Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģis debitē Dalasā ar 23 punktiem un lielisku danku uzvarā pār Bertānu

Rolands Eliņš

Porziņģis debitē Dalasā ar 23 punktiem un lielisku danku uzvarā pār Bertānu
Kristaps Porziņģis. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Debijas savās jaunajās NBA komandās šonakt piedzīvoja Latvijas basketbolisti Kristaps Porziņģis un Dāvis Bertāns. Porziņģis, aizvadot pirmo oficiālo NBA spēli pēc vairāk nekā pusotra gada ilga pārtraukuma, Dalasas „Mavericks” sastāvā guva 23 punktus, palīdzot pieveikt „Wizards” ar 108:100. Bertāns Vašingtonas sastāvā tika pie septiņiem punktiem.

Kristaps Porziņģis savā pirmajā mačā „Mavericks” sastāvā laukumā pavadīja 29 minūtes, kurās guva 23 punktus (1p. 6/7, 2p. 4/9, 3p. 3/7) un savāca četras atlēkušās bumbas. Viņam arī divas rezultatīvas piespēles, viena pārtverta bumba un viens bloķēts metiens, taču arī četras kļūdas un divas piezīmes. Porziņģa +/- rādītājs bija plus trīs, un viņa spēlē jāatzīmē arī iespaidīgs „alley-oop” danks priekšpēdējā minūtē, pieliekot punktu „Wizards” atspēlēšanās centieniem.

Tikmēr Dāvis Bertāns savā „Wizards” debijā nospēlēja 29 minūtes, tiekot pie septiņiem punktiem (1p. 1/1, 2p. 0/2, 3p. 2/6) un četrām atlēkušajām bumbām, kā arī vienas pārtvertas bumbas. Dāvim viena kļūda un piecas piezīmes, taču +/- rādītājs viņam bija -17, kas bija sliktākais komandā. Jāpiemin, ka Bertāns otrajā puslaikā caurgājienā pēc kontakta realizēja metienu, taču diskutabls sods tika nosvilpts viņam un grozs netika ieskaitīts.

Porziņģis devās „Mavericks” sākumsastāvā, oficiāli atgriežoties laukumā pēc visas iepriekšējās NBA sezonas izlaišanas. Viņam pirmie četri metieni bija neprecīzi, un sanāca tā, ka Bertāns, pirmajā ceturtdaļā nākot uz maiņu, savā jaunajā komandā, uz kuru šovasar tika aizmainīts no „Spurs”, pirmos punktus guva ātrāk nekā Porziņģis.

Turpinājumā Porziņģim gan ar metieniem klājās daudz labāk, un viņš līdz pirmās ceturtdaļas beigām paspēja savākt deviņus punktus, turklāt gūstot visus pēc kārtas, ieskaitot trāpītus soda metienus pēc tam, kad pret viņu ātrajā uzbrukumā noteikumus pārkāpa Bertāns, cenšoties to gan izdarīt maksimāli saudzīgi. Viņam gan arī tika fiksēti divi nostaigāti pēc kārtas.Taču otrajā ceturtdaļā ar Porziņģi un Luku Dončiču priekšgalā „Mavericks” sāka atrauties un pirmo puslaiku pabeidza ar vadību 62:48.

Trešajā ceturtdaļā „Mavericks” turējās drošā vadībā, Porziņģim un Dončičam regulāri papildinot savu punktu klāstu. Dončičs jau līdz trešās ceturtdaļas beigām pārsniedza 30 gūto punktu robežu, Dalasai iegūstot 23 punktu pārsvaru, un nekas neliecināja par iespējamu intrigu pēdējā ceturtdaļā.

Taču „Wizards” nebija noskaņota padoties, savu otro tālmetienu spēlē trāpīja Bertāns, un mača pēdējās minūtēs Dalasas rindās jau bija novērojams satraukums par mača iznākumu. Vašingtonas sastāvā nervi gan neizturēja komandas līderim Bredlijam Bīlam, kurš pēc abpusējas tehniskās piezīmes saņemšanas atmeta ar roku tiesneša virzienā, uzreiz saņemot par to otru tehnisko piezīmi un tiekot izmests no spēles.

Mača izskaņā soda metienus par tehnisko piezīmi izpildīja gan Porziņģis, gan Dončičs, taču abi kļūdījās, un „Wizards” bija pievilkusi līdz 97:104. Priekšpēdējā minūtē Dončičs izvēlējās ļoti apšaubāmu uzbrukuma risinājumu, metot tālmetienu no deviņiem metriem, taču atlēkusī bumba palika Dalasai, Dorians Finnijs-Smits pameta bumbu Porziņģim gaisā, un latviešu uzbrucējs to uzreiz no gaisa trieca grozā no augšas. „Wizards” cerības līdz ar to bija dzēstas, un „Mavericks” uzvarēja ar 108:100.

Dončičs maču pabeidza ar 34 punktiem un deviņām atlēkušajām bumbām, taču divreiz vairāk kļūdām (6) nekā rezultatīvām piespēlēm (3). Neskaitot Dončiču un Porziņģi, neviens cits spēlētājs Dalasas sastāvā vairāk kā desmit punktus neguva, bet sākumsastāva uzbrucējs Maksi Klebers vispār palika bez punktiem. Vašintonai Bīls guva 19 punktus un izdalīja deviņas piespēles, bet japāņu debitants Rui Hačimura pieteica sevi NBA ar 14 punktiem un desmit atlēkušajām bumbām.

Dalasai nākamā spēle paredzēta pēc divām dienām viesos pret „Pelicans”, bet Bertāna komanda savu izbraukumu turpinās pēc divām dienām pret „Thunder”.

Izmantotie resursi:
NBA.com: Promo

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 10:50, pirms 5 gadiem
Kāds sakars teikt, ka viņi abi nav līderi komandā? 57 punkti uz abiem no komandas 108, jūs domājat ar galvu runājot kurš ir pirmā vijole un kurš otrā? Abus palielam 1vs1 nav iespējams nosegt un tas arī pierādijās šodienas spēle, jautājums vairāk bija iemetīs vai aizmetīs garām. Lukam labāk šodien krita un viņš arī vairak iemeta. Skatoties statistiku, Luka izmeta tikai par 3 metieniem vairāk nekā KP - pamostaties. Vienā spēlē vienam 30 otrā otram, tieši tāpat ar publikas saukļiem par MVP. Mums priekšā ir varena NBA sezona

     [+] [-]

, 2019-10-24 10:52, pirms 5 gadiem
Robis rakstīja: Kāds sakars teikt, ka viņi abi nav līderi komandā? 57 punkti uz abiem no komandas 108, jūs domājat ar galvu runājot kurš ir pirmā vijole un kurš otrā? Abus palielam 1vs1 nav iespējams nosegt un tas arī pierādijās šodienas spēle, jautājums vairāk bija iemetīs vai aizmetīs garām. Lukam labāk šodien krita un viņš arī vairak iemeta. Skatoties statistiku, Luka izmeta tikai par 3 metieniem vairāk nekā KP - pamostaties. Vienā spēlē vienam 30 otrā otram, tieši tāpat ar publikas saukļiem par MVP. Mums priekšā ir varena NBA sezona
Beidzot kāds sakarīgs komentārs šeit.

  -3 [+] [-]

, 2019-10-24 10:55, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Par ko tur jāsatraucas? Tā ir realitāte. Turklāt izskatās, ka būs jauns žilbinošs duets, tipa Stoktons-Melouns
Žilbinoša dueta tur diemžēl nebūs. Dončičs ir pietiekami egoistisks spēlētājs, kurš labāk lauzīsies uz grozu, nekā atdos piespēli. Piespēle nāk tad, kad nav kur likties. Piespēles labas , jo IQ augsts un viņš labi pārredz laukumu, bet tās ir tikai piespiedu gadījumā. To varēja vērot pat vakardienas spēlē.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:06, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Žilbinoša dueta tur diemžēl nebūs. Dončičs ir pietiekami egoistisks spēlētājs, kurš labāk lauzīsies uz grozu, nekā atdos piespēli. Piespēle nāk tad, kad nav kur likties. Piespēles labas , jo IQ augsts un viņš labi pārredz laukumu, bet tās ir tikai piespiedu gadījumā. To varēja vērot pat vakardienas spēlē.
Ja viņš tomēr ir numero uno un komanda uzvar, par ko sūdzēties? Tātad viss notiek pareizi. Paredzu, ka tā arī būs, Luka būs sezonā drusku priekšā KP punktu ziņā. Par to nu nevajadzētu raudāt.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 11:08, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ja viņš tomēr ir numero uno un komanda uzvar, par ko sūdzēties? Tātad viss notiek pareizi. Paredzu, ka tā arī būs, Luka būs sezonā drusku priekšā KP punktu ziņā. Par to nu nevajadzētu raudāt.
Bet daudzi to nevar pieņemt un runā par abi numero uno viss forši, nu nebūs tā, būs Dončič Nr.1, gan laukumā, gan prāta, gan komandā.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:08, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Beidzot kāds sakarīgs komentārs šeit.
Redz, "Nujorka bija mistkaste un KP galvenais vienradzis, tagad viņš ir labākā komandā, bet te priekšā ir viens cits, drusku mirdzošāks vienradzis... Atkal slikti

  -2 [+] [-]

, 2019-10-24 11:09, pirms 5 gadiem
Fireblade rakstīja: Bet daudzi to nevar pieņemt un runā par abi numero uno viss forši, nu nebūs tā, būs Dončič Nr.1, gan laukumā, gan prāta, gan komandā.
Jo tā saki tu.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:09, pirms 5 gadiem
Fireblade rakstīja: Bet daudzi to nevar pieņemt un runā par abi numero uno viss forši, nu nebūs tā, būs Dončič Nr.1, gan laukumā, gan prāta, gan komandā.
Tie ir nepieauguši prāti. Pusaudži. Visi normāli un kristālskaidri domājoši saprot, ka KP nav lielākā zvaigzne maverikos. Vismaz ne tagad, kamēr atgūstas no traumas.

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 11:19, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Vienkārši mēģinam palīdzēt viņa dievinātājiem nolaisties uz zemes. Laikam jau veltīgi, jo viņi ir kā sekta, uz kuriem nekādi argumenti neiedarbojas.Viņš nav dievs, ir zvaigznes spēlētājs, kurš daudzuprāt jau ir sasniedzis savus griestus un kuram līdzās tagad spēlē cita zvaigzne - mūsu KP. Kāpēc tad tevi neuztrauc Dončiča dievinātāju mēģinājumi pacelt viņu virs KP ??
Atļauj tu KP iespēlēties pirms salīdzināt ar Dončiču. Pagaidām tā ir Dončiča komanda, kas notiks pēc pāris mēnešiem vai gada, to mēs nezinam. Un vai vispār vajag salīdzināt vienas komandas spēlētājus? Viņi var lieliski papildināt viens otru.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:24, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atļauj tu KP iespēlēties pirms salīdzināt ar Dončiču. Pagaidām tā ir Dončiča komanda, kas notiks pēc pāris mēnešiem vai gada, to mēs nezinam. Un vai vispār vajag salīdzināt vienas komandas spēlētājus? Viņi var lieliski papildināt viens otru.
Tieši tā, vai nav vienalga.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:25, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Atļauj tu KP iespēlēties pirms salīdzināt ar Dončiču. Pagaidām tā ir Dončiča komanda, kas notiks pēc pāris mēnešiem vai gada, to mēs nezinam. Un vai vispār vajag salīdzināt vienas komandas spēlētājus? Viņi var lieliski papildināt viens otru.
KP paliks labāks un abi ar Luku vedīs komandu statistikas ziņā. Lomas jau diži nemainīsies, tas ir dēļ tā, ka abi ir dažāda stila un pozīcijas spēlētāji. Lai kā KP nespēlētu, viņš nebūs spēles veidotājs.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:29, pirms 5 gadiem
Beidzot ir komandā džeki kuri var iemest arī bez Kristapa, tas abiem atbrīvo rokas

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:35, pirms 5 gadiem
Didziz rakstīja: Par pieprasīšanu to gluži nevar nosaukt - nevarēja apsolīt, ka noslēgs ar NY līgumu, jo bija domstarpības par komandas virzienu un tāpēc NY arī aizmainīja, vismaz tas ir tas galvenais, kas publiskajā telpā ir nonācis.
Ka tad neprasīja? Bija pad nosauktas komandas u zkurām gribēja tikt aizmainīts. Sanantonio,Toronto,Nets un Clipers. Tika Dalasā,viss ok,lai spelā. Vismaz nav jāmokās ar tiem Knicks.

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:40, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Tie ir nepieauguši prāti. Pusaudži. Visi normāli un kristālskaidri domājoši saprot, ka KP nav lielākā zvaigzne maverikos. Vismaz ne tagad, kamēr atgūstas no traumas.
Nu gan dod - tātad tu esi "normāls un kristālskaidri domājošs"??? Krieviem labs teiciens - "Sebja s utra ne pohvalish - celij denj kak oplevannij hodjish".
Gribu tikai pateikt, ka varbūt iekš Mavs KP nav šodien lielākā zvaigzne, bet visas NBA mērogā, man domāt, ļoti daudzi (ja ne vairākums) liktu KP augstāk par Dončiču

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:42, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Nu gan dod - tātad tu esi "normāls un kristālskaidri domājošs"??? Krieviem labs teiciens - "Sebja s utra ne pohvalish - celij denj kak oplevannij hodjish".
Gribu tikai pateikt, ka varbūt iekš Mavs KP nav šodien lielākā zvaigzne, bet visas NBA mērogā, man domāt, ļoti daudzi (ja ne vairākums) liktu KP augstāk par Dončiču
Daudzi tikai tagad pa īstam atklāj Luku. Tas ir tikai laika jautājums. Vienas pussezonas, sezonas...

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:42, pirms 5 gadiem
Fireblade rakstīja: Jā, piekrītu, te arī varētu izlīst šī dueta āža kāja, cik un vai KP vaŗes dzīvot, ka visu laiku krīt neleila ēna no Dončiča. Dončics jau 1. spelē rāda, ka viņš ir šīs mājas saimnieks un neko netaisās atdod un kopumā skatoties, Dončičam varētu būt augstāki griesti. Nevienā komandā nav 2 1. numuri un nedomāju, ka šeit tas būs iespējams, kaut vai, kāpēc Dončicam atdot slavas naudu, kuru var dabūt no mārketinga.
Viņi īsti nevar pārak konkurēt,tādā tiešā nozīmē,jo nav vienas pozīcijas spēlētāji .Konkurence īsta ir tad,ja jācīnās par minūtēm laukumā,bet pārējās ir mazsvarīgas lietas,ja pretnostatī tām mērķi izcīnīt čempiona titulu.Sakidrs,ka abiem būs daudz minūtes uz laukuma,ja kaut kas Kristapu ierobežos,tad tikai piesardzība par veselību.Attiecīgi abiem būs iespēju gūt punktus utt. Man liekās,ka KP neslimo ar kaut kādu saasinātu primadonas sindromu.Tieši pretēji man viņš izskatās diezgan adekvāts un nobriedis savam vecumam.

Un mēdz būt divu līderu komandas.Šaks un Kobe,tagad Lebrons un Davis,Goldensteitas pēdējo gadu sastāvs ,tur vispār all stars komanda kaut kāda

     [+] [-]

, 2019-10-24 11:45, pirms 5 gadiem
nezinuneko rakstīja: Ka tad neprasīja? Bija pad nosauktas komandas u zkurām gribēja tikt aizmainīts. Sanantonio,Toronto,Nets un Clipers. Tika Dalasā,viss ok,lai spelā. Vismaz nav jāmokās ar tiem Knicks.
Pirmie kašķi sāka Knicks - atteicās ziemā noslēgt max līgumu dēļ savainojuma. Tā sacīt , nekas nav garantēts. Tas ir viņu stilā - tieši tāpat viņi negribēja noslēgt līgumu ar savainoto Durantu, kurš rezultātā nokļuva Nets

  -1 [+] [-]

, 2019-10-24 11:49, pirms 5 gadiem
Karlitosmeistars rakstīja: Viņi īsti nevar pārak konkurēt,tādā tiešā nozīmē,jo nav vienas pozīcijas spēlētāji .Konkurence īsta ir tad,ja jācīnās par minūtēm laukumā,bet pārējās ir mazsvarīgas lietas,ja pretnostatī tām mērķi izcīnīt čempiona titulu.Sakidrs,ka abiem būs daudz minūtes uz laukuma,ja kaut kas Kristapu ierobežos,tad tikai piesardzība par veselību.Attiecīgi abiem būs iespēju gūt punktus utt. Man liekās,ka KP neslimo ar kaut kādu saasinātu primadonas sindromu.Tieši pretēji man viņš izskatās diezgan adekvāts un nobriedis savam vecumam.

Un mēdz būt divu līderu komandas.Šaks un Kobe,tagad Lebrons un Davis,Goldensteitas pēdējo gadu sastāvs ,tur vispār all stars komanda kaut kāda
NBA mediji aŗi taisa tirgu reklāmas utt, kāds vēl LB un Davis, tur 1. ir Davis (šis gan drusku miglā tīts) un kad bija Šaks un Kobe? Tur bija Šaks un tikai tad Kobe.

  -2 [+] [-]

, 2019-10-24 11:51, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Daudzi tikai tagad pa īstam atklāj Luku. Tas ir tikai laika jautājums. Vienas pussezonas, sezonas...
NBA ir ļoti daudz ekspertu, kuri uzreiz vērtēja Jangu augstāk par Luku, vēl jau ir Mitchell, Booker un daudzi citi, daudz vairāk pretendentu, nekā konkurentu KP. Lukas trumpis pagājušajā gadā bija viņa supergatavība (tomēr 3 gadu stāžs lielajā basketbolā!)salīdzinot ar pārējiem jaunuļiem, šogad tā vairs nebūs, Luka nekad nedabūs visvairāk progresējušā spēlētāja titulu un pēc pāris gadiem būs "viens no"

  +2 [+] [-]

, 2019-10-24 11:53, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: NBA ir ļoti daudz ekspertu, kuri uzreiz vērtēja Jangu augstāk par Luku, vēl jau ir Mitchell, Booker un daudzi citi, daudz vairāk pretendentu, nekā konkurentu KP. Lukas trumpis pagājušajā gadā bija viņa supergatavība (tomēr 3 gadu stāžs lielajā basketbolā!)salīdzinot ar pārējiem jaunuļiem, šogad tā vairs nebūs, Luka nekad nedabūs visvairāk progresējušā spēlētāja titulu un pēc pāris gadiem būs "viens no"
Jā, līgas zvaigznes jau ļoti bieži iegūst visvairāk progresējošā spēlētāja titulu

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:02, pirms 5 gadiem
Sports, sporta spēles piesaista miljoniem uzmanību. Tajā pašā laikā tās bieži ir miljonāru savstarpējās spēles, jo profesionālā sporta augšgalē visi ir miljonāri. Katram ir savi mīluļi,par ko fanot, sava komanda, vai latviešiem mūsu tautieši, bet tā sportista pielūgsme, pacelšana par elku arī dīvaina. Bērniem, jauniešiem tas saprotams, ir piemērs pēc kā tiekties!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 12:02, pirms 5 gadiem
zanessa rakstīja: Uz kāda pamata tiek izdarīts šāds secinājums? Nostādīsim abus spēlētājus vienādās situācijās: vai nu abi nav spēlējuši pusotru gadu, vai abi ir nospēlējuši visu iepriekšējo sezonu. Tikai tad var kaut ko salīdzināt un secināt. Pašlaik tā ir tukša pļāpāšana.
kāds sakars šim faktam ar to kad kurš ir vai nav spēlējis, šis ir šī brīža fakts, skaidri ir redzams kurš kuram ir palīgs.

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:03, pirms 5 gadiem
Fireblade rakstīja: Jā, līgas zvaigznes jau ļoti bieži iegūst visvairāk progresējošā spēlētāja titulu
Parasti tās iegūst 2-3 gada spēlētāji. Batlers, Siakams, Adetokumbo, Oladipo, Pols Džordžs - tavuprāt nav zvaigznes??

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:08, pirms 5 gadiem
Kristaps un Dončičs ir atšķirīga amluā spēlētāji un grūti tā salīdzināt, viņi var būt duets kas viens otru papildina. bet vērtēt kurš pārāks- vai tas vispār vajadzīgs un kāda jēga to skatīt no šāda viedokļa?!

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:12, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Parasti tās iegūst 2-3 gada spēlētāji. Batlers, Siakams, Adetokumbo, Oladipo, Pols Džordžs - tavuprāt nav zvaigznes??
Jā un parasti gatavās zvaigznes to neiegūst, par grieķi un Džordžu piekrītu, bet, kas čalim, kurš met 20+ būtu jādara, lai viņš dabūtu to balvu.
Kur tad visādi Džeimsi, Deivisi, Bārdas, Lenardi, Duranti sanāk, ka viņi nav uzlabojuši savu spēli, lai iegūtu šo balvu.
Un Dončics ar lielu varbūtību varētu but pie 2., nevis pirmajiem.

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:18, pirms 5 gadiem
Laba atgriešanas spēlē KP!

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:39, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Parasti tās iegūst 2-3 gada spēlētāji. Batlers, Siakams, Adetokumbo, Oladipo, Pols Džordžs - tavuprāt nav zvaigznes??
Un tie tevis piesauktie, Grieķis un Džordžs, balvu saņēma par ap 15!!! punktiem vidēji spēlē, Dončičam, sķiet, bija kaut kas ap 20 1. sezonā.

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:44, pirms 5 gadiem
Fireblade rakstīja: Un tie tevis piesauktie, Grieķis un Džordžs, balvu saņēma par ap 15!!! punktiem vidēji spēlē, Dončičam, sķiet, bija kaut kas ap 20 1. sezonā.
Tev nepielec, ka runa ir par nākamo gadu pēc debijas? Dončičs faktiski jau sasniedzis savus griestus, ar KP ierašanos viņam objektīvi samazināsies minūtes, punkti utt. Kāds tur progress salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu?

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:44, pirms 5 gadiem
Kāda starpība kurš līderis??? Max līgums ir KP, Dončičam par to vēl jākapā. Domāju, ka tagad galvenais būtu tikt play off

     [+] [-]

, 2019-10-24 12:49, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tev nepielec, ka runa ir par nākamo gadu pēc debijas? Dončičs faktiski jau sasniedzis savus griestus, ar KP ierašanos viņam objektīvi samazināsies minūtes, punkti utt. Kāds tur progress salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu?
Tev nepielec, ka tā balva neko nenozīmē, turpmākajā karjerā tā balva neko nedod un tas nav nekāds varējuma un snieguma etalons, daudz vairāk elites spēlētāju ir bez šīs balvas nekā ar.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 12:54, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tev nepielec, ka runa ir par nākamo gadu pēc debijas? Dončičs faktiski jau sasniedzis savus griestus, ar KP ierašanos viņam objektīvi samazināsies minūtes, punkti utt. Kāds tur progress salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu?
pajols esi? kāpēc, lai viņam minūtes samazinātos? Viņi nespēlē vienā pozīcijā

  +1 [+] [-]

, 2019-10-24 13:01, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Tev nepielec, ka runa ir par nākamo gadu pēc debijas? Dončičs faktiski jau sasniedzis savus griestus, ar KP ierašanos viņam objektīvi samazināsies minūtes, punkti utt. Kāds tur progress salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu?
Pag ko tu runā pirms tas ir noticis? Sezonas beigās redzēsim status, nav ko noniecināt pirms laika. Par griestiem arī grūti spriest, tie paši superstāri atrod vēl nākamo robu gadu pēc gada un progresē, kad liekas, ka tālāk jau vairs nav nekur.

     [+] [-]

, 2019-10-24 13:05, pirms 5 gadiem
Real Rebel rakstīja: pajols esi? kāpēc, lai viņam minūtes samazinātos? Viņi nespēlē vienā pozīcijā
Ja Dallasa grib veidot nopietnu komandu, kura cīnās par PO - tas ir neizbēgami. Pagājušajā gadā tā bija ka Mahno anarhistu komanda, kas darīja ko gribēja ar Dončiču gavlgalī. Tā par PO necīnās un tur neiekļūst.

     [+] [-]

, 2019-10-24 13:09, pirms 5 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Pag ko tu runā pirms tas ir noticis? Sezonas beigās redzēsim status, nav ko noniecināt pirms laika. Par griestiem arī grūti spriest, tie paši superstāri atrod vēl nākamo robu gadu pēc gada un progresē, kad liekas, ka tālāk jau vairs nav nekur.
Es nenoniecinu. Pagājušajā gadā Dončiča līmenis nosacīti bija 80-90 % no potenciāla, kamēr tādiem Jangiem u.c. zaļknābjiem labi ja 50% un viņi tikai mācījās. Salīdzini to pašu Jangu sezonas sākumā un beigās.

     [+] [-]

, 2019-10-24 13:31, pirms 5 gadiem
Vorkuta gadījumā nav Sheinhofs no udenszelliem?
Tas arī tāpat heito Doncicu