-Smits pameta bumbu Porziņģim gaisā, un latviešu uzbrucējs to uzreiz no gaisa trieca grozā no augšas. „Wizards” cerības līdz ar to bija dzēstas, un „Mavericks” uzvarēja ar 108:100.

Dončičs maču pabeidza ar 34 punktiem un deviņām atlēkušajām bumbām, taču divreiz vairāk kļūdām (6) nekā rezultatīvām piespēlēm (3). Neskaitot Dončiču un Porziņģi, neviens cits spēlētājs Dalasas sastāvā vairāk kā desmit punktus neguva, bet sākumsastāva uzbrucējs Maksi Klebers vispār palika bez punktiem. Vašintonai Bīls guva 19 punktus un izdalīja deviņas piespēles, bet japāņu debitants Rui Hačimura pieteica sevi NBA ar 14 punktiem un desmit atlēkušajām bumbām.

Dalasai nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām viesos pret „Pelicans”, bet Bertāna komanda savu izbraukumu turpinās pēc divām dienām pret „Thunder”.

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 13:34, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ja Dallasa grib veidot nopietnu komandu, kura cīnās par PO - tas ir neizbēgami. Pagājušajā gadā tā bija ka Mahno anarhistu komanda, kas darīja ko gribēja ar Dončiču gavlgalī. Tā par PO necīnās un tur neiekļūst.
Cik tev gadu? Tieši tādi spēlētāju, kā Luka atnes titulus, jo viņi ir spēles kontrolētāji un veidotāji. Es redzu, ka heits tev ir lielāks nekā zināšanas.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 13:40, pirms 5 gadiem
H3lp^ rakstīja: KP is back! Lukas emocijas pēc danka ar patika.
Dončičs priecājas tikpat par KP efektivitāti kā savējo, īsts līderis (kopā ar KP) !!!

     [+] [-]

, 2019-10-24 13:44, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Vorkuta gadījumā nav Sheinhofs no udenszelliem?
Tas arī tāpat heito Doncicu
Ūdenszeļļi diez ar kamazu izbrauc ?, viņu vietā mēģinātu pielaist !!!

  -4 [+] [-]

, 2019-10-24 13:46, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: Cik tev gadu? Tieši tādi spēlētāju, kā Luka atnes titulus, jo viņi ir spēles kontrolētāji un veidotāji. Es redzu, ka heits tev ir lielāks nekā zināšanas.
Vienīgais ko viņš veido ir sava statistika.

  +6 [+] [-]

, 2019-10-24 13:56, pirms 5 gadiem
Luka vienkārši izģērbj pretinieku komandas spēlētājus (crossoveri, labi caurgājieni, vienkārši ņirģājas ar driblu, stepbacks ar trīni), kamēr šeit notiks heitisms par talantīgu Eiropas puisi, tikmēr viņš radīs vēl brīnumus.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 14:00, pirms 5 gadiem
Kaut kā galīgi neuztrauc,kurš no tandēma KP&Dončičs tur tiek "uzskatīts" par galveno komandas zvaigzni. Galvenais,lai spēle iet, punkti krājas un tiek pleioffos. Komentētāji pa tv bija sajūsmā gan par vienu,gan otru un pamatoti. Viss ir ok.
Bertānam gan tur neviens to bumbu nedod,neskaidra viņa lietderība un loma Wizzardos...

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 14:15, pirms 5 gadiem
Tumanovs rakstīja: Vienalga nav jēgas par KP un Dončiču tagad diskutēt un salīdzināt-
Ja KP ir labākais basketbolists pasaulē un daudzi tam piekrīt, tad Dončičs var labākajā gadījumā būt nākamais
kursh ir kaut vienreizi teicis ka kp ir pasaule labakais basketbolists ? vinsh nba tagad labi ja top 20 ir un doncicsh pagaidam ir smagi prieksha cerams ka kp vinju dadzis bet smagi par to shaubos

     [+] [-]

, 2019-10-24 14:21, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: kursh ir kaut vienreizi teicis ka kp ir pasaule labakais basketbolists ? vinsh nba tagad labi ja top 20 ir un doncicsh pagaidam ir smagi prieksha cerams ka kp vinju dadzis bet smagi par to shaubos
KP nav top20 pagaidām pa tuvumā.Visos pirmssezonas rankos 30-40 vieta,un luka ap 20 vietu.
Ja KP atgriežās uz to līmeni ko rādīja 3 sezonā,tad viņi būs +/- līdzās teorētiski.Tāpat visi teiks,ka Luka ir labāks,jo viņš vairāk paliek atmiņā ar savām kustībām,un KP būs kārtējais garais aizsardzības balsts par kura aizsardzību tiks aizmirsts.Protams pats Luka kļūs labāks,un atrausies no KP
Tas ir tāpat,kā pāris nedēļas atpakaļ Pipens tiešajā ēterā pateica,ka KP nekad nav bijis metienu bloķētājs.Beigās uz šādu apskatnieku rēķina tie ranki tiek veidoti

     [+] [-]

, 2019-10-24 14:21, pirms 5 gadiem
Karlitosmeistars rakstīja: Viņi īsti nevar pārak konkurēt,tādā tiešā nozīmē,jo nav vienas pozīcijas spēlētāji .Konkurence īsta ir tad,ja jācīnās par minūtēm laukumā,bet pārējās ir mazsvarīgas lietas,ja pretnostatī tām mērķi izcīnīt čempiona titulu.Sakidrs,ka abiem būs daudz minūtes uz laukuma,ja kaut kas Kristapu ierobežos,tad tikai piesardzība par veselību.Attiecīgi abiem būs iespēju gūt punktus utt. Man liekās,ka KP neslimo ar kaut kādu saasinātu primadonas sindromu.Tieši pretēji man viņš izskatās diezgan adekvāts un nobriedis savam vecumam.

Un mēdz būt divu līderu komandas.Šaks un Kobe,tagad Lebrons un Davis,Goldensteitas pēdējo gadu sastāvs ,tur vispār all stars komanda kaut kāda
ka beidzas kobes ub shaqa duets visi labi zin par lebronu un ad ljoti labi redzams ka ad kautko vel var bet princese vairs nevelk taka tur tapat neka nebus gan jau redzesim pec paris meneshiem ka vienredzim radzinsh augs garaks un saks kachat savas pravas komanda

     [+] [-]

, 2019-10-24 14:25, pirms 5 gadiem
Bostonietis rakstīja: KP nav top20 pagaidām pa tuvumā.Visos pirmssezonas rankos 30-40 vieta,un luka ap 20 vietu.
Ja KP atgriežās uz to līmeni ko rādīja 3 sezonā,tad viņi būs +/- līdzās teorētiski.Tāpat visi teiks,ka Luka ir labāks,jo viņš vairāk paliek atmiņā ar savām kustībām,un KP būs kārtējais garais aizsardzības balsts par kura aizsardzību tiks aizmirsts.Protams pats Luka kļūs labāks,un atrausies no KP
Tas ir tāpat,kā pāris nedēļas atpakaļ Pipens tiešajā ēterā pateica,ka KP nekad nav bijis metienu bloķētājs.Beigās uz šādu apskatnieku rēķina tie ranki tiek veidoti
KP pirmo sezonas pusi spēlēs kruīza režīumā , ieskrieties sāks pirms ploviem !!!

  -2 [+] [-]

, 2019-10-24 14:31, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: KP pirmo sezonas pusi spēlēs kruīza režīumā , ieskrieties sāks pirms ploviem !!!
ar piebildi ja griekjis sho nenotraumes speciali jau 2 reizi pec kartas

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 14:33, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Es nenoniecinu. Pagājušajā gadā Dončiča līmenis nosacīti bija 80-90 % no potenciāla, kamēr tādiem Jangiem u.c. zaļknābjiem labi ja 50% un viņi tikai mācījās. Salīdzini to pašu Jangu sezonas sākumā un beigās.
Mani smieklus izraisa tavi procenti. Kā var noteikt spēlētājam cik % no potenciāla ir pielietojis? Te nav nekāds nba2k. Par potenciāla pieleitošanu, griestiem utt. spriedīsim pēc gadiem 5.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 14:34, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ka beidzas kobes ub shaqa duets visi labi zin
Ar tituliem ?

     [+] [-]

, 2019-10-24 14:37, pirms 5 gadiem
abs-1982 rakstīja: ar piebildi ja griekjis sho nenotraumes speciali jau 2 reizi pec kartas
fuu pārspļauj !!!

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 14:45, pirms 5 gadiem
Ļoti interesantas spēles!spēku samēri izlīdzinājušies!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 14:59, pirms 5 gadiem
Spēli noskatījos. Nu par izcilu (priekš KP) nevarētu nosaukt. Aizsardzība .... nu tā. Rebi pamatā cik iekrita rokā. Cīņa pie groziem ... redzams, ka drusku ir mandrāža iet burziņā kapāt. Bet tas jau saprotams-gan pamazām aizies. Galvenais nesavākt vēl kādu traumu (trīsreiz nospļaujos).

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:01, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: Ūdenszeļļi diez ar kamazu izbrauc ?, viņu vietā mēģinātu pielaist !!!
Tur visi itkā ģimenes cilvēki, tad vienīgais darbinātājs paliek Kugra

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:02, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Ļoti interesantas spēles!spēku samēri izlīdzinājušies!
Kā Tev Markanena sniegums?

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:02, pirms 5 gadiem
kristaps26 rakstīja: KP pirmo sezonas pusi spēlēs kruīza režīumā , ieskrieties sāks pirms ploviem !!!
Tā tavējā avatarā?

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:08, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Kā Tev Markanena sniegums?
Markkanen zvērs!ja tikai sodiņus izšķirošos brīžos trāpītu😡
Lavine vairak runa neka var izdarit😡
Bet nu Hornets vakar krita 3pts uz nebēdu..neko darit,jaiet talak!

  +3 [+] [-]

, 2019-10-24 15:22, pirms 5 gadiem
Madzigais rakstīja: Ļoti interesantas spēles!spēku samēri izlīdzinājušies!
Piekrītu! Šobrīd visas komandas vienas uzvaras attālumā! Sen kas tāds nav redzēts, apmēram gadu jau!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:26, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Piekrītu! Šobrīd visas komandas vienas uzvaras attālumā! Sen kas tāds nav redzēts, apmēram gadu jau!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:35, pirms 5 gadiem
valjero rakstīja: Tā tavējā avatarā?
Nē , no google attēliem , ierakstīju basketball , šī likās OK !!!

     [+] [-]

, 2019-10-24 15:36, pirms 5 gadiem
Godigi sakot man ir slikt prieksnojaua par Doncicu un so sezonu. Cik ilgi vinam kermenis tures sada slodze? Vins jau no cik gadiem skrienas ar lielajiem veciem? No 16-17? Kad vinu nodrafteja cik vinam bija? 18-19? Tada vecuma pie tadam slodzem...man ir slikt prieksnojauta, ja Karlails vina nedos brvdienas...viena bridi vina organisms plisis. Vins ir baltais, nevis melnadainais. Nav noslepums, ka malnadainajiem kermenis var turet lielakas fiziskas slodzes, jo ipasi tada vecuma ka Doncicam. KP jau pieradija par ko es runaju un par lielam slodzem jaunajiem baltadainajiem speletajiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 15:58, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Vienīgais ko viņš veido ir sava statistika.
Nu tu taču pats arī apzinies, ka esi vienkārši parasts cirvis, vai ne? Vai arī pats sev esi iestāstījis, ka esi ķipa "neseko vispārējam haipam, bet skaties uz lietām reāli"?

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 16:02, pirms 5 gadiem
tomychomy rakstīja: Kas ar to Tvplay notiek? Rakstīts, ka rādīs spēli, bet tukšums.... nav smuki ☹
vispār pretīga iestāde. Kāda jēga no tām spēlēm, ja viņas nevar ierakstīt??? Cik tad ir tādu cilvēku, kas skatās kaut ko naktī??? Varētu ierakstīt, tad būtu kāda jēga, tagad esmu abonējis uz mēnesi pa tukšo reāli.

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:03, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Godigi sakot man ir slikt prieksnojaua par Doncicu un so sezonu. Cik ilgi vinam kermenis tures sada slodze? Vins jau no cik gadiem skrienas ar lielajiem veciem? No 16-17? Kad vinu nodrafteja cik vinam bija? 18-19? Tada vecuma pie tadam slodzem...man ir slikt prieksnojauta, ja Karlails vina nedos brvdienas...viena bridi vina organisms plisis. Vins ir baltais, nevis melnadainais. Nav noslepums, ka malnadainajiem kermenis var turet lielakas fiziskas slodzes, jo ipasi tada vecuma ka Doncicam. KP jau pieradija par ko es runaju un par lielam slodzem jaunajiem baltadainajiem speletajiem.
Ja Tu sekotu līdzi, tad vinš starpsezonā ir nopietni pastrādājis ar organismu utt.

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:08, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Nu tu taču pats arī apzinies, ka esi vienkārši parasts cirvis, vai ne? Vai arī pats sev esi iestāstījis, ka esi ķipa "neseko vispārējam haipam, bet skaties uz lietām reāli"?
Es kaut ko nepareizi pateicu? Viņš nevar būt nekāds spēles veidotājs, ja nespīd aizsardzībā.

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:13, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Godigi sakot man ir slikt prieksnojaua par Doncicu un so sezonu. Cik ilgi vinam kermenis tures sada slodze? Vins jau no cik gadiem skrienas ar lielajiem veciem? No 16-17? Kad vinu nodrafteja cik vinam bija? 18-19? Tada vecuma pie tadam slodzem...man ir slikt prieksnojauta, ja Karlails vina nedos brvdienas...viena bridi vina organisms plisis. Vins ir baltais, nevis melnadainais. Nav noslepums, ka malnadainajiem kermenis var turet lielakas fiziskas slodzes, jo ipasi tada vecuma ka Doncicam. KP jau pieradija par ko es runaju un par lielam slodzem jaunajiem baltadainajiem speletajiem.
win win prognoze, izteikta ar experta cieīgu vērienu. Es ņirgājos, šito tekstu var copy peistot ar nelielām korekcijām par jebkuru nba džeku 100procentīgi!

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:16, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: Es kaut ko nepareizi pateicu? Viņš nevar būt nekāds spēles veidotājs, ja nespīd aizsardzībā.
Lol, ko?

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:27, pirms 5 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Lol, ko?
vai ne?

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 16:32, pirms 5 gadiem
Nesaprotu, kāpēc joprojām tāds heits uz Dončiču? Tas nekādi neapdraud KP pozīcijas! Pilnīgi dažādi spēlētāji, kas no abu sadarbības var tikai iegūt. Tak visiem pilnīgi skaidrs, ka neatkarīgi no snieguma Dončičs būs vairāk ar bumbu un līdz ar to epizodes ar viņa līdzdalību būs vairāk. Vienīgais ar ko var salīdzināt lomas nozīmīgumu komandā ir izmesto metienu skaits, kas abiem vismaz šajā spēlē ir līdzīgs. Un tas ar visu to, ka šķita, ka KP pat diezgan maz iesaistās uzbrukumos. KP pluss pret Dončiču ir tieši viņa spējas aizsardzībā un metienu bloķēšana. Neviens negribēs līst apakšā un norauties bloku vai atdurties pret 220 cm garu čali. Šobrīd tas vēl neizpaudīsies, bet domāju, ka ar laiku KP atgūs garšu un pārliecību arī aizsardzībā. Viss būs ok - tas būs duets! Un tas, kuru slavinās vairāk noteiks laiks. Domāju, ka neviens no viņiem abiem nesūdzās par to, ka ir kopā - visu izsaka Dončiča priecāšanās par KP alley-oop. Viss kārtībā! Beidzam heitot un izbaudam!

     [+] [-]

, 2019-10-24 16:50, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Nesaprotu, kāpēc joprojām tāds heits uz Dončiču? Tas nekādi neapdraud KP pozīcijas! Pilnīgi dažādi spēlētāji, kas no abu sadarbības var tikai iegūt. Tak visiem pilnīgi skaidrs, ka neatkarīgi no snieguma Dončičs būs vairāk ar bumbu un līdz ar to epizodes ar viņa līdzdalību būs vairāk. Vienīgais ar ko var salīdzināt lomas nozīmīgumu komandā ir izmesto metienu skaits, kas abiem vismaz šajā spēlē ir līdzīgs. Un tas ar visu to, ka šķita, ka KP pat diezgan maz iesaistās uzbrukumos. KP pluss pret Dončiču ir tieši viņa spējas aizsardzībā un metienu bloķēšana. Neviens negribēs līst apakšā un norauties bloku vai atdurties pret 220 cm garu čali. Šobrīd tas vēl neizpaudīsies, bet domāju, ka ar laiku KP atgūs garšu un pārliecību arī aizsardzībā. Viss būs ok - tas būs duets! Un tas, kuru slavinās vairāk noteiks laiks. Domāju, ka neviens no viņiem abiem nesūdzās par to, ka ir kopā - visu izsaka Dončiča priecāšanās par KP alley-oop. Viss kārtībā! Beidzam heitot un izbaudam!
Jēdzīgs viedoklis.
Galvenais lai mikroklimats ir labs, galīgi nav svarīgi kurš talantīgāks vai svarīgāka vijole. Svarīgs ir rezultāts!=]

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 16:50, pirms 5 gadiem
nesaprotu, kāpēc cilvēkiem nepatīk kritika. Kritika pret Dončiču. Es varētu te nākt pēc katras Vestbruka TD spēles un izcelt, ka kļūdas bija daudz un precizitāte slikta. Un visiem būtu pie kājas. Bet pasarg dievs aizskart Dončiču!!!

     [+] [-]

, 2019-10-24 17:00, pirms 5 gadiem
kino rakstīja: nesaprotu, kāpēc cilvēkiem nepatīk kritika. Kritika pret Dončiču. Es varētu te nākt pēc katras Vestbruka TD spēles un izcelt, ka kļūdas bija daudz un precizitāte slikta. Un visiem būtu pie kājas. Bet pasarg dievs aizskart Dončiču!!!
tas tapec ka nabaga baltadaino aiztiek butu doncicsh melnais visi nod..... vinju